Szeptember 11., az Arab-Magyar Barátság Napja
2010. szeptember 09. írta: Doktor Kottász

Szeptember 11., az Arab-Magyar Barátság Napja

  Tulajdonképpen minden önmagáért beszél, de azért felhívnánk a figyelmet a hastáncosnőkre, az „eredeti arab gyrososra”, a helyszínre, az előadókra és végül, de nem utolsó sorban a szerencsés időpontválasztásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr892281165

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ezek a Jobbikos fiúk... 2010.09.09. 14:10:06

 Jelentés: xxx.xxx/2010   Tárgy: Arab-Magyar  Barátság Napja   Ecsém, ezek a Jobbikos fiúk mindig kitalálnak valamit. Beszarás. Arab-Magyar  Barátság Napja. Erre aztán ugrani fog a sajtó. Nézd már, itt is, meg itt is, meg itt i...

Trackback: Ezek a Jobbikos fiúk... 2010.09.09. 13:55:34

 Jelentés: xxx.xxx/2010   Tárgy: Arab-Magyar  Barátság Napja   Ecsém, ezek a Jobbikos fiúk mindig kitalálnak valamit. Beszarás. Arab-Magyar  Barátság Napja. Erre aztán ugrani fog a sajtó. Nézd már, itt is, meg itt is, meg itt i...

Trackback: A híresen toleráns és befogadó párt a magyar-arab barátságot ünnepeli 2010.09.09. 12:55:14

Kiváló időzítés, remek plakátok (a kedvencem az esztergomi bazilika és a piramisok montázsa), csodálatos programok, Hegedűs Lóránt, a HAMASZ elnöke (micsoda poén, ha-ha-ha, az atv már le is csapott rá). Vajon mi lesz még? 3 emeletes torta, tetején a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberlolita400001 2010.09.09. 14:37:32

@Hátezmármi: most nem azért, de kurvára egyetértek.

Mindfield 2010.09.09. 14:41:03

Az a baj ezzel a Jobbikkal, hogy a radikalizmust az ízléstelenségben gyakorolja. Ok, tudom, hogy "miért ne lehetne pont ekkor pont ilyen napot tartani, mert elvégre szabadság van vagy mifene", de annyira átlátszó és annyira nevetséges.

Ennyi lenne az ő radikalizmusuk? Ez kevés. Robbantsanak bombát, tartsanak párthadsereget, ami csinál is valamit, szervezkedjenek, hozzanak létre terrorcsoportot, legalább hozzák ki Budaházyt, de ne ezt! Nevetségessé teszik a radikalizmust!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.09.09. 14:43:03

Én pl. csak fehérekkel szeretnék barátkozni (gyk. nem férnek be az arabok, kínaiak, zsidók, cigányok stb.), akkor én komcsi vagyok? :)

Hátezmármi (törölt) 2010.09.09. 14:43:23

Milyen ember az, aki egyedül a gyűlöletben talál örömet? Beteg lelkű, az már egyszer biztos.

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 14:46:58

@Kóser Malac:

"gyk. nem férnek be az arabok, kínaiak, zsidók, cigányok"

A japánok? És a törökök? A kazahok?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.09.09. 14:53:14

@Maisie MacKenzie: Talán, ha idézted volna az egész zárójeles sort, akkor nem kéne égetned magad...

Hátezmármi (törölt) 2010.09.09. 14:56:31

Az is teccik, amikor a német neonácik magyarokat vernek meg, csak azért mert magyarok és nem németek, aztán egy héttel később együtt masíroznak a magyar neonácikkal, mint testvéreikkel.

Ki mondja, hogy nem hülyék ezek?

2010.09.09. 15:02:47

Mit lehet erre mondani, a demokrácia ezt is elviseli. Tiszteljük polgártársaink agybaját.

De azért mindenképp megjegyezném, hogy az Egyesült Államokban a magyarokat tisztelet és megbecsülés övezi. Rengeteg magyar származású ember lett világhírű Amerikában. Meg ugye mi magyarok is inkább Amerikában próbálunk szerencsét a mai napig, nem valamelyik Arab országban. Amúgy lehet Arab-Magyar barátság napot tartani nyugodtam, csak mondjuk nem ezen a napon. Mert ez a nap másról szól. Az egész világon. Normális ember ezt valószínűleg felfogja.

edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/lists/by-age/index.html

J.e.s.s.e 2010.09.09. 15:09:51

Amiért Vona muszlim, nem kéne az ország integritását megsérteni! Ha bulizni akar menjen ő, de ne hozza ide azokat akik már így is túl sok kárt okoztak!

Greg36 2010.09.09. 15:11:32

@tevevanegypupu: Ki a túró mondta, hogy a Ramadán szept8tól-11ig?
Augusztus 11-én kezdődött nálunk, és ma este ér véget, ahogy Európában és az arab-török világ egy részén. Az USA-ban pl augusztus 12-én kezdődött, és máskor is ér véget. Az Eid ul-Fitr az már NEM a Ramadán, az utána következő első napkeltével kezdődik. Ha már osztod az észt, legalább pontosan, hogy a fenébe tarthatna egy egész holdhónap csak 3 napig?

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 15:13:25

@Belpo:

"magyarok is inkább Amerikában próbálunk szerencsét a mai napig, nem valamelyik Arab országban."

Mert a világgazdaság központja az USÁ-ban volt (most Dél-Kelet Ázsia)

Most a magyar szerencselovaginák inkább Dubai-ba mennek.

Amúgy meg miért kellene asszisztálni az amerikai megahisztihez?

Ha a részegen kötözködő barátodat egyszer helyreteszik, akkor csak megmondod a szemébe, hogy ő is ludas volt.

Mondjuk más ha fönőködről, (a kenyéradó gazdádról) van szó, akkor csak magadban röhöghetsz rajta. Előtte kussolsz, sőt versengve szídod a rohadtakat, akik visszaszóltak/ütöttek.

