Kommentszűrés
’10 máj
10
20:31

Szanyi vs. Horváth Csaba a Facebookon

Írta: TuRuL_2k2

  A Mandinernek adott interjújában meglehetősen karcos véleményt fogalmazott meg Horváth Csaba BKV-s elképzeléseiről Szanyi Tibor („Nem tudok Horváth Csaba jó híréről szebbet mondani, mint azt, hogy vállalhatatlan.”). Álláspontja azóta sem változott, így az érdeklődők Horváth Csaba üzenőfalán követhetik, ahogy Horváth tovább hirdeti a jó hírt, Szanyi pedig próbálja elmagyarázni neki, miért hülyeség az egész:

 

Szanyi Tibor A jegyzetekben lévő 26 kérdés/válasz után feltenném a 27-et.

Csaba! Ha a dugódíjjal egyre nagyobb mértékben sikerül majd távol tartani az autókat a város belső részétől, akkor honnan lesz a dugódíj-bevétel?
péntek, 22:35

 

Sziládi Valéria Na itt a róka fogta csuka tipikus esete!
péntek, 23:03

 

László Erdős Neked is szelektálni kéne a "jó" tanácsadók közt, mert a nemes gondolatokat így teszik gallyra
szombat, 6:20

 

Horváth Csaba Kedves Érdeklődők!

A 27. kérdésetekre a válasz egyszerű, de nem rövid.

Elöször is , hogy elérjük Rousseau " tökéletes világát" ,ahol mindenki a közösségre tekintettel éli mindennapjait nagyon sok ,tennivalónk van!!!

Ezért,ha már Ma meghoznánk a szükséges döntéseket, akkor is idő amíg a jelenlegi elviselhetetlen szintű forgalom és környezetszennyezés az elvárt mértékben csökkenne.

0-100 % között szinte korlátlan a változás mértéke, de ismerjük magunkat , az embert.... Motivációs eszközök tömegére van szükség a radikális , mindannyiunk érdekében történő változáshoz! Nevezzetek populistának , ha akartok , de akkor is felteszem újra és újra azt a kérdést, hogy van e bármi fontossabb gyerekeink , családunk egészségénél, jövőjénél???
szombat, 10:44

 

Horváth Csaba Tibor új 27. kérdésére, pedig a szakmai válasz az alábbi: A nemzetközi tapasztalatokat összegző és várható budapesti hatásokat modellező, a városháza számára a környezetvédelmi behajtási díjról szóló tanulmány szerint a zónarendszer nem szünteti meg az autósforgalmat, hanem azt mérsékeli. A modellezésben fel sem merül, hogy az összes autót a zónán kívül hagyják. A Hungária körgyűrűn belüli zónánál a tanulmány 50 milliárdos bevétellel számol úgy, hogy kalkulál a forgalom csökkenéssel, hehe jönne még a városhatárnál lévő zónahatár 30 milliárdos bevétele. Ebből futná a díjmentes közösségi közlekedésre, komfortjának javítására, új parkolókra és zöld parkok létesítésére
szombat, 11:05

 

Szanyi Tibor Értem. Tehát a kocsik egyik része leparkol a zónahatáron kívül, a másik része meg behajt és fizet. A fizetségből pedig a többiek ingyen közlekednek belül. Kiváltképp, ha budapestiek. A vidékieknek ezek szerint kvázi mindegy is lesz. Vagy dugódíj, vagy jegy. Arrafelé kacsingat ez az ötlet, hogy a budapesten kívüliek dugódíjából utazgassanak ingyen a budapestiek. Hmmm... És mi ebben a környezetvédelem?

Tudod, Csaba, pl. Rómában úgy van ez megoldva, hogy a történelmi belvárosból kitiltották a kocsikat, és kész. Lett is motorcsend, meg tök jó levegő.
szombat, 14:02

 

Iren Lipak http://www.youtube.com/watch?v=VlRlMi0H8Ps
szombat, 14:43

 

