Gépezet és valóság − kínzó kérdések egy érvénytelen népszavazás után
2016. október 02. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Gépezet és valóság − kínzó kérdések egy érvénytelen népszavazás után

gepezet.jpg

Ami soha nem volt kérdéses a kvótanépszavazáson, az a Nem szavazatok jelentős arányú győzelme. Én is nemmel szavaztam, megírtam, miért: megnéztem a népszavazási kérdést, és a migránskvótáról, a szuverenitási dilemmákról megvolt a véleményem − és megvolt egy éve is.

Ami kérdéses volt, az a részvétel alakulása. Immár biztosra mondható a részvétel 50 százalék alatt maradása, vagyis a népszavazás közjogilag érvénytelen lesz. A többi innentől politika.

És ha innentől politika, akkor tegyünk fel egy kínzó politikai kérdéssort.

Vajon mit jelent az, ha egy politikai, gazdasági és médiahatalma teljében lévő kormánypárt egy számára igen kényelmes témában – mellyel kiszámíthatóan egyetért az ország társadalma is – a téma kapcsán minden lehetséges eszközzel, minden utolsó faluban és felületen (köz)pénzmilliárdokkal kampányol, figyelmen kívül hagyva a kampány hangnemének és üzeneteinek tömegpszichológiai következményeit; mindezt komoly ellenfél és ellentábor nélkül, egy éven keresztül − vagyis az égvilágon minden adott a megtervezett sikerhez ;

de ennek ellenére 

a kezdeményező gyakorlatilag semmit/senkit nem tud hozzáterelni a már meglévő jobboldali/radikáljobboldali táborhoz; az egész országban hallható csatakiáltások és apokaliptikus víziók ellenére az ország többsége ezen a kellemes-átlagos-szürke napon otthon marad; így végül a kezdeményező elbotlik a saját maga által korábban az ellenfél politikai korlátozása érdekében magasra emelt mércében?

Mert jelen pillanatban az egész történet tényleg nem látszik másnak, nem látszik többnek, mint egy durván drága közvélemény-kutatásnak, valamint egy párt kampánygépezeti gyakorlatának két parlamenti választás között.

És mintha az ország valósága kezdene némileg elszakadni a Fidesz valóságképétől. Legyen ez intő jel a gépezetnek.

Addig is itt marad holnaptól egy felkorbácsolt közhangulatú ország, máris sárgulni kezdő, érvényt vesztett plakáttömegekkel Battonyától Nemesmedvesig.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr8811761445

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rajcsányi Gellért: Gépezet és valóság − kínzó kérdések egy érvénytelen népszavazás után 2016.10.02. 22:00:01

Mintha az ország valósága kezdene némileg elszakadni a Fidesz valóságképétől.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herr Stacheldraht Leger 2016.10.03. 09:03:09

@Tündér_Lala: kérdezd a habonygecit meg a többi ösztönös zsenit.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.03. 09:04:35

@Virág et.:

A liberálisok helyében nem lennék, de ez független a konkrét kérdéstől. Sose jó egy agonizáló eszme lovagának lenni.

GNDL 2016.10.03. 09:15:16

@picur3ka: „amikor ti voltatok kormányon, az elmúlt húsz évben többnyire? ”

Ha „mi” csak pár napra kormányra is kerültünk volna az elmúlt évtizedekben, akkor „ti” azóta börtönben ülnétek... jobb esetben, mert a rendszerváltást elszabotáló főkolomposokat minden bizonnyal lámpavasakra aggattuk volna. :)

Mondtam már neked, nem fogok beleilleni a primitív Fidesz-MSZP világképetekbe... én a „harmadik oldal” vagyok.

És akkor most térjünk vissza egészségügyhöz, oktatáshoz, a gazdasági versenyképességének hiányához, a rekord adóterhekhez, a rekord korrupcióhoz... tudod, amiben nyakig vagytok, és amit évtizedeken át leszartatok... „ti”... :)

Tündér_Lala 2016.10.03. 09:19:40

Bárki is volt, aki ilyet terjesztett közöttük, azt simán pofán kellene vágni.
Én csak ma reggel hallottam. Arra céloz, hogy maga a hír hamis ?

tarackos 2016.10.03. 09:20:38

Ha mar erge odaallt a gepezet melle erdekelne vajon az o valosaga milyen viszonyban van a nep valosagaval...;)

tarackos 2016.10.03. 09:23:30

@bircaman maxval szerkesztő: Hulyeseg. A meccset meg kell nyerni, a reszvetelert nem jar serleg!

tarackos 2016.10.03. 09:26:32

@Tündér_Lala: Csak a kozmedia ertesult rola, merget azert ne vegyunk ra...

Bell & Sebastian 2016.10.03. 09:34:50

Hát gyerekek, bib-lib-balfaszok, most mi legyen? Itt már csak jégcsákány segít rajtatok, ha ennyit nyavalyogtok. Kóruskar az ógörög tragédiában:

- A saját jelentéktelenségük bár nyilvánvaló, ez ugribugrival és hangerővel sem ellen-súlyozható (< ógörög humor), fújják a sófárt, amíg élnek, felelnek rá a holtak: - Feszítsd meg íjad, jó Agamemnon, vessződ röptét hős Akhilleusz és Oresztész együtt vigyázza.

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.10.03. 09:40:33

@picur3ka:

Akkor már csak az a kérdés, hogy a demokrata FIDESZ miért épít kuszoberteket a népszavazási folyamatba?

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.03. 09:45:47

@tarackos:

A meccs meg van nyerve a brüsszelitákkal szemben.

A ballibekkel szemben nem lett megnyerve, ez tény.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.03. 09:47:08

@GNDL:

Te vagy Gyurcsány és Soros harmadik segge. Amire te még büszke is vagy. Persze ez a ta bajod...

S=klogW 2016.10.03. 09:49:23

@Tündér_Lala: maga még hiszi, hogy egyik különb a többinél (legalabbis modszerekben)

tarackos 2016.10.03. 09:51:15

@bircaman maxval szerkesztő: Forditva teccik ulni a lovon. A brusszelitakat az eredmeny erdekli az meg nincs. A hazai jobberek meg barmit beszopnak Viktortol, az tenyleg meg van nyerve...

