Gyurcsány Ferenc az uzsorások hálójában?
2009. február 04. írta: TuRuL_2k2

Gyurcsány Ferenc az uzsorások hálójában?

 A többi képviselővel együtt Gyurcsány Ferenc is közzétette 2008-as vagyonnyilatkozatát (és feleségéét is). Miniszterelnöki fizetése bruttó 18 millió forint volt tavaly, amit feltételezhetően továbbra is jótékonysági célokra fordít. Az Altus ZRt. egyszemélyes tualjdonosaként további bruttó 114 milliós osztalékjövedelemre tette szert. Másokban is felvetődött a kérdés: mire költötte el a miniszterelnök ezt a körülbelül nettó 90 millió forintot? A HírTV kérdésére Daróczi Dávid azt mondta, hogy a miniszterelnöki házaspár saját megélhetésére, illetve Gyurcsány édesanyjának és testvéreinek támogatására fordította ezt a pénzt.

 Gyurcsány és Dobrev Klára vagyonnyilatkozatai szerint tavaly semmivel sem gyarapodott a vagyonuk: nincs másfélmillió forint a bankszámlájukon, és nincs legalább ilyen értékű életbiztosításuk, részvényük (az Altus ZRt. 100%-án túl) vagy egyéb befektetésük. Ha megnézzük a korábbi évek vagyonbevallásait, látjuk, hogy 2007-ben bruttó 110, 2006-ban 84, 2005-ben 106, 2004-ben 100, 2003-ban pedig 81 milliót kapott osztalékként. Megtakarításai közben sem neki, sem feleségének nem növekedtek. Gyurcsánynak maradt az 50 négyzetméteres pápai panellakása, feleségének pedig a 400 négyzetméteres budai társasháza (illetve 2004-ben vett egy Opel Zafirát).

 Hogyan lehet felélni 6 év alatt közel félmilliárd forintot? Még a legnagyvilágibb élettel, napi rendszerességű kokszozással sem lenne egyszerű feladat. Miniszterelnökként ráadásul nem sok mindenre kell költeni (a hivatalban lévő kormányfők valószínűleg két kezükön meg tudják számolni, hányszor fizetik egy évben ők az éttermi számlát), viszont igazán tékozló életet élni sem lehet.

 Lehet, hogy Gyurcsány Ferenc csak ugyanúgy vezeti az országot, mint a családi kasszát? Aki százmillióból nem tud megtakarítani, annak igazán nem vethetjük a szemére, ha a köztársaságot is hasonló mentalitással irányítja, s hozzátesz néhány ezermilliárdot az államadóssághoz.

 A tavalyi uzsorás merényleteket felidézve aggodalommal tölt el minket a gondolat, hogy esetleg valami régi adósság nyomja Gyurcsány Ferenc vállát? Még a '90-es években felvett volna egy uzsorástól 100 ezer forintot, havi 100 százalékos kamatra, és azóta mindene rámegy a kamatospénzre? Minden elsején ott várja a szerencsés pénzügyi vállalkozó a miniszterelnököt Szemlőhegyi utcában, és a kormányőrök segítségével lapátolják be a pénzt a fekete Lada csomagtartójába?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr55919794

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vastagbőr 2009.02.04. 19:03:52

A Gyurcsány-család napi megélhetése sokba kerülEgészen pontosan évi 114 millió forintba kerül. Ugyanis Gyurcsány minden évben ennyi osztalékot kap a cégétől, de nyoma sincs a vagyonnyilatkozatában mondjuk a 2007-es összegnek, mint megtakarítás, vagyis elk…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.04. 15:41:22

Tessek, egy elmelet.
Azert kapta a parttol a Motimot, hogy gazdalkodjon vele, a hasznot pedig csengesse be a Haladas ugyenek kasszajaba.

martonx 2009.02.04. 15:42:20

Ezen itt a melóhelyen mi is gondolkoztunk. Persze nem sokáig, elég sokfelé el lehet szórni ezt a pénzt.
Lehet hogy masszívan drogozik.

Szathmáry · www.mandiner.blog.hu 2009.02.04. 15:43:16

Ez egy jó kérdés? Hol van a félmilliárd? Nem olcsó ez a magyar progresszió.

Virág et. 2009.02.04. 15:48:51

Nem mindegy? Leadózott utána. Ha akar, szalonnát süt a húszezreseken vagy elkártyázza az egészet.

Ezt az egész felháborodást nem értem. Ez már a második címlapos blogbejegyzés, ami erről szól. Mit veszítene azzal, ha odaírná, hogy van 60 millió megtakarítása? Mi értelme letagadni (amit sugallni próbál az indexes cikk is), ha már úgyis bevallotta és leadózott utána?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.04. 15:51:10

@Virág et.:
Semmi értelme letagadni, ezért érthetetlen az egész. Meg az is fura, hogy a néhány éve még a száz leggazdagabb magyar között jegyzett Gyurcsány az Altus Zrt-n kívüli személyes vagyonával az egymillió leggazdagabb közé sem férne be...

Bell & Sebastian 2009.02.04. 15:51:12

1., Elitták az anyjával Megyó egészségére!

2 ., Megvan az, svájcban. A trezorja Rudolf Hessével szomszédos, fölötte meg Idi Aminé.

3., Odaadta a Fidesznek

Virág et. 2009.02.04. 15:52:25

@TuRuL_2k2: Én úgy tudom, hogy a 100 leggazdagabb közé a képviselők közül csak Kapolyi fért be. Se Veres, se Gyurcsány nem.

Biztos vagy ebben?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.04. 15:53:05

Ez nem lehet kérdés. Úgy gondolom, szabálykövető állampolgárként mindenről számlát kért, a nyugtákat megőrizte, bármikor el tud vele számolni, ha akar. Ócska kötekedés ez, csodálom, hogy Doomhammer nem háborodott még föl.

Francois Pignon 2009.02.04. 15:55:35

Kulcsár Attilánál érdeklődjetek...

osborne 2009.02.04. 15:57:09

vagy Cusi ügyvédjénél

Virág et. 2009.02.04. 15:58:37

@osborne: Akkor ennyi pénzért elég sz.r munkát végez. Zuschlag még mindig előzetesben.

thorpe (törölt) 2009.02.04. 15:58:55

Most akkor sajnáljuk Gyurcsányt, hogy annyit keres, mégsincs szinte semmije?!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.04. 15:59:03

@Elpet:
Virag et. mar nagyon csattanos valaszt adott.
En se tudnek jobbat.
Kinek mi koze hozza, bazdmeg?

Francois Pignon 2009.02.04. 16:00:29

@Doomhammer: Engem is az izgat kevésbé, hogy a sajátjával mit csinál.

osborne 2009.02.04. 16:01:05

@Virág et.: de hallgat is mint a sír

Virág et. 2009.02.04. 16:02:39

@osborne: Az a Zuschlag, nem az ügyvédje. De ha annyit kellett kenőpénzre fizetnie, amennyi az éves bevétele, akkor elég sz.r éve volt Ferinek tavaly. :)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.04. 16:02:40

@Virág et.:
2005-ig volt top 100-as:
szazleggazdagabb.freeblog.hu/archives/2005/03/

2006-ban (ebben az évben lett képviselő is, addig csak miniszterelnök volt :)) került ki a százból:
www.hirszerzo.hu/cikk.gyurcsany_es_koka_mar_nem_tagja_a_100_leggazdagabb_magyarnak.20754.html

freehckr 2009.02.04. 16:02:42

Engem az egyáltalán nem érdekel, hogy mennyit keres a Főtitkár elvtárs, és abból mennyit takarít meg. Amíg senki nem tud semmit sem rábizonyítani, addig azt mondom: "ügyes". :) Mondjuk bicskanyitogató, hogy ennyi pénzt nyomtalanul el tud verni, de fiatalabb koromban édesanyámnak is ez volt a problémája velem, így kissé "frusztrálna" ha ezt mások szemére vetném. :)

Csupán az érdekel, hogy mikor óhajt leszállni rólunk?! :) Aki ismeri Putyint, protezsálja már be ezt a Ferit a Gazpromba, szerezzen már neki egy jó melót amiért szívesen munkahelyet cserélne. :)

Virág et. 2009.02.04. 16:05:06

@TuRuL_2k2: Az egy nehéz év volt, hiába ... Elkúrták meg minden. :)

Francois Pignon 2009.02.04. 16:07:24

"A magyar lakosság jelentős része - mint mondta - "pénzügyi analfabéta". Magyarországon tízből hat ember szívesen tartja párnacihában a megtakarításait, sokan azonnal elköltik pénzüket, valamint nem értik, mit jelent devizában eladósodni - tette hozzá."
www.okm.gov.hu/main.php?folderID=723&articleID=227645&ctag=articlelist&iid=1

Hiába, Kóka látta kikkel van körülvéve.

osborne 2009.02.04. 16:08:23

@Virág et.: jaj nane ügyvéd & kliens együtt kussolnak. pl mai napig nem tudni hogy és ki fizette vissza azt a 60-70 milliót amit Cusiék lenyúltak. természetesen nem Feri dobta vissza a pénzt, de akár ő is beledobhatott egy kicsit.

