Lázár és Schiffer kollaboráns felmenői – Ilyen ország pedig nincs CCCXX.
2012. március 19. írta: TuRuL_2k2

Lázár és Schiffer kollaboráns felmenői – Ilyen ország pedig nincs CCCXX.

  A Magyar Hírlapnak adott interjúban Lázár János – miközben az akták nyilvánosságát illetően számunkra szimpatikus álláspontot képvisel – ügynökügyben elővette Schiffer András nagyapját: 

– De akkor miért utasították el az LMP javaslatát? Ők is ezt kezdeményezték.

– Az LMP politikai haszonszerzésből terjesztette be az indítványát. Szerintünk azonban ez egy bonyolult szálakkal terhelt társadalmi ügy. Elutasítjuk, hogy az LMP mindent, így a nemzetbiztonsági kockázatot jelentő és a katonai dokumentumokat is közzétegye. Azt meg egyenesen pofátlannak tartjuk, hogy a Kádár-rendszer egyik vezető diplomatájának, egy kommunista kollaboránsnak a leszármazottja terjeszti be az LMP javaslatát.

– Most Schiffer Andrásra céloz?

– Úgy gondolom, hogy a Kádár-rendszerben csak az lehetett Skandináviában vagy az ENSZ-ben nagykövet, aki együttműködött Kádár Jánossal. Schiffer Pál, András nagyapja is rendszerműködtető volt.

 

  Lázár nem először él ezzel az elfogadhatatlan, mélységesen tisztességtelen eszközzel Schifferrel szemben. 2011 szeptemberében egy országgyűlési vitában már bolsevikozta családi alapon egyszer az LMP akkori frakcióvezetőjét: „Ebben a teremben olyan emberek ülnek - még a szocialisták között is -, akiknek nincsenek ilyen tapasztalatai. Ön az egyetlen, aki tapasztalatokkal rendelkezik a bolsevik mentalitást illetően, családi alapon, úgyhogy azt kérem, hogy ezt hagyja abba!”

  Lázár vádja önmagában is méltatlan, hiszen olyan dolgot, a nagyapja politikai pályáját kéri számon Schifferen, amiről egyáltalán nem tehet. Más miatt is érdemes azonban felidézni Lázár érvelését „egyenesen pofátlannak tartjuk, hogy a Kádár-rendszer egyik vezető diplomatájának, egy kommunista kollaboránsnak a leszármazottja terjeszti be az LMP javaslatát. (...) Úgy gondolom, hogy a Kádár-rendszerben csak az lehetett Skandináviában vagy az ENSZ-ben nagykövet, aki együttműködött Kádár Jánossal. Schiffer Pál, András nagyapja is rendszerműködtető volt.”

  Lázár szigorú szavairól egy másik Pál esete jut eszünkbe. A Fidesz frakcióvezetője is megszavazta Schmitt Pál köztársasági elnöki kinevezését. Schmitt 1983 és 1986 között miniszterhelyettesi rangban vezető tisztviselője volt a rendszernek. Vajon együttműködött-e Kádár Jánossal? Ha igen, akkor Schmittnek van nagyobb felelőssége a Kádár-rendszerért vagy a nagyapja révén érintett Schiffernek?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr694324870

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ilyenek vagyunk? Tényleg? 2012.03.19. 21:46:15

Milyenek vagyunk, mi magyarok? Ha kívülről látnak minket, vajon szimpatikus országnak a szimpatikus népe vagyunk, csikós, gulyás, gyógyfürdő, vagy csak egy - enyhén szólva - érdekes kis nép valahol Európa perifériáján, ahol szabad a pálinka- és sörfő...

Trackback: Lázár János 2012.03.19. 10:25:19

"Ez menthetetlen. Lázár politikai hulla. Még Jézus sem tudja feltámasztani. Megérdemli." folyamatosan frissítve A Fidesz frakcióvezetője azt ígéri, 2014-től bevezetik, hogy férj és feleség egyszerre ne lehessen parlamenti képviselő. Lázár ...

Trackback: Lázár János 2012.03.19. 10:17:24

"Ez menthetetlen. Lázár politikai hulla. Még Jézus sem tudja feltámasztani. Megérdemli." folyamatosan frissítve A Fidesz frakcióvezetője azt ígéri, 2014-től bevezetik, hogy férj és feleség egyszerre ne lehessen parlamenti képviselő. Lázár ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.19. 13:38:56

Sajnálatos, de...

"Lázár János szerint pofátlanság volt Schiffer Andrásnak exponálnia magát ügynökügyben, hiszen nagyapja, Schiffer Pál a Kádár-rendszerrel együttműködve a festői Skandináviában volt nagykövet.

1946-ban, amikor Péter Gáborék elítéltették Demény Pált, a kommunista ellenállót, egyik kedves elvtársukat, Schöpflin Gyulát kinevezték a Magyar Rádióba műsorigazgatónak. Ő volt az, aki Kútmérgezők című rádiós előadásával elindította a Németh László elleni kommunista hecckampányt. Hogy egyik szavam a másikba ne öltsem, ezt a derék Schöpflin Gyulát később kinevezték stockholmi nagykövetnek. Tapasztalataim szerint ez a Stockholm is Skandináviában van. Aztán amikor elvtársai hazarendelték egy kisebb kivégzés végett (gyk. az ő saját külön bejáratú kivégzéséről lett volna szó), Nagy-Britanniába emigrált.

Az ő fia Schöpflin György professzor, a FIDESZ EP-képviselője. Nem, nem érdekel Lázár János véleménye arról, hogy mibe ne szóljon bele Schöpflin képviselő úr. Valójában csak az érdekel, hogyan lesz Rapcsák András hódmezővásárhelyi polgármester egykori táskahordozójából az ország egyik első embere, akire ennyire büszkék lehetünk. "

... ezúttal a vincentnek igaza van. Nem kicsit...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 13:53:48

@Dr. Zerge:

Buta vagy, @Dr. Zerge:!

A vincentblog, a legjobb ávós hagyományok nyomán, eszközként használja Lázár h*lyeségét, hogy belemarjon ellenségébe. A cikk Schöpflin leleplezéséről szól és nem Lázár ostobaságának megvilágításáról. Milyen érv az --- megmondom én: ávós érv ---, hogy te engem ne f*ttyúz, mert a te anyád is k*rva? A bejegyzés szerzője ugyanúgy érvel, mint Lázár, mélyen egyetért és azonosul Lázárral, de gyűlöli, mert irigyli, ezért a saját módszereivel próbálja megsemmisíteni.

ü
bbjnick

2012.03.19. 13:55:40

@jose maria padilla: Öcsém, te méltó párja vagy lézerjaninak!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.19. 13:58:15

@Yossarian1: ő az, de te se válaszoltál a kérdésemre

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.19. 13:59:48

éljen, éljen, éljen!
végre! megtért a fidesz! még a végén ki is keresztelkednek!

mandiner.hu/cikk/20120319_lazar_a_fidesz_semmit_nem_fog_eltitkolni
csak a fidesz!

