Sör, virsli, vurstli és persze bunyó az MSZP majálisán - Mandiner TV
2010. május 01. írta: Zsigmond és Péterfy

Sör, virsli, vurstli és persze bunyó az MSZP majálisán - Mandiner TV

Kínai Kálmánékkal ma úgy gondoltuk, kinézünk a Városligetbe, meghallgatni, milyen jó hírekkel tud nekünk szolgálni Horváth Csaba. A főpolgármester-jelölt beszéde azonban nem minden szocialista szimpatizánst kötött le: többen nekitámadtak ugyanis a Hír TV operatőrének és a Magyar Demokrata mellette álló fotósának, mivel a fotós többször is bekiabált a beszéd alatt. A dühödt szimpatizánsok rohamát kameránk végig rögzítette. Az este folyamán még jönnek képek és videók az MSZP-majálisról, stay tuned!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr701966891

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MSZP: fiatalítás Kádárral 2010.05.03. 00:07:49

Lehetnek éppen harminc-negyvenéves vezetői, kádárista szellemi örökségétől az MSZP láthatóan képtelen szabadulni. (Fotó: mszp.hu) A hétvégén a BKV díjmentességének ígéretével megkezdte az MSZP budapesti önkormányzati kampányát. A terv szerint a díjme...

Trackback: Horváth Csaba közkívánatra megismétli a jó hírt! 2010.05.02. 17:18:28

Lapunk érdeklődésére Horváth Csaba megerősítette: a Városligetben az MSZP majálisán tegnap elhangzott „jó hírét” a nagy érdeklődésre való tekintettel május 8-án a SYMA csarnokban du. 5 órai kezdettel megismétli. Jegyek a helyszínen és az is...

Trackback: A Vincent felüligéri Horváth Csabát 2010.05.01. 18:11:47

Horváth "Mégtarlósbuburaisszivesebbenszavazokmintrádteanyaszomoritó" Csaba óriásplakátokon ígérte meg, hogy május elsején mond valami orbitális marhaságot annak örömére, hogy még mindig nem vonta vissza a főpolgármester-jelöltségét az, a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gudmen 2010.05.02. 05:16:13

szoval nem találjátok mit szolt be..ugyan fiuk, ennyiree ne legyetek már gyengék.."utána fél perc mulva", de gyenge..:(
szánás nektek!

tiborc2008 2010.05.02. 06:08:15

Kemények ezek a volt ávós nyuggerek!

midián (törölt) 2010.05.02. 06:19:36

marinéni , józsibá :D ezek a vén köcsög baltaarcú kommancsok, munkásőrők. ezek akik belőnének a Dunába ! még jó hogy egyre kevesebben vannak

teddyde 2010.05.02. 06:20:01

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Korrekt. Amúgy meg szerintem nem ez a hír. Hanem sokkal inkább az, hogy tömve volt a liget kisgyerekes családokkal, akik jól érezték magukat egy kellemes szombati napon.

avanivi 2010.05.02. 06:28:10

Minden fideszes azt gondolja, hogy a baloldal most maga alatt van. Nem tudnak mást elképzelni mert ők hisztiztek minden elvesztett választás után.
Kedves jobboldal : békén lehet hagyni a baloldlt, nincs semmi probléma, nyugodjanak meg, nyertek, örüljenek ,ennyi.
Koncentráljanak a Jobbikra, mert ők fognak bekiabálni a fideszes "istentiszteleteken."

Mindenkinek aki a "nyugger" szót használja a nyugdijas helyett azt üzenem, hogy nagyon-nagyon hamar elszalad az ídő,észre sem fogja venni, milyen hamar ötven éves lesz, és attól kezdve kezdheti a visszaszámlálást.

Más kormányunk lesz, de botorság azt gondolni, hogy bármi is változni fog a
pórnép életében . Aki nyomorult az az is marad, semmit nem várhat ami javítana nyomoruságán, jól mindig a gazdagok, és a holdudvar jár.
Vagy lemaradtam volna valamiről ami a fidesz "programjában"szerepel a szegénység visszaszorítására?
Minden idősödő ember azért elkeseredett, mert az élete vége fele rájön, hogy továbbra sem várhat semmit, és vége .
Kérem kiméljenek meg attól : "mert 8 év alatt tönkretette" stb.

Kinfi 2010.05.02. 07:17:59

Szegénykéim, akik beveszetik ezt a dumát. Pedig csak kicsit kéne gondolkodni.

dei · http://erdei.aplus.pl 2010.05.02. 07:36:14

Nagyon helyesen küldték az anyjukba ezt az újságírónak hazudott fidesz és újhungarista söpredéket!
Most még csak az ilyen kis férgekkel számol le a RNySEK (RADIKÁLIS NYUGDÍJASOK SÁGVÁRI ENDRE KÖRE)
de nemsokára majd a gyilkos jobbikosok jönnek.
Záptojást a gárdistáknak!
;-)

jobboskormányelnök (törölt) 2010.05.02. 07:39:21

a@avanivi: hú ecsém, ezt a nagy dumádat:D most törölgetem a könnyeimet:D
no akkor:
1. békén kell hagyni a baloldalt?- miért ecsém, Ti mit kerestetek a fidesz rendezvényén gumilövedékkel? he?
mi nem fogunk titeket lelőni, mint tettétek Ti velünk - ez különbség köztünk-érted? / nem vagyok benne biztos/

2.a nyugger és nyugger közt különbség van amin ezen a videjón szépen kirajzolodik, tanácsom menj el egy Istentiszteletre és ha ott szétnézel látni fogod:D

3. A pórnéppel a fidesz foglalkozott érted? , legalább ők voltak akik a minibálbért duplájára emelték a kisembernek emlékezzél csak és nem folyamatosan szipolyoztak mint elvtársaid , míg ők zsírra híztak.
a gyedet és családi pótlékot a nagy bajszú bokros által elvett járulékot, legalább visszaadták.- emlékezzél barátom !a Széchenyi-tervvel csomó ember kapott munkát, amit seperc alatt meghúztak az általad baloldaliak..

kíméljetek meg az efféle csőlátástól elvtárskáim!

lüke 2010.05.02. 07:45:00

mért a szocik nem kiabálnak?

