Ember küzdj és bízva bízzál, Orbán Viktor kormányozzál I.
2012. január 21. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Ember küzdj és bízva bízzál, Orbán Viktor kormányozzál I.

  Fotósorozat a Békemenetről.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr23650641

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Peace walk for Hungary gallery 2012.01.24. 02:24:32

Professional pictures of the event, these are probably copyrighted, so please click over if you want to see them: Gallery 1 Gallery 2 Gallery 3 Gallery 4 (by clicking on the picture in the middle) The following few pictures about the “Peacewalk f...

Trackback: A kormány melletti tüntetés tanulságai 2012.01.22. 11:06:36

 Most az a veszély fenyeget, hogy a balliberális oldal csalódik, letörik. Illetve emiatt elkezdi viccelődéssel, cikizéssel elütni a dolgot, szervezés, aktivizálódás, cselekvés helyett. Nem magyarázni, nem cikizni, nem kritizálni kell, nem ...

Trackback: Czike László: Rendszerváltó szabadkőművesek (2. rész) 2012.01.22. 07:44:48

  Kovács Dávid a Jobbik egyik alapítója, első elnöke (2003 – 2006) , majd alelnöke. 2008. március 10-én kilépett a pártból. Óraadó a Károli Gáspár Református Egyetemen. 2008. március 10-én a párt ...

Trackback: Bayer, Weöres & a szeretet 2012.01.22. 02:06:05

Bayer Zsolt: A szeretet az mindig erősebb lesz, mint a gyűlölet. Weöres Sándor: Mikor a szépet megismerik, felbukkan a rút is; mikor a jót megismerik, felbukkan a rossz is. Rendben, Weöres műfordításban. Ezen a napon huszonhárom éve, hogy meghalt.

Trackback: Hány jó nő volt a Fidesz tüntetésén? 2012.01.22. 00:27:29

Zero, a Vastagbőr bloggere sokak érzetét kifejezhette mikroblogján:„Elképesztő, szomorú és félelmetes, hogy tényleg van ennyi ember, aki beszopta ezt a spekulánsok-szabadságharc-gonoszEU-gonoszIMF kormányzati maszlagot, és baszdki emellett még az...

Trackback: Na, akkor hányan is voltak? 2012.01.22. 00:09:52

Tüntetés a kormány mellett: eltérő források, eltérő számok. Bencsik András, Magyar Demokrata: Egymillióan vesznek részt a megmozduláson. Belügyminisztérium: Az eseményen közel négyszázezren vettek részt. dpa, német hírügynökség: Százezren masíroztak O...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.21. 23:44:43

meg kell, hogy mondjam, hogy szimpatikus ez a széles gábor, a videón látszik, hogy van intellektusa, a képeken mindig csak buta bolseviknak néz ki.
ezért már érthető, látszólag miért szállt szembe fajtájával, és állt orbán mellé.
de ez a szembenállás a régi komcsi nómenklatúrával csak látszólagos, a kapcsolatok megmaradtak, most nem kádárt, hanem orbánt imádja széles. nem imádja, jó, de nagyon jóba vannak és nagyon szimpatizálnak.
kissádám és a többi liberálbolsevik vádja, hogy nagyon szeretne miniszer lenni, ezért kepeszt, nevetséges, bármikor az lehetne, ha akarna, érzésem szerin

agent_x 2012.01.21. 23:52:06

Egy dolog biztos: a baloldali agymosottaknál a jobboldali agymosottak többen vannak.

vitéz g.e. 2012.01.22. 00:00:47

Rossz nézni ezt a bolsevik szellemiségű "békemenetet".Mindenhol a vezér képe,kikiáltva a nép ellenségei,és még sorolhatnám.......

holdlátó 2012.01.22. 00:09:41

@vitéz g.e.: bezzeg az opera előtt.... :)

SuperBrain 2012.01.22. 00:10:05

A túlélésnek, megmenekülésünknek egyetlen útja maradt immár: a totális és általános össztársadalmi ellenállás, az állampolgári engedetlenség fegyverének bevetése a kormányzati terrorizmussal és despotizmussal szemben. Bármennyire is tiszteletreméltó és becsülendő emberi és hazafiúi szándékok motiválják is a szervezőket, ki kell jelentenünk a tisztánlátás végett, hogy vonulós békemenetekkel és félpályás útlezárásokkal nem megyünk az égvilágon semmire. Az esemény után szépen hazamegy mindenki, az állami show-műsor pedig folytatódik tovább addig, ameddig valamennyien bele nem döglünk. A tervezett rendszámtáblacsere kapcsán az egyetlen járható, eredményes, s egyben erőszakmentes út: ne hagyja egyetlen autós sem lecserélni a jelenlegi hatósági azonosítóját, és ne fizessen semmit a politikus és mérvadó nemzetközi szakértők néven eufemizált útonálló rablóbagázsnak! Ha mindez – a fentebb említett 3 millió járművet figyelembe véve – csak több százezer érintett részvételével megtörténik, megbénul az egész rendszer, és a kormány meghátrálásra kényszerül. Az ideális és üdvös megoldás természetesen az volna, ha minden egyes sarcra ítéltetett autós csatlakozna egy ilyen országos állampolgári engedetlenségi mozgalomhoz. Most már ugyanis nincs hová hátrálnunk, a falhoz állítottak minket. Ébresztő, Magyarország!

komment1 2012.01.22. 00:11:35

Hát ez iszonyú égő.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.22. 00:14:52

Akárhogy nézem, minden táblára ugyanaz van írva: "Hülye vagyok! Segítsetek!" :-))

Hülye vagyok 2012.01.22. 00:15:14

Jó sok a ráérő nyugdíjas.
Ha ingyen buszokkal hozták fel őket, mondjuk 200.000-et, az összesen hány száz millió forint - és kinek a pénzéből?

Virág et. 2012.01.22. 00:16:52

@Kettes: Nekem a kedvencem: "Orbán = Secure Pension". :)

vitéz g.e. 2012.01.22. 00:25:34

@Kettes: :D Az emberek csak agyuk 10%-át használják. A maradék 90%-ot Orbán Viktor használja helyettünk!
Nekem valahogy ez jut eszembe a képekről.......

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.22. 00:27:33

@Virág et.: A külföldi feliratok nyelvileg elég igényesek voltak. Látszik, hogy az elmúlt másfél évben rengeteget fejlődött a vidéki magyarság idegennyelv-tudása. ;-) Rengeteg kultúrnyelven le tudjuk már írni, hogy "Hülye vagyok! Segítsetek!"

Virág et. 2012.01.22. 00:32:13

@Kettes: Javíthatatlan optimistaként hiszek az emberekben, ezért meggyőződésem, hogy a többség pénzt vagy legalább egy jó vacsorát kapott a performanszért és nem szándékosan csinált hülyét magából.

A nap legnagyobb seggnyalója díjat viszont nem a MH-stáb kapja, hanem a BM sajtóosztálya. Az tényleg be kell keretezni és eltenni az utókornak.

capacete 2012.01.22. 00:33:49

Megfigyelések:

1. Az összes általam látott képen megdöbbentően sok 50 fölötti arc van, úgy tűnik, hogy a "menetelők" többsége az idősebb generációhoz tartozik.

2. Hihetetlenül jól szervezett volt az egész: buszok hordták a résztvevőket az országon belülről és túlról, csak a Lungo Drom 500 embert hozott, előkerült elemózsia, fáklya stb. Vajon mennyibe került és ki finanszírozta?

3. Úgy tűnik, hogy ezt az egészet tudatosan a külföld irányába címezték. A táblák jelentős részén nyelvhelyességi szempontból kifogástalan idegen nyelvű feliratok voltak (az Operánál látszott az amatörizmus, ott kirívó farkashibák sorakoztak), gyaníthatóan központi tervezés eredménye.

4. Lehet-e ezt még fokozni? Össze tudnak-e szedni március 15-én mondjuk kétszer ennyi embert, vagy ott megelégednek azzal, hogy az ellenzékieket nem hagyják tüntetni?

Bell & Sebastian 2012.01.22. 00:45:38

Goldman Sachs

... feels that good leadership is built on teamwork and change and grounded in integrity and fairness. A leader must have a clear vision and the communication skills needed to execute.
(the first from the nine points of the rule)

That's right.

Steppenwolf 2012.01.22. 00:48:16

@capacete: Jók ezek a paranoid összeesküvés-elméletek. :)
Én csak azt tudom mondani, hogy nemrég beszéltem telefonon a szüleimmel, ők is fenn voltak pesti rokonlátogatással egybekötve, és senki nem finanszírozta nekik az üzemanyagköltséget.

Az viszont érdekes, hogy az nem zavart, hogy az operás tüntetésre ugyanúgy vidékről szervezetten is mentek fel Pestre.

capacete 2012.01.22. 00:52:03

@Steppenwolf:

Mi a paranoid: Hogy buszokkal hozták az embereket? (Talán nem?)
Hogy csak a Lungo Drom 500 embert hozott, akik hirtelen lebírhatatlan vágyat éreztek arra, hogy a kormány mellett meneteljenek?
Hogy hirtelen tömegek tanultak meg különböző idegen nyelveket, ami eddig soha nem volt jellemző?
Hogy a semmiből több ezer fáklya került elő?

Én készségesen elhiszem, hogy sokan önként csatlakoztak, de úgy tűnik, hogy a szervezők azért nem bízták a véletlenre a dolgot...

Viktus 2012.01.22. 00:55:07

Nem olcsó mulatság lehetett ezt a sok agyhalott népet összeszedni-felutaztatni ... Széles mire pályázik?

Steppenwolf 2012.01.22. 00:58:53

@capacete:
Melyik nagyobb tüntetésre nem utaznak különbuszokkal emberek?

Miért ne érezhette a Lungo Drom tagságának egy része, hogy ott a helyük?

És miért ne lehetne - képeket elnézve - minden száz emberből legalább egy, aki beszél angolul és angol nyelvű táblával is demonstrál? Kapaszkodj meg, még olasz, lengyel és litván nyelvű táblák is voltak ahogy láttam.

A fáklyákkal valaki valóban nagylelkű volt...

Bell & Sebastian 2012.01.22. 01:03:07

A fáklyákat a Dynamit Nobel küldte Kertésszel.

Viktus 2012.01.22. 01:04:06

@Steppenwolf:

Jah a tojást meg a nyuszi hozza húsvétkor ...

capacete 2012.01.22. 01:05:37

@Steppenwolf: Ha te mondod, akkor elhiszem, hogy a világ minden táján az emberek spontán a helyi pártirodához tódulnak és követelik, hogy szervezzenek nekik külön buszokat, amire valahogy még egy kis kedvezmény is jut ösztönzőnek. Biztos így volt az Operánál is.