TG69 2012.03.19. 14:01:11

@bbjnick: Ez csak amolyan pedagógia fogás hülyegyerekekkel szemben. Belenyomni az orrukat saját sz@rukba, hogy máskor gyondolkodjanak mielőtt csinálnak ezt-azt. Ennél többet nem is érdemel ez az ügy. Ja és a mandiner meg Schmitt-be rúg bele, igaz előtte moralizálgat előtte de ezt már a görögök megtették, értelmes ember számára felesleges körköket futottunk. Ávós mandiner, monncon le ! :)

Yossarian1 2012.03.19. 14:01:44

@tesz-vesz:
Bocs, a modortalanságért mindjárt utána nézek mit kérdeztél és válaszolok :-)

TG69 2012.03.19. 14:07:26

@tesz-vesz: Az ügyben több kimenetelt el lehetett képzelni a teljse nyílvánosságon át a teljes elhallgatásig, közötte mondjuk egy történészi szakmai feldolgozással. Ami most készül, tehát egy politikai alapon felálló bizottság (egy új Budai Gyulával) az egyik lehető legrosszabb megoldás.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.19. 14:10:51

@bbjnick: Újfent elképeszt butaságod mértéke.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 14:11:14

@TG69:

Igazolod az állításomat: a vincentblogos bejegyzés szerzője egyetért (mi több: azonosul) Lázár módszerével.

ü
bbjnick

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.03.19. 14:11:49

@TG69: Ha az ember meg akar oldani valamit – megoldja.
Ha nem – létrehoz egy bizottságot.

Evvel a rasszistával viszont kár szóbaállni. Olvass bele, miről értekezik rögvest az első hozzászólásaiban: hogy Lázár kinézetéről milyen származás rí le szerinte, nyomatékosítja a bőrszínével és még egy újabb finom utalással később. Ugyan már.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 14:12:05

@Dr. Zerge:

Nem tudsz válaszolni, csak hörögsz, mint aki besz*rt.

ü
bbjnick

TG69 2012.03.19. 14:14:43

@bbjnick: És a mandineres is. Most vagy mindenki szembejön veled, vagy te mész szembe mindenkivel :).

Yossarian1 2012.03.19. 14:18:44

@tesz-vesz:
oké már látom :-)

"lázár echte izraelita, ezen a képen is látszik"

Erre írtam,hogy nagy a baj.
Ezért:
Nem tudom,hogy Lázár izraelita vagy eszkimó,de egyáltalán nem érdekel, és utálom ha valakinek a származását a fizimiskája alapján akarjuk meghatározni. Ez egyfelől ostobaság, másfelől olyan széljobb mentalitás.

"az meg, hogy izraelből betelepítené a városába a zsidókat, eléggé mutatja, más országok neki fontosabbak, mint a magyar,"

erre nem tudok mit mondani ( nem vagyok elég tájékozott a témában )
a linken lévő "rövid" alig 45 perces műsort pedig most nincs módom végig hallgatni
köszi,hogy ezt elnézed nekem :-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 14:21:05

@TG69:

Nem tudsz vagy nem akarsz gondolkodni! Ha a vincent mószerolástechnikája pedagógia, akkor a lázáré miért volna más? Ha a vincent módszere igazolható, akkor (ugyanazzal az érveléssel) Lázáré is. Tehát, szerinted Lázár eljárása helyénvaló?

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 14:22:17

@bbjnick:

akkor a lázáré miért volna=akkor Lázáré miért volna

TG69 2012.03.19. 14:28:39

@bbjnick: Nem és mivel egy hülyegyerekkeel nem lehet moralizálni, akkor megmutatjuk, hogy vele szemben uaz a magatartás szintén fájdalommal jár, csak most már ő érzi ezt. Ekkor talán megtanulja, hogy ilyet többet nem szabad csinálni. Lázár és a fidesz talán eléri az idomítható pincsikutya szintjét. Talán...

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.19. 14:29:08

@bbjnick: "A cikk Schöpflin leleplezéséről szól" Túltolja, kedves bbjnick. Ha egy közszereplőről megírják, hogy ki volt az apja, az nem leleplezés.

"Milyen érv az (...), hogy te engem ne f*ttyúz, mert a te anyád is k*rva?"
Megmondom én: kurva jó érv. :)

TG69 2012.03.19. 14:30:20

@Counter: Csak hangosan gondolkodtam, mert ő linkelte be azt a cikket :).

rajaram 2012.03.19. 14:37:59

egyik barátomnak a 70-es években szakasits árpád unokájával járt, aki együtt lakott a nagymamával egy óbudai panelban. ő schiffer nagynénje. azt hiszem 2 szobás volt. ennek mondjuk nincs nagy jelentősége az ügy szempontjából, csak érzékeltetni akartam az akkori viszonyokat.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 14:43:02

@TG69:

Maga tényleg nem tud gondolkodni, Mr. Pedagógia! Azzal, hogy megengedem vele szemben ugyanazt, amit ő velem szemben, azzal igazolom számára cselekedetének helyénvalóságát.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 14:45:43

@Holger Hartland:

" 'Milyen érv az (...), hogy te engem ne f*ttyúz, mert a te anyád is k*rva?'
Megmondom én: kurva jó érv. :)" --- írja.

Kurva jó érv akkor, ha ugyanúgy gondolkodom a kérdésről, mint az, akivel vitatkozom. Ha pedig ugyanúgy gondolkodunk, akkor min vitatkozunk? ;-)

ü
bbjnick

Tündér_Lala 2012.03.19. 14:52:11

Sajnálom, de bbj-nek igaza van.

Mert itt gondosan összemossák az egyszerű párttagot vagy alapszervi párttitkárt a kommunista vezetéssel és a kommunista vezetésen belül is a rendszerváltásban akár személyes kockázatokat vállalókat az azok likvidálására törekvőkkel. (Az ÁVO-sokról nem is beszélve.) Mint ahogyan az ügynököknél a pld. családjukkal megzsaroltakat az önként és dalolva jelentő törtetőkkel.

Ezért kényes kérdés ez. Az egyik elintézi egy "na és"-sel, a másik tönkre megy bele. Ráadásul nem minegy, a későbbi viselkedés, hogy ki az aki elkötelezetten dolgozik a nemzet érdekeiért és ki az aki ott árt ahol tud.

Végeredményben egyedileg lehetne csak megalapozott ítéletet alkotni. Ha a rendszerváltás utáni helyzet az idő múlásával sokkal bonyolultabbá vált. Ráadásul a papírokat igenis manipulálhatták (eltűnhettek iratok, bekerülhettek iratok.)

