Wittner Mária lekurvázása
2011. március 30. írta: TuRuL_2k2

Wittner Mária lekurvázása

  Németh Gábor a (Mandinerrel ellentétben, ami ugye vagyonokból működő, Fidesz-közeli orgánum) független, civil Egyenlítő blogon előbb csak zavaros múltúnak, majd egyenesen prostituáltnak nevezte Wittner Máriát, az '56-os forradalom halálraítéltjét:

A Fidesz egy civil blogon keresztül próbálja rásütni egy másik pártra, hogy valakinek a halálát kívánja. Ezt értjük, kínos lehet nekik megküzdeni a zavaros múltú Wittner Mária megszólalásai által gerjesztett belpolitikai botránnyal.

(...)

Persze, hogy zavaros múltú. Azt beszélik úgy került a Corvin-közbe, hogy a többi prosti kiszorította a Rákócziról, mert még kurvaként is a rosszabb fajtához tartozott. Fene tudja. Mindenesetre beszámolók sokasága szól arról, hogy "hős" "forradalmárként" hogyan nyomott el cigarettacsikket egy felakasztott sorkatonán.

  Kezdjük a Fidesz hivatkozott közleményével: az Egyenlítő blogról sok rosszat el lehet mondani, egy olvasói hozzászólás miatt támadni azonban méltatlan és értelmetlen. A nem szerkesztői kommentek nem szerkesztőségi tartalmak, azokért a felhasználók felelnek. 

  Wittner Mária Horn Gyulára tett megjegyzése kétségkívül embertelen volt, nem keresztényi tett így beszélni egy magatehetetlen, idős ember szomorú leépüléséről (gondoljunk bármit is Horn múltjáról). Wittner láthatóan nem tud megbocsátani, s nem a mi tisztünk megítélni, hogy elvárható-e tőle megbocsátás azok után, amiken keresztül ment.

  Németh Gábor azonban nem Wittner Mária jelenbeli közszereplését kritizálja (amire mindenkinek joga van), hanem sunyi módon Wittner múltját mocskolja. Pedig Wittner Mária múltja, egy '56-os hősünk múltja tiszteletet érdemel. Wittner fegyverrel harcolt a magyar szabadságért, meg is sérült november 4-én az elnyomó szovjetek hadsereggel folytatott küzdelemben. Halálra ítélték, kétszáz napot töltött az akasztófa árnyékában, majd tizenegy évet a Kádár-rendszer szigorított börtöneiben. A rendszerváltoztatásig folyamatos megfigyelés alatt élt.

  Németh kijelentésének vannak történelmi előzményei, 1957 októberében a független, civil Népszabadság címlapján a bebörtönzött Wittner Mária fotója egykori zárdanövendék és prostituált képaláírással jelent meg, amint arról Wittner több interjújában is beszélt. 

  Bár általában nem vagyunk hívei közéleti vagy sajtóviták jogi útra terelésének, reméljük, hogy Németh Gábornak bíróság előtt kell felelnie aljas kijelentéséért.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr672784065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitya Ivanov 2011.03.30. 08:57:30

OFF:
Wittner Máriának van családja, gyereke?

whiterose 2011.03.30. 09:00:59

egy tipikusan liberális, nem tetszik lekurvázom...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2011.03.30. 09:02:24

hát, nem irigyellek turul, hogy végig kell nézned ezeket a fosadék blogokat a piroslap, egyenlítő meg a legalja örülünkvincentet
én csak az index blogketrecben látom őket, az bőven elég

Veder1 2011.03.30. 09:03:12

Wittnert én nem bírom, de ez tényleg undorító húzás volt Németh Gábortól (kiez??), gratulálok!

Mitya Ivanov 2011.03.30. 09:27:00

@Mitya Ivanov:
közben elolvastam a linkelt interjúban.
Azért kemény lehetett, Wittner Máriának érthető minden indulata.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.03.30. 09:32:37

A szocialista embert szexuális rettegésben tartó két női rémalak az apáca és a prosti.

hacsaturján 2011.03.30. 09:34:24

én mandiner kommenteket olvasok, a turul meg szemet forgat, különben éhen halna.

TH 2011.03.30. 09:43:46

Nagyon nem szimpatizálok Wittnerrel (és most nagyon finoman fogalmaztam), de az egyenlítő blogos komment undorító és minősíthetetlen (még ha tudná tényekkel bizonyítani! de ez a pletyka-stílus szánalmas), viszont nem tudom, hogy ki mit vár az egyenlítő blogtól...

Vidéki 2011.03.30. 09:50:38

Németh Gábornak bíróság előtt kell(ene) felelnie aljas kijelentéséért is.

Ezen túl a "független, civil Egyenlítő blogon" eltűri, hogy egy általa szerkesztett internetes felületen ilyen, gyilkosságra uszító felhívás szerepelhessen:

Miközben a blog számos bejegyzésében a magyar sajtószabadságot temeti, és a "sajtót erős korlátok közé szorító médiatörvényt" próbálja félremagyarázni, addig az nem zavarja a "szerkesztőket", hogy immáron három napja egy olyan hozzászólás olvasható portáljukon, amely Papcsák Ferenc fideszes országgyűlési képviselő és zuglói polgármester, valamint családjának meggyilkolására buzdít.

Az „Alapvető Emberi Jog” néven regisztrált kommentelőjük a "független, civil Egyenlítő blogon" ,"nem sajnálja" Papcsáktól drága autóját. Mint máig a blogon olvasható bejegyzésében fogalmaz:

"Én nem sajnálom tőle. Sőt, ilyen kurva drága üzemagyag árak mellett még benzint is veszek bele, mondjuk 1 litert. Üveget is adok. Rongyot is a szájába. Majd beültetném családostul az autóba. A többit a fantáziátokra bízom. (Segítek, úgy lesz.)".

Ilyen álszent alakok siránkoznak ájtatos képpel a cenzúra bevezetéséről, a „sajtószabadság” megsemmisítéséről.

Nekik az jelenti a sajtószabadságot, ha korlátlanul mocskolódhatnak, rágalmazhatnak, buzdíthatnak nekik nem tetsző emberek és családjaik kiirtására

jozicsenko 2011.03.30. 10:03:36

majd libeálisék megmagyarázzák, hogy véleményszabadság van és neki szabad ezt nyilatkoznia

németg: a szabad vélemény nyilvánítás nevében megkérdezem, hogy anyád hogy van? (és nem utalgatok a foglalkozására...)

TG69 2011.03.30. 10:11:07

„Megmutatom nektek, ti rohadtak, hogy ember vagyok, mert embernek neveltek az apácák.”

A magyar Gandhi :).

tevevanegypupu 2011.03.30. 10:12:28

Alljon meg a menet. Nem tudom ki volt Wittner Maria mielott a Corvin kozbe ert. Ha prostitualt lett volna, az mennyiben zavarja azt, hogy fegyverrel a kezeben harcolt a forradalomert, halalra iteltek, felmentettek, hosszu eveket toltott bortonbe, utana az eletet ellehetetlenitettek? Kit erdekel, mi lyen volt Wittner Maria (egyebkent gyereklany) elete 1956. oktobere elott? Nem kell ostoba emberek ostoba celozgatasaval torodni. Ha Havas Szofiat kurvaznak le az sem jelentene sokat, mert nem az szamit..a cselekedetek szamitanak egy korban es egy helyzetben.

Tündér_Lala 2011.03.30. 10:17:54

Kéremszépen olyan tipikus.
A ballib számonkéri az tiszeletet, empátiát, tolarenciát és a maga részéről pedig ennyi tiszteletet, empátiát és tolarenciát tanusít a másik ember szenvedésével. Ez az írás sokkal visszataszítóbb mint az eredeti - ráadásul nem egyértelmű - vitára okot adó kijelentés.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2011.03.30. 10:21:55

"nem keresztényi tett így beszélni egy magatehetetlen, idős ember szomorú leépüléséről"

Pol Pot is milyen szegény szánnivaló öregember lett öregkorára pedig azért az országa 3 milliós lakosságából kinyírt legalább 1 milliót a fénykorában.

hacsaturján 2011.03.30. 10:26:34

@tevevanegypupu:

kegyednek öléggé igaza van, ezért asztán remélem, hogy szakáltalan, nem pol-pot unokaöccse és nem óhajt bíróság előtt felelni! :)))

stratez 2011.03.30. 10:26:40

Wittner megnyilvánulásai nem igazán növelik az 56-osok reputációját, a Fideszéről már nem is beszélve, gárdaavatástól a sámán jövendőlésig volt már minden. A Fidesz jobban tette volna, ha csendes búcsút vesz tőle erre a ciklusra. Az Egyenlítő meg az, ami. Szoci színvonal Szanyi alatt két Török Zsoltnyival...

Bummer 2011.03.30. 10:31:12

Gondolj bele: fiatal nőként, 20-33 éves korodig börtönben ülni milyen lehet?
Ezért én Wittner Máriának mindent elnézek.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.30. 10:41:26

@jozicsenko: @whiterose: @Tündér_Lala: Kéremszépen ez olyan tipikus konzi(lol*) attitűd - írhatnám.

