Nyilasházmester-tempó
2010. augusztus 10. írta: Simon.Templar

Nyilasházmester-tempó

  „Zagyva György Gyula nem a Jobbik tagja”. Hát igen. Ez már egy, a politikai pubertáson is túljutott párt visszakézből adott reakciója, nem egy ifjúsági mozgalomé. Klasszikus hárítás-technika, ami nem a klubszerűen működő, a közösség minden, formális és informális tagjáért felelősséget vállaló közösségek sajátja. Zagyva György Gyula – vélhetően – olyat csinált, ami nyilvánosan már a „hivatalos” Jobbiknak is sok volt egy picit. Mert hát ugye, az új, parlamentarizálódottan radikális stílusba belefér a ködmön alatt viselt gárdamellény, a kamu gárdapóló, a gergényizés, a tarkón összekulcsolt kézzel történő hátatfordítás, a „lógjonozás”, majd a kínos magyarázkodás, de ez, ez a meleg-agendával (ld. „lehúzhatnánk a gatyátokat, és meg...nánk titeket”) elegyített nyilasházmester-stílus, ez már azért nekik is necces. (Szó se róla, nem csak a Hetek zsurnalisztái, de a „magunkfajtáknál” eddig népszerű FankaDeli is megkapta a magáét az Ungarische Inselen, míg a legrosszabbul három nemzeti érzelmű fradista járt.)

  Na, nem mintha lett volna mersze a Jobbik elnökségének – tudja valaki, hogy egy nem párttag képviselővel miért ők és nem a frakcióvezetés foglalkozik? – bármi határozottabbat lépni azon túl, hogy „kocsmai színvonalúnak” minősítsék az egész ügyet. Ami azért is érdekes, mert Z.Gy.Gy. közleményében nem tagadta a történteket, csupán azt állította, hogy elferdítették szavait. Ergo kivárás van. Persze azt azért egy ideje sejteni lehetett, hogy a HVIM elnökével gondok adódhatnak. Az Index kiváló taplókeresőjével már az első parlamenti napon ráakadt a martenszbakancsos honatyára, és hát ki ne tudná fejből felidézni az emlékezetes „na-ezt-majd-a-folyosón-megbeszéljük” c. Zagyva-etűdöt. Tehát ilyenek vannak jobbikéknál. És tényleg távol álljon tőlem, hogy amolyan 168Órás-mozgóvilágos stílusban komoly és borongós jóslatokat adjak a barnászöld veszedelemről meg a küszöbön álló hungarista államcsínyről, de azért… Szóval azért valljuk be, nem a politikai sci-fi kategóriájába tartozik, ha azt mondom, hogy Zagyva képes lenne a karikásostoros performanszot előadni a T. Házban is. És nem abba tartozik annak a parlamenti epizódnak a megéneklése sem, hogy mi történt volna „ha Sneider Tomi közelebb ül L. Simonhoz, és nem választja el őket pár sor egymástól…” – mert hogy Pörzse Sándor maga érzékeltette a legutóbbi Barikádban Roy heves vérmérsékletét.

  És igen. Feltételezhető, hogy ebből a sorból lógnak ki olyanok, mint a Budaházy-ügyet és a HVIM-el történt megállapodást meg- és letagadó Balczó Zoltán, vagy a Gárdát marginalizálni óhajtó Pősze Lajos. Igen, gondolom nekik a hideg futkos a hátukon, mikor Novák, Sneider vagy Zagyva szólásra emelkedik, és a pokolba kívánják az egész masírozós, hőbörgős bugristempót. Szóval ne gondolja senki, hogy a Jobbik egységes. Érik már az a frakciózás.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr572211222

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A "sziget" 2010.08.10. 22:43:51

A sziget egy vízzel körülvett szárazföld. Lenne.Sajnos ma magyarországon ha valaki azt mondja, hogy sziget, mindenkinek egy rossz ízű ún. "zenei fesztivál" jut eszébe amit évek óta megrendeznek a tuggyukkik. Ennél fogva a "sziget" e...

Trackback: Szittyabűnözők támadták meg FankaDelit 2010.08.10. 14:12:55

Egyre több botrány lengi körül a verőcei illetőségű Magyar Szigetet. Először csak a főszervezőről, Zagyva György Gyuláról szivárogtak ki enyhén szólva is kellemetlen hírek, de azóta ennél sokkal brutálisabb események színhelye volt a Csattogó-völgy. A ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobzen 2010.08.10. 23:44:02

Tényleg csak előzetes pszichológiai vizsgálat után lenne szabad a parlamentbe engedni a megválasztott képviselőket. Ez a Zagyva önmagában egyesíti az inkompetenciából adódó kóros frusztrációt, üldözési mániát és az agresszióba fojtott homofóbiát, sovinizmust. Az egész magyar radikális jobboldal kicsiben.

neeskens 2010.08.10. 23:54:57

Az egész embert körüllengi a 90-es évek magyar szkinhedmozgalmának bukéja. Nem olyan konszolidált, mint Vona meg a többiek.

Bennem abszolút a szakközepes, szakmunkás sudribunkó tizenéves szkinhed ismerőseit idézi, úgyhogy kellemes nosztalgia tölt el, ha meglátom.

kapitalista 2010.08.10. 23:56:00

Zagyva beszelni sok zagyvasagot

krampam 2010.08.10. 23:56:49

ugyanmár... az nem veri ki a biztosítékot, ha valaki szépen mosolyogva lop-csal-hazudik, ha steinerpalisbeszédhibásan lopja szét, teszi tönkre az országot...
de ha valaki keményen fogalmaz, az már júj, de ciki...

