Az Egymillióan a magyar sajtószabadságért nevű csoport reakciója arra a hírre, hogy MN-es és HírTv-s újságírókat be sem engedtek, indexes tudósítókat pedig kitiltottak a szárszói balos dzsemboriról:
2013. június 25. írta: pelikán*

Az Egymillióan a magyar sajtószabadságért nevű csoport reakciója arra a hírre, hogy MN-es és HírTv-s újságírókat be sem engedtek, indexes tudósítókat pedig kitiltottak a szárszói balos dzsemboriról:

semmi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr265375862

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.25. 15:41:29

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.25. 15:28:11

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Az Egymillióan a magyar sajtószabadságért nevű csoport reakciója... 2013.06.25. 12:41:16

...arra a hírre, hogy MN-es és HírTv-s újságírókat be sem engedtek, indexes tudósítókat pedig kitiltottak a szárszói balos dzsemboriról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.06.25. 12:07:42

A sajtószabadságot alapvetően a kormánytól félti az ember. Magánbulira nem vágom, hogy miért ne engedhetne be akárki azt, akit akar?

OmegaMale 2013.06.25. 12:15:20

Sejtettem, hogy valami efféle lesz... XD

Bár nem lett olyan jó kép, mint amit ahhoz a cikkhez raktatok ki, hogy 'miért nemi nkább arról írtok, hogy...' :D.

@TaTa86.: Azért gáz, mert ezek a magánbulik állítólag a *konszenzust* keresgélik. Ezeken a magánbulikon próbálják senki által nem választottak meghatározni, hogy mi lesz... Úgy látszik, titok. :D

embertelen brambertalan 2013.06.25. 12:30:38

khhm... mintha a fidesz szulinapi bulijara sem lenne nyitott a belepes. de ez a fidesznacikat kurvara nem zavarja..

S=klogW 2013.06.25. 12:34:29

amióta kormánypártivá lett a HírTV mintha csökkent volna a kommentárok objektivitása.
röhejes volt a szárszói hír alatt olvasni a képernyőn a sajtószabadság szót öles betűkkel:
magánmédiának magánrendezvényhez akkor van köze ha meghívják - ha nem, és ez nem tetszik az illető médiának, akkor használhat oknyomozó újságírási módszereket

ez a műfelháborodó reklamálás azonban így csak szánalmasan átlátszó és visszatetsző hír- és közvélemény-manipuláció

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.06.25. 12:49:41

@OmegaMale: Miért ne lehetne titok?

Komolyan nem vágom mi ebben a gáz, pedig ennél a bandánál antipatikusabb társaságot tényleg nehéz elképzelni Magyarországon.

Egyébként rendben, az ő oldalukról marketingszempontból kínos, de miért lenne az sajtószabadság-ügyileg?

pelikán* 2013.06.25. 12:49:44

@S=klogW: Akkor pofikám tegyük fel, hogy én holnapra rendezek egy jobbos dzsemborit a balatoni kérómba, ahová meghívom a jobboldal összes (ha-ha) exminiszterelnökét, prominens politikusát, véleményformálóját, az eseményről tájékoztatom (és kifejezetten meg is hívom) az MTI-t, és az MTI fotót, valamint a három nekem nem tetsző lap kivételével a teljes magyar sajtót, az esemény második napján pedig kibaszom az egyik szemtelenkedő tudósítót. Ne tudd meg, hogy mi kapnék a Millától.

pelikán* 2013.06.25. 12:57:03

@embertelen brambertalan: Buta.

