Amerikai nagykövet: csak a Fidesz, az LMP és az MSZP
2010. április 13. írta: bukovics

Amerikai nagykövet: csak a Fidesz, az LMP és az MSZP

  Az LMP Obamáék új kedvence - írja címlapján a mai Magyar Hírlap, majd bővebben is kifejtik, miért: „a választások első fordulójának győzteséhez nem látogatott el, a tíz százalék alatt teljesítő Lehet Más a Politika választási rendezvényén azonban megjelent az Egyesült Államok nagykövete”. Rengeteg blogban és itt, a mandineres kommentekben is rengeteg találgatás, magyarázat, komplett összeesküvés-elmélet jelent meg arról, vajon miért éppen az LMP-t látogatta meg Eleni Tsakopoulos Kounalakis nagykövet asszony.

  De hogy is volt ez valójában?

  Először a Jobbik szóvivőjét, Dúró Dórát hívtuk fel, aki kérdésünkre elmondta, nemhogy az amerikai, semmilyen nagykövetség munkatársa nem vett részt a Jobbik eredményváró rendezvényén. Az MDF sajtóosztályán sem tudnak ilyen esetről, egy ország diplomatája sem volt kíváncsi Bokros Lajosra és Dávid Ibolyára. Az MSZP sajtóosztálya még nem válaszolt kérdéseinkre. Az LMP-nél információink szerint az amerikaiakon kívül tiszteletüket tették még a belga, dán, holland, kanadai, német, osztrák és svéd nagykövetségről is.

  Az amerikai nagykövetség sajtóosztályán azt a választ kaptuk, hogy Eleni Tsakopoulos Kounalakis nagykövet asszony a parlamentbe bekerülő demokratikus pártok, tehát a Fidesz, az MSZP és az LMP eredményváró rendezvényeire látogatott el. Kérdésünkre, hogy a Jobbik demokratikus párt-e szerintük, nemmel válaszoltak.

  A Fidesz sajtófőnöke, Havasi Bertalan a Mandiner megkeresésére ezt írta e-mailben: 

Csaknem félszáz ország nagykövetsége képviseltette magát a Fidesz eredményvárójában. Az amerikai nagykövetségről maga a nagykövet asszony tette tiszteletét, és rövid megbeszélést folytatott a Fidesz elnökével.

  Mindez a fenti képen is látható - a fotó ma délután került fel Orbán Viktor Facebook-profiljára. Ehhez képest Magyar Hírlap ma címlapon hozza, hogy csak az LMP. Az online verzióról egyébként már levették a cikket:

  Fideszes külügyes forrásaink szerint egyébként az a szokás, hogy a nagyobb követségek minden, az országgyűlésbe bejutó pártnál tiszteletüket teszik, így a Fideszhez 2002-ben és 2006-ban is ellátogatott az amerikai nagykövet.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr41917876

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Még pártlapnak is rossz? 2010.04.15. 10:16:21

A Magyar Hírlaptól már kevesen várnak komoly újságírói normákat. Nemrég azonban bizonyították, hogy még pártlapnak se igazán jók. A választás után lehoztak egy cikket, hogy "Az LMP Obamáék kedvence", mert az amerikai nagykövet az LMP-nél tett...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.13. 17:44:02

Ennyi diplomata nem lehet hülye egyszerre. Véletlenül pont a jobbiknak a közelébe sem mentek.

Paranoid Android2 2010.04.13. 17:44:15

Miért kell megfosztani az embereket a kedvenc összeesküvéselméleteiktől?
Gonoszak vagytok.:)

flippant 2010.04.13. 17:44:16

FIDESZ = LMP = MSZP

Egyik kutya, másik eb!

Keserű lesz a felébredés narancsos majmok, aludjatok még.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.13. 17:50:05

Most sem tudok mást mondani: a Magyar Hírlap a jobboldal Népszavája.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.13. 17:50:30

Esetleg még egy verziót tudok elképzelni: az összes budapesti nagykövetség összes diplomatája zsidó. Na?

flippant 2010.04.13. 17:54:22

@El Topo (Sgt. Elias): Áh, ne legyél ennyire drasztikus. Én inkább csak úgy mondanám, hogy liberális...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.13. 17:56:30

@flippant:

<jobbik>liberális az ZZZZSSSidó!</jobbik>

tevevanegypupu 2010.04.13. 18:00:09

Hat akkor tevedtem, en is ugy tudtam, egyedul az lmp-hez mentek el, mert egyedul az lmp kampanystabtol mondta a riporterno, hogy ott jart az amerikai nagykovetno, mastol nem hallottam, pedig vegighallgattam az egesz kozvetitest. A fideszektol sem mondtak. Mea culpa!

gyz 2010.04.13. 18:00:19

hehe, nem feltételezem, hogy itt fognak sorban mea culpázni az elmúlt két nap összeesküvéselmélet-gyártói

gyz 2010.04.13. 18:00:56

@tevevanegypupu: basszus, erre megelőzöl.

ez esetben én kérek elnézést :)

flippant 2010.04.13. 18:00:57

@El Topo (Sgt. Elias): Általánosítunk? Vannak például liberális cigányok is. Gondoljunk csak például a Mohácsi-klánra. : D

Gandalf Garaboncias 2010.04.13. 18:03:41

Hozzáteszem: az első híradások (sajnos forrást nem tudok már) arról szóltak, hogy csak az LMP-hez ment el, és csak mára jártak utána az újságírók (nem csak a mandiner), hogy két másik helyen is járt, és tárgyalt Orbánnal.

tevevanegypupu 2010.04.13. 18:05:34

@gyz:
Jopofa kelmed, hat tevedtem, meghozza sok blogban leirtam. Hat ugye az ember kenytelen akkor visszasomfordalni az igazi igazsag melle, ha az kiderul. Na persze ettol fuggetlenul gyanaxom tovabbra is.(-:

Hattory Hanzo 2010.04.13. 18:14:54

Tényleg ennyire szerencsétlen amatőröket foglalkoztat Széles Gábor,hogy egy címlap-sztori esetén se képesek minimálisan megfelelni az újságírás elemi szabályainak, és egy másik forrásból nem ellenőrzik a hírt? Széles úr, visszakéne menni a számítógéphez, és picit továbbjátszani a Mediamogul Tycoon játékkal, legalább a level 2-t el kéne érni.

Karcolt lendület 2010.04.13. 18:19:09

@Pisti, az aragorn:
Csak az LMP-nél jött ez ki vasárnap este hírként, vszeg mert ott egy "kis" lakásban volt az egész esemény és a nagykövetasszony a sajtósokkal is összefutott.
Nagyjából a diplomáciai protokollra hivatkozva akkor is kételkedtem benne, hogy csak az LMP-t látogatta meg, próbáltam utána nézni, de az amerikai nagykövetség honlapjára is csak ma került fel hírként, hogy három pártnál volt. Köszönöm különben a Mandinernek, hogy utána járt a kérdésnek.

@tevevanegypupu:
Rendben, ezt a vitát lezárhatjuk. :-)

Gandalf Garaboncias 2010.04.13. 18:21:37

@Hattory Hanzo:
Zsebők Csaba nem rossz újságíró, csak most bakot lőtt, nem tudom, saját hibájából, vagy külső okok miatt.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 18:26:48

Nem ártott volna legalább a látszat kedvéért szalonképesnek lenni Dzsobbikéknak. Így viszont a fontos, vagy jogos felvetéseket se tudják eredményesen tolmácsolni, hisz rajtuk a billog: nátzi. Nem ártott volna felfogni, hogy nem mindegy, hogy alap nélkül és nehezen, vagy alappal és könnyen rakják őket ebbe a skatulyába. Tetszettek volna kevesebbet mindenkibüdösgetzizsidókomancsnarancsházatárulózni.

heima (törölt) 2010.04.13. 18:32:48

még az orosz vagy az iráni diplomácia sem volt kíváncsi a jobbikra? :D

Hattory Hanzo 2010.04.13. 18:36:17

@Pisti, az aragorn:

Valószínüleg Széles az, aki valami teljesen beteg oldalról közelít a médiához. Olyan, mint a kőgazdag bunkó, aki vesz magának egy focicsapatot, és folyamatosan beleugat a kezdőcsapat összeállításába. Botrányosan buta.

Gandalf Garaboncias 2010.04.13. 18:45:03

Nem illik ugyan viccelődni a nagykövet nevével, ezúttal is elnézést kérek tőle, de a Tsakopoulos Kounalakis név utalhat arra is, hogy "Csak a populista, kun alak is" meg lett látogatva. :DDDD

freehckr 2010.04.13. 18:45:18

@Herr SturmLiberator:
"Így viszont a fontos, vagy jogos felvetéseket se tudják eredményesen tolmácsolni"

Miért is nem? Mert az USA nagykövete nem látogatta meg őket, és olyan a véleménye róluk amilyen? :)

Tudod, a "végeken" magasról tesznek arra hogy mit írnak a tengerentúli sajtóban, vagy éppen kit látogat meg a nagykövet. Márpedig ha az elkeseredett, elszegényedett, kiszolgáltatott polgárokon nem tud segíteni a következő kormányzat, akkor ők aszerint fognak szavazni, ahogy élnek... nem fogják előtte megkérdezni a nagykövetet, vagy a budapesti belvárosi büfészakos "liberálisokat". :)

==T== 2010.04.13. 18:47:40

Megmondta a gazdi a fideszeseknek, hogy meddig ugrálhat...

Shulc 2010.04.13. 18:52:43

A cikkből számomra az derül ki, hogy Az LMP-nél mindenképp járt az amerikai nagykövet, a svéd, holland, stb. követségekkel egyetemben.

Ez hűen mutatja, hogy az LMP az európai, civilizált politika híve.
Örülök, hogy bejutottak.

Természetesen A Vezénylő Tábornok Úrnak is meglesz a kétharmada, és így be tudja majd tiltani a kurucot meg a gárdát.

Ideje lesz.

m.logic 2010.04.13. 18:54:44

Nem várhattuk, hogy April "cionista" Foley után Eleni Csokipulosz Punakakis majd normális lesz.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 19:01:20

@freehckr:

Ez mind szép, jó és evidens, de a nevezett szalonképesség hiánya miatt:

a) a Jobbik NEM tud koalíciót kötni a szalonképes pártokkal,

b) ergo csak saját erőből tud(na) kormánypozícióba jutni és választói érdekét full képviselni,

c) de ezt se tudná sikeresen, mert nem egy szigeten lakunk és egy a külföld szemében elfogadhatatlan kormány ellen szankciók jönnek. Magyarország meg nem egy 70 millás Irán, amely elvan önmagában is, itt a szankciók roppant gyors összeomláshoz vezetnének, vagy jobb esetben is egy Észak-Koreai rémálomhoz.

Ez nem ártott volna időben végiggondolni.