Hátezmármi (törölt) 2010.09.09. 15:15:51

@J.e.s.s.e: na, Vonát utoljára érdekli az ország, meg a nép érdeke. Őt csak a pár radikális szűkagyú érdekli, akiknek a hátán bejutott a tutiba.

safranek 2010.09.09. 15:28:43

Kérdés, hogy az arabok akarnak-e barátkozni a Jobbikosokkal?

A szept 11-ei merénylők arabok voltak egyáltalán vagy perzsák vagy más muszlim nép?

Maisie MacKenzie 2010.09.09. 15:32:36

"a média nyomására áttették:"

Adolf Hitler születésnapjára! :-)

Mekkora élet lehet Ajkán, hogy ennyire nehéz helyszínt foglalni!

ukunoka 2010.09.09. 15:48:26

Oh ... pedig január 6 közelebb van ... az Szálasi születésnapja :D:D:D:D

nestrot10 2010.09.09. 15:51:59

data.hu/get/2954409/vona_ossza.jpg.html

nestrot10 2010.09.09. 15:52:47

data.hu/get/2954409/vona_ossza.jpg.html

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.09.09. 16:08:28

Szerintem, aki megveti, vagy ellenségnek tekinti a nyugati kultúrát, amiben él, az feltétlenül menjen egy igazán óhitű iszlám országba az övéihez. Mert ez így nem több, mint balfasz álszentség. Szavazással bejutni a Parlamentbe, valami jó kis autót szerválni a seggünk alá, jogsértésre hivatkozni, aztán incselkedni a terroristákkal - sssssszánalom!

szürke_tag 2010.09.09. 16:19:29

Ezek eddig is tudtam, hogy barmok, de ez már túlmegy minden jó ízlésen. A jobbik ezek szerint a szarabbik, ezek azt se tudják mi a történelem. A hegedűs meg ide is elmegy, annak semmi esze nincsen. Én református lennék, de megutáltam az egyházamat, mert amit ez a barom hegedű csinál az tuti nem a kereszténység javát szolgálja. Ráadásul az egyházam se határolódik el tőle csak látszólag a felszínen. Luther tuti kidobná az egyházból. Na ezért tagadom meg a református egyházat, amibe beleszülettem, de nem vagyok egyedül.

szürke_tag 2010.09.09. 16:23:42

Én ezután mindenkit lebeszélek arról, hogy a Jobbikot támogassa, mert aki az arabokat havernak tekinti az maga alatt vágja a fát. Két embert már biztosan vesztettek, akkor is ha már más időpontba tartják. Mert az elv már undorító.

zsirfeka 2010.09.09. 16:35:19

Valaki legyen szives feloldani nekem a köv. logikai problémát:

- Zsidók kb. ie. 2000-től jelentek meg azon a területen, ahol most vannak. Lett királyságuk, harcoltak, elbuktak, uralom alá kerültek, szétszórattatás. Kb. 2000 évig nem volt saját államuk, aztán a 2. vh után lett megint, ugyanott. Nem ismerem az 1945-ös döntés hátterét, gondolom történelmi igény, gyökerek, vallás, zsidó befolyás, II. vh. jóvátétel

Szóval zsidók ott voltak, aztán nem, aztán megint ott lettek, mert hogy az az egyszer már az övék volt. A Jobbiknak sok más dolog mellett ez sem tetszik.

Trianon, elvettek 2/3-ot Magyarországtól. Jobbik szerint ezekre a területekre történelmi joga van a magyaroknak, mert mi foglaltuk el, mi éltünk ott, visszaszerzése alap, meg jóvátétel stb. (ezzel egyet értek, a megvalósitás módjában lenne pár nézeteltérés)

Akkor amit nekünk lehet, az a zsidóknak nem lehet?

Kolompár Szándokán 2010.09.09. 16:37:07

szürke_tag: hány arabot ismersz?

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:40:32

Ez borzalmas dolog. Egyszerűen a politikai ízléstelenség fokozhatatlan netovábbja, borzasztó nagy provikáció, és valóságos hazaárulás, igazi hazaárulás, mert ezzel aztán az utolsót rúhatják Magyarország nemzetközi megítélésébe.

Az, hogy a Hegedűs elmegy ide, az meg a kereszténység, a Krisztusi tanítás szemenköpése, antikeresztény, álszent, mint az egész jobbik úgy ahogy van. A jobbik még az MSZP nél is kevésbé keresztény párt. Kinyalik a bicska a zsebemben, ha bármilyen módón keresztény öszefüggésbe helyezik magukat.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:41:10

@szürke_tag:
Kálvin dobná ki, ugyanis református.

hegyilany 2010.09.09. 16:42:35

@Várúr: Mármint az oroszok ellen amerikaiak által kiképzett terroristák ugye?

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:43:44

@szürke_tag:

ha szeretnél pozitív véleményt is alkotni a reformátu egyházról, akkor olvasd Gyökössy Endre könyveit. Ő is református lelkész, csak hozzá képest Hegedűs egy csíra (már meghalt szegény), mert ő nem tett különbséget ember és ember között. 100 év múlva róla fognak református gimnáziumot elnevezni, nem Hegedűsről. Hegedűs meghal, és nyoma sem marad a történelemben.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:46:21

@Kolompár Szándokán:

én 9 évig éltem külföldön, és nagyon sok arabot és pakisztánit ismertem, és én sem szívesen barátkoztam velük, nem volt jó tapasztalatom. Egy öreg iránit ismertem, akivel néha együtt horgásztam, az rendes volt.

szürke_tag 2010.09.09. 16:47:43

@Pete Gorilla: Oké tudom, hogy református, de Lutherral indult a reformáció. Persze Kálvin csak ezt követte és stb. de már nem érdekel.

szürke_tag 2010.09.09. 16:49:52

@Pete Gorilla: oké de hegedűst már ki kellett volna tagadni, mert vétkesek közt cinkos aki néma. a többivel egyet értek.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:52:56

