Hazudni hazai pályán – Uj Péter, a születésnapos 444 és a baráti sajtó
2016. május 10. írta: TuRuL_2k2

Hazudni hazai pályán – Uj Péter, a születésnapos 444 és a baráti sajtó

uj_peter_444_szuletesnap_560.png

Születésnapi interjút adott a Kreatívnak Uj Péter, a 444 főszerkesztője. A három éve indult lap alapítójával készült beszélgetést akár a köztévé is készíthette volna tetszőleges Fidesz-politikussal – vagy a fénykorát élő Nap-kelte az MSZP vagy az SZDSZ bármely jeles képviselőjével. Ehhez hasonló feladatokkal kellett megbirkóznia az interjúalanynak:

  • Melyik anyagokra vagy a legbüszkébb az elmúlt három évből?
  • A 444 megváltoztatta a tartalomelőállítási szokásokat?
  • Nekem kívülről úgy tűnik, hogy a 444 mint orgánum, gyűlöletcéltáblává vált.


Becsúszott azért egy – a 444 indulásának pénzügyi hátterére vonatkozó – félkemény kérdés is, ezt a válasszal együtt érdemes idézni:

Még a tervezés fázisában a Kreatívnak azt mondtad, hogy »az induló lap hátterét egyelőre magánbefektetők biztosítják, úgynevezett FFF pénzről van szó, Friends, Family, Fools, klasszikus start-up befektetési forma.«

2014-ben, kábé egy évvel az indulás után fél millió dolláros tőkebevonással húszszázalékos tulajdonrészt vásárolt a Magyar Jeti Zrt.-ben a Digital News Ventures nevű amerikai befektetési alap. Ez az alap az MDIF (Media Development Investment Fund) részeként működik, meglepő módon általában média- és technológiai vállalkozásokba fektet, jellemzően korai stádiumban.

Mindenképpen szerettünk volna külföldi befektetőt bevonni, mert az indulás, a sajátosan maffiásodási tüneteket mutató piacon elég viharosra sikerült. Elég heves, és egyébként a köztörvényes bűncselekmények körébe tartozó támadások érték a cégünket, ezért törekedtünk arra, hogy legyen külföldi tulajdonos is. Hogy az adhat valamilyen biztonságot, védettséget. Az MDIF-et azért választottuk, mert kifejezett küldetése, hogy támogassa az újságírók, szerkesztők autonómiáját, befektetési politikája általában kedvez a szerkesztőségek tulajdonszerzésének. Korábban egyetlen ismert médiabefektetésük volt a régiónkban: a SME című szlovák, jobbközép politikai napilap, amelyik Vladimir Meciar kormányzása alatt elég komoly támadásoknak volt kitéve a hatalom részéről.”

Hát nem mesteri? Politikusok is megirigyelhetnék:

  • a kicsit is kellemetlen kérdést (miből?) nem válaszolja meg, 
  • a válaszból is kimarad az, ami kevésbé hangzik jól,
  • sőt, egy egzakt hazugság is belefér.


Valójában Uj itt azt ismétli, amit már két éve is leírt Van egy új kisebbségi tulajunk című klasszikusában. Hirtelen nem is tudok másik példát mondani, ahol főszerkesztő ilyen nyíltan, ilyen tényszerűen hazudott volna saját olvasói szemébe: „Az MDIF-nek egyetlen ismert médiabefektetése volt a térségben: a SME című szlovák, jobbközép politikai napilapban volt tulajdonrészük. (Azóta eladták.)”

Az MDIF-nek nem a SME volt az egyetlen ismert médiabefektetése a térségben, a Magyar Narancsba is beszálltak, kétszer is – egyszer 2000-ben, egyszer 2012-ben, és a mai napig ők finanszírozzák a független hetilapot. Ezt természetesen mindenki tudja, aki egy kicsit is ismeri a magyar médiapiacot, 2000-ben a Kreatív is egyértelműen Soros-befektetésként számolt be az akkor még MDLF (Media Development Loan Fund) néven futó alap tulajdonszerzéséről, a jelenlegi tulajdonviszonyok pedig a Narancsot kiadó Magyarnarancs.hu Kft. aktuális cégkivonatából is világosan kiolvashatók:

1/39. Media Development Investment Fund Inc.
US-10011 New York, West 20th Street 37. suite 801. ép.
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási szám: F990316000038
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási hatóság: State of New York Department of State
Kézbesítési megbízottja: Bálint, Kállai és Kende Ügyvédi Iroda
1118 Budapest, Villányi út 47.
A tagsági jogviszony kezdete: 2012/03/08
A változás időpontja: 2013/05/30
Bejegyzés kelte: 2013/08/26 Közzétéve: 2013/09/12
Hatályos: 2013/05/30 ...

Az MDIF 444-es befektetése óta a független és kritikus sajtó egyetlen alkalommal sem említette, hogy ugyanaz a szervezet finanszírozza a 444 és a Magyar Narancs működését, azt meg pláne nem, hogy itt bizony a legnagyobb – kétségkívül nem lokális, hanem globális – magyar oligarcha, Soros György pénzéből megy a foci. Érdemes megnézni a Kreatív archívumát, ahol az elmúlt két évben egyetlen alkalommal sem említették azt a mellékes információt, hogy ez az amerikai befalap bizony nem egy médiapiaci cápa, hanem – mint az bemutatkozásukban is olvasható – egy nempiaci, jótékonysági szereplő: 

„MDIF is a New York-registered not-for-profit corporation with 501(c)(3) public charity status.”

A 444 és a baráti sajtó is nagyon jól tudja, hogy amerikai befalapok a lehető legritkábban működnek nonprofit formában és rendelkeznek jótékonysági státusszal New Yorkban, azaz az MDIF nem befektet, hanem támogat.

És hogy honnan lehet tudni, hogy az MDIF a Soros-hálózat része?

  • az alap Soros pénzéből jött létre;
  • 2005 és 2009 között az MDIF (akkor még MDLF) kapta a legtöbb, több mint 15 millió dollárnyi támogatást a Soros-féle Open Society Institute-tól;
  • egyik vezetőjük, Marie Nemcova, a 444 kiadójának az MDIF által delegált egyik igazgatósági tagja 1994-től 1998-ig a prágai Soros-alapítvány programigazgatója volt, amit az MDIF kedvéért hagyott ott.


Tehát, hogy bulletpointokban is meglegyen, a 444 és a baráti sajtó két éve nem terheli olvasóit a következő mellékes információkkal:

  • az MDIF nem piaci alapon működő befektetési alap, hanem egyéb szempontok szerint döntő nonprofit szervezet;
  • az MDIF a Soros-hálózat része, az Open Society Foundation egyik legnagyobb támogatottja;
  • a 444 kiadójának egyik vezető tisztségviselője, Marie Nemcova a Soros-alapítvány prágai programigazgatója volt, mielőtt az MDIF-het került volna;
  • az MDIF-nek nem a 444 az első befektetése Magyarországon, hanem a Magyar Narancs, ahol legutóbb – a sors iróniája – éppen Bodoky Tamásék kiszorítására használták fel a Soros-dollárokat.

 

*

Illusztráció: 444

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr458671728

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Balogh Ákos Gergely: Hazudni hazai pályán – Uj Péter, a születésnapos 444 és a baráti sajtó 2016.05.10. 08:26:01

Miért szégyen, ha ugyanaz a Soros-alap az egyik tulajdonosunk, mint a Magyar Narancsnak? Mióta rendelkeznek jótékonysági státusszal az amerikai befalapok? Miért nem szembesítette mindezzel a baráti sajtó az elmúlt két évben a rendkívül magas erkölcsiségű…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.10. 08:24:00

Szerintem jó, hogy van ilyen lap: az ember így könnyedén megtudja miben mesterkedik Soros és más magyarellenes erők.

Conchobar 2016.05.10. 08:54:16

"az induló lap hátterét egyelőre magánbefektetők biztosítják, úgynevezett FFF pénzről van szó, Friends, Family, Fools, klasszikus start-up befektetési forma." - Akkor most ez az Uj Péter Sorosnak barátja, rokona, vagy csak a bolondja?

Bell & Sebastian 2016.05.10. 09:08:41

Ha mindenki tőzsdespekulációból élne, de sehol sem fizetne adót, jövedelmét alapítványokban akkumulálná, amivel a világpolitikát próbálná befolyásolni cionista érdekek mentén, akkor rövid úton éhen döglenénk.

Írta a Völkischer Beobachter. aminek sokáig orosz tükörkiasása is létezett, amire mára már nem akar emlékezni senki.

A finanszírozása elég demokratikus volt = hirdetések + értékesítési bevételek + párttagsági befizetések + gazdag mecénások + hitelek.

Ki nem találnánk a saját eszünk után, hogy a példányszám felfutása egy amerikai, rotációs nyomdagép beállításával vált lehetségessé.

Hogy ki fizette ki? Erre más senki nem emlékszik. Sem.

TG69 2016.05.10. 09:09:46

@ Turul: Hát komolyan mondom, ez ma magyarország egyik legnagyobb gondja :). Köszönjük Turul ezt a nagyszerű posztot, reméljük sok-sok hasonlóan életbevágó sztori lesz még ilyen témákban, hátha teljes érdektelenségbe taszítjátok vele, az mára már amúgy is teljesen elszürkülő mandit.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.10. 09:10:21

@felirat:

Ez nézőpont kérdése. Valóban van maroknyi, kb. 10-15 %-nyi magyar, aki szerint akkor lesz jó az országnak, ha Soros elvei diktálnak.

felirat 2016.05.10. 09:13:21

@BircaHang Média szerkesztősége: Jó valószínű akkor sem lenne. Csak jobb. Szabadabb.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 09:24:25

@TG69: Ujpeti nem egy buta gyerek, annak ellenére sem, hogy Teddymaci homokozójában is vaccsolt - megélheési célból, gondolom.

A pályaelhagyást is megfontolhatná, akkor nem kellene egyre ordasabb kurvává lennie. Tök mindegy, hogy ezt a NER vagy Komintern megtagadásával tenné, a lényeg az, hogy lehet a gyereket nem Adidas cipőben is járatni.

Akkor nem sértené (Occam) beretvája azt a rinocérosz pofázmányát.

I_Isti 2016.05.10. 09:25:00

@Bell & Sebastian:
Viszont nemsokára szerencsére "Eljő Cionból a Szabadító, és elfordítja Jákóbtól a gonoszságokat:"

I_Isti 2016.05.10. 09:27:06

Egyébként meg nem értem, hogy miért kell hisztériázni azon, hogy egy szennylapot mi támogat? Elég azt tudni róla, hogy szennylap, és up to 40% igazságot ír. Az i nélküli igazság meg gazság.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 09:30:53

@I_Isti: Jotányit sem engedünk a negyvennyolcból. :)

Legfőbb ideje befejezni a hiábavaló messiásvárást. Meg a génkoktélos-pohár kevergetését.

felirat 2016.05.10. 09:31:40

@Bell & Sebastian: Nem csak azt.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 09:34:57

@felirat: A lelkünket is, az ördögfattya?

felirat 2016.05.10. 09:41:57

@Bell & Sebastian: Ha te el akarod adni a "lelkedet", az a te dolgod.

