Brüsszel ostoba moszkvázása − Ilyen ország pedig nincs CDV.
2014. október 24. írta: TuRuL_2k2

Brüsszel ostoba moszkvázása − Ilyen ország pedig nincs CDV.

szovjet_katonai_parade_moszkvaban_560.png

Október 23. alkalmából Kövér Lászlóval készített portréinterjút az Echo TV. A házelnök ebben többek közt a Tavares-jelentésről, Brüsszelről és az Európai Unió jövőjéről is véleményt mondott:

„Tehát ők azt gondolják, hogy ezeket a magatartási szabályokat ők lediktálhatják, tehát e tekintetben Brüsszel engem valóban Moszkvára emlékeztet. Moszkvában volt szokás az, hogy a szocialista tábor pártfőtitkárait néha összehívták és kiadtak közös nyilatkozatokat, amelyben adott esetben '68-ban Csehszlovákiát, később Lengyelországot megrendszabályozták, hogy mit szabad és mit nem, és hogyan kell viselkedni a csehszlovák, a magyar, a lengyel elvtársaknak. Azt gondolom, hogy ha ez az Európai Unió jövője, akkor érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy hogyan kéne ebből szépen lassan, óvatosan nekünk kihátrálni. De azért én meg vagyok győződve arról, hogy ez nem az Európai Unió jövője, ez egy rémálom, amit persze néhányan komolyan gondolnak.” 

Különösen kifinomult ízlésre vall éppen a Szovjetunió által levert 1956-os szabadságharc évfordulóján előhozakodni a Brüsszel-Moszkva párhuzammal, ami ráadásul többek közt a következő okokból ostobaság:

– az EU-ba önként, szuverén döntésünk alapján léptünk be, míg a Szovjetunió megszállta Magyarországot, és rákényszerítette a szovjet államberendezkedést;
– az EU-nak tagjai vagyunk, a Szovjetuniónak alárendeltjei voltunk;
– az EU ügyeiben szavazati-, bizonyos kérdésekben egyenesen vétójogunk van, a szovjet blokk működésébe nem volt beleszólásunk;
– az EU nem állomásoztat negyvenezres megszálló hadsereget Magyarországon, ellentétben a Szovjetunióval;
– az EU-tól jóval több fejlesztési támogatást kapunk, mint amennyi tagdíjat fizetünk, a keleti blokkon belüli transzfereknek a Szovjetunió volt a haszonélvezője;
– az EU egyik hivatalos nyelve a magyar, a szovjet időkben Magyarországon volt kötelező oroszul tanulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr856828381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.24. 22:15:26

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

2 165 342 + 2 264 780 szerinted több vagy kevesebb, mint 3 056 027?

"Egyéni választókerületi eredmények országosan
Egyéni szavazatok Egyéni szavazat arány Töredék szavazatok
2 165 342 44.11 % 940 881

Országos listás eredmények
Szavazatok száma Szavazatok aránya % Megszerezhető mandátum Megszerzett mandátum Mandátumok aránya %
2 264 780 44.87 % 93 37 39.78 %"

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.10.24. 22:15:56

@calabria04: "modern szociálliberalizmus = kollektivizmus"
Ez egy ritka nagy baromság, mert ugye a liberalizmus egyik alaptétele a piaci szabadság.
Fingod nincs arról mi a liberalizmus ezexerint, idekevered lassan a kommunizmust is, mert képtelen vagy leírni a liberalizmus meg6ározását saját szavaiddal.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.10.24. 22:17:38

@calabria04: Aha. Most már jössz az eszdéesszel! :-)) Látom nagyon megszorultál. Na akkor mi is a probléma az eszdéesz féle liberalizmussal?

calabria04 (törölt) 2014.10.24. 22:19:00

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

hát ezért nincs a mai "liberalizmusnak" sok köze az eredeti eszméhez...