lüke 2010.05.02. 07:46:23

nyuggeregek, fuggerek örüljetek:)

is 2010.05.02. 08:03:45

@Zsigmond és Péterfy: a posztban az van, hogy _többször_ _bekiabált_. te most azt írod, hogy tett _egy_ _félhangost_, de arról nincs felvétel.

most akkor mit is gondoljunk? kérjük az agit.prop. eligazítását.

sajnos, amíg a FIDESZ rendezvényére nem megy senki ugyanígy beszólogatni, addig egyértelmű, hogy ki a kultúrember, és ki nem az, ezen nehéz rugózni. hozzatok felvételt arról, hogy Orbán beszél rendezvényen, és ott valaki beszólogat, és ezt békésen tűrik, onnantól lehet bármit mondani.

is 2010.05.02. 08:10:02

@jobboskormányelnök:

1. a FIDESZ rendezvénye az Astoriánál volt, háromnegyed hatig. gumilövedéket máshol (sokszáz méterre) és máskor (órás különbség) lőttek. Einstein alapján se lehet gy összemosni az időt meg a teret.

2. engem löködtek istentiszteletkor, mert a templom előtt az esőben várva átkaroltam a kedvesem, hogy ne fázzon. le lettem paráznázva, és ki lettünk kergetve.

3. úgy, úgy, Kádár népe vagy te is. amiket leírtál kb. bedöntötték a gazdaságot Medgyesi tempóban. a makro lépések minimum 2 év alatt jönnek ki, ezért nem foghatod ezt közgáz tudás nélkül, Orbánnak ugyanúgy kellett volna megszorítani, mint Gyurcsánynak 2006-ban, ezzel szemben jött Medgyesi, akinek 100-naposát a FIDESZ is megszavazta, hogy még jobban bedőljön az egész.

balfék 2010.05.02. 08:27:56

Egy operatőr ne szólogasson be, mert akkor nem az események közvetítője, hanem ő maga lesz a hír.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.05.02. 08:29:11

Azoknak, akik itt, és máshol nyuggereznek, csak azt üzenem, hogy primitív, bunkó parasztok. (ahol nem a mezőgazdasági munkásokra gondoltam) Azért, mert valaki megöregedett, azt már senkiháziként kell kezelni. A saját szüleitekről is ez a véleményetek, mert ha igen akkor az ilyenek az anya, és apagyilkosok.

Dr Kangörény 2010.05.02. 08:37:17

No lám, mennyire érzékenyek lettek hirtelen azok, akik eddig tojásokat dobáltak és mentegették az autógyujtogató barmokat.

Rob67 2010.05.02. 08:39:49

Ismerek egy fidesz középvezetőt, a neve talán nem fontos...
Megfelelő a családi háttere.
Annak idején az anyuka Marxista egyetemmel áruházvezető, a papa meg BM góré, nem egyszer hallgattuk gyerekként a fröcsögését az imperialista rendszer ellen. A rendpri tisztika előre tisztelgett neki...
Öröklakás és nyugati autó az 1970/80-as években, amit mi gyerekként nem irigyeltünk, hanem tetszett.
A srác mára istenfélő polgár, lelkes és feltörekvő politikus, a papa/mama nyugger, persze magas nyugdíjjal.
Erről ma nem beszélünk már :)
Pár perce kaptam tőle levelet erről a témáról: mocskos ávós-nyugger címmel.
Mitől lesz az valaki?
Mikor és miből lehet ezt tudni?
Mikor lehet letagadni ha azok voltak a szülők?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.05.02. 08:45:31

Odamegy a fotós, belepofázik a rendezvénybe, aztán felveszik, hogy megrakják, mint a rossz lovat.

Pedig akár még gyurcsányos álarcot is osztogathattak volna.

Annyira szánalmas, hogy direkt balhézni, provokálni jár a jobbos banda balos rendezvényekre.

Persze annyiban igazuk van, hogy a kigyúrt jobbikosokkal nem mernek faszozni, csak öreg nénikel, bácsikkal.
Az állatvédők is a szőrmebundák ellen vannak, nem a bőrkabátokkal van bajuk.

Kivlov 2010.05.02. 08:46:40

átlagéletkor: 70
na ezeknek nem kén szavazati jog. Ahogy 18 alatt sincs, 60 felett se legyen.

civilkontrol 2010.05.02. 08:48:14

Hát b+ ez normális? Bekiabált??
Mégis mire számitottak? Sörre, meg egy kellemes beszélgetésre?

Nem is tudtam, hogy a sajtónak nem a rögzités, hanem a beavatkozás a dolga...

Lehet picsogni azon, hogy a köcsög kommernyuggerek nekik támadtak, de tán magába is szállhatna a fotós "úr". Ha az én újságom lenne a demokrat, úgy rúgnám ki, hogy a lába nem érné a földet.

Ezek a jóemberek most nagyon csalódottak és alighanem valóban rettegnek. Mi meg fölényesen győztünk. Nekünk kellene önmérsékletet tanúsítani ha árkot akarunk temetni.

Én vagyok az a fotós 2010.05.02. 08:52:40

@kolbászoszsömle: :-)

Nem jobbikos vagyok. Tévedtél.
Nem vagyok kigyúrt, nem raktak meg, nem kiabálni mentem oda. Tudod vannak dolgok az életben, amik spontán jönnek. Most te ezzel a kommenttel azt valósítod meg, amiről írsz.

Én vagyok az a fotós 2010.05.02. 08:54:09

@kolbászoszsömle: ....és nem faszoztam, feljebb olvashatod, mit mondtam.

jobboskormányelnök (törölt) 2010.05.02. 08:54:22

@is:
nem kell a púder ecsém, én ott voltam és még javában tartott a fideszgyűlés, amikor ti már lőttetek a Károly krt felől.olyan embereket amit semmit sem csináltak
a templom előtt állsz meg hazugság, mert senki sem zavar el ha eső előtt melengetted a kedvesedet
ne ferdítsé már , mert ezt senki se szopja be, sokkal értelmesebbek az emberek mint gondolnád
nem bírjátok bevallani hogy Orbán többet tett az emberekért, mint a ti Fletótok és a baj az hogy míg mi szoptuk a megszorítást, addig Ti kaptok a jóbol és az se lesz nektek jó
ezt viszont sajnálom jumaha:DD

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.05.02. 09:03:18

@Én vagyok az a fotós:
Egy szóval nem írtam, hogy jobbikos lennél.
Tényleg. Nem írtam. Visszakereshető. Miért hazudsz? Megszokásból?

