Közigazgatási re-reform – Ilyen ország pedig nincs LXXIV.
2008. február 07. írta: TuRuL_2k2

Közigazgatási re-reform – Ilyen ország pedig nincs LXXIV.

2006. július: A közigazgatási reform jegyében megszűnik a politikai és a közigazgatási államtitkári poszt. „A külön politikai államtitkári és a közigazgatási államtitkári állás megszüntetése nem a közigazgatási államtitkár elvesztését jelenti a minisztériumi szerkezetben, hanem elsősorban a politikai államtitkár elvesztését jelenti a minisztériumi munkaszerkezetben és a vezetői munkamegosztásban. Az új államtitkár háromnegyed részben a közigazgatási államtitkár, egynegyed részben a politikai államtitkár funkcióját veszi át.” – fogalmazott Szilvásy György, a magyar közigazgatás legnagyobb stratégája.

2008. március: A Magyar Hírlap értesülése szerint Gyurcsány Ferenc bejelenti, hogy újból lesz politikai államtitkár a minisztériumokban.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr87328978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tribonianus 2008.02.07. 08:16:31

Ez a hír is jó példája a mostani "reformok" átgondoltságának. Előre mutató és költségkímélő megoldás volt a megszüntetés? Inkább annak beismerése ez, hogy a poszt megszüntetése után káosz alakult ki a mnisztériumokban.

OFF:
Mi a helyzet a pécsi Kulturális Főváros projekttel manapság?

tribonianus 2008.02.07. 08:38:28

Kösz az infot.

Bummer 2008.02.07. 08:44:32

Ez a kormány semmit nem tud végrehajtani. Ilyen töketlen banda a Grósz-kormány volt utoljára.

jbb 2008.02.07. 09:00:11

Itt a szavazási kampány, lépni kellett. Ha már érdemi dolog szóba sem jöhet dilettantizmusuk okán, látszatnak ez sem rossz. Hiába vezet mindig a fidesz, a szavazást megelőző két hetében a kommmerek simán megfordítják csillogó szemű bánóval a "közszolgálatiban". Én még bedobnék egy szlogent azért a helyükben, egész jól jellemzi őket. :-))
MSZP: Szakértelem, felelősség, demokrácia

Feketedisznóvágás 2008.02.07. 09:08:08

Pécsen még egy kapavágást sem tartottak ekf ügyben..

Jó hír viszont hogy végre átadták a Zsolnay-szobor körforgalmat, a szobor is szépen fel lett újítva, erre járták nézzétek meg:)

kukacka 2008.02.07. 09:18:06

Tök mindegy. A cimbiknek így is, úgy is meg lesznek teremtve a zsíros kis állami állások, adófizetői zsetonból persze, mivel ebben a fene nagy kapitalizmusban nehogymá kénytelenek legyenek versenyezni a munkaerőpiacon.
Az csak a hülye népnek a sportja.

Ma politikai államtitkár, holnap felügyelőségi tag valami állami cégnél, stb. Tök mindegy.

simonmondja... 2008.02.07. 09:19:04

Jbb.
Ott pontosítsunk, hogy 2002-ben csillogószemű nevétsenkisemjegyeztemeg Orbán-fanok voltak a közszolgálatiban.
A többi stimmel.

kispufi 2008.02.07. 09:51:43

simonmondja, nemigen lehettek ilyenek, mint Bánó és csapata, legalábbis nem ilyen mértékben, nem ilyen véleménydeformáló szerepben, mert egyfelől nem állt rendelkezésükre több évtized (Bánót mióta is látjuk-halljuk viszont a beszélő dobozból?!), másrészt meg elkövették azt a hibát, hogy nem csináltak egy reggeli "elemző" műsort. Egy jobbos pártkeltét.
A hírhez: kalapos király visszacsinálja a reformokat... II. József a halálos ágyán tett így. Akkor ezek szerint már közel a vég?!

