Tomcat feljelentette a Reakciót
2008. augusztus 12. írta: nénike

Tomcat feljelentette a Reakciót

  Aljas indokból. Vagy célból. Rágalmazás, becsületsértés. Azt gyanítja Tomcat, hogy az áprilisi, boltja előtt tartott flash mobunkon ezekbe, azaz a BTK 179.§ (1) bekezdésébe és a (2) bekezdés a. pontjába ütköztünk.

 Frankón kihallgattak a rendőrségen. Kicsit furcsa, hogy épp a Gazdaságvédelmi Alosztály munkatársa kérdezgetett, de még mindig jobb, mint ha az akta az életvédelmisekhez került volna. Szóval: Polgár Tamás úr levelét megírta.

 A kor követelményeinek megfelelően ismeretlen tettes ellen, de nevemet betűhelyesen jelezve. Kb. ennyiben állt a feljelentői pontosság. Ugyanis összekevert drága főszerkesztőnkkel, így nénike egy pár sor erejéig a nagy Turul nickjébe képzelhette magát. Csodálatos pillanat volt. (Peking jó hely, de Ákosunk nyilván ott sem bújhat el a hatóság elől – hacsak nem kér politikai menedékjogot a kínai sajtószabadság hírnevének öregbítése és irhamentés okán.)

 Ami pedig a feljelentés tárgya: Turul azt állította a pólóbolt előtt, hogy lehet, egyszer azért nem szolgálták ki szerkesztőségünk munkatársát, mert magyar. Tette mindezt a Hollán Ernő utcai kuruc seregek érvkészletét megcsillantva, ahol Tomcat és márkatársai hasonlóan abszurd és tarthatatlan módon interpretálták a kislány ki nem szolgálásának máig tisztázatlan körülményeit.

 Nincs kétség, az ügy bírósági szakaszában kell majd Polgár Tamásnak elmesélnie azt, hogy akkor saját magát miért nem jelentette fel. Ez a bődületes magyarozás csak pár utcasarokra működik, az ő boltja előtt nem? Nos erre a kérdésre keressük a választ, Önökkel együtt, kedves kommentelők.

 Tehát ha Ön szerint kívül kerültünk a szabad véleménynyilvánítás körén, üssön a szánkra, regulázzon verbálisan újságírót. Ha e súlyos jogtiprást elviselhetőnek tartja, rendeljen fityiszt mutató pólót a Teréz körút 6. szám alatt.

 U.i.: Ha Jakupcsek Gabriella valóban komolyan gondolta, hogy erre a témára még visszatér a TV2 Mokka c. műsora, mi állunk rendelkezésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr58612590

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Verdikt 2010.02.17. 08:19:35

  Ezzel kezdődött, így folytatódott, s ez lett a vége:   Szép pillanat volt, amikor a Tomcat borotvált mellű buzi, vagy még rosszabb részhez értek a Magyar Köztársaság nevében a végzés szóbeli indoklásákor.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eN 2008.08.12. 15:35:53

majd jol osszecsaphattok Gaudival

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.12. 15:42:05

Honnan van pénze ennyi perre Tomcatnek? Nem igazán olcsóak az ügyvédek ...

És ha normális munkahelye lenne 8-tól 5-ig, és este dögfáradt, nem lenne ideje ennyi hülyeségre.

Gabe2 2008.08.12. 15:43:00

Index főlap, jönnek a csehszlovákok!

cavinton 2008.08.12. 15:43:01

Mondjuk Tomcatot tudom, hogy kicsoda. Te ki is vagy ha szabad kérdeznem?

Gabe2 2008.08.12. 15:43:32

...én megmondtam...

nyanyanya 2008.08.12. 15:44:09

Szerintem jobb lenne ha nem tudnank:D

Invictus 2008.08.12. 15:45:57

zero: Biztos jól fogynak a pólók :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.12. 15:47:00

Kérjük majd percről-percre közvetíteni a pert.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.08.12. 15:47:12

"Mondjuk Tomcatot tudom, hogy kicsoda. Te ki is vagy ha szabad kérdeznem?"
Önök a Zigasságot pofára projektünk felelősét hallották. További szép napot kívánunk.

nénike · http://mandiner.hu 2008.08.12. 15:48:32

cavinton

Én vagyok a Te nénikéd!

Machiavelli 2008.08.12. 15:48:46

Tomcat-et ingyen védi az ügyvédje. Reklám értéke van annak, hogy valaki Polgár Tamást védi.
Egyesek szemében jó ügyvéd, aki védelmezi őt!

Vannak néhányan kies kis hazánkban, akik egészen jól megélnek pereskedésből és még csak nem is ügyvédek.

Madzsar_huszar 2008.08.12. 15:53:00

..de uraim, ki a fasz ez a tomcat????

dshk 2008.08.12. 15:55:18

cavinton, ha nem vetted volna észre, a szerző nickje ott van a lap tetején, a cikkei pedig a baloldai menüből elérhetők. Ennél jobban miért is kellene tudnod, hogy kicsoda?

freehckr 2008.08.12. 15:55:40

"ha Ön szerint kívül kerültünk a szabad véleménynyilvánítás körén, üssön a szánkra, regulázzon verbálisan újságírót"

Én úgy vélem, hogy abban a "tavaszi hisztéria hadjáratban" a Reakció "csapatának" egyáltalán nem kellett volna részt vennie, sem mint elgondolkodtató felirattal ellátott pólókkal kampányoló látszólag "harcos antifasiszták" (mert ugye aki korpa, bocsánat Schröder-Gyurcsány közé keveredik...), sem mint a Tomcat-et "hergelők" népes táborához csatlakozók (rögtön Szanyi elvtárs után a kígyózó sorban). A metró-féle "hecckampány" megmosolyogtató volt (percekig tátott szájjal röhögtem akkor), de ez a fent nevezett "akció" (hisztéria a Hollán Ernő utcában) bár gondolom nem így indult "elvi síkon", de a reakciósok által nem nagyon befolyásolható tényezők miatt inkább nevetségessé vált (de ezen már nem tudtam tátott szájjal nevetni).

Ha tanácsolhatnék egy dolgot a reakciósoknak: mind a Gyurcsány-féle őrületektől, mind az MSZP Magyarországon fellelhető "méltó politikai ellenfeleik" (Tomcat, Gój Motorosok, Kossuth Tériek, ...) őrületeitől tartsák magukat távol. És akkor nem kell kellemetlenkedni. :)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.12. 15:59:46

Azért jakupcsekhez én már csak akkor mennék vissza, ha megtanulja, mi az a szélsőbal meg a jobbközép

Dr Kangörény 2008.08.12. 16:01:50

Rák, a szélsőbalt mi a faszért tanulja meg az a picsa? Ma nincs ilyen nálunk, a közeljövőben nem is várható a feltűnése.

Syr Wullam 2008.08.12. 16:03:55

Asszem ez Tomcatnek nem fog menni ... öngól lesz ez, nem kicsi. :-)

Francois Pignon 2008.08.12. 16:04:23

Csak nem arról az emberről van szó, akinek állítólag humorérzéke van és érti az iróniát?

Tarajos Goethe 2008.08.12. 16:05:10

Kangörény és akkor hová lett az a 800.000 párttag ?!

freehckr 2008.08.12. 16:06:15

Kangörény_ : "Ma nincs ilyen nálunk"

Akkor te még nem olvastál Népszavát, vagy 168 órát. :) Igaz, ezek olyan "szélbalosok", hogy május elsején inkább Európa egyik leggazdagabb, "legneoliberálisabb" miniszterelnökének tapsikolnak a Városligetben ahelyett, hogy mondjuk a kormányzat és az EU neoliberális politikája ellen gyújtogatnának Csepelen, vagy Kőbányán. De a "retorika" az nem csak nyomokban hordoz "szélbal" jellegzetességeket. :)

Francois Pignon 2008.08.12. 16:07:30

Machiavelli 2008.08.12. 15:48:46
"Vannak néhányan kies kis hazánkban, akik egészen jól megélnek pereskedésből és még csak nem is ügyvédek."

El sem tudom képzelni, kire és mire gondolsz. Csak nem... minél több per, annál több pénzt lehet gyűjteni a szponzoroktól?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.12. 16:07:58

Kangörény_: hogy ne szélsőbalozza le legközelebb élő adásban nénikét, mint tette azt a múltkor. (Konkrétabban az újságot szélsőbalozta le.)

Carnivora (törölt) 2008.08.12. 16:08:19

Egyre szarabb a világ Tomcat is jobb volt mielőtt belecsapott volna ebbe a bizniszbe ... bár valószínűleg ez jövedelmezőbb. -

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.12. 16:11:38

Asszem a topket elsősorban grafikus melókból él, a póló és celebbiznisz másodlagos. Valahol olvastam. De tényleg jobb volt régen.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.08.12. 16:12:17

juj

(a posztban leírtaknak szól, nem a posztnak: vagyis, egészen pontosan: juj, tomcat, juj)

INkvizítor 2008.08.12. 16:13:30

Francois Pignon! :)

érti ő a humort:

"Rágalmazás
179. § (1) Aki valakiről, más előtt, a becsület csorbítására alkalmas tényt állít vagy híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.
(2) A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a rágalmazást
a) aljas indokból vagy célból,
b) nagy nyilvánosság előtt,
c) jelentős érdeksérelmet okozva
követik el.