Vagy csak nem tudsz olvasni, és ezért vagy fotós...
Mert ott csak egy gomb van, amit nyomogatni kell.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.05.02. 09:05:06

@Én vagyok az a fotós: Sőt, azt sem írtam, hogy faszoztál.

Úgy nézem egyetlen állításomat sem sikerült eltalálni.
Ezek alapján higgyem el, hogy nem is provokáltál?

Ennél azért több eszem van.

somlói galuska 2010.05.02. 09:11:01

"ebedli 2010.05.01. 23:18:20
@kispista: Mutass egy videót, ahol egy Fidesz rendezvényt akármelyik TV operatőre, vagy bárki más provokátor beüvöltözéssel megzavar.

Ha nincs ilyen, kénytelen vagyok leszögezni, hogy egy hazug féreg Orbán-kommentelő vagy!"

Ha van ilyen, akkor is az!:))))

somlói galuska 2010.05.02. 09:13:15

Jah, ha valaki azt mondja, hogy ez verés, az jelentkezzen!!
Szívesen elverem ingyen és bérmentve.(rendesen, csak hogy érezze a különbséget) :))

bence87 (törölt) 2010.05.02. 09:17:54

a barnainges nyugger hogy bepöccent

Rézfaszú Bagoly 2010.05.02. 09:19:12

Akármilyen durván is hangzik, ezek azok a panelprolik, akiknek ha a kétszemét kilopnák a komcsi politikusok, akkor is rájuk zavaznának, mert ebben nőttek fel, ezt a rendszert szolgálták, az elvtársak seggét nyalták. Ezek azok az emberek, akik kihasználták a szocialista rendszer vívmányait, pl. az, hogy a "gyár a munksoké", azt jelentette, hogy ha onnét kivittek valamit, azt nem ellopták, hanem "hazavitték". Családomban is volt ilyen, hogy "hoztak haza" 100-as szögtől kezdve a 200 méter 3 eres kábelen át a fúrógépig mindent, és kialakult egy önsegélyező szervezet, ami a mai napig működik. Ezért nézik el azt, hogy az ő hagyó elvtársuk szét lopja a munkahelyét, ezért tapsolnak a horváth elvtársuk blődségeinek, és azért támadnak neki az operatőrnek, mert az valamiféle tükröt tart eléjük és nem akarják azt látni, hogy mennyire rosszak, szürkék, senkik.

kgonzo 2010.05.02. 09:22:16

@kispista:
A mandíner stábja nem a kiabálót vette fel, hogy röhögjünk rajta, hanem egy magáról megfeledkezett öregembert.
Vagy Te netán azt hiszed, hogy nem lenne miért kiabálni a füled mellett a vezérek beszéde alatt? Na ez az igazán nevetséges.
@Bretschneider:
Aha, tényleg tervezem ezt a 120-at. De ha az nem is jön össze, az a hatvanhat talán mégis.
Egyébként is: Az örökélet projekten dolgozom: Eddig működik! :)

biopszia 2010.05.02. 09:23:40

média, médium, médiák, médiákok, médiákumok. ja és médiumok

semmi nem történt, a biztonsági ember későn lépett közbe

yum01 2010.05.02. 09:42:52

Én sem megyek oda a Fradi B középbe Újpestet éltetni.

yum01 2010.05.02. 09:46:53

Ezek a barmok nagyon hozzászoktak az elmúlt évek alatt hogy mindent ami köthető a szocialistákhoz, azt büntetlenül sárba tiporhatják. Most megkapta a fotós, nagyon helyes!

MARKED ONE 2010.05.02. 09:49:16

Hol marad a SÜN SÜN SÜN?? Egyébként a srácok helyében megnézetném magam... nem biztos hogy be voltak oltva :-)

Aurelius_ 2010.05.02. 09:54:48

Agyhalál b+, vén faszi nem gyenge, egy igazi szoci élharcos... Örüljön horvátcsabika ingyen BKV-jának, ne a fotósokat ossza! Eszemfaszom megáll, ezen is: ingyen BKV... azt itt ugattak 8 évig, hogy nincs ingyenebéd, ilyen egy retardált moslék pártot, mint az emeszpé, még nem b@szott az isten.

Osiris_X 2010.05.02. 09:59:18

Még mindig ennyi Komcsi van ebben az országban? Hi-he-tet-len.
@Én vagyok az a fotós: Én büszke vagyok rád! Veled vagyok és teljes mértékben igazad van! Mertél élni az alkotmány adta jogoddal amit úgy hívnak: szólásszabadság. Figyeljetek posztkomcsik: Ez attól függetlenül jár mindenkinek hogy melyik oldalon áll. Megköszönt valamit. És akkor mi van? Savanyú a szőlő?
Elmondom hogy lassan hogy tagoltan hogy felfogjátok: A sz o c i a l i z m u s m e g b u k o t t.
Nem azért, mert megbuktatták az általatok ellenségnek vélt "osztályharcosok". Hanem mert semmilyen értelmes alapja nem volt.
És mielőtt a demokráciát fikázzátok: találjatok ki jobbat és utána.
"Mert akkor mindenkinek volt munkája, és volt közbiztonság, és az emberek jobban éltek..."
1. Akkor is vége hehehe
2. De milyen áron ????

U.I.:
Az UFÓkra akarok szavazni! Követelem! Tudjuk hogy itt vagytok! Be kéne fejezni a rajtunk való röhögést, és egy IQ alapján szelktáló halálsugarat leküldeni ide...

