Minősíthetetlen stílus - Ilyen ország pedig nincs CLIX.
2009. április 25. írta: TuRuL_2k2

Minősíthetetlen stílus - Ilyen ország pedig nincs CLIX.

 Alig nevezték ki Szollár Domokost kormányszóvivőnek, már meg is érkeztek számára a Fidesz jókívánságai: „A minősíthetetlen stílusú Szollár kinevezése bizonyíték arra, hogy a minden eddiginél brutálisabb megszorító csomagot kidolgozó MSZP és az illegitim miniszterelnök nemcsak durván megsarcolja, de mélységesen le is nézi az embereket.”

 Minősíthetetlen. Minden eddiginél brutálisabb. Illegitim. Durván megsarcolja. Mélységesen lenézi. Mindezt egy kormányszóvivői kinevezés kapcsán. Sokat siránkoztam már, hogy a magyar politikából mennyire hiányzik az arányérzék, de ez különösen erősre sikeredett... Mert hova lehet ezt fokozni? Egy tényleg durva kinevezés esetén (pl. Tasnádi Péter, mint belügyminiszter) hogyan fogja érzékeltetni a Fidesz a különbséget?

 És egyébként is, az örüljenek, hogy lyuk van a fenekükön, a mai magyar közbeszédet ismerve, elég távol áll a minősíthetetlen stílustól. Ráadásul Szollárnak igaza is volt, még ha érdesen is fogalmazta meg: kevés irritálóbb jelenség van, mint a gazdasági recesszió idején többletjuttatásokat követelő szakszervezetis.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr681085802

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MALAC NEWS 2009.04.25. 19:47:29

Cseppekben a tenger Sok dolgom volt mostanában, sok mindenről lemaradtam, de... ...de nem érte meg, csak a bosszúság ért másutt is. Mindegy, hagyjuk... Lemaradtam arról, hogy ismét megmutatta az mszp egyik prominens politikusa, milyenek is ők valójában.…

Trackback: Örülünk, Vincent? 2009.04.25. 18:45:00

Breaking - Szollár azt mondta, hogy 'punci'Az "Örülünk, Vincent?"-blog megbízható forrásokból úgy értesült, hogy Szollár Domokos, a Bajnai-kormány frissen kinevezett szóvivője óvodás korában elmesélt egy puncis viccet. Az óvónők mélységesen felh…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shore 2009.04.25. 17:33:58

Azért Szollár fizimiskája elég különleges. Olyan mintha mindig mosolyogna, vagy nagyon viccesnek találná, amiről beszél. Érdekes lesz nézni, ahogy a megszorításokat magyarázza.

tevevanegypupu 2009.04.25. 17:45:38

Nem az a baj, hogy valaki ilyeneket mond, hat mondja mindenki, kevesen tesznek manapsag lakatot a szajukra, olyan kozonseges lett a kozbeszed is. A fidesznek nem kellene ennyire felhaborodnia ezen. Inkabb azt kellene kihangsulyozni - ha mar muszaj - hogy lehet egy miniszterelnok olyan ugyetlen, hogy rogton olyan valakit nevez ki kormanyszovivonek, akibe ilyen konnyen bele lehet kotni..Erthetetlenek Bajnai valasztasai, majdnem olyan "ugyes" egy-egy kinevezesnel mint Orban.(:

wladyslawsky (törölt) 2009.04.25. 17:52:40

nemrégiben (gazdasági recesszió idején) az a többletjuttatásokat követelő, irritáló német közalkalmazotti szakszervezeteisek 3%-os béremelést tudtak kiharcolni

amúgy kíváncsi lennék rá, egy francia cég szóvivője vajon milyen károkat szenvedne testi épségében egy ilyen "örüljenek hogy lyuk van a fenekükön" beszólás következményeként...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.25. 18:02:39

Mi a baj?

A Fidesz karaktergyilkos kampányt folytat a Bajnai-kormány bizonyos személyei ellen, mint tette azt Őszöd után Gyurcsánnyal. Illegitimnek tekinti, és ezért megengedi magának a politikai harc ezen eszközét. Bajnait eddig meglehetősen kímélték, sorra kerülhet ő is. Ne becsüljük le ennek jelentőségét: sok tényező mellett ez is belejátszott Gyurcsány bukásába , nem is kis mértékben. A hatalomért folytatott harc egyik eszköze ez, nem törvénytelen. Orbán 2002-es vereségében nem kis szerepet játszott ugyanez a harcmodor, ne csodálkozzanak az emeszpések, ha visszakapják.

negeev 2009.04.25. 18:04:44

Hogy ki a kormányszóvivő, az egy elég sokadrangú dolog. Szerencsére neki legalább tényleg nincs beleszólása a dolgok menetébe.
Az, azonban legyen már elvárás vele szemben, hogy legalább normálisan beszéljen másokkal!
Kifejezetten izgalmas lesz figyelni, ahogy kicsit "érdesen" foglya elküldeni a picsába az újságírókat, ha nagyon belekérdeznének a kormány döntéseibe a sajtótájékoztatókon.
Már bocsásson meg a világ!

hiba 2009.04.25. 18:10:42

@Elpet: De ebbe a harcmodorba se jó, ha meg se várom az első jelentős hibázást, hanem előrángatok egy országos politikai szempontból lényegtelen ügyet, amivel csak koptatom az adott fegyvert. Nem értem a Fideszt. Olyan mintha mindenki eltávolodott volna az operatív irányításból aki gondolkodni képes.

peterman 2009.04.25. 18:15:02

Szollárt sem vonzza a politika. Különben is, manapság már csak az ellenzék égeti magát az olyan ciki dolgokkal mint politizálás.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.04.25. 18:17:15

Szollár tényleg buta és lusta.
Úgy tűnik, a helyén lesz a szocik között.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.25. 18:18:14

@hiba:

Igen, persze, Lehetnek bizonyos módszertani felvetéseink, de elvi kifogást nem nagyon tudnék felhozni a dolog ellen. Semmi okát nem látom, hogy a legkevésbé is kíméljék őket. Annyi esetleg, hogy mindaddig nem érdemes beindítani egy döntő támadást, míg van még rá esély, hogy tovább erodálják a baloldal választási esélyeit.

barang 2009.04.25. 18:20:02

Turul, ez azert nagyon durva.

a fideszes verkli szerintem is idegesito, de hochtief hozzallasa a magyar munkavallalokhoz tenyleg minosithetelen. kulonosen felhaborito, ha az otthoni hozzallasukhoz hasonlitjuk. aztan talalnak egy hazai mamelukot, aki gatlas nelkul kozvetiti az uzentet a munkavallalok fele, ordanare. raadasul lefogadom, hogy a szovivo eseteben nem tartjak a magyar nemet berek kozotti szokasos 1:5-os aranyt.

kerdeztetek, hogy a rakcio bator-e. altalaban igen, de ez a hozzallas nagyon gyava. bocs.

amugy wladyslawsky for president.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.25. 18:23:25

Szegény Magyarország!
Cser-Palkovics, Szollár, Bajnai...
Na, ezek mind örülhetnek, hogy lik van a valagukon.
Percemberkék.

