Mázsás súlyú nevek a puttonyban
2009. október 22. írta: nénike

Mázsás súlyú nevek a puttonyban

  A nagy (majd a kis) generáció után - kár lenne tovább véka alá rejteni, - megszületett Bösztörpuszta népének legifjabb generációja is. Ki hinné, a kuruc.info okozta gerjedelem nem lohad esemény után sem. Sőt különös névadási extázisban teljesedik ki. Szittya anyák pedig – miután meggyőződtek arról, hogy „a magyar csöppségek a legszebbek a világon”, büszkén osztják meg például velünk, miféle remek keresztnévvel büntették egyetlen magzatukat.

  A kuruc hálózat új szolgáltatással növeli a tarsolylemezes párocskák nemzeti potenciáját. Örömmel jelentjük, hogy itt a hazafias utónévgenerátor.

  Tudják meg önök is, milyen kreálmányok születnek, ha egyszer Szegedi Csanád és Novák Előd a haza fényrederítésének érdekében leteszi az alapokat! Nálunk a legújabb ősmagyar utónevek listáján egyértelműen Ompoly viszi a pálmát, de dobogón ott áll Ügyek (a jövő bürokratája) és Derengő (a Fakalapács reménybeli törzsvendége). Nem is értjük, miért voltak azok a magyar anyák, akik közszemlére tették gyermekeiket, olyan visszafogottak, hogy leragadtak a Hunor, Koppány, Zétény, Ármin és Magor sztenderdnél. Azért a Dengezik már reménykeltő, s ha már nem tudtuk feltartóztatni a tetoválásnál is maradandóbb nemzeti érzület áradását, félszegen jelezzük, a publikált kicsik közé máris becsúszott egy Sára. Éberség!

Magyar babák Magvető havában

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr1001466331

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: szabó 2009.10.22. 09:34:55

 Az alábbi meghatározás szó szerinti másolat! (innen) Szabó - Ősi magyar eredetű személynév, jelentése: szabó. Egyes források szerint a Honfoglalás korában élt egy szabó mester, aki e nevet viselte, tőle származik a Szabó család. Később ez a név c...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 14:29:39

@Francois Pignon: nemtom, én nem értek hozzá, ráadásul szarrágó schwáb vaok, nomeg hiába nemesbíteném nevem, itthon attól nem nőne a renomém :D

cirkuszos 2009.10.22. 14:32:57

@kackia: Ja... a székelyviccek is azért vannak tele Áronokkal :)
Az Ószövetségről még csak vitát nyitni sem érdemes ilyen szinten. Szerinted Gogol "Orr"-a szerint tényleg eltűnik egyes emberek orra? Ne légy már ennyire egyszerű.

fairlane 2009.10.22. 14:36:44

@Herr SturmLiberator: Szent Ármin az édesanyjával együtt mártírhalált halt Krisztusért az ókori Egyiptomban. Eldöntheted, hogy germán eredetű név vagy sem.

miss mazo 2009.10.22. 14:38:24

@\'it\'s cool to know nothing\': a múltkor kaptam egy levelet Franciaországból, a feladója egy Attilius nevű csávó volt, jót mosolyogtam :)

tevevanegypupu 2009.10.22. 14:42:05

Annuska, Mariska, Tonika, Lajoska,Zolika, Palika, Bozsike, Mancika, Katuska, Pistike, Micike, aztan jott Andrea, Szilvike, Monika, Adrienne, Anita, Anette, Annamaria..
es jottek a sorozatok. Az elso muris neveket a Dallasnak koszonhetjuk es Isadoranak.(:

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 14:44:22

Idegenszívű alávalóság!
Taki név akkor mér nem van???
Meg Surda?

tevevanegypupu 2009.10.22. 14:44:50

@Bajkon úr:
Szent Istvant akartal abzugolni Vajk helyett nem? Vajkbol meg akarmi is lehetett volna, szegeny nem tehet rola, hogy a papaja olyan eroszakos volt..(:

Bitang Matróz 2009.10.22. 14:47:25

@Bajkon úr: Így van! Sok kis Koppányt a hazának! Abcúg Vajk!!! "

Abcúg Istvánt akartál mondani?