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.10.24. 22:19:06

@bbjnick: Azért ez súlyos. Komolyan orvosi eset vagy. összeadod az egyéni és a listás szavazatokat? :-))
Ha ezt kiírjuk a ketrecedre a látogatók nem fognak bedobni banánt. :-))

calabria04 (törölt) 2014.10.24. 22:19:40

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

kb. annyi hogy lényegében semmi köze sem volt az eredeti klasszikus liberális értékekhez

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.10.24. 22:20:02

@calabria04: A liberalizmus nem kollektivizmus. hülyeséget beszélsz. Most vallottad be hogy fingod nincs róla.

calabria04 (törölt) 2014.10.24. 22:21:59

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

nem az én problémám az hogy vmikor összekeverted a valódi liberalizmust vmi liberális köntösbe csomagolt kollektivizmussal

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.10.24. 22:22:22

@calabria04: Miben tért el tőle? Egyre mélyebbre ásod magad, mert most már nem csak a klasszikus liberalizmust kellene leírnod, amit már órák óta halogacc, hanem az eszdéesz féle liberalizmust is és +magyarázni a különbséget.
különben meg kell állapítanom h csak a levegőbe beszélsz.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.10.24. 22:24:45

@calabria04: Én ugyan nem kevertem össze. Te próbálod kínodban zagyvaságokkal elterelni a figyelmet arról h képtelen vagy leírni mi a liberalizmus. ja és most már jössz azzal is h mi a liberális köntösbe bújtatott kollektivizmus.
Az eszdéesz mikor is hirdetett kollektivizmust? :-))

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.24. 22:24:48

@$pi$:
De olyan értelemben, ahogy Kövér tette, pont hülyeség a párhuzam.

calabria04 (törölt) 2014.10.24. 22:24:58

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

fentebb két szikár pontban leírtam a klasszikus liberalizmus lényegét...

megismételhetjük

1. minimális állam
2. egyéni szabadság

ennyi nem kell ehhez túl sok karakter

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.10.24. 22:26:39

@calabria04: És ezekkel mi a baj? Hogy jön ide a kollektivizmus a szociál liberálisok által?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.24. 22:28:47

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Egy népszavazást és egy országgyűlési választást hogyan tudsz összehasonlítani, ha nem a leadott szavazatszámok alapján, aspergeres trollbarátom?

Egy egykérdéses népszavazáson egy szavazatod van, egy országgyűlésin kettő: szavazhatsz listára és szavazhatsz egyéni képviselőjelöltre, egymástól függetlenül. Mivel titkos a szavazás, azt nem tudhatjuk, hogy hányan szavaztak ugyanazon párt listájára és egyéni képviselőjelöltjére, csak azt tudhatjuk, hogy adott listára és adott képviselőjelöltre hányan szavaztak.

Újat mondtam, szerencsétlen?

calabria04 (törölt) 2014.10.24. 22:29:36

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

fentebb már ere is kitértünk az un. pozitív jogok csak az un. negatív jogok rovására valósulhatnak és mint tudjuk az SZDSZ nagyon szerette a pozitív jogokat...

ihol egy fantasztikus Bastiat idézet is a témában (ennyit talán még elviselsz)

"M. de Lamartine wrote me one day: "Your doctrine is only the half of my program; you have stopped at liberty; I go on to fraternity." I answered him: "The second half of your program will destroy the first half." And, in fact, it is quite impossible for me to separate the word "fraternity" from the word "voluntary." It is quite impossible for me to conceive of fraternity as legally enforced, without liberty being legally destroyed, and justice being legally trampled underfoot"

en.wikipedia.org/wiki/Negative_and_positive_rights#When_positive_and_negative_rights_conflict

c4rtm3n 2014.10.24. 22:32:08

@Krisz11:
Elnyomó hatalom?!?

Akkor Magyarországon jelenleg totális diktatúra van, csak hogy megfeleő hasonlattal éljek...

_most_ 2014.10.24. 22:36:48

@bbjnick: te mennyire ostoba vagy, mindenki két szavazatot adott le, így nem adhatod össze a listás és az egyéni szavazatokat, legfeljebb átlagolhatod :D

Krisz11 2014.10.24. 22:40:55

@c4rtm3n:

"Akkor Magyarországon jelenleg totális diktatúra van"

Magyarországon 4 éven belül leváltható kormány van.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.24. 22:41:21

@_most_:

Te vagy az ostoba!:-) Átlagolni értelmetlen, hiszen annak semmi köze nem lenne a valósághoz. A két szavazat, egymástól független, két szuverén szavazat, szavazhatsz egy adott párt listájára és egy másik párt képviselőjelöltjére vagy akár ugyanazon párt listájára és képviselőjelöltjére is. Az egyetlen egzakt kijelentés ilyen eseten az, hogy egy adott pártlista és egy adott párt képviselői hány szavazatot kaptak összesen.:-)

c4rtm3n 2014.10.24. 22:44:11

@bbjnick:
:):):)
A te szamolasod alapján gyakorlatilag minden szavazó szavazott a Fideszre...
És bár nagy a sötétség, ennyire azért nem rossz a helyzet. ;)

c4rtm3n 2014.10.24. 22:46:07

@Krisz11:
Felejtsd el.
Ha ennyit nem tudsz értelmezni kár beléd a szó.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.24. 22:52:24

