Demszky csak a melegeket tolerálja
2008. június 12. írta: TuRuL_2k2

Demszky csak a melegeket tolerálja

 Demszky Gábor főpolgármester közleményt adott ki arról, hogy szerinte a BRFK-nak engedélyeznie kell az első körben jóvá nem hagyott melegfelvonulást. Mint írja, „a békés, véleménynyilvánító felvonulás meggyőződésem szerint nem akadályozza aránytalanul a főváros szombat délelőtti forgalmát.”

 Nem ez az első eset, hogy Demszky Gábor iránymutatással szolgál utcai rendezvények helyszínét illetően: 2006 októberében levélben kérte a Fidesz vezetőit, hogy 23-án ne az Astoriánál ünnepeljenek, mert „az Astoria és a környező fő- és mellékútvonalak félnapos lezárása még ünnepnapon is bizonyosan ellehetetleníti a város nagy részének életét. Az Astoria a város egyik legforgalmasabb csomópontja, ahol a közlekedési eszközökön naponta kilencszázezer ember halad át.”

 Mintha a két esemény résztvevőinek alapvető jogait és biztonságát illetően sem egészen ugyanazzal a hozzáállással közelítene a problémához a főpolgármester. Most hosszan fejtegeti, hogy a rendőrségnek kötelessége megvédeni a melegfelvonulás résztvevőit az árpádsávosoktól, akikkel persze a jobboldal összekacsint: „Különösen a jelenlegi helyzetben, amikor egész Magyarországon és Budapest utcáin is egyre gyakoribbak a kisebbségek ellen uszító, gyűlöletkeltő, a békés többség megfélemlítését szolgáló utcai megmozdulások, amelyek sajnos bőven kapnak muníciót a szélsőségesekre kacsintgató jobboldali pártoktól. Tavaly az árpádsávos zászlók alatt masírozó szélsőséges ellentüntetők nemcsak szavakkal, de fizikailag bántalmazták a másságukat büszkén és bátran vállaló felvonulókat. Ebben a helyzetben minden demokratának fel kell emelnie szavát a gyáva zavarkeltőkkel szemben, és fel kell szólítania a rendőrséget, hogy tegyen meg mindent a békés felvonulók és nézők biztonsága érdekében. Ahogy az elmúlt napokban Európa több fővárosában, Rómában, Athénban és Varsóban is történt, a rendőrségnek nem a szabályosan bejelentett, békés felvonulás akadályozásával, hanem annak megvédésével kell hitet tennie az alkotmányos jogok és a törvények szigorú betartatása mellett.”

 2006. október 23-a másnapján főpolgármesterünk mintha kevésbé lett volna szolidáris az előző esti rendőrterror áldozataival (pedig a karhatalmi erőszak jóval keményebb dolog, mint az irreguláris). Országgyűlési beszédében a következőket mondta:  „Jogszerűen léptek fel a rendőrök az alkotmányos rendet semmibe vevő, csak az erőszak eszméjében hívő utcai szabadcsapatok ellen. Egyetlen demokrácia sincs a világon, ahol a szabad véleménynyilvánítás megengedett eszköze lenne a Molotov-koktélos gyújtogatás, a barikád-emelés, a rendőrőrs- és tankfoglalás, a busz- és villamos-rongálás. Sehol sem tartozik a védendő alkotmányos jogok közé az utcakövek felszedése és fegyverként való használata, a kirakatbetörés, a rendőrök levadászása, a zsidózás és a halállal való fenyegetés. Magyarországon sem lehet az! A gyülekezési törvény szabályai szerint a rendőrségnek fel kell oszlatnia a be nem jelentett tüntetést, nincs mérlegelési jogköre, különösen, ha a közrendet súlyosan megzavaró, erőszakos akciók állnak a középpontjában. (...) Tegnap éjjel a felheccelt szélsőségesek háborús hadszíntérré változtatták Budapest utcáit. Reggelre ismét megindult a forgalom, a normális élet a városban, és ezért köszönet illeti a rendőröket, a közterület-fenntartók és a BKV sok ezer munkatársát.”

 Ami magát a rendezvényt illeti, a BRFK eljárása egyáltalán nincs rendben. Ha a Nemzeti Vágta vagy egy MSZP-rendezvény miatt hosszú időre is le lehet zárni az Andrássy utat, akkor a melegek miatti félpályás lezárásnak sem lehet akadálya. Meg egyébként is: a gyülekezés és a véleménynyilvánítás szabadsága sokkal fontosabb, mint az, hogy a közlekedőknek ne kelljen kerülnie rövid időre néhány utcányit. Hogy a melegfelvonulások koreográfiája kinek tetszik vagy nem tetszik, az ízlés dolga. Engem inkább taszít a délutáni transzvesztita segg- és csöcsrázás, a vibrátor-show és a gyerekeket használó hirdetés, mintsem rokonszenvet ébresztene, de ők tudják (ebből a szempontból a Budapest Parádé sem volt sokkal lélekemelőbb megmozdulás). Viszont a felvonulók elleni fizikai erőszak, vagy akár csak verbális fenyegetőzés mindenképpen elfogadhatatlan.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr79516610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.12. 16:13:08

Lehet, hogy a rendőrkapitány spórolni akar, sokba lesz a biztosítás.

CrL 2008.06.12. 16:22:12

a melegfeszt reklámja valóban pokoli kínos lett.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.06.12. 16:22:31

Igaza van Demszkynek, nem fogja akadályozni a felvonulás a főváros forgalmát. Annak ugyanis már mindegy.

Nagyon nem szeretem ezt a felvonulást. Éppen az ellenkező hatást érik el a melegek, mint amit szeretnének. Vannak meleg barátaim és ők is elítélik, sosem vesznek részt rajta. Abba lehetne hagyni végre.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.06.12. 16:41:39

Vonuljanak a lezárt Budai rakparton ... üres, szellős, tágas, hosszú .

garázdabillegető (törölt) 2008.06.12. 17:10:02

Szerintem vonuljanak fel Recskről a recski kőbányához (3-4 km), és levezetésként lapátoljanak egy kis meddőt...

da 2008.06.12. 17:12:42

Nem. Demszky (es altalaban a kulturalis baloldal) a melegeket, fuvezoket stb. nem toleralja, hanem szereti. A un. jobboldal nem szereti (most nem keresteny ertelemben, mert ugy termeszetesen igen) de toleralja. A baloldal a gazdakat, szelsojobbot es altalaban az ellenvelemenyt nem szereti es nem is toleralja.

-Claude- 2008.06.12. 17:15:39

Ki lesz pedofil homokos Kovács Pistivel?

Zetek 2008.06.12. 18:12:51

Tudom, hogy összeesküvés elmélet, de nagyon nyögve nyelős ez a betiltósdi. Szegény SZDSZ-nek nagyon kell a jogvédelem.

Francois Pignon 2008.06.12. 18:24:52

Demszkynek nem közleményeket kell kiadni ilyen esetben. Hova vezet ez?
Oldja meg inkább a megfelelő közlekedési táblák kihelyezésével a problémát.

Zetek 2008.06.12. 19:40:20

Árpád-sávos zászlóval behajtani tilos tábla hogy nézne ki? Egyébként ne adjunk neki ötleteket, mert még megteszi.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.12. 19:52:00

Mi lenne , ha gazdák akarnának ugyanazon az útvonalon végigvonulni traktorokkal. Akkor is bőgne Demszky?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.06.12. 19:54:27

Őrnagy Őrnagy:
Demszky csak akkor tolerálja a nagy erőgépeket, ha táncolnak a platón. :)

Francois Pignon 2008.06.12. 19:54:37

Esetleg meleg gazdák? Az lenne ám a dilemma.

vargánya 2008.06.12. 19:57:29

mint a disznóhús ingyen

cseszneki 2008.06.12. 20:04:13

Zsák a foltját :-)))))))))))))))))

cseszneki 2008.06.12. 20:05:30

Vagy el lehetne őket küldeni a Szaharába. Meleg is, homokos is...

acetofive 2008.06.12. 20:07:18

bezzeg a meleg es pedofil katolikusokat engedi felvonulni egy nekrofil esemeny kapcsan minden aug. 20-an. :DDD

Maestro 2008.06.12. 20:10:19

rühellem ezt a gusztustalan korcs bandát, garázdabillegetővel értek egyet...

csinálhatnánk ilyen meleg-roadshowt, az ország nagyvárosaiban szemétszedés, segédkezés az útfelújításban, esetleg a négyes metróhoz is mehetnének talicskázni, stb. és szépen lassan kialakulna róluk a hőn áhított kép, hogy ők a társadalom hasznos tagjai.

kispufi 2008.06.12. 20:11:33

szellemesre sikerültél, acetofive pajtás, legalább te jót kacagtál magadon, mint látom a D betűkből

cseszneki 2008.06.12. 20:12:52

Demszky: "Meg egyébként is: a gyülekezés és a véleménynyilvánítás szabadsága sokkal fontosabb, mint az, hogy a közlekedőknek ne kelljen kerülnie rövid időre néhány utcányit."


...és akkor mi a faszé' nem nyilváníthattam véleményt az Operaház előtt gyurcsány beszéde ellen?

2008.06.12. 20:13:30

Szerintem a legtöbben azt szeretnék, ha engedélyeznék a melegfelvonulást, de rendőri védelem nélkül...

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.06.12. 20:17:53

Haliho attól, hogy demszky hülye még jogos a felvetése, csocsesz imperial

Hattory Hanzo 2008.06.12. 20:18:33

Maestro

Emlékeim szerint tavaly a melegfelvonulás után az ellentüntetők egy része türelmesen kivárta az éjszaka jótékony sötétjét, és bátran, büszkén, fair módon 8 nagyonkemény heteroszexuális csóka megvert egy meleg srácot.
A Te értékrended szerint ebben a történetben ki a korcs, ki a gusztustalan, és ki a társadalom hasznos tagja?!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.06.12. 20:27:32

Faszé' kattintok én ide, mostanában a béka segge alatt van a szinvonal.

békés felvonulás valami mellett = törő-zúzó-gyújtogató őrjöngés valami ellen

Gratulálok!

Gabe2 2008.06.12. 20:28:09

És a meleg vízszerelők is felvonulnak?

Ted Bundy 2008.06.12. 20:28:32

Most mit hőbörögtök? A kuruc.info szerint visszavonta határozatát az "ÁAVH", úgyhogy mégis lesz felvonulÓSDI.

