Mindennapi fasizmus - Ilyen ország pedig nincs CII.
2008. július 02. írta: TuRuL_2k2

Mindennapi fasizmus - Ilyen ország pedig nincs CII.

 Az Alkotmánybíróság döntése rendesen kiverte a biztosítékot a köztársaság barátainál. Az MSZP főjogásza, Bárándy Gergely tudott ugyan egy kicsit örülni annak, hogy nem egyhangúan döntött az AB a kitűnő törvény ellen, de szerinte továbbra is ez a helyes irány, vagy fel kell mondania Magyarországnak néhány nemzetközi szerződést. A jogilag kevésbé iskolázott Teleki László (szintén MSZP) egyenesen a Fideszt szólította fel elhatárolódásra és arra, hogy „olyan törvényeket hozzon közösen az MSZP-vel, amelyek megállják az alkotmányosság próbáját”.

 Az igazán kemény megmondást azonban a Magyar Antifasiszta Liga vállalta magára: „A Magyar Antifasiszta Liga tagjai és szimpatizánsai megdöbbenéssel értesültek az Alkotmány­bíróság tegnap kihirdetett állásfoglalásáról , melyben alkotmányellenesnek minősítette és megsemmisítette a kisebbségek elleni gyűlöletkeltésre alkalmas szóbeli becsületsértés tényállását a Büntető Törvénykönyvbe beemelő törvényhozói rendelkezést. Tette ezt a radikális jobboldal által a fasizmus felett 60 évvel ezelőtt aratott világméretű győzelem leplezetlen megkérdőjelezésére, primitív, reváns-ihlette lejáratására irányulóan, egy számukra kívánatos társadalmi értékváltás kierőszakolásának nem titkolt céljával, immár szinte mindennaposan szervezett fasiszta jellegű erődemonstrációk idején. (...) A mind szélesebb elterjedést mutató tömeges, rasszista, kirekesztő, antiszemita jelenségek mind határozot­tabban próbára teszik a társadalom türelmét és óhatatlanul fizikai konfliktusokhoz fognak vezetni. (...) Az egyébként is a jobboldal irányában sorozatosan elfogultnak mutatkozó ítéletek hosszú sora nem éppen a mai Magyarország igazságszolgáltatásának dícséretét képes zengeni; olyan kép láttatja magát, mintha a bírói kar a fasisztoid-fasiszta jelenségekkel szimpatizálna. Mind szélesebb körben és mind gyakrabban lehet hallani az elégedetlenség kifejeződését, egyenesen "fiskális diktatúra" emlegetését. Az AB határozata olaj volt erre a tűzre; egyértelműen a neonáci-orientáltságú szélsőjobb erők támogatottság érzésének erősítésére alkalmas. A 24. órához értünk a kialakult előnytelen látszat tudatos megváltoztatásának megkezdésében.”

Update: Mea culpa, nem voltam elég figyelmes. Nem a MAL a legkeményebb, hanem Gyurcsány Ferenc kommunikációs főtanácsadója, Gréczy Zsolt, aki Talányos testületek (haha) c. bejegyzésében ilyeneket ír: „Úgy érzem, nem ártana, ha az alkotmánybírák időnként részt vennének a valós életben, mondjuk, a Magyar Gárda valamelyik erődemonstrációján. Esetleg felkeresnék a hétvégi melegfelvonulást. Netán beleolvasnának a kurucinfóba. (...) Jó lenne tudni, hogy az alkotmánybírák a buzizó és zsidózó kórusok előtt sétálva, esetleg közéjük vegyülve is úgy gondolják-e, hogy a szólás szabadossága fontosabb az emberi méltóságnál. (...) Márpedig egy ország első jogászai nem alhatnak nyugodtan, amíg egy döntésük - akár csak egy emberben is -, tartósítja a félelmet. (...) Nincs más hátra, a demokrácia híveinek újabb és újabb beadványokkal kell bombáznia az alkotmánybíróságot, hátha egyszer megváltozik a véleményük. Takács Alberttől tudjuk, hogy külföldön előfordult: jogászok ízekre szedték az ottani AB döntését, a nyomásra meg is változtatták a korábbi álláspontjukat. Nosza, jogászok, itt a lehetőség!” No meg persze a Fidesznek nincs és nem is lehet programja.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr10549774

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ugyan már, kérem... - UMK 2008.07.03. 00:45:58

UNALMAS!Nem elég, hogy egy átkozott fúróra kell felébrednem, még ez is:Az MSZP nevében Teleki László, a párt parlamenti képviselője szerdán arra szólította fel a Fideszt, hogy határolódjon el a szélsőjobboldali szervezetektől, amelyek - mint mondta - sért…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syr Wullam 2008.07.02. 15:43:43

"Tette ezt a radikális jobboldal által a fasizmus felett 60 évvel ezelőtt aratott világméretű győzelem leplezetlen megkérdőjelezésére, primitív, reváns-ihlette lejáratására irányulóan, egy számukra kívánatos társadalmi értékváltás kierőszakolásának nem titkolt céljával, immár szinte mindennaposan szervezett fasiszta jellegű erődemonstrációk idején."

Hoppa, a radikalis jobboldal legyozte a fasizmust? Cool.

"A 24. órához értünk a kialakult előnytelen látszat tudatos megváltoztatásának megkezdésében."

A latszatot mi a raknak kell megvaltoztatni? Raadasul tudatosan?

Lehulhetsz, fiam, fogalmazas: egyes.

P.S. Teleki -- gigaLOL! :-))

Syr Wullam 2008.07.02. 15:44:38

A "lehulhetsz" is jo, de valojaban azt akartam mondani, hogy "leulhetsz", hehe. ;-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.02. 15:46:48

na nem, én a MAFLA (Magyar Antifasiszta Liga) szövegét nem bíron végigolvasni...!

phaidros 2008.07.02. 15:52:30

Nem tudnak veszíteni...

phaidros 2008.07.02. 15:56:41

A végét láttátok a cikknek? Suchman elviszi az AB elnöknek édesanyja haláltáborban írt naplóját.
No comment.