Ui: a szalonképesség nem azonos az önfeladó seggnyalással. Lásd Vaclav Klaus, aki egyenruhás radibohóckodás helyett öltönyben bulizta ki a Benes dekrétumok védelmét a cseh nacionalizmus jegyében.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 19:03:57

@heima:

"még az orosz vagy az iráni diplomácia sem volt kíváncsi a jobbikra?"

100 pont. Egy szalonképtelen párt nekik nem más, mint dobható eszköz a nato orra alá borsot törni.

m.logic 2010.04.13. 19:09:18

@Herr SturmLiberator: A szalonképességről annyit. Tessék visszagondolni April "cionista" Foley és a Fidesz kapcsolatára.

hiba 2010.04.13. 19:10:13

Amikor először hallottam az itteni forradalmároktól, hogy csak az LMP-nél járt az amerikai követ, gondoltam, hogy ez tuti nem lehet, mert ez elég nagy diplomáciai baki lenne, de lusta voltam utánna nézni. Úgy látszik az MH újságírójában fel sem merült ez a gyanú. Fasza kis hangulat lehet ott.

freehckr 2010.04.13. 19:12:05

@Herr SturmLiberator:
"a Jobbik NEM tud koalíciót kötni a szalonképes pártokkal"

A "szalonképes" megítélése szubjektív. Nekem például az MSZP és az egykori SZDSZ a "nem szalonképes". Az esetleges koalíciókötés pedig mindig aktuális helyzet függvénye. Ki fog derülni, hogyan fog muzsikálni a parlamentben a Jobbik, és utána térjünk vissza erre a kérdésre.

"egy a külföld szemében elfogadhatatlan kormány ellen szankciók jönnek"

Például?

"Ez nem ártott volna időben végiggondolni"

Mit? A Jobbik nem tehet róla, hogy az SZDSZ "díszzsidajai" telekürtölték Európát és a világot a "fasiszta magyarok" legendájával... :)

freehckr 2010.04.13. 19:14:36

@freehckr:
"az SZDSZ 'díszzsidajai'"

...akik között, illetve a családi hátterükben túlságosan felül vannak reprezentálva az egykori kommunista diktatúra elvhű kiszolgálói. :)

m.logic 2010.04.13. 19:14:44

@rajcsányi.gellért (ergé): Aki reggeltől estig csak antiszemitázik, rendkívül barátságos a balliberális zsidókkal, megnyilvánulásainak 90%-a holokauszttal meg szegíny cigányokkal kapcsolatos azt hadd nevezzem annak.

Shulc 2010.04.13. 19:16:21

@freehckr: "egy a külföld szemében elfogadhatatlan kormány ellen szankciók jönnek"

Például?

Jaj hát nem tudod? Amikor Ausztriában a náci Haider alakíthatott kormányt, olyan durva szankciók jöttek, hogy Ausztria belerokkant!!!

Végül Haidernek le kellett mondania, és a szankciókat visszavonták.

freehckr 2010.04.13. 19:18:48

@freehckr:
Még:

"egy a külföld szemében elfogadhatatlan kormány"

Az MSZP-SZDSZ kormány igencsak elfogadott, sőt "baráti" volt a "külföld" szemében... aztán ez a nagy barátság és elfogadottság egy világrekord IMF hitelbe torkollott, amit persze nem csak az MSZP-SZDSZ-es haverok fognak visszafizetni. Ez is egy "szankció"... :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 19:19:20

@m.logic:

Döbbenetes újdonságot mondanék néked: a Zusa világ és atomhatalom, ilyenekkel jóban szokás lenni. Persze nem árt a többivel, mint orosz/kínai stb. is jóban lenni, de ebbe az irányba is (végre-valahára) mozdult a Zorbán.

Persze ha szerinted az a tuti módszer, hogy jól oda kell mondogatni mindenkinek aki cziángyanús...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.04.13. 19:19:49

@m.logic: mutass már pár példát, hogy April Foley mikor antiszemitázott, holokausztozott, szegénycigányozott.

plíz.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 19:22:09

@freehckr:

Májszter, olvasd már el a Vaclav Klausos példámat is. A szalonképesség (elfogadhatóság) NEM AZONOS AZ ÖNFELÁLDOZÁSSAL.

Felfogod, vagy nem fogod.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 19:24:53

@Shulc:

Na látod Haider a Jobbikhoz képest szélsőliberális...

m.logic 2010.04.13. 19:24:59

@rajcsányi.gellért (ergé):

hungarian.hungary.usembassy.gov/foley_remarks_hu.html

Meg amúgy google. Még a Fidesz médiában is keresgélhetsz, a Fideszt is átkozta ez a nőszemély. Orbánéknak óriási nyalásokkal kellett egy cseppet jobb belátásra bírni.

Shulc 2010.04.13. 19:28:08

@Herr SturmLiberator: Ez is full igaz, például a Jobbik azt hazudja, hogy tárgyalásos alapon kell rendezni minden problémát, miközben nagyon jól tudjuk, hogy mindenkire rá akarják borítani az asztalt. Látszik rajtuk ez a vadállati mentalitás.

Tetvek.

m.logic 2010.04.13. 19:30:05

@Herr SturmLiberator: Én nem vagyok politikus, nem kell Pc-nek lennem ezekkel. USA-t sem kell mérsékeltnek tartanom, elvégre ki a fene folytat illegális háborúkat és/vagy követ el emberiség elleni bűnöket.

...

OFF: Költői kérdés. Írni fog-e a Mandiner Kósa katasztrofális ATV-s magyarázkodásáról, vagy a részeg Fideszes emberek általi Jobbik-iroda megzavarásról...?

kalhana 2010.04.13. 19:32:00

Nem értem az amerikaiak sajtóosztályát. Lehet, hogy a Jobbik rossz és csúnya is, de mitől kevésbé demokratikus, mint a többi párt? Indult a választásokon, elért egy eredményt, elfogadta a többségi elvet. Ez a demokrácia.

La Serenissima 2010.04.13. 19:33:35

micsoda??? a kazahok sem voltak ott a Jobbiknál??? :)))

Shulc 2010.04.13. 19:33:56

@m.logic: Figyelj, mi itt független értelmiségiek vagyunk, arról írunk, amiről akarunk.

Egyébként meg: a szélsőségesek elleni harcban minden eszköz megengedett, Kósa Lajost pedig méltatlan helyzetbe hozták.

La Serenissima 2010.04.13. 19:35:58

bocs, most látom már más is elsütötte...

lorantka_a_gall 2010.04.13. 19:36:32

@flippant: te meg dugj fel magadnak egy kettőskeresztet :) (muszáj volt hasonló stílusban... :D )

hulyeinformatikus 2010.04.13. 19:37:33

@freehckr: Ezek szerint szubjektív a szalonképtelenség. :-)

freehckr 2010.04.13. 19:37:54

@kalhana:
"Indult a választásokon, elért egy eredményt, elfogadta a többségi elvet. Ez a demokrácia."

Na de ez nem az USA-féle demokrácia, mert ők mindig megmondják hogy mi az a demokrácia. Például szuverén független államok megszállása, szétverése, több millió ember legyilkolása, majd McDonald's és Burger King építése a romokon... na az a Demokrácia. :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 19:38:23

@Shulc:

"Ez is full igaz, például a Jobbik azt hazudja, hogy tárgyalásos alapon kell rendezni minden problémát"

Kurucos ellenpélda: ha látsz pár szamurájkardos uborkaszedőt aki azt mondja, beszéljük meg a dolgot - mennyire hiszel neki?

Tudod a csendroidok tollas-kevláros-gázalárcos díszsorfala Vona mögött nem egy szalonképes tárgyalópartnert sejtet az egyszeri külföldi diplomata szemében, aki úgyse fogja végigrágni magát egy évtizednyi magyar nyelvű sajtón, hogy miért is jutott idáig elkeseredésében sok ember.

Példa:

Slota feláll öltönyben az EP-ben: a magyarok nácik!
Szegedi feláll gárdabakancsostul az EP-ben: nem is igaz, a szlovákok azok!

Találós kérdés: kinek fognak hinni?

Hát így megy ez.

flippant 2010.04.13. 19:38:34

@kalhana: Bakker, itt már régen nincs demokrácia. Demokráciában például milyen alapon szavaznak a nők? : D

A Birodalomnak nem mindegy, hogy milyen helytartó fizetteti vissza az a néház ezer milliárd Ft államadósságot. Vitya erre a feladatra tökéletesen alkalmas.

lorantka_a_gall 2010.04.13. 19:38:35

@lorantka_a_gall: elnézést kérek mindenkitől akit ez sért, megbántam amit írtam. Ezúton a leghatározottabban elhatárolódom az előző kijelentésemtől és vállalhatatlannak tartom a nyilvánosság előtt. Ne haragudjatok. (és most nem vicceltem.)

hulyeinformatikus 2010.04.13. 19:38:44

@La Serenissima: Iráni választási megfigyelők? :-)

flippant 2010.04.13. 19:40:06

@lorantka_a_gall: Látom az LMP liberális értelmiség is megérkezett becses személyedben. Javaslom az öszödi beszéd áttanulmányozását az alpári stílus elsajátítása érdekében. :D

m.logic 2010.04.13. 19:40:20

@Shulc: Csak nehogy szélsőségessé váljon valaki az általa szélsőségesnek gondoltak elleni harcban.

Kósát, méltatlanba hát, mint a jobbikosokat. Amúgy meg miért kezdett magyarázkodni, ha arra jutott, hogy nem tudja mit csinált Kubatov.

freehckr 2010.04.13. 19:42:02

@Herr SturmLiberator:
"Találós kérdés: kinek fognak hinni?"

Amelyiknek az országa "liberalizálja" az egészségügyet, az energiaszolgáltatást, a felsőoktatást, engedélyezi a külföldieknek a termőföld vásárlását, valamint a legutolsó kilincset is kiprivatizálja az állami vállalatokból. :) Így megy ez...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 19:44:19

@m.logic:

"Költői kérdés. Írni fog-e a Mandiner Kósa katasztrofális ATV-s magyarázkodásáról, vagy a részeg Fideszes emberek általi Jobbik-iroda megzavarásról...? "

Ha független, igen. Ha nem, nem. A Kubatov videót némi ellenpontozott tálalásban berakták és vitára bocsátották.

A radimédia azonban hallgat a Novák Előd elleni APEH eljárásról, hisz mintha fiktív címre gründolt volna céget: mandiner.hu/cikk/novak_elod_a_cegem_tartozasai_maganugyek

Politikusbűnöző csakis más lehet, nem-e?

Shulc 2010.04.13. 19:46:12

@Herr SturmLiberator: "Tudod a csendroidok tollas-kevláros-gázalárcos díszsorfala Vona mögött nem egy szalonképes tárgyalópartnert sejtet az egyszeri külföldi diplomata szemében"

Mondjuk ez igaz. Már csak az hiányzik, hogy leülnek tárgyalni a jobbikosok, a gárda meg ott van a hátuk mögött. Elképesztő.

