Reakciós olimpiai játék
2008. augusztus 08. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Reakciós olimpiai játék

„Apa, kezdődik!” - kiáltanák a gyerekek, ha megtanítottuk volna őket beszélni. Így viszont a műsorújság alapján vagyunk kénytelenek konstatálni, hogy ma valóban megkezdődik az olimpia. Az ilyenkor szokásos játékból a Reakció sem maradhat ki, kérjük tehát kedves olvasóinkat, hogy tegyék meg tétjeiket, s tippeljenek: hány arany-, ezüst- és bronzérmet nyer Magyarország? Tehát mindenkitől három számot kérünk, meg persze lehet kommentálni is.

 A játék az első magyar aranyérem megszerzésekor zárul, az ezután érkezett tippeket nem fogadjuk el, hacsak nem lesz extra jó kedvünk. A nyertes minimum olimpiai kabalababás pólót kap, de emellett mást is, ha találunk valami izgalmasat a szekrény mélyén. Elsősorban az aranyérmek számát kell eltalálni; ha a helyes választ többen is megjósolják, akkor az ezüstök, s ha itt is azonosság van, akkor a bronzok száma dönt. A játékban a blog szerzői is részt vehetnek, mivel mára már lényegében megegyeznek a kommentelőkkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr75606119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispufi 2008.08.08. 14:20:09

Én nem is vagyok szerző, csak puszta kommentelő :-(
Viszont 7-6-5-öt mondok első tippelőként.
De nem bánom, ha alátippeltem.

Szt. Ahanov 2008.08.08. 14:21:13

Jaj ne! Baló "Hatszögletű Pentagon" György megint élőközvetít! Rémes! :)

Ombudsmanyus 2008.08.08. 14:35:45

3-4-5, de attól tartok rosszabb lesz

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.08.08. 14:47:08

5-5-6

(a "mezei kommentelő" kategóriában indulok)

VillonG 2008.08.08. 15:04:41

Mivel még ilyen úgysem volt :)

9-4-7

states 2008.08.08. 15:25:34

Az előjelekből ítélve nem a legsikeresebb olimpiának nézünk elébe, ezért én olyan 5-öt tippelnék. Nem tudom, kinek mi a véleménye, de ezektől a megnyitóktól kimondottan hidegrázást kapok. Bizonyos tekintetben a Vörös Téri díszszemlékre meg az NDK-s szpartakiádokra emlékeztetnek...

states 2008.08.08. 15:30:57

Ja, az ezüstöt meg a bronzot elfelejtettem:
5-5-5...

xstranger 2008.08.08. 15:35:44

valaki megmondana hogy a magyarok mikor vonulnak be?
Vagy voltak mar?

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.08.08. 15:37:45

TuRuL_2k2 · reakcio.blog.hu 2008.08.08. 15:26:22

Elvártam volna, hogy te ne szavazz. Ha te nyersz, akkor insider trading-et kiáltok. :P

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.08.08. 15:42:36

Úlfhéðinn:
Ne aggódj, sose nyerek. =)

Szt. Ahanov 2008.08.08. 16:04:25

states:
Nem mertem szólni eddig, de örömmel tölt el, hogy másban is hasonló asszociációkat keltenek ezek a színes szagos felhajtások. Rémesnek tartom. Persze a felvonulást nem, az nagyon klassz. Balón annyit tudtam szórakozozni... Már ezért megérte.
Szépek voltak a magyarok, nagy HAJRÁ nekik!

gaucho.magiar 2008.08.08. 16:06:56

már volt egy elszólás balótól: ecuador a közép-amerikai ország..
amúgy 7-5-2

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.08.08. 16:09:49

states:
Nagyon komoly fenyegetéssel lehetne csak rávenni arra, hogy elmenjek egy olimpiai megnyitóra. A közvetítés végignézetéséhez még durvább dolgokat kéne kilátásba helyezni.

Hattory Hanzo 2008.08.08. 16:55:23

8-8-8 (Hamár ma kezdődik)

ezvannn 2008.08.08. 17:17:03

az ördög nem alszik :D

states 2008.08.08. 17:27:08

Turul
Aki nézi, nyugtasson meg, hogy nincs dísztribün, ahonnan a párt és állami vezetők integetnek...

herrbert74 2008.08.08. 17:29:31

7-5-6
Három aranyat nyernek a kajak-kenusok, egyet a vívók, egyet a cselgáncsozók és a birkózók összesen, egyet az úszók, a vízilabdázók, a kézilabdázók, az öttusázók és a sportlövők összesen és lesz egy extra meglepetés!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.08.08. 17:38:26

Hattory Hanzo:
A kínaiak imádnának. :)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.08.08. 17:46:17

States, van dísztribün, ahonnan integetnek. Balóék persze Hu Jintaón és Jiang Zeminen kívül a többit nem ismerték fel, pedig ült még ott pár nehéz súlyú tömeggyilkos.