Jean Sol Partre 2016.05.10. 09:43:24

@BircaHang Média szerkesztősége: tudsz a mainál nagyobb kizsákmányolást elképzelni? Amikor a gyerekektől elveszik a jövőjüket, végérvényesen összeszerelő robottá képezve őket, amikor az egészségügy a kivárásra játszik (mire sorra kerülsz a várólistán, talán meghalsz), amikor a szegénységet börtönnel kezelik, amikor a kormány már a kisemberek magántulajdonát osztja újra? Mit ronthat ezen Soros szerinted?

Jean Sol Partre 2016.05.10. 09:46:13

Mindenesetre Turulka megtalálta napjaink legfontosabb témáját, ami űbereli a Matolcsy botrányt és az ügynökaktákat együttvéve is. Gratulálunk, pont a minap kérdeztem, lehet-e még lejjebb menni a mandival, hát lehet, és most már kétségem sincs afelől, hogy fogják ezt még fokozni.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.10. 09:51:38

@Jean Sol Partre:

A kiinduláshoz először vissza kell venni az országot, ez az alap, mely nélkül nem lejet építkezni.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 09:56:29

@felirat: Soros törvényen kívül helyezte magát, hogy miféle etikát (isteni vagy sátáni parancsot) követ, azzal kapcsolatban csak találgathatok. Márpedig a törvényen kívüli szabadon vadászható. Lenne, ha nem védené az amcsi külügy. Egész tevékenysége valószínűleg fedett CIA művelet, aki ezt nem látja, az vak tyúk, ki nem talál szemet.

Jean Sol Partre 2016.05.10. 09:57:03

@BircaHang Média szerkesztősége: ez most honnan buggyant fel? Mennyiben kapcsolódik a kérdésemhez?

Bell & Sebastian 2016.05.10. 09:59:00

@Jean Sol Partre: Elég sokat. Elveheti például a változás reményének írmagját is. Ahogyan érinthetetlenné tette az ex-min.elnökeinket, pont úgy fognak ezek is meglógni a felelősségrevonás elől.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 10:02:47

Hol hatástalan a diplomácia, oda a hadsereg megy, ha nem válik be, akkor a paramilitánsok, ha az sem, helyi felforgatók, de ha minden kötél szakad, Sorosé a pálya.

Jean Sol Partre 2016.05.10. 10:05:31

@Bell & Sebastian: de nem Soros miatt. A változás reményének írmagját meg pont ezek csírátlanítják jelenleg.
Félreértés ne essék, nem vágyom Sorost, de ami most nálunk van, azon ő nem nagyon tud rontani szerintem.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 10:12:41

@Jean Sol Partre: Ez is csak egy kibaszott királycsináló, aki kipécézte és kiképezte ezeket (is). Nem nagyon hiszem én azt el, hogy tényileg beleharapnának az etető kézbe, hiszen akkor már megröptették volna őket.

A nekünk vetített kép = alternatív nem-valóság.

Az igazság az, hogy csúnyán átbasztak itt mindenkit. Éppen azt próbáljuk kideríteni, melyik szabadkőműves páholy a fő felelős ezért? Kesztyűs báboknak, mint _ezek_ is, csak a végrehajtó szerepe juthat.

2016.05.10. 10:23:23

@Bell & Sebastian:

>>... a fő felelős ezért?

tényleg készen állsz rá hogy megtuddd? mert messze túl van a jelenlegi ismereteiden, és nem valószínű hogy el tudnád fogadni.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 10:28:03

@kérem vigyázzanak, a rácsok záródnak!: Természeti megfigyeléseim alapján az amerikai mókusra tippelnék, már átúszta a Csatornát, ki is nyomta Németországból az európait- és most pont az ablakom alatt zabálja fel az ég madarainak kitett eleséget. Az amerikai mókus - az ilyen.

2016.05.10. 10:56:58

@Bell & Sebastian:

az ismeretlent csak az ismert tudatos elhagyása után találod meg.

majd máskor, még nincs itt az ideje.

TG69 2016.05.10. 10:59:04

@Bell & Sebastian: Az a baj, hogy ez a 888 szintje, volt is ilyen cikk korábban ott :
888.hu/article-mi-a-f888sz-az-a-tasz-amit-
tudnod-kell-soros-gyorgy-feltartott-kozepso-ujjarol

Csak közben azt felejtik el, hogy akkor is lépnek ezek az alapítványok, ha a sajtó valamelyik vállalható felét akarja épp bedarálni az meciar/orbán féle hatalommániás reszsimek (a SME jobbközép !!!), tehát ennek létezik egy sokkal pozitívabb narratívája is. Vagy pl azt felejtik el, amikor a TASZ fellépett Orbánék kordonbotása mellett is... A világ ennél sokkal bonyolultabb, az orbán/gyurcsány fanoknak meg bejön ez a fekete-fehár világ.

I_Isti 2016.05.10. 11:11:53

@TG69: Igen, ez nem egy egyenes, aminek az egyik vége az abszolút jó, a másik vége pedig az abszolút gonosz ködébe vész, hanem egy nagyon sok dimenziós tér, ahol az embereknek némi gógyival és információval kellene rendelkeznie, hogy a világot értelmezni tudja, és pozicionálni tudja benne a dolgokat.

Pl. a 444 szélsőségesen tolja a buzilobbi és a narkólobbi szerepét/szekerét. NEM az a baj vele, hogy Soros pénzeli, nem az a baj vele, hogy "liberális" és nem az a baj vele, hogy "baloldali".

Szindbad 2016.05.10. 11:12:03

Szofisztikált sorosozás, hiánypótló.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 11:14:06

@kérem vigyázzanak, a rácsok záródnak!: Türelmes vagyok, Mester, megvárom, míg kinyílik a harmadik szemem. Muzulmán lesz a világkormány?

@TG69: Egyetlen szóval nem állítottam, hogy az önvezérelt vakrepülés veszélytelenebb, mint a távírányítás.

Feltételezem, hogy az amcsik többet lopikáznának, cserébe többet is osztanának és Tom és Jerry írná a magyar történelmet.

Dub hadnagy 2016.05.10. 11:40:02

@I_Isti: Akkor ne olvasd, amit te szélsőséges buzilobbinak meg narkólobbinak tartasz, az a nyugati demokráciákban a mainstream a sajtóban

2016.05.10. 11:45:44

@Bell & Sebastian:

jelenlegi ismereteim szerint nem elérhető nyilvános információként, pl a muszlim terjeszkedés az közismert.

mégegyszer, lassan mondom, .....: ismeretlen.

ha az ismerten túlra kivetíted az ismert folyamatokat akkor majd megtalálod.

te írtad, idézlek :
>>A nekünk vetített kép = alternatív nem-valóság.

#innentől magad vagy.

I_Isti 2016.05.10. 12:15:24

@Dub hadnagy: Ez nem csak az én véleményem, hanem az igazság.
Mutass egy olyan 444-es cikket, ahol a drog használatnak/homoszexualitásnak bármilyen negatív hatását bemutatnák!

komolytalan samu 2016.05.10. 12:28:45

Nem teljesen értem a vibráló hitchcocki suspense-t. A Soros pénz az elejétől köztudott, ahogy az is, hogy Soros alapítványai kelet-európában ideológiai alapon támogatnak és nem befektetnek. Ha a támogatás esetleg befektetésként is működik, gondolom nem bánják. Az sem érheti meglepetésként a politika iránt hangyafasznyit érdeklődőt, mi Soros ideológiája.

Szóval akkor Uj Pétert rajtakaptátok, hogy a soros alapítvány kisdedei közül kihagyta a magyar média meghatározó, sőt választásokat eldöntő médiumának, a cirka 5 ezres példányszámú Mancsnak a szupportját, ill. egy alapvetően non-profit, de ha jól sül el, akkor for-profit pénzt üzleti befektetésként láttatott, ill. nyilván szeretne látni maga is.

A 444 egy nagyon ritkán jó, de általában szar, viszont költséghatékony, trollbait polbulvár (ahogy ti is, csak más koncepcióval és fasza interjúkkal az utóbbi időkben) akikkel ti úgy két éve kölcsönösen egymás pöcsét stírölitek és azonnal megírjátok, ha tegnap a másik elfelejtette megmosni a magáét.

Nekem szórakoztató, de ha kettőt hátralépnétek, a a második Puzsér-Hajdú világháborút látnátok, két tumblr meghajtású dunai cirkáló között.

maroz 2016.05.10. 12:40:38

@Jean Sol Partre: "Mit ronthat ezen Soros szerinted?

Pesszimista vagy. Ő okozta, és rontani már annyira nem szükséges, csak fenntartani az állapotot, de ettől az még romlani fog. Bizakodóbb is lehetnél.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 12:43:27

@komolytalan samu: Monitor, a többi stimmt. De azért sánta az a kutya, mert nem bontotta ki az igazság minden fragmentumát.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 12:45:26

@maroz: Csak egy újabb, önjelölt, szakadár-zsidó megváltó, aki tágasabb kondérra hajt a pokolban.

maroz 2016.05.10. 12:49:32

@Jean Sol Partre: Ez egy tényleg nagyon fontos téma.

Nézd a képletet: ma Magyarországon véleményt kétféle pénzből, kétféle konstrukcióban tuszkolnak lefelé a torkunkon:

1, a lokális mindenkori hatalomhoz bekötött csatornákon keresztül (két apró példa erre: a mandiner és a vincent blogok), és ezért a lokális hatalom faszát szopják

2, a globális hatalomhoz közvetlenül becsatornázva, erre példa - jól figyelj - minden, ismétlem minden baloldalinak látszó aktor, és ezért cserébe a globális hatalom faszát szopják

Ha te valamiféle nemzeti-de-mégis-haladó-konzervatív ember vagy, akkor igen, akkor neked tényleg turulmadár miatt kell aggódnod, mert a konzervatív értékeket ők basszák tételesen szájba, de ha nem olyan vagy, hanem valamiféle baloldalibb orientációjú, akkor sajnos az újpéterek miatt kell aggódnod, mert miattuk, az ő globális bekötöttségük miatt nem lesz itt lófasz se, ami tényleg érdemben is baloldali lenne. A neolib újpéter, sorospénzen felfal mindent, ami csimasz formájában baloldalinak nézne ki még mielőtt kifejlődhetne akármivé. Ha ez nem súlyos probléma, akkor nem tudom mi az.

