Betyár a házban: Zagyva lelke és gondolatai – Mandiner TV
2010. október 20. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Betyár a házban: Zagyva lelke és gondolatai – Mandiner TV

  Úgy történt, hogy Zagyva Gyula az első találkozáskor majdnem megevett minket, mert szerinte manipulatív, liberális hazudozók vagyunk, ráadásul nem tudok beszélni és idétlenül vigyorgok. Később azonban megpuhult ez a hatalmas ember, és mélyinterjút adott nekünk a Sasfészekben (a HVIM központjában). Leástunk hát a képviselő úr lelke mélyére és ebből vágtunk össze egy rövid filmet, melyből kiderül, hogyan is volt azzal az ostorral, hogy szegényt negatívan diszkriminálják és hogy szerinte Szálasi volt az utolsó törvényes magyar miniszterelnök, ugyanakkor a Ponyvaregény a legjobb film, Havas Henrik pedig az újságíróknak abba a 2 százalékába tartozik, akik nem homárok.

  Időszűke miatt rengeteg érdekesség nem fért bele a filmbe: Zagyva egri lakótelepi skinhead srácként kezdte nyitogatni a szemét a világ felé, a villamosipari szakmunkásképző után még temetkezési vállalkozásnál is dolgozott. Ismertté 1999-ben vált, a becsület napja utáni Viking klubos balhé egyik résztvevőjeként, amiért felfüggesztetett is kapott. Tíz éve ismerkedett meg Toroczkaival a Magyar Szigeten, majd Erdélyben valami titokzatos események hatására örök barátságot kötöttek, azóta ketten vezetik a mozgalmat. Gyulának volt egy felesége is, aki állítása szerint olyan elegáns, mint Mary Poppins, de elváltak útjaik, mert Zagyva úr a mozgalommal jegyezte el magát, annak él.

  Édesapja pár éve meghalt, amikor épp kezdtek volna közelebb kerülni egymáshoz – a szülei válása ugyanis elidegenítette őket. Anyukája pedig nagyon aggódik érte, mert lelkére veszi az összes gonoszkodó kommentet, amit például itt a Mandineren is írogatnak egyesek. A radikalizmusát anyai nagyapjától örökölte és nem hisz a demokráciában: a parlamentben csak azért ül bent, mert most ezzel az eszközzel tud harcolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr952381272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.10.20. 08:19:32

Ez egy ritka nagy gyökér. Ettől még igaza van, Lola, kedves, ez nem újságírás, ez nem beszéd - jegyzem meg ez a bunkó proli is világrandán gyalázza az anyanyelvét - ez idióta bakfisheherészés, motyogás, libáskodás. Az pedig, hogy egy kurva videót nem sikerül épeszű formában és elviselhető hanggal összeütni a 21-ik században, hát az kérem minősítő körülmény.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.10.20. 08:28:24

@Dr. Zerge:
el a kezekkel lolától, ő pszichoterapeutásos tanfolyamot is végzett, meg a bálabácsival is. :)

ucsacsu 2010.10.20. 08:33:32

ÉN NEM VAGYOK VILLANYSZERELŐ,NEM VOLTAM,NEM LESZEK ÉS BEPERELEM AKI AZ ELLENKEZŐJÉT ÁLLÍTJA!!!!!!
DE ORSZÁGGYŰLÉSI KÉPVISELŐ SE AKAROK LENNI EVVEL A TÁRSASÁGGAL!!!!!!!
LOLA ,BRÁVÓ JÓL ALÁ JÁTSZOTT .

Bell & Sebastian 2010.10.20. 08:42:45

Sajnálom, erről csak Caparezza -ki más?- Oldalán a bikája jut az eszembe:
www.youtube.com/watch?v=q8L2qoiJe0M&feature=related

Merthogy az kéne. ;)

poisonborz 2010.10.20. 08:48:41

Ez biza mint interjú ratyi volt, ha az alany épp számára komoly dolgokról beszél, akkor tényleg minek poénkodtok bele, ehhez jön a tökfölösleges hatásvadász kézösszeütős effekt. Másrészt a cikk szerint akkor kihagytátok, hogy honnan jött, viszont benne maradt, hogy mi a kedvenc étele. Ühüm.

maxwell murder 2010.10.20. 08:49:45

szerintem poén ez a videó

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.20. 08:54:19

nem egy kifinomult elme, modora se az.
szálasi a németek bábja volt, de attól még szolgálhatta volna a nemzet érdekeit.
csak éppen lehangoló, h rákosival is tárgyalt

a röhögés tényleg idegesítő, ki a kamerás?

a párbajban igaza van. ellopja a szövegemet

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.20. 08:58:26

zsidókérdésról nem beszél, egyértelmű h ha ma nem is , de régen táboroztatott volna, úgyértem, nemcsak kényszermunka lett volna ott.

nem szereti a spenótot, milyen ember az ilyen?

kokavec 2010.10.20. 09:12:44

Akár a parlamentben is dolgozhatna. Mint villanyszerelő. Ha tud viselkedni.

2010.10.20. 09:13:48

Hogy lehetett ezt ilyen háttérzajjal felvenni?? Élvezhetetlen.

Bell & Sebastian 2010.10.20. 09:16:01

Elnézést, A bika pártján a pontosabb (fordítás).

Steve the Great 2010.10.20. 09:25:29

Tényleg nem tudsz (érthetően) beszélni

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.10.20. 09:37:59

@Grift: be kellene engedned a morcogó elefántcsonttornyodba egy barátot, javaslom pl. Gyulát :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.20. 09:42:14

a kézütögetés zavaró tényleg

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.10.20. 10:01:10

@lelkylola:

Zagyva Gyula tényleg nem alkalmas a feladatra, ami ránehezedik (és akkor még nagyon finoman fogalmaztunk), de ez mit sem változtat azon, hogy ez a "videoportré" egy szarrá-fossá manipulált, rosszindulatú és primitív libsi hecc:-(

ü
bbjnick

gazsi72 2010.10.20. 10:05:51

kínosan rossz munka ez a riport, ennyi....

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.10.20. 10:18:53

@bbjnick: Gyula megnézte a videót, módosított ezt-azt rajta és hozzájárult. csakszólok

Bell & Sebastian 2010.10.20. 10:26:16

@bbjnick:
Nem alkalmas, de mire nem? És mihez képest?
Ha holnap azt mondanák Gyulánknak, szavazz, ahogy neked tetszik, mit nyomna vajon?
Ja, hogy nem kell megszólalni? Jó pár Fideszesnek sem kellett volna korábban. Vagy nézzen vissza egy felvételt a Hordót a szónoknak! -korszakból. Persze ma nem tegnap van, tudjuk. De íróasztal mögött, előre feltett kérdésekkel, színjózanul ez a riport is másként alakult volna.

