Polhumor-díj Kuncze Gábornak - Ilyen ország pedig nincs LXX.
2007. december 17. írta: TuRuL_2k2

Polhumor-díj Kuncze Gábornak - Ilyen ország pedig nincs LXX.



 Marton Frigyes-díjat kapott politikai humor kategóriában Kuncze Gábor, az SZDSZ országgyűlési képviselője. Az elismerést olyan művészek, illetve közéleti személyiségek kapják, akik a társadalmi problémák iránt tanúsított empátiával, toleranciával, nagyfokú szolidaritással és a díj névadójához méltó humorral végzik tevékenységüket. Kuncze esetében mindezekhez kétség sem férhet.

 A díjakat a pesti Mikroszkóp Színpadon, a névadó szobra előtt Molnár Gyula, Újbuda polgármestere adta át. Kuncze igazán illusztris társaságba került:
a díjat eddig többek közt Kolláth György és Sas József vehette át.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr73266643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elpet 2007.12.17. 10:29:37

Vááooo
Végre valami igazán jó hír
Én Komlós János díjat adtam volna neki igazából
Meg Szabó László díjat. Emlékeztek, a kékfényesre?
"Az vagy nekünk Szabó László, mint agynak a daganat,
Árad belőled a a Kék Fény, s elárasztja az agyamat"
(URH, Menyhárt Jenő)
Ebbe a valóban illusztris társaságba illeszteném én őt, borzasztóan illik közéjük...

Marianna · http://egerentyu 2007.12.17. 10:36:20

Megerdemelte, a Revesz Martiriusz igazan nagyon vicces volt. Es a tobbi is amit az orszaghazban eloadott, peldaul az szdsz programok. Az emberek doltek a kacagastol.

Szathmáry · www.mandiner.blog.hu 2007.12.17. 10:36:28

Marton Frigyes, Kádár kommunista humorszolgálatának fővezére volt. 1962-től 1985-ig a Magyar Rádió Rádiókabaréjának teljhatalmú ura, az ÁVH-s százados Komlós János halála után pedig a Mikroszkóp Színpad igazgatója is.
Ilyen értelemben Kuncze méltó utódja Marton Frigyesnek.

dowNLoad 2007.12.17. 10:47:17

magyartarka nagybarom, csak a két szarv hiányzik a fejéről, azzal is jól jelképezné a szdsz hovatartozását. Hogy csinálja, reggelenként, amikor tükörbe néz, hogy nem köpi le magát? Vagy olyan szinten degenerálódott agyilag, hogy már ő is elhiszi a saját dumáját? Kurva sokba voltak nekünk a viccei. Milyen nagyágyúja volt a parlamenti \"humornak\" 98-02 között, szinte vártam, hogy meghívják a 7i7esbe.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2007.12.17. 10:52:34

Szuper, a Mikroszkóp Színpad mint helyszín külön ütős. Szerintem még egy "Halkszavú, bölcs humanista" érdeméremre is fel kéne terjeszteni, hogy teljes legyen a Népszava-fíling. :D

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2007.12.17. 10:56:24

Szathmáry: néha érdemes elolvasni egy régi Ludast, ha egy kis jóleső borzongásra vágyunk. Töményebben érezni benne a kádárizmus összehasonlíthatatlan, zamatos légkörét, mint akár egy átlagos megyei pártbizottsági határozatból ("Kapja ...Irattár... elvtárs, készült 5 példányban. Csak belső használatra!"). :D

oblomov 2007.12.17. 11:05:11

Azért van diszkrét bája, hogy a mikroszkópikus színpadon keseregnek az szdsz-vezér régi dicsőségén.

táltos 2007.12.17. 11:06:00

Ha jól emlékszem ő is anyázott már a Parlamentben?

jbb 2007.12.17. 11:08:03

Jaj, ez kommer fel-, le-, oda-, vissza-, körbe-, benyalás már annyira gáz... Miért nem egyből Kossuth díj?