őseink, nagy vezéreink sokszor sokkal keményebben nyilvánultak meg, s senki meg se nyikkant! most meg mindenféle szarjankók sírják tele a világot, hogy rájukripakodott valaki. ocsmány világ.

krampam 2010.08.10. 23:59:30

és zárt körben hallottam én már cifra szövegeket "komoly" honatyáktól is... ne legyünk naívak!

Bobzen 2010.08.11. 00:08:04

@krampam: "ugyanmár... az nem veri ki a biztosítékot, ha valaki szépen mosolyogva lop-csal-hazudik, ha steinerpalisbeszédhibásan lopja szét, teszi tönkre az országot..."

De kiverte. Többek között Zagyva is ezért kerülhetett be a parlamentbe. Amúgy ez ismételten csak hárítás, más politikusok korábbi tettei nem jelentenek mentséget ennek a félembernek a minősíthetetlen viselkedésére.

"őseink, nagy vezéreink sokszor sokkal keményebben nyilvánultak meg, s senki meg se nyikkant! most meg mindenféle szarjankók sírják tele a világot, hogy rájukripakodott valaki. ocsmány világ."

Ez itt a XXI. század, Európa, Magyarország, nem pedig a középkori sztyeppe avagy a kalandozások barbár dúlásai. Ha nem tetszik el lehet takarodni Kazahsztánba.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:09:09

Miért is baj, ha seggbekúrással fenyegetett meg pár igazolványt lobogtató, botrány szagra gyűlő, hívatlan és antipatikus bőcsészpicsát, (akik láthatóan alig várták, hogy be is teljesítse)?

Aztán mégse'.

gauche caviar 2010.08.11. 00:11:04

@krampam: na ja, csak közbe' eltelt 1100 év. Ez-az azért megváltozott (bár, azt nem tom, hogy honfoglaló eleink is farba akarták-e onanizálni a nekik nem tetsző arcokat... Oké, bizonyára csak az alfahími dominanciára volt utalás, hogy akár még ennyire is megalázhatná őket, csak hát izé... Erre mondják, hogy szerencsétlen szóhasználat? Miért nem a bocskor talpunkról nyalhatnátok le a lószart, vagy valami ilyesmi...?)

zárt kör volt ez is, jól bezáratta oda a Zúságírókat, meg a maga kis korbácsát.
Na, ki csinál elősször Zagyva úrból latexes dominát, karikással?
(emlékszünk még a nem is olyan régi barikád címlapra, ahol novák elődke hadonászott ilyennel? Lehet bejött nekik a bulin... Most miért? Náci tábornokok is tartottak homo partikat...)
Ha egy hazai szíve igaz, akkor doboghat akár egy másik férfiért is, nem?

Bobzen 2010.08.11. 00:11:35

@Bell & Sebastian: Mert Zagyvától még egy agyrázkódásos, vak csimpánz is lélekszakadva menekülne, amennyiben megpróbálná megerőszakolni.

Azért.

ljosecska 2010.08.11. 00:11:53

@Bobzen: Én még olyat is hallottam, miközben valaki próbálta védeni a Zagyva-féle párttagokat, hogy "szerinted Árpád atyánknak volt érettségije?":D

Ez még most is nagyon tetszik.

gauche caviar 2010.08.11. 00:13:47

@Bell & Sebastian: na igen... azt nem találom, hogy most a Hetek újságírói hím vagy nőneműek voltak?
Mert tulajdonképpen azt már tudjuk, hogy Zagyva úr nagy barátja az anális kényeztetésnek, némi dominancia játékkal megspékelve, csak hogy irányultsága vajh mindkét nemre kiterjed?
Milyen izgalma is azon filózni, hogy Zagyva úr, egy ilyen bestiálisan férfi idol vajon.... Hehe, az milyen lenne már ha ezek után Zagyva úr ilyen meleg-ikonná válna? :)))

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.08.11. 00:14:41

@val: "a seggbekúrásra pedig szerintem max az ott lévő hetekes újságírók szeme csillant fel. :) "

Az lehet, de nálam alapértelmezetten fut a Windows, én visszataszítónak találom.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.08.11. 00:17:23

@TaTa86.: Jelen állás szerint vagy a HVIM fogja otthagyni a Jobbikot, vagy a szavazótáborának teljes fennmaradó része.

Netszamuráj 2010.08.11. 00:22:03

yilvánvaló, hogy Zagyva zsidó! Azért juttatták be a Jobbikba, hogy belülről züllesszen, és azt a képet sugallja, mintha a jobbikosok retardált majmok lennének. Ebből következik, hogy a Magyar Sziget sem magyar valójában, hanem az is zsidó. Azért hozták létre, hogy bérmagyarkodó zsidókkal verjenek össze fradistának álcázott zsidó ügynököket. Ez a lejárató kampány része, nem igaz, hogy nem látjátok át! Tel Avivból vezérlik az egészet!

gauche caviar 2010.08.11. 00:27:33

@Netszamuráj: ezt régóta tudjuk. Xenu mondta.

gauche caviar 2010.08.11. 00:28:30

mondjuk, nem túl dicsőséges tett HÁTULRÓL megtámadni az ellenséget.
Jajj, vajon mi járhatott a Gyula fejében...

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:28:44

@mefisto:
Létszámbővülés a beutaltaknál? Alig jön. :)

gauche caviar 2010.08.11. 00:29:28

@gauche caviar: elkérhette volna az ex-hökös haverja faszpumpáját... Vagy az a Király gyerek beszélte tele a fejét...