"Otthon bolondját járja a világ,
Majmos, zavaros, perces, hittelen,
Nagy, súlyos álmok kiterítve lenn,
Fenn zűrös, olcsó, kis komédiák."
stb.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 18:28:05

Annak adom leányomat és fele királyságomat, aki végre jól seggberúgja illetve kirúgja a fidesz egész kommunikációs stábját (szíjjártóval az élen), mert iszonyatos nézni azt a vergődést, szánalmazást, amit produkálnak. Nagyon nagyon szeretnék egy jól kommunikáló fideszt. Tuti ez lenne mind a 3 kérésem, ha találkoznék a jótündérrel az erdőben, hogy csináljon már valamit.

szubjektiv 2009.04.25. 18:37:56

@Krokodil: csatlakozom. a lányomat is adom, de csak ha nem a szijjártó veszi el, aki alkoholmentes sört iszik meccsnézés közben. ritka szar amit a fidesz e téren évek óta produkál.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.25. 18:38:50

@barang:
Sejtettem, hogy sokan nem fognak egyetérteni azzal, amit írok. Nem ismerem a munkakörülményeket a Hochtiefnél, de tavaly átlagosan 10%-kal emelték a reptéri dolgozók fizetését - ők még ezen felül követeltek, ami szerintem az adott gazdasági helyzetben elég kemény.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 18:50:15

@Krokodil: nem is tudtam, hogy ennyire izgulsz a fideszért. De a fél lányodat előbb inkább csináld meg:)
Ne izgulj, még ekkora balfaszokkal is nyerni fognak a balfaszok a balfaszok ellen.

plastik02 2009.04.25. 18:54:08

ez az egészpályás letámadás arra jó, hogy az esetleg értelmes és fontosabb kritikák is teljesen hangsúlyukat vesztik, hiszen a fidesz szájkarate mesterei már akkor csípőből illegitimeznek bármit, mielőtt az újságírókhoz eljut az oridzsi hír.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.04.25. 19:39:29

Ha Szijjártó Péter bejelentést tesz, arra mindenki felkapja a fejét, mert ritka, mint a zsidó bányász.

Éles helyzetben Szijjártó Péter egyetlen keresztkérdéstől összeomlana, nemhogy ha a Nap-Keltében egyszerre támadna rá népfrontosan Pallagi Ferenc és Orosz József. Pedig azért egyikük se egy Columbo. Úgy látszik nem állunk még a kibernetika azon fokán, hogy ez ne jelentsen lebírható akadályt. Mert Szijjártó Péter egy robot. Mert ilyen ember nincs.

De legalább fáradhatatlan!

Ha éppen képernyőkímélőn van, akkor szerintem csak nullákat és egyeseket írogat egy spirálfüzetbe, mint az X-aktákban a földönkívüliek kísértette pre-pubertás autista, de ha akció jön, akkor csak kicsit frissítenek rajta, kicserélik a laposelemet, majd intravénásan löknek bele aminosavakat meg szőlőcukrot, mint a Fortressben a börtönigazgatóba, és már jöhet is a sajtótájékoztató, ahol persze beprogramozva elmondja, hogy minden rossz, de mindig ugyanúgy.

És épp ezért annyira hiteltelen, akár a mindig farkast kiáltó kisfiú. Csak egyszer mondaná azt szóvivőként, hogy ez majdnem jó, de mi inkább, ööö, satöbbi. De nem. Vagy jó, legyen minden kormányintézkedés szar, de legalább akkor valami tököset mondana, mondjuk, ha Gyurcsány Pinocchio lenne, akkor már akkora orra lenne, mint egy néger farka, de még az se. Így szinte teljes érdektelenségbe fullad minden Fidesz-sajtótájékoztató, melyet Szijjártó Péter, ez a kontraszelektált nímand tart. Szánalom.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.04.25. 19:48:07

Ilyesmiről szól az ényimé is, a kurvaélet a ronda szájukba;-)

freehckr 2009.04.25. 19:53:09

@Csunderlik Peti:
Ez valami "pavlovi reflex" reflex lesz, ugyanis a Fidesz ezen sajtótájékoztatóját Cser-Palkovics tartotta... De legalább gyakoroltad a billentyűzet használatát. :)

"Csak egyszer mondaná azt szóvivőként, hogy ez majdnem jó, de mi inkább, ööö, satöbbi"

Egy szóvivőnek nem tartozik szorosan a "munkakörébe" törvénymódosításokat, új javaslatokat benyújtani a parlament elé. Ezzel kapcsolatban én meg azt várnám már, hogy végre egyszer ne szavazza le a kormánytöbbség a Fidesz-KDNP javaslatait a parlamentben, még napirendre vétel előtt. Így ugyanis kissé álságos az a "balliberális" kommunikáció, hogy "a Fidesznek nincs javaslata", ugyanis arról, hogy ezeket nem tudják "megvitatni" a parlamentben a pártok, leginkább a "kormánytöbbség" tehet...

Egyébként itt "kormányszóvivőről" van szó, ebben a "szakmában" pedig ezidáig Borókai az "etalon". :) A "pártszóvivő" szinten tényleg nem valami fényes a felhozatal a "palettán"...

Meggyes a hibás · http://meggyesahibas.blog.hu 2009.04.25. 19:55:42

Szerintem a Fidesz egy cseppet körülnézhetne házon belül is, amikor minősíthetetlen stílusról beszél. Nem kell messzire mennie, csak például Esztergomig.

Csak egyetlen egy kis példa: www.youtube.com/watch?v=TtXgsaHfVYs

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.25. 19:56:41

@Csunderlik Peti:

Momentán Cser-Palkovics volt a közlemény elkövetője. Ezzel nem Szíjjártót akarnám védeni, védje őt a nőtanács! Hanem te aztán igazán figyelmes, alapos ember lehetsz! Immáron nem csak Cser-P-tól, Szollártól, és Bajnaitól hányok, de asszem tőled is. Meg a sok hozzátok hasonlótól...

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 19:57:20

Csunderlik Petit fidesz sajtószóvivőnek!!!
Najó, egyébként ha lesz szabad 5 percem, akkor írok emilt a fidesznek, hogy a szíjjártót basszák már ki. (tudom, tudom. csak a lelkiismeretem megnyugtatása véget, hogy én szóltam)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.25. 20:02:13

Szíjjártó...

Ha annyi ezresem lenne, ahányszor ő úgy kezd egy mondatot, hogy "Nézze!", ezt a kommentet most a Paralia Katherinin épített kétszintes villám teraszáról írnám.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 20:03:37

@Dr. Zerge: arra, ha itt emberek a szíjjártót szidják arra ne azt mondjuk, hogy hülye analfabéták, mert ezt a közleményt a cser-palkovics vezette elő, hanem max azt mondjuk, hogy ne offoljanak, de inkább azt se, mert ez a téma része.

fehértehén 2009.04.25. 20:05:52

A korábbi Wladyslawsyt fokozva csak érdemes az április 8.-i Die Weltben megjelent német együttérző lelkes döbbenetet olvasni a francia szakszervezeti akciókkal kapcsolatban. Csak, hogy világos legyen, franciák külföldi vállalatvezetőket és menedzsmentjüket tartották napokik, hetekig fogva irodájukba bezárva miután heccelni merték a munkavállalóikat.Brrr... Ha akadt köztük szívbeteg akkor azt nagy könyörgésre kiengedték. Nos a szondák szerint a francia lakosság 67 %-a támogatóan viszonyul a dologhoz, 7(!) % ellenzi. A maradék kevés többinek meg tökmindegy. Hukkk. Csak azt nem értem,hogy a mi intellotoleráns, szuperdemokrata, hiperbelátó, perspektív értelmiségünk miért nem ott próbálja elmagyarázni, jópénzért, euróért, hogy micsoda vadállati ösztönök tépik ezt a fejlődni sem képes ötödik világba szakadt Franciaországot meg a többit aki odakacsint? És hogy mi az igazi fejlett világ felelősségével gondolkodó magyar modell lényege? Esetleg nem lenne közönségük?
Amúgy a poszt első részével teljesen egyetértek. (tényleg).

Zetek 2009.04.25. 20:06:53

Örülök, hogy nincs más problémád, mint stilisztikai vitát folytatni. Mivel ez a kormány már maga az abszurditás, így a nyelv eszközei már képtelenek a helyzetet leírni.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.25. 20:08:21

@Csunderlik Peti:
„Éles helyzetben Szijjártó Péter egyetlen keresztkérdéstől összeomlana, nemhogy ha a Nap-Keltében egyszerre támadna rá népfrontosan Pallagi Ferenc és Orosz József.”

Ez viszont egyáltalán nem igaz. Kedden az Estében láttam (ott ragadtam a RFE-interjú után), ahol szerintem kifejezetten jól teljesített: összeszedetten és pontosan beszélt, s nyoma sem volt a sajtótájékoztatókról ismerős, értelmetlen túldramatizáltságnak.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.25. 20:13:02

@Zetek:
Nincs más problémám? Olvastam, felbosszantott, írtam róla. Van ezzel valami gond?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.04.25. 20:13:28

@mefisto:

Az jobb mondatkezdés, hogyaszongya:

- Azt tudom önnek mondani, hogy...