:DDD

részemről nincs abcúg Szent István.
érdemei feledhetetlenek.

csak arra akartam utalni, hogy az itt herótozott szülők láthatóan igyekeznek, hogy gyermekeik jó körülmények között boldogan nevelkedjenek.
tehát amúgy "látszólag" jó szülők.

azt is megjegyezném, hogy ha valaki tényleg odaklikkel láthatja, sok esetben a harmadik névként szerepel az érdekesebb, ismeretlenebb név.

szóval Nénike szerző. eme poszt vihar a biliben, kapufa.

Francois Pignon 2009.10.22. 14:48:45

@miss mazo: Viszont az nem a hun Attilából, hanem a római Atiliusból ered, ahogy az Olaszországban elterjed Attilio is.

"azta" 2009.10.22. 14:50:41

itt nagyon sok hozzászólónak elképesztően nehéz élete lehet!... remélem egyszer majd jobbra fordul a sorsuk és felettük is kisüt majd a nap!

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.10.22. 14:51:22

Azért a kommentekből is láthatjuk, hogy hazánk a Győzők országa: a Rézbányai Győzőké. ;)

kackia 2009.10.22. 14:54:25

@cirkuszos: Kovaljov orra lehet, hogy sétál időnként egyet,de a jó szimat soha nem hagyja el. Ez a tájidegen @_dave_ görény meg csak higgyen az illúzióiban.

miss mazo 2009.10.22. 14:57:42

@Francois Pignon: most, hogy így mondod, lehet, hogy Attilio volt... :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.10.22. 14:58:17

@MKT:
"Pl a Mimóza név, a szó latin eredetű, de mint név úgy a magyarok használták először. Ettől magyar eredetű egy név."

Na mer igen, Ompolykem.

www.babynames.com/name/MIMOSA
"The origin of the name Mimosa is English"

Angol eredetu nevet nyomsz te itten osmagyarnak hazudva. Tudod, ez rosszabb, mint a Dzsenifer. Arrol legalabb senki nem allitja, hogy osmagyar nev lenne. Te pedig nemzeti erzelmu szuloknek beadod a Mimozat, mint osmagyar nevet. Titokban ezzel a globalizacio szekeret tolod.

Egy kutmergezo vagy.

fairlane 2009.10.22. 14:58:44

Várom az etimológiát, hogy a Viktorról is kiderítsétek, mekkora ősi magyar név is az.

kackia 2009.10.22. 15:01:40

Én a számokat vezetném be ismét, mint a kutyáknál.:):)

MKT 2009.10.22. 15:01:40

@Doomhammer: :D most ennek legalább annyira lehet hinni mint a miénknek, hogy ki melyiknek hisz az rá tartozik.

fairlane 2009.10.22. 15:04:01

Ezt azért bírom, amikor csak úgy idedobjátok - lásd @MKT -, hogy a Mimóza nevet a magyarok használták először személynévként. Kérhetném az idevonatkozó forráselemzéseket, etimológiát, melyek az időbeli sorrendet bizonyítják?

saclos (törölt) 2009.10.22. 15:06:16

@JClayton: A Dzsenifer név mögött milyen ideológia áll?

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.10.22. 15:09:01

@MKT: Maga tehát posztmodern? Jó, felírtuk. ;)

Francois Pignon 2009.10.22. 15:09:17

@Doomhammer: Ajánlom még:
" A Mikó magyar eredetű férfinév, a Miklós alakváltozata. "
Rossz sejtelmem van. Ezek szerint a Dzsenifer magyar eredetű női név, a Jennifer alakváltozata?