Maestro 2008.06.12. 20:31:15

most dobálhatjuk a szart mindkét oldalról, nyilvánvalóan mind hetero-mind homoszexuális oldalon vannak gané szarházik.

viszont ha face-to-face kéne választani, akkor naná hogy a hetero.
én már csak ilyen kis kirekesztő intoleráns köcsög vagyok. de büszkén vállalom:)

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.06.12. 20:32:56

Bocs a meleg vízszerelők dolgoznak ,nem ugy mint a söröskorsó dobálok.
Egy másik poston hasonló témában:
"Lehet hogy nem viszem ki a gyermekem.
Csak úgy gondolom, hogy helyből dobnák ki az oviból, ha olyasmiket tanulna el, ami ilyen felvonulásokon látható.
Vagy várjuk el egy kiskorutól, hogy válogassa meg, milyen mintát követ ? "
Ja a csávó az ellentüntetőkhöz vinné ki a gyerekét

Maestro 2008.06.12. 20:34:46

hanzo most nekiállhatunk szart dobálni mindkét oldalról, nyilván hetero és homo oldalon is vannak gané szaralakok, és az hogy én személy szerint utálom a buzikat, nem vonja maga után azt, hogy egyetértenék azzal, hogy többen összeverjenek egyet.

mindenesetre ha 1v1 lett volna akkor a heterora szavazok.

hiába, én már csak ilyen kirekesztő, intoleráns kis köcsög vagyok. DE legalább büszkén felvállalom:)

Maestro 2008.06.12. 20:35:36

boccs kétszer ment el. csak elsőre nem mutatta. mindegy, nyomatékosítottam. nyomatékosítottam.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.06.12. 20:46:56

Before:
"Faszé' kattintok én ide, mostanában a béka segge alatt van a szinvonal.

békés felvonulás valami mellett = törő-zúzó-gyújtogató őrjöngés valami ellen"

Tehát a Demszky által 2006-ban dicsért rendőrség a törő-zúzó-gyújtogató őrjöngőket verte volna össze, a törvények példás tiszteletbentartásával? :]

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.06.12. 20:47:01

árpád sávos traktor kupéval behajtani tilos.
ha van rajtad szegecses alsó és/vagy bőrsapka, akkor nem tilos.

Demszky kolléga meg mehet szimpátiatüntetni a kék osztiga klubhoz.

cierre 2008.06.12. 20:53:32

ti nagyon szánalmasak, a fidesz vacakolásait egyszer sem, kicsit sem, feltételesen sem tiltották meg! míg a melegekét most írásban nem engedélyezték, ez ugyanaz, mint ha egy politkus következmények nélkül össze vissza beszél? buták... buta reakció

"Horthy-fasiszta" 2008.06.12. 20:59:19

Négy hónapja épp lakást kerestem székesfővárosunkban. Egy fiatal hölgyel találkoztam a megbeszélt időpontban, majd elvitt a lakásába, melyet akkor egy ismerőse bérelt. Némiképp már a bejárati ajtó mellé tűzött, közel-keleti írásjelekkel ékesített szivárványos zászló is megütközést keltett bennem, ám elképedésemet látva a hölgy rögtön megnyugtatott, hogy a lakás használója egy roppant színes egyéniség, sok csodát látok még odabent is.

És tényleg. Az albérlő olyan volt, mintha egy kurucinfó sztereotípiából lépett volna elő. Az ajtófélfába piros szívek vésve, a wc ajtón füvezős jamaikai, valamint a munkás-paraszt egységet hírdető, rákosi érából megmaradt propagandaplakát egymás mellett. Kisszerkrény méretű menóra, füstölők, "államférfiak" kópiái, mint például che, gandhi, kádár, és mao...(utóbbi annak tükrében még elképesztőbb, hogy mint kiderült, a véglény több évet töltött Tibetben egy buddhista kolostorban, lelki békéje után kutatva...) A falak - de tényleg, a lakás minden egyes fala - popart stílusban bemázolva, melyeken akadt hely a férfiaktok mellett a meghitt családi fényképeinek is (pajtásaival latex ruciban ölelkezik egy szórakozóhelyen).

Leírhatatlan sokk volt ez burokban iperedett lelkemnek, ha ez pár évtizeddel előbb látom, azthiszem megállok a növekedésben. Egy szó, mint száz, mivel a ratyibüszkeségnapokon a hozzá hasonlók riszálják magukat kamionokon, nem pedig megannyi tomhenksz Philadelphiából, a sörösüvegek nem jelentenek kielégítő megoldást.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.06.12. 21:08:39

cierre:
Azt írtam, hogy nincs igaza a BRFK-nak. Viszont míg Demszky most azt mondja, hogy nem okoz komoly fennakadást a demonstráció, addig a Fidesz rendezvénye esetén mindent telesírt, hogy megbénul a város...

Hattory Hanzo 2008.06.12. 21:09:41

Maestro

Melegverő buta cselédnek lenni döntés kérdése, melegnek lenni nem. Azt úgy dobja a gép. Ahogy a nemzeti hovatartozást, a bőrszínt, meg a testmagasságot is.

nyekk 2008.06.12. 21:33:46

Undorodom a nagyarcú melegektől! ((Nekem ezt dobta a gép...:-)

"Horthy-fasiszta" 2008.06.12. 21:38:15

Hattory,

Platósifán, pávatollal a seggben az Egyházat gúnyolni nem választás kérdése? A tüntetők nem a "melegeket" bántalmazták, hanem a magamutogató, provokáló buzikat.

szeloka 2008.06.12. 21:53:45

Ha nem lenne Volt Fesztivál, akkor néhány tojással én is kifejezném szabad véleményet a felvonulókról. A véleményem ezen kinyilvánítása is teljesen törvényes.

A gép régen nem dobált ennyi buzit.

Alfonzhal 2008.06.12. 21:53:47

Mi mindig ott vagyunk a melegbulin, az év legjobb programja!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.06.12. 21:59:25

Horthy-fasiszta:
index.hu/cikkepek/0707/belfold/hot/.gdata/a6_d20.jpg

Magamutogató, provokáló buzi kockás ingben, terepszínű farmerban és edzőcipőben.

Hattory Hanzo 2008.06.12. 22:16:31

"Horthy-fasiszta"

Amikor az írod, hogy "Egyház", akkor arra az egyházra gondolsz, amelyik csak az USA-ban 500-600 millió dollárt fizetett ki pedofil perek kártérítésére? Tudod, az az, amikor gyerekekkel...
Igaz, nem platósifán. Érdekes, református lelkipásztorokról nem szokott ilyen hír terjedni.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.06.12. 22:28:55

na jó, akkor most lassítsunk le.
nekem a melegekkel semmi bajom. akiket meg ismerek, és melegek, nos őket nem dobálom meg tojással. mert ez az ő magánügyük, és kész.

szigorúan szabott maradi erkölcsképzetem nem kifejezetten tolerálja azt, amikor x-y a nemi életéről fecseg, mert szerintem ez is magánügy. akár homo, akár hetero.

az, hogy N db ember kivonul az utcára - casual gay viseletben - hangoztatva az ő nemi identitását az engem zavar. pont jók ők nekem úgy, ahogy vannak. pontosan el tudom őket fogadni, ahogy vannak, és tiszteletben is tartom a privát elképzelésüket a nemi dolgokról. mindezt anélkül, hogy bárki is férfitangában pucsítana le egy platóról.

a gay pride show szerintem gáz - mert én egy maradi prűd fasz vagyok - én attól egy jottányit sem leszek elfogadóbb és toleránsabb, ha az orrom alá dörgölik a dolgot. mert nyilván a heterók se vonulnak fel segget rázva, hogy lám, én meg egyenes vagyok. a magam részéről úgy protestálok az esemény ellen, hogy le se szarom, és nem megyek arra.

ettől a kéretlenül provokatív attitűdtől eltekintve ugyanúgy elfogadom a dolgaikat, as-is. nem akarom megreformálni az életüket, se az isteni iránymutatásokat magyarázni nekik (vagy másoknak) a témában.

a coming-outoló médiagenyák pedig szörnyűek, hatásvadász kretének. halál nyugodtan lehet magánemberként is buzinak lenni, nem kell ezzel betölteni a teljes bulvárpalettát.

Demszky pedig egy alattomos kretén, színpadi bohóc. szánalmas liberális érték-magyarázatot virít ismét, mert az SZDSZ=liberális=antifa+melegtolerancia. hát persze. meg az én anyámat.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.12. 22:33:37

Hattory Hanzo

Az a szép ezekben a primkó, általánosító csúsztatásokban, hogy az Egyház "munkatársa" pl Böjte Csaba is, és akkor mérd meg a hozzászólásod gusztusfaktorát így utólag is.

avus · http://avus.blog.hu 2008.06.12. 22:34:32

Denever, a heteróknak mi okuk lenne felvonulni, milyen téren éri őket hátrány, ami melegeket nem? Egyébként semmi kifogásom egy Straight Pride ellen, csak az okát próbálom megérteni.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.12. 22:41:33

denever

agree

Én sem lóbálom nyilvánosan, és nincs az az indok, amiért ezt elfogadhatónak tartom. Szimplán gagyi polgárpukkasztás exhibicionistáknak, tökmindegy milyen mezben. A toleranciaküszöböt tehát logikusan ezzel érdemes emelni.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.06.12. 22:42:18

semmi okuk nincs. és véleményem szerint a melegeknek sem.
a vonulástól nem fogja őket kevesebb hátrány érni.
vagy ezzel akarnák demonstrálni a számukat? sokkal sokkal többen vannak ők a felvonulóknál. és szerintem vannak olyan melegek is, akik nem feltétlenül azonosulnak ezzel az exhibicionalista önigazolással sem.

sokkal több értelme lenne annak, hogy civil szervezetként meg politikai téren is képviseltetnék magukat az érdekében, hogy tényleg egyenlő bánásmód járjon ki nekik. nem pedig ilyen nevetséges bazári majmokkal mint Gábor és János. (akik együtt járnak bicajjal melózni)
index.hu/video/2007/10/10/igaz_demszky_es_koka_egyutt_tekernek_mun/

Hattory Hanzo 2008.06.12. 22:45:42

bazalttufa

Innen már csak egy lépés, hogy pont az előbb sértettem meg 1,5 milliárd katolikust. Pedig nem én sértettem meg őket, ugye.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.12. 22:57:43

Hattory Hanzo

Ocsmány, szégyen? Igen. Bocsánatot kért érte a pápa (előbb kellett volna), kártérítést fizetnek, és remélem a pokol fenekén rohadnak meg azok, akik ezt tették.