Elpet 2007.12.17. 11:10:14

Annak idején...
Talán Kuncze egyik első, amolyan igazi aranyköpése volt. Valamelyik Antall, vagy Boross kormány idején történt, akinek van kedve, utánanyomozhat. Médiahajó volt, talán a leggusztustalanabb összejövetelek egyike, ott pöffeszkedett az összes figura, akik miatt Tomcat és a többi társa őrjöngését valamelyes rosszalló elnézéssel vagyok képes szemlélni 1-1 pillanatra csak, persze. mborsik figyelj, a píszíből nem engedek ám egy tapodtat sem.
Szóval, ott volt mindenki, aki számított, meg még mások is. Többek közt egy szegény kereszténydemokrata politikus, akinek Kunczéval szembeni vitabéli alulmaradása borítékba tehető volt az első perctől. Nos, szegény, ő azt próbálta mondani:
-Óriási morális válság van az országban, és ez az egyik legnagyobb problémáink egyike.
Gondolhatjátok, hogy a Bajor Imre és Gálvölgyi János által vezényelt publikum mekkora ovációval köszöntötte ezt a gondolatot!
Gabikám aztán rá is tromfolt egyet:
Azért, ha maguk már a morált rendbetették, zért mi egy kicsit foglakozhatunk a gazdasággal is, ugye?

És hát persze, mindenki dőlt a röhögéstől, a 200 kg marhahús rángatózott, a kereszténydemokrata politikus elkullogott szégyenszemre, ők meg felvirágoztatták.

Szárnyas 2007.12.17. 11:28:51

Pedig Kunczének tényleg jó humora van...Függetlenül a Médiahajótól és a szegény kereszténydemokratától...:)

oblomov 2007.12.17. 11:40:02

Humorérzék kell. De pl. a Mártíriusz duma mögött tűzoltási szándékot /empátiát, toleranciát, nagyfokú szolidaritást/ láttatni nem humoros.

Szárnyas 2007.12.17. 11:42:15

Oblomov,
Kuncze a szerencsétlen és visszataszító mártiriuszos megjegyzése előtt is parlamenti politikus volt s mint ilyen állíthatom, hogy van humorérzéke...Mint ahogyan megboldogult Szabó Ivánnak is volt, etc.
A humorérzék oldalfüggetlen...

jbb 2007.12.17. 11:42:35

Volt. Amióta viszont Martiriuszozott liberális jogvédőként, előttem teljesen leírta magát. Ilyen ízléstelen "viccet" megengedni... Nem is tudom, ha egy balliberális politikust vernének meg az utcán (azt már nem is mondom, hogy az állam) menne itt a nyavajgás, elhatárolódásra felszólítás, fasisztázás, hetihetes, minden... Így azonban csak vicces szerintük.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.12.17. 11:43:19

Szárnyas:
Van humora, de gyakran elég bunkó. Remélem, azért te is érzed a helyzet iróniáját: a Mikroszkóp színpadon, az egyik leglátványosabb kádárista zárványban ad át egy kádárista nevettetőről elnevezett humordíjat a KISZ-es Molnár Gyula "a társadalmi problémák iránt tanúsított empátiával, toleranciával, nagyfokú szolidaritással" végzett munkáért az SZDSZ (leánykori nevén: Szabad Kezdeményezések Hálózata) ex-elnökének... :)

Marianna · http://egerentyu 2007.12.17. 11:44:27

Van persze humora, az overe mondjak hogy harsany humor, altalaban mas karara. Olyasmi mint Hofinak volt akiert elt-halt mindenki, pedig azt hiszem o volt a partnak a hivatasos ellenzeke engedellyel. Felsobb jovahagyassal mukodott, maskeppen nem is lehetett volna az aki. De ha mondjuk a rendszervaltas elotti Sandor Gyorggyel hasonlitjuk ossze, nem ketseges, hogy melyikuk a jobb es elegansabb. Persze Hofi ennek ellenere tokeletes volt, Kuncze csak kozonseges. Az orszaggyulesben nagyre ertekelik Lendvai Ildiko sziporkait is, csodalom, hogy nem kaptak megosztva a dijat. Ugyis annyira szeretik egymast politikuskent is.:-)

Szárnyas 2007.12.17. 11:46:54

A humor érzéke nem szűnik meg, csak átalakul...:)
Ezt a KISZ-es cuccot én nagyon unom, nem ettől ciki a történet...hanem attól, ahogyan zárt körben kitüntetgetik egymást az emberek...Mellesleg nem csak a baloldalon...