Ugyan nem lehet mindenki Navra, de a mentális egészség és kifejlett igazságérzet is Isten adománya, ki-ki forgassa csak legjobb tudása szerint!

Itt most konkrétan a bikuci nyert, a stábról meg ne essék szó, a békesség kedvéért.

:)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.10.20. 10:29:18

@lelkylola:

Mondom, hogy Gyula nem alkalmas a feladatra, ami ránehezedik:-D

ü
bbjnick

thetriggerhappy 2010.10.20. 10:29:57

direkt dobtátok fel ezt a magaslabdát a spiegeles nyivákolás után?
az, hogy ez a lény ma, magyarországon országgyűlési képviselő lehet sokkal többet mond rólunk, mint 100 negatív spiegel cikk. a helyükben mást sem csinálnék, csak feliratoznám ezt a dörmögő dömötör színvonalú művet és hátradőlnék. kíváncsi lennék, akkor mennyit nyivákolnátok arról, hogy rossz színben tüntetik fel ezt az áldott jó országot.

fruzsi pedig egy ostoba liba. sajnos ez van. tehetségtelen, idegesítő hangú és ami a legrosszabb, fájóan buta. pont illik zagyvához. csak össze ne jöjjenek!

Bell & Sebastian 2010.10.20. 10:33:33

@bbjnick:
PS.:
Maga mindig is a vidék és az egyszerű nép oldalán állt!
Bekerült egy Harcos, aki nagyobb hazafi a maga módján, mint 3db kovácsalsó. Most megkapta, amit akart, hát mit rí?

:)

thetriggerhappy 2010.10.20. 10:33:35

@Téglagyári Megálló:

melyik igazság fájt, drága cenzorom?

tevevanegypupu 2010.10.20. 10:34:11

Hat egy amator video mindenfele zajjal es semmivel sem hulyebb mint amikor egy vilaghiru rocksztar nyilatkozik hulyeskedve, jopofaskodva. Nem kell olyan szigorunak lenni.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2010.10.20. 10:35:42

Szálasi mint utolsó törvényes miniszterelnök, Horthy fiának elrablása után, a németek hathatós közreműködésével :))) Bravó.

De ennél is meredekebb a tökfőzelék kontra spenót. A spenót igenis jó, de aki szereti a tökfőzeléket, azzal valami gond van.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.10.20. 10:36:23

@Bell & Sebastian:

Egy politikus ne hagyja, hogy játszanak vele. Ne hagyja, hogy leitassák, fogy a farkánál fogva táncoltassák. Hogy bohócot csináljanak belőle.

És hogy a többiek se voltak/vannak jobbak? Ha másról láttam volna ilyen anyagot, akkor másról írtam volna le:-)

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2010.10.20. 10:36:54

@thetriggerhappy:

Az egesz interju nem veresen komoly es nem is kell ugy venni, ket fiatal ember rohogcsel es beszelget. Megpedig olyan stilusban ahogy a mai fiatalok rohogcselnek es beszelnek, a liberalisok is bizonyam.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.10.20. 10:42:39

@Bell & Sebastian:

Z. Gy. nem népi, hanem proli:-) A harcos nem politikus, a proli nem népi:-) (Egyébként nincs nekem semmi bajom Z. Gy.-vel, a liberalizmus szépen magárahúzza a maga perverz rémálmait; a MIÉP-frakció az Országgyűlés legkvalifikáltabb frakciója nem volt jó, most itt van nekik a Jobbik; el tudja képzelni, kik jönnek a következő körben?!)

Huszárik Zoltán vagy Gaál István népi volt, Z. Gy. nem az:-)

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2010.10.20. 10:43:03

@thetriggerhappy:
Hogyan tett esküt ezzel a világképpel? Mert én szégyellném a pofámat!

szesztű_hányni 2010.10.20. 10:43:34

)=hjhhJjllh87hz78hiu=()9trgjjjASFGHJjgqs761!!!

thetriggerhappy 2010.10.20. 10:43:57

@tevevanegypupu:

az az apró különbség, hogy ők legalább nem játszák meg magukat. ponyvaregény és párbaj, angelina jolie és apostoli királyság.
hagyjuk már! pozőr fasz és a butuska wannabe riporterlány enyelgése.
ha pedig valóban fesztelen, vicces riportot akarsz nézni amatőröktől, próbáld ki pld a kettőnégyet, ők nem lógnak ki a közegükből és nem próbálnak másnak látszani, mint amik valójában.

thetriggerhappy 2010.10.20. 10:45:56

@Bell & Sebastian:

hát, szégyelhetnéd is, de ez más kérdés.

milyen világképpel? azzal, hogy nyivákolok, ha valaki németországban antiszemitizmusról és skinheadekről ír és hazugságot kiáltok, majd pár napra rá bemutatom azt, aki egy személyben megtestesít mindent, amiről az a cikk szólt és viháncolok vele?

ez tényleg botrányos egy világkép.

Téglagyári Megálló 2010.10.20. 10:47:15

@thetriggerhappy:

Látja, libikém, magát minősíti, azt hiszi, hogy aki a másikra rászól, amikor paraszt módon viselkedik, az csak cenzor lehet.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.10.20. 10:49:04

Gyula - az Gyula.

Nem látom be, hogy miért ne férne be az Országgyűlésbe, annak ellenére, hogy nem szavaztam rá, pedig volt rá alkalmam.
Annak ellenére, hogy vannak mondatai, amiket nem vállalnék soha, őt jómagammal összetartozó magyar embernek érzem - míg például Gordonnal nem érzek semmilyen közösséget. Baj-e.

Refuse/Resist! 2010.10.20. 10:50:31

@Gabrilo: Teljes mértékben egyetértek.
A tökfőzelék messzemenően a legfasisztább[1] főzelék.

[1] epa.oszk.hu/01500/01553/00010/pdf/genyo-szivo-disztroly_10.pdf

thetriggerhappy 2010.10.20. 10:51:17

@Téglagyári Megálló:

mi abban a paraszt, hogy cseppet sem alpárian megmondom lolának, hogy ideje lenne új hivatást keresnie, amíg nem késő?

de persze, ne a lényegről beszéljünk.

Bell & Sebastian 2010.10.20. 10:52:17

@bbjnick:
No látja, súlyosabb igazságot mondattam ki magával, mint fordítva! (MIÉP) :))

Azért ne feledje a régi barát-előválogató szabályt:
- Kivel is vennék közösen egy biciklit ezek közül?
Ha ráadásnak politikus is az illető, tőlem őrizheti akár még az ország kulcsát is. :)

thetriggerhappy 2010.10.20. 10:54:24

@Elpet:

köszönöm. megint jöttél és alátámasztottál mindent, amit a spiegel írt. te mint a valódi, feltétel nélküli fidesz hívő, magához közelebbállónak érzed a tahó skinheadet mint egy, a tiéddel nem egyező nézetű, de demokratikus politikust.

csak érteném, hogy miért fáj nektek ha ezt valaki megírja?

