A kis Vona első mondata: Gyurcsány, takarodj!
2010. március 09. írta: TuRuL_2k2

A kis Vona első mondata: Gyurcsány, takarodj!

  A politikusbűnözésnek és nepotizmusnak hadat üzenő Jobbik hivatalos lapjában, a Barikádban izgalmas interjú jelent meg múlt héten. A Vona Gábor cége által kiadott újság főszerkesztője, Pörzse Sándor készített interjút Vona-Szabó Krisztinával, aki egyszerre a lap egyik szerkesztője és a pártelnök felesége. 

  A munkát igazi First Lady-szakemberre bízták, Pörzse már 2007 augusztusában kiérdemelte Doromboló Cicus-díjunkat Lévai Anikóval (aki neki még mindig a First Lady, ahogy akkor fogalmazott) készített interjújáért. A főszerkesztő ugyan most is kérlelhetetlen keménységgel kérdez („Próbáltok tehát átlagoséletet élni. De lássuk be, a Vonacsalád életében az átlagos lét véget ért. Gondolom, ezt Ti is érzékelitek. Előbb-utóbb neked is fel kell készülnöd egy olyan szerepre, amelyre, nem is tudom, fel lehet-e készülni...”), de inkább csak néhály válasszal foglalkozunk, mert azok még a kérdéseknél is érdekesebbek.

  Kiderül, hogy Vona egy időben beköltözött a Margit körúti ferences rendházba, teológiára járt és még azzal a gondolattal is kacérkodott, hogy szerzetesnek áll. Később egy szeretetotthonban idős, magatehetetlen nénik gondozásában segített. 

  A legneccesebb rész, amikor Vona-Szabó Krisztina a kisfiukról, Benedekről beszél, akit egyébként igyekeznek távol tartani a bulvármédiától: „Alig volt egy éves, amikor elkezdődtek csak szótagokat dadogott, de egy mondatot tisztán hajtogatott: Gyurcsány, takarodj!” „Mikor Gábort bilincsbe verték a rendőrök, Beni kérdezte, hová viszik apát. Mondtam, hogy a rendőr bácsik elviszik a börtönbe, mert leült a gárdisták közé. De miért viszik el a gárdistákat? Azért, mert Draskovics bácsi nem szereti a gárdistákat és apát sem. De anya, a gárdisták rosszak? Nem, ők jók. S Draskovics bácsi rossz? Igen, kisfiam. Anya, akkor a rendőr bácsik miért nem Draskovics bácsit viszik a börtönbe? Egy négyéves még szimplán gondolkodik. Neki a fehér fehér, a fekete fekete, a jó jó, a rossz pedig rossz. Nem beszéltünk erről többet, de ha nevelni próbáljuk, mindig oda lyukadunk ki, hogy ugye, anya, nem zárnak börtönbe, ha nem fogadok szót? Az ovis társai pedig mesélik, hogy sokszor játszanak börtönöset, amit Beni kezdeményez.”

  Vona-Szabó Krisztina azt mondja, jól viselik a férje elleni nemtelen támadásokat, igazán csak Vona szüleit féltik tőlük: „Gáborról terjed, hogy zsidó, hogy cigány, hogy homokos, hogy homokoszsidócigány, "küldött" ember - ilyenek. Blogban megjelent, hogy a Gárdát csak azért alapította, mert az egyenruhásokta gerjed. Ez már az a szint, amin jót derülünk, a szüleinkkel együtt, természetesen. Gábor szülei nem inrerneteznek, így hozzájuk a tömény ökörségek nem nagyon jutnak el, igyekszünk őket nem is terhelni ezekkel.”

(P.s.: Igen, volt szerencsénk a Vona iwiwes dolgaiból összerakott oldalhoz. Nem, nem foglalkozunk vele, akkor sem, ha igaz, akkor sem, ha hamis. Már szombat reggel tudtunk az oldalról, de szerintünk ez nem része a politikai vitáknak, még egy közszereplő esetében sem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr701821614

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyurcsány országértékel 2010.03.09. 17:10:01

A volt kormányfő „Magyarországért, a köztársaságért” címmel tart beszédet március 19-én a Magyar Demokratikus Charta nyilvános rendezvényén.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rézvirág 2010.03.09. 18:35:10

@Várkonyi:
Az illető urat nem ismerem, gőzöm sincs tehát a családi állapotáról, az enyémről annál inkább van. Két kicsi fiam van, 5 és 3 évesek. És bár a férjemmel mindketten agybajt kapunk Gyurcsánytól, meg az egész "bal"oldaltól, a fiainknak fogalma sincs róla, hogy ki az a Gyurcsány. Azt se tudják, hogy ki az az Orbán, vagy Vona, vagy Dávid, vagy bárki, pedig mi közélet iránt érdeklődő, világ életünkben jobboldali emberek voltunk és vagyunk. De ez nem tartozik a gyerekekre. A gyerekekre az tartozik, hogy ki győz a nyuszis társasjátékban, ki tud gólt lőni apának, van-e dugi csoki a fiókban, ki tud gyorsabban felszaladni a lépcsőn, hogy legyőzi-e a bátor királyfi a sárkányt és hogy hogy jut el Gombóc Artúr Afrikába. A gyerekeknek egyszerű, általuk feldolgozható világra van szükségük. A politika nem az. Egy gyereket nem viszünk tüntetésre. Mint ahogy nem viszem magammal temetésre sem, és arról sem beszélek előtte, hogy a barátaink éppen válnak. És a munkahelyi problémáinkat sem hozzuk haza. Mert ugye a gyurcsánytakarodj - az nem Vona munkája, hanem a munkahelyi problémája.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.09. 18:41:07

geci unalmasak vagytok már az állandó jobbik rettegéssel és fikázással, csúsztatgatásokkal.

Menjetek szopkodjátok gyurcsány apátok farkincáját, hiszen már bemutatta milyen ügyesen tud kormányozni.

Egyébként zsidózás: sajnos történelmi tény, hogy a kommunista elit nagyrésze zsidó volt azokban a kritikus időkben mikor szpóágra vezették az országot, a hatalmat magukhoz ragadva.
Ezt ugyan nem tanítják az általános iskolában, de azért még így van, kedves rettegő barátaim. Sok érdekes dolog van még a zsidósággal kapcsolatban amit nem pc emlegetni nálunk, de a tények csak tények maradnak.
Segítek: ez nem jelenti azt hogy minden zsidó egy köcsög és halomra kell ölni őket, csak azt jelenti amit írtam.
Azt hogy ezt nem lehet kimondani, esetleg rámutatni a szar dolgokra mert azzal fújtattok hogy nácik meg haláltábor, kb bemutatja a színvonalatok. Ezért van az hogy vidéken a kutya sem hisz már nektek, mert ott a cigánybűnözés kézzelfogható valóság, míg ti elmélkedtek a faszságaitok mentén biztonságos távolból és megmondjátok, hogy nem is úgy van.
Szóval vagy tudatosan csináljátok ezt, akkor meg inkább nektek kéne szégyelnetek magatokat, vagy idióták vagytok, ami szintén nem dicsőség.