Számukra nem, de az európai ember számára rengeteg visszatetsző dolgot csinálnak, ami a kultúrájukból fakad, és - míg az európai vagy nyugati ember képes felfogni, hogy multikulturális társadalomban él - addig ők teljesen gátlástalanul, kifejezetten tüntetően nem alkalmazkodnak. Ebben benne van a közeli intimszfére, pld hogy 10 centiről beszélnek hozzád büdös szájjal, mert ugye nekik az még nem intimszféra. Borzasztó erős szaguk van, nem mosdanak, mert nem is érzik. Nagyon kellemetlen hivatalokban, iskolákban, tömegközlekedésen. Iszonyatos hangerővel játszák vasárnap délután kocsimosás közben kertvárosban az arab zenét a kocsiból a ház előtt, órákig. Európai embertől ilyet nem láttam. Kanadában éltem, ott a régi gyökerő angolszászoktól kezdve mndenféle nép van, de a nyilvános zeneüvöltetés az arab sajátosság. Iszonyatos hangon, soha véget nem érő számok, nyávogó férfiénekkel a csendes utcákon. Én pld el nem tudnám képzelni, hogy egy kanadai kertvárosi utcában vasárnap Eddát üvöltessek kitekerve az autórádiót.

Taxomükke (UK) 2010.09.09. 16:53:12

Kábé annyira véletlen ez a dátumválasztás, mint amikor Tóta W. húsvétkor, pünkösdkor meg karácsonykor ír valami vicceset Jézusról...

zozocam · http://termeszetfilm.blog.hu/ 2010.09.09. 16:53:15

mennyire megalázó lehet már ezt látni egy arabnak: "EREDETI ARAB GYROS"... ez olyan mint az "EREDETI ROMÁN GULYÁS" .
vagy ez tényleg csak médiahack, mert ennyira ostoba nem lehet senki.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 16:54:27

@szürke_tag:

"de hegedűst már ki kellett volna tagadni"
Az apját is.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 16:58:40

@Pete Gorilla: Nálunk ezeket nem az arabok csinálják.

Urbán Gorilla (törölt) 2010.09.09. 17:02:07

@Anti Anyag:
1. ez a topik az arabokról szól.

2. kb ugyan az a nép (lsd pakisztán)

3. Ha annyi arab lenne, akkor azok csinálnák.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 17:03:34

@Sokorai_Atala: Én is dolgoztam együtt arabokkal. Nagyon korrektnek ismertem meg őket, pedig voltak velük szemben averzióim. Kb. olyanok amúgy mint az olaszok.

Taxomükke (UK) 2010.09.09. 17:04:59

@Hátezmármi:
Azért szimpatikusak neki, mert nem a szomszédjában laknak.
Nekem például nincs bajom sem az eszkimókkal, sem a färöeriekkel.

szürke_tag 2010.09.09. 17:07:26

@Pete Gorilla: Ja igen, sőt nem esik messze alma a fájától.

Nzoltan 2010.09.09. 17:08:43

86-ban az általános iskolánkba is ellátogatott egy-két palesztin arc. Soha nem tudtam mit keresnek ott. A budiról kifele botlottam beléjük. Mindegyik egy arafat klón volt.:-)

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 17:12:04

@Blás Sailor von Wolfhausery: Igy van, úgy látom, az arabok megítélése kb. olyan mint itt a cigányoké.

És ahogy látom, liberáliséknál létezik arabbűnözés is.

Engem ez nem is zavarna, magánügy, ha nem itt osztották volna az észt 8 évig

asz_tapasz (törölt) 2010.09.09. 17:18:04

@nem1rem1: igen, a fajtája: hugyos alsógatyájú, bendősoviniszta kádári szar(magyar). mielőtt véletlenül félreértenéd.

AnnaKarenina 2010.09.09. 17:20:58

A Jobbik most jól megmutatja az USA-nak! Mit is? Hogy hogyan lehet kiiratkozni az európai politikából. Szánalmas és ostoba ez az egész dolog. 2001 óta szeptember 11. a terrorizmus napja. Nem kell idekeverni az évezredes arab kultúrát, a sok-sok jószándékú arab embert, ennek semmi köze szeptember 11-hez. 2001. szeptember 11-én ártatlan hétköznapi emberek legyilkolásával terroristák üzentek az USA vezetőinek. Azok az emberek csak bementek dolgozni, vagy felültek egy repülőre, senkinek nem volt joga elvenni az életüket. Ha a Jobbik ezt nem érti, mit keresnek az ország parlamentjében?

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.09. 17:25:34

na latom mar mas is beirta, de most mar kivancsi vagyok vajon milyen gyorsan terjed el egy eppeszu magyarazat a 9/11-re.

szoval, mint mar masok is irtak, ma reggel kezdodott az Eid-ul-Fitr (mas neven Kisebb Eid). Az unnep 1. napjan szukebb csalad latogatas, 2-n nagyszulok, 3-on baratok, tagabb rokonsag. Mivel eppen 11-re esik a 3. nap ezert akar lehetett volna egy jo magyarazat is az Arab-Magyar Baratsag Napjanak idozitesere.

Na kivancsian varom a terjedesi idejet. :)

Leonard Zelig 2010.09.09. 17:27:37

Én az eredeti arab feta sajtot szeretem. Meg az eredeti arab disznósajtot a haggist.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 17:30:32

@AnnaKarenina: Na most ők nem terrorista-magyar, hanem Arab-magyar napot terveztek. Szerintem az itteninél jóval felvilágosultabb ottani liberálisok erre magasról szarnak.

ulloiut · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2010.09.09. 17:32:52

Csodálatos frontvonalak, mint mindig, amikor az arab, ill. a muzulmán téma előkerül. A zsidógyűlölet által vezérelve a szélsőjobberek félreteszik a „homoki nigger” kifejezést és keblükre ölelik az arab társadalom színe-javát (feltűnt valakinek, hogy egy nagykövetet vagy komoly arab értelmiségi vezetőt nem sikerült erre a rendezvényre megszerezni szónokként, még a hibbant líbiai vezetés sem teszi tiszteletét), az atlanticista fősodorbeli jobberek (népszámlálás szerint legalább 15 van ebből Magyarországon) egy része többé-kevésbé nyílt arab- és muzulmánellenes (nem fundamentalista-ellenes, hanem muzulmánellenes) lózungokat nyom, egy néhány megtévedt „liberális” által támogatva, akiknél saját ideológiai alapvetésük felfogása nagyjából annyira mély, mint a Jobbik gazdasági programja. És persze mindezt az ilyenfajta gondolatokhoz illő emelkedett, kultúrált hangnemben teszik.