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:32:17

@Netszamuráj:
Én még a büdös életben nem láttam zsidót az építőipar kétkezi részlegén. Azok lopják elfele a pénzt a melósok elől. Innen az utálat. Az anticiganizmust magyaráznom sem kell. Az építőiparban.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:33:40

@gauche caviar:
Inkább vákuumot csinál, mint túlnyomást. Biciklihez nem jó.

Netszamuráj 2010.08.11. 00:41:13

@Bell & Sebastian: Hát igen. A zsidók már csak ilyenek. Tanulnak a rohadékok, és mindenféle léhűtő orvosként, pszichológusként, meg tanárként dolgoznak. Zagyva sem kétkezi munkás ám, ez is az álcája része! Valójában - amíg nem lett a MOSZAD ügynöke - atomtudósként dolgozott Los Alamosban.

gauche caviar 2010.08.11. 00:41:29

A Morvai Krisztinka kezébe meg persze nem mernek korbácsot, izé, ostort rakni. Pedig abban lenne fantázia... Legalább egy Dúró Dóra kezébe... (és sokat sejtetően meg melléállhatna a férje, az elődke.)

Most mi van? A jobbikosok szeretnek annyit foglalkozni mások bőrszínével meg előbőrével, ennyi áldozat részükről is bele kell, hogy férjen. (egy ország agyal rajta mitől ilyen frusztráltak ezek. Érdekes lenne egy kutatás a hardcore jobbikos szavazók nemi életéről. A nemi irányultság nem lényeges, csak hogy megvan-e a rendes adag, a misszionáriuson kívül mást is... Esetleg hogy házasság előtt is... Meg nem CSAK gyermeknemzés végett...)

gauche caviar 2010.08.11. 00:42:32

@Netszamuráj: inkább agydonorként segítette a kongói hegyi gorillák túlélését... kapott is, nem csak adott...

Netszamuráj 2010.08.11. 00:48:30

@gauche caviar: Amennyire én tudom a hegyi gorilláknál szervcserén volt. Ott operálták fel rá a jelenlegi orrát meg fülét, hogy el tudja leplezni identitását. Csak azt a szegény gorillát sajnálom, aki most nagy fülekkel és kampós orral él tovább.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 00:58:29

Ennyit a világhírű zsidó humorról.

Kandabula 2010.08.11. 01:03:28

Fasza, tökös, primitív magyar gyerek. A jövőnk záloga.

Netszamuráj 2010.08.11. 01:07:13

@Bell & Sebastian: Jaja. Bocs, nem akarnék én ilyeneket írni, de amióta voltam ezen az influenza oltáson, azóta nem vagyok a magam ura. A rohadékok izraeli nanorobotokat jutattak be a véráramomba, és azok irányítanak engem. Csak amikor nem figyelnek rám a nanorobotok - mert elszívnak egy bagót - akkor tudok olyan hozzászólásokat írni, mint például ez.

gauche caviar 2010.08.11. 01:19:36

@Netszamuráj: azt hiszed bedőlünk egy ilyen ózsdi zsidó trükknek? izraeli nanorobotok, mi? köztudott, hogy azok kínai nanorobotok...

Kandabula 2010.08.11. 01:20:24

@Netszamuráj: szerintem nyelvtanár. Meg matematikuss. Meg népművelő covboj. Ő írja most a történelmet.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 01:38:37

A gyakorlati- és a verbális autofellatioban az a közös, hogy a gerinc nagy hátrány.

Kandabula 2010.08.11. 01:44:16

@Netszamuráj: Milyen igazad van, és hogy én erre nem jöttem rá: a fradisták énekelték az auschwitzi mókás dalt, a vagonokkal, amihez Dávid Ibolya nem értett. Most meg ezeket a derékokat verték el a parlamenti pártiak, aki nem párti, csak baráti támogató. Vagyis most már nem elég, ha nem értesz a focihoz, fasiszta lelkű kell is, hogy legyél. Ibolyka megágyazott Zagyvának, hát dugjanak.

Kandabula 2010.08.11. 01:53:59

Egyébként sokan ágyaztak itt, az egész egy nagy kórterem, betegekkel, ápolókkal, nővérekkel, beöntéssel és hányással. Időnként sajnálkozó látogatókkal. Orvos meg sehol.

Testleépítő Antifocista Műfutballhuligán 2010.08.11. 02:05:30

A hetekes firkászok mégis mi a fenéért mentek oda?

Bobzen 2010.08.11. 02:18:19

@Bell & Sebastian: De legalább Te büszke lehetsz a gerincedre, ha már nem vagy képes sehogy sem megtapasztalni az orális szex nyújtotta örömöket ;D

gpetersz 2010.08.11. 06:02:23

@val: Szerintem pont tök mindegy, hogy kit és miért fenyeget valaki nem? Az őt ért inzultusokra adott válaszai pont minősítik a problémamegoldó képességét.
Beszóltál? Lecsaplak.

Ennyi? Ennyi.

lüke 2010.08.11. 07:10:44

házmester-e
azért az ötvenes évek házmesterei se voltak kutyák

fehéregér 2010.08.11. 07:11:43

@Műfutballhuligán: de miért is ne mehetne két újságíró bárhova?? Viccelsz? Vagy úgy érted: elfogadható, hogy zsidó ne menjen a nagymagyarok rendezvényére, mert veszélyes?? Felfogod, hogy ezzel a (csodálkozó) kérdéssel mit sugallsz, illetve mit veszel tudomásul egy demokráciában?
Hány éves vagy? Öt?

fehéregér 2010.08.11. 07:12:32

@Bell & Sebastian: a kurucinfó már uncsi?