Horváth Csaba A behajtásidíj a forgalom visszaszoritására, szabályozására szolgál. A bevétel felhasználása pedig a közösségi közlekedés vonzerejének növelésére szolgálna. A zónahatárok tehát visszatartanak, a zónahatáron belüli közösségi közlekedés kényelme , minősége és a szolgáltatás olcsó ára akár díjmentessége mind mind azt a célt szolgálják, hogy lehetőleg a környezetszennyező egyéni gépjárműközlekedés helyett minél többen válasszuk a közösségi közlekedést. Abban egyetértünk , hogy a legnagyobb szennyezést okozókat ki kell tiltani a belvárosból,de ez is csak egy fontos része az egésznek. Várom a jó kiegészítő javaslatokat, mert ez egy komplex rendszer ezer és egy fontos kérdéssel... Ez a város , Budapest akkor lesz egészséges, barátságos , biztonságos, zöld és tiszta ,mindannyiunk minőségi életét biztosító otthonunk ha veszünk egy Nagy levegőt nekilátunk és megcsináljuk!!!!!!!!
szombat, 15:00

 

  Horváth Csaba helyesírása mellett szellemi sziporkázása is igazán meggyőző, kedvenc mondatunk tőle: „0-100 % között szinte korlátlan a változás mértéke, de ismerjük magunkat , az embert....” Csoda-e, ha nagyon várjuk már a helyhatósági választások fővárosi kampányát?

Címkék: budapest mszp facebook horváth csaba szanyi tibor

A bejegyzés trackback címe:

http://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr181990885

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ki, ha nem Horváth Csaba? 2010.07.26. 11:21:02

Még nem dőlt el véglegesen, Horváth Csaba marad-e a szocialisták főpolgármester-jelöltje az önkormányzati választáson. Civil jelöltet egyelőre nem talál a párt, és ha a héten nem születik döntés más személyről, Horváth maradhat a jelölt.

Trackback: Bárándy Péter lehet az MSZP főpolgármester-jelöltje 2010.06.18. 09:05:01

Horváth Csaba biztosan visszalép, ha az MSZP-nek sikerül összefognia az LMP-vel, az MDF-fel, a Tisztelet Társaságával és egyéb civil szervezetekkel. Ha pedig Horváth visszalép, az MSZP valószínűleg Bárándy Pétert indítja Budapest főpolgármesteri pozíciójá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

KoboldMatyas 2010.05.10. 20:45:22

"A Hungária körgyűrűn belüli zónánál a tanulmány 50 milliárdos bevétellel számol úgy, hogy kalkulál a forgalom csökkenéssel, hehe"

Vicces gyerek ez a csabi! :)

Szervátültetés 2010.05.10. 20:55:49

Annak a bizonyos tanulmánynak a szerző cáfolták Csabát. Ő meg továbbra is rájuk hivatkozik és nyomatja a hazug számait. Mert ez az 50 meg 80 milliárd is egy ordas hazugság. Hogy is volt, Londonban bejön tán 40 milliárdnyi? Rendkívül életszerű, hogy akkor Büdöspesten bejön a duplája, oszt még az üzemeltetése sem kerül semmibe.

Jaj de észre kéne már vennie magát. Ennyire nem érzi hogy kínos? Szanyi kapitány pl. tökéletesen adja neki az ívet, de csak nem veszi észre magát. IQ hányas vagy Csaba?

eeepunk 2010.05.10. 21:02:38

végre, kibaszott jó kommentek a FB-ról a modern magyar baloldal szellemiségében, vitastílusában :o)

suski 2010.05.10. 21:08:25

Persze , ezeknek a qrva tanulmányai. Azt írnak, amit megrendel.
Azt sem értem, hogy a BKV botrányai, közismert csôdtömege nem gondolkodtatta-e el Csabit, hogy tán nem ezt kéne kampánytémává tenni??
Persze uaz a pesti nép, aki Demszkyt 5-ször megválasztotta, ezt is meg fogja, nem kizárt. Aztán akkor lehet nekiállni az ingyenbkv megvalósításának.

Metrós Bélabá 2010.05.10. 21:14:48

Legyen a zónahatár az államhatár!
Egyből a trianoni!

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.05.10. 21:15:21

Gigászi intellektusok csatája ez, elhűlve bámulom.

elfelejtette 2010.05.10. 21:28:38

@Dr. Zerge: Hehe, nekem is ez jutott eszembe. Titanok harca. :D

sorokinV 2010.05.10. 21:39:12

@elfelejtette:

Ja, csak Szanyi nem Krakent veti be, hanem letör egy kőbányait, azt nekiáll bökdösni. Angyalföldi a srác! :D

Galván_Tivadar 2010.05.10. 21:42:03

Én itt éldegélek a Hungárián kívül, de a "városhatárnál levő zónahatár"-tól innen. Ha behajtási díjat kell majd fizetnem azért, hogy kiállhassak a garázsomból, akkor nagyon fogok igyekezni, hogy a megvadult tömegben első legyek aki odabassza a molotovot a városházára... És én még a békés, ha-teheti-biciklivel-járó adófizető volnék...

kalamáris 2010.05.10. 22:00:46

A hazudós vitatkozik a debillel. Nagy élmény. Még jó, hogy mostantól nem érdekelnek már senkit.