Egy konkrét ember ír faszságot, nem az ún. ballib(?), a liberálisok(?), stb

*a nemzetkarakter (legyen az vendégszeretet vagy irígység vagy akármi) politikai izé-akármi-bármi-független

mindegy

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.03.30. 10:41:56

@tevevanegypupu: Ha viszont igaz, miszerint valóban cigarettacsikket nyomott volna el egy felakasztott sorkatonán, akkor ez – a feltételezett kurvasággal ellentében – már „tett”-nek számít. Olyannyira, hogy nemhogy a forradalmári, de az emberi minőséggel is inkompatibilisnek tartandó, akármekkora hősnek is tekintenénk egyébként.

Természetesen bizonyításra vár, hogy valóban igaz-e a dolog, vagy csak rágalom.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2011.03.30. 10:46:04

@Mitya Ivanov: úgy tudom, hogy egy fia született, még 56 előtt. Amikor börtönbe zárták a csecsemő fiát nevelőintézetbe tették és csak akkor tudta visszaszerezni, amikor végre kiszabadult a börtönből.
Egyébként Wittner többször elmondta, hogy nem bocsát meg. "Istentől, embertől ne várjon irgalmat!" "Bocsássunk meg? Hát nem!"
A Kárpátia koncertjén:
www.youtube.com/watch?v=a1O43S6AvIE

Akkor lehet megbocsátani, ha valaki bocsánatot kérne. Akkor lehetne megbocsátani, ha lennének ítéletek.
Szerintem Wittner következetes.
Egyébként pedig egy csodálatos ember.

hacsaturján 2011.03.30. 10:49:31

@kesztió:

a barguzini postás kisasszony mindent tud.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.03.30. 10:52:47

@hacsaturján: Ezt kifejthetnéd bővebben, jóhiszeműen írtam a kommentemet.

hacsaturján 2011.03.30. 11:00:53

@kesztió:

kétségem sincs efelől, de fejtegetésből kettes alám volt a suliban.

Bell & Sebastian 2011.03.30. 11:06:36

@tölgy: Nőben lehet, de úgy általában "vámos" a legundorítóbb állat számukra, aki elvis.

(ez olyasmi lehet nekik, mint amikor konzervatív engem betámad a kéményseprő)

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2011.03.30. 11:15:23

Eléggé kizökkent, beteg világnak érzem, amelyben egy Horn Gyuláról, aki fegyverrel szolgált egy idegen, megszálló hatalmat - tehát par excellence hazaáruló - nem illik kimondani, hogy hazaáruló - mert akkor megsértődnek a ma is köztünk mozgó további hazaárulók és a harmicnál jóval több ezüstön alaposan megzsírosodott leszármazottaik.
Ők vajon mikor fognak szembenézni a maguk bűneivel?
Terveik szerint nyilván soha.
Márpedig ez nem marad így örökké.

Horn Gyula nem egy "szomorúan leépülő, idős magatehetetlen, ember". Ahogy egyetlen, az MSZMP-ben magas rangú pártfunkcionáriusként a megszállókkal jó pénzért, pozícióért, kisajátított Szemlőhegyi úti villáért kollaboráló párttársa sem valami szegény, öreg ember.
Ezek hazaáruló gazemberek.
A legrosszabb fajtából, semmi különbség nincs köztük és például a joggal elátkozott emlékű Quisling között.
Ez nem csupán a nemzet, de az emberiség legalja.

tevevanegypupu 2011.03.30. 11:22:13

@kesztió:
Jaj, ez az azt mondjak meg igy mondjak..Az indulat meg a felelem egyebkent nem gondolkodik. 1956-ban elszabadultak az indulatok is, es talan ez a fektelen indulat is bizonyitja, mi mindent kellett az embereknek elszenvedniuk eloszor a haboruban, aztan 48-56 kozott.

GGG77 2011.03.30. 11:26:02

Németh Gábor egy tahó. Wittner Mária is.
1-1

Sruttyenbacker 2011.03.30. 11:29:32

Wittner masamód ominózus parlamenti okádása után Lézer Jani azt mondta, hogy ez belefér a szólásszabadságba, amit persze a fityisz mélységesen tiszteletben tart. Nos, Németh Gábor véleménye pont annyira szabad, mint Mariska nénié, aki talán kurva volt forradalom előtt, alatt. Nem tudom, jó Wittnerünk miért van felháborodva, hiszen megbecsült szakma, szakszervezete is van.Vállalhatna ott valamlyen védnöki szerepet vén parlamenterünk. A hódmezővásárhelyi dzsigolótól tudjuk, hogy annyit érsz, amennyit összekapartál. Legyen Maris tánti a kurvák védőszentje! Ehhez kívánok neki erőt, egészséget! Elvtársi üdvözletem.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.30. 11:39:53

Nyilvánvaló, hogy kik ezek a @nemethg-félék és mi a céljuk! Úgyhogy, bár nagy bennem az indulat, én legyűröm azt (nem adom meg nekik azt az örömet, hogy elérjék céljukat) és (csak) ezt fűzném hozza a témához:

Jn 8.42
Jézus ezt válaszolta: „Ha Isten volna az atyátok, akkor szeretnétek engem. Mert az Istentől való vagyok, tőle jöttem. Hisz nem magamtól jöttem, hanem ő küldött.
Jn 8.43
Miért nem értitek a beszédemet? Azért, mert nem vagytok képesek meghallani a szavamat.
Jn 8.44
A sátán az atyátok, és atyátok kedvére igyekeztek tenni, aki kezdettől fogva gyilkos, nem tartott ki az igazságban, mert nincs benne igazság. Amikor hazudik, magából meríti, mert hazug, és a hazugság atyja.
Jn 8.45
Mégis, bár az igazságot hirdetem, nekem nem hisztek.
Jn 8.46
Ki vádolhat bűnnel közületek? Ha meg az igazságot hirdetem, miért nem hisztek nekem?
Jn 8.47
Aki az Istentől való, meghallja az Isten szavát. Ti azért nem halljátok meg, mert nem vagytok az Istentől valók.”

ü
bbjnick

Sruttyenbacker 2011.03.30. 11:51:51

@Exe Géza: Nem vagy te egy kicsit idióta?

Sruttyenbacker 2011.03.30. 11:56:03

@kesztió: A Köztársaság téren egy kiskatonát élve, a lábánál fogva felhúzták egy fára a forradalmárok, vasrudakkal agyba-főbe verték, majd elevenek kimetszették a szívét, azt felmutatták a tobzódó tömegnek, a Life magazin szerint. Mariska lehet, hogy ott kolbászolt valahol a tömegben.

Hoppázó Beléndek 2011.03.30. 11:56:17

most annak örülünk, hogy sikerült találni még a wittnernéninél is nagyobb idiótát? hadd gratuláljak elsőként áldozatos munkátokhoz.

úgy tűnik kicsivel is beéritek már, hová lett a tavalyi forradalmi hangulat? :)

további jó acsarkodást és mocskolódást a keresztényi népikonzervatív szeretet nevében!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.30. 11:58:29

@tölgy:

Legfeljebb kimoderálnak ;-)

ü
bbjnick

amor2000 2011.03.30. 12:00:30

Maximálisan egyetértek a cikk írójával. Igaz, én nem nyilatkoztam volna ilyet Horn Gyuláról, és Orbán Viktor is nagyon helyesen, emberi módon döntött Horn Gyula további ápolásáról. Ennek ellenére megértem Wittmer Máriát, mert amit ő elszenvedett a komcsiktól - akik leszármatottai még mindig a mai MSZP-ben és a szétzülledt SZDSZ-ben vannak - azt sokan nem bírták volna végig elviselni. Egész életét tönkretették. És aki ezek után mocskolni merészeli őt, annak azt kívánom, hogy ő is szenvedjen ugyanannyit, lehetőleg ártatlanul !!! És ne csak ő maga, hanem a családja is! Én is remélem, hogy ennek az ügynek lesz még büntetőjogi követlezménye is. Sajnos, az EU - élén a szocialistákkal és zöldekkel - nem engedte meg a magyar kormánynak, hogy az ilyen bejegyzéseket a médiatörvényben büntetéssel lehessen "honorálni".

Sruttyenbacker 2011.03.30. 12:01:25

@Vidéki: Nem az a baj, hogy az emberek durva gondolatokat fogalmaznak meg, hanem az, hogy a Fidesz annyira leamortizálta az országot, hogy az embereknek ilyen gondolatok jutnak az eszükbe.

Grigorij Pantyelejevics 2011.03.30. 12:05:49

A legszomorúbb az egészben, hogy ebben az országban, amíg élő tanúja volt, ment az egymás gyilkolása azon, "ki is volt az igazi '48-as". Aztán szépen marta egymást a (főleg '45 után felbukkanó) "egymillió hős antifasiszta ellenálló" is.

Most ott tartunk, hogy az "igazi '56-osok" fikázzák a "még igazibb '56-osokat", nem is beszélve a "legigazibb '56-osokról" és a "csak mi vagyunk az autentikus '56-osokról".

Mert mit is tudhatunk mi, akik akkor nem éltünk? Hogy minden (ma élő) '56-os "áruló", "besúgó", "kurva", "gyilkos" és felsorolhatatlanul aljas volt. És ezt NEM az őket üldöző pártállam sameszaitól, propagandistáitól. Ez mind-mind az "56-osok" mondják, terjesztik, mesélik a többi "56-osról". (lásd Pongrátz kontra Wittner usw.)

És ez nagyon nagy szégyen. :(

Jómagam maradok annál, hogy az az autentikus, amit a családom megélt, a család emlékezete megőrzött.

