Viaszfigurákkal nácul a Fidesz - Ilyen ország pedig nincs CXLIII.
2009. január 10. írta: TuRuL_2k2

Viaszfigurákkal nácul a Fidesz - Ilyen ország pedig nincs CXLIII.

 Lemondatná megyei és helyi önkormányzati mandátumáról Kapus Krisztián fideszes képviselőt az MSZP. Nyomósnál nyomósabb okokkal: egyrészt tudtával készülhettek a Madame Tussaud's Panoptikumban olyan képek, melyeken egy tizenéves diáklány pózol Hitler másával, másrészt Kapus, aki egy egyházi iskola igazgatója, közös képeken szerepel Jasszer Arafat és Szaddám Huszein viaszfiguráival. Garai István Levente, a szocialisták országgyűlési képviselője a Fideszt is elhatárolódásra szólította fel a képviselői által már-már tendenciózusan űzött hobbitól: a náci és más tömeggyilkosokat népszerűsítő fényképektől.

 (A Népszava Online Rosszindulatú diákcsíny miatt bukik az MSZP-s képviselő? felcíme pedig önmagában is zseniális.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr26869063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.10. 13:47:49

Mostmár nem ez a felcím:

www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1141422

"Szánalmas és nevetséges", ahogy a szocialisták támadják az ellenzéket
Az MSZP lemondásra szólít fel egy kiskunfélegyházi képviselőt

Republikánus Péter 2009.01.10. 13:53:33

Habár kis hazánk inflációs kilátásai javulnak, lemondatásból továbbra is hiperinfláció van...

Francois Pignon 2009.01.10. 13:55:08

@dszg: Kétszer is ott a hír, kétféle címmel lLinkelve van a poszt elején is).

Amúgy tényleg "szánalmas és nevetséges" támadás.

pokesz70 2009.01.10. 14:06:55

Szánalmasnak szánalmas. Bár emlékszem egy vörös csillagos karácsonyfadíszes történetre is a közelmúltból. Ugyebár.

pokesz70 2009.01.10. 14:07:46

Ja és a karácsonyfadísznek feljelentés lett a vége, nem csak idétlen pr akció volt.

pacsimacsi · http://pornflakes.hu/index.php?partnerid=14 2009.01.10. 14:08:31

Az a problema, hogy ilyen szintu dolgoknal ki is merul a szocik kellektara.

Ajanlom minden kedves mszp-s ismerosomnek, hogy gondolkozzon mar el egy picit, mert nekik azert van egy Zuschlagjuk, meg mar nem is szamolom hany kedves partmunkasuk... de termeszetesen ok ezt is meg tudjak magyarazni! :)

Francois Pignon 2009.01.10. 14:08:34

@pokesz70: Pécsen volt ilyen, de csak a díszeket akarták eltávolítani, nem a városvezetést.

eppittvagyok 2009.01.10. 14:09:24

nem akarok demagóg lenni (az leszek!, és biztos kevéssé konstruktív), de nem mondana már le az mszp és a fidesz úgy ahogy van (a többiek is mehetnek)?

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.10. 14:10:23

Ezzel mi is a gond?:

Rátgéber László meg Sztálin viaszfigurájával pózolt vidáman Moszkvában.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.01.10. 14:10:29

@pokesz70:
Az is jó nagy hülyeség volt. Mindennapos polhiszti...

pokesz70 2009.01.10. 14:10:51

pacsimacsi:

Ne kezdjük el kiszedni a csontvázakat a szekrényből, mert a 20 milliós Zuschlagra rákontrázok mindjárt egy 2 milliárdos Happy Enddel vagy egy Kaya Ibrahimmal. Csak akkoriban más volt a főügyész.

Francois Pignon: rosszul emlékszel, feljelentés lett belőle.

Vidéki 2009.01.10. 14:11:42

@Francois Pignon: Ez a buzgó igyekezet az MSZP-sek részéről az inkvizitorokra emlékeztet, akik mindeütt eretnekek és boszorkányok után kutattak és a rendelkezésükre álló eszközökkel többnyire bizonyítani is tudták állításaikat.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.10. 14:15:00

ezek ennyire ráérnek? nem lenne munka, tennivaló?
a firkászok is megérnének külön egy misét....

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.10. 14:16:07

Bocs Pignon, nem görgettem le eléggé... de a második Népszavás hírnek már más a felcíme télleg, de legalább nem törölték az elsőt sem.

Népszava Online - Belpolitika
2009.01.10. | 12:45:18
Rosszindulatú diákcsíny miatt bukik az MSZP-s képviselő?
Az MSZP lemondásra szólít fel egy kiskunfélegyházi képviselőt
www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1141419

Népszava Online - Belpolitika
2009.01.10. | 13:02:55
"Szánalmas és nevetséges", ahogy a szocialisták támadják az ellenzéket
Az MSZP lemondásra szólít fel egy kiskunfélegyházi képviselőt
www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1141422

pokesz70 2009.01.10. 14:18:47

Egyébként én éppittvagyok véleményét osztom: vagy mindkét zsírfasz nagypártot be kéne tiltani, vagy kötelezni kéne őket a nagykoalícióra.

Vidéki 2009.01.10. 14:21:18

@pokesz70: Te nem a Hazafias Népfronton nosztalgiázol?

pokesz70 2009.01.10. 14:28:24

Vidéki: A nagykoalíció miatt gondolod? Nem. Egyrészt akkor még csak a szocializáció kezdetén jártam, abból az időből max a Donald rágón nosztalgiázhatnék, másrészt meg nemigen látok a jelenlegi helyzetben jobb megoldást a problémák valódi megoldásának akár csak az elkezdésére, mint egy nagykoalában. És ez 2010 után sem lesz másképp, mert Orbán vagy a saját populizmusába fogja belefolytani az országot vagy ugyanúgy hazugságok révén jut majd a hatalomhoz, ming GyF.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.01.10. 14:33:39

a szocik nem mindig utálták ennyire Arafatot:D Ki veszi komolyan a Pártszavát? Egyébként egyszer láttam már elő embert Népszavát olvasni a villamoson, nagyon megnéztem.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.01.10. 14:35:43

@calam:
Nem csak a Népszavánál jelent meg a hír, hanem kb. mindenhol. :)

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.10. 14:38:01

Mindenesetre ritka, sajtótörténeti pillanat, hogy a Népszava ilyen felcímet ad.

szpal 2009.01.10. 14:38:30

Igaza van. tényleg gáz, ne fotózkodjon a tömeggyilkos Száddámmal egy konzervatív politikus.

Ráadásul a képviselő úr honlapjáról két kattintásnyira elérhető a Narco Polo zenekar koncertjének plakátja is! (www.kapuskrisztian.hu/index_elemei/index2.htm -> Galéria -> "Rock-tár"
www.youtube.com/watch?v=PjnVctl09wc

freehckr 2009.01.10. 14:41:41

@pokesz70: "Orbán vagy a saját populizmusába fogja belefolytani az országot vagy ugyanúgy hazugságok révén jut majd a hatalomhoz, ming GyF"

Tényleg... más opció nincs is. :) Amúgy igen érdekesen alakul ez a "deazorbánis" kommunikáció (az érthető okokból) frusztrált "baloldaliak" részéről, ha jól emlékszem ez 2006 májusa előtt "csakazorbán" kommunikáció volt, illetve az, hogy "megcsináltuk"... ők, a "baloldaliak". Ezt, ami most van.

Igaz, jobboldaliak részéről még nem tudunk olyan szintű "mutyikról" amit a posztkommunista elvtársak elkövettek itt az elmúlt hat évben (és akkor a kormányok teljesítményét tükröző gazdasági adatokat most ne is említsük), illetve tulajdonképpen 94-től (koszos kis proletárokból milliárdos ficsúrok lettek az egykori elvtársak, miközben a nemzeti vagyon nagy része szőrén-szálán eltűnt), de egyesek mindig késztetést éreznek arra, hogy valamiféle homályos, nagy részben Teller-levél szintű hazugságokkal mocskolják a jobboldalt.

Nektek elvtársak már csak a "kayajosziporbánbányahappyend" kommunikáció maradt, mikor ideggyenge szellemi vezéreitek az elmúlt években szinte minden hétre tartogattak nekünk ezeknél a részben "koncepciós" hazugságokból "összetákolt" gyanúsítgatásoknál nagyságrendekkel "ordenárébb" piszkos kis ügyleteket.

Remélem most ugye nem az jön, hogy "deazorbánsemcsináltavolnajobban"... :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.01.10. 14:42:35

@TuRuL_2k2: bocsánat, nem olvastam tovább, csak jól esett röhögni a Népszaván.

lOc (a pasztafáriánus) 2009.01.10. 14:51:29

Én is le vagyok fényképezve Madame Tussaud's panoptikumában Hitler viaszszoborral. És ki a f.szomat zavar ez?

surayana 2009.01.10. 14:52:23

Marha nagy a választék. A szocik tesze-tosza társaság, a fidó pofátlan pénzéhes kayaibrahimok, a bábkereszténypárt nem létezik, a jobbik csődtömeg banda, a szadesz pedig szétkorrumpálta magát. Ibolyánkból pedig csak a kalap marad meg emlékezetünkben. Kár ezért. Talán kéne egy király. Márolyan igazi. Én meg lehetnék afőpohárnok.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.10. 14:52:28

@szpal:

És mi a baj a Narco Polo-val? VHK-utódzenekar, arról meg itt lelkendeztünk::

reakcio.blog.hu/2008/12/09/vhk_ujra_dorombolnek_a_semmi_kapuin

pokesz70 2009.01.10. 14:52:40

Na, akkor elemezzük egy kicsit freehckr kommentjét:

1) Az első mondatom a posthoz arról szólt, hogy szánalmas ez az egész viaszbábús történet. Utána sem írtam egy büdös szót sem arról, hogy a szocik milyen faszák. Ennek ellenére Te bátran leelvtársazoztál (vidéki kollegád szerint pedig a Hazafias Népfronton nosztalgiázom). Igaz, egyikőtök sem kommunistázott le szószerint, de mindketten elég erősen utaltatok rá. Ennyit a kompulzív fasisztázásról.)