DE

Az egyház nem a pedofíliára épül, és amíg tiszteletre méltó liberális celebek olyanokat produkálnak, hogy a te beled is kifordulna, addíg pláne nem kéne ilyesmivel adhoc azonosítani az egyházat, mert esetleg én is megteszem, aztán jön a felháborodás hogy mire fel.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.06.12. 23:05:52

Szerinted egy celebnek valóban az a fő problémája, hogy buzi? Undorító az mindahány, teljesen függetlenül a nemi vonzalmuktól. A faszé' kell ezt is a buzulásra kihegyezni?

acetofive 2008.06.12. 23:09:40

bazalt,

az a bojte aki visszautasitotta a magyar allam anyagi segitseget az arvaknak, mert neki nem tetszo politikai vezetese van? broaf...

Szibarita 2008.06.12. 23:24:01

Remek tukorkepe az itt (es minden egyes olyan temaban, ahol akarmilyen toleranciarol van szo) tombolo szinvonal annak a magyar jobboldalnak, aki a letezeset mar joideje nem vezeti le masbol, minthogy neki aztan meg ne mondja holmi sznob nagyokos, hogy kene gondolkodnia.

Lehet, hogy kolonialista vagyok amikor ezt a hangnemet lemucsaizom, de hat nekem meg a gyerekszobam nem enged mast.

Ti azt szoktatok meg, hogy mocskosbuzizzatok, en meg ezt, hogy az ilyesmitol hanyingerem legyen.

A cikkrol egy szot sem szoltam, azzal kb egyetertek, bar eleg tendenciozusan van megirva.

Kopiás Attila Steve 2008.06.12. 23:32:50

Érdekes, ahogy sokan a melegfelvonulást kritizálják. Mi a véleményetek az egész fesztiválról? Gondolom mindenki tudja, hogy a felvonulás egy több napos kulturális fesztiválnak csak egy eseménye.
Mit gondoltok arról? Hogy tetszettek eddig az ott elhangzott vélemények, beszélgetések, a megtekinthető filmek (nem _olyan_, hová gondolsz...) stb.? Nem lehet, hogy sokaknak sehogy, mert hamarabb nyilvánítunk véleményt, mint ahogy a nagy egészet meg akarnánk ismerni, így akár még csak nem is hallottak eddig erről?
Én heteroként is minden évben kint vagyok a felvonuláson, idén is csak vidéki program miatt kell kihagyjam. Azért mindig szokott lenni 2000 ember, aki hozzám hasonlóan átlagos öltözékben vagy konszolidált jelmezben vonul. Heterok, melegek, travik. És van két tucat bártáncos, aki rázza magát a kamionon.
Visszás és én sem értek egyet velük, olyannak tűnik, mintha feminista demonstráción sztriptíztáncosokat szerepeltetnének. Nyilván a média csak az exhibicionistákat mutatja, nekik az a hír. De egy törpe minoritás alapján általánosítani egy egész társadalmi csoportra, az erős hiba. Eleve, aki tömegtájékoztatási eszközök alapján ítél, sikeres ember nem lehet.
Én egyetértek vele, hogy nem csak a szabadelvű melegek kell hetero párjaikkal azonos jogokkal (párkapcsolat, szexualitás, érzelmek) rendelkezzenek, de a konzervatív igényű (házasság, közös vagyon, öröklés, kórházban láthatási jog) melegek is. Ezért támogatom őket, kint vagyok, akkor is, ha van pár ember, akinek a viselkedésével nem szimpatizálok.

innye 2008.06.12. 23:43:08

el se hiszem, hogy akadnak még épelméjű emberek ezen a környéken. szibarita, ka_steve, köszönet.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.12. 23:47:24

Steve,

Pedig azokkal van a baj. Tudod, akik paphacukába öltözve rózsaszín bibliát lóbálnak és így hirdetik a "másságukat". Noha én vagyok az utolsó, aki kimenne dobálni, meg kiabálni (sok energia, és minek, stb.), de ilyenkor belőlem is előjön a klerikális fehérterrorista. Pedig alapvetően rohadt toleráncs vagyok, és sok rosszat el is fogadok, így a langyifelvonulást is.
Ráadásul én nemigen látom a homik elnyomását, tehát nem értem, mire föl ez az egész. Mellesleg néhány éve beszéltem egy langyi ismerősömmel, és azt mondta, soha, azaz soha nem megy ki ezekre a banzájokra, mert véleménye szerint jóval többet árt, mint amennyit használ. Az arc teljesen normálisan öltözködik, nem írja magára.
Lehet, hogy így is lehet?

Természetesen a melegházassággal-és gyerekörökbefogadással nem értek egyet.

merre? 2008.06.12. 23:51:39

TuRuL_2k2 te kis fasszopó homofób látens buzi
mér nem kúrod sxeggbe demszkájt vagy szopod le führeredet Orbán Fucktor tekintetes urat mongyuk főműsoridőben
pl az m1-en Önök Kérték
TuRuL_2k2 vs demszky Celebrity Deathmatch
eresszük össze az összes politikust az ők seggnyalóikkal.
Vagy csak a seggnyalókat 1mást közt, pl
Part1: Pilhál vs Andrassew
Part2: TuRuL_2k2 vs Bolgárgyuri bácsi

merre? 2008.06.12. 23:55:27

Gabrilo nem vagy homofób, mert neked buzi ismerősöd van?
milyen eredeti vagy

szerintem meg gázt az össze zsidó pofájába
én btw nem vagyok antiszemita, vannak zsidó barátaim

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.06.12. 23:57:06

A mende-monda szerint Demszkíj elvtárs kibaszott nagy ellenálló volt. Élete kockáztatásával szállt szembe a bolsevita rezsimmel. Egy alkalommal bement a hármas főcsoport főnökség főmuftijához, hogy ügívédi prakszisát megvédelmezze az elnyomástól. Mások néhány félve felett kérdésért is olyan büntetést kaptak, hogy nem tanulhattak tovább, de a folyton lázongó Demszkíj elvtárs azért szerzett egy jogi diplomát. Mitöbb, ügyvédi szakvizsgát is tett. Aztán valahogy bejutott a 3-as főcsoport főnökséghez is, ahol saját kérésre őt rehabilitálták, minden ellenszolálgtatás nélkül. Csurka ebben kételkedik, de mi nem. Vagy igen?
Szóval, aki a legnagyobb bolsevista dikatúta idején a szabadságért "harcolt", az most hogy rekedhet meg a buzik faszlóbálásának engedélyezéséért folytatott kampány pártolása mellett?

Szibarita 2008.06.13. 00:04:56

Mivel a jobboldalon jellemzoen gyava, a 80-as evek legvegeig szurke, polgari eletet elo emberek az ikonok (legjobb pelda Antall es Boross), muszaj inszinualni, hogy a masik oldalnak a teren nyujtott valodi teljesitmenye igazabol mar akkor is arulas volt.

Letelem, enelkul nehez megfeleloen dehumanizalni az ellenfelet. Lasd barmelyik nagy koncepcios kirakatper a vilagtortenelemben, azok is mindig ex-hosok ellen folytak.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 00:08:18

Szilvi,

nem, én elismerem az érdemeiket. Épp ezért kicsit khm... érdekes, hogy Demszkáj, akit anno a zsernyákok vertek, kitünteti Görényit, aki végigvereti az embereket a belvároson.
Az más kérdés, hogy a komcsik már akkor is bennük látták a potenciális szövetségest... összenő, ami összetartozik.

Szibarita 2008.06.13. 00:09:22

Nem rolad beszeltem, ifju voluntarista.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 00:10:47

Nem is mondtam, hogy rólam beszéltél. Ifjú voluntarista:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Megszakadok:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Látom, az aufklérusnak még mindig fáj, hogy mink milyen felvilágosulatlanok vogymuk.
Nekünk is fáj - emberként és magyarként is.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 00:13:29

Before

Félreértés. Először is a példát nem arra hegyeztem ki, ráadásul éppen arra akartam rámutatni, hogy egyes esetekből tán nem kéne általánosítani, vagy egy létező és ocsmány jelenséget pl magával az egyházzal azonosítani.

A felvonulással kapcsolatban meg csak annyit írtam (denevérrel együtt), hogy segget rázni platós ifán, vagy szándékosan provokálni nem azért visszataszító mert melegek/homokosok csinálják, hanem mert az. Azért mert ócska, magamutogató, másokat szándékosan hergelő akció, aminek ezen kívül más célja és értelme nincs. Ráadásul éppen ezért itt a céllal ellenkező hatást ér el, tehát még ostoba is.

A konszolidált felvonulók nem érdekelnek, se pro se kontra nincs velük dolgom. Ha fontos nekik, vonuljanak.

acetofive

neked ajándékozom a nevemet, kiérdemelted.

merre? nevű hozzászólónak vajon mi történhet a fejében? Jó, nem sok minden, de azokat kicsit túlmikrózta.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.06.13. 00:13:59

Szibarita:
Te honnan veszed, hogy Antall és Boros a jobboldal favoritja? Bolgárúrr monta néköd, faszparaszt?
Kapálj kukoricát, jobbágy, több hasznodat vesszük!

Szibarita 2008.06.13. 00:19:34

Remelem, Falafel nem torlodik es plasztikus peldakent szolgal az utokor szamara. Latod Turul, van aki annyira felhuzta magat azon amit mondtam, hogy kiutkozott belole valodi enje.

Szerintem ez rosszabb, mint az amugyis csak az ostobakat provokalni tudo homokosok.

Mellesleg hogy elvezhet valaki punkot, ha ilyesmitol elfogja a rangas? Kispolgari pogo? Kotott-pulcsis heroin?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 00:24:51

Szibarita egy másik dimenzióban él. A kötöttpulcsis uncsi figura a komcsi, és posztkomcsi (tudóskodók közül Lengyel L. a protorípus), és nem a konzi. Ahogyan punkzenekar szlogenje volt a "rohadt büdös kommunista banda" is.
Még jó, hogy a punkok mind nihilisták/drogosok/balosok, stb.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.06.13. 00:26:06

szibarita:
Miért is törlődnék pont itt, balfax? Nem vetted még észre, hogy minden egyes hozzád szólás egy virtuális ökölcsapás az ostoba arcodba? Jó nézni, ahogy virtuális entitásod orcája pépessé verődik egy-egy élc hatására.
Az unokáink is rajtad röhögnek, diló.

Szibarita 2008.06.13. 00:26:30

A kotott pulcsi a kispolgar metaforaja, ennyit segitek, innen mar csak menni fog.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 00:29:25

Oh, szibarita okít engemet! Micsoda megtiszteltetés!

