Hazudni, következmények nélkül
2009. november 11. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Hazudni, következmények nélkül

„Azon nem csodálkozom, hogy lehazudja a csillagot az égről. Azon már inkább, hogy ezt minden következmény nélkül teheti.”

Gyurcsány Ferenc Orbán Viktorról, ma. Felnéztem, hátha.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr351517947

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyurcsány még megmenthet minket Orbántól - Az utolsó esély 2009.11.12. 10:50:54

Kövezzetek meg, de én egyetértek Gyurcsány Ferenccel, és nagyon örülök, hogy visszatért a politikai életbe és nem hagyja, nem engedi, hogy a jobboldal a végső romlásba döntse virágzó országunkat.   Lássuk be barátaim, hogy minden, amit leírt, sz...

Trackback: Gyorshírek 2009.11.12. 10:00:05

A választójogi rendszer átalakítását szorgalmazza az LMPA határon túli magyarok mellett a Turing-tesztet sikeresen teljesítő mesterséges intelligenciák számára is korlátozott, ám politikai jogokkal együtt járó állampolgárságot biztosítana az LMP. A pár...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoli29 2009.11.11. 16:14:44

@Úlfhéðinn:

Ebből maximum jövő novemberben lehetnek köztünk súrlódásuk. ;)
Amúgy a zoli28 is foglalt volt, ezért voltam egy éven keresztül Zoli28 (ha esetleg nem tűnt fel).

Szt. Ahanov 2009.11.11. 16:15:51

@tph: Újabb bizonyíték a párhuzamos univerzum létezésére.

zoli29 2009.11.11. 16:21:22

@Josef (K.):

Szerintem az a különbség (habár ez a magyarázat neked valószínűleg nem lesz elfogadható), hogy Pesti csak utólag, egy sajtótájékoztatón mondta el (talán kérdésre válaszolva), hogy már beoltatta magát.
A kormánytagok meg az MDF-esek viszont sajtónyilvános eseményt csináltak az beoltatásukból, ami nem feltétlenül rossz, de ebből a szempontból Pesti esete mégis csak más, nem?

Rikki Harcos 2009.11.11. 16:27:04

BOCS BOCS BOCS

eszem, faszom meg áll

BOCS BOCS BOCS

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.11. 16:34:10

Orbán hazugsága ocsmány, gyalázatos, és kirekesztő, de Gyurcsány hazugságát valójában a népért való aggodalom szülte, hiszen ez kellett ahhoz, h később eredményes kormányzást valósítson meg a nép javára.

Nem értetek tik semmit, hülyék!

Taktikai Atompingvin 2009.11.11. 16:34:32

Ó, a k. életbe. Én felsírtam a röhögéstől. Vagy inkább felröhögtem a sírástól.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.11. 16:37:20

Most például Orbán azt hazudja, h ő egy jobboldali középpárt vezére, de Bauer Tamás tegnap leleplezte az igazságot az ATV-n, midőn kihirdette az új igazságot:

a Fidesz szélsőjobboldali párt!

Hát nem látjátok emberek, mi folyik ebben az országban?
Demokraták, ébresztő!

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.11.11. 16:38:48

Szerencsére most már nem sokat szavazót lehet megfogni az ilyen kampánydumával,zorbánnak nagy feladat lesz ,hogy 2014-ben se legyen sokkal több.

surcouf 2009.11.11. 16:39:27

@malac69 gerinckutató blogkalandor:

nem kell bizonygatnod meglátszik sokratesi oskola hatása , majdhogynem világít mint szent jános bogárka az éjjben

de amikor az érvelés eljut ide hogy :

tík vattok parasztok dik má szevasztok

az már kicsit tényleg magas

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.11.11. 16:41:45

@malac69 gerinckutató blogkalandor: Mikor tűnik fel nekik ,hogy a széljobbal való riogatás már nem sokat ér?

zoli29 2009.11.11. 16:43:19

Ez szellemes:

"Gyurcsánynak holnap igazat kell mondania"
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=296022

Avatar 2009.11.11. 16:47:02

Gyurcsány biztos nem hallotta, amikor Viktor megmondta, hogy ő még sosem hazudott a zembereknek. És ha ő megmondta, akkor az úgy is van.

medve2 2009.11.11. 16:47:12

Én csak abban bízom, hogy Fletó minél aktívabb lesz!!!!