2) Nem védem a szoc(lib) kormány(oka)t, de az a vélekedés, hogy a fidesz akár csak egy hangyafasznyival is jobb lenne náluk, szerintem nevetséges. Megértem, ha valaki ideológiai alapon szívesebben húz arra az oldalra (bár fidesz ideológiáról mindig nehéz írni, mert mire befejezem a mondatot, már más lett). De ha valaki ismeri és érti a tényeket, akkor pontosan tudja: sem kormányzásuk idején, sem jelenlegi, szigorúan konstruktív ellenzéki viselkedésükkel nem szolgáltak rá, hogy jobbnak tekintsük őket a maszopnál.

Szóval, kérném, hogy a cinikus arrogancia agaraival hátrébb egy kicsit, ha hozzám beszélsz, és akkor tán még értelmes párbeszéd is kialakulhat közöttünk.

sanyisanyi 2009.01.10. 14:59:39

Én meg azt hittem ez csak egy vicc...

Ezek a kommunisták egyre hülyébbek, ha ez még egyáltalán lehetséges!

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.10. 14:59:47

"Marha nagy a választék. A szocik tesze-tosza társaság, a fidó pofátlan pénzéhes kayaibrahimok..."

Eszem a szívét a kis tesze-tosza szociknak, akik ugyan tök aranyosak, csak mindig bénáznak. A fidesz viszont egyenesen gonosz és pénzéhes.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 15:03:48

a Népszava mindig feldobja az unalmas napokat...

Carnivora (törölt) 2009.01.10. 15:05:43

Ezért tart itt ez az ország - tragikomédia ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.10. 15:05:55

Ilyen ország nincs .... ez ütött így szombaton!

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.10. 15:07:46

Hogy milyen most a Fidesz, az egy dolog, de 1998-2002 közti tevékenységük alapvetően és nagyrészt szerintem vállalható.

szpal 2009.01.10. 15:14:14

@lOc (a pasztafáriánus): lOc (a pasztafáriánus), lehet, hogy Te is le vagy fotózva Hitlerrel, de Te nem vagy közszereplő! Függetlenül atól, hogy az MSZP ilyen kicsinyes dolgokon lovagol, egy 34 éves katolikus tanárnak ne legyen már poén, hogy egy Szaddám-szoborral vigyorog.

freehckr 2009.01.10. 15:15:59

@pokesz70: "az a vélekedés, hogy a fidesz akár csak egy hangyafasznyival is jobb lenne náluk, szerintem nevetséges"

Ha csak az Eurostat adataiból indulunk ki, akkor az a "hangyaf*sznyi" akár egy "elefántbránernyi" is lehetne. :) Az úgynevezett "rendszerváltás utáni" egyetlen ciklusnyi Fidesz kormányzat minden hibájával együtt is nagyságrendekkel több eredményt (kézzel foghatót) képes felmutatni, mint az ugyancsak "rendszerváltás utáni" két és fél ciklusnyi, immáron 7. éve "egyhuzamban" regnáló "balliberális" kormányzat... és akkor az MSZP elődeit, az MDP-t és az MSZMP-t ne is említsük, a "baloldal", később a "balliberális" oldal hazánkban a jelek szerint kormányzásból többször bukott.

"ha valaki ismeri és érti a tényeket"

Az nem te vagy...

"tán még értelmes párbeszéd is kialakulhat közöttünk"

Nézd, az ilyen kapcsolat.hu szintű "aranyköpéseiddel" ez már eleve nem jöhet létre. :) Mielőtt még rátérnénk az "értelmes párbeszédre", javasolnám hogy látogasd meg az Eurostat honlapját, és a különböző kormányok teljesítményét tükröző gazdasági adatokat kicsit nyálazd át.

Mielőtt még megemlítenéd: nem, az Eurostat nem egy "fasisztioid fityiszbérenc" szervezet, hanem mondhatni az EU KSH-ja. :)

Francois Pignon 2009.01.10. 15:22:36

@szpal: Ennél a madámnál még nem jártam, de gondolom a többség fényképezkedik ott mindenféle bábukkal. Ahogy a szoborparkban is Leninnel. Az ilyen helyeken ez a szokás, akár vicces, akár nem.

pokesz70 2009.01.10. 15:23:26

@zero:
Én is így érzem. Csak arra szeretném a figyelmet ráirányítani, hogy ez nem csak annak a pár ezer embernek a műve, akiket nemzetmegosztó politikuskont szoktunk címkézni, hanem a miénk is vastagon. Nekik érdekük, hogy egymás torkának essen a honpolgárok a jobb- és baloldali része, de mi csak hülye barmok vagyunk, ha így is teszünk. Te zuschlagozol, ha én kayaibrahimozok, Te kommunistázol, ha én fasisztázok. És máris ki-ki védelmébe vett egy-egy korrupt tolvaj társaságot és egy-egy tömeggyilkos diktatórikus ideológiát, miközben a legtöbben mindegyiket elítéljük. Meddig mehet ez így tovább? Meddig fogunk még idióta bábukként két közveszélyes elmebeteg kénye-kedvére egymásra mutogatva beleszarni a dolgokba?

Ez a keserűség írazza meg velem, hogy amikor a (valóban) idióta viaszbábus történeten röhögünk, ne tegyünk úgy, mintha ilyenre csak "ők" képesek, hanem emlékezzünk arra is, amikor a mi fiank borja meg karácsonyfadíszezett. És röhögjük ki mindkettőt, mutassuk meg, hogy MI (a nép) ennél sokkal többet érdemelünk. És ennek mintáján el lehet gondolkodni a zuschlag-kaya és a komcsi-náci ügyeken is. Max akkor nem röhögni kéne, hanem mérgesen követelni azt, hogy a politikusaink legalább olyan szinten űzzék a mesterségüket, mint amilyen színvonalat elvárok pl. az üvegestől, ha be kell üvegezni egy ablakot. De együtt követeljük és mindkét oldaltól. Uff

pokesz70 2009.01.10. 15:34:48

@freehckr:
Látod erről beszéltem, amikor azt írtam: "ha valaki érti a tényeket". Az Ecostat adatait kevés ismerni (átnyálazni, ahogy Te kedvesen ajánlod), hanem érteni kéne egy gazdaság működését. Azt, hogy a fidesz-kormány számai mögött volt egy Bokros-csomag. Azt, hogy a később rossz (tragikus) iránynak bizonyuló gazdasági tendenciát Orbán indította el 2000-ben. Azt, hogy ugyanakkor a fidesz és a szoclib koalíció alapvetően más gazdaságpolitikai elveket próbál meg megvalósítani (ami egyébként teljesen természetes és rendben is van, de egyik sem nevezhető per se "jónak" vagy "rossznak"). Arról is beszélgethetnénk értelmesen egymással, ha erre egy icipicit is nyitott lennél, hogy a 2002-2006 közötti tragikus és bűnös gazdaságpolitikának a kijavítását hogyan szabotálja 2006 óta folyamatosan a fidesz. Sajnálatos dolog, hogy a párbeszéd lehetőségére sértegetés és alaptalan vádaskodás a válaszod.

józan' 2009.01.10. 15:43:01

Igen, és akkor ilyen "borzalmas" és "horribilis" esetek után beszélgessünk is el egy kicsit mondjuk a csepeli esetről...

www.hirszerzo.hu/cikk.kettos_gyilkossag_mszp-s_politikus_volt_a_tarstettes.93233.html

jozicsenko 2009.01.10. 15:53:19

?

Szegeden 2002ben talán nem osztottak virágot az öregek otthonában valami önkormányzati díszprogramban, mert

piros szegfűt vásároltak

és az politikai jelkép, jobboldali (akkor még épp az volt) város meg mégsem reklámozhatja az ellenzéket

a hülyeség nem ismeri a pártpolitika oldalait, de úgy nézem a párt politika minden oldala ismeri a hülyeséget...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.10. 15:59:13

Panoptikumba viszi a diákokat?
Miért nem a kitömött bálnát nézik a szakállas nővel?

pokesz70 2009.01.10. 16:01:46

@simonmondja.:
Vagy veszi elő a szekrényből az SS tiszti egyenruhát, mint az a másik idióta? :)

Pelso.. 2009.01.10. 16:05:29

Pokesz,

az elhibázott gazdaságpolitika, az nagyon-nagyon relativ. A komoly mértékü szavazat vásárlási osztogatások, melyeket nyögni fogunk még sokáig, továbbá a reformok bevezetésének elmulasztása ill minden szinten történő szabotálása vezetett a mához.
Ami persze egyáltalán nem olyan súlyos, mint ahogy azt a papagájkommandó folyamatosan sulykolja, viszont nagyon kevés az útmutató intézkedés a kormányzat részéről is.

sorokinV 2009.01.10. 16:05:50

pokesz70!

Ne írj több szoci toposzt. Unalmas! Legyél picit kreatívabb!

nakivagyok 2009.01.10. 16:05:51

@freehckr: Na de akkor most igaz volt vagy nem a Kaya Ibrahim, Orbán bányák, stb ügy?Ja hogy nem, akkor bocsánat, éljen Orbán a mi hősünk!!!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 16:12:36

"Arról is beszélgethetnénk értelmesen egymással, ha erre egy icipicit is nyitott lennél, hogy a 2002-2006 közötti tragikus és bűnös gazdaságpolitikának a kijavítását hogyan szabotálja 2006 óta folyamatosan a fidesz. "

Hiába, szétkergették a Lipótot...

nyg 2009.01.10. 16:15:32

pokesz70
"És ez 2010 után sem lesz másképp, mert Orbán vagy a saját populizmusába fogja belefolytani az országot vagy ugyanúgy hazugságok révén jut majd a hatalomhoz, ming GyF."

Ni itt egy vátesz. Nem tudnád megmondani a lottószámokat is?
Belefojtogatni pedig nem így szoktunk: "belefolytani".

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.10. 16:17:57

@pokesz70:
Mert biztos nem emlékszel Lányi Zsoltra, az indiánra.
Amikor épp nem örmény.
Mert elvan a politikus, ha játszik. Nagyon állat képek.
Nekem az tetszett legjobban, mikor ágyékkötőben egyensúlyozik egy guruló fatörzsön.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 16:23:13

amilyen birka a magyar, már nem is zavar, ha vki polulista lózungokkal kerül hatalomba (már évtiezedek óta nem is lehet, sehol a világon), csak azt kérem: ne tartsa be ezeket az ígéreteit... (mert ugye Megyó et. sajnos betartotta... ezér tartunk most itt.)

freehckr 2009.01.10. 16:25:34

@pokesz70:
"Az Ecostat adatait"

Eurostat-ot említettem.