Turul, lécci szólj a rád állított fiúknak-lányoknak, hogy Baló György a Falun gong tagja, és tibeti szeparatista; ezt a faszt most azonnal el kell vitetni valami jó kis táborba. Más műfajban ugyan, de csaknem csisztui mélységekben nyomja.

Pl. "Nem értem, a vietnamiak miért nem kaptak nagyobb tapsot. Pedig a kínaiak sokat segítettek nekik a vietnami háborúban". Ja, csakhogy azóta vívtak egy jó kis véres háborút (és a vietnamiak nyertek).

Francois Pignon 2008.08.08. 17:51:59

5-5-7

De hiba volt belenéznem ebbe a megnyitóba.
states,
valami olyasmi volt, a klasszikus beállítással, frankón alulról fényképezve az integető elvtársak.
Baló meg egyfolytában a nők szerepéről beszélt, hol viszi nő a zászlót, hányan voltak az olimpiákon, stb. De legalább már tudom, mi lehetett a közös témájuk Morvaival. Micsoda izgalmas feminista estéket tarthattak. Amúgy néha közbeszól valamit, de láthatóan fogalma sincs arról, mi történik körülötte. Monnyonle.

Google 2008.08.08. 17:57:17

De aki vele van, az is mondjon le!

Nem hittem el, hogy ilyen rasszista szöveget hallok a királyi tévében, hogy azt mondja (a zászlóvívő néger norvég nőre: látszik rajta, hogy nem Norvégiában született.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.08.08. 18:06:39

Annyi aranyat nyerünk, amennyit a kajak-kenu sport szállít.
4-8-7.
Ezüstből lesz a legtöbb.


komment:
Reggel valami játék nagykerbe cipelt el a feleségem, mert holnap rokonlátogatni megy. A nagykerben ezerrel Bumerángot hallgattak. Boros "ÁVH-s hungaroton hóhér" Lajos, és Bochkor Gabika, a két kiérdemesült sivatagi magyar arról beszélgettek nagy vihorászás közepette, hogy az arabok ugyan minek vannak ott az olimpián, amikor semmit nem nyerhetnek. Mert miben is jók ők? Talán tevegelésben és baklava készítésben. Ilyen és ehhez hasonló poénokat lőttek el a fiúk. Ehhez képest azért Hisam El Geruj nem kis név, de a távolugró Al Saabi sem esélytelen egy ezüstre. Most hirtelen ők jutottak az eszembe, de vannak moszlim hitű, azaz arab sportolók szép számmal, akik aranyat nyernek majd egészen biztosan. Ehhez képest én egyetlen izraeli aranyat sem várok. Akkor ők sem valók az olimpiára?

kbalazs · http://www.chinabiz.hu 2008.08.08. 18:14:09

Az sajnos ki van zárva, hogy hány érmet nyernek a magyarok, mert az nem volt kiírva a helyi plazában, de a kínaiak 999-et, az amerikaiak meg 5-öt:
www.azsia.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=13805

A kínai bemondók se voltak valami izgalmasak, pl. dicsérőleg megjegyezték Irak esetében, hogy két nő is van a delegációban.

Volt olyan kínai barátom, aki felhívott amikor a magyarok gyalogoltak be és nem bírta kihagyni, hogy nagyon vicces ruhában vannak. :-))

Ács Ferenc 2008.08.08. 18:14:25

Nagyon szép megnyitó volt ez, csak a tibeti csapatot nem láttam, ők mikor jöttek be?

Francois Pignon 2008.08.08. 18:20:41

Ács Feri, micsoda bomlasztó magatartás ez. De ha már témánál vagyunk, Szilynek a végére azért csak sikerült valami vicceset is írnia az indexes tudósításba: "Elterjedt a lelátón, hogy a záró pillanatokban galambok helyett többezer politikai foglyot fognak szabadon engedni."

Ács Ferenc 2008.08.08. 18:27:36

Francois: igazad van, ezért kérem hogy nyilvános akasztás keretében nyerjem el megérdemelt büntetésemet a gerelyhajítás és a kötött fogású birkózás közötti szünetben!

states 2008.08.08. 18:41:11

KK és TT és a többiek
Csak báncsátok a Balót, a legközelebbi népszavazáson majd Csisztu készíti azt a grafikont, amelyik szerint a Lakatos úti lakótelepen döntletlen közeli eredmény született...

luchador 2008.08.08. 18:44:26

Jajj, túlélni Bhááló Györgyöt elképesztő nehéz lesz. Először azt hittem voltak olyan jófejek a királyinál, hogy egyből a Nacsát küldték ki, de sajnos nem, és a valóság meg fájdalmas íííííííííí.

amúgy: 6-8-7

Tiduj 2008.08.08. 18:55:24

- Úgy tudtam, hogy anno MINDEN HÁBORÚT felfüggesztettek az olimpiák ideje alatt.....
- Állítólag van olyan ország, akik azonnal MIND hazajönnek, ha EGY sportolóról is kiderül, hogy doppingolt.
- Természetesen szeretném, ha TISZTESSÉGGEL megállnánk a helyünket,hogy büszkék lehessünk rájuk / magunkra.
+ Szerintem az érmek hab a tortán.

gidabiga 2008.08.08. 19:11:37

én nem vagyok optimista
4-4-4

Francois Pignon 2008.08.08. 19:28:26

Megvan az első siker!