bz249 2009.11.11. 16:52:35

Feri gyere vissza, vezesd a demokratak gyorsan (de nem eleg gyorsan) fogyatkozo csapatait!

zoli29 2009.11.11. 16:57:01

@Avatar:

Ez ugyanannyira a szövegkörnyezetéből kiragadott mondat, mint az "ellenzék nélkül is műkődik a Parlement" című.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.11.11. 17:02:25

Jujj, mi ez a stilus?
www.vg.hu/kozelet/politika/gyurcsany-orban-lehazugozasaval-ebreszti-a-demokratakat-295941
"A keresetlen szavakat használó, meglehetősen agresszív stílusú bejegyzésben Gyurcsány felháborodik a Fidesz elnökének kijelentésén, miszerint Orbán Viktor nem az MSZP-t vagy a Jobbikot tekinti ellenfelének, hanem a szegénységet, a munkanélküliséget és az eladósodottságot."

Ferikem, ha nem vigyazol, ujabb igazsagbeszed lesz a vege!

Peter252 2009.11.11. 17:05:02

Én nagyon nem szeretném , ha Gyurcsány visszatérne,..már egyszer vihogott rajta a Fidesz, hogy lottóötös.., és mi lett a vége..

Gyurcsány még nagyon népszerű, sőt a legnépszerűbb a szocialisták, sőt a balliberálisok kemény magjánál, ha valaki, hát ő fel tudja rázni, mozgósítani tudja a szavazóbázist és nagyon szoros lesz a választás..
Gyurcsány hihetetlenül népszerű még mindig a nagyvárosi szegényrétegeknél, nyugdíjasoknál, kispénzű embereknél, és sajnos sok fiatalnál is.
Az átlagemberek még nagyon kedvelik az ő "Ferijüket"

Veszélyes figura ez még, sok szavazót mozgósíthat, én tartok tőle...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.11.11. 17:08:50

@zoli29:

"Pesti csak utólag, egy sajtótájékoztatón mondta el [...] hogy már beoltatta magát.
A kormánytagok meg az MDF-esek viszont sajtónyilvános eseményt csináltak az beoltatásukból, ami nem feltétlenül rossz, de ebből a szempontból Pesti esete mégis csak más, nem?"

Na de vajon akkor ki a nagyobb geci? Aki kampányol mellette, és demonstratíve oltatja be magát, vagy aki ködösít, és_mégis_beoltatja magát sunyiba', más faszával verve a csalánt. Persze ez is nézőpont kérdése, gondolom. :/

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.11. 17:09:26

@blas:

Pszt!

Ha nem szólunk, nem tűnik fel nekik! (kacsint)

Pszt!

megöltem 2009.11.11. 17:10:54

nem értem. most tényleg azt hiszitek, hogy az orbán nem ugyanakkora hazug, mint a gyurcsány? mert hogy elhiszem én, hogy gyurcsány elkúrta és takarodjon, alá is írom. de nincs igaza abban, hogy az orbán következmények nélkül hazudhat?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.11. 17:11:01

@Peter252:

Gyurcsány Ferenc egy hős. Nem mindig értik meg, de ahogy azt a nagyszerű újságíró, Gréczy Zsolt is kifejtette, az utókor még hálás szívvel fog gondolni a nagy reformerre, aki megmutatta az utat, de végrehajtani már nem hagyták, mert kádár népe most éppen a Fidesz nevű ocsmányságban éli újjászületését, és 300 forintért még a lelkét is eladná.

Emberek, hát nem ismeritek fel a különbséget a bűvész és a csaló között?
Demokraták, ébresztő!

(Kurva életbe, hol a vekkerem. Viktoooooooooor, te loptad el, baszod?)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.11. 17:14:57

@medve2:

Igen, most azt hiszed, a lottó ötös reloaded. Lóaszart mama! Nem ismeritek még a pápai gyereket. Azt hiszitek, h ha megnéztek a hazughittévén egy dokumentumsorozatot, már értitek ezt a hazafit?

Ő őszintén szereti a hazáját, nem véletlenül tartja szívén a kezét, s énekli fennhangon a Himnuszt. A hazájáért való aggodalma, a hazaszeretete vett rá őt arra, h a hatalomról is lemondjon, ha ez az ország érdeke. Barátaim, a nemzetért, a szabad és polgári Magyarországért:
Demokraták, ébresztő!

Tehetetlen Dodó 2009.11.11. 17:16:24

Már értem, miéet vannak olyan csillagtalan éjszakák mostanában.

