Meztelen európaiak, gyerekzaklatás, iráni haszon, szégyen – arab kommentek Kölnről
2016. január 11. írta: Redakció

Meztelen európaiak, gyerekzaklatás, iráni haszon, szégyen – arab kommentek Kölnről

koln_kommentek_az_arab_vilagbol.png

Vendégszerzőnk, Sayfo Omar írása.

Az arab híradások alapvetően kiegyensúlyozottan, a tények közölésére szorítkozva tudósítanak a Kölnben történtekről. De mit gondol az esetről az arab internet népe? Tipikusnak mondható szemelvények az egyik legmeghatározóbb arab hírportál, az aljazeera.net kölni összefoglalója alatti kommentekből, szabad fordításban:

Aissa: Ezek nem arabok, hanem kurdok voltak. Ezt bizonyítja a kurd zászló is. Akkor miért nem a kurdokat vádolják? Mert ők (a Nyugat –a szerk) a Peshmerga szövetségesei Irakban és nem akarják veszélynek kitenni saját katonáikat. - egy marokkói Kölnből.
Dislike:76 Like: 139

Baqa al-Niqa: A felvételek és képek egyértelműek. Az elkövetők irakiaknak, szíreknek, afgánoknak, pakisztániaknak, törököknek és észak-afrikaiaknak látszanak. Kár is védeni őket. Azzal csak a szélsőségeseket segítenénk. Nem szabad tagadni, hogy ott voltak és hogy ez a „betegség” létezik.
Like:212 Dislike:22

der_araber: Sokan félnek attól, hogy ezek után majd az arabokat hibáztatják. Pedig tény: Németországban csak az arabok zaklatnak nőket. Miért van ez? Ők muszlimokként készek meghalni saját erkölcsük védelmében. Akkor ezek a fiatalok, akiknek a németek adójukból ételt és ruhát vesznek miért támadnak a németek erkölcsére? Istenre esküszöm, az arab és muszlim ember ezután szégyell kilépni az otthonából.
Like:235 Dislike:60

Baghdadi: Nem csodálkozom azon, hogy menekültek tettek ilyet. Többségük gyermekkora óta azt hallja, hogy az európaiak meztelenül járkálnak, nincs erkölcsük, könnyű megközelíteni őket, és hogy a nem-muszlim nőkkel azt tehetnek, amit akarnak. Ilyet már személyesen is hallottam, ráadásul olyanoktól, akik már évtizedek óta Nyugaton élnek. Mit várunk hát akkor azoktól, akik újonnan érkeznek?(…) Persze ne általánosítsunk.
Like: 236 Dislike: 31

mohammad: És ti németek se zaklassátok a muszlimok gyermekeit, -akik közt szíriaiak is vannak- se az iskolákban se azokon kívül. És ne hírdessetek előttük szabados szexualitást(…)
Like: 55 Dislike: 160

samee: Ha a zaklatás nem nőket, hanem az azonos nemet érte volna, senki nem háborodott volna fel.(…) Ismerem jól a reakcióitokat, németek.
Like:29 Dislike: 161

d. Abdullah-Köln: Én személyesen is ott voltam az ünneplésen és tanúja voltam a történteknek. Istenre, szemtanúként mondom, hogy akik ezt tették, közülünk való arabok és magukat muszlimoknak nevező emberek voltak. Az iszlám ártatlan a bűnükben. Ezek azt hiszik, hogy a szabadság a részegséget és a zaklatást jelenti.(…)
Like: 256 Dislike: 30

from Berlin: Isten bizony, itt Németországban már szégyelljük bevallani, hogy arabok vagyunk. Ezek az állatok nem csak a németeket, hanem a fejkendős muszlim nőket is zaklatják. Az én fejkendős muszlim palesztin feleségem egy hónap alatt már háromszor fordult a rendőrséghez.
Like: 146 Dislike:6

fakhir alsaigh: A zaklatás oka az alulöltözöttség. Az alulöltözöttség oka pedig az a személyes szabadság, ami a nyugati kapitalista szemléletmódból ered. Az arab szemléletmód a szexualitást és részegséget terjeszti. Ezekkel szemben az iszlám a tisztességet, tisztaságot, jóságot terjeszti miközben megtiltja a gonosz tetteket és mások kihasználását. Istenem, milyen szép az iszlám.
Like: 100 Dislike: 57

Mona: A történet úgy ahogy van, hazugság és csak egy színjáték a cionista Nyugat színjátékainak sorában, mellyel az arabok és a menekültek ellen akarják hergelni társadalmaikat. Azon menekültek ellen, akiket csapdába csalva vittek országaikba hogy lejárassák őket, és gyűlöletet szítsanak a világban irányukba hogy aztán kiirthassák őket.(…)
Like: 51 Dislike: 101

Fares al-Ahlam: A muszlimok nem ünnepelnek és nem isznak. Ezek jezídik, síita arabok, ateista kurdok voltak, akiket Németország megpróbál kiutasítani.(…)
Like: 91 Dislike:85

Muslim min al-Jemen: (…) Mi köze ennek az iszlámhoz? Látta valaki, hogy ezek a fiatalok mecsetbe járnak, vagy az iszlámra hívnak bárkit?(…)
Like: 32 Dislike: 42

Khaled: (…) az aranyszabály az, hogy mindig azt kell megnézni, ki húz hasznot ebből a bűncselekményből. Javaslom a német titkosszolgálatoknak, hogy nézzék meg miként húz hasznot ebből Irán és a szíriai rezsim. (…)
Like: 35 Dislike: 23

Mohamed Salem: A keleti arab országok lakói tipikusan nem ilyen bűncselekményeket követnek el. Igaz ugyanakkor, hogy arányaikban gyakran követnek el olyan bűnöket, mint a hamisítás, az illegális kereskedelem és adócsalás. Ezzel szemben a marokkóiak és algírok a nyugati börtönlakók 50%-át teszik ki, miközben a társadalmakon belüli arányuk 8%. Aki nem látja ezeket a tényeket, nem akar róluk beszélni, tagadja őket vagy a nyugatiakat hibáztatja, az nem ismeri Európát (…)
Like: 29 Dislike: 17

Abu-Yussef: Nem győzzük elégszer mondani, sajnáljuk tisztelt Merkel asszony (…)
Like:21 Dislike: 4 

Ammar Abu Arqoub: Ami leginkább felbosszant (…) az, hogy a rasszista és fasiszta híradások 1000 emberről beszélnek, miközben 300-500 ünneplő volt ot,t és ebből a zavargás kiváltói maximális becslések szerint is csak 50-80-an lehettek. Sok felvétel készült és mind ezt mutatja. Aki máshogy látja, az bizonyítsa. (…)
Like:23 Dislike:7

Zaer: Elfelejtettétek, hogy Bassár al-Aszad szíriai nőket erőszakoló katonái és fegyveresei közül is sokan elmenekültek és beolvadtak a menekültek közé?
Like: 31 Dislike:5

Abul-Abd al-Muqaddasi: A halottak száma és rombolás ellenére amit a Világháború hagyott maga után Európában, nem láttuk hogy az európaiak elmenekültek volna. Sőt, több megszállt európai ország maga is megszállóként volt jelen muszlim országokban. Tehát több fronton harcoltak és nem menekültek el. Most viszont azt látjuk, hogy tízmilliók menekülnek el elhagyva hazáikat és felelősségeiket azért részegeskedhassenek és erőszakoljanak. Ez azt mutatja, hogy a muszlim társadalmak valójában nem muszlimok. A romlásukat pedig az őket uraló banditák okozták melyek elvetik saját magvaikat és meggyalázzák szentségeit.
Like: 20 Dislike: 1

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr408260654

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sayfo Omar: Meztelen európaiak, gyerekzaklatás, iráni haszon, szégyen – arab kommentek Kölnről 2016.01.11. 07:26:02

Ha a zaklatás nem nőket, hanem az azonos nemet érte volna, senki nem háborodott volna fel.(…) Ismerem jól a reakcióitokat, németek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.11. 07:41:41

@Sayfo Omar:

Ha Ön muszlim, megválaszolná nekem őszintén? Az Iszlám tanításával összeegyeztethető a liberális demokrácia vagy sem?

I_Isti 2016.01.11. 08:46:32

@bbjnick: Ez olyan, mintha a Síkföldön lakókon számon kérné a térlátást. (mek.oszk.hu/01900/01984/html/ )

I_Isti 2016.01.11. 08:53:18

"a muszlim társadalmak valójában nem muszlimok"

Értsd: a muszlim társadalmak romlását, versenyképtelenségét nem a muszlim vallás alapvetően hibás természete okozza, hanem az attól való elszakadás.

Ennek a gondolatmenetnek vége ez a megoldási javaslat: a sária bevezetése, és visszatérés az iszlám keményvonalas értelmezéséhez, "jó muszlimmá válás".

Eredmény: mondjuk Iránban él a népesség arányait tekintve legtöbb kábítószerfüggő.

Valóságban az iszlám kultúrájú országok pontosan akkor tudtak sikeresek lenni, amikor elszakadtak az iszlám gyökereiktől, és megpróbálkoztak egy nyugati típusú, de nem demokratikus berendezkedést megvalósítani.

Helyes Írás 2016.01.11. 09:08:16

A válogatásban két tényközlő hozzászólás van: az egyik maga is ott volt és elismeri, hogy muszlim arab fiatalok voltak, részegek voltak és nőket zaklattak. A másik elmondja, hogy arab nőket is zaklatnak. (Ez sem új dolog, erről is régóta szólnak rémhírek.)

A többi hozzászóló véleményt mond, s ezek a vélemények összességében nem jobbak és nem rosszabbak a hazai kommentelők színvonalánál. Rengeteg az ostoba az arabok között (is). Mindebből nem lehet általánosítani semmit.

Sajnos azt is ki merem mondani, ha európai 25-35 éves férfiak élnének együtt huzamosabb ideig falkába kényszerülve, nők nélkül, hasonló lenne a reakciójuk: innának és molesztálnák a nőket. Ez nem migráns és nem arab probléma, akkor sem, ha úgy gondolkodnak a nőkről, ahogy és akkor sem, ha leleplező és elképesztő volt, ami az egyiptomi tüntetések során történt.

A helyzet a tarthatatlan. Ilyen módon, ilyen gyorsan és ilyen összetételben nem lehet százezreket ráengedni Európára, s teljesen irreális elképzelés, hogy be lehet őket illeszteni az itteni életbe és munkába. Ezeknek a fiatal férfiaknak a legfőbb problémája a nemi nyomor, nem a nyelv- és szakmatanulás. Rendezetlen és perspektívátlan az életük, mert nem kialakult személyiségként, családdal, konkrét célokkal, munkára motiváltan érkeztek, s önhibájukon kívül nem is képesek rendezett életet kialakítani. Legalábbis a döntő többség nem képes rá, s nagyon rossz hatással vannak egymásra.

Vissza kellene őket vinni oda, ahonnan elindultak.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2016.01.11. 09:10:43

az ejrópai nőket a liberalizmus kurvává tette. ezek a szegény arab srácok meg ehhez igazodnak :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.11. 09:30:28

@Helyes Írás:

"ha európai 25-35 éves férfiak élnének együtt huzamosabb ideig falkába kényszerülve, nők nélkül, hasonló lenne a reakciójuk: innának és molesztálnák a nőket" --- írod.

Ez egyszerűen nem igaz. Számos eset volt a történelemben, amikor tömegesen kerültek életerős európai férfiak számukra teljesen idegen közegbe (pld. nagy európai kivándorlási hullámok Európából Amerikába) és a kölnihez (és a többi nyugati nagyvárosokban lezajlotthoz) hasonló atrocitásokra mégsem került sor. Hogy "köln" megtörténhessen, ahhoz az kellett, hogy ezek a "kanok" magukkal hozzák (és igazolódni lássák) azokat a sztereotípiákat, amik az iszlám világban élnek Európáról, hogy hitük erkölcsileg fölmentse őket tetteik súlya alól és hogy az európai társadalmak (azok rendvédelme stb.) ne tanúsítsanak ellenállást az őket érő atrocitásokkal szemben (épp ellenkezőleg: magatartásukkal szinte kiprovokálják azokat).

Jean Sol Partre 2016.01.11. 10:25:04

@bbjnick: tehát az orosz katonák se tettek hasonlókat anno, meg mások sem, ilyen esetek a keresztény világban sosem történtek. soha.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.11. 10:41:44

@Jean Sol Partre:

Az Vörös Hadsereg katonái egy megszálló hadsereg tagjai voltak (nem mellesleg, még csak nem is keresztények, hanem ateista kommunisták voltak). A mi kis tomboló, erőszakoskodó cuki migránsaink is egy megszálló hadsereg katonái?