MKT 2009.10.22. 15:10:07

@fairlane: balfasz, azt a nevet így leírva, hogy Mimóza szerinted használja más nyelv? Na mindegy nem érdekes, csináljátok a reklámot tovább légyszi, kösz:)

Alfőmérnök 2009.10.22. 15:14:28

@kackia: Ön a történelmi keresztény egyházak ellen beszél.
Max. gnosztikus lehet.

fairlane 2009.10.22. 15:14:42

@MKT: Látom, kezded érezni, hogy ezt bebuktad, ezért trágárkodsz. Az elméleted szerint a Dzsenifer is ősmagyar név kell legyen, hiszen így leírva egyetlen más nyelv sem használja.

MKT 2009.10.22. 15:17:32

@fairlane: hm, hol van oda írva, hogy a Mimóza ősmagyar eredetű? Figy én nem buktam be semmit, ez van benne a könyvben.

_dave_ (törölt) 2009.10.22. 15:20:33

@\'it\'s cool to know nothing\': nem, ahogy az angol se fogja, ha röhög a mi neveinken.

mint ahogy azzal sem érnek el semmit, ah pl. attilát hitlerhez hasonlítják. azok a majmok, akik attiláznak van egy fogadásom, hogy fogalmuk nincs az eltéről, s hogy ő mit csinált, hogyan. ebbe beleértem a hitlerező nyugati faszfejeket is.

@kackia: bújj ki az égő csipkebkorból, töröld ki a füstöt a szemdből, s nézz körbe. isten barma: ugyanarról beszélünk, és nagyjából ugyanazt is gondoljuk. a zsidós ironizálásom mindenki számára világos, hogy irónia volt, csak neked nem esett le, s te vetted komolyan. olvasd vissza mégegyszer és értékeld újra. :))

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.10.22. 15:21:46

Éljenek a BÉLÁK!

Ki az az elvetemült, aki JÓZSINAK meri hívni a gyerekét?!?

www.youtube.com/watch?v=S01byLC5TjM&feature=related

Cpt. Flint 2009.10.22. 15:25:44

Tóth Hargita: emmá' alternatív történelem!!!! ;oD

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 15:27:32

Azér fles egy trópusi nővény nevit ősmagyar névnek gondolni :)))

teemur · http://teemur.blog.hu 2009.10.22. 15:33:30

1. Az Ármin mióta magyar név?
2. Az akadémiai listából kell választani, vagy lehet egyénileg engedélyeztetni szakvélemény kikérése után. Ez magyarázza a listán nem lelhető neveket. A szakvéleményezést pillanatnyilag az akadémia delegálja az ELTE BTK magyar nyelvészet tanszékének egyik, személynévtannal foglalkozó docensének.
3. elfelejtettem
4. Ezek a "turulkodó" nevek még csak nem is magyar nevek, zömükben, ill. a női nevek közt még-még több a magyar, de a férfi nevek főleg törökös nevek. Ha igazi magyar neveket akarnának adni, akkor (Árpád-kori oklevelekből merítve) olyan neveket kéne adniuk, mint Nemvagy, Nincsis, Semmi, Satnya, stb.
Csak hát, ez, gondolom, nem illik bele a nagysági kultuszba-mániába, amibe ezek esni szoktak. (A fenti nevek egyébként védő-óvó jellegűek, a gonoszt hivatottak megtéveszteni).

teemur · http://teemur.blog.hu 2009.10.22. 15:35:41

Egyébként meg még azt a névréteget bírom, amely (egyébként gyakran helyesebben, mint a bevett nevek) régi okleveles neveket alternatív módon modernizál.
Pl. Gyejsza Géza helyett. Már láttam.

_dave_ (törölt) 2009.10.22. 15:39:54

@teemur: te kiről beszélsz, ki estek a nagysági kultuszba? jól sejtem, hogy a románokra, a szerbekre, a szlovákokra, a mongolokra, az oroszokra, vagy az amerikaiakra gondolsz?

az az ottani eredetmítoszokat így becsmérelnéd, már régen a seggedbe lenne építve az a hülye fejed. ilyet is csak ebben az agyamosott gyökértelen kurvaországban lehet csinálni.