Bell & Sebastian 2010.10.20. 10:55:35

@thetriggerhappy:
Ha ezt akarta mondani, hát nem sikerült. Magyarázattal teljes csak, mint. :)

dzsokijujing 2010.10.20. 10:58:50

A parlament elvileg az ország politikai arculatát reprezentálja, amibe bőven belefér egy olyan habitusú képviselő, mint ő, egyszerűen azért, mert igény van rá, hogy ott legyen. Ha pedig ez a helyzet, akkor meg nem kell viccet csinálni belőle még akkor se, ha egy oldott hangulatban készült az interjú.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.10.20. 11:04:09

@thetriggerhappy: maga felettébb gyáván modortalan Lolával.
De hiszen libi!

A Spiegel cikk pedig hazudott. Nem azt írta, hogy vannak ilyenek vagy olyanok Magyarországon, hanem azt, hogy Bp az antiszemitizmus fővárosa. (Ahmedinezsádot azóta is üti a guta.) Sőt, az első cikk-változat szerint a Jobbik a kormányban van.

tevevanegypupu 2010.10.20. 11:09:59

@thetriggerhappy:

Nezze volt olyan akinek Mao volt a legjobb es a legszebb a vilagban, pedig garantaltan tobb embert nyirt ki es tobb evtizedet tett tonkre foldgolyonkon mint mondjuk Szalasi. Ez is egy nezopont.
Gyulat bevalasztottak az Orszaggyulesbe, olyan amilyen, szerintem nem rosszabb mint egy mai atlag fiatalember. A mandiner nem vilaghirado, Lolaek nem Sara Sandor-Kosa Ferenc, az interju hallhato, nezheto, szoval mi a baj?

thetriggerhappy 2010.10.20. 11:11:10

@tölgy:

miért lennék gyáván modortalan? valakinek meg kell írnia az igazságot: szegény lehet, hogy mesekönyv rajzolásban, autópálya tervezésben, hr és pr területen jó volna, újságírónak, főleg ha beszélni is kell, pocsék.

ezt megmondom szívesen neki is.

a spiegel cikk hazudott csomó lényeges és lényegtelen részletben de az esszenciáját pont most igazolja zagyva, a mandiner és elpet. mindegy, hogy ez a tuskó szálasit tartja az utolsó törvényes miniszterelnöknek, egy példás fidesz szavazó, mint elpet őt érzi magához közelebb állónak mint egy demokratikus miniszterelnököt.

thetriggerhappy 2010.10.20. 11:16:22

@tevevanegypupu:

ha zagyva ma, valami szálasitól teljesen eltérő úton járna és semmi köze nem lenne az egri skinheadekhez, mindez még akár jó párhuzam is lehetne, de sajnos nem így van. vagy te ismersz gyakorló maoistát a mai magyar közéletben?

nem rosszabb? érdekes környezetben élhetsz.

az viszont szent igaz, hogy lola nem a sára sándor.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.10.20. 11:27:40

@thetriggerhappy: "miért lennék gyáván modortalan?" - hogy nem tudja, ez igazolja, hogy libi. Ilyen a természetük. Szocializációs problémák. Görögök magukat hívták idiotésznek.

Ha bátor, akkor oda áll a férje elé, és úgy mondja, és neki. Egy így nőt fikázni, ahogy maga tette...

Az "igazságra" hivatkozás a maga esetében csak egy retorikai kanyar. Bármilyen szar véleménynek erőt és hitelességet lehet adni vele. Mondhatná, hogy tegnap a kertjében zöld kis lényekkel bográcsozott.
Ha annyira izgatná az igazság, akkor nem védené a hazudós Spiegel cikket. Mert az _hazudott_.

Elpet a Libaszerelőt érzi magától távolabbinak. Az meg miért lett volna demokratikus? Vagy miért lenne jobb ember, mint ez a jobbikos csóka, aki még senkit nem tett tönkre, nem lopott meg, nem kergetett öngyilkosságba (legalábbis én nem tudok róla), és semmilyen hatalmat nem gyakorolt. A Libaszerelő mellett egy érve lehet, kisfiusan tud pislogni. Ettől jó arc, demokratikus vagy mifene? Magának elég, Elpetnek nem.
Az emberek zömének sem volt ez elég, ahogyan demokratikusan döntöttek róla.

Ha igyekszik koherenciáját megőrizni, akkor azt nem teheti, amit a ballibbantmegmondók igyekszenek tenni pár hónapja, hogy a demokráciára hivatkozva kérdőjelezik meg a demokratikus eljárást, döntéshozatalt.

Maisie MacKenzie 2010.10.20. 11:30:57

@thetriggerhappy:

"ez a tuskó szálasit tartja az utolsó törvényes miniszterelnöknek"

Ebben nem feltétlenül Szálasi imádat van, hanem csak annyi, hogy Szálasi legitim módon került kinevezésre (sajnos) az őt követő miniszterelnököknél meg hiányzott ez a legitimáció.

Persze, Horthy meg Szálasi kurta el a folyamatosságot, ő miattuk állt be a törés, de a törés beállt.

Amúgy ez nem kell, hogy téged zavarjon, csak egy tény. Sokak pont leszarják.

Vannak akik fontosnak tartják, hogy ezt a törést valahogy jóvátegyük, hogy az alkotmányos folytonosság visszatérjen. Tartozunk magunknak ezzel.

A feliratozás amúgy jó ötlet.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.10.20. 11:43:32

@Bell & Sebastian:

Nekem a MIÉP-ről sem volt túl jó véleményem: kaptam én ott olyat, nem egyszer, hogy: aki nem harcolt a barikádon 56-ban, aki nem volt ott a második szárszói találkozón, az nem szóljon bele a nagyok dolgába. (Emlékszem egyszer @Csutakaszürkeló vissza is szólt egy túlhevült veteránnak: Miért, maga ott volt 1848-ba'?!:-D) Voltak ott is érdekes dolgok:-) De ott messze több kultúra és tudás koncentrálódott, mint a magyar politikai elitben együttvéve:-|

ü
bbjnick

thetriggerhappy 2010.10.20. 11:49:32

@tölgy:

az egy nőt kitétel vonatkoztatható lendvai ildikóra is pld?

az igazság pedig jelen esetben vitathatatlan. lola nem tehetséges újságíró és nem tehetséges kérdező. persze, ezt csomagolhatjuk szép papírba, attól még igaz marad.

hogy miért demokratikus a magyar politikai élet jobbikon kívüli szinte valamennyi szereplője, azt nem nekem kellene elmagyaráznom. pld attól, hogy lelépett, amikor a nép ezt akarta a szabad és demokratikus választásokon. és, hogy miért nem demokratikus egy erőszakos skinhead? ha ezt magyaráznom kell, nagy a baj, ahogyan azt a spiegel is megírta. az a baj, hogy 2010-ben magyarországon ezt még mindig nem értik sokan.

a spiegel cikket meg nem védtem, megteszitek azt helyettem. egy ostoba, közhelyektől és tárgyi tévedésektől hemzsegő írás, mégis valamiért azt látom itt és a cikkről szóló poszt kommentjeiben, hogy pont a cikk miatt nyivákolókról szólt az egész írás.