Tehetetlen Dodó 2009.11.11. 17:18:26

@malac69 gerinckutató blogkalandor:
Malackám, azt kifelejtetted, hogy most már az ország javáért időt s fáradságot nem kímélve hetente bérmálkozik.
(Állítólag ördögűzésre is jár, a Patás ellen).

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.11. 17:20:52

@Tehetetlen Dodó:

Igazad van, Dodókám!
Még azt is kifelejtettem, h Dobrev Klára szerelmével az egyházi esküvőt tervezik, és ennek céljából gyónni is fog, de előtte még konzultál Semjén Zsolttal a megbékélés jegyében.

zoli29 2009.11.11. 17:23:07

@Úlfhéðinn:

Nem történt semmi ködösítés. Mikola és Pesti is hetek óta azt hangoztatják, akárhol is szólalnak meg, hogy a vakcina jó.

zoli29 2009.11.11. 17:26:14

@Doomhammer:

Tényleg érdekes cikk, különösen a VG-től.
Egy komment ugyaninnen:

"Ferinek egy baja van. Felrúgta a játékszabályt, miszerint a politika a hazugságok és ígérgetések műfaja. Naívan normális politikát, normális országot akart."...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.11. 17:26:50

@Tehetetlen Dodó: "Állítólag ördögűzésre is jár"

'szomba! Szóval innen ez az állandó fejfájás!

(felháborodik)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.11.11. 17:28:36

@zoli29:

"Mikola és Pesti is hetek óta azt hangoztatják, akárhol is szólalnak meg, hogy a vakcina jó."

Akkor ez a kurva Mikola már megint szarik a pártvonalra, és önállósítva magát, berserk üzemmódba kapcsol?
Nem lesz ennek jó vége, kijár neki pár körmös. :D

V.ö.:
reakcio.blog.hu/2009/11/04/a_felelem_bere_6_milliard

Tehetetlen Dodó 2009.11.11. 17:28:42

@mefisto: Kitartás. Igazán elvihetnéd már.

zoli29 2009.11.11. 17:31:40

@Peter252:

Te már hivatásodnak érzed a károgást? (vagy a kívánságaidat fogalmazod meg) Lehet, hogy Gyurcsány a saját szűk táborán belül népszerű, de azt valószínűleg elfelejtetted, hogy az ő vezetésével került az MSZP a 20% körüli tartományába, és minden idők legelutasítottabb miniszterelnöke volt a teljes népesség tekintetében.

tevevanegypupu 2009.11.11. 17:32:55

@megöltem:
De, fix, hogy Orban is hazudik. Viszont ok azert kormanyoztak, eleg jol. Hazugsag es hazugsag, rossz mindegyik, akozott van a kulonbseg, hogy ki mekkorat hazudott es mit hallgatott el. Orbant a hazugsagai vagy valoszerutlennek tuno igergetesei miatt nem valasztottak meg ujra sem 2002-ben, sem 2006-ban. Szoval ot megbuntettek a valasztok. Gyurcsany hazugsagai ellenere miniszterelnok lett, a hazugsagainak semmi kovetkezmenye ra nezve. Nem kerte rajta szamon sem a tamogatoi kore, sem a valasztoi, es nyilvanvalo elmebetegsege ellenere meg mindig szamit ra az a part is, amit teljesen tonkretett. Cseppet sem lehet csodalkozni, hogy egyre jobban elszmtelenedig.

zoli29 2009.11.11. 17:34:03

@Úlfhéðinn:

Ebben a postban egy szó nem esik Mikoláról. Megmagyaráznád, hol a probléma?

zoli29 2009.11.11. 17:39:16

@megöltem:

Azt a szintet, amikor egy miniszterelnök saját szájából halljuk, hogy másfél évig úgy csináltam, mintha kormányoztam volna + játszásiból törvénybe foglalni egy öt évre szóló adócsökkentési tervet, amiről az APEH külön tájékoztatóban értesíti a vállalkozókat, majd az egészet választások után visszavonni + a köztársasági elnöknek hamis államháztartási prognózisokat átadni; nos, ezekbe a magasságokba nem csak Orbán, egyetlen korábbi miniszterelnök sem követte még Ferinket. Reméljük, nem is fogja senki!

Peter252 2009.11.11. 17:40:33

@zoli29: Ti meg túlontúl optimisták vagytok,..., várjuk ki a végét.., majd áprilisban sajnos látjuk, hogy milyen szoros lesz a választás.