Elvileg én csak egy kávét kérek, de az igazság az, hogy a gyűlölködés még akkor is irritáló, ha a különböző butaságokat fröcsögő csoportok éppen egymásnak esnek és nem a ballibet anyázzák.

Nyílván adott esetben vannak különbségek a magyargyűlölő szlovák, az arabgyűlölő francia, a zsidó- és cigánygyűlölő magyar, az arabgyűlölő zsidó, stb. egyének között, de a közös nevező, azaz a fajgyűlölet, politikailag mégis meghatározóbb – nem tudnak egyénekben gondolkodni, hanem muszáj faji, adott esetben vallási csoportokba rendezni az emberiséget, összemosva számtalan embert, akinek vajmi kevés köze van egymáshoz. Kár, hogy nem lehet a rasszistáknak egy külön kontinenst csinálni, megaméretű országokkal és sok atombombával.

Ha nem is a fajgyűlöletre, de a buta általánosításra egyébként jó példa egyes (sok?) fősodorbeli konzi mecsetépítés ellenzése is, ami a mérsékelt és integrációra törekvő muzulmánoktól éppúgy megtagadja a békés vallásgyakorlás jogát, mint a fundamentalista al-Kaida növendéktől, ahelyett, hogy igyekezne más eszközökkel szétválasztani a kettőt, mint ahogy a jobboldaliak a rasszista jobbikost is lassan megtanulják megkülönböztetni a kultúrembertől (legalábbis – tisztelet a kivételnek, amiből pont itt az átlagnál több van – mióta a kormánypárt stratégiai érdeke ezt diktálja).

Na, most már azért mégis kérem azt a kávét, jó fröcsögést és gyűlölködést mindenkinek.

Aki meg tud olvasni, ráadásul angolul is, annak ezt ajánlom figyelmébe, telitalálat a témában:

opinionator.blogs.nytimes.com/2010/08/30/weve-seen-this-movie-before/

flimo13 2010.09.09. 17:33:41

Nem értem ezt a lépést. Nyílván meg van az a szűk réteg, akik este otthon erre élveznek el, hogy megint hogy kibabráltak a gaz zsidókkal, de szerintem a jobbik szavazóinak jelentős része csak kiábrándultság/cigányok problémája miatt szavazott rájuk, az antiszemitizmus sokkal kisebb, mint bármelyik oldal is láttatni szeretné. Na szóval, nem hiszem, hogy ez a réteg kifejezetten örülne, hogy az arab világ seggébe dörgölőzik a pártjuk.

flimo13 2010.09.09. 17:36:35

@Csigorin: a különbség a támadás célja. Az amerikai nem azért robbant, hogy civilek haljanak meg, sőt, épp hogy az az érdeke, hogy ne legyen civil áldozat. A terrorista meg direkt civilekre utazik.

A Kárpátok Ostora 2010.09.09. 17:39:00

Nem azt énekelte ifjúkorában a Jobbik derékhada, hogy "fehérnek születtem, árja vagyok / mégis többet kapnak/ az államtól az arabok?.
Most meg ez a nagy összeborulás...

AnnaKarenina 2010.09.09. 17:50:16

@Anti Anyag: Nem az arabbal van baj, hanem a szeptember 11-vel.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 17:55:14

@flimo13: Igazából a lényeg a cigánybűnözés visszaszorítása.

Ha ez sikerülne, lehetne haver akármelyik arab vezér, ez senkit nem érdekelne. Az arabok úgysem ide akarnak jönni, hanem nyugatabbra.

Afganisztán már lényegesebb. Fel lehet fogni úgy is, hogy kell onnan valami nyersanyag és akkor az USA = a szovjetekkel és fel lehet fogni úgy is, hogy a keresztény-zsidó világ harca az arabok ellen. Én mondjuk az előbbire tippelek, mert akkor É korea miért nincs megtámadva. Atomja is van és az emberi jogok is a nullán állnak. (Ráadásul európában a zsidó vallást senki nem meri basztatni, a keresztényt viszont nagyon is.)

efhábé 2010.09.09. 17:58:02

@Gasper: "A múltban, egészen az Anjou királyokig nagyon komoly arab kapcsolataink voltak. Lásd pl. lótenyésztés. Az Árpád-házi időkben bizonyos területeken a gyepűvédelmet még muszlim hitű magyar alattvalók látták el. "

Eléggé asszimetrikus volt ez a kapcsolat, ha megnézzük az akkori törvényeket:
www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=450
www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=451
www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=452
www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=453

flimo13 2010.09.09. 18:02:57

@Anti Anyag: szerintem a fő koncepció az afgán háború mögött a harcok áthelyezése az ellenség területére. Legalábbis én ezért csináltam volna.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.09. 18:13:50

@efhábé:

Azok nem arabok voltak. Más mohamedánok. Nem minden mohmedán arab. Enyhén szólva.

regress 2010.09.09. 18:26:15

antianyag!neked se sok közöd lehet a munkához,én jelenleg is dolg.velük.a törökök szorgos hangyák hozz.képest,pedig ők sem arról hiresek

Hagrid 2010.09.09. 18:33:38

Csak azt nem értem, mi a fakknak foglalkozunk Izraellel meg Palesztínával...Miért kell akármelyikkel is rossz vagy jó viszonyban lenni? Bevándorlókat akarunk vonzani? Mert én nem, Ott rohadjon meg az egész banda a Közel-Keleten, ahol vannak...

