Magyar terror - Ilyen ország pedig nincs CLXXXVII.
2009. június 09. írta: TuRuL_2k2

Magyar terror - Ilyen ország pedig nincs CLXXXVII.

  Terrorizmusért ítéltek el egy kökényi férfit, aki saját anyját ejtette túszul. Terrorból már-már importra szorulunk (hirtelen Tomcat rettenetes előkészületei ugranak be, meg a Magyarok Nyilai, esetleg a cigányok elleni rejtélyes támadások), így érthető, ha könnyebben megszalad a ceruza, mint a terrorizmussal bőségesen ellátott országokban. Jogi szempontból minden bizonnyal korrekt, hogy terrorizmusért ítélték el hősünket, de laikusként sokkal inkább a nevetséges a megfelelő terminus arra, ha valaki kólát és pizzát követel túszának elengedéséért.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr91175382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 21:46:23


és a zuglói túszejtő bankrabló akkor ugye szintén terrorcselekményért áll bíróság elé?

vagy mégsem?

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.06.09. 21:48:58



ja meg a moszjkavtéri

no és a csikáztató cigányok

vagy siófokon az enyingi többszáz odakozmált senkiházi? ha valami, akkor az szó szerint terrorcselekmény volt

Mrwolf 2009.06.09. 21:59:08

Roncsfilm megvan srácok?

Viktus 2009.06.09. 22:45:53

Kis ország kis terror ...

szpal 2009.06.09. 22:51:03

@Az Olei Hagardom terroristái: a bankrablásnál rablás, visszaélés lőfegyverrel és terrorcsekmény bűnhalmazata jöhet szóba.

Halal 2009.06.10. 01:44:16

Medve 2, a halál fia vagy.

segabor 2009.06.10. 10:03:21

Kihagytátok Szilvásy szlovák terroristáit, akik mindig valami fontos ünnepünk alkalmából akarták megterrorizálni Lampert Mónikát vagy Göncz Kingát. Érdekes, Gyurcsány még nekik sem kellett, váltságdíjat nem csak elvből nem fizettek volna érte :))

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.06.10. 11:02:03

"laikusként sokkal inkább a nevetséges a megfelelő terminus arra, ha valaki kólát és pizzát követel túszának elengedéséért."

Ilyenen kurvára nem tudok nevetni, laikusként. :(
Aki a saját anyját ilyennek kiteszi, arra a műanyag lakat is rohadjon rá. Egyébként is, a túszejtés, emberrablás (és a nemi erőszak) sztem "egyenértékű" büntetést kellene, hogy kapjon a gyilkossággal.

tewton 2009.06.10. 11:16:04

@Úlfhéðinn:
azért ez nem egy standard emberrablós túszejtés.

részegen, anyuval vitatkozva a gyerekről meg az asszonyról?
ki tudja, micsoda gyerekkori elfojtások robbannak ilyenkor ki.
és végül is családon belül maradt.

nekem inkább terror, amikor bizonyos emberek ellopják a működő vasútivonalakon a csavarokat meg kábeleket.

budai zöld 2009.06.10. 15:03:55

- Béla, én vagyok!
- Béla én vagyok.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.06.10. 15:44:49

@tewton:

"és végül is családon belül maradt."

Ezt remélem nem gondolod komolyan...

"nekem inkább terror, amikor bizonyos emberek ellopják a működő vasútivonalakon a csavarokat meg kábeleket."

Valóban, de ha elolvasod a fenti kommentemet, látni fogod, hogy nem a "terrorizmus" definíciójáról beszéltem.
Nekem igenis belefér, hogy a túszejtést_nagyon_komolyan büntessék, mindegy minek hívják.
Nem holmi "three strikes, you're out" módon, hanem "one attempt, you're gone" módon.
Az egyik legaljasabb bűncselekmény sztem. Az meg, hogy a saját anyja volt az áldozat, nehogymár enyhítő körülmény legyen!
Ezerszer inkább súlyosbító (persze nem jogi értelemben, hanem ép ésszel belegondolva).

tewton 2009.06.10. 15:56:15

@Úlfhéðinn:
picit ironikusan gondolom, másrészt meg hogy mi történik-történhet tkp. egy családi házban, falun, ahol mindenki ismer mindenkit, annak a mérlegelésére nem biztos, hogy alkalmas az absztrakt jogérzék. Szürreális események történhetnek egy ilyen minden értelemben zárt közegben. a faszinak volt egy problémája, és túl sokat nézett tévét a megoldáshoz. elszúrta.

pl. azon túl, hogy a faszi kicsit benyomva felhívta a rendőröket, volt bármi más? anyu pl. tudta, hogy ő éppen túsz? vagy csak a fiú telefonált a konyhából?

akármit is mondjunk a túszejtésre, ez aligha az. amúgy igazad van, pláne ha fincsin prostitúcióra kényszerítés is van mellé. ja, az szabadság korlátozása.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.06.10. 21:09:40

@tewton:

"másrészt meg hogy mi történik-történhet tkp. egy családi házban, falun, ahol mindenki ismer mindenkit, annak a mérlegelésére nem biztos, hogy alkalmas az absztrakt jogérzék. Szürreális események történhetnek egy ilyen minden értelemben zárt közegben. a faszinak volt egy problémája, és túl sokat nézett tévét a megoldáshoz. elszúrta."

Sztem ez nem mentség/magyarázat. A "problémáit" nem oldhatja meg így. Pont.

"amúgy igazad van, pláne ha fincsin prostitúcióra kényszerítés is van mellé. ja, az szabadság korlátozása."

Nálam a prostitúcióra kényszerítés = emberrablás. Aminek büntetése (így 5 sör után ;D) kasztrálás + 80 év fegyház, full józan pillanatban pedig "csak" 80 év fegyház. Vannak dolgok, amivel nem viccelünk.

Ja, és a Roncsfilmben lehet, h poén, amikor Szőke bohóckodik a baltával, vagy mi volt az, IRL NEM AZ.
süti beállítások módosítása