Európai Charta - Ilyen ország pedig nincs CVII.
2008. július 10. írta: TuRuL_2k2

Európai Charta - Ilyen ország pedig nincs CVII.

 Ismerős jelenség, hogy ha a pártvezér irányt mutat, akkor a másod-, harmad- és többedvonalbeli politikusok képességeikhez mérten igyekeznek a saját kis szakterületükre (vagy éppen településükre) is adaptálni azt és átvinni az üzenetet. Így lesz a Sikeres Magyarországértból Sikeres Nyíregyházáért és Sikeres Ferencvárosért.

 Most éppen Lévai Katalin érezte úgy, hogy meg tudná egy kicsit futtatni Gyurcsány Magyar Chartáját. Az Európai Parlament szocialista képviselőasszonya a nagysikerű most-már-tényleg-elég-volt kezdeményezést (már közel kétezren írták alá virtuálisan a charta-közeli online petíciót, honorary gaytől magát magyarnak valló toleránsig) az egész kontinensre kiterjesztené, létrehívva az Európai Chartát. E fontos ügyhöz nem kisebb támogatót sikerült szereznie Európában, mint a brit munkáspárti Michael Cashmant - a vállaltan meleg ex-színész politikai súlyát jól mutatja, hogy a Népszabadságnak még helyesen leírnia sem sikerült a politikus nevét.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr12561553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.07.10. 11:13:06

most akkor tképpen miért is küzdenek a vörös ördö... ize európai értelemben vett demokraták, a baloldaliság ultimate képviselői?

határokon átívelő langymeleg kapcsolat? vagy csak abcúr Ordas?

TD223 2008.07.10. 11:27:40

Ezek nagyon hülyék. Egy "Petíció Gyurcsány ellen",vagy "Petíció a cigánybűnözők ellen", vagy "Petíció a magamutogató, deviánsfelvonulás ellen" sokkal több aláírást kapna... és nem érne semmit. Frusztráló, hogy a kormány mindig 1-2-10%-os kisebbségek érdekeit tartja szem előtt a többségével szemben, annak kárára.

kispufi 2008.07.10. 11:30:24

én nem tudom, mi lesz ebből, de eddig nagyon előremutatónak tűnik. már hogy európai értelemben véve. balpolgárilag is meg toleranciailag is, meg a kirekesztés kirekesztésére nézvést. állítólag az európai értelemben demokrata Suharto indonéz diktátor (ex? vagy ő van még? és él még? - na, ezt nem tudni), szóval, ők is csatlakoznának a mozgalomhoz, útjára indítva a Ja-kartát, avagy Dzsa-chartát.
ez azért szar volt, bevallom.

"Horthy-fasiszta" 2008.07.10. 11:49:12

Suharto már vagy tíz éve megbukott, és szerintem nem is él, de ettől még nagyon röhögök!:)

Hattory Hanzo 2008.07.10. 11:51:52

Idézet egy másik Chartából:

"Ötödször: igent mondunk a magyar emberek alkotmányos jogaira. Ha úgy érzik, becsapták őket, békésen tüntethessenek és tehessenek meg mindent érdekeik védelmében. Mi, parlamenti képviselők is mindent megteszünk azért, hogy az alkotmányos jogaikat gyakorló embereket ne bélyegezhessék meg, legyenek jobboldaliak, baloldaliak vagy éppen liberálisok. Továbbra is azt valljuk, hogy az erőszak nem megoldás semmire, az erőszak nem jó válasz a hazugságra, a demokráciát csak demokratikus eszközökkel lehet megvédeni és talpra állítani."

Mi az a "minden", amit ennek a Chartának az elindító tettek szombat óta, hogy " az alkotmányos jogaikat gyakorló embereket ne bélyegezzhessék meg" ?

kispufi 2008.07.10. 12:00:30

Horthy-fasiszta: hát akkor legyenek a hívei. Örökösei. Gazdasági értelemben jogutódjai - jogilag nem (jogilag nem jogutód, fából vaskarika, erre varrjunk gombot, de van példa rá, hajjaj). Ahogy azt illik az európai értelemben vett banánköztársaságokban.

HH, honnan az idézet? S akkor a hazugságra mi a jó válasz? Látható: erőszak nem, igazság nem, hát akkor? Újabb és újabb hazugság? Tűrés, meghunyászkodás? Összekacsintás?