A tettek alapján kellene ítélni nem a híresztelések után gyökérkéim. A ballib média erősen torzít ha nem vettétek volna észre, saját érdekei mentén (amik nem igazán vágnak össze akár a ti hosszútávú érdekeitekkel). Sajnálom hogy apátok ennyit nem tudott megtanítani nektek, ha már észt nem sikerült eleget kapni.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.03.09. 18:41:31

@Várkonyi:
Kedves vagy, kicsit irigylem is tőled az empátiád. :)

Rézvirág 2010.03.09. 18:42:23

@Bell & Sebastian: Hogy kerül egy kicsi gyerek olyan helyzetbe, hogy ezt hallja sokszor maga körül? Hogy akkoriban a gárdával keltek-feküdtek? Akkor miért nem olyan szavakat tanult meg a gyerek, hogy "gátépítés"? Vagy "homokzsák"? Vagy "védelem"? Vagy ne adj' Isten : "haza"? Hm?

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.09. 18:45:15

@Rézvirág: igen, és? Gratulálok csodálatos szülő vagy, te csinálod a legjobban. Ez a rohadt vona meg, ezzel teljesen leírta magát, igaz?

Menjetek már a picsába a fogalmatlan ítélkezéseitekkel.

Azért kíváncsi vagyok holnap mit találtok még ki, gondolom jóelőre el van osztva az indexen a jbbik-fikázó támák, amire a hozzád hasonlók tudnak háborogni.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.09. 18:46:52

@Rézvirág: Te teljesen hülye vagy, vagy direkt csinálod? Reményteli piros bögrés vagy?

873ujr3rk 2010.03.09. 18:48:12

na asszem ideje megmondani a tutit.

a zorbán sose dolgozott, a soros pénzelte, antall a rozsadombi paktum rá eső részét viktorra testálta. a zsidók felvásárolták az országot, a cigók meg nem dolgoznak hanem megölik a sportolókat meg a nőket meg a gyerekeket. de:
jön vona és a jobbik meg a gárda, akkor majd elüldözik a multikat meg a zsidókat, a cigókat is rendre tanítják, börtönbe zárjáka a gonoszokat, és eljön a kánaán. szóval jobban teszitek ha a jobbikra szavaztok. mer a jobbik még sosem volt a parlamentbe, ezért becsületes, amiből egyenesen következik a nemzet felemelkedése is. és
a vona is okosabb mint az orbán. mondjuk azt még nem tudom morvai vagy vona okosabb-e, de szerintem közülük is a vona.
tehát: minden létező politikai postba témától függetlenül legyetek szívesek méltatni a jobbikot aztán rájuk szavazni. jó ?

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.09. 18:49:38

@873ujr3rk: Figy, te szavazz az mszp-re és kész, jó?
Úgy biztos jobbana tükörbe tudsz majd nézni.

Bell & Sebastian 2010.03.09. 18:49:57

Mandiner: olyan lökés, amelynek során a meglökött golyó a biliárdasztal keretéről visszapattanva üti meg a másik v. a többi golyót.

Ez most kurvára nem volt egyenes lökés!

Annak, meg aki meg aki más feleségének, azaz gyereke anyjának kinézetén élcelődik, ajánlanám C. Lombroso professzor úr tanainak tanulmányozását, mert abból rögtön ki is derülne, hogy maga is csak ürüléke átmeneti tárolására szolgáló tartályt formáz, persze csak a sajátmaga, szigorúan haszonelvű szemléletét evidenciaként kiterjesztve és elfogadásra alkalmasnak minősítve.

873ujr3rk 2010.03.09. 18:51:39

troll, miért tennék ilyet ? tudod, ha valami szarszagú, attól még nem fogom helyette az összehánytat választani.
választanom sem kötelező például.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.09. 18:53:51

@873ujr3rk: fikázni sem, semleges embert még nem láttam aki így reagált volna mondjuk a jobbikra.
Inkább kíváncsiak, mintsem cinikusan ironizálnak.

873ujr3rk 2010.03.09. 18:55:12

@troll: "Ezért van az hogy vidéken a kutya sem hisz már nektek, mert ott a cigánybűnözés kézzelfogható valóság, míg ti elmélkedtek a faszságaitok mentén biztonságos távolból és megmondjátok, hogy nem is úgy van.
Szóval vagy tudatosan csináljátok ezt, akkor meg inkább nektek kéne szégyelnetek magatokat, vagy idióták vagytok, ami szintén nem dicsőség.
"

arra nem verném magam, hogy a kibaszott borsodi prolikat sikerült meghülyíteni. pont annyira ostobák ott, hogy eddig minden létező alkalommal a kommerekre bízták magukat. ahh milyen remek váltás most beállni a nácik seggét nyalni.

Bell & Sebastian 2010.03.09. 18:55:23

@873ujr3rk:

Neked tényleg felesleges. Segget törölni, amikor ott a szád is.

2010.03.09. 18:58:11

VEJMÁR!!!

Nem szabad hagyni, hogy a náczi kisgyerekek így beszéljenek, mert Hitler is így kezdte!

Örömmel látom, hogy a fidesz és az mszp antifasiszta népfrontba egyesült aktivistái fellépnek a gonosz náczikok ellen!

Bell & Sebastian 2010.03.09. 19:00:02

@Rézvirág:

Tőlem kérdezed? Az enyém például azt mondta elsőre:

- Anya! Már megint egy kibaszott zsidó baszta át apámat, pedig még szerződést is kötött vele?

Ez se jobb.

tevevanegypupu 2010.03.09. 19:06:41

@Bell & Sebastian:
Nem valo kisgyereknek politika. Akkor sem, ha az lenne az elso mondata, hogy szeretem Orban Viktort.(:
Elolvastam a cikket es nagyon nem helyeslem, hogy egy kisgyerek feje felett zajlik Vonaeknal a gardazas, politizalas, harag..Kizart, hogy nem tudjak a gyereket ebbol elkuloniteni. Raer meg majd kesobb.