Becsületsértés
180. § (1) Aki a 179. § esetén kívül mással szemben
a) a sértett munkakörének ellátásával, közmegbízatásának teljesítésével vagy közérdekű tevékenységével összefüggésben,
b) nagy nyilvánosság előtt
a becsület csorbítására alkalmas kifejezést használ, vagy egyéb ilyen cselekményt követ el, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.
(2) Az (1) bekezdés szerint büntetendő, aki a becsületsértést tettlegesen követi el."


csak nem szereti....


Bíróságra járkálni amúgy kifejezetten vicces dolog tud lenni :)))) (mondjuk sokban függ attól a hangulat, hogy miért)

azé' tudósítsatok majd a pörről

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.08.12. 16:17:39

Val'szeg rosszul megy a bolt, kellett egy kis ingyenreklám. Szélsőbal meg van, le akarják vadászni Bayert,jól. Kangörény, tájékozódj.

ohh_vazze 2008.08.12. 16:19:16

Ez a Tomcat nevű muki amekkora svunggal indult az elején, ugyanakkora langyosággal tartotta fent magát idáig. Igazából Kiszel Tüncike is ezt csinálja. Az érdeklődést valahogy fent kell tartani az irányában. Egy igazi bumburnyák, amitől csak hányni lehet. Őrület, hogy milyen típusú emberek termelődnek ki a takonyból, és még magyarkodnak is. Nem hiába biznic lett a magyarkodás is. Ha jobban megfigyeli az ember látszik a képeken, hogy csak a sajtónak tetszeleg, mint Tüncike. Ráadásul rendkívül amatőr módon csinálja...

Carnivora (törölt) 2008.08.12. 16:19:30

Király Rák · konzervatorium.blog.hu 2008.08.12. 16:11:38

Nem tudom, de a jobbkeze a bolti eladó fiú is ebből él csak elvannak naponta zsidóznak egyet jobb, mint dolgozni az biztos.

INkvizítor 2008.08.12. 16:20:57

azé' mgenézném majd a T. Bírónő arcát, amikor elmagyarázzátok neki, hogy mi is az a Travian, meg mik is azok a klánok... :)))

izgi lesz... jogtörténeti kuriózum... azért nem csinálták meg a pólókat mert magyarok vagytok, vagy mert lusták voltak!!! ezt tisztázni kell a tényálláshoz mindenképpen!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.08.12. 16:23:30

ohh_vazze: ezt már megírtam hónapokkal ezelőtt:

Nemzeti bulvár
hannibal.blogter.hu/?post_id=259991

:)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.08.12. 16:26:42

Azért nem csinálták meg,
mert az amerikai sas van rajta. )
Vagy csak elfelejtették.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.12. 16:27:44

A Batman és Robin rímel a Tomcat és Blogin kifejezésre. Nem nagyon tudom még, miért jöttem rá erre, de biztos lehet valami értelme. Világunkban nincsenek értelmetlen dolgok. :)

xterx 2008.08.12. 16:29:00

Naccerűek vagytok.

Helmeczi Tomi 2008.08.12. 16:35:02

tomcat ha ezt olvasod, csak annyit szeretnék neked mondani, hogy a térdrefektetett k. anyádat, azt

korrekt orr 2008.08.12. 16:35:34

tomcat is érzi az uborkaszezont... ilyen ország ilyen fazont érdemel, és erről még írtok is?

OftF 2008.08.12. 16:37:32

Hát hogy kicsoda nénike? Nos azt én sem tudom, azon túl, hogy itt firkálgat.
De ami ennél jóval viccesebb, hogy ez a Polgár Jenő, vagy ki se tudja, mégis feljelenti. xD

OftF 2008.08.12. 16:38:18

amúgy meg!
rács mögé az egész reakciós bandával!
végre!

lol

MoOrgaN 2008.08.12. 16:39:21

tomcat az nem egy WC öblítő reklám véletlen? Ha nem akkor nem.....

Bit Rot 2008.08.12. 16:42:30

"Ami pedig a feljelentés tárgya: Turul azt állította a pólóbolt előtt, hogy lehet, egyszer azért nem szolgálták ki szerkesztőségünk munkatársát, mert magyar."

Ha jól értem, Turult nem azért nem szolgálták ki, mert magyar, de kitalálta, hogy de jó lenne ezt hazudni, és ezt hazudta.

Nem így van?

Buzz_Lightyear 2008.08.12. 16:42:55

Nyomorult kis kocsogok, tenyleg szanalmas itt a kapalozasotok. Ha tomcat errejar, jot rohog majd rajtatok.

OftF 2008.08.12. 16:43:08

nem, tomcat egy amerikai harci gép beceneve:
en.wikipedia.org/wiki/F-14_Tomcat
de az is lehet, hogy csak Tom, a cica:
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/23/Tomjerrylogo40s.jpg

vajon melyik a példaképe a kollégának?

Francois Pignon 2008.08.12. 16:43:17

gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2008.08.12. 16:26:42
"Azért nem csinálták meg,
mert az amerikai sas van rajta. )"

Jól is áll a nagy magyar érdekvédelem egy ánglius (sőt, amerikai fegyver) nickkel.
Hiába, nem csak a humorérzék, a jóízlés sem adatik mindenkinek.

kzgy 2008.08.12. 16:43:36

Nem kell ügyvéd ehhez a perhez. Én is régóta gondolkozok, hogy valahogy el kellene jutnom peres félként a bíróságra, hogy legalább egyszer az életben hasznát vegyem annak, amit öt évig töltögettem a fejembe. Hiába.

a katona fehérben 2008.08.12. 16:44:07

de a zsaruk szerinte nem egytől egyig ártatlan békés demonstrálók szemét kilövöldöző erőszakszervezet? oszt mégis hozzájuk megy sírni, hogy őt megsértették?

OftF 2008.08.12. 16:45:47

Ezzel határolódik el a zsarukra támadó szélsőalsó bandától

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.08.12. 16:47:12

Ez a poszt nem érthetően van megfogalmazva.
Tomcat feljelentett...kit és miért?

OftF 2008.08.12. 16:49:11

No igen, ez a poszt kiragadva a tág, úgy 3-4-16 éves szövegkörnyezetből, eléggé furán hathat....

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.08.12. 16:50:36

Buzz_Lightyear 2008.08.12. 16:42:55
"Nyomorult kis kocsogok, tenyleg szanalmas itt a kapalozasotok. Ha tomcat errejar, jot rohog majd rajtatok. "

Hat, ha mar neked ilyen latvanyosan nem sikerult...

Bit Rot 2008.08.12. 16:50:47

@HalivudEstevez:
Amit én értek a postból:

1. Turul (reakció) odament Tomcat pólóboltjához, és hazudott egy nagyot, ezzel megrágalmazva a boltot (azt állította, sugallta, hogy ő járt a boltban régebben, és AZÉRT nem szolgálták ki, mert magyar).

2. Tomcat feljelentést tett a nyilvánosan elkövetett hazugságért (ami a nyilvánosság miatt rágalmazás)

OftF 2008.08.12. 16:51:41

ej dolphin, pedig épp azon mulattam, mennyire nem reagált rá még senki..
ne má :-)

Rock me Amadeus 2008.08.12. 16:52:45

a börtönben találkoztok tücskökkel?

Spermahajder 2008.08.12. 16:54:33

Tarajos Goethe: A 800.000 párttag java része ma a jobboldal különféle pártjainak illusztris tagja.

patomio 2008.08.12. 16:54:46

Ha odamegyek a birosagra es megdobom egy tojással a Polgár urat ,akkor kapok buntit vagy nem?

Bummer 2008.08.12. 16:56:01

Tomcat akkor közszereplő, ha neki jó, egyébként nem.
Amúgy szegény meghülyült, amióta azt kell bebizonyítania, hogy a sárga lőpor nem sárga lőpor, hanem kénezett műtrágya.

saq 2008.08.12. 16:56:24

johnika, te olyan buta vagy mint egy szalonna.

tc barátnőjét nem szolgálták ki a boltban, erre tc odament hőbörögni, hogy a magyarokat itten nem szolgálják ki. a reakciót nem szolgálták ki tc-ék, ezért ugyanúgy elkezdtek szirénázni mint tc. aki van akkora majom, hogy ezt komolyan vette és feljelentette a reakciót a "tisztelt rendőrség" (Muhahaha)-en.

OftF 2008.08.12. 16:57:02

Csak akkora tojással dobd meg, ami belefér a véleménnyilvánítás szabadságába. Akkor nem lehet gond. Fürjet, vagy tyúkot javasolnék, struccot kezedbe ne végy!

freehckr 2008.08.12. 16:58:17

patomio: "megdobom egy tojással a Polgár urat ,akkor kapok buntit vagy nem?"

Tomcat pont abba a "társaságba" tartozik, akik nem igazán a határtalan toleranciájukról híresültek el. Tehát büntit nem biztos hogy kapnál a tojás dobálásért. Zakót, esetleg oldalast (és most ne ruházkodásra és disznótorosra gondolj) annál inkább... :)

irrelevant 2008.08.12. 16:59:55

Szerintem várjuk meg Gabucinó iránymutatását, biztos van pár okosság a tarsolyában. Biztosan itt terem hamarosan.