(jajj, hogy izráhelt meg se említsem már!)

abandi 2009.10.22. 15:40:19

T. Blogíró!
Ezúton jelzem mélységes felháborodásomat!A rosszemlékű izlésrendőrséget juttatja eszembe!
Üdvözlettel:
özv.Dr. Fütty Imréné dr.Magaslaki Leokádia
nyugalmazott háztartásbeli

fairlane 2009.10.22. 15:45:49

@MKT: Ja, hogy ez benne van A KÖNYV-ben. Úgy teljesen más.

kackia 2009.10.22. 16:17:07

@_dave_: "micsoda undorító pofátlanság kirekeszteni pl. a zsidókat!"

Próbálj megérteni, de másnapos fejjel az embernek felmegy az adrenalin szintje, ha meglátja leírva a szót,hogy zsidó,nekem azonnal görcsbe rándul a gyomrom és zsigerből cselekszem. Bocsánat, minden rád vonatkozó jelző vissza.

_dave_ (törölt) 2009.10.22. 16:20:42

@kackia: ismerős a helyzet. nálam a másnaposság megvolt már tegnap, de megértelek, semmi para. :)

kackia 2009.10.22. 16:21:28

@Alfőmérnök: Csak Mózes öt könyvében leírtak ellen az isten és ember ellenességről.
A Krisztusnak nem sok köze van az ószövetséghez, talán pont abból szerette volna kiváltani a zsidókat.

Leeroy of SMV Design 2009.10.22. 16:31:01

Egyszer találkoztam egy Dengezik nevű emberrel, most úgy 30 felett lehet, tehát ez nem új kreálmány. :)

kackia 2009.10.22. 16:40:26

@Alfőmérnök: Majdnem gnosztikus,abban az értelemben, hogy mindenki magát válthatja meg, azáltal, hogy önmagát és a világot megismeri. Belső ösvény követő vagyok, de nem egy saját magam kreálta new-age-s ösvény lenne az.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.10.22. 16:43:03

@MKT:
":D most ennek legalább annyira lehet hinni mint a miénknek, hogy ki melyiknek hisz az rá tartozik. "

Mar bocsanat, de en megadtam egy jol ismert, nagyrabecsult forrast. Neked van forrasod? Nincsen, csak bedobtad, hogy a Mimozat a magyarok hasznaltak eloszor nevnek.

Az egesz listad nagyon gyanus. Te osmagyar nepnek akarsz eladni latin, angol es meg a fene tudja, honnan szalasztott neveket, megtevesztve ezzel az ebredezo magyar eredettudatos kozosseget.

Megkerdeznem: mennyit kapsz ezert a megtevesztesert es kitol?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.10.22. 16:46:08

@Francois Pignon:
"Ezek szerint a Dzsenifer magyar eredetű női név, a Jennifer alakváltozata?"

Mint irtam, a lista nagyon gyanus es keszitoinek a motivacioi homalyosak. A Miklosos peldadbol kiindulva holnap mar azzal fognak ervelni, hogy a Dzsenifer volt elobb, mint osmagyar nev es ebbol jott a Jennifer.

Gyurcsany kezet erzem ebben. Erdemes lenne megvizsgalni a feltoltok IP cimet, nem veletlenul a Societas uj szekhazabol manipulalnak itt.

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 16:47:40

A mimóza trópusi virág, mondom már másoccor, amúgy bugajakabi dialektikával.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.10.22. 16:52:16

@fairlane:

"Szent Ármin az édesanyjával együtt mártírhalált halt Krisztusért az ókori Egyiptomban. Eldöntheted, hogy germán eredetű név vagy sem."

