Sör, virsli, vurstli és persze bunyó az MSZP majálisán - Mandiner TV
2010. május 01. írta: Zsigmond és Péterfy

Sör, virsli, vurstli és persze bunyó az MSZP majálisán - Mandiner TV

Kínai Kálmánékkal ma úgy gondoltuk, kinézünk a Városligetbe, meghallgatni, milyen jó hírekkel tud nekünk szolgálni Horváth Csaba. A főpolgármester-jelölt beszéde azonban nem minden szocialista szimpatizánst kötött le: többen nekitámadtak ugyanis a Hír TV operatőrének és a Magyar Demokrata mellette álló fotósának, mivel a fotós többször is bekiabált a beszéd alatt. A dühödt szimpatizánsok rohamát kameránk végig rögzítette. Az este folyamán még jönnek képek és videók az MSZP-majálisról, stay tuned!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr571966891

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MSZP: fiatalítás Kádárral 2010.05.03. 00:07:49

Lehetnek éppen harminc-negyvenéves vezetői, kádárista szellemi örökségétől az MSZP láthatóan képtelen szabadulni. (Fotó: mszp.hu) A hétvégén a BKV díjmentességének ígéretével megkezdte az MSZP budapesti önkormányzati kampányát. A terv szerint a díjme...

Trackback: Horváth Csaba közkívánatra megismétli a jó hírt! 2010.05.02. 17:18:28

Lapunk érdeklődésére Horváth Csaba megerősítette: a Városligetben az MSZP majálisán tegnap elhangzott „jó hírét” a nagy érdeklődésre való tekintettel május 8-án a SYMA csarnokban du. 5 órai kezdettel megismétli. Jegyek a helyszínen és az is...

Trackback: A Vincent felüligéri Horváth Csabát 2010.05.01. 18:11:47

Horváth "Mégtarlósbuburaisszivesebbenszavazokmintrádteanyaszomoritó" Csaba óriásplakátokon ígérte meg, hogy május elsején mond valami orbitális marhaságot annak örömére, hogy még mindig nem vonta vissza a főpolgármester-jelöltségét az, a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2010.05.01. 18:18:30

Addig nem nyugszotok, amíg be nem zsebeltek egy jól megérdemelt sallert. :)

Konzisztens Karfiol 2010.05.01. 18:28:49

A barnainges vérnyugger simán elmehetne ketrecharcosnak!!!!

Übermayer 2010.05.01. 18:40:07

"bevezetjük és díjmentessé tesszük a díjmentes közösségi közlekedést" - ezek szerint a díjmentes díjmentes lesz?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.01. 18:43:39

Későn érdem oda a kutyámmal. :)
Pedig biztos szívesen evett volna egy-két harcikommert.

@Übermayer: Igen. Lesz egy díjmentes közlekedés, ami díjmentes, és egy másik amiért ugyanannyit kell fizetni. :D

freehckr 2010.05.01. 18:51:53

Legközelebb Fradi - Újpestre nézzetek ki... az nyugisabb... :)

hunTomato 2010.05.01. 18:57:29

Ez most jobbikos rendezvény vót?:)

-d(-_-)b- 2010.05.01. 19:00:12

A barnainges faszi rossz rendezvényre jött, vagy nem jó inget vett föl.

Steppenwolf 2010.05.01. 19:00:48

Lassan már-már hagyománnyá válik a "demokratikus oldal" majálisán az össznépi Hír TV-s operatőrlincselési kísérlet fotósveréssel kibővítve. :)

Tündér_Lala 2010.05.01. 19:19:01

Szörnyű, hogy ezek a szélsőségesek randalíroznak...

reality 2010.05.01. 19:29:50

Jók voltak a programok (főleg a Horváth Csabáé), csak sok volt a köcsög. :)

kill004 2010.05.01. 20:09:25

@reality: És pont a szeretet ünnepén! Látszik, hogy kevés a rendvédelmi szervezet.

Üdv,

Dzsínó a Zolá családból.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.05.01. 20:11:31

Hírtévésnek nem kéne bekiabálni, nyugdíjasnak nem kéne feszülgetni.

A józan paraszti ész átsegíthet minket a nehéz pillanatokon. :)

VLADISZLAV 2010.05.01. 20:16:22

Úgy tetszik az a szó, hogy " nyugger"! Annyira pejoratív, annyira jó!

Orbán a magyar nép ópiuma! 2010.05.01. 20:17:42

Ide juttatta az országot az orbanizmus. Az erőszakos agresszivitás.

A nyugdíjasok meghülyülnek, a Hírt Tv-sek meg cigánykodnak.

szempontpuska 2010.05.01. 20:22:35

Höhö :-)
De az milyen már, hogy a "sajtó" bekiabálni megy ki egy rendezvényre????

Te egy méretes fasz vagy! 2010.05.01. 20:25:45

@Orbán a magyar nép ópiuma!: nekem van egy olyan halovány érzésem, hogy a történet eleje, ami nincs rajta a videon, esetleg szintén lényeges lehet. Maszop rendezvényeken soha sem volt divat az erőszak. Szóval gyanítom, hogy a hörr tívísek is benne voltak nyakig. A fotóst meg én is pofánvágtam volna, ha az én bulimon kezd így viselkedni.

☉ ☾ 2010.05.01. 20:30:04

Egy hivatásos fotós erősen kussban van ha dolgozik. Provokálni is akartak? Független újságnál megszűnne az állása egy ilyen akció után, butamagyarországon majd jutalmat kap és hátbaveregetést. Nem irigylem sem őt, sem a barátait, ilyenekkel nem fognék kezet.

levee 2010.05.01. 20:30:40

Basszus. Ez a majális képekről olyan volt mint egy igazi kis panoptikum. Beszarás. Munkáspárt, Munkáspárt 2006, Kádár Baráti Kör... kész.

Megdobbent 2010.05.01. 20:31:52

Jajj. szegeny hirtevesek kaptak a pofajukra, mert provokaltak? Na micsoda igazsagtalansag, odaig vagyok en is. Kene mar lassan ide is importalni 2-3 ezer nemet antifasisztat, mert ugy tunik csak ebbol ertenek...

kispista 2010.05.01. 20:36:35

@Megdobbent: És pár ezer német rendőrt, aki a szarházi "antifasiszta" csőcseléket szétveri!
Milyen szép, amikor a "szociáldemokraták" helyeslik a csőcselék tombolását!

ivrilider 2010.05.01. 20:47:06

Azért egy jó nagy geci lehet ez a fotós. Horváth Csaba pedig béna.

kamasuka 2010.05.01. 20:49:51

MSZPs csőcselék! Pfuj!

Szerencséjük, hogy nem lövetett a rémhírtévé közéjük!

kamasuka 2010.05.01. 20:50:29

@ivrilider:
Mennyivel rosszabb ez, mint a Demszky-féle március 15-én tojást dobálni? Semmivel ...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.05.01. 20:51:13

@Megdobbent: megdöbbentem. mi az, nem lehet nézni hogy ünnepel az emeszpé? még a hitgyülit is közvetíti a tv.

Hiányos információ 2010.05.01. 20:53:32

Juhú, a baloldal lett a csőcselék:)

Na, nem kell viccelni. Egy szerencsétlen, csalódott, frusztrált kis pártról beszélünk most, akiket nekiállt provokálni egy "majomszájú". Lehet én is odacsaptam volna.

kamasuka 2010.05.01. 20:55:40

@Steppenwolf:
Tavalyelőtt Fleto mamát fedezték fel a tömegből, lejött, hogy mennire bunkó és primitív a nő, aztán ugyanez a banda elkezdte elküldözgetni a hírtévéseket, hogy kopjanak már le a szegény asszonyról, akinek persze szófosása volt, örült, hogy kérdezik és még válaszolt is, ami után persze a mi Ferint este a fejét verte a falba, hogy anyukát meginterjúvolták és még beszélt is.

Szóval, nem hinném, hogy a rémhírtévések valami extrát csináltak volna amit korábban nem.

kgonzo 2010.05.01. 20:55:56

Szóval az volt, hogy a fotós bekiabált?
Nem nagyon értem. Akkor minek ment oda? Mi értelme van szétkiabálni egy 19%-os párt rendezvényét? Nem érzi szánalmasnak magát? Én miért nem megyek sem Orbán, sem Vona beszédeit szétkiabálni? Szerintetek mit kapnék én egy ilyen akcióért?

Ja, és tök jó lenne Nektek ha ezt a Ti fületek mellett művelném, és nem hallanátok mit mond a vezér? Szerintem pofánvágnátok. De tudjátok mit, kultúrember vagyok, nem megyek oda.

Na jó. Még egyetlen mondat: Mélységesen sért a "nyuggerek" kifejezés. Nekem ugyan még igen-igen sok van a nyuggerségig. De megjegyezném, hogy azok a magukat "polgári" értékrendet vallónak vélő emberek, akik ezt a kifejezést használják, szintén lesznek nyuggerek, mert ez barátaim elkerülhetetlen. És igen szarul fog esni, ha azt gondolják róluk, hogy csak tehernek vannak a társadalom nyakán, miközben úgy érzik, hogy ők bizony aktív korukban mindent megtettek.
Ezt csak megfontolásra ajánlanám.

Kelly és a szexi dög 2010.05.01. 21:03:37

Kissé frusztráltak a kommunisták...

kustora 2010.05.01. 21:09:57

A fotós fotózni, vagy balhézni ment?

ebedli 2010.05.01. 21:18:24

Nagy hőstett nyuggereket provokálni, igazi bátor, hazafias cselekedet.

Méltó Orbán népéhez, gratulálok.

2010.05.01. 21:19:39

aztakurva micsoda prolibuli. ott a helyszínen kellett volna agyonlőni az összes tetves munkásőr nagypapit.

rognork 2010.05.01. 21:20:07

úgy látom, senki nem figyelt. nem ingyenes, hnem díjmentes bkv-t mondott. a budapestiek termelik meg ugyanis a gdp-t, és ők adóznak. főleg minimálbér után, hehe. a vidékieknek meg pofa súlyba. ezután pedig mesterházy olyat mondott, hogy azt hittem hitler beszél. a szöveg végén a DAS KANN ÜBERHAUPT NICHT SEIN mintájára VISSZA FOGJUK SZEREZNI A TÁMOGATÓINKAT (még ha bele is döglenek) hangzott el. esetleg elnyomhatta volna a THIS IS SPARTA! c. örökérvényűt. én magam padlót fogtam a marx károly társaság, az mszdp, és a kommunista párt környékén, inkább felraktam a kisvonatra a kölköt és bontottam egy sört. egyszóval nem lenne hátrányos, ha végre urnazárás lenne, ha értitek, hogy gondolom.

kispista 2010.05.01. 21:22:00

@ebedli: Ki provokált kicsodát? Milyen nyugger az, aki egy kamera láttán azonnal verekedni kezd?

És milyen szánalmas szar az, aki a csőcselék komcsi munkásőrök őrjöngése miatt is a patásördögöt hibáztatja, és mentegeti a csürhét!

@kgonzo: "
Ja, és tök jó lenne Nektek ha ezt a Ti fületek mellett művelném, és nem hallanátok mit mond a vezér? Szerintem pofánvágnátok."
Szerintem a mandíner stábja röhögne rajtad és csinálna rólad egy jó kis videót.

Galván_Tivadar 2010.05.01. 21:24:50

Frusztráltnak tűnnek a szocik... :)

ebedli 2010.05.01. 21:28:24

@kispista: megnézném a fideszes csürhét mit reagálna fordított helyzetben, ha egy Orbán szeánszon üvöltözne be valaki a Vezérnek...