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 18:35:44

@ulloiut: Szerintem nálunk kb. ugyanannyian vannak akik utálják a zsidókat, mint akik utálják az arabokat. A többséget a téma legfeljebb akkor érdekli, ha összeütközésbe kerül velük, de ez megeshet pld. a némettel is (ez amúgy gyakoribb), de ekkor legfeljebb elhangzik egy sztereotípia.

Azzal együtt ebben a témában a legnagyobb károkozást 8 év alatt a ballib kormány végezte el. (Nem részletezném miért).

világoszöld 2010.09.09. 18:49:47

Legujabb hír. Thürmer elvtárs is ott lesz a megemlékezések. Ami összetartozik, az egyszer összeér. Na most lehet komcsizni , de kit is???

ulloiut · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2010.09.09. 19:02:35

@ Azzal együtt ebben a témában a legnagyobb károkozást 8 év alatt a ballib kormány végezte el.

Én őszintén drukkolok a jobboldali kormánynak, hogy ezt a problémahalmazt sikeresen kezelje (meg a többit is). Az ún. "ballib kormány" hibáit készséggel elismerem, ha egyszer arról szól majd a vita (úgy láttam, hogy most nem). De mindenesetre nem kötelező rasszistának lenni , sem akkor, sem most. Ez egy választás.

demagofób 2010.09.09. 19:07:10

Egyébként egy szélső jobbos nacionalista párt mi a túróért barátkozik arabokkal?
Miért nem akkor románokkal vagy szlovákokkal? annak lenne még értelme is.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 19:25:17

@ulloiut: Egyszerű. Nem kell kormányszinten foglalkozni a zsidókkal és főleg nem kell a bérrettegés élén a miniszterelnökkel. Vita sem kell, normális ember nem vitatkozik azon, hogy a magyar zsidó magyar e.

Ennyi a problémahalmaz "titka".

tundrazuzmo (törölt) 2010.09.09. 19:51:21

Arabok legyünk, vagy szabadok?
Ez a kérdés, válasszatok!

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.09. 19:58:57

Ha a zsidó magyar volna,régen nem lenne már zsidókérdés. A zsidó nem tagja semmilyen nemzetnek,a zsidó világpolgár.Gyökereit kizárólag a pénz és tőke jelenti.Tisztelet a kevés tisztességes kivételnek.Mint a cigányoknál.

kuki123 2010.09.09. 20:03:10

Ez a kibaszott média olyan síkhülye, hogy azt nem lehet elmondani:

AZ ELLENSÉGEM ELLENSÉGE A BARÁTOM!

ti nagyon hülyék

kvadrillio 2010.09.09. 20:03:59

Nem tudtam eddig, hogy a jobbikos fiúk bohóckodni mentek a Parlamentbe, amit cirkusznak néznek.
Aki szeptember 11-ből viccet csinál, az vagy elmebeteg vagy elmebeteg, de mindenképpen pszichiátriai eset !
Pech, hogy az OPNI-t bezárták.

Képviselőnek viszont nagyon nem való !!!

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 20:06:28

@Cuppanj a végére!: Nekem elég sok zsidó kollégám volt, de ismerőseim is és nem érdekelte őket jobban a pénz mint engem. Szóval olyan szinten már nem érdekelte, hogy genyó lett volna miatta másokkal. Ebből én azt a következtetést vonom le, hogy olyan nincs, hogy zsidó mentalitás, mert másban sem különböztek.

Persze, van olyan zsidó akit te le írsz én is találkoztam vele, na azokat én sem szeretem, de ők nálunk kisebbség, bár ezek szerintem nem világpolgárok, hanem izraeliek.

El Argentino 2010.09.09. 20:08:05

Minket nem érintett szeptember 11, ne mind1 mikor barátkoznak ezek?

Sidewinder 2010.09.09. 20:17:19

Nem minden arab al-kaidás. Miért is baj,hogy barátkoznak velük? Vagy az arabokkal tilos,csak az izreliekkel szabad?

2010.09.09. 20:31:08

@AnnaKarenina: tehát ha én mondjuk szeptember 11-én megnősülök, akkor egy rohadt szemét vagyok? Sőt, javaslom hogy szeptember 10 után 12 jöjjön! (nem mintha az amcsik nem érdemelték volna meg amit kaptak)

efhábé 2010.09.09. 20:41:36

@A Nép - Te vagy!:
"Azok nem arabok voltak. Más mohamedánok. Nem minden mohmedán arab. Enyhén szólva."

Mit nem mondsz? Jééé, esetleg megnéznéd, mire reagáltam az idézett törvényekkel? Csak nem ez volt a második mondat?

"Az Árpád-házi időkben bizonyos területeken a gyepűvédelmet még muszlim hitű magyar alattvalók látták el. "

De azért köszi...

efhábé 2010.09.09. 20:50:07

@Cuppanj a végére!:
"Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország"

Bizony, ez a dal épp arról az országról szól, ahol:
"Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel
egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom,
tudom, hogy merre mennek, kik mennek az uton,
s tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon
a házfalakról csorgó, vöröslő fájdalom."

Ezt a verset meg Herzl Tivadar unokatestvére írta:

Tudd meg szabad csak az, akit
Szo nem butit, fény nem vakit,
Se rang, se kincs nem veszteget meg:
Az aki nyiltan gyülölhet, szerethet,
Alázatot lenézi, meg nem óvja
Nincs letagadni, titkolni valója.
Tudd meg: szabad csak az, aki
Ha neve nincs is, mégis valaki
Vagy forró, vagy hideg , de sose langyos
Tüzet fölöslegesen nem harangoz
Van mindene, ha nincs is semmije
Mert nem szorul rá, soha senkire
Nem áll szemébe huzott vaskalappal
Mindig kevélyen szembenéz a Nappal,
Vállalja azt, amit jó társa vállal
És győzi szivvel, győzi vállal.
Helyét megállja mindig mindenütt
Többször cirogat, mint ahányszor üt,
De megmutatja olykor, hogy van ökle
Szabad akar maradni mindörökre.
Szabadság! Ezt a megszentelt nevet
Könnyelmüen, ingyen ajkadra ne vedd.
Tudd meg szabad csak az, aki
Oly áhitattal mondja ki
Mint istenének szent nevét a jó pap.
Szabad csak az kit nem
rettent a holnap
Inség veszély, kit meg nem tántorit.
És lelki béklyó többé nem szorit.
Hiába őrzi porkoláb s lakat,
Az sosem rab, ki lélkeben szabad.
Az akkor is ha koldus, nincstelen
Gazdag, hatalmas, mert bilincstelen.
Ez nem ajándék. Ingyen ezt nem adják,
Hol áldozat nincs , nincs szabadság.
Ott van csupán, ahol szavát megértve
Meghalni tudnak, s élni mernek érte.
De nem azért dult érte harc,
Hogy azt csináld amit akarsz
S mindazt, miért más robotolt
Magad javára letarold.
Mert szabadabb szeretnél lenni másnál.
A szabadság nem perzsavásár.
Nem a te árud. Milliok kincse az
Mint a reménység, napsugár, tavasz,
Mint a virág, mely dus kelykét kitárva
Ráönti illatát a szomjazó világra.
Hogy abból jótestvéri jusson.
Minden szegénynek ugyanannyi jusson
Mig több jut egynek, másnak kevesebb
Nincs még szabadság, éget még a seb
Amig te is csak másnál szabadabb vagy
Te sem vagy még szabad, te is csak...
Gyáva rab vagy.

Köll még vagy világos ennyiből is számodra, hogy hülyeséget írtál?

kételkendő 2010.09.09. 21:02:52

Kedves kommentelők! Ébresztő! A Jobbik lételeme a provokáció. Dacára mindenféle ideológiai ellentmondásaiknak, ebben vaslogikát követnek. Ezzel a húzással egyszerre váltják ki támogatóik elismerését, ellenzőik körében pedig az óriási médiavisszhangot. Mottójuk "Divide et impera!", szeretnek a zavarosban halászni. Az tudná kifogni a szelet a Jobbik vitorlájából, ha a többség ezt tudatosítaná magában. A kommenteket elnézve a Jobbik gyakorlatból egyelőre jeles...

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.09. 21:10:43

@efhábé: Tisztelet a kevés kivételnek.
Kell még több,vagy világos mekkora hülyeséget írtál?

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.09. 21:13:48

@kételkendő: Így van.Az egyenes,korrekt beszéd a provokáció,a zavarosban halászás.Te így születtél vagy az RTL-klub hatására sorvadt el az agyad?

peluka 2010.09.09. 21:48:32

Kedves sok, okos ember!
Nagy általánosságban írom le a véleményem.
Az hogy Magyarországon arab-magyar barátság napot tartanak az miért probléma, ha egyszer lehet tartani zsidó barátságnapot is (ezeket éppen kötelezően, Izrael által előírva, havonta minimum 3-4 holokauszt megemlékezést). Szerintem egy értelmes társadalomban nehogy már a "nagy amerika " legyen a mérvadó, hogy amit azok csinálnak, tesznek az úgy jó és kész, azok is csak a pénztől függnek, a pénz meg a zsidóktól. És sajnos ezt meg Európa baszta el, mert a középkorban a zsidó kezébe bizony kapát és hasonló dolgokat kellett volna adni és nem a pénzt. Ezek a legmocskosabbul kihasználnak mindent.

szeptember 11-ről csak annyit, hogy kész röhej a terrorizmus napjának nevezni, soha nem lett bebizonyítva, hogy kik tették a merényletet. Mily érdekes WWC -be becsapódó repülők miatt sokkal kevesebb ember halt meg abban az időben, mint amennyi átlagosan tartózkodni szokott az épületben, csak nem előre lehetett tudni. (amúgy sajnálom őket meg minden , meg szomorú hogy van ilyen). De nem gondolnám, hogy a hülye arab előre közli hogy srácok bele repülők a WWC-be úgyhogy csak 10ed annyian legyetek bent. Nem érdekes????? Aztán szép lassan Afganisztánban kezdték azt jött Irak most meg Irán lesz terítéken. Annyira rohadtul átlátható, hogy ott van az a kurva olaj az országokban és erre megy ki a meccs, de a sok hülye embernek a fején lévő kipa miatt megbuggyant az agya, tiszta gáz.

A zsidók aztán meg rohadtul ne osszák az észt amíg a föld egyik legnagyobb mészáros hadserege. Összességében meg csodálkozunk még hogy mi a francért utálják ennyien a zsidókat. Ha az a kurva nagy liberalizmus van ezekben a kibaszott nyugati okos országokban, akkor az arabokat miért kell jobban utálni, mint a többi népet. Ha az arabokat lehet utálni a zsidókat miért tilos?? Hát hadd utáljam már őket, ha ahhoz van kedvem. Elvégre demokrácia van és mindenki azt gondolom amit akar, akkor miért nem gondolhatok azt amit akarok és ha ezt akarom mondani akkor miért ne mondjam azt. És ezért nagyon helyes hogy a Jobbik kiáll az arabok mellett, mert igenis a ők azok akik szenvednek a zsidók miatt leginkább, attól a néptől, amelyik a világ urának képzeli magát( és talán ők is uralják ezt a mocskos világot, mert mindenhol ott vannak) viselkedjenek már felelősség teljesen.

Azt hogy az arab kultúrához mi tartozik hozzá, az had legyen már az övék, ha kedve van hallgassa kurva hangosan a zenét, mert ha csak kimegyünk Bp-n a körútra és mondjuk gyalogolunk 3-4 megállónyit, akkor minimum egy autó lehúzott ablakkal úgy bömbölteti a tüc-tüc zenét hogy a házak ablakai beleremegnek, vajon a két dolog nem ugyanaz?

Az arab miért lenne büdösebb mint egy más nép?? Tudtommal vannak magyar hontalanok, azok is büdösek, vannak cigányok azok közötti is vannak büdösek, vannak arabok és azok között is vannak büdösek.