"a fidesz-kormány számai mögött volt egy Bokros-csomag"

Már ami maradt belőle, miután Bokrost még 96 elején világgá zavarta a pufajkás, illetve miután az AB Bokros intézkedéseinek java részét visszavonatta, még igencsak Krisztus 1997. évében. :) Bokros és az ő "jótéteményei" egy mítosz, legenda. Felőlem eljátszhatod itt a Nagy Független Megmondó szerepét, de igazából "bokrosozni" manapság leginkább csak a Ködös Múlt nevezetű nyugdíjas egykori munkásőr klubokban szoktak. :) Bokros 96 óta nem volt kormányzat közelében, pedig ha minden igaz lenne amit neki tulajdonítanak a munkásőr klubokban, akkor a Főtitkár elvtárs 2004 óta nem érné be egy szabolcsi színesfém maffiózó PM-mel. :)

"a később rossz (tragikus) iránynak bizonyuló gazdasági tendenciát Orbán indította el 2000-ben"

Amit minden bizonnyal a megszokott "hátsó szándékoktól" vezérelve úgy tervezett el a "patás" és kormánya, hogy még 2004-ben se nagyon lehessen ezeket a "tragikus következményeket" kiolvasni a gazdasági adatainkból. :)

"hogy a 2002-2006 közötti tragikus és bűnös gazdaságpolitikának a kijavítását hogyan szabotálja 2006 óta folyamatosan a fidesz"

Kíváncsi lennék hogyan magyarázod ki azt, hogy az MSZP-SZDSZ (a "házastársak") volt/van többségben a parlamentben 2002 óta. :) Ha az én koalíciómnak nagyjából 40 szavazat többsége lenne a parlamentben, akkor nagyon fel kellene kötni a gatyáját annak, aki az intézkedéseimet "szabotálni" akarná. :D

"Sajnálatos dolog, hogy a párbeszéd lehetőségére sértegetés és alaptalan vádaskodás a válaszod."

Szerintem nem kellene "összemosni" a "párbeszéd lehetőségét" az ostoba "balliberális" kampányszlogenek hangoztatásával. Ha erre lennék kíváncsi, akkor a kapcsolat.hu-t, vagy a stop.hu-t olvasgatnám. :)

Nos, akkor szerintem térjünk vissza oda, hogy most már tényleg felkeresed az Eurostat (ismétlem Eurostat) honlapját, és kicsit beleásod magad a "gazdasági mutatók a kormány teljesítményének a tükre" című fejezetbe...

Bit Rot 2009.01.10. 16:36:00

@pokesz70:
Zuschlag csak a jéghegy teteje, és nem 20 millió, hanem legalább 60-70 millió.

Persze ez semmi ahhoz képest, hogy egy kis Bt 2 milliárd Forintot kapott "jutalmul", amikor a MÁV-ot eladta "a kormány".

Vajon ki áll a 2 milliárd mögött?

Az autópályákról, stb, nem is beszélve. Ha itt az elmúlt 6 évben nem loptak el legalább 100-200 milliárd Forintot, akkor semmit!!!
(De szerintem többet is.)

SZDSZ = Strabag Demokraták Szövetsége.
Stb.

Bit Rot 2009.01.10. 16:37:59

@pokesz70:
Lehet, hogy a Fidesz lopott, de közben ment az ország szekere.

A szocik-szdsz lopnak, csalnak, és közben még az országot is csődbe viszik (plusz osztogatnak felelőtlenül).

Bit Rot 2009.01.10. 16:39:04

@pokesz:
Mondhatnál pár szót arról is, hogy mi lett a legutóbbi Gyurcsány-programból?
Ez volt a neve: Új Tulajdonosi program.

Hiszen itt a lehetőség, most olcsó minden részvény, most kell venni! :-)

pokesz70 2009.01.10. 16:40:05

@Pelso..:
Teljesen igazad van, gazdasági szempontból. A gazdaságpolitika viszont ugyanúgy a politika része, mint pl. a külpolitika vagy a hadügy és csak részben szakmai. Medgyessy 100-as programja szerintem is osztogatás volt, de egy szocialista párt szocialista pártként fog politizálni: szociális juttatásokat fog bővíteni rászorultsági szinten és támogatni fogja a baloldali bázist, az alsóbb jövedelműeket és a nyugdíjasokat. Orbán ellenben a középosztály kegyeit kereste és rájuk költött el közel ennyi pénzt (adókedvezmény családi segély helyett, lakáshitel támogatás, stb.). Közben Torgyán dúlt-fúlt a mezőgazdaságban, beruházás élénkítés nem zajlott (nem épültek utak, a tőzsde megzuhant, kirakat Szécsényi terv) és reformokat sem kezdett el egyet sem. A költségvetési egyensúly 2001-ben kezdett megborulni, 2002-ben a terevezett hiány közel 90%-át a kormányváltás idejére (május-június) már sikerült teljesíteni, stb. Óriási hiba volt erre ráerősítenie a szoclibeknek, ugyanis pont a 2001 előtti útra kellett volna inkább visszavinni a gazdaságot. Óriási hiba volt az első gyengécske próbálkozások után lemondani a reformokról. Ezek mind Medgessy bűnei és ezek miatt kellett mennie 2004-ben. Lehet és kell is Gyurcsányt támadni azért, mert a kinevezése után nem csinált egy 180 fokos kanyart, de a mostani közhangulat elég jól mutatja, hogy mekkora mszp bukta lett volna belőle 2006-ban. Az én, pártatlan szemszögömből persze ez az ország érdekeivel ellentétes politikai bűn, de ha realista vagyok, be kell látnom: ritkán szoktak pártok harakirit elkövetni önmagukon, ha annyira nem muszáj. És a maszop, akkor még nem számolva egy csomó mindennel, pl. pénzügyi válság, nyílván úgy gondolta, hogy abban a helyzetben nem a saját maguk kivégzése az egyetlen esélye Magyarországnak a felvirágzásra. Sajnos tévedtek. Legkésőbb 2004-ben el kellett volna kezdeni a reformokat, el kellett volna kezdeni a szociális kiadások lefaragását, el kellett volna kezdeni a gazdaság kifehérítését az adóbevételek maximalizálása céljából és el meg kellett volna tervezni előre egy kiszámítható és reális adópolitikát. Ezek elmaradása (és Gyurcsány egyetlen valóban osztogatásnak minősülő lépése, az áfacsökkentés) a 2004 utáni kormányok bűne.
A 2001-től zajló gazdaságpolitika valóban majdnem csődbe vitte az országot és ebben sokkal nagyobb szerepe van a maszopnak és a szadesznak, mint más pártoknak. Csak az a baj, hogy ha ebben az időszakban (masszívan beleértve a mostani válsághelyzetet is) az a gazdaságpolitika valósult volna meg, amit a fidesz MOND (és aminek rengeteg eleme homlokegyenest szembe megy azzal, amit a kormányzása alatt TETT), akkor csődbe is mentünk volna.

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.01.10. 16:42:58

@pokesz70:
Pacsimacsi nem Zuschlag viselt pénzügyeire, hanem az ifjú titán mikor és hol kicsúszott szavaira utalt. De ha félreértetted, az no comment.

pokesz70 2009.01.10. 16:46:34

még mielőtt kiakadtok a "Szécsényi"-n, én szándékosan írom így, ha a ~-tervről van szó. Utálom ezeket az olcsó pr trükköket (elnevezni egy nagytiszteletű emberről már félsiker)

thomasmore 2009.01.10. 16:47:37

Én Garai István Levente helyében azért tovább mennék: feljelenteném a Madame Tussaud's Panoptikum vezetőségét az Emberi Jogok Európai Bíróságán, hogy azért mégiscsak milyen dolog Hitler viaszbábut kiállítani,nemhogy Szadam Huszein bábut! Rasszista disznók,ki engedhet meg magának ilyet...sőt Gordon Brown is mondjon le,mert ez felháborító, hogy Anglia első embere ezt hagyhatja! És minden olyan magyar állampolgár, aki magát a fent említett viaszbábuk valamelyikével bizonyíthatóan fényképeztette magát, azt 1-3 évig terjedő szabadságvesztésre ítélhessék!
És ez a Levente országgyűlési képviselő...süllyedünk

states 2009.01.10. 16:52:02

pokesz70
Tényleg hagyjuk a csontvázakat, mert annyi szekrény a világon nincs, ahány csontváza az MSZP-nek...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 16:53:55

önellentondás esete forog fenn, pokesz.
a szocikkal - elismered - sajnso teljesítik a végtelenül demagóg, teljesíthetetlen ígéreteiket, és majdnem csődve visznek mindent,
a fidesz erre rálicitál, hogy elrabolja a csőcselék szavazatait (vagy mi a neve a demagógiával megnyehetőknek?), de a csőcselék (nem kis része) már szocializálva van a szocik mellett, tehát a fidesz hiába puffog demagógiákat... ez nagy baja a fidesznek, de akkor sem értem, ebből az egyenletből miért is következik, h ők a legveszélyesebbek?

pokesz70 2009.01.10. 16:54:39

@freehckr:
Nem tudom mivel bántottalak meg ennyire, hogy ilyen vádaskodó és sértő, gunyoros, arrogáns hangon beszélsz velem. A számok lehettek volna akár Ecostat számok is, nem szálltam vitába velük. Ami a Bokros-csomagot illeti, háát beszélgess el valakivel, aki jobban vágja a témát. Az igaz, hogy parlamenti többsége van az mszp-nek és a szadesznak, de talán emlékszel még a kétharmados törvény nevű intézményre (ld. a "leszavazott önkormányzati reform" címszónál a parlamenti jegyzőkönyvben). Vagy a "szociális népszavazás" happeningre. A nyugdíjreform kívánatos irányának ellenében hangzó "14. havi nyugdíj" és "nem engedjük a nyugdíjasokat kizsigerelni" szólamokra.

Nem kell, hogy válaszolj, úgyis csak sértegetnél. Én sem írok többet.

pokesz70 2009.01.10. 17:00:22

@szamárfül/murci:
1) a fidesz nem puffog hiába demagógiákat, ld. a 2006-os választási eredmények és a jelenlegi közvéleménykutatások eredményei közti különbségeket.

2) vagyis Te simán elfogadod, hogy a fidesz a választási győzelem érdekében hazudjon és megtévessze a választópolgárok egy jelentős részét? Ok, de akkor tessék leszállni a "hazug Gyurcsány!" vonatról.