simonmondja... 2008.02.07. 10:07:41

Kispufi.
Hát, akkoriban sem néztem túl sokat a tévét, de arra emlékszem, hogy Big B. és Való V. ment minden jó idősávban. A közszolgálatin meg csupa új fiú és lány ájuldozott a nagy megtiszteltetéstől. Kisasztalka, fotel, virág, és ünnepeljük a koronát, a milleneumot, a ...
Nem is tudom. Mindig valami nagy örömhírt.
Közben a kábelcsatornákon egyfolytában jósoltak és jövendöltek a Gyurcsik féle sámánok és boszorkányok.
Na, kábé ennyi maradt meg.
Politikust nemigen láttunk, főleg nem ellenzékit.
Kormányt a hiradó 10 híréből 9-ben, és minden második hirdetésben az Olimpia, vagy a Széchenyi terv volt.
Úgyhogy nemtom ki, miért szavazott kire, mert maszopost és libsit négy évig nem láttunk.

simonmondja... 2008.02.07. 10:19:50

Ja, a kérdésre.
Nem emlékszem semmilyen közéleti műsorra.
Ez persze szubjektív. Más biztos látott olyat.
Viszont egy évig szervezték, hogy kit ültessenek le a Miniszterelnök úr nagy interjúján a mikrofon mögé.
Ez fix.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.02.07. 10:26:21

TuRuL_2k2 >>> Kicsit off, de majd törlöd ha elolvastad:)

Megjött amit küldtél, alig 1 nap alatt:)
Köszi szépen:)

noname 2008.02.07. 10:35:27

Pécsi szál: "A Fidesz-frakció perel, a polgármester indokol". A 300 millás megvalósíthatósági tanulmányt mégse tették közzé, akárhogy is akarta a Fidesz, úgyhogy most perel az ellenzék, a kompetens zsírszalonna polgármester meg magyarázkodik.

bama.hu/index.php?apps=cikk&cikk=119703

(ha már EKF, akkor talán a pécsi bama.hu-t kéne nézni, a pesti index helyett.)

ja és Szili Kati szerintem készül haza, hogy ha már a parlamentben nem tudott semmit se tenni a pécsi balosokért, akkor odahaza még megpróbálhassa.

Tehát a szokásos: baloldali sikerek, karizmatikus vezetők

Kendeffy 2008.02.07. 10:48:45

Kezd az embernek olyan érzése lenni a reformokkal mint II.József reformjaival, a "Kalapos király" is visszavont mindent a halálos ágyán...

noname 2008.02.07. 11:05:40

ha már ott tartanánk ... Vö. kispufi 2008.02.07. 09:51:43. Fura. Minden nem-koalíciósnak ez a II. József jut az eszébe, nohát. Mégiscsak el kellett volna törölni azt a történelem érettségit.

kispufi 2008.02.07. 11:32:54

Igazságot Magyar Bálintnak, noname! :-) Kendeffy, hozzátettem ott is, most is: ez itt akkor már a vég?

Őrnagy Őrnagy 2008.02.07. 12:07:33

Bocs de OFF

Az valahogy lekerülte a sajtó figyelmét, hogy megemelték a nyugdíjjárulékot 1%-al, és ugyanennyivel csökkent az eu-járulék? Mire megy ki a játék vajon?

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.02.07. 14:03:33

Simonmondja megint belehúzott.

Mindig örülök, amikor valaki a szubjektív véleményét (milyen más is lehetne egyébként...?) közli velünk, amely oly messze van a valóságtól mint a paradicsomos káposzta a bélszíntől.