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.01. 21:33:07

@Hiányos információ: Bocsi, ez a "szerencsétlen, csalódott, frusztrált kis párt" szarrá provokálta az országot eddig. Meg ne sajnáljam őket rögtön. Azokat inkább sajnálom, akik még hisznek nekik, ez igaz. Amilyen az adjonisten ugyebár. Veszíteni pedig tudni kell, és ha nem tetszik a kajabálás, rendezőt kell hívni. Ja, odacsapni ugye? Munkásököl vasököl.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.01. 21:34:51

@ebedli: A fideszes csürhe rendezőt hívna, akik kitessékelik a provokátort. Ennyi. Persze, ez nem biztos, lehet hogy meglincselnék, kell is az a nemzeti érzéshez.

papas 2010.05.01. 21:40:49

A szokásos mandiner stílus.

Mert az úgy kezdődött, hogy pár kisnyugdíjas gondol egyet és az ünnepre való tekintettel nekimegy a sajtónak. és még van olyan idióta, aki ezt be is veszi. Csak a 2/3.

Azért megnéztem volna, hogy ez a hős demokrata fotós, mondjuk tegnap mit kapott volna a kilencben, ha így belenyomta volna valakinek az arcába a gépét.

Zsigmond és Péterfy 2010.05.01. 21:41:30

Ha jól emlékszünk, csak a fotós tett egy félhangos megjegyzést, ami úgy hangzott talán, hogy "az elmúlt nyolc év nem volt elég?" Hogy az operatőr mit csinált és mit nem, arra nem emlékszünk, a balhé mindenképpen a fotós maitt történt, de kábé fél perccel a megjegyzés elhangzása után. Kerestük a felvételeinken, de nem találtuk sajnos.

Tiko 2010.05.01. 21:44:38

@ebedli: Megnéznék egy rendőri oszlatást, minekután a rendezvény elvesztette a békés mivoltát..

aachi2 2010.05.01. 21:46:10

dunát rekeszthetnék ilyen videókkal, csak komcsi szövegeket kéne kiabálnom fityisz/jobbik rendezvényen. az emberek már csak ilyenek, nem szeretik a beszólogató,viselkedni nem tudó, provokáló parasztokat.

kispista 2010.05.01. 21:46:18

@papas: Miért, nem ez történt? A részeg kamerafób munkásőrök nekimentek a sajtó munkatársainak. És néhány szarházi itt mentegeti őket!

@ebedli: Próbáld ki, semmi sem történne! Mivel a fideszben nincs ilyen csürhe mint amit az MSZP-nél megtalálsz!

ebedli 2010.05.01. 21:48:54

@kispista: bruhahahahahaaaa

Megnevettettél, köszi! :D

kispista 2010.05.01. 21:49:06

@papas:
"mondjuk tegnap mit kapott volna a kilencben, ha így belenyomta volna valakinek az arcába a gépét. "
Pofánbaszást!
De te most a focihuligánok viselkedésével próbálod a nyuggereket mentegetni? Ezek szerint ezek ugyanazok, mint akik egy focimeccs előtt és után garázdálkodnak!

@aachi2: Mutass egy olyan fidesz rendezvényt, ahol egy operatőrre támadtak a résztvevők.

JXB 2010.05.01. 21:49:43

Hol volt Sün törzsőrmester?

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.01. 21:51:20

@papas: Ne vicceljen már, ez nem az első eset. Ha a fideszesek balhéztak volna ennyiszer, azt nem hozta volna a "másik oldali" sajtó? Gondoljon pl. a Szabadság térre. Persze itt nem ez a kérdés, de hát ez van. Van egy mondat: kérem engem ne fotózzon. Ezt tanítani kéne? A vesztest rugdosni nem elegáns, de van, akinek jól esik. Minden oldalon ugyebár. Biztos emlékszik, hogyan vertek ATV-t a fideszek 2006-ban. Nem emlékszik? Nem csoda.

kispista 2010.05.01. 21:51:41

@ebedli: Mutass egy videót, ahol fideszes rendezvény résztvevői támadnak egy operatőrre! Ha nincs ilyen, kénytelen vagyok leszögezni, hogy egy hazug féreg maszop-kommentelő vagy!

Peppone Botazzi 2010.05.01. 21:53:16

Nah ez most a csendes többség amiről Gyurcsány beszélt?

aachi2 2010.05.01. 21:56:01

@kispista: mutass egy olyan operatőrt aki egy fideszes rendezvényen provokálta a szimpatizánsokat. Jobboldali tempó ez az egész, más pártok rendezvényeire járni, kereplőzni, füttyögni, provokálni, ilyet csak ott látni. utána meg lehet hörögni, mint ahogy te teszed, hogy megtámadtak.

Tiko 2010.05.01. 21:58:55

@aachi2: ez lenne a felmentésed a nyuggerek viselkedésére?

kispista 2010.05.01. 22:00:24

@aachi2: Honnan veszed hogy az operatőr provokált bárkit is! A fotós állítólag beszólt valamit.
És egy normális ember akkor sem támad a másikra, ha éppen úgy érzi hogy provokálták. Vagy szerinted a melegfelvonulás kővel dobálása is jogos volt, mert a "buzik provokálják szegény járókelőket"? Ezek szerint így gondolod, hogy bárkit megverhetünk aki beszól, csúnyán néz ránk vagy éppen más véleménye van!

Disznó Úr 2010.05.01. 22:00:29

Igazi aljadék csőcselék. Mindig felmegy a pumpa bennem, amikor arra gondolok (gyakran gondolok erre, hiszen csak ki kell mennem az utcára és belenéznem a XIII. kerület művelt népének orcájába), hogy ezek a primitív aljas véglények határozzák meg azt, hogy a gyerekeinknek milyen jövője lesz. Azt már meghatározták, hogy nekünk nem lesz jövőnk. Tudom, hogy az aljasság és az ostobaság a legjobb sejtvédő, ez konzervál a legjobban, de valaha csak vége lesz, nem..?

kispista 2010.05.01. 22:01:19

@Tiko: Nem csak ez, a maszop kommentelők másik érve, hogy a tegnapi fradi-újpest meccsen is megverték volna a sajtóst.

aachi2 2010.05.01. 22:02:13

@Tiko: mi a felmentésed az operatőr viselkedésére ? ha pl egy népzenét előadó zenekar lett volna a színpadon nem zavartad volna el azt aki egyfolytában paraszt megjegyzéseket tesz és nem hagyja a többi embert élvezni az előadást?

kispista 2010.05.01. 22:02:55

De ha éppen véletlenül egy fidesz rendezvényen támadnák meg a népszava vagy 168 óra munkatársát, arról is ugyanez lenne a véleményem.

kispista 2010.05.01. 22:05:04

@aachi2: Honnan veszed hogy az operatőr bármivel is provokált? Vagy szerinted már az is provokáció, hogy egy nyilvános rendezvényről felvételt készítenek? mert papas barátod így gondolja, szerinte indokolt ha egy fradi meccsen vagy mszp rendezvényen megverik az operatőrt.

Tiko 2010.05.01. 22:05:16

@aachi2: Nyílvánvalóan nem menteném, de nem hinném, hogy a kameráját szeretném a válláról lelökni, illetve a fényképezőgépet a másik kezéből kicsavarni..

ez a különbség közöttünk, köztem, közted és a nyuggerjaid között.

papas 2010.05.01. 22:07:13

@aachi2: tömören összefoglaltad az elmúlt nyolc év, összes megemlékezését, ünnepségét, etc., mondjuk én azt gondoltam, hogy most már leállnak, de mint látjuk, a projekt folytatódik tovább. így megy ez.

papas 2010.05.01. 22:11:36

@kispista: hehe, te szerencsétlen, én mint maszopos kommentelő, köszi, ez jól eset.
ej, de szeretném ennyire egyszerűen látni a világot. na további szép estét

Chicano 2010.05.01. 22:12:16

Nocsak, nocsak. Durvulnak a nyuggerek? Hát ezt is megértük? Mi jöhet még? Megrohamozzák a Hír-TV-t?

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.05.01. 22:12:18

Na, a jobbik helyett most a maszopos nuggerek jönnek? Lesz majd vízágyú, könnygáz kombó is? :)

kispista 2010.05.01. 22:13:30

@papas: Te meg a fradi-meccs hasonlatoddal tömören összefoglaltad, milyen is valójában az mszp keménymag. Ugyanaz mint a fradi keménymag, egy őrjöngő csőcselék csürhe!

De várjuk azt a felvételt, ahol látszik az operatőr "provokációja".
De szerintem te Szögi Lajos agyonverését is jogosnak gondolod, mert miért provokálta szegény romákat azzal, hogy arra ment a kocsijával.

Látszik hogy ez a békés többség meg a demokraták, akik helyeslik más megverését!

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.01. 22:15:12

@aachi2: És ezt tényleg el is hiszi? Miszerint ez egy jobbos tempó? Igen keveset olvasott akkor az elmúlt években, azt hiszem. Most linkelnem kéne "jobbos" gyűléseket, amit próbáltak provokálni? 2006 októbere rémlik? Huggyos homelessekkel bemutatni a kormány ellen tüntetőket? Provokálni a fidesz-rendezvényt jobbszélen, aztán szétverni mindenkit válogatás nélkül? Teljesen igaza van, sokkal jobban csinálták.

kispista 2010.05.01. 22:16:07

@papas: Lehet hoyg szadeszos vagy lmp-s vagy. Azok látják indokoltnak az antifasiszta harc jegyében mások megverését.

@Megszívtuk-Waze:
Pintér elvtárs Gergényi jóbarátja, majd alkalmazza a módszereit.

brazdapeter · http://funkydonots.blog.hu/ 2010.05.01. 22:18:38

@Übermayer: :) ezen a frappáns szófordulaton akadtam meg én is.

PureSoul89 2010.05.01. 22:21:17

A fotós dolga a fotózás, nem a pofázás. Ha egy koncerten teszem azt a fotós elkezd mást csinálni a dolgán kívül, jön a szekurity és "elvezeti". Most komolyan azt próbáljátok beadni, hogy a vérző szájú nyugdíjasok heccből rátámadtak a szegény rémhírtévés riporterre? :D Amúgy meg, egy szép napon Ti is lesztek "nyuggerek" remélem, hogy az unokáitok is ilyen tiszteletet mutatnak majd Felétek :)

aachi2 2010.05.01. 22:23:31

@Tiko: "Nyílvánvalóan nem menteném, de nem hinném, hogy a kameráját szeretném a válláról lelökni, illetve a fényképezőgépet a másik kezéből kicsavarni.."

persze ,nyilván ok nélkül tették ezt. csak azért mert ők gonosz részeg munkásőr komcsi nyuggerek. nyilván téged sose lehetne így felhergelni, mert te egy szent vagy,

Chicano 2010.05.01. 22:24:17

Emberek, én félek. A kisebbségben maradt szocilista szimpatizánsok láthatólag nem tudják feldolgozni a vereségüket.Tessék megvédeni a társadalmat ezektől az antiszociális, magukról megfeledkezett emberektől.Ne hagyjuk magunkat mi, a csendes többség. Követelem hogy fékezze meg a rendőrség a magukról megfeledkezett szélsőbaloldali csőcseléket.

Illetve követeli a halál. Csak olyan jó végre a győztes oldalról lecsőcselékezni a vesztes és frusztrált kisebbséget. Nem akarom én bántani őket, majd lassan beáll a teljes demencia és már ők se tudnak majd elmenni az mszp-re (vagy ahogy akkor hívják majd őket) szavazni. Addig meg hagy verekedjenek a fotósokkal. Ha már a zorbánviktornak nem tudnak egy jót benyomni, legalább ennyi örömük maradjon.