"Slota feláll öltönyben az EP-ben: a magyarok nácik!
Szegedi feláll gárdabakancsostul az EP-ben: nem is igaz, a szlovákok azok!"

Ez is igaz. A gárdaegyenruha az náci uniformis, ezt mindenki tudja.

Egyébként örülök, hogy német származásúként ennyire politikailag korrekt vagy, a hazádban is nemrég tiltották be a cserkészegyenruhát, arra a jogos panaszra hivatkozva, hogy félelemkeltő.

Nem kérünk az egyenruhából. Európa méltósága nem engedheti meg, hogy mindenféle neonácik mászkáljanak egyenruhákban.
Csak emlékeztetőül: a nácik is így kezdték.
Nem is tárgyalt velük senki.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 19:47:13

@freehckr: és tedd hozzá, hogy nálunk több ésszel teszi mindezt a szlovák és már van eurója és gazdasági fejlődése. Ők liberótól nacionalista megoldásokon át bármit alkalmaznak, ami ott működőképes, nem ideológiai sablont húznak rá mindenre. De lehet, hogy csak nyertek a lottón és azért állnak jobban nálunk.

lorantka_a_gall 2010.04.13. 19:56:32

@flippant: nem vagyok liberális. Kérlek vond ezt vissza. A liberális jelző számomra kb a pedofil kéjgyilkossal van egy szinten. Ezért is nem szoktam nácizni a jobbikosokat, mert tudom, h nekik ez kb hasonló érzés lehet. És soha nem is voltam liberális és nem is leszek.
Értelmiségi, az stimmel. Veled ellentétben.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 20:01:23

@Shulc:

"Mondjuk ez igaz. Már csak az hiányzik, hogy leülnek tárgyalni a jobbikosok, a gárda meg ott van a hátuk mögött. Elképesztő."

Az. Ésszel élve nem ez a jó felvezetés egy sikeres külföldi szerepléshez.

"A gárdaegyenruha az náci uniformis, ezt mindenki tudja."

Egyenruha az egyenruha. Pártuniformis meg komancs ill. náci bandériumoknál van. Ergo a befolyásos, alulinformált külföldi döntőbácsik és nénik reflexből oda fogják azonosítani a gárdát és futtatóját, te meg egyenként mesélhetsz nekik, hogy hát ez nem úúúúúgy van ááááám. Sok sikert hozzá.

"Egyébként örülök, hogy német származásúként ennyire politikailag korrekt vagy, a hazádban is nemrég tiltották be a cserkészegyenruhát, arra a jogos panaszra hivatkozva, hogy félelemkeltő."

Kösz, az utóbbi időben lenáciztak engem, ideje volt egy PC korrektséget is besöpörni már :) Az óhaza meg valóban nem mentes túlzásba vitt Vergangenheitsbewältigungtól.

"Nem kérünk az egyenruhából. Európa méltósága nem engedheti meg, hogy mindenféle neonácik mászkáljanak egyenruhákban."

Örülök, hogy egyetértünk. A gárda mint pártfüggetlen önvédelmi (kvázi polgárőrség) egyesület jöhet(ne) felőlem dögivel. Pártmilíciaként üzemeltetve a NÉPVEZÉR és PÁRTJA ideológiai iránymutatása alatt azonban: NEM. Más kérdés, hogy nem tartanám helyesnek a feloszlatását, a kiváltó okokkal kell foglalkozni, ill. jogállami keretek közé terelni az önvédelmi szereveződés lehetőségét (fegyveres polgárőrség stb.)

Finnyás vagyok, nem vitás.

"Csak emlékeztetőül: a nácik is így kezdték.
Nem is tárgyalt velük senki."

Ők még szűz terepen jártak, a Jobbik már nem. Nem is tárgyalnak velük (hivatalosan).

jadviga79 2010.04.13. 20:01:41

Nahát, micsoda meglepetés! :) Hát ki (nem) gondolta volna...?

Shulc 2010.04.13. 20:18:08

"Az. Ésszel élve nem ez a jó felvezetés egy sikeres külföldi szerepléshez."

Értelmiségiként messzemenőleg egyetértek veled. Akiről mindenki tudja, hogy náci, az náci. Még ha egyébként nem is az. Média, a negyedik hatalmi ág, ugye.
Persze ettől függetlenül a jobbikosok mind nácik. ezt minden művelt ember tudja, csak a primitív tahók nem.

"Ergo a befolyásos, alulinformált külföldi döntőbácsik és nénik reflexből oda fogják azonosítani a gárdát és futtatóját"

Ezt én sem mondhattam volna szebben.
Fel kéne már fognunk, minden jülye magyarnak, hogy egy szar kis ország vagyunk a semmi közepén. Tudod, bennem megmaradt Kovács László nagy igazsága:
"Tanuljunk meg kicsik lenni!"
Ehelyett itt magyarkodunk, meg trianonozunk, ahelyett hogy befognánk szépen a pofánkat, és visszamennénk dolgozni. Persze ezeknek mondhatjuk..
A külföldi kegytől függünk, as művelt Európától, mely volt olyan kegyes, hogy '89-ben végre kiterjesztette védőszárnyait erre a szar kis országra is, és így végre helyet foglalhattunk az európai közösségben.
Hosszú évek keserves munkájával felépítettünk magunkról egy imidzset, hogy mi vagyunk a legbarátságosabb tárgyalópartner Európában, megalapozva ezzel nemzetközi jóhírünket.

Erre jön a jobbik meg a gárda, és szétbasszák az egészet. Hát a jó kurva életbe, b+!

"Nem is tárgyalnak velük (hivatalosan)."

Figyelj, itt ellentmondás van. A civilizált demokráciáknak ki kell közösítenie magából azt az erőt, mely noha civilizált , tárgyalásos politizálást hirdet, de valójában a legrosszabb hagyományokat idézik meg: az emberbőrbe bújt vadállati agressziót.
Vona Gábor akárhogy is tárgyal, csak egy emberbőrbe bújt fenevad marad.

Ha már titokban tárgyalnak, akkor már nem ér semmit az egész.

Übermayer 2010.04.13. 20:45:15

jah, én is gyártottam elméleteket tegnap erről, de este már jött az info a Mandineren mandiner.hu/cikk/lendvai_szamit_az_lmp-szavazokra#comment69866

freehckr 2010.04.13. 20:50:12

@Herr SturmLiberator:
"és már van eurója és gazdasági fejlődése"

Nagyjából van két b*szott autógyár multijuk az ötmilliós lakosságra. Ha csak az egyik dönt amellett, hogy inkább keletebbre tolja a bringát (akarom mondani a verdát), az már igen érzékenyen érintené a "betonbiztos" szlovák gazdaságot. :)

A szlovákok kiszolgáltatottak, nem "hazai lábakon" áll a gazdaságuk.

kendeffybotond 2010.04.13. 21:20:50

Tipikus sötét újságírás. Felesleges hangulat keltés az USA és Obama ellen.

A következő kormánynak szüksége van a jó amerikai kapcsolatokra, akár tetszik akár nem. Az új nagykövet 3 hónap alatt tett jónéhány gesztust a Fidesz és OV felé.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 21:20:52

@freehckr:

Persze, hisz a hazai Becherovka gyártásból nem is tudnák magukat eltartani, ergo behoztak multikat. Ámde a Kóka féle henkukos-zsebkitömés helyett főleg jó gazdasági keretfeltételek alkalmazásával csábították be ezeket, így mindenki jól járt. Az autóiparra való túlzott ráállás persze hiba, de mivel ez az ág jelentős műszaki felső/alsó szintű szakember állományt épít fel, nem lesz nehéz más gépipari termelésre átállni sem szükség esetén.

kendeffybotond 2010.04.13. 21:25:02

És azt sem zárom ki, hogy az LMP valamelyik hülye sajtósa hozta ilyen helyzetbe a nagykövetet. Állítólag azt akarták, hogy beszéljen, de ebből meg botrány lett és a nagykövet visszautasította.

WonderCsabo 2010.04.13. 21:35:22

Az egész LMP gyanús párt, és nem értem miért oda ment elsőként a nagykövet asszony, de sztem hülyeség ebből levonni bármit is. Majd kiderül a parlamentben, hogy kik ők, a szavazóbázisuk mondjuk kb. lefedi az SZDSZét. A Magyar Hírlap meg hülyén hozta le a hírt, ez tény.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 21:39:17

@Shulc:

Hiába mókázod el, a fránya tények tények maradnak. Mintha a Jobbik 2/3-ad se jött volna össze, biztos ez is csak valami rohadék cionista konspiráció miatt.

Egyébként van egy gond. Nem kicsiknek kell merni lenni: azok vagyunk. Az a szép Nagymagyar térkép már lejárt szavatosságú és nem úgy fogod visszacsinálni egy négyzetcentijét se, hogy úgy viselkedsz, mint aki a környék atomhatalma lenne. Ellenben lapozd fel Eduard Benes életművét. Na ott a sikerrecept, hogy lehet a minimális ráfordítással maximális sikert elérni, globális hatások elleni kapálózás helyett azokat ügyesen meglovagolva. Persze ehhez radikális hév helyett racionális ész kéne.

Megmondta már a jó öreg Széchenyi is:

"Nemzetünknek mindig az volt egyik legnagyobb hibája, hogy vagy nem bízott magában, vagy elbízta magát."

A szadesz az előbbi, a dzsobbik az utóbbi.

Persze mindezt én látom rosszul, mint mindig, jawohl és jóccakát.

hiba 2010.04.13. 21:41:39

@Shulc: Javul a mimikrid, de még mindig nem az igazi. A kevesebb több lenne, és akkor már majdnem jó. Csak aztán vigyázz nehogy annyira beleéld magad ebbe az énedbe, hogy véletlenül az MSZPre húzod az x-et. Esetleg az LMPre.

flippant 2010.04.13. 21:45:11

@lorantka_a_gall: Jól van, visszavonom ha ez boldoggá tesz. De honnan veszed, hogy én sem vagyok értelmiségi? Mert felvállalom, hogy nemzeti érzelmű radikális magyar vagyok? Bakker, olyan a logikátok mint a Hofi viccben: "Van akváriumod? Nincs. Akkor te buzi vagy!"

flippant 2010.04.13. 21:47:13

@WonderCsabo: Ezt szajkózom én is. 1-2 év és kiderül aminek ki kell derülnie. Illetve összenő ami összetartozik.

robinzone 2010.04.13. 21:48:08

bocs, lmp. de a legnagyobb támogatójuk akkor is egy amerikai!:)

G_P 2010.04.13. 21:52:59

EMBEREK

MIKOR UNJÁTOK MÁR MEG?