Szárnyas 2007.12.17. 11:48:53

Marianna: Kunczénak nem a fogalkozása a humorizálás, úgyhogy a Sándor Györggyel való összehasonlítás olyan, mintha egy műkedvelő naplóíró képviselő irodalmi tálentumait vetnéd össze egy klasszikus íróéval...

oblomov 2007.12.17. 11:52:53

Szárnyas,
jbb, Turul tovább részletezték, mire gondoltam. Kiemelném még, hogy a díjosztók törekvései zavarnak engem nagyon, nem a döglött oroszlán.

Szárnyas 2007.12.17. 12:00:16

Oblomov:
abban igazad van...Gondolom, a következő kitüntetett Orosz József lesz:)

Marianna · http://egerentyu 2007.12.17. 12:00:52

Csak Sandor Gyorgy jutott eszembe osszehasonlitva mondjuk a Mikroszkop Szinpad humoristaival is akik odaitelik ezeket a dijakat.
Eszem agaban sincs egy sorban emlegetni veluk, meg mit nem!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2007.12.17. 12:02:34

Szárnyas: Mikszáthnak sem volt foglalkozása. Lehet úgy is... meg, igen, lehet Mártíriuszozni, miközben dől a röhögéstől a T. publikum.

oblomov 2007.12.17. 12:03:06

Hogy hívják azt a színészt, aki ma Szegeden színházat igazgat? Ő is esélyes szerintem.

Szárnyas 2007.12.17. 12:06:19

elGábor: szerintem akkor sem lehet egy politikust - a humor tekintetében - összevetni egy íróval vagy egy profi humoristával ----
Egyébként Kerényi Imrét is felvehetnétek a listára, neki is vol egy nagyon "humoros" műsora a régi HirTV-n...:)

oblomov 2007.12.17. 12:14:32

Székhelyi József. :(

Marianna · http://egerentyu 2007.12.17. 12:15:13

Szekhelyi Jozsef.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.17. 12:39:36

Százhúsz Kiló Eleven Marhahús-díjat neki... De logikus, hogy kellett kapnia valamit, elvégre a zasszonynak is adtak plecsnit, mint Magyarország egyik legjobb pedagógusának. A hű elvtársakat jutalmazni köll!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2007.12.17. 12:46:51

Szárnyas haver, tudom hogy nagyon jó vitastratégia beidézni Kunczére Kerényit, de megkérhetnélek, hogy most az egyszer tekints el ettől az ostoba faszságtól? Mert, arany bogaram, a buta nyalonchumornál van jóval lejjebb: az, ha egy címeres pöcs összevert embereken gúnyolódva "humorizál".

Árpi 2007.12.17. 12:49:08

Vesszen az összes mocskos hazaáruló!

oblomov 2007.12.17. 12:49:09

"Székhelyi Józsefet, a Szegedi Nemzeti Színház igazgatóját azt követően jelentették fel, hogy az SZDSZ március 19-ei országos kongresszusán pamflettjében Orbán Viktorral kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy "...mint Tokaj hímvesszeje, nektárt fog csöpögtetni - mindenhová"."

Elhiszem Sólyomnak, hogy a m. alkotmány Eu-komform. Ahogyan az az okt. törvény, a rendőrségi tv. satöbbi. Mégsem vagyunk Eu-komformak. Nem feltétlen azért, mert ilyen helyeken elhangzó, ilyen mondatok után nem mondanak le az érintettek közfunkcióikról, hanem mert még ki is tüntetik őket. Olyan fokú zavarkeltés folyik, amit nem lehet már kezelni, noha a környezet formálisan demokratikus.