MoxNox 2010.05.02. 10:00:17

Politikai hovatartozástól függetlenül. A riporter tényleg balfasz, hogy bekiabál egy olyan rendezvényen, ahol sajtósként van jelen. A felhergelt emberek viselkedése tényleg megnevettető, még ha valahol érthető is, de azért az az is látható, hogy a tömeg gyorsan lecsillapítja és nyugtatja a feleket, az incidens egy percig tart. Szóval szerintem nem történt semmi meglepő és különös. Ha ezzel szemben visszagondoltok azokra a videókra, ahol a Jobbik rendezvényen nem állt meg a fazon a székely himnusz alatt, vagy ahol egy arrasétáló nem akart vizet vinni a Gödörben körbezárt gárdistáknak, akkor szembetűnő a különbség, mennyivel agresszívebbek és intoleránsabbak a nemzeti radikálisok. Persze három kiemelt videó alapján nem lehet ítélkezni, de... És a Fidesz rendezvényein is nem véletlenül nem születik ilyen videó, mégha az MSZP választók szokásos válasza ilyenkor az, hogy mert az övéik nem járnak mások rendezvényeire bekiabálni.

Picsasereghajtó 2010.05.02. 10:03:01

@Obszerváló: Miért provokáció véleményt nyilvánítani (egyébként teljesen békésen) egy politikai rendezvényen? Én ha ott lettem volna, tojást viszek.

sunblind 2010.05.02. 10:05:07

francba, majdnem nem lehetett hallani, hogy ingyémegy a busz :)

yanchi345 2010.05.02. 10:07:08

Fotós az, aki fotózik. Akinél fényképezőgép van és provokál, bekiabál egy rendezvényen, stb., az provokatőr. Az házhoz megy a pofonért.
Aki odamegy egy fidesz, jobbik, stb. rendezvényre, és beszól, rendet bont, annak nekimennek, és hasonlóképp megérdemli. Sajnos az elmúlt években a kisebbség rendre vette el a többség jogát az ünnepléshez, és ez a kisebbség mindig jobbról érkezett. Ami nem az egész jobboldalra vet rossz fényt, de sokan vették őket védelmükbe, félremagyarázva a kisebbség "jogait". A többségi jogokat kellene végre tiszteletben tartani (balról pl. azt, hogy a fidesz, ha tetszik, ha nem, több, mint 2/3-ot szerzett, és ez nem a világ vége). Nem kell hidat foglalni, tessenek emberebbnek lenni.

tölgy1 2010.05.02. 10:09:03

@is: a rendőrségi vizsgálatból tudjuk, hogy pár másodperccel 6.00 előtt ért véget a fidox rendezvény, és akkor adták ki a parancsot a lovasrohamra a Deák téren. A tömeg széle pedig odáig ért - a Deákon a fidoxos nyuggerek és kisgyerekesek ellen is indult a lovasroham és a könnygáz.

Templom előtt valóban nem illik ölelkezni, meztelen vállal vagy lábszárral oda bemenni. Miként zsinagógába sem megyünk kipa nélkül vagy mecsetbe cipővel.

yanchi345 2010.05.02. 10:10:01

@Sün! balázs: a vélemény nyilvánítása és a rendezvény zavarása két külön dolog. A tojás meg egy harmadik.
Nekem is van véleményem, ki is nyilvánítom, mégsem megyek oda egy rendezvényre belepofázni. Tudom, tőled idegen a példa, de hiába van rossz véleményed egy rendezőről, nem mehetsz be a színházba és pofázhatsz bele az előadásba.

Kivlov 2010.05.02. 10:12:37

és még azt írták, h a jobbikosok nagyrészt az alacsony iskolázottságú szavazók.
ezeknek a maszopos nyuggereknek együtt nincs 100 az IQ-juk...

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2010.05.02. 10:18:21

A hírtévé hírt csinál. :))
Mi ebben a különleges?
Ez a nagypofájú fotós tegye meg ezt cigóknál is, és lesz egy frankó tv hírünk a kibelezéséről!

Osiris_X 2010.05.02. 10:19:39

A szabad helyváltoztatás IS alkotmányos jog akárcsak a szólásszabadság. Magyarul a fotós oda megy ahova akar! És azt mond amit akar. Már nem vihetitek be nyomik!
Törvények határozzák meg hogy aki él a szólásszabadságával mikor követ el provokációt. Ha olyan nagyon provokátornak tartjátok miért nem perelitek be? Erre törvény adta jogotok van. Nem kell pártengedélyt kérni hozzá ám ! Már nem kell.
Ja a jog az persze semmit nem ér szerintetek. Na akkor hagyjuk is az egészet térjünk vissza a törzsi törvényekhez. De akkor nektek nagy perec lesz.
Uff. A lósámán beszélt.
A nem mszp-s barátaimnak üzenem: Nagyon ne huzzátok fel magatokat. Most ugyis a mi körünk jön:) (jó lenne hatost dobni hogy kétszer jöhessen az értelem)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.05.02. 10:21:41

@yanchi345: "hiába van rossz véleményed egy rendezőről, nem mehetsz be a színházba és pofázhatsz bele az előadásba."

Ez így van.

Ha egy étteremben romlott kaját adnak, akkor nem megyek oda többé.

DE:

Ha egy étteremben romlott kaját adnak, és azt nekem 8 éven keresztül kötelező ott ennem, akkor igenis jogos, ha oda megyek és megmondom a főszakácsnak, hogy bassza meg.

Páneurópai Harci Kos 2010.05.02. 10:21:56

Nokéremtisztelettel, egy európai kultúrember, nem kiabál bele mások rendezvényébe. Ha nem ő a célközönség szépen elmegy, de nem provokál.

Rosszul közelítették meg szegények, térdhajlatba kelett volna lépni, rögtön letérdel:)

Páneurópai Harci Kos 2010.05.02. 10:24:33

@Gery.Greyhound:
de ez nem étterem, hanem közös ünnep, és ünnepen nem pofázunk bele a másik beszédébe. Legalábbis, kultúrált embereknél nem szokás. (a bekiabálósdit rendre a szocik rendezvényein csinálják)
fordítva még nem nagyon láttam.

Páneurópai Harci Kos 2010.05.02. 10:26:34

@Sün! balázs: "Sün! balázs 2010.05.02. 10:03:01
@Obszerváló: Miért provokáció véleményt nyilvánítani (egyébként teljesen békésen) egy politikai rendezvényen? Én ha ott lettem volna, tojást viszek"

le is nyomtam volna a torkodon az összes tojásodat, az eredeti kettővel együtt:)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.05.02. 10:27:50

@Páneurópai Harci Kos: Ez nem ünnep, hanem egy kampányrendezvény.