Kapitány_1 2010.05.01. 22:27:18

Nem kell mellreszívni - egy agent provokateur fotós aki egy frusztrált kisebbséget hergelt direkte, pártfüggetlenül egy szimpatizáns rendezvényen törvényszerű végződés.
Egyértelmű fotósok szégyene a hapsi (mondom, mert én is az vagyok), aki miatt majd máskor már minden igazi fotóst sandán néznek és nehezítik a dolgunkat.
Hülye kocsog.

aachi2 2010.05.01. 22:28:13

@Mihint: 2006 októbere elég rég volt és teljesen másról szólt,másrészt viszont már 8-10 éve az a folyamatos, hogy a jobberek kereplőznek és füttyögnek és provokálnak más pártok rendezvényein. a fidesz le is bukott párszor, hogy emailben szervezte a kereplősöket. úgyhogy erről ennyit.

Tiko 2010.05.01. 22:28:38

@aachi2: az ok (ha egyáltalán van ilyen) sem mentesíti őket.

comprende?

yossarian70 2010.05.01. 22:28:52

Elég kínos a Hír tv-nek,hogy nyugdíjasokat kell basztatni az esti műsorhoz.Most kaptak egy nagy pofont,mit vártok tőluk?

Chicano 2010.05.01. 22:31:05

@PureSoul89:

1. - Semmi nem indokolhat fizikai erőszakot egy politikai gyűlésen. SEMMI.
2. - Mindenki annyi tiszteletet kap amennyit megérdemel. Csak azért nem kell senkit tisztelni mert öreg. Azokat az öregeket fogjuk tisztelni aki megérdemlik, és sokan vannak azok is. De aki úgy viselkedik mint egy eszement barom (lásd a videót) azon nincs mit tisztelni.

Tibike15 2010.05.01. 22:31:49

A harci nyuggerek nagyon kemények :) nem lennék a fotós helyébe akit odaküldtek

előtte biztos kérnék önvédelmi kiképzést

aachi2 2010.05.01. 22:34:24

@Tiko: szerintem meg mentesíti őket, továbbá fordított felállásban is ugyanez lenne a véleményem (mszps provokál fideszes elzavarja ugyanilyen agresszivitással)

comprende ?

Tiko 2010.05.01. 22:35:53

@aachi2: hülye vagy fiam. mint a nyuggerek a videón.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.01. 22:35:56

@aachi2: Szóval rég volt. Rendben. Másról szólt. Tényleg. 8-10 éve? Ezt nem tudtam, köszönöm. Lebukott a fidesz, hogy kereplősöket szervezett? Atyaég. Akkor tényleg vége a demokráciának. (ne hülyéskedjen, mert a végén azt kell gondoljam, komolyan beszél) Szóval, azt mondja, hogy az intelligens mszp-sek és médiáik szüzek, és minden etikát betartanak, de bezzeg a fideszek! A gané, erkölcstelen, rendezvényzavaró gazok. Ezt kellene most elhinnem?

PureSoul89 2010.05.01. 22:41:19

@Chicano:

1.- Nem tudhatod, hogy mit mondhatott a fotósok gyöngye ott és akkor, és hidd el egy öregebb ember sokkal másképp reagálhat egy beszólásra, mint pl. Te vagy én. Gusztustalan dolognak tartom, még ha egy vesztes pártról is van szó, aminek a minősítése már egy másik lapra tartozik, hogy egy senki kis fotós odamegy a száját tépni. Nem azt mondom, hogy jogos volt az, hogy nekimentek, de valószínűleg kihozták szerencsétleneket a sodrukból. Nem tudhatod, hogy egy ilyen emberben mennyi keserűség lehet annyi év után. A másik meg, hogy amikor a FIDESZ vesztett 2x választást, akkor érdekes módon nem jelent meg egyik nagygyűlésükön sem senki, hogy még jobban tiporja őket. Ha a nyugdíjasok ott érzik jól magukat, miért nem lehet őket békén hagyni? Gondolom az erőszakra vonatkozó megjegyzésed nem vonatkozik a 2006-os MTV ostromnál megjelent "békés" tüntetőkre.

2.- A nyugger jelző pejoratív, kár tagadni. Hogy általánosíthatsz egy csoportot a kora alapján? Minden nyugdíjas munkásőr senkiházi volt? Nézzünk szét a mai nagymagyarok meg a családjaik között? Teljesen fölösleges. Akkor az én szüleim is "nyuggerek", mert 60 év fölöttiek és az MSZP-re szavaztak? Biztos régi komcsik... Jah, mert aztán ti tudjátok.

aachi2 2010.05.01. 22:43:40

@Mihint: ennek nincs értelme. kitalálsz mondatokat amiket hallani szeretnél tőlem, a számba adod, aztán jól felháborodsz rajtuk. nyilván megvan a sztereotípiád miket gondolhat egy gonosz ballib és próbálod megerőszakolni azt amit írok, hogy az előre elkészített uncsi kis sablonjaidat puffogtasd. másrészt meg hülyének tetteted magad. nyilván sehol se fogadta az elmúlt 8-10 évben füttyögő vonyító kórus az mszpt. biztos drogoztam eddig és csak képzeltem.

aachi2 2010.05.01. 22:46:21

@Mihint:

látod mit írt itt valaki:

"A másik meg, hogy amikor a FIDESZ vesztett 2x választást, akkor érdekes módon nem jelent meg egyik nagygyűlésükön sem senki..."

...viszont a fidesz addig hergelte a híveit amíg azok nekiálltak hidakat lezárni. jobber tempó ez a hisztizés másik párthoz odamegyek és provokálom, stb, kár tagadni.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.01. 22:48:32

@aachi2: Ennek tényleg nincs értelme. Mi szükségem volna azokra a marhaságokra, amit említ? Szóval, hogy világos legyen: nem értek egyet semmilyen rendezvény provokálásával. Nem értek egyet semmilyen rendezvényen való erőszakkal. Az mszp-nek viszont óriási sara van minden szempontból, és ahelyett, hogy ezzel törődnének, tovább hülyítik azokat, akik még hisznek nekik. Ne papoljon nekem senki erkölcsről ilyen tények ismeretében, ha lehet.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.01. 22:51:37

@aachi2: Bizonyára így volt. Bár nem emlékszem, hogy Budaháziék(a hídlezárók) mikor voltak fideszesek, de sebaj. Szvsz. nem kell csúsztatni, a tények éppen elegendőek.

PureSoul89 2010.05.01. 23:00:11

@Mihint: Téged miért zavar, hogy kit és mivel hülyítenek? És miért kell odamenni provokálni? Ezt magyarázza már el nekem valaki :D Azt ne mondd, hogy Viktornak nem voltak égbekiáltó hülyeségei, amiket nagy nyilvánosság előtt mondott el. Mégsem ment oda senki beszólogatni a nagygyűlésen. Nem beszélve az erkölcsi dolgokról, tudnék mondani kapásból jó néhány rendkívül erkölcsös ügyet a fideszes kormányzati időkből ;)
Mindenki azt hisz és gondol, amit akar. A fotós is beszólhat, ha akar, de azzal meg magát minősíti, és ne lepődjön meg a következményeitől. A Budaházi féle söpredék pedig akár tetszik, akár nem a FIDESZ keblén nevelkedett, ugyanúgy ahogy Vona Gábor, Morvai Krisztina... És ha jól emlékszem 2006-ban a Fidesz is védelmébe vette a tv ostromos csürhét, mint "békés tüntetőket"

2010.05.01. 23:02:08

@kgonzo: Hogy MI NYUGGEREK leszünk??? Te hol élsz?!! Addigra fullmegdöglünk mind, kétszer is. Vagy te 120 éves korodig tervezel élni?

Obszerváló 2010.05.01. 23:03:51

Örüljön a kis balfasz fideszes seggnyaló hogy ennyivel megúszta. Minek ment oda provokálni?

Tiko 2010.05.01. 23:04:41

@PureSoul89: "Mindenki azt hisz és gondol, amit akar. A fotós is beszólhat, ha akar, de azzal meg magát minősíti, és ne lepődjön meg a következményeitől. "

Értem, ezen az alapon bármi lehet. Most egy "pofon" holnap géppisztoly? A rohadt fotós mit nem képzel magáról, golyót neki? Amúgy mutassa már meg vki azt a részt, ahol beszól..

Apropóként megjegyezném, hogy Morvai pedig Megyónál volt sansza miniszterré válni. Akkor kinek is a kölyke?

Dinsdale Piranha 2010.05.01. 23:08:00

Sosem értettem mi értelme elmenni egy szimpátiagyűlésre és bekiabálni, provokálni. Ha valami nem tetszik nem hallgatom meg, de még a közelébe sem megyek. Különösen elítélendő ez a viselkedés ha valaki hivatásosként, mondjuk fotósként van ott, akinek elméletileg a pártatlan tájékoztatás lenne a dolga. Döglött lóba rúgni igazán nagy hőstett.

PureSoul89 2010.05.01. 23:11:56

@Tiko: Nem, nem ezt mondtam. Hanem azt, hogy ha valaki odamegy egy pártrendezvényre, és ő a tömeg közepén elkezd bekiabálgatni, akkor ne lepődjön meg, ha a tömeg így reagál. Semmi többre nem gondoltam, de hát mindenki magából indul ki... :) Morvai meg egy interjúban azt mondta, hogy régen fideszes volt, 2006-ban meg a Fidesz-szel karöltve védték a szegény békés demonstráción résztvevő honpolgárainkat. Vona meg ott csücsült Viki körében. Vagy nem jól emlékszem? Nem, Morvai nyilván régen nagy maszopos volt :D

@Dinsdale Piranha: Ott a pont

luigi Vercotti 2010.05.01. 23:12:38

Maisterhauser próbálja meggyőzni a 60-70 éves közönségét, hogy ők a jövő:-)
Akkor lehet, hogy ez vár ránk:
www.youtube.com/watch?v=9i25gZXQF2w

Cliff 2010.05.01. 23:15:02

sajnos az ilyen balfasz nyuggerek miatt tartunk ott ahol most vagyunk, hiszen ok szavazzak meg ezt a rablobandat minden kibaszott alkalommal, azert mert ok kaptak anno "ingyen" lakast, amit most en fizetek.
sztem se kell bekiabalni, semmi ertelme, hacsak nem provokalni akar. mindenesetre valoszinuleg ertelemesebbet kiabalt a fotos, mint amit barmelyik bukott tolvaj szonokolt...
az oreg komcsi aki gondolom a leglelkesebb kápó volt, meg megmutatta a fogafeherjet...

Tiko 2010.05.01. 23:16:07

@PureSoul89: Röhögni fogsz, Morvai liberálisként kezdte, így került Megyóhoz (mint mondtam sansza volt miniszternek lenni).

Kérlek olvass utána, ha nem hiszel nekem.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.01. 23:17:21

@PureSoul89: Ez igen! Meg is próbálnék rá válaszolni, ha megengedi:) Azért zavar, mert együtt élünk, ha nem tűnt volna fel, és az együttérzésen kívül szolidaritás is van még a világon. Nem ám a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" ugyebár. Had ne magyarázzam, hogy ki mikor hol és miért provokál, lásd fent. A volt és jelenlegi fidesz-kormány erkölcstelenségeit pedig fel kell tárni, vétkeseket elmarasztalni, stb. Vagy arra gondolt, hogy a fideszt mentegetni a hivatásom? Ugye nem azt akarja mondani, hogy a beszólásért a pofon járja ugye? Vagy tényleg nincs jogállam, ahogy azt egyesek mondogatják? Azt, hogy ki kinek a kebelén nevelkedett, azt esetleg bizonyítani is lehet, vagy urban-legend mint pl. a Csurka-féle charter-járatok? 2006-ban a fidesz NEM a tv-ostromlókat vette védelmébe, de ha tud egy hivatkozást erről, azt szívesen venném.

ebedli 2010.05.01. 23:18:20

@kispista: Mutass egy videót, ahol egy Fidesz rendezvényt akármelyik TV operatőre, vagy bárki más provokátor beüvöltözéssel megzavar.

Ha nincs ilyen, kénytelen vagyok leszögezni, hogy egy hazug féreg Orbán-kommentelő vagy!

