Az IMF visszatér – Ilyen ország pedig nincs CCXCVIII.
2011. november 17. írta: TuRuL_2k2

Az IMF visszatér – Ilyen ország pedig nincs CCXCVIII.

Nemzetgazdasági Minisztérium: Magyarország fordulóponthoz érkezett

„Az elmúlt másfél évben új alapokra helyeztük a magyar gazdaságot. Ehhez föl kellett számolnunk minden régi típusú együttműködést, amely korlátozta gazdasági önállóságunkat. Ezt sikeresen megvalósítottuk, elértük, hogy a magyar gazdaság a piacról finanszírozza magát, nem függünk mások jóindulatától. Ezzel a megújulás korszaka lezárult, most a növekedés korszaka kezdődik, és ehhez minden eszközt igénybe kell vennünk.

Az elmúlt másfél évben Magyarország gazdaságát megújítottuk. A megújulás időszakában az volt a lényeg, hogy szabad kezünk legyen és a magyar érdekek szerint rendezzük be Magyarországot. Ehhez távol kellett tartanunk magunkat mindenfajta befolyástól, tehát föl kellet számolnunk azokat a régi típusú együttműködéseket, amelyek korlátozták gazdasági önállóságunkat. Így sikerült a gazdaságot saját lábra állítani, elértük, hogy a piacról finanszírozzuk magunkat, ezzel jelentősen megnőtt a mozgásterünk. Ennek eredményei ma már kézzelfoghatóak.

A munkát terhelő adók csökkentek, a nyugdíjasok megtakarításai megmenekültek a spekulánsok támadásaitól, Európában szinte egyedülálló módon csökkent az államadósság, stabilizálódott a költségvetés. Magyarország 2004-es EU csatlakozása óta először tartja 3 százalék alatt a jövő évi költségvetési deficitet. Erre a teljesítményre a 27 tagú Európai Unióban Magyarországon kívül csak hat ország lesz képes. A 2010-ben a GDP közel 82 százalékára rúgó államadósság akkori árfolyamon számolva mára 74 százalékra csökkent, a GDP 1,4%-kal nőtt 2010 azonos időszakához viszonyítva. Sikerült tehát véghezvinnünk az elmúlt másfél évben, hogy csak a magunk érdekeit érvényesítsük, másokhoz ne kelljen alkalmazkodnunk. Így ma már új együttműködéseinket új alapokról építhetjük föl a saját érdekeink érvényesítésével.

Fordulóponthoz érkeztünk. Mostantól a növekedés fokozására kell összpontosítani. És ehhez minden elérhető eszközt igénybe kell venni. A növekedéshez elsősorban a függetlenségünket kell megvédenünk. Azt, hogy Magyarországot a piacokról tudjuk finanszírozni. Ezt az eurózóna elhúzódó válsága megnehezítheti.

Ezért jó eszköz lehet számunkra egy újfajta, már a saját érdekeink szerint berendezett gazdaságunkhoz igazított együttműködés az IMF-fel, amely a régivel szemben nem csökkenti, hanem növeli pénzügyi-gazdasági függetlenségünket. Az újfajta megállapodás ugyanis – szemben a régivel – nem növeli az államadósságot, mivel nem hitelfelvételről szól, voltaképp egy biztosítást kötünk, amely növeli a befektetői biztonságot Magyarországon. Így lesz esélyünk tervezett menetrend szerint beindítani a növekedést. Az IMF szokásos éves gazdaságpolitikai konzultációjának keretében megkezdjük a tárgyalásokat egy új típusú együttműködésről.”

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr453390217

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Együttműködés lesz az IMF-el mégiscsak 2012.01.23. 21:52:03

Új együttműködésre kerül sor az IMF-fel, fogalmaz a Nemzetgazdasági Minisztérium közleménye, mely szerint az új IMF-megállapodás nem csökkenti, hanem növeli majd pénzügyi-gazdasági függetlenségünket. Az NGM szerint voltaképp egy biztosítást kötnek, ame...

Trackback: Együttműködés lesz az IMF-el mégiscsak 2012.01.23. 21:52:03

Új együttműködésre kerül sor az IMF-fel, fogalmaz a Nemzetgazdasági Minisztérium közleménye, mely szerint az új IMF-megállapodás nem csökkenti, hanem növeli majd pénzügyi-gazdasági függetlenségünket. Az NGM szerint voltaképp egy biztosítást kötnek, ame...

Trackback: Az elbukott szabadságharc 2011.11.18. 13:43:43

Na eddig tartott, az ország kénytelen volt letenni a fegyvereit, és megadni magát a nagyobb erőknek. Sorolhatnám Matolcsy, Szijjártó és Orbán nyilatkozatait, hogy soha többet IMF, de nem teszem. Ugyanis egyetértek a mostani lépéssel, és a kormány hossz...

Trackback: Kormány vs. IMF -- Zsarolni nem kell félnetek jó lesz 2011.11.18. 11:43:06

Mátyás király megirigyelhetné, amit a kormány tegnap csinált. Hívta az IMF-et tárgyalni, meg nem is. Ők meg jönnek is, meg nem is. Mindez akár egy kommunikációs osztályvezető bakijának is látszódhat. Azonban szerintünk korántsem erről van szó. Mindez f...