és még ezt sem veszed észre.

thetriggerhappy 2010.10.20. 11:51:39

@Maisie MacKenzie:

nem akarok történelmi vitába keveredni, nem ez a lényeg, de a német megszállás, horthy megzsarolása hogyan fér bele a legitimitásba?

nem szeretném ha bki is feliratozná zagyvát. jó lenne nekünk ha még alapja is lenne a nyugatnak, hogy barbár, tuskó skinheadekenek tartson minket? sértődhetnénk meg újra.....

Téglagyári Megálló 2010.10.20. 11:55:44

@thetriggerhappy:

Gondolod, Németországban nincsenek ilyen figurák (NPD) a törvényhozásban? Tudom, hogy ez nem ment fel minket, de azért azt gondolom, hogy a Spiegel söpörjön a saját portáján.

thetriggerhappy 2010.10.20. 12:03:25

@Téglagyári Megálló:

gondolom. de ha mégis, kíváncsian várom a szövetségi törvényhozás volt skinehead képviselőit, akik szerint hitler volt az utolsó legitim német vezető.

és btw, a tartományi parlamentekben ücsörgő pár npd képviselőről vajon úgy gondolja egy példás cdu szavazó, hogy közelebb állnak hozzá mint egy spd képviselő?

tevevanegypupu 2010.10.20. 12:06:04

@thetriggerhappy:

Hozza kell szoknunk a kurva demokraciahoz es szolasszabadsaghoz. Nem azt mondom, hogy nekem tetszik amit Zagyva mond, vagy tetszik, hogy nagyon szelsosegesen gondolkodo emberek is szerepelnek a kozeletunkben. Viszont van egy nagyon kis reteg akit kepviselnek, es jobb ha torvenyes keretek kozott teszik. Hogy milyen szinvonalon az is csak nezopont kerdese, hallottam es lattam mar makogva olvaso mszp-s, szdsz-es vagy akar fideszes kepviselot is. Es handabandazot is, Szanyin peldaul kevesen tesznek tul. Nekunk meg nincsenek tanult politikusaink, mar abban az ertelemben, hogy mindegyik alkalmas lenne kozszereplonek.

thetriggerhappy 2010.10.20. 12:10:05

@tevevanegypupu:

baszki, senki nem arról beszélt, hogy nem lehet egy parlamentben villanyszerelő szakmuki. arról beszélek, hogy nettó nyilas tahóknak nem kell ott lennie.
ehhez mi köze szanyinak vagy bárkinek?

és nem, ne tegyük őket szalonképessé, mert a végén még az emberek is azt hiszik, hogy vállalható és normális dolog kurucot olvasni és hinni neki, és kuruc szinten politizálni.

a nagyon kis réteg pedig per pillanat 17%. ez azért annyira nem kicsi.

Téglagyári Megálló 2010.10.20. 12:10:22

@thetriggerhappy:

Inkább a CSU környékén keresgélnék.

"k" (törölt) 2010.10.20. 12:12:43

@thetriggerhappy: spd-t az mszp-vel, ndp-t a jobbikkal összehasonlítani igen meredek volt.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.10.20. 12:31:02

Akárhogy is fáj, most @thetrigger itt a sztár!!!

:-D (...) :-D (...) :-D ...

Akárhogyis, no, trollt etetni jó:-D

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2010.10.20. 12:47:55

@thetriggerhappy:

Jo, hat nem en szavaztam a jobbikra sem Zagyvara, mit tudok tenni ellene? Egyebirant az a 17 szazalek vajh miert jott ossze? Nem am azert, mert akik rajuk szavaztak nacifasisztak lennenek. Hanem reszben mert tele lett a hocipojuk az mszp-szdsz kormany baromsagaival, masreszt meg szimplan feltek. Meg pedig a ciganyoktol feltek, akik lehetetlenne sot eletveszelyesse tettek mindennapjaikat, es egyedul a jobbik es a magyar garda vette eszre, es mert bezelni is rola, hogy azonnali es surgeto szukseguk lenne vedelemre Gyurcsany es Kuncze liberalizmusa ellen, ami nekik a hetkoznapjaikba kerul. Most, hogy fidesz van, a jobbik egyre hatrebb csuszik. Hogy zsidoznak, hat Istenem, hanyan keresztenyeznek, na bumm.

caralho voador 2010.10.20. 12:49:44

@tölgy: "Ettől jó arc, demokratikus vagy mifene?" Nem, barátom. Ezeknek az agyhalott idiótáknak a legfőbb mércéje arra, hogy ki 'demokrata' és ki nem az, az a bizonyos kiemelt fajokhoz/rasszokhoz való viszonya. Ha valaki bármi halvány kifogással él a tőkés/szociológus stb. származású egyénekkel kapcsolatban, az nem lehet demokrata.
Másképp viszont szabad. Gondolatkísérlet. Ha a derék francia libsi firkász Sarkozy nem magyar, hanem teszem azt zsidó származásával magyarázza a cigányokkal szembeni bánásmódot, az illetőt vajh' hány perc alatt szednék cafatokra? (nem mellesleg mókás, hogy egy állítólagos csúnya rasszista tettet tőről metszett náci alapvetéssel - kollektív bűnösség - magyarázunk.)
Amúgy meg a kedves @thetriggerhappy feldughatja magának a pedigrés demokratáit.
@Elpet: magának megin' igaza van.
Az interjú szerintem jó, bár ha tényleg elhangzottak tartalmasabb infók, talán be lehetett volna őket szuszakolni Bandzsaliba Jolie vagy a tökfőzelék kárára. Zagyva nem egy különösebben nagy kaliber, de ezerszer inkább ő, mint mondjuk Szabó Zoltán vagy kep'n Szanyi.

thetriggerhappy 2010.10.20. 12:57:49

@"k":

pont, amennyire a német és a magyar politikai kultúrát. nem megfeleltetünk, hanem párhuzamot keresünk.

thetriggerhappy 2010.10.20. 13:03:37

@caralho voador:

meg sem próbálom neked elmagyarázni, hogy miben is kellene fejlődnöd, hogy megértsd miről is szól a demokrácia és, hogy miért nem zsidózunk/cigányozunk.
annyit azért elejtenék, hátha még neked is sikerül felfogni, hogy elég visszataszító azt művelni, amit pld slota esetében tahó, félművelt, bugris diszkriminációnak és nettó fajgyűlöletnek hívunk.

nála kritizáljuk, hiszen a lompos kellemetlenebb végén vagyunk, közben pedig bőszen tesszük uezt a nálunk kisebbekkel és még meg is sértődünk, amikor ezt vki megírja.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.10.20. 13:20:40

@lelkylola:

lola, drága kis tündér! ha kérhetem, értelmeset írjon nekem! ha el akar küldeni a halál faszára, ha finoman udvarolni akar, mindegy, csak értelmesen. lehet, hogy maga kétvállra a bélabácsit, de éngem nem. értelemmel, ha lehet. :)

Viktus 2010.10.20. 13:21:40

Ez ütős ... komoly ország ez ... Lipótmező mikor lesz újra megnyitva?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.10.20. 13:23:07

@thetriggerhappy:

"nettó nyilas tahóknak nem kell ott lennie"
demokrata barátom! a magához hasonlatos cionista szarokat a demokrácia kilapátolta a parlamentből, és beemelte oda a nyilas tahókat. ezt magának tiszteletben illik tartania, hiszen maga demokrata származású.
alijázás?