Én egyébként nem angol nyelvű táblákról írtam, hanem idegen nyelvű táblákról. Pont ez az érdekes, hogy nem nagyon láttam amatőr, hibásan megfogalmazott táblát, ami más tüntetéseken dominál. De biztos ez is a véletlen műve, vagy a magyarok - legalábbis a fideszes magyarok - hirtelen sokat fejlődtek (ez persze abszolút hihető, hiszen az elmúlt két évben nem volt nagy tüntetés, ezt az időt valószínűleg arra használták, hogy nyelvkönyveket bújjanak).

Ezek szerint akkor csak a fáklyát készítették elő, minden más abszolút spontán jött...

Bell & Sebastian 2012.01.22. 01:06:53

@Viktus: Volt utána edénybemutató is, hogy ne irigyeld mán annyira.

capacete 2012.01.22. 01:07:59

@Steppenwolf: A cigányság egyébként közismert arról, hogy tömegesen utazik fel vidékről politikai tüntetéseken részt venni, biztos vagyok benne, hogy a kormány szociálpolitikája olyan hatást gyakorolt rájuk, hogy hiába is tartották volna vissza őket, egyszerűen muszáj volt szolidaritásukat kifejezni a kormánnyal...

Bell & Sebastian 2012.01.22. 01:09:18

@capacete: A Facebookon szervezte a Goldman Sachs, ha már úgyis az övé az a spiontanya.

Steppenwolf 2012.01.22. 01:11:20

@capacete: "Biztos így volt az Operánál is."
Azt konkrétan tudom, hogy itt Pécsett már azt hittem, nem létezik SZDSZ, de kiderült, hogy annyira még igen, hogy egy buszt elindított 2-án az Operához tüntetőkkel. :)

Tudod, mit? Ha ettől megnyugszol és jól érzed magad, akkor nyilván a sokszor gyerekrajzhoz hasonlító ezerféle írással megírt idegen nyelvű táblákat a Fidesz emberei osztották ki a népnek az aluljárókban. :)

capacete 2012.01.22. 01:15:10

@Steppenwolf: Nem, engem tökéletesen meggyőzött logikus és koherens érvelésed. Most már tudom, hogy ez így van a világon mindenhol, a vidéki pártirodák mindenhol tudnak kedvezményes buszt szervezni és ez pártállástól függetlenül így van. Ez a tüntetés is teljesen spontán volt...

(Bár azt még mindig nem értem, hogy miért az idősebbek domináltak, csak nem a fiatalkorukban megszeretett május 1-i felvonulások jutottak eszükbe :)

Steppenwolf 2012.01.22. 01:15:40

@capacete: Azok a cigányok, akiket mutattak és akiket megkérdeztek, valószínű nem a 4 általánost végzett fémgyűjtők közül valók voltak, ha te a cigányságot kizárólag velük azonosítod.

Bell & Sebastian 2012.01.22. 01:15:57

Goldman Sucks

Se házát, se mezejét, se másfélék tüntetését meg ne kívánd!

Steppenwolf 2012.01.22. 01:17:00

@capacete: Ki mondta azt, hogy spontán volt? :)
Tudtommal 10 napja szervezték.

capacete 2012.01.22. 01:23:53

@Steppenwolf: Igen, nekem is intellektueleknek tűntek. Köszönöm, hogy leleplezted előítéleteimet, valóban, soha eszembe se jutna, hogy a romák bármilyen végzettségűek lehetnének, vagy hogy a színesfém-kereskedelmen kívül más szakmát űznének (esetleg lomiznak).
Azt pedig jó tudni, hogy a cigány értelmiség a kormány mellett áll, valószínűleg az európai roma-stratégia kidolgozása győzte meg őket...

capacete 2012.01.22. 01:24:30

@Steppenwolf: Igen, de csak fáklyákat készítettek elő, minden más spontán jött...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.22. 01:42:44

@Steppenwolf: Ne szabadkozz. Mi rossz van abban, hogy a Fidesz állami pénzből megszervezi a civilek szimpátiatüntetését Orbán mellett? Mindenki ezt csinálja. Kérdezd csak meg Oroján Sanyit.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2012.01.22. 01:44:49

@SuperBrain:

"a totális és általános össztársadalmi ellenállás, az állampolgári engedetlenség fegyverének bevetése a kormányzati terrorizmussal és despotizmussal szemben"

melyik társadalomra gondoltál?

te szerencsétlen :)

Viktus 2012.01.22. 02:16:33

@capacete:

A felvonulókat vezető Pataky Attila egy fehér lepelt viselt, rajta egy rószaszín szívvel, illetve egy felirattal, amelyen az állt: "A kétségből az egységbe". Az énekes az [origo]-nak azt mondta: "szakrális jelentősége van a békemenetnek". Szerinte a felvonulók a szeretet jegyében a nemzet egységéért mennek, és hozzátette: "az embereknek és az égnek mutatjuk fel a szeretetet, mert mi a fény gyermekei vagyunk, és feladatunk a Kárpát-medence szívcsakrájának őrzése". Az [origo] kérdésére, hogy ez mit jelent, azt mondta: mindenki nézzen utána az interneten.

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2012.01.22. 04:10:00

@agent_x: akartam valamit írni a ..-dal kapcsolatban, de inkább ittam még egy sört.

krakkói vonat 2012.01.22. 04:19:18

:)) Nem kell a duma, az "ún." ballibik kurvára pofára estek! És ez jó. Már előre kacagok, amikor olvasom, hogy a Patás megint kivitte az utcára az embereket (mivel a millások nyolcad annyi embert se tudnak megmozgatni az egész szánalmas ellenzékkel együtt.../hosszú, hangos, sírva röhögés/ Kedves "demokraták" (DK, LMP, SZDSZ, MSZP, Pityinger, Dóri, és valahány név a naptárba), OV EP-beszéde után a mai nap ideje felvennetek a szopóálarcot. "Európa segítsss!!!" :D:D

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.01.22. 06:31:12

1) A történeti hűség kedvéért:

Itt az eredeti felhívás, amiben meghirdették a békemenetet: www.demokrata.hu/cikk/bekemenet_magyarorszagert/

Ebben szó sincs kormánypárti tüntetésről, ebben Magyarország szuverenitása és a bennünket érő igazságtalanságok, méltánytalan- és méltatlanságok a vezérmotívumok.

Tehát, ezt a kormánypárti tüntetés-dumát nyugodtan be lehet fejezni (a magyarellenes, az ellenzéki és a kormánybérenc sajtónak egyaránt), mert a meneten résztvevők meghatározó többsége (nyilván) nem "kormánypárti tüntetésre" ment, hanem (vonulásával) a felhívásban megfogalmazottakkal fejezte ki egyetértését. (Egy kormánypárti tüntetésre, szerintem, tizedennyi embert sem lehetett volna összetrombitálni-összegerebjézni.)

2) Nézze meg jól minden "fanyalgó" ezeket az arcokat, mert (ha nem ismerné őket) ők a magyarok! Ők azok, akik nem voltak képvisel(tet)ve a dóricicás-nemteccikarenceres-vaccapaör-vidijón, ők azok, akiknek a véleménye nem számít és ők azok, akik ezer éve a hátukon viszik ezt az országot. Ők azok, akiknek képviseletében Széchenyi így beszél: „Mi magyarok férfiúi határozottsággal elszántuk magunkat arra, hogy nemzetünket zsibbasztó bilincsei közül mindenáron vagy kiszabadítjuk, vagy virágtalan létünket csatatéren vagy akárhol veszni hagyjuk. És akkor jaj nektek és a Hazának! Habár győztesek lesztek is – mit soha nem hiszünk – még estünkben is halálos fogással ragaszkodván hozzátok, velünk együtt fogtok dűlni a számunkra Tiáltalatok nyitott sírgödörbe. S akkor kénye szerint dúlhatja majd a hont a soha nem látott kaján irigység.” Ők a nemzet! Csakszólok.

ü
bbjnick

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 07:46:34

@Kettes: te rendkívül primitív vagy, már régóta kiszúrtam
persze ezért nem is ég a pofád

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 07:47:59

@Virág et.: miből gondolod, hogy csak az ún jobboldali tüntetéseken vannak fizetett statiszták?
nem vagy te egy kicsit elfogult?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 07:53:41

@Viktus: miniszterségre biztos....

arra pályázik, hogy megmutassa ország-világnak, hogy vannak akik kiállnak vitorviktor mellett.
sajnos ez a tüntetés, hála a kommunisták jó kapcsolatrendszerének, nem kerül a külföldi médiumok ingerküszöbe felé.

az igaz, hogy a CIA és a KGB összejátszott már egy idő után? tekintve a mai helyzetet (USA-mSzp, szdsz), és hogy a mi nagy íróink, és politikus gyerekeink 90 előtt mindig nyugat-berlinbe mentek nyaralgatni, ez szerintem nagyon valószínű

tevevanegypupu 2012.01.22. 08:03:30

Szoval ugy tunik a videk es Budapest nagyobb resze tobben vannak. Nem is beszelve a hataron tuli magyarokrol. Kertesz Akosnak es Bartus Laszlonak ossze kell szedni az energiait, amit eddig irtak nem eleg.Lipotvaros vezesd a harcot.(:

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.01.22. 08:03:52

remélem ezt a kínai patkányt kinyírják a vincék

Manyi Béci 2012.01.22. 08:13:52

Hol maradtak a humoros jelzős szerkezetek, Tóni úr?:)
Mi ez a szikárság?

biobender 2012.01.22. 08:15:56

Orvendjunk egyutt, hogy a nep ilyen batran kiallt az allamcsod mellett. Majd jol megmutatjuk a hayatlo nyugatnak, hogy hogyan lehet szetrohasztani egy orszagot primitiv hulyekkel.