3) pontosan hol mondtam én, hogy a fidesz a legveszélyesebb? Én azt mondtam, hogy egy hangyafasznyival sem jobbak a maszopnál. És hogy ahelyett, hogy egymásnak bizonygatnánk, hogy melyik a párt a nagyobb fasz, inkább közös erővel, a nép megosztatlan hatalmával vívjuk ki, hogy normális politika legyen ebben az országban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.01.10. 17:02:02

Gyurcsány ma 5-tel többször vakarta meg a tökeit, mint tegnap, és hárommal többször túrt az orrába, miközben kettő erőset szellentett is, ezért követelem, h haladéktalanul mondjon le, és adja át a hatalmat Orbánnak, aki programba foglalta, h márpediglen ő se fingani, se orrtúrni nem fog, és tökvakarásban sem haladja meg majd a magyar, nemzeti ffi átlagot, azaz a napi 237-et.

Csókolom, Isten éltesse a politikai elitet... .. a legalja.hu-ra való feltöltése alkalmából

Üdv.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 17:08:05

pokesz, milyen vonat van az én valagam alatt, honnan látod te azt? :p
a "hazug" szón már rég túljutott a bűnlajtroma...

Yendi (törölt) 2009.01.10. 17:13:28

ilyen létezik? jaa.. Abszurdisztánia. bocsánat :)

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.01.10. 17:16:09

"a nép megosztatlan hatalmával vívjuk ki, hogy normális politika legyen ebben az országban"

Ez valami idézet ugye? Posztmodern palimpszeszt az Anti-Dühring-ből? Vagy a Német parasztháborúból?

Hiszia Piszi 2009.01.10. 17:27:48

Biztosan nem itt és most írták le először,de én mindig röhögök rajta:nácul :-)

pokesz70 2009.01.10. 17:27:54

Najó, hagyjuk. Igazatok van, jobb ez így. Most még egy kis ideig szenvedtek, szörnyülködtek, felháborodtok, utáljátok, kigúnyoljátok a másikakat, aztán majd 2010-től ugyanez, csak fordítva. És ez tényleg milyen fasza így.

Szomorú ez a "ha nem vagy velünk, akkor velük vagy" mentalitás. Én képes vagyok elhinni a Reakcióról, hogy egy konzervatív, jobboldali, de a fidesztől független intézmény. Érdekes és ijesztő, hogy bár a Gyurcsány-kormányról csak rosszat írtam, önmagában az, hogy vettem a bátorságot kritizálni a fidesz és Orbán tevékenységét elég volt, hogy szándékaimat megkérdőjelezzétek, mindenféle pártossággal gyanúsítgassatok, gúnyos és arrogáns hangnemben beszéljetek velem. Ez lesz majd az uralkodó attitűd?

Dr Kangörény 2009.01.10. 17:30:38

Az mszp-nél megint előkerült egy síkhülye, aki hangosan hirdeti is, hogy ő mekkora hülye. Szánalmas.

Ami viszont gyomorforgató, az a fidesz riposztja erre a baromságra. Az helyett, hogy megvilágítanák mennyire nevetséges az mszp vádja, azza vágtak vissza, hogy a csepeli kettős gyikosságot az mszp nyakába varrták.

Iyen szópárbajoknál fordul fel a gyomrom annyira, hogy életemben először nem fogok szavazni senkire, mert nem látom semelyik párt erkölcsi fölényét.

Hiszia Piszi 2009.01.10. 17:32:37

@pokesz70: Akinek akkora hangyafasza van,mint amennyivel jobb volt a fidesz a maszopnál,akár bálna-pornóban is szerepelhet...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 17:34:10

régóta mondom, hogy újra elő az osztrakiszmosszal!
100% lenne a választói részvétel.

pokesz70 2009.01.10. 17:34:16

@szamárfül/murci:
Nem ez volt a 2-es pont lényege. Hanem, hogy szerinted rendben van-e, ha a fidesz hazugságokkal és megtévesztéssel kampányol, mint ahogy Te sugalltad.

Hiszia Piszi 2009.01.10. 17:34:49

@pokesz70: Nem kell ijedezni,2010-től újra a maszpo jön.Ha a fene fenét eszik,akkor is...

pokesz70 2009.01.10. 17:35:49

@Hiszia Piszi:
Ez a Te véleményed, a másik meg az enyém. Az igazság meg odaát van.

Hiszia Piszi 2009.01.10. 17:36:04

Helyesen.maszop.Persze lehet,hogy maszpo néven:)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 17:37:29

@pokesz70: lehet h különc vagyok, de a népnek meg kell adni, amit a nép (hallani) akar.
Ja, és "demokrata" vagyok, a "Mi, demokraták (majd megmondjuk...)"-értelemben. Igen, hazudoznak, mióta van politikusi szakma. Át kell rajtuk látni.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.10. 17:37:41

@pokesz70: "a 20 milliós Zuschlagra rákontrázok mindjárt egy 2 milliárdos Happy Enddel vagy egy Kaya Ibrahimmal"

Én meg a 76 százalékos GDP-arányos államháztartási hiányra egy 50 százalék körülivel, a mímuszhárom százalékos gazdasági növekedésre pedig egy + 6,7 százalékossal. (persze, a válság tehet a -3ról nem az elkúrt 6 év, de akkor jó lesz a válság előtti 1,2 százalékos adat is)

Szóval szőlőbányák, Kaya Ibrahim és a többi vesszőparipátok ide vagy oda, mégiscsak jobban ment az ország szekere 1998-2002 között, tehát ha loptak is a fideszesek (senki nem mondja hogy nem) akkor ésszel tették, úgy, hogy a nemzetgazdaságnak is maradjon belőle.

Persze, akkor még nem veszélyeztették az országot sötétben motoszkálva masírozó gárdisták, Hitler-viaszfigurák és más szörnyűségek, amik jelenleg Magyarország legnagyobb problémáit jelentik :))

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 17:38:29

jaj, kimaradt: ...demokrata s e m vagyok...

pokesz70 2009.01.10. 17:39:19

@Gery Greyhound // Megújult a bestofgyurcsany.hu >>:
Bocs, nem szeretném ismételni magam, olvasd el a többi kommentemet is. Köszi.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 17:41:26

amúgy tegye mki a szívére a kezét: hányszor hittük már h végre buknak a szocik? épp ahányszor arra tettek félre pezsgőt sokan, hogy végre kiesnek a szadeszosok... ahogy Hisziapiszi írta: sztem is maradnak (2010-ben), megint... (jövőre tarol a fidesz az uniós voksokkal, de ez nem a Kossuth tér)

pokesz70 2009.01.10. 17:41:28

@szamárfül/murci:
Ha nem vagy demokrata (nem hiszel a demokráciában?), akkor nem fogunk szót érteni. Viszont komolyan érdekelne, hogy ha nem demokrácia, akkor mi lenne a számodra megfelelő rendszer?

hiba 2009.01.10. 17:43:20

Az most már kezd látszani, hogy a ngyok annyira elhülyültek, hogy most a kommunikációs háborúban a másik ökörségének kihasználása lehet a nagy ziccer. Ezt az MSZP kitűnően játszotta a Fidesz karácsony előtt benyújtott ezervalahány kérdésének megválaszolásával (tényleg, arról is lehetne egy post). Kíváncsi vagyok a Fidesz ki tudja -e használni ezt a ziccert az MSZP náciveszély kampányának nevetségessé tételére.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.10. 17:46:45

@pokesz70: bocs, de aki már az első kommenjtében a kayaibrahim/szőlőbánya/hepiend kombóval jön 2009-ben, annak nem látom értelmét hogy elolvassam a többit.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 17:50:34

@pokesz70: a "demokrácia" még mindig szép mázos szó, sokakanak. És nem píszí bírálni. De majd ha lekopik a csokiréteg róla (és szopogatjuk már egy ideje...), akkor talán meg tudom mondani. Egyelőre talán neve sincs. De egyik eleme a műveltségi (sőt, talán a vagyoni) cenzus (is).

Na de megyek, még még nem áldoztam fel a napi rabszolga-kvótát az Esőistennek, és már csöpög a vér a könyökömről a klavira!


:P

Higany 2009.01.10. 17:56:45

Pont 88 komment volt amikor elolvastam... A reakció is mondjon le!
De most komolyan, NOOORMÁÁÁLIS?!?!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 17:59:37

a nolblogon a rendszer átugorja a 88. kommentet... :p

gagauzz kalauzz 2009.01.10. 18:02:12

Gyurcsány meg a csepeli maffiózó-gyilkos Demével fényképezkedett.. meg Cusival... meg mindenkivel, he-he:-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 18:09:26

amúgy, ha már kifogytak a szocik az ötletekből:
épp kezd beállni a Duna, I. Mátyás is azt leste, aztán bestye mód királlyá kiáltatta magát! hát nem azt lesi a Patás Ördög is, a Szőlőbányájából, hogy mikor szaladhat ki a Duna jegére, hogy a janicsárjai feltolják 1 pajzs tetjére?! Gyanús, mindenestre...