A szerző a magyar nők formaruháját találta a leggusztustalanabbnak. Egy komment:
"Looks like the Hungarian women have won the worst dressed prize then."
blogs.guardian.co.uk/sport/2008/08/08/olympics_opening_ceremony_live.html

beleske 2008.08.08. 21:24:39

Ez a Baló egy katasztrófa. "Ezt nem értem. Nem mozognak az emberek, mégis változik a színük."

beleske 2008.08.08. 21:44:03

"Azt sem értem, mitől mozognak a dobozok"

Francois Pignon 2008.08.08. 21:49:18

És amikor jöttek az Izraeliek: "Komoly teljesítmény, hogy Simon Peresz felállva tapsol, pedig már elmúlt 80 éves."
Hihetetlen...

Szt. Ahanov 2008.08.08. 21:52:37

Lenne még egy olipiai játék ötletem: Tippeljük meg, hányszor mondta el Szántó Dávid a megnyitó balhé alatt, hogy "egy világ van és egyetlen álom". Tíz alatti tippeket nem fogadunk el. :)

RoFä 2008.08.08. 22:50:36

Szántót meg nem bántani, vitorlázásban és szörfben sokat segíthet. :D

(Kövezzetek meg, de szerintem jó és tehetséges a fazon)

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.08.08. 23:01:17

4-9-8

Baló "Élő Adás" György monnyon le!

Zetek 2008.08.08. 23:18:21

Az ellenséges adókat kikapcsoltam, így Baló kimaradt. Az ARD is jót rötyögött a pöttyös magyar nőkön.

Pszt! 2008.08.08. 23:49:51

Ha kevés aranyunk lesz a fityesz a sportolókra is matricát tesz, hogy a gyurcsány miatt?

müszi 2008.08.09. 00:47:50

kedves kommentezők!
sok butaságot irtok itt cinikusan.ez a megnyitó sok sok munkába került azoknak akik csinálták.függetlenül attól ,hogy milyen politikai háttérben született.nagyon szép volt! látszott rajta,hogy diktatúrában született. ez a legjobb rendszer! rend van!fegyelem van! szorgalom van!hasonlitsátok a kis hazánkban történtekhez! a Baló György értelmesebb mindannyiunknál.nem kellene baszogatni! majd ha ti is fele olyan müveltek lesztek mint ő,akkor szólhattok valamit! nem tudom van e a kommentezők között olyan aki tud legalább valami sport eredményt felmutatni a süket pofázáson kivül? a magyarok ruházata jellemző a kis hazánkban folyó mutyizásra.( a diktatúrára utalnék) jellemzően DEMOKRATIKUS rendszerü.kiröhög világ bennünket
.hány milliót csipett fel a tervező "müvész" ?el küldeném a gulágokra egy kis rendet tanulni.jó lenne már egy kicsit pozitivan hozzá állni egy nagyszerü világeseményhez.kivülről ugatni a másik lelkiismeretes munkáját:egyenlő a beteges rosszindulattal bocs ,hogy szóltam!

Ács Ferenc 2008.08.09. 01:23:17

müszi, nagyon frankó a hozzászólásod, különösen a gulágos része.

Baló György pedig örök, kedvencem a budapesti villamoshálózat tönkretétele érdekében végzett 1973-as propagandamunkája:

www.youtube.com/watch?v=ihFEH7UTvR8

Szt. Ahanov 2008.08.09. 07:09:13

Igazad van müszi, senkik vagyunk Balóhoz képest, bár azért azt fenntartom, hogy röhejes amikor valaki közvetítés ürügyén az - olykor hézagos - tudását fitogtatja. Szántót egyébként szeretem, aranyos volt most is, mondott jópofákat. És tényleg, végigdumálni egy ilyen négy órás haccacárét - én semmi pénzért nem vállalnám. Kétségtelenül ez az egyik legnehezebb műfaj. Egyébként pedig valóban fő a pozitív hozzáállás, hajrá magyarok, hajrá Baló!

Machiavelli 2008.08.09. 08:26:11

3-10-7

Én nagyon pesszimista vagyok, ezért nem is érdekel már különösebben az olimpia.
A kínaiak és az amerikaiak olyan új doppingtechnikákkal versenyeznek, ami majd 10 év múlva fog kiderülni. A kínaiak pedig már szerintem a génsebészetet is bevetették erre az olimpiára. Hogy amit Berki Krisztiánnal műveltek, arról már ne is beszéljünk!

Ez az olimpia sem a tisztességről, sem a fairplayről nem szól. Csak a pénzről és a még több pénzről. Gedó Gyuri aranyérme idején még nagyon pici voltam és azóta ott ültem a képérnyő előtt rongyosra izgulva magam a vizilabdázókon, vagy a hisztis kézis lányokon. De ez már nem érdekel. Szerencsétlen Kolonics szülei! Ők az igazán nagy vesztesei ennek az egésznek!