Gyurcsány pedig még igenis népszerű az alsóbb, kispénzű rétegeknél, az ő Ferijük..

Múltkor villamosmegállóban hallottam 3igen rosszul, szegényesen öltözködő embert beszélgetni, ..arról beszéltek:
Ha nem jön vissza Gyurcsány, nincs aki megvédje őket a gazdagok, az urak hatalmaskodásától és az új , pökhendi úri világ eljövetelétől,..és én sokszor hallok ilyet az utcán,,.hihetetlenül sötétek, korlátoltak az emberek,..és sajna szavazni fognak jövő áprilisba:_(((

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.11. 17:43:14

@Tehetetlen Dodó: Tartanom kell magamat a Nagy Egyezményhez! A lökött Jonh Constantine miatt már mindenki tud róla, szóval fű alatt sem tudom megszegni. Pedig egy zsír új bronzüstöt szereztem be direkt a Feri kedvéért.

zoli29 2009.11.11. 17:44:46

@Peter252:

"várjuk ki a végét.., majd áprilisban sajnos látjuk, hogy milyen szoros lesz a választás."

Mi vagy te, próféta? Az óvatosság szerintem is fontos, de a sötét jövővel való riogatás, amit te csinálsz, inkább kontraproduktív.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.11.11. 17:45:11

@zoli29:

"Ebben a postban egy szó nem esik Mikoláról. Megmagyaráznád, hol a probléma?"

Az a post maga a probléma. Ha ez nem világos egyszeri elolvasás után, akkor hiába magyaráznám.

statez 2009.11.11. 17:49:04

Ez a demokrata ébresztő, ha jól látom, valami sorozat lesz, Fletó szappanoperát ír, aminek főszereplője a jelek szerint a vezénylő tábornok. Érdeklődéssel várjuk következő epizódot. A szocik pedig máris annyira éberek, hogy az utolsó epizódig le sem merik hunyni a szemüket.

zoli29 2009.11.11. 17:51:32

@Úlfhéðinn:

Jajj, de szeretem ezeket a lekezelő reakciókat...

Azt írtad, Mikola megint önállósítja magát. Azt gondoltam, hogy ezek szerint önálló véleményt fogalmazott meg a vakcinával kapcsolatban, hogy az mégsem jó. Elolvastam az általad belinkelt postot, ahol Mikoláról egy szó nem esik. Ezek után mit kellene gondolnom?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.11.11. 17:54:13

szerintem, az jobban fájna neki,
ha senki le se szarná, hogy mit lári-fárizik,
akkor sírna igazán a mocskos szája ...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.11.11. 17:55:48

@zoli29:

Visszatérünk rá, most mennem kell.

Josef (K.) 2009.11.11. 18:19:07

@zoli29:

"Szerintem az a különbség (habár ez a magyarázat neked valószínűleg nem lesz elfogadható), hogy Pesti csak utólag, egy sajtótájékoztatón mondta el (talán kérdésre válaszolva), hogy már beoltatta magát."

Arról itt jól elvitatkozgatsz Úlfhéðinn-nel, hogy ki hogyan oltatta be magát. Ennek azonban nincs sok köze az én itteni kommentemhez. A Reakció mostani igazsázságposztjához tettem hozzá, hogy a Reakció már régóta kérlelhetetlen harcot vív a hazugság ellen (akárcsak Gyurcsány Ferenc, lásd a posztbeli idézetet). Ezt "alátámasztottam" azzal, hogy megjegyeztem, Nénike (a Reakció oszlopos tagja) csípőből rávágta (ez is mennyire a Ferire hasonlít), hogy Pesti Imre nov 3 után oltatta be magát. Ehhez képest Pesti már okt 29-én nyilatkozott arról, hogy beoltatta magát (kb 2 perc alatt talátam linket ehhez - google a barátod). Zoli29, mi köze van ennek ahhoz, hogy ki hogyan oltatta be magát?

Thulsa Doom (törölt) 2009.11.11. 18:33:13

Kibaszott bomlott elme. Remélem hamarosan a nyála is csorogni fog a szája szélén, ami a rángatózó nyakán fog összefolyni a taknyával.

Josef (K.) 2009.11.11. 18:50:34

@Thulsa Doom:

"Kibaszott bomlott elme. Remélem hamarosan a nyála is csorogni fog a szája szélén, ami a rángatózó nyakán fog összefolyni a taknyával."