Grigorij Pantyelejevics 2011.03.30. 12:07:35

@amor2000: "Orbán Viktor is nagyon helyesen, emberi módon döntött Horn Gyula további ápolásáról"

Orbánnak semmi köze Horn ápolásához, azon kívül, hogy az ő első kormányzása alatt hozott törvény alapján ápolják Hornt. Amikor ezt a törvényt hozták, inkább önmaga időskori ellátása lebeghetett a szeme előtt, mint Horné.

Tündér_Lala 2011.03.30. 12:10:00

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Abban igazad van, hogy ez egy embernek a baromsága. Azt viszont nem tagadhatod , hogy ez egy jelenlévő (fennt írt) szellemiség kicsúcsosodása.

Bell & Sebastian 2011.03.30. 12:10:44

Nem hinném, hogy ugyanannyit nyomna a latban egy bogszakmunkás neve, mint Wittneré. Az utóbbi ugyanis lát jeleket is, az előbbi meg leginkább csak piros páviánseggeket.

fonó 2011.03.30. 12:15:11

Azért mert 50 évvel ezelőtt egy harcban a jó oldalon küzdött miért kell óvakodva mentegetni a mostani embertelen gyűlölködő mocskos beszédeit? Ő a székházgyujtókat forradalmároknak nevezte, Budaházit ártatlan hazafinak, a gárda anyja, dem.megválasztott min.elnököket gyaláz. Nem tetszik nem szavazunk rá, itt látszik h nem a DEMOKRÁCIÁÉRT küzdött 56-ban.

fonó 2011.03.30. 12:17:45

Aki védi az embertelen gyalázkodó keresztényietlen beszédet CSAK MERT A MI BRANCSUNKBELI az maga is azonosul.

ÁrPi 2011.03.30. 12:18:11

@Sruttyenbacker:

:-D :-D

Bezzeg azelőtt, a szörnyen amortizáló 11 hónapos fityisz-viktaturát megelőzően !!!

Erőteljes, friss, tiszta és épelméjű volt a mára leamortizált ország,
még a demokratikus választásokon is volt jó néhány ember aki bölcsen a MSZP-re vagy más nem-fityiszre szavazott.
Azóta szörnyű elbutulás van.

Szomorkás dolog ez.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2011.03.30. 12:18:19

@Sruttyenbacker: ávós volt a lelkem, és lőtte a civileket előtte.

attila1 (törölt) 2011.03.30. 12:29:42

gyerünk mandineresek. Védjétek Wittnert, mutassátok meg, mifélék vagytok.

azt megmondaná valaki, 56-ban Wittner melyik oldalon harcolt? Remélem nem a szabadságharcosokkal volt, még a végén igaz lenne a szélbalos röfögés, hogy 56 a csőcselék forradalma volt.

ÁrPi 2011.03.30. 12:32:43

.
@fonó:

Hát említésképpen például senkiházi bloggerek és tollforgatók sajtószabadságtól telve gyalázzák gyalázták a jobboldaliak miniszterelnökét is családját is, de azért differencia van Wittnernél:

Az 56-os halálraítélt kíméletlen szavait egy 56-os karhatalmistából lett Horn Gyula ((demokrácilag megválasztott m.e.)) felé másként KELL értékelni mint a kevesebbet érő szavakat.

Sruttyenbacker 2011.03.30. 12:35:47

A HÍR TV déli híradójában elmondták, hogy Orbán elvtárs tegnap a magyar válogatott hollandiai meccse előtt a játékosok öltözőjében "beszédet mondott".

Nem ismerős? Jön vissza az "Éljen RÁKOSI!".

Carlos> · http://banana-daiquiri.blog.hu 2011.03.30. 12:50:25

Németh Gábor hozzászólását olvasva a klasszikus jobboldali blog komment köszön vissza. Persze tudom, hogy a hülyeség pártfüggetlen, ez a technika mégis a jobboldal jellegzetes terméke:

a megkritizálandó személynek vegyük elő a múltját és mutassuk ki ott, hogy egy erkölcsi hulla. Nem baj, ha az állítások homályosak vagy tévesek, aki hinni akar benne, annak már ennyi is elég lesz. Márpedig a "csoportunk" hinni akar benne. Karaktergyilkosság.

Kb. 1000 ilyen kommentet tudnék csak most azonnal kikeresni és bemásolni a mandinerről. Azonban a kommenterek ideológiai technikája csak átvétel, nem önálló szellemi termék. Ha a technika hazai média-forrását keressük hamar eljuthatunk a HírTv-s iskolához. A múlt homályába vesző félinfók lebegtetése, a jelenben kritizálandó személy ezáltali besározása a HírTv által (újra)felfedezett és tömegesen alkalmazott módszer. Nagyban hozzájárult ezzel az érzelmi alapú, ellenségképben gondolkodó hazai politikai kultúra (kulturálatlanság) fokozásához.

Ma viszont, a köztévék teljes jobboldali lerohanása és elfoglalása után már ott tartunk, hogy a technika ott köszön vissza. Egyik legszebb példája az volt, amikor a médiatörvény legutóbbi (tehát módosítás utáni) EP kritikája kapcsán az M1 híradója arról beszélt, hogy Cohn-Bendit egy pedofil.

Ajánlom figyelmetekbe (ha eddig politikai elfogultság okán nem volt meg a kellő távolságtartás a jelenség megfigyelésére), hogy ezután éles szemmel szúrjátok ki a technikát és határolódjatok el tőle, amikor pl. a kormánnyal szemben felszólaló értelmiség minden egyes tagját így mocskolja a média.

kamuszutra 2011.03.30. 13:09:33

a bértollnok elvtárs ismét nagyon fontos témáról írt...

nehogy a friss munkanélküliségi adatról és a kormány munkahelyteremtési kudarcáról írjál, mert még elveszíted a közpénzes megbízásodat, és a közmédiába sem hívnak többé.:)

ez a gyűlölködő wittner banya mit is tett munkahelyteremtés ügyében? csinált valamit képviselőként, amivel jobbá tette széles tömegek életét? ja, hogy semmit? miért nem írsz inkább a banya képviselői teljesítményéről, bértollnok elvtárs?

igaz szó 2011.03.30. 13:21:36

Amilyen a mosdó.............Wittner: dögöljön meg, egyedül, iszonyú szenvedések Közt!!!
Remélem az fidesz Igazságos ISTENE : is így Gondolja!!!

amor2000 2011.03.30. 13:32:03

@Grigorij Pantyelejevics: Egyszerűen nem igaz, amit állít. Sőt, egy nagy ökörség. Orbán Viktort Horn Gyulával kapcsolatban nemrég kereste meg egy szocialista képviselőkből álló társaság és kifejezetten kérte őt, hogy engedélyezze Horn Gyula további ellátását, ugyanis le akarták venni a gépről. Orbán Viktor ezután negedélyezte ezt. Tehát nem az Orbán Viktor első kormányzása alapján hozott törvény alapján ápolják Horn Gyulát !!! Ez egy Gyurcsányi stílusú hazugság!

Bloodscalp 2011.03.30. 13:56:21

@lelkylola: ezt én sok forrásként máshogy olvastam, ugye maga is lelencgyerek volt, 18 néhol 19 év amikor leányanya lesz, de ő maga adja lelencnek a saját gyerekét, viszont fura hogy inkább beáll forradalmárnak mintsem anyja legyen a gyerekének...

"A Fidesz egy civil blogon keresztül próbálja rásütni egy másik pártra, hogy valakinek a halálát kívánja."-ez ti lennétek? sokkal beszédesebb volt mikor wittner után a fideszesek megtapsolták őt, ez mindent elmondott...még az az ostoba közleményük se kellett volna.

Sruttyenbacker 2011.03.30. 14:23:09

@amor2000: Te meg hülye vagy! Nem Orbán engedélye alapján van ott Horn, ahol van.

Dr. No 2011.03.30. 14:35:33

Németh Gábort remélhetőleg Bayer Zsoltival egyidőben fogják felelősségre vonni. Persze mindkettőjüket színvonaltalan és aljas kinyilatkoztatásaikért.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.03.30. 14:38:17

@amor2000: Szerintem itt van a kutya elásva.

Feljogosít a szenvedés a gyűlölködésre és gyűlöletkeltésre, a társadalmat közvetlenül veszélyeztető, deviáns gondolkozás és magatartás (tv-ostrom, Magyar Gárda, Budaházy) népszerűsítésére?

Akármekkora is legyen az a szenvedés?

Ha szerintetek igen, akkor OK, játszhatja tovább Mária néni a szélsőjobb bohóc szerepét. De ha nem, ideje elgondokodni az elhatárolódáson…

pelikán* 2011.03.30. 14:47:41

Korábban akartam én is írni erről. A bolgárgyörgy egyik utóbbi adásában egy betelefonáló konkrétan azt mondta, hogy mindannyiunknak jobb lett volna, ha WM-án végrehajtják azt a bizonyos ítéletet. (Bolgár persze igyekezett finomítani a feldühödött hozzászólót.)

Wittner mondata nem volt szép, közel sem. De azt hiszem, pont ő megszenvedte annak a jogát, hogy legalábbis elmondhassa azt, amit gondol.

