Így listáztok ti (a teljes ELTE BTK-lista)
2013. február 19. írta: hercsel.adél

Így listáztok ti (a teljes ELTE BTK-lista)

l10.jpg

Ratyi, libi, katkó, pina, pina, pina és picsa. A szél befújta a Mandiner szerkesztőségébe a ma elhíresült, ELTE-s diáklistázást. Kommentár nélkül következzenek az egyetemisták jellemzései pattanásos, szexéhes elsős szakmunkásképzősök egyetemista társaik tollából.

l1_2.jpg

l11.jpg

l13.jpg

l12.jpg

l2.jpg

l3.jpg

l6.jpg

l7.jpg

l8.jpg

l9.jpg

l4.jpg

l5.jpg

l21_1.jpg

l22.jpg

l19.jpg

l16.jpg

l14.jpg

l18_1.jpg

l15.jpg

l17.jpg

l20.jpg

l24.jpg

l25_1.jpg

l23.jpg

l26.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr925092434

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Diáklistázás – a magunk választása 2013.02.26. 08:52:21

Vendégszerzőnk megtalálta magát az elhíresült ELTE-s diáklistán. * Meglepődtünk, felháborodtunk, nevettünk az ELTE-s diáklistán. Itt az ideje, hogy levonjuk a tanulságot. A hökösök körül terjengő pletykákat még azok is kívülről fújták, akik egyébk...

Trackback: Vajon ki készít majd listát a listakészítőkről? 2013.02.19. 18:08:37

Újabb és újabb listák kerülnek elő - és csak reménykedhetünk, egyiken sem szereplünk. Ha pedig már rajta vagyunk, akkor legalább a lista készítőjének szempontjából a pozitív oldalon legyünk. Mert a negatív-pozitív besorolás ki tudja milyen hátrány...

Trackback: Így listáztok ti 2013.02.19. 16:52:01

Ratyi, libi, katkó, pina, pina, pina és picsa. A szél befújta a szerkesztőségünkbe a ma elhíresült, ELTE-s diáklistázást.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.02.20. 11:34:05

@Mérges 1234:
"Faszomnak ebbe adabázis, de most komolyan???"

Es az adatvedelmi kovetelmenyek????

Hulye.

genyamagyar 2013.02.20. 11:36:18

btkhok.elte.hu/

Ezek a kis gecik már tagadnak? Ha ha ha! Ennyire tudatlanok? Buta bölcsészek, miért gondoljátok, hogy nem készült image mentés a vinyóról?

Persze, persze, letörölték az excelt és azt hiszik, hogy letagadhatják.

Micsoda egy primitív féreg társaság!

Mérges 1234 2013.02.20. 11:39:13

@Doomhammer:

Adatvédelmi követelmények.... :D
Táblázatot nem lehet lekódolni???
Egy szint nem elég???

Szarni bele, viszont a dugni való picsákat tényleg leszűrhették volna.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.02.20. 11:42:59

@Mérges 1234:
Maga most kineveti azokat az adatvedelmi kovetelmenyeket, amelyek be nem tartasaert a HOK-osok birosag ele allhatnak, ha valaki feljelenti oket.

Ott a kommentem az egesz kommentfolyam elejen a Btk. idezettel, tanulmanyozza meg.

Mérges 1234 2013.02.20. 11:52:12

@Doomhammer:

Á nem, csak szerintem mindegy, hogy a hozzáférés szabályozva volt e vagy sem, mert eleve ilyen adatokat nem gyűjthettek volna.

Ne azért basztassuk már a náczi-kat mert nem titkoban küldték gázkamrába a zsidókat.

afazekas 2013.02.20. 11:55:32

@Kolompár Tarzan:
Volt is nagy sírás a volt BMEs koleszomban, amikor elkezdték felhúzni a ppp-s koleszokat, mert onnantól kezdve megvolt az alternatíva h inkább kifizettem volna a +15ezret csak ne kelljen bulit szerveznem és a kollégiumi bizottságnak pitiznem...

takács bálint (törölt) 2013.02.20. 11:57:40

@borzimorzi:
ma az összes pártnak szinte csak kemény magja van. nem csak a jobbiknak, hanem mindenkinek. a fideszre azok szavaznak, akik a kormánytól egzisztenciálisan függnek. a szocialisták is egy "a" párt mellett tűzön-vízen át kitartó csoportot tudhat magáénak. ilyet épített ki a jobbik és részben lmp is. bajnaiék se tudnak nyitni a ténylegesen függetlenek irányába. illetve persze a másik oldalról ezek a csoportok részéről nincs is hajlandóság arra, hogy összeálljanak bárkivel.

a politikai támogatottsági görbe nagyjából így néz ki. kepfeltoltes.hu/130220/1_grafikon_www.kepfeltoltes.hu_.png
van egy narancs-vörös "krokodil", aminek az "állkapcsa" valahol 20 és 30% között összezáródik. a függetlenek száma 40% és 50% között tetőzik. vagy belép valami mérsékelt jobboldali republikánus formáció (ami inkább elvi lehetőség, vagy sikeres lesz bajnai (ami egy ennél gyakorlatiasabb forgatókönyv). de jelen állás szerint a legvalószínűbb a patthelyzet. és azon a ponton megjósolhatatlan, hogy mi lesz. utána jöhet akár egy gyors felzárkózás a nyugathoz. de akár a teljes politikai összeomlás. még erőebb kivándorlás, "elcigányosodás" (persze ez tömeges elszegényedés valójában). ebben benne van az is, hogy magyarország a történelme során nem először és nem is utoljára kikerül a balkánra.

Prosztó 2013.02.20. 12:00:14

@Doomhammer:

A k0zos koltseg elenyeszo het szamjegy, de az uszoda futesere ingem-gatyam rament ebben a hidegben.

Miert nem fogja az adatbazisat, nyomtatja ki, sodorja meg finoman es dugja fel, ahova nem sut a nap?

Ma a huszonharmadik EXCEL tablamat nyitom meg es szazotvenketto feladatot adtam ki Microsoft Outlook-on, illetve hatot meetingeltem.

NA es?

Prosztó 2013.02.20. 12:01:41

@Mérges 1234:

"A microsoftnak van a windowshoz egy elbaszott és túlburjánzott apija"

Utalom a nyalaskodast. Apija. Legfeljebb apukaja, vagy edesapja, nem?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.02.20. 12:04:55

@Mérges 1234:
"mert eleve ilyen adatokat nem gyűjthettek volna."