Ettől még turulék is elszámolhatnának a fél évtizede veszteségesen működő garázsbétéjükkel, de hát tudod hogy van ez, ezek mindig a másikét szeretik verni...

TG69 2016.05.10. 12:55:14

@Bell & Sebastian: Nekem a keresztény próféták zöme jut az eszembe (beleértve a legnagyobbat is), milyen jó dolguk is volt a maguk idejében :).

Messzi Vetek 2016.05.10. 13:20:46

@TG69: kikre gondol _keresztény_ próféták megnevezés alatt? Nostradamus-ra? Joseph Smith-re? esetleg Németh Sándorra?

TG69 2016.05.10. 13:31:33

@Messzi Vetek: ". A kereszténység a Krisztus utáni első századból is tesz említést az újszövetségi prófétákról, akiken valószínűleg az evangélium lelkes hirdetőit kell érteni. "

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.05.10. 13:39:28

Mennyire gáz már, hogy egy olyan párt lakájmédiája sorosozik, amelynek vezetője Soros-pénzen dorbézolt a rendszerváltáskor.

Srácok, tényleg nem ciki tövig benyalni? Legalább jól megfizették? Tényleg ez a legfontosabb esemény az elmúlt 2 hónapból? Az MNB pénzszórásáról például csak arra az "alternatív valóságmagyarázatra" futja tőletek?

Jean Sol Partre 2016.05.10. 13:50:42

@maroz: nem vagyok én egyik se. én csak szeretnék egy normális világot, tudod, mint a szöszi a miss universen :)

Messzi Vetek 2016.05.10. 13:56:25

@TG69: tehát nem prófétákat - ha jól értem.
na jól van akkor, lapozzunk.

TG69 2016.05.10. 14:06:13

@Messzi Vetek: Látom fogod a lényeget :).

Dub hadnagy 2016.05.10. 14:22:53

@I_Isti: a drogfogyasztással kapcsolatban egész biztos, hogy írtak már olyan esetről, amikor az ellenőrizetlen, szar anyag bajt okozott, hogy esetleg a fű legalizálása mellett is kiállnak, az messze van a szélsőségességtől, a homoszexualitással kapcsolatban nem értem a fölvetést, ha homofób vagy, akkor úgyis irritálni fog bármilyen ciik, ahol a téma pozitív kontextusban szerepel, ha nem, akkor elfogadod, hogy a homoszexualitás egyenrangú a heteróval és akkor nincs értelme csak a homoszexualitás árnyoldalairól beszélni, ha viszont valahol a kettő között, akkor a 444-en egy liberális álláspontot olvashatsz a témáról, pl. itt a mandin egy nagyon nem azt, aztán döntsd el, melyik áll hozzád közelebb.

I_Isti 2016.05.10. 14:29:45

@Dub hadnagy: Na így beszél pont egy "liberálisan" agymosott.

Jean Sol Partre 2016.05.10. 14:45:40

@I_Isti: milyen negatív hatása van a homoszexualitásnak? És vajon mit kellene vele kezdeni?

Jean Sol Partre 2016.05.10. 14:46:53

@I_Isti: van-e negatív hatása a barna hullámos hajnak vagy a kék szemnek? A görbe lábnak? Annak, ha valaki a kövér nőket szereti?

Jean Sol Partre 2016.05.10. 14:54:41

@I_Isti: és? mit lehetne ez ellen tenni?

Messzi Vetek 2016.05.10. 14:58:51

@Jean Sol Partre: lélegeztőgépet kellene venni a stadion árából.

I_Isti 2016.05.10. 14:59:41

@Jean Sol Partre: Például meg kell mondani nekik, hogy az életvitelük egyik következménye az, hogy a várható élettartamuk alacsonyabb, mint a heteró (normális) átlagé.

Ezért (is) jobb lenne nekik, ha abbahagynák.

Jean Sol Partre 2016.05.10. 15:03:37

@I_Isti: és mi van a kékszeműekkel, barna hajúakkal, mackós testalkatúakkal (akik szintén korábban halnak), görbe lábúakkal? És a kövér nőket szeretők? Ők is hagyják abba?
Ez nem egy "életvitel", amit abba lehet hagyni.

@Messzi Vetek: mindenesetre Orbán mondjon le.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.05.10. 15:22:18

A 444 a liberáldemokrata francia forradalmárok kesztyűbábja, akik most is uralkodnak a háttérhatalmon keresztül.

tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2015/05/szemetek.html

Ezek után nem meglepő, hogy Soros zsoldjában állnak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.05.10. 15:24:48

@Lesből Támadó Szárítókötél:
Az MNB nem akármire szórta a pénzt, hanem a nemzeti létharcra. Ezért nevezik a Nemzeti Létharc Bankjának.

tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2012/10/a-nemzeti-letharc-bankja.html

Amely bank egyik alapítványában a Professzor felügyelőbizottsági tag. Ezáltal is támogatja az MNB a nemzeti létharcot.

Jean Sol Partre 2016.05.10. 15:25:29

@I_Isti: meg a homofóbia. Abba kéne hagyni, sok a káros hatása.

Jean Sol Partre 2016.05.10. 15:28:56

@I_Isti: sok stressz, magas vérnyomás, nem beszélve a környezeti ártalmakról.

I_Isti 2016.05.10. 15:30:45

@Jean Sol Partre:

Ezek az egyetemisták pl nem homofóbok:
youtu.be/weV8IBx0J3c

Hát ha szerinted ez normális, akkor inkább legyek 100%-os homofób!

I_Isti 2016.05.10. 15:31:45

@Jean Sol Partre: Egyszer mértem magamnak kávé után 160-as vérnyomást. Vagyis 100/60-ast. :)
Nem nyertél.

Jean Sol Partre 2016.05.10. 15:46:19

@I_Isti: viszont a környezeti ártalmak bizonyítottak. És még azt se tudod, nem lesz-e belőle korai halál.

I_Isti 2016.05.10. 15:49:50

@Jean Sol Partre: El tudod még dönteni egy 170 cm magas fehér férfiről, hogy nem két méter magas, kínai, hat éves kislány?

Jean Sol Partre 2016.05.10. 16:15:32

@I_Isti: az ostoba manipulatív videóra gondolsz? Persze, hogy el tudom dönteni. És te egy 170 cm magas fehérfér férfiról, hogy a kismellű rövid hajú lányokat szereti vagy a bögyös szőkéket? Egy 160 cm magas vörös nőről hogy alul szeret-e lenni az ágyban vagy felül? Hogy mik az erogén zónái? Hogy a nagy farkat szereti inkább vagy a hosszú előjátékot? Hogy mosni szeret inkább vagy barkácsolni? Hogy inkább domináns lenne a kapcsolatában vagy a hagyományos női szerepeket kedveli? Hogy inkább a farmer, vagy a fodros szoknya a kedvence?

Jean Sol Partre 2016.05.10. 16:20:43

@I_Isti: ezt mondtam volna? A kérdésre meg nincs válaszod? Öröm volt veled beszélgetni, csá.

murcielago 2016.05.10. 16:24:33

Ez a poszt most a lügepresszéről szól, vagy még nem, arról később lesznek posztok?
Nem tudtam így zumblikk megállapítani, gyors átfutással...

Jean Sol Partre 2016.05.10. 16:31:04

@I_Isti: azzal, hogy nem tudsz válaszolni? lol

I_Isti 2016.05.10. 16:39:10

@Jean Sol Partre: Rutinos biztonsági őrök anélkül, hogy keresztények volnának, lazán megmondják egy emberről, hogy lopni fog. Látszik rajta. A bűn látszik. Látszik az is minden melegen, hogy nem normális, látszik az is, ha valaki prostikhoz jár, látszik az is ha cigarettázik, vagy más módon rongálja a testét. A droghasználókon meg látszik az önsorsrontás.
Erre voltál kíváncsi?

Jean Sol Partre 2016.05.10. 16:53:28

@I_Isti: jól hangzik, csak nem igaz. Még a pedofil papokon se veszitek észre.

I_Isti 2016.05.10. 17:09:30

@Jean Sol Partre: Pünkösdi-karizmatikus neoprotestánsként miért rajtam kéred számon a "pedofil papok" problémahalmazt?
És ha észreveszem mit tudok vele csinálni?
Én csak annyit látok benne, hogy van valami gusztustalan a tekintetében, az arcán - mint ahogy mondjuk Kiss László arcán van.
Mondjuk a ő esetében imádkoztam is, egész pontosan azt, hogy "ha van valami (szexuális) tisztátalanság az életében, akkor az derüljön ki, jöjjön napvilágra".
Megvolt.
És?

Bell & Sebastian 2016.05.10. 17:19:38

@murcielago: A jó poszt a kommentárokra is blazíroz az igazság kimondatásánál. Összességében igen, a manipulatív médiáról szól.

@Jean Sol Partre: Mit nem veszünk észre a buzikon? El kellene végre dönteni, hogy éljenek vagy haljanak, mert az úgy nem megy, hogy is-is, éppen attól függően, melyik eb alma.

felirat 2016.05.10. 17:35:47

@Bell & Sebastian: Vagy egyetért vele. Putyinnal is van sok aki egyetért.

Jean Sol Partre 2016.05.10. 17:45:43

@I_Isti: nem kérem rajtad számon, a lényeg csak annyi, hogy nem látszik.
Nem beszélve arról, hogy az eltérő nemi identitás nem bűn.

@Bell & Sebastian: aki rejtőzködik, márpedig nagyon sokan, azon ne veszed észre, bármit is hiszel.

I_Isti 2016.05.10. 17:52:12

@Jean Sol Partre: Nem az "eltérő nemi identitás" bűn, hanem az, ha valaki "férfival hál, úgy mint nővel".

Yorik 2016.05.10. 17:53:32

Korunk hatalmas problémája, hogy egy piacról élő, valódi olvasótáborral, valódi hirdetőkkel rendelkező, nyíltan liberális site tőkét kapott nyíltan liberális befektetőktől.

Nyilván nem is fogható ahhoz a jelenséghez, ha a kormány háttéremberei által gründölt, kutya által nem olvasott médiumokhoz vándorolnak az adófizetők százmilliói.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 18:31:15

@felirat: A passzívokkal nincsen dolgunk, nyilván azért.

Herr Stacheldraht Leger 2016.05.10. 18:43:20

házi feladat: egyetlen egy szál olyan soros politikai projektet találni, ami nem végződött káoszban, polgárháborúban, populista reneszánszban, azaz az állítólag megcélzott ópenszoszájeti ellentétében.

ui.: ugyan annak drukkoltam, hogy a mandi és a vincsenzó közt tör ki a harmadik világháború, de a 444 chickenfight is megteszi.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 19:05:53

@Herr Stacheldraht Leger: Vagyis: kontraproduktív a túlmozgásos, magyar júdó minden, ablakon kiszórt millió dollárja. Ahová lép, ott fű nem terem. Azért kellett volna még idejében lecsapni, mint az osztrák taxióriást.