Bell & Sebastian 2016.10.03. 09:59:54

@tarackos: Ezt megcáfolnám, én olvasok igazi újságot is, nem csak proklamációkat és reklamációkat.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 10:03:22

@S=klogW: A teljes, nyugati agymosoda kifordítása a sarkából elég macerás és egy valag pénzbe kerül. Részsikerek már vannak, például a tegnapi választás csócsálása háttérbe szorította még a nemzeti ünnepet is.
Mi a valami, ha nem ez?

Bell & Sebastian 2016.10.03. 10:06:32

Okosan ki volt találva az időzítés, megy a bogár fülébe a németnek, máma ráérnek meditálni az NDK múlton és sötét jövőn.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 10:09:45

Erről jut eszembe, azt a leggecibb ávóst, amelyik Ausztriából írogatott, szépen hidegre tették. Pusszantás a magyar szolgálatoknak érte.

tarackos 2016.10.03. 10:13:43

@Bell & Sebastian: Ervenytelen jeggyel nem engednek be. Ezen nincs mit cafolni. De meg kell varni mit lep a kulvilag. Azon se lepodnek meg ha meg is beengednek :)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2016.10.03. 10:14:43

@bbjnick: "Orbán a választást követő sajtótájékoztatón bejelentette, hogy alkotmányt módosít. Ha ezt népszavazás nélkül teszi, kegyetlenül megtámadták volna itthon és külföldön is."

Fantáziál.
Már eddig is jó néhányszor módosították a bámulatos Alaptörvényt anélkül, hogy a népszavazás elmaradása lett volna a kritikák fő csapásiránya.
Mi több, az Alaptörvény módosítása az Alaptörvény szövege szerint sem lehetne népszavazási kérdés.

@Tündér_Lala: Nem tudom, de ha végtelenül cinikus gazembereket keresünk, a szálak Ibizára vagy az V. kerületbe vezethetnek.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 10:24:32

@tarackos: Ábrándozni mindig lehet. Nem kötelezően tárgyalja a parlament, hanem szabadon választottan, oszt csókolom.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 10:26:56

@Counter: Nem aludta ki magát? Vacsorára nem eszünk babot.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 10:30:06

@Counter: Feltehetnénk azt a kérdést is, vajon Búvár Kund egy szemétláda volt-e, vagy csavaros hős, az eszét és szerszámát tekintve.

tarackos 2016.10.03. 10:36:08

@Bell & Sebastian: Ez ok, azt nepszavazas nelkul is megtehettek volna, eddig se kertek soha semmire a nepszavazast. A masodik keritest is reg bejelentettek. A kulfoldre gondoltam, ott sztem az eredmeny szamit.

(Amig szabad mozgas van az EUn belul loszart er az egesz. Foleg, h tk itt laktak es innen vitte Abdeslam a tenoristakat. Tokosek a tekeseink. Vagy tamogatjuk oket, mint a cocializmusban? Ezen se lepodnek meg.)

Bell & Sebastian 2016.10.03. 10:39:15

@tarackos: Go to > Bbj. megmondása

És még > porfelhő és utasa

Bell & Sebastian 2016.10.03. 10:40:59

@tarackos: Mit ne mondjak erre, nézz csak utána, például hogyan lehet svájci állampolgárságot szerezni, kívülről? Sehogy.

tarackos 2016.10.03. 10:48:54

@Bell & Sebastian: Na igen. Meg azt se tudjuk mit hozott a honositas nevu porfelho. Nagy csond van az ottani visszaelesekrol. Persze a portast mar lecsuktak...;)

Jean Sol Partre 2016.10.03. 10:49:58

@bbjnick: "Ha ezt népszavazás nélkül teszi, kegyetlenül megtámadták volna itthon és külföldön is."

szerintem meg pont így lett támadható. Eddig mondhatta, hogy a közvéleménykutatások alapján a társadalom többsége mellette van, senki nem tagadta volna. Most viszont kiderült, hogy a társadalom többsége nincs mellette.

annamanna 2016.10.03. 12:42:57

@Herr Stacheldraht Leger: valójában Balog a cigányfelelős a kormányban. Úgyhogy szegín Balog, még az ág is húzza. Az ország fő problémái általában Balog problémái, kíváncsi vagyok, meddig marad érinthetetlen. Furcsa, hogy mindenki az oktatás és egészségügy, gyerekvédelem stb lerombolásáról beszél, de senki sem teszi hozzá, hogy Balog, mintha ez az ember nem is lenne miniszter, kiemelt főminiszter, egy összevont minisztérium vezetője; akik a problémákat sorolják, úgy tesznek, mintha Balog egyáltalán nem is létezne. Ez nekem elég furcsa. Hol van már a "Rózsa, gyere ki a hóra!"? Rózsa még támadható, megszólítható, emlegethető személy volt, Balog már nem az. Feltűnő, mennyire nem az.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 12:52:30

@annamanna: Az a tragédia, hogy a haverjaival van telerakva minden, közben katkót nagyítóval sem talál és még álamellnöki ambíciói is vannak / voltak.

Pedig ha valaki fel tud mutatni valami kis eredményt, akkor azok a görög-katolikusok, vagy az erdélyi unitáriusok, a bronzérmet nem adták ki.

Az igazmondás is csak Nyugaton tör rá, mint a hascsikarás, ha lóvé kell és támogatás.

Nem véletlenül a hüm-hümök embere ez, csak mert a disznóságot kihümmögi a paraszt.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2016.10.03. 13:05:12

@annamanna:
Balog csak úgy van. Ott.
A problémák is csak úgy vannak. Itt-ott.
Ez a dolgok rendje, nincs semmi összefüggés.

annamanna 2016.10.03. 13:34:55

@Bell & Sebastian: Az is különös, hogy Gyurcsány milyen lelkesen ötletel azon, hogyan kéne megbüntetni a rosszul szavazó körzeteket: magyaridok.hu/belfold/dk-migransokat-koltoztetne-miskolcra-1049167/
A cigányokkal és migránsokkal való riogatás nagymesterévé képezte át magát ez a velejéig demokrata, miután lecsúszott a további gumilövedékes tömegoszlatásról. Gondolom, az ő torkán meg a fél üveg whiskey-k csúsznak le továbbra is, abból merít ihletet (vagy a pálinkából, mivel mégiscsak magyar, vagy mi a fene).

tarackos 2016.10.03. 13:43:41

@Bell & Sebastian: Inkabb az a tragedia, h egy lelkesz veri szet a szolidaritas amugy sem izmos halojat. Remeljuk jo nagy tuzzel koszonik meg neki a tulvilagon.

nu pagagyí 2016.10.03. 13:45:44

A csőcselékizmus megbukott.

tarackos 2016.10.03. 13:46:41

@annamanna: BAZ-ban volt az egyik legalacsonyabb reszvetel. Nincs miert megbuntetni.

nu pagagyí 2016.10.03. 13:55:09

@bircaman maxval szerkesztő: Mohácson is nyertünk, erről tanúskodik egy korabeli krónikaíró, Habonyi Ibiza Árpád töredékekben megmaradt hősi éneke. Bár a történelemtudomány eddig még nem igazolta vissza a lelet igazságtartalmát, de már készül az alaptörvény preambulumának 120-adik kiegészítése.