Vesse össze:
zárt körű esemény
vs.
három kipécézett lap kivételével a teljes magyar sajtó (benne pl. a Heti Válasszal) számára nyitott esemény, MTI tudósítóval és fotóssal

Többet nem segítek.

tevevanegypupu 2013.06.25. 13:01:05

@S=klogW:

Nem maganrendezveny volt egeszen..bar egyaltalan nem vagyok kivancsi rajuk.:)

S=klogW 2013.06.25. 13:01:08

@pelikán*: na látod ebben már igazad van

és valóban röhejes volt a farkasházi nevű lejárt megmondó pattogása is

S=klogW 2013.06.25. 13:09:53

@pelikán*: "Ne tudd meg, hogy mi kapnék a Millától. " ez egyébként szempont, hogy az a banda mit gondol/mond? vagy akkora erő áll mögöttük?

libertard 2013.06.25. 13:12:52

bezzeg a Fidesz szülinapján!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.06.25. 13:15:54

@pelikán*: Vagyis objektíve tisztában vagy vele, hogy ez nem ügy, és amit csinálsz az dedós.

De egyrészt ki lehet használni az esetet, másrészt az ellen' is kihasználná...

Őszintén remélem, hogy te olyan vagy, mint a focista aki feldobja magát a 16oson belül, aztán röhög, mert tudja, hogy csintalanságot csinált, és nem olyan, aki szentül meg van róla győződve, hogy neki jár a tizi, akkor is ha hozzá sem értek, ellenben az ellenfél egy utolsó szemétláda, ha ő dobja fel magát.

(Mondjuk a "pofikám" jelző nem erről árulkodik.)

Carlos> · http://banana-daiquiri.blog.hu 2013.06.25. 13:18:53

@pelikán*:
"...az eseményről tájékoztatom (és kifejezetten meg is hívom) az MTI-t, és az MTI fotót, valamint a három nekem nem tetsző lap kivételével a teljes magyar sajtót, az esemény második napján pedig kibaszom az egyik szemtelenkedő tudósítót. Ne tudd meg, hogy mi kapnék a Millától. "

Gyakorlatilag az összes kormány-eseményen éppen ez történik.

strappa 2013.06.25. 13:21:03

Ez egy közéleti esemény volt. Lehet hogy Farkasházy telkén, lehet hogy csak az ő meghívottjai vehettek részt rajta, de közben a beszédeket élőben közvetíttették az ATV-vel. Privát születésnapi zsúrokat nem közvetít politikai céllal egy ellenzéki tévé.
Farkasházy pedig liberális létére úgy gondolta, hogy a szólásszabadságot túl tágan értelmezte az index és ezt rögtön szankcionálta, helyben.

Virág et. 2013.06.25. 13:29:19

@pelikán*: @Carlos>: Kb. minden hivatalos kormánypárti rendezvényen ez van. Hányszor ment Orbán vagy bármelyik élvonalbeli Fideszes az ATV-be? Fidesz születésnap? Vagy ha eleve senkit nem hívok, az OK?

Ha már valamin háborogni akartok, akkor nem a viselkedni nem tudó kidobása, hanem a jobbos média kizárása a problémás. Az jobban nem illik bele a szárszóiak credójába, de az indexes húzás az teljesen rendben volt.

Knut 2013.06.25. 13:32:49

Az olyan szép, amikor egy magát mértékadónak tartó portálon több cikk születik egy magánrendezvényről / NGO reakciójának hiányáról / fél százalékos pártocskáról / konkrétan bármiről mint kormányzati teljesítményről / földtörvényről / korrupcióról.

Az az érzése az embernek a manindert olvasva, hogy nem is volt 2010-ben kormányváltás. Még mindig a baloldal ront a nemzetre, gyurcsány micsinálmámegint, béna hetihetes.

Nembaj fiúk, szépen fejlődik vissza az a gerinc. Még pár év és már a hiányát sem fogjátok érezni.

pelikán* 2013.06.25. 13:33:50

@TaTa86.: Használja az 'objektíve' kifejezést, és még pattog?
Örüljön, hogy fényemből vetült magára.