(Érdekes adalék: nemrég láttam egy angol dokufilmet, eredeti dokumentumokra és tanúvallomásokra hivatkozva azt állították, hogy a Vörös Hadseregben a tömeges nemi erőszak nem pusztán fegyelemsértés volt, hanem a katonai stratégia része is, a polgári lakosság totális megtörésére irányult --- a katonák nemcsak önszorgalomból erőszakoskodtak, hanem parancsra is, a kiválasztott áldozatokat (pld. egy család valamennyi nőtagját nagymamától a lányunokáig) nyilvános helyen, kivezényelt szakaszokkal erőszakoltatták végig, hogy a polgárok lássák és "őrüljenek bele" a rettegésbe, a tisztek pedig ellenőrizték, hogy valamennyi katona vegyen részt a cselekményben és kellő brutalitást tanúsítson...)

Conchobar 2016.01.11. 10:46:36

@Jean Sol Partre: "tehát az orosz katonák se tettek hasonlókat anno, meg mások sem" - Azért azt jó lett volna akkoriban vizsgálni, hogy az oroszokat mennyiben motiválta a (németek és szövetségeseik által) lerombolt, legyilkolt falvaik és városaik látványa. Továbbá, mi és mennyiben motiválta a szerbeket a nemrég véget ért balkáni háborúban a nem-szerb nők tömeges megerőszakolásában.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 10:57:12

@bbjnick: @Conchobar: meg lehet vizsgálni sok mindent, de tény, hogy orosz, német, olasz, szerb és mindeféle katonák például rendszeresen erőszakolnak nőket, akár csoportosan is. Lehet, hogy csak az ateisták, de nincsenek erre statisztikáink, és lehet, hogy a kölni elkövetők se gyakorolják a vallásukat.
Azt nem hinném, hogy kizárólag a megszálló katonák lennének ilyenek, szerintem mindenféle háború borzalmait átélő emberek könnyebben követnek el olyan dolgokat amiket "normálisan" talán nem.

Ezzel együtt nyilván az is igaz, hogy ahol eleve másképp gondolkodnak a nőkről, ott könnyebben csábul erre valaki.

Csodálkozom persze, hogy pont azok vannak legjobban felháborodva, akik amúgy simán tűrik a vak komodorokat, Ákosokat, Kövéreket, de örülök is neki, ezek szerint nincs minden veszve.

Conchobar 2016.01.11. 10:58:10

@bbjnick: "Az Vörös Hadsereg katonái egy megszálló hadsereg tagjai voltak" - Más szavakkal: a legnagyobb különbség az, hogy a katonák egy szigorú alárendeltségi viszony közepette tették azt, amit tettek, míg a kölni arabok a saját fejük után tették. Azokat a katonákat nem föltétlen az vezette az erőszakosságra, hogy fiatalon a farkuk vezette őket, talán sokkal inkább a revans vágya (a lerombolt hazájukért), valamint tisztjeik elnéző magatartása, esetleg biztatása

Conchobar 2016.01.11. 11:06:58

@Jean Sol Partre: "Azt nem hinném, hogy kizárólag a megszálló katonák lennének" - Tessék már különbséget tenni a katonaság és a szervezetlen csürhe (úgymond ünneplő tömeg) között. Természetesen békeidőben is előfordult Magyarországon is, hogy valaki katonai (kimenő) egyenruhában erőszakoskodott nőkkel (de az civilként is azt tette). Háborúban, ahol mindenféle nélkülözéseket kell elviselnie a katonának, el fogja tudni viselni a nővel való szex hiányát, a nőhiány nem fog erőszakosságba torkollni (főleg mikor brómot is kap)

aszterixagall 2016.01.11. 11:07:43

@bbjnick: Ez tényleg egy érdekes kérdés.

Conchobar 2016.01.11. 11:10:37

@Jean Sol Partre: "de tény, hogy orosz, német, olasz, szerb és mindeféle katonák például rendszeresen erőszakolnak nőket" - Ez mitől tény?

aszterixagall 2016.01.11. 11:17:09

@Jean Sol Partre:

Tényleg elképzelhetetlen az, hogy egy a kultúra, amiben felnevelnek, hatással van az értékrendedre? Teljesen kizárt az, hogy vannak olyan társadalmak, amelyek olyan dolgokat vallanak helyesnek, amit mások elfogadhatatlannak vélnek? Lehetetlen, hogy van olyan kultúra, amiben a demokrácia vagy mondjuk a vallásszabadság nem érték, sőt kerülendő dolog?

Mondhatom én erre az értékrendre, hogy nem tudom elfogadni? Mondhatom, hogy veszélyes az én társadalmamra? Lehet, hogy a jelenlegi migránsokra ez nem áll, de elvben elfogadod, hogy van ilyen?

gyalog.galopp 2016.01.11. 11:27:03

@Jean Sol Partre: @bbjnick:

A háborút azé nem kéne ide keverni. Általában a háborús stratégiáknak mindig is része volt a civil lakosság megtörése.
A németek se fehér kesztyűvel vonultak Moszkváig.

Csak a hülye nem látja, hogy a németeket elárasztó migráns áradat fél év múlva kezelhetetlen lesz. Csupán kultúra függvénye, hogy ilyen szituációban egyik -másik etnikai, vallási csoportnál mikor szakad el a cérna, de a cérna előbb-utóbb mindnél elszakad.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 11:29:46

@Conchobar: az a tény, hogy hülyeséget írtam, múlt időben akartam mondani.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 11:31:31

@aszterixagall: pont azt mondom én is, hog yelképzelhető. Csak azzal vitatkozom, hogy keresztényeknél ilyen nem fordul(t) elő soha.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 11:33:03

@gyalog.galopp: a háború egyrészt mint példa került ide, másrészt a menekültek egy jelentős része háborúból jött.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 11:35:35

Kicsit sokat emlegetik Istent ahhoz, hogy hitelesnek tűnjön a fölháborodás.

Ellenben van itt egy ellentmondás, amit senki nem vett észre. Ha valaki mondjuk japán csirkére, gerjed, érthető, ha számára maga a mennyország a csirkeól.

Miért gerjednek ezek a szőkékre? Miféle fogalmuk van erkölcsről és szexualitásról, alsóbb - és felsőbbrendű fajokról, egyáltalán, az álegyenlősdiről?

Komoly bajok lehetnek ott fejben, ahol ilyesmi a mainsream zsinórmérték.

Inkább szívjanak brómos teát (ha nyugtassa őket), de tényleg ne igyanak. A próféta jól ismerte a népét.

aszterixagall 2016.01.11. 11:40:45

@Jean Sol Partre:

Lehet, de az nem befolyásolhatja a jelenlegi döntéseinket. És igaz az is, amit már leírtak mások: a háború másik eset. Itt arról van szó, hogy emberek tudnak-e békésen együtt élni hosszú távon, és arról, hogy feladjuk-e az európai értékrendet vagy sem. Ne értsd félre, nem a keresztény értékekről beszélek - bár azok is nagyban hozzájárultak az előbbihez. És végképp nem a magyar kormány értékrendjéről.

hívőlélek 2016.01.11. 11:43:20

@jose maria padilla: miért a liberalizmus tette kurvává??? Semmi köze a liberalizmusnak a kurvává váláshoz, SŐT.... a nők szexuális kizsákmányolása mindig is az illiberális államok jellemzője (Japán császárság, a nácik , az Iszlám állam) volt....talán csak a kommunisztikus próbálkozások voltak kivételek. ... de még olyan keresztényi szentek is "élvezték" a kurvák létét mint pl Szt. Ágoston aki ágyast tartott.

A liberalizmus inkább kiemelte a nőket abból a fertőből.

Conchobar 2016.01.11. 11:45:57

@Jean Sol Partre: "az a tény, hogy hülyeséget írtam, múlt időben akartam mondani" - De amit írtál, azt is rosszul fogalmaztad meg. Írhattad volna, hogy elszigetelt jelenségként a világ összes hadseregében előfordul a civilekkel (és hadifoglyokkal) szembeni erőszakosság, különösen mikor lazul a fegyelem. A múltban előfordult, hogy az erőszakosság tömegessé vált (német, szovjet, japán a 2.világháború során, a szerb nemrég). De ez nem a katonák fiatal volta miatt történt, hanem jóval inkább a katonák feljebbvalóinak akarataként. A feljebbvalók (ideértve a kormányt is) uszították a katonákat, gyűlöletet igyekeztek bennük kelteni (az ellenség iránt). Az az uszítás nem olyan 'ha idejössz akkor nem veheted el a magyarok munkáját' jellegű volt, az az uszítás valóban uszítás volt

Jean Sol Partre 2016.01.11. 11:46:54

@aszterixagall: " Itt arról van szó, hogy emberek tudnak-e békésen együtt élni hosszú távon, és arról, hogy feladjuk-e az európai értékrendet vagy sem"

Valóban erről van szó, de erről a kölni eset nem sokat árul el. Az egész bevándorlás ügyben rengeteg dolog lett elrontva, rosszul kezelve. Ezekből az esetekből tanulni kell. De egyik eset sem bizonyíték arra, hogy reménytelen a dolog. És sajnos, még ha valóban reménytelen is lenne, akkor sem fogjuk tudni megállítani az áradatot, jobb tehát, ha megtanuljuk a legjobban kezelni.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 11:49:55

@Conchobar: "elszigetelt jelenségként a világ összes hadseregében előfordul"

Szerintem nem annyira elszigetelt jelenség, és nem is csak a feljebbvalók utasítására történik, de ez csak az én véleményem, nem tudok statisztikát meg linket. Mindenesetre arra példa, hogy a "keresztény" világban is történtek ilyenek. A bróm meg nem ér semmit, tapasztalatból mondom :)

Bell & Sebastian 2016.01.11. 11:58:05

@gyalog.galopp: Következő német taktika az, hogy kiosztják a migráncsokat falura, ne a nagyvárosokban tömörüljenek. Nyilván tárt karókkal várják őket vidéken.

Dettó kínlódás, mint a cigókkal.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 12:01:29

@Jean Sol Partre: Ne túlozzunk, a német, szexuális kilengések nagyságrendje meg sem közelítette az amcsikét, az oroszokról nem is beszélve. Egyszer már linkeltem a valós adatokat, aki akarja, megkeresi.

gyalog.galopp 2016.01.11. 12:02:59

@Jean Sol Partre:

De azok katonák voltak, nem menekültek, hanem megszállók és megszálló katonaként erőszakoskodtak .

Ha viszont ragaszkodsz a háborús körülményhez , akkor el kell fogadnod, hogy ezek a fiatal suhancok nem menekültek, hanem katonák civilben.
Esetleg ha emlékszel, előfordult a történelemben, hogy idegen katonák, civil turistaként bementek bámészkodni egy várba, aztán hirtelen elfoglalták.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 12:07:04

@gyalog.galopp: Fajgyalázásér és erőszakolásért hadbíróság járt, ebben a sorrendben.

Conchobar 2016.01.11. 12:08:05

@Jean Sol Partre: "Szerintem nem annyira elszigetelt jelenség" - Most hogyan tudod te ezt elképzelni. Vannak Európában is, Oroszországban is, meg a USA-ban is mindenféle rendezvények, fesztiválok, effélék, de az ott összegyűlt fiatalok között mégsem tapasztalni "nem annyira elszigetelt jelenség"-ként erőszakosságokat. Hogyan tudod azt elképzelni, hogyha ezek a fiatalok bevonulnak, akkor egyszeriben mindannyian barbár erőszaktevőkké válnának (nem börtönben vannak, még a csata után is van kimenőjük. Béke időben meg rendszeresen haza is járhatnak akár)?

Jean Sol Partre 2016.01.11. 12:08:36

@Bell & Sebastian: de hát azok is keresztény világ. Nem állítottam arányokat, az oroszok volt az eredeti példám, de tudjuk, hogy a németek is, és valóban, az amcsik is.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.11. 12:08:42

@Jean Sol Partre:

"Csodálkozom persze, hogy pont azok vannak legjobban felháborodva, akik amúgy simán tűrik a vak komodorokat, Ákosokat, Kövéreket, de örülök is neki, ezek szerint nincs minden veszve. " --- írod.

Mert az Ákosok és a Kövérek falkákba verődve nőket molesztálnak, rabolnak ki, vernek és erőszakolnak meg a nyílt utcán?

Te sem leszel már hülyébb! Vagy mégis?