Én elhiszem, hogy a Jobbik a legkevésbé szalonképes párt, de az, aki náciveszélytől tart, meg háborútól, meg hasonlóktól, az álszent és feleslegesen ordít farkast. Alkotmányos garanciák és jogszabályok vannak arra, hogy ne történhessen semmi olyan, mint Németországban annak idején. Feleslegesen felfújt paráztatás ez, de szépen belefér a lassan dömpingszerű Jobbik-ellenes Index kampányba (blogbejegyzések minden nap oldalt, az LMP erőltetetten pozitív fényben való feltüntetése, az LMP csalással kapcsolatos cikk negyed óra után levétele, stb).

Vincenzo90 2010.04.13. 21:56:08

Na kihez megy a nagykövet? Aki jobban nyal az ő országa vezetésének.

Zoltan895 2010.04.13. 21:58:28

Ez is azt bizonyítja, hogy a Jobbik nem a külföldnek jó, hanem nekünk magyaroknak. Aki tanult történelmet az nem lepődik meg ezen. Az lenne a furcsa, hoyg ha a külföldi diplomaták nem a saját érdeküket néznék, hanem a mienkét. Persze, hogy azokat dicsérik meg aki keddig is és ezután is alárendelim Magyarország érdekeit a külföldnek.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 21:59:33

@WonderCsabo:

"Az egész LMP gyanús párt, és nem értem miért oda ment elsőként a nagykövet asszony, de sztem hülyeség ebből levonni bármit is."

Na elmagyarázom. Volt egy elnökválasztás az USÁ-ban. Akinek volt diplomáciai érzéke, az semegesen nyilatkozott előtte. Pölö nyugat ajropéer államfő módra: "mindegy ki nyer, hisz a dicső amerikai nép bölcsen dönt" Vagy orosz/iráni módra: "mindegy ki nyer, hisz ugyanolyan rossz mindegyik jelölt."

Ezzel szemben a fidesz tök fölöslegesen kampányolt kéretlenül McCaine mellett, míg a Soros bácsi féle baráti kőr által üzemeltetett LMP a Soros bácsi által is pénzelt Obamát istenítette. Obama nyert és az általa küldött amcsi nagykövet kölcsön kenyér visszajár alapon ezzel a gesztussal jelezte, ki a kedvenc hazai kispajtás. Finom célzás a Fidesz felé.

Ezen az se fog változtatni, ha megpróbál az Orbán atlanti popsinyalási versenyt rendezni a Schifferrel, alapból zsákutca lenne. Még nagyobb hiba lenne, ha a Fidesz az LMP hátán próbálna jó pontot szerezni külföldön, hisz az MSZP-t is ilyen logika terelte az SZDSZ karjaiba és a sírba.

A kézenfekvő megoldás Churchill bácsi receptje: Magyarországnak nincsenek barátai - csak érdekei. Ezek mentén kell témánként megfelelő partnereket keresni. A cseheknek megy ez prímán. Nekünk is mehetne. Döbbenetes mértékben csak józan ész kérdése.

Zoltan895 2010.04.13. 22:02:04

@Shulc:

görcs kis hazaáruló. Nézz meg egy eu térképet!! kurva sok nálunk kisebb országot fogsz találni, te szemét. Csak ott nem olyanok élnek mint te...

Plumper 2010.04.13. 22:02:10

@flippant: tipikus jobbikos/szélsőjobboldali taktika, hogy mindenki ellenség, aki nem veletek van.
nem hiszünk nektek, dilettáns, gyűlölködő, nemzetvesztő barmok.
FASISZTÁK.

@Zoltan895: az ilyen gondolkodás vezetett a II.vh-hoz.

@rajcsányi.gellért (ergé): mert a szélsőjobbnak mindenki cionista (értsd: zsidó, liberális, komcsi, szabadkőművs stb.), aki nem hajlandó gyűlölködés által magyarnak lenni. ha elítéled a rasszizmust, számukra nem vagy magyar. ha antifasiszta vagy, legfeljebb komcsi lehetsz. végletesen ostoba és veszélyes gondolkodásmód.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.13. 22:13:48

Még szerencse, hogy ahogy kell, a Jobbik leszarja az amerikai nagykövetet, aki mellesleg gyáva, önmagát nevetségessé tévő ember.

Shulc 2010.04.13. 22:15:44

@Herr SturmLiberator:

"Nem kicsiknek kell merni lenni: azok vagyunk."

Egyetértek, és egyben örülök, hogy végre egy hiteles véleményt hallhatok.
Ezt tényleg fel kéne már fognunk, csak az a baj, hogy van ebben az országban 800 ezer fasiszta állat, akik azt hiszik, hogy Magyarország, ez a kis szar ország, újra nagy lehet.

Hát nem lehet, basszátok meg. Elbuktunk két világháborút, alkoholisták, vesztes szarok lettünk.
Idehozza a külföldi a sok munkahelyet, mi meg csak hőbörögni tudunk a bérek meg a kedvezmények miatt, ahelyett, hogy örülnénk neki, hogy van mit dolgoznunk, bazmeg, és beállnánk a sorba.

Mi, lúzer magyarok mindig csak hőzöngeni
tudunk. Ezért is lett sikeres a jobbik, ez a kocsmapárt, a csőcselék legprimitívebb érzéseit meglovagolva.
Szomorú.

"Ellenben lapozd fel Eduard Benes életművét. Na ott a sikerrecept, hogy lehet a minimális ráfordítással maximális sikert elérni, globális hatások elleni kapálózás helyett azokat ügyesen meglovagolva."

Ó, nekem is Benes a példaképem, íme a Realpolitik, közép-európai kivitelezésben.
Egyébként én is ezt mondom: ide értelmiségi szakértés kell, nem pedig segghülye, tahó, izomból zighájlozó szkínhed-társaság. A söpredéknek a szarban a helye.

Egyébként meg teljesen lényegtelen amit mondasz, mivel ha csak titokban is, de tárgyalnak a szélsőségesekkel, az már veszett fejsze nyele.

Ezt nem értik a demokraták: a szélsőségesekkel nem tárgyalni kell: a szélsőségeseket tönkre kell tenni, meg kell semmisíteni.

Sajnos már a liberális Európa sem a régi.

harcsabajuszos 2010.04.13. 22:21:21

@Shulc: Külföldi kegytől függés neked életprogram?
Ez a rabszolgák élete, akik a koncot nyalogatják gazdáik lábánál.
Milyen életed van, hogy egy ilyen élet felmerülhet benned?
Minden tisztességes ember önállóságra és erős országra vágyik, s ezért képes kiállni, még ha az fájdalommal is jár.
Volt már olyan az életedben, hogy kiálltál mindenki ellenében és győztél?
s ha nem győztél, legalább tisztességgel buktál el, s nem szégyenteljes talpnyalóként sunnyogtad végig a háttérben az életed?

G_P 2010.04.13. 22:21:45

Kisajátított értékek mentén kommunikál a FIDESZ és az LMP is. A Jobbik pedig hihetetlenül jól jön nekik puszta létezésével, hiszen ha túl hideg lesz az idei nyár, majd az is a "szélsőségesek" hibája lesz.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 22:24:08

@Shulc: hiába próbálsz kiforgatni szavaimból. És bizony a történelem Benest igazolta, nem pedig a Jobbik módra radikálnemzetiesen, a világpolitika erejét leszarva fejjel a falnak rohanó szerb szomszédainkat, akik ezzel csak még kisebbek lettek.

De majd megmagyarázod :)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.13. 22:25:01

Akkor lett volna erkölcsileg normális a dolog ha oda is elmegy,így bőszánalmas,főleg ennek még örülni is meg kampányolni stb. .Szlovákiába mit csinálna például?Ott hova nem menne el?Ugyan már.Nevetséges.

harcsabajuszos 2010.04.13. 22:26:22

@Shulc: Ahogy említettem, látom, hogysan is minősíted magad: mi lúzer magyarok.
Ez vagy te, s nem is érdemelsz méltóbb életet.
Az én családom ennél többet érdemel.

JohnHenry 2010.04.13. 22:27:00

@Herr SturmLiberator: OV néppárti alelnökként, a néppárt transzatlanti kapcsolatok felelőseként vagy mifeneként "kampányolt" mccaine mellett. merhogy a néppárt hagyományosan a republikánusokkal van jóban valamilyen rejtélyes oknál fogva.
egyéb fideszes-kdnpés fejesek, akiknek nem kellett hivatalból (néppárti) állást foglalni, obamát preferálták

Margit bácsi 2010.04.13. 22:27:29

ejnye, hogy a belga, dán, holland, kanadai, német, osztrák és svéd nagykövet is ZSIDÓ legyen?

liberális származású?

borzasztó világban élünk.

nick: 2010.04.13. 22:29:50

nemcsak ez a szégyen, hanem az is, hogy milyen sokan nem látják, hogy ez szégyen

szánalombanda

Shulc 2010.04.13. 22:31:52

@Oreg: "Volt már olyan az életedben, hogy kiálltál mindenki ellenében és győztél?
s ha nem győztél, legalább tisztességgel buktál el, s nem szégyenteljes talpnyalóként sunnyogtad végig a háttérben az életed?"

Na pont erről beszéltem. Ez az idióta magyar mentalitás, hogy dicsőség meg győzelem. Micsoda faszság.

Az igazi politika az, amikor szövetséget kötsz, de utána, ha érdekeid úgy kívánják, tudsz annyira nyitott gondolkodású és rugalmas lenni, hogy átállsz a másik oldalra.
Ezt csinálták a románok pl. az I. Vh-ban, meg is kapták Erdélyt. De a csehek is hasonlót csináltak.

Olvassál Benest.

harcsabajuszos 2010.04.13. 22:33:01

@Herr SturmLiberator: Ismerek én egy szomszédos kis országot, erős gazdasággal és nacionalizmussal.
Meglepő módon fényevekre van a magyar rendszertől.
Nem a méret kérdése az erős ország, hanem a kormányé.
Idegen érdekeket kiszolgáló bábkormánnyal egy ország sem lesz erős.

2010.04.13. 22:34:53

@Plumper: mondja ezt az, akinek a liberálisai - ha valaki nem úgy gondolkodik mint ők - akkor már egyből nácinyilasfasisztarasszistaantiszemita

mokas_gizi 2010.04.13. 22:34:58

USA a világ legnagyobb terror állama...
Most éppen Irán lerohanásán gondolkoznak...

Furcsa, hogy Izráel illegális atomfegyverei annyira senkit nem érdekelnek...sem a Palesztin Holokauszt...