Nem irigylem azt aki tisztessséggel, lelkiismeretesen szeretne eljárni ebben a témában.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.19. 14:53:33

@bbjnick:
Kurva jó érv akkor is, ha az érvelő nem tartja helyesnek az anyuka emlegetését, csak illusztrálja, hogy abból a másik fél sem jönne ki jól. Elolvastam azt a vincentes posztot. Nincs benne, hogy helyes lenne másokat a felmenőik miatt elmarasztalni. Lázár elmarasztalása van benne, azzal pedig egy vincentes se nagyon lőhet mellé.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.19. 14:53:37

@bbjnick: Válaszolni? Mégis mire, ember? Aki tud olvasni, annak esze ágába nem jut az elfogult faszságaidat cincálni, bárki előbb nekiáll homokot hordani a sivatagba, hamarabb lesz látszatja.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.19. 15:00:22

@Holger Hartland: Az hagyján, tulképp az áll benne, hogy vincenték nem óhajtják Schöpflint baszogatni ezért, és az sem érdekli őket, hogy Lázár netán elveszejtvén a szolgálati kettősmércéjét Schöpflinnel se beszéljen abban a modorban, mint teszi azt Schifferrel. (Csak ezek a bonyolult gondolatok kívül esnek a bébéjé-féle árnyalatlanok horizontján) És ez egyszer rohadtul igazuk van aljablogéknak.

Magon_ 2012.03.19. 15:02:41

@bbjnick: Ugyan már, ha X rámondja Y-ra, hogy az anyukája az ami, és erre Z X-nek mutatja be, hogy ilyen alapon neki is be lehetne szólni, tehát nem kéne, az validálja az eredeti érvelést? Azzal validálom, hogy bizonyítom, hogy ez nem jó? Jó kis logika.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.19. 15:03:59

@bbjnick: Látod, látod, francnak bújsz Lázár seggibe, most kaparja a torkodat a szar...

TG69 2012.03.19. 15:09:17

@bbjnick: Mondom másként: X azt mondja, hogy a 2 páratlan szám. Erre bizonyos szint felett el lehet kezdeni a pontos definíciót lebegni, de aki ennyire hülye, annak elég annyit mondani, hogy akkot te párban vagy. Ekkor a delikvens rájön, hogy valami nem stimmel, ezek után talán te is, nem ragoznám tovább :)

TG69 2012.03.19. 15:12:03

@Magon_: Szögezzük le, hogy az én X-em más, mint a tied, mer bbjnick teljesen bele fog zavarodni :).

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.19. 15:13:36

@Dr. Zerge: Ha a vinyós aljabloggerek szívatni akarnák az árnyalatlanokat, akkor minden nap pontos időjárás-jelentést tennének közzé, a szegény jó bbj, teve és társaik pedig ott állnának a márciusi 15 fokban télikabátban, mert amit az ellenség ír, az SOHA nem lehet igaz. És még meg is magyaráznák egymásnak, hogy ez így jó, mert a nap éppen süt ugyan, de ez nem az időjárásról szól, ez egy harc, és itt most az a fontos, hogy álljunk ki az igazunkért. Padilla őrmi pedig aznapi hangulatától függően vagy kifejtené nekik, hogy mekkora marhák, vagy beírná, hogy aki nem visel télikabátot, az buzi.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 15:15:26

@Holger Hartland:

"Kurva jó érv akkor is, ha az érvelő nem tartja helyesnek az anyuka emlegetését, csak illusztrálja, hogy abból a másik fél sem jönne ki jól." --- írja.

No, de azért értünk egyet vagy azért nem értünk egyet Lázár Schifferrel szembeni eljárásával, mert abból egyik vagy másik fél jobban vagy éppen rosszabbul jöhet(ne) ki?

A vincent egyébként túlmegy jelzésértékű illusztráláson, konkrét személyt és a személy konkrét felmenőjét ráncigálja elő --- hogy az anyukás példánál maradjunk, nem csak állítást fogalmaz meg az anyuka múltjáról, hanem adatolja is, hogy kivel és mikor és hol és hogyan...

Ha én egy eljárást helytelennek tartok, akkor nem ugyanazzal az eljárással szállok azzal szembe.

ü
bbjnick

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.03.19. 15:17:30

@bbjnick: Magának tényleg az a baja, hogy mit válaszolt Lázárnak a vincentblog?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.03.19. 15:20:30

@TG69: Tök mindegy, az ikszek az Spiró, az meg egy bébéjének szimpla idegenszívűség.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2012.03.19. 15:26:23

@bbjnick: Sajnos pont akkor kapott hörgőrohamot, amikor @Dr. Zerge: megírta, hogy magának miért nincs igaza! :) De még ott van, elolvashatja!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 15:28:40

@Holger Hartland:

@Dr. Zerge: nem győzött meg, maga pedig nem válaszolt:-)

ü
bbjnick

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.19. 15:29:29

@TG69: kenedi jános jobb, mint budai gyula, ő a mi emberünk!

CSAK A FIDESZ!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.19. 15:32:08

@Counter: Ha az ember meg akar oldani valamit – megoldja.
Ha nem – létrehoz egy bizottságot."

ez így van. amúgy te filoszemita vagy? akkor kérem lépjen tovább a vagogabor.blog.hu-ra, vagy ne kényeskedjen, mint egy *.

és én nem vagyok globális értelemben vett rasszista.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 15:34:42

@Magon_:

Állítottam-e valahol is, hogy egyetértek Lázár Schifferrel szembeni lejárásával? S ha nem értek egyet azzal (mert nem értek), akkor egyetérthetek-e a vincent Lázárral szembeni érveivel?

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 15:38:22

@Holger Hartland:

Ha megkérhetem a későbbiekben ne szóljon hozzám, mert nem fogok válaszolni. Ezért: "Ha a vinyós aljabloggerek szívatni akarnák az árnyalatlanokat, akkor minden nap pontos időjárás-jelentést tennének közzé, a szegény jó bbj, teve és társaik pedig ott állnának a márciusi 15 fokban télikabátban, mert amit az ellenség ír, az SOHA nem lehet igaz. És még meg is magyaráznák egymásnak, hogy ez így jó, mert a nap éppen süt ugyan, de ez nem az időjárásról szól, ez egy harc, és itt most az a fontos, hogy álljunk ki az igazunkért. Padilla őrmi pedig aznapi hangulatától függően vagy kifejtené nekik, hogy mekkora marhák, vagy beírná, hogy aki nem visel télikabátot, az buzi."

Maga egy k*csög.