PureSoul89 2010.05.01. 23:18:21

@Tiko: Tudom jól, hogy ki volt, utánaolvastam a múltjának. De az egész radikáljobbos marhaság a Fidesz berkein belül fejlődött ki (és akkor most ne vegyük ide a Csurka-féle bohócbandát), és bizony Morvai is fideszes körökben kezdte ezt a fajta pályafutását ;)

ebedli 2010.05.01. 23:19:50

@kispista: Hogy én is a fajtádra jellemző szavakkal éljek...

2010.05.01. 23:19:56

@PureSoul89: ki mondta, hogy a szüleid munkásőr nyuggerek? a videón látható harcinyuggerrek teljesen egyértelmű, hogy megfáradt exmunkásőr nagypapik, akiket azért egy jól célzott beszólással újra aktivizálni lehet. nézd csak meg a vidón milyen vehemenciával támad. csupán azt felejtette el, hogy közben eltelt 40 év. egyrészt már nem munkásőr másrészt pedig nem is ereje teljében lévő verőlegény. lehet szokatlan lenne neki a helyzet, de ezúttal ő lenne az akit addig ütnének vernének míg maga alá nem szarikhugyozik. kár hogy ezeknek már senki nem fogja megmutatni milyen is az.

Cliff 2010.05.01. 23:22:25

amugy meg ahogy hal ki a magyar tarsadalom, azaz cserelodik, fluktual divatos szoval :D ugy csokken a szoci tamogatottsaga...ezzel szamolniuk kell...erdemes megnezni a kimutatasokat, ahol 20-40 evesek kozott mertek a partok tamogatottsagat, 5% korul mozgott a "szocialistanak" hazudott oligarhia

Cliff 2010.05.01. 23:23:55

@anal_intruder: ott a pont! ez az oreg nyugger vitte a zsidokat is kettesevel szorgosan, aztan hirtelen megvalto kommunista lett, persze ha van annyi idos :D

kisközönyös 2010.05.01. 23:27:08

megmondom a nyuggerek azok akik a komcsikra/mszp-re szavaznak csakazértis h még véletlenül se nyerjen azorbán.
bár ezt most bukták a nyuggerek ezért frusztráltak és mert már nem érik meg a újra a komcsi rendszert :DD

kispista 2010.05.01. 23:29:33

A munkásőr-védő kommentekből kiderült, hogy az mszp szimpatizánsai a melegek megdobálását is jogosnak érzik, mivel sokak szerint ők is provokáltak, így ne csodálkozzanak ha kővel dobálták őket! Mert ugye miért megy ki egy meleg a frusztrált csőcselék közé az Andrássy útra, ha nem azért hogy galád módon provokáljon!

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.05.01. 23:35:32

Mint az eset szemtanúi, szeretnénk jelezni: az történt, hogy Horváth Csaba beszéde alatt a Demokrata fotósa többször bekiabált (pl. "Köszönjük a nyolc évet!"), amire néhány idős hölgy vitatkozni kezdett vele. Erre lecsapott a HírTV operatőre (ez egyébként természetes, a dolgát végezte, de abban a pillanatban az arcba nyomott kamera irritálóan hatott), a HírTV szőke riporternője pedig beszállt a vitába ("Önök szerint ez a demokrácia?!" - ez szerintünk hiba volt). Erre jöttek oda a szocialista kinézetű urak, akik mind a Demokrata fotósát, mind a HírTV operatőrét fizikailag inzultálták.

Amúgy nem igaz, hogy fideszes gyűlésen még nem volt provokáció: az idei kampány szinte összes fideszes rendezvényét végigprovokálták a jobbikosok, egy régi liberális esetről pedig a Reakció is írt: mandiner.blog.hu/2009/05/19/nem_korrekt

tevevanegypupu 2010.05.01. 23:51:22

Ugyan mar, hat a Parlamentben miket kiabalnak egymasnak, ahhoz kepest ez semmi.(:

zrzr 2010.05.01. 23:59:14

a videó végén mit is mond a szónokunk a pódiumon?( :

tevevanegypupu 2010.05.02. 00:00:40

@PureSoul89:
"A Budaházi féle söpredék pedig akár tetszik, akár nem a FIDESZ keblén nevelkedett, ugyanúgy ahogy Vona Gábor, Morvai Krisztina..."

Hat lehetseges, de egyelore inkabb a Kadar era emloin nevelkedett poszkommunista tarsasag az, akik miatt jelenleg a helyzet ugy alakult, hogy meglehetosen idegesek lesznek az emberek..A jobbik masirozhat fel es ala, legfeljebb ha hulyesegeket kiabalnak magukat teszik nevetsegesse, ezzel szemben a posztkommunistak (mondhatjuk oket is sopredeknek) az orszagot tettek azza. Meg tonkre. Ugyhogy egy kis mertekletesseget az itelkezesnel, ha szabadna.

Devil 2010.05.02. 00:04:58

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Rossz jelzőket használsz. A fotós az aki fényképez; aki bekiabálgat az a tüntető vagy a provokátor.

Devil 2010.05.02. 00:08:08

Bár én 100x meggondolnám hogy újságnak nevezzek-e egy olyan szervezeet ami egy rendezvényre provokátorokat küld.
Mert az újság tudósít, a bekiabálókat/provokátorokat meg a pártok strómanjai küldözgetik.
Bár eddig sem volt kétséges miyen mélyre sikerült a jobboldali médiának süllyednie, de mindig újabb és újabb mélységi rekordokat sikerül megdönteniük.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.02. 00:27:36

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Ez sok mindenre fényt vet. Remélem a fotóst istenesen seggberúgják ezért a faszságért.

Én vagyok az a fotós 2010.05.02. 00:30:22

Szóval annyit kiabáltam be, hogy köszönjük az elmúlt nyolc évet. Gondoltam, ennyit, mint magánember megtehetek akkor is, ha fotósként voltam ott. Mivel szívtam én is nyolc éven keresztül. Pont.

2010.05.02. 00:34:27

@Én vagyok az a fotós: mi pedig köszönjük ezt a felvételt! végre testközelből láthattuk a progresszív baloldalt.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.02. 00:36:29

@Én vagyok az a fotós: Hát jó, igazad van de sokan szívtak még rajtad kívül. Azt hiszem nem ezért mentél oda, hogy beszólj. Bocs, de finoman szólva: ilyesmivel kurva nagy károkat lehet csinálni, amint látod. Légy óvatos kérlek, ha nem mint magánemberként csinálod azt, amit. Nem kioktatni akarlak, de ha elolvasod a kommenteket, láthatod, mi a zűr lényege. Szóval, komoly bajod ne legyen belőle (egy lebaszás belefér), de ne csinálj már ilyet még egyszer légyszi.
Üdv. Misi

Én vagyok az a fotós 2010.05.02. 00:36:55

@anal_intruder: Még annyit a többször is-ről, hogy a mellettem álló kollégáimmal beszélgettünk.

Én vagyok az a fotós 2010.05.02. 00:38:00

@Mihint: Ok, de tudod, emberből vagyok én is és kikívánkozott belőlem. Egyébként igazad van.

PureSoul89 2010.05.02. 00:40:02

@Én vagyok az a fotós: Az újságírói/riporteri munka különleges etikai szabályokkal jár. A tudósító tudósít, nem részt vesz a rendezvényen, legalábbis annak nem aktív résztvevője. Pont.

@tevevanegypupu: Szerintem az MSZP is ugyanúgy közrejátszott az ország tönkretételében, mint a többi párt. Beleértve a Fideszt is. Mert szerintem 4 vagy 8 év alatt jutottunk ide? Na ne már... :)

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Így már is tisztább a helyzet, ezek szerint a kommentelők nem tévedtek túl sokat a helyzetet illetően :)

@anal_intruder: Szerintem nem megállapítható ebből, hogy a bácsi régen munkásőr volt-e vagy sem. Szerintem csak ideges, keserű ember volt.

@Mihint: Hogy pontosan mit mondott a Fidesz, azt nem tudom. Az is lehet, hogy külön szavakkal nem mondott pont ilyesmit, de az egyébként nagyon ügyes kommunikációjuk ezt üzente. Legalábbis nekem anno az volt a benyomásom.

tevevanegypupu 2010.05.02. 00:46:53

@ebedli:
"megnézném a fideszes csürhét mit reagálna fordított helyzetben, ha egy Orbán szeánszon üvöltözne be valaki a Vezérnek..."

Szerintem nem mernenek kiabalni, fideszes rendezvenyen sokkal tobben vannak, es valoszinuleg annyira eleguk van mar a szocialista-kommunista tarsasagbol, hogy lehet, hogy meggyomroznak a bekiabalot, szoval nem tanacsolnam.

PureSoul89 2010.05.02. 00:48:08

@PureSoul89: Ja még a 2006-os eseményekhez annyit, hogy az '56-os megemlékezések utáni csetepaténál a Fidesz kommunikációja egyértelműen a rendőri túlkapásokra fókuszált (ami egyértelmű, hogy előfordult), de a "békés tüntetőket" nem emlékszem, hogy bármilyen kritika is érte volna a Fidesz részéről. És ott bizony ugyanaz a csőcselék randalírozott, mint amelyik a tévéostromnál is ott volt.

tevevanegypupu 2010.05.02. 00:50:06

@PureSoul89:
Mindenesetre a rohadt nagy hiteleket nem a fidesz vette fel. Azt az mszp-szdsz kormany vette fel.En nem kertem egyetlen fillert sem kolcson, szoval nekem egyaltalan nem jelentett oromet, hogy ket kezzel szortak azt a penzt amit majd vissza kell fizetni. Es persze nem Gyurcsany vagy Kuncze fizetik vissza. Hanem a zemberek.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.02. 00:54:11

@Én vagyok az a fotós: Persze, mint mindahányan :-) Amúgy fasza gyerek vagy, hogy vállaltad a dolgot. Respect. Még több ilyet:-DD (mármint a gesztusra gondoltam;))
@PureSoul89: Ebben igazad lehet, sokféle dolgot "sugallt" a fidesz akkoriban. És bizony jogos lehet a Tiédhez hasonló értelmezés is.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2010.05.02. 01:00:32

@PureSoul89: Ezt azért pontosítanám. Azok a kopaszok, akik pl. a tv-székház előtt emberkedtek, legjobb tudomásom szerint még mindig nincsenek meg. Én személyesen jelen voltam a 23.-i történetnél, és azok a kiabálós faszik sincsenek meg, akik az Alkotmány utca felé csábítgatták a fidesz-gyűlésre készülő népeket. Úgyhogy vannak itt még talányok:)

66th Zealot platoon 2010.05.02. 01:03:27

Egyszer en is bekiabaltam, majdnem.
Vegul nem tettem, mert ki esett volna a virlsli a szambol.
Mar nem emlekszem, akkor szelsobalos vagy szelsojobbos lehettem, volna.

dr.pupak30 2010.05.02. 02:02:43

haha magyar vircsaft. nyugdíjasok verik a hírtévét.:)

.Nitro. 2010.05.02. 03:41:59

nekem a "mér van itten" kérdés tetszik a legjobban :) hogy merészel valaki fotózni egy rendezvényen, hát pofátlanság valóban :)

lutria 2010.05.02. 03:46:06

Mégis mit vártak a hirtévések amikor szinte a csatorna azért van alapítva hogy az mszp-t szapulja,többször is odasunnyogtak már mszp-sek mögé kamerával hogy kihallgassák a magánbeszélgetésüket,rejtett mikrofonnal vettek fel beszélgetéseket stb.amiből komplett műsorokat készítenek,úgyhogy ne csodálkozzanak hogy nem hivják meg őket rendezvényekre,a nyilvánosakról meg kinézik őket.
Például ide is csak azért mentek hogy majd a hiradóban a szokásos gunyoros kommentárral számoljanak be az elhangzottakról.

donkanyar · http://www.falanszter.blog.hu 2010.05.02. 03:48:22

Ha ilyen jó erőben vannak a nyugdíjasaink, akkor az azt jelenti, hogy még mindig olcsó a csirkeláb és csirkehát a piaci hentesnél. Kis magyar Nimródok, hehhe

gudmen 2010.05.02. 05:16:13

szoval nem találjátok mit szolt be..ugyan fiuk, ennyiree ne legyetek már gyengék.."utána fél perc mulva", de gyenge..:(
szánás nektek!

tiborc2008 2010.05.02. 06:08:15

Kemények ezek a volt ávós nyuggerek!

midián (törölt) 2010.05.02. 06:19:36

marinéni , józsibá :D ezek a vén köcsög baltaarcú kommancsok, munkásőrők. ezek akik belőnének a Dunába ! még jó hogy egyre kevesebben vannak

teddyde 2010.05.02. 06:20:01

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Korrekt. Amúgy meg szerintem nem ez a hír. Hanem sokkal inkább az, hogy tömve volt a liget kisgyerekes családokkal, akik jól érezték magukat egy kellemes szombati napon.

avanivi 2010.05.02. 06:28:10

Minden fideszes azt gondolja, hogy a baloldal most maga alatt van. Nem tudnak mást elképzelni mert ők hisztiztek minden elvesztett választás után.
Kedves jobboldal : békén lehet hagyni a baloldlt, nincs semmi probléma, nyugodjanak meg, nyertek, örüljenek ,ennyi.
Koncentráljanak a Jobbikra, mert ők fognak bekiabálni a fideszes "istentiszteleteken."