@c4rtm3n:

Nem olyan bonyolult ez! @Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] azt állította, hogy az EU-tagság nagyobb legitimitású, mint a jelenlegi kormány, mivel több szavazatot kapott. Kérdeztem, hogyan számolta ezt ki? Nem válaszolt, csak handabandázott. Szavazatszámot csak szavazatszámmal lehet összehasonlítani, egy egykérdéses népszavazást egy országgyűlési választásokkal pedig csak az egy adott kérdésre leadott szavazatok száma alapján. 2003-ban "az akarja-e hogy Magyaro. Eu-tag legyen?"-kérdés 3 056 027 igen szavazatot kapott, 2014-ben pedig a Fidesz pártlistája és egyéni képviselőjelöltjei 2 165 342 + 2 264 780 szavazatot. Ezek a tények.

c4rtm3n 2014.10.24. 22:53:46

@bbjnick:
Elfelejtetted hozzáadni az önkormányzati és az EP választás eredményét. Azok is szuverén szavazatok voltak!!!

_most_ 2014.10.24. 22:56:15

@bbjnick: ha két független szavazásnak tekintjük, ami eleve hülyeség, hisz a pártlista és az egyéni szavazat között elég nagy a korreláció, akkor se adhatod össze, mert ennyi erővel össze adhatnád az összes eddigi országgyűlési szavazás eredménynét is.

c4rtm3n 2014.10.24. 23:02:02

@bbjnick:
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]-nak igaza van.
Te azt próbálod megmagyarázni, hogy nem lehet megállapítani, hogy mennyi az átfedés a listás és az egyéni szavazatok között, ezért összeadod őket (amivel lám kijön az amit bizonygatsz). Holott nagy valószínűséggel elég nagy az átfedés, tekintve az ország elég erőteljes (mondhatnám végzetes) megosztottságát. Emiatt az érvrlésed gyenge utánzata a kormány által tökélyre fejlesztett unortodox kommunikációnak (lásd még negatív növekedés is növekedés).

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.24. 23:02:08

@_most_:

"a pártlista és az egyéni szavazat között elég nagy a korreláció" --- írod.

Te tudod, hogy mekkora?

"ha két független szavazásnak tekintjük (...) akkor se adhatod össze, mert ennyi erővel össze adhatnád az összes eddigi országgyűlési szavazás eredménynét is." --- írod.

Miért, szerinted az országgyűlési összetétele hogyan alakul ki, ha nem úgy, hogy (lényegében) összeadódnak a pártlistás és az egyéni képviselőkre leadott szavazatok?:-) Így születik a legitimáció:-)

c4rtm3n 2014.10.24. 23:06:41

@bbjnick:
Te vagy az élő példa az oktatás minőségének hanyatlására :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.24. 23:13:30

@c4rtm3n:

Te meg egy balfax troll vagy, aki vak vagdalkozásba, üres fölényeskedésbe és buzis személyeskedésbe menekül, ha szembesítik tévedésével:-]

_most_ 2014.10.24. 23:20:08

@bbjnick: mivel az országgyűlési szavazáson mindenkinek két szavazata van, így a szavazatok száma nem egyenlő a szavazók számával, hanem a kétszerese, bár ezt gondolom magadtól is kitaláltad, míg az EU csatlakozásról szóló szavazáson mindenki csak egyszer szavazott, így a szavazatok száma megegyezik a szavazók számával. Ezért, aki az EU-ra szavazott az a rezsicsökkentést támadja.

c4rtm3n 2014.10.24. 23:24:15

@bbjnick:
Te próbálod belemagyarázni egy szegény almának, hogy ő bizony egy körte...
Ha már szavazás, miért nem az EP választást vetted alapul a Fideszre nézve? Ott a Fidesz 1.200.000 szavazatot ért el, és nem volt egyéb zavaró körülmény (mint pl egyéni jelöltek).
Ez persze sehogyan sem támasztaná alá eddigi érveidet... ;)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.24. 23:31:25

@_most_:

A kérdés a legitimáció volt. Az EU-szavazás legitimációját a népszavazás egy szavazata adja, a kormány legitimációját az o.gy.-i választáson leadott két szavazat alapján létrejövő országgyűlés összetétele. Ez így logikus. Szavazatszámot pedig csak szavazatszámmal tudunk összehasonlítani.