Bummer 2008.07.02. 16:03:10

Ezek annyira fárasztó seggfejek, hogy foglalkozni se érdemes velük.

nemkellnemzetivagta 2008.07.02. 16:10:03

-szerda reggel felkeresi az Alkotmánybíróság elnökét, és egy napra – tanulmányozásra – átadja a testületnek édesanyja naplóját. Az említett naplót 1944-ben kezdte írni édesanyja a kaposvári gettóban, majd Auschwitzban is folytatta. Végül Suchman felkérte az újságírókat, hogy kísérjék el a vérrel és izzadtsággal megírt történelmi dokumentum átadására.-
úgy elverném suchmant egy bottal. vagy csak seggberugnám és hazaküldeném. remélem az AB elnöke is erre készül. (nyilván majd motyog valamit és a cipőorrát bámulja)

Rwindx 2008.07.02. 16:14:25

Én most is csak azt tudom mondani, és egyre csak erősödik bennem az érzés: Magyarországon ma "antifasiszta" veszély van.

Ezt egyértelműen alátámasztja az AB nyilt lefasisztázása. A koncepció folytatódik, mindenki fasiszta, náci aki nem ért egyet. Természetesen az állásfoglalásból az is következik hogy az Alkotmányunk is fasiszta. Mivel a "demokratikus" működés és jogrendszer is az Alkotmányon alapul, ezért az egész köztársasági rendszer fasiszta. Mivel minden magyar állampolgár része a köztársaságnak, ezért mindenki fasiszta. És ezzel eljutottunk oda, amit amúgy is nap mint nap lehet hallani tőlük.

Hányinger.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.07.02. 16:19:52

"Suchman elviszi az AB elnöknek édesanyja haláltáborban írt naplóját. "
Ilyenkor a többi holokauszt túlélő, és családja nem akar elmenni Suchman-hoz és felkoncolni őt? Vagy nekik az megfelel, hogy szeretteik hullái hátán próbál egy "fasiszta" törvényt átverni a rendszeren?

MEASZ hozza a formáját. Még mindig csak azt tudom, mondani nekik, hogy MENEKÜLJENEK!!! Jön a fasizmus!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.02. 16:20:53

TaTa86:
Ez egy másik antifasiszta csapat. A MEASZ MSZP-közeli, a MAL meg inkább munkáspárti. :)

Francois Pignon 2008.07.02. 16:23:18

Fura. Nekem mindig azt tanítoták, - az ellenállók és antifasiszták szellemiségében írott egykori történelemkönyveink is - hogy semmi sem alkalmasabb a marginális szélsőséges csoportok megerősítésére, mint a tiltás és képviselőikből a bíróságokon és börtönökben gyártott mártírok.
Nemcsak az alkotmány szellemének megfelelő, de kétségkívül bölcs döntés is született.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.02. 16:26:33

Olvassátok el az update-et, Gréczy Zsolt szokás szerint mindenkit überel. :]

Bummer 2008.07.02. 16:26:41

Úgy kell ezeknek a szemétládáknak a fasizmus mint egy falat kenyér.

Devil Inside 2008.07.02. 16:33:51

Csak igazuk volt a Kossuth-térieknek, hogy alkotmányozó nemzetgyűlés kell ide? ;-)

Naumov 2008.07.02. 16:35:16

Nos igen, lassan az alkotmányjog is olyan lesz ebben az országban, mint a foci meg a gazdaságpolitika - mindenki ért hozzá. Legfőképpen a megélhetési antifasiszták meg Gréczy Zsolt.

CrL 2008.07.02. 16:38:56

atyám a GZ cikk mintapéldány ;]

"Navracsics hazudik."

ez jó, egy pillanatra belegondoltam mit kapna Navra a fejére ha ő lenne a Miniszterelnök.

Francois Pignon 2008.07.02. 16:42:00

Gréczynek és főnökének üzenném:
Rendszeresen történnek ebben az országban politikai indíttatású, vagy annak látszó bűnügyek, amelyeket a hatályos törvények is büntetni rendelnek.
Megtesznek mindent a felderítésükért? Hol vannak a tettesek?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.07.02. 16:48:11

Bocs Turul, valóban. De akkor hol marad a MEASZ? ;)

Mellesleg Gréczynél a pont. Jó lenne, ha a "talányos testület" kivonulna néha oda, ahol a Magyarfasiszta Fasisztagárda masírozik, de akár ő is elkísérheti őket.

Tassadar 2008.07.02. 16:49:08

OKTÓBER 23.-A UTÁN MERNEK EZZEL JÖNNI???
"Úgy gondolják-e, hogy a szólás szabadossága fontosabb az emberi méltóságnál"
"Nincs más hátra, a demokrácia híveinek"
Úristen, csak nekem van 1984 beütése ennek, vagy másnak azaz érzése, hogy a duplagondolt alkalmazzák.

Tassadar 2008.07.02. 16:51:22

"Mellesleg Gréczynél a pont. Jó lenne, ha a "talányos testület" kivonulna néha oda, ahol a Magyarfasiszta Fasisztagárda masírozik, de akár ő is elkísérheti őket."
Akkor ez lenne--->"Szevasz tesó, mennyi az idő?":P

csehov 2008.07.02. 17:00:32

Érdemes meglátogatni a honlapjukat is: úgy tűnik, a jobb oszlop alján a kisbannerek közt sikerült magukat is bravúrosan belinkelniük...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.02. 17:08:34

Tessék 2/3-dal választásokat nyerni,és akkor át lehet írni az Alkotmányt

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.02. 17:16:10

turul

Kösz, h figyelsz helyettem is az eseményekre. Sokat nem írtál, de remekül összeszedted a cuccot.

Üdv.

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2008.07.02. 17:17:27

Jó, tényleg, vicces, hogy ekkora idióták léteznek, mint a GZ.

De komolyan, itt tényleg emberek vannak, akik fasizmust látnak még a reszkető falevélbe is. Miért? És mit lehet tenni? Amúgy kit érdekel, de sajnos jutnak ezek felelős pozícióba, többet a kelleténél.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.02. 17:18:28

"A 24. órához értünk"

LOL, és utána mi van? Apokalipszis most?

Gyurcsány: márc. 9. után megmondom mi lesz, márc. 10-e

Orbán. a 24. óra után megmondom, mi lesz, a 25. óra

LOL

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.02. 17:19:41

Az oroszok már a spájban meg a földgázvezetékben vannak, a fasiszták meg az Alkotmány Bíróságban. Ezt nem értitek, buták? Egyértelmű!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.02. 17:23:13

Nekem az volt a kedvencem, mikor egy ATV műsorban, Grézcy kb. 20 percen át sorolta Gyurcsány 4 évének eredményeit a kb. semmiről.

Az az ember a légvárépítés hazai bajnoka, csakhogy omlásában súlyos a légvár, de remélem, Gréczy alatta lesz;-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.02. 17:27:35

hejj, ha a jó öreg Luí aragon ma élne...!
versét az ÉS vagy a Mozgó hozná címlapon...!