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 00:35:21

Szibarita

wow. Foglaljuk csak össze! A jobboldalon olyan jellemző ez a gyerekszoba nélküli mucsai mentalitás(logikus, Mucsán nincs is gyerekszoba), ami neked a kolonialista (te honnan jöttél egyébként kolonializálni minket, ez így érdekelne) szemszögedből gáz. (egyébként kedvelem a koloniált, csak szerintem kicsit olyan wannabe giccses).

És akkor kedves szibarita. Most hogy a gyerekszobánál és a fogalomzavarnál tartunk, megmagyarázhatnád kiket is tartassz te hősöknek a "a jobboldalon jellemzoen gyava, a 80-as evek legvegeig szurke, polgari eletet elo emberekkel" szemben!

Rohadtul érdekelne, mitől gyáva a tisztes munka, a kommunizmus csendes elutasítása, és ki lenne a 80-as évek hőse.

sourcerror 2008.06.13. 00:47:42

Szerintem az egészben az a vicces, hogy elvileg azért vonulnak fel, hogy megmutassák mennyire ugyanolyanok ők is mint mi. De a többség többnyire nem szokta az utcán teherautókon rázni a seggét. Az ellenkező nem ruháit viselve. (Azért az alul apáca felül pap + rózsaszín biblia kombó elég vicces, azt el kell ismernem.)

Egyébként nem értem miért nevezik őket az elnyomott kisebbségnek: még sose lőtték ki gumilövedékkel a szemüket.

Szibarita 2008.06.13. 00:48:22

Minek magyarazzak? Eleg egyertelmu. Az en allaspontom mellesleg nem azert felsobbrendu, mert en annak tartom, mivel az enyem, hanem mert eros osszefugges van egy allam sikeressege es a polgarai ilyetenfajta gondolkodasmodja kozott. A fenti tipusu hoborgest mindig az also osztalyok lapjaiban adjak elo jobb helyeken a hordoszonokok, egy ertelmisegi mar nem engedne meg maganak ilyesmit, itthon lathatoan pont most jon a visszarendezodes, leven a jobboldal ezen az alapon (ezen elvek elleneben) hatarozza meg onmagat es most eppen ugye divatos oket proponalni, bar nyilvan lesz ez mashogy is.

Azt pedig, hogy az aktiv ellenallasnal a muzeumigazgatas, a KISZ-fonokseg vagy a kulugyminiszter-helyettesseg miert alavalobb, rad es az erkolcsi erzekedre bizom.

Invictus 2008.06.13. 01:00:44

Na most, aktív ellenállás, az pl. Lengyelországban volt. Bár ott sem fegyveresen, persze.
Ami itt volt "demokratikus ellenzék", az nem volt több, mint maroknyi, a komcsi nómenklatúra többnyire zsidó származású részhalmazából (ÁVH-tisztek stb.) származó lázadó gyerek bohóckodása, akik kiváltságos helyzetben voltak, a legfelsőbb körökben is voltak pártfogóik, pl. rossznyelvek szerint Aczél et. (akik valszeg örültek is neki, hogy bizonyíthatják a nyugat előtt a rendszer liberalizmusát, hogy még ilyeneket is eltűrnek, legalábbis nem csukják le őket, és nem is üti el őket egy autó véletlenül), ők enyhén szólva többet megengedhettek maguknak, mint az átlagember, akit komolyabb retorzió ért volna ha szamizdatnyomdát működtetett volna pl. Nézz utána Kristály Gyula ózdi nyugdíjas perének pl., alig pár hónappal a rendszerváltás előtt.
Jellemző Demszky példája is, aki 74-ben a kokárdás március 15-i felvonulók ellen szervezett vörös kokárdás ellentüntetést a Tanácsköztársaság évfordulójára, a nacionalista veszély ellen. Ja és maoista is volt a szentem. :)

Szibarita 2008.06.13. 01:10:58

Invictus a masodik. Turul kedves, pontosan tudod, hogy mirol beszelek. Muszaj sunyi modon sejtetni meg "gondolj bele"-kkel dobalozni, konkretum ugyanis nincs, a csavot meg nem szeretjuk, igy nem marad mas.

Ritka mocskos egy jatek ez, legalabb lassatok mennyire az.

Invictus 2008.06.13. 01:21:46

Konkrétum? Az pl. közismert, hogy Rajk fiát úgysem merték volna bántani, így félig-meddig nyíltan terjeszthette a szamizdatokat. Más azért megégette volna magát. :]
Az Eörsi, Bauer stb. família is ismert persze... mi ebben a nem konkrétum? :]
Krassó volt talán az egyetlen, aki tényleg tiszteletre méltó volt. Bár attól még vicc volt ez az ellenzék, tele beépített emberekkel...
Azon kár csodálkozni, hogy akik nem marxista-leninista pedigrével, Rákosi orosz nyelvű sulijából jöttek, azok kevésbé voltak "bátrak".
A magánéletben ők is elmondták a véleményüket a rendszerről, ment a kettős nevelés a gyerekekkel stb. Nem tudom miért kell legyávázni azt, aki nem akart "akciózni"? Az aki karrierizmusból belépett a pártba, sőt ilyen vonalon nyomult (és bekerült az elitbe, pl. Medgyessy...) az már más tészta. Ellenállni tényleg nem álltak ellen, akkor úgy tűnt, hogy a SZU és így a rendszer még sok évtizedig fennmarad. Valaki vagy élni próbált az adott keretek között (elfogadva az "aki nincs ellenünk az velünk van" kádári szlogent, azaz nem verte a mellét, hogy én kommunista vok, de nem is szónokolt az utcán a rendszer ellen), vagy "disszidált".

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 01:28:30

Szibarita

Nem egyértelmű, sőt nevetségesen nagyképű és zavaros, a koloniál nélkül is bőven (azt egyenesen köszönöm, rég hallottam ekkora beképzelt faszságot)

"fenti tipusu hoborges" "also osztalyok lapjaiban adjak elo"? Ne ba..! Ez egy liberális elvek mentén kommentelhető blog!!, ahová leírhatja merre? nevű kartárs a véleményét, sőt még te is.

Aktiv ellenallasról: hehe. Az én szüleim annak tudod részei voltak, Demszkystül, Harasztiig, szamizdattól lukácson át egészen maoig (bár azt ők annyira nem kultiválták). Bezony. A híres aktív ellenállás 99%-ban füstös belvárosi házibulikból állt, végnélküli Lukácsozással meg Maozással, a demokrácia eszméje akkortájt még szamizdatba se került, csak vmikor a 80-as évek közepén. Kurva nagy veszély volt ám az a párszáz fiatal, akik között ott voltak a beépített emberek, akiknek minden lépéséről tudott a rendőrség.

A szüleim, romantikus ifjúságuk nosztalgiájával egyetemben, ma már csak msolyognak azon a hősiességen. Antall meg nagyjából örülhetett annak az állásnak, amit kiküzdött, családi okokból(nézz utána), érdemlegeset nem nagyon tehetett a rendszer ellen. Erkölcsi érzék; az van neked. Ja meg gyerekszobád, koloniálod, és árnyalt információid a korról.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 02:04:05

Tufa,

az én szüleim is hasonlóképpen jártak. Nagyon intenzíven nyomták ezt a dolgot, ma már annyit mondanak: naívak voltunk.
Aztán a volt DE amivé vált, hát... a szüleim 92-93 környékén vették észre, mi lesz ebből. És meg is undorodtak tőle.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.06.13. 02:34:13

Mit sejtetek sunyi módon egy hordóról, körülvéve underclass barátaimtól? :)

Kopiás Attila Steve 2008.06.13. 03:50:20

sourcerror: nem azért vonulnak fel, hogy megmutassák ugyanolyanok. Azért vonulnak, egy évtizedekkel ezelőtti angol melegverés évfordulóján, hogy méltósághoz, egyenlőséghez való jogukat hirdessék.
Egyenlő jogokkal bírni nem ugyanaz, mint egyformának lenni.

Gabrilo: Azt írod, van meleg ismerősöd, aki "normálisan" öltözködik, ami gondolom a heterók által elfogadott divatot jelenti. Szerintem ebbe a vonalba nagyon nem éri meg bemenni, hogy mi a "nomális", erőteljesen szubjektív ugye. Az én ízlésem bevallottan leragadt a 80-as években ezen a téren, nekem már az átlagosan trendi korosztályom (20-30) is "nem normálisan" öltözködőnek tűnik. De well, szívük joga, nekem nem tetszik, de ki vagyok én, hogy beleszólhatnék. így vagyok a látványosan meleg vagy transzveszttita öltözködéssel is. Kötelező nem lesz, érdeklődésem célcsoportjába ugyanúgy nem tartoznak, mint a Szopnék pólós lányok, pont.
Szerintem az egyetlen érdekes kérdés a témában az a közszeméremsértés, ami szintén szubjektív, de ugye társadalmilag elfogadott, hogy valahol kell lennie egy határnak. De akkor itt nem melegtémáról beszélünk, hanem gender és szexualitásfüggetlen kultúrális normákról.
Az én szubjektív megítélesem szerint számomra kispolgárian, ízlésesen, ízléstelenül, indokolatlanul, kihívóan stb viselkedni szexuális beálítottságtól függően oké, mindenki magáról kommunikál ugyanis ezáltal. Az elsődleges nemi jellegek közszemlére tétele és az egyértelműen obszcén és megbotránkoztató célú dolgok pedig már nem tartoznak a túl szociális gesztusok közé. Mondjuk itt sem vagyok biztos benne, hogy bármit is kell kezdeni azzal, ha valaki saját döntés alapján kitaszítja magát a társadalomból, de ez már egy téma. De ettől függetlenül kéttucatnyi szexipari munkás öltözéke alapján egy egész szexuális orientáció alapján definiált tömböt, vagy azokat, akik kiállnak az általuk fontosnak tartott emberi jogokért megkülönböztetni, az para.
Mert csak attól, mert nem látod ezt, percről percre érik őket atrocitások. A buzizás közkeletű pejoratív jelző, sokan a mindennapi érintkezésben viszolyogva kezelik őket, rengetegszer a munkahelyükről kirúgják őket mondvacsinált indokokkal, állandóak az ismeretlenektől jövő zaklatások amikben a szerelmes élletársakat is úgy kezelik mintha az análszex lenne az életük értelme és persze eseti alkalommal továbbra is megverik őket. Ez utóbbit hivatalos úton a lehető legritkábban jelentik rendőrségünknek, akik szemében a melegek egyben a mazószex hívei is, akkor meg mit panaszkodnak egy kis verés miatt... Az előző kommentemben írt jogi problémákról nem is beszélve, amiben számomra külünösen groteszk, hogy konzervatív heterók miatti törvények a konzervatív életre vágyó melegeket liberális kapcsolatra kényszerítik...
Bocs a szófosásért, de egyrészt rossz szokás, másrészt meg örülök, h értelmesen lehet megvitatni ilyen témákat és nem a riherongyfartúrók szinten mozog mindenki...