Jerky_Maistro 2010.08.11. 07:59:43

Ez a figura csak hozta a megszokott jobbikos formát.
DuróDóra (Túrótorta):
- Elnézést, hölgyem, mennyi az idő?
- Erre nem tudok válaszolni, mert nem voltam bent az ülésen.:-P

Bell & Sebastian 2010.08.11. 07:59:51

Micsinájak, micsinájak?
Jövedelem a '89 -es szinten, adósság dupla annyi, vagyon 97% -a eladva.
Valaki csak ellopta és ennek örül az egész családja, az csak természetes, nem?

Ezt mondjuk Zagyváról nem feltételezem, főleg ha állathoz hasonlítják. Na kik?

sanyisanyi 2010.08.11. 08:18:30

Aki még hisz a hitgyülis barmoknak, az meg is érdemli...

Jerky_Maistro 2010.08.11. 08:25:10

@Bell & Sebastian: na, kik?
@sanyisanyi: így van. higgyünk inkább a nyilaskeresztes párt kátéjában.

Szalahadin 2010.08.11. 08:38:05

@fuxosbömis (ex kacagányos): Csak kis részben van igazad, a magyar nemzet söpredékéből a nagyobbik rész nem a szélsőjobboldalra jutott, hanem az szdsz-be és a hitgyülekezetébe, esetleg mindkettőbe. Sőt, a kisebbik rész söpredék aktivizálódása szoros ok-okozati viszonyban van a söpredék nagyobb részének eddigi aktivitásával.

Dr.Zomboss 2010.08.11. 08:42:11

miféle hitgyülis barmok? zagyvagyula? ugyanis a seggbekúrós részen kívül mindent beismert, csak hozzátette, hogy mókázott. bacsanacsi kutyafasza hozzá képest!

Pávor Jál 2010.08.11. 08:46:10

Még jó, hogy csak anális közösülést helyezett kilátásba... mi lett volna, ha még jobban elszólja magát és azt mondja, hogy mindegyiket jól leszopja?

Bell & Sebastian 2010.08.11. 08:52:33

A jerking maestróság és népirtás közt filozófiai értelemben semmi különbség.
Panelproli logika.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.11. 09:05:24

Hát ez nem kicsit vall ortóságra, és teljesen természetes, hogy a Jobbik, ha valamit is ad magára, kiszórja az arcot. Sok emberrel megtehetné a Fidesz is, lehet, hogy akkor odafigyelnének magukra okosaink.

Amúgy a hetek cikkben, hogy félkatonai szervezetek, nos, remélem nem a középkori hagyományőrzőkre gondoltak, vagy az ősmagyar hagyományőrzőkre, mert azért a szélsőjobbozással ezek a tevékenységek nem nagyon függnek össze. Azaz nem feltétlen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.11. 09:06:44

@Jerky_Maistro: És vannak a normális emberek, akik egyiknek sem hisznek.

ILLED 2010.08.11. 09:15:06

@==T==: Lehet, de a Jobbik frakció sem mind Zagyva, nem azt mondtam, hogy szavazóik közt többség a tahó, hanem, hogy rengeteg a tahó. Ezt személyes élményeimre alapozom. (amúgy kérlek, mutasd meg ezeket a felméréseket, kiváncsi lennék rájuk!)

Naumov 2010.08.11. 09:26:53

Vizuálisabb olvasók esetleg maguk elé képzelhetik, amint Zagyva Gyuszi egyik kezében karikást ostort lengetve éppen hátulról szereti a hitgyülis újságírót. Bár inkább ne tegyék.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 09:28:57

A letahózottak szerint az mégis csak szót érdemel, hogy egy tahó nyakában ül 8 ügyes.
600.000 leszázalékolt országa, az! Plusz fingfűrészelő szakos yuppiek százezer szám, ez a színvonal!

Itt másfél millió állít elő új értéket, a többi belőlük él és még meg is ugatja őket érte. Ez ám a hozzáállás, tudós barmok.

Netszamuráj 2010.08.11. 09:41:31

@Bell & Sebastian: Gyanús vagy Te nekem! A fellációt úgy írod, hogy fellatio. Szerintem Te orvos vagy, azok írnak mániákusan mindent latin helyesírással, pedig már simán magyar fonetika szerint írják. Ha pedig orvos vagy, akkor nem vagy kétkezi munkás. Akkor értelmiségi vagy. Akkor pedig... remélem rájöttél már zsidó, hogy lebuktál.

Egyébként is, a monitoromba épített jew-o-meter kijelezte, hogy zsíros kaftánban, pajesszal és sábesz dekliben ülsz a gép előtt, diós metéltet (!) falatozva.

Szóval jobb lenne, ha nem uszítanál itt a rendes magyarok ellen, bibsikém.

tcom 2010.08.11. 09:50:25

Éljen Zagyva!
Torgyán már öreg, szükség van a nyílt szini hülyékre.
Igaz, kissé nyugtalanító ez az ÁVO-s stílus, de legalább kiderül mi várható a szélsőjobbos csürhétől. És nem akkor ocsúdunk fel, amikor Zagyva-szerű neonáci, idegbeteg, aljanépe hadonászik az ostorral a saját lakásunkban és keresi a falra kötelezően kirakandó Szálasi-képet és hiszi azt, hogy nemzeti sziget tábor az egész ország.

egerészölyv 2010.08.11. 09:52:37

A közhiedelemmel ellentétben parlamenti pártoknak aranyat ér a Wittner/Szanyi/Horn Gábor/Zagyva-féle aboriginál sziklabunkó típus. Először megfogják velük az őket kedvelő sziklabunkó panel- és egyéb prolikat, utána felszisszennek, szabatosan intézkednek, elhatárolódnak, jó lesz a sajtójuk, olyankor a bunkó választó már le van ejtve.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 10:00:24

Ismerek jó párat felperesi/bírói/szakértői/politikusi/bankári/befektetői/orvosi minőségében, de pusztán csak az empátia, -mint munkaeszköz-, mellékhatása.

