Who the fuck is Tamás? – Ilyen ország pedig nincs CCLXXX.
2011. július 28. írta: politicus

Who the fuck is Tamás? – Ilyen ország pedig nincs CCLXXX.

  Ki a fasz az a Thomas Melia? – teszi fel a szokásosnál is profánabb megfogalmazásban a kérdést Deutsch Tamás, a Fidesz önmagát reaktiváló fenegyereke, reagálva az amerikai helyettes külügyi államtitkárnak a magyar demokrácia állapotára vonatkozó megjegyzéseire (eredetiben itt, az első két bekezdés a harmadik oldalon).

  1. Megértjük, hogy a fideszes politikusok (és támogatók) egy részének már a háta közepe sem kívánja az ilyen megjegyzéseket, és megengedjük, hogy e kritikák egy része akár még téves is lehet (lásd kiegyensúlyozottságra vonatkozó szabályozás), de ezt a hangvételt semmilyen mégoly bosszantó kritika sem indokolhatja. Ez a stílus max. a grundon elfogadható (meg esetleg keményebb szocialista politikusok körében), ott akár teli torokból is mehet.

  2. Fel kéne már fogni, hogy Amerika időről időre (ez amolyan nagyhatalmi reflex) értékeli a világ demokráciáit. Nem kell neki, de ennek ellenére csinálja, ha akarjuk, ha nem. Akinek ez nem tetszik, az:
  a. korrekt hangon érdemben cáfolja az amerikai kormány állításait (ez nem történt meg, illetve csak a szokásos dölyfös elutasításra futotta),
  b. ha érdemi válasza nincs, akkor inkább csendben marad, és nem rángatja Leo bajszát,
  c. de legfőképpen nem ad fölöslegesen okot a most már tendenciózusan érkező külföldi kritikákra.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr513105960

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mikor mi áll az érdekükben 2011.07.28. 14:04:10

Már megint mást mond az egyik száj, mint a másik. Mikor mi áll az érdekükben. - Az imént azt mondta, hogy „a parlamenti többség, mármint a Fidesz-frakció” felelőssége... És a KDNP? - Jó lenne, ha a KDNP szembenézne azzal, hogy ez nem koalí...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diocles 2011.07.28. 18:59:31

@Karcolt lendület:

mondja mindezt egy LMP-aktivista :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.28. 19:05:41

@proeskontra: "Szerintem nem Deutsch van szereptévesztésben, hanem az USA, és éppen ideje volt figyelmeztetni őket, hogy nem kérünk a kioktatásukból, hiszen semmiféle jogalapjuk nincs rá."

Lol! Nagyon nagy! Hát igen nem lennék az USA helyében, most aztán jól megrendszabályoztuk őket!
Jogalapnak meg nézz végig a US Army-n és a Honvédségen.

"Egyébként nem tudom, milyen alapon nézed le Deutschot, biztos vagyok benne, hogy százszor jobb politikus, mint Te vagy a mandisok közül bárki blogger/újságíró (muhaha). "

Lol 2#! Azért van egy nagy különbség: Deutsch él belőlem és nem én belőle. Így jogom van kritizálni.
Mellesleg tudsz nekem mondani AKÁRMIT ami Deutsch nevéhez fűződik és sikeres volt? Bazze, még az MTK is kiesett az NB1-ből!!! Amihez ez a szerencsétlenség hozzányúl, abból szar lesz, vagy teherbe esik.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.07.28. 19:06:26

@Karcolt lendület: Nem nyavaly(!!!)ogtam, mert pontosan tudom, hogy mi alapján kerülnek ki címoldalra az egyes blogok. Engem marhára nem izgat senki öndefiníciója az oldaliságára, én sem tartom magamat politikatudomány szerint feltétlenül jobboldalinak, mégis az egyszerűség kedvéért magamat is a jobboldalhoz sorolom. Az viszont tény, hogy látványosan a Mandiner cikkei az ellenzékieknek tetszett, a kormánypártiaknak pedig nagyon nem. Egyébként pedig aktivista nem vagyok, viszont vállalom, hogy fideszes vagyok, ettől még lehet nekem is véleményem. És olvastam az Indexet a kormányváltás előtt is, nagyon más emlékeim vannak azokból az időkből...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.07.28. 19:08:43

@Belpo: A magyar kormánynak miért nincs "véleménye" az amerikai halálbüntetésről? Ha lenne, miért nem kerülne az minden amerikai újság címoldalára? Ha odakerülne, miért reagálnának az amerikaiak még DT-nál is sokkal durvábban?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.07.28. 19:14:14

@TaTa86.: Ki mondta, hogy megreguláztuk? Csak annyit, hogy ahogy most az amerikaiak tesznek DT-ra és csak legyintenek, nekünk is pártállástól függetlenül röhögőgörcsöt kéne kapnunk az ilyen és ehhez hasonló gőgös amerikai megnyilvánulásoktól. DT-t jogod van kritizálni, nekem meg jogom van azt gondolni, hogy a Te blogod írói és a Mandiner összes írója, ha 100 évig éltek is, akkor se fogtok együttesen annyit letenni az asztalra, mint amennyit Deutsch 25 éves korára letett. Savanyú a szőlő.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.07.28. 19:23:47

who the fuck is Tamás?

a kérdésre már réges rég megszületett a válasz:
www.youtube.com/watch?v=abMxPidJxfU#t=07m14s

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.07.28. 19:27:02

@proeskontra:

első kérdésem mit szívsz? :DD

második, hogy mit is tett le nekünk tompika? kérlek tételesen sorold fel!