Sok sötét volt az MTV-ben az Orbán-kormány idején az fix. Elemző műsor is volt nem is egy, az is fix. Csak néhány:

7 Óra
Aktuális
Szabadság Tér

Néhány ember, aki akkor került az MTV-be és akik mindennek voltak mondhatók csak Orbán-fannak nem:
Kende Péter
Hajdú Péter
Baló György
Havas Henrik
Simon András

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.02.07. 14:04:17

Én egyébként kifejezetten örülök, hogy visszaállítják a régi rendszert. Az úgy volt jól kitalálva.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.07. 14:07:00

hehehe
na ja: orbánék bukása másnapján pezsgőket nyitogattak a királyiban... :)
erről ennyit.
ov-ék tkp. nagyon gyengék káderpol.-ból.

noname 2008.02.07. 14:11:29

szamárfül: naná hogy gyengék, mert nem tudtak beleágyazoló... belágyalózó... beágyazódni. Huh, kimondtam.

simonmondja... 2008.02.07. 15:08:34

Politicus.
Amint látod, egy kis merengésnél tovább nem jutottam.
És ezek a palik döntőnek bizonyultak 2002-ben?
Mekkora nézettségből buktattak kormány?

Istvan 2008.02.07. 15:30:19

simonmondja...,

rossz a memoriad. En 2002 oszen ismerkedtem meg egy hollanddal, es akkor meseltem neki, hogy elindul nalunk is a BigBrother. Ami ugye holland licensz. A VV meg kesobb indult par honappal.

Ugyhogy ha az az emlekezeted, hogy de tok szar musorok es nevtelen musorvezetok voltak, amikor BB meg VV ment a TV-ben, az bizony mar a szocik regnalasa alatt volt.

Persze ugye arrol is a fideszgecinaci Zorban tehet, mint azt mindenki tudja jol.

jbb 2008.02.07. 15:31:07

CSak azt felejted el kedves popsimon, hogy éppen a fidesz kormány idején gründolták a két nagy kereskedelemi tv-t, melyek hogy-hogynem ugyancsak beálltak a kommerlibsi értékek (az vajon mi?) mögé. Azaz semmi korona, helyette győzike, semmi millenium (minek is, klerikális fasz államiság), helyette melegfesztivál, huh kimondtam. Azóta is tart ez a médiaterror, jellemzően az atv-n több reklám van lassan, mint a cnn-en, miközben az echotv-n, mely hasonlóan "elfogulatlan" igaz ellentétes előjellel egy hirdető van mindössze, maga a hírlap. Nem is értem a multiknak a jobbos nem fogyaztó, csak a Pongyola Hadtest jöhet szóba? Vagy a médiavásárlók véletlenül egy oldalon állnak? Netán egy a vallási gyökereik azonosak? Nehéz kérdések ezek.

Aki pedig a hagyományos értékek láttán fanyalog, saját magát osztályozza. És engedelmeddel szeretném ha a korona legalább olyan fontos lenne MAGYARországon, mint a melegfesztivál vagy éppen a nyugati téri dzsembori. Ha már legaslább az ország fele így gondolja....

Züleyka 2008.02.07. 15:50:53

Kedves jbb, te popsi, a kertévék 1997-ben alakultak, óvatosabban popsiznék ilyen tudatlanul kedves jbb.

noname 2008.02.07. 16:11:40

Züleyka, akkor helyesbítsük talán így: "éppen a fidesz kormány idején futott fel a két nagy kereskedelemi tv, melyek hogy-hogynem ugyancsak beálltak a kommerlibsi értékek (az vajon mi?) mögé. Azaz semmi korona, helyette győzike, semmi millenium (minek is, klerikális fasz államiság), helyette melegfesztivál, huh kimondtam. Azóta is tart ez a médiaterror" stb.

simonmondja... 2008.02.07. 16:20:56

Noname.
Te hány napig tudod nézni a koronát?
Nekem az összes tévé dögunalom, de azért az ezeréves államiság az sem egy eszeveszett hepaj.

jbb 2008.02.07. 16:21:17

Hú züleyka, csak nem a britishenciklopédia szerzesztő bizottságának elnöke javított ki engem személyesen? Most úgy szégyellem magam ezt a hatalmas tévedést érzékelve, hogy menten elsüllyedek. Uyge azért nem kell levetnem magam a turulról?