Mindenkinek aki a "nyugger" szót használja a nyugdijas helyett azt üzenem, hogy nagyon-nagyon hamar elszalad az ídő,észre sem fogja venni, milyen hamar ötven éves lesz, és attól kezdve kezdheti a visszaszámlálást.

Más kormányunk lesz, de botorság azt gondolni, hogy bármi is változni fog a
pórnép életében . Aki nyomorult az az is marad, semmit nem várhat ami javítana nyomoruságán, jól mindig a gazdagok, és a holdudvar jár.
Vagy lemaradtam volna valamiről ami a fidesz "programjában"szerepel a szegénység visszaszorítására?
Minden idősödő ember azért elkeseredett, mert az élete vége fele rájön, hogy továbbra sem várhat semmit, és vége .
Kérem kiméljenek meg attól : "mert 8 év alatt tönkretette" stb.

Kinfi 2010.05.02. 07:17:59

Szegénykéim, akik beveszetik ezt a dumát. Pedig csak kicsit kéne gondolkodni.

dei · http://erdei.aplus.pl 2010.05.02. 07:36:14

Nagyon helyesen küldték az anyjukba ezt az újságírónak hazudott fidesz és újhungarista söpredéket!
Most még csak az ilyen kis férgekkel számol le a RNySEK (RADIKÁLIS NYUGDÍJASOK SÁGVÁRI ENDRE KÖRE)
de nemsokára majd a gyilkos jobbikosok jönnek.
Záptojást a gárdistáknak!
;-)

jobboskormányelnök (törölt) 2010.05.02. 07:39:21

a@avanivi: hú ecsém, ezt a nagy dumádat:D most törölgetem a könnyeimet:D
no akkor:
1. békén kell hagyni a baloldalt?- miért ecsém, Ti mit kerestetek a fidesz rendezvényén gumilövedékkel? he?
mi nem fogunk titeket lelőni, mint tettétek Ti velünk - ez különbség köztünk-érted? / nem vagyok benne biztos/

2.a nyugger és nyugger közt különbség van amin ezen a videjón szépen kirajzolodik, tanácsom menj el egy Istentiszteletre és ha ott szétnézel látni fogod:D

3. A pórnéppel a fidesz foglalkozott érted? , legalább ők voltak akik a minibálbért duplájára emelték a kisembernek emlékezzél csak és nem folyamatosan szipolyoztak mint elvtársaid , míg ők zsírra híztak.
a gyedet és családi pótlékot a nagy bajszú bokros által elvett járulékot, legalább visszaadták.- emlékezzél barátom !a Széchenyi-tervvel csomó ember kapott munkát, amit seperc alatt meghúztak az általad baloldaliak..

kíméljetek meg az efféle csőlátástól elvtárskáim!

lüke 2010.05.02. 07:45:00

mért a szocik nem kiabálnak?

lüke 2010.05.02. 07:46:23

nyuggeregek, fuggerek örüljetek:)

is 2010.05.02. 08:03:45

@Zsigmond és Péterfy: a posztban az van, hogy _többször_ _bekiabált_. te most azt írod, hogy tett _egy_ _félhangost_, de arról nincs felvétel.

most akkor mit is gondoljunk? kérjük az agit.prop. eligazítását.

sajnos, amíg a FIDESZ rendezvényére nem megy senki ugyanígy beszólogatni, addig egyértelmű, hogy ki a kultúrember, és ki nem az, ezen nehéz rugózni. hozzatok felvételt arról, hogy Orbán beszél rendezvényen, és ott valaki beszólogat, és ezt békésen tűrik, onnantól lehet bármit mondani.

is 2010.05.02. 08:10:02

@jobboskormányelnök:

1. a FIDESZ rendezvénye az Astoriánál volt, háromnegyed hatig. gumilövedéket máshol (sokszáz méterre) és máskor (órás különbség) lőttek. Einstein alapján se lehet gy összemosni az időt meg a teret.

2. engem löködtek istentiszteletkor, mert a templom előtt az esőben várva átkaroltam a kedvesem, hogy ne fázzon. le lettem paráznázva, és ki lettünk kergetve.

3. úgy, úgy, Kádár népe vagy te is. amiket leírtál kb. bedöntötték a gazdaságot Medgyesi tempóban. a makro lépések minimum 2 év alatt jönnek ki, ezért nem foghatod ezt közgáz tudás nélkül, Orbánnak ugyanúgy kellett volna megszorítani, mint Gyurcsánynak 2006-ban, ezzel szemben jött Medgyesi, akinek 100-naposát a FIDESZ is megszavazta, hogy még jobban bedőljön az egész.

balfék 2010.05.02. 08:27:56

Egy operatőr ne szólogasson be, mert akkor nem az események közvetítője, hanem ő maga lesz a hír.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.05.02. 08:29:11

Azoknak, akik itt, és máshol nyuggereznek, csak azt üzenem, hogy primitív, bunkó parasztok. (ahol nem a mezőgazdasági munkásokra gondoltam) Azért, mert valaki megöregedett, azt már senkiháziként kell kezelni. A saját szüleitekről is ez a véleményetek, mert ha igen akkor az ilyenek az anya, és apagyilkosok.

Dr Kangörény 2010.05.02. 08:37:17

No lám, mennyire érzékenyek lettek hirtelen azok, akik eddig tojásokat dobáltak és mentegették az autógyujtogató barmokat.

Rob67 2010.05.02. 08:39:49

Ismerek egy fidesz középvezetőt, a neve talán nem fontos...
Megfelelő a családi háttere.
Annak idején az anyuka Marxista egyetemmel áruházvezető, a papa meg BM góré, nem egyszer hallgattuk gyerekként a fröcsögését az imperialista rendszer ellen. A rendpri tisztika előre tisztelgett neki...
Öröklakás és nyugati autó az 1970/80-as években, amit mi gyerekként nem irigyeltünk, hanem tetszett.
A srác mára istenfélő polgár, lelkes és feltörekvő politikus, a papa/mama nyugger, persze magas nyugdíjjal.
Erről ma nem beszélünk már :)
Pár perce kaptam tőle levelet erről a témáról: mocskos ávós-nyugger címmel.
Mitől lesz az valaki?
Mikor és miből lehet ezt tudni?
Mikor lehet letagadni ha azok voltak a szülők?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.05.02. 08:45:31

Odamegy a fotós, belepofázik a rendezvénybe, aztán felveszik, hogy megrakják, mint a rossz lovat.

Pedig akár még gyurcsányos álarcot is osztogathattak volna.

Annyira szánalmas, hogy direkt balhézni, provokálni jár a jobbos banda balos rendezvényekre.

Persze annyiban igazuk van, hogy a kigyúrt jobbikosokkal nem mernek faszozni, csak öreg nénikel, bácsikkal.
Az állatvédők is a szőrmebundák ellen vannak, nem a bőrkabátokkal van bajuk.

Kivlov 2010.05.02. 08:46:40

átlagéletkor: 70
na ezeknek nem kén szavazati jog. Ahogy 18 alatt sincs, 60 felett se legyen.

civilkontrol 2010.05.02. 08:48:14

Hát b+ ez normális? Bekiabált??
Mégis mire számitottak? Sörre, meg egy kellemes beszélgetésre?

Nem is tudtam, hogy a sajtónak nem a rögzités, hanem a beavatkozás a dolga...

Lehet picsogni azon, hogy a köcsög kommernyuggerek nekik támadtak, de tán magába is szállhatna a fotós "úr". Ha az én újságom lenne a demokrat, úgy rúgnám ki, hogy a lába nem érné a földet.

Ezek a jóemberek most nagyon csalódottak és alighanem valóban rettegnek. Mi meg fölényesen győztünk. Nekünk kellene önmérsékletet tanúsítani ha árkot akarunk temetni.

Én vagyok az a fotós 2010.05.02. 08:52:40

@kolbászoszsömle: :-)

Nem jobbikos vagyok. Tévedtél.
Nem vagyok kigyúrt, nem raktak meg, nem kiabálni mentem oda. Tudod vannak dolgok az életben, amik spontán jönnek. Most te ezzel a kommenttel azt valósítod meg, amiről írsz.

Én vagyok az a fotós 2010.05.02. 08:54:09

@kolbászoszsömle: ....és nem faszoztam, feljebb olvashatod, mit mondtam.

jobboskormányelnök (törölt) 2010.05.02. 08:54:22

@is:
nem kell a púder ecsém, én ott voltam és még javában tartott a fideszgyűlés, amikor ti már lőttetek a Károly krt felől.olyan embereket amit semmit sem csináltak
a templom előtt állsz meg hazugság, mert senki sem zavar el ha eső előtt melengetted a kedvesedet
ne ferdítsé már , mert ezt senki se szopja be, sokkal értelmesebbek az emberek mint gondolnád
nem bírjátok bevallani hogy Orbán többet tett az emberekért, mint a ti Fletótok és a baj az hogy míg mi szoptuk a megszorítást, addig Ti kaptok a jóbol és az se lesz nektek jó
ezt viszont sajnálom jumaha:DD

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.05.02. 09:03:18

@Én vagyok az a fotós:
Egy szóval nem írtam, hogy jobbikos lennél.
Tényleg. Nem írtam. Visszakereshető. Miért hazudsz? Megszokásból?

Vagy csak nem tudsz olvasni, és ezért vagy fotós...
Mert ott csak egy gomb van, amit nyomogatni kell.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.05.02. 09:05:06

@Én vagyok az a fotós: Sőt, azt sem írtam, hogy faszoztál.

Úgy nézem egyetlen állításomat sem sikerült eltalálni.
Ezek alapján higgyem el, hogy nem is provokáltál?

Ennél azért több eszem van.

somlói galuska 2010.05.02. 09:11:01

"ebedli 2010.05.01. 23:18:20
@kispista: Mutass egy videót, ahol egy Fidesz rendezvényt akármelyik TV operatőre, vagy bárki más provokátor beüvöltözéssel megzavar.

Ha nincs ilyen, kénytelen vagyok leszögezni, hogy egy hazug féreg Orbán-kommentelő vagy!"