Hogy is volt az őszödiben? "Azt tudom nektek mondani..."
Azóta már szinte minden szocszadesznyik így kezdi a hülyeségeit...

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.04.25. 20:19:10

Megértem az emberek felháborodását.

"Nézze", Tényleg pavlovi reflex volt:)

Mi? Szijjártó jól teljesített? Kitérek a hitemből
arra a hét percre egy héten át tölthették.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.04.25. 20:22:14

Pelczné Gáll Ildikó volt a másik. Az annyira sötét volt, mint egy Mariana-árokba süllyedt Kiszel Tünde.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.04.25. 20:22:21

@TuRuL_2k2:

"Ráadásul Szollárnak igaza is volt, még ha érdesen is fogalmazta meg: kevés irritálóbb jelenség van, mint a gazdasági recesszió idején többletjuttatásokat követelő szakszervezetis."

Ráadásul Szollárnak kurvára nincs igaza, mert nem egy kocsmapultnak dőlve mondta ezt a haverjának, hanem élesben, mint szóvivő.

Egyébként meg mindenki tegye a dolgát: a szakszervezet védje a dolgozóinak az érdekeit, ha irritáló, ha nem. Szal hülyeség azért fikázni a szakszikat, mert teszik a dolgukat. Nem azért fizetik a tagdíjat a dolgozók, h önmérsékletet tanúsítson a szakszis.

És lehet, h a fidesz túlzásokba viszi a hangnemét, de abban igaza van, h ez a szollár is csak egy túl fiatalon pizícióba került übermenschkedő pöcs... szerintem...

Szted az nyerő lenne, ha kiállna, és azt mondaná a - gázártámogatás híján - fűtetlen lakásban fagyoskodó nyugdíjasnak, hogy örüljön, h lyuk van a fenekén.

Turul, azt hiszem valóban nem érted, h egy ilyen kiszólás, mint cseppben a tenger úgy árulja el azt, h ezek mennyire lenézik az átlagembert.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.04.25. 20:24:05

@Csunderlik Peti:

Fura, mert csak elvégzett egy (vagy kettő?) egyetemet.

Szart se ér a diploma alighanem. Mondd csak, te szőke vagy? Vagy sötét?

Google 2009.04.25. 20:32:12

Szó van itt egy kedves Szollárról, és beszélnek Szijjártóról!
Talán ő lett a Bajnai-kormány nagyon szolidáris szóvívője?
Hát nem, de olyan rosszul eshet itt egyeseknek egy Szollárról beszélni, aki lefele rúg, felfele nyal.
Csak így tovább Bajnai-kormány, tartsák az irányt!

arccsont 2009.04.25. 20:38:24

Cserpalkora nezve mindig valami videki egyhazi gimi eltanuloja jut eszembe. Biztos az is volt.

A Tigris 2009.04.25. 20:45:12

Tulajdonképpen akkor örülnünk kéne ennek a görénynek, Turul?

Google 2009.04.25. 20:47:01

@arccsont:

Szollár a Pázmány Péter katolikus főiskolán végzett, Szigetvári V.,Ficsor egyházi iskolába jártak. Kóka, Kuncze úgyszintén.
Kinéznéd belőlük? Ugye, nem? Pedig de.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.25. 20:54:13

@TuRuL_2k2:
Azzal van baj, hogy szadeszliberális a dumád, oszt turulnak nevezed magad. Pont ma mondtam, ahogy keményedik a bolsevista nyomás, úgy puhultok ti, főleg te. Rád parancsolt a héber főnököd?
Szollár enyhén pösze Domokost láthattuk a reptéri sztrájk idején. Egy véresszájú idióta. Kikerekedett szemmel néztem, amikor első alkalommal láttam. Ha a fickón múlott volna, agyonlöveti a sztrájkolókat. Majd' kitépte a mikrofont a riporter kezéből. Úgy tűnik, a magát jobboldalinak vallók közül csak a te éles szabad madár szemedet kerülte ez el.

Hiszia Piszi 2009.04.25. 20:56:06

A segglukas beszólásról lemaradtam,de a reptéri sztrájk idején többször is hallottam őt beszélni a rádióban.Rendkívűl öntelt,bunkó stílusban beszélt,és ez nem csak a mondanivalóra,hanem a hangsúlyra is igaz.Lehet,hogy jó haver,de szerintem most nagyon rosszul választott Bajnai Kordon.

a néhai papp jános 2009.04.25. 20:57:25

@Google: miért ne jöhetnének ki görények egy egyházi iskolából? utálom a reakció körül ezt a kötelező fényezését az egyháznak. szentfazekak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.25. 21:04:11

@sün!malac69 várja a jún. 7-e utáni jún. 8-át:
Hagyd már, Turul nick alatt vagy bulgárúrrr írogat, vagy most bújt ki a szög a zsákból. Egy hónapja írtam, hogy a 2010-ben sok, magát konzervatív jobboldalinak hazudó libibibsi vall színt a médiában. Turul nem bírt várni a választásokig.

eldiablomismo 2009.04.25. 21:04:46

Miiiiiiezaszar? :D
Ki a szerzője ennek? :D
Én már megint ez az illegitimezés. Bazz, a parlamenti képviselők fele az.

tevevanegypupu 2009.04.25. 21:09:14

Nyugi, a Caterpillar vezetoi most bepereltek dolgozikat amiert fogva tartottak oket ket napig..hetekrol szo sem volt.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.25. 21:13:01

@Mr Falafel:
Falafel Úr, Önnek nagyon éles szeme és éles esze van.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.25. 21:21:13

@Csunderlik Peti: úgy tudtam, ez a poszt Szollárról szól. Miért van az, hogy ha egy szoclibnek azt mondják, hogy "kormány", azt válaszolja: Fidesz, ha azt hallja, hogy "kormányszóvivő", akkor elkezdi gyalázni Szijjártót.

Ideje lenne rájönni, hogy már HÉT éve Mszp-Szdsz-kormány van, az ő nagyképű, hozzá nem értő, és arrogáns minisztereivel és (ha lehet) még rosszabb szóvivőivel.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 21:23:19

@TuRuL_2k2:Turul a következő Avar János! :D:D

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 21:24:01

@aesculus: akkor rosszul tudtad. Ez a poszt a fideszről szól

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.25. 21:31:56

@barang: Néha én sem értem a Reakciót. Mit kellett volna reagálnia a Fidesznek egy ilyen kinevezésre? Jó munkát, kedves Szollár úr?

Miért volt igaza Szollárnak? Nincsen sztrájkjog? Hát akkor. Ennyit a nagy szolidaritásról. És ha igaza lett volna, akkor is: EZ AZ EMBER LEGYEN A KORMÁNY SZÓVIVŐJE, "ARCA"?! Aki így mer beszélni tulajdonképpen a saját munkatársairól, kollégáiról! Ezt nem a kocsmában mondta, nyilvánosan. Hogy beszélhet zárt körben egy ilyen ember? Szerintem a Fidesz még visszafogott volt...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.04.25. 21:32:38

Turul,

maga szerint Szollár arroganciája nem az "úgyis az lesz, amit mi akarunk, hülye kis pöcsök" hatalmi magabiztosságból eredt? Nem abból, hogy tudták, kik állnak mögöttük egy konfliktusban?
NBH segédlettel le is törték a sztrájkot.
Na most, ez a stíl kell a sűrűn pislogó Gordonnak és a társadalmi párbeszédes szociknak? Vajh miért?
A fideszt lehet bírálni, de szvsz nem azért, amit Szollárról írt.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.25. 21:34:43

@calam: kezdem sejteni, miért tart itt ez az ország...

plastik02 2009.04.25. 21:45:36

a béna ötlettelen fidesz kommunikációról volt szó, holott speciel ellenzéki szerepben is lehet kreatívan kritikát megfogalmazni, nem csak ilyen reflex reakciókat fosni a kamerába. én legalábbis ezt szűrtem le. ha meg ennyi kritikától is valaki ballib szekértoló lesz, az kemény paranoia. :D

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.25. 21:49:03

@plastik02: a posztot olvasók/írók közül csak én vagyok kiakadva, hogy egy ilyen ember kormányszóvivő lehet? Ennyire magas az ingerküszöb? Könyvet lehetne írni róla: Így NE legyél szóvivő.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.25. 21:57:56

@Krokodil: Szerintem meg a közutálatnak örvendők neve is nagykezdőbetűs, és ha egy baromságot Béla vezet elő, akkor nem állunk neki Gézát baszkurálni - függetlenül attól, hogy dettó agyiegysejtű. Mondom: szerintem. Meg a világ normális fele szerint.