Szép hozzászólás.

elfelejtette 2009.11.11. 18:52:53

Csak nem a tanúvallomásáról akarja elterelni a figyelmet?

BarneyStinson · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/353-fiat 2009.11.11. 19:07:15

ezt a két szerencsétlent én már nem bírom hallgatni... azthiszem mostantól bojkottálnom kell a politikai híreket.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.11. 19:09:03

az a fránya gyógyszer kurva messzire gurult:)

Google 2009.11.11. 19:14:13

@Josef (K.):

Mit gondolsz, vajon Gyurcsány beoltatta magát?
Biztos, hogy ennek is utána tudsz nézni. Egyszer majd fontos lehet.

Josef (K.) 2009.11.11. 19:21:31

@Google:

Ha a főtéren Draskovics után őt is leköpködik az influenzások? :)

Britannicus 2009.11.11. 19:22:54

Erős a gyanúm, hogy ezt az írást (is) Gréczy Zsolt követte el, ahogy az utóbbi időben több bejegyzést is a kapcsolat blogon. A stílus, a szófordulatok és ez az ostoba szájbarágás szintje mind Zsoltira emlékeztetnek.

Tehetetlen Dodó 2009.11.11. 19:36:26

Holnap gyakorolhatja az igazmondást a kecskeméti bíróságon.
Komoly kihívás lesz.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.11.11. 19:45:15

@zoli29:

"Elolvastam az általad belinkelt postot, ahol Mikoláról egy szó nem esik. Ezek után mit kellene gondolnom?"

Ott a válaszom a másik post alatt, itt úgyis méretes OFF, meg már megint túl sok a hülye.
reakcio.blog.hu/2009/11/04/a_felelem_bere_6_milliard/fullcommentlist/1#c7641575

Google 2009.11.11. 19:53:52

@Josef (K.):

Ebben a kérdésben Vonaval kell konzultádnod.
Az antalli örökséget is vállalja, tehát menni fog.

zoli29 2009.11.11. 20:14:36

@Josef (K.):

Akkor maradjunk a te témádnál: mire akarsz kilyukadni? Talán Nénike tudatosan félre akarta vezetni a közvéleményt azzal kapcsolatban, hogy Pesti mikor oltatta be magát? És mit ért volna el vele? Az eszedbe sem jutott, hogy esetleg rosszul emlékezett? Vagy esetleg nem nézett utána, és rávágta, amit igaznak gondolt?
Te komolyan ezt akarod párhuzamba állítani azzal, hogy Gyurcsány az ország megtévesztésével nyerte meg a választásokat?

Josef (K.) 2009.11.11. 20:21:01

@zoli29:

Jaj, ez fárasztó válasz volt. Nénike nem volt korrekt, ennyi. Se a post megírásánál, se a válaszadásnál. Ne takarózzunk már azzal, hogy nem voltunk képesek két percig google-zni két percig.

zoli29 2009.11.11. 20:29:05

@Josef (K.):

Ha Nénike tudja, hogy a november 3-a hibás dátum, akkor nyilván nem írja le. Ezek szerint hibázott, mert úgy írt le egy dátumot, hogy nem volt benne biztos. Engedtessék meg nekem, hogy én feltételezzem, hogy Nénike nem volt rosszhiszemű. Neked pedig jogod vannak ennek az ellenkezőjét hinni.

Josef (K.) 2009.11.11. 20:30:56

@zoli29:

Nénike vakcinás posztját is korrektnek tartod?

zoli29 2009.11.11. 20:35:04

@Josef (K.):

Nem olvastam, illetve épp csak átfutottam valami miatt.

szpal 2009.11.11. 21:10:22

Gyurcsány fő baja, hogy Orbánról, és nem róla fognak elnevezni utcát a XXI. század közepén, Budapesten. Zavarja, hogy a Fidesz már nem számol vele, mint ellenféllel. A másik baja, h. egyedül maradt a fasizmus elleni harcban, gondolom, az ÉS-ben sem írnak már Orbán-ellenes cikkeket.Végül pedig Gyurcsány szépen összeszedte, hogy miért érdemes bízni Orbán Viktorban, Magyarország leendő miniszterelnökében:
- ő mondta, hogy a baloldal, amikor csak tehette rátámadt nemzetére.
- tűri szótlanul, ha politikai riválisait szóval és tettel ütik-vágják, támadják, robbantják a házát.
-védi a terrorgyanúval elfogott személyeket.
- ő nevezte lelkes fiataloknak a gárdát masíroztató Jobbikot, ezt a fasisztoid gyülekezetet.
-azt is mondja, hogy bármit meg lehet tenni a hivatalban lévő kormány ellen.
-már 2003-ban ideiglenesen itt állomásozó erőnek minősítette a kormányt
- forradalmárként mutatta be a tv székház felgyújtóit.