De gyujthettek volna, ha errol az erintettek tudnak es beleegyeztek es ha szabalyozzak a hozzaferest.

Ezert kell a draga Web 3.0 alkalmazas.

Prosztó 2013.02.20. 12:06:33

@Doomhammer:

Le merem fogadni, hogy egyedi kulcsok sem voltak rendelve a rekordokhoz. Arra mar csak remegve gondolok, hogy adoszam, TAJ, vagy szem ig. sz. alapjan meg sem tortent a hallgatok beazonositasa. Nem adatbazis ez, hanem szemetdomb. Kulonben is, az argumentumok bevihetok lehetnenek kulonbozo kategoriak szerint egy combo box segitsegevel.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.02.20. 12:09:35

@Prosztó:
Es kihez szivattyuzza az extraprofitot a maga medencefutese? Az oroszokhoz meg az o gazmonopoliumukhoz, mikozben a nyomormagyarsag nyomorba sullyed.

Ez a maga bune, amit nem soporhet felre holmi profan viccelodessel vagy leereszkedo multiszlenggel.

Es hany feladatot kapott a feletteseitol azokon a meetingeken? Mekkorat es hanyat kellett nyalnia a nagyembereknek?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.02.20. 12:13:48

@Doomhammer: bíróság elé? ne röhögtess.
Az Almádi listaügynek milyen következményei voltak? Az iskolát baszták meg az igazgató helyett a Péterfalviék.
Az igazgató azóta is ott van, mintha semmit se csinált volna. A diákok utálják, a tanárok szintén, és a szülők is. HR baszik leváltani, sőt ignorálja a tanári, szülői leveleket. Baszki nem történik semmi.
Tudod mi lesz ebből? Semmi. Még bünti sem mert már nem aktuális.

Prosztó 2013.02.20. 12:14:13

@Doomhammer:

"Es kihez szivattyuzza az extraprofitot a maga medencefutese? "

Gyerekmunkasokkal futtetem, alulrol, egy kazanhazbol, lopott faval es vedett, felbecsulhetetlen eszmei erteku tozegmohaval.

"Ez a maga bune, amit nem soporhet felre holmi profan viccelodessel vagy leereszkedo multiszlenggel."

Fair enough.

"Es hany feladatot kapott a feletteseitol azokon a meetingeken? Mekkorat es hanyat kellett nyalnia a nagyembereknek? "

Rengeteget. Nagyon el leszek havazva, alapitanom kell meg harom offshore SPV-t a heten.

Skizzzze!!!--..--!!! 2013.02.20. 12:15:18

EZZEL PRÓBÁLJÁK ELTERELNI A FIGYELMET A FIDESZES KUBATOV LISTÁZÁSRÓL!!!!
Megint előtúrtak valamit,amivel sározhatnak!De a többi párt hozzájuk képest miket tett eddig?Két farkast látok,akik verekednek,hogy kié legyen a törött lábú őzike.....és a háttérben ott vár türelmesen egy ember,hogy a két farkas megölje egymást és meggyógyíthassa az őzet!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.02.20. 12:24:04

@Prosztó:
Az en egyik sokadnikkem.

Korabbi vallomasa alapjan kenytelen vagyok a magyarsag eleterejet szivornyazo offshore-lovagnak belyegezni. Mint ilyet, 120%-os visszamenoleges adoval fogom sujtani es akkor majd meglatjuk, mit vihog itt a roncsnep nyomoran.

Ne is szamitson arra, hogy a Nemzeti Letharc Bankjanak elnoke lehet.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.02.20. 12:25:20

@Hurrá Torpedó:
"Tudod mi lesz ebből? Semmi. "

Majd azt meg eldonti az elnokseg. Lehet, hogy semmi nem lesz belole de az is lehet, hogy Ugy lesz belole. A kreativok egy csomo jo otlettel jottek, a tema igeretesnek tunik.

lobster thermidor 2013.02.20. 12:28:10

@hoplita:

Te nyilván a kutya hetedik kölyke vagy!

borzimorzi 2013.02.20. 12:33:59

@Kolompár Tarzan: Abban tökéletesen igazad van, hogy a felsőoktatásnak alapból fizetősnek kellene lennie mindenkinek, legalább az első évben. Aztán azok, akik a legjobb 5-10-15%-ba bekerülnek a tanulmányi eredményeik alapján, azok kapjanak tandíjmentességet, vagyis legyenek a következő évben államilag finanszírozottak. És minden év végén legyen egy versenyvizsga, ahol ez eldől. Tudod, mióta házalok egy ilyen ötlettel? 2002 óta. Épp csak a politikusoknak nem kell egy meritokratikus alapokra épülő rendszer, amelyben nem nyúlhatnak bele, hogy kit nyomjanak be államilag finanszírozott képzésbe egész a diplomáig, mert akkor a saját kölykeiknek meg a pártjaik ifjúsági szervezeteiben gerinctelenedő kölyköknek se tudnák kibulizni a tutit.

Üdv:
b

nemjogasz 2013.02.20. 12:42:58

a besárgítás mi alapján van?
Mondjuk nem kevés munka lehetett ezzel, lekáderezni ennyi embert faszbukon meg iwiwen (van aki még használja?) meg a gólyatábori jegyzetetek összefésülni, sok időt elbaszhattak rá, úgyhogy nem kétséges, hogy használatban volt. De legalább elég ad-hocnak tűnik, semmi külön kategória mint vallás, pártpreferenci, hobbi csak egybe ömlesztve az egész, látszik hogy bölcsész munka. Mondjuk persze aki kapcsolatba kerül a hökkel, az meg is érdemli, ott még tisztességes emberről nem hallottam...

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.02.20. 12:46:04

@Hurrá Torpedó: Semmi? Eddig semmi. Az a semmi pedig csak formálisan igaz. Egyébként magad írtad, hogy utálják, elegük van belőle, stb. Szar lehet így bemenni dolgozni. A jövő pedig még hozhat akármit. Ugyanakkor értem a türelmetlenséget. Nagyon érdekes és tanulságos ügy egyébként.