Szárnyas 2007.12.17. 12:49:40

elGábor: azt idézek és mondok, amit akarok.
Érted? Merhogy szólásszabadság van...
És ha neked nem teccik, futkossál el a helyi főcenzorhoz, hogy moderáljanak ki....
Max magadról állítasz kki negatív bizonyítványt...
Érted, öreg?

Elpet 2007.12.17. 13:02:47

Szárnyas

borzasztóan el vagyok ragadtatva, amikor a hozzád hasonló agent provocateuer-ök ellepik a blogot érzékenyebb politikai események idején. De nehogy azt hidd, hogy zavar bennünket, kicsivel több energiát köt le, de kb annyira nem oszt, nem szoroz számunkra, mint nektek a tb tökrebaszásában a mi siránkozásunk.

Székhelyi... A legbájosabb húzása az volt, hogy a magyar kultúra napján a szegedi színház díszelőadása a Tartuffe volt. Jó, ne a Bánk bán legyen. De akkor lett volna Molnár Ferenc... Vagy Heltai Jenő... De a Tartuffe... Abcúg Székhelyi!

Szárnyas 2007.12.17. 13:05:51

Elpet: ez igazán sztálini gondolat volt. Gratula.
"Aki nem lép egyszerre, nem kap rétest estére?"
De most komolyan, úgy viselkedtek, mint az élcsapat - anno ---
Ez eléggé problémás, ennél többre tartom a blogot.

hiba 2007.12.17. 13:13:45

Egy olyan plecsni, amit Sas Józsi és Kolláth is megkapott inkább megbélyegzés, nem kitüntetés. Ha megnyerte had vigye.

oblomov 2007.12.17. 13:20:19

Abban igaza van Szárnyasnak, hogy mindkét oldalon vannak történések. Viszont másak a késztetések, s ezt nem látja.

A rendszerváltoztatás idején egyetlen iskolaigazgatót nem lehetett elmozdítani, amikor mégis, akkor Iván cserélt Aljosával. /vö: tetszettek volna forr.t csinálni. - miközben itt voltak a ruszkik./ A Fidesz érában már voltak változtatások, de kétségtelenül többnyire erőből. Van tehát alapja a viktorozásnak. Mégha nem akarok "mégénis" a bolhából elefántot vizionálni, amikor azt mondom, hogy ez se OK.

szejler 2007.12.17. 13:45:22



Szárnyas

Kerényivel itt nem az a hiba, hogy másként lenne hülye mint Kuncze. Nem a kettő közötti hasonlóság, vagy különbség a lényeg, ill. nem kellene annak lennie.

Kuncze kitüntetése a Mikroszkóp szinpadon önmagában tragikomikus, francnak kell mindíg ellensúlyt pakolni a mérleg másik oldalára. Mert nálunk csak attól könnyebbül meg a szar.
(összevetve már nincs is egy mázsa, csak 4 kiló 30 deka. Hurrá!!)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.12.17. 14:15:22

Szárnyas, mi volt Elpet sztálini gondoltata?

Széna Tomi 2007.12.17. 14:19:45

Sas József és társainak humorával az a gond, hogy ilyen "poénokat" (bocs minden havertól: jobbakat) bármelyik sörözésen tucatjával hallok. A különbség az, hogy mi nem hisszük azt, hogy ez színpadra való.
Az alkotásnak különböző fázisai vannak. Első körben kitalálsz valamit, és azt gondolod, hogy jó. Aztán kitalálsz még tizet, csiszolgatod, megmutatod pár embernek, kidobsz belőle egy csomót, és a végén eggyel állsz a a közönség elé. Nos, a Mikroszkóposok szerintem nem jutnak tovább az első lépésnél. Vagy ha igen, az még nagyobb gáz.
A politika bevonása a politikai humorba az meg végképp a poklok kénköves mélysége.

1istvan 2007.12.17. 15:03:46

kunczénak kb olyan humora volt, mint amilyen demokraták a szabad-ék.
felkapoták ezt a hülyeséget, gyártottak egy mitoszt nem csinált semmi jót a faszi, hogy mégis maradjon "nyoma" elhiresztelték, hogy humoros.