"a bekiabálósdit rendre a szocik rendezvényein csinálják)
fordítva még nem nagyon láttam."

Majd ha a Fidesz is olyan szinten dilettáns kormányzást folytat, mint ami itt az elmúlt 8 évben volt, akkor majd lesz orbántakaroggy a rendezvényein.

nagyza 2010.05.02. 10:27:52

sok balfasz tehetségtelen "újságíró" (brrr ez ma egyet jelent a magyarul nem tudással és szakmaiatlan, szánalmas hörgéssel) azt hiszi, hogy neki kell gyártania a híreket

számomra nyilvánvaló, hogy itt erről van szó

nem csodálom hogy a mandinernek ez nem tűnik fel

nos gyerekek, mostantól kezdve kevés lesz a középiskolás színvonal

gauche caviar 2010.05.02. 10:29:20

a nyugger pankratorokon kivul valakinek meg felmerul a kerdes, hogy a demokrata fotosa (ha kozvetiteni volt ott) mi a fasznak erzi ugy hogy bekiabalva kommenteli is az esemenyeket, es nem csak kozvetiti?

ezt a rendezveny bezavaro dolgot meg a fideszes kereplos-sipolos hulyek kezdtek a hazai szinteren. ezt most igy a boldog ketharmadban senki nem szereti felemlegetni, hiszen csak a szepre emlekezzunk, meg az ide vezeto utat feledjuk hamar, stb, de akkor is ez van.

mondjuk a fotos is lathatoan mindent megtett a "jo kepekert"....

anal intruder 2010.05.02. 10:31:06

Akik nyuggereznek azoknak megbasznám az anyját.
Kivéve ha már megdöglött.

Páneurópai Harci Kos 2010.05.02. 10:32:42

@Gery.Greyhound:
Ó már volt 4 éves dilettanizmus:)
viszont remélem, hogy ha már megkapták a kormányrudat, akkor nemcsak a lopásról (mármint pl fehérhajó style) fog szólni az elkövetkező ciklus.

Bekiabálni, meg rendetlenkedni, nem értelmes emberre vall.
Ezt megcsinálná mondjuk egy német rendezvényen... szerintem következő nap nem is kellene bemennie dolgozni.
Arrafelé van az embereknek gerincuk..de itt? Csak az öregekkel és a gyengékkel tudnak vitézkedni.

gauche caviar 2010.05.02. 10:34:59

@Gery.Greyhound: majus1 azert unnep, megha te fiatal is vagy ahhoz hogy erzekeld azt a vilagot ami meg elotted volt. a majus1-et generaciok siman unnepkent eltek meg, ugy 40 evig, aztan az uccso 20 ev csinalt gyak idehaza minden unnepbol kampanyrendezvenyt (pl a fideszes oktorber 23-ak, marcius 15-is aztan csak a megemlekezesrol szolnak, ugye? lofing aktualpolitika nincs bennuk, ugye? hmm. igazabol, aktualpolitikan kivul mirol szoltak a fideszes rendezvenyek mostanaban?)

ertem. tehat bele kell lepni a szarba, es lenyalogatni a cipotalprol, hogy megallapithassuk: je, ez szar, nem szeretjuk.
te hany eves vagy?
mert azert van mar mo-n aki atelt 4 evnyi fidesz-Orban Viktor kormanyzast, ugyanugy van ott is orban takaroggy, nem kell ehhez 4-8 eveket varni.
ez mar most tisztan latszik, ahogy magyarazzak a 8 evnyi kampanyolasban beigert mindent, radikalis es azonnaliMondomMegegyszer AZONNALI adocsokkentestol, az egymillio munkahely majd 10 ev alatt-ig.
na mindegy, ez van, magyarorszag az a hely, ahol a XXI. szazadban program es vita nelkul lehet 2/3-od szerezni, netto igergetesekkel es hittel.

Kivlov 2010.05.02. 10:37:54

@anal intruder:
én meg beneveznélek egy anal intruderre valami méretes csoki-gyerekkel...

Osiris_X 2010.05.02. 10:38:10

Figyeljétek meg a barna pólós nyugger igazi ős szocialista mondatát (a Kurva Anyád az egyetemes):
"Miért van itten?"
Ezekből az alábbi következtések vonhatóak le:
1. Nem lehetsz ott ahol akarsz szerinte.
2. Csak akkor lehetsz ott valahol, ha ott jól is érzed magad. (Űristen minek vagyok én még itt akkor?)
3. Eleve a létezésed megindoklását is el kell juttatnod hozzá 3 példányban lehet.
4. Ő az aki majd számonkérhet.
(elvégre ő egy mintapolgár nyilván, habár joga a mintapolgárnak sincs hozzá)
egyik előző megjegyzés alapján:
5. Mindenki aki nem mszp-s: "Csavargó"
6. Még akkor is csavargó ha épp dolgozik...(kissebb logikai vihar)
Szubjektív következtetésem:
7. Fater nem nagyon birja sört...

@Én vagyok az a fotós: akkor is büszke vagyok rád bárki bármit mond! Jól csináltad csak így tovább.

"Sehonnai bitang ember,
Ki most, ha kell, halni nem mer,
Kinek drágább rongy élete,
Mint a haza becsülete."

Ezennel kihívom a Papát párbajra. A helyszint és az időpontot ő adhatja meg. A fegyvernem: sör.

Kivlov 2010.05.02. 10:38:51

@gauche caviar:
mennyivel volt jobb, a szocik győzelme programmal? semmivel
úgysem azt csinálták, ami a programban volt. akkor minek is előre program???

anal intruder 2010.05.02. 10:43:32

@Kivlov:
Ne vetítsd ki rám a vágyaidat.

gauche caviar 2010.05.02. 10:44:29

@Kivlov: ja ez igy megy? na, pontosan ez a magyar narancs: kicsi, sarga, savanyu. de nekunk ez jutott, ugye.
a programot talan az ellenzek kerhette volna szamon a parlamentben, ja, de ok kivonulgattak, meg obstrualtak.
jaaaa, es most ezek a semmittevo arcok ulnek bent ketharmaddal.
hahaha, nagykanallal ehetjuk a szart amit magunknak csinaltunk.
akkor inkabb ingyenes bkv :))

Tomycat 2010.05.02. 10:45:38

Csak jobboldaliak "nyuggereznek" ez teny. Idos embereket provokalni meg bunkosag. Viszont a torveny megengedi tehat a FIDESZ es a Jobbik szimpatizansai gyakoroljak mind a kettot. Erkolcs a jobboldalon = 0, pedig valahol a jobboldalon kellene valami keresztenyi erkolcsot produkalni.