Tehéntőgy 2016.10.03. 14:40:20

@annamanna: A Magyar Idők feltesz egy idióta kérdést egy rémhír kapcsán, erre adott válaszában a helyi DK-s arcnak van egy félmondat arról, hogy mégha tényleg kéne Miskolcra migránsokat hozni, akkor sem kéne tábor, hisz sok az üres lakás.
Ebből a Magyar Idők hazudik egy címet arról, hogy a DK migránsokat akar betelepíteni Miskolcra, te meg elhiszed, mert Gyurcsány. A Gyurcsány meg biztos a renitens körzeteket akarja megbüntetni (azzal a sok hatalmával, ami van neki), úgyhogy ezért akarja pont Miskolcra telepíteni a migránsokat, ahol nem érte el a részvétel a 40 százalékot. Teljesen logikus.

Robinzon Kurzor 2016.10.03. 14:40:43

@bircaman maxval szerkesztő:

Ha Gyurcsány egy másfél év múlva tartandó választásban érdekelt (és az előrehozottban nem), akkor most visítva kell azonnali választásokat követelnie. Mert akkor a Fidesz ebbe nem mehet bele, hiszen úgy nézne ki, hogy engedett Gyurcsánynak.

Nem mintha bármelyik segíteni rajta bármennyit is ... csak neked mondom ... mégis, mit gondolsz, Orbán anno 2006. októberében miért adott 72(?) órás ultimátumot az MSZP-nek, hogy váltsák le Gyurcsányt?
Igen, azért, hogy ezt ne tehessék meg.

Tehéntőgy 2016.10.03. 14:41:03

@annamanna: A Magyar Idők feltesz egy idióta kérdést egy rémhír kapcsán, erre adott válaszában a helyi DK-s arcnak van egy félmondat arról, hogy mégha tényleg kéne Miskolcra migránsokat hozni, akkor sem kéne tábor, hisz sok az üres lakás.
Ebből a Magyar Idők hazudik egy címet arról, hogy a DK migránsokat akar betelepíteni Miskolcra, te meg elhiszed, mert Gyurcsány. A Gyurcsány meg biztos a renitens körzeteket akarja megbüntetni (azzal a sok hatalmával, ami van neki), úgyhogy ezért akarja pont Miskolcra telepíteni a migránsokat, ahol nem érte el a részvétel a 40 százalékot. Teljesen logikus.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.03. 14:41:52

"nem látszik többnek, mint egy durván drága közvélemény-kutatásnak"

Ez nagyon gyenge lenne közvéleménykutatásnak, alig derül ki belőle valami. Legfeljebb annyi, hogy könnyen gyűlületre hangolhatók a buta szavazók.

Robinzon Kurzor 2016.10.03. 14:43:06

@Bell & Sebastian:

Sebikém, nagyon el vagy kenődve.
Sokat sírdogáltál?

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.03. 14:46:43

@Robinzon Kurzor:

Így igaz. Gyurcsány profi. De nem diktátor, könnyen megeshet vele, hogy a rajongói komolyan veszik az azonnali választásokat, s aztán már nem állhat le vele. S Orbán meg van olyan profi, hogy belemegy a követelésbe. Aztán az eredmény: bukás Gyurcsánynak.

A 2006-os eset más volt, akkor Orbán biztosan nyert volna Gyurcsány hazugságbeszéde miatt. Bár itt is, jobb volt kivárni, egy 2006-os választáson nem lett volna meg a kétharmada a Orbának.

Gery87 2016.10.03. 15:05:21

Ez a szavazás nem a Fideszről szólt...ez arról szólt hogy mit üzenünk Brüsszelnek, az Uniós elitnek, milyen értékek mellett állunk ki és el akarjuk e dönteni kikkel vagyunk hajlandóak együtt élni:

-továbbra is kussolunk és hagyjuk hogy lefitymálóan Orbán és a Fidesz magánvéleményének és "fasizmusának" kezeljék a migráns ellenességet és retorikát, vagy megmutatjuk hogy EBBEN épp egyetértünk a kormánnyal és mi sem akarjuk őket...."9 millió fasisztázni" meg azért a liberó nyugaton is ciki....és kicsit visszavennének az arcukból!

Szóval aki arra buzdított hogy érvénytelenül vagy igennek szavazzunk az korlátolt, szűklátókörű retardált barom, aki a saját piti pártérdekei szerint buzdít vagy szimplán önerőből hülye.
Pont mint ahogy szerinte Orbánék!
Szánalom.

Ennek a szavazásnak több értelme volt mint a 4 évenkénti "Redvás szendvics vs. Gennyes tus" kérdésnek....
Ez egy valós problémáról szól, mindenkit érintő téma.

De a ballibek ebből is azt szűrték le és kommunikálták hogy "Redvás Szendvics kérdezi, akarje ön hogy..."

Szomorú hogy kevesen mentek el: ebből ugyan az látszik hogy a többség elutasítja a "népvándorlást" és a Brüsszeli dilettantizmust, de sokaknak továbbra is csak a szája nagy és annyira nem képes hogy felemelje a seggét a fotelból...

Reméljük nem utóbbiból indulnak majd ki nyugaton és kezelnek továbbra is bábuként...

Keserű pozitívum azért van benne: az ellenzék megmutatta hogy továbbra is alkalmatlan a nemzeti érdekek képviseletére, pedig Orbán nem tette magasra a lécet....
Szánalmas bagázs!

annamanna 2016.10.03. 15:18:12

@Tehéntőgy: "a helyi DK-s arcnak van egy félmondat arról, hogy mégha tényleg kéne Miskolcra migránsokat hozni, akkor sem kéne tábor, hisz sok az üres lakás."