KopaszMercis 2008.08.12. 17:01:12

tomcat morcos, mert kihuzta a gyurcsany a faszat tomcat szajabol... nem kap mar mszps penzet a kurtty info meg o sem, es most haragszik

freehckr 2008.08.12. 17:01:58

Fülig Jimmy: "A 800.000 párttag java része ma a jobboldal különféle pártjainak illusztris tagja"

Az a bizonyos "nyolcszázezres" szám már az MSZP "örökölt" tagjainak száma. Tudod, kisatírozták a "munkást" (biztosan szégyellték, vagy valahogyan szemléltetni akarták a "változást") a nevükből, de ezen kívül minden maradt a régiben... :)

Spermahajder 2008.08.12. 17:05:59

A szám lehet hogy nem stimmel, a többi igen.

KopaszMercis 2008.08.12. 17:06:31

hofi meg mondta...

ezek a finom urak, abba a telelokott rohadt mocskos kommunista vilagban, hogy megfertek mind 1 partban!

Téglagyári Megálló 2008.08.12. 17:09:20

martinasz, ugye tudod, hogy itt a caps lock az nem a menőségnek az attribútuma? No és a röhej az nem el-ipszilon...

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.08.12. 17:09:59

Emberek!
Szeretnék szervezni egy falshmobot az országház elé, mert engem ott nem szolgálnak ki, mint állampolgárt. Amúgy is az a legnagyobb kupleráj, ahol mindenkit jól tartanak, csak a fizető vendéget nem. Ugyanígy szeretném ezt megtenni a BKV-val, a MÁV-val, a rendőrséggel, az APECH-hal, és még néhány polgárkeserítő intézménnyel. Ezekhez amúgy miért nem jutott eszébe egyetlen szervezetnek, blognak sem flashmobot szervezni? Nem a nácik meg a rasszizmus a legnagyobb baja az országnak, hanem a politikusai, akik próbálják minél fontosabbnak beállítani magukat a sok média-szerepléssel. Nekem ne a tévében szerepeljenek, meg ne beszédeket mondjanak, hanem húzzanak a parlamentbe és DOLGOZZANAK!

Mellesleg: Schröder, mint a Gazprom egyik nagy embere, mi a f*sz keresett egy magyar belpolitikai rendezvényen??

martinasz 2008.08.12. 17:14:04

Kedves Téglagyári Megálló! AKKOR legyen pontos "jé"! ...Azért olyan sokat nem tévedhettem ,ha csak ebbe tudztál belekötni!...Kedves Ötvös PÉTER! üsd be a Gugliba!

Freetibet (törölt) 2008.08.12. 17:16:24

Peking szigorú értelemben véve is legalább 12 milliós nagyváros, ahol egy Turul kiválóan el tud rejtőzni. Pláne hogyha a hatóságok az alábbi kép nyomán indulnak keresésére:
mediapedia.hu/balogh-akos-gergely
Persze ha visznek pár magyar-vizslát is, akkor nem tudom mi lesz:P
index.hu/politika/belfold/mvizsla05102/

KopaszMercis 2008.08.12. 17:17:08

APECCCCCCH

Repülő Majom · www.kutyushop.hu 2008.08.12. 17:09:59

ezt pont ugy mondtad, mintha nem mi valasztanank magunknak a politikusokat.. a baj velunk van nem veluk.

martinasz 2008.08.12. 17:17:27

Kedves Lelkylola! Maradjunk annyiban,hogy egy "gárdonyi bari"

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.08.12. 17:18:07

Ezért is furcsálom Tomcat feljelentgetős akcióját.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.08.12. 17:19:37

martinasz, komolyan fogalmam sincs, hogy miről beszélsz. Ha jóhiszemű vagyok, akkor még azt el tudom képzelni, hogy valaki úgy adta ki magát, mintha ő lenne én, de én tényleg nem írtam Ani néven.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.08.12. 17:26:54

Bocs, de ezt a beszélgetést kimoderálom. Nem mintha titok lenne a valódi nevem, már más kommentből is kiderült. De hülyeség amit írsz és nem is tartozik a tárgyhoz.

martinasz 2008.08.12. 17:29:37

Kedves Lelkylola! Hát ha nem ,hát nem! Akkor esetleg szólnál egy pár szót a "MAGYAR NEMZETNÉL" töltött időről?Az ottani cikkekről,amikböl egy jó pár idézet meg is jelent a CHAT-en!Egyébként nincs ezzel sem semmi gond,mégegyszer mondom,ha nem ,hát nem! Viszont ha esetleg igaz,akkor meg nem kell tagadni! Üdvözlettel:MARTNASZ!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.08.12. 17:31:38

A Magyar Nemzetben elég unalmas cikkeket írtam. Csodálkoznék, ha valaki idézne belőle :)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.08.12. 17:33:04

OFF:
martinasz, ha levelezni akarsz, akkor írj személyesen, de ne romboljuk szét a posztot.

martinasz 2008.08.12. 17:33:15

Kedves Lelkylola! Cselekedjél belátásod szerint! További jó beszélgetést mindenkinek!

ÁrPi 2008.08.12. 17:34:31

KopaszMercis 2008.08.12. 17:01:12
""tomcat morcos, mert kihuzta a gyurcsany a faszat tomcat szajabol...""

Ez rágalom! gyurcsánynak nincs fasza , nem tud kúrni. Csak jobber hazugság hogy valamit elkúrt volna.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.08.12. 17:34:31

Dejszen ki nem szarja már le magasról ezt a beképzelt szociopata tomcat-fütyikét?
Ez a figura egyfolytában viszket.
Pont olyan röhejes, mint Kiszeltünci. Képtelen elviselni, ha nem ő van középpontban.
Pedig hát nem.

Attilajukkaja 2008.08.12. 17:35:46

Ujabb reklam Tomcat-nek. Mar olyan regen nem szerepelt sehol. Muszaj volt mar valamit lepnie, kulonben nem fogynak majd a poloi.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.08.12. 17:36:22

Kopaszmercis:
A baj az, hogy csak abból tudunk választani, ami van. Én szívem szerint szabotálnám az egész magyar politikát, mert itt mindenki sáros lett, mindegy, melyik párt tagja (vagy ha nem lett az, előbb-utóbb besározzák). Amúgy meg mondd meg, mit lehet csinálni, hogy ne maradjanak hivatalban? Mit tehetünk ellenük, hogy ezek közül egyik se kerüljön többé még csak a közelébe sem a húsosfazéknak? Ha van jó megoldásod, szívesen csatlakozok.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.08.12. 17:37:18

hm...
Látom, ez a párhuzam nem csak nekem jutott eszembe. Tán lehet benne valami?

ctrl 2008.08.12. 17:40:07

Ennek a tomimacskának rendben van a szexuális élete?Mert ilyen prokariótáról csak azt tudom feltételezni, hogy az otthoni frusztráltsága miatt lehet ekkora gyökér.Vagy öröklött.

Novi bácsi 2008.08.12. 17:41:33

"OftF 2008.08.12. 16:43:08
nem, tomcat egy amerikai harci gép beceneve"

Ja, és amúgy van egy kisméretú markológép unokatestvére, Bobcat...:

www.bobcat.com/loaders/choosing

Azon senki nem gondolkodadott el amúgy, hogy mennyire szánalmas már, hogy egy ilyen kis senkiházi "mélymagyar beugratóügynök" angol nevet választ magának?! Mert az "olyan menő"?! Miért nem lett "csodaszarvas", "hunor" vagy "magor"?... Nem kell hozzá pszihológusnak lenni, hogy az ember rájöjjön, hogy ez a jóllakott óvodás kinézetű poló- és bombagyáros kis köcsög (tényleg, miért nem rohad a sitten?! komolyan kiengedték?!...) milyen súlyos kisebbségi komlexussal küszködik már... Biztos a pénisz-irigység miatt ekkora fasz...

Amúgy meg nem értem, hogy mit zsidózik állandóan az, akinek a fejéről ennyire üvölt, hogy a nagymamája megúszta a lágert... Pont olyan, mint Zsirinovszki...

Attilajukkaja 2008.08.12. 17:43:10

crl

En ugy tudom, Tomcat baratnojevel minden rendben van. Az o agybaja egy jo kurassal nem helyrehozhato.

Novi bácsi 2008.08.12. 17:43:11

ctrl 2008.08.12. 17:40:07

Egyszerre jutottunk azonos következtetésre.

Tarajos Goethe 2008.08.12. 17:47:29

"A 800.000 párttag java része ma a jobboldal különféle pártjainak illusztris tagja."

Hirtelen nem sok jobboldali párt jut az eszembe,de abban egyetértünk hogy mindenhol olyan emberek ülnek akik az internacionáléra esküdtek fel.

Ahogy szegény megboldogult nagypapám mondta :
"Kétféle ember van: párttag és párton kívüli!"