Trackback: Ki legyen az új miniszterelnök? 2011.11.17. 19:49:31

Orbán Viktor már korábban célzott arra: „ha az IMF visszajön, én el...” - írta alig két napja a Népszabóság FIDESZ-es forrásokra hivatkozva, hisz... ...az IMF visszatérése esetén manifesztálódna, hogy a sajátosan magyar szabadságharcos ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evil overlord (törölt) 2011.11.17. 20:10:34

@Alfőmérnök: "OVi nagy hibája, mint ezt már többen is észrevételezték korábban, hogy csak balfaszokat tűr meg maga körül."
Ez Mo. tragédiája: a magyar jobboldal ezt volt képes kitermelni az elmúlt 20 év alatt. A baloldal pedig szóra sem érdemes, ők tényleg nem képesek másra, mint rárontani a nemzetre.

Dub hadnagy 2011.11.17. 20:20:30

@Pelso..: sajnos a válaszadók nem reprezentálják nemre, korra, vallásra, szexuális orientációra stb. tekintettel a magyar lakosságot

bz249 2011.11.17. 20:22:07

@Doomhammer: mi mas lehetne? Alruhaban kozenk ferkoznek es megakasztjak a termelest, valamint a nemzeti kibontakozast. Meg szerencse, hogy Matolcsy szilardan fogja a gyorsnaszad kormanykereket.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.11.17. 20:23:50

@evil overlord:

Tévedni teccik! Magyarországon hatalmas kulturális forradalom zajlott le a nyolcvanas-kilencvenes-kétezres években. Egy keresztény-nemzeti-jobboldali kulturális forradalom. Menjen be egy egyházi középiskolába és beszélgessen a kamaszokkal. A probléma nem a "forradalom" hiánya, hanem a kontraszelekció. Olyan "eliteket" kell elitfunkcióban tartani, akik a- és antinacionalisták. A két liberális évtizednek az volt a legfontosabb funkciója, hogy a kontraszelekciót fenntartsa: és fenntartotta. A Fidesz ugyanennek a kontraszelektív szisztémának a terméke és eszköze. Ennyi.

ü
bbjnick

Gekko 2011.11.17. 20:25:48

@evil overlord: Bocs, de hol van itt a jobb és a bal oldal?Melyik kicsoda? Eddig sem nagyon értettem, de mostmá' teljesen megzavarodtam...

Pelso.. 2011.11.17. 20:30:28

@Dub hadnagy: Sajnos?) Borítsa ezt is a jótékony homály.
Különben, mindegy: az agymosott iksznek sincs szaga, mármint a fülkében.

evil overlord (törölt) 2011.11.17. 20:31:31

@bbjnick: Öregecskedő (nyöhehe) honpolgárként uttálom a forradalmat, max. az ellenforradalomnak vagyok hajlandó elfogadni.

@Gekko: Pedig egyszerű: a magyar baloldal internacionalista. Jobb híján a maradék a jobboldal.

Gekko 2011.11.17. 20:34:17

Amúgy megint kellet kis cash a fiuknak. Benyögtek valami lelkesítőt, de pár nap és megyünk vissza 320 környékére. Gyorsan shortolni a forintot.
Ez még annak a fajankó matolcsinak is megy, vagy valaki súg neki.

bz249 2011.11.17. 20:38:59

@Pelso..: azert ez meglehetosen hulye kerdes, mert az IMF visszahivasa azt jelenti, hogy technikailag allamcsodben vagyunk. Milyen valaszt lehet adni arra a kerdesre, hogy: Jo-e hogy beutott az allamcsod?

Pelso.. 2011.11.17. 20:44:38

@bz249: Az, de erős gyanúm szerint a legtöbb ott véleményt nyilvánító (mindegy, igen/nem), nem ezt látja, nem ezt akarja látni a kérdésben, -még mindig nem.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.17. 20:49:06

@bz249: Államcsőd még nincs. Kormányválság is csak holnap lesz. Ez egyelőre egy nyugodt este.

bz249 2011.11.17. 20:54:43

@KürtiT (Tromb74): technikailag jelenti ezt. Az IMF-et magyarra a Hulyek Bankjanak lehet forditani, az fordul hozzajuk, aki mashonnan mar nem kapna penzt.

Bar mi ugye nem penzt csak biztonsagot szeretnenk. Pont, mint 2008 oszen, amikoris a keretmegallapodas alairasakor egybol le is hivtunk egy jelentos osszeget, mert az igazi biztonsag megiscsak az, ha mar nalunk van a zse.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2011.11.17. 20:54:55

@bz249:
Biztos róluk beszélt a Kövér Laca, aki Lászlónak, a Professzornak is barátja.
www.magyarszo.com/fex.page:2011-11-16_Nem_kizart_hogy_ez_egy_oriasi_bunda.xhtml
"– Az SZDSZ eltűnése új esélyt jelent a magyar demokrácia számára, még akkor is, ha a Diabolosz, amit képviselt, nem tűnt el az életünkből, csak alakot váltott. "

Gekko 2011.11.17. 20:56:42

@bz249: Már azóta államcsődben vagyunk technikailag, amióta derogál menedzselni a gazdasági folyamatokat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 21:00:11

@jotunder: ezzel mit akarsz mondani? te most divatbaloldali vagy?
támogatod vagy ellenzed orbán együttműködését az imffel?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.11.17. 21:00:23

@bz249:

"Az IMF-szerződés ismerete reális, de nem időszerű igény." (Veres János, 2008. november)

"...az IMF-fel most kezdődő tárgyalások mibenlétéről egyelőre nem célszerű többet mondani." (Cséfalvay Zoltán, 2011. november)

:-[

ü
bbjnick

evil overlord (törölt) 2011.11.17. 21:03:38

@evil overlord: Izé, késő van. Hogy ne tűnjek nyáladzó idiótának:
Öregecskedő (nyöhehe) honpolgárként utálom a forradalmat, max. az ellenforradalomat vagyok hajlandó elfogadni.