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.07.28. 19:30:20

1. Nem élek ilyenekkel, az felétek divat, ha jól tudom.
2. Tudom, hogy nem tanítják, de elvileg gimnáziumi tananyag, nem nehéz utánanézni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.28. 19:37:12

@proeskontra: "Te blogod írói és a Mandiner összes írója, ha 100 évig éltek is, akkor se fogtok együttesen annyit letenni az asztalra, mint amennyit Deutsch 25 éves korára letett."

Úgy érted annyi titkárnőt? Hát valószínűleg ebben igazad van. :S

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.28. 19:38:18

@.Pierre Bezuhov.: Egyedül megbuktatta a csehszlovák rezsimet. Puszta kezével. Kétszer. :)

Hattory Hanzo 2011.07.28. 19:43:36

@proeskontra:

A hozzászólásaidat olvasva tökéletesen igazad van, hogy nem használsz semmilyen tudatmódosítót. Minek? Mit módosítanál? Kidobott pénz lenne csak. Btw a jellemóriás és szellemi arisztokrata Deutsch ma miért elérhetetlen? Pacekba nem megy az emberkedés?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.07.28. 19:46:08

@Hattory Hanzo: Egy újabb toleráns, türelmes liberális?

Hattory Hanzo 2011.07.28. 20:01:09

@proeskontra:

Miért ne lennék toleráns? A tolerancia nem azt jelenti, hogy minden ökörséget szó nélkül kell hagyni, hanem azt, hogy semmivel nem akadályoznám, hogy kifejtsd a véleményedet, ahogy engem sem akadályoz semmi abban, hogy kiröhögjelek. Türelmes meg legyen veled a családod, a barátaid, azok, akiknek fontos vagy.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.07.28. 20:11:43

@Hattory Hanzo: Szerintem pedig trendi dolog lenézni Deutschot, csak éppen marha nagy szamárság. Ellenben valakit azért mert más véleményen van, nem kell tudatmódosultnak titulálni, hanem türelmes toleráns liberálisként a szájába kell rágni, hogy szerinted miért és miben téved.

Lew Archer 2011.07.28. 20:17:07

Mi történt itt? Nincs két hete, hogy megtanulhattuk, a háborítatlan szarozás a sajtószabadság tükre és az alapjogok foglalata.
Aztán meg micsoda ájult tekintélytisztelet ugrik elő a dobozból, amikor amerikai politikus kerül szóba, miféle provincializmus ez.
Amúgy meg az amerikai politikusok megsértődnének egy ilyesmin? Azt is elmagyarázták itten, hogy egy közszereplőnek minden verbális gyalázatot el kell tűrnie, hogy van ez akkor. Hát a jenkik nem példaképei mindennek, ami itt elváratik a mucsaiaktól?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.07.28. 20:25:09

@Lew Archer: Úgy hívják józan ész. Elhiszem, hogy sokan tanácstalanul állnak a jelenség előtt.

Mellesleg Deutch szóláshoz való szabadságát senki nem kérdőjelezte meg. Nem fog ellene bírósági eljárás indulni.

@proeskontra: Tehetségtelen élősködő hangembereket régi divat lenézni. Ennek esett áldozatul Tompika is.

Fallandraise 2011.07.28. 20:28:39

@proeskontra: nem tudatmódosultnak titulált hanem azt írta hogy neked nincs mit módosítani. :) amúgy az már szóba került hogy a twitter-hős tegnap volt 44 éves (lehet hogy buli volt /valamilyen tudatmódosítással, pfúúúj/ és a jó hangulat szülte a faszozós tweetet) én innen is Boldog születésnapot kívánok neki és szeretném hogy időről-időre szórakoztasson kivételes szellemi termékeivel. :))))) én nem nézem őt le de komolyan sem veszem

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.07.28. 20:44:08

@Lew Archer: Ez nagyot szólt, tetszett!
@Fallandraise: Van a kettő között különbség? Szerintem nincs.
@TaTa86.: Ezt a jellemzést nem Deutschnak adnám, hanem a mandisoknak...

Lew Archer 2011.07.28. 20:48:00

@TaTa86.:

Ennek az ügynek az égvilágon semmi jelentősége nincs.

Hattory Hanzo 2011.07.28. 20:51:21

@proeskontra:

Ha lenézem Deutsch Tamást, az nem a faszozás miatt van, hanem amiatt, hogy ma már nem akkora srác, nem az a karakán büszke legény, aki tegnap a monitor előtt volt, hanem bujkáló kis nyuszi, aki nem veszi fel a telefonját. Ez mintha általános megfejtés lenne a kínos helyzetbe kerülő fideszesek között.
Egyébként ha anno a Cohn-Bendit vs Orbán perpatvar Magyarország sértegetése volt, akkor ez a Deutsch-sutka micsoda? Ennyire azért még nem jön Keletről a fény. Tudjuk már, hogy hány kilók vagyunk, meg milyen magasak! Persze meg lehet próbálni, hogy folyton a 2 méteres táblahátú bitangot találjuk meg a kocsmában, csak akkor nem csodálkozzunk, hogy az ivó előtt a porban térünk magunkhoz.