Krisz11 2014.10.24. 23:34:20

@c4rtm3n:
Talán gyenge volt a hasonlat..

c4rtm3n 2014.10.24. 23:39:06

@bbjnick:
Az EU-s népszavazáson a csatlakozáspártial 83%-os többségben voltak. Az összes leadott szavazat alapján a Fidesz a 2014-es választások során (mindkét szavazatot figyelembe véve) nagyjából 50%-ot ért el.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.24. 23:48:52

@c4rtm3n:

:-D

Te magad írtad fentebb, hogy az alma nem körte:-) A két szavazás különböző jellege miatt egy ponton tudjuk a kettőt összehasonlítani és ez a leadott szavazatok száma. Írjam le még egyszer a leadott szavazatszámokat?

Bell & Sebastian 2014.10.24. 23:55:43

@bbjnick: Cartman műveltségére ne bazírozzon vitát, aki beleragadt ebbe a seggfej rajzfilmbe, attól más disznóság is kitelik.

c4rtm3n 2014.10.25. 00:06:48

@bbjnick:
Olyan vagy mint a kormány: de attól még, hogy valamit folyamatosan ismételgetsz még nem lesz igaz. (ásít)

Beléd is felesleges karaktert ölni. Remélem jól megfizetnek és nem önszántadból vagy ilyen.

c4rtm3n 2014.10.25. 00:10:02

@Bell & Sebastian:
Aki nem érti a viccet az annyit is ér ;)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.25. 00:16:29

@Bell & Sebastian:

Nem hülye @c4rtm3n, csak egy nyomorult troll:-[

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.25. 00:21:58

@c4rtm3n:

"attól még, hogy valamit folyamatosan ismételgetsz még nem lesz igaz" --- írod.

Írnám, hogy cáfold meg, de fölösleges volna, hiszen nem tudod és te is tudod, hogy nem tudod. Úgyhogy maradsz az agyatlan trollkodásnál. Pedig én volnék a legboldogabb, ha valaki érdemben korrigálna, ha elnéztem volna valamit vagy elkövettem volna valami logikai hibát.

Szúnyog 2014.10.25. 01:20:15

Tökfelesleges szavazatszámokon rugózni. Arról nem is beszélve, hogy ez az egyik szavazás max 4 évre szól, a másik meg ki tudja milyen időszakra.

Tény, hogy az EU-s szavazás esetén ellenvélemény meg sem jelenhetett, szemben a parlamenti választásokkal. Az EU-ba való kötelező belépés régen el volt döntve, csak még csavargatták, hogyan minél jobban megszívatni a boldog csatlakozókat.
Az egész poszt onnan komolytalan már, amikor azt írja, hogy az EU-ba "önként, szuverén döntésünk" alapján léptünk be.
Azt nem tudom, hogy a szerző a publikumot nézi-e hülyének, vagy maga is az, de már ezen mondata után elgondolkozik az ember, mekkora lehet az EU-segg, hogy abban még mandinerrel is lehet pattogni.

huKKK 2014.10.25. 03:47:49

"Brüsszel ostoba moszkvázása"

Összegszerűen kitől kaptunk több támogatást?

huKKK 2014.10.25. 03:56:24

@Szúnyog:
"Tökfelesleges"

Ha felesleges, akkor minek tetézed a bajt további számításokkal?

huKKK 2014.10.25. 04:09:02

@Andy_73: -mal kevertem össze @szúnyog: -ot.
Elnézést az érintettektől!