Kandeláber 2013.06.25. 13:54:09

Az indexes cikk hatalmas volt, a fénykép-illusztrációk is.
Különösen Heller...

vantaan 2013.06.25. 13:58:58

" ...oroszok a spájzban, az indexes újságírók a budiban! Akkor mi most be vagyunk kerítve?" S még a Hír Tv-t sem hívták meg ...mondjuk Császár Attilával. Itt a vég.

Hattory Hanzo 2013.06.25. 13:59:01

@pelikán*: Pofikám, a Fidesz már 2001-ben kitiltotta a Magyar Hírlapot ( ugye, milyen rég is volt? ) a kongresszusáról, mert szerintük nem megfelelően kértek bocsánatot korábban.

www.origo.hu/itthon/20010508amuosz.html

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.06.25. 14:05:13

@pelikán*: Rendkívül szellemes. Ma egyszerűen sziporkázik.
Az ilyen bohócok jól keresnek a NER cirkuszában? ^^

Éhbérért ne szórjon gyöngyöt disznók elé!

pelikán* 2013.06.25. 14:12:34

@Hattory Hanzo: @Carlos>: Aha, értem. Ha a fidesz patkánykodik az újságírókkal, akkor a balos elitnek is lehet, sőt kell.

Az a humorbomba, hogy semmilyen más érv nincs, csak a "de hát a másik is!" kezdetű.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.25. 14:15:51

Teljes félrebeszélés és politikai érzék hiánya. Szerencsére a Milla már de facto felszámolta saját magát, így lényegtelen hülye böfögésük.

Robinzon Kurzor 2013.06.25. 14:17:43

Ez poszt egy "Orbán Viktor nem határolódik el eléggé a szélsőségektől" szintű megnyilvánulás.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.06.25. 14:17:57

Nem erről jut eszembe, de tudd meg pelikán, hogy jelenetrt fogok rendezni, ha nem hívod meg a Vincentet a bármicvódra. ;-)

Virág et. 2013.06.25. 14:19:14

@pelikán*: Szerinted egy kategória egy 2001-es kormánypárt döntése és egy MAGÁNSZEMÉLY döntése? Arányok megvannak? Vagy valamit rosszul olvastam és az MSZP van még kormányon és ők tiltották ki az ellenzéki Hír TV-t?

Virág et. 2013.06.25. 14:20:04

@Kettes: Előre követelek egy fotót a WC-jéről. Anélkül ma már nem buli a buli, meg adni kell a magas zsurnalisztikának is.

Robinzon Kurzor 2013.06.25. 14:20:10

@pelikán*: "Ha a fidesz patkánykodik az újságírókkal"

Miért, a Fidesz patkánykodik az újságírókkal?
Csak kérdezem.

Virág et. 2013.06.25. 14:22:20

@Robinzon Kurzor: Kizárt, ők nem olyanok. Ugye pelikán?

Egyébként meg javaslom, hogy nevezzük ezt el budigate-nek. Farkasházy meg azonnal mondjon le. Azt nem tudom miről, mert Mimi a főszerkesztője is a Hócipőnek és nem ő, de valamiről azért mondjon le feltétlen.

Hattory Hanzo 2013.06.25. 14:31:46

@pelikán*: Nem úgy tűnik, hogy bármit is értenél. Ha én a kertem tartok egy összejövetelt, oda azt engedek be, akit én meghívok, tehát ha te odajönnél, hogy tudósítanád a Hóemberfalvi Harsonát, akkor teljes lelki nyugalommal küldelek el a faszba. Sőt, ha valakit meghívtam, de összehányja a paradicsom ültetvényemet, azt is elküldöm. Ezzel állítod te párhuzamba azt, hogy egy kormánypárt egy politikai napilapot kitilt a kongresszusáról, mert haragszik rá. Szóval szerintem nem érted.

Carlos> · http://banana-daiquiri.blog.hu 2013.06.25. 14:33:17

@pelikán*:
valamit összekeversz, pofikám, ez itten magán parti, még akkor is, ha közügyekkel foglalatoskodik.

vantaan 2013.06.25. 14:34:38

@Virág et.: Ez jó ez a "Budigate"! No ez az Index!
... csak tudnánk hogy ki volt a megrendelő. Budigate. ..