Herr Stacheldraht Leger 2016.05.10. 19:16:51

@Bell & Sebastian: nézőpont kérdése. ha nem tolja túl sorosbátyó finesszt megszégyenítően kontraszelektált és nagyképű lakájhadosztálya a hiperlibbant biciklit, akkor nem lenne még épp idejében antielitista ébredés világszerte.

splendid, i say.

Módfelett Kényelmetlen 2016.05.10. 19:27:38

Mi lesz veletek ha meghal Soros? Értelmetlenné válik a létezésetek : )

Bell & Sebastian 2016.05.10. 19:36:08

@Herr Stacheldraht Leger: Elfogadható érvelés, végső soron hasznos hülye. De a történelmi elit sehol a világon nem hiper-libbant, ennek a műideológiának a céljai világosak, a hozzárendelt eszközök (emberek) megnevezhetőek, mert nincsenek olyan sokan.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 19:54:40

@Herr Stacheldraht Leger: Há'mongyuk a kőgazdag, adóelkerülő, arrogáncs, magyar zsizsik pont erre való.

murcielago 2016.05.10. 20:09:13

@Herr Stacheldraht Leger:

Halál Amerikában?
(haldoklók palliatív gondozása)

Herr Stacheldraht Leger 2016.05.10. 20:28:54

@murcielago: soros és kora halála, kiöregedett az oldschool taktikája. ő még kilóra megvette a misét, hátha az irányított prédikáció tereli majd a nyájat.

a newschool mágus az nem játszik messiást a szürke tömegnek, hanem az egyénre indirekt hatva faxbukos gyóntatószéket működtet, ingyen pottyan az ölébe a világfalu összes pletykája, álma, vágya, tendenciája. már csak finoman terelni kell, nuku közvetlen kioktatás.

zuckerberg lesz a következő konteópápa mumus, figyeljétek meg

soros? pfffff... mint ökrös szekér a ferrari gyárban...

Herr Stacheldraht Leger 2016.05.10. 20:30:36

@Bell & Sebastian:

"Há'mongyuk a kőgazdag, adóelkerülő, arrogáncs"

ez a módszerváltó elit bármelyik tetszőleges x variánsára ráillik

murcielago 2016.05.10. 21:06:28

@Herr Stacheldraht Leger:

persze az önprofilozás is fontos, különösen a mai amerikai-„gondolatgazdag” munka-stílusban. csak jogfilozófiailag bukott dolog saját magunk vádolása ugyebár…úgyhogy én inkább a három „T”újra feltűnését látom a messzi távolban (?), amikor hiába meresztem szemem a newschool-t kutatva….

ettől még lehet itt akár stíluskavalkád is...

Bell & Sebastian 2016.05.10. 21:12:33

@Herr Stacheldraht Leger: Nem mintha Cuki biznice nem a CIA -tól lenne eredetezhető. Egyébiránt ez így van, sosem tudni, most éppen a monitort nézem, vagy engem néznek benne. Ezért tessék mindig rendesen felöltözni.

Robinzon Kurzor 2016.05.10. 22:40:35

Felháborító, hogy egyesek a magánpénzükből azt csinálnak amit akarnak!

bispora 2016.05.10. 22:46:52

@Módfelett Kényelmetlen:
Csak szólok, hogy Gyuri bácsi egyik fiát Jonatánnak hívják. A wiki oldala szerint filantróp a foglalkozása és nagyobb összeget tennék rá, hogy az egyre közelebbi és elkerülhetetlen vég után a biznisz reccenésmentesen megy majd tovább. Már ha igaz a mondás az almáról és az ő fájáról.

vokalpatriota 2016.05.10. 22:58:34

Csodálatos ország ez, ahol egy újságíró azon szörnyülködik egy másik újsággal kapcsolatban, hogy magánbefektetésekből él, működik és kigazdálkodja.

Tényleg sokkal jobb a 888.hu, aminek még a segglyukába is húszezreseket dug a Párt és a Kormány. A másét, persze...

És ha jól tudom, a Mandi is részesül némi állami apanázsban.

Tényleg borzalmas lehet nekik elgondolni, hogy enélkül kéne...

Inkább szidjuk a mocsárba, aki így csinál.

Öeee....

GNDL 2016.05.10. 23:13:43

Most csak a kommentek miatt jöttem... nem állítom, hogy megérte, de döbbenetes olvasni a fideszes turbókeresztény és mélypolgári zsidózást és buzizást.

Tegnap Bencsik elvtársatok amiatt sírdogált, hogy Európa „sajnos” nem tudja, mi folyik Magyarországon. Hát, kedves korrupt közpénztolvaj fideszes pöcsök, jelenleg ez a legnagyobb szerencsétek, és becsüljétek is meg ezt a kegyelmi időszakot, hogy még sajnos tényleg nem tudják mit műveltek... nem lesz ez már túl sokáig így. :)

GNDL 2016.05.10. 23:17:37

@Módfelett Kényelmetlen: „Értelmetlenné válik a létezésetek”

Hát igen, mert a lopott közpénzből eltartott, tisztességes munkára teljesen alkalmatlan wellness disznóvágásos fidelitaszos emberszabásúak egyébként olyan nagyon a hasznára voltak eddig is az országnak... ja.. :)

Bell & Sebastian 2016.05.10. 23:28:18

@Jean Sol Partre: Mivel égbekiáltó kategória minálunk, úgy hisszük, Isten ellen való-, másképpen: a természet rendje ellen-. Azt hiszem, Aristo elmélkedett utoljára ilyesmiről mostanában, utolérhetetlen stílusában.

Bell & Sebastian 2016.05.10. 23:30:05

@GNDL: No, máma megint mi történt? Megint nem jutott csikk a trafik előtt?

GNDL 2016.05.10. 23:34:03

@Bell & Sebastian: Elvétve szoktam érteni, mit akarsz közölni... és biztosra veszem, hogy nem bennem van a hiba. :)

Bell & Sebastian 2016.05.10. 23:48:25

@GNDL: De pszichoszomatikus eredetű.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2016.05.11. 00:06:00

Ezt eddig is tudni lehetett, de azért jó, hogy itt le is van írva. Ha már nem dolgotok a hazai cápacsaládokról írni, akkor írjatok a nemzetközi megalodonról. :)

Herr Stacheldraht Leger 2016.05.11. 02:20:51

@Bell & Sebastian: inkább rózsaszínű latex bikinit veszek fel a csipkéből hímzett zsil völgyi bányász szerkóhoz, köpje fel csak a rendelt pizzát a webcam másik vége.

Herr Stacheldraht Leger 2016.05.11. 02:23:36

@GNDL:

"hogy még sajnos tényleg nem tudják mit műveltek... nem lesz ez már túl sokáig így. :)"

jaja, gyün a félelmetes elszámoltatás, mint keller... vagy budai... 26 év óta, ugyanaz a nóta...

Herr Stacheldraht Leger 2016.05.11. 02:27:47

@vokalpatriota:

"És ha jól tudom, a Mandi is részesül némi állami apanázsban. Tényleg borzalmas lehet nekik elgondolni, hogy enélkül kéne... Inkább szidjuk a mocsárba, aki így csinál."

avagy az állami apanázsért cserébe szidja a mocsárba

van az a gucci táska

annamanna 2016.05.11. 02:49:44

@Jean Sol Partre: Már írtam, nem egyszer, hogy lefogadom, hogy az egyik a másikból következik. A homokosokat a pedofilok állítják elő. Tehát szerintem a homoszexualitás oka nem valami buzigén, hanem a gyerekkori abúzus. Ha az egyiket elfogadod, a másikra is áment mondasz. Ez az én véleményem.

Amúgy, ha már 444 a téma; van egy gyanúm, hogy a lap (egyik) előzménye a Náczivadász nevű paródiablog lehetett: hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1czivad%C3%A1sz (legalábbis Bede Márton fix: "Bede Márton, az index újságírója és a Matula Magazin egyik szerzője elnézést kért Magyarországtól a blog miatt")
Annak pedig egyik kedvenc figurája Pedómaci volt, ahogy az itt is látható (vagyis ez Elhatároló-hód, na mindegy): www.youtube.com/watch?v=vtBHDfhza6c

F. A. Hayek 2016.05.11. 09:39:30

@Robinzon Kurzor: "Felháborító, hogy egyesek a magánpénzükből azt csinálnak amit akarnak!"

Ez a fafejű szerző nem érti (vagy nem akarja megérteni), hogy Soros magánpénzéből hazudozni teljesen piackonform gyakorlat!

Bell & Sebastian 2016.05.11. 10:46:27

@annamanna: Bedének mindig mindent megbocsátunk, mert csak. :)

@Herr Stacheldraht Leger: Mondjuk a Vkontakte (= orosz pöcsbúk) operátorai sem mennek a szomszédba szemétségért, a jobb ingyen mozikat még közszemlére is teszik.

Bell & Sebastian 2016.05.11. 10:56:50

@F. A. Hayek: Meg kellene próbálni (például) magánpénzből náci indulók remixét kiadni, garantált gyémántlemez és meggazdagodás.

Még a következményeket leszámítva is.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.05.11. 15:53:40

Soros és Konrád titáni csatájában Uj Péter Sorost választotta.

tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2016/05/batrak-es-oszintek.html

Jó, ha ezt megjegyezzük.

Bell & Sebastian 2016.05.11. 17:14:40

@kérem vigyázzanak, a rácsok záródnak!: Ez a video csak erős nemzeti-szocialista beágyazottságban indul, vagyis nekem nem. Pedig lenne rá igény.

Bell & Sebastian 2016.05.11. 17:30:37

@Doomhammer: Ebbe nekünk hogyan sikerült belekeverednünk? De még ennél is izgalmasabb, hogy a szefárdoknak hogyan? Itt nincsenek szefárdok, a többségük már Izraelben él, maradékuk pedig Hollandiában szívja a füvet, spanyolul sercintve hozzá nagyokat.

Talán ha egyet sikerül felmutatnunk, az is cukipárttag.

Bell & Sebastian 2016.05.11. 17:39:23

@kérem vigyázzanak, a rácsok záródnak!: Ügyesen rávezetett a Fallen Eagle -című filmre. Nekem Putyin Sztálingrádja is testszett, amit békülő szándékból csináltatott, a genyó européerek itt mégsem vetítették.

Ja, a zene..., az szar és a Baltikumot vádolom érte. :)

Bell & Sebastian 2016.05.11. 17:42:04

Erről jutott eszembe, van egy Földbarna -című, német alkotás, az alapmű, gyakran idézik. Erdei körökben, persze.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.05.11. 18:03:59

@Bell & Sebastian:
"Ebbe nekünk hogyan sikerült belekeverednünk?"