Steve the Great 2008.08.09. 09:31:18

Francois Pignon 2008.08.08. 18:20:41
"Szilynek a végére azért csak sikerült valami vicceset is írnia az indexes tudósításba"

Ezt is a vonatkozó szaktopikból vette kölcsön... :D

Francois Pignon 2008.08.09. 09:35:54

Baló műveltségét nem vitatva, a kommentátorkodás is egy szakma, amihez az nem elég. Kell például némi alázat és szerénység is. Baló láthatóan mindenféle külön felkészülés és jegyzetek nélkül ment a megnyitóra. Míg Szántó Dávid mindig tudott valami információt adni az előtte levő papírokból, Baló láthatóan úgy gondolta, majd a tudásával, élből megoldja a dolgot. Így aztán néha olykor valami értelmeset, olykor meg valami értelmetlen.
Arról nem is szólva, hogy időnként még ő izélgette fiatalabb kollégáját, aki pedig a szakma elvárásai szerint készült is.

Steve the Great 2008.08.09. 09:46:12

Baló nagyjából ezt csinálja a választási műsorokban is, gyorsan nekiszegez valamilyen csicskáztató kérdést (Mennyivel több szavazatot kapott az MDF Somogyban, mint az SZDSZ a III.kerületben?) valamelyik fiatal kollégának, hadd keresgéljen... Itt is ez ment időnként.

Ács Ferenc 2008.08.09. 10:10:31

Steve, Pignon: igen, és szerintem még van valami a stílusában a kádári tévévilág kedélyeskedéseiből is.

Francois Pignon 2008.08.09. 10:12:59

Lehet, hogy csak én nem értem, de ha már két csatornája van az MTV-nek, miért ugyanazt a versenyt közvetítik mindkettőn? Még szerencse, hogy más adókon adják a bringát.

states 2008.08.09. 11:20:54

müszi
Azért jó, hogy ide írsz, mert így nem kell átmenni a kapcsolat.hu-ra, ha akar az ember egy kis maszopfílinget, ami Balót illeti, szerintem a legmaradandóbbat akkor alkotta, amikor a népszavazás idején Angyalföld 9. választókerületében a 4. kérdésben kihozta a döntetlen körüli eredményt a 13. tipúsú grafikonon...

Francois Pignon 2008.08.09. 11:28:50

Jó fej ez a Baló. Összefoglaló következik egy kézimeccsről, de azért a végeredményt jó előre elmondja, nehogy izguljunk.

Steve the Great 2008.08.09. 11:34:59

Lassan már minősíthetetlen... Látszik rajta, hogy keveset aludt... :)

CrL 2008.08.09. 13:45:50

Elhiszem jó élmény és fizu ott lenni Balónak, de hogy semmi keresnivalója ott híradósként, meg egyáltalán az is biztos.

CrL 2008.08.09. 13:58:42

FP, ja amúgy igen megmosolyogtató az egész Big Brother dolog, olyan mintha trendy design elem lenne az összes egy nyugati városban, innen nézve persze.

states 2008.08.09. 15:01:13

A sport jóvoltából néha különös élményekben van része a mezei tévénézőnek. Az olimpiai labdarugótornát közvetítette valamelyik sportadó a minap, ahol két kizárólag színesbőrű játékosokból álló csapat játszott. Azt hittem, hogy két afrikai csapat mérkőzik egymással, amikor a kamera a nézőtérre tévedt, ahol a lelkes szurkolók egyik fele szép, szőke, fehérbőrű fiatalokból állt. Közben megjelent az eredményjelző, miszerint Nigéria-Hollandia 0:0. Ilyenkor sok minden átfuthat az ember agyán, az európai civilizáció vége, a Nyugat alkonya meg hasonlók, de nekem leginkább nevethetnékem támadt a kis európai abszurdon vagy groteszken. Kinek ahogy tetszik...

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.08.09. 15:09:52

>az európai civilizáció vége, a Nyugat alkonya meg hasonlók

Feketék vannak a nyugati futballcsapatokban, ez az európai civilizáció vége? Lazítson már egy kicsit. A "kis magyar abszurd" kifejezés nyilvános használatát ráadásul Hammer Ferenc már évek óta betiltotta, valószínűleg a "kis európai abszurd" is tilos.

states 2008.08.09. 20:22:15

dzsucseharcos
Higgadj le, nem azt írtam, hogy ez az európai civilizáció vége, hanem, hogy nevetséges, ha egy holland válogatottat ránézésre nem lehet megkülönböztetni a nigériaitól. Amúgy pedig nem látunk a jövőbe, de a múltba igen. Márpedig ott a civilizációk jöttek mentek...

irrelevant 2008.08.11. 11:48:31

Nagyon mérges vagyok a kézilabdázókra. Mi a frász van velük? Egyszer, csak egyetlen egyszer játszanának úgy, ahogy tudnak egy világversenyen. Ilyenkor megfordul a fejemben, hogy minek is nézem én még a női kézilabdát.

states 2008.08.11. 12:09:51

Azok legalább nők. És a férfi vízilabdázók? Még jó, hogy nincs több délszláv utódállam. Bár nem tudom, hogy Koszovóban megalakult-e már a vízilabdaszövetség...

irrelevant 2008.08.11. 12:11:43

Hímsovén felhangokat érzek ki a hozzászólásból.