@TuRuL_2k2: kivették mert pr miatt gáz ha benne van. nem mintha segítene ez rajta.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.04. 16:09:13

@Doomhammer:

Ez így helyes. Engem nem érdekel, mire költi a pénzét, őt nem érdekli, én hogy jövök ki az enyémből.

Az országban legalább ketten elégedettek vagyunk a fizetéssel, Feri meg én. Én az övével, ő az enyémmel.

tevevanegypupu 2009.02.04. 16:10:59

Nem irigykedni. Majd ha akkor felelosseg lesz a vallukon mint Miniszterelnok Urnak, majd akkor jarjon a szajuk.

kill004 2009.02.04. 16:12:59

@Virág et.: Igazad van! Kotorásznak itt a más zsebében!

Edömér 2009.02.04. 16:16:49

Én is simán el tudnám költeni, nem olyan nehéz az :)

osborne 2009.02.04. 16:17:02

@Elpet: maga totál hazug bevallásokat ad le? akkor tényleg egálban van Ferivel ;]

Virág et. 2009.02.04. 16:18:00

Az megvan, hogy ez nem közpénz? Illetve ha mégis az, akkor a legkisebb baj vele, hogy nem tudni mire költötte, mert akkor az a lényeg, hogy hogyan szerezhette meg egyáltalán.

Szerintem.

trewq 2009.02.04. 16:20:22

Az ajándékozási illeték kérdése nincs megválaszolva? Még a végén adócsalásért fogják lesittelni?

kill004 2009.02.04. 16:20:46

@Virág et.: Ő kereste, nem? Adózott utána, nem? Akkor miről beszélünk!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.04. 16:23:10

@Virág et.:
Persze, nem közpénz (bár azért _számottevő_ része az volt leánykorában :)). De a miniszterelnökség mindenféle kényelmetlen kíváncsisággal jár. Nem csak az érdekli az embereket, ha hirtelen meggazdagodik a PM, de az is, ha semmi megtakarítással nem rendelkezik, hiába keres évi közel százmilliót.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.04. 16:26:26

@tevevanegypupu: Mindannyiunknak az a jó, ha az országnak jókedvű és elégedett miniszterelnöke van, nem pedig, ha csalódott és keserű. Büszkének kéne lenni inkább, nem pedig irgykedni más sikerén.

Virág et. 2009.02.04. 16:27:35

@TuRuL_2k2: Értem én, csak azt nem, hogy mégis mi a fenének tagadja le? Nem nyer vele semmit.

Szerintem kb ennyire veszik komolyan az egészet a képviselők. Nézd meg a többiekét is, szinte senkinek nincs autója, akinek van, annak is max egy Polo vagy valami más alsókategóriás (kivéve Fodor és a Saabja). Komolyan elhiszitek, hogy BKV-vel járnak?

Rohadt színjáték az egész.

osborne 2009.02.04. 16:29:08

@Elpet: most elképzeltem egy országot ahol a miniszterelnök boldog és sikeresen szórja a pénzét, közben az ország államcsőd felé tart és az emberek 70% csalódott és pesszimista ;]

Bummer 2009.02.04. 16:30:27

Örülnétek, hogy végre olyan miniszterelnökünk van, akinek fontosabb a családja, mint a focicsapata, és fontosabb a jótékonykodás, mint hogy állami pénzekből szőlőket telepítsen magának.

sorokinV 2009.02.04. 16:31:50

Szerintem kivételesen helyesen döntött, mikor hamis bevallást adott le. Megkímélt minket egy Szijjártó sajtótájékoztatótól, így megúsztuk a "luxuskormányfő, meg a zemberek" kezdetű szónoklatot.
:)

Francois Pignon 2009.02.04. 16:32:08

@Bummer: Így van. Gyurcsány mama vajon még lesi a gázórát?

osborne 2009.02.04. 16:33:13

@Francois Pignon: Párizsba jár melegedni az Operába

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.04. 16:36:10

namármost amerikában az IRS már végbéltükrözést is csinált volna az Úrnál.

mert ott viszonylag egyszerű a képlet.

Vagyonnyilatkozat, adóbevallás. elemi matematika.

ha eltérés van, akkor bizony azt ki kell tudni magyarázni. ha negatív az eltérés, akkor adócsaló az illető.
ha pozitív, akkor pénzt ad valakinek.

márpedig az ajándékozásra szigorú törvények vannak ám. idehaza is. ez tehát vonatkozik Katusra is.

illetőleg külföldön ennyi pénz eltűnése már egyes terrorellenes szervezetek figyelmét is felizgatná.

tévedés ne essék, nem vádolnám ilyennel. de ennyi pénzért másokat már halálra szekálnak.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.04. 16:39:41

@osborne: az kevés, hogy csalódott és pesszimista, mert aki egy kicsit tisztábban lát, az most konkrétan lefossa az inát a jövő kilátásait szemlélve...

kill004 2009.02.04. 16:51:25

@Bummer: Meg bányát. Szőlőbányát.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.02.04. 16:53:44

Apró Piroskáról tudjuk, hogy "több mint anyós" nem?
. )

Virág et. 2009.02.04. 16:58:34

@osborne: Nem értem, mi a baj, ezt mondta Feri is: felélte a tágabb értelembe vett család. Zuschlag pedig egészen biztosan a Család része, nem? :)

trewq 2009.02.04. 17:03:24

@Virág et.: Mi azt hittük hogy a vérszerinti családjára gondol, nem a cosa nostra-ra.

osborne 2009.02.04. 17:03:37

@Virág et.: azt hitte de inkább ártott a nagy családnak mint nem, most meg betömték a száját nehogy tovább ártson

@Elpet: jaja, 2010 után sztem durvább dolgok is ki fognak derülni, milyen helyzetben az ország

Virág et. 2009.02.04. 17:04:43

@trewq: Nem baj, tévedni emberi dolog. :)

msmester 2009.02.04. 17:04:52

Érdekes kérdés, hogy ha otthon tartja a pénzt párnacihában, akkor miért nincs semmi a nyilatkozat 7-es pontjában (készpénz eszközök)?

Egyébként pedig ha mindenből az államit használja (rezidenciák, járművek, eszközök, ellátás), akkor ebből úgy tűnik, hogy alkalmankénti ebédekre, ruhára és egyéb apróságokra elköltött mintegy 18 milliót egy év alatt... Igen, az annyi mint havi másfél millió forint

Már ez sem rossz teljesítmény, de nézzük csak meg közelebbről a 114 milliós Altus osztalékot. Ezt a hatályos jogszabályok értelmében csak bankszámlára lehet kifizetni, illetve ha nem így történik, akkor előbb vagy utóbb be kell fizetni egy számlára. Nehezen képzelhető el egy 114 dokumentumot otthon tartó miniszterelnök. ;) Ha egyszer ez az összeg megjött a bankszámlára, onnantól minden 2 millió forintot meghaladó utalás esetén a pénzmosásról szóló törvény szerint részletes tájékoztatást kell adni a banknak a rendeltetésről... Ezeket kelle szépen elővenni Feri és kitenni az asztalra.

Vagy dugd fel magadnak a közpénzügyi csomagodat.

Csókolom

kill004 2009.02.04. 17:05:28

@osborne: Szerintem, nem kell itt 2010-ig várni. Sajnos.

teknős 2009.02.04. 17:10:38

Ne mondja senki, hogy el lehet nyomtalanul költeni 100 milliót éveken keresztül! Nincs az a népes rokonság, akire nyomtalanul el lehet költeni ennyit. Jut eszembe, ha én. mint állapolgár azt vallom, hogy ajándékba kaptam 300 e. ft-ot a szüleimtől, akkor az Apeh dokumentet követel. Gondolom GyF is lepapírozta ezeket!

Nyilván már a nehezebb időkre készül, ezért menti a vagyonát külföldre!

Thulsa Doom (törölt) 2009.02.04. 17:18:53

Most már értem, miért vacog a sparhelt mellett szegény gyurcsányanyuka. Ezek után el tudom képzelni, hogy Gyurcsány is rémálmaiban sebesen pörgő gázórákról álmodik.

Nincs valami alapítvány, ahol gyűjteni lehetne nekik, hogy ne fázzanak?

2009.02.04. 17:31:12

Valamilyen befektetésben csendben dolgozik az a pénz.
Biztonsági tartalék a nagy üldöztetések idejére.

tevevanegypupu 2009.02.04. 17:31:26

@Elpet:
Most mar csak keressunk neki egy masik orszagot, ahol jobban megerdemlik. Valami nagy szigetre gondoltam. Olyasmire ahol Pillango is lakott.

Virág et. 2009.02.04. 17:32:00

@reconquistador: De van. Úgy hívják APEH. Amit oda befizetsz, az előbb utóbb úgyis egy képviselő zsebében landol. :)

molaris 2009.02.04. 17:37:06

Szemüveget vettek a Mamának, hogy jobban lássa a gázórát. És mindjárt kettőt, hogy ha nem találná, legyen tartalék.

teemur · http://teemur.blog.hu 2009.02.04. 17:38:09

@martonx: "Lehet hogy masszívan drogozik."