Ez szamukra is veszelyes am, halalra fogjak rohogni magukat.

bierkamp 2012.01.22. 08:17:04

BÉRSZAVAZÓ, BÉRTÜNTETŐK. SzékelyRománok Takarodjatok haza. Igaz 20 ezer Forit állampolgárságért SZAVAZTOK...00 Ft ért buszjárattal még tüntettek is. ROhadék Határon túli magyarul röfögő Románok AZ ANYÁTOKAT IS ELADNÁTOK 3000 FT ért. TAKARODJATOK HAZA ROMÁNIÁBA. Nekünk ne szavazzatok meg semmilyen kis NEMZETI SZAROS FELCSÚTI HAZUG SUTTYÓT !!!!!-és bandáját.

tevevanegypupu 2012.01.22. 08:17:33

@bbjnick:

Ez ugy igaz. Kulonben akik reszt vettek ezen a bekemeneten - az ismeroseim kozott is - sokan elegedetlenek es mergesek Orbanekra, ugy latjak sok mindent elszurtak, rosszul kommunikaltak es reszben ennek is koszonheto, hogy zsarolhato helyzetbe kerultunk. Nem azert mert rossz intezkedeseket hoztak, hiszen a teljes valtoztatas miatt (is) szavaztunk a fideszre. De a tulsagosan gyors intezkedesek amik egy resze atgondolatlan volt artott egy eleg szeles retegnek. Viszont meg mindig van majdnem ket ev arra, hogy korrigaljanak es remelhetoleg a kovetkezo valasztast is megnyerik ugy, hogy donto szavuk legyen. A bizalom megmaradt irantuk es a kiabrandultseg es tokeletes bizalomvesztes, harag is megmaradt a 12 evig kormanyzo balf..oldal irant. Es azt a hazugsagaradatot, Magyarorszag bemocskolasat, az igazsagtalan vadaskodast, a hatalomvesztes miatti barmilyen aljassagra kepes liberalis ertelmisegiek szanalmas, a nemzetkozi sajtoban a testverek altal gerjesztett gyulolkodest soha nem felejtjuk el. Azt sem, ahogy Coh-Bendit, Heller Agnes es a tobbiek hogy szidkozodtak "Europaban" egy reszeg hazmester es vicehazmester stilusaban.

bierkamp 2012.01.22. 08:18:33

ROHADÉK FIDESZ BANDITÁK CSAK CSÓRÓ BÉRTÜNTETŐKET TUDTOK ÖSSZESZEDNI..ÉS BÉRSZAVAZÓKAT...PÉNZÉRT HATALMAT SZIMULÁLNI. ????????
MÁR EGYHARMADOTOK SINCSEN SZEMETEK !!!

bierkamp 2012.01.22. 08:21:33

NAGYON ÉDIK VOLTAK A CIGÁNYOK AMIKOR LESZÁLLTAK A BUSZRÓL ÉS ÁRPÁDSÁVOS ZÁSZLÓT KAPTAK A KEZÜKBE:)))))) heheheh

bierkamp 2012.01.22. 08:23:29

A Rohadék bértüntetők a Kossuth Téren mit énekeltek??????? A Székely Himnuszt....Vazze magyar vagyok ..van nekünk saját himnuszunk, miért kell a Román szőrőstalpu magyarul röfögök Himnuszát énekelni????????

bierkamp 2012.01.22. 08:26:54

Ott álltak a Hősök terén a buszok és a határon túli ROHADÉKOK ,( PÉNZÉRT) SZÁLLTAK LE BÉRTÜNTETNI!!!!!!!!!!!!!!!
BÉRTÜNTETŐKRE VAN PÉNZ ROHADT SZAR NEMZETI FIDESZ BANDA???

bierkamp 2012.01.22. 08:29:03

A harácsoló SZÉLES GÁBOR finanszírozta a fáklyákat, a buszokat , ahelyett hogy a SZEGÉNYEKNEK ADTA VOLNA A LOPOTT PÉNZÉT

bierkamp 2012.01.22. 08:30:07

a Határon túliaknak a személyenkénti 3000 ft -ot A Szar FIDESZ BANDITÁK ADTÁK !!!!!!!

bierkamp 2012.01.22. 08:31:19

A Cigányok KAPTAK PÉNZT HOGY TÜNTESSENEK:)))) HEHEHE
Határon túliak és a cigányok az anyjukat is megölnék egy kis pénzért....hátmég az Orbán seggét is kinyalják....

VI. Béla 2012.01.22. 08:32:11

@Kettes:

Ez inkább a te hozzászólásaid tömörített foglalata.

dr. Ellentüntető 2012.01.22. 08:33:33

Én nem mondok egyebet, csak idézem Orbán vezért:

"Ennek az országnak a sorsát csak egy polgári középerőkből álló kormány tudja megnyugtatóan rendezni. Olyan polgári liberális kormány, amely... nem enged sem egy jobb-, sem egy baloldali etatista gazdaságpolitika csábításának. Csak egy ilyen liberális kormány látszik alkalmasnak arra, hogy megértesse a polgárokkal, hogy a privatizáció lehetőség, hogy meggyőzze őket arról, hogy minden olyannyira várt intézkedés - legyen szó nyugdíjról, gyedről, családi pótlékról, munkanélküli-segélyről - csak akkor lehetséges, ha előteremtjük hozzá a szükséges pénzt. Márpedig pénz csak piacgazdaságban terem, pénz és piac pedig nincs a pénzforgatáshoz értő vállalkozók, tőkések nélkül... Hangulatkeltés folyik a bankárok, a bankok, a pénztőke és a nemzetközi pénzügyi intézmények ellen..."

"Nem azért dolgozott-e az elmúlt nyolc évben a társadalom, hogy soha többé ne legyen olyan kormányfője Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti: rajta kívül nincs más alternatíva. Aki ezt állítja, az nem kormányozni, hanem uralkodni akar."

bierkamp 2012.01.22. 08:34:39

Tegnap este meg is írtam angolul a levelet Az Eu ba és az IMF hez is, hogy NE ADJANAK NEKÜNK EGY VASAT SE, MERT ORBÁN CINIKUSAN AZT HÍRESZTELI, ( ha még nem jutott volna el hozzájuk)HOGY AZ IMF pénzt AKAR RÁNK "TUKMÁLNI"... hát nem ugrunk el előle..ha ennyire akarják...

Lorp 2012.01.22. 08:35:02

@Kettes: Ilyenek ezek a vidékiek. Nem is értem miért hagyjátok hogy szavazhassanak.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.22. 08:37:28

Yo! Jobbágy Feri!
Trianon Tagadó Tibi alias 3T!
Népi Jóska, Bakonyi Betyár Sanyi,
Jobbos Tibi, Táltos Bandi!
Székely deszkások, szevasztok!
Rózsadombi bányászok, szevasztok!
Meg a Széles Gábor a házban!

Magyar Hírlaposok, szevasztok!
kisvárdai lungo dromosok, szevasztok!
szívcsakrás sramlisok, szevasztok!
Felvidéki rendszámosok, szevasztok!

Magyar Nemzeti Hip-Hopot!

bierkamp 2012.01.22. 08:38:44

@krakkói vonat: látom csak Fidesz szart zabálsz....
s bérszavazó vagy....gerinctelen mint a Nemzeti Szarcsimbók, akinek a suttyó farkát rágod:)

2012.01.22. 08:39:56

Hát igen, kicsit többen voltak, mint az Operaház előtti zsidó utcabálon :)

Lorp 2012.01.22. 08:41:21

@bierkamp: Írj az összes nyugati kórháznak is hogy akinél Árpád-sávos akármit találnak azt ne lássák el! :D Tudtam hogy őrjöngés lesz, de eddig Kettes után te vagy a kedvenc nácim:).

Pelso.. 2012.01.22. 08:42:07

@bbjnick: Részben kormánypárti volt, hisz tábla: "veled vagyunk". Ugyanakkor, néhány méterrel arrébb: nem leszünk gyarmat, -hamarosan felvesszük az újabb hitelt, előtte elfogadva az EU feltételeit.
Most akkor ki kivel van? Még jó, hogy nem verekedtek össze, "ők, a nemzet".

Secnir 2012.01.22. 08:47:26

Én csak arra volnék kíváncsi, hogy a gyönyörű "Arial" fontkészlettel elkészített táblák sokaságát ki csinálta?
Mert kvázi az összes táblán ugyanaz a fontkészlet szerepel. Valószínűsíthetően egy nyomdából jöttek.
És mennyibe került?

más
"itt 13 kisebbség él velünk, békében"
hiányoltam mögüle az "Olaszliszka" táblát. De mondhatnék bármely települést.

bierkamp 2012.01.22. 08:50:06

A határon túliak seggét nyalni sport lett nálunk.
Ezt határozza meg a Dr Sport Pálunk.
A Nemzeti Banda Szart evett,
s Magyar Himnusz helyett,
Valami zagyva Székelyt énekelget.

Pénzért állampolgárok lesznek a románok,
Pénzért már nincsenek határok,
Pénzért árpádsávost visznek a cigányok,..
Pénzért eladják az anyjukat is a barmok.

A Birka nyáj elindult a békéért tüntetni,
de egyben el is kezdett reszketni,
Mert a Nép nem a bértüntetőkből áll
Csak Most kezdődik igazán a BÁL !!!!!!!!

bierkamp 2012.01.22. 08:53:32

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:
a határon túli bérszavazókkal és a cigány alamizsnás " árpádsávosokkal2 voltak többen:))) hehe
( vagy az összes az volt csak):)) hihi

tevevanegypupu 2012.01.22. 08:57:10

@Pelso..:

Miert, az Opera elott tuntetok kivel vannak? Van valami hatarozott elkepzelesuk? El tudja kepzelni, ha majd valasztasra kerul a sor, a sok onjelolt vezeto szepen megegyeznak egymassal, es koaliciot alakitva egyuttesen lepnek fel? El tudja kepzelni, hogy Gyurcsany Ferenc elfogadja mondjuk Bajnai Gordont miniszterelnoknek? Vagy Arok Kornelt esetleg Karacsony Gergelyt? Azon kivul ugyanis, hogy a bankoknak vissza kell adni a penzt, lehetoleg mindent adjunk el, hogy feltetel nelkul el kell fogadni az IMF hitelt es orbanviktor takaroggy mi az ami majd segiteni fog szerintuk? Es maga szerint?

tevevanegypupu 2012.01.22. 08:59:06

@bierkamp:

Na nezzenek oda egy naci. Kertesz Akos remelem latod?(;

bierkamp 2012.01.22. 09:01:07

Igen Birkák..Köszönjük Viktor az 400 Ft-os benzin árat...Köszönjük a sok visszamenőleges hazug törvényeket..és köszönjük a Családi kormányzást, és köszönjük az érvénytelen hazug alkotmányt,( TEGNAP BEBIZONYOSODOTT HOGY ILLEGITIM ÉRVÉNYTELEN AZ ALKOTMÁNY) köszönjük a csaló hazug választási törvényt, köszönjük a gazdagok ( AKIK A FIDESZT PÉNZELIK) zsebeinek tömését, köszönjük a csak FARHÁTOT ZABÁLÓ emberek millióit,...köszönjük, hogy a Világ előtt Hiteltelen kormányunk van....

EZEK A TÁBLÁK HIÁNYOZTAK A SEGGNYALÓ BIRKÁK KEZÉBŐL:)))))))

Apeiron (törölt) 2012.01.22. 09:01:23

.... Lévai Anikó tisztelői .....