ü
bbjnick

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.19. 15:42:04

@Yossarian1: aki ma közéleti szereplőként zsidó, az nem a normális zsidóság közül kerül ki, hanem biztosak lehetünk benne, hogy a régi posztkommunista magyargyűlölő zsidó gettómeleg mélyéről vánszorgott ki a napfényre, illetve húzták elő markos, vörös kezek.
így ezek csöppet degeneráltak is, nem sorlom fel ezeknek a politikusoktól a Nagy írókig terjengő neveiket.
vannak normális zsidók, illetve fogalmazzunk pontosan: normális emebrek, akik zsidó származásúak. aki zsidó identitású az azonnal adja vissza az állampolgárságát, vagy ne szóljon bele a magyarok dolgába. a zsidó vallású magyar viszont lehetne magyarszívű, de nem jellemző úgy hiszem. szóval érted.
lázár lehet zsidó származású, de lehet hogy nem, ezen a képen nagyon úgy néz ki. de olyan lehet mint groó diana. nem igazi zsidó identitás, de opportunista, és kihasználja a származását csak hogy pár milliót szerezzen, és előrébblépjen, emellett be is hódol az erősebbnek, igazi áruló típus

de akár megnézheted ezt is:
kkbk.blog.hu/2009/07/15/a_fideszes_zsido_filmajanlo_letoltheto

a linkemen pedig írom, hova kell kattintani, nem kell végighallgatni mind a 45 percet.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 15:42:54

@Counter:

Nem csípem az ávósokat.

ü
bbjnick

Arp1 2012.03.19. 15:44:22

"amiről egyáltalán nem tehet"

Pedig a politikai elhivatottság, egyáltalán az, hogy politikusnak állt, az igenis a családi hagyományból ered. Sokkal valószínűbb, hogy valaki politikai pályára lép, ha ehhez támogatást kap a családból, tanácsokat, sőt kapcsolatokat is.

Tündér_Lala 2012.03.19. 15:44:41

Ha Lázárnak (nem a szívem csücske) egyáltalában nincs igaza, akkor a körmös Bauer fiacskájának és hasonszőrű szdsz-es barátainak magyarellenes, hazaáruló politikája tökéletesen legitím.
Ha mégis van igazsága (is) , akkor a mindenkori (kommenizmussal fertőzött) politikus dinasztiák új (minden táborban jelen levő ) tagjai bizonyos kérdésekben legalább némi önmérsékletet tanusíthatnának.

Muhaha az élet bonyolult dolog.

Magon_ 2012.03.19. 15:44:45

@bbjnick: Természetesen nem következik az egyik automatikusan a másikból, miért is következne. (MMint attól, hogy nem értek egyet Lázárral még nem kell egyetértenem vincenttel.)

Csakhogy nem erről volt szó eredetileg, hanem arról, hogy az állítás faramuciságára rámutatás egy hasonló példával automatikusan validálná az eredeti állítást, mert ez nem igaz.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.19. 15:45:26

@rajaram: de ha elváltak vagy meghalt, nem érzékeltettél semmit.
vagy ha több házuk volt, akkor kádár se lakott villában?

Viktus 2012.03.19. 15:47:02

Elég bekapcsolni most a Duna tv-t az élő szocializmus 'beszél' a kormányból lásd. Németh Lászlóné ... még beszélni sem tud rendesen.

Viktus 2012.03.19. 15:49:09

@Tündér_Lala:

Pozsgay nagyon üldözött volt pl. :D:D:D:D

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 15:54:12

@Magon_:

"Csakhogy nem erről volt szó eredetileg, hanem arról, hogy az állítás faramuciságára rámutatás egy hasonló példával automatikusan validálná az eredeti állítást, mert ez nem igaz." --- írod.

Ki és hol állított ilyet?

ü
bbjnick

Tündér_Lala 2012.03.19. 16:00:02

@Viktus:
Ha megpróbálna kicsit is igazságos lenni, akkor rájönne, hogy

Vele befejeztették a politikai pályáját (mert minden oldal félt tőle, képességeitől) Hornból miniszter elnök lett.
Azután ha az orosz puccs másképpen sül el, bonyolultabb képletek is előállhattak volna.

D:D vagy nem D:D

Magon_ 2012.03.19. 16:00:27

@bbjnick: Szóval az az állításod, hogy a vincent nem az eljárás faramuciságát akarta felmutatni, hanem csak rúgni akart Lázárba/Fideszbe? Mert azért ez se lett világosan leírva az eredeti posztban, amire reagáltam :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 16:41:29

@Magon_:

Erre gondolsz?

"Azzal, hogy megengedem vele szemben ugyanazt, amit ő velem szemben, azzal igazolom számára cselekedetének helyénvalóságát."

Hogy a vincent bele akart rúgni "Lázárba/Fideszbe", abban egy szemernyi kétségem nincs:-) De ez csak mellékszál.

Ha Lázár szerint ütős érv a Schiffer-nagyapa Schiffer János ellen, akkor azzal meggyőzzük nézete tarthatatlanságáról, ha megmutatjuk neki, hogy mi is tudunk hasonló rokoni szálakat demonstrálni?:-) Mert Lázár nincs tisztában azzal, hogy kiknek (milyen felmenőkkel) a frakcióvezetője a parlamentben?!:-) Szerintem inkább arról győzzük meg, hogy még több "rokoni sz*rt" kell lapátolnia politikai ellenfelei nyakába, hogy az ő sz*ruk kupaca eltakarja a "mi sz*runk" kupacát.

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2012.03.19. 16:42:39

@Holger Hartland: @bbjnick: Szerintem ez kurvajó, telitalálat.
:-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 16:44:55

@Holger Hartland:

Naftalinba tettem. Tudja, fehér ember nem felejt.

ü
bbjnick

Magon_ 2012.03.19. 16:51:32

@bbjnick: Szerintem ez abszolút nem mellékszál, mert te ezzel azt mondod, hogy vincenték nem azért vették elő Schöpflint, hogy bemutassák az érvelés tarthatatlanságát/komolytalanságát, hanem sima nekemTEnepofázz-ból. Szerintem ez a lényeg. Szóval nem mutatták be? Hogy lehet a Lázár-érvelésről bemutatni, hogy nem tartható, szerinted? Ami már nem 'levegőbe beszélés', de még nem 'ugyanolyan parasztság'?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 17:32:39

@Magon_:

"vincenték nem azért vették elő Schöpflint, hogy bemutassák az érvelés tarthatatlanságát/komolytalanságát, hanem sima nekemTEnepofázz-ból" --- írod.

Ez több, mint valószínű, hogy így történt:-)

"Hogy lehet a Lázár-érvelésről bemutatni, hogy nem tartható, szerinted? Ami már nem 'levegőbe beszélés', de még nem 'ugyanolyan parasztság'?" --- kérdezed.

Lázár egy állítólagosan jobboldali-konzervatív-nemzeti-keresztény-stb. frakció frakcióvezetője, neki tisztában kell lennie a keresztény álláspontról a személy méltóságáról és felelősségéról. Nyilván, tisztában is van. Nem is azért támadta meg Schiffert a nagyapjával, mert bármilyen formában is érdekelné őt az egykori kommancs felmenő egykori ilyen-olyan ténykedése, hanem azért, mert egy elszállt, dürhő, éhes politikai karrierista, aki, ha, úgy látja, hogy nyomulni kell vagy csépelni kell, akkor nem válogat az eszközökben. Schiffer János (LMP) eddigi ténykedésével is épp elegendő kritikai felületet biztosít ahhoz, hogy önmagáért is csépelhető legyen, felesleges ebbe (most vagy bármikor) belekeverni a felmenőit.