Züleyka 2008.02.07. 16:23:45

basszus, de hát mégis kit érdekel a szent korona? Jó, biztos van olyan is, nekik a hírtévén vagy a demokratában megmondják a Koronát, de a kertévék nem gonoszságból nem misét adtak BB helyett, hanem mert a jónép nem akart misét nézni (merthogy van egyébként talán még ma is a királyin). Ez nem médiaterror hanem bulvár. Senkit se vernek meg, ha koronás műsort vagy újságot akar csinálni. Még Szkítia nevű könyvesbolt is van, nem gyújtották fel, milyen terror?

jbb 2008.02.07. 16:34:54

ELHÜLYÍTÉS züleyka, ELHÜLYÍTÉS! Az értékek kiírtása, helyette a arctalan zombilét felmagasztalása. A korona és az ezer éves államiság csak szimbólumként értendő. Szimbólum, érted? Helyette gengszter, naplopó roma sztárolása. Dereng valami?
Magyarul azért értesz még?

noname 2008.02.07. 16:38:36

simonmondja, Züleyka,
1. ha nem érdekel a tévé, én se nézem :)

2. engem speciel a korona meg az az 1000 év nem zavar. Így alakult, volt egy ilyen 1000 év. Mért ne vágjunk fel rá? Ez az állammal / országgal együtt jár. Régen meg volt Aug. 20, Néphadsereg Napja, Május 1. Most meg van tisztán kormánypropaganda ráadásul.

3. Bulvár? mert a jónép ezt akarja? komolyan gondolod? ugye ismered a viccet: "egyél szart, mert többmilliárd légy nem tévedhet!" Pláne ha a szar ingyen van, meg földi sugárzású.

4. Kultúra. na ezt hiányolom. Gyerekműsorok, ismeretterjesztés, effélék. És figyelem: földi sugárzású adón!

Züleyka 2008.02.07. 16:51:34

jbb! Kicsit nagy volt a pofád ahhoz képest, hogy baromságot írtál 1997 helyett, ezért a popsi.

Mi az az értékek kiírtása? Senkinek se kötelező a győzikét nézni, én se nézem! Választható és ezt választották a magyar emberek! Nem a koronát! Mert az is van a hírtévén csak azt nem nézik!

noname! Most írta épp az Index hogy a káblcsatornák beérték a földieket ezért Híradót kell adniuk, nincs már jelentősége a földinek. Lehet koronás műsort csinálni csak az a ciki hogy nincs közönsége! Sajnálom az emberek inkább bulvárra kíváncsiak, még a magyarok is!

Nyugi, tévében tájékozott vagyok nő létemre, mivel a testvérem ott dolgozik.

noname 2008.02.07. 17:07:16

Züleyka, te nő vagy? új aspektus, talán páran itt kezdtek már csacsi fiúként gondolni rád :)

Vannak nézettségi statisztikáid a HírTv-ről? Lefedettségi statisztikád a kábeltv-kről? "nincs már jelentősége a földinek" -- talán hallottál már tanyabokrokról, meg ilyen egyéb élőhelyekről, ahol nincs kábeltv :) meg a rádióról :)
"az emberek inkább bulvárra kíváncsiak, még a magyarok is!" -- Hát tudod, ebben az országban magyar emberek vannak. Ciki?

jbb 2008.02.07. 17:26:40

Hű, nő létedre a te pofáddal sincs gond, remélem a segged azért kisebb. Még egyszer leírom, hogy megértsd: A koronát szimbólumként írtam, nem a koronáról szóló műsorokat hiányolom, hanem a kultúrát. De látom te is hiányosságokkal küzdesz mind kultúra, mind pedig szövegértés téren.

Ha meg felvágni kell a szakértelemmel, az én egyik legjobb barátom pedig kerig az egyik tv-nél. Mégis rosszul írtam a 97-et, mely stigmaként beleégett a te agyad és az én személyem kapcsolatába. Túl tudod tenni magad rajta azért egyszer? Kicsit unom már.