Google 2009.01.10. 18:13:12

Írják itt páran, hogy nincs különbség a két nagy párt között.Jól van.
De váltógazdaságban élünk, a cél az, hogy váltogassák egymást a pártok a kormányzásban, senki ne zápuljon oda a helyére.
A Demsky 20 éves kormányzásának mi a hozadéka vajon? Az MDF- SZDSZ-MSZP trió biztosan tudja, de a többiek?
Az új seprű jól seper elve a kormányzásban is érvényesülne, bátorság kérdése az egész.
Most kifogtunk egy garnitúrát, ezek görcsösen kapaszkodnak a bársonyszékeikbe, méltóságuk egyenlő a nullával, de ha ezeket el tudnánk zavarni, mást is el tudnánk, ha nem váltaná be a hozzá fűzött reményeket.
A hiba pedig tényleg a Tussaud múzeumban van. Túl messze van innen, így csak kevés magyar kompromittálodhat ott.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.10. 18:20:25

Kölcsey még lemondott ogy.képviselőségéről, mikor a vármegyéje új, a korábbiaktól 180-fokban eltérő megbízást adott neki, pedig kilátszott a segge a nemesi gatyából. Kossuth már sikkasztott, Tisza_K már a birtokai felé kanyíta el a vasutat, még Klebersberg is a kincstárból éppítteti ki a villája körül az infrastr.-t.. Egyre rosszabb. - De ők legalább nem csak loptak..
mit várunk a maiaktól? pláne az őket megint és megint megszavazóktól?
Ehh. Megyek megnézem az új gájricsi filmet, hátha ad pár tippet.... (Spíler) Ciao.

pokesz70 2009.01.10. 18:26:02

@Google:
Nem a váltógazdasággal van baj, hanem annak a honi változatával, pláne az országra váró feladatok tükrében. Itt komoly átalakításokra van szükség, amit a pénzügyi válság még égetőbbé tett. Ezeknek minden esetben (ha Gy csinálja, ha OV) komoly ellenérdekeltjei lesznek és sokan fognak rosszabbul kijönni belőlük, mint ahogy most vannak. Vagyis ezeket vagy egy olyan politikai erő képes csak véghezvinni, amelyiknek igen jelentős tömegbázisa, hátországa van (ilyen ma Magyarországon nincs), vagy ha összeállnak olyan politikai erők, amiknek közösen van elegendő támogatottsága (Magyarországon csak a nagykoalíció lehet ilyen szövetség). Ebben a helyzetben nem a legideálisabb, az, hogy "amíg Te vagy hatalmon, én lehetetlenítek el mindent, utána meg majd Te teszel keresztbe ott, ahol tudsz). Szerintetek, ha a fidesz 2010-ben nyer és utána kezd el reformozni, mennyi kéne a baloldalnak (ha akar ilyet, persze), hogy a fidesz ellen fordítsa a közhangulatot? OV elszólta magát a nyugdíjakról (a ciklus közepén, nem nyílvánosan, ellenzékben) és a fidesz zuhant 2%-ot. Én nem akarom, hogy a divida et empera szellemében ez az ország most már örökké egyhelyben taposson.

elfelejtette 2009.01.10. 18:37:01

Garai István Leventének elment a józan esze? MSZP vajon jóváhagyta ezt a kamikaze akciót?

Méhenkívüli 2009.01.10. 18:45:36

Múltkor láttam valamelyik politikust verescsillaggal, egy másikat meg Che Guevaras pólóban.

Pelso.. 2009.01.10. 18:47:14

Pokesz,

Rájöhettél volna már, ha másutt s itt, nem a legnagyobb alázattal tekintesz a nagy vezérre (aki persze örökös min elnök is), s iszod áhitattal bölcsességét nap mint nap, -hát semmi vagy ám. Bocs:)

sergei 2009.01.10. 18:50:14

Bárcsak ne lenne ok "ilyen ország pedig nincs" sorozatot vezetni, pláne nem ennyi részen át :(.

Pedig, akármelyiket is elolvastam, mind-mind okkal volt itt.

A lángok már nem csak ölelik ezt a kis országot.

sorokinV 2009.01.10. 18:54:29

Pelso..

Ezzel akár a Sas kabaréba is bátran jelentkezhetsz. Nagyon ült a poénod, komolyan!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 18:57:58

Ez még mind semmi. hamarosan kitör a harmadik BLOGHÁBORÚ. A xerox fénymásolók kiemelt disztributorának tényfeltáró cikke itt:

www.bombagyar.hu/index.php?post=1774

Jelentkezzünk, hátha többet fizetnek mint az index blogok és lehet pezsgővel is koccintani. Ha valamelyik osztályfőnök lefotózza magát a hadtörténelmi múzeum előtt, azonnal mondassuk le tendenciózus háborús uszítás miatt.

Pelso.. 2009.01.10. 19:07:48

SorokinV,

tudtam, ezt akartam. Szabadon értelmezhető poénnak s komolynak egyaránt.

Preskin 2009.01.10. 19:08:01

vájjámá,vájjámá !!!!

ez q..jó egy hazugista,maszopos szájából :

"felnövekvő gyermekeink nevelésében talán nem is a legfontosabb a tárgyi tudás átadása, hanem egy olyan erkölcsi, emberi értékrend kialakítása, amely hosszú évtizedekre meghatározza a viselkedési normáikat, viszonyulásukat a társadalomhoz"
halljrá kamuizmus,éjben a zerkőccs !!

állatvédők !!!
mindennek van határa,remélem tudjátok mi a teendő:
www.knitemare.org/cats/hitler.jpg
a gaz diról nem is beszélve !-)

Google 2009.01.10. 19:28:23

Ja, persze. Maradjon csak tovább az MSZP, ha másként nem tud, hát nagykoalícióban. Váltógazdaság ez , csak magyar módra.
A rengeteg korrupciós ügyével már biztosította a rátermettségét, pénzt is jól tud kölcsönkérni, lazítani meg amúgy sem tud, miért ne folytathatná?

Francois Pignon 2009.01.10. 19:29:27

@Herr SturmLiberator: Ez már egy kétéves történet. Bár nem csodálom, hogy a Polgárúr előkapta, nem győzi eléggé terelni a témát ezekben a napokban.

S. Annyi 2009.01.10. 19:35:43

Megfogadtam, hogy kevesebbet beszélek rondán az Újévben, de BASSZA SZÁJBA EGYMÁST AZ ÖSSZES EMESZPÉS BUZERÁNS és takarodjanak már végre el az országból ÖRÖKRE!!!!!!!!!!!!!!!4

pokesz70 2009.01.10. 19:38:32

@Google:
Amikor a szadesz kilépett a koalából, akkor kellett volna összeállni.
Magyar módra? Obama kabinetjében több republikános miniszter is lesz, hiába ott már tudják: ahhoz, hogy a válságot (és a botrányos külpolitikai helyzetet) kezelni tudják, nem lehet másképpen. Persze ott a választás vesztese is máshogy kezeli a legyőzőjét.

Nem a maszop és nem is a fidesz miatt fogunk örökre egy ilyen rosszhangulatú, sértődött, barátságtalan, vesztes ország lakói lenni, hanem amiatt a szellemiség miatt, amit Ti képviseltek.

Pelso.. 2009.01.10. 19:40:53

Google,

Nem értem a nagykoalició hiveit, mit várnak a látszólagos együttmüködéstől. Persze, a két nagy párt tökélyre vinné az államkassza lenyúlásának technikáját, immár mindennemű kontroll nélkül.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 19:46:12

@Pelso..: valahogy úgy, intő példa osztrák szomszédjaink. Ott a két Nagy ugyan koalícióra lépett (illetve így volt többnyire eleve amúgy is), ebből lett elege mégis a jónépnek és el kezdett a tolluk a szavazólap szélsőjobbik vége felé kilengeni. Legutóbb 30% mértékben.

1953 2009.01.10. 19:49:06

Akkor szégyelném magam,de nagyon,ha Gyurcsánnyal együtt fényképeznének le.

bridgeman 2009.01.10. 19:49:18

@freehckr:
Látom, még mindig nem hiszel a Bokros-csomagban. Javaslom, beszélj egy közgazdásszal. Vagy olvass utána, miket mondanak a Fidesz közgazdászai.

pokesz70 2009.01.10. 19:49:37

@Pelso..:
Szerintem Google nem híve a nagykoalának, ezért hadd válaszoljak én.

Nem az együttműködés milyensége a lényeg, hanem önmagában a nagykoalíció ténye. Hogy az egyik oldal ne tudja a választópolgárok pillanatnyi érdeksérelmeit kihasználva ellehetetleníteni a másik hosszútávú reformjait. Hogy ne akarjon politikai hasznot húzni egyik oldal sem abból a helyzetből, ami egyébként káros az ország szempontjából. Hogy mindkét fél egyformán érdekeltté váljon abban, hogy a problémák megoldódjanak és ne az legyen az érdeke, hogy a másik minél kevésbé tudja megoldani az ország számára káros helyzeteket. Hogy a politika ne arról szóljon, hogy "veletek nem tárgyalunk", hanem arról, hogy "szerintem a Te javaslatod itt és itt hibádzik és szerintem inkább így meg így kéne ezt csinálni".

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2009.01.10. 19:55:45

Nagykoalíció?
soha!
Ezekkel a mocskos mszpésekkel?
Ha egy csipetnyi szilárd talajt éreznek a lábul alatt támadnak. Hát ezek betegek!!!Nézzétek már meg az a kis patkányarcú debilhatáron lévő kis senkit, aki most öletett csepelen. Hát kik ezek?
Madam TŰSSZÓ mondjon le?Tilos fényképet készíteni egy múzeumban? Jártak ezek valaha múzeumban? Tudják ezek mi az?

Takarodjanak már el innen a bús picsába.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.01.10. 20:01:12

@pokesz70:

>Obama kabinetjében több republikános miniszter is lesz, hiába ott már tudják: ahhoz, hogy a válságot (és a botrányos külpolitikai helyzetet) kezelni tudják, nem lehet másképpen.

Értem, szóval amerikai republikánusok kellenének a magyar kormányba? Hát lehet, hogy Gyurcsányéknál ők is hozzáértőbb társaság...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 20:01:39

@pokesz70: "Hogy a politika ne arról szóljon, hogy "veletek nem tárgyalunk", hanem arról, hogy "szerintem a Te javaslatod itt és itt hibádzik és szerintem inkább így meg így kéne ezt csinálni"."

OOOOOOH YES!!!

Pelso.. 2009.01.10. 20:02:35

Herr Sturm,

Gondold el, a nagykoaliciós kormány megalakulásának másnapján a két oldal hivei megindulnának az Erzsébet hid két oldaláról, eltorlaszolva azt, középen egyesülve harsognák a "mondjon le" örökérvényű jelszavát....

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 20:05:24

@dzsucseharcos: republikánuséknál legalább legális lobbizni és ők valamelyik saját amcsi cég hátszelével nyomulnak... sőt, ha az amcsi politikusokat egyenesben beengedjük, akkor semmi szükség a Szadesz közvetítői munkájára :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 20:07:53

@Pelso..: első lépésben inkább izzanának a pártközpontok telefonjai, hisz a nagykoalíció bejelentése után a csápoló aktivisták kérdeznék: MIT MONDJUNK? Le, vagy fel, vagy mi... megkapom a beigért posztot, vagy most a másikék viszik?

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.01.10. 20:11:55

@Herr SturmLiberator: Gondolja, hogy ha behoznánk a texasi olajlobbyt, akkor itt is találnának olajat? Magyarország olyan lehetne, mint Amerika a Dallaszban.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 20:14:04

@dzsucseharcos: olajat szőkíteni mi már úgyis tudunk. Szaktudásunk és a texasi tőke... a Dzsoki Jújing birodalom ehhez képest nulla.

Pelso.. 2009.01.10. 20:14:05

Pokesz,

a fentI: "hogy az egyik oldal" -kezdetű, nos, az megvalósithatalan.
Külön-külön is, együtt meg végképp.