Az kibeszélhetetlen. Talán kérdezze meg László Petrát, az operatőrt.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.05.11. 18:09:00

@Bell & Sebastian:
Ja, és a szefárdok. A szefárdokról bővebben itt:
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2012/06/csaladi-korben.html

Röviden: ők küldték ránk a Török Birodalmat. A mohácsi csata nekik köszönhető.

2016.05.11. 18:16:12

@Bell & Sebastian:

filmet-könyvet csak ha begyújtok.

ha tovább akarod csiszolni:
soundcloud.com/jj-bellamy/waffen-ss-choir-neue-deutsche-welle-remix

+ajándék, mert rájöttél tavistock fontosságára:
www.youtube.com/watch?v=RIBoPsThloE

Bell & Sebastian 2016.05.11. 18:42:45

@Doomhammer: Vagy a büdös libsiket, akik addig fújták, amíg bírták. Maga meg szíre-szóra elhitte.

Bell & Sebastian 2016.05.11. 18:48:30

@Doomhammer: A beépített linkje már behozta a kiváló Bogaras professzort. De attól, hogy valamit idézőjelbe teszünk, még nem tekinhető megcáfoltnak. Bizonyítéknak meg itt a nagybetűs élet, ahogyan a ballagási beszédekben szokás nevezni. De ha van jobb teóriája, vetődhet a Nobelre, ha holosérült mellé.

Bell & Sebastian 2016.05.11. 18:53:03

@kérem vigyázzanak, a rácsok záródnak!: Kösz az igyekezetet, de ez a zene úgy rossz, ahogyan van. A második link pedig -nem meglepő módon- ismét áldozatául esett a szerzői jogvédelemnek.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.05.11. 19:40:46

@Bell & Sebastian:
"De ha van jobb teóriája, vetődhet a Nobelre, ha holosérült mellé. "

Nobelre? Minek a kell a Nobelre vetődni valamiért, ami köztudomású?

Az USA-nak a Közel-Kelet már nem prioritás. Akik az USA védelmében bíztak, azok bepánikoltak és mindent elkövetnek, hogy újra a régióra irányítsák a figyelmet. A hatalmi űrben pedig felbukkantak a másodrendű és regionális hatalmak.

Azt joggal kérdezi, hogy nekünk ehhez mi közünk. Hát nem sok.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.05.11. 19:43:53

@Bell & Sebastian:
Hát nézze. Hinni kell valamiben. Én szívesebben hiszem el azt, hogy a szabadságomat felhasználhatom arra, hogy megváltoztassam a sorsomat, mint azt, hogy jobb az aktuális erősnek benyalni, mint ugrálni.

Aztán az ember úgyis nagyrészt a körülményeinek a foglya. Nem mindegy azonban, hogy mit gondol, miközben teszi, amit tennie kell.

murcielago 2016.05.11. 19:45:07

@Bell & Sebastian:

A youtube egyégként fizet a felrakott videók után, a náci indulók után is. De amúgy a remixeket eleve úgy forgatják, hogy képileg benne legyen a katonai vereség, a lerombolt No, stb. Qusi egy történelmi összefoglalót is végig néz a néző..

Business is business…

Herr Stacheldraht Leger 2016.05.11. 20:48:15

@Bell & Sebastian: a vkontakte cukibergovicsa már menekülni kényszerült:

index.hu/tech/2014/04/24/kozep-europaba_menekult_a_vkontakte_atyja/

2016.05.11. 21:06:17

@Herr Stacheldraht Leger:

a szíriában szolgáló hivatásos és zsoldos katonák cégek profiljait feltörték, (gondolom ami segítséggel) és a figyelők hozzáfértek az üzenetekhez.

2 éve donyeck miatt már kaptak figyemeztetést hogy javítsák a biztonságot, százak haltak meg geolocation és üzenettitkosítás feltörése miatt.

örüljenek hogy (még) életben vannak

Bell & Sebastian 2016.05.11. 21:06:29

@murcielago: Közben összeraktam, mit tennék lemezre.

www.youtube.com/watch?v=wrv4ynG8nfw

Akárhogyan is, az NSDAP -induló lever mindent, a Hunyadit kivéve. Szálasi Ébredj, magyar! -ja se rossz, klasszikus a Westerwald és Erika, de harmadiknak csak a havasi gyopár, ami sokrétedű szimbóluma a..., de ez most mindegy.

www.youtube.com/watch?v=zkpwshZiXxw

Horst Wessel zárná. Ráadás a Hakenkreuz, aminek van egy kiváló változata - sok rossz mellett. Csak nem az interneten, hanem gyűjteményben.

Bell & Sebastian 2016.05.11. 21:10:26

@Herr Stacheldraht Leger: Nem meglepő fordulat, egyébként sem arra használják az oroszok, amire mi a Faszbúkot, hanem valami egészen más a fő profilja.
Rajta keresztül töltögetnek. Én nem, á, dehogy.

Bell & Sebastian 2016.05.11. 21:15:22

@Doomhammer: A sorsából kiugrania nehéz lesz, de persze nem lehetetlen. Hinni kell benne, úgy kezdődik.

2016.05.11. 21:30:41

@Bell & Sebastian:

ne játszadozzál, énekeld el!

nekem a celentano olasz verzió jobban tetszik, linkeljem vagy megtalálod magadtól.

#hidemyass a barátod.

Bell & Sebastian 2016.05.11. 21:40:16

@kérem vigyázzanak, a rácsok záródnak!: Ha én egyszer kinyitom a számat, de nem. A magyar pop Gigliola Cinquettiből élt 10 évig, azt az évet szívesen megélném még egyszer, amikor megnyerte az első San Remot. Mit ne mondjak, de nem mondom.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2016.05.13. 10:21:21

@Jean Sol Partre:

például azt, hogy ha valaki benyögi azt, hogy "korábban halnak", akkor minimum viszakérdezek, hogy ezt honnan teszik venni.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2016.05.13. 10:27:20

@I_Isti:

"Rutinos biztonsági őrök anélkül, hogy keresztények volnának, lazán megmondják egy emberről, hogy lopni fog. Látszik rajta."

a kibaszott áruházak/boltok/akármik tehát egyszerűen hülyék és nem "rutinos" biztonsági őröket vesznek fel, mert ha azt tennék, akkor nem is létezne lopás mint olyan, hiszen ha minden tolvaj automatikusan lebukik, akkor nem érdemes tolvajnak lenni. viszont ha emiatt megszűnne a lopás, mint olyan, akkor nem is lenne szükség az őrökre, és innen kezdve tovább sem merem gondolni az ördögi kört.

az egyszerűen lehetetlen, hogy nem minden tolvaj hord "most én lopni fogok" feliratot a homlokán.

Jean Sol Partre 2016.05.17. 10:56:26

@Bell & Sebastian: erről mi már beszélgettünk, azt ugyan nem tudom, mitől "égbekiáltó kategória", miért égbekiáltóbb mint ölni, lopni, mikor azok kőtáblákba vannak vésve, erről meg csak pár szóban emlékezik meg az ószövetség (amennyire én tudom, szóljatok, ha rosszul).
De akkoriban abban maradtunk, hogy nyugodtan Istenre lehetne bízni az ítélkezést, ha a bűn is csak ellene van.

Jean Sol Partre 2016.05.17. 10:58:28

@annamanna: írtad, hogy te lefogadod, a tudomány viszont mást állít, egyelőre a tudománynak hiszek.

Jean Sol Partre 2016.05.17. 11:00:13

@mavo: de hát tudjuk, hogy nyilvánvaló hülyeség, az ujjából szopta

annamanna 2016.05.18. 01:20:52

@Jean Sol Partre: jó, akkor fordítsuk meg. Teszerinted a pedofíliát miért tartja a legsúlyosabb bűncselekménynek az Egyesült Államok rendőrsége, és milyen hatással lehet a pedofil bántalmazás egy kisfiú nemi identitására? És miért vádolják pedofíliával pont a papokat, akiket egyébként homokosnak is tartanak?

@I_Isti: köszi a videót, elképesztő, hová jutottunk.

Jean Sol Partre 2016.05.18. 09:50:05

@annamanna: talán mert a pedofília tényleg nagyon súlyos bűncselekmény.
A papokat meg talán azért vádolják pedofíliával, mert gyerekek ellen követnek el szexuális bűncselekményt.
Miközben se a kérdéseid, se a rájuk adható válasz nem bizonyít semmit az állításodból, gyakorlatilag köze sincs hozzá.

I_Isti 2016.05.18. 10:50:23

@Jean Sol Partre: "De akkoriban abban maradtunk, hogy nyugodtan Istenre lehetne bízni az ítélkezést, ha a bűn is csak ellene van. "

Aztán, amikor látszik az ítélet, akkor levonjuk a konzekvenciát? Például az usa-ban az aids áldozatainak 68%-a homoszexuális férfi volt --> nem jó melegnek lenni, mert a melegek (nem éppen a monogám szexuális attitűdjük miatt) veszélyeztettebbek mint a normális életvitelt folytató - főleg a monogám - emberek.

Ez egyébként full összhangban van az újszövetséggel, ami szerint "és az ő tévelygésöknek méltó jutalmát elvevén önmagokban.".

I_Isti 2016.05.18. 10:51:11

@annamanna: Még nem jutottunk ide, ez az usa. Meg talán néhány nyugati eu-s ország.

Jean Sol Partre 2016.05.18. 11:01:21

@I_Isti: "Aztán, amikor látszik az ítélet, akkor levonjuk a konzekvenciát?"

mindenki maga, a magáét.

Jean Sol Partre 2016.05.18. 11:03:00

@I_Isti: mindenféle betegségeknek van különösen veszélyeztetett csoportja, például prosztatarákban csak férfiak halnak meg, akkor ők mind bűnösek?

annamanna 2016.05.18. 12:40:24

@Jean Sol Partre: Azért, mert hosszútávú következménye van. Ha nem lenne, nem kellene ennyire komolyan venni. Ha egy életre kicsinálja a gyerek normális szexuális identitását, akkor bizony nagyon komoly bűncselekmény. És nagyon komolyan veszik.
És ha kicsinálja a normális szexuális identitást, akkor mi lesz helyette? Mégis felnőttként mi lesz a pedofil bántalmazás áldozataival? Te tudod? Olvastál erről tanulmányt? Vajon miért nincs ez a téma kitárgyalva?
Ez a fickó elmeséli, rá hogy hatott: www.youtube.com/watch?v=8cY07EKwgDg

Jean Sol Partre 2016.05.18. 13:32:20

@annamanna: " kicsinálja a gyerek normális szexuális identitását"

Egy életre kicsinálja, de arra nincs bizonyíték, hogy a szexuális identitását. Arra meg pláne nincs bizonyíték, hogy kizárólag, vagy akár csak nagy számban csak ez lenne felelős. Sőt, olyanokra van bizonyíték, hogy genetikai és magzatkori hormonális okai vannak.

annamanna 2016.05.18. 13:41:43

@Jean Sol Partre: Nincs rá bizonyíték? Ezt honnan veszed? Milyen tudományos kutatásból? Ez a problémám; egyszerűen nem lehet tudni, mi történik évtizedekkel később a megerőszakolt gyerekekkel.
Illetve a lányok esetében annyit lehet tudni, hogy a kurvák 90%-át megerőszakolták gyerekként. Tehát elvesztették a természetes immunitásukat, és egész életükben hajlandóak lesznek örömtelenül kiszolgáltatni magukat.
Na és a fiúk? Akit gyerekként seggbedugtak, az hogy növi ezt ki? A lányok sehogy, hiszen egy életen át folytatják azt, amit gyerekként csináltak velük. És a fiúk?