Ács Ferenc 2008.08.11. 13:58:59

Szeretném bejelenteni, hogy bojkottálom a tippversenyt, mert elegem van abból a mentalitásból, hogy Magyarországon csak az olimpiai aranyérem számít. Más országokban az olimpiai pontszerzők (negyedik, ötödik, hatodik helyezettek) életük végéig nemzeti hősök, nálunk pedig egy ezüstérmes "vesztes" aki meg lejjebb teljesít, azt le sem szarják. Ja és hogy sportnagyhatlom voltunk? Igen, de talán tessék észrevenni, hogy a világ ebben is elhúzott mellettünk. Ideje lenne megtanulni értékelni a helytállást is.

Bummer 2008.08.11. 14:04:43

Eleve gáz, hogy ennyi magyar érmes van. 10 milliós ország vagyunk, az 1 főre jutó érmek számában lehet, hogy vezetünk.
De vezetünk a szív- és érrendszeri betegségek miatti halálozásban is.
Az élsportra költött pénzt tömegsportra kéne külteni.

Invictus 2008.08.11. 14:12:03

A rendszerváltás óta nem dúskál azért az állami pénzben az élsport.
Sajnos előfordulhat, hogy ezen az olimpián esetleg egyetlen aranyunk sem lesz, és ezt sokan világraszóló tragédiaként fogják megélni. Szerintem is örülnünk kell akkor is, ha 1-2 aranyérem leesik. Meg az ezüstnek is, Cseh Laci teljesítményéből semmit nem von le, hogy Phelps legyőzésére nem volt esélye.

Francois Pignon 2008.08.11. 14:15:17

Minden tiszteletem részemről is mindenkinek aki kijutott az olimpiára (azoknak is, akik nem, de ott lett volna a helyük, mint például Berki Krisztiánnak), különósen azoknak, akik magukhoz képest jól teljesítenek.

De, Feri neked is, meg mindenkinek megjegyezném, az olimpiai pontszerzés egy hülyeség, ezt a világon rajtunk kívül már senki nem jegyzi.
Annak idején a szocialista táborban találta ki valaki, de valójában az "olimpiai pontokat" rajtunk kívül senki sem ismeri.
Négy éve Janics Natasának szegeztek valami kérdést a verseny előtt, és visszakérdezett, mi az az olimpiai pont. (Na jó, őt nem az eszéért szeretjük.) De úgy rácsodálkozott, hogy Jugóban ilyesmiről még nem is hallottak.

Amúgy visszatérve Feri kommentjének lényegéhez, grat minden versenyzőnek, aki megállja a helyét az olimpián, helyezéstől függetlenül.

Talán még nem szoktunk hozzá, hogy egyre kisebb szerepünk van az olimpián, sportolóink erőn felül teljesítenek, idővel talán leesik itthon is, mekkora teljesítmény egy aranytól kisebb helyezés is.
Kicsit irigyeltem is az osztrákokat négy éve, szinte másról sem szólt ott a média, mint Markus Rogan ezüstérmeiről. Valószínűleg az eredmények folytán nálunk is eljön az idő, hogy nem csak aranyérmesekből lesznek sztárok.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.08.11. 14:31:33

azért másis számol ilyet


sőt, a pont/főt is

és ebben 2000-ben hatodikok voltunk:

www.nationmaster.com/graph/spo_oly_poi_tot_syd_200_percap-totals-sydney-2000-per-capita

(büszke magyar kebel, oh:)

Ombudsmanyus 2008.08.11. 15:25:17

A NOB (IOC) honlapján nem nagyon találni az olimpiai pontversenyre történő utalást.
Itt viszont jegyzik:
www.mob.hu/engine.aspx?page=ShowContent2&content=mgr_belso_athen_magyar_eredmenyek_html
Csak azt nem értem, hogy most a 7-8 helyzetteket is olimpiai pontszerzőként ünneplik, holott a MOB honlapja szerint csak az első 6 számít.
Ettől függetlenül gratula minden olimpikonnak, aki kijutott, és azoknak is akik megpróbáltak kijutni, de nem sikerült.

Francois Pignon 2008.08.11. 16:09:44

Hát én is ezt mondtam ;)
Nemzetközi honlapon ilyet nem találni, csak magyaron.
Mondom, ezt a pontversenyt rajtunk kívül senki sem jegyzi.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.08.11. 16:42:46

F.P: ha vennéd a fáradtságot, és megnéznéd a linket...:)

Francois Pignon 2008.08.11. 17:32:39

Vettem a fáradságot, és megnéztem a linket. Statisztikát mindenki tud így-úgy gyártani. az általad idézett például így néz ki:

"DEFINITION: National Medal Standings are not recognized by the IOC. The unofficial point totals are based on three points for every gold medal, two for each silver and one for each bronze. Per capita figures expressed per 1 million population."

