Kommentszűrés
’07 jún
1
11:29

A kőröshegyi völgyhíd foganása

Írta: k|M

Tisztelgés következik a korrupció a magyarság építészeti kvalitásának mementója előtt: alant minden alapot nélkülöző, aljas, és hátsószándéktól vezérelt megalapozatlan híresztelésbe kezdünk.

Aki nem bírja, kérem, kapcsolja ki, vagy húzza a görgetősávot lejjebb.

Nos, az a helyzet – súgta fülünkbe ’a magát felfedni nem kívánó’ informátorunk -, a kőröshegyi viadukt létének kizárólagos oka, hogy akkortájt messzire űzve a nyerészkedő kapitalistákat, azon a pályaszakaszon is letörődtek a zárak/kilométer, mire a STRABAG széttette a kezét, hogy ha ennyire akartok közpénzügyileg demonstrálni, hogy letörődnek a költségek, akkor oké, rendben, de nem-e lehetne mégis, hogy ha már letörjük a zár szarvát/kilométer, akkor valami gigabrutál betonnal kompenzáljuk a zaszfaltozásnál és a terepelőkészítés során kieső bevételeinket?

És nem-e lehetne-e, hogy úgy tervezzük alul a sztrádaszakasz építésének költségeit, hogy azt azért mégis behozzuk a réven? – kérdezték tehát a STRABAG emberei, erre az épp tojástáncot lejtő Medgyessy P., minden idők… ööö…, kezeit tördelve hajlott meg a nyerészkedő zugkapitalisták akarata előtt és akként formálta szavait, hogy úgy lesz az ottan nagyon jó, ha ehelyütt legalább háromszázeze’ köbméter betont öntenek formába.

Informátorunk elmondása szerint így fogant az Alpok-szerte irigyelt csudinagy viadukt.

(Fotó: index.hu, Huszti István.)

Címkék: pletyka strabag medgyessy feleslegesen nagyot álmodni jó drágán

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr5390590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

svenjazz 2007.06.01. 11:59:03

(nagyon off)
ez régi sztori. hol van egy post arról, hogy a közös magyar-japán szerverlefagyasztó őrülettel közösen vehetnénk fel a harcot a kgb-s netháború ellen, az észtek megsegítésére, és nem utolsó sorban, legalább a virtuális közös magyar-japán határ megteremtésére. (tecsőn már fenn egy rakás vicces videó, figyeljétek a feltöltő nevét...)

doomhammer 2007.06.01. 13:12:47

Én nem vagyok építőmérnök, nem tudok hozzászólni, mennyire van szükség a kőröshegyi völgyhídra. Azt azért elmondanám, hogy a világ legmagasabb hídja szintén egy völgyhíd.
en.wikipedia.org/wiki/Millau_Viaduct
Innen nem is tűnik olyan nagynak az átívelendő magasság, ugye?
en.wikipedia.org/wiki/Image:Wiadukt_Millau.jpg

VIII. Nagyapó 2007.06.01. 13:23:03

Azért ott jobboldalt van egy szép szerpentin, szóval gyanítom, volt ott mit áthidalni.

Ezt a kőröshegyi fotót elnézve viszont... Hát, nem hiszem, hogy az M7-es érdi emelkedőjénél durvább lenne a szakasz...

ergé 2007.06.01. 14:01:39

Nekem volt szerencsém átautózni a millaui hídon, Dél-Franciaországban. Sajnos éjszaka volt, de akkor is lélegzetelállító volt, ahogy jobbra lenézve, 300 méterrel alattunk világítottak Millau városának fényei.

A viadukt középső oszlopai egyenként olyan magasak, mint az Eiffel-torony, és a tetejükön megy végig a 2*2 sávos autópálya. Szürreális.

Párizsból erre visz a legrövidebb út a Földközi-tengerhez és Spanyolországba.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.06.01. 14:02:30

Igen, szolidaritást Észtországgal!

adamo · http://3kerulet.fidelitas.hu 2007.06.01. 14:05:23

svenjazz: fel is pörgött rendesen az oldalunk számlálója :D

szejler 2007.06.01. 20:50:48

A völgyhídhoz annyi kiegészítést tennék, hogy a "pályázatra" a Hídépítő rt-n kívül jelentkezett egy másik cég is, 20 milliárd körüli árajánlattal, jobb műszaki paraméterekkel (kisebb súlyterhelés).