Egy kivétel van: ha a képviselők jelentős része, időben és teljes bizonyossággal meggyőződhet (meg van győzve) arról, hogy gyorsan és kellő nagyságrendben hogy tudja készpénzre váltani nap mint nap kézivezérelt szavazatát. Erről szól az egész.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 20:19:28

@Pelso..: a motivációnak vannak magyarisztánban hatásosabb eszközei is, pénz a válság miatt úgyis kevés. Nos, a következő több tízezres Monnyonle flashmobot ne a parlament elé szervezzék. Tessék a pártvezérek / képviselők villái előtt mojito-koktélt szörcsölni...

Thulsa Doom (törölt) 2009.01.10. 20:27:00

A fentebbi képen szereplő hetyke bajszú ember megoldotta a problémát. Nem szarakodott mindenféle koalícióval meg haszontalan szófosással.
Persze neki voltak elképzelései, nem azért kezdett el politizálni, hogy felvegye a maximális költségtérítést.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.01.10. 20:28:46

@Herr SturmLiberator: de ott a választási törvényt is megválasztották, ez is hozzájárult

pokesz70 2009.01.10. 20:31:59

@Pelso..:
Lehet, hogy igazad van abban, hogy ez csak egy idealista vágyálom. De az írek miért tudták ezt megcsinálni? Miért van az, hogy csak cinikus poénokra vagytok képesek a politikusaink silánysága, a korrupció mértéke és egyéb tűrhetetlen állapotok miatt? Nem veszitek észre, hogy ez a legtökéletesen megfelel a politikai elitünknek? Hogy emiatt a széthúzás miatt tehetik meg mindazt, amit tesznek?

., (törölt) 2009.01.10. 20:33:37

Mi a francnak kell komcsizni? A mai 30 évesek sem tudják, hogy mi is a kommunizmus, nem éltetek benne annyit, hogy tudjátok.
Ami meg a lopásokat illeti, ha nem emlékeznétek!
: Antall kormány, Az uram-bátyám korszakkal kezdte a lopásokat. Székházak, olaj, stb
:Horn kormány. Megakasztotta az akkori maffiát, hogy a sajátjai kerüljenek a helyükbe, aztán olaj, Ikarus, stb. már ő is kezdett a jobb oldali mágnásokhoz dörgölődni.
: Fidesz kormány. Emlékszünk, fentebb leírva. Josip, Kaya, bányák, szőlők, stb !! figyelem! A fidesz mondta először, hogy a választási program az nem ugyanaz mint a kormány progi!
:Megyó. hát ő betartotta amit igért, ő volt az első aki elkúrta.
: Fletó próbálta, csak hát nem ment. amit a fidesz nem akasztott meg azt saját maffiája tette meg.
Hát akkor , mot ki kúrta el? Vastagon benne van mikndegyik.
Ja, S kik a leggazdagabbak? Széles, Csányi, Demján. Azért ők csak nem komcsik?
De azért elárulom. hiába jobboldaliak, komcsik voltak. mit mindegyik, csak nem úgy ahogy gondoltátok.
Orbánról meg annyit, hogy miért gondolja bárki is, hogy ő alkalmas? Nézzük csak. 3 választást bukott el, népszavazást bukott. egyedül a vizitdíjas szavazás jött be neki.
Rászabad0totta a csőcseléket a városra/budapest/, s mégsem ért el vele semmit. Ultimátomokat küldözget Fletónak, az meg röhög a markába. ilyen fasz, mit fleto nincs még egy, mégsem tud vele mit kezdeni OVI. Nem tudja lelépteni. Tán csak a pofája jár, és nem is akarja? ki hallot már a programjáról, azonk0vül persze, hogy a kormánynak mennie kell. Ha tudná a megoldást, már megtette volna.
t6udjátok, akkor tényleg vissza a régi magyarországot, de én leszek a földesúr. Ti meg a jobbágyok

Pelso.. 2009.01.10. 20:37:22


Herr Strurm,

"amit nem lehet megoldani pénzzel, azt oldd meg még több pénzzel" (Macskajaj) Magyarul: kilóra!!

A flashmobokat pártvezérek, képviselők esetleg ezek leendői szervezik ma is, most még keresztbe, akkor majd hogyan?
Esetleg; eljön a nagy egymás nyakába borulás, full zombira hülyitve a népet, bambán, de elégedetten vigyorog mindenki..

pokesz70 2009.01.10. 20:37:25

@tovaris Stalin:
És milyen jó helyzetbe is hozta a saját nemzetét. Hánymillió német polgárt végzett ki vagy küldött halálba a fronton? Hány német várost zúztak porrá az ő áldásos tevékenysége miatt? Lehet szeretni Hitlert, mert olyan frappánsan kezelte a zsidókérdést, de hazafinak tekinteni, akinek nemzete sokat köszönhet -- nos ezzel nem sok német értene egyet a neonácikon kívűl.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.01.10. 20:38:54

@Jichak Kolompár:
Ezzel a nick-kel akár hülyébb is lehetsz, mint aminek most láttatod magad. Picit lennél csak tehetségesebb.

sorokinV 2009.01.10. 20:39:35

Na, ez a baj az Index címlappal. Rögtön megjelenik az ATV-t bámuló nyuggerkommandó és mantrázza a "fogjunkösszeszőlőbánya" kezdetű zagyvaságokat.... :(

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.01.10. 20:47:59

Egy politikai cocológusnak egyszer össze kellene gyűjtenie az összes drágabolgáruras-népszavás-átévés kommunikációs panelt, és valami ügyes katalógusba kellene rendeznie, ellátnia egy kódszámmal. Olyan panelekre gondolok, mint "Mi a francnak kell komcsizni? A mai 30 évesek sem tudják, hogy mi is a kommunizmus" meg J. K. hozzászóló többi hasonló megnyilvánulása. Érdekelne, hány ilyen panel van összesen, mekkora a teljes repertoár.

pokesz70 2009.01.10. 20:48:34

@sorokinV:
ja, idegesítő, hogy van olyan, akinek más a véleménye, igaz? És még el is meri mondani.Mennyivel jobb lenne, ha mindenki befogná a pofáját és beállna a kórusba.

lolperec 2009.01.10. 20:49:10

vajon az újságba is ilyen hulladék cikkek vannak?
amúgymeg mindenki náci, aki olvasta ezt a cikket és látta a viaszHitler fotóját.. nem? omg.. :D

pokesz70 2009.01.10. 20:52:16

@dzsucseharcos:
Nem vitatkozva Veled, hadd fogalmazzam át soraidat:

"Egy politikai cocológusnak egyszer össze kellene gyűjtenie az összes bayerzsoltos-nemzetes-hírtévés kommunikációs panelt, és valami ügyes katalógusba kellene rendeznie, ellátnia egy kódszámmal. Olyan panelekre gondolok, mint "Mi a francnak kell fasisztázni? A mai 30 évesek sem tudják, hogy mi is a fasizmus" meg az itt hozzászóló összes többi hasonló megnyilvánulása. Érdekelne, hány ilyen panel van összesen, mekkora a teljes repertoár."

Ez sem tűnik abszurdabbnak, mint amit Te írtál.

És máris mennyit haladtunk előre a dolgok megoldása felé!

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.01.10. 20:57:41

@pokesz70: Gondolom tudja, hogy Ön egyfolytában azt a Népfront-panelt alkalmazza, amely mindenképpen előkelő sorszámot kapna a szorgos tudóstól.

"És máris mennyit haladtunk előre a dolgok megoldása felé!"

Dőreség ezt képzelni. Ez a felmérés ugyanis nem oldana meg semmit, csak kielégítené a kíváncsiságomat.

freehckr 2009.01.10. 20:57:43

@pokesz70:
"Ez sem tűnik abszurdabbnak, mint amit Te írtál."

Azzal az apró különbséggel, hogy amit dzsucseharcos írt, az legalább eredeti volt. :) Fentebb próbáltam a józan eszedre hatni, de látom nem sikerült... gondolom azóta sem látogattál el az Eurostat honlapjára, pedig ideje lenne ha kicsit tájékozódnál.

Persze ha az a "dolgod", hogy ezzel a kapcsolat.hu-s stílussal járasd le magad, akkor lelked rajta. :)

Egyébként: "idegesítő, hogy van olyan, akinek más a véleménye, igaz?". A legidegesítőbb pedig az, ha egyesek pofátlan hazugságokat, vagy primitív ostobaságokat próbálnak valamiféle "tisztelni való" véleményként eladni. A hülyeség az hülyeség, legfeljebb szánalomból lehet szó nélkül hagyni... :)

szazso2 2009.01.10. 20:58:09

a szocik a saját házuk táján nézzenek körül. Csepel után jobb ha csendben maradnak. A Népszava meg mehet a szemétdombra.

freehckr 2009.01.10. 21:00:32

@pokesz70:
Egyébként te is tagja vagy Rózsa Misi csapatának?

hunhir.hu/?pid=hirek&id=15780

pokesz70 2009.01.10. 21:04:32

Remélem a Reakció készítői olvassák a hozzászólásokat és büszkék az olvasótáboruk egy igen hangos részére.

Ha valaki egy kicsit is képes józanul, normális európai szemmel végigolvasni a fentieket, nyílván meg fogja érteni, hogy miért kezd erősödni bennem (és még sok-sok emberben, akit ismerek) a szorongás a jövőt illetően.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 21:13:12

@Pelso..: azért a magyar történelemben néhanapján a nagybötűs nép is megindult. A 2006-os flashmob is meglehetősen spontán indult, utólag próbálta a meglévő és a feltörekvő polityika a maga javára fordítani. Akár úgy, mint jelen cikk: náciveszéllyel való riogatás.

Ha már így a Topicra sikerrel visszakanyarodtam, milyen is Magyarhonban a náciveszéllyel való riogatás? Alapvetően ballibber eszköz a következő kronológia szerint:

1. MDF alakít kormányt - fúj nácik!

oké, lett hehlyette idővel

2. Táborzászlós Viktor - fúúúúúúúj nácik!

oké, lett egyik polgári köréből a

3. Jobbik - fúúúúúhuhuhúúúúújj NÁÁÁCIK!

És a ballibber oldal addig óbégatott nácit, amig a falra festett ördög télleg el kezdett materializálódni.... Mint látjuk, most se hagyja abba. Ha így folytatják a mantrás kántálást, talán a végén tényleg feltámad a sírjából maga Adolf Hitler.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.01.10. 21:14:58

A viaszfigurák mind közül a legveszélyesebbek, ez köztudott.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.01.10. 21:16:55

@szazso2: fú, ez elég primkóra sikeredett

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.01.10. 21:17:51

@Herr SturmLiberator: Ilyeneket ne mondjon, mert szegény pokesz már enélkül is a bőröndjén ül.