Várom, hogy felfedezd e jelentéktelen statisztikával is az egyezőséget a mi állítólagos "pontversenyünkkel".

irrelevant 2008.08.11. 19:57:41

Bummer, én általában minden szavaddal egyet szoktam érteni, amit ezen a blogon leírsz, de ez most hülyeség. Sajnálod az élsportra azt a kevés pénzt is, amit kapnak? A szegényházi szintű támogatás ellenére kiemelkedő teljesítményt nyújtanak olimpikonjaink, és még ezt is elvennéd tőlük? Tudod, hogy hány gyerek választ magának sportágat és kezd el edzeni egy-egy aranyérem hatására? Ez többet ér szerintem, mint pár milliárd plusz a tömegsportra.

states 2008.08.11. 20:55:05

Úgy tűnik, hogy minden idők leggyengébb olimpiai szereplése következik. Gyurcsány a hibás... :)

Francois Pignon 2008.08.11. 21:10:30

Vagy ő, vagy Scmitt Pál, kötveztve persze a Zorbán lesz a hibás. ;)
De én annak is örülnék, ha legalább ezen az olimpián nem mi végeznénk a doppingvétség miatt elvett -éremtáblázat élén.

irrelevant 2008.08.12. 07:19:43

Már bocs, de kinek a feladata lenne a sportdiplomáciánk erősítése, ha nem az erre szemmel láthatóan alkalmatlan Schmitt Pálé? Eddig még csak szívattak minket a bírók ezen az olimpián.

states 2008.08.12. 07:56:47

otvospeter
Magyarország érdekérvényesítő képessége a nem sportdiplomáciában is nulla, akkor a sportban miért lenne másképp...

states 2008.08.12. 08:03:10

Egyáltalán tud valaki Göncz Kinga külügyminiszterségének egyetlenegy emlékezetes mozzanatáról is, mert én nem. Az embernek egyáltalán az a benyomása, nincs is külügyminiszterünk...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.08.12. 11:04:04

"Úgy tűnik, hogy minden idők leggyengébb olimpiai szereplése következik. Gyurcsány a hibás... :)"

Persze, mert a gördeszkások nem mentek el.
Emlékszik még valaki hogy tünt fel az ember?
Első tv szereplése, még sportminiszterként,
kicsit volt csak idétlen. Állt egy gördeszkával
a hóna alatt, és azt mondta:
- Ez a jövő magyar sportja!

Ács Ferenc 2008.08.12. 11:04:13

states: sőt, külpolitikánk sincs, úgy 2002 óta...

Francois Pignon 2008.08.12. 12:00:49

otvospeter 2008.08.12. 07:19:43
Elsősorban a szakszövetségek vezetőinek, mert a versenyeket meg a bíróküldéseket ők szervezik. Nem rinyálniuk kéne.
Felháborítónak tartom azt a hisztériakeltést, amit a cselgáncs- és a boksszövetség elnökei műveltek. Előbbi egy elveszített nyolcaddöntő(!) után elvett olimpiai arany emlegetésével hergeli a szurkolókat. A bokszolók egyik edzője, id. Balzsay elmondta, hogy videóról megnézték a mérkőzést, és jogosnak tartottak minden megítélt pontot. Ezek után jött a szövetség elnöke, és elkezdett csalást emlegetni.
Persze amikor Bockzó ellenfeleinek négy büntetőtust ítéltek, senkinek nem volt gondja a bírókkal. ;)

states 2008.08.12. 15:04:07

Ács Feri
Ezzel együtt azért Göncz Kingának fontos szerepe van a kormányban, ha nem is külügyminiszterként, ő Árpi bácsi lánya...

korrekt orr 2008.08.12. 19:03:01

www.hirtv.hu/sport/?article_hid=228786

Végre! Itt a magyarázat, miért nincs fényes Magyar Arany!

states 2008.08.13. 09:01:16

Tegnapi hír, hogy a felkészülési pénzt több sportágban nem fizette még ki a kormány, miközben az olimpia már javában tart. Azért van jó vastag bőr Fletóék pofáján...

irrelevant 2008.08.13. 09:05:14

De azért ott verte a nyálát a megnyitón a KKP bojlertestű vezéreinek vendégszeretetét élvezve.

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.08.13. 13:28:38

states 2008.08.11. 20:55:05
"Úgy tűnik, hogy minden idők leggyengébb olimpiai szereplése következik. Gyurcsány a hibás... :)"

Kivancsi vagyok, melyik Fidesz megmondoember all majd elo ezzel, ugyanis ennek egyenes hozomanya, ha jol szamolom, hogy a legjobb a Dobi, Rakosi es Gero nevel femjelzett kormany volt... ;-)

Ács Ferenc 2008.08.13. 14:49:29

Csak engem bosszant ennek a félnótás Gulyásnak a ripacskodása a vívás-közvetítéseknél?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.08.13. 14:50:54

engem a füligjimmy Szántó úfi húzott fel, hogy kiemelt gázsiért élőben szurkolhat, közvetítés helyett... nyáltenger.