És:

bbjnick.blog.hu/2011/03/20/ez_az_en_velemenyem_a_vagy_a_nyolcvankilencesek

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2012.03.19. 18:12:53

Máma belenéztem az előülepítő aknába és megállapítottam, hogy a nagyobb darabok _mindig_ a lé tetején úsznak.

Továbbá azt is, hogy van aki mindent tud (mert már régen kigyűjtötte az ellenségei papírjait) és kénye-kedve szerint idézget részleteket, szövegkörnyezetéből kiragadva, ahogyan azt mondani szokás.

Itt az idő, most vagy soha! Kinek vaj van a fején, maradt volna árnyékban. Ez a Lázár meg mentül magasabbra mász, antul nagyobbat nyekk.

Reméljük a legjobbakat.

Viktus 2012.03.19. 18:51:28

@Tündér_Lala:

Sokan eltengődnének tanácsadóként ott a tűz mellett ... mint a politikai pályáját befejező komcsi :D

Alfőmérnök 2012.03.19. 19:39:38

@Viktus: Startégiai hiba volt, hogy Pozsgaynak Orbánék valami szerepet adtak a kormányban, alkotmányozásban. Nem mintha sok probléma lenne vele, bár a múltjában nyilván vannak olyan dolgok, amikre ő se büszke. Elsősorban azért volt stratégaiai hiba Orbánéktól, mert támadási felületet nyújt ("hö-hö, ti mit beszéltek, nektek meg ott van pozsgay elvtárs", stb.)

Viktus 2012.03.19. 20:34:01

@Alfőmérnök:

Látod Schmitt Pali elvtárs is egy ilyen hiba :D , ha már más szemében a szálkát nézzük ...

Alfőmérnök 2012.03.19. 20:58:00

@Viktus: Pali bá egy karrierista sportdiplomata, ahogy fentebb írta valaki. Nem volt ő hithű komcsi soha. (Szemben Pozsgayval, aki egy ideig valóban az volt.)

Viktus 2012.03.19. 21:10:47

@Alfőmérnök:

"Schmitt 1983 és 1986 között miniszterhelyettesi rangban vezető tisztviselője volt a rendszernek."

Az ilyen karrieristák miatt működött a rendszer 40 évig ... jelentgettek, eltapostak mindenkit ilyen ez. Ne okoskodjanak, hogy neki elég volt a tv-ben tornáznia.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.03.19. 21:31:46

@Viktus:

Csak a pontosság miatt: Pali bácsi az OTSH (Országos Testnevelési és Sport Hivatal) vezetőjeként birtokolt miniszterhelyettesi rangot!!!:-) Komoly emberhez méltó komoly pozíció lehetett már az akkor is. Ez nem változtat a tényen, de erősen árnyalja azt.

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2012.03.19. 21:38:54

@Viktus: A sportteljesítménye mindenképpen tiszteletreméltó.
De a fő probléma az, hogy tkp. minden eset egyedi elbírálást igényelne. Ezért lett volna jó lenullázni mindent a rendszerváltáskor. De ez vonat szvsz elment.
Én megelégednék a '90 után elkövetett (elsősorban gazdasági) bűncselekmények feltárásával és elszámoltatásával. Hol a nemzeti vagyon, meg ilyenek. Sőt, elég lenne az elmúltnyolcév bűncselekményeit is megvizsgálni, mert az elmúltnyolcévben történt történt a legtöbb (és nem csak gazdasági, hanem emberi jogi).
Nekem az a rossz érzésem, hogy ezt az ügynökösdit azért hozták most a közbeszédbe, hogy eltereljék a közvélemény figyelmét arról, hogy ezt elszalasztották. De ez csak feltevés. Mindenesetre ha így van, akkor a kurva anyjukat.

Viktus 2012.03.19. 22:17:57

@Alfőmérnök:

Ja, de ezzel az erővel Egerszegi Krisztina legyen elnök asszony.
Az elmúlt 22 év érdekes, ha már vizsgálódunk ... édeskevés az az elmúlt pár év. A népi vagyon a kilencvenes évek elején szívódott fel. Az még zsírosabb volt, mint ami maradt nemzeti vagyonnak így a végére.

@bbjnick:

Volt pár olimpiai bajnok, aki mégsem feküdt el így ebben a formában sem a rendszernek.

Viktus 2012.03.19. 22:26:58

@Alfőmérnök:

"ob.szerver 2012.03.19. 22:23:35
A fideszrezsim határtalan cinizmusára és hitványságára mi sem jellemzőbb jobban, mint hogy úgy érzik, megtehetik, hogy még a látszatra se adjanak. (Persze nem is alaptalanul. A fideszvallás egybites hívei számára nincs az az ostobaság, hazugság, abszurditás, amellyel szemben kétségeik támadnának, ha azt az istenük nyilatkoztatja ki.)

Érettségizett Lászlónénál átlátszóbb bábot nehezen találkhattak volna maguknak a százmilliárdos fejlesztési pénzek szétosztásának felelőseként. És hogy mennyire nem bíznak benne még ők sem, azt jelzi, hogy a kis Nyergest ültették a nyakára komisszárként. Nehogy É.L. elbasszon valamit, és néhány pénzmorzsa véletlenül ne a fidesz oligarha-maffiájához guruljon.

Fidesz szoci egykutya? Lófaszt. A szocik a 10-20%-os visszaosztások és a nokiás dobozok pártja. Most viszont szervezetten, a törvényi támogatással, a legfelsőbb helyről koordináltan, a független intézmények lebontása vagy megszállása, az igazságszolgáltatás cinkossága és az ellenzéki média korlátozása mellett folyik a szabadrablás. Azért erőltetik az államosítást a közigazgatásban, az oktatásban, egészségügyben, hogy minden közössségi pénzkiadás felett az állam diszponáljon és minden forrás Simicskához, Nyergeshez és társaihoz kerüljön. Megvalósult az állam és gazdasági magán-érdekcsoport teljes összefonódása.

Magyarországon 2012-re kialakult a totális maffiaállam."

Viktus 2012.03.19. 23:03:13

@Alfőmérnök:

Kevés az elmúlt nyolc ...

Alfőmérnök 2012.03.19. 23:15:24

@Viktus: Ha ezt a fost nem idézted volna be, akkor valami ilyesmit válaszoltam volna:
Felőlem egérke is lehet közt elnök, leszarom.
A nemzeti vagyonnal kapcsolatban pedig érdemes lenne egy vagyonleltárt csinálni. Néhány értelmisi próbálkozott ilyesmivel, de ezt szvsz komolyabban és nagyobb nyilvánosság előtt kéne csinálni.