"[Franciaország] szükséges GPU-ját éneklem... GPU kell nektek / Éljen a GPU, a hősiség dialektikus alakzata... / Éljen a GPU a pápa és a tetvek ellen... / Éljen a GPU a család ellen... / Éljen a GPU a Proletariátus minden ellensége ellen...”

a "tetvek" szó persze be lenne csillagozva és lábjegyzetben vásárhelyi_m írna egy esszét a fideszről... :D

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.07.02. 17:28:58

A MAL-ról csak annyit, hogy több esetben még az Indymédián is támadták túl szélsőséges "fasisztázó" hevülete miatt.

torró 2008.07.02. 17:37:24

Úgy tűnik az antifasiszták lemaradtak v miről.Ugyanis el kéne vkinek mondani Nekik,persze lassan hogy mindenki megértse, emberek itt márDEMOKRÁCIA VAN ÉS NEM DIKTATÚRA!!!! Ezt meg ugye tanulni kéne! A S-manról csak annyit apja két lóval fuvarozott birtok nuku, de most azzal dicsekszik hogy Marcaliból letud a birtokán sétálni a határig. Hát nem cuki.Vagy inkább ciki?

Reggie 2008.07.02. 17:40:44

A sok antifasiszta azt hiszi hogy meg mindig kommunizmus van.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.02. 17:47:37

Én örültem volna, ha jogerőre emelkedik a törvény. Tóta W egy cellában ülhetne Tomcattel :DDDD

stn 2008.07.02. 17:55:06

tökmindegy milyen törvény van, attól még nálunk a legmagasabb európában a vérnácik aránya

TD223 2008.07.02. 18:06:37

Kik a kirekesztők, gyűlöletkeltők, stb.?
OCÖ,
Mohácsi banda szervezetei,
Mkp-Eke,
Antifasiszta szervezetek,
Mazsihisz és társai,
Gréczy és társai

Terjed az antiszemitizmus? Nem kéne a magyart a cigány és a zsidó alá helyezni saját hazájában. Nem kéne kirekesztenie zsidóknak és cigányoknak a magyarokat.

Ha pedig KORREKT lenne a bíróság, akkor jöhetne a gyűlölettörvény, mert a felsorolt szervezetek tagjai egytől-egyig bevonulhatnának a börtönbe.

Folyami Géb 2008.07.02. 18:07:05

A fiskális szó jelentései: 1. ügyvédi
2. kincstári

Vajon az Antifasiszta Liga a bírósági ítéletek kapcsán ügyvédi vagy kincstári diktatúrára gondolt? Vagy csak szimplán buta tahók?

bigthereal 2008.07.02. 18:16:23


köztársaság barátai:xDDD

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.07.02. 18:16:56

Rögtön itt van a Zsindex a dózeres hírrel. Az majdnem címlapon volt de amikor a héberek gyilkolják szórakozásból a palesztinokat+videó a youtube-on az persze sehol.

Ilyen igazság van itt de ez sem lesz sokáig mert ha sikerül átkényszeríteni ezeknek a szar kis blankoltaknak a gyűlöletbeszédes törvényt akkor már a szánkat sem nyithatjuk ki.

Wuff 2008.07.02. 18:31:48

Utálom a Reakciót :). Tegnap feltettétek a legfrankóbb blogokat, köztük a kapcsolat.hu-n szereplőket. Azóta fogom a fejem a röhögéstől és a szánakozástól. Érdemes beleolvasni a hozzászólásokba ezzel a témával KAPCSOLATban (hehe):
www.kapcsolat.hu/index.php?cmd=/public/blog/view/id_58311/full_1

Szép kis ország ez.

ö...mikó? 2008.07.02. 18:34:13

„Úgy érzem, nem ártana, ha az alkotmánybírák időnként részt vennének a valós életben, mondjuk, a Magyar Gárda valamelyik erődemonstrációján."

Ő meg menjen Olaszliszkára autózni. Nem is kell este.

Reggie 2008.07.02. 18:38:15

Az antifasisztakkal az a baj, hogy abbol hogy en a feher csokoladet szeretem kepesek megallapitani h fasiszta vagyok...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.07.02. 18:45:06

magyarnak vallod magad?
fasiszta-e vagy?
a nemzetet járatod?
fasiszta-e vagy?
Gyurcsányt utálod?
fasiszta-e vagy?
dolgoztatnál segélyért?
fasiszta-e vagy?
gyűlöletbeszélsz?
fasiszta-e vagy?
nem mész a népszavához tüntetni?
fasiszta-e vagy?
gój motoros vagy?
fasiszta-e vagy?
mondjam tovább?

ha nem akkor fasiszta vagy. ha igen, akkor is.
büdös fasiszták, pirmitívek vagytok!

antifa punkok überalles!

BZL 2008.07.02. 19:22:25

A törvény azt jelentené hogy kimész a térre, mondasz valamit, majd azért lecsuknak.

Persze hogy azt mondta az AB hogy nem.

Az AB szólt már bele olyasmibe is amihez elvileg semmi köze, de most végre tette azt ami a dolga.
Minden tisztelet megilleti őket érte.

Ilyenkor látni miért jó hogy az alapelveket külön rögzítik.

A napi politikának, meg néhány csoportnak, nagyon kényelmes lenne egy ilyen törvény, hát akkor nosza nyútsunk be ilyen javaslatot - gondolták. Stop.
Alkotmány.

Zetek 2008.07.02. 19:29:59

Ne legyünk kegyetlenek szegény antifasisztákkal/Gréczyvel szemben. Mostanában nehéz idők járnak rájuk, hiszen ez az eddig jól fizető szakmára - többek között az ő ténykedésük következtében is - egyre kisebb az igény. Ha kivonjuk őket a mai baloldal pőrén, ideológia nélkül áll a politikai páston.

fűzfavirág 2008.07.02. 19:34:46

Azért a "fiskális" főnévi, illetve jelzői használatát így összemosni... LOL... aligha pénzügyi diktatúrára gondoltak, inkább ügyvédire :)))

states 2008.07.02. 19:53:30

A nagy kérdés, meddig bír ellenállni az AB ennek a nyomásnak, ne becsüljük le a lélektani hatást, a többiről már nem is beszélve. Az AB tagjai pár év után vissza mennek a civil életbe. És tudjuk, milyen következményekkel jár, ha a baloldali megmondók megbélyegeznek valakit. Félő. hogy előbb-utóbb engedni fognak...