GeoCracker · http://endresy.blogspot.com/ 2013.02.20. 12:47:29

@borzimorzi: Tévedés. Végig fizetősnek kellene lennie, de egy kompenzatív rendszerben. Pont az első (fél) évet kellene mindenkinek államilag meghitelezni. Ennek egy lehetséges modelje lehetne:
- Mindenki egy egységszámláról fizet (Neptun, EKTF is kezelni tud ilyet);
- Ezt megfelelő tanulmányi eredmény esetén az állam tölti fel, az alatt a tanuló;
- Az iskola csak innen veheti le a pénzt, tehát számára minden tanuló ügyfél, és mindenki számára szolgáltató. Ennek az előnye az lenne, hogy amennyiben az iskola színvonaltalan, akkor a diák nem tud teljesíteni, tehát saját zsebből kell fizetnie. Valóban kiverhetné a teljesítményt a tanárokból;
- Az említett pénzfeltöltésnél lehetne érvényesíteni szociális szempontokat, ha szükséges és a céges támogatásokat, ha másutt ösztöndíjas a gyermek;
(endresy.blogspot.hu/2012/12/diakok-es-diakok.html )

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.02.20. 12:48:36

@nemjogasz: Ha 800 emberre fejenként átlagosan 3 percet szánnak, az 40 munkaóra. Egy embernek öt munkanap, vagy öt embernek egy munkanap. Nem olyan sok.

Mérges 1234 2013.02.20. 12:57:04

@Prosztó:

"Utalom a nyalaskodast. Apija. Legfeljebb apukaja, vagy edesapja, nem?"

api = helyesebben API (Application Programing Interface)

No de mindegy..... :D

Torkosborz 2013.02.20. 12:57:17

A HÖKösökkel azóta van probléma, amióta nem irányíthatják úgy őket mint a HAHAsokat!

Ahhoz,hogy megmondjam kik irányíthatnak, listáznom kellene.
Listázni csúnya dolog, így aztán másokra kell hagynom a piszkos munkát.
Mindig akad mégis akik elvégzik a piszkos munkát, de abból még az irányítókra ne következtessünk.

Jaj lesz nekünk, ha már ilyen fércmunka listázást is "törvényesíthetnek"!

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.02.20. 12:58:12

@GeoCracker: "amennyiben az iskola színvonaltalan, akkor a diák nem tud teljesíteni, tehát saját zsebből kell fizetnie. Valóban kiverhetné a teljesítményt a tanárokból"

Frászt. A színvonaltalan iskolában a tanárok teljesítmény helyett ingyen ötösöket adnának, így a diák is "teljesítene".

noirp 2013.02.20. 12:59:21

@Balibgeczyk: Ide figyelj, te nagyon egyszerű lélek!
Ha a kívánságod szerint bezárnák az egyetemeket (mert ott szerinted elbulizzák az adódat) akkor pár év alatt kirohadna a segged alól az infrastruktúra, mert nem lenne pl. háziorvosod. Húzhatnál haza Levédiába a sámánhoz. Nem volna benzin a kútnál, mert az olajfinomítóhoz is kell azért egypár technológus, villamosmérnök, pénzügyes meg egyéb dologtalan senkiházi, hogy működjön.
Hogy te csak a bölcsészkarokat záratnád be? Ó, hát persze.
Mihamar következne a jog, a közgáz (ott is csupa nektek érthetetlen dolgot nyomatnak az adótokból), a természettudományi karok (a TTK-sok évekig csak kutatgatnak, nem termelnek semmit), végül a műszaki, mer "azénadómból".

Én is egyetemet végeztem (vegyészmérnök vagyok, utánajárhatsz árja barátaid segítségével, ha akarsz) és így, bár a bölcsészek nem a szívem csücskei általában, bármely szak nevében kikérem magamnak ezt a B-közép stílusú hőbörgést.
"Holnap szigorlat"
Szigorlatoztál te valaha valamiből? Tudod, hogy az mit jelent?
Nem úgy nézem.
Csürhe csőcselék vagy, mindenre kapható szaros plebejus valahonnan Claudius vagy Nero segge alól, az a fajta, akit semmi a világon nem érdekel, csak a kenyér meg a cirkusz, aztán felőle a Caesar lehet akár elmebeteg is.

borzimorzi 2013.02.20. 12:59:24

@GeoCracker: Ez is egy tárgyalási alap. Nem mindenben értek vele egyet, de máris sokkal színvonalasabb, mint amit a politikában látunk. Az éppen nem kormányon levő párt hörög, hogy abcúg tandíj, abcúg vizitdíj ill. Kádár-kori ingyenmindent vissza, míg az éppen kormányon levők meg tandíjat akarnak, röghöz kötést meg vérbosszút azok ellen, akik diploma után elhagyják az országot. Beteg bagázs. Pirosban is meg narancsban is.
Üdv:
b

borzimorzi 2013.02.20. 13:02:44

@Holger Hartland: Sajnos, ez igaz. A tanári népszerűséget növelő és a teljesítmény illúzióját kölcsönző potyaötös létező fenomén. De országosan megtartott évvégi versenyvizsgákkal kiküszöbölhető. Azokon persze nem kötelező részt venniük a hallgatóknak, csak akkor, ha a következő évben szeretnének államilag finanszírozottak lenni. Mert az csak a bizonyítottan legjobbaknak járjon!

Üdv:
b

noirp 2013.02.20. 13:05:15

@borzimorzi: El tudnánk mi csalni az év végi versenyvizsgát is. Sajnos.

GeoCracker · http://endresy.blogspot.com/ 2013.02.20. 13:09:49

@Holger Hartland: Színvonalat, akár piacon visszaigazolt színvonalat és nem jegyeket írtam. nem véletlenül.

pagodalom 2013.02.20. 13:11:42

GeoCracker: jó az ötlet, csak szerintem az egyetemeknek biztosabb az állami pénz és lehet inkább felfelé tornáznák a hallgatók "teljesítményét".

Cicus.Ügynök 2013.02.20. 13:12:40

Sztem rockerek csinálják, mert az menő, aki rocker és csendes....

Kemény kutatómunka lehetett...