Egy korábbi reakciós bejegyzésből, ha szabad:

"A hősök nem öltik fel Clint Eastwood orcáját: rendszerint barázdált arcú öreg láncdohányosok a mi ötvenhatosaink, trombózisos lábbal, százféle nyavalyával; keserűek és vadak. Mielőtt ítélnénk felőlük, gondoljunk arra, hogy abban a tizenhárom napban ők megtették azt, amiről mi tízévesként ábrándoztunk. Harcoltak a szabadságért: kovbojok voltak és indiánok. Rá is ment az életük, pedig igazolhatóan ők voltak a jók. (...) Legyünk alázatosabbak."

Szerintem passzol.

Grigorij Pantyelejevics 2011.03.30. 14:57:21

@amor2000: Nagyon-nagyon szörnyű országban fogunk élni, ha tovább terjed ez a "Nagy Vezetőnk kegyelméből lehet bárki is kórházban" attitűd. Épp ezért erősen remélem, hogy az ilyesmi csak az Ön fantáziájában él tovább és soha nem lesz hivatalos álláspont.
De lépjünk át azon az apróságon, hogy ez ha igaz lenne is rém undorító lenne!

Gyurcsány nem tudom hogy jön ide (persze sejtem, mint jobboldali 'fedáksári', ha nincs érv), de ha már, akkor vagy Gyurcsány, vagy gyurcsányi. Persze csak akkor, ha nem elnöki pozícióra gyakorol.

Egyébként mielőtt csuklóból lehazugozik valakit, nem ártana tájékozódni. Ön benyelt egy csúnya rákosista propaganda maszlagot. Ajánlom olvassa el a vonatkozó törvényt!
jab.complex.hu/hjegy.php?docid=A0000039.TV

Ha megvan a törvény áttanulmányozása, akkor egy kis időt szánjon arra, hogy elgondolkodik azon, érdemes lehet a világot a saját szemével néznie, mert ha mindenről csak a lebutított szíjártói mantra a 'tudásanyag', az édeskevés muníció ahhoz, hogy értelmes emberekkel vitázzon.

amor2000 2011.03.30. 14:59:00

@Sruttyenbacker: Böszme vagy, mint Gyurcsány apád.

fikanick 2011.03.30. 14:59:46

Szep az az oldalvagas a sajat lelkiismereted megnyugtatasara az ilyen-olyan penzekrol. Mondtak nekem sokat, hogy minden felsobbrendusegi erzes valami onmegfelelesi bajt fed, de keves helyen ilyen atutoen egyertelmu a jelenseg. Ha peldat kell hozni a jovoben, ez lesz a referencia.

igaz szó 2011.03.30. 15:01:59

Pincébe, kötélre ahogy, Kövérünk mondotta egyszerMásokra): oda vigyük a mariskát!!!

kamuszutra 2011.03.30. 15:03:34

@(pelikán*): persze, mondja csak el a wittner banya amit gondol, legalább jót lehet rajta röhögni ahogy gyűlölködik. értelmes, a társadalom javára hasznot hozó javaslatot ne is kérjél számon tőle, csak simogasd meg virtuálisan a kis gyűlölködő buksiját, én meg majd befizitem az adót, amiből kap képviselői fizetést, és gyűlölködhet tovább. végülis ezért van az országgyűlésben, nemde?

fikanick 2011.03.30. 15:06:32

Es azt is elfelejtitek, hogy Gonczrol vagy Mecsrol miket irkalt a jobboldal akarmettol akarmeddig bezarolag.

Nem csipte a csorotoket, amikor oket legyilkosoztak, vagy hazaaruloztak es gyanusitgattak azzal, hogy ugynokok voltak, de most meg vagytok akadva.

Ronda megjegyzes ez a fenti, akkor is az lenne, ha konkret bizonyiteka lenne a dologra, mert teljesen irrelevans.

De alljon mar meg a menet, ne ugasson mar ilyesmirol valaki, aki ennel sokkal cifrabbakat is mondott. Tuti, hogy talalok a Mandineren vagy a Reakcion hasonlo megjegyzest Mecsrol vagy Gonczrol, ha nagyon keresek es nem remlik, hogy kulon cikkben lehoztatok volna, hogy ettol felfordul a gyomrotok.

Az embernek gyakran kell valogatnia az elve es az erdekei kozott. Azt, amikor osszekeveri a kettot, majd felall egy hordora es uvolt, alszentsegnek hivjuk, meg akkor is, ha az uvoltozo nem erti, hogy miert itelik meg epp ot, a sajat fejeben epp mindent jol csinalt.

Mint korabban az orbanviktor.hu uzemeltetessel is mondjuk.

amor2000 2011.03.30. 15:10:12

@kesztió: Nem szeretm, ha kevernek! Wittmann Máriának semmi köze sincs szélsőséges dolgokhoz ! Nem árt megismételni: Őt a komcsik halálra ítélték ! Előzőleg meg is kínozták. Tönkretették őt is és családját is. Érthető, ha egész életére meggyűlölte őket. Aki eziránt közömbös, az valószínűleg maga is képes lenne ilyenekre. Azért megismétlem, amit az első hozzászólásomban írtam: Én nem mondtam volna ilyet, amit W.M. mondott, de megértem, hogy nem nem tudott megbocsátani. Igaz, nem is kért tőle senki sem bocsánatot.

BrianBrian 2011.03.30. 15:16:18

@Carlos>: Egyetértek: tetszőleges baloldali vagy liberális közszereplőről egy tucat ugyanilyen hányadék (ki nem moderált) kommentet lehet találni a Mandineren.

Két különbség: (1) Ezek közül egyre se förmedt rá a blog saját posztban, (2) ezek érdektelen trollok, Wittner Mária pedig a parlamentben beszélő kormánypárti képviselő, akinek kijelentéseitől pártja nem határolódott el határozottan.

Nem kicsik!

fikanick 2011.03.30. 15:17:06

mandiner.blog.hu/2010/08/12/az_emberek_emberenek_negedes_eleganciaja

"gabóvitéz 2010.08.12. 13:51:27
@stratez:
hogy Árpi bácsi csak Horn s*ggét nyalta volna?
A francokat! A Rákosi rendszer magyar Gulagján, Recsken a fogolytársai vajon miért hívták "Patkánynak"?
Ez a gúnynév ugye durván hangzik. Mert mi csak a kivételesen tehetséges műfordításait ismerjük, de gondoljatok bele, hogy ez az ember a fogolytársait jelentgette fel az ÁVÓ-nak...
Most meg Ő a Nagyonkedves Joviális Bácsi.
Hát egy fenéket! Csak gerinctelen, sunyi ember, aki egyébként tehetséges irodalmár...
"

Vén Csataló 2011.03.30. 15:17:10

Hát ahogy nézem szépen elöntötte a komcsi netsöpredék ennek a posztnak a kommentmezejét is... A Mandiner meg valami nagyon félreértett szólásszabadság-felfogástól hajtva azt hiszi, hogy minden beöklendezést kötelessége eltűrnie a saját maga által fenntartott és menedzselt felületen.
Pedig nem.
Tájékoztatásul elmondanám, hogy a webes szólásszabadság azt jelenti, hogy mindenkinek megvan a lehetősége, hogy a saját felületén azt mondjon, amit akar. Más felületén pedig azt mondhat el, amit az adott felület fenntartója engedélyez a maga szabályrendszere szerint.

vizipipa 2011.03.30. 15:17:39

@Bloodscalp: ... civil blogon keresztül...

Így is lehet mondani. Egyetlen apró kiegészítés: ...említett "főszerkesztő" ugyanis korábban a szocialista párt fiókintézetének vezető politikusa volt... - vagy még jelenleg is az?

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2011.03.30. 15:21:05

@fonó:

Én konkrétan nagyon nem tartom magam egy brancsba valónak Wittnerrel, sőt nem gondolom, hogy helye lenne egy olyan házban amit joggal lehetne tiszteltnek nevezni. (persze evvel nagyon nincsen egyedül)

De... ugyanmár miért mentegetés, hogy ha valaki nem kezd el ájtatoskodó pofával jujmitmondottkodni, ha egy halálraítélt szabadságharcos egy hazaáruló gyilkosnak, a lehető legrosszabbak kívánja. Még akkor is, ha ez az úriember később szép karriert futott be.

Azért legyél már észnél... Wittner Mária nem azért viseltetik ilyen érzelmekkel Horn Gyula irányában 50 év elteltével, mert az kamaszkorában hangosan hallgatta Szokol rádiót, hanem azért mert Horn Gyula és társai.
1. elvették a szabadságát
2. elvették a fiatalságát
3. elvették a gyerekét
4. megölték a barátait

Neki oka és joga és erkölcsi alapja is van követelni, hogy Horn Gyula rohadjon meg, ha már nem kötötték fel időben az első fára.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.03.30. 15:21:14

@amor2000: Wittmann Máriának semmi köze sincs szélsőséges dolgokhoz?

Ez azért vaskos tárgyi tévedés.

Budaházit kevesen nem tartják szélsőségesnek. A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalmat úgyszintén. Az MTV székházának ostromáról ne is beszéljünk.

És Wittner Mária elég meggyőző módon adta a nevét a fentebb említetteket legitimálandó.

Akor hát még egyszer felteszem a kérdést.

Van akkora szenvedés, ami feljogosít arra, hogy józan ítélőképességgel vállalhatatlan dolgokat támogass, visszaélve a szenvedésed erkölcsi tőkéjével?

Bell & Sebastian 2011.03.30. 15:27:48

@kesztió: Hát bazmeg, most vezetted le, hogy a nem-szélsőségeseket támogatni normális dolog - a többség szerint.