Az hogy a Jobbik ősmagyar meg keresztény is és talán ők sem tudják hogy mik akarnak lenni jól teszik, az embereknek nem azt kell mondani hogy az autó piros, hanem azt hogy ez egy autó, szerinted milyen színű? Ha hülye embert akarunk nevelni akkor tökéletes ha a szájába adod a választ, de ha valami értelmet is akarsz neki adni, akkor el kell gondolkoztatni. Mondjátok már meg nekem a sok idióta nyugdíjas aki kimegy éltetni Fletót, az értelmes? Szerintem a 5%ánál többel nem lehet értelmesen elbeszélni, mert csak arra emlékszik hogy a kenyér 2,40 volt vagy mit tudom én.

Hagyjuk már a süket dumát jó?
Bevallom én a zsidókat utálom és miért? Mert utálom, senki nem nevelt rá, sőt arra neveltek a szüleim, hogy fogadjak el mindenkit. De még is utálom őket és ez hadd legyen már a szívem joga, te is utáld az arabokat meg akárki mást. Csak ha az egyik oldalon (jobb-bal, kelet-nyugat) valamit meglehet tenni, akkor a másikon miért nem??

Úgyhogy a sok USA imádom meg zsidó fanatikus rajongó meg néha gondolkozzon már!!
Salom a mocskos szátokat.

NoMojito 2010.09.09. 22:12:30

@peluka: „Kedves sok, okos ember!” kezdet után ekkora baromságot összehozni…..hihetetlen.
UFO hozott? Mikor visz?

orasmester (törölt) 2010.09.09. 22:50:13

mi közük az araboknak ahhoz, hogy amerikai és izraeli szervezetek 2001 szept11-én lerombolták a WTC-t és megöltek 3000embert? max annyi, hogy a 3000ből akadt arab is...

AnnaKarenina 2010.09.09. 22:50:43

@HUN_Sector: Nyilván te is érzed, hogy az esküvő szept. 11-én nem ugyanaz a kategória, mint az, hogy egy politikai párt tüntetőleg egy közismert gyásznapon tart egy ilyen eseményt. Azt meg, hogy az "amcsik megérdemelték", próbáld abból a szempontból végiggondolni, hogy ha valakiknek Magyarországgal támad bajuk, mégis gyáva módon csak addig jutnak el, hogy felrobbantanak egy buszt, amin épp egy hozzátartozód ül.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.09. 23:00:49

Ezeknek a gyengeelméjű zsidóknak hiába szajkózzátok,hogy másnak is van problémája és bánata,úgyis csak a saját keserves világfájdalmuk az elfogadható.Hiszen ők a kiválasztott mindenek felett álló főszarok,a többi csak mocsok goj szemét.Ennyi.

Kalmár 2010.09.10. 00:15:21

@Cuppanj a végére!: Ettől függetlenül a szept 11. nem az elnyomott Arabok emléknapja.
Ezen a napon elmebeteg Tálibok gyilkoltak.
Az ő világukban te holtan vagy jó ember. Tudom, hogy törlesztőt fizető adósrabszolgának sem jó lenni, de egyik nem menti a másikat.
Most öltek meg egy csomó kislányt mérges gázzal, hogy ne járjanak iskolába. Régen ki kellett volna ezt a sötét középkori bandát füstölni. Kár, hogy nem megy.
Aki ilyenkor ünnepli ezeket, az szeretné a Tálib törvénykezést is?
Kicsit összekeveredik a Zsidó világuralom és a Tálib világuralom kérdésköre.
Egyiket sem kellene támogatni csak mert valamelyiket jobban utálja valaki.

J.e.s.s.e 2010.09.10. 01:18:39

kételkendő , tundrazuzmo veletek különösen egyet értek! anti anyag téged meg szájbaköpnélek ha itt lennél! a zsidók leszarják mit politizálunk , azok akkora szövetséget csinálnak amekkorát tudnak, de nem emberellenesek! Az arabok barbárok, kutyák, pritív bunkók, rosszabbak mint a cigányok!! Ha beszabadulnak , azt nem köszönjük meg! Ezen az oldalon is van egy két rohadék, aki lobbizik!
Hátezmármi : " Vonát utoljára érdekli az ország, meg a nép érdeke. Őt csak a pár radikális szűkagyú érdekli, akiknek a hátán bejutott a tutiba. "
Én úgy vélem szervezett terrorizmus amit az arabok csinálnak, ajlas operátorok szivárognak be!
Óvjuk meg Magyarországot!

Presszós Laci 2010.09.10. 02:17:23

Én az arabokat és a zsidókat is rühellem, viszont meg kell jegyezni a jobbikosok arabbarátságával kapcsolatban, hogy meglehetősen groteszk. Emlékszünk még, hogy kik nevezték röhejesnek, méltatlannak és elfogadhatatlannak (nem kívánt törlendő), hogy egy arab országgyűlési képviselő bekerüljön a Parlamentbe.

Hozzátenném: szerintem sincs ott semmi keresnivalója, pláne ilyen magyar nyelvtudással, de én nem is barátkozom a fajtájával...

Éhesló 2010.09.10. 09:48:42

@Kalmár: Mondjuk az erre vonatkozó bizonyítékaikat máig nem osztották meg (te sem) a világgal. A tálibok bújtatói és támogatói voltak az alkaidának, de nem ők az alkaida. Jobb ha tárgyalópartnerként számolsz velük (te is) az afgán vereségünk után, mint mostanság már Hamid Karzai afgán elnök is teszi.
Az arabok pedig szintén nem alkaida és nem is tálibok, bár egyszerű ésszel ezt nyilván nehéz megérteni, mint ahogyan a zsidók sem egyenlőek Izraellel és nem cionisták mind, mert vannak köztük magyarok és anticionisták is.
A beazonosított merénylők többsége szaudi volt, mint maga az ördög: bin laden is.
Fellelhetőségük máig ismeretlen, bár a gondosan dezinformáló és cenzúrázott médiahírek szerint jópárat megöltek/elfogták/elengedték a világ minden sarkában és persze Szudánban, Egyiptomban, Pakisztánban és Afganisztánban az évek során.
A pénz amit költöttek jórészt szaudi(arab) volt, de mindenhonnan kaptak (Malajzia, Indonézia, Pakisztán) ahol az elmúlt pár évtizedet követően megtanulták gyűlölni a zsidó-kereszténységet.