JokerZ 2010.05.10. 22:08:30

Horváth Csabának van érettségije?

tothh · http://polizis.blog.hu 2010.05.10. 22:16:43

Meghallgattam az info Rádió Arénájában Horváth Urat, és egyértelműen lejött, hogy mosakszik. Rájött, hogy egy orbitális ostobaságot sikerült összehordania, és most már próbálta finomítani, és egy nagyobb csomag egyik - nem is szükségszerű - elemeként működtetni.
Én viszont kinn voltam a Ligetben és hallgattam, ott nem erről volt szó. Ott ez szerepelt mint fő attrakció.

Arra vagyok kíváncsi, hogy mi lesz a párton belül, hisz rapid módon megnevezték mint jelöltet. És az MSZP hatalmas buktája bizony jórészt a budapestieknek köszönhető. Kíváncsi vagyok, hogy hogy néznek rájuk azok, akik most azért zuhantak ki a Házból, mert nokia doboz volt, bkv, stb.

soniq 2010.05.10. 22:21:22

Büntetőjogilag kellene szankcionálni a központozás ilyen mértékű abuzálását.

feketehun 2010.05.10. 22:24:29

Nagyon !!!! bírom !!!! azokat az embereket, akik csak hatosával !!!! tudják lepakolni a felkiáltójeleket !!! és a kérdőt ????

Majom. Ez a főplgármester-jelöltjük :-)

aaabbbccc 2010.05.10. 22:37:08

és akkor nem az autók 40%-a hanem 80%-a lesz mozgássérült, mert gondolom azoknak ingyen lesz a behajtás

CsárliFirpó 2010.05.10. 22:43:38

Szerencsére zéró annak esélye, hogy ez a két észkombájn határozza meg Budapest elkövetkező pár évének sorsát.

elfelejtette 2010.05.10. 22:43:43

@tothh: Azert furcsa, hogy pont ezzel es pont igy akart nagyot durrantani. Megha poziciojat is akarta evvel megerositeni, nem erezte, mennyire valosagtol elrugaszkodott ez? Pont a tomegkozlekedes az (MAV, BKV), aminek a finanszirozasa nagyon problemas, es egy ilyen helyzetben, fopolgarmester-helyettes poziciobol meghirdetni egy ezt...

órarugógerincű felpattanó 2010.05.10. 22:51:38

Egyetlen kérdésem lehetne kedves Csabi?

Te mikor, az anyád p****jába ültél utoljára BKV járművön?

tlac 2010.05.10. 23:12:15

@CsárliFirpó: igen ez a legfontosabb, ha azt vesszük hogy Bp-en max-max van 30%-uk, és Szanyi kapitány az egyik legerősebb egyéni jelölt volt a kettőből, akkor akár díjmentes autót is ígérhetnek a díjmentes közösségi közlekedés mellé, nem nagyon lesz módjuk beváltani. Demszkij indulna még esélye is lenne ezek mellett..

tlac 2010.05.10. 23:13:58

és ez a Horváth Csaba nyert a II. kerületben (!) polgármesterséget (köszönet a külön induló Balczónak akkor még MIÉP színekben..)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.10. 23:15:02

Gyerekek a homokozóban püffölik egymást a műanyaglapáttal.

pakesz (törölt) 2010.05.10. 23:20:20

amugy a dugodij elve az jo...
csak ugy kellett volna bevezetni hogy atlathatoan a koltsegeket a P+R parkolok epitesere es a BKV jaratok nagyon gyors bejutattasara a P+R parkoloktol

felesleges itten az indulatokat kelteni Budapest-falu ellenallassal

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2010.05.10. 23:21:09

50 Milliárd?

Ennyire számított a kormány az ingatlanadóból.

Grammar Nazi 2010.05.11. 00:04:29

Ha meghalok, ezért forogni fogok a síromban legalább ötöt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.11. 00:16:21

@tlac:

Bizony, sajnos ő is fölfele bukott tőlünk.:-/

eml 2010.05.11. 00:57:29

@tlac: Akkor még normális volt.