Francois Pignon 2008.08.13. 14:54:34

Nem csak téged, ezért is hangot levéve nézem.
Szántó engem kevésbé zavar, legalább képben van. Igaz, a vigyorgó feje minden kínzókamrában szériafelszerelés lehetne.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.08.13. 14:56:46

jól hallom, a zorbán miatt nem utalhatták a sportolók pénzét?! :P

CrL 2008.08.13. 15:06:05

a vivást hogy bírjátok nézni? a videóbíráskodás miatt nekem darbjaira hullott az élvezete.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.08.13. 17:13:53

én a csajos vizipólót szeretném látni alulról.

Francois Pignon 2008.08.13. 17:19:28

Esetleg vizespólós csajokat?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.08.13. 17:23:52

szinte mindegy.. :)

és mielőtt a szexizmus vádja illetne: csak az érdekel, ők is harcolnak-e a vízszint alatt.. rúgás, karmolás, stb.?

CrL 2008.08.13. 17:31:05

persze, sőt.

háború ide, háború oda, grúzia már két aranyat is behúzott magának:

sportgeza.hu/2008/peking/eremtablazat

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.13. 17:48:37

"a vívást hogy bírjátok nézni?" (CrL)

Szétmennek az idegeim tőle. Veszélyesebb a szívre, mint a kézilabda (bár szoros a verseny).

Francois Pignon 2008.08.13. 17:52:31

A megnyitóünnepségen Baló vagy fél órán át gúnyolódott, Szántó Dávidot izélgetve, mert az azt találta mondani, hogy a németek az oroszok eredményeire törhetnek az éremtáblázaton. Remélem akad aki most Baló orra alá dörgöli.
És eddig Oroszország-Grúzia 2-2.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.13. 18:02:43

Nekem is föltűnt, hogy Baló cseszegeti Szántó Dávidot, akivel szerintem semmi baj nincs, mint ahogy Gulyással sem.

Engem sokkal jobban idegesít, ha egy riporter felkészületlen és/vagy amatőr.

Francois Pignon 2008.08.13. 18:04:56

A legidegesítőbb talán az, amikor a felkészületlenség nagyképűséggel párosul.

Ács Ferenc 2008.08.13. 20:02:41

Gulyás, a bakikirály "buksisimogat" Mincza bronzérme után.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.13. 20:43:03

És ha "buksisimogat"? Mindenkinek van valami heppje. :-)

De legalább egytusos vezetésnél a nyolcaddöntőben soha nem ünnepli az aranyérmet jó előre (mint sok más riporter...), szóval, én pl. kifejezetten bírom.

Francois Pignon 2008.08.13. 20:53:41

Viszont egyik nagy úttörője volt a magyar sportriporterszakmában "a bírók mindig csalnak ellenünk" szemlélet elterjesztésének. El kell ismerni, nem kis teljesítmény volt tőle egy-egy kézilabdameccset leközvetítenie úgy, hogy 60 perccen keresztül a bírókkal foglalkozott. Az ő áldásos munkájának is köszönhető, hogy hiába ismeri el ma egy edző vagy versenyző veresége jogosságát, másról sem szólnak a cikek és tudósítások mint a folyamatos bírói csalásokrók. Szájízkeserítésből jeles.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.13. 21:00:26

Jaj már, ez csak amolyan reflex. Pont a kézilabdaedzők a legkorrektebbek, soha nem a bíróval foglalkoznak. De ha jön egy vitatható ítélet, amelyen akár az egész olimpiai szereplésünk is múlhat, mondjuk, mínusz egynél egy jogtalannak tűnő kiállítás, akkor az első reflex mégiscsak az, hogy hülye bíró. Szerintem ez inkább emberi reakció, mintsem sportszerűtlen.

Francois Pignon 2008.08.13. 21:07:14

Edzőtől meccs közben emberi. De olvasd el csak például az nso tudósításait egy-egy vereség után, mind úgy kezdődik, hogy vitatható ítéletekkel/a bíróknak köszönhetően/stb. esett ki a magyar versenyző.

Láttam ma a bírkózó srác meccsét, aki olyan csúnyán a hátára vágott az ellenfele, hogy nekem is fájt, erre a kommentátor elkezd sípítozni, hogy mire kapott pontot, pár perc múlva meg ott is volt a cikk az nso-n meg az indexen is, ami a bírót okolta.
Azt talán már el sem olvasta senki később, amikor az edző nyilatkozott arról, milyen hibái miatt kapott ki a versenyzője.
Többek közt ezért van tele a tököm a magyar közvetítésekkel.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.13. 21:10:19

De ugye ez nem mind Gulyás hibája?