Hát ezen beszartam a röhögéstől.

bierkamp 2012.01.22. 09:02:56

...EGY TÁBLA HIÁNYZOTT TEGNAP:
NYUGODJ ( minél előbb) BÉKÉBEN VIKTOR !!! :DDDDD

bierkamp 2012.01.22. 09:05:08

@tevevanegypupu: Náci az jó Vonás k.... muterod aki szarni készült és te estél ki belőle:)

Lorp 2012.01.22. 09:06:30

@bierkamp: Szerintem már mindenki felfogta hogy orbán köcsög, aki tüntetett köcsög, minden szar, diktatúra. Küldetés teljesítve, mehetnél vissza a vincetre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 09:06:31

@Kettes: indokolni tudsz? már múltkor is kértem, de akkor se tudtál

bierkamp 2012.01.22. 09:07:35

Aki nem akar a Nyugathoz tartozni, aki vitatja Szent István döntését, az cuccoljon össze, és a spirituális vezére (és Vona Gábor) vezetésével költözzön vissza az őshazába. ..vagy akár Székelyföldra Nem szégyen Románnak lenni...csak Ciki ha magyarul röfög:):)

bierkamp 2012.01.22. 09:10:15

Pénzért itt Röfögnek mint a varacskos disznók a Székelyföldiek..Miért nem otthon csinálják a balhét, van elég gond Romániában is:)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 09:11:12

az ellenzéki megmozdulásokhoz automatikusan járó cinikus, itt-ott gúnyos kommentárok valahogy elmaradtak.

meglepő.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 09:14:02

@Manyi Béci:

elképzelem, kk&tt (és persze az úri közönség) mit összegúnyolódott volna, ha az operához ugyanígy, busszal hozták volna fel a népeket

Lorp 2012.01.22. 09:15:17

@mavo: Azért most a nol-ra meg a hvg-re kell menni. Dehát ez már csak egy ilyen ország. Ne mond hogy őszintén meglepődtél:).

Lorp 2012.01.22. 09:18:32

@tesz-vesz: Ő nem az a kategória akinek indokolnia kéne. :)

Lábszár Ervin 2012.01.22. 09:21:04

A jó csajok ezúttal otthon maradtak.
Eztán már nem cikiskedhetek a Gyurcsány törzsközönségen :(

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 09:27:27

mondjuk az azért durva, hogy az operánál az üres utcát mutogató független magyar közmédia különkiadásban számol be a mostaniról. :)

Lorp 2012.01.22. 09:32:07

@mavo: Azért megvárnám seres, tóta, elek stb. beszámolóját is. Gondolom neked is úgy fair ha blogokat hasonlítunk össze blogokkal.

Steve the Great 2012.01.22. 09:35:00

@mavo: A tegapi napon valami egészen hihetetlen demagógia-cunami volt:
- győzedelmes BM-jelentés ("emberemlékezet óta nem volt ekkora tüntetés a kormány mellett" - ja, a régi május elsejék már smafu?), breaking news a tv-ben
- egészen szürreális transzparensek (Lévai Anikó tisztelői FTW)
- nekivadult kommentelők: "megmutattuk ballib férgek" az egyik oldalon, "fizetett, buszoztatott nyugger- és cigányhordák, valamint magyarul beszélő román férgek" a másikon

tevevanegypupu 2012.01.22. 09:36:22

@bierkamp:

Raadasul egy vegtelenul buta naci.

Pelso.. 2012.01.22. 09:38:01

@tevevanegypupu: A ki kivel van, a kissé abszurd helyzetre vonatkozott, finoman kifejezve.
Nem szoktam képzelegni, s valóban nem kell koalicióban gondolkodni, kell egy bebetonozott állampárt 20 évre, ugye.
Jelenlegi álláspont nem az, hogy elfogadjuk a feltételeket, csak jöjjön pénz, mert bedőlünk? -előtte persze nagy pofával kirúgtuk az IMF-t, átváltva a jóval drágább piaci finanszírozásra. Sokan gondolták, hogy pont a gyurcsány takaroggy old meg mindent, de csak eddig terjedt látókörük.

medve2 2012.01.22. 09:40:43

Szép volt, jó volt. Ebből Vitya jól jön ki. Most akkor kedden állapodjon meg Barrosoval, kezdődjenek meg a tárgyalások és nyugodjon le az ország. Amúgy a kemény menet a tárgyalások lesznek.

medve2 2012.01.22. 09:42:20

@Steve the Great: Hát, ekkora tömeg még engem is megdöbbentett, pedig Fidesz-szavazó vagyok. Nézd el nekünk, hogy jól esik. Elvégre az összes utcai akciótok élét ezzel elvették.

medve2 2012.01.22. 09:45:30

@mavo: Hát, nem is volt ekkora tömeg minimum 2002 óta. Ráadásul a komcsi Republikonos arra kényszerült, hogy elmondja: a kukurtyin facebook barmok tegnap égtek a Várban.

Lorp 2012.01.22. 09:48:15

@medve2: Szerintem azt nyugodtan kijelenthetjük, hogy senki nem számított ekkora tömegre. Az hogy ebből menniy volt az utaztatott ember, és mennyi ment ki önszorgalomból sosem fogjuk megtudni. Mindenesetre a lecke most fel van adva. Lehet megint játszani a szavakkal. Csendes többség, milla, stb. Már úgy várom a megmondóemberek kinyilatkoztatásait mindkét oldalról. Viccesek lesznek az biztos.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.01.22. 09:48:58

@tevevanegypupu:

Hááát, Orbánéknak lenne miről számot adni! Itt van mindjárt ez: greenfo.hu/hirek/2012/01/21/ujabb-kiallasoangyan-mellett

Most akkor, hogy is állunk ezzel a mezőgazdaság-kérdéssel?!

De! Akárhogy is állunk, az ránk tartozik! Azt nekünk kell egymással tisztázni, rendezni. Arra semmi szükség, hogy helyzetünkről mit sem tudók, kioktassanak, utasítgassanak. Arra pedig végképp (semmi szükség), hogy mindenféle hamis(ított) érvekkel és indokokkal az ellehetetlenítésünkre játszanak, helyzetünkből minél nagyobb hasznot húzni törekedjenek!

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.01.22. 09:54:26

@Pelso..:

Tisztáz(gassa) magában az ok-okozati összefüggéseket és mindjárt fény gyúl a fejében: olyan tisztán átlátszó lesz a helyzet, mint a salgótarjáni síküveg.

ü
bbjnick

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.01.22. 10:03:53

Fröcsögő ballib csürhe!!!
A budai polgárok beszélnek nyelveket generációk óta, nem gond egy felirat.
A buszokért fizetni kellett, pl. a szüleim is megtették.
Voltak fiatalok is azért, nem csak 50-es, de úgy látszik, hogy a szüleink nemzedékében legerősebb a antiballib érzelem.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.01.22. 10:04:34

@mavo:

"elképzelem, kk&tt (és persze az úri közönség) mit összegúnyolódott volna, ha az operához ugyanígy, busszal hozták volna fel a népeket" --- írod.

Az Operához azért nem busszal érkeztek a népek, mert Bp.-e belül (még ma is) elég jó tömegközlekedés van. Az a tüntetés egy helyiérdekeltségű buli volt: ha a vidéket is érdekelte volna, akkor álltak volna ott is buszok. Sajnos, Székelyudvarhelyig vagy Kaposvárig nem jár a metró: ha járna, tegnap sem láttál volna buszokat a Hősök terénél vagy az Országháznál.

ü
bbjnick

fülöpke 2012.01.22. 10:04:37

@capacete: "3. ... A táblák jelentős részén nyelvhelyességi szempontból kifogástalan idegen nyelvű feliratok voltak (az Operánál látszott az amatörizmus, ott kirívó farkashibák sorakoztak), gyaníthatóan központi tervezés eredménye."

Figyelj csak, Sherlock! Szenzációs a konspirációs teóriád! :D Ennyire fáj, hogy emitt az emberek még az angolt nyelv elleni vétkezésben is jámborabbak? :D

Fájó tény a következő: az Operához január elején nem hosszú, de tömött, jól elkülöníthető embermassza tartott egyenesen a Jókai utcából (MSZP pártszékház, ugyebár). Csupa 50 feletti személy. Türelmesen végigálltam, míg elmasíroztak. Csak a mihez tartás végett: szép piros "láthatósági" mellényt viseltek, vadonás újakat, fehér"Szeretlek, MSZP" felirattal. :D

Mindenki tudja, hogy ilyenkor van itt az ideje az ilyen mellények szüretének, a fák roskadásig telnek vele, csak érte kell nyúlni és már a miénk is. Divatos, szitanyomott darabok, "ingyér'". Cserében persze a reklámért. :D

Gondoltam, megkérdezem az egyik delikvenst, hogy: Mondja kedves, maguk szintén civileknek tetszenek lenni? :D

emberlánya 2012.01.22. 10:05:53

@krakkói vonat: Öreg! Nem a létszám számít. Ahogy néztem a felvételeket, a résztvevők együtt sem tudtak összehozni egy 100-as IQ-t.

index.indavideo.hu/video/Eljott_a_feltamadas#p_comments=1

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.01.22. 10:06:20

@mavo: Valóban ,az Operánál a Királyi tv még nálam is kiverte a biztosítékot, kénytelen voltam az ATV-n nézni a hőbörgést.

tevevanegypupu 2012.01.22. 10:23:04

@Pelso..:

Orbanek kaptak egy eszmeletlen, szinte soha nem volt lehetoseget, amit egyelore nem hasznalnak ki jol. Valtozas kell, de lehetoleg ugy, hogy az egesz orszag erdeket szolgalja, ne maradjon tul sok keseru es elegedetlen ember. Viszont - 2014-ig legalabbis ugy latszik - nemigen van mas valasztasi lehetoseg, szoval nem ellenuk kellene drukkolni (ahogy azt sokan teszik) kulfoldre szaladva jajongani (sokszor hamis allitasokkal), mert a politikai-ideologiai keveres a gazdasi kerdesekkel es helyzettel soha nem volt jo megoldas. Ez vonatkozik termeszetesen mindket oldalra. Ez a bekemenet, mar irtam, nem azert ment, mert feltetel nelkul imadjuk Orbant meg a fideszt - jo, voltak tablak amik kisse tullottek a celon - hanem csak azt bizonyitani, remeljuk hogy valamivel jobbra fordulhat a helyzet. Es hogy Orbanek is megertsek: toluk varjuk a megoldast, de ez nem azt jelenti, hogy a hatalom ami a kezukben van arra szolgal, hogy bebetonozzak magukat, hanem hogy rendbe hozzak a lehetosegekhez kepest azt, amit husz ev alatt elszurtunk.

baloo112 2012.01.22. 10:24:14

@Virág et.: nekem is ez a kedvencem.
Ennyi szerencsétlen buta ember.....

emberlánya 2012.01.22. 10:25:12

@medve2: Tévedsz. Égni mindannyian égtünk (ráadásul a világ előtt), amikor kiderült, hogy az egyébként is szánalmas köztársasági elnökünk ollóval írta a doktoriját.
Egyébként teljesen igazatok van, az EU csúnya, agresszív elnyomó, stb. Ha így gondoljátok, nem tüntetni kell, hanem be kell adni a kilépési kérelmet. Akkor itt lesz a Kánaán: végre nem lesz agrártámogatás, nem kell bajlódnunk a Strukturális és Kohéziós Alapok pénzének elköltésével és főleg nem kell elfogadni a ránk tukmált IMF hitelt. Megvagyunk mi enélkül is, olyan fejlett a gazdaságunk, hogy megélünk mi zárványként itt Európa közepén. Végiggondolta ez a sok idős ember, mit csinál, amikor majd nem csenget a postás? A katolikusoknak persze ez nem jelenthet gondot, tartanak majd néhány éves böjtöt...

fülöpke 2012.01.22. 10:30:54

@capacete: "(Bár azt még mindig nem értem, hogy miért az idősebbek domináltak, csak nem a fiatalkorukban megszeretett május 1-i felvonulások jutottak eszükbe :)"

Viccesnek találod magadat? Ehhez a megállapításhoz azért pofa kell. Neked szerencsére van, eszerint igen nagy. Ha vetted volna a fáradtságot és eljöttél volna (esetleg protestálni), nem beszélnél ekkora vadbaromságokat. Sértegetni azt máris tudsz, gratulálok. Arcátlan! Arctalan pimasz! Csőcseléknek ippeg jó vagy.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2012.01.22. 10:35:45

@Őrnagy Őrnagy: "A buszokért fizetni kellett, pl. a szüleim is megtették."