Nyuszika158 2010.05.11. 01:23:40

Horvátcsaba lenne az új balogartúr? Az egy dolog, hogy egyik sem magyar/egyik sem tud magyarul helyesen írni, de balog kolléga legalább nem akar főpolgármester lenni...

gunfight · http://topcomment.blog.hu 2010.05.11. 02:24:36

molnárszótár:
!!!!!!!!! = !
??? = ?!

lüke 2010.05.11. 05:47:52

szerencse hogy csak 15 millióan tudnak magyarul:),
a többiek nem értik mit hordanak ösze

David Bowman 2010.05.11. 06:48:36

40 kilóméterre lakom a munkahelyemtől. Vonattal - busszal 80 perc, autóval 35.

Gyulimali 2010.05.11. 06:59:14

@sorokinV:
...Ja, csak Szanyi nem Krakent veti be, hanem letör egy kőbányait, azt nekiáll bökdösni. Angyalföldi a srác! :D ...

Hehh, ha akkora nagy lokálpatrióta, akkor szerintem inkább egy "Angyalföldi"-t törjön le, és azzal hadakozzon...

Trackback 2010.05.11. 07:09:20

A 20-as IQ-jú politikusaink, akik a vessző elé szóközt tesznek...

Ez a csúcs: "(...) nagyon sok ,tennivalónk van!!!"

Agyrém...

Caravallo · http://nimfoman.blog.hu 2010.05.11. 07:13:26

A helyesírást még tanulniuk kell mindkettőjüknek. :)
A vesszőkkel is gondjaik vannak - nem csak az igazmondással -, az elhelyezésükkel szintén. Négy pont még mindig nem létezik, helyette három pontot használunk. A "vagy" előtt sem teszünk minden esetben vesszőt. :)
Ha már kekeckedünk, kekeckedjünk!

Lúdtalp 2010.05.11. 07:18:03

Kizárt, hogy ezt a bohócot indítsa az MSZP a választáson.

nemecsek ernő áruló 2010.05.11. 07:21:21

Úristen, ezt a fickó tényleg ilyen hülye, vagy a válaszait gép írja, bullshit generátorral???

Btw: Miért ingyen? Ne legyen ingyen! Isten őrizz! Legyen kicsit olcsóbb, de ne INGYEN!!! Jézusom!

yafet 2010.05.11. 07:43:37

És ezek a srácok az elmúlt 8 évben nem csak Budapestet, de az egész országot vezették....

Gondolom a szakértői kormányban is hasonló jegyzőkönyvek készülhettek

MosoMasa 2010.05.11. 07:45:14

Minden szakmaiságot félretéve, csak kérdések az alapokról: mi is az a dugódij? Ki fizetne és mennyit? Hogyan lenne a fizetés megvalósítva?
A bevétel hogyan is lenne elosztva?
Csak összehasonlításként: a parkolási díjakból (tegyük félre hogy lenyúlják) mennyi jut az önkormányzatnak és mennyi az "üzemeltetésre"?
És ezek után hogyan jön ki az 50+30 milliárd? ( technikailag: ha valaki a külső zónán fizet, annak kell még fizetni a belsőn is? Vagy ha a külső zónán már eleve leakad egy része az autósoknak, akkor a belső zóna forgalma marad akkora, hogy az 50 milliárd bevétel biztosítva legyen? ... és millió kérdés.....

murunga 2010.05.11. 08:13:27

ha már Ma meghoznánk
veszünk egy Nagy levegőt

vuvuzela importőr 2010.05.11. 08:18:11

a dugódíj amúgy jó ötlet...

dzsaszper 2010.05.11. 08:25:35

mi lenne, ha inkább vennének egy nagy levegőt, és a budai fonódó villamoshálózatot csinálnák meg? Elő van készítve, ha az NFÜ le nem fújta a projektet (úgy tudom, még nem tette meg) akkor 5/6 EU finanszírozás mellett menne... Ja, és egy apró lépést megtennénk a dúgódíj előkészülete irányába is...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.05.11. 08:28:28

@David Bowman: Én meg 7,5 kilométerre lakom a munkahelyemtől. Autóval forgalomtól függően 20 és 60 perc között, metróval stabil 25 perc, bringával 20-25 között (18:34 a rekord) - de ez hogy jön ide?