Attilajukkaja 2008.08.12. 17:47:52

A mindenkori hatalomnak is jol jonnek az ilyen Tomcat-ek. Ha nem keverne valaki folyamatosan a szar felszinet, akkor az emberek a valos problemakkal kezdenenek el foglalkozni. Az meg melyik politikusnak jonne jol?

Novi bácsi 2008.08.12. 17:52:39

Attilajukkaja 2008.08.12. 17:47:52

Touché!

states 2008.08.12. 17:56:58

Őszintén, ez a hír megér egy postot? Mert szerintem nem. Az ilyen Tomcatek abból élnek, hogy kiprovokálják, csak beszéljenek róla, tökmindegy, hogy mit...

smalladam 2008.08.12. 17:57:17

te magyarság. megénztem a blogod. levennéd róla márai fotóját? nem illik szentképet rakni egy vécé falára.

Ajtony 2008.08.12. 17:59:19

Sziasztok!
Ne kell hisztizni. Ebből frankón megél egy újságíró. Lassan te is olyan ismert leszel, mint Tomcat.:-)))

Üdv és jó bulizást a bíróságon!

jgrasl 2008.08.12. 18:01:21

Hát engem már teljesen hidegen hagynak Tomcat ügyei az csak a magyar igazságszolgáltatás vicce ha mindenki szerint bűnös és nem tudják leültetni(relatíve én nem nagyon tudok ilyen nagy bűncselekményről ami miatt mindenki máglyára követeli de mondom nekem mind1 hogy megy-e vagy marad) De ti itt reakció néven nagyon szépen felhúzzátok az orrotokat Tomcat ügyein és ugyanazt csináljátok csak kicsit másképpen. Flash Mob? Ennek pedig légyszíves nézzetek utána mit jelent és nézzétek meg az eddigi nemzetközi Flash Mobokat mert az hogy kimentek pólókban és elmondjátok hogy veletek valaki mennyire kicseszett az nem az, elgondolkodtatónak kell lennie és tömegmegmozdulásnak egy flash mobnak de ez nagyon nem az volt. Nézzetek utána csináéjatok egy igazit és majd lehet engem is elgondolkodtattok de amíg csak az van hogy nem lett a Travian klánotoknak pólója hát nem lesz álmatlan éjszakám Tomcat miatt.(Most komolyan ez a travian ennyire fontos hogy ennyire megbántódtatok? Nemtom nekem csak egy játéknak tűnt és abból sem a legjobbnak). És akkor kérem tisztelettel kezdődhet a lenácizás lehülyézés mert a postolók nagy része ehhez nagyon jól ért.

Srí 2008.08.12. 18:03:53

Mennyi érdemi hozzászólás, fel sem fog tűnni az enyém:

Tomcat nagyon jól tudja, mit csinál. Azt meg tőle tudjuk, hogy a kártérítési bíznisz igen jól jövedelmez. Biztosak lehettek abban, hogy a jogszabályokat igen jól ismeri, lényegesen jobban mint az azokat alkotók, a bírák, a végre(nem)hajtó szervek. Nyilván van alapja a feljelentésnek, nem jellemző Tomcatre, hogy hirtelen felindulásból cselekszik. Átgondolta ő szépen és megtámogatta jogszabályokkal. Biztosra szokott menni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.12. 18:04:17

Bocs, nem vágom, hogy lehet beperelni egy blogot, meg 2 bloggert?

Hiszen a nevetek meg állandó lakcímetek nem nyilvános, akkor hova és hogy küldik az idézést?

andreasue (törölt) 2008.08.12. 18:05:23

Sok szép pállotszájú, laskafülű, banánorrú biboldó van ott a "reakciónal".

Francois Pignon 2008.08.12. 18:10:25

Srí,
ez egy büntetőfeljelentés, nem polgári kereset (bár Polgárúr és a polgári underground között ugye...;) ).

A "jobban ismeri a jogszabályokat mint az alkotóik, meg a bírák, stb." szintű legendákat Tomcat előtt csak Leninről hallottam. ;) Térjünk rá vissza akkor is, amikor a saját ügyeit tárgyalják.

Spéter46 2008.08.12. 18:13:20

Ez a tomi gyerek kezd bejönni nekem!:-)

cierre 2008.08.12. 18:14:01

Ezt nem értem ez a kiscicafiú meg a reakció ugyan az… akkor mi is ez a per? Nobilis áttesz egyik zsebéből a másikba pár millát?……….

Kopi3.14 2008.08.12. 18:15:28

OftF 2008.08.12. 16:57:02
Csak akkora tojással dobd meg, ami belefér a véleménnyilvánítás szabadságába. Akkor nem lehet gond. Fürjet, vagy tyúkot javasolnék, struccot kezedbe ne végy!

Fürjet kezbe? Eszednel vagy? A vegen meg jonne a magyar garda. :D Maximum Deutsch tojast lehet. :D

Srí 2008.08.12. 18:18:33

Akkor valószűleg ő Lenin. Nem féltem különösebben a reakciós fiúkat, nem lesz itt nagy büntetés, esetleg csak egy ejnye-bejnye, vagy még az sem. De azt tartom, hogy Tomcat betéve tudja a Btk és a Ptk-t is:) Hiszen ebből él, tőle magától hallottam.

Srí 2008.08.12. 18:21:16

TM én nem, én nem:) nem a címlapról, szoktam magamtól is jönni, komolyan:P

Téglagyári Megálló 2008.08.12. 18:22:45

Srí, hát nem is rád gondoltam... :-)

Thulsa Doom (törölt) 2008.08.12. 18:27:35

Vagy lehet, hogy azért nem szolgálták ki a "reakciós" kispajtást, mert olyan nyeszlett, hogy profilból nem is látni, vagy nem érte fel a pultot.
Mindenesetre "flash mob"-címén ritka szánalmas produkciót nyújtott. De az is lehet, hogy tőletek ez a maximum.

Téglagyári Megálló 2008.08.12. 18:35:29

Kemotox, tőled milyen egetrengető produkciót láttunk már? Némi zsidózást? Hadd gratuláljak.

Helmeczi Tomi 2008.08.12. 18:38:10

Arról tudtok amúgy, hogy Tomcat a Kernel '97-es demoscene-en monitort lopott? :D Igazi kis cigánygyerek ez bárki bármit mond.

Machiavelli 2008.08.12. 18:40:23

Nobilis semmit sem csinál, ha az nem hoz pénzt neki. Nincsenek ideológiai megfontolásai.

Francois Pignon!

Jó kis piaci szegmens a Jobbik vélt 10%-os támogatottsága. Kár lenne veszni hagyni... Minden szempontból.

dshk 2008.08.12. 18:48:12

Repülő Majom: németeknél már meghaltak páran neonáci gyújtogatásban és amúgyis érzékenyek a témára. Nálunk ez volt az első és remélhetőleg utolsó ilyen gyújtogatás. Ezért gondolta Schröder, hogy helye van ott.

Egyébként meg vannak alternatív pártok akik indulnak a választáson. Csak utána kellene nézni. Te is csak siránkozol, de még ennyi fáradságot se vettél.

gapinthebreath 2008.08.12. 18:51:08

Tomcat sajnos egy idióta, de ezzel a "flash mobbal" ti is azt csináltatok magatokból.
Ha jól gyűjtöttem be az információkat, azzal vádoltátok, hogy nem szolgált ki a kollégája a boltban, véleményetek szerint azért, mert "magyarok vagytok" (?). Sajnos nem bírtam végignézni a videót, annyira szánalmas, kb a feléig bírtam.

Ha valóban nem hangzott el semmiféle indok a rendelés törlése kapcsán, akkor egy dolgot tehetnétek: polgári peres eljárásban érvényesíthetnétek a keletkezett kárt vagy az elmaradt hasznot, mely a nemteljesítés kapcsán merült fel.

Egy kereskedőnek sok indoka lehet, hogy valakit nem szolgál ki: alapanyaghiány, más vevő preferálása miatt áruvisszatartás. Vagy a konkurenciának nem ad árut, mert nem akarja kisegíteni az ellátás-zavarából. Vagy egyszerűen visszamondja a rendelést, mert inkább elmegy nyaralni.

Mindenesetre a nagy nyilvánosság előtt megfogalmazott hamis állítás valószínűleg megáll, imho. Jó szórakozást!

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.08.12. 18:51:23

Unalmas. Amúgy az a mondás jut róla eszembe, ami valahogy úgy szól, hogy "XY-al vitázni olyan, mint egy disznóval birkózni: mindketten sárosak lesztek, és a disznó még élvezi is". :(

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.08.12. 18:56:40

Az igazság bajnokai fellépnek a gonosz Tomcat ellen, aki a magyar jobboldalt le akarja járatni, és az Egyetlen, Megkérdőjelezhetetlen Igazság végső győzelmét veszélybe sodorja!

Ööööööö... Javaslom kívülről is vetni egy pillantást, ki-ki önmagára, ha megy. Innen, pár lépés távolságból, a következőképpen néz ki a dolog. Volt pár lelkes tinédzser, akik egy ügyefogyott, butuska kis hetilapnak álcázott havilapot adtak ki, aminek nagyon béna módon "Utolsó Figyelmeztetés" volt a címe. Megint utolsó a figyelmeztetés -- mondhatta volna a rikkancs, ha nem négy példányban terjesztették volna kamaszaink ezt a kis gyerekes próbálkozást, ami egyébként derék munka volt, szó se róla, nem minden bokorban nőtt akkoriban jobboldali sajtótermék, meg kellett becsülnünk, kicsit sárga volt, kicsit savanyú, de mégis csak a mienk.