Matfu 2009.04.25. 21:58:37

@aesculus: 2009.04.25. 21:21:13
hát igen , ott a pont.
hiába, nem kéne annyira kompenzálni.
Szerintem aki először hallotta Szolárt, és nem az ugrott be neki, hogy ez egy mekkora arrogáns khm, ... alak, annak valami baj van a fejében.

Hiszia Piszi 2009.04.25. 22:04:16

@aesculus: Amint kicsit feljebb láthatod,nem csak te:)

Leskelődő 2009.04.25. 22:24:07

@aesculus: @Hiszia Piszi:

Csatlakozom.
Nekem tegnap sikerült kiakadnom rajta - akkor olvastam a hírt.

Én is kiváncsi voltam, csak nálam veri-e ki a biztosítékot, ezért
beírtam a gogliba: a >szollár "lyuk van a fenekükön"

Leskelődő 2009.04.25. 22:25:03

Pillanatnyilag 861 találat van.
Azt saccolom, néhány nap múlva lényegesen több lesz.

Az ember azt gondolná, az arcátlanságnak van határa...

papika 2009.04.25. 22:28:39

Egy 70%-os támogatottságú párt kommunikációját lesújtónak mondani, hát, én tartózkodnék ettől. Mit akartok, legyenek ötletesek, és akkor lesz 130%?
Cser-Palkovicsról ilyeneket írt a hírszerző, miután a fehérvári közgyűlésben elfogyott a szocialista Warvasovszky mögül a többség:
www.hirszerzo.hu/cikk.fordulat_tiz_ev_utan_ujra_a_fidesz_iranyitja_szekesfehervart.101173.html
Külön kiemelném ezt a részt: "távozik az önkormányzati hivatalból Warvasovszky gyakorlatilag összes bizalmi embere, az eddig általuk vezetett igazgatóságok megszűnnek."
Szollár kormányszóvivő és Tasnádi belügyminiszter közül meg persze, tudnék választani, de szerintem egy kategória, méghozzá Szilvásy titokminiszter kategóriája, a hűdedurva.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.04.25. 22:29:41

plastik02 2009.04.25. 21:45:36

Ott a pont!

(bár én épp voltam ballib "szekértoló". de vége. és most kiábrándult ex-gyurcsányistának lenni nagyon menő, mondhatni progresszív! :) )

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.25. 22:35:57

Még hogy Borókai az etalon szóvivő. Nyalván meg Stumpf az etalon politológus.

Addig bosszantotok, hogy visszahívom Máté Dánielt. :))

osborne 2009.04.25. 23:05:24

Turullnak egyben igaza van bár nem ezt akarta implikálni de ez a vége: Szollár szerintem tökéletes szóvivő Bajnainak.

Eszükbe ne jusson vmi nem-pofátlan, szimibb arcot odatenni mert akkor a szagemeberek és szaremberek kormánya megítélését illatosítaná fel. így maradnak amik.

A másik, a Szigetvári úr amúgy árasztja magából a baráti tekinteteket amikor Bajnait kisérgeti mindenhova.

osborne 2009.04.25. 23:06:10

szóval minden rendben, csak így tovább!

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.25. 23:10:04

@Kettes: Az az ember teljesen ok volt: semmi arrogancia (Szollár), kamu-ájulás és hisztéria (Budai), kioktatás (Daróczi), semmi pia (Máté Dániel-ok, ő PM-es volt), bölcsi-blog és Koszi-klán (Demcsák), "kertv-fíling" (Batiz), gazdaságosság (Danks). Ezek hét év alatt nem tudtak EGY normális szóvivőt (sem) találni!

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.25. 23:16:19

@aesculus: ja , László Bolgárt kihagytam, de őrá ki emlékszik már...

osborne 2009.04.25. 23:27:34

@aesculus: személyes kivánságom lett volna Gréczy Zsolt szóvivőnek de sajnos őt Feri kommunikációs tanácsadónak alkalmazta így neki is kénytelen volt a háttérbe vonulnia a nagy-nagy 'lemondás' után. a blogja is halott több mint egy hete a stop.hu-ne pedig az volt az igazi baller kurucinfo ;]

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.26. 00:01:13

Mindenkit mélyen jellemez a kommunikációja. A posztmommancsokat is, hogy egy Szollár-minőségi cinkus és ostoba senkiből csinálnak szóvivőt és Fideszt is, ahogyan ezt megpróbálja interpretálni:-(

Bár ami nálam most igazán kib*szta a biztosítéket, az a Gyurcsányék pénzelik a Jobbikot című "hír" volt. Én ezt nem értem:-( Tényleg azoknak lesz igaza, akik azt mondják, hogy a Fidesz még ekkora fölényt is le tud dolgozni? Ez a politikai elit már valóban életképtelen?!:-(

ü
bbjnick

davkedav 2009.04.26. 00:27:59

A poszt nem a két mamelukról szól elsősorban, hanem arról, hogy elinflálódnak a szavak, ezért aztán amikor valami eget rengető ostobaság/korrupció történik (4-es metró, Kőröshegyi völgyhíd, erzsébetvárosi lakáspanamák, no mondjunk valami fideszest is: beléptetőrendszer), és ezt eget rengető ostobaságnak/korrupciónak nevezik, akkor a jónép fásultan legyintget. Ez taktikailag kedvezőtlen, hiszen így nem marad muníció a kampányfinis utolsó előtti hetében a végső leszámoláshoz:).

Egyébként valami nálam alkalmazott politilógiában jártasabb ifjú titán elmagyarázhatná, miért is oly lényeges az, hogy ki a szóvivó. Már úgy értem egy újságolvasó embernek. Ki az aki egy szóvivőtől TÁJÉKOZÓDIK? Az egész intézmény arra van kitalálva, hogy a politika iránt érdeklődő egyszerűbb lelkeknek valami könnyen előhívható max 1 byte-os mantrát a fejükbe injektáljon.

Ez a srác ( videa.hu/videok/hirek-politika/kovacs-vs-szollar-budapest-airport-ferihegy-ZCEM74qEBqV8VcV5 ) meg nyilvánvaló öngól, felesleges kritizálni, türelmetlen és hadar - közben meg a nyugdíjasok a célközönség. Biztos örömmámorban fognak úszni, ha egy yuppie a tőle elvárható empátiával majd elmagyarázza, hogy miért kell a 60 ezer forintos nyugdíjukból 25-öt gázszámlára költeni jövőre.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.26. 00:47:05

Részemről végszó mára: ha valaki megmondja, hogy a Fidesz közleményéből melyik szó túlzás, erős, esetleg valótlan, annak veszek egy "Hogyan NE legyünk szóvivők" tankönyvet:-)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.04.26. 01:33:30

@osborne: Gordon valószínűleg még nagyon bizonytalan szónok, kell SZV segítsége. A beszéde alatt a terem végében, Gordonnal szemben ült SZV, hogy bólogasson a szövegét felmondó tanítványának.