úgy tűnik, családi örökség a fideszkárosultság. mondjuk ahogy nézegettem a képeket nálatok jellemző, hogy a kölykök politikai idomítása már 10 éves kor előtt megkezdődik. jogos is! minél hamarabb, mielőtt saját gondolatai támadnak ;)

"apa, anya, gyerekek
kormánypárti szeretet"

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 10:36:13

@Lorp:

kérdés, lehet-e pártpénzből buszokkal a helyszínre szállított emberek vérőszinte tüntetésén nem gúnyolódni? lehet-e nem gúnyolódni olyan emberek résztvételén, akik szerint, ha gyurcsány 50 kilométeres körzetben felbukkan, akkor a kormány elleni demonstráció hiteltelen, de ők maguk vígan együtt masíroznak egy bályerzsóttival, meg bencsikandrissal. külön piros pont a cigányozó bályerzsóttival tüntiző lungonemfideszpénzeltdromosoknak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 10:40:26

@Őrnagy Őrnagy:

kinek mi jut. nekem a 2006-ban a tévénél békésen tüntető magyarok, neked meg az idei operaházi komcsibérenc csőcselék

baloo112 2012.01.22. 10:40:50

Még szerencse hogy nincs tandíj basszus, hála Istennek ebben is betartották a szavukat....

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 10:43:11

@fülöpke:

gondolom akkor is ugyanígy felháborodtál, amikor kk&tt teljesen véletlenül csak az idősebbeket fotózta az operaházi nyugdíjasbálon, és ment itt a kommernyugdíjasozás. nyugtass meg, hogy így volt.

tevevanegypupu 2012.01.22. 10:43:42

@bbjnick:

Ebben a mezogazdasagi kerdesben csak felig-meddig ertunk egyet.(: Kisgazdasagok feltetlenul kellene, de azt eleg nehez elkepzelni, hogy ilyen kisgazdasagok oldanak meg a mezogazdasag helyzetet. Jobb lenne inkabb valami osszehangolt es nagyobb gazdasagokkal raallni a hazai termelesre, kiegesziteskeppen pedig a babra foglalkozast igenylo termelest rabizni egyeni gazdakra - hogy szocialistasan fejezzem ki magam. Mindenesetre az orszag regi gyumolcs es zoldsegfajtainak mennyisege is es minosege is nagyon eltunt..

Kulfoldre rohangalni es raadasul hazugsagokkal, sot gyulolkodo gyalazkodasokkal nagyon nem jo politika, mivel - az EU, Amerika es Nyugat-Europa az elmult napok tukreben ezt kivaloan bizonyitotta - szinte semmit nem tudnak rolunk, es ha ezzel a semmit Magyarorszagrol nem tudassal fognak majd besorolni minket, azzal a gyalazkodok is nagyon rosszul jarnak. Ezek a nagyhangu arulok csakis itthon kepesek megkeresni a konyakra valot, nehezen hinnem, hogy ha kulfoldre tavoznanak jobb megelhetest keresni, akkor is tart karokkal fogadnak-e oket. Ha kevesebb gyulolettel es tobb intellektussal rendelkeznenek, erre mar rajohettek volna.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 10:44:19

@baloo112:

de most miért? végre láthattál egy tüntit, ami a tandíj mellett _is_ szólt. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 10:47:55

@tevevanegypupu:

még emlékszem hogy tiltakoztál akkor, amikor ugyanezt az árulkodósdit még a fidesz játszotta el ellenzékben. vagy keverlek valakivel? nehéz kérdés ...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2012.01.22. 10:52:38

@mavo: de nem cukik ahogy megjátsszák a kultúrtömeget? :)

a nácikat kiküldik az opera elé ellenzékieket verni, majd belehazudják a pofádba, hogy összeverekedtek a balliberálisok.
őket meg közpénzen felbuszoztatják, megebédeltetik, zsarukkal hermetikusan körbezárják, előre nyomtatott táblákkal ellátják.

érdemes lenne elővenni pár felvételt korábbról, a Sátán regnálásának idejéből, amikor ez a kulturált tömeg még akasztófákkal és folyamatos fütyüléssel adott kulturált hangot véleményének.

fülöpke 2012.01.22. 10:58:35

@mavo: Szövegértés? (Remélem, jól idézlek.)

Felőlem mindenki úgy érvel a maga igaza mellett, ahogy kedve tartja, azt fotóz ehhez, akit akar. A megállapítás volt kifejezetten pimasz és sértő. A tegnapi napot az emlékezetes május elsejékkel összemosni... Vicces, igaz?...

fülöpke 2012.01.22. 11:02:55

@.Pierre Bezuhov.: "érdemes lenne elővenni pár felvételt korábbról, a Sátán regnálásának idejéből, amikor ez a kulturált tömeg még akasztófákkal és folyamatos fütyüléssel adott kulturált hangot véleményének."

Lassan megsajnállak, bár nem érdemled meg. Szánalmasak vagytok. Mindig meglep, miket tudtok összefröcsögni... Tudod, rossz az, aki rosszra gondol. Ez nem ugrik be legalább ilyenkor? Vagy elszámolni százig, mielőtt idehánysz. (Amelyik szám nem megy, nyugodtan kihagyhatod.)

Dr. GGG77 2012.01.22. 11:02:58

@Viktus: Szélesnek ez a költség csepp a tengerben. Amúgy valszeg beszálltak ebbe a Lázár testvérek is pl, a Waberer/Wabard...

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2012.01.22. 11:03:21

milyen jó látni ezt a balos sikongatást. orruk előtt elvonult az orbánbukás mézesmadzagja, és nem lesz belőle semmi. szopás :)

Pelso.. 2012.01.22. 11:16:42

@tevevanegypupu: S ilyen példa nélküli lehetőség mellett a választóknak még mindig csak a várakozás s remény jutott, hogy majd talán egyszer, hát ez a vakonhívőknek elég.
Persze, a sürgős bebetonozás mellett mindenre se kapacitás, se idő nem jut.

fülöpke 2012.01.22. 11:23:56

@mavo: Figyelj csak, légyszíves, vedd már le a szemellenződet, mert látom, nagyon zavar. Ki mondta neked, hogy tegnap az akárhányszázezer békésen sétáló ember kebelbarátja egymásnak? Minden pontban teljes egyetértés, sehol egy különböző nézet. Te kevered a szezont a fazonnal. Persze, ha nem ezt tennéd, akkor nem lehetne összemosni össsze nem is illő dolgokat.
Különben miért csúsztatsz? Csak neked lehet a facebookon millás haveri köröd? Neked ők mind személyes, igaz jó barátaid?
Te nem sportoltál sohasem? Egy csapatban sem teljesen azonos gondolatú emberek kerülnek össze. Ezeken kicsit mélázz el.
Így csak örökké a homokban maszatolsz, és mindig meg leszel sértődve (természetesen ránk), mert piszkos lett a kezed. Emeld már egy kicsit (f)el a tekintetedet. Legalább egyszer próbáld meg.

fülöpke 2012.01.22. 11:33:17

@.Pierre Bezuhov.: Nem szeretném ismételni magamat. Olvasd el Mavo pajtásnak fentebb írt soraimat, és tégy velük belátásod szerint. (Gy.k.: tényleg vannak néhányan, akik finoman szólva sem kedvenceim, és nagy garral adták nevük a tegnaphoz. Ha olyan korlátokkal rendelkeznék, mint te, szegényke, akkor most én is jól megsértődve fújnám veletek a passzátszelet.) Bántva éreznéd magadat, ha azt mondanám, ők a nagyon jelentéktelen kisebbség voltak (kb. 1% és akkor nagyon jószívű voltam), azon kivételek, akik amúgy is csak a szabályt erősítik. :D
Lehet egyébként, hogy vannak köztük olyanok, akik éppen a ti embereitek...

is 2012.01.22. 11:36:52

@krakkói vonat: "mivel a millások nyolcad annyi embert se tudnak megmozgatni az egész szánalmas ellenzékkel együtt.../hosszú, hangos, sírva röhögés/ "

ezen tényleg, hogy valaki az elemi matekot ennyire nem tudja, hogy nyolcadokról írogat...

@fülöpke: az első sor, és a felirat mögé azonban beálltál. vállald fel Bayer Zsoltot meg a gyarmatos szöveget, és onnantól gilt, a többieket nem kell felvállalnod, én a másik oldalnak is ezt mondom, ha Gyurcsány vagy akárki is ott van egy tömegben, az nem érdekes, csak a fő üzenet, meg a szervezők.

fülöpke 2012.01.22. 11:37:45

@fülöpke: "Lehet egyébként, hogy vannak köztük olyanok, akik éppen a ti embereitek..."

Ostoba az, aki azt hiszi, hogy ennyi ember közt ilyen nincs. Mondjuk mindenkit meglepett a létszám. A csend, a jó arcok látványa, a mosoly az arcokon. Hogy ez nektek fáj, azt én teljesen megértem. Nem lehet könnyű állandóan perben-haragban állni a világgal.

is 2012.01.22. 11:43:54

@bbjnick: "Az a tüntetés egy helyiérdekeltségű buli volt: ha a vidéket is érdekelte volna, akkor álltak volna ott is buszok"

Pontosítsunk: Ha a civileknek is lett volna pártirodájuk, állami pénzen finanszírozva minden városban, és az ottani, állami pénzből fizetett, alkalmazott is kiküldött volna három mozgosító levelet a 10 napban egy, a civileknek is meglévő, Kubatov-listára, valamint a polgármesteri hivatal arra is odaadta volna az állami pénzből vett buszt, hogy csak a benzint kellett volna kifizetni, akkor lettek volna másodikán is buszok.

fülöpke 2012.01.22. 11:44:06

@is: Erre mondom én azt, hogy az a pár ember lehet, hogy éppen a te finnyás ízlésed kedvéért volt ott, az első sorban. Hogy mutogathass. Nehogy levedd a szemellenződet.