Niebur 2014.10.25. 06:52:27

@Szúnyog:

Az megvan, hogy ki volt a csatlakozási tárgyalások lebonyolítója?

nu pagagyí 2014.10.25. 07:27:02

@Szúnyog: Az EU-ba azért léptünk be, mert az emberek jobban szeretik a szabadon átjárható határokat, részt vehetünk olyan projektekben (tudományos, gazdasági), amit Magyarország önmagában képtelen lenne összehozni, az EU támogatási mechanizmusa segíti, hogy felzárkózzunk és nem utolsósorban, szavunk van a szövetségben. Az, hogy sokan csalódtak, nem az EU miatt van (aminek mi is részei vagyunk), hanem a magyar politikusok teljesítménye miatt. Velünk ellentétben a szlovákok, lengyelek és a balti országok nagyon jól ki tudták használni az EU által nyújtott előnyöket, mi nem. Nem kell hinni saját sikertelen politikusainknak, akik saját kisszerűségüket, tehetségtelenségüket mindig másra, jelen esetben az EU-ra kennék.

nu pagagyí 2014.10.25. 07:45:03

@Szúnyog: Annyit még, hogy volt ellenkampány is. Például a parlamenten kívüli MIÉP agitált a csatlakozás ellen, pénzt viszont nem kaptak az ellenpropagandához. A parlamenti pártok mindannyian (a Fideszt is beleértve) a csatlakozást támogatták.

csaba03 2014.10.25. 09:43:02

Kövér úr az 50-es években is sokra vitte volna

Wagеm 2014.10.25. 10:00:01

@bbjnick: " Az egyetlen egzakt kijelentés ilyen eseten az, hogy egy adott pártlista és egy adott párt képviselői hány szavazatot kaptak összesen.:-) "

Jézus Mária! De buta vagy! Ha IQ szint minimum kellene az internetezéshez, téged egy olyan épületbe sem engednének be ahol net van.

Wagеm 2014.10.25. 10:01:48

@bbjnick: Te ostoba barom. Az EU szavazáson egy szavazatot adhatott le minden személy, tehát eleve nem stimmel hogy hozzáadod a pártlistáshoz az egyénit.
könyörgöm téged miért engedtek szabadon?

Netuddki. 2014.10.25. 10:12:09

Ééééééés igggggen! Ez az ostoba balfasz az országgyűlés elnöke! Ezúton üzenem neki, hogy a tiszteletet ki kell érdemelni, nem automatikusan jár egy pozícióhoz.

Innentől kezdve meg, hogy mit mondott ez a komcsi teljesen lényegtelen és időpazarlás magyarázgatni. Ha meg ilyeneknek van beleszólásuk Magyarország sorsának az alakulásába akkor Magyarországnak annyi...

Netuddki. 2014.10.25. 10:14:26

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Ja, és nem magyarázgatni kellene mit mondott hanem az orbánt rugdalni, hogy váltsa le! Amit persze nem fog, ezért jobb lenne a nemzetnek ha eltakarodnának egytől-egyig az ország éléről, az azeri haverjaikhoz vagy bárhová.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.10.25. 10:17:25

@bbjnick: Olyan szintű butaságot vagy elvakultságot jelent amit írtál, hogy nem vagy arra méltó hogy további idő pazaroljak rád.

Netuddki. 2014.10.25. 10:24:40

@bbjnick: Nem matekozni kell bazmeg! A fideszesek úgyis fel voltak mentve matekból. Ha a fidesz kilép az EU-ból akkor itt páran lógni fognak. Ezt tartsátok észben kispofáim! Ez olyan egyszerű mint az 1*1, és talán még egy hülye fideszes is megérti.

ózdi cigány 2014.10.25. 10:37:31

@bbjnick: 'Eu-tag legyen?"-kérdés 3 056 027 igen szavazatot kapott, 2014-ben pedig a Fidesz pártlistája és egyéni képviselőjelöltjei 2 165 342 + 2 264 780 szavazatot. Ezek a tények. '

Az ostoba, csőlátású, fidesz birka mintapéldánya vagy.

wantaan 2014.10.25. 10:38:11

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: ..... de mennyivel jobb lenne a nemzetnek az összmagyarságnak ha már most lógnának.

huKKK 2014.10.25. 11:00:39

@Kurt úrfi [#312]:
Nocsak. @bbjnick #310-ben elveszett méltósága időközben előkerült?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.10.25. 11:07:52

@huKKK: Látom neked is gondjaid vannak az olvasással. A vitát most zártam le vele.

conchita 2014.10.25. 11:16:04

@bbjnick: jaj. Téged hogy engedtek ki az utcára a pszichiátriáról?

Rоdney_2 2014.10.25. 11:43:40

@bbjnick: Ez a hét vicce. Természetesen egy fidesz birkától.

huKKK 2014.10.25. 12:48:12

@Kurt úrfi [#315]:
Lezárta mi? Hisziapiszi.
@conchita:
Mit jaj?
@Ildomár:
És a taps?
@Hepci:
Milyen értelemben?