Jean Sol Partre 2016.05.18. 13:50:53

@annamanna: honnan veszem? Ha lenne, már mutattál volna. Plusz ha genetikus és magzatkori hormonális hatások okozzák (amire van bizonyíték), akkor értelmetlen még egy ezektől teljesen független tényezőre azt mondani, az a felelős. Lehet, hogy egyedi esetekért igen, az emberi lélek bonyolult és bármilyen nagy trauma nagy hatásokat tudhat okozni, de kötve hiszem, hogy ez lenne a fő felelős.

Ezen kívül tanuld meg értelmezni a statisztikákat.
Azt tudtad, hogy a Balatonba fulladt emberek 90%-nak a gyomrában hekket és uborkát találtak?
Milyen következtetést vonsz le ebből?

annamanna 2016.05.18. 14:06:26

@Jean Sol Partre: Úgy látszik, még mindig nem érted. Nem kutatják, nincs szó róla a közbeszédben, nem harsogják tele a médiát vele úgy, mint mondjuk a cigány nyomorral, ami miatt szerencsétlen purdék nem bírnak tanulni, és ezért a habzsidőzsi magyarok a hibásak, mert rabszolgaként dolgoztatják a szorgos cigány anyukákat, apukákat, pöffeszkedve élősködnek a szegény rabszolganépen, akik nem bírják taníttatni az elnyomott gyerekeiket. Tehát ezt minden nap elmantrázzák, de arról sose esik egy szó se, hogy hosszú távon mi lesz a pedofília áldozataival.

"Plusz ha genetikus és magzatkori hormonális hatások okozzák (amire van bizonyíték)"

Milyen bizonyíték van rá? Az, amit ugyanúgy elhiszel, mint a Balog által befogadott százezer ukrán menekültet?

Jean Sol Partre 2016.05.18. 14:19:58

@annamanna: "Úgy látszik, még mindig nem érted. ... nem harsogják tele a médiát vele"

Talán mert nem utal rá semmi, nem kimutatható vagy nem szignifikáns, nem érdemes kutatni és nincs mivel teleharsogni.

"Milyen bizonyíték van rá?"

Tudományos kutatások, ellenőrizhetők.

I_Isti 2016.05.18. 14:51:46

@Jean Sol Partre: Ez is rögeszméd is a meleglobbi agymosásának következménye, valóságban nincs tudományos bizonyíték a homokosság genetikai okára.
Pedig nagyon szeretnék az életmódjuk által okozott károk felelősségét letolni magukról ezzel is.

Jean Sol Partre 2016.05.18. 15:00:03

@I_Isti: nyilván ez csak az én rögeszmém mert meg tudott téveszteni a meleglobbi, te viszont tutira tudod a tutit, gondolom biztos helyről, ráadásul tévedhetetlen is vagy, tehát amit te mondasz, az úgy van és kész.
Hülyeség volt egyáltalán kikezdenem veled.

annamanna 2016.05.18. 15:48:55

@Jean Sol Partre: Pedig már elmeséltem neked egy-két sztorit, az egyiket megismétlem.
Apuka sokáig volt hadifogságban, mikor hazakerült, született egy fia, de a nejével nem jött ki jól. Két szobás lakásban éltek, az egyikben az apa a fiával, a másikban a feleség az anyjával, és a két szoba háborúzott egymással. Az apa mindenhová magával hurcolta a fiát, túrázni, bicajozni, nudizni. A gyerek nem mehetett sehová, nem lehettek barátai.
Amikor felnőtt, megnősült, az apa ezen nagyon megsértődött, nem állt szóba a menyével. Született két gyerek, majd ezek után a férj soha többé nem volt hajlandó a szexre, azt mondta a feleségnek, ha többet akar, akkor bűnös (gyakorló katolikusok voltak, eleve templomban ismerkedtek meg).
A feleség panaszt tett az egyháznál, akik beszéltek a férjjel, majd közölték a feleséggel, hogy ne reménykedjen semmiben, az egyház készséggel érvényteleníti a házasságukat, keressen magának valaki mást. A nő nem vált el, így is együtt maradtak, a szex szóba sem kerül, a férj azóta is nudizik.

Ennyit arról, hogy "nem utal rá semmi, nem kimutatható vagy nem szignifikáns, nem érdemes kutatni"

Jean Sol Partre 2016.05.18. 16:10:43

@annamanna: 1-2 példa nem szignifikáns, ráadásul ki tudja, ezek a történetek honnan vannak és mi az igazság. Tudod, a mindent gyógyító csodaszerek is a példáikkal csalogatnak, de attól még a legtöbb hamis.

annamanna 2016.05.18. 16:16:13

@Jean Sol Partre: Ebből pont nem derül ki, hogy létezne mindent gyógyító csodaszer, az viszont igen, hogy ez valós történet, szemben a brit tudósok felfedezéseivel.

Jean Sol Partre 2016.05.18. 16:40:53

@annamanna: ok, tehát az egyház 1-2 történettel bebizonyította, hogy neked van igazad, szemben mindenféle (nyilván brit) tudós kutatásaival, amik mind a meleglobbi szemfényvesztései, amit én hülye elhiszek, csakúgy mint Balog ukrán menekültjeit (amit szintén úgy benyeltem, mint kacsa a nokedlit).
Akkor ennyi, megadom magam.

Az persze továbbra se derül ki, miért kéne nektek elítélnetek, üldöznötök, hátrányos helyzetbe helyezni a melegeket, miért nem elég Isten ítélete, főleg, ha a legnagyobb baj velük annyi, hogy korábban halnak, mint I_Isti írta.

annamanna 2016.05.18. 17:38:58

@Jean Sol Partre: Írtam üldözésről? Ha nem, akkor miért kéred számon rajtam? Ha viszont azt gondolod, ez pont olyan genetikai tulajdonság, mint a barna szemszín, azzal áment mondasz a pedofíliára. Egyszerűen nem normális szexuális tevékenység a pedofília, sem az erőszakos partiba dobás, és még sok más szokás, például a félrelépés, akármilyen sokan is gyakorolják, akkor sem elfogadható.
Lehet, hogy nagyon vonzó a szexuális tabukat megtörni, de aki elköti az ördög lovát, az nem fogja tudni megülni azt.

Még a szimpla paráznaságról is azt írja Salamon (ő aztán csak tudta), hogy megjárja az, aki megpróbálkozik vele:

"Mert szövétnek a parancsolat, és a tudomány világosság, és életnek úta a tanító-feddések.
Hogy a gonosz asszonytól téged megőrizzenek, az idegen asszony nyelvének hizelkedésétől.
Ne kivánd az ő szépségét szivedben, és meg ne fogjon téged szemöldökeivel;
Mert a parázna asszony miatt jut az ember egy darab kenyérre, és más férfi felesége drága életet vadász!
Vehet-é valaki tüzet az ő kebelébe, hogy ruhái meg ne égnének?
Vagy járhat-é valaki elevenszénen, hogy lábai meg ne égnének?
Így van, valaki bemegy felebarátjának feleségéhez, nem marad büntetlen, valaki illeti azt!
Nem útálják meg a lopót, ha lop az ő kivánságának betöltésére, mikor éhezik;
És ha rajta kapatik, hétannyit kell adnia, az ő házának minden marháját érette adhatja;
A ki pedig asszonynyal paráználkodik, bolond; a ki magát el akarja veszteni, az cselekszi ezt!
Vereséget és gyalázatot nyer, és az ő gyalázatja el nem töröltetik."

"És elhiteté őt az ő mesterkedéseinek sokaságával, ajkainak hizelkedésével elragadá őt.
Utána megy; mint az ökör a vágóhídra, és mint a bolond, egyszer csak fenyítő békóba;
Mígnem átjárja a nyíl az ő máját. Miképen siet a madár a tőrre, és nem tudja, hogy az az ő élete ellen van.
Annakokáért most, fiaim, hallgassatok engem, és figyelmezzetek az én számnak beszédeire.
Ne hajoljon annak útaira a te elméd, és ne tévelyegj annak ösvényin.
Mert sok sebesültet elejtett, és sokan vannak, a kik attól megölettek.
Sírba vívő út az ő háza, a mely levisz a halálnak hajlékába."

Ha a legszimplább tabutörést is tiltja a Biblia, akkor miért kellene elfogadni az ennél súlyosabb eseteket?
Akkor az is legyen már elfogadható, hogy egy nő a pittbulljával közösül (valós sztori).
Nem tudom, miféle elfogadást és toleranciát vársz, amikor Jézus ezt mondta: Mt 5,28 Én pedig azt mondom néktek, hogy valaki asszonyra tekint gonosz kivánságnak okáért, immár paráználkodott azzal az ő szívében.

Érted? Jézus szerint, aki gonosz kívánsággal néz egy nőt, az már paráználkodik vele. Ha azt hiszed, hogy a Biblia másról sem szól, mint a házasságtörő nő felmentéséről, akkor nagyon tévedsz. Jézus annak a nőnek is megmondta, hogy többet ne vétkezzen.
Általában a szexuális tabuk hangsúlyosan ki vannak emelve a Bibliában, rengeteg szó esik a szövegben a paráznaság elítéléséről.
Egy kereszténytől se várj buksisimit. Aki behízelgően beszél erről, abban az antikrisztus lelke van (mint Ferencben).

A Biblia nem tolerál semmiféle tabutörést. Még az elváltakkal való újraházasodás is tilos. Mindegy, hogy erről mit gondolsz, akkor is ez van és kész. Akik megvetik a Biblia szexuális tabuit, azok nem félik az Istent (mint a felházasok, Orbán Gazsival). Ezek hamis munkások. Lehet, hogy ez kiábrándító, de így van.