GeoCracker · http://endresy.blogspot.com/ 2013.02.20. 13:13:08

@borzimorzi: Amíg az oktatáspolitikában nem lesz egyfajta naygkoalicios kompromisszum, és 3-4 évenként szétbarmolnak mindent, addig hiu ábrándok versenyét láthatjuk. Ezen vághata ösvényt a diákság, mint a link is sugallja. De ehhez alternatíva kell. Tárgyalni nem lehet úgy, hogy (plagizálva):
-Miért jöttek?
-Tárgyalni.
-S akarnak tárgyalni?
-Nem.

GeoCracker · http://endresy.blogspot.com/ 2013.02.20. 13:16:54

@pagodalom: Ezért is nem jegyekről, hanem a színvonalról van szó. A továbbképzések során nekem is volt szerencsém látni, hogy a fizetős szakokkal mi van. Alkalmasint írtam három szakdolit egymás után. Mindháromra jelest kaptam, holott van köztük színvonal-eltérés. Nem is kicsi, és az egyikre nem is leszek büszke.

Zabaalint (törölt) 2013.02.20. 13:17:23

Hmm, nézegetem a listát, kár hogy nincsen név hozzá, tudni lehetne ki a ribanc :-)

gby 2013.02.20. 13:19:15

ahhoz képest, hogy egyetemista írta a listát, rengeteg hiba van benne.
a komolysága is csak ennyi, unatkozó hülyegyerekek a facebookot böngészik. ehelyett tanulniuk kéne.

Zabaalint (törölt) 2013.02.20. 13:24:34

Jókat lehet röhögni, pl.:
"ronda mint a három hónapos chokito"

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.20. 13:27:18

Ezen most mi ez a nagy felháborodás?

Páran összeültek, végig nézték mindenki profilját és véleményt alkottak róla. Bang.

Szerintem vannak kurva viccesek :D

Prosztó 2013.02.20. 13:35:01

@Doomhammer:

Nemzeti Letharc... micsoda? Megint beszivott?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.02.20. 13:39:37

faszbukozzatok tovább nyugodtan :)

Cicus.Ügynök 2013.02.20. 13:41:32

@Prosztó: Ez a kedvencem:D Komolyan igénytelen szerintem is az egész....

Cicus.Ügynök 2013.02.20. 13:49:54

JA és egy kérdés: ki az a Garbai Ádám?

igazmondojuhasz 2013.02.20. 13:56:47

Érdekes...
A lista alapján mi is összeülünk Ivánnal, Szerjózsával és csináltunk egy listát.

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.20. 14:10:08

Én jót nevettem rajta :DDDD Lenehozzukakurvaannyát :DDDDD
Ugyan már,ne legyünk álszentek, ezek napi szinten témába jönnek.hogy ki ribanc ki zsidó ki buzi max nincs leírva excellbe.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.20. 14:11:56

Na már névvel és címmel is kikerültek a listák

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.20. 14:18:05

@Kolompár Tarzan: "Magyarország adófizetői szerintem ne képezzenek ingyen orvosokat a norvég, svéd, brit egészségügynek
az egyetem egy szolgáltatás, fizessen mindenki díjat érte."

Nem, ezt nem így kell. Mint alapvetően kapitalista és piacbarát ember, úgy gondolom, hogy ezt a valóban rossz helyzetet úgy lehetne feloldani, hogy bár mindenki a saját országában tanulhasson ingyen, DE:
Az Uniónak kéne hoznia egy központi szabályozást, miszerint, ha valaki egy másik államban vállal munkát, a fogadó állam (illetve a cég, amely a fogadó államban működik) fizesse ki a küldő állam felé a tisztelt delikvens képzésének a költségeit. Ezt lehet például úgy, hogy a munkavállaló után fizetendő járulékok közé beépítenek kötelezően egy plusz elemet ilyen esetekre. Természetesen ez nemcsak diplomásokra, hanem pl. szakmunkásokra is érvényes kell hogy legyen.

Hangsúlyozom: ez csak központi, kötelező EU-s direktíva formájában ér vmit, nem lehet ajánlás.

Mary fucking Poppins. 2013.02.20. 14:22:27

aki ezen nem röhög, annak nincs lelke.

borzimorzi 2013.02.20. 14:26:51

@Prof. Dr. Simon Templar: Még jobb lehetne, ha EU-szinten döntenék el, hogy az EU számára és az EU-s országok által összeadott pénzből milyen szakembert melyik tagállamban képezzenek. Mondjuk, olajmérnököt Bukarestben. Orvost meg Budapesten. EU-s pénzből, és aztán tőlem jöhet bárki, tannyelv angol, tandíjat meg vagy az EU fizeti, vagy a diák maga, vagy a kettő bármilyen arányú keveréke. A felsőoktatás is egy szolgáltatás, és hülyére gazdagodhatnánk belőle.

Budapest már csak azért is jó, mert kellemes az éghajlat, se túl meleg, se túl hideg, relatíve olcsó a lakhatás, és jó a szórakoztatóipar és az uszodaellátottság is, tehát szeretnének ide jönni. Plusz az oktatást is fel lehet fejleszteni, tehát azért is érdemesebb ide jönni medikusnak, mint valamelyik skandi országba, ahol részint sötét van télen hónapokig, részint meg alig akad olyan páciens, akit fel lehetne boncolni halála után.

Ez egy barom biznisz. Orbánék persze ezt is el fogják szalasztani, mint mindent.

Üdv:
b

borzimorzi 2013.02.20. 14:28:44

@Nemszereteknicknevengondolkodni: Ahogy elnézem, semmi máson sem szoktál gondolkodni. De akkor minek írsz?

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.20. 14:31:03

@borzimorzi: Amit leírtál, kizárólag egy föderatív Európa (Európai Egyesült Államok) keretei között lehetne megoldani. Nem is igazán értem, miért küzdenek annyian ellene. Gazdaságilag kiegyenlítődnének a különbségek...

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.20. 14:39:26

@Prof. Dr. Simon Templar:
Arról nem beszélve, hogy a jelenlegi kiélezett globális piaci versenyben csak egy föderatív Európa lenne képes felvenni a versenyt akár a BRIC országokkal, akár az USA-val.
Az oktatást érintő finanszírozási kérdésekben pedig természetszerűleg az EKB-nak lenne döntési jogosítványa.

random guy 2013.02.20. 14:44:38

Börtönbe velük, undorító az egész, de nem kellene pártok alá mosni ezt az egészet.