2011.07.28. 21:06:40

@Lew Archer:
csűrőd-csavarod, de ez nagyon gáz :):) tényleg égetni akarod magad?
UP egy bort szarozott le, véleményt alkotott, alpári módon(szerintem nem, fideszesek szerint igen). De legyen. Házon belül lefikázott egy bort. Cég perel, ügy húzódik, végül annyi. Vihar egy pohár vízben.
Az amerikai nem beszélt csúnyán :), nem káromkodott, véleményt és kritikát fogalmazott meg, ami lehet, nem is az övé, de neki kellett elmondani.(független attól, egyet értünk e vele vagy sem) DT erre reagált, kocsma színvonalon. Magánvéleménye. Perli valaki? Nem. (UP-t perelték) Akkor miről beszélsz? De ha politikus, közszereplő, akinek be kell tartani szabályokat. Ha egy politikus megy gyorsan az audival és elmeszelik, másnap tele az újság, ha én, nem tudja senki. Vagy helyénvaló, ha DT ír csúnyán, de nem helyénvaló, ha UP? @proeskontra: na, ez kettős mérce, amit most levezettem

karosszékely 2011.07.28. 21:12:11

"Így több alkalmuk is volt a különböző pártok képviselőinek arra, hogy megismerkedjenek az NDI munkatársaival, köztük Thomas Meliaval is, bár Fodor megjegyezte, hogy mivel Deutsch nem beszélt idegen nyelveket, így számára gondot okozott a külföldiekkel való érintkezés."

Ez mekkora alázás már.

2011.07.28. 21:15:25

@karosszékely:
höhö, most beszél egyáltalán?

Lew Archer 2011.07.28. 21:17:44

@Belpo:

Ne magyarázza meg, ezen nincs mit magyarázni Ha új Péter szarozik, az szabadság, ha Deutsch Tamás faszozik, azon meg hüppögnek. Röhej.

Képmutatók.

Lew Archer 2011.07.28. 21:23:52

Uj Péter, természetesen

2011.07.28. 21:25:56

@Lew Archer:
te most komolyan mondod, hogy nem érted, mi a különbség egy nemzetközi diplomata(képviselő, politikus, közszereplő) káromkodása és UP bor fikázása között?

Hattory Hanzo 2011.07.28. 21:45:47

@Lew Archer:

Te biztos viccelsz most. Az feltűnt a két párhuzamba állított sztoriban, hogy az egyikben egy ember, míg a másikban egy termék lett leugatva? Vagy az, hogy az egyikben egy újságíró, míg a másikban egy az országát és a pártját az Európai Unióban képviselő politikus az elkövető? Jó, hogy nem azzal jössz, hogy Hagyó meg lopott. Hogy van az, hogy mindig sikerül találni valamit, bármit, akármit, amihez képest kerül megvilágításba minden kínos sztori?

pirimogyoró 2011.07.28. 21:46:26

@karosszékely: "Így több alkalmuk is volt a különböző pártok képviselőinek arra, hogy megismerkedjenek az NDI munkatársaival, köztük Thomas Meliaval is, bár Fodor megjegyezte, hogy mivel Deutsch nem beszélt idegen nyelveket, így számára gondot okozott a külföldiekkel való érintkezés." Ez mekkora alázás már.

És? Nem igaz? Orbán várt rá egy évet, hogy miniszterré tolja fel Deutsch-ot, mert akkor még nem volt akkora hatalma, hogy hogy dipi nélkül is a pofánkba tömje. Ez mekkora alázás...
Ma már nem kéne a diploma, egyszerűen beletennék az Alkotmányba Makovecz mellé...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.28. 21:52:08

Ez a stílus a kocsmában megengedett. oda való a kis degenerált zsidó is.
vajon ki lehet az apja a für-elizének?
és szijjártónak ki lehet az apja? melyik kommunista?

2011.07.28. 21:57:55

@Hattory Hanzo:
számomra is érthetetlen ez a hozzáállás, ráadásul DT -t minden következmény nélkül ki lehetne vonni a forgalomból, semmi hasznuk nincs belőle, egy röhejes alak, aki csak lejáratja a fideszt. de nem, köröm szakadtáig védik, minden kritikát, véleményt személyes támadásnak vesznek. Mintha valami családtag lenne. De ennél fontosabb és komolyabb ügyekben is így viselkednek vitatkoznak. Ha valaki felhívja a figyelmet pl. az egykulcsos adó szociális és társadalmi feszültségeket növelő hatására, az már libsibolsi bérenc vagy mifene.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.28. 22:19:03

@proeskontra: nem, az lmp-sek szeretik a mandinert és a mandiner is szereti az lmp-t. de az igaz, hogy a mandi a jobbosokat kifejezetten irritálja.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.07.28. 22:22:44

@Hattory Hanzo: A jogsértőkre 7,178 milliárd forintos bírságot szabtak ki, ez alól mentesült a Vasútépítők Kft.