Google 2008.02.07. 18:13:12

Lehet, a kertévé alapítás nemsokára fontosabb dátum lesz, mint az államalapítás. És fontosabb, újmagyarul: piacképesebb esemény is lesz. Már az.
Nem arról folyik a vita, hogy valamelyik baler már a BB-t és a VV-t is a Zorbán kormányhoz kötötte volna, hanem...
És hogy annyira szeretnék a magyarok a kertévék produktumait, hát ezt kapták, ehhez a néznivalóhoz szegezték őket oda. Mert lehetne értelmesebben is kamatoztatni a tévé előtt eltöltött időt, de az még gondolatébresztő lenne, gondolatokat csalna elő a jónépből, és az kinek kell?
Hát kukkoljon csak, csámcsogjon a más életén, addig sem a saját sorsán, ne adj Isten, a nemzete sorsán töri a buksiját! Arra ot vannak a balliberek!

Google 2008.02.07. 18:18:10

Elnézést kérek, Turul!

Tudom, van egy másik bejegyzés, ami a "jó" tíviműsorokkal foglalkozik, de oda nem mennék, mert nem tudom, hogy melyek lennének azok a jó műsorok, és ő egyébként is balosokat vár, hogy vitatkozzanak. Hát ezért.

noname 2008.02.07. 20:52:30

"Mert lehetne értelmesebben is kamatoztatni a tévé előtt eltöltött időt, de az még gondolatébresztő lenne, gondolatokat csalna elő a jónépből, és az kinek kell?"

haha,
hát ébresztegetik azokat a gondolatokat, ilyen kis kétperces rajzfilmekkel :) nomeg a tévé előtt lehet babot is fejteni, meg halat pucolni :)

nagyon eltűnt innen ez a Hölgy.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.07. 21:01:11

Basszus, a képmesék nálam kiverik a biztosítékot garantáltan.
Szerintem egy képmese kellene csak.
az meg arról szóljon, hogy mit jelent a képviselőválasztás, mik a tétek, és miért ne a plakát és a reklámfilm alapján szavazzunk.

noname 2008.02.07. 22:35:19

Züleyka, simonmondja,
jbb, Google,
hát ezért kellett a korona meg a többi a tévébe!
nem azért, hogy megmondják a náciknak a koronát, hanem:

"A sokat kritizált médiatörvény közszolgálati műsorok sugárzására is kötelezte a kereskedelmi televíziókat. A csatornák viszont sokszor bulvárhírműsorokat neveznek ki közszolgálati tartalomnak, így pipálva ki kötelezettségeiket. Pedig 1997-ben úgy kaptak frekvenciaengedélyt, hogy jelentős köztartalmak közvetítését ígérték a koncesszióért cserébe (beszámolókat a magyar kultúráról, nemzeti ünnepekről, jelentős egyéni és nemzeti sikerekről, a határon túli magyarságról)."

reakcio.hu/content/kozelet_20071004_szappan__ver__nagy_testver?page_nr=2

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.08. 00:39:14

denever 2008.02.07. 21:01:11:
"Szerintem egy képmese kellene csak.
az meg arról szóljon, hogy mit jelent a képviselőválasztás, mik a tétek, és miért ne a plakát és a reklámfilm alapján szavazzunk. "

De hiszen ez megvolt, mindjárt az elején.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2008/01/gyf-vs-gvh.html

noname 2008.02.08. 01:02:49

Doom, csak azért nem nevetek veled, mert nem vagyok abban a helyzetben, hogy megkérdőjelezzem Zulejka nemi identitását :)
meg az nem is szabad, nem?

DE! kellene egy besztof minden threadból. Mai nomináltam ez:

"Hű, nő létedre a te pofáddal sincs gond, remélem a segged azért kisebb." (jbb rulez!)