Nekem mindegy, melyik dk-s mondta, csak azt bizonyítja, hogy a "feri, azt mondták, menj a picsába, valljuk be" pártba a szél összefújta a szemetet.
Fegyveres katonákkal meg kutyákkal kéne őrizni őket egy laktanyában, nem lakótelepi üres lakásokba költöztetni. Háborúból jött katonakorú emberek, egynek sincs papírja, mind Aleppóban született január 1-én. Ha egy magyar állampolgár így nyegléskedne egy igazoltatásnál, megnézhetné magát, pedig itt született, tud magyarul, van szakmája és még nem ölt embert. Ezek meg ki tudja, mit műveltek. Pláne az Abdeslam-gate után ilyet mondani... az illetőt vasvillával kéne megkergetni, minimum.

tarackos 2016.10.03. 15:49:46

@annamanna: Akkor ne arra figyelj amit mond...;)

annamanna 2016.10.03. 16:04:10

@tarackos: "Gyurcsány – szemben a magyar baloldal legtöbb politikusával – political animal. Politikusan él, mondatait úgy fogalmazza meg, hogy azoknak inkább jövő, mintsem jelen idejük van, egy későbbi konkrét cselekvés „vázai" – akárcsak Orbánnál."
"Szemben a baloldali politikusok jelentős részével megszólalásai során kevés jelét mutatja a traumatizált baloldali politikus szerepének. Nem szenved együtt a választóival, sokkal inkább mobilizálni kívánja őket.
Mindezt úgy, hogy elutasítottsága érdemben nem csökken, viszont ő határozottan figyelmen kívül hagyja ezt az „apróságot"."
nol.hu/velemeny/a-gyurcsany-2016-ban-1634545

Bell & Sebastian 2016.10.03. 17:03:15

@Robinzon Kurzor: Igazából most derült csak ki, mennyi az a maroknyi balbiblib, akik ekkorát bírtak kavarni. Inkább az mondható, az egyik sós, a másik paprikás. Mert még mindig túl sok pénzhez juttok, teljesen érdemtelenül. Ezért nincs nekünk.

komolytalan samu 2016.10.03. 17:09:40

Egy éve nincs migráns, de az alatt az egy év alatt is dübörgött a harci dob. A múltra és a jövőre nem lehet a ma indulatait építeni. Hát ennyi történt.

Mivel nagyon csekély esély van arra, hogy a népszavazásnak valódi külpolitikai súlya legyen, ez valószínűleg nem nagy dráma, legfeljebb tóninak szűkebbre húzzák a médiaköltségvetését, figyelmeztetés gyanánt.

De, ha lesz következő migránshullám, és Európa cselekvés helyett megint a töketlenkedéssel és kvóta jellegű pótcselekvéssel bassza az időt, akkor előfordulhat, hogy Merkel ezt a sikertelen népszavazást a kritikus pillanatban Viktor torkának nyomja, a többieknek meg valószínűleg elvette kedvét ezzel próbálkozni. Szóval nem valószínű, de nem is lehetetlen, hogy egyszer ezt még beszopjuk a felelőtlen, csakazértis belpolitikai időzítés miatt.

Nem sokan fogják akkor a fideszt anyázni, de én köztük leszek.

is 2016.10.03. 17:15:59

@picur3ka: "Ki baxta szét az országot? Erről vitát sem lehet nyitni, annyira egyértelmű."

Elso szekhazeladas 1993.
Megfigyelesi ugy 1998.
Elso politikai tisztogatas 1998.
Egyetlen hosszu bajtok ejszakaja 1998.
Kaya Ibrahim 1998.
Elvan a parlament ellenzek nelkul is 2000.
Haromhetes ulesezes 2001.
Keteves koltsegvetes (elso negativ elsodleges egyenleg) 2001.
Ketmillioan vagyunk 2002.
Kokardas valasztas 2002.
Egyetlen ujraszamlalasi hiszti 2002.
Egeszsegugyi reform megfurasa 2006-2008.
Oktatasi reform megfurasa 2006-2008.
Vilaggazdasagi valsag 2008 (ezt csak azert irom ide, mert ezt Gyurcsany-MSZP-nek is szokas felroni a masik oldalrol).
Ugyeszsegen keresztul az igazsagszolgaltatas megcsufolasa, jogallam praktikus megszuntetese. 2010.
Egyparti alkotmanyozas 2011.
AB bedontese 2011.
Magyarorszag kulfoldi ellehetetlenitese 2011-2013.
EU penzek ellopasa (minden eddigi osszegnel nagysagrenddel tobb penzrol beszelunk) 2012-2016.
Rezsiszemfenyvesztes 2014.
Egyetlen partelnok 30 eve, belso partdiktatura, lojalitas mindenekfelett 1993-2016.

Ez Magyarorszag erkolcsi rombadontesenek rovid tortenete. Szerintem sincs ertelme nagyon vitatkozni rola, magaert beszel.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 17:20:16

@is: Egyenesen a Vinszentről? Kissé hézagos és egyoldalú, médiatúlsúlyos Soros-propaganda. Gondos lista.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 17:23:20

@komolytalan samu: Miért nincs itt migráncs, te félkegyelmű? Mert még a régiekkel sem végeztünk. Integrációsan, persze.

is 2016.10.03. 17:33:18

@Gery87: "ez arról szólt hogy mit üzenünk Brüsszelnek"

Aszondja, hogy az en nagyobb csaladomban vannak 28-an. Reszben papiros, reszben ver szerinti szerzodessel kerultunk egymas melle. Mivel ez mar egy nagyobb csalad, termeszetesen nem mindenki szeret mindenkit teljes odaadassal, de sosem felejtjuk, hogy mi azert osszetartozunk, a legfontosabb celjaink kozosek, egymasra vagyunk utalva, es job a bekesseg, mint az orokos perpatvar.