Maisie MacKenzie 2010.10.20. 13:23:29

@thetriggerhappy:

A demokrácia nem PCterror! Szerintem a kedélyes zsidózásnak, cigányozásnak, buzizásnak igenis helye van!

A rasszizmus meg a fajgyűlölet elítélendő, de az más, mint a taplóság, surmóság. Egy PC dumájú illető is lehet rasszista, cselekedhet rasszista módon.

Míg egy kedélyesen zsidózó, cigányozó tehet jót zsidókkal, cigányokkal.

caralho voador 2010.10.20. 13:24:36

@thetriggerhappy: attól mentsen meg az isten, hogy addig fejlődjek, hogy megértsem a te igazi, nyugati értelemben vett felvilágosult abszolutista libbant baromságaidat, te szerencsétlen. Azonnal vihetnének a lipótra. Nem baj, remélem, előbb-utóbb a bekerülsz a Vörös(!) könyvbe a hasonszőrű haverjaiddal együtt, mint kihalásra ítélt állatfaj.
Amúgy megalol vagy: "nálunk kisebbek"-en a zsidó pénzembereket vagy a hátadba bökőt állító 7-8 fős cigánybűnöző bandát érted?
Épelméjű ember legalábbis tisztességes, dolgos embereket nem baszkurál a származásuk miatt. Viszont vannak dolgok, amiket hasznos a nevükön nevezni.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2010.10.20. 13:26:29

jé, az emberarcú fasizmus.
De édibédi.
Szálasiig néztem.

Lola, mostál (utána) kezet?!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.10.20. 13:27:53

@Maisie MacKenzie:

tökéletesen igaza van részben.

én is mindig megmutatom a zsidó barátomnak azt a zugot a lakásban, ahová el fogom rejteni, ha üldözzük majd őket

thetriggerhappy 2010.10.20. 13:28:25

@Grift:

tiszteletben is tartom, kedves nyilasházmesterem.
jelzem, hogy nem én szoktam pld választási eredmények miatt utcára vonulni, hidakat lezárni és 8 éven keresztűl diktatúrát kiabálni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.10.20. 13:29:17

@Pável:

maga aztán egy fura szerzet. spiró sokkal gonoszabb mint szálasi, azt maga bele van zúgva

thetriggerhappy 2010.10.20. 13:29:27

@Maisie MacKenzie:

ja, ez így is van egy kocsmában, egy baráti beszélgetés közben, de nem a parlamentben és egy parlamenti képviselőnél.

thetriggerhappy 2010.10.20. 13:32:50

@caralho voador:

nem baszkurál a származás miatt? akkor miről beszél pld zagyva? hallottad te már, hogy mi folyik pld a magyar szigeten, mit ír az a kuruc, amiről mindenki tudja, hogy ki áll a háta mögött? miről beszél a jobbik virágnyelven?

miért teszed magad hülyébbnek, mint ami valójában vagy?

Maisie MacKenzie 2010.10.20. 13:34:09

@thetriggerhappy:

Egy parlamenti képviselő nem lehet surmó?

Polgári elvárás, hogy ne legyen, de ha a surmó szavazók bizalmából ott van, akkor le kell nyelni ezt a békát. Legfeljebb nem őt kell meghívni eseményre.
Amúgy Zagyva hivatalosan nem is jobbikos, azért valahol ők is adnak a részletekre.

kokavec 2010.10.20. 13:36:41

@Grift: szeretem én a viccet, csak nem értem.

Bell & Sebastian 2010.10.20. 13:43:03

Faszkivan, már kettő is szaladgál itt a vörös posztóval, most melyikre kell rámenni?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.10.20. 13:43:47

@tölgy: "akkor oda áll a férje elé, és úgy mondja, és neki"

LOL. Und warum?

Két lehetőséget látok, vagy ennek a képzeletbeli jómunkásember férjnek jól el köll kalapálni a júzert, mert véleménye van, vagy Lolácska olyasmi, mint egy háztartási robotgép, és apunak köll szólni, hogy elromlott.

De biztos rosszindulatú genya vagyok, és majd lesz erre igazi konzervatív megfejtés. Addig tűkön üldögélek...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.20. 13:45:57

@thetriggerhappy: "jelzem, hogy nem én szoktam pld választási eredmények miatt utcára vonulni, hidakat lezárni és 8 éven keresztűl diktatúrát kiabálni. "

Helyes, cselédkém. Pont ezt a passzív viselkedést várjuk el tőled. Csak aztán figyelmeztesd az elvtársakat, nem ám diktatúrát kiabálni...

thetriggerhappy 2010.10.20. 13:47:45

@Maisie MacKenzie:

lehet. finghat, böföghet, tőlem oda is szarhat. csak miután ezt megtette, a többi képviselő érhető módon nem óhajt vele közösködni és ezt minden lehetséges alkalommal elmondja a választóinak is.
lehet, hogy nem jobbikos, de ez is csak amolyan szokásos maszatolás. amikor kellemetlen, akkor ő a hvim, ha pedig frakció fényképezés van, akkor azért ő is belefér a képbe.

thetriggerhappy 2010.10.20. 13:52:05

@TaTa86.:

megint tökéletesen sikerül megtestesíteni mindazt, amiről eddig beszéltem és amit kikértek magatoknak.

csak így tovább!

btw, nekem nincsenek elvtársaim. sokakkal ellentétben én egy politikai erőhöz sem vagyok elkötelezve és törzsszavazónak sem vagyok mondható. és, hogy még jobban megkeverjelek, soha nem szavaztam szocikra és nem is tervezem, hogy ezt fogom tenni.