Ám miután a cég feldobta a kartellezésben részt vevő társait, úgy tűnik, most segít nekik abban, hogy a GVH gigabírságát ne kelljen befizetniük"

jó orrom van a kommunistákhoz.
ezért kereshet havi kétmilliót a kis szijjártó, aki ennyiért még egy nyakkendőt se tud felvenni, hogy vhogy embernek nézzen ki.

falevel1 2011.07.28. 22:35:41

A megfogalmazas tenyleg nem egy politikushoz melto, de a tartalmat helyeslem. Vegre a sajat utunkat kene jarni es nem masok labtorlojekent, masok parancsait teljesiteni(amennyire lehetseges) Mindenki soporjon a sajat haza tajan!
De talan a legmegfelelobb , aminek ugy latszik a jelenben is ertelme van:
A nemzeti dal

2011.07.28. 23:13:13

@falevel1:

Hah :D

"Ki a fasz az a Thomas Melia?" Mi ebben a tartalom? Ez egy kérdés sértéssel megfűszerezve.
"Minek kell naponta adnunk a szarnak egy pofont?"
Itt magukról beszél, amúgy ki pofoz és milyen szart? (gondolom nem az amerikaiakkal van egy csapatban) Ebben mivel értesz egyet? :):):) És ez is egy kérdés. Milyen parancsot adtak? És ki?

pityipalkó 2011.07.29. 10:14:36

Tomi gyereknek ez a stílusa.Ott böfög ahol akar(2/3).Aztán lehet,hogy irodalmi munkásságának része.Ahol a "Főnök" kokikat oszt ott mit vársz az egyik legjobb "kegyeltjétől" ? De lehet,hogy háziversenyt indítottak:Ki tud nagyobb(hülyeséget,bunkóságot) mondani. Nagy a tolakodás...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2011.07.29. 11:08:40

A bácsi semmit nem ír Romániáról a 12 ódalas doksiban és több mint fél oldalt szán Magyarországra.

Ez érdekes.

Dikkmá'!!! Romániában minden csupa "madárfütty és trallala"? A demokrácia és emberi jogok tiprása környékén semmi említenivaló?

...na ennyire kell komolyan venni Mr. izé Méliát.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2011.07.29. 12:55:19

@tewton:

www.youtube.com/watch?v=Juvg_MJ4cuI

Pont most van bajuk a dojccsal? Két lehetőség van: vagy most jól szólt, vagy nagy haverok a Meliával, és ezt a dolgot előre megbeszélték.

Leo meg mostanában magától olvadozik. Volt már télen-nyáron csakis, szopták-nyalták már eleget.

Vidéki 2011.07.29. 21:15:19

Ki a fasz az a Thomas Melia?

Thomas Melia, az amerikai külügyminisztérium helyettes államtitkára akire túlzás lenne úgy gonddolni, mintha Thomas Melia lenne a pápa, akinek minden szava szent kinyilatkoztatás.

Valójában azonban Thomas Melia is csak egy gyarló ember aki ráadásul nem is él Magyarországon, nincsenek első kézből szerzett információi.

Olyan alakok etetik információkkal, akik zsigerből gyűlölik azt a kormányt, amelyik a választók akaratából nemrég pozicióba került.

A hatalmukat vesztett szoclibes urak és elvtársak, nem bírják ki a hátralévő két és fél évet, ami a következő választásokig hátra van, ezért behívják „a testvéri tankokat”, ezúttal nem keleti, hanem nyugati irányból, csak azért, hogy segítse őket hatalmi pozícióba, ha már az a „hülye nép” a szabad választásokon elkövette azt a hibát, hogy nem rájuk szavazott.

picur3ka 2011.08.02. 21:51:26

Politicus, baszod, a Deutsch jol karomkodik magyarul, nepszeru. Minek ezek a fosos, hulye irasok?

Mikor a beteg aszonta szemtol szembe az Putyinnak, hogy mi a Natoban vagyunk am, akkor mer nem aggodtal?

Mi a faszom van ezen a mandineren?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.08.03. 01:09:16

@TuRuL_2k2: "Deutsch beszólása a klasszikus példája annak, amikor valamin semmit sem lehet nyerni, de sokat lehet veszteni"

most, hogy aludtunk rá párat, elárulhatod mekkora volt az a veszteség.

tewton 2011.08.03. 03:16:30

@gloire:
kiderült, hogy DT a terrorizáló twitteres, megírta az ekonyomiszt. pont olyan, mintha a mandi és egyéb értelembenvettek cikkeit fordították volna amerikaira:

www.economist.com/blogs/easternapproaches/2011/08/fideszs-antics

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.03. 05:48:34

@tewton:

Azért ez az Economist-bejegyzés kemény.

Mert bármekkora szabadgondolkodó és szabadságharcos is a mi dajcstomink, az azért csak megszégyenítő, ha az embernek az orraalátolják a "Ki a f*sz az a Thomas Melia?" kérdésére, hogy "Az a f*sz az a Thomas Melia, aki nektek az amerikás ösztöndíjakat tolta nyolcvankilenc-kilencvenben és akinek a pénzügyi, kommunikációs és még ki tudja milyen támogatást köszönhetitek, melynek révén huszonegy helyet szereztetek a kilencven utáni első magyar országgyűlésben, szóval, aki belőletek p*cörőkből nagyf*szokat csinált.

:-[

ü
bbjnick

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.03. 09:31:31

@bbjnick:
bizony nagyon félelmetes. :)))) megírja mondjuk egy vincentes, a lap leközli, borzalom.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2011.08.03. 10:04:21

Hát egyrészről valóban teljesen jelentéktelen ügy. Másrészt viszont az mégis érdekes ebben, hogy hogyan lehet az, hogy DT nem ismeri ezt az embert? Mert arra mindenki emlékszik még, mennyire központi figura volt 20 egynéhány éve. Nem nagyon találni olyan korabeli felvételt amin ne feszíte ott Orbán és Kövér mellett. Ez a történet így nem kerek. Ez a Melia szerintem valami szdsz patrónus lehetett a háttérben, amikor még a fidesz ugye a szadi ifjúsági tagozatának tűnt, a támogatása ennek megfelelően csak áttételes lehetett. Vagy valaki kamuzik . )

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.03. 10:47:21

@málnási: @gloire:

A "ki a f*szom az a...!" mifelénk nem (csak) azt jelenti, hogy nem ismerem, hanem azt (is), hogy nem számos, nem játszik, számomra jelentéktelen, lesz*rom.