Hattory Hanzo 2008.07.10. 12:04:37

kispufi

"Igen, Magyarország" Charta

kispufi 2008.07.10. 12:10:29

Hát már ilyen is van? Akarom mondani, már ilyen is volt?
Félmetes kreativitás mellé-, új-, el- és félrebeszélésben...

Naumov 2008.07.10. 12:43:55

Turul,

Nálam egyelőre az a hölgy vezet az aláírók közül, aki azt bírta megjegyzésként odaírni a petícióra, hogy "az összes írástudó ember ki fog vándorolni magyarországról" és emiatt "muszály(!!!) valamit tennünk".

kispufi 2008.07.10. 12:51:33

Naumov, lehet, úgy értette az "emiatt"-ot, hogy ennek érdekében. Már hogy menjen, aki tud írástudni. Erre jó a bármiféle kiállás, chartázás.

eN 2008.07.10. 13:08:41

ebben meg sok lehetoseg van:
igen, megcsinaltuk charta
sikeres magyarorszagert charta
modern baloldalert charta
csakorbantne charta

Cypriánus 2008.07.10. 13:09:18

Lévainak amúgyx is mániája az Össz-európai bevatkozás.Néhány éve az Zeurópaunió szocialista frakciójában hintette az igét,hogy az EU összestagállamárakényszerítsék rá az abortusz-liberalizációt (tehát Lengyelországra és Írországra)sőt még arra a Máltára is, amelynek még az EU csatlakozási szerződésében is szerepelt,hogy soha nem várják el tőle, hogy engedélyezze az abortuszt. ( a főniciai- arab-olasz ősöktől származó makacs szigetlakók igen vallásossak). Szóval összeurópai abortusz,összeurópai melegedés.Kiváncsi vagyok mi jön még összeurópai projektként,drogliberaciáció? Eutanázia?

szpal 2008.07.10. 13:16:18

jó dolog, ha van egy karta,
mert a Ferenc így akarta.

Pelso 2008.07.10. 13:33:33

Úgy vélem, jelentősen túlértékelődött a Charta jelentősége, jövőbeni politikai befolyásának megitélése. Talán célszerű lenne, ha minden párt kezdeményezne valami hasonlót, sikeresen gyarapitva szimpatizánsai táborát, lehetne ebböl nemes versengés, :) Persze, aki ezt már meglépte, mondjuk polgári körök néven, annak is uj versenyzőként kell ám a rajtvonalhoz állnia..

kispufi 2008.07.10. 13:40:42

Indítványozom a Reakció Charta megalapítását. Első számú követelménxem az idiotizmus betiltása vagy kötelezővé tétele, mert ez a sokszínű zűrzavar - egyesek hülyék, mások nem, emezekről nem lehet eldönteni, amazok tagadják, pedig azok, megint mások azt mondják magukra, holott nem is, stb., stb. -, szóval, ez nekem már átláthatatlan. A Chartának, sőt, CHARTÁNKNAK ez csak az első lépése volna, bővíthető tetszés szerinti programpontokkal. Úgyhogy kérek mindenkit: gyerünk, barátaim, tegyük a dolgunkat!

kispufi 2008.07.10. 13:56:40

úristenatyám, Doom, milyen oldalakra viszel te minket? beléptem és füstölni kezdett a gépem. meg a fejem. te mióta vagy bejáratos ezekre a tájakra? :-)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.07.10. 14:08:33

eN: Csakorbantne? Ki ő, valami grúz politikus? Sikeres lenne Magyarországon!

:D

Francois Pignon 2008.07.10. 14:16:19

Úgy hallottam, Kartal Zsuzsa is névmódosításon töri a fejét.

CrL 2008.07.10. 14:19:10

hehe, és talán képes is lenne rá.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.07.10. 14:20:32

Doom, mecsoda angol nyelvtudás leledzik abban a levélben.

Képzeljétek az egyszeri arizonai rendszergazdát, amikor egy ismeretlen földrész ismeretlen országából ("I thought Europe was a country. Hungary? I've never heard of it" tudjátok) hibás angol nyelvű egyenlevéllel bombázzák a postaládáját...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.07.10. 14:21:47

Csakorbantne Zsuzsa, a magyar-grúz irodalmi kapcsolatok kutatója, Chartasiánus értelmiségi.

CV-jét megírja itt valaki? :)

CrL 2008.07.10. 14:25:32

jesszus az az angol levél!