Ahogyan a beszédíró és politikai marketing könyvek 2. leckéjében tanítják.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.26. 01:34:37

@aesculus: "illegitim" "senki által meg nem választott" ez nem egyszerű túlzás, ez sima hazugság. :)

hacsaturján 2009.04.26. 06:13:04

kinek szollár, kinek szíjjártó, így van ez jól. de hogy mindez késő éjszaka?

hacsaturján 2009.04.26. 06:20:58

ha nem járnék nap mint nap emberek közé télleg főbe lőném magamat.

molaris 2009.04.26. 06:58:23

@davkedav:
Egyetértek. Napjaink legégetőbb problémája a szóvivők szókincse és hiányos szocializáltsága.::))

teknős 2009.04.26. 07:24:00

Nagyon nem értem. Ki az ördögöt kéne a legvehemensebben támadni, mint a kormány "frontemberét" a szóvivőt? Mit lehet elvárni egy olyan embertől, aki a saját kollégáival szemben fölényesen és lekezelően bánt el? Abból, hogy mégis őrá esett a választás, két dolog következik. Bajnai nem szakmai szinten választ embereket, henem haveri alapon. A másik pedig, hogy ez a véleménye az országról, hogy örüljön, hogy " lyuk van a seggén".
Nyilván ez csak nyitánya volt, Szollár kicsinálásának. Amit csak heyleselni tudok.

Pelso.. 2009.04.26. 07:57:24

Teknős,

Éppen a támadások elkerülése végett kellene épeszű, szalonképes
szóvivőket állítani mindkét oldalnak. Az, hogy ez nem így történik, lehet újabb finom kis üzenetnek érzékelni: a választók e tekintetben is le vannak sz.... A látszat sem számít. Sőt, már látszat sincs.

hacsaturján 2009.04.26. 08:03:54

a választók nincsenek leszarva! a választók komoly választások előtt állnak. lásd fentebb!

Pelso.. 2009.04.26. 08:36:13

Hacsaturján,

Boldogan úsznék a naivitás tengerében, ha nem tudnám: ténylegesen egy nap számít, négyévente.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.26. 08:38:52

@teknős: A szóvivő nem sok mindenről dönt. Nem ő emeli az áfát, nem ő veszi el a nyugdíjat, nem ő osztja a pénzt a csókosoknak. Aki a szóvivőt támadja, az egy értelmi fogyatékos szintjén áll a politikához.

A másik zseniális felismerésed, hogy ismeretségi körön belül választanak kormányfunkcikat. Hát nem is álláshirdetéssel.

zoli29 2009.04.26. 08:43:38

Turul:

Az utolsó mondatot leszámítva egyetértek a post-tal.
Nem igaz, hogy a Fidesz elnökségében nincs néhány józanul gondolkodó ember, aki felhívná rá a figyelmet, hogy a kommunikáció most már szinte napról-napra egyre alacsonyabb színvonalra süllyed...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.26. 09:03:29

Továbbra sem látok hibát a Fidesz reagálásában.

Egy nyilvánvaló kérdésben jóelőre pozícionálja magát. Amennyiben a honpolgárok az elkövetkezőkben azzal kénytelenek szembesülni, hogy a kormányszóvivő egy nagyképű, arrogáns, türelmetlen, másokat lekezelő, öntelt alak, akkor még akaratlanul is egy platformra kerülnek a Fidesszel. Ennek hatásait kár lenne lekicsinyleni. Hiba csak akkor lenne a dologban, ha Szollár egy konfliktussimító, nyugodt, bölcs, kiegyensúlyozott, tiszteletet parancsoló szóvivőnek bizonyulna, amire, lássuk be, kevés az esély. A jobboldali sajtó munkatársai bizonyára provokálják majd, hogy lehetőleg a legellenszenvesebb arcát mutassa. Nem értem, hogy Bajnai miért hajol bele egy ilyen ütésbe. Lehet, hogy elbizakodottságból, olyan erősnek érzi magát, hogy még ezt is kibírja? Vagy valóban nem tudnak a saját mannschafton kívüli emberben gondolkodni?

davkedav 2009.04.26. 09:45:40

@molaris: Hát ha napjainké talán nem is, a poszté mindenképpen:)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.26. 09:55:39

@tölgy:
Szegény kóser sólyom barátunk alkotói válságban szenved, és úgy véli, agybeteg libbancs posztjaival idecsalogathat néhány ősbolsevista majmot, kvázi múzsaként. Vagy a kérdőív eredeménye az lett, hogy itt nincs elég kommancs kommentező, ezért gőzerővel nekik tetsző posztokat kell gyártani.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.26. 10:05:36

@TuRuL_2k2:
Figyelj, Kóser Sólyom barátom! Mi lenne, ha elmennénk egy laza időutazásra? Ugye, megkezdődött az EU-parlamenti választás kampánya. Ennek első lépéseként a szocionisták benyújtják a holokauszt-tagadás elleni törvényjavaslatot, amit a Fidesz nem támogat majd. Segítsd felebarátaidat, és már most írj egy "A Fidesz náci" posztot. Kurvára nagyot szólna. Na?

kamasuka 2009.04.26. 10:20:54

Szar a Fidesz kommunikációja, mindig is az volt, de most őszintén ..., tényleg ennyire ez a pasmag kell kormányszóvívőnek?

A tegnapi érdi eset szerintem inkább postot ért volna ...
Látva, hogy milyen háza (hol az APEH?) volt a szegény kisebbségi menekülő családjának?, jogsi nélkül, rendőrt elütve (legalábbis próbálva), nonszensz elsült a fegyvere többször is hülyeséggel megspékelve, aztán jött a család, körbefogta a rendőröket, a tévéseket, fenyegetőzött, mindezt az MSZP-SZDSZ gyönyörűen felépített, cigányok ellen elkövetett bűntények kampányának kellős közepén, szóval ez a ciki, nem a barom Fidesz kommunikáció százezredik része.

Az index is kussol, sőt Sasika blogját sem lehet elérni, hamár címlap lett a téma ...

Nem szoktam kurucot linkelgetni, de ez azért odabasz:
www.kuruc.info/r/35/39358/

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.26. 10:23:56

@Mr Falafel:
Már megírtam:
reakcio.blog.hu/2009/04/23/itt_a_tavasz_tagad_a

Ha majd nagyon ráérünk, készítünk egy külön Reakció-felületet funkcionális analfabétáknak is, nagy ikonokkal és képregényekkel.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.26. 10:29:39

hehe. néha tényleg olyanok vagytok, mint az idióták... permanens kampányban addig kell ütni az ellenséget, amíg mozog. rendben van, hogy értelmes embert zavarnak a fidesz szájból jövő hülyeségek /nem is ez a szóvivős, mintsem a jobbikot pénzeli duma/ de azt is tudja, hogy a hülyéknek szól. ha a fidesz a lakótelepek népének egy részét is magához szeretné rántani, akkor bizony gyűlölettel itatott bornírtságokat is kell mondania. a telepiek csak erre mozdulnak, az értelmes szavazó meg azt mondja, jól van, hülyeség, de ezt is kell mondani.
ha a kedves posztolók soha nem fogják érteni a politikai taktikák mibenlétét, csak értelmisi gyomorforgást interpretálnak, akkor ne foglalkozzanak politikával. :)

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.26. 10:36:13

@TuRuL_2k2:
:DDDD
Most üstöllést megyek, újrakitöltöm a kérdőívet, és fölmagasztallak.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.26. 10:43:20

@Grift:

Nézd, ez ügyben mindössze az a kérdés, kinek hol a határ. Asszem volt itt téma a holokauszttagadás tiltása körüli hiszti. Ott pölö szvsz jól kommunikálta a fikusz, bár olyasmit mondott, amivel én nem értek egyet. De egy pimf szóvivőcskére gigantikus dehonesztációkat pazarolni már a kinevezése pillanatában, az nekem nem jön be. Ahogy sok más dumájuk sem. Arra pedig, hogy néppaártinak és értelmesnek lenni egyszerre nehéz, több megoldás is van. Az egyik ezek közül, hogy nem 1 a tábor és 1 a zászló. Többpártrendszer, koalíció föltalálva. Ha már a tömegek értelmi képességének emelése sehogyan sem fér bele ebbe a rohadt nagy jólétbe...

davkedav 2009.04.26. 10:56:06

@Mr Falafel: "idecsalogathat néhány ősbolsevista majmot"
Bocsáss meg ha nem emlékszem írói munkásságod minden részletére, de te nem az az arc vagy, aki saját bevallása szerint Horn Gyulára szavazott 1994-ben? Tehát 1994-ben.

Horn Gyulára.