Bell & Sebastian 2010.10.20. 14:02:12

Na, újra itt a(z olasz) baloldal kritikája, amit természetesen leszedettek egy időre, de aztán beszóltak nekik...
Rendszertanilag elhelyezhető ebben the trigger is, én azt a kiscsajt tippelem akit kivittek a színpadról.

www.youtube.com/watch?v=ChDPSpWMcR0

:)

tevevanegypupu 2010.10.20. 14:27:51

@Grift:
"én is mindig megmutatom a zsidó barátomnak azt a zugot a lakásban, ahová el fogom rejteni, ha üldözzük majd őket "

:))

Maisie MacKenzie 2010.10.20. 14:30:34

"el fogom rejteni, ha üldözzük"

Nem kicsit skrizofén. :-(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.20. 14:58:04

Szerintem jó lett az interjú. Nem éreztem, hogy be akarnátok állítani valamilyennek. Kicsit előtűnt ZGy, az átlagember.

Lola, bocs, de volt 1-2 jogos kritika a neked címzett dolgok között. És gyerekek, hogy értétek el, hogy ZGy szeret titeket? Most komolyan! Először még le akart nyelni keresztbe. Rendesen csodálkoztam. Gratula! :)

cutcopy 2010.10.20. 15:13:44

Ez a figura jó példája a radikalizmus bizonytalanságának..)

TG69 2010.10.20. 15:21:57

Zagyváról a nomen est omen jut hirtelen eszembe. Vajon mi lehet a riporterecske vezeték neve ? :)
Egyébként lelkileg tényleg összeillenek (vö trigger felvetését)!

thetriggerhappy 2010.10.20. 15:27:28

@Tehetetlen Dodó:

miért lennék gondban?
mi közöm nekem a szadihoz?

f.m.j. 2010.10.20. 15:33:13

most komolyan van Mo-n zsidókérdés?
Vagy már attól rasszista vagyok, hogy szerintem nincs?
Legalábbis biztos nem úgy, ahogy akkor (2 vgh között, és a háborúban)

tevevanegypupu 2010.10.20. 15:33:56

@Maisie MacKenzie:

Jaj azegalgyameg nincs semmi humorerzeke es semmit nem ert?

"k" (törölt) 2010.10.20. 16:04:25

@thetriggerhappy: nem kultúráról van szó, arról hogy az mszp utódpárt, valahol az ndp is annak tekinthető az egybetűs különbséggel. az spd meg a jobbik viszont semennyire, a német voltkomcsiknak ott a die linke, a magyar nyilasoknak meg az akasztófa 46-ban.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.10.20. 16:09:57

@Grift: "el fogom rejteni, ha üldözzük majd őket" - hogy ismert helyen legyen?

Kukettó (törölt) 2010.10.20. 16:12:49

Pénzért sem fogom megnézni.
Csak sokért.

thetriggerhappy 2010.10.20. 16:16:24

@"k":

mondom, hogy nem a tökéletes megfeleltethetőségről van szó.

venszivar 2010.10.20. 16:32:49

Az a nagy baj,hogy ilyen rafkós bunkó is,meg rafkós diplomások vannak a parlamentbe !!! Csibészek "vezetik",á ott vannak pénzért.......Idáig süllyedtünk.

The Welsh 2010.10.20. 16:47:35

a jó Gyula, ha fizetett volna se jöhetett volna ki jobban ebből.

Téglagyári Megálló 2010.10.20. 16:49:41

@Dr. Zerge:

Te is csak egy libi vagy, erkölcsi értelemben.

dr.pupak30 2010.10.20. 16:53:09

huh micsoda idióta egy picsa. az az igazság, hogy a nők nagy része az ilyen fasziktól nedvesednek érzik bennük az erőt. haha

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.10.20. 16:55:13

Nem gondoltam, hogy a riporterek képesek ennyire színvonaltalanul előadni magukat (főleg a hölgyemény), hogy mellettük a Gyula szinte szimpatikus lesz.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2010.10.20. 16:55:55

Na, megtudtuk, hogy egy "fasiszta" nem szereti a spenótot, de a tökfőzelékre át lehetett nevelni.
Őrület!

Elloptatok 15 percet az életemből!

Ja, éljen a Gárda!

G_P 2010.10.20. 17:03:05

Jobbikos nem vagyok, de ez a film egyértelműen azzal a céllal készült, hogy megszivassa/lejárassa Zagyva Gyulát. Másodlagos üzenete pedig az, hogy Z.GY. és a Jobbik szavazói biztosan mind annyira bunkók, hogy nem értik ezt a szarkasztikus/cinikus szivatásnak szánt videót, vagy nem veszik magukra.

TÉNYLEG NEM TUDSZ BESZÉLNI.

Mr Neanderthal 2010.10.20. 17:04:59

Az interjubol kiderul, hogy ez egy nagyon jopofa srac.
44 telen az ilyen jopofa sracok vadasztak civil magyar allampolgarokra Pesten, ahelyett hogy a ruszkikkal kemenykedtek volna.

rockjano_ 2010.10.20. 17:08:30

A srác egyszerű mint az egyszeregy.

Tud biztos kedves is lenni, meg érvényesülni, meg akármi, de alapvetően buta. Nagyon buta.

Tudom sok fiatal bölcsész is egyetért velük, ők is buták diploma ide-oda.

becike4 2010.10.20. 17:09:55

Mondd meg a neved,megmondom ki vagy! Horn Gyula,Pokorny Zoltán,Horn Gábor,Gyurcsány Ferenc,Lamperth Mónika,SzíjjártóPéter,Pető Iván,Kövér László,Orbán Viktor,Lendvai Ildikó,Schmitt Pál,Nyakó István,Kapolyi László,Boldvai Gyula,Csintalan/bukfenc/Sándor,stb,stb,és most ZAGYVA GYULA.Elnézést,a többi hároszázegynéhánytól-micsoda csapat!

Kun András 2010.10.20. 17:11:31

Amit a jogfolytonosságról visszaállításáról mond, az teljesen igaz. És az is igaz, hogy Szálasi Ferenc az utolsó jogszerűen felesküdött miniszterelnök. Ez nem vélemény, ez tény.
A baj már az államformánál és az alkotmánynál kezdődik. Jogtalanságból nem születik jog, így Orbánt hiába választotta meg akárki, nem jogszerűen miniszterelnöke az országnak.

flippant 2010.10.20. 17:15:03

@fejo: Meg az ugyanilyen jópofa srácok gyilkolták halomra a magyart lenin fiúkként kohn béla ámokfutása alatt.

val 2010.10.20. 17:23:25

Azért az kemény, hogy az interjú készítői sincsenek tisztában az antiszemitizmus fogalmával, de azt tudják, hogy a Jobbik mit tenne ha...

ÓÓÓLLLOOL

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.20. 17:23:41

Lol, végre meg tudtam nézni. XD

Vazze Lelkylola, azért ez brutális... XDDDD

Egyébként a királyságból jobban is felkészülhettél volna.