CrL 2008.07.10. 14:30:35

terrorist action lol - még a végén terrorista ország leszünk mi is

Steve the Great 2008.07.10. 14:49:03

ergé 2008.07.10. 14:20:32
"Képzeljétek az egyszeri arizonai rendszergazdát, amikor egy ismeretlen földrész ismeretlen országából hibás angol nyelvű egyenlevéllel bombázzák a postaládáját..."

Közben meg kurucék táborától jön az ellentéte, ahol is a budapesti cionista kormány ármánykodásának tudják be a lekapcsot. Szerencsétlen rendszergazdát nem irigylem, kapkodhatja a fejét... :)

Johnny336 2008.07.10. 14:51:30

Ezt az angol levelet ki írta? Általánosban jobbat írtam volna angolul.
Nem mellékesen tudják nagyon jól miket kell írni:
Terrorist, Osama Bin Laden, Hitler. Kulcsszavak. Csak kicsit undorítónak tartom. Sose láttam kurucon bin ladent, vagy hitlert éltető cikkeket. Pláne terrorcselekményre felhívást nem. Vagy csak én vagyok elfogult? Netán szűklátókörű? Vak? Vagy csak rasszista-fasiszta neonáci gennygombóc? :)

kispufi 2008.07.10. 15:16:11

Johnny, viszont OV nevét nem keverték bele a veretes felsorolásba, már ez is szinte dicsérendő. Ez egyébként a szokásos teljesen függetlensemlegesszakértőipártatlan megnyilvánulás, viszont amikor Járai jelentette Brüsszelnek, hogy itt pénzügyileg nem teljesen kerek a történet, az már maga volt a mocskosspiclinácifasisztaházmestermagyarország, még ha igaza is volt, itt meg ugyebár árulkodásról szó sincs, különben is, itt valaki elárulta Magyarországot, pontosabban, valaki más árulta el, mint ahogy jól megmondotta volt a 23 millió román szülőatyája.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.10. 15:29:18

Doom, remélem maga elküldte a levelet, Manyi Bécivel együtt.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.07.10. 15:41:54

És ENSZ békefenntartók mikor lesznek?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.07.10. 15:43:21

Zero, dehát a szíriuszi magyarok abból is kimaradnának - vagy épp ellenük hoznánk létre a Chartát? És melyik lenne a Sötét Oldal?

táltos 2008.07.10. 17:06:13

Úgy tűnik az mszp érzi, hogy nem lesz egyezség az szdsz-szel, így lecsap a szabadon maradt témára, a homoszexuálisokra.
gyf mai találkozjáról az indexen:
"Gyurcsány azt mondta, hogy egyetértettek abban, hogy kötelező fellépni az erőszakos cselekedetek és a kirekesztés ellen. "A méltóság és a szabadság demokráciáját kívánjuk és nem a tojásdemokráciát" - mondta. Abban is egyetértettek, hogy mindenkinek szabadon kell megélnie a köztársaság által biztosított alapvető jogokat, így hovatartozását és identitását is. "A szólás szabad, de az erőszakkal való fellépés nem" - tette hozzá a kormányfő."
Az "erőszakkal fellépés nem" kitétel különösen pikáns, ha a rendőrség 2006 okt. 23-i "fellépését" nézzük.

kispufi 2008.07.10. 20:31:44

Egymás ellen, egymástól kampányolnak a fiúk? Remek. Az már nagyon nem euróapi és intoleráns meg gusztustalan - hogy azt ne mondjam, kunczegábori ízű - poén, ha én ezt úgy fordítom magyarra, hogy a szocik meg a szadik harcolnak a buzikért?

irrelevant 2008.07.10. 21:49:14

Újabban azt veszem észre magamon, hogy egyre több olyan gondolatom van, amiben szerepel Gyurcsány, egy szék, egy hosszú kötél és egy csípőfogó. Kezdek megijedni.

Zetek 2008.07.11. 07:18:07

Kispufi! Szerintem nem hacolnak értük, nem is érdekli, hogy mi történik velük. De ha még nyomokban sincs ideológiád akkor nézz ki magadnak egy állítólag elnyomott csoportot. Főleg akkor, ha neked oylan jól megy, hogy nem tudnád sájnáltatni magad. Lásd amikor jól táplált polgárcsemeték aggódtak a a dualista Magyarorszáég elnyomott kisebbségeiért. Jászi Uszkár pl. leírja, hogy ő egy pályaudvari beszélgetésből megértette az egész nemzetiségi kérdést. Akkor az SZDSZ elődszervezetének szemében éppen a románok voltak a hatalomra jutáshoz szükséges buzik.

kispufi 2008.07.11. 07:35:35

akik aztán elvették az akkori ország felét... avagy már ezek is a mostaniét, csak nincs trianoni módra deklarálva?