Az ingyenes tömegközlekedés pedig marhaság. Aki nem használja, az nem azért nem használja mert drága (akinek van pénze a belvárosban autózni, ami nem épp olcsó megoldás, annak biztos lenne bérletre is) hanem mert szar, kényelmetlen, lassú és körülményes. Az autó legalább kényelmes, a bringa pedig gyors és rugalmas.

kekec01 2010.05.11. 08:28:54

én jelenleg két szervízkocsival járom budapestet a kollégáimmal együtt mindegyik kocsiban rendszeresítve van egy -egy mozgássérült ismerős, illetve haver azonkívül, h ulnek és utaznak a kocsiban pl segítenek pakolni, vagy ha kell az otthagyott kocsival mozognak ,ha útban van a kocsi vagy ha neccesen parkol a kocsi helyhiány miatt nem büntetik meg a közteresek, ja a dugódíjj természetesen többszörösen beépül majd a számlába, végül is azok fizetik meg felbrottósítva akik érdekében ezek az agyament ötletek születnek...

Balu2010 2010.05.11. 08:39:38

Jól gondolom, hogy itt a döntő többség még a klotyóra is kocsival jár.
Ma reggel munkába jövet a buszról jót röhögtem a dugóban álló gépkocsikon. A 90%-ban csak a vezető ült.
Éljen soká a dugódíj!

cso zsi 2010.05.11. 08:42:50

@MosoMasa: Ha anno engedik, hogy az "euro"-s rendszámtáblák mellé kötelező ablakmatricába rádióchip (vagy hasonló) kerüljön, ez mind nem lenne gond.
A "probléma" ugyanaz, mint a köztéri kamerákkal. Akinek nincs vaj a fején, annak nem gond, hanem segítség. Aki meg tilosban jár, annak az a problémája, hogy követhető.
A rádiós cuccal használatarányos autópályadíj, és behajtási, sőt, parkolási díj is ellenőrizhető. Mert az autó mozgása nyomonkövethető, lekérdezhető stb...
Ahol jártam, ott vagy utólagos beszerelésű jeladó, vagy érmés fizetés (távolról bedobható egy tölcsérbe) volt. A jeladós nem tartotta fel a forgalmat.
Ha magas díjjal nagyot akarnak szakítani, akkor vagy az eurót kell gyorsan bevezetni, vagy jön az 500-as érme is. ("szokjuk az ojrót" felkiáltással)

Balu2010 2010.05.11. 08:44:07

Egyébként meg a tököm tele van azzal, hogy mindenki, mint a robot ül be reggelenként a kocsijába és onnan még kirobbantani sem lehet őket. Ha csak a szomszéd srrokig (klotyóig) kell menni akkor is autó.
A levegő meg olyan, hogy beleszippantva inkább hánynia kellene az embernek.
Mi kell ahhoz, hogy Ti autósok végre gondoljatok másokra is, illetve a jövőtökre és a gyerekeitek jövőjére?

Illegális Vakond 2010.05.11. 08:48:05

London ok.
Milánó ok.
Oslo ok.

Sőt már Prága is az lesz.

De Budapesten miért nem lehet dugódíj?
A dugódíj meg hová menjen? Bele a költségvetésbe vagy inkább a közösségi közlekedésbe és annak finanszírozásra?

Utóbbi!

cso zsi 2010.05.11. 08:50:19

@kekec01: Ezt nem fogják megérteni úgysem.
Nálunk tegnap óta fizetőparkolás lett "lakossági kérésre". Ja nem, épp a Sza(r)nyi kardoskodott mellette, hogy az kell nekünk. Tegnap tele volt az utca mikuláscsomagos autókkal, gondolom, ma már üres lesz, mint a kerület korábbi fizetős részein. Az irodaházépítésnél (mert kell ám 46-ik, ami megint üres lesz) természetesen hirtelen minden melósautó mozgássérült lett.
Apám fél éve még örült, hogy majd lesz helye ott ahol az elmúlt 30 évben parkolt. Az első húzás az volt, hogy az utca felét megállni tilosozták. A második lett a fizetős, majd kiderült, hogy a parkolási engedéllyel sem állhat két utcával odébb, mert az más körzet.

cso zsi 2010.05.11. 08:53:55

@Balu2010: Honnan, mennyi ideig utaztál?
Az Árpád hídnál lakom. A munkahelyemre tömegközlekedéssel 55 perc környéke, autóval 48. Csak ez utóbbi háztól-házig.
A tömegközlekedéshez el kell jutni, és onnan szintén 5-600 méterre van a cél.

dzsaszper 2010.05.11. 08:57:17

@cso zsi: szerintem jó, hogy ezt nem engedték, és Nagy Testvért kiáltanék, ha be akarnák. Pedig nincs vaj a fülem mögött...

suski 2010.05.11. 09:01:17

@Illegális Vakond: "A dugódíj meg hová menjen? "

elnézve a városvezetés eddigi ténykedését, szerinted hova menne a dugódíj nagy része?