Szerencsére a demokrácia nem válogat, időnként bal-liberálit tököket is megszorongat. Nem jó érzés, mi?

Akkor hát még egyszer felteszem a kérdést:
- Apu melyik oldalon lődözött 1956 -ban?

suhanyc 2011.03.30. 15:35:32

a múltbéli szenvedések miatt elnéző/támogató magatartást tanúsítani egy ember/népcsoport felé most akkor jó vagy rossz dolog?

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.03.30. 15:40:03

@Bell & Sebastian:

Lehet, hogy velem van a baj, de egy vak hangot nem értek a fejtegetésedből.

Hol vezettem le, hogy „a nem-szélsőségeseket támogatni normális dolog - a többség szerint”?!

És ha igen, ez hol releváns?!

Hogy jön ide a balliberális tökök megszorongatása?! És konkrétan kinek nem jó érzés?!

Kinek az apja lődözött 56-ban?!

Stb., stb.

Megpróbálnál egy fokkal koherensebb lenni?

kamuszutra 2011.03.30. 15:43:52

@suhanyc: szerintem bocsásson meg mindenki a gyűlölködő banyának, van neki éppen elég baja ott belül. példát kell mutatni szegénynek megbocsátásból.

teknős 2011.03.30. 15:58:42

@kamuszutra: Nekem is nagyon elegem van a büdös haszonleső emeszpés komcsi bandából és semmilyen kivetnivalót nem találok Wittner Mária szavaiban.

Játsza az önérzetest a tetű gerinctelen banda!

Az idióta egyenlítősök meg fogyatékosok és/vagy haszonlesők. A Kossuth díjról álmodnak, mert ugye ha az emeszpé kormányra kerül, akkor megkapják. Csak ők nem velünk harcolnak, hanem a sírásókkal.

etoka1958 2011.03.30. 16:01:08

@Vödör: Üdv.Mivel Wittner M. már ismerem képről és beszédeiről,így elhiszem Németh úr minden szavát! Ez saját vélemény:

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.30. 16:01:45

@lelkylola: "Wittner többször elmondta, hogy nem bocsát meg"

Ezzel együtt, vagy ennek ellenére "csodálatos ember"?

etoka1958 2011.03.30. 16:07:44

NEm ismerem BP-t annyira,hogy tudjam milyen hosszú a Corvin köz,de úgy gondolom a világ leghosszabb köze lehet,mert 5-6millió forradalmár,aki ott volt mai bevallások szerint elég nagy helyet kellett,hogy elfoglaljanak!!

kamuszutra 2011.03.30. 16:10:30

@teknős: csak azt hiányolom, hogy a bunkó szocik közül nem nyilatkozott oda valamelyik, hogy a balesetben meghalt fideszes elnyerte méltó büntetését (ezért meg amazért, indokot mindig lehet találni). nem vinnyogás kell ide, hanem legyen harc. tollernek is milyen jól odamondott a wittner banya. toller özvegye is beszállhatna. mondjuk kívánjon wittnernek hosszan tartó rákos betegséget. ezek kellenek a magyar politikába, nehogy véletlenül egy kis ideig munkahelyteremtéssel, vagy valami olyasmivel foglalkozzanak, ami mondjuk tömegesen jó az embereknek.

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2011.03.30. 16:17:27

@kesztió: arról van szó, hogy a punnyadt libsi véleményed legalább annyira szánalmas, mint az eredeti komment a kis buzi haverodtól. Az nem kétség, hogy a degenerált proli fajtátokért tényleg kár volt az '56-osoknak vért áldozni. Nagyon szomorú, hogy 55 évvel a forradalom után is ez a gyilkos láb- és Horn-, Mécs-, Göncszagú naftalinos nyomor bűzlik fel belőletek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.30. 16:22:15

azon tipródom, az a "fene tudja" mondat mit jelenthet.

sajnos ötletem sincs.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.03.30. 16:26:14

@JoeHorseDick: Aha, és ettől Mária néni angyalszárnyain nyomban fellibben az Erkölcsi Magaslatra.
Ha te mondod…

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.30. 16:27:17

@ikaljan:

akkor gondolom ha él még valakinek az fia/unokája, akit meg a felkelők lincseltek meg, neki meg joga van azt kívánni, hogy wittner dögöljön meg.

vagy az emberi sérelem politikai hovatartozástól függően jogosít/nem jogosít fel valamire?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.30. 16:28:30

@JoeHorseDick:

a wittnerrel együtt halálraitélt mécs és göncz emlegetése volt tőled a legfájinabb.

Bloodscalp 2011.03.30. 16:31:30

@A Hannibal Lektűr-attitűd: teljesen természetes hogy nem bocsát meg, még az is emberi hogy a másik halálát kívánja-ne legyen senki álszent, van ilyen..., főleg manapság, és nem most durvult el az emeszpé/fidesz viszony

de egy dolog magánemberként tenni ilyet és "a munkahelyén" aminek szinte már nincs is becsülete

Sruttyenbacker 2011.03.30. 16:32:34

@fikanick: Ne olvass több ponyvaregényt! Cseppfolyóssá lesz az agyad.

Sruttyenbacker 2011.03.30. 16:33:41

@teknős: Szerintem dögölj meg! (Wittner stílusban)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.30. 16:45:39

@Bloodscalp: Az izzó gyűlölet számomra soha nem természetes
Különösen nem "egy csodálatos ember"-től

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.30. 16:52:38

on

Gondolatkisérlet:

X.Y. azonban nem Z. jelenbeli közszereplését kritizálja (amire mindenkinek joga van), hanem sunyi módon Z. múltját mocskolja

Ó, mennyi ilyen volt az elmúlt húsz évben (minden oldalon).

Most mi ez a hirtelen jött érzékenység?

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2011.03.30. 16:59:29

@kesztió: hozzád képest van erkölcse és tartása is.
@mavo: naná, mocskos áruló mindegyik. Szdsz-be meg Mszpbe visszabújni megélhetési spicli-forradalmárként... kurva undorító.

Bloodscalp 2011.03.30. 17:00:44

@A Hannibal Lektűr-attitűd: csodálatos? szerintem egy idealizált hős, a fidesz Megvette -igen így simán- 5 éve, befutó helyett ígérve neki, üldögéljen a soraikban, és nem lesz semmi dolga, jó pénzért!, egy ikon lehetne ha nyújtaná be a lusztrációs törvényt, de ilyen nem lesz sajnos, az szerepe kimerül abban hogy kommunistázzon időnként, ne gyakran, elég ritkán-amint látható ennek is van visszhangja

5 éve képviselő, 1 éve egy olyan pártban ami 2/3 többséggel rendelkezik, mi gátolja abban hogy "leszámoljon az általa utált komcsikkal"?semmi, mit tett eddig?semmit. ja, most kifakadt, kész ennyi.

a kurvaságához annyit, tőlem is lehetett, nagyon nem érdekel mit tett, bár érdekes hogy a gyermeke apjáról sok adat nincs.

TG69 2011.03.30. 17:11:06

@(pelikán*): Vannak olyan kulturális tabuk, amiket nem hághatnak át ők sem. Az meg a fidesz felelőssége, hogy látja a szellemi leépülést, akkor egy kicsit hátrébb vonja, mert WM már nem csak magát járatja le evvel. Egyébként meg szar dolog de mégiscsak fel kell dolgozni, hogy kik jutottak a ballibnek 56-os hősökből és ki a jobboldalnak. És ezt a választást nem mi tettük, hanem a fidesz és a széljobb.

trendo+ 2011.03.30. 18:05:42

@Sruttyenbacker: Meg is látszott az eredményen! :)

Crowz 2011.03.30. 18:12:18

Az a baj ezzel az egésszel, hogy megint bloggerből csináltok elefántot. A kommenteket elnézve, mind a bal, mind a a jobb elmehet a 'csába konfliktuskezelés címén! :)

Crowz 2011.03.30. 18:14:35

Komolyan mondom, hogy a blogok jó része egy trollnevelde. Ha másban nem, ebben megy a Nemzeti Együttműködés.

Bell & Sebastian 2011.03.30. 18:40:56

@kesztió: Olvasd csak vissza, mit írtál!
Mivel nem antivalencia (egyformán súlyozott és igaz a három bemenő állítás), következik belőlük a dedukció: Wittner sem szélsőséges. Innen már boldogulsz magad is. (hacsak nem előjelet váltottál gondolatban)

Ha nem, segítek továbblépni. :)

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2011.03.30. 18:46:47

@mavo:
"vagy az emberi sérelem politikai hovatartozástól függően jogosít/nem jogosít fel valamire? "

Hát ugye nem mindegy, hogy az ember gázkamrában hal meg, vagy, hogy kiesik az őrtoronyból...
Értem, hogy családi szinten mindkét dolog tragédia, de az egyik akkor is egy ártatlan áldozat, (függetlenül attól, hogy még a deportálás előtt mennyire volt jó fej) a másik pedig egy "büdösgörénygazember" (akkor is, ha emellett kiváló családapa és szerető férj, valamint jó barát volt).

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.03.30. 18:51:16

@Bell & Sebastian: Lássuk.

1. Budaházit/a HVIM-et/a TV-ostromot kevesen nem tartják szélsőségesnek – ez a magyar köznyelvben úgy értendő, hogy sokan tartják szélsőségesnek.

2. Wittner Mária a nevét adja ezek legitimálásához.

Logika a javából, amelyik szerint ebből az következik, hogy Wittner nem szélsőséges.