2010.04.13. 22:36:33

@Shulc: te nevezed magad értelmiségnek amikor még a soraidból az alapvető értelem sem süt ki? Netán csak nem egy rózsadombi lmp szavazó vagy aki cigányt csak a tévében meg a maunika sóban látott?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.13. 22:43:13

Kirekesztem azokat, akikről azt állítom kirekesztőek. :-D

Ez valami fenomenális.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 22:43:46

@JohnHenry:

"egyéb fideszes-kdnpés fejesek, akiknek nem kellett hivatalból (néppárti) "

Dzsííízász Krájszt... innentől az önálló magyar külpolitikát "hivatalból" mindig a néppárt után fogja majd igazítani a fidesz?!

Fákk diz sitt, nincs ilyen, hogy "hivatalból", ez nem a varsói szerződés, ahol tartani kell a lenini utat. Legfeljebb rossz reflexből hiszik ezt egyesek... tudod ez a konzi/bármilyen pártok nagy világhaversága smafu, nem kéne túlértékelni.

Egy szerény példa, ami pompásan kapcsolódik és rávilágít:

A republikánus haverok egy percet se szántak az extra az USA-ba röppenő Viktorra, míg a balliba Kúrcsány Fletó 2006-os kampányát bezzeg megtisztelte a jobbos ifj. Bush / Putyin is. Pedig "hivatalból" Orbán mellett kellett volna pózolniuk a globális konzihaverság jegyében.

Mondom, érdekek vannak, nincsenek haverok, nincsenek (párt)testvérek. Az az esetek 99%-ban az ilyesmi csak szép látszat, bevett formaiság, amit se perc alatt felülbírál az aktuális nemzetérdek.

Nekünk se kéne Nemecseket játszani, a cukros bácsi kabátjából általában valami más kerül a jókisfiú pofikájába.

Yeto 2010.04.13. 22:44:27

Magyar Hírlap hazudik. Apám, mekkora hír. A következő poszt nem arról fog esetleg születni hogy párt még program nélkül nem kapott ennyi szavazatot? Ja hogy programmal sem? Lehet hogy itt a titok?

Shulc 2010.04.13. 22:44:48

@Herr SturmLiberator:
Milyen radikálnemzetiesen?

Olyan, hogy magyar, nincs is. Csak szerb, tót, román, német van.
A magyar nemzet úgy ahogy van, egy szedett-vedett banda.

Szerintem is Benest igazolta a történelem, gondolkodásának rugalmasságára és nyitott látókörére utal például a telepesfalvak létrehozása a magyar többségű területeken.

Bár végül elvesztették Szlovákiát.
De attól még jól csinálta.

mokas_gizi 2010.04.13. 22:45:48

@mokas_gizi:

USA terror ellenes háborúja is egy igen érdekes dolog...
Nem csodálkoznék ha a dolgok többségét a CIA csinálta volna...
Szeptember 11-ről is kiderültek érdekes dolgok...

harcsabajuszos 2010.04.13. 22:45:50

@Shulc: Nincs miről beszélnem, mert te a rabszolgák közé tartozol, fogalmad sincs arról, milyen érzés rettegés nélkül élni. Jó talpnyalást fiatalkorú, gazdáid szórják már a maradék cupákokat a lábaiknál acsargó ölebeknek.

harcsabajuszos 2010.04.13. 22:48:24

Nem meglepő módon a kommentek egy része nem kerül ki, amennyiben nem egyezik a 'demokratikus' irányt képviselőkkel.
Sok sikert a szolgasághoz.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 22:50:46

@Shulc: ej-ej... de szarul is állnak a csehek Szlovákia nélkül. És mekkora hülyék, hogy mindig jó oldalnak feküdtek ki, esélyük sincs becsület napja ünnepet rendezni a középkor óta sértetlenül maradt takaros városaikban, bővülő nemzeti demográfiai mutatók mellett. Hát még ilyet.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.13. 22:51:14

@Shulc: Jah!Ez az amerikai hölgy aki piedesztálra van emelve itten' a hőstette miatt,az nem "szedett-vedett" .

A faék hozzád képest űrszonda.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 22:52:09

@Oreg: hallóóóóóó... ha fellapozod a szótárban az irónia szót és újraolvasod Shulc commentjeit, mennyei megvilágosodásban lesz osztályrészed :)

Fideszman 2010.04.13. 22:53:27

@mokas_gizi: Hagy kérdezzem már meg te sötét degenerált faszparaszt geciputtony, anyád miért nem baszott a falhoz amikor kibújtál a seggéből? Szegény irán mi? Nyilván valami kocsmanáci vagy te is, elittad az agyad. Menjél inkább dolgozni, bár amilyen hülye vagy még egy lapátot se tudnál használni.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.13. 22:55:50

@Novák Előd: Ez a a new age liberal irányzat kis hazánkban emberek....

Alikam 2010.04.13. 23:00:12

Pfff, na akkor én meg úgy gondolom, hogy az USA egy fasiszta, militarista állam...

Kb. annyira számít az én véleményem itthon az USA-nak, mint egy ilyen noname nagykövet véleménye.

Alikam 2010.04.13. 23:02:34

@Novák Előd: megsúgom neked, hogy a világ egyszerű(!) embereinek a többségének a töke ki van az USA-val:)

De erről ne szólj senkinek:)

Spiritmonger 2010.04.13. 23:05:17

@Shulc: elgurult a gyógyszered, amikor Haoder kormányra került, volt fogcsattogtatás, meg izraeli nagykövet hazahívása, de fél épv szájtépés után, amiben nem történt SEMMI, belenyugodtak az osztrák választói akaratba, és az élet folyt tovább

Spiritmonger 2010.04.13. 23:07:07

@Shulc: mennyiért rettegsz főműsoridőben?

mokas_gizi 2010.04.13. 23:10:13

@Novák Előd:

Kedvesem!

Az ilyen stílussal saját magadat járatod le...

USA és Izráel a világ legnagyobb terror államai ezen lehet vitatkozni, de a tények attól még tények maradnak...

Izráel tele van atomfegyverekkel és még ők és USA fejezi ki nem tetszését Irán atomprogramja miatt...
/Izráel USA-ból lopta az atomtitkokat, ez is egy agy poén.../

A másik fontos dolog:
Sanyika attól még hogy a pici monitorod mögött teszed a fejedet attól még igen könnyen meglehet ám téged találni...
Én alapból nem foglalkozom a Droidokkal, de lehet hogy valaki más veszi a fáradságot és azt a pár 10.000Ft-ot és megkeres vagy megkerestet valakivel...

mg007 2010.04.13. 23:11:58

A Jobbik DEMOKRATIKUS párt.
Találjon ki jobb kifogást az amerikai nagykövet, hogy miért nem ment el a Jobbiknak gratulálni. Az ilyen üres szövegeknek, hogy fasiszta, náci, nem demokratikus, stb már nem dől be senki. Erre a legjobb bizonyíték, az ep választás, és a most vasárnapi választás.
Lassan ideje lenne lemezt cserélni kedves nagykövet asszony, nem pedig a lejárt lemezt feltenni újra és újra...

Spiritmonger 2010.04.13. 23:13:47

@Shulc: te szar, miért utálod a magyarokat?

EMU 2010.04.13. 23:13:50

Egy amerikainak is lehet ízlése. Jobbikhoz nem mentek. Nem azért tanultak éveket, hogy aztán egy magyarországi szarrakáson kössenek ki.

Shulc 2010.04.13. 23:13:59

@Herr SturmLiberator:

Most meg mi a bajod? Mindenki tudja, hogy A csehek ma a Benes politikája miatt élnek olyan jól.

@Spiritmonger: Hazugság. Ausztria belerokkant a kemény szankciókba. a szabadságpárt azóta sem politikai tényező arrafelé.

@Oreg: Ez a nagy baj, látod. Itt magyarkodsz, érzésből politizálsz, ahelyett hogy engedelmesen beállnál a sorba, és lesnéd a kedvező alkalmat.
De hát neked amúgyis hiába mondom.

mokas_gizi 2010.04.13. 23:14:49

@Novák Előd:

Leveledet természetesen elküldtem a blog tulajdonosának és az indexnek is...
Ők megteszik a szükséges intézkedéseket...

kult 2010.04.13. 23:15:26

@Novák Előd: Igazán kifinomult, irodalmi a stílusod, de mindenekelőtt kulturált.

mg007 2010.04.13. 23:16:02

@EMU: Akkor mondja ezt. Minek kell hazudozni állandóan?

Alikam 2010.04.13. 23:16:07

@mg007: az amerikai nagykövetnek amúgy semmiféle jogalapja nincs arra, hogy ő hivatalos minősítésében ilyet nyilatkozzon.

A Jobbik demokratikus választásokon, a törvények értelmében bekerült a Parlamentbe.

Ettől fogva olyanokat hablatyolni, hogy nem demokratikus párt:) ---hát csak saját magát nevetteti ki:)

Persze szerintem nem is nagyon kívánták a Jobbik rendezvényére:)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.13. 23:18:25

Én a fideszesek helyében elgondolkoznék, hogy demokrata vagyok-e. :>

marosy 2010.04.13. 23:19:16

@Novák Előd: Te meg zsidónáci vagy. Minden esetre a cionista állam kb. 100 atom bombával rendelkezik és eközben Iránt vádolja atomfegyverkezéssel.
Szerintem a cionista terror állama be kéne tartsa az ENSZ BT 242 és 338 határozatait, a Hágai Nemzetközi Bíróság Apartheid fallal kapcsolatos jogerős döntését, be kéne szűntetnie az útlevél hamisításokat és a külföldi gyilkolászást, az emberiesség elleni bűntetteket (lásd fehér foszfor bevetése a civil lakosság ellen) a célzott likvidálásokat és az etnikai tisztogatást Palesztinában.
Amúgy meg: nysgm.

Fideszman 2010.04.13. 23:19:34

@mokas_gizi: Kocsmanáci most nem tudok aludni emiatt, ne izgass fel ennyire. Érted kocsmanáci.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.13. 23:20:27

@Shulc:

"Most meg mi a bajod? Mindenki tudja, hogy A csehek ma a Benes politikája miatt élnek olyan jól."

Ahogy mondod. Vaclav Klaus is az ő vonalát viszi, szintén sikerrel. De te majd beöltözteted SvejkGárdistának, csinálsz neki Krusovice.info oldalt, Szvetlana helyett Seherezádé imádatára oktatod és betiltatod az idegenszívű dájcs konyhaimport knédli receptet is. Mert csakis radikális változással valósul meg újra a nagymorva birodalom!

mokas_gizi 2010.04.13. 23:22:13

@marosy:

Elég jól összefoglaltad a lényeget, köszönjük...Ezeken meg lehet vitatkozni természetesen ,de attól még igazak...

Fideszman 2010.04.13. 23:22:20

@mokas_gizi: Ja igazad van, most látom, bocs. Te is hallottad hogy Izrael el akarja tiporni a szegény, békés demokratikus Iránt? Eddig ezt nem tudtam, most néztem meg egy jutubos videót erről. Elnézést kérek.

mokas_gizi 2010.04.13. 23:23:03

@Novák Előd:

Ha nem tudsz aludni Kedvesem akkor tanulmányozd a Holokamu legendát...

fraki 2010.04.13. 23:24:13

@freehckr: "A "szalonképes" megítélése szubjektív."