Gekko 2011.11.17. 21:06:06

@evil overlord: Szerintem meg az egész bagázs olyan mélyen opportunista, hogy sem elvekről, sem ideológiákról nem érdemes szót sem ejteni. Ezek mind hívő kádáristák, esküszöm, van egy titkos szentélyük, ahol Puch a Simicskával smacizik. A semjén az meg nettó hülye, azt semmi nem zökkenti ki. Az Orbánnál meg valami félrement, és ilyen kádári messiásnak hiszi magát. Végül is, ha elég sokszor ismétli, a kádárizmus is lehet vallás, és akkor kellenek messiások is.

Áhh, ezek valójában egyformák, nem csak távolról, közelről is.

Az ilyen internacionalista billogok meg szart sem érnek. Mert ugyan mitől lesz más Szekeres a Lézer gyerektől? Pepitában. Ilyen vásári trükkökön átlátunk.

Robinzon Kurzor 2011.11.17. 21:10:57

@Holger Hartland:

Persze, csak onnan még senki nem volt miniszterelnök.
Remélem, legalábbis akiket onnan ma ismerni lehet, nem is lesz.

Ezzel együtt Matolcsynak és bizony Orbánnak is mennie kell.

evil overlord (törölt) 2011.11.17. 21:13:03

@Gekko: Nyilván a Fideszben is hat a kádári szocializáció, de van egy alapvető különbség a két társaság között: a posztkomcsik kizárólag úgy képesek üzemelni, hogy folyamatosan nyalják egy (vagy éppen egyszerre több: most éppen Brüsszel, Washington, Moszva) nem feltétlenül baráti nagyhatalom seggét (mindeközben nem igazán törődnek az ország érdekeivel). A Fospumpa pedig leginkább seggeket rugdalni szeret. Az elsőt hazaárulásnak hívják, a másikhoz pedig sajnos kicsik vagyunk (ezt leginkább az USA teheti meg manapság, de neki is egyre nehezebben megy).

zenador 2011.11.17. 21:19:35

Most akkor a szaudiakkal és a kínaiakkal mi lesz? Azokkal nem tárgyalunk? Nem úgy volt, hogy majd az arabok és/vagy a kínaiak fogják Matolcsy ámokfutását finanszírozni? meg egyébként is keleti szél fúj.

Megváltozott a széljárás?

Valaki illetékes (elvtárs) Orbán-fan elmagyarázhatná, hogy mi folyik ebben az országban, mert nem igazán értem az un-ortodox gazdaságpolitika lényegét.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 21:22:46

@Alfőmérnök: szerintem Ovi nem egy diktátor a párton belül, hanem egy báb, egy csoport bábja. félhülye, és ez az érv engem igazol. van mikor teljesít az interjúknál, de mára már olyan komplexen világos lett a helyzet, hogy egy jó riporter összezavarná.
mármint nem sváby, ahol orbán sziporkázott még, de ott még egyszerű volt hazudozni a szándékokról.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 21:24:09

@Kettes: @jotunder: nem, nem, csak szeretném ha válaszolnátok, ti mint ún. baloldaliak, hogy mit akartok ti kezdeni a gazdasággal, imf-fel. vagy legyen minden úgy ahogy gyurcsány mondja?

civilkontrol 2011.11.17. 21:24:17

@Ansible:
Tudtommal Fellegi a héten, vagy a múlt héten Kinában volt, nyilván nem pénzért.
Ezek szerint nem jött össze.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 21:26:09

@bbjnick: kötcse nem szisztéma, csupán üres beszéd, amit filozófusnak kinevezett szövegírók írtak.
nem kiindulási alap, vagy csak pont annyira, mint bármely más semmitmondó orbán-beszéd.

láthatjuk, hogy semmit nem jelentenek a szavak

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 21:30:42

@evil overlord: ezzel az hiszem minden józan ember egyetérthet

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 21:33:08

@bbjnick: nem téved, ugyanazt mondja, bár a kontraszelekció csak nekünk az anacionalista, antinacionalista jobboldalon, ott ez tudatos szelekció.
nyilván mert posztkommunista

Gekko 2011.11.17. 21:34:32

@evil overlord: Jó neked, ha látsz lényegi különbséget közöttük. Én csak az önzés más színeit. Számomra nincs sem morális, sem gyakorlati különbség a cinizmus és a vezértudat között.