Thulsa Doom (törölt) 2010.03.09. 19:12:50

Látom a Fidesznek sikerült eljutni az Mszp-s 23 millió romános vádja után oda, hogy most ő vádol másokat, hogy 20 millió oroszt akar betelepíteni, amúgy meg iwiw-en csalja a feleségét.
Gratulálok.
Remélem hamarosan a 10 százalék alá is követni fogjátok az Mszp-t, szarháziak!

Kivlov 2010.03.09. 19:18:31

már csak 33 nap...

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.09. 19:23:59

@873ujr3rk: nem nácik ez a gáz, hogy ezzel jössz.

Mwg az barátom,h ogy a problémáikat mindenki leszarja a jobbikon kívül.

Ha arrafelé élnél, lehet hogy nem így beszélnél, én ismerek ott embereket, akik a jobbikra voksolnak, az életüket becsületesen végigdolgozott normális emberek. Szégyellném magam a helyedben hogy lenácizod őket meg leprolizod.

Inkább törődnél velük, sehol sem lenne a jobbik.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2010.03.09. 19:26:02

a helyzet az, hogy az ilyen ellenkampányok általában visszafelé sülnek el. nyilván, van akinek szúrja a szemét a következetlenség a fogalmazásban meg hasonló bugyutaságok, de az a valaki nem a jobbik szavazó.

Rézvirág 2010.03.09. 19:29:07

@troll:
Bocsika, de nem én hencegtem nyilvánosság előtt azzal, hogy miket nem mond a csemetém. Mit vártál, majd gratulálnak, hogy jól van, csak így tovább? :-)

Amúgy meg tök mindegy, hogy hogy neveli a gyerekét, szerencsére ez Magyarországon még normálisan működik, nagyjából lexarja mindenki, hogy milyen a politikusok magánélete és remélem, hogy ez így is marad. Ha holnap kiderül, hogy Vona elhagyta a családját és élettársi kapcsolatot vagy mit létesített egy 150 kilós, kigyúrt néger pasival, engem különösebben az sem hatna meg. Meg szerintem mást sem. Röhögnénk egy jót, aztán kész.

És nem, én sem csinálom a "legjobban", engem is be szoktak néha égetni a kölkök rendesen :-), de nekem legalább van annyi eszem, hogy nem kürtölöm büszkén világgá. Ha meg politikus volna a férjem, különösen nem tenném, még egy olyan országban sem, ahol ez különösen nem számít.

Na de most komolyan. Ha a férjem egy politikus, és éppen arról győzködi a választókat, hogy az ő politikájuk nem a gyűlöletről szól, és azzal sírja teli a sajtót, hogy őket sehol sem hallgatják meg és mindenki csak a szennyet olvassa a fejükre és végre hallgassa már meg valaki a programjukat és értsék már meg, hogy építeni akarnak, és a gárdáról sem tud senkinek sem eszébe jutni a gátépítés...akkor azt nyilatkozni az asszonykának, hogy a kicsi gyerekük első szavai között volt, hogy "gyurcsány takarodj!" ?!?! -na hát ez minimum vicces.

Szóval maximális jóindulattal, ha VSZK elfogad egy tanácsot egy jobboldali szavazótól: ne tessen kiröhögtetni a férjét.

Rézvirág 2010.03.09. 19:30:33

@troll: Nem, én piros tollra hajtok ! :o)

Rézvirág 2010.03.09. 19:33:28

@Bell & Sebastian: Te is hazaviszed a munkahelyi problémáidat?

Google 2010.03.09. 19:33:42

@Thulsa Doom:

Az atv-nél reklamáljon!
Szerintük ezt mondta Vona: 10 millióan mi itt vagyunk, 10-20 milliót meg szerezhetünk Oroszországból, vagy a keletről.

www.atv.hu/belfold/20100212_vona_amikor_salamon_rancos_homlokkal_keri_morvai_krisztinat

Egyébként Vona hány "Salamonnal" számol?

Tündér_Lala 2010.03.09. 19:38:04

Ma Magyarország semmilyen tekinteteben nem normális hely.
Egy normális országban a politika az emberek életében nem játszik jelentős szerepet, mellékesen foglalkoznak vele, a 23. problémájuk. Ha választásra kerül sor, akkor kiválasztják az elképzeléseikhez legközelebb álló pártot,de ha a másik győz, akkor sem gondolják, hogy az tönkre teszi az országot és nyomorba dönti őket (joggal). Ha egyszer egy normális konszolidált világ jön, ez nálunk is így lesz.
A gyerekről. Vonáék nem egy átlagos család. Nem hiszem, hogy a család életéből ilyen körülmények között teljesen ki lehet zárni a politikát,bár elismerem szerencsésebb lenne. A családfő politikai okoból kockázatokat vállal (letartoztattatja magát,tüntet, TV-ben szerepel stb) amit a család követ nyilván aggodalommal, szurkolva neki, kicsit büszkén. Hogyan lehetne ebből a gyereket kihagyni ? A gyerekek pedig megérzik a szüleiken a feszültséget. Ha úgy tetszik ez is egyfajta hátrányos helyzet. A fene se tanította neki a "Gyurcsány takartdj !" szöveget. Nem kell túllihegni ezt a dolgot, ez egy olyan interjú volt, ahol megpróbáltak emberközelbe hozni, egy politikust és családját, amikoris úgy gondolták ez jól hangzik. Ennyi.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.03.09. 19:39:13

@Google:
Itt Vona nem azt mondja, hogy jöjjön ide 20 millió orosz, hanem azt, hogy a magyar mezőgazdaság (szerinte) képes lenne ellátni még 20 millió embert, így akár Oroszországba is exportálhatnánk.

wolframkarbid 2010.03.09. 19:39:44

@873ujr3rk:
"a kibaszott borsodi prolikat sikerült meghülyíteni. pont annyira ostobák ott, hogy eddig minden létező alkalommal a kommerekre bízták magukat. ahh milyen remek váltás most beállni a nácik seggét nyalni."

A "kibaszott borsodi prolik" azok akiket az elmúlt 25 évben legjobban a elárult magyar állam -minden oldal-. (ipar katasztrofálisan rossz privatizálása, majd a cigányság tenyésztése).Borsodban valóban radikális változás szükséges.

Abba belerúgni aki a legszarabb helyzetben van, és le náciseggnyalózni??
Még jó hogy vannak ilyen konstruktív emberek itthon, mint te és nem csak olyan "kibaszott borsodi prolik" élnek ebben az országban.