Ha van ilyen, akkor is az!:))))

somlói galuska 2010.05.02. 09:13:15

Jah, ha valaki azt mondja, hogy ez verés, az jelentkezzen!!
Szívesen elverem ingyen és bérmentve.(rendesen, csak hogy érezze a különbséget) :))

bence87 (törölt) 2010.05.02. 09:17:54

a barnainges nyugger hogy bepöccent

Rézfaszú Bagoly 2010.05.02. 09:19:12

Akármilyen durván is hangzik, ezek azok a panelprolik, akiknek ha a kétszemét kilopnák a komcsi politikusok, akkor is rájuk zavaznának, mert ebben nőttek fel, ezt a rendszert szolgálták, az elvtársak seggét nyalták. Ezek azok az emberek, akik kihasználták a szocialista rendszer vívmányait, pl. az, hogy a "gyár a munksoké", azt jelentette, hogy ha onnét kivittek valamit, azt nem ellopták, hanem "hazavitték". Családomban is volt ilyen, hogy "hoztak haza" 100-as szögtől kezdve a 200 méter 3 eres kábelen át a fúrógépig mindent, és kialakult egy önsegélyező szervezet, ami a mai napig működik. Ezért nézik el azt, hogy az ő hagyó elvtársuk szét lopja a munkahelyét, ezért tapsolnak a horváth elvtársuk blődségeinek, és azért támadnak neki az operatőrnek, mert az valamiféle tükröt tart eléjük és nem akarják azt látni, hogy mennyire rosszak, szürkék, senkik.

kgonzo 2010.05.02. 09:22:16

@kispista:
A mandíner stábja nem a kiabálót vette fel, hogy röhögjünk rajta, hanem egy magáról megfeledkezett öregembert.
Vagy Te netán azt hiszed, hogy nem lenne miért kiabálni a füled mellett a vezérek beszéde alatt? Na ez az igazán nevetséges.
@Bretschneider:
Aha, tényleg tervezem ezt a 120-at. De ha az nem is jön össze, az a hatvanhat talán mégis.
Egyébként is: Az örökélet projekten dolgozom: Eddig működik! :)

biopszia 2010.05.02. 09:23:40

média, médium, médiák, médiákok, médiákumok. ja és médiumok

semmi nem történt, a biztonsági ember későn lépett közbe

yum01 2010.05.02. 09:42:52

Én sem megyek oda a Fradi B középbe Újpestet éltetni.

yum01 2010.05.02. 09:46:53

Ezek a barmok nagyon hozzászoktak az elmúlt évek alatt hogy mindent ami köthető a szocialistákhoz, azt büntetlenül sárba tiporhatják. Most megkapta a fotós, nagyon helyes!

MARKED ONE 2010.05.02. 09:49:16

Hol marad a SÜN SÜN SÜN?? Egyébként a srácok helyében megnézetném magam... nem biztos hogy be voltak oltva :-)

Aurelius_ 2010.05.02. 09:54:48

Agyhalál b+, vén faszi nem gyenge, egy igazi szoci élharcos... Örüljön horvátcsabika ingyen BKV-jának, ne a fotósokat ossza! Eszemfaszom megáll, ezen is: ingyen BKV... azt itt ugattak 8 évig, hogy nincs ingyenebéd, ilyen egy retardált moslék pártot, mint az emeszpé, még nem b@szott az isten.

Osiris_X 2010.05.02. 09:59:18

Még mindig ennyi Komcsi van ebben az országban? Hi-he-tet-len.
@Én vagyok az a fotós: Én büszke vagyok rád! Veled vagyok és teljes mértékben igazad van! Mertél élni az alkotmány adta jogoddal amit úgy hívnak: szólásszabadság. Figyeljetek posztkomcsik: Ez attól függetlenül jár mindenkinek hogy melyik oldalon áll. Megköszönt valamit. És akkor mi van? Savanyú a szőlő?
Elmondom hogy lassan hogy tagoltan hogy felfogjátok: A sz o c i a l i z m u s m e g b u k o t t.
Nem azért, mert megbuktatták az általatok ellenségnek vélt "osztályharcosok". Hanem mert semmilyen értelmes alapja nem volt.
És mielőtt a demokráciát fikázzátok: találjatok ki jobbat és utána.
"Mert akkor mindenkinek volt munkája, és volt közbiztonság, és az emberek jobban éltek..."
1. Akkor is vége hehehe
2. De milyen áron ????

U.I.:
Az UFÓkra akarok szavazni! Követelem! Tudjuk hogy itt vagytok! Be kéne fejezni a rajtunk való röhögést, és egy IQ alapján szelktáló halálsugarat leküldeni ide...

MoxNox 2010.05.02. 10:00:17

Politikai hovatartozástól függetlenül. A riporter tényleg balfasz, hogy bekiabál egy olyan rendezvényen, ahol sajtósként van jelen. A felhergelt emberek viselkedése tényleg megnevettető, még ha valahol érthető is, de azért az az is látható, hogy a tömeg gyorsan lecsillapítja és nyugtatja a feleket, az incidens egy percig tart. Szóval szerintem nem történt semmi meglepő és különös. Ha ezzel szemben visszagondoltok azokra a videókra, ahol a Jobbik rendezvényen nem állt meg a fazon a székely himnusz alatt, vagy ahol egy arrasétáló nem akart vizet vinni a Gödörben körbezárt gárdistáknak, akkor szembetűnő a különbség, mennyivel agresszívebbek és intoleránsabbak a nemzeti radikálisok. Persze három kiemelt videó alapján nem lehet ítélkezni, de... És a Fidesz rendezvényein is nem véletlenül nem születik ilyen videó, mégha az MSZP választók szokásos válasza ilyenkor az, hogy mert az övéik nem járnak mások rendezvényeire bekiabálni.

Picsasereghajtó 2010.05.02. 10:03:01

@Obszerváló: Miért provokáció véleményt nyilvánítani (egyébként teljesen békésen) egy politikai rendezvényen? Én ha ott lettem volna, tojást viszek.

sunblind 2010.05.02. 10:05:07

francba, majdnem nem lehetett hallani, hogy ingyémegy a busz :)

yanchi345 2010.05.02. 10:07:08

Fotós az, aki fotózik. Akinél fényképezőgép van és provokál, bekiabál egy rendezvényen, stb., az provokatőr. Az házhoz megy a pofonért.
Aki odamegy egy fidesz, jobbik, stb. rendezvényre, és beszól, rendet bont, annak nekimennek, és hasonlóképp megérdemli. Sajnos az elmúlt években a kisebbség rendre vette el a többség jogát az ünnepléshez, és ez a kisebbség mindig jobbról érkezett. Ami nem az egész jobboldalra vet rossz fényt, de sokan vették őket védelmükbe, félremagyarázva a kisebbség "jogait". A többségi jogokat kellene végre tiszteletben tartani (balról pl. azt, hogy a fidesz, ha tetszik, ha nem, több, mint 2/3-ot szerzett, és ez nem a világ vége). Nem kell hidat foglalni, tessenek emberebbnek lenni.

tölgy1 2010.05.02. 10:09:03

@is: a rendőrségi vizsgálatból tudjuk, hogy pár másodperccel 6.00 előtt ért véget a fidox rendezvény, és akkor adták ki a parancsot a lovasrohamra a Deák téren. A tömeg széle pedig odáig ért - a Deákon a fidoxos nyuggerek és kisgyerekesek ellen is indult a lovasroham és a könnygáz.

Templom előtt valóban nem illik ölelkezni, meztelen vállal vagy lábszárral oda bemenni. Miként zsinagógába sem megyünk kipa nélkül vagy mecsetbe cipővel.

yanchi345 2010.05.02. 10:10:01

@Sün! balázs: a vélemény nyilvánítása és a rendezvény zavarása két külön dolog. A tojás meg egy harmadik.
Nekem is van véleményem, ki is nyilvánítom, mégsem megyek oda egy rendezvényre belepofázni. Tudom, tőled idegen a példa, de hiába van rossz véleményed egy rendezőről, nem mehetsz be a színházba és pofázhatsz bele az előadásba.

Kivlov 2010.05.02. 10:12:37

és még azt írták, h a jobbikosok nagyrészt az alacsony iskolázottságú szavazók.
ezeknek a maszopos nyuggereknek együtt nincs 100 az IQ-juk...

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2010.05.02. 10:18:21

A hírtévé hírt csinál. :))
Mi ebben a különleges?
Ez a nagypofájú fotós tegye meg ezt cigóknál is, és lesz egy frankó tv hírünk a kibelezéséről!

Osiris_X 2010.05.02. 10:19:39

A szabad helyváltoztatás IS alkotmányos jog akárcsak a szólásszabadság. Magyarul a fotós oda megy ahova akar! És azt mond amit akar. Már nem vihetitek be nyomik!
Törvények határozzák meg hogy aki él a szólásszabadságával mikor követ el provokációt. Ha olyan nagyon provokátornak tartjátok miért nem perelitek be? Erre törvény adta jogotok van. Nem kell pártengedélyt kérni hozzá ám ! Már nem kell.
Ja a jog az persze semmit nem ér szerintetek. Na akkor hagyjuk is az egészet térjünk vissza a törzsi törvényekhez. De akkor nektek nagy perec lesz.
Uff. A lósámán beszélt.
A nem mszp-s barátaimnak üzenem: Nagyon ne huzzátok fel magatokat. Most ugyis a mi körünk jön:) (jó lenne hatost dobni hogy kétszer jöhessen az értelem)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.05.02. 10:21:41

@yanchi345: "hiába van rossz véleményed egy rendezőről, nem mehetsz be a színházba és pofázhatsz bele az előadásba."

Ez így van.

Ha egy étteremben romlott kaját adnak, akkor nem megyek oda többé.

DE:

Ha egy étteremben romlott kaját adnak, és azt nekem 8 éven keresztül kötelező ott ennem, akkor igenis jogos, ha oda megyek és megmondom a főszakácsnak, hogy bassza meg.

Páneurópai Harci Kos 2010.05.02. 10:21:56

Nokéremtisztelettel, egy európai kultúrember, nem kiabál bele mások rendezvényébe. Ha nem ő a célközönség szépen elmegy, de nem provokál.

Rosszul közelítették meg szegények, térdhajlatba kelett volna lépni, rögtön letérdel:)

Páneurópai Harci Kos 2010.05.02. 10:24:33

@Gery.Greyhound:
de ez nem étterem, hanem közös ünnep, és ünnepen nem pofázunk bele a másik beszédébe. Legalábbis, kultúrált embereknél nem szokás. (a bekiabálósdit rendre a szocik rendezvényein csinálják)
fordítva még nem nagyon láttam.

Páneurópai Harci Kos 2010.05.02. 10:26:34

@Sün! balázs: "Sün! balázs 2010.05.02. 10:03:01
@Obszerváló: Miért provokáció véleményt nyilvánítani (egyébként teljesen békésen) egy politikai rendezvényen? Én ha ott lettem volna, tojást viszek"

le is nyomtam volna a torkodon az összes tojásodat, az eredeti kettővel együtt:)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.05.02. 10:27:50

@Páneurópai Harci Kos: Ez nem ünnep, hanem egy kampányrendezvény.

"a bekiabálósdit rendre a szocik rendezvényein csinálják)
fordítva még nem nagyon láttam."