Na, ez a pubertáskori kezdeményezés az UFi nevet is viselte, aztán UFisszimusz, UFI-MUFI-PUFI, majd "UFI Baráti Nosztalgia Veterán Kör Ufimifi-fifisszimusz 2B/x,0223 Klub Egylet" néven tartanak gyűlést azóta nyilván felnőtt, még harcos jobbabb-oldalibb tagjai, és pólót is nyomtak, Tomcatnél, őt provokálandó, aztán, mivel a Tomcat a jobboldalt le akarta járatni, és bűncselekményre való felbujtásnak látszó dolgot csinált, ezért ti is, és elmentek flashmobot szervezni egy bolt elé, ahol nem szolgáltak ki, mert csak, de ezért Tomcat feljelentett, ám nem nénike, hanem Turul néven, ami téves, de amúgy ismeretlen a tettes, de mégis név szerint, és jött a rendőr.

Erre mi a normális ember reakciója szerintetek?

Véletlenül nem az, hogy ez a sok idióta barom mind menjen haza? Leül, elégtelen? "MI VAN?" Esetleg: "MI A FASZ VAN?!?!"

Most komolyan, látjátok ti magatokat kívülről? Szerintetek jó ez valamire? A "Ki a Legnagyobb Barom a Magyar Jobboldalon, 2008." díjra pályáztok?

Azt hiszem, soha nem fogtok felnőni. Nézzetek a tükörbe, és gondolkozzatok el rajta: kinek, mire jó ez a baromkodás? Nem kéne inkább abbahagyni az egészet?

De most komolyan. Vannak profi politikusok. Bizonyára azt hittétek, 16 évesen, hogy ti majd jobbak lesztek náluk. Nem lettetek. Ennyi. Vége.

freehckr 2008.08.12. 19:00:11

dshk: "Ezért gondolta Schröder, hogy helye van ott."

Az életszerűbb, hogy meglátogatta magyar "alteregóját". :) A "zöldpárti" "szélliberálokkal" hét éves "rombolás" után egy előrehozott választás után tűnt el Schröder a balfenéken, azaz regnálása idején nagy visszhangot kiváltott "gázvezeték bizniszei" után értelem szerűen egyenes úton repült a Gazprom egyik csúcsmenedzseri székébe (mondjátok, hogy én mondtam: Gyurcsányra is hasonlóan "fényes" jövő vár, már csak azért is, mert aktívan taposta laposra a Nabucco-t itthon).

Nem életszerű egyiktől sem a "harcos emberi jogi" fellépés.

Zombecz 2008.08.12. 19:12:05

Tomcat régi játékából emlékszem még, mekkora egy kommunista állat volt ez. Akit érdekel, letölti és játszik vele: A revenge on 3 játékára gondolok. A kommunizmusa nagyjából annyi volt, mint nagyfateré, nem lehet eldönteni, hogy rasszistább vagy szélsőbalos, legyen egyszerűen mindkettő. Mindenesetre Tomcat akarva vagy akaratlan, de a legjobb kiszolgálója a jelenlegi kormánynak. Ez a feljelentés meg röhejes, de rávall. Legalább vele foglalkozunk. Egyszer érném meg, hogy Tomcatről hetekig senki sem beszél. Esküszöm a guta ütné meg, vagy főbe lőné magát, mert értelmetlen lenne az élete...

Pók: tetszik, amit írtál, igazi se füle, se farka beírás. Előbb az ember lecsillapodik, aztán ír valamit s az követhető is lesz úgy talán.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.08.12. 19:16:58

"de az is lehet, hogy csak Tom, a cica:
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/23/Tomjerrylogo40s.jpg"

Biztosan nagyon humoros Tomcat-et lecicázni, de azért valamelyik barom beírhatná egyszer a szótárba, ha már magától nem tudja, hogy mit jelent a "tomcat" szó.
Kandúrt jelent. Nem cicát, bármilyen jólesik is ilyen viccesen nőiesítő jelzővel parasztkodni.

Idézném:

Dictionary definition of tomcat
tom.cat n
:a male cat
(Webster's Ninth New Collegiate Dictionary)
szotar.sztaki.hu/webster/webster.php?W=tomcat

Továbbá:

szotar.sztaki.hu/dict_search.php?L=HUN%3AENG%3AEngHunDict&O=HUN&flash=&E=1&in_form=1&W=kandúr&M=1&P=0&C=1&T=1

Carnivora (törölt) 2008.08.12. 19:17:57

Ez a Tomcat féle jelenség pedig egyszerűen leírható - médiakurvák ... az utóbbi években jelentek meg tömegével, ahogyan egyre nagyobb az igénytelenség a társadalomban.

A vastagbor.blog.hu rendszeresen szemezget ezekből lásd. Molnár Anikó megérzi, ha csörög a telefonja - Tóth Vera magához nyúl - Tomcat meg feljelentget meséket talál ki gyűjt v.mire stb. végülis csak egyfajta piacot fed le ezekre mind igény van sajnos.

freehckr 2008.08.12. 19:20:16

Carnivora: "Molnár Anikó megérzi, ha csörög a telefonja - Tóth Vera magához nyúl - Tomcat meg feljelentget meséket talál ki"

Léderer meg patikában árulná a heroint. :) Tényleg, ez mikor kerül fel az "ilyen ország pedig nincs" kategóriába?

Carnivora (törölt) 2008.08.12. 19:22:20

Mondjuk azt tegyük hozzá vannak hasznos akciói is csak az a baj az ellentábor sem nagyon képes szelektálni, és azt is pfúj-pfúj csipőből. Az pl. nemes akció volt, mikor az erdei zajongókat próbálták jobb belátásra késztetni, vagy a kutyamentések ...

Gabe2 2008.08.12. 19:23:38

De a vegák mitől ennyire dagadtak?

korrekt orr 2008.08.12. 20:25:18

andreasue: milyen Szép Magyar Név, identitás

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.08.12. 20:36:47

most ha elolvasom tomcat szövegét is, nem tudom eldönteni hogy kinek adjak igazat. nem is lehet eldönteni. a rendszer a hibás.

CrL 2008.08.12. 20:38:44

Vajon tommacsek sajtóigazolványával mi van, visszaadta már az illetékeseknek?

irrelevant 2008.08.12. 20:43:55

Gabe2: A kenyér erősen hizlal :)

Ács Ferenc 2008.08.12. 20:48:11

"Pók 2008.08.12. 18:56:40
De most komolyan. Vannak profi politikusok. Bizonyára azt hittétek, 16 évesen, hogy ti majd jobbak lesztek náluk. Nem lettetek. Ennyi. Vége."

Hát azt a sületlenséget honnan vetted, hogy a Reakciósok politikusok akartak volna lenni, te agysebész? Én speciel már azért sem akarnék az lenni, mert akkor olyanok kegyeit kellene keresnem, mint te.

Thulsa Doom (törölt) 2008.08.12. 20:48:44

T. Megálló!
Én sokkal külömb produkciót hajtok végre nap mint nap. Ugyanis reggel héttől délután fél négyig dolgozom. Fizikai munkát. Ráadásul még az adót is megfizetem, mert már eleve levonjál a béremből. Bár tudom hogy ez nektek sci-fi kategória.

Az én adómból fizetik azokat a pártokat és szervezeteket, akik azokat a kis buzgómócsingokat finanszírozzák, akik flash moboznak, levonókat ragaszgatnak meg senki által nem olvasott újságokat írogatnak...
Bohóckodjátok ki magatokat még most amíg lehet. De a pénzt ne költsétek el, mert ha eljön az elszámolás ideje, morcosak leszünk ha híjja lesz!

Ács Ferenc 2008.08.12. 20:51:03

Aki ilyet leír, az vajon mit gondol magáról? Vajon ezt viccesnek tartja?

Pók 2008.08.12. 18:56:40
Na, ez a pubertáskori kezdeményezés az UFi nevet is viselte, aztán UFisszimusz, UFI-MUFI-PUFI, majd "UFI Baráti Nosztalgia Veterán Kör Ufimifi-fifisszimusz 2B/x,0223 Klub Egylet" néven tartanak gyűlést azóta nyilván felnőtt, még harcos jobbabb-oldalibb tagjai, és pólót is nyomtak

irrelevant 2008.08.12. 20:55:36

Kemotox, ez ütött. :)

irrelevant 2008.08.12. 21:00:07

Szerintem is vicces és tetszik a vitriol.

heima (törölt) 2008.08.12. 21:02:35

wow, mennyi jól képzett játékos

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.08.12. 21:05:31

$$ freehckr 2008.08.12. 19:00:11
::dshk: "Ezért gondolta Schröder, hogy helye van ott."

1. Tomcatet sajnálom, mert baromi jó arcnak tartom, és szerintem teljesen rossz irányba megy mostanában. Blogin se hülye, de ugyanaz a baja: ha elkapja a pulykaméreg, akkor egymaga viselkedésével céltáblának tesz ki mindenkit, aki tudván tudja, mi és hogyan szar Magyarországon, és kik teszik oda.