Conchobar 2016.01.11. 12:12:40

@Bell & Sebastian: "Ne túlozzunk, a német, szexuális kilengések nagyságrendje meg sem közelítette az amcsikét, az oroszokról nem is beszélve" - De miért akarjuk az erőszakosságot a szexuális erőszakra leszűkíteni. Kölnben ez volt ugyan a legsúlyosabb atrocitás, de a még súlyosabbnak is megvolt a lehetősége. A katona esetében sem az a legsúlyosabb, ha megfogdos, vagy megkúr egy nőt annak akarata ellenére, hanem az, ha súlyos ok nélkül lepuffantja

Jean Sol Partre 2016.01.11. 12:13:05

@gyalog.galopp: a háborúban nem csak katonák vannak. Szerintem nem a katona mivoltod, hanem az, hogy rengeteg borzalmat látsz, tesz (tehet) érzéketlenebbé a szenvedések és a kegyetlenség iránt. Függetlenül attól, te lősz, vagy téged lőnek.

@Conchobar: továbbra is a múltban megtörtént esetekről beszéltem. Ott és akkor ezek nem voltak elszigetelt jelenségek.
A kölni jelenség egyelőre pont ugyanannyira elszigetelt jelenség, mint bármelyik másik. És reméljük, hogy elég határozott lesz a németek fellépése ahhoz, hogy az is maradjon.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 12:15:57

@bbjnick: egyedileg lehet verni, molesztálni, lenézni a nőket, csak falkában nem? A magányos vak komondor rendben van?

hívőlélek 2016.01.11. 12:17:22

@Bell & Sebastian: no de mit tekintettek fajgyalázásnak, Az tény hogy a gödöllői cserkész világtalálkozóra érkező Hitler Jugendeseknek tiltották a bennszülött alsóbbrendűekkel bármilyen kapcsolat kialakítását .... de pl a Franciaország lerohanása után bizony bizony a németek tartottak fönn kurvaházakat a szabadságos katonáknak.

gyalog.galopp 2016.01.11. 12:26:23

@Jean Sol Partre:

Na, már közelítesz az igazsághoz. A németek, most azt akarják beadni, hogy ez egy hű de milyen szervezett akció volt. Nem kellett ezt különösebben szervezni a feszültség gyűlt, az önkontroll fogyóban - mindegy, hogy a pia, vagy átélt trauma , vagy mindegyik - , ilyenkor elég egy kis szikra, egy " jé, hát ezt is meg lehet tenni" minta és már szabadulnak az indulatok.

De a feszültség megmarad holnap is, meg egy hónap múlva is, a trauma nincs kezelve , pia is akad, jön a tavasz a kivetkőzött csajokkal .
Köln eleve nem elszigetelt jelenség volt, csak az eddigi átlagnál durvább, de csak az eddigi átlagnál.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 12:40:31

@Conchobar: Nem vagyunk vitában.

@Jean Sol Partre: És a magyarok is. Mert ha odaadta magát 20 dkg kenyérért és túlélésért, az micsoda?

Bell & Sebastian 2016.01.11. 12:43:03

@hívőlélek: Ez is stimmel. Időnként mehettek haza, gyógykezelésre, szervezett üdülésre a taljánokhoz vagy békazabálókhoz. Fajgyalázás alatt nyilván egészen mást értünk.

Helyes Írás 2016.01.11. 12:47:22

@bbjnick:

No-no. Most éppen nincs időm arra, hogy példákat hozzak az európai történelemből a nők elleni nemi erőszak eseteire, amikor hajósok, kalózok, katonák, szabadcsapatok, gyarmatosító kalandorok, stb. idegen nőkön élték ki az ösztöneiket.

Nem ok nélkül terjedt el és intézményesült a mi kultúránkban a prostitúció, amely "civilizálta" a szexuális frusztrációt.

Az Európából Amerikába kivándorlók vagy komplex közösségekként keltek útra, vagy (a 19. században) kiépített intézményrendszer egyengette az útjukat, s tág lehetőségek várták őket, ismert kultúrkörnyezetben. Egyáltalán nem hasonlítható össze a muszlimok jelenlegi helyzetével.

Egyébként eszem ágában sincs egyenlőségjelet tenni az iszlám és a keresztény alapú európai civilizáció értékvilága és alkalmazkodóképessége közé, csak éppen a tömeges szexuális frusztráció mindenütt ugyanolyan. (Szenvedés, amely tudatosan nagyon nehezen, ostoba tanfolyamokkal biztos, hogy nem kontrollálható.)

Bell & Sebastian 2016.01.11. 12:48:12

@Bell & Sebastian: Mondjuk a fordítottjára is van példa dögivel, hadifoglyok esetében pont fordított volt a felállás, 2 db orosz szeretővel nyilván több krumplit zsákolhatott be, mint eggyel sem.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 12:52:52

@Helyes Írás: Fején találta a szöget, erre szoktam a 007 -es ügynököt idézni, aki összerázva, de nem keverve itta a viszkit.

Ennélfogva a németek által elképzelt integráci marhaság. A behívottak jól vették le (vagy hallották, mert mondták nekik azok, akiktől a pénzt és telefont kapták), hogy itt bizony génturmixolás lesz, hát csak nekiveselkedtek önállóan a feladatnak.

Conchobar 2016.01.11. 12:55:41

@Jean Sol Partre: "A kölni jelenség egyelőre pont ugyanannyira elszigetelt jelenség" - Hát végülis az a kölni szilveszteri akció földrajzi értelemben el volt szigetelve a többi ugyanilyen szilveszteri cselekménytől ("Nemcsak Kölnben, hanem Hamburgban és Stuttgartban is megtámadtak, szexuálisan molesztáltak és/vagy kizsebeltek nőket szilveszter éjjelén" index.hu/kulfold/2016/01/05/minden_testnyilasomnal_ereztem_egy_ujjat/)

Bell & Sebastian 2016.01.11. 13:04:39

@Conchobar: A svédek pedig évekre visszamenőleg előszedik újra a hasonló eseteket, amelyeket ügyesen kifelejtettek a statisztikákból.

Egyébként a kölni, bennszülöttek feljelentések száma már bőven túllépte az ezret és egyre csak szaporodik.

A tényleges elkövetett nemi erőszakok körül még nagy a maszatolás, de itt óriási látenciával is számolni kell, amennyi fényt kap, azt a számot nyugodtan be lehet szorozni tízzel.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 13:06:49

... bennszülöttek által tett feljelentések ...

Azért írtam csak bele, mert nem is kevés, őshonos muzulmán is van köztük.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 13:11:42

@gyalog.galopp: ez így van.
Határozottan kell ezt kezelni és nem csak a vallásukra fogni. Meg kell tanítani nekik a német (európai) törvényeket és szigorúan be is tartatni.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 13:14:50

@Bell & Sebastian: martinit, csak hogy a lényeghez szóljak hozzá.

gyalog.galopp 2016.01.11. 13:15:30

@Jean Sol Partre:

Akkor már csak egy kérdésem van, a magyar törvényeket nem kell nekik betartani?
Csak azért kérdezem mert úgy sírt a szád, mikor ezt a zorbán kiplakátolta.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 13:15:50

@Bell & Sebastian: pontosan.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 13:18:16

@gyalog.galopp: dehogynem.
De mi a fasznak kell ezt kiplakátolni ott, ahol menekült nem jár, olyan nyelven, amit nem ismer? Ne kezdjük újra, már ők maguk is elismerik, hogy ez csak hergelés volt, más értelme semmi.
Ha most kiplakátolnák a relativitáselméletet, azt is üdvözölnéd? Mert hogy nem mehetsz a fénynél gyorsabban?

Jean Sol Partre 2016.01.11. 13:20:17

@Conchobar: nyilván ezért gondolják, hogy esetleg szervezett volt az akció. Amit én nem hiszek, de azt igen, hogy mégegyszer nem fordulhat elő (ha most a sarkukra állnak a németek).

Bell & Sebastian 2016.01.11. 13:22:06

@Jean Sol Partre: Az a helyzet, eddig még egyetlen részt sem láttam elejétől a végéig.

Csak arra próbáltam fókuszálni, hogy a sikeres, betelepítési akciók mindig a tömbökben egymás mellett élés jogán (vagy kötelességén) alapultak, ha meg is indult a keveredés, az sokára és spontán következett be, nyilván a kisebb kulturális különbségek mentén.

Ezért ökörség, amit Merkel a szájával mond, amikor az általa menekülteknek nevezett hímcsorda úgy tudja (az amcsi felbujtóktól), hogy fedezőkannak hozatták őket.

Csak erről a másik félnek elfelejtettek szólni.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 13:26:24

@Bell & Sebastian: erről én teljesen lemaradtam, tényleg ezt gondolják? (nem kételkedem, komoly a kérdés)

Bell & Sebastian 2016.01.11. 13:33:02

@Jean Sol Partre: Ha én elbandukolok magamban télben-sárban 10 e. kilométert, csak elgondolkodom azon, minek kellek én oda, ha se a nyelvet nem bírom, írni-olvasni nem tudok és még adtak hozzá egy almás telcsit tízezer dolláral, meg egy komplett Nike -ancúgot.

Tényleg azt hiszik, hogy halomra döntés lesz itt, mert kevés a gyerek. Az meg hogyományos módon készül, legalábbis az ő legjobb tudásuk szerint.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.11. 13:34:52

@Disznóvári:

Ezt nem te döntöd el, hanem az az imám, aki bujtogatja, uszítja vagy akire hivatkozva bujtogatják, uszítják őket a kafírok (gyaurok) ellen.

bispora 2016.01.11. 13:39:49

@Jean Sol Partre:
Nem tudom a svéd példát ismered-e? 2005-ig vezettek etnikai nyilvántartást a nemi erőszakot elkövetőkről. A legalább két éves börtönt kapottak 85%-a volt migráns- így aztán jól abba is hagyták ezeket a felméréseket. Aztán mindenki csodálkozik, hogy a migránsok számának növekedésével miért ugrott tizenöt év alatt négyszázról hatezerre a bejelentett szexuális erőszak szám.
Szóval pár dolog:
1. az állam, főleg ahol a migráció elmélyítése a cél, próbálja az eseteket szőnyeg alá söpörni- a németeknél is van erre utaló jel
2. az etnikai szál figyelmen kívül hagyása súlyos hiba- kábé mint a kölni női protestálók táblái, ahol a szexuális erőszakot a rasszizmussal együtt ítélték el, egy olyan erőszakcselekménynél, ahol 99%-os volt a muszlim migráns elkövetők aránya
3. a statisztika a lényeg itt: mekkora a túlreprezentáció a szexuális erőszaknál- és itt a muszlim migránsok svéd és rotharhemi múltja árulkodó, valószínűleg 5-6 szoros a fehér európai őslakosokhoz képest adott korosztályban.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 13:41:36

@bbjnick: Ne tegye ezt velem, mert ha megszólítja, mindig disznósajtnak olvasom és összefut tőle a szám a nyálban. Ha esetleg lenne még Friss Alföldi Kenyér -nick is hozzá, megkérneém, azt is hanyagolja. :)

Robinzon Kurzor 2016.01.11. 13:43:48

@Jean Sol Partre:

Ha Sebikém mondja, akkor nincs helye semmiféle kételkedésnek.
Akkor az úgy van!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.11. 13:44:58

@Bell & Sebastian:

:-)

Annyira szellemes válaszom volt @Disznóvári: kommentjére, hogy nem bírtam megállni, hogy le ne írjam.

:-)

Conchobar 2016.01.11. 13:47:41

@Jean Sol Partre: "nyilván ezért gondolják, hogy esetleg szervezett volt az akció. Amit én nem hiszek" - Én sem hiszem, hogy szervezni kellene az arabokat a szilveszteri ünneplésre (mert másképp otthon maradnának. Mint teszik az húsvétkor). De meg az ünneplés elfajulására sem

gyalog.galopp 2016.01.11. 13:49:11

@Jean Sol Partre:

A felkészítést nem nevezném hergelésnek.
Nagyon jól tudod, hogy a plakát tartalma volt a rasszista, kirekesztő, nem a fizikai léte.

@Bell & Sebastian:

Rémlik, hogy a náci időkben is volt valami kan csere a törökökkel, úgy rémlik ott a fajnémet kanok javították a török árja állományt.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 13:51:57

@bbjnick: Természetesen annak és annyiszor ír, ahányszor csak akar, egy jónak tartott poént én sem hagytam ki.

@Robinzon Kurzor: Anyád tudja, hogy kiszöktél az oviból Ferrarit venni?