Ez sokat megmagyarázna dadogásaiból és fellépéseiből.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.04. 17:40:24

@molaris:

legalább az egyiket gucci kerettel.
akkor el fog menni a 110 guriga is.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.04. 17:48:10

Azért komolyra lehet ám ezt fordítani.

Azt senki sem hiányolja, hogy ennyi pénzből nem forgat vissza semmit a magyar gazdaságba? Nem vesz részvényeket, nem alapít céget, nem emeli a cége törzstőkéjét beruházási céllal, hogy több pénzt keressen itt, Magyarországon? Ami pénzt aztán újra befektethetne, úgy, ahogyan a világon mindenütt lezajlott azokban a gazdaságokban, amelyek naggyá lettek? Bizony, példaértékű mindez.

gapinthebreath 2009.02.04. 18:01:19

Biztos kivitte EUR-ban egy külföldi számlára, majd a teljes összegben nyitott egy forint vételi pozíciót 10%-os tőkeáttéttel decemberre vagy januárra 250 körül.

Mert ha ő nem is, de valamelyik tanácsadója tuti látta előre, milyen bukta lesz.

states 2009.02.04. 18:11:59

Nem értem, hogy mit nem értetek, ott van a bevallásban, hogy Katus néni gázszámláját is Fletó állja. Bár akkor meg felvetődik, hova lett Katus néni nyugdíja?

tevevanegypupu 2009.02.04. 18:18:02

Katus neni felajanlotta nyugdijat ....nem mondjuk meg melyik szervezetnek mert ez nem PR akcio.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.02.04. 18:18:49

@states:

ennyiből Katus nénihez dedikált leágazás lenne a déli áramlatból

Virág et. 2009.02.04. 18:22:11

@denever: És ki mondta, hogy nincs? :)

kamasuka 2009.02.04. 18:32:24

Nevetséges az egész. Ráadásul tegnap az indexen virítottak az Orbán legatyásodott és az Orbánné ... c. cikkek (érdekes lenne vizsgálni mióta PK Orbánné), ahelyett hogy elérte volna az agyakat, hogy Fleto vajon mifaszra költött napi 200k felett?

Ma Daróczi megmagyarázta, de nevetséges az egész, különösen hogy ha Ferenc testvér adakozik, plusszos az ügy, akkor ott a média. Ha minuszos (Zusi pere, 56os koszorúzások) akkor csak becsusszan éjjel, elhagyatva.

kamasuka 2009.02.04. 18:33:51

@teemurnak:

Az is lehet, hogy naponta 190k-t agyturkászra szokott otthagyni, a maradékból meg villanyvasútat vesz. :)

Invictus 2009.02.04. 18:34:07

kamasuka: Szerintem már összekombinálták hogy válófélben vannak Orbánék, hisz külön költözik az asszony, ezt akarták sugalmazni.

states 2009.02.04. 18:50:51

@denever:
Lebucco lesz az a leágazás.. .Egyébként ugyanaz deja vu érzésem van, mint a terézvárosi önkormányzat esetében, akik piacosították a fél Andrássy utat. Már annyira a dolgok legtermészetesebb ügymenete lett a lopás, hogy nem is értik, mit akarnak tőlük, hiszen idén is csak azt csinálták, amit eddig. Fletó se veszi a fáradtságot, hogy összetákoltasson, ha nem is egy hihető, de legalább egy ellentmondásoktól nem ordító vagyonnyilatkozatot. És igaza van, holnap már senkit nem érdekel, még minket sem...

fran7 2009.02.04. 18:52:13

Nem ide tartozik de éppen most mondta a tv-2 srác. Guantanamo a világ legismertebb fogolytábora. Vajon hallotta már azt a nevet, hogy Auschwitz vagy Birkenau esetleg Gulág. Ezek ilyen hülyék. Mintahogy valaki elhiszi, hogy ennyi pénzt el lehet tapsolni látszat nélkül. Ennyit Gyurcsány nagyszerű üzleti szakértelméről.

Shore 2009.02.04. 18:58:33

Van olyan lehetőség is (bár nem hangzik olyan jól, mint a fentebbi elméletek:)), de a vagyonnyilatkozat formája/tartalma alapján lehetséges, hogy minden pénzét az Altus-ra költötte (pl. jegyzett tőke emelés).

Plutonic 2009.02.04. 19:35:15

@teemurnak: Én a szociopatára tippelnék inkább....

is 2009.02.04. 19:55:18

én a magam részéről támogatom, hogy legyen nagyobb kontroll a közszereplők pénzügyei felett. az USA-ban pl. már a harmadik kormánytagnak derültek ki ilyen problémái néhány hét alatt. csak annyit, hogy persze ne válogassunk, és legyünk pártatlanok. ha már felállítjuk ezt a mércét, állítsunk oda melléje mindenkit.

azerintem a kérdés jogos, de mindenféle gúnyos és hátsó szándék nélkül. Daróczi pedig javítson a válaszon, mondjuk azzal, hogy bemond egy házat, vagy két autót, vagy Antarktiszi nyaralást 20 főre. persze az is csak egy évre elég. ha meg megvolt említve a háza kormányőrös védelme, akkor mondja, hogy az került annyiba.

Nagyvakond 2009.02.04. 20:22:40

Na, én most semmi értelmeset nem szólok hozzá, de itt legalább leírhatom offolásmentesen - mosolygós arccal, hogy... hogy... hogy


ggyyyyurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrcsááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááány

(De jól esett, azt a rezes kutya keserves bajszát!)

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2009.02.04. 20:29:12

Mi ez a parasztvakitas???

Adolf Hitler Bormanra bizta a tulajdonait az o neven futottak a vagyonahoz kapcsolod dolgok.

Manapsag jo magyar prolitikusaink, a csalad neven grundoljak ossze a vagyont a keszpenzt pedig off-shore szamlakra utaljak.

Nincs olyan hulye prolitikus aki ezt a vagyonbevallasosdit ne tudna kijatszani.

Fellehet setalni a Normafa utra joval a Koka villa elott lathato az utca kozepe tajekan most keszult el a Draskovicsnak a villaja, persze a lanya neven van, aki diak ...

Miert ne is vizsgalja meg a tarsadalom kuldottei a prolitikusok csaladtagjainak ketes eredetu tulajdonait, es mi van az off-shore szamlakkal , atutalasokkal, ugyvedeket es bankszamlakat kellene monitorozni.

Ti meg vitatkoztok itt a felszinrol, nevetseges orszag., Pocegodorbe valo mind a sok hulye aki hagyja ezeket ilyesforman eloskodni.

Ha a politikusok ilyen nagykanallal lopnak, mindenki feljogositva erzi magat, hogy o is lopjon. Undorito orszag, undorito tudatlan birka csocselekkel....

JO EMBEREK menekuljetek

lamed 2009.02.04. 20:40:32

"ott várja a szerencsés pénzügyi vállalkozó"

Ez óriási! És tényleg, a "vállalkozó" és a "bűnöző" ma már szinonim fogalmak.

12341234 2009.02.04. 20:46:10

@Chaoyang: olyan szar az ország amilyen, de még mindig jobb mint külföldön trógernak lenni...

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2009.02.04. 20:48:51

Nagyon naívak! Szerintetek mibül vettek Orbánék lakást....:)

Bigfater

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.04. 20:57:58

@is: De a kormányőröket az állambácsi finanszírozza. Ezt a hülyeséget, hogy a Prime Minister fizeti?? Ezt van olyan hülye aki elhiszi? Meg, hogy Ő fizette a kiépítést?? Biztos visszalízingelteti. Mint Balatonöszödöt. De tényleg évi 100milát eltapsolni nem egyszerű. A tőkemeléstmert említette valaki nem az osztalékból szokás. Meg erre a számviteli törvény olcsóbb módot is ad.
Ha én azt mondanám vagyonosodási vizsgálatkor, hogy nem ajándék hanem szó leghagyományosabb értelmében támogatott a családom. Körberöhögnének.

Walle 2009.02.04. 21:01:30

Egy nagy malacperselybe tömködi az összeset, amin egy "Kivándorlási pénz" felirat olvasható. Ennyi.

gitáros 2009.02.04. 21:02:50

Legalább említést tehettél volna a posztban arról, hogy állítólag ő állja a saját biztonsági dolgait, amire ugyebár eszméletlen pénzeket el tudnak költeni... Nem kell feltétlenül elhinni, de enélköl kicsit egyszerű az írás. Szerintem.

oldspieler 2009.02.04. 21:04:12

Vannak családok , akik igazán felkészülnek a várható jövőre, előre becsomagolt bőrönddel. Jön a nagy krach, télak a már előkészített jövőbe. Remélem tévedek!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.04. 21:06:23

@gitáros: Elhiszed, hogy a biztonsági dolgokat ferenc testvéf fizeti??? Ne légy naív!!

boj (törölt) 2009.02.04. 21:09:41

"állítólag ő állja a saját biztonsági dolgait, amire ugyebár eszméletlen pénzeket el tudnak költeni"

Ezt a Köztársasági Őreztednél kissé megmosolyognák.