Google 2010.03.09. 19:45:04

@TuRuL_2k2:

Értem én, de félre is érthető a dolog.
Ahogy Gyurcsány mondja, kell egy kis rosszindulat is hozzá. És ez ilyenkor megvan. Még a legjobbikoknál is.

Bell & Sebastian 2010.03.09. 19:46:27

@tevevanegypupu:

Tartok tőle, kizárólag csak rájuk tartozik és senki másra.
Ha beszélt is róla (Vonáné), az még nem elegendő ok sem a véleményalkotásra, sem annak hangoztatására. Az ő dolguk, jól is néznénk ki, ha népszavazás döntené el, ki járkálhat a lakásukba, vagy mit hallhat a gyerek és mit nem!

Majd én eldöntöm minálunk hogy lesz, máshoz meg közöm nincs. És fordítva!

(Kivéve a Retardált familyk, ott meg majd jön cucilógus az ELTÉ -ről és megaszongya jól nekik.)

Élni és élni hagyni! -ez jó jelmondatnak tűnik.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.09. 19:47:52

@TuRuL_2k2:

"Itt Vona nem azt mondja, hogy jöjjön ide 20 millió orosz, hanem azt, hogy a magyar mezőgazdaság (szerinte) képes lenne ellátni még 20 millió embert, így akár Oroszországba is exportálhatnánk."

Ebből rakta össze Bayer, hogy Vona húszmillió oroszt akar Magyarországra telepíteni?

:-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D (...) :-D ... :-( ...

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2010.03.09. 19:54:45

@Rézvirág:

Csak egyetlen példát arra, ki nem?

Mink ósdiak vagyunk, szoktunk beszélgetni a gyerökkee, ha mán katolikus, és folyton a csodát várja tanulás helyett! Jobb, ha megtudja idejében!

És 14 évesen megkapta a szavazati jogomat, arra húz, akire csak akar, mivel a saját bőréről is szó van. Na, kit ikszelt be?

Nem a kommancsliberókat.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.03.09. 19:58:13

@Google:
Erre szerintem nincs szükség. A Jobbiknak sok vitatható dolga van rosszindulatú félreértelmezés nélkül is, ezt felemlegetni tényleg nagyon 23 millió román-ízű dolog.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.09. 20:00:09

@Bell & Sebastian: & @Tündér_Lala:

Itt valaki nagyon elszámolt valamit. Nem tudom elképzelni, hogy az lett volna ennek a lejáratókampánynak a célja, ami végülis kialakult belőle. Most kellene levonni a konzekvenciát - hogyis: a jobboldalon nagyon nem értenek ehhez a lejáratósdihoz, nincs benne gyakorlatuk - és valami mással próbálkozni.:-/

ü
bbjnick

Google 2010.03.09. 20:01:19

@Bell & Sebastian:

Csodagyerekről, ún. jobbikos gyerekről van szó, ne feledje!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.09. 20:02:33

@Bell & Sebastian:

"És 14 évesen megkapta a szavazati jogomat, arra húz, akire csak akar, mivel a saját bőréről is szó van."

Nálatok is így megy?:-)

ü
bbjnick

Google 2010.03.09. 20:04:09

@TuRuL_2k2:

Persze. Ahogyan a salamonozás is eléggé 23 millió román-ízű dolog.

Bell & Sebastian 2010.03.09. 20:09:27

@bbjnick: @Google:

Igyekszik az ember szem előtt tartani, mennyire fontos a megfontolás és annak következménye. Fantát nyomtam, megint Cola gyütt.

- Ügyes! -mondaná Kohn.

Bell & Sebastian 2010.03.09. 20:11:33

(Végül is ugyanaz gyártja, ott, a címkén olvasni.) :)

Pszt! 2010.03.09. 20:12:18

Hitler sokkal jobb volt mint Vona. Annak legalább nem volt gyereke!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.03.09. 20:13:23

@Fedor: "gerontofil" szerintem egy jó kaján poén volt, és ezt jelezted is. Egyébként én azt a dolgot, amivel itt nem foglalkoznak a posztírók, egyébként nagyon helyesen, egészségesnek tartom. Tehát az ősi igazi magyarok, tehát nem a satnya keresztények, simán elbírtak több asszonnyal és nővel is.

Ezzel csak azt akarom jelezni, hogy Vonában talán ott él az ősi magyar virtus és ezt a szoknyás katolikus papok és vatikán fanságot idővel le tudja vetni. Talán tényleg tökös magyar legény:-)

Bell & Sebastian 2010.03.09. 20:20:16

@Pszt!:

(A gyermektelenséget a túlhajszolt szexuális élet teljes hiánya is okozhatja!)

Alapvetően a szülei gyereke volt.
A beszólásod nettó bunkóság!

Yasashi Tanuki 2010.03.09. 20:29:52

@darkmirjam: "Szomorú, hogy a magyar pártpaletta nem kínál vállalható alternatívát nekik."

A Civil Összefogás szerintem tökéeletes erre a célra. Így végre a képviselői juttatások is megnyugtatóan rendeződhetnek.

tevevanegypupu 2010.03.09. 20:33:33

@Bell & Sebastian:
Nem akar am rosszat az ember, ha azt mondja, hogy egy kisgyereknek nem valo a tulhajszolt, ideges politikai legkor.
Dehat mindenki, ahogy akarja, a fiatalabbak nem szivesen hallatjak meg a tanacsot.(:)

Bell & Sebastian 2010.03.09. 21:00:05

@tevevanegypupu:

Nagyon nem bírom, ha sok mafla ver egy kisebbet, sőt még a gyerekét is!

Pörgő rúgás gyógyíccsa.

warren buffet 2010.03.09. 21:06:44

@Yasashi Tanuki:

Civil Összefogás.

oké odaszavazok, akkor már lesz nekik 17db?:)

Bell & Sebastian 2010.03.09. 21:07:47

@Yasashi Tanuki:

Szép videó. Mint a póló-osztogatós.
Aztán kihez kopogtatnál kenyérért?
Nyilván a lesajnáltakhoz először, ha biztosra akarsz menni.

Ha meg éhen dögleni, ragadj meg egy kamerát, aztán hajrá!
Kevés erre a szó...

tevevanegypupu 2010.03.09. 21:09:59

@Bell & Sebastian:
Forditva meg megbotrankoztatobb.

dr.Bernardus 2010.03.09. 21:38:20

Egy szóval vitatkoznék csak: keresztény nevelésnek nagyon nem ezt hívják.

Várkonyi 2010.03.09. 22:50:21

@Rézvirág: Te így neveled a gyereked, jó, vagy nem jó, de ez a te dolgod.