Conchobar 2016.01.11. 13:53:02

Azért valahol még jól is jártak ezek a német nők avval, hogy arabok erőszakolták meg őket. Ha a migránsok indiaiak meg pakisztániak lettek volna (többségben), akkor az erőszakos behatolást követően még fel is lettek volna gyújtva

Jean Sol Partre 2016.01.11. 13:54:43

@gyalog.galopp: a magyarokat felkészíteni arra, hogy a menekültek tartsák be a törvényeket? Mifelénk ezt hergelésnek hívják.
Így van, a plakát tartalmáról volt már akkor is szó. Ha létezik, de valami hasznos és értelmes tartalma van, engem nem zavart volna, más plakátokról nem is szoktunk vitázni. Ellenben a rasszista kirekesztő tartalmú plakátok zavarnak.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 13:57:27

@bispora: ebben biztosan van igazság, de nem ismerem a részleteket.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 14:00:20

@gyalog.galopp: Az osztrákok valóban hasonló megfontolásból kezdtek törökök visszaimportálásába.
De keveredés ott se nagyon lett belőle, pedig meglehetősen beltenyésztett népség. Azt érték el, hogy kinyomják az őslakosságot mindenhonnan, ha kisbusz kell a sk gyerek miatt, akkor nincsen ezen mit nem látni előre.

Szerintem a genetikai kutatási háttere ezen akcióknak ugyanaz, pontosabban még a régi. Amiről nekünk azt mondják: pfúj, köpöd ki azonnal a náci szart.

Nevezzük visszabutításnak vagy leszedálásnak, tömeges méretekben.

gyalog.galopp 2016.01.11. 14:00:25

@Jean Sol Partre:

Értem, ha a magyarok kiplakátolják, hogy tartsd be a törvényeinket, akkor ez rassszista, kirekesztő, egyébként is akire vonatkozik, az meg úgyse tud magyarul.

Ellenben, ha a németek törvénybe iktatják, hogy migráns tartsd be a szabályokat akkor az rendjén van, mert a migránsnak első dolga a határ átlépését követően, hogy áttanulmányozza a német törvényeket , német nyelven.

Figyelj, én csak szeretném megérteni a logikádat.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 14:02:02

@Conchobar: Nem kicsit ízléstelen, most erre igyon meg valamit.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 14:07:24

@Jean Sol Partre: Ez is igaz. Ezért kúrta el a lengyel féltörp, ha előbb az övéit föltüzeli, egy ballibsi se megy lengetni a főtérre, mert még előtte elkapják a mellékutcában.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 14:15:49

@gyalog.galopp:
1. a plakát az utcán van, semmi hatása, főleg, ha az érintett nem látja. Illetve van hatása, hergeli az embereket. Akire vonatkozik, nem csak nem tud magyarul, de feltehetően a plakáttal sem találkozott, hisz nem az állatkertbe ment, meg azokba az utcákba ahol a plakátok voltak. A Keletiben pl egy se volt, a határon sem. Ebből következik, hogy aki kitette őket, nem is a migránsoknak szánta. Ebből következik, hogy hergelés.

2. "Ellenben, ha a németek törvénybe iktatják, hogy migráns tartsd be a szabályokat"
Nem hinném, hogy ezt iktatják törvénybe, a törvényt ugyanis mindenkinek be kell tartania, ha migráns, ha nem. Legfeljebb speciális szankciókat hozhatnak a nem EU állampolgárok számára (pl kiutasítás). Nyilván erről tájékoztatják is az érintetteket. De ha nem, akkor is sokkal inkább elvárható egy migránstól (meg bárkitől), hogy a helyi törvényekről tájékozódjon, mint hogy kimenjen Rákospalotára megnézni a plakátokat.

gyalog.galopp 2016.01.11. 14:19:28

@Jean Sol Partre:

:))) na jó, abbahagyom, töröld meg a homlokod

Jean Sol Partre 2016.01.11. 14:29:54

@Bell & Sebastian: mert nem figyelt eléggé Magyarországra.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.11. 14:33:12

@Helyes Írás:

"...nincs időm arra, hogy példákat hozzak az európai történelemből a nők elleni nemi erőszak eseteire, amikor hajósok, kalózok, katonák, szabadcsapatok, gyarmatosító kalandorok, stb. idegen nőkön élték ki az ösztöneiket..." --- írod.

A migránsok ezek közül mely kategóriába tartoznak?

"Az Európából Amerikába kivándorlók vagy komplex közösségekként keltek útra, vagy (a 19. században) kiépített intézményrendszer egyengette az útjukat..." --- írod.

1) Vagy komplex közösségekként keltek útra vagy nem; a Magyaro.-ról kivándorlók többsége például olyan férfi vagy kisebb részben nő volt, aki családja megélhetésének segítése végett ment Amerikába, jövedelme nagyobb részét hazaküldte és X év után maga is hazatért --- azaz, tömegével érkeztek magányos férfiak Amerikába.

2) Már megbocsáss, a mai migránsokat nem várja kiépített intézményrendszer?

"a tömeges szexuális frusztráció mindenütt ugyanolyan" --- írod.

Ez az, ami egészen biztosan nem igaz: komolyan azt állítod, hogy mondjuk egy közép-afrikai kanfalka ugyanúgy működik és viselkedik, mint egy közép-európai?

Conchobar 2016.01.11. 14:38:02

@Bell & Sebastian: "Nem kicsit ízléstelen" - Valóban? ("Megerőszakoltak, majd élve elégettek egy 13 éves lányt Indiában" kuruc.info/r/4/119409/) + ("Eljegyzésnek indult, de nemi erőszakkal végződött annak az indiai mérnöknek a története...azzal is fenyegetőzött, hogy felgyújtja vagy megfojtja, ha nem engedelmeskedik neki." faktor.hu/faktor-ot-napon-at-eroszakolta-kolleganojet-hogy-atteritse-az-iszlam-vallasra) + ("Pénzes Henrietta 1988–2006. augusztus 10. magyarcsanádi tanulót 2006. július 20-án a „Muki” néven elhíresült cigány származású Kurai András kirabolta, megerőszakolta, majd felgyújtotta." Wikipédia) + ...

bispora 2016.01.11. 14:48:16

@Jean Sol Partre:
A beírásom végén linkelt cikket olvasd el, érdemes.
A legszebb, amikor a svédeknél széljobbnak számító Svéd Demokrata Párt egyik politikusát két éve felfüggesztett börtönre és bírságra ítélték, mert azt találta nyilvánosan mondani, hogy a svéd nemi erőszak cunami és a muszlim MENA bevándorlók egyre nagyobb száma között összefüggés van, plusz az iszlám kultúra immanens velejárója a hitetlen nők erőszakolása. Az etnikai és vallási csoport elleni uszításért perbe fogott Hess elkezdte összeszedni a tényeket igaza állítására (sikerrel), ám meghökkentő fordulat következett az ítélethirdetéskor:

"The Court [Tingsrätten] notes that the question of whether or not Michael Hess's pronouncement is true, or appeared to be true to Michael Hess, has no bearing on the case. Michael Hess's statement must be judged based on its timing and context. ... At the time of the offense, Michael Hess referred neither to established research nor to Islamic sources. It was only in connection with his indictment that Michael Hess tried to find support in research and religious writings. The Court therefore notes that Michael Hess's pronouncement was obviously not a part of any reasoned [saklig] or trustworthy [vederhäftig] discussion. Michael Hess's pronouncement must therefore be viewed as an expression of disdain for immigrants with an Islamic faith."

www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2016.01.11. 14:48:28

@hívőlélek: nem prostituáltakról beszéltem. a liberalizmus következtében a normálisnak tekinthető üzemmenet a kurvaság. gondoljon bele, hogy az anyja, a nővére, a húga, lánya, stb hány faszt fogott már!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2016.01.11. 14:54:37

@bispora:

Ennyit a liberális demokráciáról és annak joggyakorlatáról!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 14:58:13

Köln megmutatta, hogy a fehér ember civilizációját már csak az mentheti meg, ha eldobjuk a reneszánszt, a felvilágosodást, a demokráciát, a szabad piacot és a multikulturalizmust.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2016/01/szemet.html

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 15:02:00

@gyalog.galopp:
"A németek, most azt akarják beadni, hogy ez egy hű de milyen szervezett akció volt."

Ne aggódjon, megtalálják a szervezőket.

www.thelocal.de/20160111/most-cologne-attackers-of-foreign-origin
" Justice Minister Heiko Maas has said he believed the violence in the western city of Cologne was organised.

"For such a horde of people to meet and commit such crimes, it has to have been planned somehow," he told Bild am Sonntag newspaper."

Meg fogják találni a forrást és amikor megtalálták, olyat csapnak oda, hogy többé sose gondolnak ilyen kis viccek szervezésére.

Ugye, most megnyugodott?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 15:03:02

@bbjnick:
Én nem vagyok fehér ember, az én civilizációmat nem kell megmenteni.

Conchobar 2016.01.11. 15:06:37

@jose maria padilla: "a liberalizmus következtében a normálisnak tekinthető üzemmenet a kurvaság" - Kezdetben volt a nyilvánosság előtti csókolózás, aztán következett a miniszoknya, aztán a szexuális forradalomnak mondott elszabadulás. Manapság meg már nem számít rendkívüli dolognak a cidázás az európai nők körében. Nem számít rendkívülinek, hogy tizenéves gyereklányaink bögyös-faros lecsupaszított képeiket rakják ki a fészbukra. És ezt mi fejlődésként éljük meg. Az idevetődő közel- és közép-keletiek viszont valami egész másként (noha az általuk preferált nemi erőszaknak nemcsak ledér öltözetű nők az áldozatai). Ezzel tartozunk az igazságnak még akkor is, ha a kölni eseményeket elsősorban aligha a 'kurvás magatartás' váltotta ki

Jean Sol Partre 2016.01.11. 15:46:10

@Doomhammer: a vasárnapi zárvatartás egy lépés a helyes irányba. Az első, de fontos lépés amit továbbiak követnek majd.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 15:48:18

@Conchobar: nem beszélve arról, hogy férfiak hosszú hajjal járnak! hát hová vezet ez!

vargánya 2016.01.11. 15:52:58

@Jean Sol Partre: " tehát az orosz katonák se tettek hasonlókat anno, meg mások sem, ilyen esetek a keresztény világban sosem történtek. soha."

Nem tudom, mennyire erősséged az ÁRNYALT MEGKÖZELÍTÉS ? Már többször kifejtettem, most megismétlem: NEM valláshoz kötődő jelenség az efféle magatartás (bár úgy tűnik, az iszlám ez esetben még "ráerősít"). Naponta hallani az indiai férfiak ilyenfajta erőszakoskodásairól. Az európaitól eltérő fejlődési utat bejárt "kelet" világa az "erőszak macsó kultuszának" hódol. Aki tanult történelmet annak illene tudnia, "Oroszország" és a Balkán inkább ehhez a világhoz tartozik, mint (a társadalmi értelemben vett) Európához. Ennyiben az orosz (szovjet) katonák II. világháborús erőszaktevései is "érthetőek".
Abban igazad van, hogy (az "igazi") Európa korábbi történelmében is találunk erre példákat. De! Tendenciájában azt látjuk, hogy Eu. ezt "kinőtte". Erkölcsi rendszerében ez sohasem számított "szalonképesnek" (lovagiasság), erkölcsileg igazolhatónak. Az európai férfi méltóságának része az önuralom. Nem rontok rá egy nőre, csak azért mert "alulöltözött"! Teljes emberként tekintek rá (és olyanként szeretem!), nem csak megb.sznivaló szexállatra. EZÉRT reménytelenek a "tanfolyamok" ahol a "keletiek" nőkkel kapcsolatos magatartását próbálják átformálni. (Bár, érdekes módon a távol-keletikkel nincsenek ilyen gondjaink. Egyelőre.)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 15:59:49

@Jean Sol Partre:
Azért lássuk be, ez egy gond, amire megoldást kell találni.

Egyfelől vannak a brutális migráncsok, akik annyira felgerjednek a kurvás fehér nők látványán, hogy nem tudják fékezni magukat. Ez is annak a bizonyítéka, hogy a multikulti nem működik és legjobb lenne be se engedni a migráncsokat, ha a liberálisok túl akarnak élni.

Másfelől azonban nem helyes, hogy a kurvás fehér nők kurvások és nem szülnek gyereket, ezzel szemben az életerős muszlim kultúra lányai rendes hijabik, nem csábítják rosszra a férfinépet és tökéletes feleségnek valók. Hajukon a kendő, ami nem is olyan régen a magyar falvakban is kötelező volt és a legjobb lenne, ha ugyan a migráncsokat nem engednénk be, de mi is olyanok lennénk, mint ők és a liberálisok reszakralizálnának.

Eközött a két üzenet között még nem sikerült a harmóniát megtalálni.

vargánya 2016.01.11. 16:00:08

@Conchobar: "de tény, hogy orosz, német, olasz, szerb és mindeféle katonák például rendszeresen erőszakolnak nőket"

A németekre, olaszokra ez igazolhatóan sokkal kevésbé igaz, mint az oroszokra, szerbekre. Érdekes módon a Németországot megszálló angol-amerikai haderő katonáira sem jellemző, miközben az oroszok ... .