Kopiás Attila Steve 2008.06.13. 05:33:56

sourcerror: nem azért vonulnak fel, hogy megmutassák ugyanolyanok. Azért vonulnak, egy évtizedekkel ezelőtti angol melegverés évfordulóján, hogy méltósághoz, egyenlőséghez való jogukat hirdessék.
Egyenlő jogokkal bírni nem ugyanaz, mint egyformának lenni.

Gabrilo: Azt írod, van meleg ismerősöd, aki "normálisan" öltözködik, ami gondolom a heterók által elfogadott divatot jelenti. Szerintem ebbe a vonalba nagyon nem éri meg bemenni, hogy mi a "nomális", erőteljesen szubjektív ugye. Az én ízlésem bevallottan leragadt a 80-as években ezen a téren, nekem már az átlagosan trendi korosztályom (20-30) is "nem normálisan" öltözködőnek tűnik. De well, szívük joga, nekem nem tetszik, de ki vagyok én, hogy beleszólhatnék. így vagyok a látványosan meleg vagy transzveszttita öltözködéssel is. Kötelező nem lesz, érdeklődésem célcsoportjába ugyanúgy nem tartoznak, mint a Szopnék pólós lányok, pont.
Szerintem az egyetlen érdekes kérdés a témában az a közszeméremsértés, ami szintén szubjektív, de ugye társadalmilag elfogadott, hogy valahol kell lennie egy határnak. De akkor itt nem melegtémáról beszélünk, hanem gender és szexualitásfüggetlen kultúrális normákról.
Az én szubjektív megítélesem szerint számomra kispolgárian, ízlésesen, ízléstelenül, indokolatlanul, kihívóan stb viselkedni szexuális beálítottságtól függően oké, mindenki magáról kommunikál ugyanis ezáltal. Az elsődleges nemi jellegek közszemlére tétele és az egyértelműen obszcén és megbotránkoztató célú dolgok pedig már nem tartoznak a túl szociális gesztusok közé. Mondjuk itt sem vagyok biztos benne, hogy bármit is kell kezdeni azzal, ha valaki saját döntés alapján kitaszítja magát a társadalomból, de ez már egy téma. De ettől függetlenül kéttucatnyi szexipari munkás öltözéke alapján egy egész szexuális orientáció alapján definiált tömböt, vagy azokat, akik kiállnak az általuk fontosnak tartott emberi jogokért megkülönböztetni, az para.
Mert csak attól, mert nem látod ezt, percről percre érik őket atrocitások. A buzizás közkeletű pejoratív jelző, sokan a mindennapi érintkezésben viszolyogva kezelik őket, rengetegszer a munkahelyükről kirúgják őket mondvacsinált indokokkal, állandóak az ismeretlenektől jövő zaklatások amikben a szerelmes élletársakat is úgy kezelik mintha az análszex lenne az életük értelme és persze eseti alkalommal továbbra is megverik őket. Ez utóbbit hivatalos úton a lehető legritkábban jelentik rendőrségünknek, akik szemében a melegek egyben a mazószex hívei is, akkor meg mit panaszkodnak egy kis verés miatt... Az előző kommentemben írt jogi problémákról nem is beszélve, amiben számomra külünösen groteszk, hogy konzervatív heterók miatti törvények a konzervatív életre vágyó melegeket liberális kapcsolatra kényszerítik...
Bocs a szófosásért, de egyrészt rossz szokás, másrészt meg örülök, h értelmesen lehet megvitatni ilyen témákat és nem a riherongyfartúrók szinten mozog mindenki...

0xFFFF 2008.06.13. 07:13:49

KA_Steve !

Ezen a buzizáson fennakadni, az a para. Egymás között buzizzák magukat, ahogy a cigányok is cigányozzák magukat, csak a közszereplők nagyítják a dolgot a roma és cigány elnevezés problémájává. A buzi az buzi, akkor is, ha valami nagyon szalonképes kifejezést agyal ki rá valaki, mondjuk a "szekszuálisan háttal ülő"-t. A hétköznapi nyelvben akkor is buzi marad. Ha nagyon erőltetik, hogy ez sértő, akkor majd jön a fartúró, szartúró, stb. de sosem fogják alkalmazni a "szekszuálisan háttal ülő"-t, mert az hosszú és mert ők sem érdemelnek több odafigyelést az érzékenységükre, ahogy más sem. Ugyanis ők ugyanúgy szarnak a heterók azon érzékenységére, miszerint fényes nappal tangában és pávatollra emlékeztető hajjal nem illik a belváros utcáin kamionokon egymás pöcsét fogdosni. Ez irritáló, de szarnak rá. Nos mi meg szarunk a köcsögök és buzik érzékenységére.

0xFFFF 2008.06.13. 07:14:34

Ja igen. Demszky is buzi ! ...csak ő mocskos buzi.

hülyegyerek 2008.06.13. 07:22:17

weisz manfréd huba 2008.06.12 20:32:56

Igen írtam ilyet.
Ha megnyutat, foci "szurkolók" közé sem mennék szívesen a gyermekkel.
És azt sem értem miért kapnak alacsonyabb karikát a TV-ben a gyilkolászós, robbantgatós filmek, mint a nemiséget propagálók.
Egyébként nem tudom, hogy oldható fel az érdekellentét, ami a nemi irányultság befolyásolásának kérdésében felmerülhet.
Máskülönben meg vannak akik jót derülnek és megélnek abból, hogy már megint felszínre jött valami ami megoszt minket.

- Elnézést, ha off voltam -

garázdabillegető (törölt) 2008.06.13. 07:32:23

KA_Steve,
Nem kell túlparázni. Kis iróniával: tényleg az análszex az életük értelme, de legalábbis a legfőbb megkülönböztető jegyük, és engedd meg, hogy hadd viszolyogjak tőle. Hiszen míg egy baráti körrel (macsó férfiak, együtt buliznak mindehol, segítik egymást a bajban, stb) semmi baj, ha ezek elkezdenék egymással intimebb viszonyt kialakítani, az már a legtöbb emberben ellenérzést váltana ki.
A heteroszexuális beállítottság a legősibb tulajdonságunk, egészen a trilobitákig visszamenőlegesen :) A munkahelyemen dolgozott 3 hónapig ösztöndíjjal egy meleg faszi, félidőben derült ki róla néhányunk számára, de mivel teljesen konvencionálisan (jajjj, de uncsi, igaz?) viselkedett, semmi negatív felhangja nem volt, én se botránkoztam meg egyáltalán, továbbra is nagyon jó haverok voltunk. Ha azonban látványosan az ágyékát kezdte volna fogdosni a látványomra (jól nézek ki) vagy miattam öltözne kihívó ruhákba, asszem fenntartásokat emeltem volna. Ha egy csaj teszi ezt a párom kívül, az se túl kellemes, de ha egy fickó...
Hogy mi történik a bárjaikban vagy otthon, az a saját dolguk.

Szibarita 2008.06.13. 08:10:40

Ennyi? Egy "tudom, amit tudok" es egy "persze-persze, primkok vagyunk"? Turul: Neked nem csipi a szemedet a politikai oldaladon allandosult homofobia?

A masik oldalon legalabb kicsit probaljak a sajat hulyeiket nevelni.

0xFFFF 2008.06.13. 08:15:00

Szibarita !

A nácifóbiásokra gondolsz ? Azokra, akik ha vitatkozóval találkoznak, rögtön fasisztáznak ? Értelek én....de dobjad le néha te is a szemellenzőt.

somogg (törölt) 2008.06.13. 08:54:30

Ez eleg gyenge cikk, a nemzeti oldallal szembeni intoleranciat alaposabban kidolgozhattad volna. A helyszinvaltoztatasra vonatkozo keres kicsit keves. A nemzeti unnepen randalirozokkal pedig azonosulj nyugodtan, en mint magyar hanyok toluk. A kommentezoknek viszont tetszett, megvoltak a hivoszavak, demszky, meleg es indulhat a kepzelt uldozes. Nem vagytok ti nacik, se magyarok, csak kis hulye kommunistak (mint mindenki aki szavazni jar), akik nemzetinek hiszik magukat, mert magyar zaszloba vannak kadar szavai csomogolva.

vizipipa 2008.06.13. 09:43:29

Jobb vagy bal, hideg vagy meleg, ezer ember ne akaszon be alsóhangon is 50 ezernek 2 órára. Ugyanis erről van szó. A részleteket el lehet olvasni a meleglapon, pride.hu/article.php?sid=2737.
A kapitánynak igaza van, traktoros Demszky meg bekaphatja. Hogy Gergényi nem ilyen volt? Hát szerencsére már nincs.
Arról lehet vitatkozni, hogy a beakasztók/beakasztottak arány mekkora lehet. Egyharmad, egytized vagy egyszázad? A többi már politika.
Ha nem fix 2 órás lezárás van, hanem gördülő - ahol egy kereszteződést legfeljebb negyed órára zárnak le - akkor mehet. Oldják meg!
Felvonulni akarnak vagy minél több embernek beakasztani?

tevevanegypupu 2008.06.13. 09:51:49

Nem tudom miert valasztottak ezt a fajta cirkuszi felvonulast, ahol szeles kozonseg elott csinalnak bolondot magukbol? Megbotrankozni ugyanis nem lehet rajtuk, sajnalni annal inkabb..

Olyanok mint a harom eves gyerekek akik ravasz mosollyal probalkoznak, vajon mivel tudjak megharagitani a szuleiket? Hogy gunyoljak a heterokat es kizarolag a katolikus egyhazat, az valamifele kompenzacio..

Azt hiszem nem olyan buszkek es nem orulnek annyira, hogy a termeszet maskeppen alkotta oket mint a tobbseget.

Megertesre van szukseguk es ez a felvonulas tulajdonkeppen konyorges is.. Egymas kozott nagyon batornak erzik magukat, de ha egyedul vannak ellenseges, idegenkedo tarsasagban (ideertve a csaladot is) nem lehet konnyu az eletuk..