Bartoki 2010.05.11. 09:06:09

Dugódíjból BKV: tehát akinek a háza előtt szar tömegközlekedést biztosít a főváros (külső kerületek) és ezért kénytelenek autóval járni, fizessék ki a jó közlekedést a belső kerületekben lakóknak? :)

Butaság... Fizessen a tömegközlekedésért az, aki használja. A BKV meg kőkeményen szálljon versenybe az utasokért (kényelemmel, gyorsasággal, pontossággal).

tarlónélküli 2010.05.11. 09:10:15

A forgalomkorlátozás eszközei:

- Olcsó tömegközlekedés
- Fizető parkolás
- P+R parkolók a város külső részein
- Belvárosban parkolás ellehetlenítése
- Dugódíj

Nálunk az első és az utolsó hiányzik leginkább :)))

Illegális Vakond 2010.05.11. 09:16:02

@suski:
Ne a nagy kalapba menjen hanem legyen meghatározva cél.
Egy ilyen cél lehetne a tömegközlekedésnek plusz forrás. Ha ez azzal jár, hogy megtörténik a jármű csere akkor igenis jó ötlet az ingyenessé tétel.

Hegyirablo 2010.05.11. 09:17:52

Nem látok én itt problémát Horváth Csaba helyesírásával, ha csak az ékezeteket nem vesszük annak, de az lehet a faszbúk hibája is. Ellenben vitapartnere a "Budapesten" szót kis "b"-vel írta. Már ha az is szó szerint lett átmásolva.

Illegális Vakond 2010.05.11. 09:17:58

@tarlónélküli:
Dugódíjat még a sutyó-tapló Tarlós is támogatja. Igaz ő nem a közlekedésről hablatyol hanem a hajléktalanokról.
Tömegközlekedni járműveken szoktam és nem hajléktalanokon.

cso zsi 2010.05.11. 09:18:21

@tarlónélküli: Téves. A középső hiányzik, anélkül az első és az utolsó nem megvalósítható.
Pont itt a Szanyi birodalomban tették fizetőssé (ezáltal üressé) a Duna-parti P+R-t, és a kerület más parkolóin is irodaházak nőttek ki.
A boldogult Szikra nyomda helyén egyszer majd biztos épül valami, ha az a beruházó is meg nem lép. Addig is lehetne ingyenes P+R-ként használni a területet.

Darázs Csaba 2010.05.11. 09:18:57

Nem tudtam ki ez a Szanyi gyerek, míg ki nem állt üvöltözni az "átszavazási csalás" miatt úgy, hogy ezt korábban személyesen ő szervezte.

Szánalmas pali, jól értem most saját, hasonlóan értelmes elvtársát fúrja ? MIÉRT NINCS MAGYARORSZÁGON 1 ÉRTELMES POLITIKUS ?

Illegális Vakond 2010.05.11. 09:19:33

@Hegyirablo:
Ő budapesti? Ugyan már ő egy hós Anygalföldről! :)))))
Szerencsétlen ürgéről alapból azt mondja az ember, hogy egy alkoholista bagós. Pont alkalmas az mszp népszerűsítésére :)))

cso zsi 2010.05.11. 09:20:48

@dzsaszper: Miért? Megtudja az asszony, hogy a szeretődhöz jársz?
Az lényegtelen, hogy a mobilodat jobban lekövethetik? Neked is két mobilod van? ;)

tarlónélküli 2010.05.11. 09:21:16

@cso zsi:
P+R parkoló nem a város közepén kell, hanem a szélén vagy tömegközlekedési csomópontnál. A rakparton hol van tömegközlekedés? Minek kell bejönni egyáltalán idáig?

cso zsi 2010.05.11. 09:22:43

@Illegális Vakond: Ha a hajlékonyak dugódíjfizetésre lesznek kötelezve, akkor már nem szállnak fel összehugyozni a buszt? Vagy mi az összefüggés?