Tündér_Lala 2013.06.25. 14:49:50

Mondjuk az indexes kis hülyegyerek takonypócokat én is kirugnám. Az egy másik kérdés, hogy a nagyon liberális szdszes krém - akik úgy egyébként lelkesen üdvözlik, ha másokat pukkasztanak - sem szereti, ha őket piszkálják.
Ennyi.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.06.25. 15:02:15

@Tündér_Lala: Tény, hogy a libsi liberalizmus imádja a kettős mércét(, ld: Vásárhelyi Domina Mária-ügy), de itt nem látom, hogy hibáztak volna.

pelikán* 2013.06.25. 15:13:39

@Carlos>: szerencsére végtelen az én türelmem, Csak az időm nem. Rávezető kérdésekkel segítek, mással nem.

1. legénybúcsúval/születésnapi bekúrással összevethető mértékben magánrendezvény-e a találkozó, ahol soft kampány idején miniszterelnök-jelöltek programadó beszédeket mondanak a _teljes_magyar sajtó (távirati irodástul) mínusz három kipécézett sajtóorgánum szeme láttára, füle hallatára?

2. hiteles véleményformáló vagyok-e Farkasházy Tivadarként, ha egyik kezemben sajtószabadságért tüntető transzparens van, a másikban tiltólista?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.06.25. 15:22:42

@pelikán*: 2) Szerinted küzdhetsz úgy a piacliberalizációért, hogy közben a magántulajdon szentségét hirdeted?

Milyen már, hogy szabad piac, aztán mégsem veheti meg a Géza a piádat, bezzeg a Gizikének meg odaadod! Hát hol szabad az?

Carlos> · http://banana-daiquiri.blog.hu 2013.06.25. 15:33:01

@pelikán*:
ha képes vagy ezt az eseményt megkülönböztetni egy legénybúcsútól/születésnaptól, akkor gondolom ugyanígy képesnek kell lenned megkülönböztetni egy a kormány által az adófizető polgárok számára, az adófizető polgárok pénzéből tartott sajtótájékoztatótól.
Tudom, hogy képes vagy rá, pofikám.

maroz 2013.06.25. 15:43:03

@poszt

Nem tehette meg, hogy ne tiltsa ki a szóban forgókat. Ennek a kultúrkörnek ugyanis a legitimációját (persze mára már csak a saját szemükben) az adja, hogy ők a JÓK, akiknek küldetésük a ROSSZ legyőzése. Ők az européer blabla, és nekik kell legyőzniük a nácikokat. Ahogyan Juhász Péter is írja:

"Természetesen még ennek az érdekében se szövetkezem akárkivel, de ezt megbeszélni - nácik kivételével - bármikor, bárkivel leülök."

Kell az a kivétel, kellenek a nácikok, mert ha még ezt is kivonnánk a balliberális értelmiségi elit krémjéből, akkor tényleg nem maradna semmi más, csak a krémet habossá tevő levegő. Márpedig ha ennyire kell, ha ennyire fontos, hogy legyenek nácikok, akkor lesznek nácikok. Nácikokat csinálni ugyanis a világ legegyszerűbb dolga, még talán a leghülyébb balliberális is tud, leheletnyi aljasság kell hozzá, még ész se. És akkor ugye itt elvileg nem a mezítlábas balliberális alkotott, hanem a balliberális értelmiségi elit krémje. Tehát lettek nácikok, és szükségszerűen lettek nácikok.