Zetek 2008.07.11. 11:00:30

A probléma, hogy ők nem ebben a kategóriában gondolkodnak. Talán legenda, talán igaz, hogy Károlyi elvezetgetett volna egy Budapest nevű városállamot is. Az mindenesetre tény, hogy még a trianoni Magyarországból ajánlgatott fel területeket arra az esetre, ha hatalomra juttatnák a szomszédok. Ma már a meccseket nem négyzetkilométerre játszák, de a lényeg ugyanaz, hatalmon lenni. Ha beledöglik az ország akkor is.

Rwindx 2008.07.11. 11:07:34

otvospeter: ha én jót alszom és szépeket álmodom, akkor kb ilyesmiket, utána sokkal nyugodtabb a napom :) Már csak maximum két év, ha többnek néz ki akkor meg részemről tipli innen pár ezer km-el nyugatabbra.

kispufi 2008.07.11. 11:52:27

Zetek, Rákosinak tulajdonítják: "nem bánom, hogy ha Magyarország csak a Népköztársaság útjából áll, de az kommunista legyen". Nem számít, mi mekkora, csak a kizárólagos hatalom azon belül.

Zetek 2008.07.11. 12:00:33

Igen ő akart kilencmillió fasisztával kommunizmus építeni. Neki is volt egy baloldali álma.

Tasunka-vitko (tasunka.blog.hu) 2008.07.16. 22:22:50

Szép napot! Tudom, hogy jócskán lemaradtam, de mostanra sikerült scannelni/ karakterfelismertetni. Hosszú lesz (amiért elnézéseteket kérem), remélem befér, még ha több részletben is.
---------
"Míg Black kapitány képzelődött, Cathcart ezredes cselekedett, és Black kapitányt teljesen elképesztette a gyorsaság, amellyel, ahogy ő hitte, Őrnagy őrnagy túljárt az eszén, Őrnagy őrnagy szá¬zadparancsnokká való kinevezése miatti rettenetes kétségbeesését keserű harag súlyosbította, és semmi erőfeszítést sem tett arra, hogy ezt eltitkolja. Amikor az adminisztratív tiszttársak megdöbbenésüket fejezték ki, hogy Cathcart ezredes választása Őrnagy őrnagyra esett, Black kapitány arról motyogott, hogy fura dolgok vannak itt készülőben; amikor Őrnagy őrnagy Henry Fondához való hasonlóságának politikai értékéről kezdtek spekulálni, Black kapitány határozottan állította, hogy Őrnagy őrnagy voltaképpen maga Henry Fonda; és amikor megjegyezték, hogy Őrnagy őrnagy kissé fura ember, Black kapitány kijelentette, hogy Őrnagy őrnagy kommunista.

- Mindenhová beszivárognak - kiáltotta ki lázadozva. - Rendben van, ti csirkefogók, ti csak tátsátok a szátok, és hagyjátok, ha akarjátok, de én nem fogom hagyni. Majd teszek én erről. Mos¬tantól kezdve minden kurvapecérrel, aki belép ide az én elhárító-sátramba, hűségesküt íratok alá. És nem fogom engedni, hogy az a kurva Őrnagy őrnagy egyet is aláírjon, még ha akarná is.

A Dicsőséges Hűségeskü Hadjárat szinte egyik napról a másikra szökkent teljes virágjába, és Black kapitány elragadtatottan látta magát a mozgalom élén. Most tényleg fülön csípett valamit. Minden harcállományban levő tisztnek és katonának hűségesküt kellett aláírnia, hogy az elhárítósátorban megkaphassa térképtáskáját, egy másik hűségesküért szilánkvédő öltözéket kaptak meg az ejtőernyőraktárból ejtőernyőt, egy harmadik hűségesküt Balkington hadnagy, a gépkocsi-előadó tiszt kezébe kellett letenniük, hogy felülhessenek valamelyik teherautóra, ami a századkörletből a reptérre szállította őket. Hűségesküt kellett aláírni a zsoldjukért a pénzügyi tisztnél, hűségesküt, hogy megkapják külön ellátmányukat, hűségesküt, hogy az olasz borbélynál megnyiratkozhassanak. Black kapitány számára minden tiszt, aki támogatta az ő Di¬csőséges Hűségeskü Hadjáratát, versenytárs volt, és napi huszonnégy órán át tervezett, tárgyalt és intrikált, hogy egy lépéssel előttük járjon. Nem akart senki mögött második lenni hazafiúi odaadásban. Amikor más tisztek az ő példáját követve saját külön hűségesküt vezettek be, ő egy lépéssel ismét elébük vágott, és minden kurvapecérrel, aki belépett az ő hírszerzősátrába, két hűségesküt íratott alá, aztán hármat, aztán négyet. Aztán beindította az engedelmességi fogadalmat, aztán A csillagos lobogót, egy kórussal, két kórussal, három kórussal, négy kórussal. Valahányszor Black kapitány megszaladt versenytársaitól, gúnyosan rájuk támadt, amiért nem sikerült fölzárkózniok. Valahányszor fölzárkóztak, tűnődve visszavonult, és kiagyalt valami új stratégiát, aminek segítségével gúnyosan megint rájuk támadhatott."