2008.07.02. 20:01:42

"mondasz valamit, majd azért lecsuknak"
Teljesen hülye vagy ?

pxpxpx 2008.07.02. 20:02:01

Ez a Gréczy nem lehet ennyire buta, viszont gondolom nagyon jó fizetést kap. :) Az Alkotmánybíróságot az alkotmányértelmezésében az aktuálpolitikai eseményeknek kellene befolyásolnia az Alkotmány értelmezése során? A cikke második felében a Navracsics hazudott, stabil és nagy a jólét, dübörög a gazdaság dologra már nem is mondok semmit. :D

(Mellesleg anno a Mohamed-karikatúrákat - helyesen - gondolkodás nélkül leközölte a Népszabó, azzal nem volt baja Gréczynek?)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.07.02. 20:17:14

Mit is írt ez a barom Gréczy?:

"Úgy érzem, nem ártana, ha az alkotmánybírák időnként részt vennének a valós életben, mondjuk, a Magyar Gárda valamelyik erődemonstrációján. Esetleg felkeresnék a hétvégi melegfelvonulást. Netán beleolvasnának a kurucinfóba."

Na de miért nem ezt írta:

"Úgy érzem, nem ártana, ha az alkotmánybírák időnként részt vennének a valós életben, mondjuk, a galgagyörki cigányok valamelyik erődemonstrációján. Esetleg felkeresnék Olaszliszkát. Netán beleolvasnának az ÉS-be és a 168 Órába."

Akkor most hogy? Csak az a baj, ha valaki jobbra pozicionálhatóan kritizálható? Balról gyalázkodni, arra nincsen eklatáns példa? Ugyan már...

Pipas 2008.07.02. 20:30:51

Amilyen törvényeket mostanában megpróbálnak átverni kezdek félni. Az jutott az eszembe, hogy ha azt mondom, hogy adófizető vagyok, akkor talán van valami kisebbségi micsoda ami megvéd... Márhogy betiltják ezeket, mert bennem komoly félelmet keltenek.

Magyarombudsman, adófizető állampolgár ombudszman, ilyesmi? Mafikisz (magyar adófizetők kisebbségi szervezete)? Fikusz? Bigusz Dikusz?

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.07.02. 21:38:09

A fő probléma és ütközőpont a Szent Háború két szekértábora között, hogyan gyakorolják a nagy neheten összeizzadt hatalmat.

Viktornak nem lehet a fejére tenni a Szent Koronát, hogy minden onnan legyen eredeztethető, hát legyen inkább az Alkotmány. Viktorék tehát a Szent Alkotmányra hegyeznek ki mindent. Mindennek logikusnak kell lennie, és ezzel még akár a matematukusok is egyetérthetnek.

Ferkó egy öt évtizeden át masszív elnyomó rezsim - hogy ne mondjam - emlőin nevelkedett föl. Ő szívott eleget a hatalomért, olykor (főleg az utóbbi időben) szívatott is. Ferkó - már csak megszokásból - szeret(ne) rendeletek útján kormányozni. Ha hagynák. De nem hagyják.

(Ezen a Szent Sajtó felháborodik. Hol van már Hankiss, hol van Gombár!)

Ezért aztán úgy történik, hogy bár ki nem állom a holokauszt-tagadást (értik, leszarom, hogy egy ember halt-e meg, vagy hatmillió, nekem az egy is S-O-K), a Kuruc.infóból kell tájékozódnom arról, hogy Rogán Tóni kipában bohóckodik a zsidóság elfogódottan mosolygó baráti körében. Mert Ferkó sztárcsináló közmédiája és sajtója nem hoz le olyasmit, ami a túlfelet (nem áll a jobboldalra a kezem, bocsánat) illető rasszizmusvádban bárkit megingathatna. Mert az a sok fidesznáci! Nem nyúlunk a nyugdíjakhoz, inkább bepörgetjük az inflációt, hogy a gyerekeink majd a Ferkóék 24. havi nyugdíjáért dolgozhassanak. Mohácsi Viktória tehénmód inadekvát baromságát világoltatja orcánkra a napsugár s a közmédia. Pedig - úgy hírlik, médiától távol nómális a Margitja.

Na kiváló. Alkotmány vagy rendeletek. Vagy sajtógecizés. Ha választhatok, az Alkotmányra esküdnék. Esküszöm.

SheronComb 2008.07.02. 21:42:52

Ha esetleg valaki nem tudna aludni, linkelek egy kis olvasnivalót.
Ha meg kellene címkéznem, akkor így:
antiszemitizmus, fasiszta, kirekesztő, háborúsbűnök, faj,vallás, gyűlölet.........ehhh sorolhatnám napestig
www3.sympatico.ca/pkaslik/neumann/neumannhu.htm

Ács Ferenc 2008.07.02. 22:01:39

OFF
Turul: email ment.

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.07.02. 22:03:14

na, ha az AB fasiszta meg kirekesztő, akkor asszem végre én is felvállalhatom, hogy az vagyok.

dfxwarrior 2008.07.02. 22:08:40


Minority report:

Kár bántani Rogánt, ő a lubavicsi chaszidok közt járt, a jelenlévők közül mindenkit nem ismertem, de akit igen az mind izraeli volt. Tudod az orthodoxok, akik szétverik a melegfesztivált....
Jeruzsálemben. Nekik érdemben nincs közük a permamnens antifasisztákhoz.

A fasisztázás eredete egyszerű történelmi ügy. A balliberális oldal elődeinek jó része egyszerűen tagadta a felszabadulás előtti Mo. államiságának legitimitását, és a nemzeti lét jogosságát, mivel ez - álláspontjuk szerint - szükségképpen vezetett a hololauszthoz (fasiszta nemzet, utolsó csatlós). Ezt a mai balliberálisok jó része örökölte.

müszi 2008.07.02. 22:12:53

az egész törvényhozó parlamenti bandát ,és az őket felülbiráló alkotmánybiróságot el kellene zavarni a sunyi pi.....ba.nem tudnak egy normális törvényt szülni a sok-sok milliós fizetésért. három kalapos parasztembert megbizni!azok majd kitalálnának jó,életszerü ,emberi törvényeket.a sok tanult majom azt sem tudja mi van idekint az életben!-

is 2008.07.02. 22:24:10

amíg nem hozzátok dobálják a Molotov koktélt, addig bedugjátok a fejetek a homokba. reméljük nem lesz késő, amikor rajöttök, hogy a Molotov-koktél dobálás az nem figyelmen kívül hagyandó akármi sehol Európában, és bizony úgy kezdődik, hogy emberek először hergelik egymást más emberek ellen. azért mert Te esetleg meg tudod állni, hogy Gyurcsányt csak itt, az interneten, meg szóban utáld, addig másvalaki aki olvassa, az ezen felbuzdulva már mást is tervez, például felgyújtja az MTV-t. nem tudom, hogy kinek tetszik otthon titokban, hogy van, aki Molotov koktélt dobál, de a közmondás szerint: Vétkesek közt cinkos, aki néma.