Tessék lassan megértőnek lenni ezekkel a lúzerekkel szemben. El kell fogadni, hogy a haldoklás az egy folyamat, vannak fázisai, és ezek most úgy középtájon tartanak, a tagadás már elmúlt, a düh is, most éppen alkudoznak. A régi szép időkben ugye milliók szopták ennek a krémnek a faszát, nehéz ezt a veszteséget feldolgozni, de mintha sikerülne, mintha ma már ott tartanának, hogy oké, ma már nem szopják milliók, oké, hogy ma már szinte senki nem szopja, de legalább annyit hagyjatok már meg nekünk, hogy mi, magunk között egymáséit. Méltányosnak kéne lenni velük, és hagyni őket egymással örömködni, nem?

maroz 2013.06.25. 16:05:03

@TaTa86.: Mert nem azt nézed, hogy hibáztak-e, hanem kitaláltad, hogy szerinted ez így pont jó és ez neked bőven elég is. Amiben teljesen igazad lenne, ha a képviseleti demokrácia arról szólna, hogy TaTa86 nick dönt minden esetben.

De nem erről szól, hanem arról, hogy kb. 8 millió választópolgár dönt, és így már a hiba is egy kicsit másként értelmeződik. A kérdés tehát nem az, hogy mit szól ehhez a húzáshoz TaTa86 nick, hanem hogy mit szólnak a választópolgárok. Nekem az a sejtésem, hogy a választópolgárok igen jelentős hányada igenis hibának ítéli meg ezt a húzást, és ennek következtében még annál is jobban le fogja szarni ezt a krémhegyet, mint ahogyan most teszi. Hála istennek, teszem hozzá rögtön. Namost, ha ez volt a cél, akkor nem volt hiba kizárni a MaNemet és a Hírtévét, valamint kibaszni azokat a gonzókat, akik nem átallották egy közszereplő budijáról készült fotó alá azt írni, hogy az egy közszereplő budija.

narmer 2013.06.25. 16:07:38

@embertelen brambertalan: Ne kutyuld össze egy párt születésnapját egy " magánbulival" , ahol az ország jövőbeni sorsát óhajtják eldönteni. Mint magánszemélyek, párttagok, politikusok, bulisták, netán zsúrfiúk?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.06.25. 16:09:01

@maroz: Jól van, nem kell túlmagyarázni igazad van. Nem bűn volt, de hiba.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.06.25. 16:09:26

@pelikán*:

ha még egyszer pofikámnak szólítasz valakit, úgy pofán baszlak, hogy a taknyodon csúszol a szárszói sátorig.
pedig akit úgy szólítottál, alember. :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.06.25. 16:36:06

@pelikán*: De hülye vagy, Pelikán! :D

"hiteles véleményformáló vagyok-e Farkasházy Tivadarként, ha..."

Értsd már meg, hogy itt nincs "ha". :) Nem, és kész.

Robinzon Kurzor 2013.06.25. 16:42:18

@pelikán*: "11, 32, 39, 67, 71 lesz az ötös"

Megjátszom ezeket a számokat.

Ha nyerek, igazságosan megosztozunk; mondjuk jut majd neked olyan arányban, mint amennyi ténylegesen a trafikosnál marad a megemelt árrésből.

Robinzon Kurzor 2013.06.25. 16:43:32

@Virág et.: "Farkasházy meg azonnal mondjon le."

Vagy inkább határolódjon el.
Az a legjobb; azt sohasem lehet eléggé.

maroz 2013.06.25. 16:44:06

Az MSZP pártlapja finoman fintorog a fintorgókon:

nol.hu/megmondok/20130625-a_szarszoi_sator?ref=sso

"Ha valaki tud másik, kormányváltásra képes demokratikus ellenzékről, mint a szárszói, küldjön már egy e-mailt!"

Én nem értem ezt a "másik"-dolgot. Mert ez az lenne??? Képes??? Öhmm, na, ha csak úgy nem.

Persze vegyük figyelembe, hogy ezt az mszp pártlapja írta, tehát ez egy elfogulatlan vélemény volt. :)

Robinzon Kurzor 2013.06.25. 16:47:17

@pelikán*: "Ha a fidesz patkánykodik az újságírókkal"

Na, de most komolyan: patkánykodik-e a Fidesz az újságírókkal vagy sem?