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2016.01.11. 16:09:24

@bbjnick: Doomhammer alighanem önzetlen és mások javára is gondol, amikor megoldási ötleteit elővezeti.

Magán talán segítene, úgyhogy ne kiabáljon, ne kapálózzon, vegye be szépen a pirulát!

Jean Sol Partre 2016.01.11. 16:46:50

@Doomhammer: lehet, hogy csak a nőket kellene beengedni. Vagy csak a kendőiket.

Jean Sol Partre 2016.01.11. 16:50:12

@vargánya: "Nem tudom, mennyire erősséged az ÁRNYALT MEGKÖZELÍTÉS ?"

Nekem még csak-csak, de bbj-nek? Hát...

hívőlélek 2016.01.11. 16:53:01

@jose maria padilla: S a maga anyja vagy felesége s lánya? Számon tartja-e s van hozzá bevételi rovata is?

... de visszatérve a témára a nők szexuális kizsákmányolása az illiberális államok jellegzetessége lásd a japán császárságot, az Iszlám államot ....de ugyan ez a szándék sejlik föl pl a Kövér féle megnyilatkozásban vagy az Ákos féle női szerep elrendelésben is - ugye a mai Magyarországon is az illiberális eszmék térhódítása zajlik.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 16:58:14

@Jean Sol Partre:
Nem értem, mi a gond. A migráncsprobléma magától megoldotta saját magát.

Magyarországra nem akarnak jönni, hiába lakják fehér emberek. Mi több, Szlovákiába, Lengyelországba vagy Horvátországba se akarnak menni, pedig ott nem is volt plakátkampány.

Tehát mi, különös anyagból faragott kelet-európaiak megtaláltuk a migránsok ellenszerét. Téma lezárva.

Most már csak a németeknek és a többi migráncstól sújtott népnek meg kellene találniuk a természetes immunitásunk forrását és mesterségesen előállítaniuk.

Kezdhetnék például az életszínvonallal.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 17:06:23

Érdekes bámulni a cicavízióban a "nép" által leváltott, német politikusok és a mostani, forradalmi gárda alkalomszerű összecsapásait. Mintha nem is ugyanazon a nyelven beszélnének. Abból ítélve, hogy az előbbieket tapsolják, meglehet, nem is "nép" cserélte le őket?

Hát akkor kicsoda? Nyilván a Sandmann álmot bocsájtott rájuk.

Kinder, liebe Kinder, es hat mir Spaß gemacht,
Nun schnell ins Bett und schlaft recht schön,
Dann will auch ich zur Ruhe gehen,
Ich wünsch' euch gute Nacht!

/sátáni mekegés/

Bell & Sebastian 2016.01.11. 17:11:47

@Doomhammer: Nyugodjon meg, ördöge van. Az újév máris viszi fel az árakat, ugyanis ezeket az immunvirágokat valamiből el is kell tartani, amit Amerika nem vállalt magára.

Mondja Doom, azt lehetne, hogy ezentúl maga fizeti, amit veszek a TESCO -ban? Mondjuk, vasárnap már számolhatja is a veszteségét.

gyalog.galopp 2016.01.11. 17:18:04

@hívőlélek: @Doomhammer:

Nagyon jól el ironizálnak itten, mert megtehetik, mert az Orbán már az elején kiplakátolta, migráns kuss innen a picsába, mert itt nem terem neked punci, legfeljebb gumibot, jó feldugva, hogy a csuklószíj se látszódik ki a seggetekből.
Szóval uraim, ha lehetne, több részvétet az eddig megerőszakolt, és ezután megerőszakolandó német hölgyek iránt.

Bell & Sebastian 2016.01.11. 17:18:55

@vargánya: Az angol-amerikai megszállókról sok minden elmondható, de ez pont nem. Úgy az sem, hogy elhúztak volna Németországból, mint tőlünk az oroszok.

Valamiért jól érzik itt magukat, talán szeretnek nőket fogdosni a tömegben.

hívőlélek 2016.01.11. 17:25:13

@gyalog.galopp: a szexuális kiszolgáltatottságot és erőszakot migránsokra erőltetni szemellenzős módszer. Persze a politikai haszonszerzés mindenek előtt..

gyalog.galopp 2016.01.11. 17:28:53

@hívőlélek:
nem értelek, a svéd nők szexuálisan ki voltak szolgáltatva a svéd pasiknak, a németek, meg a németeknek ? Hát én másként tudom.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 17:33:57

@gyalog.galopp:
" mert az Orbán már az elején kiplakátolta, migráns kuss innen a picsába, mert itt nem terem neked punci,"

Magyar embernek magyar punci.
www.kisalfold.hu/dunantul/megfojtottak_es_elastak_a_gyorben_elt_barbarat_ferje_elozetesben_-_fotok/2458701/

Legyen óvatos, mit kíván.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 17:37:11

@Bell & Sebastian:
"Az újév máris viszi fel az árakat, ugyanis ezeket az immunvirágokat valamiből el is kell tartani, amit Amerika nem vállalt magára."

Ezek a migránsok ... a nagy hideget nem véletlenül ők hozták az Iszlám Állam megbízásából? Ezzel az ördögi tervvel akarják elérni, hogy a fehér nők felöltözzenek.

Zsuzsi25 2016.01.11. 18:44:33

Ahelyett hogy lelonenk a noket gyerelet csecsemoket a hatron...befogadjuk oket. Dobbenet. Ha tovabbra is marad ez az allapot en orbanra szavazok. Nem azert mert o olyan jo, hanem azeet mert o a kisebb rossz es legalabb tavol tarja ezeket a dogoket

rozsé drazsé 2016.01.11. 19:07:55

Ezt a kommentet, ott fönn a cikkben, elolvasta valaki?

"A történet úgy ahogy van, hazugság és csak egy színjáték a cionista Nyugat színjátékainak sorában, mellyel az arabok és a menekültek ellen akarják hergelni társadalmaikat. Azon menekültek ellen, akiket csapdába csalva vittek országaikba hogy lejárassák őket, és gyűlöletet szítsanak a világban irányukba hogy aztán kiirthassák őket.(…)"

Aggódom, hogy mi itt ugyanilyen idióták vagyunk...
De akkor is...Mi a bánatnak jöttek ezek ide, miért ennyien, miért most, miért csak férfiak és miért nem küldjük már őket a kurva anyjukba haza?

William Kidd 2016.01.11. 19:18:22

Nekem csak egy kerdesem van a sok rizsa utan, minek kellett egyetlen idegent is beengedi Europaba?!

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2016.01.11. 19:25:26

@hívőlélek:
a liberálistermék nők magukat szexuáliszsákmányolják ki. maga makacsul a prostitúcióról, kikényszerített szexuális tevékenységről beszél, mert hülye.
a liberális nő önként dalolva nagyobb kurva, mint bármely iszlámjappány kikényszerített nőhasználat.
olyat sosem csináltattak jappányok vagy arabok egy nővel, mint amit manapság saját örömére megtesz egy nő. számtalanszor, válogatás nélkül.
higgye el, nehezebb egy katolikus lányt mise után meghúzni a kapualjban, mint egy részeg, beállt liberális ribancot.

Etniez 2016.01.11. 19:36:24

@Helyes Írás: Amit írtál, az egészen korrekt, de ezzel nem értek egyet:

"Ez nem migráns és nem arab probléma, akkor sem, ha úgy gondolkodnak a nőkről, ahogy és akkor sem, ha leleplező és elképesztő volt, ami az egyiptomi tüntetések során történt."

Az arabok sajnos ilyenek. Nem az összes, de sokkal nagyobb arányban ilyenek, mint mi európaiak. Ezek a fiatalok akkor is így viselkednének, ha több nőjük lenne. Az csak tompítaná az alapvető attitűdjüket, ők így szocializálódtak sajnos.
Egyiptomban külön nővédő önkéntes csoportok voltak a tüntetések alatt és így is több ezer nőt erőszakoltak meg (és vajon hány titkolta inkább el...)
Ezt hozták magukkal, jó sok német lány meg lesz még ...va, mire valamennyire elnyomjuk ezt a deviáns viselkedést bennük. Kiíratni évszázadok múlva talán...
Londonban is eléggé jellemző, akár másodgenerációs pakiknál is. Sok hír van, hogy 5-7 férfi megerőszakolt 1-x nőt és valahogy mindig kiderül, hogy muszlimok. Másodgenerációsak. Hogyan lehetséges ez? És kell ez nekünk?

na4 2016.01.11. 19:38:46

Az egész moslék migráns csürhe takarodjon ki Európából! Ez a mi kontinensünk, a mi országaink, és itt mi úgy élünk, ahogyan akarunk, amilyenek a szokásaink, és nem tartozunk semmiféle magyarázattal holmi tetves bevándorlóknak. Takarodjanak innen! Nem a mi gondunk, hogy ök egymást ölik az iszlám nevében. Harcoljanak meg ök is a szbadságukért, ahogyan Európa is megharcolt a maga szabadságáért. Angela Merkelt pedig azonnal be kell börtönözni. Néhány hónap alatt teljesn kiszolgáltatta, elárulta és káoszba döntötte Németországot, és vele együtt Európát.

monddazigazatmar 2016.01.11. 19:44:51

@Jean Sol Partre: "Csodálkozom persze, hogy pont azok vannak legjobban felháborodva, akik amúgy simán tűrik a vak komodorokat, Ákosokat, Kövéreket, de örülök is neki, ezek szerint nincs minden veszve."
Gondolom már sokan mondták, hogy egy barom vagy.
A vak komondorost elítélték, nem?
Ákos meg Kövér (a nő legyen anya), az pont olyan, mint idegen nőket megerőszakolni? Idióta

Etniez 2016.01.11. 19:50:33

@Conchobar: Basszus. A Vörös Hadsereg 70 éve volt itt, miért hasonlítjátok a mostani világhoz?

A Tahrir-téren százával erőszakolták meg a saját nőiket is tavaly. Ott milyen háború is volt?
Európában mikor fordult elő ilyen? Hány nőt erőszakoltak meg pl. Magyarországon a Békemenet vagy a Netadós-tüntetés alatt?

hívőlélek 2016.01.11. 19:53:02

@jose maria padilla: miért zsákmányolná ki magát egy liberális termék nő? ... s mi az hogy dalolva kurva? ... maga nagyon kever valamit ami emberi! ... talán nem áll már a férfiassága, ... vagy olyan ronda hogy még egy liberális termék nőnek sem kell? ... s haragszik a női nemre mert nem áll már a jegenye? .... netán annyira hívő hogy a csütörtököt is csütörnapnak mondja?... .... akkor Ön is kizsákmányolja magát amikor szerelembe esik vagy "csak" közös örömre vágyik és a vágya találkozik egy liberális termék nő vágyával? ....maga még nem gondolt olyant hogy dalolva magáévá tenné ha ő is akarja?
... nincs olyan hogy liberális termék nő. Van az emberi közös öröm szerző szexualitás amire még a Szent írás is liberálisan tekint. Lásd János evangéliumának 8/1-10 szakaszát.

...és van a kényszerített illiberális szexrabszolgaság amely az illiberális államberendezkedésre jellemző. Lás Nippon, Iszlám állam, a nácik és társaik vagy a feudális államok joggyakorlatát pl az első éjszakajogával.

Etniez 2016.01.11. 19:57:23

@Jean Sol Partre: "Ezekből az esetekből tanulni kell. De egyik eset sem bizonyíték arra, hogy reménytelen a dolog. És sajnos, még ha valóban reménytelen is lenne, akkor sem fogjuk tudni megállítani az áradatot, jobb tehát, ha megtanuljuk a legjobban kezelni. "

Ne haragudj, de ezt - mint katonacsalád gyermeke - nem tudom elfogadni. Egészen biztos lehetsz benne, hogy a tűzfegyverek mostani fejlettségi szintjén, megfelelően alkalmazva minden mérető embertömeg megállítható vagy megsemmisíthető.
A kérdés az, hogy meg akarjuk-e állítani.

Etniez 2016.01.11. 20:04:17

@Jean Sol Partre: "A kölni jelenség egyelőre pont ugyanannyira elszigetelt jelenség, mint bármelyik másik."

Ehhez képest vagy hat nagyvárosban történt meg, ugyanazokkal az elkövetőkkel.
A háborús traumát hagyjuk már, 56 után hány magyar követett el csoportos erőszakot, miután nyugatra menekült? Esetleg a 2. vh után. Mert ezek a srácok már nem háborúban vannak, hanem békében. Nem olvastam, hogy az 1. vagy a 2. után csoportosan erőszakoltak volna az exkatonák...