Aki így beszél valakiről, akitől anno ezt-azt (meglehet, sokat) kapott (még ha ma szemben is áll vele), az t*konyarc, sz*rcsimbók. Vitatkozhat, szembehelyezkedhet vele, bírálhatja, de nem fölényeskedhet, nem szólhatja le.

Erről beszéltem.

ü
bbjnick

VI. Béla 2011.08.03. 11:01:13

@tewton:

Maga szerint büszkék kellene lennünk az egyes számú díszzsidóra?

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.03. 11:29:48

@VI. Béla:
legyen pontos! a legendás pásztortíborság kettes számúról beszélt. az egyes, kóser lajos. :)

tewton 2011.08.03. 12:12:48

@VI. Béla:
meg vagyok osztva a kérdésben. részint azt is gondolom, amit dajcstomi, részben azt is, amit bbj. szerencsére én nem vagyok dajcstomi, és mindkettőt gondolhatom morális problémák nélkül

Alfőmérnök 2011.08.03. 12:48:51

@tewton: Nem biztos, hogy jól értelmezem, de a később posztolt Bertrand Russell-idézettel talán azt akarta kifejezni, hogy hülye volt, nem ugrott be neki, hogy ki ez a Melia.
(btw. azért ott is van egy kis csúsztatás, hogy Hillary Clinton annyira aggódna a magyar demokráciáért. Lehet, hogy volt egy ilyen megjegyzése, de a hazai sajtóból nekem az jött le, hogy alapvetően pozitív kicsengésű volt a látogatása.)

picur3ka 2011.08.03. 17:43:51

@bbjnick:

Az Economist allandoan Magyarorszagot fikazza. Minden K-E-i cikkeben, ha csak teheti. A szerzo allitolag 'magyar'.

picur3ka 2011.08.03. 17:52:56

@bbjnick:

Elsosorban azt jelenti, a merges szovegkornyezetben, kulonosen felkialtojellel.

Tlk ennyit mond a DT, karomkodva, hogy minek szol bele a belugyeinkbe, s minek kell egy nem-uggyel foglalkoznunk nap mint nap.

Aha, a tamogatas, persze. Akkor meg egyutt voltak hajjaj liberalisok a Fodorral, csak aztan keseru lett a pirula. En orulok, ha nem akarnak csontig benyalni, mint a baloldal.

Rozsa-Flores vitaja az apjaval a sajat elmondasa szerint: De, tudom. Viszont, mindazon emberi ertekek alapjan, amit toled tanu

picur3ka 2011.08.03. 17:54:15

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

Bocs, veletlen elkuldtem.

...tanultam, itt es most a kis voros csillagosok a gonoszok.

picur3ka 2011.08.03. 18:30:26

@evil overlord:

Hiszen pontosan ezt mondja.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.04. 07:35:24

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

"En orulok, ha nem akarnak csontig benyalni, mint a baloldal" --- írod.

Csontig benyalni és méltósággal viselkedni szerintem nem ugyanazt jelenti. Ha a Fidesz csak egy hangyaf*sznyival próbálna tisztességesebb magatartást képviselni, mint az MSZP képviselt, már totálnyerő lehetne. De, úgy látszik, ez túl nagy feladat számukra. (Lásd: Lázár, Balázs, Dájcs stb. nyikhajkodásai)

ü
bbjnick

VI. Béla 2011.08.04. 10:45:43

@tewton:

Ismeri a viccet a rabbi tanítványairól és az NB I-ről?

picur3ka 2011.08.04. 13:19:42

@bbjnick:

Nem mondom en, hogy meltosaggal viselkedett volna, de nem tartomezt a karomkodast nagy ugynek.

Balazst viszont be kellene fenyiteni valahogy.

tewton 2011.08.04. 16:39:24

@VI. Béla:
nem. ez olyan, hogy lehet-e talmudot olvasni NB1-es meccs alatt, deviszont lehet-e focizni talmudolvasás közben?

VI. Béla 2011.08.05. 11:46:02

@tewton:

Nem, ez hosszabb. A rabbi azt a kérdést teszi fel a diákjainak, hogy kinek kellene szurkolnia a hitközségnek az NB I-ben.

- Egyértelmű, hogy az MTK-nak. Régi zsidó csapat, ez a mi hagyományunk - mondja az egyik.

- Igazad van, fiam - mondja erre a rabbi.

- Szurkoljunk a Fradinak - mondja a másik. Ezzel kitörhetünk a gettóból, és megmutathatjuk, hogy mi is a nemzet részei vagyunk.

- Igazad van, fiam - mondja erre is a rabbi.

- De az nem lehet, hogy mindkettőnek igaza legyen! - háborodik fel a harmadik.