Freud-i elszólás?
Erős felindulásból elkövetett őszinteségi roham?
Vagy inkább az lesz mondás, hogy meghekkelték a bloghu-s ökkáuntját?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.06.25. 17:13:32

@maroz:
Nem
hiszem
el!

"Úgyhogy minden fikázás, kiröhögés, lenéző ajkbiggyesztés és WC-fotó a mai rezsim melletti kiállás, amihez persze mindenkinek joga van, elvégre ez egy szabad ország, csak az illető ne próbáljon közben úgy tenni, hogy ő minden fölött áll, és onnan éppen kínosan egyenlő távolságot tart."

Hát bakker, én ezt már februárban megírtam!
hartland.blog.hu/2013/02/15/le_a_nappal

Jól van. Akkor jöhet még négy év abszurd baromkodás.

Kandeláber 2013.06.25. 17:29:40

Azért a Népszabóság firkálmánya nem semmi.
Úgy védi az övéit, ahogy igazi pártlaphoz illik.
Igaz, már nincs a fejlécen, hogy "az MSZMP központi lapja", és a "Világ proletárjai, egyesüljetek!" logó is hiányzik.
Amúgy tényleg mindenki ott volt, aki számít, Sas Józsitól az ex-rovarirtó érettségizett Gerendás-após Herényiig.
Hát ha ezek a felszabadító csapatok, a végén még Mikolának lesz igaza, a mostani rezsim még húúúsz évig marad.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.06.25. 17:50:16

ez olyan poszt mintha dajcstomi írta volna

legeslegujabbkor 2013.06.25. 18:30:01

Nagyon sajnálom, hogy az Index tudósítói nem tájékoztathattak engem Farkasházyék Wc illatosítójáról és a konyhában használt edények alumíniumtartalmáról sem, padig érdekelt volna az is.
Mint ahogy az is, hogy mit mondott végül Méray Tibor, Konrád György, és Heller Ágnes, meg Hiller után Ferge Zsuzsa, esetleg Karsai, Ormos, Gerő szavai sem lettek volna nagyon unalmasak.
De most már mindegy is.

maroz 2013.06.25. 18:35:30

@Holger Hartland: Amerre nézek mindenhol ez a parttalan cinizmus. És tessék, már a fiatalok is eltanulták!:

kerultkialakitasra.tumblr.com/post/53834088510/hozzaigazitottam-a-elet-es-irodalom-arculatat

Nem lesz ennek jó vége az osztályharczra nézvést...

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.06.25. 18:45:26

@maroz: Elég a cinizmusból. Követelem a tiszta és átlátható választásokat!

hartland.blog.hu/2013/06/25/tiszta_es_atlathato_valasztasokat

Ha lesz időm, holnapig írok valamit Farkasházyról.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.06.25. 18:49:40

@pelikán*:

"Sajtó: skandalizátor." (Hamvas Béla)

embertelen brambertalan 2013.06.25. 20:18:07

pelikan nertars csak arrol akarja a figyelmet elforditani, hogy draga fideszkeje eppen megdicseri a torok kormanyt a tuntetok leverese kapcsan, majd masnap az EU felfuggeszti a targyalasokat ugyanezert. nah ezt a verciki dolgot kell neki par trafikert elsunnyogni.

maroz 2013.06.25. 20:31:59

@embertelen brambertalan: És a te figyelmed a poszt hatására elfordulódott? Tudod, kell a feedback a sikerdíj miatt...

embertelen brambertalan 2013.06.25. 20:49:43

@maroz: igen, amig ezzel szarakodok, addig nem a fidesz faszsagaival torodok.