Csak a miheztartás végett: én ekkor 10 éves voltam.
Kedves konzervatív fiatalok: with friends like these, who needs enemies?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.26. 11:11:00

@Grift: Nagyon csúnya dolgokat állítasz te itt Orbán Viktorról. Még hogy ő át szeretné baszni az egyszerű lakótelepi embereket és zsigeri gyűlöletbeszéddel maga mellé állítani! Ezt a leghatározottabban visszautasítom Pokorni Zoltán és az egész Szent István Bazilika Polgári Kör nevében.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.04.26. 11:21:33

@Kettes:
hol írtam, hogy átbassza? csak áldozatokat vetnek a telepiek gyűlöletéhsége elé. ahogy velük tette a hetihetes annak idején... :)

amúgy meg mér' ne baszná át, a demokrácia hazugságverseny. amíg a tahó is szavazhat, ez lesz...

kispufi 2009.04.26. 11:35:47

nekem ez nem illek bele az "ilyen ország pedig nincs is" sorozatba, mondván, ilyen is csak itt és most fordulhat elő. a fantáziátlan fidesz-kommunikáció sorába annál inkább - akár erről is lehetne sorozatot indítani szíjjártó videó-alábeszélős hanghordozásával, mert mindez egy-két misét valóban megérne -, az eredeti sorozatba pedig ennek az öntelt kis hólyagnak a pajzsra emelése illik inkább, sőt, annál inkább, bár éppen az eddigi hólyagok mellett nem oly feltűnő...

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.04.26. 11:47:36

@TuRuL_2k2: A kínaikálmánék elég kreatív figurák (többes ?), hogy megteremtsék az örökdebil exkommer antiszemita faszt, aki ha beszól Jack the Rippernek, az ember elkezd gondolkozni a hasfelmetszők szociális problémáin. Ennyire hibátlanul antipatikus és ezzel együtt komplett hülye ember nincs. Egyre jobban gyanakszom.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.26. 12:46:19

@TuRuL_2k2:
Ez nem az, bazmeg. Nem gárdázásra gondoltam, hanem Nyakó megelőzésére. Amint benyújtják a törvényt, Nykó fidesznácizni kezd. Erre kéne egy poszt tőled, 2Kóser2 barátom.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.26. 12:49:32

@davkedav:
Tehát 10 éve voltál. Ez rendben. És miért maradtál hülye?

negeev 2009.04.26. 12:52:44

Szívesen megismerném Mr Falafelt. Mindig vidámsággal tölt el, amikor ír egy újabb beszólást valakinek. :D

Attól még kíváncsi lennék rá, mint emberre. És ezt minden bántás nélkül mondom!

Ács Ferenc 2009.04.26. 12:53:41

"Ráadásul Szollárnak igaza is volt, még ha érdesen is fogalmazta meg: kevés irritálóbb jelenség van, mint a gazdasági recesszió idején többletjuttatásokat követelő szakszervezetis."
De még mennyire, hogy így van, Gaskó István őpofátlansága most éppen a ballagásokat halasztaná el, meg a hosszú hétvégébe rondít bele. Miért? Csak. Ideje lenne elhúznia az összes ilyen csont-demagóg szakszervezeti oligarchának, akik menetrendszerűen bénítják meg az országot és százmilliárdos károkat okoznak következmények nélkül.
Minden főállású szakszervezeti gyanús, de különösen ezek a kádári dinoszauruszok, akik érdekvédelem címén irreális és megalapozatlan követelésekkel uszítják és hitegetik az embereket, két sztrájk között meg időnként fegyvert fognak a biciklis futárokra (Vadász János.)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.26. 12:59:23

@Grift:
Szerintem helytelen a megközelítésed. Helytelen, mert elitista. Persze, a virtuális általában az elitistizmus ifjú híveinek otthona. A proli ritkábban ér rá agymenni. A populizmus, bár pejoratív értelmeben ismert elitista körökben, valójában a néppárti retorika alapvető feltétele. Az egyszerű embereket megszólítani nem ciki. Nem cikibb, mint az, hogy az itt is túlerőben lévő elitista segglyukak alapból értelmiséginek tartják magukat. Főleg az tetszik, hogy az elitisták átlag életkora 23 év körül lehet, ergo gőzük sem lehet semmiről, legfeljebb az egyetemi tananyag mantrázására képesek. Ami ugyan az egyetemen érhet ötöst, de az életben elégtelen. Szó szerint elégtelen.
Az elitista egyébként tunya, a fizikai erőkifejtéssel járó cselekményekkel szemben immunis. A proli meg mozgósítható, tettre kész. Miért dumálna a fidesz magukat agymenőnek képzelő elitista tohonyáknak? Már megtették. Kétszer. És elbuktak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.26. 13:03:14

@negeev:
Most őszintén! Lehet itt komolyan venni bárkit is? Napközi otthon, picsába.

Ara Jerezian 2009.04.26. 13:08:30

No, azért álljuk meg egy kicsit.... A feljebbi posztban sírás megy a jobboldalért. Ha a Reakció jobboldali nézete az, hogy szollár tök okésan viselkedett a sztrájk idején, és egyébként se kellenek sztrájkok meg pattogó, hülye szakszervezetek - nos, akkor szerintem a reakció kb. nozicki anarchokapitalista, libertér izébizé. Ami nem baj. De az nem jobboldal - és ne is kérjük számon a jobboldalon, hogy miért nem vagy te is hayeki, miközben konzervaítvnak mondja magát a Reakció, s miközben tudjuk, hogy Hayeknak csak taktikai, stratégiai szövetségese volt a konzervativizmus, de maga nem volt az. No, nem csak a magyar jobboldalon, de a reakciónál is kéne egy Nagy Tavaszi Fogalomtisztogatás.

Egyébként valóban überdurva a fidesz. Mintha a reakció nőtt volna onnan ki - a Ti saratok hát, Ti éltettétek, s biztos vagyok benne, hogy a választások előtt éltetni is fogjátok e pártot. Ti jöttök a Fidelitasból, vagy vagytok tán még mindig nyakig benne, Ti álltok közel a fidesz intézményeihez, házi lapjaihoz, stb... Úgyhogy ez a hangnem Titeket is minősít.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.26. 13:09:14

@Ács Feri:

No, azért ez is nettó ökörség. Hát mikor sztrájkoljon a vasút, amikor senkinek sem hiányzik? Május 40-én éjjel fél kettőtől negyed egyig, vagy mi? Ki hallott már olyat, hogy sztrájkoló vasutasokat érdekelt volna holmi ballagás?

Gyk.: Ettől még Gaskó egy izgága senki, és a honi szakszervezetek egy kalap finggal ekvivalensek.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.04.26. 13:10:35

Végre van egy új(?) dowNLoad-ja a blognak.
Szinte már hiányzott. Néha már túl normális volt a hangulat. ;)))

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.26. 13:13:00

@Ara Jerezian:

Nagy Tavaszi Fogalomtisztogatás

Ez jó. Kezdjünk is hozzá!

1. lesson:
konziság-jobboldaliság vs. sztrájk.

Most komolyan egyszerre kéred számon a 'ción, hogy nem jobbos, nem konzerv, és nem megértő a sztrájkolókkal? Tudsz élni, vazze!

Ács Ferenc 2009.04.26. 13:20:20

@Ara Jerezian: "Ha a Reakció jobboldali nézete az, hogy szollár tök okésan viselkedett a sztrájk idején, és egyébként se kellenek sztrájkok meg pattogó, hülye szakszervezetek - nos, akkor szerintem a reakció kb. nozicki anarchokapitalista, libertér izébizé."
A gazdasági világválság közepén, a szociális kiadásait ráadásul hitelekből finanszírozó és ezzel szembe nézni képtelen országban nem kellenek irreális, igazságtalan és értelmetlen követelésekre épített, országbénító sztrájkok, sem államilag eltartott, pofátlan szakszervezeti oligarchák.
A Nagy Tavaszi Fogalomtisztítás talán inkább nálad időszerű, kezdd mondjuk az alapoknál, a baloldali és a jobboldali fogalmak tisztázásánál, aztán jöhet a jobboldali meg a baloldali gazdaságpolitika és a többi.
"Mintha a reakció nőtt volna onnan ki - a Ti saratok hát, Ti éltettétek, s biztos vagyok benne, hogy a választások előtt éltetni is fogjátok e pártot."
De legalább a humorod a helyén van. :DDD

Ara Jerezian 2009.04.26. 13:20:31

@Dr. Zerge:

Nem kérek semmit számon, max. annyit, hogy olvasd újra, amit írtam. Azt írtam, hogy
1. a Reakció a saját jobboldal-képét kéri számon a jobboldalon,
2. ha ez a jobboldal-kép sztrájkellenes jobboldalt ábrázol, a Reakció voltaképp anarchokapitalista, amit azért nyugaton se kérnek számon a jobbosokon
3. mindeközben viszont a Reakció vallja magát konzervatívnak, ami a fentiek (főleg 2. pont) tükrében felettébb érdekes...