Etniez 2016.01.11. 20:06:23

@Jean Sol Partre: Nem, nincsen rendben. A vak komondoros is, Kövér is, Ákos, migráns is bekaphatja. A nő nem kurva és nem is szülőgép/házicseléd.
Egyikkel sem értek egyet. Most megnyugszol?

átlátó 2016.01.11. 20:16:46

Sok a fölösleges pofázás. Szögesdrót, nagyfeszültség bele. És akkor nem kellene ilyen sokat fölöslegesen pofázni ezekről a retkekről. Hogy hogyan legyenek integrálva. Integrálja őket a szögesdrót, meg a nagyfeszültség.

Etniez 2016.01.11. 20:24:58

@Doomhammer: A gond, hogy hiába van pc-meg multikulti-meg wilkommens, stb az az igazság, hogy a fehér csajok nem dugnak a nem fehérekkel.
Itt Angliában-Londonban elég nagy hagyománya van a bevándorlásnak, rengeteg a bevándorló, szerintem már London fele az.
Ehhez képest az angol nő nem angol pasival fehér hollónak számít. Van, de szerintem 5% alatti. Ami az 50-50%-os arányhoz nézve marginális.

Nos, ezek a srácok fehér pinákat akarnak, de a fehér pinák nem akarják, nem fogják akarni őket. Mi lesz ebből?

hívőlélek 2016.01.11. 20:26:08

@átlátó: s Te melyik oldalán lennél a szögesdrótnak?

Etniez 2016.01.11. 20:29:58

Egyébként ez a migráns probléma felhozta az EU-ban lévő, eddig elnyomott ellentéteket.
A nyugat-kelet problémákat:
gazdag - szegény
bevándorlástól sújtott - kivándorlástól sújtott
multikulti - nem multikulti
nyitott - zárt

Ez az Eu eddigi legnagyobb válsága, főleg azért, mert a nyugati államok egyszerűen nem fogadják el a keletiek véleményét.
Agresszorként, zsarolással akarják akaratukat RÁNK KÉNYSZERÍTENI. Nem értik, hogy ennek a megoldásnak nagyon-nagyon hatása lesz. Nem a migránsoknak, hanem annak, hogy minket, a mi véleményünket nem fogadják el, nem ismernek el minket egyenrangúnak.

gyalog.galopp 2016.01.11. 20:37:06

@hívőlélek:

Hagyjuk a nő helyzetét, a lényeg a szexualitáshoz való viszonyban van. A keresztény kultúrában az alapszabály szerint csak a házasság keretein belül, elsősorban gyermeknemzés céljából kefélünk, ez a kiindulási alap. Ebből adódóan, minden ami ettől eltér az nem publikus, a szexualitás magánügy, mindenki csak saját elhatározása alapján lépi át ennek kereteit, még a legvadabb liberális is.
A szexuális erőszak tehát kulturálisan sem lehet opció , aki mégis elköveti az élvezheti a társadalom megvetését és kivetését.
Miuszliméknál viszont ez nem így van, a kefélés biológiai szükséglet, a nő pedig azért van, hogy ezt a szükségletet kielégítse. Akár hívő az a szerencsétlen arab, akár nem ő nem vallási alapon akarja megdugni a nőt, hanem pont a vallási és társadalmi fékek hiányában. Ők így szocializálódtak, minimum 100 év míg intenzív tanfolyamon egy részük leszokik róla.

hívőlélek 2016.01.11. 20:39:37

@Etniez: de hát nem vagy velük egy súlycsoportba. ..benned még visszaköszön a komcsi múlt. .....majd ha már levetközted a komcsii éned akkor addig csak nem lehetsz egyenrangú

Brix 2016.01.11. 20:47:24

A migránsválság megoldása csak az lehet, ha Európa katonai és jogi eszközökkel bezárja a kapuit, és kívül tartja az összes befelé igyekvő betolakodót.
Semmilyen más megoldás nem lehetséges. Ahogy bizonyos kémia anyagok nem vegyíthetők egymással, úgy az európai emberek sem a muszlim hátterű afrikai-ázsiai bevándorlókkal, ekkora mennyiségben
A kitalált kényszer-narratívákkal hogy kell a munkaerő, meg fogyatkozik Európa, és sajnálnunk kell szegény menekülteket, le kell számolni! 80%-ban fiatal férfiakból álló inváziós hadsereggel állunk szemben, akik a történelem folyamán bármikor fegyveres ellenállásba ütköztek volna , hiszen senki nem hívta őket és azért jöttek, hogy elvegyék az erőforrásainkat.
Ebben a formában , ahogy ezek az embertömegek jöttek , semmiképpen nem integrálhatók, sőt életveszélyesek!
Demográfiailag torzult, szexuálisan kiéhezett, elmaradott szemléletű, piacképes tudással nem rendelkező tömegről van szó, amelyik rögtön a társadalmi ranglétra aljára kerül, a már Európában lévő 23 millió munkanélküli mellé... A társaik között, akik már ide születtek , 30-40% a hivatalos munkanélküliség!
Honnan lesz pl a nőjük ezeknek az emigránsoknak , hiszen az európai nők többsége nem áll szóba , nincstelen bevándorlókkal.. Vagy erőszakolni fognak?
A terrorizmus, a bűnözés olyan táptalajt kap, amelyet még soha előtte! Ha Európa drasztikus intézkedéseket nem tesz, akkor általános polgárháborús állapotok fognak kialakulni , amit "fajirtás" fog kísérni
A németek lassan magukra maradnak a migrás-tutujgató politikájukban. Köln után nagyot fordult a világ, így a kvóták ötlete is halott gondolat lett..
Az európai emberek lélegzetvisszafojtva várják, hogy mikor lesz ennek a migráns-rémálomnak vége...

Etniez 2016.01.11. 20:51:39

@hívőlélek: Nincs olyan, hogy súlycsoport. Ha meg mégis, akkor ne játszok a demokratikus uniós dolgot, mert egy ordas hazugság.

Etniez 2016.01.11. 21:17:23

@Brix: Az első világháború megmutatta, hogy bármekkora tömeget meg lehet állítani, ha akarják.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 21:19:31

@Etniez:
" A gond, hogy hiába van pc-meg multikulti-meg wilkommens, stb az az igazság, hogy a fehér csajok nem dugnak a nem fehérekkel."

Hát ez az ő magánügyük, nem?

A multikulturalizmus nem azt jelenti, hogy mindenkinek le kell feküdnie a másikkal, hanem azt, hogy különböző kultúráknak egymás mellett élniuk kell tudni. Mert ha ez sikerül - mint pl. Londonban sikerül - akkor az jókora gazdagságot hoz.

Etniez 2016.01.11. 21:24:33

@Doomhammer: Nem érted.
Felszínen megy a multikulti dícsérete, meg a pc szövegek.
De legbelül, amikor pl. párt kell választani, akkor inkább mindenki keresi a maga fajtát és szarik nagy ívben a multikutira meg a pc-re.
Ez az egész egy képmutatás.

Etniez 2016.01.11. 21:32:12

@Etniez: És hogy ez miért baj? Mert bement Németországba vagy 700.000 ember, akivel senki nem akar majd szekszölni, csak pénzért.
Na, ebből majd nagyon-nagy baj lesz.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 21:42:50

@Etniez:
"De legbelül, amikor pl. párt kell választani, akkor inkább mindenki keresi a maga fajtát és szarik nagy ívben a multikutira meg a pc-re."

Elbeszélünk egymás mellett.

A multikulti nem jelenti azt, hogy az emberek egy másik kulturális csoportból választanak párt. Választhatnak, ha kedvük van hozzá. Ha nincs kedvük hozzá, akkor nem választanak.

Csupán csak annyit jelent, hogy a melletted levő lakásban élhet egy indiai, aki diwalit tart és nem karácsonyt és neked el kell fogadnod, hogy az ünnepeitek mások. Neki is el kell fogadnia, hogy a te ünneped más. Összesen ennyit jelent és ez Londonban megvalósul. Csakis ezen az áron válhat ez a hely olyanná, ahová mindenki elhozza az üzletét és ilymódon munkát ad neked és nekem.

Az meg, hogy az arabok nem találnak párt szintén az ő problémájuk. Ugyanis ha erőszakoskodni kezdenek, akkor letartóztatják és deportálják őket. Így jár, aki nem képes beilleszkedni a multikulturális társadalomba.

Etniez 2016.01.11. 21:46:54

@Doomhammer: Ha nem fogadja el partnernek az életéhez, akkor igazából nem fogadta el, csupán elviseli.
A kettő nem ugyanaz.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 21:54:14

@Etniez:
Hát akkor elviseli, ha ez neked jobban tetszik.

A feladat az, hogy egy térben, egy törvényhatóság alatt kell élnie több kultúrának és ez az, ami miatt a multikulturalizmust bírálják. A bírálói szerint nem lehet olyan törvényeket alkotni, amelyek egymástól gyökeresen eltérő kultúrájú embereknek mind megfelelnek. Vagy ha ilyet létrehoznak, akkor nem lesz "foga", az emberek nem fogják biztonságban érezni magukat.

A valóság persze az, hogy ilyen törvényeket már létrehoztak. Például Nagy-Britanniában tilos nőket szexuálisan kizsákmányolni. Az, hogy némely helyen megtörtént, az nem multikulturalizmus, hanem súlyos bűncselekmény. Úgy is kezelték, amikor kiderült.

hívőlélek 2016.01.11. 21:58:04

@Etniez: miért ne lenne demokratikus az hogy megkövetelnek egy szellemi erkölcsi szintet?
Ez olyan minthogy egy étterembe nem szívesen veszik ha disznó szaros csizmában megy be valaki. na ilyen az európai unió is mint pl egy étterem. Szívesen látnak de be kell tartani a "dress code"-ot. ...mert kinéznek. Még tanulni kell s nem fingani a közös fotózáson.

Emlékezz milyen botrány volt Indiában mert neveletlen volt Orbán. ...még szerencse hogy Sonja Gandhi megmentette a helyzetet. Tehát tanulni viselkedni ...

Etniez 2016.01.11. 22:04:10

@Doomhammer: Igen, de az elkövetők ugyanazok, mint Kölnben. Hiába érkeztek 30 évvel ezelőtt, esetleg már itt születtek.
Ennek mi lehet az oka?

Továbbá, ki fog szekszölni a migránsokkal Németországban?

hívőlélek 2016.01.11. 22:09:23

@Etniez: eléggé érdekes a migránsoktól amúgy helyesen megköveteled az európai viselkedést .... de már a magyaroktól valamiért nem. A migránsok és sajnos Magyarország sem eu szintű erkölcsiségű.

Etniez 2016.01.11. 22:17:14

"A migránsok és sajnos Magyarország sem eu szintű erkölcsiségű. "

Definiálod az eu-szintű erkölcsiséget?

Mert én, mint Londonban elő magyar azt állihatom, hogy a magyar tinédzserek fele annyira viselkednek szabadosan, mint az itteniek.
Az elmúlt 4 évben láttam nagyon erős dolgokat, mellmutogatástól kezdve miniruhába részegen négykézláb hazamenésig mindent.
Volt, aki szopást ígért, ha hazaviszem, stb.
Azért otthon ilyet nem láttam Budapesten sehol.
Szóval nem igazán értem, miről beszélsz.

hívőlélek 2016.01.11. 22:25:13

@Etniez: olvass bele pl a kommentekbe..... no jó éjt.

harcsapaprikás 2016.01.11. 22:28:55

Szívesen elolvasom, hogy mit gondolnak a kecskebaszók, de végső következtetés, hogy leszarom bármit is gondolnak. Az érdekesebb kérdés, hogy németország, az egykori harmadk birodalom hogy tudott a híg fosnál is gyengébb ország lenni. Meg hogy lessz-e fodulat vagy az aarchia, polálgárháború és németország szétesése jön -e. Kérem a téteket! a valami fordulat lesz akkor ott kemény fellépésre lesz szükség. Nayon komoly sérelmek és harcok lesznek ott. És a legfontosabb kérdés hogy egy széthulló Németroszáh milyen hatással lesz ránk vagy Lengyloszágra és a többi keleti országra.

Afrika steht an der Elbe 2016.01.11. 22:49:23

@Doomhammer:
" Londonban sikerül"

Ebben én nem lennék ennyire biztos.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.11. 23:10:15

@Etniez:
"Igen, de az elkövetők ugyanazok, mint Kölnben."