Ez tévedés.

Fideszman 2010.04.13. 23:24:28

@mokas_gizi: Ezt jegyzetelem várjál, egyszerre ne adj ennyi infót. Mindjárt utánanézek.

mokas_gizi 2010.04.13. 23:26:22

@Novák Előd:

Azt hiszem most nem az a lényeg, hogy demokratikus-e van nem, itt inkább arról van szó, hogy sok olaj tartalék van ott is az kell az USA-nak és Izráelnek...

Lásd Irakot és a nem létező vegyi fegyvereket...

USA és Izráel azok az országok akik a világon a legjobban SEMMIBE veszik az emberi jogokat... ezután nem igen kell csodálkozni ha sok az "antiszemita" a világon...

Az első terroristák sem az arabok voltak...egy kicsit nem ártana olvasgatnod Kedvesem hátha nem minden úgy volt ahogy a hozzád hasonlók állítják...

mokas_gizi 2010.04.13. 23:28:11

@Novák Előd:

OK elköszönök Kedvesem, mert egy egyszerű provokátor vagy ezzel nincs is probléma választások előtt zsindex tele volt ilyenekkel amilyen te vagy...

Ha már csinálod/csináljátok akkor legalább jól csináld/csináljátok...ne ilyen amatőr és primitív módon...

Fideszman 2010.04.13. 23:30:16

Basszameg ezt nem tudtam, az olajra nem is gondoltam. Most már értem.

Fideszman 2010.04.13. 23:31:18

@mokas_gizi: Próbálok tanulni tőled, olyan okos vagy, nincs valami kitűző az arcképeddel? Feltenném magamra.

Shulc 2010.04.13. 23:32:09

@Herr SturmLiberator: Ahogy mondod.

Szerencsére ma már az EU is fel tudta fogni végre, hogy a Benes-dekrétunok Európa kulturális-jogi örökségének szerves részei.

Valami, amire mindannyian büszkék lehetünk.

Természetesen azért volt Klaus bácsinak ez olyan sürgős, mivel a volt szudétanémetek, cirka 3 millióan már kezdték benyújtani a kártérítési igényeiket a cseh államnak, ami az európai jog szerint megilleti őket. De szerencsére a csehek kibasztak a sok nácival.

Sikerült elhárítani a náci veszélyt.
Szemét németek.

marosy 2010.04.13. 23:33:06

@Shulc: Ember, te hülye vagy?

marosy 2010.04.13. 23:34:07

Na megyek innen, mert ez a hely olyan mint egy tébolyda...

Fideszman 2010.04.13. 23:37:02

@marosy: vigyázz gizi elküldi a leveleid a zindexnek meg a csendőr haveroknak aztán megtalálnak, meneküljünk innen. Én is megyek. Eldönthetné, hogy most náci vagy egyszerű komcsi besúgó, de lehet hogy ő egy nácikomcsi, ki tudja.

mg007 2010.04.13. 23:38:39

@Novák Előd: Csak egy ostoba troll vagy.
De ezt te is tudod :D

Martian (törölt) 2010.04.13. 23:39:28

Jó dolog a szabad választás - addig amíg az eredmény tetszik a nagyhatalmi helytartóknak.

is 2010.04.13. 23:46:38

@Shulc: "Figyelj, mi itt független értelmiségiek vagyunk, arról írunk, amiről akarunk."

a figyeljt elhiszem, a többit a blogmotor őrzi, archiválja, nem úgy mint a FIDESZ kormányüléseket, jegyzőkönyv nélkül.

is 2010.04.13. 23:51:57

@Grace Park: "Alkotmányos garanciák és jogszabályok vannak arra, hogy ne történhessen semmi olyan, mint Németországban annak idején."

Nohát 1927-ben ott se gondolta senki, hogy ezek a vonulgatós fekete ruhások valami komoly dolog lennének. Javaslom a Cabaret című filmet. 1933-ban már nehéz lesz megállítani. de mondjuk egy Tarka Magyart, meg annak az itteni tálalását ki lehetne a mostani történések fényében keresni, hadd lássuk, ki látta ezt a jövőt az ott posztolók és kommentelők között.

Jó dolog ez a blogmotor, ha már az ember maga igyekszik még egy aranyhalénál is rövidebb memóriát magának és másoknak is beültetni.

Shulc 2010.04.13. 23:56:05

@is: "a figyeljt elhiszem, a többit a blogmotor őrzi, archiválja, nem úgy mint a FIDESZ kormányüléseket, jegyzőkönyv nélkül. "

minek oda jegyzőkönyv, ahol mindenki az ország érdekéért -ésszel, nem pedig radijobbos hőzöngéssel- dolgozó, becsületes ember?

Pszt! 2010.04.13. 23:56:24

Indul a viki féle hazugsággyár!

valójábannemberci 2010.04.14. 00:00:39

A többi helyen Asgard technológiával odavetített holografikus nagykövet volt csak.

opotep! · http://opotep.blogspot.com/ 2010.04.14. 00:01:19

Izrael atombomba nélkül már nem létezne. Iránt nem fenyegeti semmi. Ő az aki fenyeget. Ez óriási különbség, amit figyelembe kell venni.

dorkoka 2010.04.14. 00:10:30

Örülök hogy a jobbikot nem látogatták meg, ez is azt jelzi hogy a jobbik jó úton halad és nem, kell kompromisszumot kötni. Magyarokat képviselje és ne a dánokat meg hollandokat.

opotep! · http://opotep.blogspot.com/ 2010.04.14. 00:14:48

@levi009: ezt a baromságot. Mi az, hogy fizikai képtelenség? Majd 40% volt a bizonytalan szavazók száma! Ebből ne lehetett volna + 2-3%? Mekkora rosszindulat van ebben Beszédesnében, te jó ég. Ez már paranoia...

_John_Doe_ 2010.04.14. 00:32:25

Az amcsik az SZDSZ-t is nagy-nagy szeretettel látogatták. Most az LMP a favorit.

Arról pedig, hogy nem mennek a jobbikhoz... Tetszik tudni, ez a demokrácia csak addig tetszik nekik, amíg a nép úgy választ, ahogy ők szeretnék.

A nagykövetek szerint, minden 6-dik választó bekaphatja.

A sok nácizó pedig inkább elgondolkodhatna, miért lett ennyi embernek a Jobbik a jobb választás.

Hefe 2010.04.14. 00:39:56

Ez a Dúró Dóra melyik Dúrók kozul valo? A gatyás vagy a fingos Dúrók kozul?

Krapulax_ 2010.04.14. 00:39:56

@Shulc: azt a fene nagy becsületességet majd meglátjuk, akkor nem lesz négy év múlva kuka, mint anno, és maradhatsz azon a magas lovon, amin most ülsz.

A hozzászólásaidból süt a gyűlölet, a kirekesztés, és a félelemkeltés, külön grat a 800 ezer ember lefasisztázásához, kemény vagy.

Ezzel a kussolj és dolgozz, meg vesztesz szarok vagyunk duma se semmi, de a "Kósát méltatlan helyzetbe hozták" volt a nap üde színfoltja.

További jó gyülölködést és fröcsögést!

gabesz7004 2010.04.14. 00:53:44

@Shulc: Ja, annyira nem tárgyalt velük senki, hogy a Müncheni egyezmény nem is született meg, ugye? Olvass,mielőtt hülyeséget írsz!

Rókakígyó 2010.04.14. 00:56:28

Nem értem mi a probléma az LMP-ével. A szadesz kihalásával szerencsére nem haltak ki a rájuk szavazók. Nem kellett hónapokig a netet bújni annak, aki régi szadeszes gondolkodással (lássuk be, h a szavazó nem a lopásra szavazott) új pártot akart találni a nagyok helyett. Az LMP-ét a választók jutatták a parlamnetbe és nem Kóka, a zsidók vagy a nagytőke. Ez szerintem simán elfogadható.

borzzz 2010.04.14. 00:57:15

@tevevanegypupu: Úriemberhez méltó a mea culpád, de ez nem a te bűnöd. És nem is az LMP-é, amelyik kezdő pártként újdonságként élte meg a nagyköveti látogatást.
A szégyen a Magyar Hírlap újságíróié és szerkesztőié, akiknek illett volna tudniuk, hogy működik ez 1990 óta. Dilettáns egy társaság lehet, hogy senki nem tudta, mi a szokás és senkinek meg sem fordult a fejében, hogy utána nézzen, pedig egy ilyen cikk számos ember kezén megy át megjelenés előtt.

gabesz7004 2010.04.14. 00:57:38

@Shulc: Nem is tudom te vagy benes a nagyobb s.ggfej?! ROHADJ MEG!

emzperx 2010.04.14. 00:58:40

@rajcsányi.gellért (ergé):

"mutass már pár példát, hogy April Foley mikor antiszemitázott, holokausztozott, szegénycigányozott.

plíz."

hirextra.hu/2009/03/31/mohacsi-viktoria-kapta-a-bator-nok-nemzetkozi-dijat/?sc=1

Mohácsi Viktória kapta a Bátor Nők Nemzetközi Díját
... az Egyesült Államok nagykövetségének elismerését April H. Foley nagykövet adta át a roma származású liberális politikusnak kedden Budapesten.

Az elismerést, melyet 2007-ben Condoleezza Rice, az akkori amerikai külügyminiszter alapított, minden év márciusában, a nemzetközi nőnap közelében, az amerikai női történelem hónapja alkalmából ítéli oda az adott ország nagykövete annak a nőnek, aki a szabadság, az igazságosság és a társadalmi béke megteremtésén maradandót alkotott, jelentős eredményt ért el. ...

A budapesti Közép-európai Egyetemen (CEU) rendezett ünnepségen ...
...
Yehuda Elkana, a CEU igazgató rektora arról beszélt, ...

Blabla, blabla, blabla.....

Ha esetleg Mohácsi Viktória konkrét érdemeire kíváncsi lennél, javaslom átugorni a Vastagbőrre.

gabesz7004 2010.04.14. 00:58:47

@Rókakígyó: Talán annyiban, hogy Kóka és a nagytőke pénzelték, a zsidók szavaztak.

Bell & Sebastian 2010.04.14. 00:59:18

Puff neki, hát nem belebrekegett?
Ilyenek ezek (az amcsi nagykövetek) mind! (nőstény-sovén)

Engedd be a görögöt és kiver a házadból!
Puff neki, ráadásnak ez még görög is.
Kár, hogy nem perzsa vagy örmény.

Jut eszembe, kit is kértek fel közvetítőnek a görögök az IMF -kapcsolathoz?
A Kapcsolat.hu -t, igenyöst a kénköves pokolba.