Teccik érteni?

Ács Ferenc 2009.04.26. 13:24:37

@Dr. Zerge: "Hát mikor sztrájkoljon a vasút, amikor senkinek sem hiányzik"
A legutóbbi ürügy az volt, hogy mindenki kapjon 250 ezer forintot. Támogatom, ha én is kapok kétmillió-ötszázezret. Miért? Miért ne? Vannak kiadásaim.

Ara Jerezian 2009.04.26. 13:26:42

@Ács Feri:

Jó, tisztázzuk a baloldalt és a jobboldalt. Mi a közös vona gáborban, strachéban, orbán viktorban, granasztói györgyben, boross péterben, berlusconiban, angela merkelben, alain de benoist-ban, horkay hörcher ferencben, le penben, zsirinovszkijban, kaczinskyban, tuskban, bushban, javlinszkijban, nyemcovban, scrutonban, tóthgyélászlóban, ács feriben, ara jerezianban? hogy mindannyian jobboldalinak vallják magukat - és tán nem is tévednek. Ezek után kérem deriválja a jobboldaliság általános, univerzális és absztrakt fogalmát.
(Hasonló hülyejáték a baloldallal is eljátszható... A jobb és a bal pozíció kérdése, honnan nézem, ennyi. A Reakció az Indymédiától nézve szélsőjobbos, a kuructól meg balos.)

Ara Jerezian 2009.04.26. 13:27:48

Ja, és kösz, hogy megválaszoltad a reakció fityeszességére irányuló felvetést...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.04.26. 13:28:14

@Ács Feri:

Más dolog, hogy egy sztrájk fasságot akar elérni, és megint más, hogy mikors, hogyan kell sztrájkot tartani. Szvsz világos voltam e tárgyban. Az nem sztrájk, ha a bakter este két sorompótekerés közben bezárkózik a spájzba.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.26. 13:30:48

@Ács Feri:
Ezt Újhelyi mondta neked sörözés közben?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.04.26. 13:40:18

Talán nem tévedek, ha azt gondolom: létezik olyan jobboldaliság, amelyik nem elsősorban a munkaadók bérköltségei minimalizálásának támogatásában értelmezi önmagát. Különös tekintettel arra, hogy ma már tudomásul kell venni azt is: az alacsony bérköltség sokszor kontraproduktív a profit növelése és a korszerűsítő, hatékonyságnövelő fejlesztések szempontjából.

Ács Ferenc 2009.04.26. 13:51:17

@Ara Jerezian: a piacgazdaság tagadásának, a multiellenességnek, a szociális demgagógiának, az egyenlősdi követelésének, az állammal összefonódott szakszervezetek és a kommunista gazdaságpolitika támogatásának nincs köze a jobboldalisághoz. Semmilyen szinten nincs köze, érted? Mellékszál: Vona Gábor és Le Pen nem jobboldali, hanem nemzeti szocialista, mint ahogy honi idiótáink nagy része is az, nem pedigj konzervatív vagy jobboldali.
A szakszervezeti vircsafttól való távolságtartás nem "anarchokapitalista" meg "libertér" nézet (milyen hülyeség már ez?) hanem klasszikus jobboldali gazdaságpolitikai megközelítés. A "jobboldali" és a "liberális" pedig csak ezen a szerencsétlen, szénné frusztrált magyar szélsőjobbon egymást kizáró tényező, Csehországban, Lengyelországban a vezető politikai erő. Ezek után nyilván azt is el kellene mondani neked,i hogy a liberalizmus nem egyenlő az SZDSZ-szel, de mindenre nekem sincs időm, majd küldöm a magyarázó embert.

@Mr Falafel: Újhelyi? Melyik is az? Megvan, akikre 2002-ben szavaztál, igaz?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.26. 13:57:44

@Ács Feri:
Nagy melegben nem kéne ennyi kannást beverned.

Ács Ferenc 2009.04.26. 13:57:48

@Ara Jerezian: "Ja, és kösz, hogy megválaszoltad a reakció fityeszességére irányuló felvetést... "
Miért kellene egy újságnak vagy blognak okvetlenül valamilyen pártinak lenni? Miért nem elég, ha van a szerkesztőségnek egy közösen vállalt értékrendje, miért kell mindig skatulyázni?

Ács Ferenc 2009.04.26. 14:03:47

@Mr Falafel: Kannásbor? Szerintem az a te közeged. Lelkesedésből szavaztál régen a szocikra, vagy csupán szavazatvásárlás történt? Vagy a Gyula személyes varázsa fogott meg?

Szentgáli 2009.04.26. 14:09:03

Röhejesek ezek a sztrájkok. A jobboldaliaknak nem kellene támogatniuk csak azért, mert a kormányt gyengítik.Igazából az országnak sem jó.

Ara Jerezian 2009.04.26. 14:18:20

@Ács Feri:

Sőt, okvetlenül nem kell valamilyen pártinak lenni. De mintha az UFi/Reakció lett volna valamilyen párti... Vagy csak rosszul emlékszem, higy fidelitas újság voltatok már (még) akkor is, amikor gyürknyuszi vagy szijjártómagashomlok vezérelte a szabadelvű konzervatív európai ifjúságot? És mintha fityesz gyűléseken is osztogatták volna a lapot... Mintha... És ezért bátorkodtam megkérdezni, hogy akkor most mi van? Még mindig mindenáron orbán? Vagy ezen már túlvagytok?

Ara Jerezian 2009.04.26. 14:23:05

@Ács Feri:

Nem kell elmondanod, a cseh és a lengyel jobboldalt van szerencsém jól ismerni. Az itthoni jobboldal viszont nem tusknak, hanem kaczinyskynak drukkolt, aki nem is epp-s, hanem valami faszom frakció tagja. A szadi nem liberális, legalábbis nem fdp-értelemben, hanem balos-radikális gyökerű párt, de pl. az osztrák liffel igenis állítható párhuzamba. A nemzeti szocializmus tudtommal jobboldali ideológia. Vagy baloldali? A krausz tamás, schiffer andrés, besancenot, lafontaine, tgm, buffet társaságba raknád vonát és le pent? Mert nem jobbosok, akkor - a contrario - csak balosok lehetnek, és akkor krausz tamás = vona gábor. Ez szép. Ma is megtudtam valamit. Köszönöm, mester.

Ara Jerezian 2009.04.26. 14:30:42

@Ács Feri:

Ja, és ha viszont szeressük az ods-t? Melyiket? A klausiánus, ultralibertér, euellenes, antizöld vonalat? Klaust, aki szerint az új kommunizmus ez az egész zöldhullám? (És lehet benne valami persze...) Vagy topoláneket? Aki ugyanolyan reformokat akart bevezetni, mint horváth ágnes (mely reformok ellen Ti is kampányoltatok)?

Nos, tökéletesen igazad. Itthon kurvára hiányzik egy fdp, egy po, egy ods. De akár az lmp-ből is kinőhet valami vállalható. Pl. a cseh zöldek kurvára szimpi haveliánus polgáriak. No, akkor mi legyen? Pl. az EU-választásokra miért nem áll össze egy jobblib csapat? Vagy azért mégiscsak a fideszre szavaztok (szavazzunk) végül?