- Neked is igazad van, fiam.

evil overlord (törölt) 2011.08.05. 17:15:39

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Nem, hanem kissé durva stílusban személyeskedik. Nem mintha Melia nem érdemelné meg, de egy politikus ezt nem teheti meg.

picur3ka 2011.08.05. 17:20:32

@evil overlord:

Dehogynem, nagyon sok meg is teszi, sokszor. Persze, mindenki azt gondol rola, amit akar.

Nem szemelyeskedik, annyit mond, hogy semmi koze hozza.

evil overlord (törölt) 2011.08.05. 17:33:33

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Nem fogalmaztam pontosan, nem szabadna megtenniük.

A stílus maga az ember. Ugyanezt meg lehetett volna fogalmazni sokkal szebben is (pl.: Mi nem szólunk bele az USA belső ügyeibe, ők se tegyék!)

picur3ka 2011.08.05. 19:25:55

@evil overlord:

Persze, meg lehetett volna, o viszont karomkodott, a twitteren. Egbekialto.

Az usakok viszont lonek, ha nem tetszik nekik valami.

evil overlord (törölt) 2011.08.05. 19:31:36

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Igen, lőnek (többek között ezért nincs semmi morális alapjuk belepofázni a belügyeinkbe). Ettől még az állítólagos magyar konzerv/polgári párt egyik fontosabb emberének nem kellene visszanyúlnia 20 évvel ezelőtti stílusához.

Bár igazából nem tudom minek irkálok ennyit, @bbjnick: leírta a lényeget.
"Ha a Fidesz csak egy hangyaf*sznyival próbálna tisztességesebb magatartást képviselni, mint az MSZP képviselt, már totálnyerő lehetne. "

picur3ka 2011.08.05. 20:23:12

@evil overlord:

Tobb, mint hangyafasznyival tisztessegesebb.

Maguk el vannak tajolva, asziszik a politika szuzlanyok kotogetoklubja, ebbe szaladt bel Horthy is, tobbek kozt, szereny velemenyem szerint.

Lew Archer 2011.08.05. 20:29:34

@picur3ka/mesterhazymiklospart:

Azt gondolják, hogy lehet más a politika.

Alfőmérnök 2011.08.05. 20:39:11

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Deutsch hülye volt, hogy kitette a twitterre a véleményét, de azt legalább megtudtuk, hogy jól működik a reflexük a fiúknak. :)
Egészséges ember ezt gondolja az ilyen Meliákról, max. nem mondja ki, legalábbis nem politikusként a nagynyilvánosság előtt.
bbjnick meg egy fasz.

tevevanegypupu 2011.08.06. 07:05:04

@VI. Béla:

(:

Igazi zsido es igazi muzulman soha nem mond nemet es soha nem igent. Es kiderul, hogy mindig igazuk van.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.06. 07:46:22

@Lew Archer:

"...Keleten is, Nyugaton is, egyfajta szellemi parazitizmus alakult ki, amelyet szeretnek elitnek nevezni. Az elithez való tartozást csaknem kizárólag az esztétikai életélvezetben való magasrendű gyakorlat jelentette, és ez teremtette, mint Leontyev mondja, azt az exkvizit immoralitást, amely a bestiális politikai önkényuralmak másik, mondjuk, privát oldala. Senkinek, akinek a szellemiség birtokában volt, eszébe sem jutott, hogy a politikát nem megtagadni kell, hanem tiltakozni a politika és a morál elválasztása ellen. (...) Bertrand Russell azt mondja, hogy az emberiség a világtörténet alatt még soha ennyit, mint a legutóbbi száz év alatt, nem szenvedett, de ez csak azért történhetett, mert soha még az, akinek kezében a szellemi erő volt, az emberiséget soha ennyire nem hagyta cserben, hozzá lehet tenni, ennyire elképzelhetetlenül olcsón."

Nem gondolja-e, hogy erről vitatkozunk már itt több, mint egy éve? Nem gondolja-e, hogy amiről itt már több, mint egy éve vitatkozunk, tkp. attól szenvedtünk az elmúlt hatvan évben? (S, ugyan, mellékszálnak tűnik, de nem az: nem gondolja-e, hogy a Fidesz-KDNP-"konfliktus" mélyén is lényegében ez a probléma búvik meg?)

ü
bbjnick

Lew Archer 2011.08.06. 10:02:23

@bbjnick:

Igen, más-más vetületeiben erről beszélünk, az elit válságáról és alkalmatlanságáról, amit sokan szeretnek a politikai elit alkalmatlanságára szűkíteni, pedig ez szélesebb körű probléma. Nagy bajban lennék akkor is, ha igazolni szeretném, vagy akár csak elhinni, hogy a Fidesz nem ugyanennek az elitnek a része ugyanezekkel a problémákkal.
Azonban jelen pillanatban az alternatíva egy olyan technokrata kormányzás, amely minden kérdést szakmai kérdésnek tekint. Nincs más választás.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.06. 12:08:42

@bbjnick:

most te tényleg komolyan gondolod, hogy a kdnp morál dolgában egy kicsit is jobban áll a fidesznél? nem sokkal moráltalanabb dolog egy nagy morális rendszerre hivatkozva, nevével visszaélve sokkal alantasabb, filléresebb gazembernek lenni, mint a fidesznek is a legalja? te ezt komolyan gondolod? vagy ha magda marinkó jézusra hivatkozva rendez cukrász maszakrálást akkor megvéded, csak mert ajkán az úrral?
ne járasd le az okos gondolataidat ezzel a hitványsággal! :)

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.06. 12:09:40

@Lew Archer:
semmiféle elit nincs. nincs emberség, nincs kereszténység, vaskor van. ezt el kell fogadni.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.06. 12:21:08

@Lew Archer:

"Nincs más választás." --- írja.