Majd ha a Fidesz is olyan szinten dilettáns kormányzást folytat, mint ami itt az elmúlt 8 évben volt, akkor majd lesz orbántakaroggy a rendezvényein.

nagyza 2010.05.02. 10:27:52

sok balfasz tehetségtelen "újságíró" (brrr ez ma egyet jelent a magyarul nem tudással és szakmaiatlan, szánalmas hörgéssel) azt hiszi, hogy neki kell gyártania a híreket

számomra nyilvánvaló, hogy itt erről van szó

nem csodálom hogy a mandinernek ez nem tűnik fel

nos gyerekek, mostantól kezdve kevés lesz a középiskolás színvonal

gauche caviar 2010.05.02. 10:29:20

a nyugger pankratorokon kivul valakinek meg felmerul a kerdes, hogy a demokrata fotosa (ha kozvetiteni volt ott) mi a fasznak erzi ugy hogy bekiabalva kommenteli is az esemenyeket, es nem csak kozvetiti?

ezt a rendezveny bezavaro dolgot meg a fideszes kereplos-sipolos hulyek kezdtek a hazai szinteren. ezt most igy a boldog ketharmadban senki nem szereti felemlegetni, hiszen csak a szepre emlekezzunk, meg az ide vezeto utat feledjuk hamar, stb, de akkor is ez van.

mondjuk a fotos is lathatoan mindent megtett a "jo kepekert"....

anal intruder 2010.05.02. 10:31:06

Akik nyuggereznek azoknak megbasznám az anyját.
Kivéve ha már megdöglött.

Páneurópai Harci Kos 2010.05.02. 10:32:42

@Gery.Greyhound:
Ó már volt 4 éves dilettanizmus:)
viszont remélem, hogy ha már megkapták a kormányrudat, akkor nemcsak a lopásról (mármint pl fehérhajó style) fog szólni az elkövetkező ciklus.

Bekiabálni, meg rendetlenkedni, nem értelmes emberre vall.
Ezt megcsinálná mondjuk egy német rendezvényen... szerintem következő nap nem is kellene bemennie dolgozni.
Arrafelé van az embereknek gerincuk..de itt? Csak az öregekkel és a gyengékkel tudnak vitézkedni.

gauche caviar 2010.05.02. 10:34:59

@Gery.Greyhound: majus1 azert unnep, megha te fiatal is vagy ahhoz hogy erzekeld azt a vilagot ami meg elotted volt. a majus1-et generaciok siman unnepkent eltek meg, ugy 40 evig, aztan az uccso 20 ev csinalt gyak idehaza minden unnepbol kampanyrendezvenyt (pl a fideszes oktorber 23-ak, marcius 15-is aztan csak a megemlekezesrol szolnak, ugye? lofing aktualpolitika nincs bennuk, ugye? hmm. igazabol, aktualpolitikan kivul mirol szoltak a fideszes rendezvenyek mostanaban?)

ertem. tehat bele kell lepni a szarba, es lenyalogatni a cipotalprol, hogy megallapithassuk: je, ez szar, nem szeretjuk.
te hany eves vagy?
mert azert van mar mo-n aki atelt 4 evnyi fidesz-Orban Viktor kormanyzast, ugyanugy van ott is orban takaroggy, nem kell ehhez 4-8 eveket varni.
ez mar most tisztan latszik, ahogy magyarazzak a 8 evnyi kampanyolasban beigert mindent, radikalis es azonnaliMondomMegegyszer AZONNALI adocsokkentestol, az egymillio munkahely majd 10 ev alatt-ig.
na mindegy, ez van, magyarorszag az a hely, ahol a XXI. szazadban program es vita nelkul lehet 2/3-od szerezni, netto igergetesekkel es hittel.

Kivlov 2010.05.02. 10:37:54

@anal intruder:
én meg beneveznélek egy anal intruderre valami méretes csoki-gyerekkel...

Osiris_X 2010.05.02. 10:38:10

Figyeljétek meg a barna pólós nyugger igazi ős szocialista mondatát (a Kurva Anyád az egyetemes):
"Miért van itten?"
Ezekből az alábbi következtések vonhatóak le:
1. Nem lehetsz ott ahol akarsz szerinte.
2. Csak akkor lehetsz ott valahol, ha ott jól is érzed magad. (Űristen minek vagyok én még itt akkor?)
3. Eleve a létezésed megindoklását is el kell juttatnod hozzá 3 példányban lehet.
4. Ő az aki majd számonkérhet.
(elvégre ő egy mintapolgár nyilván, habár joga a mintapolgárnak sincs hozzá)
egyik előző megjegyzés alapján:
5. Mindenki aki nem mszp-s: "Csavargó"
6. Még akkor is csavargó ha épp dolgozik...(kissebb logikai vihar)
Szubjektív következtetésem:
7. Fater nem nagyon birja sört...

@Én vagyok az a fotós: akkor is büszke vagyok rád bárki bármit mond! Jól csináltad csak így tovább.

"Sehonnai bitang ember,
Ki most, ha kell, halni nem mer,
Kinek drágább rongy élete,
Mint a haza becsülete."

Ezennel kihívom a Papát párbajra. A helyszint és az időpontot ő adhatja meg. A fegyvernem: sör.

Kivlov 2010.05.02. 10:38:51

@gauche caviar:
mennyivel volt jobb, a szocik győzelme programmal? semmivel
úgysem azt csinálták, ami a programban volt. akkor minek is előre program???

anal intruder 2010.05.02. 10:43:32

@Kivlov:
Ne vetítsd ki rám a vágyaidat.

gauche caviar 2010.05.02. 10:44:29

@Kivlov: ja ez igy megy? na, pontosan ez a magyar narancs: kicsi, sarga, savanyu. de nekunk ez jutott, ugye.
a programot talan az ellenzek kerhette volna szamon a parlamentben, ja, de ok kivonulgattak, meg obstrualtak.
jaaaa, es most ezek a semmittevo arcok ulnek bent ketharmaddal.
hahaha, nagykanallal ehetjuk a szart amit magunknak csinaltunk.
akkor inkabb ingyenes bkv :))

Tomycat 2010.05.02. 10:45:38

Csak jobboldaliak "nyuggereznek" ez teny. Idos embereket provokalni meg bunkosag. Viszont a torveny megengedi tehat a FIDESZ es a Jobbik szimpatizansai gyakoroljak mind a kettot. Erkolcs a jobboldalon = 0, pedig valahol a jobboldalon kellene valami keresztenyi erkolcsot produkalni.

A rendezvenyekre szimpatizansokat, erdeklodoket varnak egy-egy unnepen. Unnep az eskuvo is peldaul. De majus 1 is. Igy azt megzavarni csak egy bunkonak jut eszebe. A gyengeelmejuek kedveert egy pelda: Az eskuvon ha a volegeny egy csunya oromholgynek kar igent mondani, akkor a fotosnak nem illik beszolni hogy "na neeee.., ezt? mar en is voltam vele vagy 5x alkalmankent 2000 ft-ert!".

Ugy tunik a jobboldalnak az idos emberek = nyugger = gyengelmeju haszontalan (mert penze sincs ezert panelban lakik).

Motorpenis 2010.05.02. 10:46:45

Hát igen, a békés többség, ugye. Valami ajzószer lehetett a farhátban.

Kivlov 2010.05.02. 10:47:49

@Tomycat:
"Erkolcs a jobboldalon = 0"
muhahahaha

vöröséknél van? bkv, főkefe és társai?

Kivlov 2010.05.02. 10:48:47

@gauche caviar:
a maszop csinálta a 2/3-ot a 8 év sz*rakodásával, egyék is meg. megérdemlik, férgek.

Kivlov 2010.05.02. 10:57:33

@gauche caviar:
miért nem?
tipikus vörös válasz, érdemi tartalom nélkül.
még senki nem válaszolt 1000szer feltett kérdésemre, hogy miért kellett volna 2010-ben is maszop? miért? (a "csakneaZorbán" nem válasz)

Fioni (törölt) 2010.05.02. 11:00:15

@Rézfaszú Bagoly:

ez így van , erről írtam én is egy másik poszton, tök igazad van és Osirisnek is.

2010.05.02. 11:03:53

@anal intruder: a sajátodat basszad de csak döglötten ;) névbitorló

Tomycat 2010.05.02. 11:05:57

@Kivlov: Azok az idos emberek, akikbe Ti jobboldaliak mindenutt belerugtok epitettek fel az orszagot a haboru utan egy idegen uralom ellenere! Ezert a fizikai es mentalis bantalmazasuk a MSZP buneiert csak az igen korlatolt erkolcsi sopredekeknek orom! De nem ezert =0 a jobboldalon az erkolcs, hanem azert mert sunyin hallgatnak, ami = egyetertessel.

Tomycat 2010.05.02. 11:08:59

@Kivlov: A baloldal rettenetesen leszerepelt erkolcsileg! A jobboldal meg azzal akar erkolcsot teremteni hogy orgeket alaz. Szep Magyarorszag hova haladunk?

Kivlov 2010.05.02. 11:10:23

@Tomycat:
kamuduma.
ezzel a logikával (szinte) mindenkire lehetne mondani valami pozitívat, amiért ez + az járna neki.
de ami a lényeg, szolidaritásból nem lehet megélni...

Osiris_X 2010.05.02. 11:12:17

szleng.blog.hu/2008/05/24/nyugger_1
Ha már annyira érdekel a szó. Semmiféle pejorativ és egyéb jelentés nem társul hozzá. A szleng a nyelv része, ami folyamatosan változik. Ez ennyi nem kell mindenbe belemagyarázni mindent. Egy kifejezés. Ha tetszik ha nem. Nyelvkutatók találtak rá, és nő a népszerüsége. A nyelvkutató nem az aki a nyelvét keresi a szájában.

De veletek mi van? Arról vitáztok hogy melyik politikus lop többet? Eleve hogy lopnak a politikusok? Na ne mondjátok már.... Ezt én el se tudom hinni. És hogy mindegyik? Mindegy melyik oldalon áll?

Sztem ennél az Euro/Forint árfolyama illetve a munkanélküliség mértéke sokkal jobban kifejezi azt hogy a magyar gazdaság hol tart.(ha ezt megcáfolod a relativitáselmélet egyik sarkalotos pontját cáfolod meg ugyh hajrá) És én a gazdaságból élek nem tudom ti hogy vagytok vele. A francot érdekli mi a neve annak a pártnak meg milyen ideológia mögé akarja beeröltetni magát. Elég szégyen hogy a föld nevü bolygón a 21. században még ideológiákkal kell etetni a népeket és azok még be is nyomják a rizsát.

Van egy közös cél ha nem vettétek volna észre. Ami a föld összes emberének a közös célja nemzettől, vallási és politikai hovatartozástól függetlenül. Genetikailag kódolva van bennünk. Ha rájössz átlátod a bohóckodást.

Mondhatnék olyanokat hogy Brandberg csoport, geopolitika irányultság, hatalmi tengelyek, technikai fejlődés, alapvető életösztönök. Na de ki az aki ezeket össze is tudja kapcsolni rajtam kivül?

"Apokalipszist?
Ezeknek?"

90' öreg Bush : "Eljött az ideje hogy bevezessük az új világrandet."
Szted ez a Fidesz-től MSZP-től, Mogyesztől, vagy a Szopesztől, vagy a Karesz-től függ? Ha igen akkor nézzed tovább BarátJózsit.

Tomycat 2010.05.02. 11:13:04

@Kivlov: A baloldal rettenetesen leszerepelt erkolcsileg! Ezert nincsenek hatalmon! Viszont a jobboldal oregek alazasaval kezdi az uj erkolcsot megteremteni. Szep Magyarorszag, hova fejlodunk?

Tomycat 2010.05.02. 11:14:50

Bocsi, elobb nem ment el. most 2x ott van amit irtam

GatyaPityu 2010.05.02. 11:20:14

Sok vén nyomorult szellemileg csökkent képességű egykori munkásőr és mszmp-s párttag, hogy sorvadnának el mind! Az külön anakronisztikus, ahogy magukat demokratáknak és elfogadó toleránsoknak tartó baloldaliak így rárontanak a sajtó munkatársaira. Az öreg komcsi nyuggerek elfelejtik, hogy már nem az egypártrendszeri diktatúrában vannak ahol nincs sajtószabadság.

Ez az ingyenes közlekedés meg no comment. Ahogy a vicc is szól: remélem a Csabika komolyan gondolta, mert viccnek már durva lett volna! Egyébként is minek a sok hatvanöt év feletti nyuggernek ingyenes közlekedést ígérgetni amikor ők már amúgy is ingyen utazgatnak (a mi pénzünkön persze)?