Szánalmas a politika belekeverése is... maximum annyi az egészben a politika, hogy a HÖK kicsiben az, ami egy párt.. de mi köze van pár nagy pofájú senkinek, akik a saját szórakoztatásukra csináltak egy listát, akár a Jobbikhoz mint párthoz? Nem sok.

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.20. 14:51:21

@borzimorzi: Amit leírtál, azt úgy lehetne kivitelezni, hogy az Európai Bizottság minden évben megvizsgálja, hogy az adott szakterületen (pl. orvos), mely egyetem vagy egyetemek (lehet kettő-három is) biztosítja a legszínvonalasabb képzést (ehhez persze ki kell dolgozni szakterületenként a minőségbiztosítási rendszert), és ennek fényében állapítja meg, hogy az Európai Unió állampolgárai mely egyetemen (vagy egyetemeken) tanulhatnak tandíjmentesen, EU-s pénzből. Máshol is lehetne tanulni mondjuk orvosnak, de ott természetszerűleg a delikvens kifizetné a tandíjat. Ráadásul az ún. központi egyetemeken tanuló hallgatók EU-s diplomát kapnának.

Mérges 1234 2013.02.20. 14:53:32

@Prof. Dr. Simon Templar:

Ez így bonyolult. Amit a kormány akar, az egyszerűbb és támogatható, az oktatás legyen ingyen, de ha ezzel nem itthon helyezkedsz el, akkor ki kell fizetni.

Persze lehetne ezt árnyalni és egyszerűsíteni, az oktatás nincs ingyen, de adó formájában fizeted, ha itthon vagy akkor is, ha külföldön vagy akkor is.

Rühelem a csúti gecit és kormányát, de történetesen ez is egyike azon kérdseknek, ahol a kérdés felvetés jogos, az adott válaszok kevésbé, de a kéréds, az irány némileg jogos.

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.20. 15:02:52

@Mérges 1234: A kérdéssel nem is vitatkozik egyikünk se, a megoldás viszont csak összeurópai szinten oldható meg. Nem lehet az adott nemzeti kormányokra bízni, hiszen természetes, hogy mindenki a saját országa érdekében lobbizik.

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.20. 15:06:53

@Prof. Dr. Simon Templar: Magyarán, pl. Svédországot, Norvégiát, Nagy-Britanniát csak egy erős központi EU-s vezetés kényszerítheti, hogy pl. az orvosok magyarországi képzését térítse meg a Magyar Állam felé, vagy ugyanezt Hollandia felé pl. a hentesek tekintetében.

Kandeláber 2013.02.20. 15:21:14

Nem unalmas még ezekkel a kis nímandokkal foglalkozni?
Hagyjuk meg ezt Kálmán Olginak, aki hétfőn majdnem a nyílt színen cidázta le a stúdióba hívott hahás kölyköt.

Nocomment 2013.02.20. 15:47:36

Aki egy ilyen szervezetbe belép, az már eleve nem százas. Ezért kéne ellenőrizni az ilyen szervezetek működését. "Tudjuk, hogy lúzerek vagytok, ezért odafigyelünk arra, amit csináltok." Hát ez utóbbi elmaradt.

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.20. 15:49:48

@borzimorzi:
Igazad van. Biztos ez is valami neonáci dolog mert zsidóznak.
Sőt,tele van politikával ez a "lista",mert libsi és a papagáj mussolini.
Ez szörnyű! Pár diák egymás között ír egy alul szerkesztett excell listát csupa idiótasággal, mindezt mások adatlapjáról tudtak,amiket a sértettek maguk tettek láthatóvá.
Köcsög egy világ ez.

hoplita 2013.02.20. 16:35:18

@lobster thermidor:
Bizony, a hetedik te magad légy!:))

Lekike 2013.02.20. 17:40:42

HAHA idiótáktól kitelik hogy ellopnak egy adatbázist és szépen kiegészítik és utána, nézd már mit találtam. Mindenki tudja a HAHA bajnai 50 fős "diákserege", és mindenre képesek, még ilyet kitalálni is.

Kolompár Tarzan (törölt) 2013.02.20. 17:43:19

@OdettésaMacskák: Ó bizony, az én egyetememen a Skandináviába, Dél-Franciaországba, Belgiumba szóló ösztöndíjakat egyszerűen lenyúlták, ki se hirdették a HÖK-ösök.
Az egyik skandináv ösztöndíj sportösztöndíj volt, nosza gyorsan beiratkozott a HÖK-ös geczi az egyetemi ping-pong csapatba, persze csak az igazolásért és megnyerette magának. Mondanom sem kell nem kis pénzekkel járt. Egymásnak szavazgatták meg az ösztöndíjakat, juttatásokat, pozíciókat a HÖK-ben a kis patkányok. Tisztára, mint a parlement, meg a kormány, kéz-kezet mos. Na ezért nem vennék én fel senkit, aki valaha is diákszervezetben nyomult, legyen az KISZ, HÖK vagy HaHa. Aki ilyen korrupt posványokban megmártózott, az kiiratkozott a gerincesek törzséből a szememben.

Kolompár Tarzan (törölt) 2013.02.20. 17:51:28

@Mérges 1234: igen, erről beszélek már mióta, aki fizeti a tandíjat, annak a jövője semmilyen szinten nem kötődhet az államhoz, azt békén kell hagyni
ahogy az itt tanuló külföldi orvostanhallgatók is leteszik a félévenként 700000-1 millió körüli tandíjat, nem is várom el, hogy diplomázás után itt maradjanak
szolgáltatást vettek, megkapják
aki viszont állami pénzen tanul, az teljesítsen valamit diplomázás után

@Prof. Dr. Simon Templar: teljes mértékben egyetértek, a szakmunkás és diplomás kivándorlás egyszerűen agyelszívás
nagyon örülök, hogy külföldön jól keresnek, de a magyar adófizető nem azért képezte a magyar orvost, hogy aztán ne legyen aki meggyógyítja, mert a doki lelép Svédbe, meg Norvégba jól keresni
illetve menjen, de akkor kapjon vissza valamit utána a magyar állam

ahogy a focistáknál is van ilyen nevelő egyesületnek járó jutalék a focista elszerződése után
a magyar gazdaság és oktatási rendszer is pénzből működik, amit vissza kellene táplálni, vagy tandíjakból vagy pedig ilyen külföldön dolgozók után fizetett járulékokból

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.02.20. 18:11:20

@Holger Hartland:

Maga egy hívő lélek:-) Csak rossz irányba transzcendál.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.02.20. 18:52:49

@Holger Hartland:

Ne higgye el! Inkább adja át magát önfeledten a destruktív célú médiahecceknek.

dennisthemenace 2013.02.21. 00:27:32

@borzimorzi: A lakhatas nem olcso,a varos meg egy koszos gettora hajaz leginkabb.

vasmargitt 2013.02.21. 01:14:56

meglep, hogy van, akinek tetszik, amit a náci hökösök csináltak. ők is alja nácik

Frick László Emlékzenekar 2013.02.21. 08:30:30

@vasmargitt: Ó, Madame, mennyi minden nem tetszik az emberenek, pl nekem az sem, ha a fasisztákat náciknak jujjozzák föl [-> tisztázatlan definiáltság, pedig nem ártana szétdefiniálni e nem szinonimeket, mert így a fasiszták, akik egyébként náciellenesek is, mint pl a magyar fasiszták többsége is 75 éve... ....így persze, hogy könnyű fasisztáknak nácikra hozott szankciókat megúszni... ] az se tetszik nekem, hogy 2007-es cuccok derülnek ki vééletlenül 2013-ban... ,meg az se teszik, hogy Mikulás táján virgácsot kaptam, mert csúnyán beszéltem HÖKösökről... Nem tetszik nekem, hogy ennyire könnyű már esztelen kirohanásokba provokálni az embereket, hogy senki nem áll meg gondolkodni,hanem amit tolnak neki, fölkapja észnélkül , agyvérzsírtolulásosan és bugyborékolja tovább ... Tanárnénik gyerekekkel megállnak összefordított lábfejekkel visítva, hogy "nyakunkon a hitlerááájj". Utána ugyanez a tanárnéni csudálkozik, ha a gyerekek EBBŐL az übüiádból, ami hitlerájnak van fölszorozva, bojócctréfának nézik a történelmit..

Elijah_Baley 2013.02.21. 09:43:34

na, kiderült h normális ember csak a sunázásért végez bölcsikart.
problem?

2013.02.21. 12:03:50

Tényleg, ezért kár (vagy sokaknak már rég kár is volt) egyetemre járni. A listázónak is, a listázottjainak is, meg az ugatóinak is. Az itt erre a kb. hírcsárdás viccre (kb. mint a "Magyarok Nyilai" anno) magyart gyűlölni összeverődött trollcsorda, meg a műnáci provokátoraik elmehetnének lapátolni már.

A "peenemündei tündér" nevű agymosott műhitlerista majommal az élen, aki a legtöbb lovat adja a cionnácik alá, ahol csak teheti, biztos erre képezték ki, azok meg vagy bedőlnek, vagy ők is jól tudják, miről szól az egész. Direkt mindig olyat ír, s mindig a legelsők között, hogy a vérzsidó gyerekek ezer örömmel viháncolhassanak, hajrá.

Ezzel aztán meg is adja az alaphangot, elejét és értelmét véve bármilyen későbbi tartalmas és konstruktív párbeszédnek. Trolletetés.

Már gratuláltam neki egyszer. Próbál "igazhitűnek" látszani, de az eredeti szándék akkor is nagyon átüt, tetézve ezzel a a valódi elmebeteghez méltó, kényszeres nyomulással, meg hogy csak kb. szökőévente válaszol bármire is.

Ez vonatkozik a többi elmebeteg vagy fizetett álnácira is, akik a trollok trolljai akarnak lenni lassan, és ennél láthatóan nem adják már alább ... Láthatóan nekik is bejön, mint annak az álfidesznyiknek, a narancsszínű Magyarországgal az avatárján.

Szóval csak így tovább, hajrá, az egész óvodának, meg a homokozójának, és győzzön a ... :)))

Elathderon 2013.02.21. 23:15:44

@Negyvenértelmiségi:
A kultúrnemzetben még mindig anyja nevével együtt azonosítják az embereket mindenhol. A nevedet is vagy vetted jó pénzért, vagy apádtól kaptad. Ezek szerint csúnya törzsi szokás, de ez van.

Ha te mint magyar képviseled a kultúrnemzetet, akkor már minden világos. (Az irónia nem ceruzaféleség.)

2013.02.22. 09:41:27

@Elathderon:

Akkor szerinted mondjuk pl. a rómaiak nem voltak kultúrnép? Hogy az összes többi államalkotó civilizációról már ne is szóljak, ahol még a nők neve is az apjuk nevével kezdődött? (és a -son, -sson, (ad absurdum -dottir) vezetéknévi végződések tömkelegét már meg sem említem ...)

Járjatok csak az egyetemekre, tényleg, egészen az életetek végéig, ha már annyira azt akarjátok, mert a másik lehetőség úgyse jönne be, hisz a barbár Nyugat ezt a tudást úgysem eszi meg, oda kár is özönölni, ne mondjátok, hogy nem szóltam :)

Jah, én meg úgy tudtam, hogy Irónia a vasemberek (tudod, azok a spanyol nemzeti színű páncélba bújva repkedő, vagy esetleg másik vonalon meg Sztálin korabeli andzrejwajdai filmhősök) országa, amelyik közvetlenül a folytonosan macskajajosok földjével (Utópia) határos, azzal, ahol a kutyaharapást a szőrével gyógyítják.)

Grabbe · http://www.hirstart.hu/ 2013.02.22. 10:50:07

"Ronda, mint a három hónapos Chokito" - abszolút kedvencem!