Mint Sartre írta anno: Jó szeme legyen annak, aki alkonyatkor megkülönbözteti az ördögöt a Jóistentől... vagy valami ilyesmi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 21:35:19

@Gekko: a fidesz-féle oldalon gyanítom tudatosan homályozzák az agyakat a nemzeti fogalommal és jobboldallal, csak sajnos a kettő már rég nem ugyanaz

Virág et. 2011.11.17. 21:35:33

@Kettes: Ez ugye költői kérdés?

Alfőmérnök 2011.11.17. 21:38:11

Egyébként Szapáry György miért lett washingtoni nagykövet? Csak mert ő az imf embere, és korábban Orbán gazdasági főtanácsadója volt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 21:42:29

@Gekko: jól mondod, de mindakettő internáci

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2011.11.17. 21:43:18

@tesz-vesz: Ne légy bolond ember! Kötcsén ami elhangzott, azt O.V. mondta el, az, hogy kik írták, mellékes. Ha O.V. elmondta, akkor ő mondta, akik a szájába adták, azok lapulnak. Ez nem egy rossz vicc, ez valósul meg éppen, ahogy látod Te is. A témával (poszttal) kapcsolatos szövegeket-híreket pedig ha olvastad, akkor tudod, hogy apró-kádár-dögei lengetnék a kalapjukat hozzá! Gyakorlatilag annyiban fejlettebb, hogy már az ellenkezője sem igaz, színtiszta és profi dezinformáció, mink pedig egyik magyar kormánytól sem várunk ilyet. Úgyhogy, csak ne értetlenkedj :)

Gekko 2011.11.17. 21:45:00

@evil overlord: Hazaárulás az is, ha személyes gőgből, akarva ártok az országnak. Amúgy meg ez olyan, mintha azon filóznál, hogy mi is a jobb, ha a bal, vagy ha a jobb könyökömnek ugrasz neki - már félre ne érts, ez csak példa. Mert mindkettőtől padlót fogsz. Na, így jártunk.

És hidd el, cseppet sem örülök neki, hogy ez a szerencsétlen elérte a Fletói mélységeket. Srácaimnak szeretnék egy olyan országot, ahol nincs sem az a mélységes cinizmus, sem ez az izzadságszagú helybenfosás. Ahol az evidenciák evidenciák, és ahol világosak a célok. De nem mozgalmi kiáltványok, meg forradalmak, meg ilyenek. Áhhh....

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.11.17. 21:45:14

@Robinzon Kurzor: Persze, takarodjanak, mi? Ezen kívül feltétlenül írd le huszonötödször is, hogy a Mandiner a rezsim kiszolgálása helyett nyissa ki végre a csipáját, és teli torokból követelje a helyükre... kiket is? Nem, ez így nem megy. Ld. fent, amit Google-nak írtam.

Túl sokan vagyunk, akik egyelőre még mindig kevésbé utáljuk ezt a szar bagázst, mint a másikat. Befogott orral, hangosan anyázva. (Az jól hangzik ám. :)) És olyan a helyzet, hogy nincs párbeszéd (ld. a minapi dobray-posztot). Szóba állás van.

Gekko 2011.11.17. 21:48:22

@tesz-vesz: Mert úgy tűnik, ezek a faszok megint csak beleböfögtek a világba, de az IMF erről nem tud. De a hír hallatára a forint visszajött 308-ra, ami reggelre lehet még jobb is. Aztán ha mégsem lesz megállapodás, pikk-pakk átugorja a 320-at.

Persze csak nem, de azért már láttuk, hogy a srácoknak különös tehetségük van az árfolyam rángatására.

evil overlord (törölt) 2011.11.17. 21:50:51

@Gekko: Az Orbánban dolgozó küldetéstudat ad maiorem gloriam hungariae irányú, a baj az, hogy egyrészt elefánt a porcelánboltban, másrészt túl sok idióta van körülötte.

Gekko 2011.11.17. 21:54:07

@tesz-vesz: Igen, ezek jó megközelítések. Amúgy ez alapján én egyszerre vagyok balos és jobbos. Ami okés is, mert a lábam is ilyen, és a kezeim is majdnem egyformán jók, az sokan benézték már:-) A jobb kicsit erősebb.

Viccet félre, valszeg én ezért vagyok immúnis a hívószavakra. Mert bár kopasz vagyok, és kicsi sem, pl. nem zavar, ha tüntetnek a szivárványosok, de a drogokat eszembe sincs liberalizálni. És sorolhatnám, ez csak két vörös posztó a bikáknak:-)

evil overlord (törölt) 2011.11.17. 21:56:12

@Gekko: Az egyik nettó hazaárulás, a másik balfaszság. Az előbbiért főbe szokás lőni az elkövetőt, a másodikért lecsukni (vagy éppen becsukni).

@Holger Hartland: Elgabor fogalmazta meg anno a legjobban: ezeknek csak az felel meg, ha a Turul letépi Orbán fejét és belehány a tüdejébe. Amíg ez nem történik meg, addig a mandiner fospumpista bérencek gyülekezete.

Gekko 2011.11.17. 22:00:42

@evil overlord: Nem számít. Sajnos. Ez mindig a személyről szól. Arról, hogy Ő mit gondol jónak, mit tart helyesnek, ergo, neki mi a jó, neki mi a helyes. Az ország - és a világ - meg vagy idomul - elég ritkán -, vagy reccsen valami - gyakrabban.