Demszky felig-meddig liberaliskent nem tehet mast, mellejuk kell, hogy alljon.

Johnny Weissmuller 2008.06.13. 10:17:35

Nem Demszky volt az, aki midnenféle adminisztratív és diszkrecionális eszközzel lépett fel a hősök terei MIÉP tüntetések ellen?

Nem Demszky volt az, aki táblákat rakatott ki (egyébként abszolute jogszerűtlenül) a traktoros gazdademonstrációk megakadályozása érdekében?

Nem Demszky volt az, aki a Fidesz nagygyűlésektől féltette Budapest járműforgalmát?

Nem Demszky volt az, aki az azóta már megkopott fényű "vasprefektust" kitüntette a tüntetők kardlapozásáért?

Nem Demszky volt az, aki, igaz még az ancien regime-ben, maoista haverjaival felháborítónak találta, hogy némelyek valóban élni kívánnak politikai jogaikkal a március 15-i nemzeti ünnepen?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.06.13. 10:33:54

Johnny Weissmuller:
A többi jogos, de az utolsó szempont felemlegetése szerintem nem teljesen igazságos. Amikor az történt, 1972-ben Demszky 20 éves volt. S azért húsz évesen az ember... mondjuk azt, hogy nem teljesen kiforrott. :)

tevevanegypupu 2008.06.13. 10:41:27

Demszkynel lathatjuk, hogy forradalmarra konnyebb valni, politikusnak viszont szuletni kell. Ezt az utobbit nem lehet megtanulni. Meg lehet nezni, hogy a rendszervaltok kozul kinek sikerult az elvonalban maradni ugy, hogy nepszeru tovabbra is, kit tamogatnak tomegek es kit nem.

Ez nem azon mulik, hogy valaki ossze-vissza valtogatja a meggyozodeset: ez azon mulik, hogy sajat magan kivul figyel a vilagra, emberekre, eszrevesz olyan ertekeket amin forradalmar koraban konnyeden atlepett.

Tartosan jo politikus csak az lehet, aki nem megalkuvo, nem beletorodo de tud konszolidalni. Akar forradalmi modon is. Tiltani mindig konnyebb, es Demszky hatalma tiltasokon mulik es az teszi tartossa. Kar erte.

Devil Inside 2008.06.13. 11:25:26

Már tegnap erről írtam itt is és máshol is, összefoglalva - eléggé egybecseng Turul véleményével:

A homokosoknak joguk van felvonulni, mint ahogy mindenki másnak az antifasisztáktól a Magyar Gárdáig vagy a füvesekig. Ez a gyülekezési jog, ha valaki úgy érzi, másokkal együtt demonstrálni akarja, hogy a magyar kormány benne van - egész pontosan a tökében ((C)- dr. Wilbur Swain)-, vagy szereti az ökölszexet, akkor - szolid szabályok betartásával ezt megtehesse. Nincs a követelmények között, hogy a társadalom többségének vagy bármekkora mérhető részének hallgatólagos támogatása kell hozzá. Az sincs a követelmények között, hogy minimum annyian legyenek, amennyi embert zavarnak. Ugyanis lehet, hogy legközelebb valami egész más célért pont az szeretne demonstrálni, akit az aktuális tüntetés roppantul zavar, rühelli a résztvevőit és elutasítja a céljait. Az itteni hozzászólások nagyrészében gyakran előfordul az ezt figyelmen kívül hagyó, rettenetesen rövidtávú kettősmérce.

Szomorú, hogy sokaknak kevés volt az előző 18 év, hogy ilyen szimpla alapelvet felfogjon.

Az ellentüntetésekkel kapcsolatban viszont némileg keményebb szabályozásra lenne szükség, ha valaki a hasonszőrüekkel ki akar fejezni valamilyen véleményt, ahhoz joga van anélkül, hogy az ellenvéleményt képviselők a helyszínen akár zajongással, akár fizikai veszélyeztetéssel ebben megakadályozzák. (Szintén alapelv.)

Egy demonstrációnak pedig mindig figyelemfelkeltés - bizonyos szintű provokáció a célja. Az, hogy az adott rendezvény stílusban a céljukat szolgálja vagy azzal ellentétest hatást ér el (lsd. Orbán egyes naggyűlései), az a szervezők és résztvevők problémája, nincs köze a demonstráció engedélyezhetőségéhez. Természetesen lehet bárkinek az a véleménye, hogy egy rendezvény hülyeség, undorító, pont ellentétes hatást ér el, de ebből levezetni, hogy akkor ne is lehessen megtartani - hmmm - nem olyan túl demokratikus, azt hiszem, ez a kádári időkből származó beidegződés. (Az utóbbi években persze ezt a ballib-fanok gyakorolták nagyrészt, a jobbra húzókból leginkább a gay-pride kapcsán bukik ki ez az attitűd.)

A szokásos érvre minden hasonló vitában: egy város útjai nem az autósoké, hanem a város lakóié, amit általában átengednek csak az autósoknak.

ui: Demszky meg egy pojáca, elvszerűség nincs benne, csak rövidtávú politikai érdekek.

Devil Inside 2008.06.13. 12:07:12

Azért ez a Hont András egy fasz.

Gyerekekkel reklámozni bevett dolog (ősi román szokás?), de szexuális témához kapcsolni őket enyhén szólva sem szerencsés.

Persze a KDNP jól kiszámíthatóan azonnal ugrott a provokációra, ügyesen bedobott gumicsont ez, jól lehet vele bizonyítani, hogy a jobboldal mennyire intoleráns (és majd jön a diktatúra, betiltják a melegeket és a technót...)

derelyegrádi szellem 2008.06.13. 12:07:13

Tegyük tisztába a tolerancia szót. Mert az utóbbi 20 évben ennek szónak a jelentését teljesen átírták Demszkyék (Szdsz+holdudvar)

A tolerencia azt jeleti, hogy valamit, vagy valakiket az ellenszenvem vagy egyenesen útálatom ellenére elviselek. Demszky és az Szdsz nem tolerálja a homokosokat, hanem szereti, mert deviánsok. Tolerálni én tolerálom, mert ellenszenvem ellenére elviselem őket.

Ez egyébként mindenre igaz, amit Szdsz-ék "tolerálnak", mert ők amit nem szeretnek vagy útálnak azt egyáltalán nem tolerálják. Csak azt amit szeretnek, és ezt toleranciának hazudják. Ügyes ez, csak már átlátszó.

n_gery 2008.06.13. 12:41:10

Ennek a bárhol, bármikor, bármit dolognak nem vagyok a híve. A többségnek is vannak jogai. És tudtommal egy egyén szabadsága addig terjed, amíg más szabadságát nem korlátozza. Az pedig, hogy mikor melyik erősebb, a társadalmi normának kell szabályoznia.

Különben nagyon tetszik a mai "értelmiség" toleranciáról szóló elképzelése. Hogy felháborodnak rajta, ha valaki nem fogadja el az álláspontjukat, és jönnek a pedofil papokkal, meg a homofób fidesszel. :D
A vitának van értelme, de az ilyen csúsztatásoknak semmi. Azt mondják, hogy homofób, aztán a vitát lezártnak tekintik, hisz bizonyították, hogy semmi értelme folytatni. Ahelyett, hogy megvizsgálnák az ellenkező álláspontot. A jelenlegi melegfelvonuláson megnyilvánulók egy jelentős része, a társadalmi normák ellen vét. Ezek után mindegy, hogy voltak ott normális felvonulók is. Érje el a meleg közösség, hogy ne legyenek a felvonulók közt deviáns magamutogatók, és talán a hozzáállás is megváltozik. (Nem garantált, de egy próbát megér.)

Nem tudja valaki, hogy igazából miről is szól a melegfelvonulás? Mert nekem eddig sosem jött le.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 12:42:00

KA_Steve 2008.06.13. 05:33:56

Sajnálom, de a normalitás nem szubjektív dolog. Különben nem hívnánk normalitásnak. Én elhiszem, hogy a pluralizmus szép dolog, és híve is vagyok, de annak is van határa. Valahol a kapros töknél, és a bibliával hadonászó reverendába öltözött buziknál lehet ez a határ. A kérdés az, hogy csak a buzik lelkiismereti szabadsága meg lelki épsége a fontos, vagy másoké is? Említett jelenet ugyanis pro-katolikus nézeteim miatt nem kicsit sértett. Akkor mehetek panaszkodni valamelyik tolerancia hivatalhoz?

És egy olyan hagyományos intézményt, mint a házasság, emberi jogi fundamentalizmussal megközelíteni, hát... mármost az állam ugye azt csinál amit akar. De nekem úgy tűnik, hogy itt a haladók megint az egyházt szapulják, aminek ugyi nem változik a véleménye - nagyon helyesen. A házasság törvényes kapcsolat férfi és nő között. Pont.

"Annakokáért adta is õket az Isten szívök kivánságaiban tisztátalanságra, hogy egymás testét megszeplõsítsék;
Mint a kik az Isten igazságát hazugsággá változtatták, és a teremtett dolgokat tisztelték és szolgálták a teremtõ helyett, a ki mind örökké áldott. Ámen.
Annakokáért adta õket az Isten tisztátalan indulatokra; mert az õ asszonynépeik is elváltoztatták a természet folyását természetellenesre:
Hasonlóképen a férfiak is elhagyván az asszonynéppel való természetes élést, egymásra gerjedtek bujaságukban, férfiak férfiakkal fertelmeskedvén, és az õ tévelygésöknek méltó jutalmát elvevén önmagokban."

/Róm.1., 24-27./

derelyegrádi szellem 2008.06.13. 13:20:04

gabrilo

"Akkor mehetek panaszkodni valamelyik tolerancia hivatalhoz?"

Én a Nyilvánosság Klubot javaslom költői kérdésedre válaszolva. Mire kijössz a panasztételről Vásárhelyi Márta már ki is mutatta kriptonáci mivoltodat. Ért hozzá, ő ebből él. :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 13:21:27

szellem,

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kriszto, nem kriptonáci:))

derelyegrádi szellem 2008.06.13. 13:25:37

De ebből az egészből ez legjobb:

"Demszky Gábor főpolgármester közleményt adott ki arról, hogy szerinte a BRFK-nak engedélyeznie kell az első körben jóvá nem hagyott melegfelvonulást."

Na akkor ezt most Demskzy dönti el, vagy a BRFK. Mert ha Demszky, akkor miért a BRFK-n kell bejelenteni?