TakiZoli 2013.02.22. 11:31:55

Az adatvédelmi hatóság elnöke a rendőrséghez fordult. Szerinte az is jogsértő, hogy az internetes hírportálok nyilvánosságra hozták a listát. "Becsületsértés, az emberi méltósághoz való jog megsértését követi el, aki a listákat nyilvánosságra hozz" (Péterfalvi Attila) mno.hu/ahirtvhirei/jelentkezett-a-hir-tv-nel-az-egyetemi-listak-hamisitoja-1140496

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.22. 13:33:22

@ekszvájzed: "vagy esetleg másik vonalon meg Sztálin korabeli andzrejwajdai filmhősök"

Csak pontosan, akiről te beszélsz, az Mateusz Birkut, a Márványember (Czlowiek z marmuru 1977), a Vasember (Czlowiek z zelaza 1981) Maciek Tomczyk, Birkut fia

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.22. 13:42:02

@Prof. Dr. Simon Templar: Pontosan a Márványember mutatja meg, hogy mi volt a különbség a magyar meg a lengyel melós között. Míg M.o.-n a Kádárral kötött piszkos alkunak megfelelően a melósok a szabadságuk feladásáért cserébe belesüppedtek a viszonylagos jólétbe, addig Lengyelországban a Birkuthoz hasonló egykori élmunkások '68-ban belerohantak a rendőrsortűzbe, mert nem voltak hajlandók feladni a szabadság eszméjét.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.02.22. 14:49:59

Megbizasbol hamisitottak a listakat?

mno.hu/ahirtvhirei/jelentkezett-a-hir-tv-nel-az-egyetemi-listak-hamisitoja-1140496
"Koronatanú2009 néven jelentkezett e-mailen a Hír Televíziónál egy volt egyetemista, aki azt állítja: társaival ő hamisította meg az ELTE bölcsészkar hallgatói önkormányzatának listáit. A megbízójuk pedig az egyetemi HÖK (EHÖK) jelenlegi elnöke volt. A levélíró szerint Kalina Gergely ezzel akarta lejáratni és megbuktatni az előző HÖK-elnököt. Az írás arról is beszámol, hogy Kalina a Jobbik tagja, ő azonban ezt is és a listázást is tagadja."

Jelzem, ez mar a rendorsegi nyomozas kontextusaban zajlik.

2013.02.22. 21:23:45

@Prof. Dr. Simon Templar:

Köszönöm a pontosítást, na, az ilyen tudásnak van riszpektje nálam, meg még talán másoknál is, remélem. Magam részéről sajnos csak a Márványembert láttam, anno, (kb. 15-20 éve ...) de a címe összekeveredett a fejemben a másikéval, amit meg sajna még azóta sem.

(Innen, a szerényebben tájékozott felől nézve: a lengyelek ráadásul még a '81-'83-as dolgok miatt is kicsit jobban tudták az ő saját 'rendszerváltásuk' előtt, hogy mitől is szabadulnak meg, - s ezért is pofoznák - úgy vélem- pépesre arrafelé azt, aki szerint mondjuk pl. CSAK a svasztika és szinonímái nem tűzhetők ki a nyilvánosság elé, míg a véres pentagram és annak az ideológiai megfelelői meg igen ...

És arrafelé nem ám a libsiféle vernyákol mondjuk az ilyesmik miatt is, ekkora, sajnálatosan túlméreteződött tömegben, mint minálunk hanem pl. csak a régi jó ruszki kebelbarát buherál meg egy-két repülőgépet néha ...)

Én mindenki másnak is:

Az a nyeretlen bagázs, ami ma, ebben az országban szellemi "elitnek", annak alapjainak és örökösének hiszi és hirdeti magát, fényesen bemutatkozik, mind a fenti lista írójában, mind pedig megfigyelt (?) alanyainál, amennyiben azok ennyiben ki is merülnek, és őszintén szólva, efelől néha erős a meggyőződésem, a velük való bármiféle kontakt nélkül is.

Ezért is nem érdekel az egész addig, míg elő nem szedik azokat a listákat is, amelyeket monnyuk a ballibbantak készítenek az általuk "náciként", "mélymagyarként", "jobbikosként", stb. megbélyegzettekről. Mert azt ugyan nekem ne mondja senki, hogy olyanok nincsenek, legfeljebb csak máshogy hibbantak azok, akik kezelik őket.

Bell & Sebastian 2013.02.23. 01:03:52

@Prof. Dr. Simon Templar: Van egy új (nevű) csatornánk, valami Digiworld, ahol éppen arra világítanak rá, hogyan cincáltál Lengyelországot ide-oda és mekkora egy durbincs volt Churchill meg Del anyó.

Első kukkra korrektnek tűnik a VH interpretációjuk, de a tapasztalt fasiszta azért felteszi a kérdést, ha ez a beetetés, mi lesz a főfogás, amit le akarnak nyeletni?

Ja, és a Krásznájá Ármíja (szerintük) nem előretört, hanem tkp. csak legyakta az európai nőket, amerre csak megfordult.

Hihetetlen fordulat, hogy ilyesmire adnak lóvét manapság az egyenlőbbek. Tényleg.

2013.02.26. 01:21:49

csúnya zsidó feje van, Mussolini nevű kanári, ne vigyük le, kis liberó buzigyerek, basznivaló egyiptológus, Pistának jó lesz, a Kormyányzó nevét h nélkül írja, full injekciós

Ha év végén összesítik, hogy melyik írásból került be a közbeszédbe a legtöbb új nyelvi alakzat, akkor ez a lista dobogós lesz.

Alfőmérnök 2013.04.22. 19:30:50

@MézesRozi: És az IRL-adatok közléséről mi a véleménye, Katalin?

Leskelődő 2013.04.22. 20:21:12

@Alfőmérnök:
Szociopata, hazudós, nagyra nőtt csecsemő.

Tudta, hogy Izraelben is volt listázási-ügy?
A fentiek álltak többek közt "a táblázatban a 17 éves diákok neve mellett, akik hétfő reggel fekete pólóban, a róluk szóló megjegyzést magukra akasztva mentek iskolába, de nem a tantermekbe, hanem a Jichák Rabinról elnevezett tanintézmény kapujába tüntetni."
hvg.hu/vilag/20130311_Tanarok_listaztak_diakokat_egy_izraeli_is

Alfőmérnök 2013.04.22. 20:26:40

@Leskelődő: Se szociopata nem vagyok, se hazudos. Aki azt allitja, hogy hazudok, az hazudik.
Maga meg csak menjen vissza az odujukba gloire- loxon- es eN-patkanyokhoz. Az maganak valo tarsasag.

Leskelődő 2013.04.22. 20:43:55

@Alfőmérnök:
Maga csak ír, de nem olvas. Helytelen :/

Hi-hi, ezek szerint a nagyranőtt csecsemő ellen nem lenne kifogása? :)

Alfőmérnök 2013.04.23. 07:45:55

@Leskelődő: Csak rövid ideig jutottam géphez, úgyhogy tegnap tényleg nem olvastam el a cikket. De így is vehetjük sugalmazásnak, hogy ez a három jelző rám vonatkozik. Az óriáscsecsemőzésben nem látok rosszindulatot, úgyhogy valóban nincs különösebb kifogásom ellene (bár csacsiság, különösen ebben a közegben, ahol gyermeki eszű kreatúrák játszanak tudóst, arisztokratát, erkölcscsőszt, királyt, pápát, stb.)