Legalabbis igy volt ez nagyon sokaig, mig az egyik unokaocsem kamaszodni nem kezdett. Ugy 6 eve. Azota o egyfolytaban terrorizalja a csaladot, apanazst, azt nagyon akar, es kovetelodzik, de ugy egyebkent odaszar az asztalra, mindent jobban tud, es eroskodik, hogy ot a csalad tamadja, meg majd o megmutatja, meg neki aztan senki semmit, es a csalad cask ne beszeljen semmit, mert majd o eldonti maga, es az less, es punktum. Tegnap rendezett is valamit a szobajaban, amit o 'nepszavazasnak' hiv, es ma jon valami papirral, hogy megszavazta, hogy majd o eldonti, hogy a csalad mit tehet, meg mit nem.

Kicsit furcsan nezunk a gyerekre, mert meg kamaszhoz merten is tulsagosan megorult. Oszinten, kezd a tokunk tele lenni vele. Megcsak nem is keres, csak viszi a penzt, semi hasznosat a csaladhoz nem ad hozza, de pofazni, azt tud. Most eppen vannak fontosabb dolgok is a csaladban, ezert nem erunk ra vele foglalkozni, de lehet, hogy egyszer konkretan visszaterunk ra. Kibasszuk, vagy megfegyelmezzuk. Bizonyos alapveto szabalyokat, amiket 27-en betartanak, neki is be kell tartan, nem fogunk ugy ugralni, ahogy o egyedul elkpzeli. barmennyire is kiralynak erzi magat a szobajaban egyedul.

Pelso.. 2016.10.03. 17:40:37

@Bell & Sebastian: Amennyiben maroknyi a ballib, hát innentől fogva nem lehet folyamatosan velük érvelni, befolyásukat emlegetni, stb, hisz egyszerűen elfogyott a (oly sok mindenre) hivatkozás alap. Nem lennék azok helyében, akik már jó ideje ebből éltek.

is 2016.10.03. 17:41:29

@Bell & Sebastian: ugyan mar. szedett-vedett, ahogy kifut az ember ujja alol, nem erdemel dicseretet. mindenki tudja, es kivulrol fujja maga is, legfeljebb elhazudja maganak, mert valamiert neki igy jo, hazugsagban elni.

persze, hogy egyoldalu, az egyik oldalt sorolja. a masik oldalt itt vagy huszan soroljak, tele a serpenyo vele. a kerdes nem az, hogy a masik oldal lepett-e geciket - persze, hogy lepett. a kerdes az, hogy ki tett ra mindig meg egy lapattal, es ki kovetett csak. az egyetlen fo peldaval elve: amikor az 1994-es parlamentben az ellenzeknek nem volt egyharmada, mit csinaltak a kormanypartiak? csak nem adtak nekik egyharmadot? es a 2010-es parlamentben mi tortent ugyanilyen helyzetben? csak nem elkezdtek parasztkodni? nyilvan a kovetkezo fordulasnal a FIDESZ is megkapja majd ugyanezt, de akkor ne tessek majd sirni, hogy veluk milyen geci a kormany: 2010-ben a FIDESZ kezdte, ezt vessuk fel vastagon a tortenelemkonyvekbe.

Tehéntőgy 2016.10.03. 17:43:24

@annamanna: Épp csak azt vagy képtelen felfogni, hogy Miskolcra semmiféle menekülttábort nem akart felállítani senki. Betelepíteni sem akart senki senkit. Pár helyi rémhírből írt a Magyar Idők a végkampányban egy hisztériacikket. Látod működik is, te már arról deliráltál baromságokat, hogy Gyurcsány hogy akarja a migránsokkal megbüntetni Miskolcot. A következő debil majd hozzátesz még valamit.
(Ugyanezt előadták egyszer már pepitában Szegeddel, meg előtte Mórahalommal is.)

annamanna 2016.10.03. 17:49:16

@Tehéntőgy: téged idézlek: "a helyi DK-s arcnak van egy félmondat arról, hogy mégha tényleg kéne Miskolcra migránsokat hozni, akkor sem kéne tábor, hisz sok az üres lakás."

Ne akard már rám fogni, hogy én találtam ki, mert ezt te írtad és nem én.

Tehéntőgy 2016.10.03. 18:17:38

@annamanna: Oké, utoljára próbálom elmagyarázni.

1. Lokális suttogópropagandás rémhír: menekülttábor lesz Miskolcon, ha begyönnek a kvótamenekültek, meg ha nem jön össze a népszavazás, jaj.
2. A Magyar Idők ezzel a baromsággal fárasztja a a helyi DK-st, természetesen pontosan tudják, hogy nem lesz semmi ilyesmi, de kell a sztori a népszavazási kampány aznapi rémhírének.
3. Fazon nekiáll elmagyarázni, mint a debileknek, hogy ez nem igaz, és egyébként is, ha kvótamenekülteket kapna a város, azokat nyilván nem táborba tennék, hanem adnának nekik az üresen álló lakásokból.
4. Magyar Idők rácuppan erre a mondatára, már kész is a cím, hogy a DK migránsokat akar telepíteni Miskolcra. Te meg elhiszed. (Mondjuk ha fél percig gondolkoznál, akkor tudhatnád mekkora baromság ez, hiszen hogy telepíthetne egy ellenzéki párt magyar városokba migránsokat? De hát nem gondolkozol, mert jajj, katonakorú férfiak, meg Abdeslam, meg Gyurcsány, meg whiskey.)

Robinzon Kurzor 2016.10.03. 18:24:26

@bircaman maxval szerkesztő: "öngólja lett volna a 4., akkor most ő lenne az akit leginkább szapulnánk. Szerintem"

Orbán nem választást követelt 2006-ban, hanem hogy az MSZP rúgja ki Gyurcsányt.
Ami valószínűleg meg is fordult a fejükben, van ebben ott rutin.
Orbánnak ez nem volt érdeke, mert nem kicsit akart nyerni 2007-ben, hanem nagyot 2010-ben.

A lényeg: ha a másik oldal követeli, akkor nem lehet meglépni, csakazértsem, mert az olyan, mintha behódolnánk neki.

Gyurcsányt Orbán betonozta be még 3 évre, méghozzá pont azzal, hogy a lemondását követelte.

Robinzon Kurzor 2016.10.03. 18:28:46

@Bell & Sebastian: "Miért nincs itt migráncs, te félkegyelmű? Mert még a régiekkel sem végeztünk. Integrációsan, persze."

Igen, ez nagyon életszerű levezetés.