Mi legyen, basszameg, a magyar jobboldallal? :)

Ács Ferenc 2009.04.26. 14:37:24

@Ara Jerezian: "Aki ugyanolyan reformokat akart bevezetni, mint horváth ágnes (mely reformok ellen Ti is kampányoltatok)?"
Én nem kampányoltam ellene. A vizitdíj támogatása benne van a 2007-es "kormányprogramunkban".
"Pl. az EU-választásokra miért nem áll össze egy jobblib csapat?"
Ezeknek a nézeteknek ma nincs érdemi politikai képviselete Magyarországon. Elég nagy baj..
Én bírom Klaust és a sötétzöldek nálunk is elég sok kárt okoznak (radar-cirkusz, NATO-ellenesség.)
A nemzetiszocializmus nem jobboldali ideológia. A nevében is benne van, hogy szocialista.

Ács Ferenc 2009.04.26. 14:38:42

...és atomenergia-ellenesség.

Ara Jerezian 2009.04.26. 15:59:33

@Ács Feri:

1. Ez a "benne van a kormányprogramunkban" kurvajól hangzik. Akkot mégiscsak van egy jobblib párt? (Reakciós Párt?)

2. Nincs, valóban, nincs "ezeknek a nézeteknek" politikai képviseletÜK (csak a nyelvtan kedvéért is), de két alkérdésem lenne:
2a. Melyek ezek a nézetek? A békésmártoni monarchizmustól a seresi neokonzervativizmusig minden? (Egyébként mindezt igen jól testesítené meg a madöf, egy bokrossal és egy királyunokával... Madöf-szimpatizáns lesz a reakció?)
2b. Az, hogy nincs képviselet, nem jelenti azt, hogy nem is lenne igény. A konzervatív értelmiség (lánczi, ablonczy-klán, horkay, mak, balázs, g.fodor, stb.) miért nem áll ki egy ilyen politikai tömörülés mellett? Mert az nem megy, hogy kritizáljuk a fityeszt, de azért végül mindig kiderül, hogy ők a haza megmentői, és pont...

3. A zöldekre azért van szükség. Klaus jó fószer. (Ő is euszkeptikus, mint a jobbik..., de nem ezért persze, hiszen - mielőtt kioktatnál - jelzem, hogy tudom én ám a nagynagy különbséget euszkepticizmus és euszkepticizmus között...:) Libertas Mozgalom, hmm?

4. Jó, tehát hitler, vona, le pen, strache, fini, mussolini kisasszony és morvai naccsaszzony baloldali, azaz krausz tamással, tgm-mel egyenlő. Érdekes, ámbátor védhető nézet...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.04.26. 20:07:45

@Ács Feri:

"A legutóbbi ürügy az volt, hogy mindenki kapjon 250 ezer forintot. Támogatom, ha én is kapok kétmillió-ötszázezret. Miért? Miért ne?"

Ács uram, hát a vasutasoknak ez meg lett ígérve, amikor privatizáltak. Neked is ígért vki? Mert akkor jogos a követelésed, de legalábbis érthető.

@Mr Falafel:

"...amit a Fidesz nem támogat majd. "

Támogatni fogja, de kettős mércére hivatkozván, csatolni akarja majd hozzá a kommunizmus áldozatainak tagadását is, mintegy ezt kötve a megszavazás feltételéül.
Szóval lehet, hogy olyan kompromisszum lesz, mint a jelképtörvény esetén.

Egyébként Németországban, ahol van Holocaust tagadási törvény, évek óta feszegeti az ottani Alk. Bíróság, h el kéne törölni.
Gondolom, a Szabó Albert regnálása idején született jelképtörvény sem szabott gátat a burjánzó fasizmusnak, sőt az vadabbul tombol, mint bármikor;o) Nem?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.26. 20:15:07

@sün!malac69 várja a jún. 7-e utáni jún. 8-át:
Mivel az ÁVH csakis és kizárólag zsidó személyekből állt, alig hiszem, hogy a szóban forgó törvényt illetően kompromisszum születik. Az én zsidó nagyszüleim hazajöttek a lágerből, de nem úszták meg az alföldi kényszermunkát és ingatlanaik államosítását. Okom van gyűlölni a Magyarországot jelenleg uraló zsidó elitet. Ha ne adj isten hottentották lennének, akkor sem bocsátanék meg nekik. Dögöljön meg mind, lehetőeleg erőszakos halállal!

teknős 2009.04.26. 21:15:59

@Kettes: Elkezdett Gordonka szakérteni és a nagy és dicsőséges baloldali szolidaritásból csak ennyire futja?
Mitől jó szóvivő Szollár? Nem múlik rajta semmi, de jól mutatja, ezek a KISZ-fiúk mennyire elvesztették az arányérzéküket.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.04.26. 21:32:58

@teknős:

"Mitől jó szóvivő Szollár? "

Kevésbé szolláriumozott, mint az elődje:o)))

@Mr Falafel:

Oké, értem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.27. 07:46:13

A 17 óra után keletkezett kommenteket nem én írtam, hanem valaki a nevemben. Nem feltételezem, hogy a blogban törte fel valaki a jelszavamat, inkább valamelyik kedves kollégám szórakozik, vagy akár többen is. Előfordult már máskor is.

kamasuka 2009.04.27. 07:53:58

A "szakértői kormány"

"Mindössze nyolc olyan tagja van az államtitkárokkal együtt 37 tagú Bajnai-kormánynak, aki nem a KISZ-ből, az állampártból vagy annak utódszervezetéből érkezett. A szakértői válságkezelő kormányként bemutatott testület nem egy tagja a hetvenes évek óta szolgálta ki a Kádár-diktatúrát és a szocialista munkáspártot. Igaz, legtöbbjük a rendszerváltás után az MSZMP-ből átlépett az MSZP-be, vagy fiatal kora miatt már ott szocializálódott. Oszkó Péter pénzügy- és Varga István gazdasági miniszteren kívül mindegyik kabinettag dolgozott már valamelyik MSZP-kormányban."

(Magyar Hírlap)

instant legenda 2009.04.27. 09:15:19

Teljesen egyetértek a szerzővel, a Fidesz kommunikációja Szíjjártóstúl egy darab sz.r.

Szollár meg egy végtelenül cinikus, tahó pöcs, passzolni fog a kormányhoz.
Laza, kigombolt ingű, nyikhaj senki.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.27. 09:44:02

Szíjjártó és újabban Cser-Palkovics vélhetően az elgurult gyógyszert keresi. ha megszólalnak, meggörül a tér-idő kontinuum.

illegitim. könyörgöm, ha a frakcióvezető képes normálisan elmondani, akkor ők miért nem? az etikátlan, a morálisan nem elfogadható is kifejezheti valamivel szemben a rosszallást.
miért kell eltúlozni/hazudni? a hülyéknek?
Szíjjártó egyedül tudná vinni a Fidesz mucsai platformját.

Domonkos pedig igenis elfogadhatatlan modorú. a korábbi riporjaiból egyfajta szolid cinizmussal kevert felsőbbrendűség jött le. nem azon van a hangsúly, hogy kimondta-e, hogy punci. hanem azon, hogy egy szóvivő, akinek a publikus, kimért ugyanakkor tartalmas beszéd a munkája, az nem visz bele érzelmeket. főként nem tapló módon. a haveroknak, meg otthon, mehet a lepetézek, a nyilvánosságnak meg nem.
nem mondom én, hogy halálos bűn, egyszerűen csak nem teszünk ilyet.
Értelmes a srác, képes logikusan beszélni, csak ezt az ágat kellene levedlenie. majd kinövi, remélhetően.

én se vagyok szent és gyakran minden 3 szavam egy igen alárendelő kötőszó, de nem is vagyok senki szóvivője. És nem is akarok lenni.

egyébként meg zsák a foltját, de talán Feri habitusához jobban illett volna Domonkos közönségessége.

Naumov 2009.04.27. 09:57:18

@aesculus: kihagytad a felsorolásból Gál juniort. Tudod, ő volt az akinek tanulmányai során egészen az érettségiig sikerült eljutnia, majd pedig ilyeneket bírt sajtótájékoztatni, hogy "az MSZP programját a fideszével ellentétben 'valódi' közgazdászok dolgozták ki".
süti beállítások módosítása