Ha a liberálbolsik vagy az urbánlibbantak mondanák, maga elhinné, hogy nincs más alternatíva? :-) Mindig van alternatíva :-)

És: Még valahogy csak-csak elfogadom a Fidesztől a hatalom nemzé a hatalmi struktúrát és az "örök időkre" fenntartja a hatalmat-elvet (az idő és a körülmények súlya csodákra képes, az emberek alkalmazkodóképessége pedig szinte határtalan), de azt már nem tudom elfogadni (pontosabban: belátni), hogy (azt gondolják) trollokkal (akár) ez (a szisztéma) is működtethető. Ha nincsenek épeszű, józan mértékű, elkötelezett fenntartói, működtetői a rendszernek (valamennyi szinten), akik (nemmellesleg) tudják, hogy mi a vektor (s ha kell, önállóan is dönteni képesek), akkor megette a fene azt a "forradalmat". Hogy ezek az emberek rendelkezésre álljanak, ahhez pedig olyan kultuszpolitika (kultur-, oktatás-, valláspolitika) és személyzeti politika kell, amely tiszta, világos értékrendet/mértéket közvetít.

Ez lehet az alternatíva, a szerintem működőképes alternatíva. Ha ez nincs/nem lesz, a legfeszesebb hatalmi struktúra is --- még mielőtt teljesen felállna, már --- zülleni kezd.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.06. 12:36:55

@málnási:

Úgy beszélsz, mint a beszáradt kékharizsnyák szoktak, ha a Zabortuszkérdés szóba kerül :-[ Nem az itt a kérdés, hogy a kádéenpé milyen erkölcsös bagázs, hanem az hogy számonkérhetőek-e vagy sem. Látod, őket le lehet csekkolni, mert ők (maguk) adják kritikusaik kezébe a mértéket, amivel mérhetők. :-)

Az öreg katkó papok szokták mondogatni azt az örökérvényű "közhelyet", hogy: ha nem úgy cselekszel, ahogy gondolkozol, akkor, előbb-utóbb, úgy fogsz gondolkodni, ahogyan cselekszel... (azaz, ha eldobod a mértéket, bármit igazolni fogsz és az ellenkezőjét is, csakhogy ne érezd magad szarul --- de ezzel oda a kontrol, oda a valóságérzék.

Erről beszélek.

ü
bbjnick

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.06. 12:52:31

@bbjnick:
hülyeséget beszélsz. mondd azt hogy van mérték, létezik oké. és hagyd a picsába a kdnp-t a történetből.
arról beszéltél, hogy a fidesz és bazmegbezzeg a kdnp. egyik kutya másik eb, a kdnp meg még rühös is. egyébként átlátszóan és gyengén mellébeszélsz, mikor kdnp-zel.

VI. Béla 2011.08.06. 13:16:03

@tevevanegypupu:

Mt 5,37 - Így beszéljetek inkább: az igen igen, a nem nem. Ami ezenfelül van, a gonosztól való.

Lehet, hogy a mondott szekták képviselői jobban járnak anyagilag, de én jobb szeretek egy olyan világban élni, ahol az emberek betartják a szavukat.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.06. 13:18:36

@málnási:

Mondom, hogy úgy beszélsz, mint a beszáradt kékharizsnyák szoktak, ha a Zabortuszkérdés szóba kerül :-D

Egyetlen egy tűhegynyi pont van, ahol a jelenlegi hatalom érintkezik a keresztény ethosszal és ez a kádéenpé által (megjegyzem: koherensen, konzekvensen!) hivatkozott kereszténydemokrata értékrend (hogy ebből mennyi valósul meg, az egy másik történet). Még maga Orbán is folyton szóba hozza, hivatkozgat rá (gyakran hibás, hamis értelmezéssel).

Ez van, ennyink maradt, ha ebbe nem kapaszkodunk bele, ebből nem tudunk építkezni, ezt nem tudjuk kibontani, akkor puszi.

ü
bbjnick

VI. Béla 2011.08.06. 13:18:42

@málnási:

Helyesen: nincs kereszténység, de igény, az volna rá.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.06. 13:45:54

@bbjnick:
mondom, hogy hülyeséget beszélsz. egy ringyót magasztalsz, mert kereszt van a nyakában.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.06. 14:23:52

@málnási:

B*szod, most adod a h*lyét vagy tényleg megártott a paralelopipedon (vagy tudom is én mit szednek felétek)?!:-)

A legócskább antikrisztiánus trükk, hogy személyek vélt vagy valós hibáiból konstruálnak hivatkozásokat és ellenideológiát a kereszténység ellen. Azt tolom itt már, ki tudja, mi óta, hogy a keresztény ethosz nélkül a fidexes patkányok egymás nyakát fogják elrágni, erre te folyton jössz itt a kádéenpé így ringyó, úgy ringyó maszlaggal. Érdektelen, hogy a kádéenpé így ringyó-e vagy úgy ringyó-e vagy ringyó-e, az a kérdés, hogy a kereszténység milyen mértékben tud valóságosan jelen lenni a közéletben...