Züleyka 2008.02.08. 12:45:28

Doomi kedves, félbehagytál egy fontos beszélgetést itt:
reakcio.blog.hu/2008/02/03/parhuzamos_nemzetarulas#comments

Arról, hogy most akkor Fidesz aktivista vagy-e ahogy egyszer állítottad, vagy sose voltál, ahogy máskor állítottad. Tök izgi szerintem :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.08. 12:53:33

Züleyka 2008.02.08. 12:45:28:
"Arról, hogy most akkor Fidesz aktivista vagy-e ahogy egyszer állítottad, vagy sose voltál, ahogy máskor állítottad. Tök izgi szerintem :)"

Szerintem ez itt off. Latogass el a Tirpak blogra es fejtsd ki a velemenyed ott.

Kezdve azzal, ki dolgozik a Hir TV-nek.

Epedve varja a kozonseg ezt a csevelyt. :-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.08. 12:54:54

Doom, csak kapkodom a szamár fejem... csak nem Zul. a hírtvés?!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.08. 13:02:47

Szamárfül · murci.freeblog.hu/ 2008.02.08. 12:54:54:
"Doom, csak kapkodom a szamár fejem... csak nem Zul. a hírtvés?!"

Nem, TotaW kore terjesztette junius magassagaban, hogy a tirpakblog HirTV-s projekt. Azota ezzel felhagytak, most mas van.

Nehezen tudjak elkepzelni, hogy ennyi melot valaki ingyen csinal, ami sok mindenre utal. Kezdve azzal, hogy tulajdonkeppen mennyi munka is a tirpakblog. Jelenlegi felallasban ketnaponta fel ora.

Züleyka 2008.02.08. 13:04:24

Erről viszont én nem hallottam. Hol terjesztette? Én az ő kommentjit se olvasom végig már jó ideje... nekem nincs ennyi időm. De te kigyűjtöd :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.08. 13:12:39

Züleyka 2008.02.08. 13:04:24:
"Erről viszont én nem hallottam. Hol terjesztette? Én az ő kommentjit se olvasom végig már jó ideje... nekem nincs ennyi időm. De te kigyűjtöd :)"

Nem kellett kigyujteni, eljottek vele a tirpakblogra.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/06/egy-orszg-pelenkban.html
Kommentek kozott, paracefaltol.

Züleyka 2008.02.08. 13:18:16

Azt kérdeztem, Tóta W hol terjesztette... te kis manipulátor :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.08. 13:29:20

Züleyka 2008.02.08. 13:18:16:
"Azt kérdeztem, Tóta W hol terjesztette..."

Mindezt kerdezted ezzel a felmondatommal kapcsolatban:

"Nem, TotaW kore terjesztette junius magassagaban, "

Nezd, te mindenkit hulyenek nezel? Napok ota probalkozol kiforgatni az allitasaimat, hogy egy tortenetet rakjal ossze es a kerdeseid mind vezeto kerdesek, amelyek kizarolag arra iranyulnak, hogy a sztoridat sulykoljak.

Kozben pedig engem nevezel manipulatornak.

Mindezt egy blog kapcsan, amelyik egy rendkivul erdekes tortenetrol szol. Adva van egy publicista, aki blogot indit. Nemelyeknek feltunik, hogy az ott nyomott temak szinkronban vannak a kormanyprogandaval. Errol blogot nyitnak, erre elkezdik oket hirtevesnek es fidesz propagandistanak nevezni. Telik-mulik az ido es az illeto publicista sajat maga ismeri el (egy oninterjuban), hogy egy rajzfilmsorozaton dolgozik, ahol a MeH anyagait alakitja at kisfilmekke. Sajat maga arrol dicsekszik, hogy pont a nepszavazas kampanyara fog megjelenni. Ennek fenyeben erdekes osszecsengesek fedezhetok fel egy evnyi blogolasa, a rajzfilmek tartalma es a kormanyproganda kozott.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2008/01/vebkett-hatalma-ii.html

Es ezek utan nem az a kerdes, hogy ezt igy megis hogy egy magat fuggetlennek tarto internetes sajtotermekben, hanem hogy az ellenblog egyik szerzoje (a negy kozul) a Fidesz propagandistaja-e vagy sem.

