Ria! Ria!
2016. június 18. írta: tempetőfi

Ria! Ria!

szalai.jpg

Emberemlékezet óta nem izgultam ennyire.

Az Eb kezdetekor csak azért imádkoztam, hogy legalább egy gólt rúgjunk, akárkinek, tőlem 8-1 is lehet, de az az egy, az legyen, ne jöjjünk haza rúgott gól nélkül.

Nem hittem a nemzeti tizenegyben, nem hittem a fociban, lám, a Barca is kiesett a BL-ből, a világvége már rég elkezdődött, csak.

Amikor megvertük az osztrákokat, aszontam, ennyi, részemről az Eb bé is van fejezve, hazajöhettek, fiúk, köszönök mindent, lemondom a tévéelőfizetést, amúgy is csak az Eb miatt hosszabbítottam.

Helyreállt a világ rendje, van jövő, az örök világosság fényeskedik nekünk, a Nagykörúton a farkas együtt ünnepelt a báránnyal, ilyenek.

Most meg. Ajj. Körömrág, véresre kaparja az agyam az óra percegése.

Hajrá, magyarok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr558821032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GNDL 2016.06.18. 17:03:38

Én jobban izgulok azért, hogy a Rogánra és Habonyra, Orbán két legközvetlenebb korrupt talpnyalójára tett minapi igen komoly terhelő vallomás eléri-e majd az ifjúfideszesek ingerküszöbét... valaha is, nem csak ebben a kormányzati ciklusban... :)

Pedig ha valóban a magyaroknak szurkoltok, akkor néha úgy is kéne viselkednetek...

Bell & Sebastian 2016.06.18. 17:28:48

Beállhatnál melléjük harmadiknak, aranyom, Ájszlándon gejzírt kiáltani a turistáknak, ha eljöve az ideje.

Veridicus76 2016.06.19. 03:35:06

@GNDL: EB van. Menj a picsába!

Veridicus76 2016.06.19. 03:35:46

@GNDL: A roppant hiteles Portik barátoddal együtt.

GNDL 2016.06.19. 08:30:53

@Veridicus76: Ha EB van akkor Rogán és Habony megúszhatják?! És én menjek a picsába, te erkölcstelen szardarab?! :)

Sir Galád 2016.06.19. 09:55:05

Hát nem vagy valami optimista.

Herr Stacheldraht Leger 2016.06.19. 09:56:07

@GNDL: a fociban egyelőre a labdát és nem politikusokat rugdosnak.
süti beállítások módosítása