ü
bbjnick

tevevanegypupu 2011.08.06. 17:52:29

@VI. Béla:

" Mt 5,37 - Így beszéljetek inkább: az igen igen, a nem nem. Ami ezenfelül van, a gonosztól való.

Lehet, hogy a mondott szekták képviselői jobban járnak anyagilag, de én jobb szeretek egy olyan világban élni, ahol az emberek betartják a szavukat."

De nem tartjak be. Es neha csak halasak lehetunk erte.(:

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.06. 19:21:57

@bbjnick:
te, tetrakontraoktaéder! hát nem te nyomod a kdnp-t, mint ellenfidesz morállovagot? ha a kereszténységről beszélsz, az ok.
érvelésed ahhoz hasonlatos, mint az elvtársaké, hogy az eszme jó, csak hát a gyakorlat, elvtikéim. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.07. 14:01:54

@málnási:

"hát nem te nyomod a kdnp-t, mint ellenfidesz morállovagot?" --- írod.

S szerinted ez személyekhez kötődő kérdés? Ha Lézer Dzsonni képviselné a keresztény álláspontot és vele szemben arcozna Tömjén Zsóti, akkor szerinted kit nyomatnék?

"érvelésed ahhoz hasonlatos, mint az elvtársaké, hogy az eszme jó, csak hát a gyakorlat, elvtikéim. :)" --- írod.

Itt-most nem ez az ábra, mert a fidexnek eszébe sincs a kereszténységgel közelebbi-baráti-eszmei viszonyba kerülni --- addig érdekes számukra a kereszténység, míg saját szájuk íze szerint, céljaik elérése érdekében hivatkozgathatnak rá. Csak, hát, ez így, ebben az esetben, nem működik --- a visszaélés rájuk fog égni. Vagy vegyék komolyan vagy hagyják békén ezt a kereszténység-kérdést.

ü
bbjnick

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.07. 15:33:22

@bbjnick:
te egy érdekes, és rendes kdnp-ről beszél. valahol. egy magyari álomholivúdban talán létezik ilyen. ez a miénk, ez a mostani, ez nem ilyen, saját személyes érdekeik összességén kívül semmit nem képviselnek, és még a gonosz fidesznek is asszisztálnak. szóval mégiscsak egy szájbabaszott tripperes ribanc ablaka alatt szerenádozol, csak mert kereszt lóg a kiszívott, ráncos nyakában. ébredj fel. a fideszt támadni a kdnp-re támaszkodva, hát az vicces.

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.07. 15:36:26

és tudod, inkább ez a szardarab dojcs illetlenkedjen a tvitteren, őszintén hozva prosztó és öregecskedő, belvárosi bonviván éjdességét, mint a nagy keresztény vadász, aki nyilvánvalóan a többi politikus vadászhoz hasonlóan nem vadászni jár,hanem kihasználva, hogy otthon el lehet mondani, hogy nincs térerő, terepen vagyunk, stb., három napig ihat, zabálhat és kúrhatja az odaszervezett ribancokat.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.07. 15:50:04

@málnási:

Túlspilázod, @málnási:, túlspilázod!

Kezd olyan lenni az előadás, mint egy lepukkant és szétcsúszott vén kommer üzemi személyzetis részeg kereszténymocskolása.

Nem tudna olyan korrupt és balfék lenni az a kdnp (lehet, hogy annyira az, lehet, hogy nem annyira:-|), hogy ezt ki tudja hozni valakiből, hacsak nem fűti eleve antikrisztiánus indulat :-|

ü
bbjnick

málnási · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.08.07. 15:55:08

@bbjnick:
dehogy fűt. csak elképeszt a vad kiállásod olyan mellett ami tőled a legidegenebb.
de mindegy, kell valami be kapaszkodnod. hát összemosod az antikrisztiánus pártot a kereszténységgel. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.08.07. 18:56:07

@málnási:

Egyes!:-) De ez megint csak a fidexet minősíti, ugye, hiszen ők manipulálnak a kdnp-vel. :-/

ü
bbjnick

VI. Béla 2011.08.07. 19:17:41

@tölgy:

"Nézzétek, úgy küldelek titeket, mint bárányokat a farkasok közé! Legyetek tehát okosak, mint a kígyók, és egyszerűek, mint a galambok!"

Okos tanács, ezt szólom hozzá, de hogyan kapcsolódik ez az előzőhöz?

tevevanegypupu 2011.08.07. 19:37:09

@VI. Béla:

Biblia-ismereti versenyben vannak? Fellephettek volna az Abigelben.(:

VI. Béla 2011.08.08. 16:51:04

@tevevanegypupu:

Gúnyolódjon csak, magát majd a Koránról fogjuk kérdezni :-)

tevevanegypupu 2011.08.08. 16:59:53

@VI. Béla:

"Allah, a konyoruletes es az irgalmas neveben.." (-:

evil overlord (törölt) 2011.08.09. 13:37:27

@picur3ka/mesterhazymiklospart: Igaza van, a tetteik tisztességesebbek. Azonban a kommunikációjuk ugyanúgy gyalázatos.
Horthy és Antall legalább tudott viselkedni. (Szegény Antall valóban elég töketlen volt, a komcsik, libsik és pártba/kormányba bekerült gazemberek rendesen megvezették.)

@Lew Archer: Hagyjon már békén azokkal a hülye hippikkel, náluk nagyobb balf@sz az országban talán csak Károlyi volt.
süti beállítások módosítása