Blogger Betti · http://bettiangyalai.blog.hu/ 2015.10.03. 00:53:14

egyetemisták!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reactor 2020.03.16. 00:11:26

Vihar a biliben az egész, a bolhából sikerült jó nagy elefántot csinálnia megint a médiacirkusznak. Röhejes, hogy mennyien felhördültek ezen a listázáson. Eddig kő alatt éltetek, vagy mi a tök? Szerintetek a munkahelyen a főnökök nem listázzák az alkalmazottakat? De bizony. És ennél még sokkal cifrábbakat is írnak, maximum nem tudtok róla. Emiatt is lehetne hőbörögni, persze ahhoz már senki nem elég nagy legény, hogy a munkáltatókkal kekeckedjen ugye.
Ám meg nem tudom, mit kell így felháborodni. Van sok negatív vélemény. És? Ugyanennyi pozitív vélemény is van, ezt valahogy senki nem vette figyelembe, mindenki rohant köpkölődni meg szart okádni, hogy fúj, listázás, a holokamu is így kezdődött...
Amúgy meg mondok egy frankót: NEM kell minden szart kipakolni magadról a netre, és akkor senki nem fogja se poénból, se rossz szándékból, se máshogy elszedni az adataidat. Ha az egész életedet a Failbookon éled, és a legfőbb célod, hogy tízzel több lájkod legyen a többiekénél, akkor meg ne csodálkozz, hogy az adathalászok, stalkerok előbb-utóbb a szádba teszik a faszukat. Az értelmesebbjének remélhetőleg ez elég jó lecke volt, hogy otthagyja a közösségi oldalakat, és ne posztolja ki még a korareggeli kuláját is. Aki meg olyan szinten ostoba, hogy ezek után se törli magát, az károgjon csak, ha visszaélnek az adataival. Én pedig majd röhögök rajtuk. Circle of life = completed.

@clegane: Ilyen a demokrácia. Vagy mindenkinek szabad valamit, vagy senkinek se. Abban a pillanatban, ha nem így működik, már diktatúráról beszélünk.

@Belpo: Én meg a magadfajta filoszemita, Zsindexről szabadult életképtelen korcsoktól hányok.
Ha ennyire nem tetszik, hogy utálják a fajtádat, kotródj ki Izraelbe, és éljél az imádott kipás haverjaid között.
Perelni, te :DDD már a portán körberöhögnének.

@Squid: Aha. Vagy eléállnál, és ő húzna faszra téged...

@hazug fidesznyik (törölt): Hogy mi a baj? Példának okáért Soros haverod. Vagy Zuckerberg haverod és az ő adatlopásai. Vagy Bernie Madoff haverod. Tudod pajtiska, megvan annak a maga prózai oka, hogy a zsidroncokat a világ minden területén utálják, és akárhogy is mosod a dávidcsillagos szennyest, utálni is fogják. A hozzád hasonló gumigerincű kis uzsonnás zápult szarkupacokkal együtt.
De azért hörögjél és nácizzál nagyokat beteg lelked mélyéből, te senkiházi ganéj. Ennyit tudtok, meg a neveteket, filoszemita hulladékok.

@komplikato: A körülmetélés a zsidóktól származik, a muszlimok jóval később vették át és vezették be az iszlám vallásba. Töriórán oda kellett volna figyelni arra, amit a hülye tanár mond, nem a Wolfenstein 3D-t pöntyörgetni az okostelefonodon, te nagy nácivadász...
Attól hogy téged nem érdekelnek, még simán megfingathatnak. Akkor, amikor akarnak.

@Anyád, a szúnyogok!!!: Egy szó: VPN
Elég ha a leggagyibb ingyenes típus van fent a gépén, te bottal ütheted a nyomát. A hatóság pedig gumibottal.

@Negyvenértelmiségi (törölt): Én hagyom, hadd izmozzanak, csak finoman jelzem, hogy erősödik az izzadságszag. Gond majd akkor lesz, ha tényleg be is váltják a fenyegetésüket, és úgy járnak mint az IRC-s idióták lausbub debreceni kalandjában. Rosszabb esetben kiderül, hogy az ellenfelük az erősebb, és úgy elpakolja őket, mint nagyi a befőttet.

@Muzsikok közt: Mit vársz a Zsindextől? A leghitványabb, legfostosabb netszemét mindközül, még a 4chan is veri színvonalban.

@PannonBoy: Akinek nem inge, nem veszi magára. Hogy a HÖK-ösök közszemlére tettek egy inget és te egyből magadra vetted, az nem őket minősíti, sokkal inkább téged.
Ja, a libbant szellőcskére pedig még várakozz egy ideig. Kurcsány és Libajnai haverodék elintézték, hogy jópár évezredig a hatalomnak a közelébe se szagolhassanak.

@nu pagagyí: Egy magáncég azt csinál, amit akar? Az üzem falain belül érvénytelen a PTK, BTK, meg a többi TK vagy mi?
Remélem ezt a sületlenséget nem gondoltad komolyan.

@Kolompár Tarzan (törölt): Egyetérthetsz a tandíjjal, ezzel csak annyit érsz el, hogy még kevesebben fognak egyetemre menni, és a diplomások aránya az 1 százalékot se fogja elérni kishazánkban. A 99,99% meg mindenre alkalmatlan tanulatlan legalja sötét pronyókból áll majd, akik legfeljebb arra jók, hogy az autósztráda mentén szedegessék a sörösdobozt 47 ezerért.
Normális fizetést kell adni az embernek, és akkor senki nem akar majd Németbe meg Norvégiába menni. A német, svájci, osztrák munkáltatók erre már réges-régen rájöttek. A magyar munkáltató sohasem fog. Nos, addig folytatódik az elvándorlás, az utolsó majd lekapcsolja a villanyt.

@borzimorzi: Cuki ahogy egyoldalúan ajnározod Budapestet, csak a jó dolgokat kiemelve. A rosszakat meg szépen a szőnyeg alá söpröd.
süti beállítások módosítása