Persze az In-Kalnál már kevéssé:)

0xFFFF 2009.02.04. 21:11:00

@Virág et.: Tényleg ! Miért tagadja ?

Kivlov 2009.02.04. 21:11:32

kurcsány!!! told el kerékpárt a vérvörös brébe!!!

G.T. 2009.02.04. 21:12:58

Feri bunkert építhet a sok pénzből, mint Hitler annakidején, mert érzi, hogy közel van a bukta... De lehet, hogy csak egy kis csinos nyaralót valami egzotikus helyen, és pár hét múlva el is hagyja Magyarországot.. az utolsó mondata az lesz, mint az első: "elkúrtuk", csak most annyi hogy nem lesznek tüntetések, mert ha már nagyon elkurtuk, akkor gondolja jobb lelépni, aki marad az meg dögöljön meg ezen kis hazánkban! "el lehet menni", mondá ő, és elmegy...

átlátó 2009.02.04. 21:13:08

Ha beszarnak is csak egy ágyban tudnak aludni. Pedig szeretnének egyszerre kettőben is. :)
Én akasztani szeretnék. Egyszerre csak egyet és a lábánál fogva. Nyílvánosan néhány órára aztán menjen amerre lát. Jó ember vagyok e?

0xFFFF 2009.02.04. 21:13:31

Most nézem, az összes régi kiszes itt van ! :)

S. Annyi 2009.02.04. 21:13:51

Milyen lehet pénzbe fulladni?
gyurcsány!!!! Lécci lécci lécci lécci!!!!!!

Kopiás Attila Steve 2009.02.04. 21:15:00

Én 100%-ra tippelném, hogy egyszerű offshore dolog, leosztva 3-4 ország között különböző devizákban és kész, nincs az a válság - legyen gazdasági vagy belpolitikai - bárhol, ami ferit innentől kizökkentené.
Az kéne, hogy a törvények megszegésének legalább elméleti büntetési tétele legyen, mert ez most olyan, mint a választási csalásoknál. Ott ha egy párt megszegi a kampánycsendet, vagy leplakátozza más plakátját, a választási bíróság ülésezik egyet és azt mondja, hogy nem szabad, ami halottnak a lábujjcsók. Javítsatok ki, de ha valamelyik politikusnak annyi szerepel a vagyonnyilatkozatában, hogy 1db guminő, annak se lenne semmi jogkövetkezménye.

Kivlov 2009.02.04. 21:15:12

@átlátó:

legjobb vagy.
ezt kellett volna '89-ben. Nem a mellünket verni, hogy vér nélkül...

Kalmár 2009.02.04. 21:15:28

Azt ugye nem gondolja senki, hogy nem csurran az elképesztő beruházásokból? Metró dupla áron, M6-os minden domb alá alagút, két dob közé híd project? Eladni minden pesti és budai műemléket 2 forintért? stbstb
Az a durva, hogy nem csak a fizuját verte el, hanem a "másodlagos" bevételeket is. Lehet, hogy van valahol egy nagy disznó, vágással a hátán és abba tömködi??
Mondjuk most eszembe is jutott egy disznó, akinek lehetne már egy lyuk a hátán....
De ez mind gonosz vádaskodás, amivel én nem is értek egyet, szerintem azért nem maradt, mert mindet befizette a gázártámogatási alapba.
Esetleg a Guantanamói rabok költöztetésére, Miskolcra, az avasi lakótelepre?

S. Annyi 2009.02.04. 21:18:25

Vegyen magának orvost, gyögyszert, kórházba nem mehet idehaza, bezáratta a gyogyót. Máshová meg azért nem, mert eltennék láb alól a nővérek, az orvosok, a portás, a takarítónéni, vagy a műtőssegéd. Vagy én.

pihenő vándor 2009.02.04. 21:21:04

Reméljük az elvtárs nem jut koldusbotra. Akkor mi lesz az országgal?...

Ombudsmanyus 2009.02.04. 21:21:08

Szerintem titokban törleszti az államadósságot, bár elég gyenge hatásfokkal.

Mondjuk én az egy éves osztalékából kihúznám villanyoltásig, pedig az reményeim szerint még jóval arrébb van.

Tóth Ágas 2009.02.04. 21:25:01

Ő akkor is egy igazi baloldali. Ezt bizonyítja 50nm-es pápai panellakása.
(A legjobb PR a törzsszavazóik felé. Hiba lenne eladni. Meg ez nagy poén a haverok között is, jókat röhöghetnek rajta.)

Kalmár 2009.02.04. 21:28:33

Hajjaj, most jut eszembe. Az ajándék nem adómentes. Talán 2000 ft fölött már adózni kell utánna, jövedelem adó!!
Persze biztos, hogy befizették a rokonok. Remélem utánna néz valaki, persze tökmindegy minden törvény vonatkozik mindenkire.
Kivéve a gyevi bírót!

Levi 2009.02.04. 21:29:13

Ki aza seggfejg.ci, aki még "Miniszterelnök Úr"-nak titulálja ezt a gigerli majmot??? (TV4pupu) OMFG!

Levi 2009.02.04. 21:34:22

Arról van szó, hogy gáz nélkül ment át a vagyonosodási vizsgálaton, pedig ha a "szélesebb értelemben vett család" él belőle, akkor bizony AJÁNDÉKOZÁSI ILLETÉKET KELLETT VOLNA FIZETNIE!!!
Bassza a kurvaanyját mellbe! A szívlapáttal!
Mindenről számlát kért? Számoljon el a költéseivel!
Számlát az asszony LuoisVuttonjáról, a NewYorki útról, MINDENRŐL!

nem nemsiker_s 2009.02.04. 21:38:03

Az az ország tragédiája ahogyan ez a csapat az nemzet vagyonára rátette a kezét. Tombol a kontraszelekció a leghitványabb szerviens köpönyegforgató jut a csúcsra.
Az ország nyögi a Szoclib dominanciát.

"Szeretnék nagy rokonszenvet érezni a magyarok iránt, de ez nem sikerül nekem. Nem tudok mit kezdeni e tanulatlan nép vadságával és éretlenségével. Sohasem voltam az ancien régime feltétlen híve, de kérdéses számomra, hogy a politikai bölcsesség jelének tekinthető-e, hogy a sok gróf közül a legokosabbikat [Tisza Istvánt] meggyilkolják, a legbutábbikat [Károlyi Mihályt] pedig megteszik miniszterelnöknek. (Sigmund Freud levele Ferenczi Sándor pszichoanalitikushoz, 1918. november 18.)||"

tevevanegypupu 2009.02.04. 21:42:28

Kokanak adta. Szegenynek szuksege volt ra es odaadta.

pihenő vándor 2009.02.04. 21:44:50

Egyébként ügyes, ha olyan mértékben - mint ahogy itt: index.hu/politika/belfold/gyf8404/ spekulálgatnak - tudja támogatni a családját. Ha ez meg tudná oldani szélesebb körben, egészen biztosan pajzsra is emelnék egyazonban.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.02.04. 21:48:26

@Virág et.:

Jobban nem is érthetnék egyet. Merthogy AZ EGÉSZ:

www.kibulizottorszag.net

kiderül, hogy rohadt színjáték. Nagyon rohadt.

Francois Pignon 2009.02.04. 21:56:49

"tavaly felújításokat is végeztek a villán, festettek és új bútorokat is vettek, ezeket azonban nem lehetett, nem kellett feltüntetni a vagyonbevallásban, mivel értékük nem éri el a bevallási küszöböt"

Reméljük, ezúttal az áfa körül is minden rendben volt.

pihenő vándor 2009.02.04. 21:57:34

@tevevanegypupu:

@Elpet:
Most mar csak keressunk neki egy masik orszagot, ahol jobban megerdemlik. Valami nagy szigetre gondoltam. Olyasmire ahol Pillango is lakott.

Jobb hely kell, egy olyan szigetről vissza lehet jönni.

surayana 2009.02.04. 22:06:00

Gyurcsány a politika előtt lett milliomos,OVI a politikából. Árnyalatnyi különbség

trewq 2009.02.04. 22:09:22

surayana: Az Apró-klánról elfelejtkezel? Hátszél nélkül szét tudta volna lopni az állami vagyont? Az Apró piroska által vezetett MFB-től kapott hitelt stb.

Alex Raps 2009.02.04. 22:10:43

Tuggyátok hogy van ez! A politika annyira lerontotta a gazdaságot hogy a banki betétek sorsa kétes és ezért aztán Liectenstein-i számlán gyüjti az itt olykeservesen összekuporgatott milliárdjait. Az meg mint nyilvánvaló nem belföldön van, így az nem is belföldi megtakarítás. Tehát semmi köze egy magyar vagyonnyiltakozathoz. >:)))

Francois Pignon 2009.02.04. 22:11:11

@surayana: Látom van még reménye Gyurcsánynak, amíg vannak ilyen tájékozott emberek. :/

Oszt a Gyurcsány-vagyon honnan vagyon akkor?

zolibacsi 2009.02.04. 22:28:17

gyerekek egy keresem lenne

LOJE MAR LE VALAKI EZT A PSIHOPATAT

most komolyan szerintetek ez a gyurcsany ez normalis?
hat hogy lehet egy ilyen marha magyarorszag miniszterelnoke??????????????????????????????
Eljen a forradalom

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.04. 22:35:11

@Shore:
2002-ben is 750 millió volt az Altus jegyzett tőkéje (ma is annyi).