Francois Pignon 2008.08.13. 21:15:00

Azt nem mondtam. ;) De egyik úttörője volt, kézilabda vonalon évekig osztotta, hogy a világ összeesküdött ellenünk.

Remélem, azért a sok felhergelt és frusztrált szurkoló meg nem fog hidat foglalni valahol. ;)

szubjektiv 2008.08.14. 10:55:49

Mit is mondott darocidávidkormányszóvivő1? Soha nem látott pénzeket kaptak az olimpiai felkészülésre? Valami ilyesmi volt, és akkor ott nyilván a soha nem látotton van a hangsúly, nem látta senki, soha azt a pénzt.

Francois Pignon 2008.08.14. 11:24:43

Wow, állítólag mostantól egyik bírkózónk aranyéremért meccsel.
Hát tiszteletem az mtv munkatársaié, akik ilyesmire nem készülve nem voltak képesek valami ismertető összeállítást készíteni a sportolókról, vagy stúdióba hívni régi edzőjét, sportolótársait, vagy bármi felvezetést csinálni.
Komolyan, ekkora dilettantizmust...

states 2008.08.15. 08:24:27

szubjektiv
De bizony hogy látta: például Zuschlag...

Ács Ferenc 2008.08.17. 15:04:40

Na, kérem. Lehet tippelni, hogy ki lesz a felelős a pekingi leégésért. Szcenáriók:

- Gyurcsánytehetróla.
- Zorbán megosztotta az olimpikonokat.

Ezt fogjuk hallgatni a következő négy évben. Pedig érdemes szokni a gondolatot, hogy szűkebb évtizedek jönnek, elfogyott a szufla.

irrelevant 2008.08.17. 15:10:03

A jövő idő indokolatlan, már megkezdődött a vádaskodás (sportgeza.hu/2008/peking/108_ev_leggyengebb_szereplese_a_vivoke/), amiben szerintem van is igazság.

Ács Ferenc 2008.08.17. 15:13:35

"Gémesi György, a vívószövetség elnöke szerint mentális okok vezettek ahhoz, hogy a magyarok egyetlen éremmel zárták a pekingi olimpiát. Aki jobban hisz a győzelemben, az győz. Az én elnökségem alatt talán ez volt a legerősebb csapat, és ennyi jött ki belőle – összegzett az elnök.

Nem a felkészüléssel volt probléma, én tudom, hogy mindenki tisztességesen dolgozott, mentális síkon dőltek el a dolgok. Ezen lehet segíteni, de az is igaz, hogy ez a legnehezebb – mondta Gémesi, aki szerint öt érem megszerzésére volt reális esély."

CrL 2008.08.17. 15:38:07

sztem Vitray a felelős, mivel nem engedték ki, megátkozta a csapatokat

Francois Pignon 2008.08.17. 16:16:31

Egyik oldal szerint a Gyurcsány a felelős, mert nem ad pénzt.
Másik oldal szerint Scmitt a felelős mert nem elég jó a sportdiplomáciánk.
Az okoskodók szerint miért is lenne jobb a sport morális állapota, mint az egész országé.

Az igazság viszont az, bizalmas forrásból tudom, hogy felsőbb utasításra történik minden, egy nagy paktum részeként. Hogy a miniszter lánya szerezhesse az első aranyat. Részleteket bővebben majd pénteken, amikor majd lestek csak, hogy tényleg bekövetkezett.

CrL 2008.08.17. 16:22:04

FP: A francia beépített vivónő se véletlen szedte szét az egész vivócsapat idegrendszerét. Eredmény:

sportgeza.hu/2008/peking/hirek/francia_arany_ferfi_kardban/

CrL 2008.08.17. 16:22:42

Sarko utasítására ;)

CrL 2008.08.24. 11:05:58

3 aranyt tippelők szevasztok ;]

Francois Pignon 2008.08.24. 11:52:34

És akkor emlékeztetnék rá, mekkora felhördülést okozott amikor az olimpia előtt a Sports Illustrated kihozta a prognózisát 3 magyar arannyal.

Machiavelli 2008.08.24. 13:38:59

Az aranyakat én is eltaláltam . Sajnos nem jött egyetlen meglepetés arany, mert a nemzet elveszítette a lelkierejét.

FP!

Ja, mindenki okoskodik, aki nem borul le a dillettáns és erkölcstelen hatalom előtt. Mert ugye nem kell itt magyarkodni, csak lefeküdni az erősebbnek. Minden erős ezt kívánja szuggerálni az ellenfelébe. Ne is állj ki, mert úgyis vesztesz....

Ilyet pedig a talpnyaló kollaboránsok erősítik.

irrelevant 2008.08.24. 16:13:38

Ordas ellopta az aranyakat a nyugdíjasoktól. Ezt a kis örömet is elveszi tőlük.

Kínai szőlőfúró és kőszüretelő gépeket vásárolt a lopott aranyakból.

hcrules 2008.08.24. 16:26:14

az ezüsthajó után aranyhajót is akar építeni magának.
süti beállítások módosítása