Én nem arra az esetre gondoltam, hanem arra, amikor a brit elit tagjai adták-vették a nevelőintézeti fiatalokat.

www.businessinsider.com/over-1400-british-celebrities-and-politicians-suspected-in-child-sex-abuse-scandal-2015-5

BéLóg 2016.01.12. 00:56:15

@Etniez: Ez megint olyan hogy akkor se fogja elhinni "hívőlélek" a dolgot ha saját maga fut bele.
Én TUDOM hogy neked igazad van mert UGYANEZT látom kent megye egyik "szórakozó" városában, ahová Londonból ruccannak ki a BRIT fiatalok.
Akik pont azt csinálják mint a világon bárhol, IHB bulikat, azaz Iszunk, Hányunk, Belefexünk.
EU erkölcsiség, hogy oda ne rohanjank.

Vagy például a kanári szigetekrte a Ballermanba németeket nézni.
Minden évben készül "róluk" vagy féltucat riportműsor minden (német) tévéadónak.
A Jamaikába, Egyiptomba meg Indiába utazgató csoffadt pénzes banyák illetve méteres farkat kereső szinglikről ne is beszéljünk.

Hát most házhoz jött nekik a szolgáltatás. Csak Európában nem kell már a pénz-és-a-rozzant-kert-"gondozás", más lukakat szeretnének lepókhálózni, ha már ŐK jöttek ide.

bkkzol 2016.01.12. 03:17:44

Mi játszódhat le azoknak a fejében akik most is a bevándorlás mellett mennek ki az utcára? Jönnek az erőszakoskodó kalózokkal, meg a keresztes háborúkban elkövetett dolgokkal. Minimum 3-4 éve nem jellemző ez az európai kultúrára.
A dilemmát értem, hogy mit is csináljanak amikor a védett állat eszi a védett virágot....?!

bkkzol 2016.01.12. 03:22:58

@BéLóg: Hirtelen sok "szolgáltatót" hoztak be az elhanyagolt öregasszonyok karbantartására. Szerintem már így is volt elég európánban. Arról nem is beszélve, hogy inkább kiutaznak "pihenni" az említett helyekre, mert elég ritka, hogy haza is vinné a "kellemes adottságokkal "rendelkező "barátját".
Ne nyújtsa a szolgáltatást olyannak aki nem igényli!

Etniez 2016.01.12. 07:48:20

@Doomhammer: Isten....

Arányok-arányok. Az angolok hány százaléka vett intézeti gyerekeket és az arab-muszlim közösség hány százaléka nem bír magával, ha nő van a közelében?

Nem tűnik fel, hogy már nyugaton is belátták, hogy a probléma létezik? Hogy hiába hallgatták el évekig, nem tűnt el?

Az a baj, hogy szándékosan egybemosod a devianciát a normálva.
Az európaiaknál a szexuális bűncselekmények kivételnek számítanak. Az arab-muszlimoknál egyáltalán nem. Ez a baj. És amíg te azzal vagy elfoglalva, hogy a 100 bűncselekményre hozz egyet, amit nem ők követtek el, addig nem a megoldást támogatod.

Etniez 2016.01.12. 07:57:26

@BéLóg: Én Hampstead-ben éjszakáztam sokat, ami London egyik elit kerülete, nagyon magasak az ingatlanárak, ebből kifolyólag szinte 100% fehér-angol lakja.

Pénteken-szombaton hajnalban fiatal lányok, övnél alig hosszabb miniruhában mennek haza falkában.
Egy részük annyira részeg, hogy a falon támaszkodva, mezítláb megy haza, cipője a kezében vagy eldobva. Kíséri a full részeg barátnője négykézláb, feneke, nemi szerve a miniruha miatt 100 méterről is szabadon látható.
Szájából átható italszag terjeng, annyira erős, hogy ha megszólít egy méterre hátrébb kell állnom, hogy ne kapjon el a hányinger.

A másik meg a buszmegállóban pisili, aki odarohan hozzád és szexuális szolgáltatást ígér, ha hazaviszed.
A harmadik a fiatal tini, aki melleit mutogatja neked az ablakban a barátnőivel egyetemben, hiszen buli van.

Én nagyon kíváncsi vagyok, milyen az az eu-szintű erkölcs.
Mert az tény, hogy Magyarország nagyon sok mindenben le van maradva, gondolkodásban is fejlődhetnénk, de pont az erkölcs az az egyik dolog, amit a nyugatiak tanulhatnának tőlünk.
A munkaerkölcs is gondolok.

Etniez 2016.01.12. 07:59:49

@bkkzol: Európa kb. úgy 70 éve nagyjából rendben van.
A muszlim-arab világ sohasem volt.

Most mixelünk... és csodálkozunk.

Attól, hogy az oroszlánt behoztuk a szavannáról az állatkertbe, ragadozó maradt.

Exploiter 2016.01.12. 08:09:37

@Doomhammer:

A törvényeket nem csak megfogalmazni kell, hanem be is kell tartani, illetve tartatni. Ha egy adott arányú csoport egyszerűen nem ért vele egyet, akkor ott mindíg gondok vannak.
Egyrészt társadalmi támogatás hiányában nehéz a felderítés, másrészt a bűnözést erősíti, a törvényes rendet ássa alá, a naponta lehet új börtönöket építeni, ésatöbbi.
Ilyen az usa-ban a füvezés, itthon a korrupció, a világon mindenhol a jogvédett digitális tartalmakkal kapcsolatos bűncselekmények, prostitúció, stb.
Nem olyan egyszerű, hogy van egy törvény, aztán kész, ha hirtelen milliók gondolják másképpen. Azt hiszem, ez azért már látszik most is.

midnight coder 2016.01.12. 08:12:44

@BéLóg: Az átlag európaiban ha lát egy miniszoknyás nőt akkor nem merül fel hogy meg kellene erőszakolni. Még akkor sem, ha netán rosszul van, neadjisten részeg.

Ahogy amúgy az sem, hogy a liberálisoknak le kellene vágni a fejét. Ha az előbbin nem is, de az utóbbin azért liberósként elgondolkodnék mielőtt migránssimogatásba kezdek.

midnight coder 2016.01.12. 08:14:30

Amúgy szépek ezek a kommentek, bár néhány érdekes azért akad köztük, de azt se felejtsük el, hogy a nethez jutó muszlimok a teljes közösség viszonylag kis százalékát jelentik, ráadásul nyilván leginkább az értelmesebbje jut nethez.

inebhedj - szerintem 2016.01.12. 09:03:27

@hívőlélek:

Ő... nem igazán.

Viszont a kölcsönös kontroll alól valóban kiemelte és a rendkívül nagy keresleti / kínálati piacot kriminalizálta.

harcsapaprikás 2016.01.12. 10:37:03

@Etniez: Akkor ezt most enyhítő körülményként kellene figyelembe venni a kölni események megítélése során?

átlátó 2016.01.12. 10:51:20

@hívőlélek: Nagyon őszintének tűnik a kérdésed irányomba.
Pontosan azon az oldalon állok a kerítésnek, ahol anyádat is tartod. Akkor az udvarias érdeklődésed után megtudtad azt is, hogy a szögesdróttal és nagyfeszültséggel védett Európában érzem jól magam. Ettől te még oda költözhetsz, ahonnan ezek az izék idejöttek rendetlenkedni.
Régen, amikor még minden más volt jártam Ázsiában...érdekes világ, misztikusnak tűnt akkor, meg különlegesnek. Elmondani kívánom még, hogy amikor ott tartózkodtam, én tartottam be az ottani íratlan szabályokat is, az írott ugye teljesen természetes. Nem vártam el, hogy ők idomuljanak hozzám. Azt már tudod "hívőlélek", - ez a te dolgod - hogy innen nézve érdekes világ, viszont mostanságra addig okoskodták ezek ott magukat, hogy azt, hogy itt Európában is olyan világ legyen, mint ott és életvitelszerűen, na, ezt egyáltalán nem hogy nem szeretném, egyenesen tiltakozok ellene. Ha kell szögesdrótos kerítéssel, nagyfeszültséggel és egyáltalán nem a Fidesz hívó szavára. Önálló ember voltam eddig is és ez így is fog maradni.
Kissé hosszan válaszoltam igen őszint és szivélyes kérdésedre, de legalább így azt is megtudtad, hogy melyik oldalán látom szívesen anyádat is. majd kijavítasz, ha ebben tévedtem. tehát nyugodtan javítsál ki és akkor én meg jó utat fogok kívánni mindkettőtöknek. Igen oda, ahová kívánkozol. Ott én már megfordultam vissza.

sityak 2016.01.12. 11:20:32

@jose maria padilla: Megbolondultál? Szerinted a szexelés valami bűn??

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.01.12. 11:21:47

@Exploiter:
" Ha egy adott arányú csoport egyszerűen nem ért vele egyet, akkor ott mindíg gondok vannak."

A kérdés az arány. Európában milliószámra élnek észak-afrikai származásúak, többségében gond nélkül. Vannak köztük sikeres, gazdag emberek is, sok közöttük képzett, a világ legfiatalabb orvosa (egy orvosnő!) éppenséggel palesztin származású.
www.thenational.ae/news/world/middle-east/palestinian-child-prodigy-becomes-doctor-at-age-20

És mint minden menekültpopulációban, több közöttük a bűnöző, mint az otthon maradottak között. Ez az 1956-os magyar menekültekkel is így volt. Viszont itt nem milliókról beszélünk, hanem ezrekről, esetleg tízezrekről. Ez teljes mértékben rendészeti probléma és a kölni rendőrfőnököt teljes joggal váltották le.

"Egyrészt társadalmi támogatás hiányában nehéz a felderítés, "

Most viccelsz, ugye? A menekültek között nagyszerűen működik a felderítés, ugye nem kell részletezzem, miért?

Jean Sol Partre 2016.01.12. 11:22:48

@monddazigazatmar: meg kéne tanulni olvasni és szöveget értelmezni, mielőtt hülyeségeket beszélsz.

Nem mondtam, hogy Kövér és Ákos nőket erőszakolt. Azt sem, hogy a vak komondort nem ítélték el. És nem is következik mindez abból, amit mondtam.

Helyes Írás 2016.01.12. 13:55:36

@bbjnick:

1. Elnézést kérek, ha netán felháborítom, de sajnos azt gondolom, az életükből kibombázott, világgá csavargott 25-30 éves fiúkból álló kanfalkák nagyjából hasonlóan kezelnék a szexuális frusztrációt, függetlenül attól, hogy afrikaiak, arabok vagy közép-európaiak lennének: a hormonok és egymás erősítése következtében azt feltételeznék, hogy az idegen nők kaphatók, cetliznék a megfelelő szavakat, innának, hogy megjöjjön a bátorságuk és molesztálnák a nőket. Ezen túl már különbségek is lennének a viselkedésükben, attól függően, mit vittek a fejükben otthonról és hogyan viszonyulnak ahhoz a társadalomhoz, ahová kerültek.

Érteni vélem, miért tiltakozik, s egyetértek: hívő keresztény fiatalemberek közössége soha nem viselkedne így. De ne rájuk gondoljon, hanem mondjuk a magyar futballpályák közönségére. Mert hol van már a 19. század európai világa.

Az alapvető különbség tehát nem a szexuális viselkedésben van, hanem máshol.

2. A muszlim migránsokat bizonyos értelembem kiépített intézményrendszer várja, amely még szervezettebb is, mint a 19. századi Amerikában, mégse lehet egy lapon említeni a kettőt. Amerikában minden “őslakos” fehér ember is bevándorló felmenőkkel rendelkezett, aki odament, azonnal egyenrangú lett velük és számtalan lehetőség várta. És otthonos, volt számukra minden, de szabadabb, mint otthon. A mostani intézményrendszer szervezett, de művi. Erőltetett, hazug, lélektelen, kötelességszerű. Etetik, öltöztetik és elhelyezik az embereket. (Az elhelyezés már sokszor bajos, mert más célra használt helyiségeket foglalnak le számukra.) Valójában nem várják, nem kívánják őket, adott állapotukban hasznavehetetlenek, csak üres szöveg, hogy szükség van rájuk és munkába akarják őket állítani. A hivatal teljesíti a kötelezettségét, a fenntartásait pedig vagy ki is mondja, vagy csak magában morogja.

3. Ezek a muszlim fiatalokból álló falkák kalandorok Európában. (Az első migráció dolgozni, letelepedni ment oda és várták is őket. Rendezett élettel indultak. Az eredmény mégis erősen felemás lett.) Ahonnan legtöbben jöttek, a szír állam, leginkább egy szocialista országhoz hasonlítható, mondjuk Bulgáriához. A vallási elkötelezettségük alighanem töredezett, különben nem alkoholizálnának falkában. A viszonyuk az európai élethez felszínes és ambivalens. Felszínes, mert csak a külsőségeit ismerik, a teljesítményelvűségét nem. És ambivalens, mert annyira muszlimok azért, és feltételezhető, hogy sokan azért is jöttek el, mert a családjuk az ún. Muszlim Testvériség mozgalommal szimpatizált nem a félig-meddig kommunista Aszad-rezsimmel.