Az meg kiválóan jellemzi a rendőrség "politikától független" működését, hogy végül erre mégis engedélyezik. Ez tényleg hihetetlen.

smalladam 2008.06.13. 13:30:12

"Valahol a kapros töknél (...) lehet ez a határ."

Kirekesztő intoleráns!!:)

derelyegrádi szellem 2008.06.13. 13:30:56

Gabrilo

Azt nem úgy kell mondani, hogy "krisztonáci":), megvan annak a terminus technikusa: klerikálfasiszta

Ez a megemlített hölgy apjának kedvenc kifejezése volt a Szabad Népben. Ennélfogva erre is van esély.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 13:34:18

szellem,

tudom, hogy a klerikálfasiszta a bevett, de néha váltani kell a terminust. A krisztonáci is éppen olyan jó, mint a klerikálfasiszta, beláthatod!

sa,

tölgyékkel értekeztünk itt valamikor a kapros tökről. Az tényleg túl van az ésszerű pluralizmus határain!

derelyegrádi szellem 2008.06.13. 13:40:07

"A krisztonáci is éppen olyan jó, mint a klerikálfasiszta, beláthatod!"

Ok, belátom! :)

smalladam 2008.06.13. 13:44:15

gabrilo! akkor kapros tök-pride felvonulás hamarosan, kapros tök fesztivál a gödörben nemsokára, és geszti péterrel tárgyalunk a kapros tök nemzeti jelképpé marketingolásáról:)

smalladam 2008.06.13. 13:53:32

ok, a kiküldött vásárhelyi mária-szondánk már szemlézi az írásaidat. a jövő heti ÉS-t, illetve a 168 óra olvasói rovatát figyeld!:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.13. 13:55:58

Aki a kapros tökfőzelék ellen szól, az kiiratkozik az európai értelemben vettek közül!

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 13:57:25

Fenevigye

sok van már a rovásomon európaiértelembevettség dógával szembe'.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.06.13. 14:08:02

Szorgalmazom bevezetni a gerontofilok felvonulását is.

dowNLoad 2008.06.13. 15:11:57

FREE NAMBLA!!!!
A pedofil nekrofilek mikor vonulhatnak? Hogy képzelik, hogy őket hátrányosan megkülönböztetik? Irány Brüsszel, ott úgy is nagy hagyománya van ezeknek. Greetings to Pándy "atya", és Mr. Dutrux. (+a fél belga kormány) Az szdsz meg sárgul az irígységtől, hogy ott micsoda szabadság van, itt csak titokban mehet az aberráltság.

tevevanegypupu 2008.06.13. 15:39:23

Par ev mulva mar nem lesz szenzacio egy melegfelvonulas Pesten. Tulajonkeppen most sem az.Nem kell megnezni es kesz. Akit meg erdekel es kivancsisagbol megy oda, az utana ne reklamaljon azert amit lat. Hiszen eppen azert a latvanyert ment oda.

hiba 2008.06.13. 17:05:16

Szerintem a pávatollas buzik nem azért vonulásznak, hogy a decens reakciósokban szimpátiát ébresszenek. Egyrészt úgy gondolják, hogy ha csöcsöt rázni lehet kamionról, akkor pávatollat is. De ebben ők sem biztosak. Ezért a pávatollhoz felvesznek még egy tangát, így ha jön a tojás, tudják, hogy a tanga miatt volt, pávatollazni azért már lehet. Ha majd egyáltalán nem lesz tojás, eltűnik a tanga meg a pávatoll jórésze is és marad a közös öröm, hogy helló mi is itt élünk.
Amúgy a tehetségtelen szélsőjobbunk tojásolása már annyira kezd idegesíteni, hogy esküszöm kimegyek a melegmenetbe és a kordonon át fejelek orrnyergen egy visító nagymamát.

dowNLoad 2008.06.13. 17:28:49

Keresztény, hetero és fehér-ellenes vonulást!!!!!
FREE NAMBLA!!!!
A pedofil nekrofilek mikor vonulhatnak? Hogy képzelik, hogy őket hátrányosan megkülönböztetik? Irány Brüsszel, ott úgy is nagy hagyománya van ezeknek. Greetings to Pándy "atya", és Mr. Dutrux. (+a fél belga kormány) Az szdsz meg sárgul az irígységtől, hogy ott micsoda szabadság van, itt csak titokban mehet az aberráltság.

Engedélyezni kellene a füvezést Budapest területén, a melegbárokkal, SM házakkal együtt, micsoda fellendülést hozna a városnak, végre az lenne igazán, ami. (végre tényleg 3 részre szakadna az ország, keleti:ukrán-román, nyugati:osztrák-magyar, és az adómentes miniállam, a drogparadicsom, kurvák/buzik/zsidók és maffiózók központja: Budapest)

Kopiás Attila Steve 2008.06.13. 18:39:00

Gabrilo: Teljesen értem a gondolatmenetet és engem is zavart a bibliás obszcenizálás. Ugyan értem honnan jött, hiszen ha egy nem keresztény ember viselkedését egy nem keresztény törvények által irányított országban a Bibliára hivatkozva akarják korlátozni, az számára elég fura tud lenni. De ez pont azért, amiért neked sértő volt, senkit nem jogosít fel arra, hogy vallási jelképeket gyalázzon. Teszem hozzá, szerintem szabad kell legyen bármilyen véleménynyilvánítás ami mások korlátozásával nem jár (including vörös csillag és horogkereszt), mert a törvényi szabályozások puhán betarthatatlanok, keményen viszont túl nagy a collateral damage. Az ilyen dolgok ellen "civil" eszközökkel kell föllépni. Pl minden ilyen eset után megírni a véleményed a demonstráció szervezőinek, hogy "tisztelt xy, én tökre támogatom az lmbt közösség a, b és c törekvéseit, de felháborít, hogy a tegnapi felvonuláson 1, 2 és 3 esetek történtek, tisztában vagyok vele, hogy ez nem reprezentatív a felvonulókra és az érintett emberekre nézve, de ezáltal mindenki rossz fényben tűnik fel, kérem ezért, hogy a jövőben tegyenek meg mindent, hogy a fent említett célokat a hozzám hasonló ízlésű emberek is támogathassák." És akkor a szervezők erre tudnak mit lépni, elkezd nekik is összeállni, hogy hohó, az emberek szolidarizálnának velünk, csak a sztriptíztáncosokat és az obszcenitást nem szeretik. Meg ugye ilyet publikálni, mert az is fontos. A kritika szerintem jó, segít. Ha értelmes. Több százezer ember jogairól döntést hozni kéttucat nem reprezentatív ember alapján az pl nem ilyen.

A házassággal kapcsolatban nem értek veled egyet. A házasság tudtommal a családalapú létforma társadalmi szintű szerződése immáron évezredek óta. Vannak és voltak társadalmak, ahol a kollektív életforma dívott (férfiak egy házban élnek, nők egy házban élnek, gyerekeket tőlük függetlenül, közösségileg nevelik), de a leggyakoribb, hogy 2-20 ember él egy közösségben, melyek vérségi és házassági kötelékeket is tartalmaznak. Ezeken belül a házassági kötelékek a legváltozatosabbak voltak, lásd poligámia (férfi, női, vagy mindkettő), gyermekkorban rabszolgaként adott-vett feleségek, politikai szövetséget jelképező frigyek stb. Az európai kereszténység ennek az ősi hagyománynak egy általa preferált stílusát kanonizálta, tette évszázadokra egyedüli opcióvá, hogy mára megszűnjön monopol helyzete és egyházi áldás nélkül is lehessen házasodni. És itt a fentiek nem pozitív példaként jelennek meg, csak azért, hogy lássuk: a házasság hagyománya nem egy fix és merev dolog, hanem olyan valami, amit mi alakítunk a saját döntéseink szerint. A katolikus egyházi házasság az férfi és nő házassága mert így van döntve. Protestánsoknál a minap házasodott egy püspök a pasijával, mert ott meg úgy van döntve. A polgári házasság pedig harmadik dolog. Lehet vitatkozni róla, hogy jó-e hogy egyáltalán van polgári házasság, meg különböző rasszok közötti házasság, elvégre jó ideig nem volt, de szerintem azt kell látni, hogy ezek nem kőbe vésett dolgok, nem egy egyház privilégiuma a fennhatósága alá nem tartozó házasságok megítélése. Mint ahogy vica versa, nekem sincs beleszólásom a katolikus esküvők menetébe, max magánvéleményem lehet róla.

Gabe2 2008.06.13. 19:16:53

Hát spec. nem tudom, ki mit akart tavaly, de az ominózus bibliás csókák színészek, akik ezért kurva sok pénzt kaptak.
Szóval ha a szervezőknek az a lényeg, h borány legyen, akkor nem értem a melegek jogai stb. blablát.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.06.13. 19:34:59

Steve,

a más kultúrákra való hivatkozás a szociológiai és antropológiai relativizmus egyik sarokpontja. Engem viszont ez nem érint meg túlzottan - és akkor finoman fejeztem ki magam. Hát, hogy a protik mit össze újítanak... nem véletlenül vagyok pro-katkó.
A kérdés ugye az, hogy mennyire épül még a törvényünk/rendünk a zsidó-keresztény hagyományra? Liberális/emancipátor/haladó/emberi jogi fundi kartársaink szerint nem. Jó. Más kultúrákban meg van kannibalizmus, meg sok más is. És miért kéne nekünk azzal foglalkozni?

A házasságról azt gondolom, amit a jelenlegi szabályozás tartalmaz: férfi és nő között van (hogy akkor pontosítsak: 1 db férfi és 1 db nő). Pont. Lehet nem kőbe vésettnek tekinteni, de a zséká hagyomány szerint ez nagyon is kőbe vésett:((
Felőlem amúgy éljenek együtt a langyik, bánom is én, de hogy házasságnak híjják az ő kapcsolatukat, azt szerintem felejtsük el.
A langyikkal úgy vagyok, mint Scruton. Legyen úgy, mint mindenki más a szexuális életével - a magánéletükben.

tevevanegypupu 2008.06.13. 19:59:20

Mit szolna most vajon Saphho, Nagy Sandor, Leonardo, Michelangelo, Verlaine, Rimbaud, Oscar Wilde, Somerseth Maugham, Bernard Shaw,Csehov, Truman Capote, Andy Warhol, Basquiat, a francia nagy divattervezok, Nurejev, Bejar, stb.. stb..hogy csak parat emlitsek..ha latnak ezt a felvonulast? Vajos beallnanak a sorba es mennenek veluk vagy csendben meghuzodnanak es nem szolnanak? Nem hiszem..attol felek beallnanak a sorba es jokat rohognenek - mint ahogy tettek amikor eltek is - azokon a rikacsolokon akik mondjuk az erkolcs neveben kepesek kimenni a felvonulasra es dobalni.