szerintem egyes emberek más emberek elleni hergelése az búncselekmény, lévén az USA alkotmány, a francia forradalom jelszava, az ENSZ alapokmánya, az Emberi és Polgári Jogok Egyetemes Nyilatkozata, és még néhány ilyen dokumentum mind azt mondja, hogy ember és ember között nincs különbség, és senki nem hajthat arra, hogy a másiknak csak úgy, általában rosszabb legyen. ezeket a dokumentumokat javasolnám én olvasgatásra a Szent Magyar Alkotmány mellett még.

states 2008.07.02. 22:28:00

Csak annyi történt, hogy ezen az úgynevezett baloldalon 1960-as évek eleje óta nem néztek a naptárra: aki nincs velünk, az ellenünk van. A Gyurcsány-korszakkal pedig kimondottan reneszánszát éli a jó öreg Kádárnak tulajdonított mondás. Egyébként pedig igazuk van, ettől az orbáni dilettantizmussal megvert Fidesztől azt csinálhatnának, amit akarnak, ha Sólyom és az AB nem akadékoskodna időnként. Érthető a dühük, és ha haragszik a baloldal, akkor ott kő kövön nem terem, csak náci...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.02. 22:32:18

is,

mi a szent szar közünk van a francia forradalomhoz, meg az US alkotmányához?
Én az UK-t jobban szeretem, de még jobban a hazámat.

Ember és ember között meg végtelen számú különbség van.

Rwindx 2008.07.02. 22:37:07

"szerintem egyes emberek más emberek elleni hergelése az búncselekmény" - Majdnem igazad van is, ugyanis nem etikus, de egyelőre nem bűncselekmény. De jó ha tudod, az állandó válogatás és vég nélküli fasisztázás is az emberek egymás elleni hergelése. Feltételezem ez a fasisztázás azért történik mert valaki arra hajt hogy másoknak roszabb legyen. Nyilván az AB és vele a tagjainak lefasisztázása is az Emberi és Polgári Jogok Egyetemes Nyilatkozatának szellemében történt...

Ezeket szerintem gondold végig, majd esetleg más hangsúlyal próbáld újra megfogalmazni amit mondani szeretnél.

"Horthy-fasiszta" 2008.07.02. 22:37:40

Is, tehát az USA-ban van gyűlöletbeszéd törvény? Kacagtató a feltételezés.

Ubuntufan 2008.07.02. 22:40:05

Ez nem ilyen ország, hanem ilyen is:
szabadsajto.spotnet.hu

SheronComb 2008.07.02. 22:40:12

is
nem olvasgatom az alkotmányokat, csak saját tapasztalataimról tudok beszámolni.
Eddigi életemben azt tapasztaltam, hogy emberi jogok ide, ENSZ alapokmány oda.....MINDENKI EGYENLŐ, CSAK VANNAK EGYENLŐBBEK.
(sajnos én az előbbiekhez tartozom)

Francois Pignon 2008.07.02. 22:45:41

Mint említettem fentebb, a Molotov koktélok dobálása a hatályos törvényeink szerint is bűncselekmény.
Várjuk a tetteseket rács mögé.

A véleményük okán lecsukottakból meg, bármilyen taszító is legyen az, addig marginális csoportjaik bálványai és mártírjai lesznek csupán.

Francois Pignon 2008.07.02. 22:48:52

Ja, és USA alkotmány első (ott legsérthetetlenebbnek tartott) kiegészítése:

A Kongresszus nem alkot törvényt vallás alapítása vagy a vallás szabad gyakorlásának eltiltása tárgyában; nem csorbítja a szólás - vagy sajtószabadságot; nem csorbítja a népnek a békés gyülekezéshez való jogát, valamint azt, hogy a kormányhoz forduljon panaszok orvoslása céljából.

SheronComb 2008.07.02. 22:54:17

is
még egyszer elolvastam a hsz-edet.
"bizony úgy kezdődik, hogy emberek először hergelik egymást más emberek ellen. azért mert Te esetleg meg tudod állni, hogy Gyurcsányt csak itt, az interneten, meg szóban utáld, addig másvalaki aki olvassa, az ezen felbuzdulva már mást is tervez, például felgyújtja az MTV-t."
Szólásszabadság korlátozása? Cenzúra? Miről is van szó?
Szóval, ha jól értelmezem, te úgy gondolod, adva van néhány szélsőséges barom, akiket a mi nagyon jól szolgálunk és védünk rendőrségünk feladata lenne elkapni, de nem, inkább hozzunk törvényeket, hogy mindenki kussoljon, bólogasson, hisz nálunk a hatalom, az a tuti úgyis amit mi csinálunk? Mivel köztudott, volt már olyan eset, hogy loptak mondjuk egy hyper-marketből. Akkor legyünk következetesek, kérem. Hozzunk olyan törvényeket, hogy a biztonsági őrök MINDENKIT (nem csak a lefülelt tolvajt!) megmotozhassanak, benézhessenek a testnyílásaiba, hogy megbizonyosodjanak, nem akar a seggében kicsempészni egy melba csokit.

nyelv-ész 2008.07.02. 23:00:17

Szerintem helytelenül döntött az Alkotmánybíróság.

A szóbeli gyűlöletkeltés mellé a gondolatbűn fogalmát is definiálnia kellett volna, majd felszólítania a jogalkotó Országgyűlést, hogy orwelli példa nyomán alkosson rá szigorú törvényt.

Bónuszként bevezettetném szintén az 1984 mintájára a gyűlölet óráját, amiben mindenkinek kötelező részt venni, és ahol a Vezér által aktuálisan kijelölt ellenséget kell tiszta erőből gyűlölni.

Hoppá, épp most szóltak, hogy ilyen már van az ATV-n, csak épp úgy hívják, hogy Újságíróklub.

gregor gysi 2008.07.02. 23:16:07

Szerencsére már annyiszor előhúzták, előhúzzák a z "Auschwitz licencet", amit mások ténylegesen drága vérén vettek, hogy már mindenki belefásult.
Manapság végre eljutunk oda, hogy a fasiszta billog, nem jelent már semmit.
Gréczy,Tóta W,Bolgár György,Debreceni,Friderikusz, mind egy helyen végezték.Teljesen lejáratták magukat és kukorékolnak, de már mindenki röhög rajtuk.