Balu2010 2010.05.11. 09:23:56

@cso zsi:
Békásmegyer-BME
a sok barom ott ül a dugóban, hallgatja a barmokat a rádióban de közben telepöfékeli a várost a jó kis gázokkal

Illegális Vakond 2010.05.11. 09:26:04

@cso zsi:
Csak annyi, hogy az egyik azzal foglalkozik amire nekem szükségem van rá, míg a másik vadbarom (sutyó-tapló) addig baromi haszontalan dolgokkal.

cso zsi 2010.05.11. 09:29:43

@tarlónélküli: Az nem megoldás, hogy a szart átlapátoljuk egy másik kerületbe. Akik eddig a rakparton parkoltak, azok főként 4-6-ossal utaztak tovább. Most, hogy fizetős, elautóznak a céljukig. Ha már fizetni kell, mindegy, hol teszi. Lassan Újpestig ér a fizetős terület, és ez nemcsak az agglomerációból bejövőknek, hanem a kerületben lakó albérlőknek is gond.
Akkor egy teszkózás úgy fog kinézni, hogy elmegy Újpestre a Dráva utcai lakó a kocsiért, bevásárol, hazaviszi, majd leteszi Újpesten a kocsit. Amíg lesz hová. Vagy kiköltözik Rákos....-ra családi házas övezetbe, ahonnan szintén csak kocsival fog beljebb jönni. Mint azok, akik asszonyt-gyereket letesznek valami használható tömegközlekedés mellett (metró), és "egyedül" autóznak tovább.

pelikán* 2010.05.11. 09:57:08

Gigászok harca. Harcza.
Tananyag lesz ez is, mint a Széchenyi-Kossuth.

tarlónélküli 2010.05.11. 10:01:23

@cso zsi:
Aki az Árpád híd felöli végén volt a rakpartnak az, hogy utazott tovább a 4-6-tal? Kb 15 perc lehet gyalog a Jászai :)
Nem hiszem, hogy bemennének a Belvárosba hiszen ott most kevesebben parkolnak... rohadt drága lett a aRogáns Tóni V. kerülete :(

cso zsi 2010.05.11. 10:01:34

@Pelikán József *: Abból melyik a követendő példa? a "hogyan herdáljuk a népvagyont", vagy a "hogyan éljük külföldön a házipénztárból"?
Mindkettőt alkalmazták már újra.

suski 2010.05.11. 10:06:32

@Illegális Vakond: szóval szerinted rendben van, hogy a köztereken saját ürülékükben fetrengenek a hajléktalanok, ez neked nem releváns probléma??

A másik kérdésemet nem értetted, úgyhogy segítek: a dugódíj ugyanúgy magánzsebekbe vándorolna, mint minden más közpénz.

@Hegyirablo:

"Nem látok én itt problémát Horváth Csaba helyesírásával, ha csak az ékezeteket nem vesszük annak, de az lehet a faszbúk hibája is"

persze, a faszbúk magától teszi be a vesszôket...

cso zsi 2010.05.11. 10:10:29

@tarlónélküli: "Aki az Árpád híd felöli végén.."
Tudod miről beszélsz, vagy csak pufogtatsz a levegőbe?
Ha ebben a pillanatban tekintünk a Google maps-re: maps.google.com/?ie=UTF8&ll=47.518534,19.050754&spn=0.004949,0.009645&t=k&z=17
akkor még a tavalyi, fizetés előtti fotót látjuk. A Szent István parknál tovább nem parkolnak, de a lehetőség is csak a Dráva utcáig tart.
A Szent István parknál 76-os és (akkor még 79-es) most már 75-ös troli elérhető közelségben van. Nekem a 15-ös villamos jobban bejött, de a 2-est már rég meg kellett volna hosszabbítani az Árpád hídig, vagy a Marina partig.

Picsasereghajtó 2010.05.11. 10:11:22

@cso zsi: "ez nemcsak az agglomerációból bejövőknek, hanem a kerületben lakó albérlőknek is gond."

Aki autóval jár a városban és albérletben lakik, sikeres ember nem lehet :) Tudom, mert én is voltam olyan idióta, hogy így éljek. Aztán gondoltam egyet, felvettem lakáshitelt, és eladtam az autót. A lakás kiválasztásakor fontos szempont volt hogy jó legyen a tömegközlekedés, éjszakai buszt is beleértve, szerintem ezzel lehet kalkulálni.

cso zsi 2010.05.11. 10:14:52

@tarlónélküli: A 4-6-ossal nem csak, ill. pont az V. ker-be nem lehet menni. Viszont elvisz Buda déli részére, ami biztos, hogy gyorsabb, mint a rakparti dugóban ácsorogni reggelenként.
A forgalom olyan, mint a folyadék. Ha valahol elzárják az útját, keres másikat, miután felduzzad valahol. Ha bedugítják, megposhad.