A rendezvenyekre szimpatizansokat, erdeklodoket varnak egy-egy unnepen. Unnep az eskuvo is peldaul. De majus 1 is. Igy azt megzavarni csak egy bunkonak jut eszebe. A gyengeelmejuek kedveert egy pelda: Az eskuvon ha a volegeny egy csunya oromholgynek kar igent mondani, akkor a fotosnak nem illik beszolni hogy "na neeee.., ezt? mar en is voltam vele vagy 5x alkalmankent 2000 ft-ert!".

Ugy tunik a jobboldalnak az idos emberek = nyugger = gyengelmeju haszontalan (mert penze sincs ezert panelban lakik).

Motorpenis 2010.05.02. 10:46:45

Hát igen, a békés többség, ugye. Valami ajzószer lehetett a farhátban.

Kivlov 2010.05.02. 10:47:49

@Tomycat:
"Erkolcs a jobboldalon = 0"
muhahahaha

vöröséknél van? bkv, főkefe és társai?

Kivlov 2010.05.02. 10:48:47

@gauche caviar:
a maszop csinálta a 2/3-ot a 8 év sz*rakodásával, egyék is meg. megérdemlik, férgek.

Kivlov 2010.05.02. 10:57:33

@gauche caviar:
miért nem?
tipikus vörös válasz, érdemi tartalom nélkül.
még senki nem válaszolt 1000szer feltett kérdésemre, hogy miért kellett volna 2010-ben is maszop? miért? (a "csakneaZorbán" nem válasz)

Fioni (törölt) 2010.05.02. 11:00:15

@Rézfaszú Bagoly:

ez így van , erről írtam én is egy másik poszton, tök igazad van és Osirisnek is.

2010.05.02. 11:03:53

@anal intruder: a sajátodat basszad de csak döglötten ;) névbitorló

Tomycat 2010.05.02. 11:05:57

@Kivlov: Azok az idos emberek, akikbe Ti jobboldaliak mindenutt belerugtok epitettek fel az orszagot a haboru utan egy idegen uralom ellenere! Ezert a fizikai es mentalis bantalmazasuk a MSZP buneiert csak az igen korlatolt erkolcsi sopredekeknek orom! De nem ezert =0 a jobboldalon az erkolcs, hanem azert mert sunyin hallgatnak, ami = egyetertessel.

Tomycat 2010.05.02. 11:08:59

@Kivlov: A baloldal rettenetesen leszerepelt erkolcsileg! A jobboldal meg azzal akar erkolcsot teremteni hogy orgeket alaz. Szep Magyarorszag hova haladunk?

Kivlov 2010.05.02. 11:10:23

@Tomycat:
kamuduma.
ezzel a logikával (szinte) mindenkire lehetne mondani valami pozitívat, amiért ez + az járna neki.
de ami a lényeg, szolidaritásból nem lehet megélni...

Osiris_X 2010.05.02. 11:12:17

szleng.blog.hu/2008/05/24/nyugger_1
Ha már annyira érdekel a szó. Semmiféle pejorativ és egyéb jelentés nem társul hozzá. A szleng a nyelv része, ami folyamatosan változik. Ez ennyi nem kell mindenbe belemagyarázni mindent. Egy kifejezés. Ha tetszik ha nem. Nyelvkutatók találtak rá, és nő a népszerüsége. A nyelvkutató nem az aki a nyelvét keresi a szájában.

De veletek mi van? Arról vitáztok hogy melyik politikus lop többet? Eleve hogy lopnak a politikusok? Na ne mondjátok már.... Ezt én el se tudom hinni. És hogy mindegyik? Mindegy melyik oldalon áll?

Sztem ennél az Euro/Forint árfolyama illetve a munkanélküliség mértéke sokkal jobban kifejezi azt hogy a magyar gazdaság hol tart.(ha ezt megcáfolod a relativitáselmélet egyik sarkalotos pontját cáfolod meg ugyh hajrá) És én a gazdaságból élek nem tudom ti hogy vagytok vele. A francot érdekli mi a neve annak a pártnak meg milyen ideológia mögé akarja beeröltetni magát. Elég szégyen hogy a föld nevü bolygón a 21. században még ideológiákkal kell etetni a népeket és azok még be is nyomják a rizsát.

Van egy közös cél ha nem vettétek volna észre. Ami a föld összes emberének a közös célja nemzettől, vallási és politikai hovatartozástól függetlenül. Genetikailag kódolva van bennünk. Ha rájössz átlátod a bohóckodást.

Mondhatnék olyanokat hogy Brandberg csoport, geopolitika irányultság, hatalmi tengelyek, technikai fejlődés, alapvető életösztönök. Na de ki az aki ezeket össze is tudja kapcsolni rajtam kivül?

"Apokalipszist?
Ezeknek?"

90' öreg Bush : "Eljött az ideje hogy bevezessük az új világrandet."
Szted ez a Fidesz-től MSZP-től, Mogyesztől, vagy a Szopesztől, vagy a Karesz-től függ? Ha igen akkor nézzed tovább BarátJózsit.

Tomycat 2010.05.02. 11:13:04

@Kivlov: A baloldal rettenetesen leszerepelt erkolcsileg! Ezert nincsenek hatalmon! Viszont a jobboldal oregek alazasaval kezdi az uj erkolcsot megteremteni. Szep Magyarorszag, hova fejlodunk?

Tomycat 2010.05.02. 11:14:50

Bocsi, elobb nem ment el. most 2x ott van amit irtam

GatyaPityu 2010.05.02. 11:20:14

Sok vén nyomorult szellemileg csökkent képességű egykori munkásőr és mszmp-s párttag, hogy sorvadnának el mind! Az külön anakronisztikus, ahogy magukat demokratáknak és elfogadó toleránsoknak tartó baloldaliak így rárontanak a sajtó munkatársaira. Az öreg komcsi nyuggerek elfelejtik, hogy már nem az egypártrendszeri diktatúrában vannak ahol nincs sajtószabadság.