Mellé. Armin, Arminius ill. Hermann az bizony germán név, ők is léteztek már az ókorban bőven Krisztus előtt is. Jelentése kb. "vezér", rokon a mai német Armee (hadsereg) szóval. A teutoburgi csatában is egy Armin nevű dájcs vezér mért súlyos csapást Varus légióira. Utána lehet nézni, akár a wikipédián a gyengébbek kedvéért, pláne kötekedés előtt nem árt :)

kackia 2009.10.22. 16:53:52

@Doomhammer:Nyugodj meg biztosan sorszámos ő is.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.10.22. 16:58:46

Csöndben megjegyzem: azon rágódunk, milyen lüke v. nem lüke neveket adunk a gyerkőcöknek. Inkább filózzunk el egy percig azon, mennyire értelmesek SAJÁT nickneveink errefelé a blogszférában? Ráadásul libalostól radijobberig a többség inkább valamely nyugati nyelv alapján vesz fel nicknevet (ami má' megint inglis fogalom...)

kackia 2009.10.22. 16:59:04

@Herr SturmLiberator: Ha lesz fiam én biztos, hogy a Kackiás nevet adom neki pl. III.Kackiás, de tetszik a teuton Hildebrand is.

Alfőmérnök 2009.10.22. 17:01:25

@kackia: Úgy tudom, h bizonyos gnosztikusok, pl. Márkión és Valentinosz is ószövetség- ellenesek voltak. De őket elnyomták a köcsög egyházatyák. :)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.10.22. 17:01:57

@Rosszindulatú Vászka:
Ez itt pont ugy nez ki, mint egy tropusi virag, ugye?
www.hotgardens.net/Mimosa_silk_tree_blooming.JPG
Elnevezned a lanyodat egy kulfoldi fa'ro'l?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.10.22. 17:03:31

@kackia:
Nem tudom nyugodtan szemlelni a megtevesztesnek es a hazudozasnak ezt az aradatat, amelynek egyetlen celja, hogy eket verjenek a magyarok es osi kulturajuk koze.

Aki ilyet csinal, mint ennek a nevlistanak az osszeallitoja, az legyen neven nevezve. Idegenszivuek.

Francois Pignon 2009.10.22. 17:05:04

@Doomhammer: Nem lennék MKT helyében, amikor a szülők rájönnek, hogy a névtárából választott név, melyről az hitte hogy gyermekét tiszta ősi magyarként indítja el az élet útján, valami teljesen más néphez kötődik.
Akkor aztán magyarázhatja, hogy "ki melyiknek hisz az rá tartozik."

Igen, igen, itt biztosan máshova vezetnek a szálak ;)

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 17:11:04

@Doomhammer: "A Mimóza a hüvelyesek családjába (Fabaceae) tartozik. A nemzetség közel 500 képviselője főleg Dél-Amerikában honos, de mint botanikai érdekességek már szinte minden trópuson fellelhetők. "

"A mimóza parányi, a hüvelyesek családjába tartozó, igen érdekes növény. Aki még nem hallott róla, valószínûleg azonnal megkérdezi, miért is olyan érdekes ez a növény. A válasz nagyon egyszerû: azért, mert gyors, látványos "mozgásra" képes, s ráadásul - igaz, csak a trópusi területeken -, de igen elterjedt."

Bár én elég tuskó vagyok, ijen "mimózás" sarjat nem szivesen nevelnék. Esetleg a Csalányos avagy a Ákácz vagy akár Penetra rokonszenvesebb.