Tasunka-vitko (tasunka.blog.hu) 2008.07.16. 22:24:35

"Mielőtt még ráébredtek volna, hogyan is történt, a század harcállománya már azoknak az adminisztrátoroknak a kezében volt, akiket az ő kiszolgálásukra állítottak oda. Egész nap lökdöstek, bántották, ingerelték és úton-útfélen becsapták őket. Amikor ellenvetésüknek hangot adtak, Black kapitány azt válaszolta, hogy azok, akik igazán hűségesek, azt se bánják, ha minden hűségesküt el kell énekelniök, aminthogy el is kellett énekelniök. Mindenkinek, aki kétségbe vonta a hűségeskü hathatósságát, azt válaszolta, hogy azok, akik tényleg hűséggel viseltetnek hazájuk iránt, büszkén tesznek fogadalmat annyiszor, ahányszor ő fogadalomtételre kényszeríti őket. És mindenkinek, aki az etikai vonatkozásokat kérte számon, azt felelte, A csillagos lobogó a legremekebb muzsika, amit valaha is létrehoztak. Minél több hűségesküt ír alá valaki, annál hűségesebb; Black kapitány számára kétszerkettő volt ez, és Kolodny tizedessel naponta százszámra íratta alá a saját hűségesküit, úgyhogy mindig bizonyítani tudta, ő bárki másnál hűségesebb.

- Az a fontos, hogy szüntelenül fogadkozzanak - magyarázta osztagának. - Az nem számít, hogy komolyan gondolják-e, vagy sem. Ezért van az, hogy kis kölykökkel engedelmességet fogadtatnak, még mielőtt a kölykök egyáltalán tudnák, hogy mit jelent az, megfogadni, és az, hogy engedelmesség."

Tasunka-vitko (tasunka.blog.hu) 2008.07.16. 22:28:19

"Plitchard kapitány meg Wren kapitány számára a Dicsőséges Hűségeskü Hadjárat dicsőséges kelés volt a seggük partján, mert megnehezítette a dolgukat a harci bevetések és a hajózó személyzet megszervezésében. Nem volt olyan hely a században, ahol az embereknek ne kellett volna aláírni, fogadalmat tenni és énekelni, s így órákig tartott, míg egy-egy bevetést gatyába ráztak. Lehetetlenné vált a hatásos riadóztatás, de Plitchard kapitány meg Wren kapitány túl jámbor volt ahhoz, hogy Black kapitány ellen fel¬emelje szavát, aki mindennap könyörtelenül keresztülhajszolta a „Permanens Fogadalom" elméletét, mely arra volt szánva, hogy csapdába csalja azokat, akik hűtlenekké váltak azóta, amióta előző nap a legutolsó hűségesküjüket aláírták. Black kapitány volt az, aki tanáccsal szolgált Plitchard kapitánynak meg Wren kapitánynak, akik a zavaró és kényelmetlen helyzet csapdájában vergődtek. Egy küldöttség élén ment hozzájuk, és nyers őszinteséggel azt tanácsolta nekik, hogy mindenkivel hűségesküt írassanak alá, mielőtt harci bevetésre engednék őket.

- Persze csak ha maguk is akarják - fejtegette Black kapitány. - Kényszerről szó sincs. De mindenki más hűségesküt írat alá velük,és a központi kémelhárítás nyilván nagyon furcsának találná, ha épp maguk lennének azok, akik nem gondolnak édes hazájukra, és nem íratnak alá hűségesküt. Ha rossz hírbe akarnak keveredni, az a
maguk dolga, nem másé. Mi csupán segíteni akarunk.