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.02.04. 22:44:54

Eredetileg w blogjába írtam, de inkább ide passzol:

index.hu/politika/belfold/vgynnyltkzt0/!2
Nagyon nem csodálkozom már semmin, de Kapolyinak azért sikerült kicsapnia a biztosítékot. A tavaly 2.2 milliárdot kereső kivénhedt eocénos-ukránáramos-álszocdemes kommancsnak volt pofája beírni, hogy havi bruttó 523 ezret kap az MTA SZTAKI-tól, meg még bruttó 455 ezret az MTA-tól, mert ő ugyebár akadémikus is.

Ez utóbbival sok mindent nem lehet tenni, kihalásos alapon megy, de hogy havi öt kilóra lefejjen egy MTA intézetet is, ahhoz bizony nagyon nagy pofaszerkezet kell. Ajánlom dr. Pálinkás Elnök úr figyelmébe: ha akarnának, bizony lehetne hol spórolni (miközben a fiatal, ténylegesen kutató kutatók foglalkoztatására meg nincs pénz...).

kiscsikó · http://www.volvowiw.hu 2009.02.04. 22:53:31

offshore cége van azt meg nehéz bebizonyítani, hogy van....

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 23:04:36

kö-nyör-göm , valaki süppessze már a fletót a mariana-árok aljára...

URH: Kék fény
U-A- A- Å!
U-A- A- Å!
Kék fény! Kék fény! Kék fény! Kék fény!

Az vagy nekem havonta egyszer
Ami az agynak a daganat
Årad belôled a kék fény
Elárasztod az agyamat
Kék fény! Kék fény! Kék fény!

Årad belôled a kék fény
A sugárzásod révén
Egész biztos meghalok
Meghalok a végén
Kék fény! Kék fény! Kék fény!

Szabó László, te kedves
Ismeretlen tette
Megvan a gyilkos, az ország örül
Kék dicsfény a fejed körül
Kék fény! Kék fény! Kék fény!

Mozaikkép lett az arcod
Összerakni nem lehet
Valld be, kedves Szabó László
Miért gyilkolsz engem meg!?
Kék fény! Kék fény! Kék fény!

Meggyilkol a Kék fény
Åldozat leszek a végén
A forró nyom hozzád vezet
Szabó Lajos, mossál kezet!
A forró nyom hozzád vezet!
Szabó Lenke, mossál kezet!
A forró nyom hozzád vezet4
Szabó Lóci, mossál kezet!
A forró nyom hozzád vezet!
Szabó Lajos, mossál kezet!
A forró nyom hozzád vezet!
A Szabó család, mosson kezet!
Kék fény! Kék fény! Kék fény!

Holdacska 2009.02.04. 23:19:21

azért szeretnék látni egy posztot, amint a szőlőhegyeket és bányákat tulajdonló család vagyonnyilatkozatát is így kibeszélitek!

És tegyetek különbséget azok között, akik politizálással lettek vagyonosok, és akik már vagyonosan kezdtek neki, ugye nem kell neveket felhoznom hozzá?

További kellemes gyülölködős fröcsögést! Ha nem lenne ennyi gyűlölet, akkor már rég máshol tartana az ország... ha pedig annyi pénz lenne az államkasszába,amennyi gyűlölet szorult a fröcsögősökbe, akkor mi lennék a Világ gazadsági nagyhatalma.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.02.04. 23:21:05

off
(ufo drága, a buzi Menyhártnál és a buzi Müllernél vonalassabb
fletó buzit nem nagyon találsz a pályán.)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 23:23:02

@Holdacska: "...ugye nem kell neveket felhoznom hozzá?.." neveket követelünk...!

nyakóbenzinkutaspista benne van...?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 23:25:34

@gloire: ?
ezt nem tom össze rakni, mint a mozaikképet...
ki buzi...? vagy mi van...?

ki 'vonalassabb'...?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.04. 23:25:36

@Holdacska: Te ezen a földön élsz???
Olvasol is néha??? Vagy a gumibelső elég tág?

trewq 2009.02.04. 23:27:00

"
És tegyetek különbséget azok között, akik politizálással lettek vagyonosok, és akik már vagyonosan kezdtek neki, ugye nem kell neveket felhoznom hozzá?"

Mennyire fárasztó, hogy ezt a hazugságot szajkózzátok! Az apró-maffai kapcsolatai nélkül fletó csak egy aktakukac lenne.
De igazad van, beszéljünk a szőlőbányákról! Te mennyit kapsz ezért? Mert Farkasházyról tudjuk, hogy drágán kurvult el. Neked mennyi a tarifád? 100 ft-ért írsz egy cikket a kommunista nőnapról és fikázod Orbán Viktort?

Holdacska 2009.02.04. 23:29:53

@ufó: neveket? :D ne röhögtess:)

Nézd meg Viktor honann indult, mondjuk egy 1990-es videón és miféle ház, bánya és szőlő tulajdonossá vált a politizálással szerzett pénzből. Mondhatnám, hogy csóriseggel kezdett politizálni, majd felvásárolta Felcsútot,Tokajt.....

Ellenben Gyurcsány Ferenccel, aki nem megélhetési politikának kezdett, neki már akkor meg volt a biztos megélhetése, mikor Miniszter Elnök lett, és mai napig minden egyes fizetése jótékonysági célra megy.

Mellesleg az Orbán klán többi tagjának miért titkos a vagyonnyilatkozata? Netán oda dugdosta Viktor a vagyonokat? Lévay lady és Orbán papa vagyonnyilatkozatára is kiváncsi lennék.

Holdacska 2009.02.04. 23:31:56

@trewq: nehéz elviselni az igazságot? Én nem adtam el magam, mint Csintalan vagy Vámos.

Holdacska 2009.02.04. 23:33:43

@Noname Cowboy: Magyar Nemzetre gondolsz? tudod, azt azok nem olvassák, akiknek IQ-juk a pozitív tartományban van!

pihenő vándor 2009.02.04. 23:33:58

@Holdacska: ha pedig kevesebb pénzt csórtak volna ki az államkasszából, kevesebb gyűlölet szorult volna kevesebb fröcsögőbe, ez egy jó szempont, kicsit emeltebb fővel lehetne szembenézni a Világ gazdasági nagyhatalmainak összeomlásával.

pihenő vándor 2009.02.04. 23:36:35

@Holdacska: úgy általában, pártszíntől függetlenül

Thulsa Doom (törölt) 2009.02.04. 23:37:28

@Holdacska:

Így van! A dolomitban és mustban fürdő, harácsoló Orbánnal szemben Gyurcsány Ferenc miniszterelnök úr megdolgozott a vagyonáért!
Biztosan tudom, hogy a kiszgyűlések után este csillét pakolt, és pizzafutárként dolgozott. Az ebből összekuporgatott pénzből vette meg a mosonmagyaróvári alumíniumkombinátot.

Na mennyéé anyádba!...

Holdacska 2009.02.04. 23:38:38

@pihenő vándor: kezdjek sorolni?
Széchényi terv,székház eladás,MUPA, Millenáris Park halastava, Nemzeti Színház, Happy End,Ezüsthajó KFT, Korona úsztatás, Bostoni járat, beléptető kapuk, Kaja Ibrahim, Josif Toth, Princz.... igazad van... sok pénzt kicsórtak

Holdacska 2009.02.04. 23:40:16

@reconquistador: tudod, halottra jót vagy semmit
bunkó paraszt, ha neked se lenne anyád, akkor megtanulnál nem anyázni

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.02.04. 23:40:38

"ezt nem tom össze rakni,"
pedig nem nehéz. az a két ember rajong feriért,
és az "eszméért". tudom, kínos, meg ki gondolta
volna, de ez van.

Holdacska 2009.02.04. 23:41:40

@reconquistador: amúgy a Pervoltól habzik ennyire a szád?

nyugi gyerekek, 2010ben sem lesz Árpád fődje Orbán orké, nem lesz koronázás! take it easy

boj (törölt) 2009.02.04. 23:43:35

@Holdacska: "miféle ház, bánya és szőlő tulajdonossá vált (..) majd felvásárolta Felcsútot,Tokajt....."

Nohát, erről nem is tudtam! Leirnád részletesen?

Feriről unásig köztudott, hogy a zsidóktól elvett házában a Fittelinán keresztül még az kilincs áfáját is visszaigényelte, vagy Aprókon keresztül hogyan jutott rendszerváltáskor a cégekhez, de ez a Viktoros szál érdekelne.