HMS.NAGYSZINPAD 2010.10.20. 17:40:22

És Ludditákat hallgat, bár ez -- hogy őt idézzem -- metafora

civilkontrol 2010.10.20. 17:55:28

@thetriggerhappy:
Mármint Bajnaira gondolt ugye? Igen, emlékszem, milyen demokratikus körülmények között került hatalomra.
Én is alapos mérlegelés után, kétszer is meggondolva szavazhattam rá. Majomparádé...

Mondja, ha az interjú, meg a Lola szar, minek stresszeli magát?
Hogy megnézni és nem csettint a végén az rendben van, de a maga kommentjeivel van tele a poszt, ahol, még ha igaza is van (nincs) akkor is bárdolatlan paraszt módjára viselkedik, aztán meg fáj az élet, ha báncsák érte.
Ennek mi értelme? Liberális hóbort?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.10.20. 18:07:36

@Téglagyári Megálló: Értem, tehát az a mértékadó konzerv megfejtése ennek a feladványnak - gyk.: hogy ti. a Loláról és/vagy munkásságáról alkotott akármilyen véleménnyel miért is kéne a (tán nem is létező) férjét fárasztani élőben -, hogy én mi vagyok, ki vagyok. Szigorúan erkölcsi értelemben, és ezt te ott, a kibaszott monitorod mögött látod a lehető legpontosabban. Hülye vagy, mint a tök, sajnálom, nem tudok rajtad segíteni!

civilkontrol 2010.10.20. 18:11:55

@venszivar: ja. mennyivel jobb volt 25 évvel ezelőtt ;o)

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.20. 18:35:35

Egy tetves kis náci. Miafaszér' kell egy ilyennel "interjút" készíteni?

Andy Sipowicz 2010.10.20. 18:46:13

Nekem a Kovacs Laszlorol szolo anekdota tetszett, de nagyon.

A nyomorult ezek szerint elkovette azt a kapitalis hibat, hogy a demokratikusan megvalasztott kepviselotarsat kollegaszamba vette es eszerint probalta kezelni.

Nem kellett volna?

MakoG 2010.10.20. 18:49:46

Ez a magázódás a kommentekben kibaszott égő.

vakvarju 2010.10.20. 18:59:45

@Maisie MacKenzie: Igazi magyarok miért imádják az örmény származású Frantisek Solasjant?

Szegény Zagvya, olyan szerencsétlen, buta feje van. Egy marék kavicsot nem bíznék rá, az biztos.
@civilkontrol: Kedves, akire Ön szavazott, Bajnainak a táskahordozója nem lehetne. Még ahhoz is kevés!
@venszivar: a jelenlegi rezsim vezetőinek KISZ titkárként, párttitkárként, III/II-esként valószínű, esetleg munkásőr gyerekeként, besúgó gyerekeként igen is, hogy jó volt. Ki hitte volna, hogy nemsokára ismét hatalomra kerülnek? Hála a sok leharcolt komcsinak, akik rájuk adták a szavazatukat. Na ugye, összenő, ami összetartozik!

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.20. 19:01:02

Egyszerű és korrekt.
Nem a riport.

SATA 2010.10.20. 19:02:52

Különös találkozás ez az interjú, mert 1-1 példányt láthatunk a honatyák legaljából, és az újságíró-riporter szakma legaljáról is.

A "folyosón megbeszéljük" kommunikációt folytató vadbarom; és a korszellemet kritika nélkül elfogadó, álliberális, beszédhibás, bulvár-humorú riportercsaj ugyanolyan senkik, csak más berkekből.

civilkontrol 2010.10.20. 19:15:17

@vakvarju:
Köszönöm a felvilágositást. Árulja el, kire szavaztam? :o)

m.logic 2010.10.20. 19:49:22

@Saints and Thieves: Csak kíváncsiságból, ki a honatyák etalonja?

Johny the mocsok 2010.10.20. 19:50:27

Gyula jó srác, remélem a riport után, közben meghúzta Fruzsit! Ez az igazi nemzeti együttműködés!

0k- · http://ekezet.com/ 2010.10.20. 19:52:21

nyílván nem a Patyomkin páncélos a kedvenc filmje! :D

Bell & Sebastian 2010.10.20. 19:57:12

Mi van itt, Lauderes tali?

Gestas 2010.10.20. 19:59:09

Végignéztem a videót.
Most, megyek kiszurkálom a szemeimet, és a fülembe Pálma-texet folyatok, hogy még egyszer nehogy elkövethessek egy ekkora hibát.

2010.10.20. 20:33:51

Vicces a videó (gratula), de a legjobb ahogy a kommentelők dühöngenek rajta.
Gyula csak magát adja, de kiugrasztaja a nyulat a bokorból!

lucreciaborgia 2010.10.20. 21:03:19

Gyula egyszerűen emberi. Hogy miért vált ki egyesekből ilyen zsigeri gyűlöletet? Talán pont ezért. Kiváncsi lennék a többi honatya oldott hangulatú riportjára pl. Kedves Lola, mondjuk Lázár úrral a Fideszből vagy Szanyi elvtárssal nem terveztek ilyen videót?

val 2010.10.20. 21:17:36

@lucreciaborgia: "Hogy miért vált ki egyesekből ilyen zsigeri gyűlöletet?"

Azért mert nekik mindegy. Gyűlölnek ezek mindent.

val 2010.10.20. 21:21:39

@neccharisnyás útonálló: "És gyerekek, hogy értétek el, hogy ZGy szeret titeket? Most komolyan! Először még le akart nyelni keresztbe. Rendesen csodálkoztam. Gratula! :)"

Nem lepődnék meg, ha a video ellenére is beperelnék ZGyt, hogy ostorozta és seggbebaszta a stábot. :)

val 2010.10.20. 21:43:18

Hopsz... Most látom, hogy le is kapták a *sindex címlapról. Túl ciki volt fiúk? (vagy lányok, vagy fiúlányok :) )

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.20. 21:56:09

@val: nem hinném. Arrafelé szeretik a nácikat. Nem tűnt még fel?

gyz 2010.10.21. 08:09:20

keresgéltem a szavakat, hogy lehetne ezt az egészet minősíteni, de nincs rá szó.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.21. 09:09:25

jó ne szidjátok már annyit, uncsi
köszönjük meg szépen lolának ezt a videót

legalább ő odamegy és megcsinálja, mintha igazi média lenne, pl a fideszes beszóló képviselő mondatait ki tudta volna?
ki szólt be amúgy, erre rá kellett volna kérdezni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.21. 09:18:49

@Gabrilo: mi bajod van a tökfőzelékkel? te elmebeteg vagy?:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.21. 09:19:29

@tesz-vesz: kaprot nem kell bele rakni, v keveset és úgy sokkal jobb

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.21. 09:51:45

@Grift: én értem mit mond, csak azt nem értem miért olyan kedves veled

ÁrPi 2010.10.21. 12:27:45

@bbjnick:

"( ... a liberalizmus szépen magárahúzza a maga perverz rémálmait; a MIÉP-frakció az Országgyűlés legkvalifikáltabb frakciója nem volt jó, most itt van nekik a Jobbik; el tudja képzelni, kik jönnek a következő körben?!")