maroz 2013.06.25. 20:53:31

@embertelen brambertalan: Tehát Farkasházy végső soron ha áttételesen is de mégiscsak a fidesz malmára hajtja a vizet, quod erat demonstrandum. Mondtam én, de hát hol hallgatnak rám a balliberális oldalon? :)

S=klogW 2013.06.25. 21:49:44

@jose maria padilla: jobb ha felkészül, hogy 40 év múlva magát fogja a gyereke pelenkázni és ha demens lesz, akkor még lehet, hogy szét is keni a pelenka tartalmát

2013.06.26. 05:55:21

Én is nagyon sok helyre szeretnék és szerettem volna elmenni, de nem hívtak. Mivel jól nevelt vagyok és illedelmes, igy nem tolakodtam, mert ingyenkaját és ingyenpiját lehet kapni. Igaz, nem is "ríttam" utána és érte, mint az Index, meg a többi "hiteles sajtóorgánumnak nevezett" pártlap.

A hivatlan vendégnek pedig a kapun kivül a helye, pláne ha az magánterület.
Csak tudd, ha ezt vidéken egy magánrendezvényen akarod megteni, hogy hivatlanul szeretnél ingyen zabálni és inni,--mert bár nem hivtak meg, de sajtószabadság van, erre hivatkozol-- akkor úgy kib.sznak onnan, mint a tetves macskát sz.rni az esőre !
Mert sajtószabadságot lehet és kell siratni, de nem magánterületen és magánrendezvényen.

maroz 2013.06.26. 07:22:01

@jános515: Helyes, helyes, ez egy jó irány. Csak aztán majd pár év múlva ne tessék csodálkozni, ha újból összegyűl a balliberális értelmiségi elit krémje és hívnának ők mindenkit, de már a Dörmögő Dömötör se küld hozzájuk újságírót, mert minek. Na, akkor szeretném én majd látni a sok ostoba kommentelőt, amikor majd ennek a gyülevésznek villantania kell ahhoz, hogy két perc erejéig bekerüljön legalább egy Blikkbe. Szenzáció! Farkasházy Teddy bimbót villantott!!! :)))))

embertelen brambertalan 2013.06.26. 07:28:23

@maroz: "Na, akkor szeretném én majd látni a sok ostoba kommentelőt"

akkor csak nezz tukorbe!

Robinzon Kurzor 2013.06.26. 10:46:23

@pelikán*: "Ha a fidesz patkánykodik az újságírókkal"

20 órája nem tudjuk, hogy akkor a Fidesz patkánykodik-e az újságírókkal ...

vantaan 2013.06.26. 11:40:24

A két "Budiczer" dijas újságíró valójában kém volt. A Zindex kémei , feladatuk kideríteni van-e hamis-hasmenése Bajnai Gordonnak és ha van akkor???
De lebuktak mint ....na ki is .... mint aza Zamerikai elnök, de nem a Zobama. Akkor tudom már a Nixon.
A kiképzésükkel volt a baj! Az oktató film csak rész kérdéseket tett fel s a válasz a levegőben hagyta szellentés formájába. Marha bűzös volt ...
A következő oktató film címe : A Zindexes Fijjuk nyakig a szarba címmel kerül vetítésre. Előszót mond Tóta W - Horn Gábor melyben a magyarosch budiliberalizmus szépségeit ecseteli.
Utólag mindenki más mosakszik!

maskep 2013.06.29. 05:56:17

@pelikán*: Nagyon gáz ez a poszt, nem érzed? Csatlakoztál bornírtságban a "három kipécézett laphoz", különösen azután, hogy te magad írod le: nem "a jobboldali sajtó" lett kitiltva, hanem a három Fidesz-zombi fikagyárat kérte meg előre a rendező, hogy ne jöjjenek el. Gratulálok, és ne aggódj: van még út ennél is lejjebb!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.06.29. 06:40:36