SirBors · http://kisby.blog.hu/ 2009.01.10. 21:19:19

Ezennel felszólítom a fideszt, határolódjon el a viaszfiguráktól mert félelmet keltenek és a nácizmust éltetik!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 21:20:34

@freehckr: hát ha fizetett blogger lenne is pokesz, cserébe te ingyen szidhatod :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 21:26:40

@SirBors: öööö ja. Ha most Paris Hilton viaszfigurája mellé állok, szexterrorizmussal fognak vádolni?

Francois Pignon 2009.01.10. 21:35:18

Amellett, hogy meg van a véleményem a Nobel-bizottság döntési gyakorlatáról, azért megjegyezném, Jasszer Arafat egy Nobel-békedíjas politikus.
Azon is lehet persze morfondírozni, miért állították a panoptikumban Szaddam mellé.

Rwindx 2009.01.10. 21:49:25

Nos, én felszólítanám a kormány és az mszp tagjait, hogy akivel vagy akinek az ismerősével készült közös kép deme gáborral vagy cuslággal (vagy a viaszfigurájukkal) az mondjon le azonnal!

Rwindx 2009.01.10. 22:00:41

Ja, Turul, úgy nézem, a kommentek alapján vannak olyan olvasóitok, akik szintén lefényképezkednének a viaszbábukkal. Ti is mondjatok le! :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.10. 22:07:56

Aki Kolompár Orbánnal fotózta magaát, az pedig ÁFA-csaló és feljelentjük az APEH-nál!

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.01.10. 22:08:02

@pokesz70: Végigolvastam a hozzászólásokat. Szorongásod csírája belőled sarjad. Külső oka nincs, nem öntözi senki, a napocska se süt rá.

szazso2 2009.01.10. 22:36:25

@calam: akkor foglalkozz a viaszfigurákkal. Ha Neked ez a fajsúlyosabb, akkor hajrá. Én továbbra is tartom, amit írtam, még ha szerinted primkó is. A szociknak egyszerűen kussban kellene maradni. A Népszava meg valóban szemétdombra való.

osborne 2009.01.10. 22:44:05

mi folyit itt?

amúgy kéne csinálni MO-n is egy kedvenc történelmi hős telefonos szavazást. Ott kiderülne mi a helyzet.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.01.10. 22:45:50

@szazso2: Gyújtósnak is jó, és akkor használ is, nem?

Különben nem értem, a zöldek miért nem a napilapok ellen ágálnak. Népszabi, Népszava, Nemzet... mennyi fának kell meghalnia ezekért?

Reggie 2009.01.10. 22:47:51

A fenykepezot is megsemmisiteni, amivel keszult, mert az is tuti !benacult! a kep keszitese kozben...

:)

szazso2 2009.01.10. 23:27:13

@dzsucseharcos: valóban, arra a célra is tökéletes. olvasásra, informálódásra alkalmatlan.

., (törölt) 2009.01.10. 23:35:30

@Mr Falafel:
Ha már másba nem tudsz belekötni.....))

sick_society 2009.01.11. 00:39:29

Szerintem vezessük be az asztrorasszizmust! Ma utáljuk például a skorpiókat, holnap a bakokat, aztán a vízöntőket, mely utóbbi amúgy is kisebbség, hiszen belőlük születik a legkevesebb! így minden párttól függetlenül egyenlő esélye lesz mindenkinek, h utálhassuk. Amúgy ha lenne Reakció-párt tudnék kire szavazni és nem úgy, mint már évek óta teszem: a kisebbik rosszra!

brlv24 2009.01.11. 03:12:26

En mar jartam Dachau-ban, most mondjak le? Ez szanalmas...

magyari 2009.01.11. 07:02:23

@szamárfül/murci: Hm. Ritkán hallom, olvasom nemzetünk nagyjainak majd-igaz történetét. Jó lenne újragondolni az említettek karakterét, életútját, tetteit. Mert igen, tettek, sokat. De mi egyebet még? Lehetnek-e modellek, most? (Kérdésem költői, persze.) Mert én pl. nagyon nem szeretem Petőfi karakterét, az ún. ide lőjetek-et. Mert nem meghalni "kell" a csatamezőkön, hanem túlélni. Pl. azokat a görényeket, kik majd-csupán a levegőt pusztítják a Parlamentben, a médiában, majd-mindenütt az országban. Akik "miatt" lettek az izomagyúak, pl.? Nem csupán. Birka nép, birka vezetőkkel. (Osho olvasatában - tevék).
Egyetlen "arcot" sem látok most a politikai palettán, ki hitelesnek mondható. S ha visszanézek egypár évtizedre, évszázadra, hát.... Miért, hogy a Szentgyörgyi az egyetlen, ki Magyarországon élve kapta meg a Nobel díjat? Mikor becsülték a Kárpát Medencében élők az igazi értékeket? Közös értékeinket? Kérdésem megint-csak költői. Pártsemlegesen.

Pelso.. 2009.01.11. 07:53:43

Magyari,

"Egyetlen "arcot" sem látok most a politikai palettán, ki hitelesnek mondható".
Ezzel egyetértve, elképzelhetetlennek tartom a polelit szereplőinek akárcsak részleges megújulását is.
Már a választási rendszerünk is inkább a jelenlegiek bebetonozását segiti. Ők pedig, mindent, azaz mindent megtesznek jelenlegi pozicóik megtartásáért.

Ha mégis: mivel visszahivhatóság nincs, a számonkérésre-felelősségre vonásra lehetőségek szinte jelképesek, az új társaság hasonlóan s gyorsan elk@rvulna, mint a mostaniak.

2009.01.11. 08:11:16

Mindenki monjon le. Te is.

molaris 2009.01.11. 08:17:39

@Jichak Kolompár:
Igen érdekes látásmód. Rövid és szemellenzős.
Lopni a "spontán privacizáció" hősei kezdtek, profi módon.Az általad megidézett Széles, Csányi, Demján is megér egy misét, amit elhallgatsz. Akiket elhallgatsz Kapolyi, Dunai, Nagy stb. Az előbbiek gondolom azért lettek a szocializmusban vezetnek kinevezve, mert véres verejtékkel dolgoztak a rendszer megbuktatásán. Vagy nagyon fiatal vagy, vagy....

Pelso.. 2009.01.11. 08:24:22

Molaris,

A képlet egyszerű: az nem lopott, aki nem tudott (nem fért hozzá).
Még nem láttam olyan húszezrest, amin bármely párt logója ill a tizparancsolat szerepelt volna..

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.01.11. 08:28:10

@szazso2: inkább úgy mondanám, akkor alkalmatlan informálódásra, ha a lap kedvenc pártja épp kormányon van. Mert akkor úgyis elhallgat, meg megmagyarázgat. Majd ha jön Viktor, az MH megy a kályhába. Addig viszont lelkesen olvasom a slozin.

Bár már most is inkább a net/blog szférából divat tájékozódni, hiszen a magyar igényeknek megfelelően van lehetőség a visszacsatolásra, azaz: anyázhatunk :)

andybandy 2009.01.11. 09:20:56

a bajom az elolvasott bejegyzésekkel az, hogy a lényeget nem látják/értik (akik írták).
Sajnos, tudomásul kéne venni (már, ha valaki tud erről egyáltalán), hogy Európának és benne Magyarországnak van egy nem egészen szeplőtelen közelmúltja. Mondjuk a 20. század. Európában egyedül Mo-n marad rajta a sár, hogy tevőlegesen részt vett a holocaustban. Namármost, a mai pártállástól függetlenül a múlt jeles figuráival (Adolf, esetleg Joszif) hogy finoman fejezzem ki, flörtölni - az a mai pártállástól függetlenül teljesen gusztustalan. Vagy nagyon nem menő.

Ebbe belekeverni a Maszopot, meg a gyurcsányit, stb. meg - szerintem - teljesen témán kívüli.

andybandy 2009.01.11. 09:27:05

pokesz07:
"Szóval szőlőbányák, Kaya Ibrahim és a többi vesszőparipátok ide vagy oda, mégiscsak jobban ment az ország szekere 1998-2002 között, tehát ha loptak is a fideszesek (senki nem mondja hogy nem) akkor ésszel tették, úgy, hogy a nemzetgazdaságnak is maradjon belőle."

Neves magyar közgazdászok szerint (pl. Lengyel László, Petschnig Zita (bocsi)) a 98-2002-es Orbán kormány első 2-3 évének viszonylagos gazdasági sikerét az őt megelőző Horn kormány idején beindított Bokros csomag alapozta meg. Jól is ment minden 2001-ig, amíg az Orbán kormány, számítva a 2002-es választásokra, el nem kezdte ugyanazt a bolseviki fosztogató-osztogató politikát, amit a bolsevikok 17 óta rendszeresen művelnek (merthogy azért bolsevik).

Az persze egy másik kérdés, hogy a 2002-es hatalom átvétel után a maszop miért folytatta ott és úgy?

Ha 2010-ben bukna, akkor - ha másért nem - ezért megérdemelné..

andybandy 2009.01.11. 09:32:34

@Pelso..:
sajons, 1t értek:
"Ezzel egyetértve, elképzelhetetlennek tartom a polelit szereplőinek akárcsak részleges megújulását is."

de, akkor mi a megoldás?

Pelso.. 2009.01.11. 11:21:12

Mi lenne? Egy szép napon az Auróra cirkáló lőni kezdi a Téli Palotát....

Vagy, marad minden a mostanihoz hasonlóan, egy idő után valamelyest javulnak a gazdaság mutatói, ezután enyhülhet az adóprés, bővülhet a középosztály, - azemberek jobban élnek s nem hatja át napjaikat az aktuálpolitikai fröcsögés. Na, ez az utópia.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.01.11. 11:36:23

@andydandy:
„Európában egyedül Mo-n marad rajta a sár, hogy tevőlegesen részt vett a holocaustban.”

Hú... Magyar ügynökök kényszerítették Hitlert nevezetes elméletének kidolgozására, a magyar megszállás alatt álló cseh, lengyel és német területeken épültek fel a koncentrációs táborok, stb. Valahogy így, ugye?