Nem akarnék feltétlen erős párhuzamokat hozni, de azért gondold végig kérlek, hogy hány akarnok hitt a nemzetében - legalább is szavak szintjén. Egy pillanatig mind őszintének tűnt. És mi lett a vége minden esetben?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2011.11.17. 22:00:59

@bbjnick: Ne haragudjon, de nem olvastam el Kötcséről a bbjnick-összeset. :) Ugye a 2009-es beszédre gondol? Vagyis erre:

www.nagyitas.hu/common/main.php?cikk_id=568&pgid=cikk

Megpróbálom kitalálni. Ha jól értem, arra gondol, hogy a beszéd a "kultúraadó elit" (az "értelmiség"? :)) szerepét pusztán az egyik vagy másik oldal támogatásában jelöli ki, vagyis kurzusértelmiséget ismer, másféléről nem tesz említést. A kurzusértelmiség pedig együtt nyer vagy együtt bukik a kurzussal, tehát nem a saját súlyán méretik meg, hanem a kurzusén, amelyet joga van szolgálni. Ez a baja vele?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.17. 22:03:29

@tesz-vesz: Öreg. én nem vagyok baloldali, te meg nem vagy jobboldali. Te hülye vagy, én meg normális, nincs ezen mit magyarázni.

Karcolt lendület 2011.11.17. 22:06:04

A gyorsnaszád előnye, hogy gyorsan lehet vele fordulni.

Az egész sztori roppant szánalmas, az imffel sohától, addig, hogy mégis kötünk megállapodást - csak épp az imf nem tud róla. A Monthy Python sírva könyörögne a sztoriért, ha még aktív lenne.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 22:06:56

@Mihint: ov csak tátogott, mint egy bábú, de mit is mondott el köccsén?
foglaljuk össze saját szavainkkal

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 22:15:01

@Kettes: értem, kitűnő párbeszédet folytatunk, hát akkor további jó trollkodást kívánok, a véleményemet rólad pedig ugyanúgy fenntartom: primitív vagy, embernek se méltó

vargalukrécia 2011.11.17. 22:15:11

"A valutaalap képviselői a múlt hét óta Budapesten tárgyalnak, de más ügyben: a korábbi program utólagos felülvizsgálatát érintő, szokásos konzultációjukat tartják Magyarországon, amelynek keretében, ahogy mindig, felkerestek minden minisztériumot, megbeszéléseiknek azonban eddig nem volt tárgya egy újabb együttműködés. Erről információink szerint holnap délelőtt tárgyal Irina Ivaschenko, az IMF budapesti állandó irodájának vezetője és Christoph Rosenberg, az IMF európai részlegének tanácsadója Matolcsy Györggyel."
(origo)
Ez az Irina Ivaschenko csak nem az a bizonyos "ukrán kis hölgy"?? Aki azt se tudja hol van és mi a helyzet Mo- on??? Javaslom Kósát is Matolcsy mellé! :)) Ketten együtt még többre mehetnének. :D

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2011.11.17. 22:16:52

@tesz-vesz: röviden ugye? : "nincs vita, az lesz, amit mondunk, kérdés nincs, nem is lehet. Mi döntünk mindenről, mert ez így muszáj, tik meg reménykedhettek abban a csiripiszligyűjteményben, amit lökünk nektek. Deal?"
Így érthető kötcse?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 22:17:55

@Holger Hartland: dehát az a baj, ha ez így van: nincs fideszes kurzusíró, nincs mszp-s bukás sem.
nem tudok mit kezdeni az okoskodó, sznob orbáni tátogó, többfejű idézettel
értelmetlen.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.17. 22:18:46

@Mihint: ugyanezt mondom:
@tesz-vesz:
de ez nincs így:

nincs fideszes kurzusíró, nincs mszp-s bukás sem.
nem tudok mit kezdeni az okoskodó, sznob orbáni tátogó, többfejű idézettel
értelmetlen.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2011.11.17. 22:22:27

@tesz-vesz: Majdnem. Azonban, a részletek sokat számítanak!

Alfőmérnök 2011.11.17. 22:22:38

@tesz-vesz: Nem értek egyet, de reagálok, mert már-már olyan, mintha értelmes mondatokat írnál.

Robinzon Kurzor 2011.11.17. 22:23:01

@Holger Hartland: "Túl sokan vagyunk, akik egyelőre még mindig kevésbé utáljuk ezt a szar bagázst"

Ez nem változtat azon a tényen, hogy ez a szar bagázs csődbe vitte az országot.

Miközben nagy pofával oktatott ki mindenkit itthon és külföldön, hogy itt ők most micsoda gazdasági csodát csinálnak.

Mivel az új választás nem alternatíva, ezért kénytelen lesz ez a szar bagázs ellapátolni a saját szarát (is).

De ez nem jelenti azt, hogy ne legyen személyi következménye, akár büntetőjogi következménye (hűtlen kezelés) annak, amit ebben a másfél évben műveltek.

Robinzon Kurzor 2011.11.17. 22:32:48

@evil overlord: "ezeknek csak az felel meg, ha a Turul letépi Orbán fejét és belehány a tüdejébe"

Egyelőre még nem a magadfajta lelki törpék döntik el, hogy kinek mi felel meg.
Igényed, az persze lenne rá.