Milót nem lehetett teljesen meggyőzni, és kereken visszautasította, hogy Őrnagy őrnagyot megfossza élelmétől, még ha Őrnagy őrnagy kommunista lenne is, amit Milo titokban kétségbe vont. Milo természeténél fogva szemben állt minden újítással, amely azzal fenyegetett, hogy a dolgok normális folyását megzavarja. Milo szilárd erkölcsi alapon állt, és kereken visszautasította, hogy részt vegyen a Dicsőséges Hűségeskü Hadjáratban, amíg Black kapitány rajta nem csapott a küldöttséggel, és el nem kezdett követelőzni.

- A haza védelme mindenkinek kötelessége - válaszolta Black kapitány Milo ellenvetéseire. - És ez az egész mozgalom önkéntes, Milo, ezt sohase felejtse el. Az embereknek nem kell aláírniok Plitchard meg Wren hűségesküjét, ha nem akarják. De azt elvárjuk magától, hogy ha nem írják alá, halálra éheztesse őket. Ez olyan,
mint a 22-es csapdája. Érti? Nem érti? Csak nem akar beleesni a 22-es csapdájába?"

Tasunka-vitko (tasunka.blog.hu) 2008.07.16. 22:31:56

"Daneeka Doki kemény volt, mint az acél.

- Honnan veszi olyan biztosan, hogy Őrnagy őrnagy kommunista?
- Hallotta valaki, hogy tagadta volna, mielőtt mi vádolni nem kezdtük? Nem hallotta. Látta valaki, hogy akár egyetlen hűségesküt is aláírt volna? Nem látta.

- De hiszen maguk nem engedik, hogy aláírja.

- Persze hogy nem engedjük - magyarázta Black kapitány. -Egész hadjáratunk értelmét veszítené, ha engednénk. Nézzen ide, magának nem kötelessége vállvetve együtt haladni velünk, ha nem akar... De mi értelme van akkor a mi kemény munkánknak, ha maga most orvosi ellátásban részesíti Őrnagy őrnagyot, amikor Milo már elkezdte halálra éheztetni. Nézze, én eltűnődtem azon, mit fognak majd gondolni az ezrednél arról az emberről, aki biztonsági óvintézkedéseinket megfúrja. Lehet, hogy át fogják vezényelni Óceániába.

Daneeka Doki villámgyorsan megadta magát.

- Megyek és megmondom Gusnak meg Wesnek, hogy azt tegyék, amit maguk mondanak nekik."

Tasunka-vitko (tasunka.blog.hu) 2008.07.16. 22:35:03

(...)
"- A legközelebbi tennivalónk az, hogy ezt a kurva Őrnagy őrnagyot kitelepítjük a lakókocsijából - döntött Black kapitány.

- Legszívesebben a feleségét és kölykeit is kihajítanám az erdőbe. De hát ez lehetetlen. Nincs felesége, nincsenek kölykei. Úgyhogy azzal kell beérnünk, amink van, ő van, őt dobjuk ki. Ki rendelkezik a sátrak fölött?

- Ő.

- Mit mondtam! - kiáltott fel Black kapitány. - Már mindenhová beszivárognak! Nem, ezt nem tűröm tovább. Ha kell, ezt az egész ügyet magának **de Coverley őrnagynak a kezébe teszem le."
(...)
"Black kapitány mélyen elkeseredett, amiért áruló módon hátulról döfte le valaki, aki oly magasan állt, és akiben támogatást remélt találni. **de Coverley őrnagy cserbenhagyta őt.

- Á, egy szemet se érdekel - felelte vidáman mindenkinek, aki részvétet nyilvánítani jött hozzá. - Feladatunkat elvégeztük. Célunk az volt, hogy mindenkit, akit mi nem szeretünk, félelemmel
töltsünk el, és hogy felhívjuk a nép figyelmét az Őrnagy őrnagy létéből származó veszélyre, és ez, bízvást elmondhatjuk, sikerült.
Minthogy különben sem engedtük volna, hogy hűségesküt írjon alá, tulajdonképpen nem számít, hogy végül aláírta-e, vagy sem."

Tasunka-vitko (tasunka.blog.hu) 2008.07.16. 22:37:18

Még egyszer elnézést mindenkitől a hosszúságért.

Nekem minduntalan ez ugrik be arról, amikor akárkinek el kell(ene) határolódnia akármitől.

(És aki még nem tette, olvassa el a 22-es csapdáját!)

Szevasztok!
süti beállítások módosítása