Tekintget Abdul Kelenföldnél balra-jobbra, hogy akkor itt megálljék-e már, de aztán azt mondja: Allah szakállára, ha itt még olyan sok a régi migráns, hogy elmegyek inkább Németbe!

Csakis így történhetett.

annamanna 2016.10.03. 18:39:13

@Tehéntőgy: te meg azt nem akarod megérteni, hogy ez a lényeg: "Fazon nekiáll elmagyarázni, mint a debileknek, hogy ez nem igaz, és egyébként is, ha kvótamenekülteket kapna a város, azokat nyilván nem táborba tennék, hanem adnának nekik az üresen álló lakásokból."

Azt mondja, hogy NEM KELL TÁBOR, MERT OTT VANNAK A LAKÓTELEPI LAKÁSOK.

Olyan migránsokat, akik egy kibaszott szót se tudnak magyarul, nincs jövedelmük, és annyit lehet tudni róluk, hogy Mohamednek hívják őket, és Aleppóban születtek január 1-én.

Namost aki ezt állítja, az megérdemelné, hogy tartósan egy lakásban éljen velük, ragasztószalaggal összekötve, bezárva a fürdőbe, ahol a szerencsétlen menekültek harapdálják a valagát.
index.hu/kultur/2016/10/03/fegyveres_rablas_aldozata_lett_kim_kardashian_parizsban/
velvet.hu/gumicukor/2016/09/28/feneken_harapta_egy_ferfi_kim_kardashiant_egy_parizsi_etterem_elott/

Igaza van annak, aki ezt írta: "Azok a politikusok, akik magyaroknak vallják magukat, de mégsem azok, beférkőztek Magyarország belügyeibe, és miképpen a rák felemészti az ember belső szerveit, úgy ezen emberek bomlasztják belülről Magyarországot. Gondolok itt azokra a pártokra, akik nemmel szavaztak a külhoni magyarokra, és most igennel szavaztak az idegenekre (...) Ti vagytok Magyarország RÁK-ja"

tarackos 2016.10.03. 19:45:32

@annamanna: viktor mondta azt, h ne arra figyeljenek amit mond. Erre utaltam. Ez magyarul azt jelenti, h hazudik. Ezzel Feri pont ott van, ahol lennie kell.

A parjat viszont eltetik 3 millioan...

Tehéntőgy 2016.10.03. 20:13:09

@annamanna: "Olyan migránsokat, akik egy kibaszott szót se tudnak magyarul, nincs jövedelmük, és annyit lehet tudni róluk, hogy Mohamednek hívják őket, és Aleppóban születtek január 1-én. "

Te jó ég... Nem. Arról a teoretikus esetről volt szó, hogy a _kvóta alapján_ Miskolcra kerülő menekültekről lenne szó. Vagyis értelemszerűen olyanokról, akikkel szemben Magyarország lefolytatta a menekültügyi eljárást, átestek titkosszolgálati szűrésen is, és ezek után megkapták a menekültstátuszt, vagy az oltalmazotti státuszt.
Miért is kéne ilyen embereket ebben az elképzelt helyzetben Miskolcon valamiféle táborba zárni? Azért, mert a te fantáziáidban mindenféle álnevű Mohamedek meg seggharapások szerepelnek?

komolytalan samu 2016.10.03. 20:16:36

@Bell & Sebastian: Ne bomoljon! Azért nincs migráns, mert nem vagyunk nekik célország. Ez a jelen helyzet. Örüljünk neki! Ez idővel persze változhat, de amíg az EU tagjai vagyunk a már itt lévők helyzetét nem tudjuk befolyásolni (szabad költözés, munkaerőáramlás, ilyesmi). Ez meg a realitás.

A kérdés az, mit csinálunk, ha újra megindul a tömeg. Egyelőre Európa nem áll készen erre, pedig Erdogan bármikor bedobhatja szaros törülközőt. Ez meg a baj.

Mert ha bedobja, és Merkel nem vállalja fel Európán belül azt, amit most a törökökkel végeztet el, akkor a kvóta megint előkerülhet, nekünk pedig gyengébb ütőkártyánk lesz nemet mondani, mintha élesben, átvonuló tömegekkel a nyakunkon ment volna le a népszavazás, amikor különösebb plakátolás nélkül is elment volna 50+ százalék. Azaz lett volna egy legitim, kimagyarázhatatlan, elkenhetetlen nem, ami már nem zsírozható le csak úgy a páneurópai alkudozások keretében. Plusz még példa is lenne a többi eu ország előtt.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 21:41:05

@komolytalan samu: Nem értek egyet. Nem adják fel, nem lesz vége soha és még szakítás árán is fenn kell tartani a státuszt.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 22:13:04

@is: Tegyük azt is hozzá, ha megszakad a lánc, akkor az üzenet nem elküldőjét nagy szerencsétlenség éri, mint például John Doe amerikai villanyszerelőt, aki otthon hagyta a blankoló fogóját, ezért a fogával volt kénytelen tépni a szigetelést.

Szóval, ez a kvázi-demokrácia nagyon nem jött be, szerencsére sosem voltam a híve.

Bell & Sebastian 2016.10.03. 22:21:20

@bircaman maxval szerkesztő: Melyik párt nem médiafelfújt? Hány tagja van a Fidesznek? 30 ezer? No, ezért kellene felsőház, nehogy kitörjön a kollektív őrület a pártokon, aminek hatása alatt kezdik azt hinni, hogy 300 ezren vannak, utána 3 milliónyian, ez a végén már 15, aminek az átlépését csak a szerénységük tiltja.

picur3ka 2016.10.03. 23:15:06

@is:

Ez a Mitloptokti szocialista weboldal egy új változata?

Mert megjósolom neked, ugyanannyit ér, lásd választási eredmények utána, 2010. Jól megnevetteti az embert, az biztos.

picur3ka 2016.10.03. 23:17:58

@komolytalan samu:

"Egy éve nincs migráns,"

Bár az Úr szólna belőled! De mivel ez múlt idő, sajnos, biztosra tudjuk, hogy nem igaz. A többit innentől már nem kell olvasni, nyilván.

picur3ka 2016.10.03. 23:22:17

@Robinzon Kurzor:

Hogy ókumláltad ezt a sok okosságot ki?

picur3ka 2016.10.03. 23:25:12

@Pelso..:

Te most ezeket a népszavazással próbálod logikai összefüggésbe állítani?