2. Schröder ismét csak megmutatta akkor, ott, mekkora szánalmas populista. Furcsa volt olyan mellett látni, aki abban a bizonyos villában, et cetera et cetera.

Jó lenne, ha megérném, ha Radnóti Miklós honfitársai egyszer kollektívan észretérnének.

korrekt orr 2008.08.12. 21:07:07

Pók: nagyon kínos ez az erőlködés, hogy vicces légy. Ráadásul hosszú is lett, nemcsak unalmas.

Francois Pignon 2008.08.12. 21:15:52

Gabe2 2008.08.12. 19:23:38
"De a vegák mitől ennyire dagadtak?"

A sok cukor például rendesen tud hízlalni.
www.bombagyar.hu/index.php?post=1242

Ács Ferenc 2008.08.12. 21:17:44

minority: Radnóti honfitársai a magyarok voltak. Azok miatt halt meg, akik ezt kétségbe vonták.

Carnivora (törölt) 2008.08.12. 21:23:21

min0rity r3port · m0r3.blog.hu 2008.08.12. 21:05:31

1. Egyetértek régen is nyers volt Tomcat meg voltak lódításai, de tök jó figura volt. Ma meg már csak egy a sorban akiknél, ha fáj a hasuk az is a zsidók hibája ...

2. Schröder biztos egyeztetett Ferivel milyen jó is Putyin bácsinak dolgozni :D

Carnivora (törölt) 2008.08.12. 21:24:30

Francois Pignon 2008.08.12. 21:15:52

nem azért, de ilyeneken lovagolni egy vitában elég kicsinyes ...

sodika · http://youtube.com/66masodperc 2008.08.12. 21:24:55

Ebben az ügyben engem is kihallgattak.
sodi.freeblog.hu/archives/2008/08/12/Kihallgatasok/
Szkennelt jegyzőkönyvben lehet olvasni, hogy ennek a Turul csávónak milyen "aljasak az indokai". :DD

Francois Pignon 2008.08.12. 21:26:33

Carnivora,
nem lovagolok (különben is veszélyes sport, mint ma kiderült), csak megkérdezte valaki, én meg épp most olvastam ezt.

Carnivora (törölt) 2008.08.12. 21:33:15

sodika · sodi.freeblog.hu/ 2008.08.12. 21:24:55

nem az NNYI rohamosztag vitt be? :O mi ez az új módi nekem azt mondták a tanúkat így szokták beinvitálni.

józan' 2008.08.12. 21:35:38

Sodi! :DDD
Már csak te hiányoztál!:D Te vagy a legjobb!
Hogyhogy nem provokáltál ki még egyetlen pert sem Tomcattől???

sodika · http://youtube.com/66masodperc 2008.08.12. 21:36:40

Csak azért szólok hozzá, mert ma délután engem is kihallgattak ugyanebben az ügyben. :)
Blogomon a jegyzőkönyv.

Francois Pignon 2008.08.12. 21:37:24

Tiszta szerencse, hogy Sodi, mint tanú elfogulatlansága megkérdőjelezhetetlen.

sodika · http://youtube.com/66masodperc 2008.08.12. 21:39:00

Én csak azt mondtam el, amit a videóm is bizonyít.

sodika · http://youtube.com/66masodperc 2008.08.12. 21:43:34

Carnivora: Csak a Magyarok NYULait szokták így :)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.08.12. 21:45:24

Carnivora

Mit csinálasz te itt? Nem tetszik az új rendszer odaát?:-))

------------

Tomcat nem hülye, a pólót meg el kell adni, a hírekbe meg muszáj bekerülni;-)

Üdv. Jerry Malac

Francois Pignon 2008.08.12. 21:48:57

"valamilyen szövegkörnyezetben elhangzott"
No igen, az a fránya szövegkörnyezet azért nem olyan mellékes szempont.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.08.12. 22:02:28

(de amúgy nagyon jó volt az az akció, jó nagy marhát csinált magából a reakció a népek előtt
"Ti molotov-koktélt akartok dobni tomcat boltjára??"
Ennél már csak Fábry volt jobb a Napkeltében...)

Carnivora (törölt) 2008.08.12. 22:04:24

wmiki · igazmondo.blog.hu/ 2008.08.12. 22:02:28

Ez is egyfajta nézőpont ... Győzike meg sztár neked igaz? :D

warren buffet 2008.08.12. 22:15:25

miért hir ez a macskajancsi?

Carnivora (törölt) 2008.08.12. 22:28:59

Jómunkásember 2008.08.12. 22:15:25

Ez a 21. század, és v.mivel kikell tölteni a gagyi tv-k műsorait a pletykalapokat ... egy idő után unalmas, hogy büdöset kakiznak Mari néni tehenei Mucsán ilyenkor jön elő Győzike meg bea asszony 20. lagzija, Kiszel Tünde, Tóth Vera masztizása, Tomcat ...

-petter- 2008.08.12. 22:33:01

malacka, vigyázz!

ha sokat írogatsz ide is, ez a blog is "reformálódik" :)

warren buffet 2008.08.12. 22:35:46

konkrétan nálam a vietnámi tehenek szűgyfertőzése is beelőzi...

korrekt orr 2008.08.12. 22:51:01

A pöttöm emberek mindig kompenzálni akarnak, ez cicánál is igaz. Számtalanszor idézve volt: te már akkor senki voltál, amikor még voltál valaki (how-fi)

Francois Pignon 2008.08.12. 22:58:21

Azért amikor legközelebb arról értekeznek a Bombagyáron, hogy nincs aki megvédje a rendesmagyaremberek vagyonát a lopóscigányoktól, jusson eszükbe, hogy milyen baromságokkal foglalkozik miattuk a rendőrség (máskor ávo).

Bobojsza 2008.08.12. 23:59:33

Eddig szentül meg voltam győződve, hogy a jobboldal abszolút érzéketlen az irónia iránt. A kommenteket olvasva ez az érzésem megerősödött. Kivéve a gyevi bírót :-)) vagyis a Reakciót.

józan' 2008.08.13. 00:45:32

"Bobojsza 2008.08.12. 23:59:33
Eddig szentül meg voltam győződve, hogy a jobboldal abszolút érzéketlen az irónia iránt."

?

Én pedig szentül meg voltam győződve, hogy a baloldal kizárólag a népszabi által generált sztereotípiákkal képes érvelni.
Sosem csalódok. : d

Carnivora (törölt) 2008.08.13. 00:52:06

Bobojsza 2008.08.12. 23:59:33

Elvtárs ez az irónia , de leginkább a szomorú magyar valóság:


Múlt héten a juhászok tették le javaslatukat a kormány asztalára az adórendszer átalakításáról. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy Magyarországon már nincs olyan csoportosulás —az MSZP-t leszámítva— ami ne készített volna átfogó adóreformtervet az ország boldogulása érdekében.

abszurd.blog.hu/2008/08/12/a_kormany_a_juhokat_kerdezi

:)

patomio 2008.08.13. 02:03:39

A juhászok ne értenének az adózáshoz???:O
Ajánlom akkor figyelmedbe Stadler Józsi bácsi tevékenységét, és adózási szokásait:))

Bobojsza 2008.08.13. 06:40:01

Carnivora, igrn, sajnos ez a szomorú valóság, hogy egy ilyen feltünési viszketegségtől szenvedő polóárus uralja a közbeszédet, és "komoly" emberek komolyan veszik. Itt is, a legtöbb kommentelő. Ilyen szituban üde színfolt, hogy a Reakció irónikusan áll hozzá. Csak erre gondoltam, ennyit akartam mondani.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 08:58:11

Mi van itt, Tóta W menekültjei itt kötöttek ki?

irrelevant 2008.08.13. 09:00:32

Az még hagyján, néhány bambagyári unterdroid is átrándult hozzánk, hogy klasszikust idézzek

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 09:04:03

Hét védeniük kell a Mesterüket, érthető hogy átszivárognak peter. Legalább jól szórakoztok, kell egy kis friss vér.

irrelevant 2008.08.13. 09:07:06

Ne mondj ilyeneket, mert mindjárt itt terem egy gárdista, tűvel a vénájában.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 09:14:55

Én láttam már egy élő gárdistát, a Kurultájon. Egy kisfiúval volt, valahogy nem féltem tőle.

Tomcatnek rossz hír, hogy egyre több polóárus van hasonló cuccokkal. A Piaci Rés hamarosan be lesz tömve rendesen.

Carnivora (törölt) 2008.08.13. 09:17:22

Őrnagy Őrnagy · nagyregeny.blogspot.com/ 2008.08.13. 09:14:55

No para, akkor majd születik egy blogbejegyzés, hogy ez a világ zsidóösszeesküvésnek a része, és azok mind zsidó pólósok, akik Tomcatet akarják tönkretenni.

irrelevant 2008.08.13. 09:19:21

Én láttam már őket csordában is, éppen avatták őket. Nem tűntek félelmetesnek, inkább egy rakás alkoholistának. Így azért kihívás lehet a véradás.