cso zsi 2010.05.11. 10:16:52

@Sün! balázs: Gondolom, azóta bringásfutár szállít házhoz.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.05.11. 11:31:33

Azér' a Szanyi a kevésbé hüle a kettő közül, ha ez még érdekel valakit.
Remélem, ez a harcz lessssz nekik a végső.

cso zsi 2010.05.11. 11:47:56

@Hepci: Azért ez a legborzasztóbb az egészben. Elvégzett/végigseggelt pár iskolát, (gondolom) megdolgozott pár kitüntetésért, és oda került, ahol van. Mint annyi más pályatársa, kétkezi munkát sosem végzett, és íróasztal mögül osztja az észt.
Rá is, meg a többire is ráférne némi közelebbi megismerkedés azokkal, akik zsebéből a pénz megy az ő zsebükbe.

Balu2010 2010.05.11. 12:23:00

Azért jó lenne, hogy ha valami altaernatív dolgot bevetne itt valaki arra, hogy mégis hogyan lehetne az elviselhetetlen forgalmat és levegőt normalizálni Budapesten.
De azt nem! Marad az, hogy aki valamit is felvett azt jól leugatni. Ez a magyar virtus!

I Love Dugódíj!

Balu2010 2010.05.11. 12:23:40

@cso zsi:
Az is hülye aki a városon át megy északról délre.
Arra ott van az M0

cso zsi 2010.05.11. 12:58:39

@Balu2010: Ajjaj. Biztos sokat mentél rajta. Az autózz.blogon épp az egyik téma, hogy a mentős hogy (nem) bír eljutni a balesethez.
Adott egy ~70 km-s út, aminek az első 29 kilométere életveszélyes. Minden nap.
Te erre küldenéd azt, aki egyébként 25 kilométer városi autózással eléri a célját. Anno a Hungárián akartak magasépítésű városi autópályát építeni. Amszterdamban ez készen van, körbeér, összeköti a pályákat és csak 30 km.

dzsaszper 2010.05.11. 13:06:23

@cso zsi: pl. egy demokráciában nem egészséges ellenzéki vezetők mozgását követni.
Amúgy te borítékban szoktál levelet feladni, vagy csak nyílt levelezőlapokat küldesz?

dzsaszper 2010.05.11. 13:09:58

@Balu2010: a dugódíj hosszútávon jó ötlet, de a normális bevezetéséhez még több tíz milliárdnyi fejlesztésre volna szükség. Az meg egyrészt időbe is telik, másrészt meg egyelőre nincs meg sehol a fedezete...

cso zsi 2010.05.11. 13:27:46

@Balu2010: A forgalom attól elviselhetetlen, hogy az egyetlen használható kelet-nyugati szálat is megközelíthetetlenné teszik. A Margit híd kiesése nagy érvágás. De az Erzsébet hidat lassan le lehet bontani, amilyen terveket szőnek.
Abban a pillanatban, ahogy normális alternatíva lesz az átautózni, és a belvárosba igyekvőknek is, lesz változás. Ha te Békásmegyerről a Camponához mennél, milyen útvonalon tennéd? Kőbányáról-Rákoskeresztúrról Diósdra-Budakeszire?
Az "élhetőbb város" jegyében a közigazgatást kéne kipaterolni az M0 környékére, és 8-10000 emberrel kevesebb rontaná a levegőt. Meg azok, akik hozzájuk járnak ügyintézni.

cso zsi 2010.05.11. 13:33:27

@dzsaszper: Megmondom őszintén, ezer éve nem írtam papíralapú levelet. Amiket kaptam, abból jópár "sérülten" érkezett.
De a mobilod mozgása nyomonkövethető, sőt, ha valaki veszi a fáradságot, akkor megnézheti, hogy melyik beírásomat milyen ip-címről, milyen gépről küldtem el. Igaz, hogy megkavarhatnám, hogy egyik percben Ausztráliából, majd New Yorkból írok,kis hollandiai kitérővel.

comment3 2010.05.11. 15:02:42

Nagy kár, hogy a Szanyi Tibor anno... nem kezdett el versenyszerűen sportolni. Esetleg lehetett volna belőle valamilyen bajnok... olimpiai, világ-, Európa... és akkor nem a politikában élné ki az "úgyis meg fogom nyerni, mert én vagyok a legjobb"-at. Minden áron bizonyítani akar... már csak az a nagy kérdés, hogy kinek :D !!!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.11. 18:05:35

@eml:

Normális?! Inkább akkor is már egy maffiózó.