Ez az ingyenes közlekedés meg no comment. Ahogy a vicc is szól: remélem a Csabika komolyan gondolta, mert viccnek már durva lett volna! Egyébként is minek a sok hatvanöt év feletti nyuggernek ingyenes közlekedést ígérgetni amikor ők már amúgy is ingyen utazgatnak (a mi pénzünkön persze)?

==T== 2010.05.02. 11:20:50

Íme a baloldali söpredék...

Osiris_X 2010.05.02. 11:21:08

@Tomycat: Tisztában vagy te miből épitették fel ???? Elárulom hapsikám: Abból hogy elvették azt a földet az üknagyapámtól amit az utolsó magyar király adott neki, mert elment a csatába harcolni. Pedig elhiheted nem kaptunk egy megyényit...

Ember te nem vagy tisztában azzal hogy Sztálin elvtársad a valaha volt legnagyobb tömeggyilkos akitől Hitler is tanult! Napvilágra kerültek azok a dokumentumok is amik arról árulkodnak hogy az NKVD tisztjei kiképzési keretmegállapodást irtak alá a Gestapóval!
Na hol is van az a erkölcsi magasság amivel példálózol.

Mert nem szégyelem hogy Magyar vagyok?
Akkor már egyből jobboldali vagyok? Na ezt magyarázd meg...

Tomycat 2010.05.02. 11:34:32

@Kivlov: Igen, pont ez a demokracia lenyege! Mindenbol a jot valasztani, es tisztelni erte aki jot tett. Ami rossz volt az a kovetkezo part kijavitja, ami jo volt arra epitkezik. Az orgeket azert kell tisztelni.
Es ez nem kamu!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 11:38:02

támadnak a sarokba szorított kutyák,

hogy féltek bezzeg 90-ben a fehér terrortól, csimpaszkodtak az oroszok szoknyájába, most meg már egy kis választási vereség is támadásra kényszeríti őket. nagyon elbízták magukat, hagytuk elbízni őket.

nem tudom miért tör ez ki, de nem hiszem h teljesen ártatlan a hírtévés, nem tudom kivenni

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.05.02. 11:38:42

Ezek a politikusok még szabadlábon vannak? Na ez a szégyen!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 11:42:12

@kgonzo: azt nem ajánlom h bekiabálj a jobbik rendezvényein. nem egészséges
kádár kitűzőt se viselj ott

Tomycat 2010.05.02. 11:43:18

@Osiris_X: Tok mindegy mibol epitettek fel! Dolgoztak kemenyen.

A feudalista birtokaidat pedig mar egy akarmilyen demokraciaban is sirathatod egyutt a Habsburgokkal. Igaz es ezt itt meg kell jegyeznem: A Habsburgoktol amit eddig hallottam az elmult evtizedekben csak tisztelet jar.

Kikerem magamnak azt, hogy valaki magyaros magartasnak titulalja az idosek inzultalasat!

Egyebkent Hitler jobboldali volt, de nem hiszem, hogy barmilyen kapcsolatba lehetne hozni a FIDESZ-el. Ugyan igy nincs osszefugges Sztalin es az MSZP kozott (csak ezert sem, mert az MSZP nem is baloldali)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 11:45:50

@Zsigmond és Péterfy: természetesen itt sem arányos rátámadni vkire szavak miatt.

szóra szóval
tettre tettel védekezz

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.02. 11:50:37

lehet h ezektől félt Antall is és ezért nem csinált forradalmat

Osiris_X 2010.05.02. 11:54:02

@Tomycat: Az időssekkel szembeni inzultusokkal kapcsolatban természetesen igazad van. De az időseknek is el kéne fogadniuk hogy most tényleg jogállamban élünk. Ha valaki jogszerütlen magatartást tanusit a törvény se nézi hogy idős-e vagy gyerek.

A birtok azért durva kifejezés:) "Egy lepedőnyi zöld" a helyes. Csak hogy emocionálisan megértsd a kisöreget:
Hívták - menni kellet. Nem volt olyan hogy nem. Kapott érte egy közepesen kicsi semmit, mert jol elvégezte a katonafeladatait. Amit mindjárt el is vettek pár évtized mulva, és bónuszként még ellátogathatott a festői szibériába is persze. Ahonnan megszökve gyalog hazajött meghalni... RIP
Nem siratom azt a rendszert se hisz a tanulság egyértelmü: mindig a kisemberek kapják telibe...

Sztálin MSZP közt nincs összefüggés ?
MKP - Magyar Komunista Párt ami az Acélember nyomására került magyarországon hatalomra. Az MSZP pedig egyenes ági jogutódja ! Ha ez nem összefüggés akkor mi...?

Tomycat 2010.05.02. 12:04:14

Az MSZP vezetoi nagykapitalistak. Az elmult 8 ev alatt gyakorltilag nulla volt a tomegeknek adott segitsege. De meg kicsi vallalkozasokat sem tamogatott. A maradek allami tulajdont is el akarta adni es amit tudott el is adta. Embereket nem deportalt, a sajto a szolasjog mukodott. Az oktatas, a kozegeszsegugy csak romlott. Hol latsz osszefuggest Sztalinnal?

Tomycat 2010.05.02. 12:19:02

Az erkolcs azt diktalja:

Idoseket nem alazunk (nyugger), nem inzultalunk (beszolasok egy unnepen).

Legalabb meg kellene probalni, de ha nem megy akkor szoljunk ra arra, aki nem veszi eszre magat! Ti. Az ilyen viselkedes sokkal veszelyesebb a demokraciankra mint az, hogy emberek nyiltan gyuleseznek es szereny megfigyelokent megismerhetjuk mit gondolnak. Majd ott ahol annak a helye van lehet jonni az ellenervvel.

Egyebkent miert nem lehet velemenye egy "panelnyuggernak" ha magunknak megadjuk a szabad gondolkodas es annak kinyilvanitasi jogot?