2014.10.25. 13:44:45

@$pi$: a parhuzam tudod mit jelent? Azonos allasu egyenesek, minden pont azonos tavolsagra, az egyetlen azonos pontu egyenesek metszik egymast es mas az iranyuk, te geometria zseni

Szúnyog 2014.10.25. 13:44:47

@Niebur: az unionisták bomyolították le a tárgyalásokat.
De mi köze ennek ahhoz, amit írtam?

Szúnyog 2014.10.25. 13:46:12

@nu pagagyí: vakságod predesztinál az ilyen véleményre.
És nem volt ellenkampány, nem lehetett, s különösen nem volt érdemi, szakmai kibeszélés.

2014.10.25. 13:46:20

@maxval a bircaman: lepj ki a natobol ha nem tetszik, elviseljuk a veszteseget :)

Veridicus76 2014.10.25. 14:48:37

@tesz-vesz: Fideszem? Horthym?
Miről beszélsz?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.25. 15:07:12

@Andy_73:

Igen ám, csakhogy itt két különböző jellegű választás került összehasonlításra (@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] által) és a két választás érdemben (ha úgy tetszik, egzakt módon) csak a leadott szavazatszámok alapján hasonlítható össze.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.25. 15:12:56

@Wagеm: @Ildomár: @conchita: @ózdi cigány: @nicktolvajmentesítő_kovi1970: @Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Ha ilyen szellemi bázison áll a fidex-rezsim ellenzéke, mint ti, akkor nem csoda, hogy a fidexék már a ki tudja hanyadik választást nyerik kétharmaddal!:-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.25. 15:15:57

@Hepci:

Kérdezd meg a bárpultnál melletted ülőtől;-)

Niebur 2014.10.25. 16:43:10

@Szúnyog:
Ezt írtad:
"Tény, hogy az EU-s szavazás esetén ellenvélemény meg sem jelenhetett, szemben a parlamenti választásokkal. Az EU-ba való kötelező belépés régen el volt döntve, csak még csavargatták, hogyan minél jobban megszívatni a boldog csatlakozókat.
Az egész poszt onnan komolytalan már, amikor azt írja, hogy az EU-ba "önként, szuverén döntésünk" alapján léptünk be."

A parlament csatlakozási tárgyalásokat lefolytató bizottságának az elnöke OV. volt

huKKK 2014.10.25. 17:12:57

@Niebur:
Az akkor volt.
Azóta fölszállott a páva.

huKKK 2014.10.25. 17:28:49

@Veridicus76:
Mért? Azért mert furcsa?
Nem lehet, hogy irígyled a másságát?

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2014.10.25. 18:07:19

@bbjnick: Összeadod a párt listás és az egyéni szavazatokat? Te teljesen elmeháborodott vagy?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.25. 18:44:48

@Κara kán:

Mert te hogyan hasonlítanál össze leadott szavazatszámot leadott szavazatszámmal, balfax troll?

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2014.10.25. 18:52:44

@bbjnick: Csinos kis flémet hoztál itt össze a szavazatszámláló zseniknek, gratula :-) Majdnem 24 órája csak azt mondják, hogy "csak abban a statisztikai eredményben hiszek, amit saját magam hamisítottam", és ennyi. Ezt nem is értem egészen, ennyi kakaó van az ellenzékben? Elég szomorú.
Üdv. Misi

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.10.25. 19:13:06

@Mihint:

:-)

A csőcselék önérzete a lincselés.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2014.10.25. 19:43:04

@bbjnick: Úgy. Pedig ilyen erővel még akár gondolkodni is lehetne :-)

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2014.10.25. 20:25:53

@bbjnick: @Mihint: Okoskák!
Adok egy 1*ű tesztet, amit /sze nem tudtok majd kitölteni. :-))
EU csatlakozási szavazásnál egy szavazó hány szavazatot adhatott le az igenre?
a, egyet
b, kettőt

Parlamenti választásnál egy szavazó hány szavazatot adhatott le a Fideszre?
a, egyet
b, kettőt

Remélem a teszt nem túl bonyolult nektek! :-))
Ha túl bonyolult és nem tudjátok kitölteni, akkor csak beszéljetek mellé!