Google 2009.01.11. 12:31:41

Az Orbán-kormánynak a Bokros-csomag miatt ment jól a szekere. Jó, tegyük fel.
És Medgyessyék idejében miért állt jobban a gazdaság, mint Gyurcsányék alatt bármikor is? 2004-től romlottak le igazán azok a mutatók, és azóta is szabadon romlanak, senki nem lépett közbe.
Mindkét oldal operál panelekkel, de a ballib oldal nem unja meg, s nem megy haza, Gyurcsány után szabadon.
A publicistái összefoglalják, az aktivistái pedig terítik a szövegeket, nem kételkedve semmiben, mindent szentirásnak véve. Ugyanazokat a vádpontokat emlegetik, és észre sem veszik, hogy saját kormányukkal is gond lehet, ha ezek a vádak nem bizonyultak valósaknak, nem álltak meg a lábukon.

Google 2009.01.11. 12:51:25

És itt van ez a Hitler-ügy.
Valakik már a náciknál is nácibbaknak láttatnák a magyarokat, és nem azokkal foglalkoznak, akik együttműködtek a náci rezsimmel.
A kommunisták pedig régen uralkodtak, már nem is emlékszünk rájuk, ugye?
Ami pedig Hitlert illeti, a fél világot tönkretette és frusztrálta , és miatta kezdődhetett el az a sérelmi politika, aminek mindenki issza a levét, ki tudja, meddig?!

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.01.11. 13:09:29

@TuRuL_2k2: A románok és szlovákok bezzeg micsoda zsidómentők voltak.

Google: ne feledje, andydandy az "A zorbánkorány idején a hornkormány miatt volt jó, a gyurcsánykormány idején a zorbánkormány miatt volt rossz" panelt alkalmazta. Na, van valami, amivel ütni tudja ezt a kártyát? Legfeljebb jolly jokerrel, de az nincs magánál, muhaha!

Ács Ferenc 2009.01.11. 13:35:01

dzsucsharcos: @TuRuL_2k2: A románok és szlovákok bezzeg micsoda zsidómentők voltak.

Ez nem ilyen egyszerű. A maradék Szlovákiában nem volt akkora számú a zsidóság, és nem védték meg őket, míg Romániában hozzánk viszonyítva a zsidóság jóval nagyobb arányban élte túl a háborút. De ehhez - többek között - az is hozzátartozik, hogy amikor a román hadsereg bevonult Odessza környékére, olyan mértékű mészárlásokat hajtott végre a zsidóság körében, amelyet magyar katonák soha nem tettek.
A magyar csendőrség nem kis részét viszont valóban történelmi bűnök terhelik 1944 miatt.

toncsesz 2009.01.21. 07:37:01

Ebben az országban már fingania sem lehet az embernek anélkül, hogy bele ne kössön a nyomorult MASZOP. Félnek egy 64 éve elhunyt diktátortól? Tyűha!
Könyörgöm, az egy múzeum Londonban! Ott mindenki ezt csinálja, mert ezért megy oda! És?
Elképesztő, hogy egy kormányon lévő párt megengedheti magának, sőt egyáltalán ráér ilyen pitiáner dolgokkal foglalkozni az helyett, hogy az ország egyre kilátástalanabb sorsával törődnének.
Na pont az ilyen és ehhez hasonló semmitmondó, botrány-hajhász hírek mutatják a legjobban az egész kormány politikai hozzáállását.

Vincenzo90 2009.01.22. 21:34:46

Mekkora hülyék egyesek. Ott mindenki fotózkodik a híres emberekkel, és nem feltétlen azért, mert egyetért velük... Ez annyira egy szokásos gagyi mszps riogatos, mindenkináci kampányfogás. Mért kell az embereket megfélemlíteni? Kiesne az MSZP a parlamentből, ha egyszer leállna az állandó riogatással?

is 2009.01.22. 23:07:54

@poszt: ilyen ország sincs, teljesen jogos. a kommentelőknek mondanám, hogy ez a sorozat persze tendeciózusan válogat, és csak bizonyos hülyeségeket mutat be. kb. úgy, mintha a Budapest-Pécs 6-os útból csak a keletre menő szakaszokat mutatnák egy filmen. a végén még Nyíregyházánál keresnéd Pécset. Ebből a sorozatból is valahová oda lyukadsz ki.

a váltógazdaságról mondanám, hogy én azt nagyon támogatom, de nem pártok, hanem emberek viszonylatában. a bukott embernek távoznia kell. az alábbi bukottak közül ki távozott a magyar politika élvonalából: Horn Gyula (bukott 98-ban), Kovács László (bukott 2001-ben), Medgyessy Péter (bukott 2004-ben), Gyurcsány Ferenc (választáson még nem bukott, azóta már bukott), Orbán Viktor (bukott 2002-ben, bukott 2006-ban).

emberek, keresitek a hatalomhoz ragaszkodót, aki 20 éve van a pártja élén és még 20 évig lesz, választási eredménytől függetlenül, Kádár Jánost is lenyomva? a fenti listában van.

frefighter 2009.01.23. 07:33:30

Csak nehany szo husszein rol meg a fasizmusrol
A gazdasági bérgyilkosok az elsõk vonalban.
Bemennek, lefizetik a kormányokat,|rávesszik õket a
hatalmas kölcsönök felvételére,|amely elég hatalmat ad,
Ha nem sikerül, mint ahogy nem sikerült|Panamában Omar
Torrijos-szal,és Equadorban Jaime Roldos-szal,|akik visszautasították a megvesztegetést,akkor jönnek a második vonalbeliek,|az igazi orgyilkosok.
Õk vagy megbuktatják a kormányokat,|vagy megölik õket.
Ha ez megtörténik, új kormány jön,
és õk már tudni fogják hogy mi a dörgés.
Irak esetében mindkét módszer csõdöt mondott.
A gazdasági bérgyilkosok nem tudtak Husseinhez eljutni,
Próbáltak rávenni egy hasonló üzletre, mint amit a Szaudi
uralkodó családdal kötöttek,de nem fogadta el.
Így bementek az igazi orgyilkosok, hogy kiiktassák.|De nem tudták.Roppant jó biztonsági szolgálata volt.
Végül is, régebben a CIA-nek dolgozott,
õt bérelték fel a korábbi iraki elnök meggyilkolására,és
bár nem sikerült neki, ismerte a rendszert.
Így 1991-ben bement az amerikai hadsereg és lerombolta az
iraki haderõt.Akkor nem lett kiiktatva.Erõs kezû vezetõ volt.
Kordában tudta tartani az embereit.Úgy gondoltak, kordában fogja tartani a Kurdokat is,az irániakat is, és biztosítja a|folyamatos olajellátást amerikanak.
Kilett iktatva a hadsereg,|most meg fogja gondolni magát.
Így a gazdasági bérgyilkosok visszamente a 90-es években,
sikertelenül.
Ha sikerrel járnak, még ma isõ irányítaná az országot.
Az usa eladná neki az összes repülõgépet, amit akar,
akármi mást, amit akar,de nem sikerült meggyõzni.
Az orgyilkosok most sem jártak sikerrel,így újra bement a
hadsereget(az europai unioval karoltve)
és ezúttal kilett iktatva õ is.
Az usa altal kreált helyzetben néhány nagyon|jövedelmezõ
építési szerzõdés jott letre,
újjáépítve az országot, amit|éppen most romboltak le.
Ami roppant zsíros üzlet,|ha nagy építõ társaságaid
vannak.
Irak mutatja a három fázist:|a gazdasági bérgyilkosok
sikertelenek voltak.Végül, a katonaság vonult be.
Ezekkel az eszközökkel valódi birodalmat lehet építeni.
Nagyon finom eszközökkel. Ez egy titkos hadmûvelet.
Minden múltbeli birodalom a katonaságon alapult,|és
mindenki tudta, hogy hódítanak.
Az angolok tudták, a franciák, a németek,:a rómaiak, a
görögök... és büszkék voltak magukra.
Mindig volt valami ürügy, mint a civilizáció|terjesztése,
vallás terjesztése,Mi nem tudjuk.
Ki is a fasiszta?

Z. Zoli 2009.01.23. 08:40:13

Oké, hogy erkölcs, meg mindenkinek az icipici demokratikus szíve...de akkoris: nehogy már ilyen mondvacsinált probléma legyen a legeslegnagyobb ma, 2009-ben, Magyarországon, könyörgöm!
Nekem ez...

Gbx 2009.01.23. 15:00:49

Megáll az eszem... Még hogy a zOrbán kormánynak azért volt könnyü, mert a Bokros... És ezt még a saját pénztárcájának nem hivő sok bamba szajkózza.....

amize 2009.01.23. 22:15:00

Ez a nyomós ok?
"Nyomósnál nyomósabb okokkal: egyrészt tudtával készülhettek a Madame Tussaud's Panoptikumban olyan képek, "
Jobb nincs?
Ez egy szarrágó csúsztatás feltételes módban. Minden hülye gyerek csinál ilyen képeket szinte minden országból. Ki a fasz fogja egyenként cenzúrára bekérni a fényképezőgépeiket.
Már nem abban a korban élünk. Vagy mégis?
Foglalkoznának inkább a valós problémákkal. Szarban az ország, lassan 300 egy Euro. Pakisztán jobb feltételekkel kap hitelt mint mi.
Talán ez lenne a nyomós ok, hogy arra, hogy a hatalmon lévők érdemi munkát is végezzenek.

skubidor 2009.01.24. 10:52:06

Egy Hitler-fotón élcelődni Döbrögi-dolog! Mi lett volna, ha Döbrögi sikeresen tíltja be a MÁTYÁS nevet?
Igen is, Hitlert ismerni kell. Ha nem ismerjük, és nincs benne a köztudatban, akkor nem fogjuk fölismerni, ha valakik a nácizmus irányába menetelnek. (Lásd: "TUDJUNK EGYSZERRE LÉPNI, HA ELÉRKEZIK A PILLANAT! "
s a z idő eljött: 2006 Augusztusában!

Ne feledjük, egy kormánynak 4 évre adtuk a megbizatást. És elnézvén a meg nem választott FIDESZT, egyre inkább az a meggyőződésem, hogy jobb nekünk nélkülük....

coff 2009.01.24. 11:12:59

KEDVES GARAI DR HA EZT ÖN KOMOLYAN GONDOLJA , AKKOR ÖNNEK A ZÁRT OSZTÁLYON A HELYE .
süti beállítások módosítása