„Bencze Izabella, aki öt évig volt a Kincstári Vagyonigazgatóság igazgatóhelyettese:
- A nemzeti vagyonnal való foglalkozás 1945 óta semmiféle társadalmi hangsúlyt nem kap. Öt évig nagyon alapos rálátásom volt a folyamatok egy részére, s amikor kikerültem az államigazgatásból, rá kellett jönnöm, hogy fel kell nyitni az emberek szemét. A magyar Alkotmánynak 1990 óta van egy olyan rendelkezése, amely egyértelműen kijelenti, az állam tulajdona a nemzet vagyona. Az államnak ezzel a tulajdonnal úgy kell gazdálkodnia, hogy az a nemzet minden tagjának hasznára legyen. Ez a vagyon nem a kormányé, nem a pénzügyminiszteré, nem a parlamenté, hanem mindnyájunké, mind a tízmillió magyar emberé. Mindannyiunknak van benne tízmilliomod része, csak erről az állampolgárok nem nagyon vesznek tudomást.
Eljutottunk ahhoz a gazdasági világválsághoz, amelynek az eredménye egy 5 ezer milliárdos hitel lett, s az államadósság 17 ezer milliárdra rúg, elsősorban az elmúlt hat esztendő áldásos tevékenységének köszönhetően. El kell egy kicsit gondolkodni azon, vajon mi okozta ezt a helyzetet, amiben most vagyunk, s hogyan lehetne ezt kezelni? A miniszterelnök úgy nyilatkozott, hogy mindenkinek ki kell vennie a részét az adósság törlesztéséből - ez valamilyen módon még természetes is lehet. Ám nem szabad arról megfeledkezni, hogy az 1989-es nemzeti vagyon úgynevezett működő vagyon részéből, a gazdasági társaságokból folytatott privatizáció útján mára 10 ezer milliárd forint az, amely magánzsebekbe került anélkül, hogy ez az összeg az államháztartásba folyt volna be.”
www.fmh.hu/fokusz/20081117_dobbenetes_vagyonleltar

Viktus 2012.03.19. 23:40:11

@Alfőmérnök:

"Eljutottunk ahhoz a gazdasági világválsághoz, amelynek az eredménye egy 5 ezer milliárdos hitel lett, s az államadósság 17 ezer milliárdra rúg, elsősorban az elmúlt hat esztendő áldásos tevékenységének köszönhetően. El kell egy kicsit gondolkodni azon, vajon mi okozta ezt a helyzetet, amiben most vagyunk, s hogyan lehetne ezt kezelni? "

Infláció, árfolyamok meg ilyesmik is játszottak mindamellett, hogy folytatódott a szabad rablás az elmúlt nyolc évben is ma pedig mesterfokra fejlesztették.

Alfőmérnök 2012.03.20. 00:01:12

@Viktus: Az a baj, hogy attól tarok, hogy az új alkotmányban (alaptörvényben) nem valósultak meg ezek a - szerintem jogos - javaslatok, elvárások. (Lehet, hogy tévedek.)

"7. Az alkotmány közpénzügyekről szóló részében a közpénzekkel történő gazdálkodásra és közvagyonra vonatkozó garanciával kapcsolatosan teszünk a továbbiakban észrevételeket és fogalmazunk meg konkrét formában is néhány javaslatot.

A) A nemzeti (köz) vagyon alkotmányjogi értelmezése, különös tekintettel ezen belül az állami tulajdon alanyára, illetőleg a kincstári vagyoni kör fogalmi meghatározására, összhangban az állam kizárólagos vagyontárgyaival és tevékenységi köreivel

a. Az új alkotmányban – összhangban az Alkotmánybíróság idevonatkozó határozataiban foglaltakkal – mind rendszertanilag, mind pedig az új alkotmány belső koherenciáját tekintve egyértelműen meg kell határozni az alkotmányos tulajdoni formákat. Ennek oka az, hogy a jelenleg hatályos alkotmány szövege a tulajdoni formák vonatkozásában inkonzisztens, mivel egyaránt beszél „köztulajdonról” /9. § (1) bek./, „nemzeti vagyonról” /10. § (1) bek./, „önkormányzatok tulajdonáról” illetve az „állam kizárólagos tulajdonáról” /10 § (2) bek./. Teszi mindezt pedig anélkül, hogy alkotmányos szinten meghatározná ezeknek az alkotmányjogi terminus technicusoknak tartalmát, tartalmi elemeit.

A fogalmak továbbá egymást át is fedik, hiszen a jelenleg hatályos alkotmány is úgy fogalmaz, hogy „a Magyar Köztársaságban az állam tulajdona nemzeti vagyon” /10. § (1)/, azt sejtetve vagy sejtetni engedve, mintha a nemzeti vagyon az alkotmány szintjén azonos lenne az állami tulajdonnal, sőt a 9. § (1)-re figyelemmel magával a köztulajdonnal is. Világos azonban az, hogy különös tekintettel a 33/1993/V.28/. AB határozat „obiter dicta”-jára, hogy a közvagyon (köztulajdon) tágabb fogalom mint az állami tulajdon, tekintettel arra, hogy magában foglalja az önkormányzati tulajdont is.

Az alkotmányos fogalmi tisztaság megteremtése érdekében látni kell még azt a fogalmi ellentmondást is, hogy jelenleg hatályos alkotmányunk az állam kizárólagos tulajdonának definiálásánál nem érinti az ún. önkormányzati törzsvagyon fogalmát, mely kifogásolható, hiszen jogi természetét és társadalmi funkcióját tekintve e tulajdoni forma alkotmányos értelemben teljes azonosságot mutat a forgalomképtelen („res extra commercium”) állami vagyoni körrel.

Rá kell mutatni továbbá arra az összefüggésre, miszerint a jelenlegi alkotmány nincs összhangban az államháztartási törvénnyel, különösen annak a kincstári tulajdonra vonatkozó rendelkezéseivel (104. szakasz), tekintettel arra, hogy a jelenlegi alkotmány nem is említi a kincstári tulajdon illetve kincstári vagyon fogalmát, melynél fogva nyilvánvaló az ellentmondás fogalmi szinten az államháztartási törvény és a jelenleg hatályos alkotmány köztulajdonra illetve nemzeti vagyonra vonatkozó rendelkezései között.

b. Az új alkotmánynak választ kell adnia arra, hogy a kincstári vagyon alkotmányos fogalma mennyiben foglalja magában a szűk értelemben vett ún. kizárólagos állami tulajdont – értve alatta nemcsak a Polgári Törvénykönyv 172. szakaszát, hanem az állam kizárólagos tevékenységi köreit – lásd itt különösen a koncesszióról szóló 1991. évi XVI. törvény 1. szakaszát ‒ és mennyiben lép ezen túl és foglalja magában a nemzeti- vagy közvagyonnak azt a ma ún. vállalkozói vagyoni részét.