Mennyi az IQ-d?

picur3ka 2016.10.03. 23:29:44

@Bell & Sebastian:

Nagy köszönet és hála, ha így van. De már a halál torkában volt amúgy is.

annamanna 2016.10.03. 23:53:57

@Tehéntőgy: "Miért is kéne ilyen embereket ebben az elképzelt helyzetben Miskolcon valamiféle táborba zárni?"

Már leírtam: "Ha egy magyar állampolgár így nyegléskedne egy igazoltatásnál, megnézhetné magát, pedig itt született, tud magyarul, van szakmája és még nem ölt embert."

"Olyan migránsokat, akik egy kibaszott szót se tudnak magyarul, nincs jövedelmük, és annyit lehet tudni róluk, hogy Mohamednek hívják őket, és Aleppóban születtek január 1-én."

Ilyen emberek hogy lennének képesek önfenntartásra egy magyar lakótelepen?

SEHOGY.

Nem tudnák fenntartani a lakást, mert nincs jövedelmük; nincs szakmájuk, nincs nyelvtudásuk, még a bolti áruk címkéjét sem képesek elolvasni, totálisan magatehetetlenek.

Ha pedig képtelenek az önfenntartásra, képtelenek a beilleszkedésre, akkor NINCS HELYÜK EGY LAKÓTELEPEN.

Ez világos?

picur3ka 2016.10.04. 01:15:58

@GNDL:

De csúszós vagy! Szóval, ki, mi vagy te? Mert a baloldal volt többnyire kormányon a húsz év alatt, amikor mindet szétbaxtak. Az általad említett tárcákon előszeretettel, szinte mindig liberálisok.

picur3ka 2016.10.04. 01:19:33

@GNDL:

"Ha „mi” csak pár napra kormányra is kerültünk volna az elmúlt évtizedekben, akkor „ti” azóta börtönben ülnétek... jobb esetben, mert a rendszerváltást elszabotáló főkolomposokat minden bizonnyal lámpavasakra aggattuk volna. :)"

Hiába, az ország népét nem érdeklik a gyilkolószós diktátorok. Ez van.

"Mondtam már neked, nem fogok beleilleni a primitív Fidesz-MSZP világképetekbe... én a „harmadik oldal” vagyok."

Én meg az Ötödik Elem.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 05:47:17

@Bell & Sebastian:

A ballibáknál az "igazi jobboldal" azt jelenti: ateista, homokos, s elnyomja a munkásokat.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 06:00:16

@Robinzon Kurzor:

Lehet, hogy igazad van ebben. Mindenesetre ez nem ilyen egyvonalú játék azért. Gyurcsány már nem is követeli a választásokat, azaz rájöhetett, hogy ez csapda lenne számára.

Pelso.. 2016.10.04. 06:13:01

@picur3ka: Szó nincs logikai összefüggésről. A célzás mindössze arra, hogy amennyiben számban és persze befolyásban alig mérhető a ballib, hát egy fő ellenféllel (ellenségképpel) kevesebb. Bizony, ha valami nincs, akkor nincs, vizuáld, menni fog.

maroz 2016.10.04. 06:34:16

@picur3ka: Ez a "harmadik oldal" többnyire valami olyasmi szokott lenni, amit azok választanak, akiknek az igazsága a gyakorlatban is és az elméletben is megbukott. Kell létezni valami harmadiknak is, amiben mégiscsak igazuk van. Csoda, hogy a végén meg is találják a maguk "harmadik oldalát"?

Vicc a harmadik oldalról:

-Osztán mit vártok, fiút, lányt?
-Nekünk mindegy, csak egészséges legyen!!!
...
-Na, megszült az asszony?
-Igen!!!
-És egészséges?
-Az!
-Na de fiú-e vagy lány?
-Azt az orvosok még nem tudták eldönteni.

Tehéntőgy 2016.10.04. 08:34:53

@annamanna: Te direkt játszod az idiótát, ugye?

Bell & Sebastian 2016.10.04. 10:29:34

@bircaman maxval szerkesztő: Biztosan van ilyen is, a fejre ejtett szekcióban. A fasiszta-, falangista-, nemzeti-szocialista triász meg a barátjuk, mint Mohamed gazdag özvegyasszonya mellett a még három, májra kényszer-hizlalt gida.

annamanna 2016.10.04. 11:08:42

@Tehéntőgy: Furcsa, hogy ezt írod, mert most egész konkrétan magadról beszélsz, ez egy kristálytiszta projekció.

komolytalan samu 2016.10.04. 12:50:48

@Bell & Sebastian: A migránsok? Persze, hogy nem adják fel. De akármekkora tömegről beszélünk, fegyvertelenek. Ha Európa akarja, le tudja zárni a határokat. Ez kizárólag elhatározás kérdése.

A Földközi tengeren is csak az az akadálya, hogy Líbiában káosz van, nincs hatalom, ami ellenőrzi az országot (megy is a folyamatos egyeztetés, nyomásgyakorlás hogy végre kiegyezzen a líbiai egység kormány a tobrukival ). Ha lesz, akkor Európa lefizeti, ahogy lefizeti Tunéziát és Marokkót is, ahonnan most sem jutnak át.

Az európai kormányok (beleértve a franciákat, spanyolokat és az összes álszenteskedő köcsögöt) sokkal pragmatikusabbak, mint a Fidesz leírja, csak az imázsuk, a sajtó és a balos lelkiismeretmozgalom miatt ezt nem szeretik nagy dobra verni, inkább csendben intéznék a véres részleteket.

Az egyetlen kockázat Merkel, és Erdogan.
Merkel most a politikailag kényelmesebb, de biztonságpolitikailag kockázatosabb török megoldást választotta, ami addig jó, amíg Erdogan úgy akarja.
Ha Erdogan borít, és Merkel nem vállalja fel a tömegek megállítását Európán (!!!) belül, abból baj lehet.

Ha ez bekövetkezik, szerintem egy ponton túl a többi európai ország le fogja szarni a német tehetetlenséget, vagy a németek kirúgják Merkelt, és lesz határzár, meg különleges státusz a kisázsiai görög szigeteknek (azaz ott felfüggesztik az automatikus menekültjogot).