Carnivora (törölt) 2008.08.13. 09:29:22

otvospeter 2008.08.13. 09:19:21

Mondták már, ha te bekannásboroztál attól a többiek józanok hiába látod őket alkesznak :P

irrelevant 2008.08.13. 09:32:38

Ugyan, már az idejét sem tudom, hogy mikor ittam kannást :D

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 09:35:33

Szerintem egy gárdista vére is értékes, hiány van. Ezzel a dologgal semmi baj nincs.

Carnivora (törölt) 2008.08.13. 09:48:50

Hagyjuk már ezt a gárdázást annyira elcsépelt ... na meg már egy éve nyomulnak a pincérosztagok mégsem történt semmi az állandó balliberális nyavajgást leszámítva a szörnyű fasiszta veszélyről ... ez is egyfajta underground vannak emberek, akiknek az ilyen fel-alá masírozás meg gyűlésezés hiányzik az életéből más. meg fesztiválokon fetreng a sárban részegen ízlések, és pofonok. -

irrelevant 2008.08.13. 09:53:20

Carnivora, mondd már meg, mi vagy ki nem unalmas és elcsépelt a mai magyar közéletben (de utálom ezt a szót...)

Carnivora (törölt) 2008.08.13. 09:59:44

Lendvai Ildi nénit rég láttam fröcsögni :D pedig az olyan vicces, ahogyan megfeszül a felvarrott pofikája :D

ÁrPi 2008.08.13. 10:09:50

Nincsen sportértéke, ámde nem is vagyok az Olimpián:

de Lendvai Ildi néni az mszp örökké megújuló arca!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 10:31:37

Peter ez a Kurultáj nem elcsépelt, kivétel, ha elkezdenek summérozni. Csak egy neonáci (hungarista?) kopaszt láttam ,sehol egy Gede könyv, csak kézművesek meg polóárusok.
Gyönyörű lovak, ruhák, páncélok, kardok, ostorok, boldog kisgyerekek, sok-sok jurta. Szemetelés minimális, nagyon ritka ez nálunk :(
Fura, hogy milyen médiacsönd volt róla. Legalább a Reakció megemlítette.

És elég sokan voltak, egy órát álltunk a sorban mire le tudtunk parkolni.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 10:37:44

Na persze találkoztunk egy kedves kis nyugatra szakad hazánkfiával, aki szerint a germánokkal is rokonságban vagyunk, de ilyenek mindenhol vannak. Más meg a Piac mindenhatóságában hisz. Hit-hit.

Carnivora (törölt) 2008.08.13. 10:37:49

Őrnagy Őrnagy · nagyregeny.blogspot.com/ 2008.08.13. 10:31:37

Nincsen hírértéke, ha nincsen botrány ...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 10:43:22

Igazad lesz Carnivora:)
De azért tudósítani lehetett volna, pl. Ergé elmehetett volna naplementét fotózni a pusztán szép lovakkal, jurtákkal.

Carnivora (törölt) 2008.08.13. 10:55:46

Őrnagy Őrnagy · nagyregeny.blogspot.com/ 2008.08.13. 10:43:22

Kellett volna molotov dobálás kiképzést tartani Budaházy beszéddel fűszerezve meg pincér masírozás, és minden híradó főhírnek hozta volna -készülődnek a fasiszták ... így alapban nem érdekli a médiát a kultúra, ha nem homoszexuálisokról, cigányokról, zsidókról van szó nincs hírértéke. -

szpal 2008.08.13. 11:00:17

gapinthebreath, igazad van, ha nem adnak a boltban polót ->> polgári per, esetleg a jegyzőhöz is fordulhatsz, de nagy nyilvánosság előtt valótlant állítani, az bizony bűncselekmény.

Rágalmazás

Btk. 179. § (1) Aki valakiről, más előtt, a becsület csorbítására alkalmas tényt állít vagy híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő. 
(2) A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a rágalmazást
a) aljas indokból vagy célból,
b) nagy nyilvánosság előtt,
c) jelentős érdeksérelmet okozva
követik el.

A valóság bizonyítása

Btk. 182. § (1) A 179-181. §-ban meghatározott bűncselekmények miatt nem büntethető az elkövető, ha a becsület csorbítására alkalmas tény valónak bizonyul.
(2) A valóság bizonyításának akkor van helye, ha a tény állítását, híresztelését, illetve az arra közvetlenül utaló kifejezés használatát a közérdek vagy bárkinek a jogos érdeke indokolta.

Magánindítvány és kívánat

Btk. 183. § (1) A 176-177. és a 178-181. §-ban meghatározott bűncselekmények elkövetői magánindítványra büntethetők.

(Nem ide tartozik, de a kurultájos cikk turbómagyarozása után nénike nekem sem a szívem csücske)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 11:02:52

Igen szpal, nénike talán azután turbómagyarozott volna , miután ott volt.
Nem voltak turbómagyarok (max a közönségben) csak hagyományőrzők.

szpal 2008.08.13. 11:05:54

Javaslom nénikének, hogy fogadjon egy jó büntetős ügyvédet, esetleg forduljon a Nemzeti Jogvédő Alapítványhoz, ha úgy érzi, hogy 'magyarsága' miatt üldözik www.nja.hu/ :-)

nénike · http://mandiner.hu 2008.08.13. 11:15:47

Dehogy érzem úgy. Hajmeresztő az a fajta magyarázat, hogy ebben az országban bárkit azért érne hátrányos megkülönböztetés, mert magyar. Erről szólt Turul kolléga is.

Köszi a linket, de tegnap a kihallgatásra is a lap ügyvédjével mentem. Van rutinja.

Francois Pignon 2008.08.13. 11:17:51

szpal, közülük kit ajánlanál?

dr. Bakondi György, dr. Balás István, dr. Balsai Szabolcs, dr. Éva Maria Barki (Ausztria), dr. Futó Barnabás, dr. Gaudi-Nagy Tamás, dr. Grespik László, dr. Szeszák Gyula, dr. Szabó Olga (Felvidék) és dr. Zétényi Zsolt.

Bummer 2008.08.13. 11:19:22

Tomcat ott bukik el, hogy "a becsület csorbítására alkalmas tényt állít" tényállás nincs meg, mivel hogy nem tényt, hanem véleményt állít (hiszen nem tudhatja, hogy Tomcat végülis miért nem szolgálta ki, ez csak a véleménye), az pedig, hogy nem kaptak pólót, tény.

Francois Pignon 2008.08.13. 11:20:43

szpal, persze szépen hangzik az eseményt kiragadva idézni a paragrafusokat, csak van egy apró probléma, ez a flash-mob egy eseményláncolat része volt, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni. (Még Sodi is megtette azt a szívességet, hogy tanúvallomásában megemlítette a "valamilyen szövegkörnyezetet" ;) )

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 11:21:10

Szerintem max. azért érhet valakit megkülönböztetés, mert egy un. nemzeti rockzenekar koncertjére akar menni. A lánynál is talán ez lehetett a háttérben, vagy ki tudja?

A Kurultaj estében is tetten érhető ez a fajta megkülönböztetés igen szépen.

Megkülönböztetés volt, van és lesz.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.08.13. 11:24:47

Szerintem Pók vicces volt. Kb. ilyen stílusban írunk mi is másokról.

szpal 2008.08.13. 11:31:29

Bummer, "a rágalmazásnak nem tényállási eleme a becsület csorbítására alkalmas tényállítás valósága vagy valótlansága, ezért az állított tény valóságát megillető ténybeli tévedés a bűnösség szempontjából közömbös; a szándékosság megállapítása szempontjából elegendő, ha az elkövető tudata át-fogja a tényállítás becsület csorbítására alkalmas voltát;" BH 540/1999:

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.08.13. 12:04:13

Igen Pók:
Pók 2008.08.12. 18:56:40

"Ööööööö... Javaslom kívülről is vetni egy pillantást, ki-ki önmagára, ha megy. Innen, pár lépés távolságból, a következőképpen néz ki a dolog. Volt pár lelkes tinédzser, akik egy ügyefogyott, butuska kis hetilapnak álcázott havilapot adtak ki, aminek nagyon béna módon "Utolsó Figyelmeztetés" volt a címe..."

OFF
Hogysmint Őrnagy Úr?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 13:18:12

Őrnagy úr jól van, sikerült egy jó fenőkövet venni a késeihez a Kurultájon:)

irrelevant 2008.08.13. 13:41:04

Gabuciiiiii!!!
Tudtam, hogy megjelensz! :)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.08.13. 13:54:07

oppardon. az én emlékeim szerint Turul azt mondta, hogy Tomcatnál a bótban nem szolgálták ki őket. nincs miért. csak.

erre analógiaként felhozódott, hogy a Kárpátiék Lányát se szolgálták ki a másik boltban. merthogy ő magyar. vagy nemzeti érzésű. mittudomén.

persze bizonyíték ugyan nincs rá, hogy a karvalytőke kampósorrú jegyárusai valóban azért nem szolgálták ki a leányt Kárpátia koncertbelépővel, mert ő (mármint a lány) magyar.

mindensetre Kandúr András a fullajtárjával elvonult kamerázni és riportba ágyazott monológot csinálni a Hollán Ernő utcába, ahol a magyarokat nem szolgálják ki.

a jelek szerint pont kurvára mindegy, kit miért nem szolgálnak ki, mert van egy ultimate hivatkozási alap, hogy ő magyar. vagy szuhaéli. esetlek jakut eszkimó.