Vona Gábor és felesége meg máshogy neveli.

Amellett meg amennyire Vona Gábor elfoglalt és amennyi hazáért tenni akaró ember forog körülötte, hát a gyerek ezt kezdte mondani. Na bumm.

Semmi szükség a "fennkölt lelkű" "emberbarátok" (jaj még a kisgyerek lelke elromlik, belé lopózik az alattomban terjedő gyűlölet, ó jaj) agyament véleményére.

Komolyan, annyi belátás lehetne kedves Balogh Gergely Ákosban, hogy a Hollán utcai fiaskóhoz (amit ő művelt) hasonlóan most se huggyozzon széllel szembe.
Észre kéne már venni, hogy a nagyközönséget mi és mi NEM érdekli.

Ez a cikk a lehető legrosszabb értelemben vett szenzációhajhász cikkek közé tartozik.
A blikk és a kacsa magazin színvonalát SEM éri el, bár amennyiben a közeljövőben az említett két lap cikket fog erről írni, visszavonom ezen álláspontomat.

Egyébként meg fullra nem értem, hogy azok után, amit az ifjúkomcsi (kisz) gyurcsótány és bandája művelt az országgal, a nyomorba taszítva több százezer embert, miért kell felháborodni azon, hogy a legélesebben a komcsi múlt és bűnök ellen legélesebben küzdő párt vezetőjének a gyereke így beszél.

Ha mindenképp szúrja a szemedet, te nyomorék, akkor írhattál volna egy finoman irónikus cikket, amelynek egyik leágazásaként megjegyezhetted volna a mondókádat. Ehelyett választottad a libsi áldokumentarista stílust, a "lényeget" címként a szemünk elé baszva.
Az irónia terén egyébként még kínai kálmán és hasadt személyiségű alteregója is jobb nálad, pedig ő manifeszt elmebeteg.

Folytathatnám, de inkább nem szórok több gyöngyöt a disznók elé.

Várkonyi 2010.03.09. 22:55:54

Persze én vagyok a hülye, egy ennyire aljas provokáción nem kéne felhúznom magam, végülis egy zsindex - leányvállalattól mi mást várhat az ember.

Nem adhat mást, csak mi lényege.

Alfőmérnök 2010.03.09. 23:34:39

@tevevanegypupu: Szerintem ez nem politikai gyűlölködés. Épp az benne a poénos, hogy gyermek baromira nem is érti, hogy mit mond. Mint egy papagáj. :)

Egyébként: régebben a rézfaszú bagollyal riasztgatták a gyerekeket, ma Gyurcsánnyal. Gyurcsány a mai kor rézfaszú baglya. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.09. 23:59:27

@Alfőmérnök:

Én nem tudom, hogy pontosan kik találták ki és azt sem, hogy pontosan milyen megfontolásokból indították ezt a Jobbik-ellenes lejárató kampányt, pontosan mit vártak tőle, de hogy már az elindítók is látják, hogy nagyon felemás eredményt hozott/hoz abban biztos vagyok:-(

Ennek az etapnak, talán, az volna az értelme, hogy aki a gyereknevelésre alkalmatlan, az hogy lehetne alkalmas közéleti/politikai tevékenységre. Ezzel szemben az derül ki, hogy jobb sorsra érdemes (vagy nem érdemes) újságírók nagyon könnyen hozhatják kínos/méltatlan helyzetbe magukat, valamint, hogy a fideszes trollhadsereg vulgárlibsi klónok gyülekezete:-(

Egy tisztességes, nemzeti érzelmű nick nem gerjed szodomita bu(l)várkacsákra. Sőt, kikéri magának az ilyeneket:-) Ha a Fidesz le akarja teríteni a Jobbikot, akkor tegye azt tisztességes szakmai, szellemi vitában, prezentáljon valódi negatívumokat és ne asszonyokra és kisgyerekekre vadásszon.

Szerintem.

ü
bbjnick

Alfőmérnök 2010.03.10. 00:16:32

@bbjnick: A Jobbik-ellenes lejárató kampányt nyilván azok találták ki, akik politikai ellenfelet látnak benne (nem minden okkal). Bár ezzel gondolom nem mondtam újat. Hogy az un. konzervek ilyen bulvármarhaságokra gerjednek, az tényleg szomorú.

De az is elgondolkoztató, hogy a zindex címlapra is az ilyenek kerülnek ki (mert amúgy vannak itt is jó postok, de azok meg soha nem kerülnek ki). A trollok is akkor gyűlnek össze. Indexet nem nagyon olvasok, de annyira látszik a kommenteken, ha valami kikerült a címlapra...

Alfőmérnök 2010.03.10. 00:17:12

@Alfőmérnök: jav. (nem minden ok nélkül) természetesen

Bell & Sebastian 2010.03.10. 00:24:23

@tevevanegypupu:

Most is érzem a szúrós tekintetét a tarkómon. Jusson eszébe, az osztályban mindig a pedagógus-kölök a legfélreneveltebb, pedig éjjel-nappal szakemberek kezei közt van.

Tudományos tény, hogy a nukleáris család fogyasztó/takarékos irányultsága 3 generáción át kitart (utána fordulhat csak, ha egyáltalán...), ez alapvetően megfelel a jobb/bal felosztásnak.

Így mindig az dönt, aki otthon marad (és a demográfia alakítása).
A hergelés (általános mozgósítás) nem szolgálja a Fidesz érdekeit.

Ezek alapján értékeljen!

Kopiás Attila Steve 2010.03.10. 02:29:45

A Jobbik eleve egy elég szánalmas teremtmény, de azt még könnyedén elviselem. Van azonban ez a logikai kanyar egy féltucatnyi kommentelőben, miszerint "minden nap szidják a Jobbikot, akkor ezek szerint mi vagyunk a jó oldal és mindenki más a rossz (már a kuruc is megmondta)", ami valami picsamód irritáló.

1) Olvasni tudtok? Elolvastátok a fenti postot? Tudtok belőle idézni egyetlen olyan mondatot is, ahol szidva vagyon Vona, Vonané, a Jobbik, vagy annak bármelyik csatolt része? Egyedül Pörzsét ekézi a post, jelezve, hogy őt már fideszes korábban sem szerették, pártfüggetlen. Szóval vagy el sem olvassátok ezeket a postokat, vagy nem veszitek észre, hogy a post nagy része a Barikádból idézet, vagy csak nem tudtok mit kezdeni azzal, hogy ha önmagában a barikádos interjút elolvassa valaki, akkor már nem kell senkit szidni, elég az magában...