B) A nemzeti (kincstári) tulajdon alkotmányos védelme és annak intézményes, szervezeti garanciái az alkotmányban

a. Szükségesnek tartjuk, hogy az új alkotmány kimondja, miszerint a Magyar Köztársaságban az állami kincstári tulajdona a magyar nemzet vagyona. Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi alkotmány egyik leggyengébb pontját az új alkotmány korrigálná, mivel egyértelműen meghatározná, hogy a kincstári tulajdoni forma mint alkotmányos védelemben részesülő tulajdonjog alanya a magyar nemzet.

b. Szükségesnek tartjuk továbbá, hogy az új alkotmány kimondja, hogy a köz vagyonát képező kincstári tulajdon vonatkozásában a tulajdonosi jogok főszabály szerint, általában az országgyűlést, a parlamentet illetik meg. Utalnunk kell azonban arra, hogy a kincstári vagyon fogalma pontos meghatározást igényel. Vannak ugyanis olyan vagyontárgyak, amelyek esetében – nem is annyira elvi, mint inkább gyakorlati, praktikus megfontolásból – nem indokolt az azokról való rendelkezés – a tulajdonosi jogok gyakorlása – országgyűlés hatáskörébe való utalása.

Nemzetközi összevetésben feltétlenül említést érdemlő körülmény, hogy például Franciaországban minden olyan vagyon, amely a közvagyon része („domaine public”) kizárólag a törvényhozás útján (“par voie législative”), tehát törvényhozási aktussal válhat a privát (magán) szektor részévé.

Feltétlenül szükséges még ehhez hozzáfűzni, hogy az új alkotmány rögzítse azt, hogy az egyes tulajdonosi jogok gyakorlását az országgyűlés csak törvényben engedheti át, azzal, hogy garanciális okokból a nemzeti vagyon alkotmányos védelmének biztosítása érdekében az alkotmány kimondaná, miszerint a nemzeti vagyont képező állami kincstári tulajdon feletti rendelkezési jogot és a tulajdonosi ellenőrzési jogokat az országgyűlés még törvényben sem szubdelegálhatja.

Ennek a rendelkezésnek doktrinális, alkotmánytani (alkotmányjogi) indoka az, hogy a nemzeti vagyon feletti rendelkezés lehetőségét el kell választani a mindenkori kormányzati politikai ciklustól, mivel demokratikus jogállami berendezkedésünk megköveteli, hogy maga az alkotmány tartalmazzon alkotmányos korlátot arra nézve, hogy bármikor bármely kormányzat élve parlamenti többségével a nemzet vagyonát rövid távú politikai érdekeinek szolgálatába állíthassa.

C) Szükségesnek tartjuk továbbá az állam közhatalmi–közigazgatási funkciójának elválasztását az alkotmány szintjén az állami–tulajdonosi magángazdálkodói minőségétől. Az új alkotmány elméleti megalapozásánál figyelembe vehető lehetne az Alkotmánybíróságnak a gazdasági alkotmányosság témakörével kapcsolatban kifejtett elvi tétele, miszerint az állam fenti két funkcióját, különösen az állam gazdasági szerepvállalásával összefüggésben, élesen és intézményesen (szervezetileg) el kell választani egymástól."
alkotmany.postr.hu/eszrevetelek-a-keszulo-uj-alkotmanyhoz

Tündér_Lala 2012.03.20. 08:17:18

@Alfőmérnök: www.echotv.hu/videotar.html?mm_id=196&v_id=12665

Itt többek között, (a második részben) ezzel foglalkoznak. Fontos és elhanyagolt terület.

(Egyébként a nemzeti vagyon szerintem tágabb fogalom. Például a lakossági kézben lévő lakásállomány is bele tartozik mint a munkaerő megújításának eszköze. Próbálkoztak is már egy része lenyúlásával.)

Munchausen 2012.03.20. 08:19:52

Eleg erdekes lenne, ha ilyen alapon kiszelektalnak a kepviseloket, szerintem nagyjabol senki sem maradna a parlamentben, de koztarsasagi elnokunk sem lenne, mert o nemcsak felmenoi reven, hanem szemlyesen erintett, raadasul meg plagizator is, felfuggesztett bortonbunteteserol nem is szolva.

Munchausen 2012.03.20. 08:20:50

A jo Kover a munkahelyen volt rendszermukodteto Viktorunk meg a 6-os barakkban.

Viktus 2012.03.20. 08:45:57

@Alfőmérnök:

Itt most Némethné elvtársnő szereplésével kapcsolatban kerültek elő érdekes produktumok:

"ackbard.celine 2012.03.19. 21:22:28
Némethné nyilatkozta az indexnek:
"Ha tényleg látnak nyakig belemerülni a korrupcióba, mint a szocikat, akkor szóljanak majd."
Kedves Némethné:
- Igaz-e, hogy az Ön tanácsadója az a Nyerges Attila, aki Nyerges Zsolt testvére? Végzettségét tekintve állatorvos, azaz semmilyen gazdasági képzettséggel nem rendelkezik?
(Igaz)
- Igaz-e, hogy az Ön által korábban vezérigazgató-helyettesként vezetett állami pénzintézet, a Magyar Fejlesztési Bank 34 milliárd Ft hitelkeretet nyitott a tanácsadója testvére: Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó, átláthatatlan tulajdonosi szerkezetű Közgép Zrt-nek?
(Igaz)
A 2012. január 1-jén hatályba lépett új alaptörvény mondja ki, "a központi költségvetésből csak olyan szervezet részére nyújtható támogatás, vagy teljesíthető szerződés alapján kifizetés, amelynek tulajdonosi szerkezete, felépítése, valamint a támogatás felhasználására irányuló tevékenysége átlátható".
Kedves Hölgyem, most szólunk, hogy bizony Ön már nem nyakig van, hanem szabad tüdős merülést végez a korrupcióban. Az alaptörvény szerint.
Ez ilyen egyszerű."

Még ehhez hozzá gondolom Ángyán úr nyilatkozatait, akkor itt bizony már most is lehetne vizsgálódni ...

Alfőmérnök 2012.03.20. 09:47:12

@Tündér_Lala: Köszönöm, megnéztem. Sok igazság van abban, amit Bogár Laca mond.
Amennyire meg tudtam ítélni, nekem is úgy tűnt, hogy (mint a fenti bejegyzés szerzője is írja) a korábbi alaptörvényben inkonzisztenciák, fogalmi tisztázatlanságok voltak a nemzeti/kincstári vagyonnal kapcsolatban. Az új szövegét még nem vizsgáltam át ebből a szempontból, de ha történt előrelépés ebben az ügyben, akkor az mindenképpen pozitívum. Ha nem, az viszont ciki.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.20. 10:08:01

@Alfőmérnök: Startégiai hiba volt, hogy Pozsgaynak Orbánék valami szerepet adtak a kormányban, alkotmányozásban."

pozsgay és aczél györgy pártja a fidesz.
nehogy már a farok csóválja a kutyát

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.20. 10:18:48

@Viktus: És hogy mennyire nem bíznak benne még ők sem, azt jelzi, hogy a kis Nyergest ültették a nyakára komisszárként"

szerintem simán megbíznak benne; ha nem, nem is lenne ott.
a kis nyergesnek csak kellett egy jól fizető állás

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.20. 10:23:42

@Viktus: mi van te LMP-s vagy?! mi az hogy "Most viszont szervezetten, a törvényi támogatással, a legfelsőbb helyről koordináltan, a független intézmények lebontása vagy megszállása, az igazságszolgáltatás cinkossága és az ellenzéki média korlátozása mellett"

miről beszéltek? részegek vagytok? milyen független intézmények? hát hol éltek ti? milyen ellenzéki média? milyen lebontás?