Ne feledd, nem mindegy, hogy többszázezer emberből akad néhányszáz, aki problémás, vagy néhányszázból tucat. Arányok.

Ami pedig az óriási különbség, az a miként. Tegnap ugyanis rokonszenv menet volt, az Operánál meg az ellenszenv tobzódása. Mecsoda különbség. Egyszer próbáld ki. ;-)

is 2012.01.22. 11:45:20

@fülöpke: "Nem lehet könnyű állandóan perben-haragban állni a világgal. "

ezt másfél év "szabadságharc" után? mi az a memóriatörlő, amit szedsz? mennyi a maximális napi adag? esetleg óránként is mehet?

is 2012.01.22. 11:48:25

@fülöpke: szóval az első sorral nem értettél egyet, de mégis kimentél, pedig nem a te üzeneted volt ott. ezt a helyzetet még elemezzük egy kicsit, mert a racionalitást már túlléptük, és valami nagyon izgalmas pszichológiai jelenségre bukkanhatunk emögött.

ha jól értem, direkt a nemzetközi imprlisták megtévesztésére lett az első sor berakva. na, nem lennék az imprlisták helyében: www.youtube.com/watch?v=-5Sh5omf7CU

fülöpke 2012.01.22. 11:52:03

@fülöpke: "(kb. 1% és akkor nagyon jószívű voltam)"

Jó lesz az 0,1 %-nak is, és a nagylelkűségemen sem esik csorba. :-)

fülöpke 2012.01.22. 11:54:23

@is: Te is az a kisember voltál az oviban, aki azt állította óvó néninek, hogy úgy kezdődőtt, hogy a másik visszaütött, nyugtass meg...

Várúr 2012.01.22. 11:54:53

@Kettes:
Nem a fidesz szervezte, nem állami pénzből, de hazudozz nyugodtan tovább. Egyetlen fidesz politikus se vett részt a megmozduláson (Budai Gyula kormánybiztos a gazdakörök igazgatójaként volt jelen). Savanyú a szőlő libbantak... Mi lenne, ha egyszer az életben belátnátok: bocs', tényleg sokan állnak a kormány mellett? Csoda lenne, de nem számítok rá. Másfél év baromi nehéz kormányzás után ennyi támogató világszerte páratlan, nemhogy Magyarországon.

fülöpke 2012.01.22. 11:56:11

@is: Nagyszerű! Jól látod. A racionalitást már réges régen túlléptük. Erre csak most jöttél rá? Igaz, jobb későn, mint soha. :D Elemezgesd nyugodtan.

szubjektiv 2012.01.22. 11:57:37

@Várúr: Nekik egy vereség lenne beismerni, hogy több százezer ember állt ki a kormány mellett. Ez van.

A II. fotósorozat nem jön be, nem található. Csak nálam van ilyen hiba?

fülöpke 2012.01.22. 12:00:45

@is: Személyekről beszéltünk, de már megint csúsztatsz (amivel nem lepsz meg). Gyarmat nem akarok lenni, megbocsáss, bár, ha ez így képzavar, de érteni fogod, mire acélozok.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 12:02:23

@fülöpke:

„Felőlem mindenki úgy érvel a maga igaza mellett, ahogy kedve tartja [...] A tegnapi napot az emlékezetes május elsejékkel összemosni”

csak én érzek apró kohézióhiányt a dumádban? :)

fülöpke 2012.01.22. 12:03:24

@Várúr: Savanyú biza'. :-) A mi kis ellenzékünk. Nem kedvesek?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 12:05:29

@Várúr:

sőt, totálisan véletlen az is, hogy a cigányokat a (a véletlen csodái, halleluja!) pont a nagyonfidesztávoli farkas flóriék buszoztatták, természetesen szigorúan nemközpénzből, a nemcigánycsürhéző bályerzsóttinak csápolni. :)

fülöpke 2012.01.22. 12:06:59

@mavo: Igazad van. Nyertél. Tényleg elfeledkeztem az ízlés/ízléstelenség tényezőről. Mindig elfeledem, hogy ez nálatok nem evidens vitaalap.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 12:07:31

@fülöpke:

a másik oldalon bezzeg elég egyetlen egy ember is, hogy hiteltelen legyen, amit csinálnak :)

Viktus 2012.01.22. 12:11:24

@tesz-vesz:

Ilyen pofás transzparenseket az államformaváltás óta nem láthatott az ember. Így legalább az új generációk is megértik milyen volt a szocializmusban élni.

Külföldön láttak már ilyesmit nemrég az észak-koreai események kapcsán ...

fülöpke 2012.01.22. 12:13:51

@mavo: Mondtam én, hogy ti is kaptatok koncot. Jó étvágyat. Nekem különben a barátaim között vannak olyanok, akik kisebbség tagjai, és nem kifejezetten az "én nótáimat fújnák", ha erről beszélgetnénk. Nem tesszük, és működik. Ilyen is van, ó, borzalom.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.22. 12:14:16

@tesz-vesz: Már a múltkor is leszartalak. Mi változott volna?

fülöpke 2012.01.22. 12:17:37

@mavo: Kóstoltál már levest jól fűszerezve és túlsózva? Az arányok sajnos nem mellékesek.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.22. 12:20:32

@Várúr: Jól van, nem a Fidesz szervezte, hanem a Jézuska szervezte az Úr kegyelméből és egyetlen Fidesz-politikus sem vett részt rajta, kivéve az arcukat a transzparensen.

Én belátom, hogy sokan állnak a kormány mellett. Nincs abban semmi szégyellni való, megmondta Oroján Sanyi is. Ha meg még pénzt is kap érte az ember, annak csak örülni lehet.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 12:31:01

@Lorp: ebben egyetértünk. neki csak ilyen tőmondatos beszólásai vannak, nem is balos, nem is nemzeti, csak az orbángyűlölet, ami életben tartja "értelmileg".
sikeres alanya, egy bulváragymosásnak. már ez is bizonyítja a képességeit, akit lehet befolyásolni így, aki lehet hipnotizálni, az akaratgyenge.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 12:33:20

@Lábszár Ervin: széles gábor akkor majd legközelebb a gyűjteményéből fizet párat az utcára, bár ezek régen voltak már utcán, de most akkor majd nosztalgiáznak legalább
mindent a közönségért

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 12:35:00

@Bell & Sebastian: állítólag már a műsorvezetők, szerkesztők némelyike is az
akkor egy milliárdos ne lenne páholytag?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 12:37:43

@tevevanegypupu: ezt még azt szdsz-ben tanultad ugye?

Vonát először értelmesnek tartotta, aztán butának, aztán rájöttem, tovább olvasva, de inkább nézve (!), hogy lebecsültem, és sokkal intelligensebb, mint gondoltam. nem kifinomult elme, de ki az manapság?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 12:40:27

@Kettes: okos kérdés!

én csak nyomokat keresek az intelligenciára, de nem találok, hiába fordítom fel a követ, újra és újra csak férgeket és meztelen csigát találok
de akkor legközelebb bottal se fogom, ígérem

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.22. 12:44:04

@Viktus: én abban egyetértek veled hogy a bázis fizetve volt, de mit csináljak vele? a többi tüntetés szerinted nem ilyen?
de ez is egy gumicsont, miért nem a lényeggel foglalkozunk? :) mit bulvárosodunk már mi is?:)

Viktus 2012.01.22. 13:06:35

@tesz-vesz:

mandiner.hu/cikk/20120122_veled_vagyunk_viktor

így megnézve itt a felvételt sok értelmes gondolat nem jelent meg ... ja és az emlegetett cigány értelmiség is egyedülálló :D

Übermayer 2012.01.22. 13:09:17

@Kettes: mi az, lebuktál a szimulálással, azért a hőbörgés?

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2012.01.22. 13:12:38

@bbjnick: „Ők a nemzet! Csakszólok.”

A nemzet pedig maga a giccs. (Ha kételkedni teccenél, csak mazsolázz egy kicsit a táblák között. Nem én publikáltam őket, hanem a jobboldali mandiner. :D )

fülöpke 2012.01.22. 13:38:32

@dr.dr. Secnir doktor: "Én csak arra volnék kíváncsi, hogy a gyönyörű "Arial" fontkészlettel elkészített táblák sokaságát ki csinálta?
Mert kvázi az összes táblán ugyanaz a fontkészlet szerepel. Valószínűsíthetően egy nyomdából jöttek.
És mennyibe került?"

Mi vagy te, Fontdoktor? :D

Hol látsz Arielt, főként mindenhol? Nem nézted inkább kórosan sokszor A kis hableányt? Vicces vagy. Tényleg.

fülöpke 2012.01.22. 13:42:20

@fülöpke: Ja, írni szerettem volna még, hogy így tipikusan egy öntelt ostoba ír. Úgy tesz, mintha igazi bennfentes lenne, de egyáltalán nem az. Valahol hallotta, hogy a Timeson innen és túl van valami "Arial" is... :D :D

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.01.22. 13:42:20

@is:

"Ha a civileknek is lett volna pártirodájuk, állami pénzen finanszírozva minden városban, és az ottani, állami pénzből fizetett, alkalmazott is kiküldött volna három mozgosító levelet a 10 napban egy, a civileknek is meglévő, Kubatov-listára, valamint a polgármesteri hivatal arra is odaadta volna az állami pénzből vett buszt, hogy csak a benzint kellett volna kifizetni, akkor lettek volna másodikán is buszok." --- írja.

Én ezt sem megcáfolni, sem megerősíteni nem tudom:-) De, ha tegyük fel, valóban csak ezen múlt (mármint a pártirodai háttéren), akkor valamit nem értek! Nekem húsz éves kapcsolatom van a Fidesszel, a KDNP-vel, a Magyar Út Körökkel, a Polgári Körökkel, a KÉSZ-szel és a (sa)többiekkel (igaz, ez sohasem politikai jellegű volt, hanem, mondjuk úgy, szakmai és a pártok esetében soha sem állandó, hanem eseti). Szoktam is kapni mindenféle emileket, olykor leveleket is. Hogy lehet az (hogyha ez úgy működik, ahogy feltételezed), hogy éppen olyan típusú értesítés vagy felhívás nem esett még be hozzám, hogy "gyere tüntetni, ingyen felviszünk busszal a tüntire, ennyi-annyi napidíjat, ilyen-olyan ajándékot kapsz, megetetünk, megitatunk, mellédfekszünk, miegymás!"? Mert nem esett!