Google 2007.12.17. 17:02:12

Mióta nevezik humornak a cinizmust? Egy lelketlen alaknak nem a humora, hanem a gonoszsága nagy. Odapörköl ezt meg azt, jól megmondtam nekik, gondolja.
"Nem tetszik a válasz Fidesz tolvajbanda?" nekem ez a legemlékezetesebb a kunczei "humor"bombákból.
Sasi magasságokba került, magyarul szárnyal Kuncze.Is.

Manyi Béci 2007.12.17. 17:53:03

Google kisasszony, mellőzze már ezeket a hülye jelzőit, és idétlen lélekelemzéseit, komolytalan és gyenge.
Kuncze olyan, mint a többi politikus, a vele szimpatizálóknak tetszik a humora, az ellentábor pedig rühelli.
Maga az szánalmas, hogy politikus egyáltalán kap ilyen díjat. Képzelje el azt az értekezletet, ahol bedobták a nevét, és sírjon, vagy röhögjön, ízlése szerint.

Elpet 2007.12.17. 18:09:50

Manyi Béci

Én már az előző napokban számtalanszor próbáltam magamra felhívni a figyelmét! Ha most sem sikerül, fogom magam, és a kávéskanálba dőlök. Aztán sütheti a pogácsát porkolabnak

fonak 2007.12.17. 18:23:00

Összenőtt, ami összetartozik, na.

dowNLoad 2007.12.17. 18:27:54

Kunce és Kuncéné azért letett valamit az asztalra, igaz azt a mienkről vette el, de ha a másik oldalról nézem, akkor minden pénzt megértek, ezért lesz még valami más díj is szerintem, még 2010-előtt. Kár, hogy ilyen gerinctelen genetikai hulladékok megszületnek, hozzájuk képest a MEZTELEN CSIGA EGY GERINCOSZLOP! copyright HOFI

Google 2007.12.18. 00:40:45

Tudja Béci úr, én nem tudtam, hogy ön itt a cenzor, hogy az Ön elvárásainak kell megfelelnem.
De most (még) szépen beszélt velem, ezért rákérdezek:
Ön kitiltott engem?
Úgy tűnik, megváltozni nem fogok, mert minek arra a kis időre,ugye, tehát vagy kitilt, vagy arra kényszerül, hogy a hülyeségeimet tolerálja.
Elnézést, hogy későn vettem észre magam (igazából szólni kellett nekem).
Csak. Nem arról beszéltem, hogy az illető humora kinek tetszik és kinek nem, hanem azt kérdeztem, hogy humor-e az, amit kunczei humornak neveznek.
(Legyen velem egy kicsit engedékenyebb, valahol el kell sütnöm a jelzőimet és azokat az idétlen lélekelemzéseket...)

Google 2007.12.18. 01:34:01

Volt még egy kis időm, és igen, igen, jó, igyekszem egy kicsit összeszedettebb, kevésbé idétlen lenni.
Ez segít?

procontra 2007.12.18. 09:32:18

Kuncze úr, európai, kizárólag politikailag korrekt hozzászólásaival nagyban hozzájárult a magyar politikai kultúra fejlettségéhez. Soha nem lehet agyondicsérni azt a mértékletességet, amikor ellenzéki képviselőihez szelíden odafordult:Mi van tolvajbanda, nem tetszik a válasz?
Ha már itt a nagy humoralistáknál tartunk, D-209-es regnálása idején Nádas úr kiállt a titkos tiszt mellett, ment is még vagy fél évig a nézhetetlen műsora a köztévén.