Mit olvastál félre?

Bell & Sebastian 2011.03.30. 19:50:09

@kesztió: Megadom a győzelmet, mert csődöt mondott a gyorsolvasási technikám, ezért elnézést kérek.

De ez esetben -hogy ott a tagadás- egyetlen szavaddal sem értek egyet. A felsorolt események szélsőségesnek minősítése a leghihetetlenebb momentuma hozzászólásodnak.
Mégis, egy őrültet és brigádját hogyan lehetne ki akolbólintani a hatalomból?

A törvényesség látszatáért feláldozott négy évünket visszaadják? Szemmel láthatóan nem, ezért nem gondolom, hogy Orbán jó üzletet kötött, mert most aztán kapaszkodhat, le ne vesse a musztángja!

Asszem vidéken is rohamot kellett volna vezényelni, nem a TV -ben bámulni a sót! Valamivel előrébb és gazdagabbak lennénk.

Bocs a félreolvasásért, még egyszer.

lüke 2011.03.30. 19:55:35

@Crowz:
pszichiátert , pszichológust minden blogra

Bell & Sebastian 2011.03.30. 20:06:41

@kesztió: Hanyagoljuk most kicsit Máriát. Mi a véleményed arról, hogy az antifasiszta- és neonáci ellenes harc felélesztésére használják a sorozatgyilkosság tárgyalását az elvarrott szálak felgöngyölítése helyett?

Azaz mégis bejött a Táncoslábú Szarkeverő számítása, folyhat tovább háborítatlanul az ország kifosztása, mialatt elverik a port ezeken a műnácikon.

Adolfot apunak szólították, ja!
Esetleg menjenek a picsába az összes szolgálattal együtt Marxengelslenin apucikájukhoz, ha már!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.03.30. 20:18:18

Ezen a poszton kurva nagyot röhögtem. A mandiner.hu feje búbjáig trollszaros főszerkesztője fintorogva szagolgat egy máshol talált kuladarabot. A fene a válogatós fajtádat, Turulmadár. :-)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.03.30. 20:24:14

Muhaha... ha jól látom egy _kommentből_ lett poszt :))

nyilván az a hír, hogy kurmányunk rövid időn belül másodszor próbálta baszni az EU-t az nem olyan releváns mint a mértékadó, hazánk sorsát meghatározó egyenlítőblog egy kommentje :)

amúgy - szerintem - Mari néne szeméből csak úgy árad a keresztényi szeretet. kizárt dolog hogy olyat csinált volna amit ez a csúnya, libsi-komcsi Gábor írt.

Bell & Sebastian 2011.03.30. 20:40:58

Feje búbjáig trollszaros, ez jó!
Azér az nem ája, hogy időnként beköp egy vinszent, mi nem szarhatunk az ő asztalára. Ez olyan bolsevik tempó, attól lehet, hogy Feri még szabadlábon, a médiatörvényt meg csak megfúrták.

De annyi esze nincs a sok balfasznak, hogy legközelebb még a jobbiknál is sokkal rosszabbat fog kapni, azt' mehet majd panaszra Endzsihez.

pirimogyoró 2011.03.30. 21:00:04

"Németh Gábor azonban nem Wittner Mária jelenbeli közszereplését kritizálja (amire mindenkinek joga van), hanem sunyi módon Wittner múltját mocskolja."

Na de ha akkor volt kurv@? Akkor mit mocskoljon?
Ha valakinek vaj van a fején, az ne ugráljon. Nincs mit mondania Horn Gyuláról Wittnernek. Horn csak beteg, viszont sosem volt kurv@ :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.30. 21:03:07

@Bell & Sebastian:

Megőrült a Sátán.

Látja, ezért motyogom én egyfolytában, hogy nem lehet sumákolni. (Minden kis sumákság, minden linkség, csak a férgeknek nyit réseket a rajzásra.)

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2011.03.30. 21:07:28

@TuRuL_2k2:!

Én még ilyet még sohasem gondoltam, de most nemcsak gondolom, hanem mondom is, ideje volna ennek a sok rohadt beteg állatnak a mocskát kitakarítani!

ü
bbjnick

jan 2011.03.30. 21:14:25

@Kettes: Életemben először elmentem az egyenlítőblogra, és ott kiderült számomra, hogy ez a Németh Gábor nem így kis névtelen kommentelő, hanem valami szerkesztőféle ott, szóval nem áll meg, hogy a mandiner trollok kommentjein ugrálna.

Mondjuk megírhatta volna Turul, ki is ez a Németh Gábor, mér kéne nekünk ismerni az egyenlítőblog szerkesztőit...?

Bell & Sebastian 2011.03.30. 21:16:52

@pirimogyoró: Népszabadság megírta, kurva és kész! Horngyula meg előre kapott glóriát, oszt' nem becsülte.
Meg Saabban ült, nocsak, nocsak! Meg zsebből fizette a villáját, sosem vitatta a majsztró árát.

Kihirdetem a sorrendet:

3., amcsibérenc hazaáruló magyar liberális
2., orosz bérenc pufajkás-dobtáras magyar kommunista
1., radijobbos lokálpatrióta delnő, "exkurva" -rásütött komcsibélyeggel

Fellebbezésnek helye nincs, Istennél a kegyelem! Seggfejek kivételesen vitathatják, csak minek?

Bell & Sebastian 2011.03.30. 21:47:20

Most figyeljen jó bbjnick!

A Fidesz minden pénzcsapot elzárt, no was shot, nix many!
Békástsabán bazi nagy beruházás, Szád (F/D) nyerte.

Financírozza EU+állam+ökormi+bank+lakóság. Az utolsó szögig mindent kintről hoznak, méregdrágán elszámolva, parádés műszaki stáb biztosítja a minőséget, előre nem fizetnek, vállalkozó invesztál min 3 hónapig, holott nyomott áron valósít meg egy műszaki ökörséget, égetett, mázas kőagyag csöveket fektet talajvíz vákuumozással 4 méter alatti mélységbe, nem egy zergebaszta, de sík terepen.

Ki nem kap majd egy kanyi vasat sem, ha elfogy a lé a végére? (aki dolgozik, a magyar vállalkozó)
Hová vándorol a nagy lé? (el, a francba)

Hát megbolondult már mindenki ebben az országban?
Megadom a válasz: ó igen, nyilvánvaló! És még nem lőnek, az az igazi csuda! 10 millió birka kell ehhez, mert bégetni még tudunk.

Bokortalan Hajléktalan 2011.03.30. 22:04:35

Na, most akkor először is tisztázni kéne, hogy a Wittner sváb vagy zsidó név-e... Utána állást foglalok, addig coki.

trendo+ 2011.03.30. 23:18:21

@lelkylola: Értem. Tehát a hős szabadságharcos anya a kisdeddel karján lövöldözött a Corvin közben. Aha.

Amúgy én éltem már akkor. Normális polgárember a gyerekét ki nem engedte a városba, mikor elkezdődtek a lövöldözések. A mi házunkban a kapu szinte állandóan be volt zárva. Mégis agyonlőttek egy kislányt az utca túloldaláról, mikor kikukucskált az ablakon.

A pesti srácok zöme bizony intézetből, fiatalkorúak börtönéből megszökött gyerek volt. Kevés társadalmi tudatossággal, ösztönös indulatokkal. Ha nem jönnek be az oroszok, akik egyfajta szabadságharcos egységfrontba tömörítettek egy időre mindenkit, a harcoló csoportok egymásnak estek volna igen hamar. Nézzétek meg a Corvin köz emléktábláit! Minden falon más szervezet bizonygatja, hogy ő az igazi ellenálló. Van, amelyik a nevébe is belevette, hőgy ők az "igazolt szabadságharcosok".

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2011.03.30. 23:26:12

@Kettes: a fos bezuhan a letsóba marketingelni.

csi szi 2011.03.30. 23:35:07

@amor2000: Tudtommal nincs gépen, kómában, csak értelme homályosodott el, hogy úgy mondjam.

csi szi 2011.03.30. 23:36:28

@Sruttyenbacker: Rákosi tudtommal nem csinált ilyesmit. Berlusconi inkább.

csi szi 2011.03.30. 23:44:10

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Egy konkrét ember, de ez a stílus elég jellemző a köreikre, akár a neten tenyésző baller harcosokra, akár drágabolgárúr rajongóira. Itt van Sruttyenbacker pl.
Ja és ők igazából most is fasiszta ellenforradalomnak tartják '56-ot még ha bölcsen nem is mondják ki ezt ilyen nyíltan, az ő szemükben Horn Gyula állt akkor a "jó" oldalon, ennyi. A forradalmárok pedig pusztán a csőcselék volt. Mondjuk annyi vér nincs a legtöbbjuk pucájában, hogy nyíltan megvédjék mondjuk Biszku Bélát, de azért ilyen is van (ez legalább következetes).
Tudomásul kell venni, hogy a "haladó baloldal" véleménye ez '56-ról, ők legfeljebb Nagy Imrét fogadják el, az ilyen corvinisták maguktól értetődően nem többek számukra bűnözőknél, akiket jogosan akasztottak fel Kádárék, ennyi.

Bell & Sebastian 2011.03.31. 00:00:10

@trendo+: Ezt a sztorit partizánokkal ismerem.
"Milyen kevesen voltunk és mégis mennyien lettünk!"