ü
bbjnick

fülöpke 2012.01.22. 13:48:15

@fülöpke: Igaz is, már mondani akartam, hogy a világ összes, Wordben begépelt gondolatát ugyanabban a nyomdában printelhetik. Tuttifix! Mindenhol csak Times, vagy Arial, esetleg Verdana. Skandallum!

...és a sok-sok kézzel megírt az meg mind Arial Script, igaz-e barátom, természetesen egyazon nyomdából? :-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.01.22. 13:59:21

@kesztió:

"A nemzet pedig maga a giccs." --- írod.

Jó, ez egy állítás. És akkor mi van?

Esetleg bontsuk ki a kérdést? Igény(e)led?

ü
bbjnick

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2012.01.22. 14:13:55

@bbjnick: kedves bbjnick,

te írtál ugye valami olyasmit, hogy az, amit a képeken látunk, maga a nemzet.

Nos, én a képeken magát a nagybetűs Giccset látom. És gondolom, ezzel nem vagyok egyedül.

Ezek után tényleg olyan meredeknek érzed azt a következtetést, hogy ezek szerint a nemzet maga a giccs?

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2012.01.22. 14:45:10

valaki legyen oly jó és informáljon kérem:

van itt a posztban olyan fotó amin a LITVÁNOK is ott voltak a lengyelek mellett

természetesen KÖSZÖNÖM A LITVÁN TÁMOGATÁST

de van valami különösebb oka (mely előttem rejtett) melyből kifolyólag ők is demonstartíve jelen vannak?

netalántán a lengyel-magyar perszonálunióban a litvánok is társutasok voltak?

capacete 2012.01.22. 14:47:48

@fülöpke: Ejnye-bejnye, egyelőre még szeretett pártod nem szüntette meg a szólásszabadságot, "csak" a törvényi kereteket vezette be hozzá.
Örülj inkább, hogy visszajöttek azok az idők, amiket szüleid úgy szerettek fiatalkorukban: kormánypárti tüntetések, békemenet (békekölcsönt nem lehetett jegyezni?), nemzeti ünnepen az ellenzék nem tüntethet (remélem azért börtönbe még nem csukják őket). Ha így megy tovább, akkor persze majd lesz kötelező április 25-i felvonulás (az Alaptörvény ünnepe), amin szüleid majd éppoly lelkesen éltetik népünk dicső vezérét, ahogy annak idején Kádárt.
A kör bezárul...

fülöpke 2012.01.22. 14:56:10

@capacete: Miért foglalkozol vajh' te ennyit a szüleimmel? Eszerint neked nem voltak, te szegény! (Különben kicsit csak sikerülne tisztelni a másét is...)

"A kör bezárul..." Eszerint máris visszabújtattak a muszájdzsekidbe. Máris? :-(

capacete 2012.01.22. 15:21:04

@fülöpke: Hidd el, megértelek. 8 évig vártátok a csodát, Viktor második eljövetelét, amikor minden egycsapásra jóra fordul és az ország másnapra felvirágzik, lesz pénz dögivel, mert akkor nincs pénz, ha valaki ellopja (copyright by Orbán Viktor), 2 hét alatt teljessé válik a közbiztonság és a svájci gazdasági menekülteket cinikus vigyorral rugdossuk ki az országhatárról.

Ehelyett lett egy gazdasági miniszter, aki láthatóan nem százas, Plagi bá, az államfő, unortodox módszerekkel közelítünk az államcsőd felé és a világon csak az nem törli belénk a lábát, aki épp szintén a teljes összeomlás szélén van.

Nyilvánvaló, hogy zuhan a morál, még jó, hogy a pártirodák szerveznek egy civil tüntetést a kormány támogatására határon innen és túl. Meg is volt a nagy nyuggertalálkozó, visszajött kicsit a hősi ellenzéki idők hangulata és akkor mivel találod magad szembe a neten? Ahelyett, hogy a mocskos ballibek fülüket-farkukat behúzva szűkölnének a fülkeforradalom apoteózisát tapasztalva, többen pikírt megjegyzéseket tesznek...
Hát milyen emberek az ilyenek! Hidd el, megértelek...

Steve the Great 2012.01.22. 15:55:32

@medve2:
Ezt a T/2 ("összes utcai akciótok") érvelést hanyagolhatnád, nem igazán elegáns, meg a valósághoz sincs sok köze.
Amúgy a hírkommentálós részen én is leírtam, hogy az egyik (egyetlen?) tanulsága a délutánnak, hogy az ellenzék nyugodtan kidobhatja a kukába az "Orbánt leváltja az utca" érvet. Így az öröm jogos és megérdemelt, de ettől ami fasság, azt hadd tartsam már fasságnak.

fülöpke 2012.01.22. 15:55:40

@capacete: Márcsak így mennek itt a dolgok. Hidd el, én tudlak téged a helyiértékeden kezelni (kisebbség), te nem tudsz engem (többség). Néhányan pikírt megjegyzéseket tesznek, mi meg kacagunk. Furcsa dolog ez a demokrácia, igaz? Puszi neked is. ;-)

capacete 2012.01.22. 16:04:50

@fülöpke: Érdekes, a kacagásod feltűnően hasonlít a vicsorgásra. Ezen lehet, hogy még dolgoznod kellene egy kicsit. :)

fülöpke 2012.01.22. 16:30:25

@capacete: Úgy véled? A felmenőiddel mintha nem én foglalkoztam volna oly kimerítő részletességgel... és még csak vissza se vágtam, ki érti ezt?... (Gyakorlás? Az mindenkire ráfér. Önmérséklet, hallottál már róla?) :D Ez a fűrészpor fűrészelés bármivel kecsegtet még bennünket, szerinted? Ugye, hogy nem. Remélem, kivételesen egyetértesz. :-)

Pelso.. 2012.01.22. 16:55:11

@bbjnick: Legalább az okra világítson rá, hogy megvilágosodhassak, mint azok ott sokan, tegnap.
A kormányzati politikával történő egyetértést hagyjuk, az az alap:)

Lorp 2012.01.22. 17:17:35

@mavo: Nézd ebben az országban soha nem lesz olyan tüntetés amit a másik oldal elismerne. Nekem már az is elég hogy mostanában nem verik szét ezeket. Már ez is sokkal több mint amit pár évvel ezelőtt elmondhattunk.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2012.01.22. 17:24:21

@tesz-vesz: Te egy egyszerű lápi troll vagy. Akkor sem ismernéd fel az intelligenciát, ha akkora lenne, mint egy elefánt és a fejedre ülne.

Lorp 2012.01.22. 18:08:23

@tesz-vesz: Ilyen küldetéstudatos barmokkal nem érdemes foglalkozni. Hagyd rá hogy ő a helikopter oszt jó napot.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 19:05:11

@Lorp:

én nem igazán tudom, tüntetést hogyan kell elismerni. :) volt felvonulás? hogyne lett volna. sokan voltak? de még mennyire.

az, hogy miközben az uniót gyarmatbirodalomként szidalmazták, az általuk éltetett bácsi és emberei hitelért kunyiznak a gonosz birodalomtól? na, az egy teljesen másik kérdés. :)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 19:12:56

@fülöpke:

várok, hátha majd egyszer arra válaszolsz, amit írok. :)

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.01.22. 19:25:39

Amikor láttam a képeket, azt hittem hogy valami hírcsárdás baromság.

Ja és akinek nem tetszik hogy az EU tagja vagyunk, az húzzon vissza etelközbe. Vagy esetleg pacsizza le az oroszokkal hogy újból megszálljanak minket.
Tiszta agyrém.
Emlékszem a rendszerváltás előtti évekre.
Nálunk az ország nyugati felén bejöttek az osztrák adók.
Néha néha ki lehetett menni ausztriába, láttuk hogy kicsit másként mennek ott a dolgok.
Mindenki arra vágyott hogy mi is ODA tartozhassunk.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.01.22. 19:59:39

@kesztió:

Bátorítalak, olvasd el mégegyszer, amit írtam!

"(...) Nézze meg jól minden "fanyalgó" ezeket az arcokat, mert (ha nem ismerné őket) ők a magyarok! (...) Ők a nemzet! (...)"

Akikről beszélek és nem amiről! Azaz személyekről.

Próbálja ezt értelmezni!

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2012.01.22. 20:12:48

@Pelso..:

"Részben kormánypárti volt, hisz tábla: "veled vagyunk". Ugyanakkor, néhány méterrel arrébb: nem leszünk gyarmat, -hamarosan felvesszük az újabb hitelt, előtte elfogadva az EU feltételeit.
Most akkor ki kivel van? Még jó, hogy nem verekedtek össze, "ők, a nemzet"." --- írta.

"Tisztáz(gassa) magában az ok-okozati összefüggéseket és mindjárt fény gyúl a fejében: olyan tisztán átlátszó lesz a helyzet, mint a salgótarjáni síküveg." --- válaszoltam.

"Legalább az okra világítson rá, hogy megvilágosodhassak, mint azok ott sokan, tegnap... --- így erre maga.

Már annak az okára, hogy miért vett részt, aki részt vett ezen a meneten?

Gyanítom, hogy azért vett részt, aki részt vett, mert világos számára az összefüggés az ország jelenlegi helyzete és a magyar kormányok kényszerpályás mozgástere között.

ü
bbjnick

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.22. 20:14:57

@bbjnick:

ők a magyarok, ők a nemzet, hogyne. szeretnéd, te faszfej, szeretnéd.

w.blog.hu/2007/06/11/foglalod_a_kurvanyadat

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.01.22. 20:22:44

Ezeknek, hogy fogja Viktor bejelenteni, hogy bevállalt mindent az IMF-től? Az egy másik diadal lesz? :))
Egyébként amikor ezekkel a szlogenekkel az '50-es években felvonult a ma már nyugdíjas tagozat, akkor még a komcsik mellett tette!
Ma akkor kik is a komcsik?
Volt egy mondás, hogy komcsi kutyából nem lesz... mi is? Narancskomcsi szalonna? :)

Piacbarát 2012.01.22. 20:31:21

@Dr. Boli Ch.T: a kutya nem eszi meg a telet, te hüle doktor :D

Piacbarát 2012.01.22. 20:39:10

@Dr. Boli Ch.T: lehaltak a droidok..biztos napelemesek voltak

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2012.01.22. 21:15:17

@bbjnick: Igen, és ezek az emberek, személyek egy alapvetően giccses kontextusban ábrázoltatnak, mondhatni mellszélességgel képviselik azt a giccset, amit ez a kontextus képvisel.

Még mindig olyan távol vagyok a valóságtól?