Ezek mind szép és jó dolgok, mondjuk a robbantás nem, de hát most mit járassa Orbán a száját, amikor a cigánygyilkosságokat is Gyurcsányék szervezték meg?

nyg 2009.11.12. 08:31:28

A fanokat leszámítva ebből már mindenkinek kezd elege lennni. Az Index Gyurcsány horrorisztikus feléledéséről, a Hírszerző pedig Gyurcsány egzaltáltságáról értekezik.

index.hu/velemeny/jegyzet/2009/11/12/demokratak_jo_ejszakat/
www.hirszerzo.hu/cikk.gyurcsany_egzaltalt_blogbejegyzesben_valaszolt_orbannak.129922.html

hapcika 2009.11.13. 17:48:10

Mit hazudott Gyurcsány éjjel- nappal? Mindenki mondja, hogy hazudott, de mit? Eddig amit mondott az úgy is volt, akkor mit hazudott?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.14. 12:19:49

@hapcika: ha nem lennél, akkor téged ki kéne találni, olyan vicces vagy!

hapcika 2009.11.14. 17:17:09

@Talon Karrde: Te se írtad le mit hazudott. Most jön majd tőled a komment, hogy éjjel nappal, meg a válság se igaz.

Panther V. · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.14. 17:48:12

@hapcika:

Gondolom viccelsz. Amennyiben mégse, egy példa:

Őszödi Beszéd (full - 25 perc)
www.youtube.com/watch?v=SQkl87o1JfE&feature=related

teknős 2009.11.14. 18:12:10

@hapcika: Talán az öt éves adócsökkentésről szóló törvény, megfelel? Amikor tudván tudta, hogy a választások után az egészet vissza fogja vonatni, hiszen Veres Jani trükkök százait dobta be, hogy becsaphasson mindenkit? Rémlik valami?

Kiváncsian várom, hogy ezt hogy fogod magyarázni!

Tehetetlen Dodó 2009.11.14. 18:17:37

@teknős: Ugyan, ugyan, hiszen ez köztudott: azért kellett a választások előtt ez a törvény, hogy ne legyen az egyszerű nép feje megzavarva mindenféle közgazdasági spekulációkkal (amelyekkel természetesen a galád jobboldal próbálta megtorpedózni a bölcs baloldali vezetőkbe vetett bizalmat).

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.14. 22:33:38

@hapcika: na mennyél vissza hódítózni vagy wow-ozni. LOL (u.i. ezek a mai pulyák, már bloggolnak is... :)

hapcika 2009.11.15. 15:14:55

@teknős: Tudomásom szerint az adótörvény elfogadását, vagy nem elfogadását a parlament végzi, meg előtte a pártválasztmánya. A trükkök százait meg nem Veres Jani, hanem László Csaba dobta, be, hogy retusálja Orbánék eredményeit, amit két és fél éven át meg is tett. Gyurcsány hibája csak annyi, hogy a választások előtt nem kezdte el a reformokat. Bajnai most végrehajtotta Gyurcsány nyomán a nagymértékű adócsökkentést, elfogadta a parlament, de már OV azzal kampányol, hogy ha hatalomra kerül, nagymértékű adócsökkentést fog végrehajtani, már mint azt amit a Bajnai-Gyurcsány megcsinált. Ugye ez nem hazugság? Nem hazugság retusált eredményre hivatkozni, pedig a gazdasági eredményeink visszaestek a 95-s szintre. Rémlik valami?
@Talon Karrde: Amit leírtam, abból, hogy vontad le következtetést, hogy barnabőrű vagyok és gyerek. Rasszista köcsög!

teknős 2009.11.15. 17:20:38

@hapcika: Szerinted ki terjesztette, be a parlamentnek azt a törvényt? Ki kampányolt vele, hogy ők nem ígérik, hanem megcsinálták az adótörvényt.