4. S még valami. Engem első nyugati utamon lenyűgözött, lehengerelt az a teljesítmény, amivel ott találkoztam. A történelmi is, az építészeti kultúrával, fényűző emlékekkel, intézményekkel, múzeumokkal. S a jóléti társadalom eredményei is: a palota-áruházak, a hihetetlen árubőség, a motorizáció minősége, stb. Azóta is minden kiutazásom során ámulok Nyugat-Európa dübörgésén és monumentalitásán, pedig én európai vagyok. Gondolom, még sokkolóbban hat a szakadt muszlim migránsokra az a világ. Ahogy lődörögnek a német városok utcáin, álldogálnak a katedrálisok tövében, lerí róluk a zavarodottság, az alacsonyabbrendűség érzése. S ott nyilvánvalóan átérzik, hogy a különbség nem azért van, mert az átkozott keresztény Nyugat kizsákmányolta őket, hanem jóval mélyebbről és sokkal régebbről fakad.

Az iszlám civilizáció nagyon nehezen viseli az európai civilizáció teljesítményekben mutatkozó fölényét. Az iszlám erkölcsi és szellemi “fölényét” állítják szembe vele. A muszlim menekült pedig ott áll a maga hozott fölényérzetével (homályosan már azt is érzi, hogy valami nincs rendben vele), s azzal a perspektívával, hogy ő itt megtűrt eltartott, és nagy valószínűséggel ennek a társadalomnak a jövőben is csak a páriája lehet. Miközben ereje teljében lévő huszonéves.

Több, mint szimbolikus, hogy a frusztrációjuk az európai kultúra egyik jelképének számító kölni dóm alatt tört ki belőlük, és magát a dómot is petárdákkal lövöldözték tombolásuk során.

Előbb-utóbb haza lesznek zavarva, ez szinte bizonyos.

Jean Sol Partre 2016.01.12. 14:19:01

@gyalog.galopp: " ő nem vallási alapon akarja megdugni a nőt, hanem pont a vallási és társadalmi fékek hiányában. Ők így szocializálódtak, minimum 100 év míg intenzív tanfolyamon egy részük leszokik róla. "

Ráadásul úgy kell megtanítani neki, hogy ha itt akar élni Európában, akkor a _saját_ nőjével se teheti meg mindezt.

Jean Sol Partre 2016.01.12. 14:21:46

@Etniez: azt feltételeztem, hogy lőni nem akar senki. Nyilván persze van aki igen, de ezzel nem tudok mit kezdeni.

Jean Sol Partre 2016.01.12. 14:27:51

@Etniez: eddig se voltam ideges, és ezek szerint nem rólad beszéltem.

Nem húztam egyenlőségjelet a megerőszakolás és a felsoroltak közé, csak feltűnt, hogy a velük egyetértő vagy őket védő (a vak komondort esetleg bagatellizáló) emberek védik most leghangosabban a megerőszakolt nők jogait, és ennek őszintén örülök.

Jean Sol Partre 2016.01.12. 14:30:26

@Etniez: a jó fej srácoknak esetleg idővel juthat fehér csaj, a többiek hozott anyagból dolgoznak.

harcsapaprikás 2016.01.12. 14:33:54

@Jean Sol Partre: Szerintem kurvára nem idevaló a vak komondor. Kölntől és vak komondortól is kifordul a belem, meg attól is ha valaki most a vak komondorral akar pontokat szerezni.

harcsapaprikás 2016.01.12. 14:35:48

@Helyes Írás: Nagyon szépen összeszedted. Az utolsó mondattal kapcsolatban vannak fenntartásaim. Szerintem Németország elveszett. Nem látom a németekben az erőt és az akaratot, hogy ezt megoldják.

Jean Sol Partre 2016.01.12. 14:41:31

@harcsapaprikás: én egy korrelációra hívtam fel a figyelmet, a pontok meg nem érdekelnek.

harcsapaprikás 2016.01.12. 14:54:26

@Jean Sol Partre: Már az első hozzászólásod bagatelizálás volt az orosz katonákkal. Egy szar alak vagy.

harcsapaprikás 2016.01.12. 14:55:00

@Jean Sol Partre: Már az első hozzászólásod bagatelizálás volt az orosz katonákkal. Egy szar alak vagy.

Jean Sol Partre 2016.01.12. 15:03:49

@harcsapaprikás: ezek szerint már az első hozzászólásomat se értetted meg.

gyalog.galopp 2016.01.12. 15:48:06

@Jean Sol Partre:

mi vagy te, valami statisztikus?
így már értem mért nem érted a szubjektív érték és mérték, arányosság fogalmait.

Jean Sol Partre 2016.01.12. 15:58:19

@gyalog.galopp: nem statisztikailag érdekes a dolog :)
Miből gondolod, hogy a fogalmakat nem értem?

gyalog.galopp 2016.01.12. 16:21:30

@Jean Sol Partre:

A gondolkozásod statisztikus, x darab itt, y db ott és átlagot számolsz, és úgy találod el a valóságot,mint a statisztikusok :)

BéLóg 2016.01.12. 16:31:12

@Jean Sol Partre: Milyen "vicces". A nők jogait "állítólag" kétségbe vonó embereket (ezek lennének azok akiknek a vakkomondor úgymond elfogadható meg Her Kövér és Herr Ákos, ugye) IDE teszed, de egyetlen egy szót nem mersz írni arról, hol a 3,14-ba vannak most a feminácik vagy akár csak a NORMÁL feministák?
Kénytelen vagyok idetenni neked bajjerzsóti 3 cikkét, mert tetszik, nem tetszik, ennél KORREKTEBBEN kevés újságíró merte leírni az IGAZAT:
magyarhirlap.hu/cikk/44487/Kartavolsag_1
magyarhirlap.hu/cikk/44565/Kartavolsag_2
magyarhirlap.hu/cikk/44646/Kartavolsag_3

Jean Sol Partre 2016.01.12. 16:31:20

@gyalog.galopp: nem hiszek neked, mondj példát!

A valóság pedig csak égi tünemény, nem nagyon érdemes foglalkozni vele. Az érzékszerveink megcsalnak minket (az információkról nem is beszélve), az agyunk sztereotípiák és érzelmek alapján dönt, és minderről egy virtuális térben diskurálunk, miről beszélsz? :)

harcsapaprikás 2016.01.12. 16:44:40

@BéLóg: A tipikus feminista picsa annyira utálják az európai fehér férfit, hogy simán megbocsát egy nemi erőszakot ha az elkövető nem európai fehér ember és nem őt bassza szét.
Amúgy Ákos faszságait én sem tartom elfogadhatónak, de ez csak véletlen egybeesés.

Jean Sol Partre 2016.01.12. 17:31:18

@BéLóg: nem teszek ide semmit, akikről beszéltem, azok itt vannak maguktól :)

Amúgy mit kellene szerinted csinálnia a "normál" feministáknak?
Mert azt ugye látod, hogy akik most hangosak, azok most sem a nők érdekeit védik épp, az incidensben az másodlagos, az alapkérdés a menekültekről szól.

Jean Sol Partre 2016.01.12. 17:33:42

@gyalog.galopp: ne viccelj, hol van itt a statisztika, ennél már egy igazi Jean Sol Partre se tudna szubjektívebb lenni :D

bkkzol 2016.01.12. 19:45:39

Horda pátoló lányok! Gyerünk dobjátok be nekik ami van! Ne legyetek ennyire magatokanak való, ha megyitottátok Európát akkor elgítétsékek ki a muszlim barátokat is. Merkel elfoglalt (meg ugye gusztus dolga).
Ha a afgán férfi szétveri a neje jét itt európában akkor az is "kutúrális különbég"? Bár inkább intézzék egymás között a "kutúrális" harcot.

BéLóg 2016.01.12. 23:42:22

A Kölni Karneválhoz közeledve a szépségipar máris lecsapott a nagy lehetőségre!

Kölnisch Wasser?
Altmodisch!
Kaufen Sie unser neues Produkt, die KÖLNISCH FINGER.
Passt in jede Körperöffnung.
Wenn nicht, geben wir das Geld zurück.
Kaufen Sie unsere Kölnisch Finger in den Versionen Schwarz, Arabisch oder die ganz besondere Tausendeine Silvesternacht.
Kaufen Sie die Kölnisch Finger für Ihre Frau, für Ihre Freundinnen oder auch für Ihre Töchter. Sie werden sich nicht enttäuschen!
Kölnisch Finger, die beste Alternative für die angenehmste Erfrischung der modernen deutschen Frau!

A termék reklámozása bárhol, bármikor megengedett!

BéLóg 2016.01.12. 23:46:51

@Jean Sol Partre: "Kurvára" kimenni az utcára és tüntetni a rendőrök, Merkel, a szexuális bűnöző muszlimok ellen.
A testükkel védeni az ÉRTÜK tüntetőket vízágyúzó NÉMET rendőröktől b...meg!
Csöcsöket rázni mecsetekben, nem csak ortodox meg katolikus templomban!
Disznózsír spayt gyártatni és ezzel felfegyverezni az összes német nőt!
RendőrNŐKKEL gumibotoztatni az őket nyilvánosan kiröhögő színesbőrű buzernyákokat!

Hogy csak úgy egy-két dolgot mondjak, ha már NEKED semmi nem jut eszébe.

annamanna 2016.01.13. 01:06:05

@bkkzol: na akkor ezt direkt neked, mert látom, nagyon be vagy indulva: www.hidfo.ru/2016/01/wilkommenspolitik-koln-utcain-fegyverrel-vadasznak-a-bevandorlokra/

444.hu/2016/01/12/nemeteket-robbantottak-isztambulban

Ezt pedig jobb lenne nem látni, de perpill mégiscsak nagyon tanulságos megnézni, sajnos: www.youtube.com/watch?v=6-H5_p-SxzM

bkkzol 2016.01.13. 04:22:05

@annamanna: "fegyverrel vadásznak" mivel vadásszanak?? gumicukorral??

annamanna 2016.01.13. 05:11:47

@bkkzol: Acélozd meg szíved!
Ne feledd, hogy ki vagy!
Töröld meg a kezed,
Jobb, ha nem izzad!

Válaszd ki az utat,
És kérd az Urat:
Áldja meg fegyvered,
És legyen veled!

Ölj a puha fûben!
Ölj a sötétben!
Ölj a levegõben!
Ölj a fényben!

Felment a függöny,
Itt van a perc,
Homlokod nedves,
Nagyokat nyelsz.

Na fel a fejjel!
Fegyvert cipelsz!
Kockázat nincs,
Mert úgyis Te nyersz.

Vér a szivárványon,
Vér a koronákon,
Vér az erdõ mélyén,
Vér a bokrok tövén,
Vér a szakadékban,
Vér a barlangokban,
Vér az õsi templomokban,
Vér folyik patakokban,
Vér a hajnal ölén,
Vér az utca kövén.

A vér az égre fröccsen,
Vér a törvénykönyvben,
Vér minden idõben,
Vér a mesekönyvben,
Vér a reményben,
Vér vér vér véreb.
Vér vér vér vér!
Még nem a Te véred!

www.youtube.com/watch?v=bRyeqizJs7U

Jean Sol Partre 2016.01.13. 10:06:28

@BéLóg: " az ÉRTÜK tüntetőket"

ólszaft, simán idegengyűlölők, akik most ezt az ürügyet találták meg.
Nagyon jó ötleteid vannak, kár, hogy a nők érdekeit egyik sem védi, persze te legalább kitombolhatnád magad bármelyik ilyen eseményen. Szerintem menj inkább a Fradi Dózsára, kicsit unalmas lehet már ugyan, de mégiscsak a tieid között vagy, ismerős közeg.

harcsapaprikás 2016.01.13. 17:15:29

@Jean Sol Partre: Igazad van. Reméljük érkezik még több 10 millió kecskebaszó, hogy megvédje az európai nőket. Nincs más esély.

BéLóg 2016.01.13. 22:07:28

@Jean Sol Partre: Súlyosan tévedsz de hát mit mondjak erre? Védjen meg téged a Merkelmutti? Vagy az atomtudós agysebész afrikaiak, közel-keletiek és ázsiaiak ápoljanak le a legújabb német termélle, a Kölnisch Fingersszel?
nem tudom, de lehet te tényleg úgy gondolod, az IDEGENEKE még akkor is szeretni KELL ha éppen a barátnőink, feleségeink és lányaink bugyijában és táskájában kotorásznak?
Lelked rajta...
süti beállítások módosítása