Oda fütyül többnyire, ha körte a tét. Ha meg pénz, akkor mindig. Ez megnyugtató, legalábbis a nem tahó bolsevikok számára.

A mensevik válasz hamarabb eljön, mint bárki is álmodná.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.11. 10:00:38

@Netszamuráj:

bell& egy öngyűlölő nácizsidó, semmimás.

z666 2010.08.11. 10:02:08

Zagyva úr jól tette, amit tett, pontosan így kell bánni a pofátlan zsidókkal!

TGabi 2010.08.11. 10:06:16

@amize:

Milyen szekta? Na, már megint túlteng a totális történelmi tájékozatlanság.

A másik: a legnagyobb probléma, hogy az ilyen ZGyula -féle politikai ámokfutókat dotálják havonta az adófizetők pénzén. A Jobbik Magyarország szégyene...

egerészölyv 2010.08.11. 10:09:02

@z666: navárjcsak, ezt nem értem. Ugyan honnan tudod te ránézésre megállapítani valakiről, hogy pofátlan?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.11. 10:10:02

@z666:

a pofátlan zsidó fradi-szurkolókat kihagytad

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.11. 10:10:55

@Bell & Sebastian:

"Jövedelem a '89 -es szinten"

jó lesz az 2004-esnek is.

Jerky_Maistro 2010.08.11. 10:11:13

@z666: öreg, te csak ülj még a sitten, míg a műanyag lakat is rádrohad. a Góbi-sivatag tágasabb..
A pofátlan nácikkal meg így kell bánni:
www.rev.hu/sulinet45/szerviz/foto/00002939.jpg
A "testvéreitekkel" pedig így:
www.theage.com.au/ffximage/2006/07/12/svFRONTMEA_wideweb__470x308,0.jpg

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.11. 10:12:32

háát emberek mandineresek..
én három napja kérleltem a vastagbőr staff-ját h Zagyva nagymestert posztolják máán ki:

"
szorokin 2010.08.08. 01:26:35
...
...

"A Jobbik országgyűlési képviselője, aki egyben a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom
elnöke, a lap szerint gondosan zárt ajtók mögött egy ostorral a kezében osztotta az
újságírókat és közölte velük, hogy ellenséges területre tévedtek, ahol egyfelől vége a
demokráciának, másfelől azt tehetnek velük, amit akarnak."

csak szemezgetek pár gyöngyszemet:
A lap szerint az "Attila király- színpad" mellett egy sátorban ifj. Tompó László tartott
előadást a "Zsidó médiapolitika Magyarországon" címmel, amiben ilyen mondatok is
elhangzottak:
"A zsidó a megrontás klasszikus démona."
"A zsidó médiavilág viszi bele az embereket először a tyúktolvajlásba, majd a magasabb szintű
bűnözésbe."
......

A barakkban - melynek bejárata fölött halálfej díszelgett - a riport szerint Zagyva György
Gyula leheveredett egy ágyra, és "a kezében tartott karikás ostorral beszéd közben úgy
hadonászott, hogy nem lehetett tudni: ütni fog, vagy csak gesztikulál".

majd elmesélte, hogyan alázták meg a TV2 munkatársait, akiknek ürülékkel és vizelettel
összekent sajtómellénnyel és egyéb eszközökkel segítették a munkáját.

"Nem fogjátok föl, hogy itt háború van? És ez a jövőben csak fokozódni fog! Itt ellenséges
határvonalak húzódnak, s ti most beléptetek e mögé. Legszívesebben most széttépnélek
benneteket"

forrás:

index.hu/belfold/2010/08/06/verest_igert_egy_jobbikos_honatya_a_hetek_munkatarsainak/
"

..háát titeket nem kértelek, de legalább posztoltátok
.......

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.11. 10:13:50

mégegy copy/paste-em a vastagbőrről:

"
szorokin 2010.08.08. 01:29:53
egy dologban biztos vagyok:
Zagyva György Gyula nálam kiérdemelte a nagymesteri címet

:DDD
"

vastagbor.blog.hu/2010/08/06/segitseg_gyikok

val 2010.08.11. 10:26:24

@gpetersz: Nem hinném, hogy mindegy lenne. Ha novák lógjonozása nem mindegy, akkor semjén szlotázása sem mindegy. Ha meg valakinek ilyet bekiabál, akkor ne pisilje össze magát, ha a folyosón esetleg kérdőre vonják.

Vagy csak a Jobbiktól nem mindegy? :) Ejnye-bejnye.

Szélsőséges példa, de ha az a baj, hogy a rendőr leteperi a bűnözőt és ez fáj szegénynek és arról nem beszélünk, hogy azért teperi le és térdel a hátába, mert pár percel előtte meggyilkolt egy másik rendőrt, az nincs rendjén.

Ok és okozati összefüggés.