- Barna eső lesz! Brekeke! Brekk.

emzperx 2010.04.14. 01:00:37

@emzperx:

Természetesen "profi" politikus soha nem antiszemitázik, holokausztozik, szegénycigányozik direktbe. Ezt meghagyja a politikai percemberek számára. Áprilisi Fólia díjak osztásával juttatja kifejezésre hovatartozását.

Rókakígyó 2010.04.14. 01:04:27

@gabesz7004: nyugodt lehetsz, hogy nem csak zsidók. De a pénzelés önmagában nem segít, mint láthattuk a maszopon is.

gabesz7004 2010.04.14. 01:05:41

@Rókakígyó: Ja, igen még a naiv emberek is! :) Sokan vannak!

elhinchaviola 2010.04.14. 01:06:35

@WonderCsabo: Azért ment oda elsőnek, mert
1.
300 méterre van az LMP pártiroda a nagykövetségtől drága barátaim.
2. András mondta nekik, hogy az Instantban már hűtjük a pezsgőt, úgyhogy igyekezzennek

Rókakígyó 2010.04.14. 01:06:41

@gabesz7004: Az eredményből jó látszik.

gabesz7004 2010.04.14. 01:09:07

@Rókakígyó: :) Igen! Lesz itt pofáraesés, de még mekkora!

emzperx 2010.04.14. 01:10:22

@is:
Filmből tájékozódni történelmi kérdésben: No comment.

Egyébként ha nagyon jönnek a gárdistákos bakancsok akkor itt e szép tágas EU, útlevél nélkül bármikor átmenekülhetsz párkányba Slota demokratikus országába.

Rókakígyó 2010.04.14. 01:11:32

@gabesz7004: de csak azért mert a népnemzeti irány nem elég erős.

emzperx 2010.04.14. 01:12:30

@Shulc: Tetszik amikor az irónia mar mint a királyvíz.)

Rókakígyó 2010.04.14. 01:15:14

@gabesz7004: fincsi kis 2/3-os többség.

Rókakígyó 2010.04.14. 01:16:17

@gabesz7004: az kevés az alkotmánymódosításhoz.

elhinchaviola 2010.04.14. 01:21:26

@Rókakígyó: a kevéssé szadeszes zuglói kismamák is ránkszavaztak, mert
1, szeretnék ha lenne hova játszótérre és sportolni vinni a gyereküket 10 év múlva, mielőtt a Weinek- Bárándy _ Papcsák félék mindent eladnak. Hozzátenném : egyik sem lakik a kerületben. A Rózsadombról, meg Szentmihályról járnak be lopni.
2, A Civilzugló Egyesület - az LMP-s Várnaival az élen - aluljárót fest saját kezűleg, meg majálist szervez stb...

szőke nő 2010.04.14. 01:38:39

Novák Elődnek: a Jobbik néhány gondolata rokonszenves és fontolgattam,hogy rájuk adom a voksomat.DE ! az alpári stílus,a bárdolatlanság,a mocskos kocsmai stílus elriasztott.Ki kell mondani: NEM SZALONKÉPES a Jobbik jó néhány képviselője,Morvay Krisztinát is értem ezalatt.

zsenyaf 2010.04.14. 01:39:12

Ma a repülőn BUD-MUC oda-vissza olvastam az angol nyelvű napilapokat. Hát mindegyik azzal volt elfoglalva, hogy a Jobbik mennyire nem demokratikus és a Fidezs (tényleg így írták bakker) hogy meg fogja állítani. Ennyire lóf.sz az itteni amerikai tudósítói állomány avagy valakinek kib... érdeke a Jobbik lejáratása?

english grandma in use 2010.04.14. 02:56:52

fas*om jobbikosok...a görög nevű ott volt a Pecsában a csángó bálon, az nem volt elég?...menjetek ti a pecsába

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.14. 05:49:42

@Shulc: látja-látja, cseh szemszögből bizony jól is jártak, hisz már Pável Ulica méri a Pilsner Urquellt. Míg nálunk egyoldalúan vagy hasra esnek, vagy fújonak az EU-val és a nyugattal kapcsolatban, addig a Prahai Polgárok kiaknázzák az előnyöket és kivédik a hátrányokat.

kpityu2 2010.04.14. 06:07:08

"Kérdésünkre, hogy a Jobbik demokratikus párt-e szerintük, nemmel válaszoltak."
Ezt bírom az amcsi politikusok nyilatkozataiban: nem sokat maszatolnak. Egy magyar biztos nekiállt volna filozofálni, hogy hát izé... tulajdonképpen... bizonyos szemszögből... :D

tictac 2010.04.14. 06:37:58

Azt tudja valaki, hívták-e őket a jobbikosok? Illetve, ha hívás nélkül mennek, beengedték volna őket?

ohrana 2010.04.14. 07:04:27

@mokas_gizi: /Izráel USA-ból lopta az atomtitkokat, ez is egy agy poén.../
Én úgy tudom, hogy nem usa a forrás. A franciák (tán pont a kommunisták) elévülhetetlen érdemeket szereztek ebben.

hááááát 2010.04.14. 07:32:30

A JOBBIK mindig azzal jön nem érdekli más nemzetek.Akkor kedves szimpatizánsok miért sírnak.100 évvel ezelött még belefért volna a világ politikai életébe.Ma már nem.Ezen kéne elgondolkozni.Ha változtatnak a viselkedésükön akár több választást is megérhetnek egy értelmes nacionalizmussal.Igy viszont ennyi volt.

pápá

Joe84 2010.04.14. 07:39:12

Minden bejutóhoz elmennek, kivéve, aki nem tetszik nekik.

A Jobbik nem tetszik se a fidesznek, se az mszpnek, se az amerikai nagykövetnek, se a cigányoknak...

Na, nekem meg éppen ezért tetszik!

EMU 2010.04.14. 07:46:49

@mg007: Ezt mondta, pontosan, csak körültekintőbben cizellált. Semmi hazudozás nem volt ebben az esetben.

shamir 2010.04.14. 07:57:39

Ki a faszt érdekel ki obama kedvence? Söprögessen a saját háza táján...

reKorrekt 2010.04.14. 08:11:35

@mg007: Egy külföldi újságnak még csak-csak megbocsátható egy náci-jobbik cikk lehozatala, hisz náluk - ha erőltetetten is, de - foghatjuk akár a hozzánemértésre, félrevezetettségre is a dolgot.
Viszont azt senki nem magyarázza meg nekem hogy az USA kormánya (aka. nagykövete) ne ismerné a valós (valós!) belpolitikai helyzetünket, a jobbik valódi elképzeléseit és valóját, a liberális média festette torz képük hamisságát; leginkább a helyi hírszerzésük által ismerhetnék ezt persze (CIA). De ahelyett hogy levonnák a reális következtetéseket, vagy legalább ne avatkoznának be, ők egy ilyen gesztussal szégyenítenek meg és kiáltanak ki antidemokratikussá majd 1 millió magyar embert. Mindezt csak azért hogy saját ultraliberális politikájukat hirdessék a világnak, mint követendő és egyetlen opciót. Mi ez ha nem közvetlen külpolitikai beavatkozás a belügyeinkbe?

Mondjuk innentől kezdve az lmp is elmehet a búsba. milyen liberális párt az amelyik hagyja ezt a fajta megkülönböztetést? (nem kérdeztem komolyan)

Nzoltan 2010.04.14. 08:23:43

Ez nem tudom számit valamit?
Tulajdonképpen az USÁ-nak fogalma sincs arról, hogy mi van keletmagyarországon. De a keletmagyarországi v álasztóknak sincs fogalmuk, mit írnak róluk az USÁ-ban.

Nyílván a nagykövetasszonynak vannak elvei ezért nem megy arra. De hosszútávon ez mindenképp rossz lehet, mert a félreinformáltság rossz döntéseket szül. Más hallani valamit a médiából és más az közvetlenül az érintettektől.

Nzoltan 2010.04.14. 08:29:18

Ja, és az nem megoldás, hogy leszarjuk a radikális oldalt. Azért erősödnek európában a "széljobb" pártok,mert akiknek tenni kéne a dolgukat a homokba dugják a fejüket.

A nyugateurópai szélsőséges pártok túlnyomó része egyáltalán nem náci, csak a bevándorlási politkájuk más, és az igazi problémákat hangoztatják.

hirhacker 2010.04.14. 08:29:21

Haggyadmá',ismerősöm a reptéren dolgozik,tele volt Ferihegy a választásra érkező kipással a hétvégén...Hazafele meg ott imádkoztak a váróban.LMP...

Karlitosz 2010.04.14. 08:31:43

mit követett el eddig a jobbik amiért így nekünk támadt a fél világ?
Hazudtunk? - nem.
Loptunk? - nem.
Bántottunk valakit? - nem.
ez mind nem mondható el az mszp-ről és gyurcsányiékról.
ők demokratikusak? egy demokráciában lehet rendőrattakot vezényelni a járókelők ellen? lehet lopni az állami pénzeket? lehet hazudozni büntetlenül?
ez az amerikai típusú demokrácia? ebből nem kérünk köszönjük.
ha a fidesz is ezt fogja folytatni, forradalom lesz. nem a jobbikosok fogják kirobbantani, hanem a csalódott fideszesek.

Nzoltan 2010.04.14. 08:34:22

@Martian:

Ez mekkora igazság. Ezt is igazolja a nagykövetasszony.

Karlitosz 2010.04.14. 08:38:37

mi lenne ha felszabdalnák az országot aztán minden párt szavazóját összeterelni egy külön régióba ahol azok kormányoznának akikre az ott élők szavaztak.
az mszp-sek néhány éven belül kihalnának, a maradék cigány kifosztaná és agyonverné őket. a lomposok nem igazán szeretnek dolgozni ezért teljesen tönkremennének és éhen halnának. a jobbikos és fideszes rész pedig egész jól élne, aztán ha a többiek kipusztultak visszavenné az országot.
a lompos és mszp szavazók paraziták, kihasználják a többséget de önmagukban életképtelenek.

Nzoltan 2010.04.14. 08:40:54

@Karlitosz: Ezt te nem értheted.:-)
A Jobbikot - mint ahogy azt már sokan itthon és külföldön éppúgy elismerték,- a problémák hozták életre. Az emberek kvázi védekező reakciója bizonyos devianciák ellen. Ám míg Magyarországon az emberek nem védhetik meg magukat, addig az USA akár Irakban is megteheti.