2) Nem, ha mindenki utálja a Jobbikot, nem azt jelenti, hogy mindenki más mindenki mással jóban van és pláne nem azt, hogy a Jobbik valami meg nem értett zseni lenne. Az osztályban azt a gyereket, aki szerint vicces órán fingani és döglött verebeket rejteni a radiátor mögé, nem azért utálja rocker, alteros és plázacica együtt mert ők annyira jóban lennének, hanem mert büdöset csinál, pont.

3) Tudom, hogy fölösleges nektek írni, writeonly üzemmódba nem hatol be egy ilyen komment, de azért évente egyszer jól esik ezeket nem magamban tartani, köszönöm a lehetőséget. :+)

Alfőmérnök 2010.03.10. 07:38:35

@KA_Steve: Szánalmas teremtény az LMP meg a Humanista Párt, genya.

"Olvasni tudtok?" - igen és ráadásul még funkcionális analfabéták sem vagyunk(veled ellentétben). Nyilvánvaló, hogy nem kell szó szerint leírni valamit ahhoz, hogy valakit/valamit minősítsünk, elég utalni rá, kontextusba helyezni, stb. Nem fogom most itt a kedvedért kielemezni, hogy ez post miért egy bulvárszintű jobbik-fikázás, csupán felhívom a figyelmedet, hogy a "legneccesebb" kifejezés nem feltétlenül pozitív értékítéletet takar.

Megjegyzem, Vonánénak számítania kellett rá, hogy ilyen visszhangja lesz a nyilatkozatának.
Csak az a nem mindegy, hogy ki hogyan üt le egy feldobott labdát. Intelligencia kérdése.

A büdöset meg nem a Jobbik csinálta, pont.

gyz 2010.03.10. 07:58:29

@Várkonyi: "Persze én vagyok a hülye"

ennyi tökéletesen elég lett volna tőled, minden mondatoddal e mellett érveltél. Persze, ha van időd és kedved, folytasd.

Rézvirág 2010.03.10. 08:47:45

@Tündér_Lala:
"Vonáék nem egy átlagos család. Nem hiszem, hogy a család életéből ilyen körülmények között teljesen ki lehet zárni a politikát,bár elismerem szerencsésebb lenne. A családfő politikai okoból kockázatokat vállal (letartoztattatja magát,tüntet, TV-ben szerepel stb) amit a család követ nyilván aggodalommal, szurkolva neki, kicsit büszkén. Hogyan lehetne ebből a gyereket kihagyni ?"

Nos, azt hiszem, nem Vonáék az első politikus család Magyarország történetében, és nem Vona az első politikus, aki tüntet, politikai kockázatot vállal és TV-ben szerepel. Érdekes módon ez eddig még szinte mindenkinek sikerült. Nem egy olyan kivitelezhetetlen dolog ám ez ;-)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.10. 08:58:01

@bbjnick:

ha eltekintek a teóriámtól, hogy a jobbik a fidesz találmánya a baloldal teljes letúrására, és arra, hogy magát telavivban is elfogadható középre nyomja, és feltételezem egy pillanatra, hogy a jobbik igazi ellensége a fidesznek, akkor azt kell mondjam, hogy hülyék. magyarországon a lejárató kampányok többnyire az igazak ellen folytak, ezt tudja mindenki, még az is aki a lejáratók híve. így aztán az ilyen lejáratósdi, pláne ezen a színvonalon, csak erősíti a támadottat.
és én ugyan már csak megmaradok fidesz szavazónak /aztán ha nem törlik el a hollótörvényt akkor már nem/ de nagyon remélem, hogy a jobbik elképesztő sikert fog elérni. mán csak csakazértis! :)

Rézvirág 2010.03.10. 09:01:04

@Bell & Sebastian:

Ki nem?
Hát én most azon gondolkozom, hogy a környezetemben ki igen...? Basszus, mondd már meg, hogy mit ért abból egy 4 éves gyereke, hogy az a hülye alvállalkozó már megint nem vonult fel, olyan kötbért lesz a vége, hogy becsődölünk...? Egy átlag ember, -én legalábbis ilyenekkel vagyok körülvéve- örül, hogy végre hazajön és ott várja egy-kettő-három-kinél mennyi kis ártatlan lelkű lény, akivel lehet egy jót focizni, birkózni, vagy békát lesni a kertben. Ha meg kikívánkozik a gond, azzal megvárja, hogy a gyerekek lefeküdjenek aludni.

"És 14 évesen megkapta a szavazati jogomat, arra húz, akire csak akar, mivel a saját bőréről is szó van. Na, kit ikszelt be?"

Nos, ez esetben szívesen elbeszélgetnék egy 14 éves gyerekkel arról, hogy mit gondol mondjuk pl.a két kamarás parlamentről, a civil szervezetek érdekérvényesítési lehetőségeiről.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.10. 09:07:31

@Rézvirág:
"Nos, ez esetben szívesen elbeszélgetnék egy 14 éves gyerekkel arról, hogy mit gondol mondjuk pl.a két kamarás parlamentről, a civil szervezetek érdekérvényesítési lehetőségeiről."

aztán ha ez megtörtént, akkor kérdezze meg lesszszíves a felnőtt választásra joguoultak 80%-.át is! :))

Rézvirág 2010.03.10. 09:13:50

@Várkonyi: "Amellett meg amennyire Vona Gábor elfoglalt és amennyi hazáért tenni akaró ember forog körülötte, hát a gyerek ezt kezdte mondani. Na bumm.

Semmi szükség a "fennkölt lelkű" "emberbarátok" (jaj még a kisgyerek lelke elromlik, belé lopózik az alattomban terjedő gyűlölet, ó jaj) agyament véleményére."

Mint már feljebb említettem volt, több, mint vicces, hogy az úgynevezett "hazáért tenni akaró" ember legsűrűbben használt szófordulata a "gyurcsány takarodj!" :o) Miért nem azt tanulta meg a gyerek, hogy "szebb jövőt!"? :o)

Ez a legkevésbé kelt félelmet, lehet, hogy még nem esett le, de ez nem félelmetes, ez NEVETSÉGES.
Vona vért izzad, hogy "szalonképessé" tegye a pártot, az asszony meg ilyeneket nyilatkozik. Kár, hogy nem egy papagájról van szó, akkor még tudna az ember jóízűen nevetni, de hát csak egy kisgyerekről van szó, és hát ettől elmegy az ember nevethetnéke.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.10. 09:16:23

@Rézvirág:
mondja, maga tényleg hülye? maga szerint vona tanította a gyerekének a dolgot, vagy mondjuk ment a tv híradó és ott hallhatta a gyerek? hónapokig volt erre lehetősége.