X Y kronosz óra 2009.10.22. 17:15:04

@Francois Pignon:

MKT ősi magyar alakja az MTK-nak. Így már érthető, hogy honnan fúj a szél :)

kackia 2009.10.22. 17:28:34

@Alfőmérnök: Az egyházszakadásba is közvetetten előidézők voltak.Eretnekeknek lettek kikiáltva, mert nézeteikkel, szembe helyezkedtek a hivatalos hatalommal, de nem ismerem ennyire mélyen a keresztény egyház történetét. Viszont biztos vagyok benne, hogy a mai keresztény nagy egyházak azt tanítják amit Krisztus urunk is tanítana, ha itt lenne közöttünk.

kackia 2009.10.22. 17:37:12

@Doomhammer: Megértem aggodalmát. Egy kislányt selyem akáciának hívni,de várjon csak Selyemakácia, de hisz ez gyönyörűen hangzik.Vagy így Albizia Julibrissina ez meg egyenesen fenséges és nem is zsidós.Persze vannak nekünk gyönyörű magyar neveink is.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.22. 17:54:11

@kackia: "mai keresztény nagy egyházak azt tanítják amit Krisztus urunk is tanítana"

biztos benne? mert én egyáltalán nem. sőt!

index.hu/bulvar/hirek/2009/10/22/templomban_is_hazasodhatnak_a_sved_melegek/

:)))

plastik02 2009.10.22. 17:55:27

az a jó, hogy ez a szubkultúra vagymi mindig szörnyű vicces dolgokat talál ki, amiket mérhetetlenül komolyan vesz.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.22. 17:59:54

@plastik02:
más is volt már úgy, hogy nem ismert tréfát a humorban :)

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 18:03:10

@Grift: ez mostan burkolt tuggyukmizés volt?

:DDDDDDDD

kackia 2009.10.22. 18:13:30

@plastik02: Vigyázz a szádra, mert fényesítem a bilgerit.:)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.10.22. 18:15:46

@kackia:
Ertem. Szoval maga azt akarja javasolni, hogy kinai farol nevezzuk el a magyar kislanyokat.
Forras:
www.kertxviz.hu/magazin-selyemakac.html

Mindezt akkor, amikor a kinaiak verik tavoli ujgur rokonainkat.

Valami nagyon meggyozo vedekezest szeretnek hallani es teljes elhatarolodast a selyemakactol.

kackia 2009.10.22. 18:18:29

@Grift: "mai keresztény nagy egyházak azt tanítják amit Krisztus urunk is tanítana"index.hu/bulvar/hirek/2009/10/22/templomban_is_hazasodhatnak_a_sved_melegek/

Ez nem lep meg Ők mindig élenjárók voltak.Viszont nagyon rossz helyen bringázik, ha a kezemet akarta ezzel a finom célzással megkérni.

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 18:19:08

Micsoda cudar világ lett itten.
Már a növényekbe senem bízhatik Micsurin Mester szellemi sarjadéka :(((

Esetleg a Büdöske az hun?
De a Kónyasárma egész bisztosan.

kackia 2009.10.22. 18:33:38

@Doomhammer: Szerintem a fák már akkor is voltak a mikor az az istentelen Kína még a puhatestűek alosztályának szintjén sem jelent meg a világban.
Egyébként meg annyira gyönyörű az a fa, különösen mikor virágzik, hogy azon sem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy mi hunok vittük be hozzájuk. Tudja, amikor megtermékenyítettük a kínai kultúrát, az akupunktúrával, építészettel stb..

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.22. 18:51:59

milyen szép név pl a zsidócseresznye/physalis alkekengi/. nem lehetne így hívni leányainkat? mán csak a népek barátsága nevében is. :)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.10.22. 18:56:40

A poszt eddig vagy hat nyominál indította be a "báncsák a Jobbikot -> fütyi lekonyul -> zsidózik/cigányozik egyet -> fütyi feláll" szinapszist. Tanulságos.

kackia 2009.10.22. 18:59:42

@Grift: A cseresznye szájú anyádat húzom meg, ha még egyszer ilyen szellemtelen leszel.:)

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 19:16:30

@Grift: izé... Cigánymeggy? Persze van mgé a Farkasalma, meg a Gyilkosgalóca is :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.22. 19:16:57

@kackia:
kérhetem, hogy azért a viselkedni próbáljon?