Szilard Kigyo 2010.05.02. 12:56:59

Akkor most kezdodhet a rettegde,amit baloldalrol olyan szenvedelyesen,ugyanakkor monoton egyhangusaggal nyomattak mindig miota figyelem hireket.
Pl igy:Ne essunk abba a hibaba,hogy elbagatellizaljuk az ilyen megnyilvanulasokat, mert ezzel taptalajt adnank a vereseg miatt mar amugy is frusztralt es gyulolkodo baloldaliaknak.Ha ezt elnezzuk, verszemet kapnak, es mi kovetkezik ezutan?Ma egy fotos, holnap egy Gardista,azutan egy Fidesz-szimpatizans,hovatovabb LMP-sek,majd a zold szemuek, ritka hajuak kerulnek sorra.De barki lehet az.Egy napon majd arra kell ebrednunk hogy felduhodott, harci lazban ego baloldali nyugdijasbrigadok torik rank az ajtot, es akkor egyedul leszunk.Es eszunkbe jut ez a mai nap, amikor nem hatarolodtunk el az ordas eszmektol, a gyulolkodestol,a buta eroszaktol.Tudjuk hogy hova vezetett ez a kirekeszto mentalitas,de legofokeppen azt tudjuk hogy az eziranti kozombosseg mit tud okozni.Nem szeretnek a Duna-parton allni,es varni hogy mikor sujt le aminek le kell sujtania.Kedves Nyugdijas!Kerlek fontold meg ezeket a szavakat, mikozben a munkasor jelvenyedet fenyesited,a munkasor egyenruhadat vasalod,harcra keszen,es belebujsz a bakancsodba.Ne tedd!Probalj megalljt parancsolni vak gyuloletednek......
es igy tovabb, orakig lehetne meg folytatni, es meg is erdemelnetek kedves maszopszadesz rablobanda vedelmezok, ha meg mindig veditek az utolso 8 evet, es a fidesz tuntetoket hordjatok le 2006-bol.

Tüske a köröm alatt! 2010.05.02. 13:06:01

"a Magyar Demokrata mellette álló fotósának, mivel a fotós többször is bekiabált a beszéd alatt. A dühödt szimpatizánsok rohamát kameránk végig rögzítette."

Ha én megyek el egy olyan rendezvényre, ahol kevésbé rokonszenves a társaság, akkor pofa súlyba. Ha megtámadnak verbálisan, vagy fizikálisan a JELENLÉT miatt, akkor kapaszkodjanak! Vagy fussanak!

De ha bepofázok, akkor tudomásul veszem, hogy....!

Én vagyok a barom provokátor!

Én a fogadat vertem volna ki, ha belepofázol!

Tomycat 2010.05.02. 13:14:53

@Szilard Kigyo: "Egy napon majd arra kell ebrednunk hogy felduhodott, harci lazban ego baloldali nyugdijasbrigadok torik rank az ajtot, es akkor egyedul leszunk.Es eszunkbe jut ez a mai nap..." Ez komoly? Ne rohogtess....Probalom vizionalni ahogyan az egyebkent vegtelenul kedves szomszedos 75 eves Lenke neni meg a 80 eves Maris neni ramtori az ajtot! hahahah...
Egyebkent jellemzo a folytatas is: "Kedves Nyugdijas!.... munkasor jelvenyedet .....a munkasor egyenruhadat ....."
Nem azt kellett volna azt irnod: Kedves volt munkasor? Csak hogy tudd! Nem munkasorok voltak a mai nyugdijasok aktiv korukben, hanem a munkasorok nagy resze szinten nyugdijas mar...

Egyebkent pont errol irok? Hogyan tudott ilyen melyre sulledni az erkolcs a jobboldalon, hogy az ilyen eszeveszett oregember gyuloletet siman elfogadja?

Pajtás 2010.05.02. 13:27:54

jajaj. jönnek a radikális szélső balosok? kíváncsi vok, meddig maradnék talpon egy fidesz rendezvényen az Orbán takaroggyal.

qwertzuiop05 2010.05.02. 17:21:15

Kár, hogy az a provokátor gyökér nem kapta meg a neki járót.
Az itt nyuggerezők meg alighanem fosnak attól, hogy nemsokára ők is azok lesznek.:o)

anal intruder 2010.05.02. 17:22:51

@anal_intruder:
Jaja, megvolt anyád, már kihűlt.

Cliff 2010.05.02. 21:35:56

aki az MSZP-ét,a "baloladlat" képes védeni (meg ezeke utan is), az egy szellemi absincli, es megvonnam tole a szavazati jogot

flippant 2010.05.02. 22:37:34

Elképzelem az ingyen virslit és mustárt zabáló sok panelproli komcsi nyuggert ahogy majd a TV székházat fogja ostromolni...

Szilard Kigyo 2010.05.03. 05:29:26

@Tomycat: Nem igaz mar.Most jon a "mindent-ertsunk-direkt-felre, mindent-magyaraztassunk-meg-otszor" jatek?Na akkor csak neked,csak ma,csak itt:Termeszetesen nem kell komolyan venni az itt leirtakat.Pusztan szemleltetni akartam azt hogy az eddig a csapbol is folyo baloldali rettegest sem kellett volna komolyan venni.Felreerthetoen irtam:abban igazat adok,hogy nem minden nyugdijas ilyen,en is ismerek szemelyesen olyat,akik atlattak az utolso 8 evet,es jobbosok,nem pedig a belejuk oltott Orban-gyulolet alapjan vetkoznek ki magukbol mint a videon lathato agytrosztok.Varom hogy elhatarolodj pl te is de valamennyi balos is a kepen lathato kirekesztestol es eroszakossagtol.Ha ez nem tortenik meg, a tovabbi parbeszednek nincs ertelme.(Ez is korabbi balos retorika)Az nem megy hogy mig a ballib kormany van hatalmon addig jatszatok az illemtanart, es ha valaki tuntetni mer az csocselek, ellenzekben meg kivetkoztok magatokbol es ezt mindenki ertse meg.Tessek peldat mutatni, meg ha nem is mindig tokeletes a jobb oldal.Ilyen 8 ev utan a ballib helyeben kussolnek.

Szilard Kigyo 2010.05.03. 05:30:53

@Tüske a köröm alatt!: Mutasd mar meg azt a bekiabalast legyszives, mielott nagyon belehergeled magad es agyverzest kapsz.
süti beállítások módosítása