A tabu nem arra való, hogy megtörjék. A tányér sem arra való, hogy földhöz csapják. Nem a homoszexualitás az egyetlen tabu, amit a Biblia előír. És az újszövetség sokkal szigorúbb ebben a tekintetben, mint az ó. Jézus nemhogy engedményeket tett, hanem annyira megszigorította a szexuális tabukat, hogy még a tanítványai is kiakadtak rajta:
Mt 19,10 Mondának néki tanítványai: Ha így van a férfi dolga az asszonynyal, nem jó megházasodni.
Sőt, Pál még brutálisabb dolgot írt le: 1Kor 7,1 A mik felől pedig írtatok nékem, jó a férfiúnak asszonyt nem illetni.
Ez benne van a Bibliában, de az nincs benne, hogy a buzulás genetikai adottság, ezért szabad gyakorolni.
A Biblia szerint a házasságon kívül semmiféle szexuális gyakorlat nem engedélyezett, minden más illegális, törvénytelen. A végtelenségig is várhatsz, ez a játékszabály akkor sem fog megváltozni.
Kafka írt egy sztorit a törvény kapujáról: egy ember egész életében vár egy ajtó előtt. Végül az ajtóőr azt mondja neki: ez az ajtó direkt neked készült, nem mentél be rajta, most bezárul.
Tehát van egy szabályos bejárat, aki ezen kívül próbálkozik áthatolni a falon, az tolvajnak és rablónak minősül. Ez vonatkozik mind az Isten elérésére (ahol az ajtó maga Jézus), mind a szexualitás megélésére, ahol az ajtó a házasság. Minden egyéb rablásnak minősül. Ezt valaki vagy elfogadja, vagy nem; de az végképp értelmetlen, hogy aki általában véve is semmibe veszi a Bibliát, az követelje a keresztényektől, hogy tagadják meg a Biblia követelményeit.
Ha szerinted a tolerancia felsőbbrendűbb, mint a vallásosság, akkor toleráld azokat, akik nem toleránsok.

Jean Sol Partre 2016.05.19. 16:38:23

@annamanna: "Ha viszont azt gondolod, ez pont olyan genetikai tulajdonság, mint a barna szemszín, azzal áment mondasz a pedofíliára"

Ácsi, ne keverjük a dolgokat. Egy dolog az, hogy valami genetikus vagy "életmód", és egy másik, hogy tiltandó/büntetendő vagy sem.

Az egyik vita az, hogy mi az eredete/oka, ezen azért vitatkozunk, hogy "le lehet-e szokni" vagy "gyógyítható-e", hogy a homoszexualitás csak egy "hobby-e", vagy nincs mit tenni vele, ha van akkor ez van.
Ez ügyben a homoszexualitásról olvastam kutatásokat amik szerint genetikai és magzatkori hormonális hatások okozzák, ezek elég hihetőek és meggyőzőek, számomra sokkal inkább mint más elméletek.
A pedofíliáról fogalmam sincs, nem ismerem a kutatásokat se, meg az elméleteket se.

A másik téma, hogy kell-e üldözni, tiltani, elítélni, hátrányosan megkülönböztetni.
A homoszexualitás kérdésében vallási szempontból ez egyértelmű, de ahogy a csalfa nőket sem kövezik ma már meg, én ebben az ügyben is Istenre bíznám az ítéletet, ellenben azt gondolom, az egyházaknak szíve joga megtagadni mondjuk a melegházasságot és bármely más "szolgáltatást", ha a vallásuk azt mondja (a részleteket beszéljék meg a pápával).

Polgárjogi szempontból pedig azt kell vizsgálni, veszélyes-e a társadalomra, illetve okoz-e kárt, hátrányt másoknak.

A homoszexualitás, ha az két felnőtt ember kölcsönös beleegyezésével történik, akkor se nem veszélyes, se kárt nem okoz senki másnak. Így aztán nem látom okát semmi hátrányos megkülönböztetésnek. Ha pedig erőszak történik, vagy gyermekkel történik az aktus, akkor szexuális orientációtól függetlenül bűncselekmény.

A pedofíliánál viszont kétség sincs, mivel az egyik fél gyermek, így még beleegyezéssel sem lehet csinálni, teljesen mindegy, genetikus vagy bármilyen, tilos, mert veszélyes és káros.

Jean Sol Partre 2016.05.19. 16:44:43

@annamanna: "Ha szerinted a tolerancia felsőbbrendűbb, mint a vallásosság, akkor toleráld azokat, akik nem toleránsok."

Abszolút elfogadom, amíg mindenki a saját rendszerén belül marad. Én nem teszem kötelezővé az egyházaknak, hogy tolerálják a homoszexualitást, vagy bármit. A híveik körében olyan szabályokat tartatnak be amilyeneket akarnak és kizárhatják azokat akik nem felelnek meg a szabályaiknak.

De azt sem fogadom el, hogy ők az egyház keretein kívül betiltassanak valamit, mint ahogy már remekül tolerálják a világban a házasságon kívüli szexet, a válást és még sok mindent, nálunk a lopást és a hazugságot még konkrétan támogatják is.

annamanna 2016.05.20. 02:50:11

@Jean Sol Partre: Birtalan Balázstól a következőt kérdeztem meg: ő, mint katolikus (akkor még katolikusnak mondta magát) mit gondol a monogámiáról?
Egyértelmű volt, mire céloztam: a heteró férfiaktól a közerkölcs megköveteli a monogámiát. Legalábbis házasság után. Aki félrelép, az "rohadt szemét", ugyebár. A heteró házasságban nem tolerálják a csalást; például Osbourne-ék most mentek szét, mert Sharon rájött, hogy Ozzy valami fodrásznőt dug, és ezt nem hajlandó eltűrni.
Ez még csak nem is vallási követelmény, mert mindenféle vallásosságtól függetlenül is igaz, hogy a heteró kapcsolat két ember kapcsolata, másképp nem működik.

Tehát ezt megkérdeztem Birtalan Balázstól, és heves káromkodásözön volt a válasz.

Namost, mivel a Biblia tiltja a paráználkodást, ebből következik, hogy a buzulás maximum akkor lenne "bibliai", ha a buzik közt is ugyanolyan gyakori szokás lenne az élethosszig tartó monogámia, mint a heterók között, ld: l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Frtl.hu%2Frtlklub%2Ffokusz%2Fszuzessegi-fogadalmat-tettek-de-miert&h=wAQFItEYX

És mi volt erre Birtalan Balázs válasza? A káromkodás. Majd sokadik újrakérdezésre annyi, hogy "a monogámia nem biblikus". Hát persze, meg Jézus Krisztus se biblikus.
Később Birtalan a maga részéről úgy oldotta fel a dilemmát, hogy megtagadta a kereszténységet.

Nem lehet egyszerre buzinak is lenni, meg kereszténynek. Ez Birtalan Balázs ámokfutásából világosan látszik.

A paráznasággal szemben nincs tolerancia. Ha te keresztény lennél, heteróként sem paráználkodhatnál, különben kiírnád magad a keresztények közül. Mármint a valós, és nem a kamukeresztények közül.

Nem tudom, elég világos-e a számodra, hogy a párkapcsolat =/= szexuális gyakorlat.
A homoszexuális orientáció pedig =/= párkapcsolat.

A homokosok nem párkapcsolatra hajtanak. A fentebb elmesélt történetben mind apuka, mind a fia elvettek egy-egy nőt párkapcsolati céllal, de a szexuális igényüket házon kívül elégítették ki. Minden egyébre nőt vettek igénybe, tehát nővel tudtak együttélni, sőt még gyereket is összehoztak, tehát nővel gyereket is neveltek; nővel együtt rendeztek be lakást, a nő által főzött ételt ették, a nőt tekintették családnak.

A homokosok legnagyobb része kötetlenül kúrogat. Valószínűleg akkor is, ha élettársi kapcsolatban él valakivel. Ha nem így lenne, Birtalan azt válaszolta volna nekem, hogy ő a maga nevében tud válaszolni a kérdésemre, és ő monogám. De nem ezt válaszolta, hanem azt, hogy a monogámia nem biblikus.

Teljesen mindegy, milyen csillámporral fújod be a szart, az attól büdös marad. A paráznaságnak semmilyen formája nem tolerálható.

És ne beszélj megkövezésről, mert magadra nézve állítasz ki szegénységi bizonyítványt, ha ilyen szinten vagy képtelen vallásokat egymástól elkülöníteni. Arra még emlékszel, hogy a keresztények nem Baphometet imádják? Bár az lehetséges, hogy te igen. Úgy érthető a homoszexualitás iránti toleranciád.

"De azt sem fogadom el, hogy ők az egyház keretein kívül betiltassanak valamit"

Mégis miről beszélsz? Mit tiltottak be az egyházak?
az616578.vo.msecnd.net/files/2016/04/02/6359515463035096931505921113_Leonardo-DiCaprio-OMG.gif

Jean Sol Partre 2016.05.20. 09:50:09

@annamanna: ha BB katolikusnak vallotta magát, akkor nyilván jogos rajta számonkérni a katolikus értékeket és szabályokat. Másokon pedig nem. Az meg nem az én tisztem (semmi közöm hozzá), hogy a katolikus egyház kiket enged a soraiba és mit tolerál (szép dilemma amúgy: lehet-e egy katolikus meleg? avagy lehet-e egy meleg katolikus?). Nyilván ráadásul más az, hogy egyénileg kinek mi a vallása és hogy a közösség befogadja-e, de ehhez tényleg nem értek.

"ne beszélj megkövezésről, mert magadra nézve állítasz ki szegénységi bizonyítványt, ha ilyen szinten vagy képtelen vallásokat egymástól elkülöníteni"

Következetesen valáSOKról és egyházAKról beszéltem, nem csak a katolikusokról, sőt, nem csak a keresztényekről, nekem mindegy, mindegyiknek vannak szabályai és felőlem mindegyik gyakorolhatja is azokat a saját keretein belül.

"Mit tiltottak be az egyházak?"

Nálunk épp a vasárnapi nyitvatartást, de amúgy is folyamatosan lobbiznak, melegek házassága, abortusz, satöbbi.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2016.05.22. 11:36:48

@HaKohen: Ezt kb. mindenki tudja, balfasz, csak nekik már 20 éve leesett, ami nektek még mindig nem.

Pelso.. 2016.05.22. 12:25:52

@Disznóvári: Amikor leesett nekik, már másnap hazautaztak, az ösztöndíjakat meg visszafizették...?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2016.05.22. 19:15:51

@annamanna:

"A homokosok nem párkapcsolatra hajtanak."

ami remekül látszik abból is, hogy a buzik mindenütt erőteljesen lobbiznak az ún. buziházasság ellen. pedig például magyarországon szinte a pofájukba tolnák, de hát a hülye buziknak az nem kell.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2016.05.22. 19:18:57

@annamanna:

"Mit tiltottak be az egyházak?"

_most_ magyarországon már semmit, de bő másfél évezredig, hát hm, elég sok mindent.

HaKohen 2016.05.22. 21:09:41

@Disznóvári:

Ja, persze, csak te vagy helikopter.