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2014.10.25. 20:34:57

@Κara kán: Én, mint az egyik okoska, a teszt kitöltése után(a, b) csak azt javasolnám, maradjon az eddigi egészséges humoránál, ha már a flémnek beugrott :)

huKKK 2014.10.25. 20:46:08

@Mihint:
Azé zseninek lenni se lehet ám könnyű.
Szerintem Kövérnek lenni is jó nehéz lehet.

böIcsbagoly 2014.10.25. 20:47:11

@Mihint: Nagyon tévedsz ha azt hiszed hogy nem komolyan gondolja.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2014.10.25. 21:00:32

@huKKK: A zseniség nehéz feladat, de mindenki felvállalja:)
@böIcsbagoly: Nem szoktam tévedni :)

huKKK 2014.10.25. 21:02:04

@böIcsbagoly:
Ha tudnék se mernék belenézni az emberek gondolatvilágába.
Kövér Laci bá az echo nézőinek lelkére beszélt.

huKKK 2014.10.25. 23:23:26

Kövér Laci bácsi nagyon jól mutatna amint 2 lovon állva nyargal.
Szíp magyar bajúsza betyárosan lobogna a szélben.
Hinnye!

huKKK 2014.10.25. 23:54:51

T. TuRuL_2k2!

Szerintem ez nem egy ostoba moszkvázás volt, hanem egy precízen átgondolt, előre megírt beugratós szöveg.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2014.10.26. 00:13:08

@huKKK: Olyan ismerős valahonnan Maga. AdyBandi új nicken esetleg? A főddtörvény még érdekli? Mert mostanában nagy csata lesz, legyen ott a vártán :)
p.s. Legalább nálam kevesebbet igyon, kérem. Nem nehéz kérés ez :)

huKKK 2014.10.26. 00:29:10

@Mihint:
De.
Szomjas ember elvből nem igér száraz levegőt.
Távoli rokonok vagyunk.

Témáról:

Kövér urat félreértette
TuRuL.

wantaan 2014.10.26. 02:14:38

@Κara kán: Nem elmeháborodott hanem tipikus szefárd gondolkodás.
bbjnik megtudja hogy van nálad 1000 Ft.
Odamegy hozzád s kölcsönkér tőled 2000-ret.
Mondod neki nálad csak 1000 van s nem tudsz adni.
...de addig addig kér amíg Te hogy időlegesen lerázd odaadod neki az 1000 ft-odat.
bbjnick tesz 2 lépést az 1000 ft-toddal s meg kérdezi tőled: Kara-kán akkor most hogy is vagyunk?
- Kértem tőled 2000-et adtál 1000-t s így jössz még 1000-rel.
Én bbjnick tartozom neked 1000-rel. ....akkor mivel Te jössz nekem 1000-rel s Én meg tartozom neked 1000-rel a kettő üti egymást .
........ no jó lesz ha ezek után elfelejtesz.

huKKK 2014.10.26. 06:12:58

@wantaan:
Úgy gondolja, hogy ha valakit indirekt módon lezsidóz, "vetít" róla, akkor Önnek az jó lesz, neki meg rossz?

huKKK 2014.10.26. 07:39:30

@wantaan:
Kedves Sporttársam!
Néha én is a blöffömön át látom a világot,elemelkedek a földtől,de nem mindig talpon landolok.

huKKK 2014.10.26. 08:01:48

Szerintem TuRuL nem
Kövérre reagált.
Saját szövegértelmezésével szállhatott vitába.
Remélem azóta megtalálta lelki békéjét;

wantaan 2014.10.26. 08:37:43

@huKKK: Ó Én ezt a történetet egy a Zsidóknak írt zsidók által írt könyvben olvastam. S nagyon jó humornak tartom. ...de olvastam André Kosztolányi Tőzsde pszichológiájában is. ... csak bbjnick-et behelyettesítettem.

huKKK 2014.10.26. 08:53:30

@wantaan:

Biztosan emlékszik a könyv címére és az író(i)nak nevére is.
Nézzen utána kérem.
Engem is érdekelne.
Köszönöm.

KopaszMercis 2014.11.25. 23:51:57

@calabria04 (törölt):
A homokniggereknek van olajuk... Nekünk mi jutott? Politikusok akik késsel villával sem tudnak enni... ez a fő exportcikkünk.

Ne csodálkozzunk. Amúgy pedig szeretném azt hinni, hogy a középkori szinvonalon élő szaudiaknál kicsivel többre hivatott nép a magyar... bár lehet pont ti fogjátok bebizonyítani, hogy még se... :)
süti beállítások módosítása