Persze az erősen korlátozott képességeid miatt érthető, hogy csak abban a virtuális valóságban tudsz stresszmentesen élni, ahol az ellenvéleményt is te határozod meg, gondosan ügyelve arra, hogy a szerény képességeidet meg ne haladja annak látványos lesöprése.

Robinzon Kurzor 2011.11.17. 22:34:22

@Holger Hartland: Mondtam már, hogy nincs párbeszéd? :)

Hogy köpni-nyelni nem tudsz, azt nem csodálom.

Na jó, köpni fogsz tudni, az menni fog :)

Robinzon Kurzor 2011.11.17. 22:53:10

@Viktus:

Csak kicsit sok volt a karambol, M10-es kategóriában vagyunk :(

bz249 2011.11.17. 22:55:22

@Holger Hartland: nem erti a lenyeget, a baloldal a jovobemutato reformok erdekeben vitte csodbe az orszagot es a szakerto Bajnai-Oszko paros Szakerto modon lepte tul a koltsegvetes tervezett hianyat.

Veluk szemben meg itt ez a multbafordulo rohatt Fidesz, aki a sajat kicsinyes provincializmusukkal dontottek be az orszagot, raadasul a buta Matolcsy dilettans modon lepte tul a koltsegvetes tervezett hianyat.

(egyebkent az az igazsag, hogy oda kellene adni most a kormanykereket Pancelvonat Gabinak, mert azert az lenne az igazsagos, ha o is csodbe vihetne az orszagot a sajat modszere szerint... dehat hol van a politikaban igazsag)

Bell & Sebastian 2011.11.17. 23:07:45

Az érdekelne, ki merte merte a szemébe mondani, hogy nézd fiú, meztelen vagy, ha nem parírozol, egy éven belül elvisz a gyorsvonat és ez még a jobbik eset.
Csak nem Pokorni? Valamire csak jó az, hogy minden párt tele van a konkurencia és a külföld ügynökeivel.

Viktus 2011.11.17. 23:18:27

Nem jöhet vissza az IMF!

Nem lehetne ilyen fontos dolgokra költeni:

Egy fideszes képviselő viszont a Magyar-Turán Alapítványt támogatná 150 millió forinttal, hogy meg tudják rendezni a hun-türk tudatú népek közös gyűlését.

hvg.hu/gazdasag/20111117_eva_koltsegvetes

Bell & Sebastian 2011.11.17. 23:43:06

@Viktus: Akkor tudom ki az, van blogja, régebben sokat írogatott ide, holdas zászló meg szablyát tartó kéz az avatarja.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.11.18. 00:19:49

@tesz-vesz: te ugye nem gondolod, hogy en egy olyan piszkos kommernyilassal mint te szoba elegyedek :))))) vannak vitaim politicussal, de annyira pontosan senki meg nem irt le benneteket mint o. en mandineres vagyok, ketto darab kinaikalman egyszerre, ha te vagy a masik oldalon, hogy teljesen vilagos legyek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.11.18. 01:06:21

@Holger Hartland: @Mihint: @tesz-vesz:

Orbán (a) 2009. őszi kötcsei beszéd(é)ben magyar észjárásról, centrális politikai erőtérről, az értékviták mellőzéséről és szerény értelmiségről beszélt. Már akkor nyilvánvaló volt, hogy ezzel a programmal egy fenomenológiai feketelyukat hív létre. Az elmúlt időszak ezt (az aggályt) teljes mértékben igazolta. A kormányzást ugyan senki és semmi nem gátolja --- mivel a kormányzati lépések nemcsak hogy nem vitathatok, de nem is értelmezhetők (ahol nincs értékrend [lásd: a Nemzeti Együttműködés Rendszere, mint doktriner demokratizmus], ott, ugyan, mi alapján volna megítélhető egy-egy lépés tartalma, célja és minősége, helyessége-helytelensége?) ---, de senki és semmi nem is alapozza meg, nem is támogatja és nem is igazolja. Lassan és biztosan mindent elnyel a fenomenológiai feketelyuk, beleértve magát a kormányzást is.

Kurzusértelmiség csak ott lehet(séges), ahol van (legalább) kurzusideológia, mert ha az értelmiség nem tudja, hogy mit is szolgáljon, akkor szolgálni sem tud. A Fidesz rendszere még szétrohadni, széthullani sem tud, mert soha nem is volt egyben (még idea szintjén sem). Így valóban csak a talpnyalók és nyerészkedők tudnak tért nyerni (lásd: archetipikus L*zár J*nost). Volt itt már minden és annak az ellenkezője is, és az egész összességében az uszítás, a lincselkedés irányába tart. Ez egy erkölcstelen és (így) értelmetlen rendszer...

Részletek: magyarido.blog.hu/tags/k%C3%B6tcse

ü
bbjnick

Veder1 2011.11.18. 02:27:04

Én megmondtam, a gazdasági törvényszerűség az ilyen, az nem köszön, az csak jön, és pont leszarja a médiatörvényt, az új alkotmányt, a NER-t, Gyurcsányt, vagy Orbánt...

Veder1 2011.11.18. 02:29:27

@Holger Hartland "Szerintem az Orbán kormány mellett nagyon jó érv a maradék MSZP is Mesterházyval meg a többivel. Jó érv még a Jobbik, és persze nem rossz érv az LMP sem."