Bell & Sebastian 2010.08.11. 10:31:30

@mavo:
Ne rombold tovább a beás cigány mítoszt. :)

@Jerky_Maistro:
A hagyományos náci pozitív jelző a jobboldalon. Ellenben a néger/buzi/fukszoscigány/fekete merdzsó kevésbé.

@szorokin:
Nem kellene azért felmagasztalni ezt a Zagyvát, mert nem ütött az ostorával Ennek csak az az oka, nem ért hozzá, pedig alap.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.08.11. 10:33:01

@Bell & Sebastian:

magasztalás vagy szarkazmus...
jó kérdés.

z666 2010.08.11. 10:41:02

@Jerky_Maistro:
Pedig nem is a zsidók megöléséről írtam (szoktam arról is), hanem csak verbális megfegyelmezésükről, de ti máris ki akartok írtani minket...
Ki is a vérszomjas? :)

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.11. 10:53:01

@sanyisanyi: a reflexek problémásak. A tagadás reflex Zagyva beismerése után például visszás :)

gpetersz 2010.08.11. 10:56:39

@val: Azt azért tisztázzuk, hogy a Jobbikra szavaztam, így talán nekem van a leginkább jogom felháborodni az egybites skinheadeken. Tehát ejnye-bejnye vagy sem, bizony a "sajátjaimat" ostorozom a legkeményebben, ha kell.

Azért küldtem őket a Parlamentbe, hogy más legyen a viselkedés mint eddig, nade nem így. Azt meg nem tudtam, hogy valamikor Zagyva főtörzs lett. Mivel a rendőrnek van joga rátérdelni a bűnözőre, de egy átlagpolgárnak nincs. Ez az állam lényege. (szélsőséges példa tudom, épp ezért nem is jó ide...)

Vagyis: ha valakinek minden vitában az ököl az érve, abból nem kérek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.08.11. 11:05:35

@Bell & Sebastian:

"A hagyományos náci pozitív jelző a jobboldalon."

talán kérdezz meg egy _valódi_ jobboldalit öngyűlölő nácizsidókám

val 2010.08.11. 11:29:45

@gpetersz: Nem lett főtörs, egy eltúlzott példát hoztam. Jobb helyeken, pedig az állampolgárnak joga van akár kibelezni az illetőt.

Értem én, hogy nem célravezető, de sajnos vannak ilyen helyzetek, mikor elszakad a cérna. Egyébként is mindenhez legalább 2 ember kell.

Én csak a kettős mércére akartam utalni, amit az ilyen-olyan "sajtó" alkalmaz.

Ha pont a Zagyvától vártad, hogy "kölnisüvegbe zárt trágyalé" (c) vero módjára viselkedjen az igazi tetvekkel akkor van még egy csomó párt, ahova szavazhatsz. Az átlagembernek ebből van elege. Meg kb abból, hogy maffiózók/komcsik/felvásárlók etc legyenek miniszterek.

Silent Bob 2010.08.11. 11:41:41

@val: Engem az érdekelne, hogy mi van a szarrávert fradistákkal. Gondolom ők is beépített zsidók voltak.

dupla vé 2010.08.11. 11:46:27

jujj, de gáz, csúnyán beszélt egy képviselő... hát elmentek ti a faxomba...
szánalmas álszent bagázs vagytok. ilyen vélemények hallatán eszembe jut az egyik régi ismerősöm (fideszes) aki társaságban mindíg előadta a "kultúrált, intellligens, művelt, modern, európai, törvénytisztelő..." énjét, majd egy szép napon mikor azt hitte nem látja más, "megb@szod a qrva anyád" felkiálltással hátbarúgta a terhes barátnőjét a kb tizedik lépcsőfokon, csak mert nem rakott az asszony a kávéjába cukrot.
a lány nagyot esett ugyan, de nem lett komoly baja, még aznap elköltözött. azóta megszülte a gyermeket is, aki szintén egészséges. csak a srác járt rosszul, (szerintem nem eléggé) mert nem "európai" módon lett elintézve, eredménye törött orr, jobbláb, balkéz. és rengeteg zúzódás és repülő fogak. hogy Zagyva szavaival éljek, jól "megbasztuk".
úgy tudom azóta nem ért egy lányhoz sem, sőt csúnyán sem nézett egyre sem.
tudjátok a legtöbb esetben az európaiság nem célravezető. főleg nem az ilyen áleurópaiság, amit a jobbikellenesek nagyrésze próbál előadni.
nem tudom minek kéne történnie, hogy felfogjátok az európaiságunk miatt tartunk itt ahol, és ha így folytatjuk csak roszabb lesz. talán majd egy fideszes "igazságbeszéd", vagy egy etnikai ellentétekből adódó polgárháború. én azért remélem szépen lassan kinyílik a szemetek, szemetek...

Iustizmord 2010.08.11. 11:49:00

istenem , megcsinálja a HVIM a maga karanténját (monhatni önkoncentrációs táborát), miért kell őket ott abajgatni? (a kutyám is morog ha be akarok menni a házába). csak azt kéne megoldani hogy gyulánk valahogy ki ne jöhessen a táborból. bár verőce túl szép ahhoz...

egyebekben meg valóban ez az a tempó ami 44-ben a bujtatott zsidók feljelentésére meg egyéb nyilas hőstettekre hajaz. gyulánk 44-ben lazán lőtte volna a dunába grünt és kohnt, meg az őket bújtató ún zsidóbérenceket, kommenistákat, liberálisokat, ebben sajna teljesen biztos vagyok

Iustizmord 2010.08.11. 11:51:41

@dupla vé: főleg nem az ilyen áleurópaiság, amit a jobbikellenesek nagyrésze próbál előadni.
nem tudom minek kéne történnie, hogy felfogjátok az európaiságunk miatt tartunk itt ahol, és ha így folytatjuk csak roszabb lesz