Alfdam · http://alpha.blog.hu 2008.07.02. 23:23:04

Én azt hittem az a Kontra Orosz Józseffel by Klub rádió.
Vagy inkább a "Megbeszéljük?" Bolgár úrral...

gregor gysi 2008.07.02. 23:25:15

Mindegyiknek van egy maroknyi rajongótábora.
Az egyik a betelefonálókat "likvidálja" a másik meg a blogjáról tüntet el minden ellenkező véleményt.
Fridi meg már senkit sem tudott meghívni.
Így van ez rendjén.

states 2008.07.02. 23:26:42

nyelv-ész
Gondolatbűn, miért nem inkább már gondolatrendőrség, ne bonyolíjuk mán túl a dolgokat, szegény Orwell elvétette az évszámot...

gregor gysi 2008.07.02. 23:28:21

Ja igen, hát az Orosz Józsit kifelejtettem.Ő már tényleg nagyon eltűnt.

gregor gysi 2008.07.02. 23:31:44

Mostmár tényleg csak ilyen kamu hadijelentések hiányoznak, mert azért a Tomcat féle cukor és petróleum készlet, az nem volt annyira elrettentő és félelemkeltő.:))))

moralisa 2008.07.02. 23:36:37

A kontráról jut eszembe, hogy tegnap a méltán sajtószabadságpárti Répássy képviselő volt a pró az itt már emlegetett, fájától közepes távolságra esett Bárándy dettóval szemben drága Orosz úr műsorában. Én nem vagyok a magyar polgári gondolkodás, sőt etika jeles művelője, ezért okítsatok már ki, hogy ez így minden belső ellentmomdástól mentes? (konkretice: kormányon a sajtókuss, ellenzékben a nanehogymáazalkotmányszellemétszemköztszellentvekorlátozzukaszólásszabadságot)
a félreértések elkerülése czéljából: ebben a kérdésben én is kontra vagyok, legalábbis saját axiómarencerenben

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.07.02. 23:39:00

"Mint említettem fentebb, a Molotov koktélok dobálása a hatályos törvényeink szerint is bűncselekmény."

FP, persze az. de mintha elcsitultak volna a terroristák. most vonulgat az antiszemita gárda. nem kell megrugdosni Csintalan úr kulcstartóját sem. se Kóka úr vödrét felgyújtani.
de még a nameless szoci képviselők lábtörlőjén se kell akut grillpartit tartani. Garamvölgyi úr ellőtt fűtéscsövéről nem is beszélve.

most jöhetne az "önnek nem hiányoznak a válaszok" tiráda, de már belefáradtam. egyébként biztos forrásból tudom, hogy a derékbatört legacyval a nyomozók éppen bűnüldöztek. ha mákunk van, épp valamelyik veszélyes terroristát kapják majd el.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.07.02. 23:39:53

states,
vigyázz, már rádálltak a lokátorral a gondolatrendőrök...

moralisa 2008.07.02. 23:40:24

Jaj, elcsesztem, prót akrartam magamra mondani, bocs

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.02. 23:40:47

is

Ne vicceljünk már! Ha az anyázásból egyenes út vezetne a molotovkoktélozásig, az ország leginkább a mars felszínéhez hasonlítana, és az élet nyomait sem lenne könnyebb lenne megtalálni rajta.

molotovkoktél=bűncselekmény
anyázás(származása, hovatartozása miatt)= prosztóság=/=bűncselekmény

Aki nem fogja fel a kettő közti különbséget, az megy dutyiba. Előbb utóbb.

gregor gysi 2008.07.02. 23:43:28

Álszentség és szemforgatás ezerrel. Mit fognak tanulni vajon, szegény gyerekek, a "rendszerváltás" utáni Magyarországról.
Már látom, hogy fogják utálni majd ezt a tételt 2064-ben az érettségin.
Mentőkérdés: Ki tartotta az öszödi beszédet?
Szerintem, ha így mennek a dolgok tovább, addigra már Orbán.

gregor gysi 2008.07.02. 23:52:03

Azt lesz egyre nehezebb elmagyarázni, az egyre fiatalabb nemzedéknek, hogy a "mocskos büdös svédezés", vagy "lengyelezés",akiket mondjuk hasonlóan írtottak, csak hogy életszerűbb legyen a hasonlítás, de mondhatnék magyart is ugye trianon miatt, mivel kevésbé sértő, mint a "hülye zsidó".Mert én még csak értem, de egy olyan gyerek, akinek Auschwitz és mondjuk a Szent Bertalan éji mészárlás hasonló távolságban van "perspektívikusan", magyarul leszarják, mert miért ne tennék, ha már 56-ról 50 évig nem lehetett beszélni?

gregor gysi 2008.07.02. 23:55:06

Ugye arról nem is beszélnék, hogy a tv-ben mást se látni, hogy Izraeli helikopterek rakétákat eregetnek a civil lakosságra.
A műltkor kérdezte is valamelyik lurkó, hogy akkor most mi a fasz van? Ezt nem érti.
Hát erre mit mondhat az ember? Hallgat, nehogy a suliban valami rosszat mondjon, mert repül.

Farkos Csapó Gyurka 2008.07.02. 23:55:50

Azt mikor veszik be a BTk-ba hogy ... a MAGYAR TÖBBSÉG elleni gyűlöletkeltésre alkalmas szóbeli, írásbeli becsületsértés tényállása ha megvalósul, az hogyan szankcionálható??????
Nem tanulnak ezek semmit, ott akarják folytatni ahol '89-ben abbahagyták(ideiglenesen). A magyar nép átesett már párszor vérátömlesztésen, hát most is az kell, hogy tiszta legyen. Patakvér, patakvér, mert ezeket csak így lehet meggyőzni. A saját eszközeikkel!!!!

gregor gysi 2008.07.03. 00:03:02

Bayer megmondta, addíg nem állnak meg, amíg vidéken, ahol nem ők élnek persze, előbb utóbb a lámpavason találják magukat egyesek.Ez a végcél, mert ezzel a pár áldozattal még lehet egy kis politikai tőkét kovácsolni.

bjela szila 2008.07.03. 00:08:54

Suchmant ne bántsuk ! Végre egy paraszt kinézetü zsidó ! Nem ilyen allergiás , szemüveges , pedofil mosolyú atvs arc .
Hálistennek az Alkotmánybíróság kezdi kapizsgáni , hogy van itt többség , őslakosok , esetleg ők is szeretnének élni , véleményt nyilvánítani . Sokaknak , akik a kevesek ez fura !
tegyünk róla , hogy ne ők diktáljanak !!!