Látszik, hogy nem hallgattad meg az öszödi opuszt, ahol elmondja, hogy trükkök százairól elég, ha ő és Veres Jani tud. Almúniát sem László Csaba akarta átdobnia (zoli29-nek: még egy jóféle szoci, Almunia)

Bajnaiék pedig semmiféle adócsökkentést nem végeztek, csak egyes adókat átpozicionáltak, de összességében szó sincs adócsökkenésről, úgyhogy ez bizony hazugság, ordas nagy hazugság.

És valóban OV-nak csak az adócsökkentés az egyetlen lehetősége, mert ha nem teszi meg, azok a vállakozások, amelyek most még erre várva igyekeznek kitartani, azonnal lehúzzák a rolót.

hapcika 2009.11.16. 13:02:23

@teknős: Ne avatkozz olyan dologba, amihez nem értesz! Így csak hazugságok százait kell kitalálnod, hogy kimagyarázd. A fenekét nem szoktad kinyalni Vikinek? Te vagy a legnagyobb pedálgép kis országunkban!! Hazugsággyártó!!!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 13:23:06

@hapcika: 18 óra kellett hogy ezt a frappáns riposztot összehozzad? Taníts, Mester!

hapcika 2009.11.16. 16:18:59

@Talon Karrde: Nem érek rá a gépelőtt ülni egész nap. Szóval, hogy lettem barnabőrű és fiatalkorú, te rasszista köcsög?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.16. 17:06:37

@hapcika: Egyszerü válasz: pont úgy mint én rasszista köcsög.

teknős 2009.11.16. 18:56:23

@hapcika: Magvas gondolatok!

Megrontottam a világképedet, drága barátom?

worldling 2009.11.30. 17:35:11

Orbán még sose hazudott a nyilvánosság az embereknek, vagy politikai kérdésekben? Röhögnöm kell !!! Ebből látszik az emberek gyorsan felejtenek. (Pl: lehallgatási botrány)
Úgy látszik a fideszesek rájöttek arra, hogyha hazugságokat, csúsztatásokat sokáig és rendszeresen mondanak az embereknek, akkor előbb-utóbb elfogadják azt igazságként. Úgy látszik a papokat elszámoltatni akaró Orbán már elfejtette, (vagy legalábbis próbálja elfeledtetni velünk)honnan is jött. De hát hiába. Ahonnan a pénz jön, oda kell nyalni!

Josef (K.) 2009.11.30. 20:43:02

@worldling:

Látom, te is gyorsan reagálsz a blogbejegyzésekre. Egyébként itt feleslegesen hőbörögsz. Még érveléssel se mennél semmire, az árkok stabilak. (Majd meglátod.)

tevevanegypupu 2009.11.30. 20:49:01

@worldling:
Nem felejtettuk el mit kiabalt Orban, akkoriban nem voltunk fidesz szavazok.
Te eltel mar akkor?

Josef (K.) 2009.11.30. 20:52:06

@tevevanegypupu:

Az elefánt sosem felejt, izé ööö ...

A teve sosem felejt!

Így már sokkal jobban hangzik.

tevevanegypupu 2009.11.30. 21:08:22

@Josef (K.):
Az elefant, a teve es a dromedar sem felejt, nagyon bosszualloak. Eveket kepesek varni, de ha ugy erzik eljott az ido, akkor lepnek. Egyet. Annak a torkara aki rosszul bant veluk.

teknős 2009.11.30. 22:12:31

@Josef (K.): Ne keverjük már ide a megbocsájtást.

Nem azért kell bosszút állni, mert annyira vérszomjasak vagyunk, hanem azért, hogy üzenjünk a jövőnek: Kollaborálni az idegen hatalommal nem kifizetődő!

tevevanegypupu 2009.11.30. 22:24:54

@Josef (K.):
Megbocsajtani kinek es miert? Egyenileg termeszetesen az lenne helyes ha nem gyulolkodnenk, megprobalnank nem kivanni azt, hogy dogoljon meg aki minket megbantott.(: Ennyire nem tekinthetjuk magunkat fontosnak. De ha valakik egy orszagot tesznek tonkre szisztematikusan, szandekosan, akkor azt nem engedhetjuk, hogy buntetlenul tegyek.

Josef (K.) 2009.11.30. 22:39:37

@teknős: @tevevanegypupu:

Érdekes ez a mai diskurzus.
Elindultunk onnan, hogy teve nem felejti el Orbán tetteit (bekiabálásait), majd eljutunk oda, hogy a tevék nem felejtenek és bosszúállók, ha eljő az idő lépnek egyet... Ezután teknős (ezek szerint a teknősök se felejtenek) ennek kapcsán megjegyzi, hogy "kollaborálni idegen hatalommal nem kifizetődő".