Ardarich 2007.12.18. 09:56:10

A Mártíriusz szerintem jó poén volt, bár durva. Ti. a vicc lényege nem az volt, hogy Révészt barom rohamrendőrök megverték, hanem hogy bazári majmot csinált magából a kötéseit mutogatva a Parlamentben. Ölég nehéz olyasvalakinek megsérteni az emberi méltóságát, aki maga dobta el.
Ettől függetlenül politikusnak humordíjat osztogatni hülyeség und talp s seggnek nyalása.
(Azért a "valóban különleges nap ez a mai, és nem csak azért, mert Áder János viccelni próbált" ugyancsak jó volt. Persze, személyeskedő stb. de jó ;-)

Gabe 2007.12.18. 10:00:30

Hát erre a "humorra" bármelyik morcos töritanár is képes, mivelhogy alapvetően mások megalázásából él. Mindig röhejes, ha valaki a másik fikázásából akarja saját magát legitimálni, persze ebből él a mai "humor" hazai és külhoni díszpintye...
Ilyen poénokhoz a hazai nyilas sajtóban is találhatsz magadnak anyagot...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.12.18. 10:08:54

tévedés Ard., miután ezt a megverése után mondta (épp a kórházban feküdt, sínben), aljas tetű kis húzás volt, nem humor - csak a ballib plebs gyűlölködését mórikálta vele.
Ha máskor alázza a kisfideszest, pl. mikor leégeti magát a parlamentben egy interpell.-ón, tegye - de ekkor ne. Disztingálj már.

Gabe - "bármelyik morcos töritanár is képes, mivelhogy alapvetően mások megalázásából él." - neked milyen töritanárod volt? és hogy érted ezt? :)

Ardarich 2007.12.18. 10:12:30

Gabe: Úgysem áll másból a magyar pol. közbeszéd, mint fikázásból. Kuncze legalább poénkodott közben. Ennyi.

dowNLoad 2007.12.18. 10:32:34

Búcsúzásképp egy nagy verést azért kaphatna, akár viperával (az valami kígyó?,haha)vagy ólmosbottal, de nem kamuverést, mint csintalan, utána, közösen megverhetnénk ardarich-ot, meg a köcsög töritanárt is. Másból úgysem tanulnak.

Google 2007.12.18. 10:32:45

Mennyivel jobb Istenem, ha a kápó, vallatótiszt, rendőr, vagy egyéb hatalmasságok gorillája miközben kihasználja helyzeti előnyét még poénkodik is! Legalább vígan megyünk tönkre, röhögjünk kínunkban, mert az olyan jó!
Egy szoclib axióma a sok közül, Kunczénak van, és jó a humora, oszt jó reggelt, itt a tej!
Vajon miért vonult most az árnyékba, talán csokorba szedi a nagyszerű bemondásait, vagy?
Aki tudja, kérem, ne hallgassa el, miért nem vitézkedik tovább az első sorokban e nagyszerű államférfiú, akinek a leghumorosabb mondása mégis az marad a számomra, hogy aszonygya: az állam rossz tulajdonos. És ezt elmondta kétezerszer, és senki, mondom, senki meg nem kérdezte tőle, hogy akkor Ön, kedves Kuncze úr, miért tetszeleg államférfiként, ha minden kifolyik, szétfolyik, elolvad a kezeik között?!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2007.12.18. 10:48:25

szerintem a legviccesebb politikus kb annyira izgis, mint a legmagasabb törpe. bámulatos, mire van itt igény. de ha már ilyen illusztris társaság verődik össze a mikroszkópban, javasolnék nekik egy jó műsorvezetőt.
nyilván az mtvről élethosszig kitiltott Clay 5 perc után megmondaná, hogy "na jó, azért ne kezdjük el egymás faszát szopni".
pedig sajnos ez az lesz.

Árpi 2007.12.18. 11:14:39

Szégyellem a pofámat, hogy ilyen országban élek.

Ardarich 2007.12.18. 11:36:33

Jajdejó, Download, köszönöm. Csak úgy süt belőled a zintellektuális fölény, az erőszak megvetése, demokratikus kultúra, ésatöbbi, ellentétben az énféle otromba bunkókkal, morcos töritanárokról nem is beszélve. Ja, és rettentően megijedtem ám.
Szabadjon már röhögni az olyan politikuson, aki laptopképernyőn mutogatja a sebeit. Attól, hogy valakit egy vadállat rohamrendőr véresre ver, még lehet ám nevetséges és visszataszító a viselkedése.

szejler 2007.12.18. 12:08:58

Ardarich

Annál, hogy Révész a kötéseit mutogatja a Parlametben azért kicsit súlyosabb, hogy egy képviselőt véresre ver a rendőrség egy bejelentett békés tüntetésen.