Ha mégis tehetetlenség és káosz lesz Európában, akkor érdemes elgondolkodni, hogy nekünk így megéri e az EU-n belül maradni. De addig még sok ha elfolyik a Boszporusznál, majd akkor keljünk át ezen a problémán, ha odaértünk, vagy látjuk, hogy elkerülhetetlen a döntés.

komolytalan samu 2016.10.04. 13:19:59

@picur3ka: Te most miről beszélsz tulajdonképpen?

picur3ka 2016.10.05. 01:22:13

@komolytalan samu:

Egyértelmű, vagy nem?

Nincs migráns, persze. Nézd meg Afrika demográfiáját, vagy az afrikai partokon sorakozókat.

komolytalan samu 2016.10.05. 10:53:30

@picur3ka: Magyarországon most nincs. Esetleg mégis érdemes elolvasnod, amit írtam, hogy ne szellemekkel harcolj. Általában is érdemes, mielőtt.

Herr Stacheldraht Leger 2016.10.05. 20:10:52

@annamanna: balog-ot szimplán azért nem bacctatják, mert időközben rájöttek a zemberek, hogy tollbokréta a bácsi bárminemű érdemi döntés v. ráhatás nélkül.

Bell & Sebastian 2016.10.05. 20:33:52

@komolytalan samu: Ezzel szemben a valóság az, hogy Líbia nem hajlandó visszafogadni senkit azok közül, akik bizonyíthatóan a partjainál szálltak csónakba, onnan indultak.

A Frontex és az önkéntes mentőhajók felveszik az utasokat félúton, csónakok vissza a következő fordulóért, ahelyett, hogy a csónakokat elsüllyesztenék, az embereket visszavinnék a startvonalra.

Ezzel a módszerrel annyit lehet elérni, hogy egyszer csak dudorodni kezd a kontinens oldala, miután telehordták velük, a kriminális elemeket pedig szétosztják minekünk, végső esetben ukrajnai táborokba.

Nem látom be, hogy egy negatív Adolf mitől lenne jobb egy pozitívnál?

Bell & Sebastian 2016.10.05. 20:37:54

@Herr Stacheldraht Leger: Balog alig párszor rosszabb csak egy filoszemitánál, nagyon jó vásár volt, bárki is találta az ebay -en.

komolytalan samu 2016.10.05. 21:38:50

@Bell & Sebastian: Persze, hogy nem hajlandó. Az egyik kormány szerint a másik területéről indult, a másik szerint meg egyikéről sem. Valószínűleg a csempészek is lefizetnek egy csomó állami tisztviselőt, ha azok nem éppen részesedésre hajtanak az üzletben.

Amíg ott nincs állam, addig ez így lesz. Most még lefizetni sem érdemes őket, mert még akkor is a másikra tudják kenni a disznóságokat. Ha lesz egy hatalom, akkor lehet kezdeni valamit. Lefizetni azokat, akik döntenek, meg az államot kistafírozni némi támogatással. Ezt csinálják Marokkóban, ami két köpésre van Gibraltártól és Spanyolországtól. Évi 6-8 ezer ember jut ott át, nem 150 ezer, mint Líbiából.

A frontex meg az egész menekült/migráns elbírálás ensz és európéer sablonok szerint megy. Máltán, Szicilián, Calabriában partot érteket és a hajóról kimentetteket sem hajítják vissza, mert botrány lenne belőle, azt meg nem vállalják fel. Ez amúgy is az egész európai megoldás alapja: európán kívül megdögölhet mindenki, de ha ideér, hirtelen mindene lesz. Jogai, támogatása. Aztán csodálkoznak, hogy mindenki ide akar jönni.

Ezért intézteti minden európai ország afrikában meg ázsiában az összes ilyen ügyet. Nevetséges és cinikus? Az. Amíg nem szakad rájuk az ég, így fogják csinálni.

Bell & Sebastian 2016.10.05. 22:39:43

@komolytalan samu: Jaja, úgy működik a rendszer, mint egy óriási mágnes, ami önmagát gerjeszti. A mi oldalunkon pedig dobáljuk a pénzt egy feneketlen kútba.

Tudatos destabilizálásnak nevezik az ilyet, nem humanitárius fellépésnek.

picur3ka 2016.10.05. 23:33:57

@komolytalan samu:

Persze, a kiskunhalasi stb. táborban meg szellemek támadják a rendőrséget. Sőt, no-go zónák sincsenek. Ki ne találd, hogy cigányok sincsenek, mert magamhoz nyúlok.

picur3ka 2016.10.05. 23:38:09

@komolytalan samu:

Elolvastam, mert ilyen meggyőzhető vagyok, de semmi értelme nem volt.

1. semmi újat nem mondtál

2. a végső következtetéssel nem értek egyet, inkább butaságnak nevezném

annamanna 2016.10.06. 02:30:38

@Herr Stacheldraht Leger: Na jó, de Hoffmann Rózsának nagyobb hatalma volt? Nyilvánvaló, hogy nem, mégis kihívták a hóra, név szerint támadták. Czunyinét is, pedig az is csak beosztott volt Balog alatt. Ezen a fickón meg úgy keresztülnéznek, mintha üvegből volna. Vagy másképp szólva - olyan óvatosak vele, mintha üvegből volna. Ha Hoffmann Rózsát meg Czunyinét nem kímélték, akkor Balogot miért?
Talán az az oka, hogy mindenki meg van győződve róla, hogy Balog lemondása után már csak az özönvíz jöhet. Bárki váltja, az is összeomlik, ami jelenleg még működik.
És/vagy esetleg azért, mert az EMMI alá tartozó (ne felejtsük, jórészt női munkavállalók) ilyennek látják: www.youtube.com/watch?v=rNjZmT2Y-sI#t=04m32s "Kérem, ő egy igen finom, privát úriember. A nagyságos úr mindig tartózkodó volt. Talán túlságosan is." "Olyan nyugtalan volt szegény. A lelke, a szelleme... sokat szorongott. És csak én tudtam megnyugtatni. És az örömhír!"
Na jó, azt hiszem, a saját érveimmel teljesen meggyőztem magamat, úgyhogy a jó Isten álgya és tarcsa meg Balog miniszter urat. 4cdn.hu/kraken/image/upload/s--fHvJnXLK--/6nZjbcVDEA7u1ELoos.jpeg
www.youtube.com/watch?v=Zi78nCjorAM
süti beállítások módosítása