Nehogy ez mar ilyen szenzacio legyen egy akkora varosban mint Budapest!

Gabe2 2008.06.13. 20:29:07

Ezek közül Sappho nem volt leszbikus, Nagy Sándor, Verlaine pedig biszexuálisok. Rimbaud meg inkább heteró volt...
Amúgy a töbiek egy része pedig nem verte nagy dobra mindezt.

tevevanegypupu 2008.06.13. 21:10:43

Sapphorol ugy tudom leszbikus volt. Biszexualis beallitottsaguak sokan voltak es vallaltak minden gatlas nelkul, irok, festok, politikusok..es ha ugy tetszik a mar a regi(: gorogok, romaiak, perzsak, arabok is. Nem csinaltak belole ugyet, nyiltan olelkeztek azonos nemuekkel barhol es barmikor.

Aminthogy a reneszansz Italiajaban sem voltak szemermesek az emberek, nagy orgiakrol tudunk leirasokbol, kepzomuveszti alkotasokbol egeszen addig, mig a Szent Inkvizicio meg nem jelent.
Kesobb is, csak akkor felve es titokban tartottak.

Verlaine gyonyoru koltemenyeket irt a fiubarataihoz, ezen nagyon meglepodtem en is de teny. Oscar Wilde szegeny igyekezett titkolni vonzalmat a fiukhoz, Csehov es Csajkovszkij is, sot Thomas Mannrol is kevesen tudjak, inkabb Heinrich Mannal kapcsolhato ossze a biszexualitas.

Csak azt szeretnem mondani, hogy a felhaborodast annyibol megertem termeszetesen, hogy az oncelu botrankoztatas mindig izlestelen meg akkor is, ha jo celt szolgal, foleg pedig ha kizarolag szexualis vagyainkat teritjuk a nagykozonseg ele.

De ahogy szemrebbenes nelkul vegignezunk 18 even feluli filmeket amit a televizios csatornak ontenek ejjel-nappal nekunk, es nem tiltakozunk ellene, ahogy izgatottan varjuk a Valo vilag vagy micsoda baromsagait, ugyanugy nem kellene meglepodnunk ma mar egy ilyen kis exhibicionista cirkuszon sem.

Kulonben nyilvan ismert Woody Allen mondasa: "Kapasbol megduplazodik az eselyunk egy szombat esti randevura ha biszexualisok vagyunk".(:

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.06.13. 22:09:37

kieg.: capote eléggé dobra verte...(jaj, nem úgy! :DDD) először folyóiratokban írta meg nem csak homokoságát, de még azt is hogy ffiprosti volt... :P
részletek:
evocatio.blog.hu/2008/06/13/capote_truman_meghallgatott_imak

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.06.13. 23:00:19

hát azért Thomas Mann Halál Velencében c. írása eléggé meleg... :)

tevevanegypupu 2008.06.13. 23:32:19

Amerikaban mar regen nem csinalnak titkot a homoszexualitasbol. Amiota az AIDS van, azota nagyon sok ismert homoszexualis es leszbikus muvesz vallalja a massagat. Bar amikor az elso igazi vilagsztar Rock Hudson kiallt a nyilvanossag ele, hogy AIDS-es es homoszexualis, akkor azert eleg nagy meglepetest okozott vele.

A Halal Velencebent Visconi rendezte, nyilvan nem veletlenul. Alain Delont is Visconti "inditotta" el a szineszi palyan a Parduc c. filmmel es utana a Rocco es fivereivel. Szoval lehetne sorolni de nem erdemes.

Csak bizhatunk benne, hogy nem lesz nagy botrany, es remelhetjuk, hogy a "tisztesseges idos holgyek es urak" sem fognak csunya dolgokat kiabalni a jardarol. Mert az is megbotrankoztato.

dowNLoad 2008.06.14. 00:03:27

FREE NAMBLA!!! Aki nem hajlandó elismerni a NAMBLA tagok igényeinek jogosságát, az rasszistafasiszta!!! Éljen kovácspisti! A 20-35 év közötti LESZBIKUS felvonulást megnézném, de csak azok vonulhatnának, aki hasonlítanak rájuk:
www.allposters.com/-st/Vivid-Girl-Posters_c13918_.htm
Buzerikusz, Szovjetjózsi és a többi nagyhatalmú köcsög mikor vallja be? Akkor jogos lenne a vonulás, ha egybekötnék egy comingouttal.

Gabe2 2008.06.14. 11:56:01

És Nitezsche is meleg volt, hiszen ő írta a Gay Science-t! :)
Sztem meg nem kéne ezt annyira misztifikálni. (Az előzőekből pl. az is lejön, hogy milyen csodáléatos, hogy a melegek nagyszerű művészek, ergo az egy pozitív dolog. Holott épp semleges az állítások szerint.)

dowNLoad 2008.06.14. 13:03:19

FREE NAMBLA!!!!
hetilap.hetek.hu/index.php?cikk=60627
Irány a liberális Hollandia!!!

A legjobb soft-porno író politikus: Lévai Katalin
A mélytorokban elég profi lehet, ha ilyen magasra jutott, és azt látjuk, hogy nem az intelligenciája, vagy BÁRMILYEN SZAKÉRTELME miatt.

A különleges írói érzékenységgel és keserű közéleti tapasztalattal megírt történet egy olyan színésznő küzdelméről szól, aki a politika ingoványos területére téved. Megtalálja-e a boldogságot, élete tragédia vagy egy nagyszerű felemelkedés kezdete-e?
Erről szól a politikus-író Lévai Katalin második, sodró erejű regénye, mely témáját és hangvételét tekintve talán még a nagy sikerű Párnakönyvnél is merészebb.
Forrás: www.alexandra.hu

Hajrá lévaikatalin, esetleg egy HOMEVIDEO-t láthatnánk tőled???? Csak benne kell hagyni a kölcsönDVD tokjában a saját otthoni NYÉLBEÜTÉST!
Arról is lehet írni egy újabb soft-porno regényt! Érdekes kép lehet a MAGYAROKRÓL Brüsszelben, vagy cigány, ringyó, homoki, babó, és egy külön kategória : Mr. lazlo kovach az apparátcsik.

HAJRÁ K.Lévai!!! Előre a roma-magyarország megteremtéséért!!!!
index.hu/politika/kulfold/eu/euhirek/220185
Európai ROMA TV-T!!!!
index.hu/politika/kulfold/eu/euhirek/213196
Daloló romák brüsszelben.
index.hu/politika/belfold/levaibrux111/
Tanulmányúton a roma nagykutyák Brüsszelben Lévainál
index.hu/politika/kulfold/eu/euhirek/200558
Az egynemű kapcsolatokért Göncová Kinga:
velvet.hu/onleany/onleanyhirek/199371/

KI FIZETI EZT A SOK BAROMSÁGOT?????????? MIÉRT????? MÉG MEDDIG????????

CSAK NEHOGY FELEDÉSBE MERÜLJÖN!!!!!!!!!

A Szodoma-díjat elsőként megosztva Lévai Katalin korábbi esélyegyenlőségi miniszter és Göncz Kinga ifjúsági és családügyi miniszter kapta meg. A Jobbik szerint Lévai Katalin „bűne” az volt, hogy diszkriminatívnak nevezte az egészségügyi törvényt, mert az tiltja a leszbikusoknak a mesterséges megtermékenyítést és szorgalmazta a homoszexuális közösség médiaszereplésének erősítését. Göncz Kingának azt rótták fel, hogy ő nyitotta meg a 2005-ös melegfelvonulást és minisztériuma honlapján hirdették is az eseményt.
index.hu/politika/belfold/budapest/meleg7748/

HAJRÁ!!! ELŐRE!!!! Budapest végre lehetne a HOMOKI BABÓK KÖZPONTJA, ahol végre SZABADON SZAPORODHATNÁNAK, miközben KÖZTERÜLETEN IS BELŐHETIK A NAPI ADAGOT!!!!

tevevanegypupu 2008.06.14. 13:25:16

Gabe2

Lassan azok a muveszek fernek el egy lapon akik heterok, ha igy belegondolunk igaz?

Nem akartam egyaltalan azt kihozni az egeszbol, hogy melegnek lenni jo es kulon adottsag, ami megnyitja a muveszetek kapujat a zsenialitas fele. Csak eppen kicsit csillapitani azt a felindulast, amit egy ilyen parade megrendezese kivalt. Es jo lenne, ha mindket oldal visszafogottabban szemlelne egymast.

DownLoadnak, aki kulonben jopofa pasasnak (vagy lanynak) tunik, ugyis annyi mas miatt van izgulni valoja, ne hagyjuk, hogy elhatalmasodjon rajta a homofobia.(:

dowNLoad 2008.06.14. 14:32:53

JAVASLAT A HATÁRON TÚLI MAGYAROKNAK!!!!!
Jelentkezzenek a legközelebbi kisebbségi obómbucmannál, vagy ombucwomannél, hogy ők igazából mind buzi-és/vagy-leszbikus cigányok!!! Legalábbis annak VALLJÁK MAGUKAT. Így Lévaikatalin egyből észre fogja venni, hogy ők is KISEBBSÉG! (eddig lévai csak szoft(?)pornózott, meg a magyarországi cigányokért és homoki babókért csápolt Brüsszelben, ezért kár fizetni neki azt a havi 6-8.000 EURÓT)

dowNLoad 2008.06.16. 11:41:15

Bejött, B+, bejött!!!!! Aztakurva!!!!
Ez a Lévai AKA "XXX-Softporn" Katalin, tényleg egy idióta:
kuruc.info/r/1/26133/

Ilyeneket ír a softporn írónő, hogy:
A többség felelős a kisebbségért
Nem tartom helyesnek, ha egy ilyen ügyben szélsőséges félkatonai szervezet saját eszméik népszerűsítése érdekében felvonulást szervez.
Ehhez nem kell demonstrálni, hangoskodni, csupán élni, ahogy szívünk és a lelkiismeretünk diktálja,

MUHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Laknál Pátkán 1évet, élnél havi 100-ból, utána (ha túléled) akkor magyarázhatnál. Brüsszelből, havi 8-10ezer Euróból osztod az észt a Pátkai szerencsétleneknek???? WTF???? Ez a nő tényleg egy degenerált.
süti beállítások módosítása