Kun András 2010.04.14. 08:49:13

A profilja sok mindent elárul.

valamit · http://darwin.freeblog.hu/ 2010.04.14. 08:52:49

A Jobbiknak kb. annyit kell válaszolni az USA-nak, hogy amikor afganisztáni csapaterősítésért osztják a Béke Nobel díjat, akkor a Jobbik erősödése csak a magyarországi társadalom által a Nobel bizottság által ajánlott amerikai elnöki szintű példa követése kicsiben.

gabesz7004 2010.04.14. 09:09:13

@Nzoltan: Szerinted a Jobbik milyen "nem igazi problémával" foglalkozik? Talán a multik annyi százalék adót fizetnek mint a hazai KKV szektor? Vagy a cigányok áldozatai és nem elkövetői a falvak szétrablásának? Esetleg nem reális hogy 2011-től a gazdag külföldi (és még csak nemis zsidóznak!) befektetők felvásárolhatják a Magyar termőföldet? Az edigi politikai pártok nem lopták el az Állami vagyon jó részét privatizáció címén? Hogy a zsíros kormányzati megrendelésekről már ne is tegyek említést! Ezek közül mi nem érinti a Magyar embereket?

tevevanegypupu 2010.04.14. 09:15:06

El kellett volna menniuk a Jobbikhoz is. Vagy nyolcszazezren rajuk szavaztak, ezeket az embereket nemletezonek kell tekinteni? Ott van harom kepviselojuk az Europai parlamentben is. Amerikaban hanyszor nyolcszazezer szelsojobboldali van?

gabesz7004 2010.04.14. 09:21:43

Azt hiszik, hogy a kibebaszottnagy politikai korrektségbe nem tartozik bele, hogy meghallgassák a nekik nemtetsző véleményt! Kérdezzék meg a Kanadaiakat, hogy mi a véleméányük az ott garázdálkodó többszáz "magyar" cigányról? Lehet, hogy ott elfogadják a Jobbikot, mert már ők is érzik a bőrükön "honfitársaink" áldásos tevékenységét!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.04.14. 09:31:50

@tevevanegypupu: Létezőknek tekintik őket:
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=6395

Ők a „gyűlöletre szavazó emberek”. Ez azt jelenti, hogy a többiek a szeretetre szavaztak.

Persze fel lehet tenni a kérdést, hogy ez nem logikai ellentmondás-e a demokrácia önmeghatározásának:
konzervativok.blogspot.com/2010/04/demokratikus-part-e-jobbik.html

Cionista Pista 2010.04.14. 10:01:45

"Izrael atombomba nélkül már nem létezne. Iránt nem fenyegeti semmi. Ő az aki fenyeget. Ez óriási különbség, amit figyelembe kell venni."

te hülye elmebeteg zsidónáci...

1.izraelnek nem is lenne szba dléteznie
2.iránt nem fenyegeti senki? :D ő az aki fenyeget? te melyik műsort nézed hülye? irán az, akit állandóan fenyegetnek a mocskos zsidók.

Cionista Pista 2010.04.14. 10:04:36

ez az undorító zsidónáci össztűz Magyarországra igazol mindent, amit a Jobbik mond.

Nzoltan 2010.04.14. 10:13:36

@gabesz7004:
A Jobbik igazi problémával foglalkozik, lehet hogy nem fogalmaztam jól. Akik a fejüket a homokba dugják, azok meg a nagy "demokraták".

tevevanegypupu 2010.04.14. 10:13:42

@Loxon:
Nem tudtam kezdetektol vegigkovetni ezt a hiszteriat, ami eloszor halknak indult, ma mar tulharsog minden jozan hangot: antiszemita-rasszista-fasiszta az, aki nem feltetlenul ugy latja a vilagot, ahogy azt valahonnet valakik diktaljak es szeretnek lattatni. Ma mar az is nemkivanatos antidemokratanak szamit, aki ciganybunozesrol, a kulfoldi toke tul nagy ternyereserol, a magyar kisvallalkozok hatterbe szoritasarol, stb.. mereszel szolni.
Mintha ezek nem leteznenek..

A Jobbik ketsegtelenul nagyon erelyesen, sokszor eroszakosan probal ezekrol nyolc ev alatt felhalmozodott es meglevo, valos problemakrol beszelni, de semmikeppen nem olyan eszkozoket keres a megoldasukra, amivel naciknak lehetne oket nevezni.

Hogy nyolcszazezren erre a "gyuloletkelto" partra szavaztak az nagyon elgondolkodtato. Ezeket az embereket nem lehet ilyen olcso es hatasvadasz jelzokkel periferiara lokni es kirekeszteni.A Jobbik parlamenti es ezaltal demokratikus partta valt. Meg kell oket hallgatni es eszszeru megoldasaikat tamogatni kell. Ha a fidesz megfeleloen kormanyoz, a szelsosegesebb csoportok egy ido utan amugyis maguktol eltunnek.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.14. 10:36:12

@tevevanegypupu:

Pontosan. Ki kell fogni a szelet jogállami keretek közt labancz módra, másképp nem megy. Az üldözősdi Drazsé módra kontraproduktív, ezt már láttuk, ezt kár újra erőltetni rosszul értelmezett megfelelési kényszer miatt.

Vigyázó szemeinket Bécsre vessük, ott 2 gyorsan egymást követő választás közt 10%-al tudtak lefaragni a raditáborból a normál demokrata erők - járőröző katonaság van ott a gázos terepen, így nem kell senkinek se gárdát alapítani stb stb...

tevevanegypupu 2010.04.14. 10:51:47

@Herr SturmLiberator:
Annakidejen ha nem nevetik ki a valoban naci-fasiszta Hitlert (a Jobbik termeszetesen nem az), hanem figyeltek volna arra az elegedetlensegre ami aztan hatalomra segitette, akkor talan el lehetett volna kerulni a II. vilaghaborut.Mindig oda kell figyelni es komolyan kell venni meg a legszelsosegesebb csoportokat is. Merthogy emberekbol all az is.Targyalni, megbeszelni, odafigyelni.

Shulc 2010.04.14. 11:20:30

@Herr SturmLiberator:
Persze hogy jól jártak, ezt mondtam én is. Hát hogyne járnának jól, amikor a sok német megszívta a faszt.

Különben is: a dekrétumok és a potsdami nyilatkozat kimondja, hogy minden német kollektívan felelős a nácizmus bűntetteiért.

Szerintem is így van, ergo minden német befoghatja a pofáját, köztük te is.
Szerencsétek, hogy kitelepítettek titeket, nem pedig német módra haláltáborokba zsúfoltak, és ott gázkamrákban kivégeztek.

Minden német felelős a nácizmusért.

Tündér_Lala 2010.04.14. 12:10:43

@Herr SturmLiberator: Egyet értek veled.
Magyarország, méreténél és erejénél fogva hatalmi tényező volt Európában és mint ilyen szövetségeket kötött. Ez a helyzet megszűnt, a világ is megváltozott, ezért tudomásul kellene vennünk, hogy az aktuális világtrendeket meglovagolva probáljuk meg érvényesíteni érdekeinket. A külpolitikában nincs helye elvi állásfoglalásnak (bizonyos határokon túl), hanem az alkalmazkodásnak, ügyes hinta politikának van jövője.
Ezt a régóta kisállmi életet élők kitűnően és hasznukra művelik, ezért tanulnunk kell tőlük.
(Elismerem, hogy mentalitásunktól távol áll, de mindenki más így politizál, még a középhatalmak is. Ostobaság nem alkalmazkodni a körülményekhez.)

A belpolitika más kérdés. Ott szilárd elvek alapján intézkedésekkel kell szolgálni a nemzet és a lakosság MINDEN rétegének felemelkedését, legfeljebb a PC-nek kevéssé megfelelő lépéseket nem kell hangsúlyozni. (Ehhez fel kellismerni, hogy a PC elvei a szándéka szerint kedvezményezett rétegeknek sokkal többet árt mint amennyit használ.)
Másrészt minden eszközzel eröltetni kell a valódi termelő szektor (csereképes árúk előállításának) telepítését, a meglévők erősödését, kapacitás bővítését. Ez adhat ugyanis csak anyagi alapot, az emberek, az állam és a nagy ellátórendszerek létezéséhez.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.14. 12:35:35

@Shulc: Mit mondhatnék erre kamuflázos kuruc uram? Zicke-Zacke! Sieg auf der ganzen Linie, kifogytál a municióból, hát jobb híján mutterozol :)

Shulc 2010.04.14. 12:51:54

@Herr SturmLiberator:

Most mit érzékenykedsz? :)

Egyébként meg akkor anyáztam volna, ha azt mondanám, hogy szakadtál volna anyádba, te rohadt söpredéke a világnak.
:)

@Tündér_Lala: Én is egyetértek.
Hintapolitika kell.

Szerencsére Martonyi meg Németh urak megbízható káderek, taktikájukról és eredményeikről híresek.

gabesz7004 2010.04.14. 15:16:48

@Nzoltan: Oké, közben elolvastam a többi kommented is, s láttam, hogy érted a lényeget!

Bell & Sebastian 2010.04.14. 17:13:39

@Shulc:

A tegnapi magánszám jobb volt. Fáradunk?

lüke 2010.05.13. 07:38:38

hmmm
Amerikában nők az ambassadorok:)
de mibe szólhatnak bele?
legfeljebb szimpátiát nyilváníthatnak...........
az 1. fordulóban
tudtommal csak az LMP-nél volt
vajon Mark Palmers anno kinél volt?

2014.10.18. 01:30:31

@Lion K: Nem küldtek senkit csak egy fasz Goodfriedet.

Hülye Obama. Hülye Biden. Hülye ami demokraták :D

2014.11.01. 05:14:14

Goodfriend úr, ideje lenne végleg eltakarodnia, nem?

De.

mrZ (törölt) 2014.11.01. 09:50:21

@Lion K:
Az aipac blokkolja az új követ kinevezését, ez a helytartó pedig az ő támogatásukkal van itt.
Reméljük az expozíció miatt elküldik, mondjuk a következő is valami hasonló szarkavaró lesz. Valamit nagyon akarnak az amik.

önéletrajza:

"2009 augusztusától Damaszkuszban, Szíriában főkonzulként szolgált az Amerikai Nagykövetségen, míg annak működését 2012 februárjában fel nem függesztették. ."

Mi is történt akkor szíriában? Hoppá, csak nem a polgárháború?

Hol tanult az ürge?
"mesterfokozatot szerzett kommunikáció szakon a jeruzsálemi Héber Egyetemen"

Van még tisztázatlan kérdés?

2014.11.02. 02:13:01

@mrZ: Másfél éve nem képesekObamáék egy igazi ami nagykövetet küldeni Budapestre. Vicc alakok.

(Goodfriend egy ócska ügynök, takarodjon innen.)

2014.11.15. 05:46:05

Hol az új igazi ami nagykövetünk? Ez itt a kérdés.

2014.12.28. 06:59:33

Tisztelt Bell nagykövet asszony, McCain egy idióta de Magyarország nem egy Homeland sorozat. Jó munkát!

www.origo.hu/nagyvilag/20141226-januarban-erkezik-budapestre-colleen-bell.html
süti beállítások módosítása