Rézvirág 2010.03.10. 09:18:58

@Grift: Na jó, ha ebből indulunk ki, akkor már vigyük le a korhatárt 5 éves korra...állítom, hogy az 5 éves fiam, akinek tényleg gőze sincs arról, hogy egyáltalán léteznek pártok, pont annyit ért az egészhez, mint a szavazásra jogosultak 50%-a...(nem is tudom, milyen szmájlit biggyesszek ide)

Viszont -szerintem- ha valaki megteszi azt a gesztust, hogy átadja a jogot a 14 évesének, akkor némi háttértudást is illenék adni hozzá... már ha van olyan neki.

Rézvirág 2010.03.10. 09:22:51

@Grift: "Amellett meg amennyire Vona Gábor elfoglalt és amennyi hazáért tenni akaró ember forog körülötte, hát a gyerek ezt kezdte mondani. Na bumm."

Erre válaszoltam, csókolom. Mint azt az előző kommentbe is bemásoltam volt.

Tündér_Lala 2010.03.10. 09:42:17

@Rézvirág: Tudod az az elvtömeg amit itt előadtál - amelyre kétségtelenül törekszik az ember - nem a való életről, hús-vér emberekről szól.
Te még soha nem kiáltottál rá a gyerekre csak azért, mert ideges voltál? Te valóban egy teljesen steril környezetet teremtesz a gyereknek ?
Ha igen, akkor tőled jobban kell félteni egy gyereket, mint bárki mástól. Akkor te vagy az aki kompromisszum nélkül 8 őrakkor lefekteted a 10 éves gyereket, mert az a helyes, ahol a szabályok alól soha nincs kivétel, ahol nincs humor és nevetés stb.
A gyereket különböző behatások érik az óvodában, az iskolában, az utcán és nem akkor teszel jót neki, ha ezektől elzárod, hanem akkor, ha beszélgetsz vele, segítesz helyre tenni a dolgokat. Ha igaztalanul megbántottad bocsánatot kérsz tőle és ahol lehet kompromisszumokat kötsz vele. Ebben az esetben lesz egészséges lelkű, szabad szellemű ugyanakkor a szabályokat ismerő és többé kevésbé betartó gyerek, később felnőtt.
Másrészt a család - bár a gyerek természetesen középpntjában áll - azért a felnőttekről is szól. Steril környezetben élni nem jó, mindenkinek szabad hibázni és nem határozhatja meg a gyerek a hétköznapokat. Az abszurd, hogy nem olvasol el valamit, nem nézel meg filmet, nem kapcsolod be a TV-t, ha egyébként érdekel, mert a gyerek kezébe kerülhet, meghallhatja, megláthatja. Az életet élni kell, meg kell próbálni jól érezni magát az emberenek a családtagokkal együtt és ebben a gyerek nem elsősorban korlát, hanem inkább peertner.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.10. 10:00:19

@Grift: a legelső kutyám Csau neve hallatán ugatott, a mostani pedig a "Gyurcsány"-ra. Eccerű ez, csak érteni kell a neveléshez.

tevevanegypupu 2010.03.10. 10:03:55

Erdekes, azt hinnem azert tart valaki kutyat mert szereti es mert megbecsuli a baratsagat, huseget..Van ismerosom aki Viktornak hivja a kutyajat mert gyuloli Orbant. Ezek szerint a kutyat is.

@Bell & Sebastian:
Pedagogusok altal nevelt gyermek vagyok.(:

@Alfőmérnök:
Nem is beszelve szegeny torok gyermekekrol akiket anno Hunyadival riogattak!!(:

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.10. 10:07:23

@tevevanegypupu: az ebnek jó barát-ellenség felismerő rendszerrel kell rendelkeznie. A macskát magától kergeti, de a politikai eligazodásban kicsit segíteni kell neki.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.10. 10:09:09

@tölgy:
a maga kutyája intelligensebb mint némely kommentelő! :)

tevevanegypupu 2010.03.10. 10:14:09

@tölgy:
A volt kutyaim, es a jelenlegi is joban van a macskakkal. En is tartok eligazitast.(-:

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.10. 10:15:48

@Grift: ez csak természetes.

@tevevanegypupu: szegény eb, mit meg nem tesz a maga kedvéért.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.10. 10:16:06

@tevevanegypupu:
amelyik kutya jóban van egy macskával, az minimum buzi! :)

tevevanegypupu 2010.03.10. 10:28:46

@Grift:
Volt egy aranyos karikatura valamelyik ujsagban:
Egy kutya meg egy macska egymas mellett ulnek, egymast atolelve, es a kutya mondja a macseknek:

"Tudod mi nem lehetunk egymasei. Nem csak azert, mert te macska vagy en meg kutya. hanem mert en is fiu vagyok."

tevevanegypupu 2010.03.10. 10:29:40

@tölgy:
Termeszetellenes viselkedesre van kenyszeritve.Lehet, hogy liberalisnak nevelem?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.10. 10:30:16

@tevevanegypupu:
ehh, az én világomban az ilyen karikaturisták táborban vannak! :)

tevevanegypupu 2010.03.10. 10:54:56

@Grift:
"..ott tuuuul a racson egy maaaas vilag van..(-:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2010.03.10. 11:03:28

@tevevanegypupu:
jóhogymárnem a börtön ablakábant vonyítja itten! :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.10. 11:07:53

@Grift: látja, a baloldal most is követi majd a saját örökségét.

tevevanegypupu 2010.03.10. 11:17:58

@Grift:
aztat nem ismerem, ott meg nem voltam.(:

Tehetetlen Dodó 2010.03.10. 11:51:20

@Grift: @tevevanegypupu:
Nálunk a macskák terrorizálják a kutyákat.
Néha nézem őket és eszembe jut róluk a maszop-szadi koalíció.

tevevanegypupu 2010.03.10. 12:11:14

@Tehetetlen Dodó:
Nagyszeru hasonlat!(:
Soha nem felejtem el hatalmas nemet juhaszkutyam ijedt mordulasat, mikor az orrat megkarmolta egy gomboc nagysagu kis cica. Aztan a macsek buszken elvonult, a kutyam meg fenekre ult meglepeteseben.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.03.10. 13:49:46

@tevevanegypupu: maga hippi?
Így megalázni egy német juhászt?!

Rézvirág 2010.03.10. 14:03:05

El vagy tévedve. Ki beszél itt steril körülményekről?! Én ugyan nem!