Vél.épp annak a kormánynak a rendőrsége, amelyik nevében Kuncze poénkodott. Ilyen poénokat egyébként a 70-es 80-as években is nyomtak, amikor szétvertek egy-egy tüntetést (nem a szituációt hasonlítom össze, csak a poén ízét).

Hatalmon levő ne poénkodjon a hatalom által (jogtalanul) megvert ellenzéken!!

Egyszer még őt is megruházhatja a rendőr, ami tényleg poén lenne, de röhögni rajta veszélyes ostobaság.

Ardarich 2007.12.18. 12:20:51

szejler: Teljesen igazad van. (Annyit azért hozzátennék, hogy Révész azon hozzáállása, hogy "Itt a képviselői igazolványom, én nem engedelmeskedek a rendőri felszólításnak" igazából semmiben nem különbözik a "Képviselő vagyok, nem fújok szondát" c. jólismert népszínműtől,csak népszerűbb nála. Persze ettől még az összeverése égrekiáltó disznóság.)

oblomov 2007.12.18. 12:36:08

Egy képviselő pártja legális politikai rendezvényén előkapja a flepnijét, amikor híveit verik. Miért nem különbözik ez a szondát nem fújó kikiváltságos eljárásától? Ha nem különbözne, akkor nem lehetett volna mártír, amin lehet szóviccelni.

dowNLoad 2007.12.18. 12:37:11

Attól, hogy valakit egy vadállat rohamrendőr véresre ver, még lehet ám nevetséges és visszataszító a viselkedése.
EZ NEM ÍGY MŰKÖDIK, ha van egy pitbullom, és a szomszéd nyugdíjast megeszi, akkor én vagyok a hibás, nem a kutya! Amit ebben az évben láttunk szept.-okt.-ben a rohamrendőröktől, arról eddig azt hittem, hogy soha nem fogom látni csak a híradóban(CNN, BBC) valami távoli Dél-Amerikai országból. "hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi" MEGTETTE!, köszönjük ferenc, hogy megmutattad az utat, fáklyaként világító intellektusoddal. (én innen Basel-ből mondom ezt, hahaha)

ÁrPi 2007.12.20. 11:40:57

""Jajdejó, Download, köszönöm. Csak úgy süt belőled a zintellektuális fölény, az erőszak megvetése, demokratikus kultúra, ésatöbbi, ellentétben az énféle otromba bunkókkal, morcos töritanárokról nem is beszélve. Ja, és rettentően megijedtem ám.""

Nade Ardarich, Download nem egy szabadelvü liberális pártnak az elnökeként nyilatkozik.
Egy kommentelö Bázelböl vagy hunnan :)

Olyant, hogy szét kellett volna verni egy adott tüntetést, vagy ilyesmit. (Jobb most Kunczétöl nem jut eszembe, de találhatsz ilyen listát.)

Értem én, hogy Download akkor nem is kaphat
Marton Frigyes humor díjat, de majd bánkódjék ezen ő.

""Szabadjon már röhögni az olyan politikuson, aki laptopképernyőn mutogatja a sebeit. Attól, hogy valakit egy vadállat rohamrendőr véresre ver, még lehet ám nevetséges és visszataszító a viselkedése.""

Okfejtésedböl kiemelve a "nevetséges" szót, mint (megverő dése) ügyének tálalásában Révész képviselö uraság jelzöjét,

szépen látszik hogy mártír. És persze -iusz is.

Szabad persze röhögni az adott politikuson (Révészen), de nem szabad az őt -Révészt- (nem is PC módon) kritizáló hatalmon-lévö pártvezér (Kungce-bölcs) szavakba is öntött gúnyolódásán.

Illetve szabados - elvüként azt is szabad, de akkor TE is terjeszted fel Marton Frigyes díjra.
süti beállítások módosítása