úgy érted amúgy kurucosan vagy esetleg kozákosan / mongolosan kellene intézni a dolgokat? előbb ütök, aztán érvelek (hogy naugye megmondatm előre).

muhaha.

dupla vé 2010.08.11. 12:07:05

@Iustizmord: nem, a fenti példánál maradva, előbb érvelni, hogy nem csinálunk ilyet a lányokkal, aztán agyonverni, aztán biztos ami biztos mégegyszer elmondani neki, hogy nem csinálunk ilyet a lányokkal.

persze jó az európai módszer is, a lány elmegy látleletre, a rendőrségre, a bíróságra, én másodmagammal eljárok tanúskodni. majd két év pereskedés után a srác befizeti a kb húszezer forintos pénzbírságot négy hónapon át havi ötezerrel törlesztve.
vagy egyszerűen közli a bíróság a lánnyal hogy legközelebb válogassa meg kivel áll szóba, majd ráterhelik az eljárás költségeit, plusz némi büntetést, amiért rabolta a hatóságok drága idejét.

na ez lenni muhaha.

val 2010.08.11. 12:58:04

@Silent Bob: Na, az engem is érdekel.

lepojka 2010.08.11. 14:20:35

Ma még elviccelődünk rajtuk, de mi lesz holnap?!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.11. 15:42:07

@dupla vé: no azt szeretem a legjobban, amikor egyszerre jelenik meg az általad leírt problémamegoldó módszer (amire természetesen büszke is vagy, sőt, mintegy kategorikus imperatívuszként tekintesz rá) és a "keresztények vagyunk" cégér.

elfelejtette 2010.08.11. 16:16:53

A képről jut eszembe, Morvai nagyon eltűnt a nyilvánosságból.

dupla vé 2010.08.11. 17:07:35

@flugi_: én meg azt szeretem mikor ilyen agyonművelt emberek minél idegenebb kifejezésekkel akarják megmagyarázni, hogy mire vagyok büszke, és mit gondolok a megélt élményeimről.
a "keresztények vagyunk" nem jelenti azt, hogy nem tartunk szükségesnek egyszer-egyszer egy jól irányzott pofont.
Az emberi természet olyan, hogy a szép szó gyakran - amióta meg ilyen qrva európai haladó gondolkodásmódúak vagyunk, ahol jogaink vannak és kötelezettségeink nincsenek, szinte egyátalán - nem ér lófaszt sem.
ahelyett hogy az idegen szavak szótárát magolod, inkább sétálj egyet sötétedés után pl a főváros "szépszóra éhes" kerületeiben, és győzd meg honfitársaidat, hogy nem helyesen cselekszenek.
ha sikerült, és nem csattant pofon a részedről, és nem azért mert inkább odatartottad a másik orcád vagy nyakadba szedted a lábaidat, akkor kérlek dobj egy mailt a képi, hangos és írásos dokumentációval, hogy tanulhassunk tőled probléma megoldást.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.11. 18:37:37

@dupla vé: nem szégyen a gugli, ahelyett, hogy az erőszakosság mellett a műveletlenségre is felvágsz, néha gyümölcsözőbb inkább tanulni valamit. A kategorikus imperatívusz az a tevékenység, amit ha mindenki úgy csinálna, akkor a világ a lehető legjobb lenne.

"a "keresztények vagyunk" nem jelenti azt, hogy nem tartunk szükségesnek egyszer-egyszer egy jól irányzott pofont."

Érdemes lenne a Bibliába is belenézni :) Olyasmik vannak benne, hogy a keresztények betartanak parancsolatokat, amikbe talán még sikerül belemagyarázni egy-egy atyai taslit, de atyai kéz- és lábtörést már nem. Többek között a keresztény tanítás olyasmit mond, hogy nincs jogos megtorlás, vagy hogy nincs igazságos bántalmazás.

Értem én, hogy az ember gyarló, de a keresztény ember szégyelli a gyarlóságát, amikor az a kereszténységgel ellenkező dolgokra ragadtatja - és sosem próbálná megmagyarázni, hogy emberek kezének és lábának eltörése krisztusi cselekedet.

Sidewinder 2010.08.11. 19:45:14

Látom még mindig a mellény a legfontosabb dolog ami ellen fel kell lépni... No comment.

dupla vé 2010.08.12. 09:33:46

@flugi_: köszi, megy gugli nélkül is, csak arra akartam utalni, hogy attól még, hogy ilyen kifejezéseket használsz nincs igazad.

ha nem sikerült volna megérteni a példámat, te vagy az egyik álszent törött kezű és lábú ismerős, aki előadja a műveltet, kultúráltat, aztán otthon meg odaszarik a nappali közepére, és anyázik közben.

igen a biblia... belenéztem néhányszor. nem fogott meg. a mivel trendi mostanában "istent váltani" a Talmudot is forgatni kezdtem. van is egy ide vonatkozó idézetem:
42. old. 64.a.: "Egy zsidó egy nemzsidón ne könyörüljön."
mivel akkor még nem tudtam hogy az ismerős is ezen tanok szerint él, azt hittem jogosan nem könyörülök. pláne mikor a felületességem okán kimaradt tanítást a tudomásomra hozta: 37. old. 152.a.: "Az asszony egy zsák, mely tele van szennyel." megértettem.
hibáztam, ez van. most készülök az elsőáldozást mint korábbi életem egyik hibáját kompenzálni a bármicvoval, ahol ígérem kétszer akkora darabot vágatok le a pöcsömből mint amennyit általában szoktak.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.12. 10:23:03

@dupla vé: ebben a szövegkörnyezetben visszavágásként a talmuddal jönni.., hát :) szerény.

dupla vé 2010.08.12. 10:36:34

@flugi_: nem visszavágásként, összehasonlítási alapként, hogy jobb ma egy pofozkozó keresztény, mint holnap egy... asszem nem kell befejeznem. :)
béke!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.08.12. 12:49:24

@dupla vé: nincs olyan, hogy pofozkodó keresztény. Pofozkodó, magát álszent módon keresztényként beállítani szándékozó ember annál több van.