Ha egyet még megtennél: mindkettőjük vagyonát is vessük össze forintosítva. Jó lesz az orrukra koppintani.

pihenő vándor 2009.02.04. 23:45:26

@pihenő vándor: igazad van, tulajdonképpen túl rég volt az, hogy egy adott ponton ha túllőttek a célon, az illetők kardjukba dőltek. Az sohasem történt meg, hogy megrendeljék a selyemzsinórt.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 23:45:33

@Holdacska: szegénykém...
velem ne törődjél, van itt munka néked bőven válaszolni...
először is olvasdd el a posztot...
aztán majdan ovi-t széjjelkapjuk még egy éjjel, bízvást möglásd..., egy másik poszt alkalmábúl...

jó munkát..., avagy, mit mondtak a bányászok a mélybemerülés előtt?
jó szerencsét...

pihenő vándor 2009.02.04. 23:46:10

nocsak, az előbbit Holdacskának szántam

trewq 2009.02.04. 23:47:51

Holdacska ezt komolyan gondolja???

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.04. 23:47:52

@gloire: még az is meglehet, hogy igazad van...

de a poszt..., szerinted..., nem kiált 'kék fényért'...?

pihenő vándor 2009.02.04. 23:49:13

@ufó: Szerintem most a "Szivarszünetnek vége!" fog elhangzani, mint a viccben.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.04. 23:51:13

@Holdacska: Nem zavar, hogy amit itt felsorolsz már kissé elcsépelt? Ez a felsorolás eltörpül ferenc testvér és barátai tettéhez képest. Soroljak neveket? Csak azt nem sikerül meglátni. Meg ferenc multja is érdekes olvasmány. Csak kedves holdacska el kellene olvasni. Mindjárt nem látnád ilyen színben imádott vezéred!

Thulsa Doom (törölt) 2009.02.04. 23:54:03

@Holdacska:

"...nem lesz koronázás!"
Dehogynem!
Akkor is megkoronázzuk Viktort, ha a fejetek tetejére álltok! Még epokittal rá is ragasztjuk a koronát, hogy soha ne lehessen levenni onnan!!!! hehehe, barom.

trewq 2009.02.04. 23:54:06

Holdacska csak nem személyesen Sas József?

arokaso.blog.hu/2008/07/22/sas_jozsef_1

murcicomp 2009.02.04. 23:55:27

Na ezt a pozitív IQ-s dolgot nem értem, de mindegy ő biztos a hold sötét oldaláról jött!

én58 2009.02.04. 23:59:34

@Holdacska: Hál'Istennek biztosak lehetünk benne, hogy te ezekért a hozzászólásaidért nem kapsz pénzt, mert annyira, de annyira buták...

Fucksee 2009.02.05. 00:02:04

Szerintem bölcs módon a gyerekei nevén van a pénz...

pihenő vándor 2009.02.05. 00:02:21

@Holdacska: kb a következőt csinálod: latrinában állsz és szortírozod, hogy melyik kié. Sok sikert!

Invictus 2009.02.05. 00:03:44

@reconquistador: Nem lesz koronázás, helyette lesz államcsőd. Köszönhetjük majd a sok-sok Holdacskának, akik annyira rettegnek az Orktól, hogy saját kezükkel lökik a pöcegödörbe hazájukat, csak hogy "ne legyen az övé", LOL

pihenő vándor 2009.02.05. 00:10:07

Kifingik, pokolba jut, végleges helye előtt körút, első példa: lassú tűzön ég, második példa: már nem emlékszek, valami rossz az is, borzasztó, a harmadik: szaroshordóban nyakig, laza szivarozás, ezutóbbi pazar perspektíva lévén a töbittől eltérően boldogan kiválasztva, majd helyet elfoglalva az örökkévalóságig tartó helyen hangzik el hogy: "Szivarszünetnek vége, alámerülni!". Valami ilyesmi a lényeg.

Thulsa Doom (törölt) 2009.02.05. 00:11:06

@Invictus:

Ja, de ez önmagában még nem lenne elég. Pont azért tartunk itt, mert a másik oldalon ugyanennyi agyalágyult hülye van, akik meg csak azért szavaznak a "jobboldalra" mer utálják a szemétkádáristakomenyistákat.

Nekik se kell semmilyen előremutató program, elég a valaki ki áll és annyit mond, hogy: gyurcsányahibás, monnyonle!
Hülyékkel nem működik a demokrácia.

pihenő vándor 2009.02.05. 00:14:08

@ufó: de nem kell aggódni, az max. a pokol lesz. Addig valahogy ki kell majd húzni, tudod? majd lesz idő lazítani ott. Addig itt lapátolunk, a Kapun innen.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.02.05. 00:17:22

@ufó:
de igen. végül is mindkettőnknek igaza van. )
na csit, halgassuk holdlakót!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.05. 00:18:22

jóccccakát holdacskának, s néktek, s a zufónak is...

Invictus 2009.02.05. 00:33:12

@reconquistador: Igaz, és természetesen egy nyugat-európai demokráciában az Orknak is rég bukott politikusnak kéne lennie, csak ahogy nehéz elképzelni, ahogy pl. a Forza Italia kirúgja Berlusconit, ugyanúgy ez is sci-fi lenne... :)
A kifejezetten rá fókuszálódó, a racionalitás határát is sokszor átlépő gyűlölet, ami a kiábrándult baller szavazók körében is megnyilvánul iránta, pedig az egyik utolsó esélye Fletóéknak.

kukkak 2009.02.05. 00:45:11

Bűn és büntetés

Nem követhetsz el igazságtalanságot anélkül, hogy ne szenvedj igazságtalanságot. Senki sem dicsekedhet olyasvalamivel, ami ne hozott volna fejére kárt, mondja Burke. A nagyvilági életet élők nem látják, hogy önmagukat zárják ki az élvezetekből, azok hajhászása által. A vallási türelmetlenség vitézei nem látják, hogy önmaguk előtt csapják be a menny kapuit, midőn mások elől akarják becsapni. Ha elfeledkezel mások szívéről, a magadét veszíted el. Az érzékek minden személyt szeretnének tárgynak venni, a nőket, a gyermekeket, a szegényt. Az a mondás: kiveszem a zsebéből, vagy kihasítom a bőréből, mély filozófia.
A szeretet és az igazságosság minden megsértése társadalmi életünkben gyorsan megbűnhődik. Büntetése: a félelem. Amíg egyszerű érintkezésben állok embertársammal, szívesen érintkezem vele. Úgy érintkezünk, mint víz a vízzel, mint egyik légáramlat a másikkal, természetes és teljes átömléssel és áthatással. Mihelyst azonban bármi részt eltértünk az egyszerűségtől, és felemás viszonyba kerültünk, ha valami jóra törekszem, ami neki nem jó, szomszédom megérzi az igazságtalanságot, messze kerül engem, ahogy én is messze kerülöm őt; szeme nem keresi többé az enyémet. Háborús állapotba kerültünk, benne gyűlölet, bennem félelem vert tanyát.
... Hasonló megtorlással jár a társadalom minden ősi visszaélése, általában és egyes esetben is: a vagyon és hatalom igazságtalan felhalmozása. A félelem nagyon bölcs tanító és hírnöke minden forradalomnak. Ennek tanítása ez: valami rohadt, ahol felüti a fejét. A félelem holló s bár nem látod világosan, mire les, bizonyos, hogy van valahol holttest. A tőkénk félős, a törvényeink félősek, művelt osztályaink félősek. A félelem évszázadokon át bőgve, morogva fenyegette a kormányzatot és a tulajdont. Ez a vészmadár nem hiába rikácsol. Nagy igazságtalanságokat hirdet, amelyeket felülvizsgálat alá kell venni.

R.W. Emerson (1803-1882): Ember és természet

quasar 2009.02.05. 01:00:52

Ez hihetetlen, hogy ezt a szemét bandát (tökmindegy, hogy Gyurcsány vagy Orbán) bárki védeni próbálja. Mindkettőtől meg kellene szabadulni. Ennyi. De nem fogunk. Itt fognak ülni a nyakunkon, amíg meg nem döglünk. Csak forgunk magunk körül...

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2009.02.05. 01:08:49

Holdacska, ha "politikán kívül" szerezte a vagyonát, akkor mért van az, hogy amikor vagyont szerzett, az összes szerződésében az állam volt a másik szerződő fél? Szalay utcai ingatlan és társai, amit kedvenc szuperhősöd, Fletó 10 milláért vett meg az államtól, az állam pedig 100 milláért bérelte tőle vissza, és újabb 100 milláért még át is építette Fletóka számára, mielőtt a bérlet lejárt volna. Ideje lenne felébredni végre.

boj (törölt) 2009.02.05. 01:16:17

"Szerintem bölcs módon a gyerekei nevén van a pénz..."

Jah, csak az ilyenért egy átlagember jó eséllyel kap vagyonosodási vizsálatot...

magyar-magyar szótár 2009.02.05. 04:32:19

Ledöbbent, hogy Fényhozó Értelmiségünk ennyire tudatlan a milliárdosok életéről. Azon fantáziálni, hogy Gyurcsány mire költi az éves jövedelme látható jéghegy-csúcsát.
Hiszen a 112000000000 -ban nincsenek benne dossziécégei offshoreizált jövedelmei, a strómanjánál, Leisztingernél kiheklyezett jószágainak hozadékai.
Valamint nagyonjól tudhatjátok, hogy Gyurcsányék bioitnessz élnek. A fitnessz -és uszoda semmibe se kerül nekik, illetve az ALTUS-ba bekönyvelve (könmyvelésileg még a Nomentana-ban amortizálva nulára)
De gondoljatok bele, hogy a háztartásukat jelenleg könyvelési (doszié)szinten működtető cégnek fogmosásutáni szájöblögetésre egy fitness&bio életmódot folytató családban Eviani Víz-zel kell szolgálnia. . Van fogalmatok egy adag szarvasgombás tojásrántotta parmezánsajttal ktg-éről???