Na próbáljuk meg másképpen:
Ha pl. hazajövök a szülőiről, akkor nem a gyerek előtt ecsetelem, hogy XY apukája mekkora egy bunkó volt, hiába tényleg az, és hiába ez az igazság, hiába ez az élet, mert van annyi eszem, hogy a gyereket _nem_keverem_felnőttek_konfliktusába_.
Ha nekem problémám van egy másik felnőtt emberrel, akkor azt _én_ játszom le. Semmi szükség rá, hogy a gyerek, meghallva, hogy XY apja egy bunkó (ha anya mondta, akkor tuti igaz, ugyebár...), másnap az oviban odaálljon XY elé, hogy "az apukád egy bunkóóóó!", mert onnan hogyan tovább? Jaj, hát persze lesz belőle egy jó kis -pironkodva, de kikacsintva előadott-sztori, hogy képzeld már, mit mondott a gyerek, az meg, hogy aztán a gyerek körül kavartam egy jó kis konfliktust, aminek a kezeléséhez nincsenek meg az eszközei...mert ebből ott az oviban győztesen ki nem jöhet...az már mellékes, hm?

Bell & Sebastian 2010.03.10. 17:05:17

@Rézvirág:

Biztosan nem hiszi el, de teljesen normális nálunk mindenki.
Ott szúrtuk el, hogy külföldön is éltünk.
Mintegy két éve úgy összességében az egész magyar miskulanciát (környezetet) nem tudjuk komolyan venni, normálisnak tekinteni, naponta csapódunk ide-oda a tragédia és a bohózat közt.
Azt szoktam mondani (a gén-manipuláltaknak):
- Ettől válsz hazafivá hogy kibírod, nem rohanunk el pár szar év után rögtön, mint a fél magyar elit-értelmiség átrendeződések környékén. Pedig elhiheti...
(itt akár szórhatnék is tömjént a faszénre és mélyen beszippanthatnám)

Koordináta rendszer választás kérdése, ki a deviáns.

@tevevanegypupu:

Elveim nekem is vannak. Aztán mire megyek velük? (a sövényen túl)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.10. 17:33:01

@Grift:

Akármi is volt a szándék - hacsak nem a Jobbik erősítése, amit azért erősen kétlek -, ez a kampány mindenképpen el lett cseszintve...

ü
bbjnick

Bell & Sebastian 2010.03.10. 19:07:06

@bbjnick:

A holló-sólyom ügyben: vagy enélkül nincs pénz, vagy megint átadtak néhány százalékot. Utána ledarálják vagy belébújnak.

Ez váratlanul húzás volt.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.03.10. 19:51:11

@Grift: "ha eltekintek a teóriámtól, hogy a jobbik a fidesz találmánya a baloldal teljes letúrására, és arra, hogy magát telavivban is elfogadható középre nyomja..."

Ez már másoknak is megfordult a fejében.
Többek közt nekem is . )

Tündér_Lala 2010.03.10. 19:58:40

@Bell & Sebastian: @bbjnick:
Mindenesetre rosszkedvem fokozódott és valami mély szomorúsággal párosult. Lépésről lépésre szorulunk vissza a saját hazánkban, hazaárulók tevékenysége, elvtelen - még vállahatónak ítélt - rossz kompromisszumok nyomán.
Egyre kissebb a diferencia Kádár diktatúrája és a jelenlegi helyzet között.

ÁrPi 2010.03.10. 20:01:58

@bbjnick:

Az "orosz vendégmunkások" gondolati mém (MÉM) kiindulópontja az atv.hu.

Az atv.hu valószínűleg eleve hiteltelen abasári tudósítójának szavai alapján rakta össze, azaz ha jól sejtem az Atv.hu-s hírnek ült fel Bayer Zsolt.

Nekem a mandiner.hu hírszemléjében jelent meg és kommenteltem is "anno" február 12-én
( mandiner.hu/cikk/abasaron_zsidozott_vona )

Akkori állapot szerint imÍgy ír az atv.hu-s alak az abasári "tudósításában" Vonáról felhomályosítóan ,,és igenjól láthatjuk mennyire nagyszartkeverően végezte tudósítása:

"Vonának nincsenek illúziói Oroszországgal kapcsolatban, mégis szívesen látná itt az oroszokat vendégmunkásként. Szerinte a magyar mezőgazdaság 30 millió embert tud ellátni. "

De figyelj! A fenti idézetem a mandiner.hu "arhivumából" halászható elő,

ezzel szemben a fentebb valaki által már helyesen belinkelt atv.hu-s helyen

( atv.hu/belfold/20100212_vona_amikor_salamon_rancos_homlokkal_keri_morvai_krisztinat )

ÁTÍRTÁK tudósításukat az atv.hu emberei nagyonerőssen.

Így:

"Vonának nincsenek illúziói Oroszországgal kapcsolatban (mindkét nagyapja részéről rossz emlékei vannak az orosz népről), felvevőpiacként mégis szívesen számolna vele. Szerinte a magyar mezőgazdaság 30 millió embert tud ellátni."

Referenciapontként találtam egy korai hírátvételt : A hunhir.hu még február12-i szövegállapotában átvtte az atv.hu-s hírt, amely átvételért a hír hunhir.hu-s kommentelői MÁR AZNAP meg is fogalmaztak kritikát, ÁMDE most milyen jól jön nekem hogy mutassam mi volt:

www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=26974

ATV.HU - méreg forrás

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.10. 23:21:02

@Tündér_Lala:

"Egyre kissebb a diferencia Kádár diktatúrája és a jelenlegi helyzet között." --- írod.

Szerintem - mindent egybevetve - most rosszabbul állunk, mint a hetvenes-nyolcvanas években álltunk:-( Gyanítom, már csak egy dolog segíthetne: az értelmiségi és a népi "spontán ellenállás" egymásratalálása, a problémák tudatosítása: egy masszív keresztényszociális mozgalom. Én ezt még ma is, ilyen kondíciók között is lehetségesnek tartom.

ü
bbjnick

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.03.10. 23:22:42

@ÁrPi:

Ahogy a nagykönyvben meg van írva:-(

ü
bbjnick

ÁrPi 2010.03.11. 10:10:09

@gloire: Köszönöm de nem gyártok én csak ilyen hírforráskutatási blogkommenteket :-)

Meeert "ÁrPi a nagy" ez nem olyan jelző mintha azt mondaná egy rendes magyar történész hogy "Árpád, a dicsőségre választott" ! :-)
süti beállítások módosítása