Rövid hezitálás után mégis a kétésfélszer drágább variációt választották. (bár nekik is voltak izmos kapcsolataik, a Hídépítő mint az Szdsz házipénztára verhetetlen)

dowNLoad 2007.06.01. 22:43:17

Az az urban legend megvan, hogy Megyó azért mondott le, mert túl sokat kért az egyik útépítő cégtől, az nem adta meg, erre ő egy olyan céggel akart építtetni, akivel már megegyezett, de ezt már bebukta?
(az építésben aki nem épít, azt simán lesittelném, mert a piramisjátékot is büntetik, lehetne úgy is, hogy nem 15 lépcsőben vannak alvállalkozók, a végén úgyis csak józsibácsi építi az utat mint mindig)
Mint mindenhol itt a nyilvánosság segíthet, pontosan mi is kerül annyiba amennyibe 1km úton???

segabor 2007.06.02. 10:55:46

A korrupció árnyékát elhessegetve most csak a hídra koncentrálnék. Sajna nincs jogsim, de személy szerint már alig várom, hogy átautózhassak rajta (egy cimbora autójában ülve).

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2007.06.02. 15:01:05

Gyerekek. Tóta W után nem értem miért írtok erről, mikor annál úgyis csak szarabbat tudtok. Nem szégyen. Ez van. Írjatok olyanról, amiről még nem írt a Tóta. És ott ki lehet bontakozni. ja, ajánlom a legfrissebb blogbejegyzsését.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2007.06.02. 15:09:00

Az a tutyimutyi cuéta Megyó meg vastagbélrákos volt, és azért. Legalábbis 2002 tavaszán még ez volt a tuti infó, hogy félévig ő, direkt, aztán a rák miatt vége, aztán jön majd a Kovács. És akkor még nem is sejtette senki, hogy lesz majd egy ember, aki face to face lenyomja a felcsúti fáradt jobbszélsőt. (micsoda alliteráció)
amúgy olvassatok jót: csucsuka.blog.hu/
ez most a péhá érték volt, csók

Nomnte 2007.06.03. 02:23:54

Csucsuka te valami előretolt bástyája vagy Tótának?

VIII. Nagyapó 2007.06.03. 10:53:47

A féltudású újságírók legstílusosabbika mindig is népszerű volt a félműveltségű nagypofájú tirpák mindentjobbantudók körében...

Azért olvassatok csak bele csucsuka blogjába :-DDD

A Franka sajnos nagy kudarc-százalékkal dolgozik :-(

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2007.06.03. 16:02:41

"A Franka sajnos nagy kudarc-százalékkal dolgozik :-( "

ja, és képzeljétek, vannak akik még írni se tudnak.

Benedekffy Ajtony 2007.06.03. 21:01:00

Fölépülte előtt miért nem volt ez hír? Tiltakozások? Nem is hallhatott róla az ország, milyen merényletre készülnek a balatoni táj ellen. Mert ha fölmegyünk Csopakon a hegyre, láthatjuk hogy iszonyatosan tönkrevágja a panorámát. De ki a francot érdekel. Két db. blogon, fölépülte után ,,megszellőztetik" amit mindenki tud. Tényleg, ilyenkor hol herényít a Károly? 70-30, meg Balaton? Vagy ez egy közlekedési kérdés és kuss, aki nem ért hozzá?

mozis 2007.06.03. 23:10:22

Az ufi.blog, turul védelmében, twa-t kontextualizálva: tavaly augusztus.
www.ufi.hu/index.php?site=cikkr&c0id=1145&PHPSESSID=be767a4a42...

Zoli (SSDB) 2007.06.04. 01:19:44

minden kezdet nehéz, hát még egy völgyhídé... :) A nagy magyar "valóság" közepette...

tistedur 2007.06.04. 08:18:46

az informátorotok mennyire megbízható? :)
más is volt a háttérben arrafelé..