Gyurcsány egyébként puritán, spórolós ember, pl kari'-ra a közös sítúrára Opel Zafirát béreltetett, pedig van hétszemélyes AudiQ7-es is. De esetleg egy VW Transporter caravelle kivitelben Syncro, nagyjából 14 milla alaphangon ( flottakedvezménnyel...)

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2009.02.05. 05:10:00

@Holdacska: "És tegyetek különbséget azok között, akik politizálással lettek vagyonosok, és akik már vagyonosan kezdtek neki, ugye nem kell neveket felhoznom hozzá?"

Te elg szuklatokoru vagy hallod! Kik azok akik nem voltak a prolitika kozeleben es ugy gazdagodtak meg? Senki. Legfeljebb a Stadler Jozsi, be is vagtak a bortonbe.

A gyurcsany mikor nem politizalt amikor vagyonos lett?? Azert, mert konkretan miniszterelnok nem volt, mar a fiatalon a KISZ-en es jogutodjan keresztul nyalta a hatalom anuszat... Tiztsegviselo volt a partban mar a kezdetektol... protekcionista, es legalabb akkor csalo mint az az OTP-s majom, a leggazdagabb magyar tolvaj, na ne hidd, hogy neki nem voltak politikai kapcsolatai ahooz, hogy privat milliardokat csinalt a bankbol mint beoszott :DD EZT NEM TUDTAD? Komolyan? De olyan jol tajekozott vagy az Orban korul terjengo pletykakban (en szemelyszerint leszarom mindegyikuket) eleg szelektiv a hallasod haver!! A Princz ugyet is felhoztad az Orbanek szamlajara, de o is csak bizonyitja, hogy a ket nagy part karoltve szolidaritast vallalt a lopasban es vedik egym,as hatat, csak az ilyen feleszu majmok akik mint ebben a blogban egymasnak esnek nem veszik eszre, hogy a hatalom kozosen megalkudott es csak a felszinen biraljak egymast, valojaban nem tesznek semmit. Ha a princz a fideszseknek lopott volna, akkor most miert nem iteltek el az mszp-s befolyasu ugyeszek, birak? A princz egy ronda zsido ember letere meg a malek andit is megvasarolta, aki tudta, hogy ne eleg egy partot megkenni, de hitem szerint az szdsz-t, az mszp-t es mindekit megkent a kis VIP listajaval, foleg a kissebb halakat, ujsagirokat, neves kozeleti embereket, hogy a nagy halak nagykanallal tudjak lopni a penzt az xy part szineiben jatszo maganemberek javara.... Mindenki a politikaban aki lop kenytelen fedeznie magat, kiveve ha olyan kispalyas mint a zushlag.. a fenebe is ... rohadt egy orszag bunozokkel a toppon

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2009.02.05. 05:18:56

Egyebkent is azert "tud" a kozvelemeny annyit arrol, hogy mit csaltak a fideszesek, mert a sajto hatalmas szdsz, mszp tamogatok folenyevel rendelkezik,nem azert, mert az szdsz, mszp tengely barmivel is kevesebbet lopott volna. Sot, ok sokkal jobban szervezettebbek. Mar a 90-es evek elejen szemelyesen hallottam, csaladtagok beszamolojabol, hogyan forditottak a privatizaciot es az E-hitelt a sajat javukra, kulonbozo trukkozesek az allami vallalatok eszkoz vasarlasaikor stb.Egyszen a margit szigeti EU haz milliardos lenyulasain es demszky horribilis trukkozesein keresztul a koka fele sulinetes bulikig, mindenutt milliardokat loptak, autopalya tender, bkv penzek tok mindegy, csak azokrol a lapok nem irtak, mert meg nyomozati fazisba sem jutott, emlitesi fazisba sem. Minden part oltari saros a parlamentben... En utljara 1990-ben szavaztam, majd akkorat csalodtam, hogy elhagytam az orszagot, es minden JO ember ezt tette, csak a tehetsegtelenek, eletkeptelenek maradtak otthon, vagy azok akik eloskodni tudnak ebbol a szemetrakasbol.

12341234: Te nyilvan meg ahhoz is gyava vagy, hogy kulizzal kulfoldon, hidd el milliok meg is is boldogabbak, meg akkor is ha ezt nehezen itelem meg, mert nekem meg kulfoldon is zsirosabb allasom van mint neked valaha lesz, amiert ugyan ugy sajnallak mint a tobbi birkat akik hagytak, hogy a politikusok pofatlansagi idaig fajuljon..

bunkó paraszt 2009.02.05. 06:29:28

Arra lennék kíváncsi, hogy a cégtulajdon értékét miért nem tüntetik fel ezek a vagyonnyilatkozatban? Ha gyurcsány 100 milliót kivesz belőle osztalékként, akkor nyilván (több-/sok-)milliárdos értéke van, ez pedig nyilván a vagyon jelentős része.
Ehhez képest mi egy 50nm-es lakás, vagy egy autó?
És ez igaz a többi politikusra is, akiknek cégeik vannak.

Thulsa Doom (törölt) 2009.02.05. 06:35:05

@Chaoyang:

"sajnallak mint a tobbi birkat akik hagytak, hogy a politikusok pofatlansagi idaig fajuljon.."

Miért, pajtás? Te nem hagytad, hogy idáig fajuljon? Te persze nem vagy birka, mert leléptél külföldre. Fúú de bátor vagy!
Mit szólnál, ha valaki meg azt mondaná, hogy a patkányok szoktak menekülni...tudod, a süllyedő hajó. Ahhoz se túl nagy bátorság kell.

states 2009.02.05. 06:48:48

Engem inkább az érdekelne, hogy ennél a sok agykárosodott emeszpé szavazónál mikor kattan be valami a valóságból. Hogy a választottjaik hazahordták az országot az elmúlt 20 évben, és most itt ülünk a jóvoltukból valamennyien egy időzített robbanószerkezettel ellátott trágyadomb tetején, amelyik bármelyik pillanatban a levegőbe repülhet...

Werwolf 2009.02.05. 06:57:33

valoszinüleg retteg ez a senkihazi tetü es tartalekol azokra az idökre, amikor a börtön elöl külföldre kell menekülnie.
figyelmeztethetne az elvtarsakat is, hogy az egesz szemet banda eltakarodjon vegre demszkijestül, veresestül, klaraasszonyostul.

orbanozo ostobak kimeljenek meg a butasagaiktol, köszönöm

Zssssss 2009.02.05. 07:04:29

Gondolom már írták, csak most nincs kedvem visszaolvasni ezt a sok kommentet, de Gyurcsi-furcsi NEM a köztársaságot, hanem a KORMÁNYt irányítja.

Walter Melone (törölt) 2009.02.05. 07:16:54

Nem tiszta nekem valami.
Most itt arról szól ez a poszt, hogy mire költötte Ferencünk az Altusz osztalékát?

Gondolom először leadózta, majd azt csinált vele amit akart. Kinek mi köze hozzá?

Nem értem mi az a nagy felfedezés ami miatt meg kellett hogy jelenjen ez a poszt?

Butaság az egész....

netsrot 2009.02.05. 07:47:36

Ez csak a szokásos "papagálykommandós" fúrkálódás" , de leszarják már az emberek, a Fiotyiszesektől, hisz Orsós , gonosz törpe is elköltött sok sok pénzt biztos a " putrija" felújítására", meg ki tudja mire,...szegély, még a végén éhen hal Ő is?....de szép lenne:)))hehehehe
Valahol titokban gyűjti a szokásos választási vereség utáni Ausztriai " ápoltatásra " a pénzt...hehehe

burian 2009.02.05. 08:04:44

Offshore cégek, svájci, delaware-i és kajmán-szigeteki bankszámlák, külföldön alapított cégek nevén vett külföldi ingatlanok, olaj- és gázrészvények. Arany, gyémánt. Most tényleg el kell magyarázni, hogy akinek nagyon nagy vagyona van, az hogyan tudja innen kimenekíteni?
A menekülési útvonal megtervezve, begyakorolva. Számlák kiürítve, nyomok elsikálva. Itt nem lesz felősségrevonás az elkerülhetetlen összeomláskor. Maximum az Apró-villát lehet majd visszavenni. Az le van betonozva. Minden másnak már lába kélt.
Ugyanezt csinálja az egész politikai elit. Ki mihez fér hozzá, azt viszi. Kb. 300 emberről van szó pártfüggetlenül, akik kifosztották ezt az országot.