Gyerekek, szerintem Orbán nem kollaborált idegen hatalmakkal, meg kell védenem őt!
Milyen idegen hatalmakról lenne itt szó egyébként is?

tevevanegypupu 2009.11.30. 23:02:51

@Josef (K.):
Ne provokaljon bennunket, ugysem fogjuk kimondani amit hallani akar.(:

teknős 2009.11.30. 23:06:26

@Josef (K.): Ebben egyetértünk! :) Én sem Orbánra gondoltam ;)

Valahogy mostanában nem róla jut eszembe, hogy meg kellene bocsájtani valamit neki vagy nekik! Bár rá is vonatkozik, hogy nem kollaborálunnk idegen hatalmakkal! ( na jó, nem védem a hülyeségemet)

teknős 2009.11.30. 23:08:03

@Josef (K.): Egyébként én vagyok itt a hazugséggyáros, ha egy kicsit figyelek ki tudtam volna magamat vágni! :)

Josef (K.) 2009.12.01. 00:35:05

@teknős:

Vissza a "komoly" dolgokhoz.
Teknős, azért azt elárulhatná, hogy kire
gondolt, amikor azt írta, hogy
"üzenjünk a jövőnek: Kollaborálni az idegen hatalommal nem kifizetődő!"

Ki kollaborált idengen hatalmakkal?
És mely idegen hatalmakkal?

Válaszát epekedve várom :).
Josef K.

teknős 2009.12.01. 10:56:54

@Josef (K.): Röviden?

Meggyőződésem, hogy ezen a ponton fogható meg az MSZP-SZDSZ koalíció.

Gyámság alatt van az ország, amiért valakinek felelni illene.
Az IMF-fel való tárgyalások során erősen felvetődik a gyanú, hogy ha nem ők, hanem valaki más tárgyal, sokkal jobb alkupozícióhoz jutottunk volna.

Valakik önös érdekből - és most ebből a szemszögből teljesen mindegy, hogy egyéni megélhetés, vagy, mint az emeszpé érdeke - az ország érdekeit helyezték háttérbe.

Avatar 2009.12.01. 11:15:59

@teknős: "Kollaborálni az idegen hatalommal nem kifizetődő!"

Pl. Vatikánnal?

teknős 2009.12.01. 11:42:00

@Avatar: Hülyeségekre nem válaszolok. A Vatikán nem viszi ki az országból az értékeit.

Bálintinfo.hu 2009.12.26. 20:50:52

@teknős: Már pedig ez történt, Ízráeli gyarmatosítás az folyik rendületlenül. A valuta alap örömmel hozza a pénzt, mert vajuk be páncélszekrényben nem termeli ki önmagát, muszáj mögé izomerőt tenni, ami most a hülye barom magyaroké és ez így lesz még sokáig....

Más: Azt beszélik, hogy a jövő évi választásokra rengeteg kettős állampolgár hazajön szavazni (Telavívból, illetve a kül képviselten adják le a szavazataikat, persze hogy az SZDSZ-re. Na azt az urnát kell a Fidesznek meg a jobbiknak nagyon felügyelni, nehogy már Telavívban döntsék már el

www.balintinfo.hu

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.12.27. 01:07:31

@tevevanegypupu: Én ismertem Juszufot, a budapesti állatkert gyilkos dromedárját. A gondozóját rugta agyon. Lehet, hogy bosszúból?

tevevanegypupu 2009.12.27. 01:36:43

@gloire:
Sosem bannak kesztyus kezzel egy tevevel, nem is lehet egy karavanuton, muszaj, hogy engedelmeskedjenek. De kinozni vagy bantani, verni nem szoktak oket, pedig nem kimeletesek tulzottan az allatokhoz, mint ahogy sajat magukhoz sem azok.
Egy allatkertben mas lehet a helyzet. Az is elkepzelheto, hogy nem birta a bezartsagot, a teljesen mas eghajlatot, a korulmenyeket, es azon allt bosszut, aki a kozeleben volt. De ha rendesen es jol bant vele, szeretettel gondozta, akkor azert kevesse valoszinu, hogy agyonrugta volna. Majdnem biztos, hogy volt valami tragikus "felreertes" kozottuk.
süti beállítások módosítása