Tudod, ez allatira emlekeztet engem arra, amikor Gyurcsany beismerte azt a sok rettenetes dolgot es ezutan a "velemenyformalo ertelmiseg" azon kezdett el temazni, hogy akkor mas hazudott-e valaha vagy sem.

Ocska trukk, csak ezt tudom mondani.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.08. 13:36:28

ihen, Zul. visszakérdezéseiben néha több van mint felületesség..

Züleyka 2008.02.08. 13:36:45

De mi a bizonyíték arra hogy az ő köre terjesztette? Legalább annyi mint hogy te pártaktivista vagy? Azaz manipulátor...

És nem kedves Doomi nem kell kiforgatni. Kinek kampányoltál a népszavazásban, ha nem a Fidesznek? Mert valakinek igen, beismerted. Hogyan láttál bele a Fidesz kampányába "személyesen"? Ezt is beismerted. Ez legalább olyan izgi, mint a képmesék. Kivéve hogy te még tartozol egy öninterjúval!

noname 2008.02.08. 13:57:39

Züleyka, vonatkoztass el attól az egyszerű mintától, hogy vannak "független" blogger megmondóemberek, akiket pártok fizetnek és ebből meg is élnek.

Cikisen rá vagy kattanva Doomra, közben meg arra se vagy képes, hogy visszakeress a kommentekben. Hahaha. lúzer úzer. kis igazságbeszélő.

Zulejka, TÉGED ki fizet ezért a manipulációért?
Ez legalább olyan izgi, mint a képmesék. Kivéve hogy te még tartozol egy öninterjúval!

Negro 2008.02.08. 16:32:00

Senki nem fizeti zulejmanoglut, ő személyesen a Setétség Istene, Negro. Extra erős ráadásul.

Semmi saját vélemény a topikkal összefüggésben, kizárólag személykedés mindenki és minden ellen. Ilyen rosszindulatú, mocskosszájú, b****tlan gpontmentes arcot még soha nem pipáltam itt. Nem ellenvéleménye van, pauzája inkább, nem érdemes válaszolni neki, amit igazán sajnálok, mert néha egész jó párbeszéd alakul ki a setét oldallal is.
VIgyázzatok, nehogy elnyeljen benneteket a fekete luk!

Samu gazda 2008.02.08. 16:40:09

Ej, de elment ez a szekér most off-ba...

Államtitkártól indult, beszéljünk már egy kicsit róluk is: akik közül a politikai volt a pártember, hogyha a szintén pártember miniszterének hirtelen családi/egészségügyi/bármilyen okból mennie kéne, addig is legyen, aki a mindenkori kormányzópártokhoz kapcsolja a minisztériumot. A közig. államtitkár meg volt a szakmai vezér, a tényleges döntéselőkészítés nem véletlenül ott zajlott. Tessék megnézni, néhányan tényleg bírták ciklusokon keresztül. Néhányat meg cseréltek politikai alapon. Aztán a poszt megszűnt. Vagyis - teljes tisztelettel minden szakmabeli miniszternek - de megszűnt a közigazgatás szakmai felső vezetése. Lett belőle ún. szakállamtitkár. Olvassatok szakállamtitkári életrajzokat, mind nyilvános. Aztán mondjátok azt, hogy nem politikai alapon kerültek oda. Huszonévesen. Röhej. (Ja, és természetesen irónia nélkül tisztelet a kivételeknek. Vannak. Erősítik a szabályt.) Most jön egy hír, hogy visszajön még egy politikai érdeket képviselő poszt - könnyebb lesz kormányt átalakítani, minisztert házon belül fogni, stb... És mi másra jó még? És mennyibe kerül?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.09. 09:32:17

Samu gazda:
Szerintem a politikai államtitkár visszaállításából az is következik, hogy lesz közig. államtitkár is (max. máshogy nevezik).
süti beállítások módosítása