Kazimír 2009.02.05. 08:30:01

Azt hiszem, a "szó leghagyományosabb értelmében vett támogatás" kifejezéssel meg kell barátkozniuk az APEH alkalmazottaknak, mert a jövőben a vizsgált személyek sűrűn fognak erre hivatkozni.. :)

Szóval kb 90 millióból támogatta közeli hozzátartozóit és fedezte saját megélhetését. Néhány millióan azért ennek a töredékéből képesek vagyunk ugyanerre, nem értem hogyan csináljuk..

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.05. 08:54:28

@Kazimír:
A mai Blikkben részletezik is, hogy mire mennyit költ:
„Szintén jelentős pénzt költ a családjára a kormányfő, forrásaink szerint a „maradék” 56 millió forintból összesen 17 embert tart el vagy támogat Gyurcsány, beleértve négy gyermekét, az unokahúgát – neki például lakást bérel a fővárosban –, testvérét, édesanyját, annak testvérét, volt feleségét is.”
www.blikk.hu/aktualis/napi-235-ezer-ennyit-kolt-gyurcsany-134209.html

Vajon a „leghagyományosabb értelemben vett támogatások”, pl. a bérelt lakás után megfizette az ajándékozási illetéket?

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2009.02.05. 08:59:18

@reconquistador: Nem "pajtas" (furcsa, hogy ezt a szot hasznaltad :), nem a sullyedo hajorol menekultem, hanem kirugtak a laptol, mert nem azt irtam a mit a part szeretett volna. Egyaltalan nem volt olyan part aminek tetszet volna a tenyfeltaro tenykedesem. Valamint az egeszsegem is megsinyledte, hogy otthon eltem, Tettem eleget a hazamert, majdnem belehaltam. Most mutasd meg te mit teszel, en mar nagy ivben teszek a pocegodorre.

Ismered Szokrateszt ugye? O mondta vala "minden állampolgár joga, hogy elmenjen hazájából, ha nem akar részt venni cselekményekben, melyeket nem tart a haza érdekében valónak".

Valandil 2009.02.05. 08:59:27

@Holdacska: Mekkora Tokaj? (szőlőtermesztésre használt terület érdekel)
Mekkora az Orbán-birtok?
Hány tulajdonosa van?
A birtok osztatlan közös vagyon, vagy sem?

(Egyébként meg kihagytad a kénsavas autópályákat. Ezért pártfegyelmit is kaphatsz...)

Shore 2009.02.05. 09:24:41

@TuRuL_2k2:

Akkor nincs több ötletem.

Invictus 2009.02.05. 10:10:19

@states: Rosszul ismered az egységsugarú szoci szavazókat. Nagyon jól tudják ők, hogy a kedvenceik lopnak, mint a gép. De akkor sem a gonosztörpe van hatalmon, ennyi elég a lelküknek. :)
Ha megkérdezed bármelyiket, el fogja ismerni neked, hogy minden politikus lop, de ez a világ rendje... ő is lopna ha ő ülne ott, így csak kicsiben trókközik, kiskapuzik. Az jó kérdés, hogy mi lesz, ha becsap a sz*r a ventilátorba... A szoci szavazó bízik benne, hogy majd megment minket a fletó+veresjani az ájemeffel és az ejrópunióval karöltve. Ha mégsem, akkor az is a Vérfarkas hibája lesz, természetesen.
Ha menthetetlen lesz az ország, lehet hogy Fletóék 2010-ben tálcán adják majd át a hatalmat Viktorkáéknak, kezdjenek ők vele valamit (aztán ha a fidesz népszerűsége 10%-ra olvadt, jöhetnek vissza). Persze lehet, hogy annyira rettegnek a sleppjükkel együtt, hogy nem játsszák meg ezt. Végső soron túlük függ, a 3 és 7 éve megismert módszerekkel nyerhetnek jövőre is, a kérdés az hogy mi lesz utána... meddig bírnak a felszínen maradni, amíg be nem dől az egész kóceráj. Ők abban bíznak feltehetőleg, hogy az almúniák és strauss-kahnok majd akkor is segítenek, nehogy jöjjön a barna eső, max. beadják zaciba a koronát is:D

Invictus 2009.02.05. 10:12:33

Bocs: trükközik, nem trókközik :)

Invictus 2009.02.05. 10:20:38

Azt kéne tudni, hogy a szoci szavazó nem teljesen hülye, max. szűklátókörű, és zsigeri érzelmek vezérlik (averzió a jobboldallal és minden hozzá kötött dologgal, egyházak, "magyarkodás" stb. szemben, Kádár-nosztalgia is - ugyanakkor tudja ő hogy az elvtársi világ önmagát megszüntetve őrizte meg magát, és ha lehet, ő is kihasználja ezirányú összeköttetéseit). 2002 után jött egy "jóléti rendszerváltás", az orbáni "szűk esztendők" után. Nyugdíjemelések, közalkalmazotti béremelés. Töméntelen devizahitelre vásárolt stift, fóbia stb. a ltp-k parkolóiban, plazmatévék a panelokba stb. Csp-emelés, segílyke máshol. Ezeket a rétegeket megvették kilóra (ahogy a zorbán is a saját akkori szavazóit igyekezett támogatni, a "nemzeti középosztályt" támogatott lakáshitellel, Széchenyi-tervvel).
2006 óta córesz van, de a magszavazók még kitartanak, és ki is fognak, minimum az államcsődig. Fletóék őket fogják óvni a válság hatásaitól amennyire csak bírják.

Téglagyári Megálló 2009.02.05. 10:48:10

@Invictus:

"averzió a jobboldallal és minden hozzá kötött dologgal"

Ma reggel a rádióban Mester Ákos ajánlotta az új 168 órát, amiben "Bolgár György szembesíti a jobboldalt a tényekkel", ó igen!

murcicomp 2009.02.05. 14:35:59

Persze Orbánék a középosztályt segítették, mondja ezt a sok hülye (persze ez igaz is, igaz ők ezt vádként használják), csak a barmok azt felejtik el, hogy a széles és jómodú középosztály adózza azt össze amit az inaktívaknak lehet adni. Azt mondom a vád igaz, de azt is hozzávágnám, ha a hülye bandájuk (a magyar Cicero és a Böszme) nem az inaktívakat támogatta volna a középosztály helyett akkor most nem lenne ekkora szar mint ami most van.

Akinek meg nem esett le, nem az a baj hogy Feri felélte az olcsón szerzett cégeitől jogosan kapott és leadozott pénzt, hanem hogy mire költötte. Ennyi pénzt nem lehet úgy elkölteni hogy abból semmi tartós fogyasztási cikket nem vesz. Ferinek nem lehetnek nagy költségei hiszen az állam szinte mindenét kifizeti, de ha nem és naponta ő hívja meg az összes minisztert ebédelni valamelyik előkelő étterembe akkor sem hiszem hogy elmegy a napi 280 000 forint. Család sem hiszem hogy naponta ennyi tudna naponta fogyasztani, ráadásul Ferike egyetlen pozítiv vonása a "viszonlagos puritánsága" így a napi 280 000 HUF kajára-piára-szivarra egy kicsit hihetetlen.
A másik érdekes dolog hogy az osztalékét valamikor évközben kapja, a második és a harmadik negyedévben, hogy lehet az hogy már semmi nincs belőle? Ez nem gyanus, ha hihetünk annak hogy felélik illetve a családot segíti akkor elég húzos időszak elénéz az egész familia hiszen olyan félév-háromnegyedév alatt elvert nettó 80 000 000-t a következő negyedév-féléves időszakot viszont ki kell bekkelni szerény 1,5 millából ami ráadásul egy maximális összeg ha hihetünk a bevallásának (ennyinél kevesebbet nem kell bevallania).

pucáros 2009.02.08. 15:11:50

Miért Feri zsebébe turkáltok ? Az OTP vezére 4-milliárd jöv. adót fizet. Mint Kenedi elnök (USA) első beszédében a "Demokrácia erejét az adott Demokráciában élő emberek gazdagsága adja". Azok a Magyar válalkozók akik tanult szakembereket minimál bérért dolgoztatnak, elsősorban aljasok másodsorban buták (mert éhező agyonhajszolt rabszolgasorsba kényszeritett emberek nem fogyasztanak és ha nincs fogyasztás és megáll az export az a vég) harmadsorban akinek nincs attól nincs mit elvenni.
Feri a nagyok sorában kb. a 10-ezredik, csak szemelőtt van

pucáros 2009.02.13. 14:50:04

Kedves Zolibácsi !!
Ön neveletlen (iskolázatlan az illem a jóneveltség öntől fényévekre van és soha a közelébe sem fog érni ) olvasatlan jellemtelen. Nincs annyi józan esze, hogy megértse Gyurcsány Ferencet az ország többsége választotta. Attól a pillanattól nekem önnek sőt Orbán Viktornak is a Miniszterelnöke. Jóneveltségben egyszinten vannak. Ha a reális valóságot nézzük Gy.F. egyhónapalat több értéket épitett mint O.V. négyévalatt. Isten mentse meg az Országot olyanoktól mint ön. ( Csak annyi tiszteletet érdemelsz amennyit adsz.)

tlac 2009.02.16. 14:19:30

melyik hónap milyen érték?
süti beállítások módosítása