==T== 2010.05.02. 11:20:50

Íme a baloldali söpredék...

Osiris_X 2010.05.02. 11:21:08

@Tomycat: Tisztában vagy te miből épitették fel ???? Elárulom hapsikám: Abból hogy elvették azt a földet az üknagyapámtól amit az utolsó magyar király adott neki, mert elment a csatába harcolni. Pedig elhiheted nem kaptunk egy megyényit...

Ember te nem vagy tisztában azzal hogy Sztálin elvtársad a valaha volt legnagyobb tömeggyilkos akitől Hitler is tanult! Napvilágra kerültek azok a dokumentumok is amik arról árulkodnak hogy az NKVD tisztjei kiképzési keretmegállapodást irtak alá a Gestapóval!
Na hol is van az a erkölcsi magasság amivel példálózol.

Mert nem szégyelem hogy Magyar vagyok?
Akkor már egyből jobboldali vagyok? Na ezt magyarázd meg...

Tomycat 2010.05.02. 11:34:32

@Kivlov: Igen, pont ez a demokracia lenyege! Mindenbol a jot valasztani, es tisztelni erte aki jot tett. Ami rossz volt az a kovetkezo part kijavitja, ami jo volt arra epitkezik. Az orgeket azert kell tisztelni.
Es ez nem kamu!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 11:38:02

támadnak a sarokba szorított kutyák,

hogy féltek bezzeg 90-ben a fehér terrortól, csimpaszkodtak az oroszok szoknyájába, most meg már egy kis választási vereség is támadásra kényszeríti őket. nagyon elbízták magukat, hagytuk elbízni őket.

nem tudom miért tör ez ki, de nem hiszem h teljesen ártatlan a hírtévés, nem tudom kivenni

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.05.02. 11:38:42

Ezek a politikusok még szabadlábon vannak? Na ez a szégyen!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 11:42:12

@kgonzo: azt nem ajánlom h bekiabálj a jobbik rendezvényein. nem egészséges
kádár kitűzőt se viselj ott

Tomycat 2010.05.02. 11:43:18

@Osiris_X: Tok mindegy mibol epitettek fel! Dolgoztak kemenyen.

A feudalista birtokaidat pedig mar egy akarmilyen demokraciaban is sirathatod egyutt a Habsburgokkal. Igaz es ezt itt meg kell jegyeznem: A Habsburgoktol amit eddig hallottam az elmult evtizedekben csak tisztelet jar.

Kikerem magamnak azt, hogy valaki magyaros magartasnak titulalja az idosek inzultalasat!

Egyebkent Hitler jobboldali volt, de nem hiszem, hogy barmilyen kapcsolatba lehetne hozni a FIDESZ-el. Ugyan igy nincs osszefugges Sztalin es az MSZP kozott (csak ezert sem, mert az MSZP nem is baloldali)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 11:45:50

@Zsigmond és Péterfy: természetesen itt sem arányos rátámadni vkire szavak miatt.

szóra szóval
tettre tettel védekezz

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 11:50:37

lehet h ezektől félt Antall is és ezért nem csinált forradalmat

Osiris_X 2010.05.02. 11:54:02

@Tomycat: Az időssekkel szembeni inzultusokkal kapcsolatban természetesen igazad van. De az időseknek is el kéne fogadniuk hogy most tényleg jogállamban élünk. Ha valaki jogszerütlen magatartást tanusit a törvény se nézi hogy idős-e vagy gyerek.

A birtok azért durva kifejezés:) "Egy lepedőnyi zöld" a helyes. Csak hogy emocionálisan megértsd a kisöreget:
Hívták - menni kellet. Nem volt olyan hogy nem. Kapott érte egy közepesen kicsi semmit, mert jol elvégezte a katonafeladatait. Amit mindjárt el is vettek pár évtized mulva, és bónuszként még ellátogathatott a festői szibériába is persze. Ahonnan megszökve gyalog hazajött meghalni... RIP
Nem siratom azt a rendszert se hisz a tanulság egyértelmü: mindig a kisemberek kapják telibe...

Sztálin MSZP közt nincs összefüggés ?
MKP - Magyar Komunista Párt ami az Acélember nyomására került magyarországon hatalomra. Az MSZP pedig egyenes ági jogutódja ! Ha ez nem összefüggés akkor mi...?

Tomycat 2010.05.02. 12:04:14

Az MSZP vezetoi nagykapitalistak. Az elmult 8 ev alatt gyakorltilag nulla volt a tomegeknek adott segitsege. De meg kicsi vallalkozasokat sem tamogatott. A maradek allami tulajdont is el akarta adni es amit tudott el is adta. Embereket nem deportalt, a sajto a szolasjog mukodott. Az oktatas, a kozegeszsegugy csak romlott. Hol latsz osszefuggest Sztalinnal?

Tomycat 2010.05.02. 12:19:02

Az erkolcs azt diktalja:

Idoseket nem alazunk (nyugger), nem inzultalunk (beszolasok egy unnepen).

Legalabb meg kellene probalni, de ha nem megy akkor szoljunk ra arra, aki nem veszi eszre magat! Ti. Az ilyen viselkedes sokkal veszelyesebb a demokraciankra mint az, hogy emberek nyiltan gyuleseznek es szereny megfigyelokent megismerhetjuk mit gondolnak. Majd ott ahol annak a helye van lehet jonni az ellenervvel.

Egyebkent miert nem lehet velemenye egy "panelnyuggernak" ha magunknak megadjuk a szabad gondolkodas es annak kinyilvanitasi jogot?

Szilard Kigyo 2010.05.02. 12:56:59

Akkor most kezdodhet a rettegde,amit baloldalrol olyan szenvedelyesen,ugyanakkor monoton egyhangusaggal nyomattak mindig miota figyelem hireket.
Pl igy:Ne essunk abba a hibaba,hogy elbagatellizaljuk az ilyen megnyilvanulasokat, mert ezzel taptalajt adnank a vereseg miatt mar amugy is frusztralt es gyulolkodo baloldaliaknak.Ha ezt elnezzuk, verszemet kapnak, es mi kovetkezik ezutan?Ma egy fotos, holnap egy Gardista,azutan egy Fidesz-szimpatizans,hovatovabb LMP-sek,majd a zold szemuek, ritka hajuak kerulnek sorra.De barki lehet az.Egy napon majd arra kell ebrednunk hogy felduhodott, harci lazban ego baloldali nyugdijasbrigadok torik rank az ajtot, es akkor egyedul leszunk.Es eszunkbe jut ez a mai nap, amikor nem hatarolodtunk el az ordas eszmektol, a gyulolkodestol,a buta eroszaktol.Tudjuk hogy hova vezetett ez a kirekeszto mentalitas,de legofokeppen azt tudjuk hogy az eziranti kozombosseg mit tud okozni.Nem szeretnek a Duna-parton allni,es varni hogy mikor sujt le aminek le kell sujtania.Kedves Nyugdijas!Kerlek fontold meg ezeket a szavakat, mikozben a munkasor jelvenyedet fenyesited,a munkasor egyenruhadat vasalod,harcra keszen,es belebujsz a bakancsodba.Ne tedd!Probalj megalljt parancsolni vak gyuloletednek......
es igy tovabb, orakig lehetne meg folytatni, es meg is erdemelnetek kedves maszopszadesz rablobanda vedelmezok, ha meg mindig veditek az utolso 8 evet, es a fidesz tuntetoket hordjatok le 2006-bol.

Tüske a köröm alatt! 2010.05.02. 13:06:01

"a Magyar Demokrata mellette álló fotósának, mivel a fotós többször is bekiabált a beszéd alatt. A dühödt szimpatizánsok rohamát kameránk végig rögzítette."

Ha én megyek el egy olyan rendezvényre, ahol kevésbé rokonszenves a társaság, akkor pofa súlyba. Ha megtámadnak verbálisan, vagy fizikálisan a JELENLÉT miatt, akkor kapaszkodjanak! Vagy fussanak!

De ha bepofázok, akkor tudomásul veszem, hogy....!

Én vagyok a barom provokátor!

Én a fogadat vertem volna ki, ha belepofázol!

Tomycat 2010.05.02. 13:14:53

@Szilard Kigyo: "Egy napon majd arra kell ebrednunk hogy felduhodott, harci lazban ego baloldali nyugdijasbrigadok torik rank az ajtot, es akkor egyedul leszunk.Es eszunkbe jut ez a mai nap..." Ez komoly? Ne rohogtess....Probalom vizionalni ahogyan az egyebkent vegtelenul kedves szomszedos 75 eves Lenke neni meg a 80 eves Maris neni ramtori az ajtot! hahahah...
Egyebkent jellemzo a folytatas is: "Kedves Nyugdijas!.... munkasor jelvenyedet .....a munkasor egyenruhadat ....."
Nem azt kellett volna azt irnod: Kedves volt munkasor? Csak hogy tudd! Nem munkasorok voltak a mai nyugdijasok aktiv korukben, hanem a munkasorok nagy resze szinten nyugdijas mar...

Egyebkent pont errol irok? Hogyan tudott ilyen melyre sulledni az erkolcs a jobboldalon, hogy az ilyen eszeveszett oregember gyuloletet siman elfogadja?

Pajtás 2010.05.02. 13:27:54

jajaj. jönnek a radikális szélső balosok? kíváncsi vok, meddig maradnék talpon egy fidesz rendezvényen az Orbán takaroggyal.

qwertzuiop05 2010.05.02. 17:21:15

Kár, hogy az a provokátor gyökér nem kapta meg a neki járót.
Az itt nyuggerezők meg alighanem fosnak attól, hogy nemsokára ők is azok lesznek.:o)

anal intruder 2010.05.02. 17:22:51

@anal_intruder:
Jaja, megvolt anyád, már kihűlt.

Cliff 2010.05.02. 21:35:56

aki az MSZP-ét,a "baloladlat" képes védeni (meg ezeke utan is), az egy szellemi absincli, es megvonnam tole a szavazati jogot

flippant 2010.05.02. 22:37:34

Elképzelem az ingyen virslit és mustárt zabáló sok panelproli komcsi nyuggert ahogy majd a TV székházat fogja ostromolni...

Szilard Kigyo 2010.05.03. 05:29:26

@Tomycat: Nem igaz mar.Most jon a "mindent-ertsunk-direkt-felre, mindent-magyaraztassunk-meg-otszor" jatek?Na akkor csak neked,csak ma,csak itt:Termeszetesen nem kell komolyan venni az itt leirtakat.Pusztan szemleltetni akartam azt hogy az eddig a csapbol is folyo baloldali rettegest sem kellett volna komolyan venni.Felreerthetoen irtam:abban igazat adok,hogy nem minden nyugdijas ilyen,en is ismerek szemelyesen olyat,akik atlattak az utolso 8 evet,es jobbosok,nem pedig a belejuk oltott Orban-gyulolet alapjan vetkoznek ki magukbol mint a videon lathato agytrosztok.Varom hogy elhatarolodj pl te is de valamennyi balos is a kepen lathato kirekesztestol es eroszakossagtol.Ha ez nem tortenik meg, a tovabbi parbeszednek nincs ertelme.(Ez is korabbi balos retorika)Az nem megy hogy mig a ballib kormany van hatalmon addig jatszatok az illemtanart, es ha valaki tuntetni mer az csocselek, ellenzekben meg kivetkoztok magatokbol es ezt mindenki ertse meg.Tessek peldat mutatni, meg ha nem is mindig tokeletes a jobb oldal.Ilyen 8 ev utan a ballib helyeben kussolnek.

Szilard Kigyo 2010.05.03. 05:30:53

@Tüske a köröm alatt!: Mutasd mar meg azt a bekiabalast legyszives, mielott nagyon belehergeled magad es agyverzest kapsz.
süti beállítások módosítása