A kialakult helyzetben érdemes az olyanok szerepét is felismerni, akik nem képesek a népek, vallások, követőik és szélsőségeseik között különbséget tenni.

A hazai körülményekről és az elfogultságokról pedig sokat elárul az a vehemencia, szóhasználat és következtetés özön, ahogyan a jobbik nyilvánvaló provokációjára ráugrott a média. Ezért vonáék nyilván hálásak, mert a teljes médiabojkott ellenére ismét napokig elsőoldalassá tették magukat pár tízezer forintért.
Ez ismét csak azt bizonyította be, hogy jól kezeli a nyuszi a puskát!

netsrot 2010.09.10. 13:16:14

Ossza Ma Benn Gábor nagyon jóóóó!!!!!!

data.hu/get/2954409/vona_ossza.jpg

Ray87ű 2010.09.11. 09:11:11

Végülis az arabok azonkívül hogy vannak idióták is közöttük és keresztényellenesek is, de alapvetően nagy és széles kultúrával rendelkező nép. A Jobbik nyilván nem a terroristákkal haverkodik és nyilván nem akar bejuttatni a parlamentbe makogó arab embereket. meg hát az is ritka hogy nem zsidópárti:D
Itt a szeptember 11 ami sokak szemét csípi, pedig hadd emlékeztessek mindenkit, hogy azzal a bizonyos nappal kapcsolatban még sok tisztázásra való dolog van. nem lepődnék meg hogy szándékosan és igen aljas módon számításból megrendezték, csak azért hogy "felszabadítóháborúnak' eladva az arab világban a nyersanyagokat lefölözzék.
Jó annak nem örülnék hogy az arabok betelepülnének. De nem hinném h potenciálisan veszélyt jelentene a Kalifa együttes vagy egy zala megyei arab főorvos.
Daher Pierre aki ugye országgyűlési képviselő, vele nem az a baj hogy arab ( ezt el is mondták), hanem hogy kb makogja a magyar nyelvet.
Az araboknak kurva nagy kultúrájuk volt mindig is. Én valahol becsülöm őket. Aki itt barbársággal vádolja őket annak megjegyezném, hogy Európa sokat köszönhet nekik. Míg nálunk barbárok voltak, addig náluk magasan fejlett tudományos élet volt, tudtak írni, és nagy köszönet nekik, hogy átmentettek rengeteg művet A törökök akik szintén ugye mohamedánok voltak, szintén revízió alá estek mostanság a tudományban. Ok hogy itt dekkoltak 150 évig, de amit pl kevesen tudnak, a tudományokat is elterjesztették szélesebb körökben, valamennyit hozzátettek a városok fejlődéséhez.
Persez nem akarom védeni őket, mert vannak köztük is nagyon gonosz emberek, biztos vannak terroristák is, de speciel Oroszország és az arab világ felé kell a kapcsolatokat megerősíteni. A nyugati világnak szerintem befellegzett.

Ray87ű 2010.09.11. 09:16:21

Amúgy meg az ha valaki keresztény vagy "ősmagyar" az szerintem közeledhet az arab kultúrához. Speciel hozzám az arab kultúra közelebb áll, mint az egekig magasztalt zsidó kultúra.
Ráadásul egy, azaz 1 napról van szó. Ez miért szúrja az emberek szemét? Az egy hetes zsidó fesztivál vagy a hetenkénti legalább egy zsidó-magyar közös banzáj nem gond?
nem vagyok antiszemita, de speciel engem zavar, hogy ha kilépek az utcára akkor 2 méterenként ott van a zsidó fesztivál plakátja.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.11. 18:39:43

@Kalmár: Tudod az az óriási különbség,hogy a tálib nem jön a hazámba és máséba sem elszívni a hasznot előlem,szemben a zsidóval. Ezért nem említhetjük őket egy napon.

J.e.s.s.e 2010.09.12. 00:18:22

Az arab morál, ami talán hitükből, vagy meggyőződésükből fakad, a mi társadalmunkra nagyon rossz hatással van. Még nem sokan, csak néhány ezren élnek köztünk, akihez "közeledtem" és a barátairól a véleményemet már megfogalmaztam itt.
Jobb nekünk a béke!
Egyébként: A BÉKE SZÓT AZ ARABOK NEM ISMERIK!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.09.12. 10:37:02

www.origo.hu/itthon/20100911-arabmagyar-baratsag-napjat-unnepelte-a.html
"A szervezők szerint csak véletlenül került a szeptember 11-i terrortámadás évfordulójára a Jobbik arab-magyar barátságot ünneplő ajkai rendezvénye, amelyen jórészt Izrael volt a téma. Az arabokról kiderült, hogy szeretik a szőke magyar nőket és jó emberek, de ezt is csak egy Jordániát megjárt magyar mondta, arabok ugyanis alig fél tucatnyian voltak csak a rendezvényen, ők baklavát és vízipipát árultak."

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.09.12. 10:40:04

Megemlékezik a Jobbik.
kepek.origo.hu/galleriesdisplay/upload//1009/Arab-20109111881/img/n015.jpg
"Egyperces néma felállással emlékeztek a 2001. szeptember 11-én, a Világkereskedelmi Központban elhunytakra "

Google 2010.09.12. 19:45:22

@Doomhammer:

Meg kell annak hasonulni, aki Orbán mellett akar lakni - vagy hogy mondja a nóta.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.09.12. 22:42:33

@Google:
Szerintem a Jobbik rádöbbent, hogy egy kicsit túllőtt a célon.
süti beállítások módosítása