Ezek után Tamás fogja magát, és az általa is nagyra értékelt magyar jogrendszer kezébe adja azt az ügyet, amiben ő maga mint sértett szerepel - noha pont Ő adta elő ugyanezt a hattyú halála feldolgozást néhány utcával arrébb.

mindegy, mert én toleráns vagyok. én megértem, mert az akkor volt, meg az mással szemben, és az nem ér. viszont Turulé meg az egész szélsőbalos forradalmi újságcsoporté, na az a bűncselekmény.

inkább egyél whiskast, pajti.

INkvizítor 2008.08.13. 14:20:51

"a jelek szerint pont kurvára mindegy, kit miért nem szolgálnak ki, mert van egy ultimate hivetkozási alap, hogy ő magyar. vagy szuhaéli. esetlek jakut eszkimó."

:))) teljesen jól látod kedves denever!

csak a zsidót és a cigányt (gondolom véletlenül) kihagytad, mert ugye ilyen hivatkozási alapokat is hallottunk már! :))

rohattnácik!!!!

Francois Pignon 2008.08.13. 15:45:42

Hát, nénike, attól tartok mostanában nem lesz újabb randevú.
comment.blog.hu/2008/08/13/az_elet_jakupcsek_nelkul

freehckr 2008.08.13. 17:57:37

Szamárfül/murci

LOL! :D MTI hír alja:

"hamis vád miatt nyomoz az egyik HírTV-s riporter, valamint Helmeczy László ügyvéd egy korábbi, feljelentésnek minősülő bejelentése alapján"

Értitek?! Eddig ment a vita, hogy ki jelentett fel kit legelőször. Napokban kiderült, Helmeczy nem is tett feljelentést. A "széllib" oldalon már "maszatolnak": "feljelentésnek minősülő bejelentés". Hehehe...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.08.13. 18:35:26

Tényleg smalladam, valóban elhallgattál pár fontos tényt a hírtv-veres harcoktól szóló írásodban. Csúnya dolog ám!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.08.13. 18:42:44

Mijafaszt vártok Kandúr Banditól?

Pl. a bombagyárán nemrég dicsekedett el azzal, milyen hősiesen pofozott meg egy 19 éves, bőcsészforma forma nyüzüge csávót, mert szerinte az belerúgott a kerekébe. Nem tévedés, nyüzüge, ő maga írja le, hogy nem várt visszaütést a csávók testalkata miatt.

Na de ami legfontosabb, azonnal felismerte faji jellegzetességeit a csávónak és társának.

Lehet tippelni!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.08.13. 21:49:15

Nénike:
Lehet, hogy Tomcat egy idióta, de inkább száz tomcat, mint egy, nénike nicken hollánernőző feldmajer herezsacskójából kivert majom. Érted?
Amíg te írkálhatsz, addig a tomcatok léte elengedhetetlen. Olyan, mint az emberi szervezet természetes védekezőrendszere: A te fajtád megtámadja a nemzettestet hollánernőzős-nácizós vírussal, és jönnek az agyatlan tomcat fehérvértestek, hogy kiirtsanak titeket, hogy mi, magyarok élhessünk egészségesen, természetesen nélkületek, mert veletek a nemzettestünk beteg.
woopmhh, ez odabasz neked, nénikém!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.08.13. 21:54:19

Denever:
A pontosság kedvéért: nem a Kárpátia együttes koncertjéről volt szó. Egy számomra tök ismerekten, nemzeti rockot játszó banda bulijára nem adtak jegyet a zsidók. Vagy szuahélik? Mindegy, köcsög hottentották!

irrelevant 2008.08.13. 22:07:31

Nos igen, a Tomcat - falósejt metafora találó, hiszen ő sokan szerint beépített ember, amolyan trójai faló a hivatásosmagyarok táborában. Nyihihi :)

rakovszk 2008.08.13. 22:21:13

"te fajtád"

Mármint a polgári jobbközép beálítottságú újságírók? Vagy a szemüvegesek? :)

freehckr 2008.08.13. 22:41:11

Azért a túlzott fehérvérsejt képződés nem túl "egészséges" ám, gennyes váladék, neadjisten leukémia alakulhat ki...

OftF 2008.08.13. 23:02:15

Elnézést az offért, de bluebunny által megszólítva éreztem magam, ezért megmutattam egy, az interneten fellelt valódi kandúr fényképét a három éves fiamnak, hogy mi ez. Azt mondta: cica.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.08.14. 00:31:34

"hősiesen pofozott meg egy 19 éves, bőcsészforma forma nyüzüge csávót"

Nah, egy-két bőcsészcsákónak én is szívesen lekevernék egy maflást, de azok nem 18 évesek, és általában menő lapokban dolgoznak: ÉS, 168 óra, stb... :-))

Kezdhetnénk rögtön György Péterrel, az ő szemén egy jól irányzott úgysem sokat változtatna, így is elég fura:-)))

Mi a különbség a baloldali és a jobboldali pofont között? Hmmm?

(Legközelebb megmondom...)

Téglagyári Megálló 2008.08.14. 10:38:58

Kemotox,

képzeld, adót azt én is fizetek, nem is keveset.

Hoppázó Beléndek 2008.08.14. 12:34:27

tomicica nem hülye, oszt mégis..

hiba 2008.08.14. 15:25:12

Szerintem tegyetek meg mindent, hogy megnyerjétek a pert, de most már ignoráljátok ennek az embernek minden megnyilatkozását. Nem kell róla hírt adni. Annyi szar van a világba, ne kreáljunk már eggyel többet ebből a verbálisan jólképzett feljelentősből.

Invictus 2008.08.14. 20:39:36

Érdekes, ahogy egy korábban jófej scenernek ismert csávóból (bár voltak anno is vitái meg kisebb botrányai) egy ilyen személyiségzavaros, magamutogató hülye. Azt éppenséggel nem hiszem el, hogy mindig komolyan beszél. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.08.15. 07:59:18

Invictus,

nagyon ingyen kell, hogy legyen az az ügyvéd, ha ez vicc ...

zoli27 2008.08.15. 08:14:25

Nem olvastam a korábbi kommenteket. Lehet tudni, hogy ki fogja Tomcatet képviselni? Ugyen nem a Futó Barnabás vagy a Gaudi-Nagy?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.08.15. 08:41:54

OFFTOPIC

ilyen tényleg nincs, basszus.

"A Bamco nem gondolta, hogy az átkötő alagút építéséhez engedélyt kell kérnie."

a végletekig előkészített 4. metró történetének legújab epizódja.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.08.20. 14:08:14

Nem, nekem te vagy a sztár carnivora...
meg otvospéter
és persze...:
Gyurcsány a hibátlan!

Francois Pignon 2008.09.29. 21:18:19

Nohát, Polgárúr ismét rendőrkézen
www.mno.hu/portal/587935
Olvasta a szarosvödrös akcióról az írását, persze a macskagyilkosságot szerették volna így büntetni, a kulásvödör tartalma valahogy mégsem Toeplerre, hanem valahogy a zsidó színházasokra került az "állatvédők" jóvoltából.

Francois Pignon 2008.12.27. 17:23:17

Nohát, nohát, újra akció készül a pólóbolt elé:
holapenzunk.blogspot.com/2008/12/hol-pnznk.html
Feljelentés ez esetben is beígérve, anális inzultálással együtt:
kuruc.info/r/1/32463/

nénike · http://mandiner.hu 2009.11.03. 15:48:28

A szappanopera folytatódik. Holnap újra kihallgatás.
Ilyen "komoly" ügyekkel kell a rendőrségnek szőröznie (rólunk nem is beszélve).

abandi 2009.11.03. 15:52:33

Jogállamban élünk!
Estleg anyaggyűjtésre is felhasználható a többi trágyaló-terem...

Nomante 2.0 2009.11.03. 22:10:27

Én még a blog.tomcatpolo.hu-n olvasgattam írásait (majdnem a kezdetektől), akkoriban föleg a droidzónája miatt olvastam, de azért persze gondolatvilágával - ha nem is egészével - de egyetértettem. Akkoriban inkább egy lightos polgárpukkasztó volt, aki nem sértődőtt meg ha véleményével nem értett valaki egyet, inkább vitázott.

De manapság tényleg összevissza perelget mindenkit, aki egy kicsit másképpen gondolkodik.

Valóban sokat változott. Ma is olvasgatom néha írásait, de azok mindig valami aktuális ellenség elleni tervről, leleplezésről vannak [általában]

Hol van már mikor bóhocruhában kiment a Blood&Honor rendezvényére, ha ma vele ezt vki megcsinálná vele min. 2. évre börtönbe zárná. AK47-esel [persze nem igazival] mászkált a rendőrők előtt a metróban aki lese szarták, meg a régi comptueres cikkei is tetszettek. De ma inkább a fanclubjának írogat nem mindenkinek.

talán egyedül Horthy Miklós kormányzó iránti tisztelete maradt meg a mai napig. :)

[remélem engem nem perel be]
süti beállítások módosítása