Egyvalamit tudok, Talpra magyar! -ért 2 évet kapott a családtagom. És az ÁVH -t nem zavarták szét, de pár kompromittálódott pesti elvtársat azért ledobtak vidéken.

Nem lennék meglepve, ha kiderülne, hogy más írta a kottát. Épeszű ember nem '56 -ozik magától, csak ha már nagyon muszáj, vagy kényszerítik.

Mindenesetre Feri gyenge epigonnak bizonyult.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.03.31. 08:06:11

@Bell & Sebastian:

„A felsorolt események szélsőségesnek minősítése a leghihetetlenebb momentuma hozzászólásodnak.
Mégis, egy őrültet és brigádját hogyan lehetne ki akolbólintani a hatalomból?

A törvényesség látszatáért feláldozott négy évünket visszaadják? Szemmel láthatóan nem”

Na, itt a nagy különbség a világnézetünket illetően, és hálás vagyok, hogy ilyen jó szemléltető anyagot szolgáltattál.

A konzervatív úgy véli, hogy VÉLT, VAGY VALÓS ÉRDEKEI, CÉLJAI szentesítik az eszközt.
A liberális ezt elfogadhatatlannak tartja, és számos olyan esetekre hivatkozik a világtörténelemben, ahol nemes – vagy inkább csak annak látszó – eszmék nevében elképesztő bűnöket követtek el.

Ha a nagybetűs Csőcseléknek – mert Thoroczkayt, Budaházyt és bandáját én másképp nem tudom illetni – székház-ostrommal, gyújtogatásokkal és molotov-koktélokkal, illetve magyaroknyilai-szerű terrorcselekedetekkel sikerül megbuktatnia Gyurcsányt, akkor ez legitimitást ad az erőszakpolitikának, még akkor is, ha amúgy Gyurcsányék tényleg minősíthetetlenül rászolgáltak a takarodásra! Tényleg ezt akarjátok/akartátok?!

Hogy is van ez akkor?!

Orbán Viktoréknak csak az elmúlt két hétben volt néhány olyan figurájuk, ami arra utal, hogy veszélyes őrültek ülnek a kormányrúdnál, s ez az országot katasztrófába sodorhatja. És ezt nem én mondom, hanem pl. a balliberalizmussal igazán nem vádolható Véleményvezér blog. Elég, ha csak a pitiáner repülőtér-névadási ügyet nézzük, ahol is a kicsinyes személyes bosszú és sértődöttség meghökkentő, jobboldali kormányhoz nem méltó reakcióját láthattuk, vagy a hiánycél körüli hazudozást, nem beszélve az alkotmány tendenciózus félrefordításáról.

Most akkor eldönthetem én magam, hogy ezek az incidensek már feljogosítanak-e nekirontani Molotov-koktélokkal a TV-székháznak? Vagy azé lesz az utca és a nép hangja, aki jobb minőségű benzinnel tölti meg a palackokat?!

Ugyan már, gondolkozzatok egy kicsit. Azért mégsem Líbiában vagyunk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.31. 08:11:40

@ikaljan:

"Hát ugye nem mindegy, hogy az ember gázkamrában hal meg, vagy, hogy kiesik az őrtoronyból..."

aki 56-ban ávósnak vélt ártatlan embert lincselt két hős forradalmárkodás között félúton, az melyik kategória?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.31. 08:14:47

wittnernek amúgy embert ölnie is szabad az ötvenéves hőstettei miatt, vagy csak rablógyilkolni?

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2011.03.31. 09:05:42

@mavo:
no jó, ha hülye vagy avval nem tudok mit kezdeni... ha nem érzed a különbséget aközött, hogy Wittner tényleg lincselt, vagy az ítélet szerint "nem megállapítható esetekben lincselt", avval nem tudok mit kezdeni...

Tudod az van, hogy Iránban az ellenzékieket sem azért ítélik el, mert rosszat mondtak a majomra, hanem mert1. izraeli ügynökök, 2 kábítószer-kereskedők, 3. rablógyilkosok 4. terroristák. Ha nők, akkor kurvák is.

Kérdéseidre válaszolva...:
1. aki lincsel, az bűnös, akit egy törvénytelen álbíróság evvel vádol, és prekoncepció alapján ítél el, az nem.

2. másrészről aközött, hogy valakinek jó szívvel azt kívánom, hogy fulladjon meg, és aközött, hogy megfojtom van egy kis árnyalatnyi különbség. Előbbi a szólásszabadság része, és mint ilyen alapjog, a másik pedig köztörvényes bűncselekmény. Nem mellékesen az előbbi nem jár az "áldozat" fizikai sérülésével, a másik meg de....

No mindegy.. további jó jujmitmondkodást.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.03.31. 09:08:31

@ikaljan:

először talán értsd meg a kérdést, és ne arra a kérdésre akarj válaszolni, amit _szerinted_ kérdeztem.

Bell & Sebastian 2011.03.31. 10:05:01

@kesztió: Válasszuk szét, Liszt ügye nem ide tartozik és még teljesen rendben is van.

A magyar földalatti mozgalomból azért nehéz terrorizmust kreálni:
- mert párhuzamosan létezett mellette igazi alvilág, amelyik ténylegesen robbantott, gyilkolt politikai megrendelésre
- az általad felsoroltak sem a radikális fellépéssel kezdték, számtalan előzménye volt annak, hogy utcára vonult a nép
- a simulékony modorú, sunyi ballib valódi arca sokkal ragyásabb az általad leírtaknál, ott van jó példának a sorozatgyilkosság

A történelem majd ítéletet mond egyszer, viszont azt ki tagadná, hogy online folyik a meghamisítása, a látottak átpozícionálása, elég beleolvasni a mostani ellenzéki propagandába.

Van, akik nem fekszenek be útszéli ideológiák ágyába, szarnak ők a körmönfont paragrafusokra, követik az igazságérzetüket, bármi áron. Tegyük hozzá, szerencsére. Ha mindenki libsi lenne, nemhogy régen kiirtották volna ezt a népet, meg sem születünk.

Valóban, ez a szemléletbeli különbség. Az már nagy gond, ha a konzervatív jobboldalinak tűnik, holott ő áll középen. A liberális bal cseppet felülreprezentált, egy kis társadalmi méretű átnevelés nem ártana!

Basic nyelven: sok a farizeus zsidó és lumpen cigány. Tudod fékek, ellensúlyok... Ennyire egyszerű.

Elfelejtették emelni a jövedelmeket/túl ment minden határon Magyarország kifosztása, ez az elsődleges ok, minden ebből kell levezetni.
Budaházy hány éve is van tömlöcben? És ítélet mennyi ciklus múlva várható? Egy igazi liberálisnak ez nem bassza a csőrét? Jaaa, akkor nem is liberális, inkább bolsi lesz az, a javából.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.31. 10:54:42

@csi szi: messzire vinne, de nekem konkrét, személyes élményt mesélt az én mamám nekem, bizony

és abban a történetben a maiértelemben forradalmár (régebben: ellenforradalmár) bizony valójában bűnözőként viselkedett

de ez persze ez eseti, egyedi, és nem általános
és csak annyi a tanulsága, hogy aki fekete-fehérben néz, az bizony nem látja a világ színeit

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.31. 10:58:30

@Bell & Sebastian:
"Az már nagy gond, ha a konzervatív jobboldalinak tűnik, holott ő áll középen"

jujj++

"egy kis társadalmi méretű átnevelés nem ártana!"

Azzal már próbálkoztak a komcsik is
Szerencsére nem sikerült...

jujj+++++

Bell & Sebastian 2011.03.31. 11:18:06

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Nincs igaza, a társadalmi szintű agymosás most ily folyik. Kérdés, hogy milyen cél érdekében?

Jobb lett volna hagyománytisztelő, óvatos újítót írnom, mivel nekem az a konzi - talán így érthetőbb.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.31. 12:40:20

@Bell & Sebastian: ez már a konteó blog kompetenciája

tevevanegypupu 2011.03.31. 13:06:38

A baloldali nemes erkolcsu demokratak nem olyan regen meg Gyurcsannyal unnepeltek Che Guevarat! A kommunistak 1956 utan torvenyes keretek koze irtak az allam altal vegzett gyilkossagokat,..es ki tudja 1956-ban kik voltak azok akik un. terrorcselekmenyeket kovettek el? Nagyobb a valoszinusege annak, hogy az AVO fogott ossze a szervezett alvilaggal mint annak, hogy egyetemista vagy munkas gyerekek csinaljanak ilyet. Ismerve a kommunizmus - es benne a magyar kommunista mozgalom tortenetet - ugy korulbelul mindenre kepesek voltak. . Gyurcsany gyerekekkel vette korul magat az unnepelyen felelmeben, ha valaha valami immoralis tett volt akkor az aztan az. Es most ugyanazok mernek beszelni prostituciorol, terrorizmusrol es erkolcsrol? Na neeeeee..

Bell & Sebastian 2011.03.31. 14:07:23

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Ha a konteo fogalmát abban az értelmében használja, hogy van-e a tapasztalt jelenség mögött magasabb szintű vezérlő elv, -erő, így kizárva a gondolkodás lehetséges tárgyai közül, mivel ráhatásunk úgyis vajmi kevés van csak, formailag igaza van, persze.

Csak akkor hogyan küzdjünk ellene, ha maradunk a nem annyira jól bevált messiásvárásnál?