Lorp 2012.01.22. 21:47:20

@mavo: Elismerés alatt azt értem, hogy soha nem fogja azt mondani egyik oldal sem hogy, oké nem támogatunk titeket, de megértjük hogy nektek ez miért fontos. Te vagy a legjobb példa. Először kikéred magadnak hogy itt kérem nem is gúnyolódik senki, majd gúnyolodva megkérdezed, hogy ugyan lehet ezen nem gúnyolódni? A másik oldal csak fizetett hülyékből, ostoba droidokból állhat. Ez így volt így is marad. Te biztos vagy az igazadban, én tudom hogy tévedsz:)
Nekem a politikával való kapcsolatomat maximálisan lefedi a mandineres kommentelgetés. Soha egy párt sem fog tudni rávenni, hogy utcára vonuljak. Ezért nagyon szivesen figyelem a kimért demokraták, europér véleményét a mostani tüntetésekről. A 20 ezer operaházi hős forradalmárokról, és a 100 ezer megvesztegetett droidokról szóló eszmefuttatásokat. És ilyenkor örülök hogy nem olyan demokrácia van amit ők szeretnének.

Ironfist 2012.01.23. 01:38:36

Uramatyám, Rákosi röhög a sírjában...

Azért remélem, ezek az emberek pont olyan megfizetett árulófélék, mint Vidéki, meg Enrico, és reggelente a tükörben szemközt köpik magukat, mert ha nem, akkor hatalmas gondban van az ország - már ami a híres-neves magyar észt illeti...

Pelso.. 2012.01.23. 08:33:58

@bbjnick: Nevezhetjük kényszerpályának, csakhogy kevésbé lenne mindez keserű, ha 90' óta több kevesebb sikerrel s intenzitással nem minden kormány saját és holdudvarának meggazdagodásával lett volna elfoglalva, először köz-, aztán a csatlakozás után eu-s pénzek fosztogatásával.
Tudomásul kellene venni, hogy igenis vonatkoznak ránk uniós szabályok, (az okosabbja kihasználja a lehetőséget-poziciót), az önállóság mítoszát pedig egyszer s mindenkorra el kell felejteni. Vajon, minek kell még történnie ahhoz, hogy ezt általánosan megértett s elfogadott legyen, tényleg államcsődnek?
Apró példa: a tavalyi arcoskodásnak az IMF-el, a drága piaci finanszírozás miatt ki fizeti meg az árát?
Visszatérve a demonstrációra, ha megtörténik a megállapodás, a képmutató kormány nyilván sikersztoriként harsogja majd, tehát ugyanazok az emberek mennek ünnepelni azt, a táblák felirata pedig "mégis gyarmat akarunk lenni" lesz majd?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.23. 10:08:38

@Lorp:

a megértés hiányáról papolsz, és közben egy szavamat sem érted, no igen, ennek is van egy bája. :)

hogy értsd: adott kettő darab tüntetés, amin ha akarta, gúnyolódhatott az ember, ha nem akarta, nem gúnyolódott. ehhez képest az egyik tüntetésről egy maróan gúnyolódó "tudósítás" készült, a másikról egy nagyjából semleges képriport. holott a két tüntetés a transzparenseken meg a háttérben szervezkedő pártokon túl tényleg csak az olyan vicces apróságokban különbözött (ld. az első tudósításban gúnyosan kipécézet nyugger korosztály, ami itt is mintha erős többségben lett volna, de hát a jó kommer mintájára most már van nem kigúnyolandó nyugger is), hogy az egyik pont akkor hőbörög az eu ellen, amikor az általuk éltetett kedves vezető éppen arra készül, hogy mindent feladjon, amiért mellé állnak a hívei. ja, meg hogy a "béke"menetet a magyar közírás gyűlölködőinek mintapéldányai szervezték, és a belügyminisztérium adott ki a hatalmas sikerre való tekintettel büszke közleményt. ezek kínos dolgok jobb helyen.

mondjuk a francnak magyarázok én neked bármit is ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.23. 10:09:34

@Ironfist:

nem hinném, hogy a túlnyomó többség ne jó szándékból ment volna tüntizni.

Ironfist 2012.01.23. 10:22:53

@mavo:
Mint mondtam, két eset lehetséges.
1.- Olyanok, akiket megfizetnek, hogy tönkretegyék az országot.
2.- Végtelenül ostobák, akik lehet, hogy jó szándékúak, de az IQjuk a béka segge alatt sincs.

Másrészt pedig ... tüntizni? Csüti, kajcsi, üccsi, köszcsi? LOL XD

komplikato 2012.01.23. 10:24:33

@fülöpke: OFF: Egyik táblán van valami szép talpas betűtípus, ami végre nem Times, talán Garamond? Hócipőm tele, hogy tényleg sokaknak csak Times meg Ariel létezik. Szóval örültem a szép betűknek.

komplikato 2012.01.23. 10:26:32

@Dr. Boli Ch.T: "Ezeknek, hogy fogja Viktor bejelenteni, hogy bevállalt mindent az IMF-től? Az egy másik diadal lesz?"
Miért gondolod, hogy bármi változna? Eddig is 5 percenként váltott irányt a nagy gazdasági terv, még sem ábrándult ki ez a csoport a vezérekből.

J.Ildiko 2012.01.23. 12:48:42

Nem baj, ha egy pártot sokan támogatnak, de ez, ami itt folyik maga a vallásos bálványimádás.

Emiatt van a válság Magyarországon.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.23. 13:09:13

@Ironfist:

legalább egy opciót kihagytál.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.23. 13:09:46

@J.Ildiko:

már miért lenne az miatt válság?

Ironfist 2012.01.23. 13:14:13

@mavo:
Mégis melyiket?

"már miért lenne az miatt válság?"

Talán mert minden agyhalott kedvenc Viktorja úgy kettéosztotta az országot, hogy a középkori magyar nemesség belesárgulna az irigységbe, ha látná.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.23. 17:59:19

a megosztottság már régóta megvan, és az önmagában nem okoz válságot. miért is okozna?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.23. 18:04:01

@Ironfist:

ja, igen. hogy mi maradt ki.

na, képzeld, a fideszes kemény mag pont ugyanezt gondolja az ún. ballibákról. igazuk-e van?

sokan egyszerűen szimpatizálnak a kormánnyal, és bár nem tartják helyesnek az irányt, sértőnek érzik a nyugatról érkező hol jogos, hol kevésbé jogos kritikákat.

ld. pl. nivo.blog.hu/2012/01/20/menjunk_el_a_bekemenetre

nagyjából egyetlen érvével nem értek egyet, de azt kell mondanom, ez is egy értékelhető álláspont. jó, amikor a végén már arról álmodozik, hogy matolcsy majd pont a szimpátia-tünti miatt fog leesni, hogy jobb lenne, ha venné a sátorfáját, az kicsit vicces, akár naivitásból származik, akár nem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.01.23. 18:06:18

@Viktus: egy kérdésemre se válaszoltál

Ironfist 2012.01.23. 20:56:16

@mavo:
"ballibák"

Muhaha, elég fideszes (=hazug) duma ez, aki nincs velem, az ellenem van... tudod, ki vezette be ezt a köztudatba? Rákosi. A Fidesz (=hazugok bandája) pedig egy az egyben lekoppintotta ezt a fajta kommunikációt. Mindenkiben erősítik meg folyamatosan, hogy aki nem velük van, az nem polgár, nem magyar, nem ember. Hát a kurva anyjukat, kinek képzelik magukat, hogy ezeket kisajátítják a saját oldaluknak?

"na, képzeld, a fideszes kemény mag pont ugyanezt gondolja az ún. ballibákról. igazuk-e van?"

Tojom le, nem vagyok "balliba" . És marha unalmas már folyamatosan, hogy mást se hallok jobbról, csak azt, hogy "Gyurcsótány" "libás gyerek", meg "eeemúúútnyócééév". És a nyelvtannáczulás kedvéért megjegyezném, hogy az -e kérdőszó az ige mögé kerül.

"sokan egyszerűen szimpatizálnak a kormánnyal"

Ez belefér az agyhalott kategóriába. És mint mondtam, hosszú távon ez a rosszabb, mert elkorcsosult agyúak többnyire ugyanilyeneket nemzenek, ami meg Darwint ismerve tudjuk, hová vezet... jaaa, hogy aki Fideszes (=hazug), az keresztény, és nem hisz Darwinnak? Pfff... ismét csak jó jellemzés rájuk nézve...

"sértőnek érzik a nyugatról érkező hol jogos, hol kevésbé jogos kritikákat."

Ja kérem, fáj az igazság? Erről meg nem az tehet, aki kimondja.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.23. 21:40:45

@Ironfist:

ismét meg kell állapítanom, hogy a baller trollok egy centivel sem jobbak a jobber trolloknál. nem mintha ez olyan hatalmas releváció lenne.

Ironfist 2012.01.23. 22:09:41

@mavo:
Ismét meg kell állapítanom, hogy sok a hülye, aki azt hiszi, hogy ha nem fideszes vagyok, akkor egyből... "baller" Gratulálok, ismét meg kell állapítanom, hogy ez a Rákosiék dumája volt, abba kéne hagyni az ezzel való kommunikációt!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2012.01.24. 00:24:27

@Ironfist:

oké, elvben elképzelhető, hogy van olyan, aki tőröl metszett baller droid dumákat nyom, ám mégsem baller droid, csak ezek nagyon kevesen vannak. ha te ezen kevesek közül való vagy, szerintem fáradj el a guinneshez, hátha hitelesítenek. :)

Piacbarát 2012.01.24. 01:04:04

@mavo: látom megint maradt a két opció...ez olyan fideszes álláspont, vagyis pont ezt akarják elérni, legyen két pólus azt kész...semmi más nem létezhet..

aki jobb oldalt van, az vagy fideszes vagy jobbikos, más alternatíva nincs, aki meg baloldalt, az meg mindegy..úgy is mszp-s

középen meg senki nem leledzik..és olyan sincs, aki mind ezt a hármat megveti...fura világ ez

Ironfist 2012.01.24. 08:40:03

@mavo:
Oké, elvben elképzelhető, hogy valaki tőről metszett fideszes dumát nyom, és mégsem fideszes... Sőt, gyakorlatban is. Úgy hívják, hogy Rákosista komcsi.

Egyébként meg arra még nem gondoltál, hogy valaki, aki szarik az összesre, de tud mondjuk, nem is tudom... GONDOLKODNI (tudom, fideszéknél ez nem divat, de ennyire még csak nem butult el a szekta, hogy azt higgye, más se tud olyat...), és ránéz a kormányra, akkor azt látja, amit leírtam? Nem ugye? Ami logikusan látszik a fideszkommunistákból, az nem úgy van, és ha valaki azt meri mondani, akkor mocskos "balliba", meg rohadt komcsi, meg hazaáruló, nem polgár, nem magyar, nem ember, mi? Csak gratulálni tudok, kétbiteském.

Elárulnék valamit. Nem bírom a baloldalt se. Nehéz felfogni, mi? Hogy valaki, ha nem fideszes, az esetleg nem is MSZP-s...
süti beállítások módosítása