A témáról a talmudra asszociálni meg továbbra is szánalmas.

EliStone 2010.08.12. 13:15:16

@Bobzen: Ezzel teljesen egyetértek!

EliStone 2010.08.12. 13:24:33

Mikor fog ez az ország kilépni a zsidózás és homofobikus légkörből? Főleg, hogy most már egy pár a parlamentbe is bejutott. Ez a sok NAGY Magyarnak tartó magát emberkét ha elkezdenék kérdezgetni egy kicsit a törtélemről hamar zavarba esnének a már második kérdésnél, na de mit akarhatok mikor én csak egy Ape vagyok...

EliStone 2010.08.12. 13:43:03

@flugi_: érdekes a dupla vé-vel való kommunikációtok, én őszintén bevallom nem olvastam sem a Bibliát sem a Talmudot de még a Koránt sem csak annyit látok a világ tele van gyülőlködő emberekkel akik félre értelmezik az írásokat így én csak meghallgatom John Lennon "Imagine" számát!

dupla vé 2010.08.12. 14:49:01

@flugi_: zsidókról szóló előadások egy olyan rendezvényen, ahol egy magát kereszténynek mondó képviselő csúnyán beszél, fenyegetőzik, verekedni akar, amit egy olyan újság hozott nyilvánosságra, melynek alapító-főszerkesztője egy zsidó szekta vezető lelkésze... szerintem valahogy mégiscsak összefüggésbe hozató a talmuddal. szánalmas? lehet. de sajnos minden összefügg mindennel. nem mondom, hogy én átlátom, vagy jól látom a dolgokat, de hogy a te fejedben összerakott kép még messzebb van a valóságtól abban egészen biztos vagyok.

dupla vé 2010.08.12. 15:12:15

@EliStone: "Mikor fog ez az ország kilépni a zsidózás és homofobikus légkörből? "

győlölködőnek és kirekesztőnek fog hangzani amit válaszolok erre, de így a legegyértelműbb :
akkor, mikor a zsidók nem az utcán izraeli zászlókkal felvonulva zsidóskodnak, hanem a zsinagógában,
és ha a buzik nem az utcán felvonulva buzulnak, hanem otthon a zárt ajtajaik mögött.

példa: utálom a pacalt. ha kéthavonta látom hogy valaki pacalt eszik, az elfogadom, és esetleg elmondom neki, hogy szerintem nem jó a pacal.
de ha a mellettem ebédelő figura minden nap pacalt eszik, az ebédlőt kitölti a pacal szaga/illata és minden nap az orrom alá dugja, hogy kóstoljam meg, és elmondja hogy én egy rossz ember vagyok, és az európai és toleráns emberek mind imádják a pacalt, akkor a pacalhoz fűződő érzelmeim valószínűleg negatív irányba mozdulnak, az engem győzködő személyt is megutálom, valamint esélyes hogy belehányok az arcába is.

Bell & Sebastian 2010.08.12. 16:54:33

@EliStone:
Mikor lesz vége a zsidózásnak?

Majd, ha legalább azokat, akik 50 milliónál többet loptak, jól lecsukják. Ám arra várhatunk, mert a vagyonuk védelmében visszaperelnek és egy brancsbeli fog ítélkezni. Lásd: Gyurcsány-Bajnai, vagy Megyeri híd, bankok, biztosítók, alapkezelők, és a többiek. Azaz, ha majd egyszer véget ér a rabló bárók és seggnyalóik kora.

Röviden: soha! Másképp: addig éljünk!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.08.12. 22:22:51

@Iustizmord: "gyulánk 44-ben lazán lőtte volna a dunába grünt és kohnt, meg az őket bújtató ún zsidóbérenceket, kommenistákat, liberálisokat, ebben sajna teljesen biztos vagyok" - ilyenkor mindig azért megnyugszom. Anno '44-45-ben az öreg (nagyapám) mint a Magyar Királyi Rendőrség tisztje egy csomó Kohnt, Grünt (magyar embereket), szökevényeket és egyéb üldözött embereket mentett meg, ha kellett fegyverrel az ilyen kis taknyoktól. Az ilyen kis tetvek pedig nem mertek visszaugatni - pl. amikor az öreg pisztollyal a kezében érdeklődött náluk. Német származású létére (mindig is magyarnak vallotta magát és kereszténynek), volt még a német hadsereggel is egy kisebb összütközése, ami miatt mind a mai napig a birtokomban van egy német pisztolytáska... :) Persze az ilyen fennhangon ugató "álmagyarokról" szokott aztán pár év után kiderülni, hogy szőröstalpú nagypapijuk anno még javában a hegyikecskét tolta valamelyik havasokban. Nekik meg annyi közük van a magyarokhoz, hogy szép magyarosított nevük lett. Pl. az egyik "komcsi" ügynök, akinek Csurka a neve...
süti beállítások módosítása