Hát nekik ez se az se jó, az igaz,

de a kvalitással kapcsolatban kérdezném, vajon az elkövetkező 4-8-12 kedvezőbb évben nem születhet-é, forrhat ki, kerülhet a körbe egy jobb valami, ami méltó örököse az elmúlt MIÉP névvel fémjelzhető párt, frakció jó (írod: Jobb.) hagyományainak megújuló továbbvitelére?

cyberlolita400001 2010.10.21. 12:49:30

Gyula, aranyos, jópofa, csak MÉLTATLAN ogy képviselőnek. Ahogy a pártja is méltatlan a Parlamentben való üléshez (többekkel együtt). Mindenki mondjon le a mandátumáról, de szép volna...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.10.21. 14:15:48

@ÁrPi:

"vajon az elkövetkező 4-8-12 kedvezőbb évben nem születhet-é, forrhat ki, kerülhet a körbe egy jobb valami, ami méltó örököse az elmúlt MIÉP névvel fémjelzhető párt, frakció jó (írod: Jobb.) hagyományainak megújuló továbbvitelére?" --- kérdezed.

Ha a hatalom azt akarja, hogy ne legyen, akkor nem lesz.

Egyébként nem a MIÉP-en van itt a hangsúly, hanem a kultúrán, a magyar kultúrán. Én úgy látom, hogy az elmúlt húsz év (lényegében) a hatvannyolcasok ámokfutása volt, egy generáció talált berögződéseihez olyan ideológiát, amit aztán (hatalmi célokkal) felhasználhatott a nemzet feletti uralma biztosítására. Most jönnek a nyolcvankilencesek...

A politika (az ideológiai alapú manipulatív terror) felülírta/felülírja a kultúrát. A magyar kultúra húsz éve a "fütyülősbarack/bőgatya/bűzösnáci" kategóriába van beszorítva, aki a hagyomány nyelvén mer megszólalni, azt nyomban megbélyegzik. A széljobbon a magyar kultúrának valamiféle lehullott, kikukázott hulladékából jön létre egyfajta inkoherens, zavaros kotyvalék, egy, periférikus helyzetéből adódóan, radikális és életképtelen szubkultúra. S a hatalomnak ez így éppen meg is felel...

Szerinted mi történne, ha felkészült, világos gondolkodású értelmiségiek kezdenének el arról beszélni, hogy: no, de kérem, Széchenyiből rekonstruálható a magyar politikai hagyomány, Weöresből és Pilinszkyből rekonstruálható a magyar irodalmi hagyomány stb. Milyen visszhangra találnának a hatalom (a nemzetiegyüttműködősrendszer) részéről?

(Szerintem.)

ü
bbjnick:-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.10.21. 14:29:19

@bbjnick: @ÁrPi: ! Ezt majdnem lefelejtettem:-) Már nem tudom hanyadik nemzedék éli át ugyanazt, válik zsigeri tapasztalatává, amiről itt Z. mesél:

bbjnick.blog.hu/2010/10/20/a_rendszervalt_oz_tat_as_demiurgoszairol_z_meselte_a_kocsmaban

ü
bbjnick

z666 2010.10.21. 15:56:02

@thetriggerhappy:
"...miről is szól a demokrácia..."

Pontosan ugyanarról, mint a kommunizmus, csak kicsit más rizsát kerítettek köré.

Kicsit Karcos 2010.10.21. 15:57:47

Szerintem tök jó interjú volt, ZGYGY meg bemutatta hétköznapi arcát, és szerintem abszolút jó fej, laza, tréfás és a tréfát értő ember képe bontakozott ki, olyan, akivel meginnék egy sört.

Amit furcsállottam, hogy szemlátomást a riporterek is jól érezték magukat a forgatás alatt, viszont az írott szövegben (vagyis amit indexel a gugli) már nem láttam visszaköszönni az interjú hangulatát.

Bevallom, én eddig is bírtam Gyulát, bárki bármit mondott emiatt, de a tulok jelzőt (polgárpukkasztóan jó értelemben véve) én sem tartottam nem hozzáillőnek, de kellemes csalódás volt az interjú.

Bár a többi, karót nyelt képviselővel is lehetne ilyet készíteni, nekem sokkal szimpatikusabb volt, mint bárki azok közül a képviselők közül, akiket egyébként kedvelek, talán még a civil Orbánt hallgatva gondoltam korábban ilyenre, hogy na ezzel az emberrel meginnék egy sört.

z666 2010.10.21. 16:00:38

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
"Egy tetves kis náci. Miafaszér' kell egy ilyennel "interjút" készíteni? "

És a sokszáz baloldali patkánnyal miért készítenek interjút?

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.21. 16:31:24

@z666: Hagyd,ez egy szerencsétlen szellemi fogyatékos. Szerintem valami belterjes pénzimádó család sarja,a szokásos felsőbbrendű fasiszta zsidók közül...

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2010.10.21. 19:26:20

Aki azon dühöng, hogy mennyire alkalmas/alkalmatlan Gyula (vagy bárki más) képviselőnek, annak egy kis politikusi - főleg republikánus - alkalmatlanság a nagy vízen túlról:
www.babelgum.com/6003213/elect-the-willfully-ignorant.html

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.21. 20:07:03

@Grift: én is mindig megmutatom a zsidó barátomnak azt a zugot a lakásban, ahová el fogom rejteni, ha üldözzük majd őket "

:)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.21. 20:18:51

@fejo: azok a régi szép idők a duna jegén. istenem

manapság sokat szoktam gondolni rájuk a kandalló mellett

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.10.21. 20:20:50

@rockjano_: szerintem is buták a szociológia származásúak

Viktus 2010.10.25. 10:59:48

Amikor a gátlásos tinédzserként nevetgélő újságírónőt Zagyva felszólította, hogy legyen szíves nem szétröhögni az ő interjúját

:D:D:D:D
hirszerzo.hu/belfold/20101025_jobbik__buzi_ujsagirok

perzsmacska 2010.10.25. 17:18:36

Zagyva nem a szívem csücske, de kettőtök közül, kedves Lola ő tud inkább viselkedni. A "riporteri" ténykedésed pont olyan, amit Beleznai Endre, mint álriportereskedésével előadott. Szar vagy, Lola fogadd el. A cikk első két mondata meg nem más mint egy személyes sértettségből (valaki szemedbe mondta az igazat) jövő kisstílű csipkelődés. Nem csak szar riporter vagy, hanem piti is

perzsmacska 2010.10.25. 17:39:32

Ja, és az operatőr is szar. Miért kell mindenkit alulról venni?
süti beállítások módosítása