A konzira van egy még jobb javaslatom: fontolva haladó. :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.31. 15:00:19

@Bell & Sebastian: én - fontolva ugyan, de - szeretem kipróbálni a haladó, új dolgokat

kivéve a messiásokat
azokból a régieket sem csípem

operett60 2011.04.01. 09:55:07

Most nekem itt hiába tesznek be róla egy ilyen életrajzot,eleve kétkedéssel fogadom.Igaz,akkor nem éltem.De,ha annyira igaz lenne az életrajza,akkor miért is ő volt az,akit még utána is benn tartottak.Ha annyira jó ember volt,hogy lehetséges,hogy olyan,hogy beteg ember halálát kívánja.Szerintem az az életrajz nem igaz.
Eleve kétlem,hogy csak annyit tett,hogy kórházban töltötte az idejét.Én nem hinném,hogy valós,amit ír az önéletrajzában,talán érdemes lenne pár még élőt erről megkérdezni,aki ismerte akkoriban.

operett60 2011.04.01. 10:06:54

@trendo Ez a hős anya,ahogy olvastam,intézetbe adta a gyerekét,hogy fel tudjon jönni Pestre dolgozni!!Mert állítólag vidéken nem volt rá lehetősége!És,ha már ő is intézetbe kéredzkedett 13 évesen,akkor a gyereke is legyen ott!Vajon mi az,ami egy 13 évest erre rávisz,hogy intézetbe akar menni??Vannak fura elképzeléseim.Már nincs szemtanú,ez a szerencséje.

operett60 2011.04.01. 10:15:34

@ikaljan: Bocs,olvasd el az önéletrajzát!Ő adta a gyerekét,mármint az elsőt intézetbe!Ki kérte erre?Csak,mert hogy ő Pestre jön dolgozni.És saját magának intézte el,hogy intézetbe kérte magát 13 évesen! Azért ezek után egy kicsit megnézném,vajon mi is volt,amit ő 56-ban tett?A személyiségéről elég sokat elárul amúgy is,ha valaki olyan,hogy más ember halálát kívánja,pláne,ha nő!

Kutyuu 2011.04.01. 16:59:47

Ez annyira jó. Amikor Göncz vagy Mécs Imre túlélése került szóba, árulók voltak, spiclik. Csak úgy maradhattak életben. (ld. demokrata bencsik papa)

wittner m. - aki mellől ugyanígy akasztottak fel embereket - viszont nemzeti hőőőőős, aki túlélte a bitófát. Ahaa

Ébredjetek már fel, nincs Fehér-Fekete. Cserébe van Szita Károlyotok, Pozsgaitok, Járaitok. Szép firma egytől egyig.

Kutyuu 2011.04.01. 17:01:12

Amúgy ha jól rémlik, öreg 56-osok (is) emlegették wittner könnyű vérét, meg azt, hogy fegyvert akkor látott 56-ban, amikor fotózták...

Atisz 2011.04.01. 18:31:44

"Azt beszélik..."

Aha, Ferenc is mindig így kezdi a hiteles beszámolóit :)

Bár, az "az a mondás járja", "úgy hírlik" és a "ha jól rémlik" sem rossz, azokból is mindig vmi ütős kis sztori szokott következni.

Made 2011.04.03. 17:58:10

@kesztió: Az utca mindenkié. A békés emberektől nem kell félteni a várost . A Budaházy társaságától igen, de a Fideszes felvonulók soha, de soha nem randalíoztak és dobáltak "molotov koktélt" házakra.Mint ahogy most sem kell/nagyon remélem/ az MSzP-és felvonulóktól félteni Budapestet és a többi várost.Bár Gyurcsánytól minden kitelik.Mindent megpróbálnak, hogy tönkre tegyék azt , amiért és amire szavaztunk egy éve.Mert a kommunistánál és eszméjénél kártékonyabb dolog még nem történt az emberiséggel.Főleg akkor , amikor saját nemzetére rontott.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.04.03. 19:00:41

Gyurcsányt lekommunistázni kábé az a szellemi színvonal, mint lenyilasozni Wittner Máriát. Sőt. Élek a gyanúperrel, hogy utóbbi puszipajtáskodása Budaházyékkal jóval közelebb pozicionálja a nyilas szellemhez, mint a vállalkozó, cégvezető Gyurcsányt a kommunizmushoz.

Ilyen stílusú szörnyű egyszerűsítéssel akár Orbánból is csinálhatunk kommunistát, hiszen populizmusa, megszorító intézkedésektől való ódzkodása („ne a zemberekkel fizettessék meg”) eléggé a Kádár-korszakot juttatja eszembe…

Apropó. Thorockayék/Budaházyék kinek a nemzetére is rontottak, amikor magyarok autóit gyújtották fel, magyar rendőrökre dobigáltak molotov-koktélokat, stb?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2011.04.04. 08:13:05

@Kutyuu:
Sosem árulóztuk sem Göncz Árpádot, sem Mécs Imrét. Ők is '56 hősei.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2011.04.04. 10:17:56

@TuRuL_2k2:
szarul is hangzana a ti szátokból az árulózás.
hőse az apátok faszának a göncz meg a mécs! annyira mint mező imre.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.04.04. 10:39:53

@Bell & Sebastian:

tudnám, miért hagynak itt kommentelni elmeháborodott náci geciládákat ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.04.04. 10:40:53

@Grift:

ki a faszt érdekel, egy hozzád hasonló görénynek ki a hős?

Bell & Sebastian 2011.04.04. 11:49:44

@mavo: Becsüld meg, te piás-kábszeres városi paraszt, hogy egyáltalán szólok hozzád!
Címkézz csak kedvedre, ennyi beleugatás helyett inkább olvastál volna utána a kenyéradó gazdáid viselt dolgainak, akiknek a nótáját fújod.
Szebb jövőt nekünk!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.04.04. 14:51:12

@Bell & Sebastian:

nagy a pofád nácikám.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.04.04. 17:21:38

@Grift:

magadból indulsz ki, hülyenáci? mert a náci valóban alember

"k" (törölt) 2011.04.04. 19:36:20

@kesztió:
"Thorockayék"
Toroczkai.
"kinek a nemzetére is rontottak, amikor magyarok autóit gyújtották fel"
miről beszélsz pöcsfej? a rendőrség vagy előre kiüríti ilyenkor az utcákat, ekkor a tulajdonos, vagy nem, ekkor a rendőrség felelős a káresetért. amúgy nem tudom föltűnt-e valaha hogy a rendőrség is használ civilnek tűnő járműveket, ki tudja miért. ilyen helyzetekben jól jön nekik, mint láttuk.
"magyar rendőrökre dobigáltak molotov-koktélokat"
igen, magyar rendőrök voltak? erre olcsó lenne azt mondani hogy fasza, ezek szerint a szemmagasságban lövöldözők is...

Bell & Sebastian 2011.04.04. 20:17:43

@Grift: Benne van a pakliban, hogy ő itten a kattintás-generátor és csak megpróbált visszaédesgetni az asztal mellé, a maga módján, ehhez választott hívószót. Csak az a baj, hogy nagyon rövid idő alatt szétütötte az agyát a szer, így kár minden szóért. A magam részéről egy zenész-cigánytól azért többet vártam volna, de ha egyszer matekból gyengus volt, hiába fenyegetem absztrachálással azt, aki beleragadt a fhransziákok hármas jelszavába.

Ungarische DCB húzgálja a zip*zárat a sliccén.

> Kedves Kakadémia, ez nem hangutánzó, így nem kettőzünk, másrészt a zip (= villámgyorsaság) angol szó az eredője, harmadrészt meg miért nem villámzárra magyarították vala, miféle öszvér az a cip? <

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.04.04. 21:18:50

@"k": ezek után már csak önfeledt és vidám gyújtogatást és molotovkoktélozást kívánok Neked és (elv)társaidnak…

RóbertGyda · http://sokazagyva.fw.hu 2011.07.14. 16:36:05

Ez a Wittner Mária a bögyömben van !

ez a megkeseredett rühes vénasszony mit keres a sajtóban? családja nem volt börtönbe is volt, botrányos volt már fiatalon is most meg ontja a szennyet, és most ilyen celeb életet él... nem szényeli magát ? nem szégyellik magukat azok akik egyáltalán be merik tenni a tévébe ? ... persze a nézetséget a szenny húzza fel a krvák stricik melegek és perverzek mindig is a címlapon voltak és tarolnak ... ezt hívjuk mi magyar kultúrának, persze sajtószabadság van...

Gandalf Garaboncias 2011.10.26. 13:55:50

A mítosz tovább él Dániel Péternek köszönhetően...

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.10.27. 11:39:38

@Pisti, az aragorn: Hát igen, és érdekes, hogy a biztosítékot a ‘prosti’, stb. verte ki – s még véletlenül sem a ‘megérdemelt’.

Akasztófaszerető nép vagyunk:

szabadter.wordpress.com/2011/10/27/akasztani-marpedig-kell/

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2011.10.30. 10:59:41

Ezt olvastátok?

Wittner Mária nemhogy nem volt prostituált vagy lincselő, de a forradalmi tevékenysége egyenesen vállalható – feltéve, hogy a szerző igazat állít.

Tud erről valaki bővebbbet?

magyarszo.com/fex.page:9d8a665c-7de8-0919-efc8-3833eaabd986.xhtml

monoxid 2018.01.07. 19:12:46

Megsebesült, nem megsérült. Harci cselekmény, merénylet sebesültet, míg baleset sérültet "eredményez".
süti beállítások módosítása