Bell & Sebastian 2016.05.23. 10:17:29

@HaKohen: Mit várt ettől a szlávcigánytürk kutyulék csürhétől? Beleharapnak az etető kézbe. Teccettek volna elsöprődni.

annamanna 2016.05.24. 02:35:44

@Jean Sol Partre: "szép dilemma amúgy: lehet-e egy katolikus meleg? avagy lehet-e egy meleg katolikus?"

A sztoriban, amit elmeséltem, a feleség a papokhoz fordult, akik elbeszélgettek a férjjel, majd azt mondták a nőnek, ne reménykedjen semmiben, ők készséggel érvénytelenítik a házasságukat.
Mit lehet ebből leszűrni?
1. nem mondták, hogy a férfit kiközösítik az egyházból
2. nem mondták, hogy a nő próbálkozzon átnevelni a férjét, biztosan sikerülni fog, ha igyekszik és még imádkozik is érte.
Azt biztosan hallottad már, hogy a keresztények egy része meg van győződve róla, hogy a homoszexuálisok megtérhetnek a viselkedésükből, elhagyhatják azt, át lehet nevelni őket heteroszexuálissá. Ezt nyilván azok mondják, akik maguk nem homoszexuálisok, és nincsenek tisztában azzal, hogy ez az állapot pontosan mit is jelent.
A sztoriban a katolikus papok egyáltalán nem tettek utalást arra, hogy a férfi átnevelhető. Vajon miért ennyire szkeptikusak?
3. Birtalan Balázs elvégezte a katolikus teológiát, katolikus homokos közösséget működtetett évekig. Azt nem tudom, hogy a katolikus egyházon belül milyen összetűzései voltak, amikor beszélgettem vele, egy református pszichológussal való háborúskodását említette, nagyon dühös volt az illetőre (mellesleg azóta már az is halott).
Felteszem, a protestánsok kevésbé elnézőek, felteszem, a katolikusok körében nagyobb a tolerancia (ha nem is egységes ebben az egyház, pl Ferenc pápa toleráns, de az egyház tradicionalista szárnya számára ez elfogadhatatlan; épp ez az egyik törésvonal, amit Ferenc pápasága kimélyített az egyházon belül).
De akik titokban tartják, és nem döngetik vele a mellüket úgy, mint Birtalan Balázs, azokat szerintem csendben megtűrik.

"Következetesen valáSOKról és egyházAKról beszéltem, nem csak a katolikusokról, sőt, nem csak a keresztényekről, nekem mindegy, mindegyiknek vannak szabályai és felőlem mindegyik gyakorolhatja is azokat a saját keretein belül."

Valóban? Ezt írtad:
"A homoszexualitás kérdésében vallási szempontból ez egyértelmű, de ahogy a csalfa nőket sem kövezik ma már meg, én ebben az ügyben is Istenre bíznám az ítéletet, ellenben azt gondolom, az egyházaknak szíve joga megtagadni mondjuk a melegházasságot és bármely más "szolgáltatást", ha a vallásuk azt mondja (a részleteket beszéljék meg a pápával)."

"a részleteket beszéljék meg a pápával"
Mégis milyen vallásúak beszéljék meg a részleteket a pápával? Te következetesen valláSOKról és egyházAKról beszéltél, nem csak a katolikusokról, sőt, nem csak a keresztényekről? Tényleg?

"Nálunk épp a vasárnapi nyitvatartást"

Ne őrjíts - szerinted a kormány, Orbán Viktor, Lázár János stb egyház? A kormány mégis milyen egyház?

"amúgy is folyamatosan lobbiznak, melegek házassága, abortusz, satöbbi"

Hol hallottál róla, hogy az egyházak ilyesmiért lobbiznak? A melegek házasságáért szerintem a melegek lobbiznak.
Az abortuszért való lobbizás kapcsán pedig erről olvastam: www.igenelet.hu/cikkek/papnak-oltozve-abortusztablettaval-aldoztatni-franko

@mavo: Jó hogy itt vagy, már hiányoltalak. Rég jártál erre. Amúgy föntebb már leírtam, amit erről gondolok.
A nők nem tűrik a nyitott házasságot, a homokosok viszont nem vállalják a monogámiát. Ebből (is) következik, hogy a heteró férfi, amikor feleségül vesz egy nőt, teljesen mást vállal, mint egy homokos.
Egy nő sok szempontból másképp működik, mint egy férfi. A férfi-nő kapcsolatot nem lehet összemosni a férfiak közti szexuális viszonnyal, mert a nő nem férfi. A férfi-nő és a férfi-férfi kapcsolat nem csak a szex miatt más.
Különösebb magyarázgatás helyett nézd meg ezt a filmet, a heteró férjek panaszaival: www.youtube.com/watch?v=VqtymOtKr48

Jean Sol Partre 2016.05.24. 13:28:42

@annamanna: "(a részleteket beszéljék meg a pápával)"

ezek szerint nem elég következetesen.

"A kormány mégis milyen egyház? "

A kormány természetesen nem egyház, de elég álságos a dolgot a kormányra tolni, amikor a KDNP tolta folyton a témát, ők terjesztették be a javaslatot és ők örültek amikor meglett, és mindvégig hivatkoztak a vallási parancsokra, Semjén pedig konkrétan a kormány tagja.

"A melegek házasságáért szerintem a melegek lobbiznak. "

így van, mi meg a tiltásról beszéltünk, a felsorolásban azok szerepeltek, amiket be akarnak tiltatni.

2016.05.24. 14:06:03

@Jean Sol Partre:

a kormány pedig nagyon hasonló az egyházhoz. szerintem van olyan hogy hit az államban, "államhit". a populáció 95%-a biztos hogy nem fogja fel hogy mi az "állam", egyszerűen elfogadja mint divine korlátlan fensőbbséget.

aztán már csak a "magyar"t kellett hozátenni és béééégetik is szakmányban.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2016.05.29. 20:01:06

@annamanna:

"a homokosok viszont nem vállalják a monogámiát"

meséld már el nekem, mi a faszért kell kézzel-lábbal küzdeni a buziházasság ellen, ha a buzik nem is akarják? meg kellene adni, aztán röhögni, hogy a buzik mégse házasodnak. ja, hogy mégis.

(amúgy pont pár hónapja olvastam valami buzipárról, akik mittom hány évtized együttélés után tudták legalizálni a kapcsolatukat)

annamanna 2016.05.30. 01:01:35

@mavo: dehogynem akarják. Két okból: 1. öröklés
2. gyerek örökbefogadás.
valójában a második pont a necces, több okból is: egyrészt a már eddig is vizsgált esetek szerint a gyerekek pszichésen többet sérülnek, ha homokosok nevelik fel őket, de a legfőbb félelem szerintem a pedofíliától van, mert a pedofília és a homokosság között van szignifikánsan kimutatható összefüggés. Persze nem törvényszerű, és heterók közt is van egy rakás, és saját családon belül is sok eset van, sajnos; és ha a gyereket heterók fogadják örökbe, az sem garancia semmire (ld Woody Allen esetét, Mia Farrow nevelt lányával).
Ha a házasságot legalizálják, akkor az örökbefogadás is sima ügy, és gondolom, sokaknál végképp kicsapná a biztosítékot, ha buziknak gyereket adnának. (ld. Daniel Cohn-Bendit kalandjait óvóbácsiként). Ezek az ügyek anélkül is felkavarják a közvéleményt, hogy a homokosok örökbefogadásával túlterhelnék a társadalmi tűrőképességet.
Kiss Lászlónak is sokan azt ajánlották, hogy költözzön külföldre. Alföldi hazajött valami rendezés miatt, és elég furcsán jelent meg egy sajtótájékoztatón, tele volt színes foltokkal, mint akit nagyon összevertek: www.borsonline.hu/celeb/rejtelyes-foltokkal-kerult-elo-alfoldi-robert/113383
Legalábbis szerintem összeverték, de a kommentelők szerint kaposi szarkómás.
Namost Alföldi nem akar házasodni, nem akar gyereket örökbe fogadni, az országot is itthagyta, de valamibe csak belekeveredett.
Szerinted mi lenne abból, ha még tovább feszítenék a húrt?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2016.05.30. 19:31:23

@annamanna:

"dehogynem akarják. Két okból: 1. öröklés
2. gyerek örökbefogadás."

kizárólag, persze. olyan, hogy két buzi ne adj isten szereti egymást, és együtt akarnak élni monogám kapcsolatban, amit a jogegyenlőség elve alapján hivatalossá akarnak tenni, hát az lehetetlen. és ezt honnan tudjuk? hát onnan, hogy te azt mondod. (és most nem szarozunk azon, hogy TERMÉSZETESEN egy buzinak is lehet gyereke, akkor meg csak egyszerűsíti a dolgot az örökbefogadás)

"egyrészt a már eddig is vizsgált esetek szerint a gyerekek pszichésen többet sérülnek, ha homokosok nevelik fel őket"

és ezt honnan tudjuk? hát onnan, hogy te azt mondod. meg persze egyéb homofób barmok.

"a pedofília és a homokosság között van szignifikánsan kimutatható összefüggés"

és ezt honnan tudjuk? hát onnan, hogy te azt mondod. meg persze egyéb homofób barmok.

"Ha a házasságot legalizálják, akkor az örökbefogadás is sima ügy, és gondolom, sokaknál végképp kicsapná a biztosítékot, ha buziknak gyereket adnának."

a meglehetősen katolikus spanyolországban (en.wikipedia.org/wiki/Same-sex_marriage_in_Spain#Public_opinion , figyeled? én adok ám linket, nem csak a levegőbe beszélek) annyira nem csapta ki a biztosítékot, hogy a megkérdezettek több, mint a fele (konkrétan nagyjából kétharmada), de még a magukat katolikusoknak vallóknak is kis híján a fele egyetértett a melegházasság törvényesítésével. az egyetlen komolyabb vita arról ment, hogy ez a jog kiterjeszthető a spanyolországban házasodó külföldiekre is, végül az jött ki, elég, ha csak az egyik fél spanyol, és végül csak annyi lett a korlátozás, hogy spanyolországon kívül csak konzulátuson élő spanyol lehet az egyik fél, csak ott köthető meg a házasság, és az illető országban is elismertnek kell lennie a a buziházasságnak. spanyolország belterületén semmiféle ilyen korlátozás nincs. és még sincs forradalom, nincs túlterhelve a közvélemény etc.

lassan rá kellene ébredni, hogy a világ szép lassan elmegy mellettetek, és jelen pillanatban nem sokkal vagytok különbek a buzikat üldöző moszlimoknál.

az meg külön nonszensz, hogy azzal próbálsz BÁRMILYEN buziellenes érvet legitimálni, hogy lám, egy buzit összevertek. ilyen alapon a niggerek egyenjogúsága is baromság, hiszen (mint az köztudomású) amerikában verik a niggereket (de legalábbis valóban voltak egy időben olyan szervezetek, amelyek tényleg).
süti beállítások módosítása