Fidesz-szoci egykutya. ugyanolyan mértékben lopnak, lásd csányi és simicska fő embereit az ostoba figyelős és origós cikkben, ott van pintér csányinál, orbán főtanácsadója habony árpád, az mszp-s leisztinger mindenkivel üzletel

Viktus 2012.03.20. 12:21:56

@tesz-vesz:

Rendszerváltás? Muhaha
Megmondjam, pl. kik voltak irányítói a kommunista diktatúrának? Schmitt Pál köztársasági elnök és Pozsgay Imre, új alkotmányunk egyik szellemi apja.

index.hu/velemeny/2012/03/20/rendszervaltas_muhaha/

Viktus 2012.03.20. 12:23:26

@tesz-vesz:

Nem részeg, nem elempís csak itt élek ebben az országban, és látom mi zajlik. Ennyire pofátlan szintig a szocik sem mertek elmenni a szabadrablásban, mint most. Na jah régen is szépen elosztották a javakat ki államit, ki önkormányzatit, de ilyen szinten, mint most eddig sosem.
Csak itt helyben vicc, hogy külön helytartó jött a fideszes polgármester-képviselő mellé a maga sleppjével csupa idegen, és lapátolják ki a pénzt ... ugyanezek mennek állami szinten.

Diocles 2012.03.20. 12:27:24

@Viktus:

a jó öreg indexes szelektív "antikommunizmus", bőszen kommunistázza a Fideszt, de a máig az MSZP-ben ülő KB-tagok nem zavarják, nem is zavarták soha.

ezért tud majd könnyen kifarolni a Fidesz ebből a témából, elég, ha hoz egy lusztrációs törvényt, és az lekaszálja a fél MSZP-t...

Viktus 2012.03.20. 12:56:11

@Diocles:

Na haragudj, de nem olvastad el csak beböfiztél ide v.mit lásd.

" A Fidesznek ma kb. pont annyi hitele van ebben a kérdésben, mint bármelyik szoci funkcionáriusnak, és ezt a hitelét csak egy módon növelhette volna. Gyors, határozott megoldásokkal. A recept 22 éve ismert, és számos országban alkalmazták. A teljes iratnyilvánosság nem pusztán az ügynökök leleplezését jelenti, sőt, ez a kisebb hozadéka. A fontosabb az, hogy ezen keresztül válik gyorsan és mélységében kutathatóvá, feltárhatóvá és széles körben kibeszélhetővé igazán az előző rendszer működése – aki az iratnyilvánosság ellen hadakozik, ez ellen hadakozik."

!

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.20. 13:16:30

@Viktus: Tudja az a baj, amikor a posztkomcsik (nem magáról beszélnek) azzal jönnek a Fidesz komcsizása kapcsán, hogy bagoly mondja verébnek. Szóval szerintük a 10%-ban érintett a bagoly, a 90%-ben veréb, és nem értik, hogy az emberek miért utálják őket.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.20. 13:18:17

@Lavrentyij Pavlovics Berija: Kieg.: bár az, hogy maga is kezdi átvenni az "ugyan a szocik is loptak, na de a Fospumpa sokkal többet" is némi aggodalomra ad okot.

Diocles 2012.03.20. 13:39:26

@Viktus:

"A Fidesznek ma kb. pont annyi hitele van ebben a kérdésben, mint bármelyik szoci funkcionáriusnak"

Ez csupán Dudás Gergő és az index vágyálmaiban van így.

Megértem, h szeretnék egy szintre hozni Orbánt Kováccssal, Lendvaival és társaiakkal, de míg Orbán vitathatatlanul rendszerváltó volt, addig az utóbbiak KB-tagok, és ezen semmiféle Pozsgai Imrézés nem változtat utólag.

Az ügynöklisták nyilvánosságának is pont ezért nincs értelme lusztráció nélkül, az csak együtt járhat, mert az nem járja, h egy - akár homoszexualitása miatt megzsarolt - egyházfit közszemlére teszünk, addig Kovács László továbbra is játssza a nagy demokratát, háttérben az MSZMP-vagyonnal.

Viktus 2012.03.20. 16:04:47

@Lavrentyij Pavlovics Berija: @Diocles:

Engem ez a tereléses magyarázkodós rész nem érdekel.

A keserű tény az, hogy védik a bűnösöket. Se több se kevesebb. Ennyi.

Ráadásul a történet kapcsán tényleges felelősségre vonásokról szó sincs csak esetleges erkölcsi következményekről, és mégsem merik megnyitni az aktákat, mint bármely civilizáltabb országban a rendszerváltás után.

Lavrentyij Pavlovics Berija (elhunyt) (törölt) 2012.03.21. 15:49:36

@Viktus: Milyen terelés? Én arról beszélek, hogy gusztustalan, hogy a per definitionem (mert ők az utódpárt) érintett szidja azt, aki csak részben. A dolog hasonlít a Lázár-Schiffer ügyhöz: Lázárnak nincs erkölcsi alapja Schiffert baszogatni, mert a Fideszben is vannak hasonló emberek (pl. Schmitt).
Az indexes cikk viszont a szokott ballib duma, beleértve Pozsgay baszogatását: Pozsgay az MSZMP tisztességesebb vezetői közé tartozott (talán az egyetlen?), így tőle pl. a fene sem sajnálja a nyugdíját, de abban igaza van a szerzőnek, hogy hiba volt bevonni az alkotmányozásba.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.27. 01:30:37

@Viktus: ki beszél rendszerváltásról?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.03.27. 01:32:28

@Viktus: na jó segítek, hogy tényleg lásd a világot, azt írtátok, a fidesz lebontja a független intézményeket. ennyi. szádba rágjam, vagy részletezzem még a többi ostobaságot a bemásolt kommententben?

Viktus 2012.03.27. 09:24:26

@tesz-vesz:

Nem így van ? :D Ahm, de jó is az akol melege ...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.05.26. 15:37:00

@Viktus: nem, és én nem vok akolban
nem voltak olyanok, amiket le kéne bontani, érted már?
sose voltak itthon független intézmények, se mszp, se mdf, se fidesz alatt
süti beállítások módosítása