Mintha egy elvakult maszop hívőt hallanék inverzben.

Veder1 2011.11.18. 02:51:30

@bz249 "(egyebkent az az igazsag, hogy oda kellene adni most a kormanykereket Pancelvonat Gabinak, mert azert az lenne az igazsagos, ha o is csodbe vihetne az orszagot a sajat modszere szerint... dehat hol van a politikaban igazsag)"

Ez jó :D

Vagyis dehogy jó, szomorú ez az egész.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.18. 06:14:26

Úgy tudom, Óceánia mindig is Eurázsiával harcolt. Vagy Keletázsiával... Lényeg, hogy mindig is.

Pelso.. 2011.11.18. 06:15:18

@bbjnick: Sem az értelmiség, sem egyetlen más társadalmi csoport nem akar szolgálni, csupán egyéni, immár minimális érdekeit képviselné, próbálná illeszteni a hatalmi elképzelésekbe, -mármint ha utóbbinak lennének olyan koncepciói, melyek végén legalább töredéknyi látható eredményt hoznak. Tekintsük pl. a szent teheneket, közlekedés, eü, oktatás, melyek továbbra is politikai csatározások színterei, még kevesebb pénzből ugye, pillanatnyilag ennyit látnak a közvetlenül érintettek.
A bizonyos fekete lyuk mellett számos közepes szakadék is keletkezett, amikor OV folyamatosan szembe megy a társadalom széles rétegével. Valamelyest működhetne, csakhogy nincs gazdasági teljesítmény, hiányzik motor, kohéziós pontok kialakítása így lehetetlen, mindezeket homályos stratégiákat propagálva kompenzálni egyenlő mindenki szembeköpésével.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.11.18. 06:26:33

@Dr. Zerge:

a józan ésszel állunk harcban évtizedek óta, de legalább a becsületesség fölött sikerült már győzelmet aratnia a rövidlátó mohóság hadtestnek

közeleg a végső győzelem

Secnir 2011.11.18. 07:59:25

ezt tegnap írtam:

tegnap délelőtt:
LEMONDOKHAITTMÉGEGYSZERVALUTAALAP! (Ez Orbán úr személyes véleménye, Selmeczi mittoménki voltam)
tegnap délután.:
AKURVAANYÁTOKIMFIDEAZTÁNSOHATÖBBET! KOKISALLERTOCKOSKÖRMÖS! (Ez Orbán úr személyes véleménye, én Szíj jártó mittoménki voltam)
ma reggel:
MITKÉPZELTEKB+ NEMBASZODMEGKISHAZÁMAT! (Ez Orbán úr személyes véleménye, én Giro-Szász mittoménki voltam)
ma délután.:
-Nagyon szépen köszönöm a látogatásukat Uraim (EUR/HUF -10ft), örülünk, hogy itt voltak sajnálom, hogy Orbán Viktor nem ért rá személyesen (ÁAK: eladott 13mrd-nyi kötvényt), én is csak Csányi úr személyes üdvözletét tolmácsolom (OTP +8%). Legközelebb is engem keressenek, itt a telefonszámom, al-államtitkár helyettes létemre 4 diplomám van, és 5 nyelven beszélek, hívhatnak az otthoni mobilomon is, ki van ütve, nem tudnak lehallgatni.
holnap reggel:
-Személyes véleményem az, hogy ami történt, az megtörtént. Be kell látnunk, hogy itt volt a valutaalap, az hogy mit hozott, az még a jövő titka! Harcolnunk kell, hogy ne essünk azokba a hibákba, amibe a Gyurcsány- és a Bajnai-kormány is esett! Személy szerint én nem ítélem el a Valutaalap munkásságát, ritkán találkozom velük, nem járnak ugyanis Videoton-mecsre. Remélem, a jövő mindent megváltoztat, hajrá magyarok, hajrá Magyarország!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2011.11.18. 08:08:27

@Herr SturmLikudnik: A józan ésszel itt, Óceániában, természetesen a elmeháborodásügyi minisztérium foglalkozik. Kirobbanó sikerrel, hogyan is máshogyan.

Pajtás 2011.11.18. 08:39:43

elszámoltatást!!!!!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2011.11.18. 09:11:32

@Alfőmérnök: Már amennyiben nem ismerünk más törvényt, csak a csillagos eget fölöttünk és azt, hogy Magyarországot Orbán Viktornak _kell_ vezetnie.

evil overlord (törölt) 2011.11.18. 09:18:59

@Gekko: "Arról, hogy Ő mit gondol jónak, mit tart helyesnek, ergo, neki mi a jó, neki mi a helyes"
A Fospumpa nem így gondolkodik, hanem: Ő mit gondol jónak, mit tart helyesnek az ország szempontjából.
A probléma az, hogy az elefánt a porcelánboltban effektus miatt elkúrják.