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.07.03. 00:56:17

Szerencsétek, hogy megfütyülte az AB a döntést, mert ezekkel a kommentekkel elég gyorsan rabosítottátok volna magatokat. Méghogy beszóltok Gréczy elvtársnak, ti kis senkiháziak!

(Gyurcsány ilyen faszkalapokkal veszi körül magát? Te jó ég.)

Kopiás Attila Steve 2008.07.03. 04:29:37

AB rulez, kell a fenének gondolatbűn. Elég baj az, hogy már most is tiltja a törvény, hogy a nácik náci jeleket rakjanak magukra, én meg találjam ki, hogy ki radikális nemzeti néprajzos ki meg echte fajelméletis, biztos sokat segítene bevezetnénk az "amiről nem beszélünk" témakört is.
Azért persze vegyük észre, hogy csont ugyanazt a logikát követik mint a szélsőjobbon tilcsákbeázók. Bármivel baj van, ne gondolkodjunk az okokon, ne foglalkozzunk a kialakulásával, ne nézzük a körülményeket, ne agyaljunk azon, hogy mindezek alapján a harmadik évezred hogy lehet kicsit happybb mint az előző, hanem tiltsák be, szabályozzák meg, neveljék meg. A munkanélküliek majd azonnal diplomás kutatómérnökök lesznek, a buzik abbahagyják a buzulást, a szcientológusok nem fognak tovább hinni a bármiben, a nácikok meg innentől nem fognak náciskodni.
Hogy ez még soha nem működött és csak feszkó lett belőle, terrorizmus, inkvizíció, polgárháború vagy országszakadás, az mindegy.
Indítok egy pártot a régi "Gondolkodj hülyén, cselekedj izomból!" szlogennel, szélsőjobbtól a ballibákig mindenki engem fog szeretni...

kulalak 2008.07.03. 04:58:08

He-he, ez jo, KA_Steve igazad van. Barmivel baj van, ne gondolkodjunk az okokon ...stb. Ezeket a megszolitottakat szavazoknak hivjak.
Az AB gondolkodott, majd azt mondta, hogy ez messzire vezet es nem jo alapot ad. Az USA mar reg szeretne visszavonni a Patriot Act-ot mert gyanus dolgokra adott alapot de annak idejen nem irtak bele a hataridot: ervenyes ot evig.
Tenyleg le kene mondania vagy megtenni a gyopar lepeseket, hogy legalabb haszna legyen kesobb a zembereknek. De oldalra vizelni naphosszat ...

states 2008.07.03. 07:47:46

A Fidesz azonnal határolódjon el az AB-tól, az LB-től, a Számvevőszéktől. Kihagytam valamit? Akkor attól is határolódjon el. Ja, megvan. Határolódjon el a határontúliaktól...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.03. 08:19:46

Rohattfasisztatetű banda, majd adunk mi nektek piszkos jobbos-gójgeci-szemetek!

malacnews.freeblog.hu

Dikk more, ne fééész mádszeri köccsög?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.03. 08:21:29

states

Igen, kihagytad a gójmocisokat, a butaházy forradalmárokat, az MLSZ-t, az OCÖ-t, meg az OVódákat!:-)

kgonzo 2008.07.03. 08:37:39

Vicces ez a kettősmérce.
úgy emlékszem, a tilosrádiót legszívesebben betiltotta volna a mélkyen tisztelt jobbos közvélemény.
De Döbrentei hülyeségeitől az írószövetség azért nem határolódott el, mert ők nem gondolat rendőrség.
Na, csak arról jutott eszembe, hogy most itt beszéltek gondolatbűnről.

pxpxpx 2008.07.03. 08:49:29

Kgonzo:

Nincs itt kettősmérce. Itt most konkrétan arról van szó, hogy a Köztársaság barátai a Köztársaság alapja - Alkotmányunk - védelmére hivatott testületet támadja, jobboldali elfogultsággal (konkrétan a nácik cinkos támogatásával) vádolják, pedig az AB 20 éves joggyakorlatából egyértelmű volt, hogy más döntés nem születhet.

Barangó egyébként konkrétan "kiirtásról" beszélt, természetesen az is vihar volt egy pohár vízben, és faszság volt betiltást követelni.

Ez a "ki nem határolódott el kitől" téma meg annyira de annyira lábszagú. Most jut eszembe, ma még Pol Pottól és Hitlertől sem határolódtam el, jajj.

Sötét korom 2008.07.03. 08:58:42

Ennyi undorító hozzászólást ritkán látni egykupacban. Mitől fél ez a sok fasiszta? Az ellen holokauszttól vagy a saját lelkiismeretétől?

Bummer 2008.07.03. 09:13:22

"ellen holokauszt"
az már megvolt a 40-es 50-es években. Származás, vagyoni helyzet stb. alapján aláztak meg, internáltak, végeztek ki százezreket.
Az elrendelői pedig nem háborús bűnösként börtönben, hanem kiemelt nyugdíjjal párnák közt haltak meg.
Gyermekeik pedig az ország legbefolyásosabb emberei a mai nap is.
Van okunk félni.

tevevanegypupu 2008.07.03. 09:14:49

Na ha a gyuloletbeszed elleni torveny ervenyesse valt volna, akkor peldaul az elottem szolot batran fel lehetne jelenteni. Merthogy ki itt a fasiszta es mifele lelkiismeretfurdalas kellene, hogy gyotorjon barkit is manapsag? 1945. augusztusaban ledobtak az atombombat Hirosimara aztan meg Nagaszakira. felszabaditottak a koncentracios taborokat. Aztan volt a nurnbergi per. Aztan Magyarorszagon a kommunistak nem adtak vissza az elkobzott zsido vagyont es bekoltoztek az elhagyott zsido hazakba, lakasokba. Aztan megalakult Izrael. Azota voltak forradalmak, tomegbe lovesek, milliokat oltek meg, vittek koncentracios taborokba, szazezreket uztek el az otthonukbol es iteltek el jogtalanul. Az egesz vilagon minden percben lelkiismeretfurdalasa lehetne az emberisegnek nagyon sok mindenert.

gregor gysi 2008.07.03. 09:32:32

tevevanegypupu:

Teljesen igaz.Az atombomba ledobása, pld. minden idők legaljasabb terrorcselekedete volt.Semmi sem indokolta, csak az, hogy a japánok, nehogy az oroszoknak tegyék le a fegyvert.
A fél vezérkar elhatárolódott az egésztől, de ezek ki akarták próbálni a kis játékszerüket.
A mai napig van olyan degenerált, állat amerikai, aki "Hiroshima,Nagasaki-They had it comin'" pólóban jár.
9.11. They had it comin'
Izrael detto.
Egyik se különb Hitlernél.Csak ők írják a törikönyveket.Semmi se változott.Ha nem lenne büntetendő, az emberek az autóikból lőnének egymásra, egy-egy előzésnél.

tomi27 2008.07.03. 09:35:02

Ez is azt mutataja, hogy ez a társadalom, ezafajta demokrácia amit kialakítottunk magunk körül halott.
Egyesek visszaélnek a demokrácia adta lehetőségekkel, kirekesztők, antiszemiták. Azt gondolják, hogy a véleményüket bárhogyan kinyílváníthatják, akár rongálással, akár azzal, ahogyan zászlós polgártársaink viselekdetek a szakkörük megítélésekor.A törvények alkotói, végrehajtói, ellenőrzői pedig ezt valahogyan nem akarják észrevenni.
Vissza a természethez, vissza a primitív-kőbunkós társadalomhoz.

tevevanegypupu 2008.07.03. 09:43:04

Ha mar problema, akkor az van most is eppen eleg: embereket olnek meg onbiraskodva, gyerekektol es szuleiktol rettegnek iskolakban a tarsaik es a tanarok, korhazakban terrorizalnak orvosokat es apolonoket, az utcan sok helyen egyaltalan nem biztonsagos a kozlekedes, lopjak a kertekbol a gyumolcsot, tyukokat, a vasutnal es barhonnet a szines femeket, igazoltatasoknal kovetelnek penzeket a szabalytalankodoktol. Ezekrol altalaban egy-egy rovid hiradasbol ertesulunk, de a parlamenti kepviselok es a kozelet rendszeres felhaborodoi nagyon ritkan vagy soha nem irnak peticiokat es kovetelnek intezkedest.

Naumov 2008.07.03. 09:43:12

off
Nem ez a Teleki László volt az, aki előbb lett államtitkár, és utána érettségizett, vagy keverem valakivel?

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.07.03. 09:46:44

tölgy · konzervativok.blogspot.com 2008.07.02. 22:32:18
"is,

mi a szent szar közünk van a francia forradalomhoz, meg az US alkotmányához?
Én az UK-t jobban szeretem, de még jobban a hazámat.

Ember és ember között meg végtelen számú különbség van. "

Ez az egy komment a lényeg, a többi hülyeség. Ez a félelemkeltés lényege. Ez a gyűlöletbeszéd, főleg az utolsó mundat.

Rwindx 2008.07.03. 10:12:17

Sötét korom:...

De hogy válaszoljak is: legfőképpen a végtelen emberi ostobaságtól tartunk. Attól az ostobaságtól ami annak idején a nácikat is és a kommunistákat is hatalomra emelte. Majd túl sok ideig ott tartotta őket.

Egyébként itt fasisztázva (ahogy tevevanegypupu is megjegyezte) pont olyan törvény mellett ágálsz (mert érvelésnek nevezni merész lenne), amely alapján most akár egyidejüleg százak jelenthetnének fel téged is. Ez kell neked? Vagy szeretnél inkább nyugodtan fasisztázni félelem nélkül?

gregor gysi 2008.07.03. 11:07:07

Ebből lámpavas lesz akárki meglássa.Csak, hogy lehessen megint jogosan fasisztázni, mert ez az állapot, hogy már egy nincs egy valamirevaló fasiszta, ez tarthatatlan.Ki kell provokálni, mert enélkül nincs semmi ideológiai háttér.Csak Győzike showra és Tescora nem lehet pártot építeni.A források ahonnan nyúlni lehet, egyre kevésbé hozzáféthetőek, kellett nekünk ez az EU.A fene ette meg...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.03. 11:36:13

Látja, Tölgy, már megint gyűlöletbeszélt. Az ég szerelmére, figyeljen már erre oda! Ha kutatást tartanak a teázóban, mit fogunk csinálni?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.03. 12:29:38

Kiváncsi lennék, mit szól a kurucinfo ahhoz, h Semjén elédelgett Fodorral?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.03. 12:31:22

peetmaster

Igazad van, nincsenek is az emberek között különbségek, én ezentúl nem is fogom tisztelni a másságot!

Üdv.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.03. 12:32:28

"Sötét korom 2008.07.03. 08:58:42
Ennyi undorító hozzászólást ritkán látni egykupacban. Mitől fél ez a sok fasiszta? Az ellen holokauszttól vagy a saját lelkiismeretétől?"

Konkrétan ilyenkor nem tudom eldönteni, h az adott seggarc ennyire hülye, vagy csak provokál?

átlátó 2008.07.03. 12:53:26

Kedves Gréczy Zsolt! Szívesen elviszlek egy turnéra régi ismeretségünkre való tekintettel, hogy megtapasztald a mai vidéki élet valóságát,mert érzem jelentős szükség van rá és hasznodra is válna. Várom megkeresésedet, :)

ÁrPi 2008.07.03. 12:53:41

malacka69 Bayer&Tóta fan right:-))
2008.07.03. 12:32:28

"Sötét korom" 2008.07.03. 08:58:42
itteni kommentjére írod:

"Konkrétan ilyenkor nem tudom eldönteni, h az adott seggarc ennyire hülye, vagy csak provokál?"

Szvsz egy zeevtobias szinvonalú lángelme :-)

Jogos és nehéz kérdések előtt állunk,és útelágazozád-hoz érkezett köztársaságunk!
""Félnünk-kell-éé egy ellen-holokauszttól??by sötét-korom""


Szerinted malacka69-Bayer&Tóta-fan :-)), vajon
Gyurcsány Ferenc kommunikációs főtanácsadója, Gréczy Zsolt, aki a "Talányos testületek" c. bejegyzést teszi, vajon hülye vagy csak provokál??

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.03. 12:58:42

Tegnap már mondtam, h egyszer Gréczy képes volt a lolATV-n 20 percig folyamatosan beszélni Gyurcsány 4 évének nagyszerű sikereiről, ergo: Hülye (a tisztelet jeléül írtam nagybetűvel...)
süti beállítások módosítása