@Carlos>: S ha így is van, te szerencsétlen sioni birkabaszó, akkor is hol vannak a demokrácia, sajtószabadság őrei, akik mindent felrónak a kormánynak? Én nem vagyok különösebben fidesz fan, de pont ezért szavaznék rájuk, ha már muszáj lenne, mert a te fajtádat mindennél jobban gyűlölöm. A 8 év zsici diktatúra alatt nem vinnyogtatok, amikor a magyarok életét ellehetetlenítették saját hazájukban, amikor nőket kínoztak meg állítólagos rendőrök, amikor a trükkök százaival elcsalt választás ellen tiltakozni tilos volt, csonkítással sújtandó bűn. Amíg nektek a magyar csak csőcselék, addig Magyarországon nem lesztek szalonképesek, és maradnak az ilyen avítt judeofasisztoid dzsemborik. Addig Orbán a királyotok lesz, és ti ettől veszettül szenvedtek majd. Vagy hazatakarodtok a kősivatagba birkát baszni.

maskep 2013.06.29. 07:34:55

@Mr Falafel: Én 2010-ben számoltam le azzal, hogy csak azért szavazzak valakire, nehogy a másik nyerjen. Nemed még sokat kell tanulnod, mire se magadnak, se nekünk nem fogsz arról hazudni, hogy kire-miért szavazol...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.06.29. 08:52:43

@maskep: ÉLn nem szavazok. Már 2010-ben sem tettem, zsici. A fajtádra pontosan azért nem szavazok, amit leírtam. Picit nagyobb rálátásom van a történésekre, mert nem vagyok jelentéktelen pondró, mint te. Sokszor megkaptam már, hogy én 2002-ben Medgyessyre szavaztam, és igen, rá. Csakhogy pontosan tudom, milyen erők munkálkodtak a megbuktatásán,amiért szólni mert, hogy a zsidópárt GKM minisztere, a csillag nevű megzsidóult arafat-csókolgató bolsevik patkány és hitvány társai miként puccsolták meg a szerencsétlen hülyét, mert kérni merte az ellopott 500 milliárdot. Jól emlékszem, hogy a szocik már gratuláltak Kiss Péternek a miniszterelnöki kinevezéséhez, amikor Gyurcsány átment tárgyalni a hitsorsosaihoz. Szerintem Apró Piri Mossad tábornok keze benne volt a dologban. Anno Medgyessyt is ő karolta fel, ő tette nagy emberré. A műsor vége az lett, hogy a zsicik Gyurcsányt jelölték, és ő lett a góré. Ez a metodika az én szememben hazaárulás. Ami pedig 2006-ban történt, az emberiesség elleni bűntett, amely nem évül el. Ezért, és semmi másért, soha, semmilyen körülmények között nem szavaznék a magukat baloldalinak és liberálisnak hazudó lubavicsi férgekre. Én baloldali és liberális vagyok, tehát tökéletesen érthető az álláspontom. S akkor még nem említettem, hogy az ország vagyonát szinte teljes egészében ti, lubavicsi bolsevikok raboltátok el. Halál rátok, büdös vérgek!

Tehetetlen Dodó 2013.06.29. 13:16:17

@S=klogW: Hehe, valóban nem értem, mit izgul ez a Fajkasházy?
Ahelyett, hogy örülne, milyen remek reklámot kapott gyönyörű fürdőszobája, amelyben eredeti kádárkori panelházi csaptelep-megoldás van: szép, hosszú, hajdan fényes csövön lehet a vizet hol a kád, hol a mosdó felé terelni, aztán eredeti lehet a megsárgult polisztirol vécépapír-tartó apparát is, a dizájnos csempékről meg a sokat megélt vécékeféről nem is beszélve. Mindössze a 300 forintos PVC-ülőke tűnt kevésbé korhűnek - de ez nem csoda: egy vécédeszka sem örökéletű, kiváltképp, ha alkalomadtán akár 400 legendásan tiszta ballibbant ülepet is ki kell szolgálnia egy-egy hosszú hétvégén.
süti beállítások módosítása