Viktus 2011.11.18. 09:36:17

Csiba nem igazán tudja elképzelni, hogy a gyakorlatban miként működhetne. „Az egyik kórház majd kiírja magára, hogy nálunk nincsen hálapénz, a másik meg azt, hogy mi elfogadunk? Bárhogy is legyen, ez munkáltatói oldalról dilemma.”

hvg.hu/itthon/20111117_halapenz_munka_torvenykonyve

na történnek itt érdekes dolgok az imf biztosítón túl is :D

tevevanegypupu 2011.11.18. 09:36:51

@bz249:

Valami elvalt nore biznam az allamhaztartast akinek nem fizetnek gyerektartast es minimalberbol nevel negy gyereket.

tarackos 2011.11.18. 09:40:43

S így lőn Zsoca szájából kloáka...
És sokan másokéból is akik tolták ezt a fostalicskát...

evil overlord (törölt) 2011.11.18. 10:05:36

@Viktus: Pedig lenne rá megoldás: a kórház alapítványa kapja a zsét, igazolást ad róla, és kizárólag bérkiegészítésre költhető.

Secnir 2011.11.18. 11:18:37

@tarackos:
most ez miért kellett? te is tudod nagyon jól, hogy bayer szlovákrencám zsóti szájából nem most lett kloáka.

kamerasmobil 2011.11.18. 13:26:22

@Karcolt lendület: Jaja en is ezt mondogatom egy ideje csak a Monty Python melle odatennem Douglas Adams-t es Rejto Jenot is...

bz249 2011.11.18. 13:57:46

@tevevanegypupu: :)

Hat igen, a jo penzugyminiszter megtapasztalta a szegenyseget es fukar.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.11.18. 15:09:13

@Pelso..:

Az embereket sokminden(féle) motivál(hat)ja:-) Van, aki lapostévét szeretne, van, aki új autót, van, aki taníttatni szeretné a gyerekét, van, aki naponta legalább egyszer jóllakni (szeretne), és van, akit pld. a hazafiság motivál. De, igazad van, homályos stratégiák hamis és nagyarcú propagálása senkit sem motivál!:-/

ü
bbjnick

Arivistus 2011.11.18. 19:05:53

A dologban az a pozitív, hogy ha kiderül, hogy nem az IMF meg a külföld a GONOSZ, akkor talán néhányan el fogják kezdeni itthon keresni a hibákat.
PL: Az államháztartás korrupció, meg a cigánytenyésztés fejezeteire talán több megy el a kelleténél, hiába van már több mint egy éve narancsszínű kormányunk.

states1 2011.11.18. 21:05:18

Teljes arc és hitelvesztés, ami az Orbán-Matolcsy tandemet és gazdaságpolitikáját illeti, az egykulcsostól az IMF-alázásig, az azt kísérő dilettáns kommunikációról már nem is beszélve. 2006 óta tudható, hogy Orbán alkalmatlan pártelnöknek, mostantól, hogy miniszterelnöknek is.

SvenH. (törölt) 2011.11.18. 21:14:25

remelem Viktornak kiosztjak azt a kokit meg sallert amirol beszelt!!!
en kovetelem, hogy nyilvanosan terdepeltessek kukoricara!!!

SvenH. (törölt) 2011.11.18. 21:34:08

@Secnir: "bayer szlovákrencám zsóti szájából nem most lett kloáka."

ja hat az volt a pofatlansag netovabbja, es o merte biralni Gyurcsanyt

osborne 2011.11.19. 03:48:11

@bz249: Tavasz óta vártam, hogy a jobbkezet levágják.

Sajna nem történt meg. Mit tippel, mikor történik meg?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.19. 05:20:49

@bz249:

nagyon halkan jegyzem meg, hogy a libás páros nem tapsolt el menet közben háromezer milliárdot, nem folytatott forradalmat, meg effélék. mert ha ezt is figyelembe vesszük ...

Alonee 2011.11.19. 08:08:50

@Kettes: Ez remek volt. Csatlakozom.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.11.19. 08:45:57

@osborne:

összeomlik, felgyullad, és csak aztán süllyed el :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.19. 11:36:25

@jotunder: hogy írt le "minket" politikuss?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.11.19. 11:42:01

@Alfőmérnök: nem baj, de egyszerűen lehetetlen, hogy
egyszemélyes diktátor legyen orbán, és a vele egyidőben
kezdő politikusok hallgassanak rá, mint egy diktátorra.

szerintem meg kellene vizsgálni, hogy volt képes dávid ibolya hatalmon maradni, egy, a pártot anyagilag támogató csoport ragaszkodott hozzá vagy vmi hasonló indoka lehetett, hogy a belső pártszavazásokat megnyerte mindig.
ugyanígy lehet a fideszben is, a soros öszöndíjas mögött állnak

Yankee Z 2011.11.19. 15:20:47

"a kormányzat részéről kommunikációs hiba volt (legalábbis a tegnapi bejelentés szempontjából), hogy korábban a Nemzetközi Valutaalapot a megszorítások követelésével azonosította, ám az új konstrukció (elkülönítés a 2008-as megállapodástól), amelyet az elővigyázatosság és a biztosítás szavakkal fémjelez és a „szabad kéz politikájának” folytatása, mint jelszavak igyekeznek kiküszöbölni a csorbát. Az ellenzék azon igyekszik, hogy a felállított két kategóriában a kormányzat állításának ellenkezőjét bizonyítsa. Röviden ez a mostani kommunikációs csörte lényege."
bővebben: policity.eu/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=207&Itemid=81
süti beállítások módosítása