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 19:28:57

A Csiperke az tök kedves lyánynév lehetne, meg még a kissé dakotás Őzláb is, gondolom a Tinórú, meg a Tintagomba pedig kannév. Nomeg a Galócza.

kackia 2009.10.22. 19:29:56

@Grift: Szar napom volt, felidegesítettek a XIII. kerületben.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.22. 19:37:52

@kackia:
ezt talán tekintsük magánügynek. minek jár maga újlipóciába? :))

kackia 2009.10.22. 19:41:28

Egy német befektetővel Steiner úrral találkoztam.:)

kackia 2009.10.22. 19:43:20

@Rosszindulatú Vászka: A zsidrákoknak meg hagyjuk meg a pöfeteget?

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 19:47:02

@kackia: nem, az inkább ojan kulákos, zsírparasztos, csak ezt csecsemőkorba azér nehéz eldönteni.

kackia 2009.10.22. 19:47:07

@Rosszindulatú Vászka: A gombák élősdi félék, lebontják az élő szöveteket, gazda állaton élősködnek,úgyhogy tessék csak félre állni ezzel a gombás ötlettel.

Rosszindulatú Vászka 2009.10.22. 19:51:17

@kackia: a gomba finom étek, az ember baráttya.

kackia 2009.10.22. 20:06:59

@Rosszindulatú Vászka: Minden szempontból az, Isteni manna.

kackia 2009.10.22. 20:08:21

@Grift: minek jár maga újlipóciába? :))valamikor ott éltem.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.10.22. 20:09:58

@kackia:
valahogy éreztem, hogy nem lehetett könnyű élete. :(

kackia 2009.10.22. 20:25:11

@Grift: Nem panaszkodom, szép évek voltak azok a lakó közösséggel.Még a bolt is jobban ment valahogy az Újlipótvárosban.

Tehetetlen Dodó 2009.10.22. 20:36:23

Nincs új a nap alatt.
Szeretném jelezni az ifjú hozzászólóknak, hogy már 1980-ban, a Magyar Rádióban leadták az elvadult névválasztásokról szóló dokumentumjátékot, Kubinyi Ferenc tollából, "Jennifer és Tuburkán" címen.
És ebben bizony már felsoroltattak az akkor divatba jött nevek, úgymint egyfelől Ajándok, Balakur, Bongyos, Köpcse, Buzád és Emő, másfelől Yvette, Jeanette, Anette és Kitty, ésatöbbi.

valójábannemberci 2009.10.22. 21:24:27

@Hattory Hanzo: Hát ezen beszartam. :D
@Szt. Ahanov: Szoooompolyooog! :D

Javasolnám a Kolompár Balambér kombót.

valójábannemberci 2009.10.22. 21:33:56

@Rabgiliszta: Azért sima Vér Farkas még mindig lehet belőle. Feltéve, hogy a szülők éjjel-nappal tolták a Werewolf RPG-t. :P

medve2 2009.10.22. 22:22:47

@kackia: Öcsém, te milyen egy sötét alak vagy. Vagy csak viccelsz? Mert ha nem, nem véletlen, hogy a keresztény egyházak már felhívják a figyelmet a magadfajták sarlatánságaira.

X Y kronosz óra 2009.10.23. 08:54:15

Minden névadás előtt álló szülő figyelmébe ajánlom.

Száliven hét éves budapesti kisfiú. Aki már most, elsős elemistaként vesztésre áll az élet versenyében. És ezt sem ő, sem a szülei még csak nem is sejtik. Ellenkezőleg, meg vannak győződve róla, hogy nem hagyják magukat, ők lesznek a győztesek.

Száliven roma, magyar roma. Szülei, amennyire a külső megjelenésből ítélkezni lehet, polgáriasult, hétköznapi emberek, akik adnak arra, hogy a fiukat egy viszonylag magasan jegyzett általános iskolába járassák, rendesen öltöztetik, megvan minden tanszere, rendben jár az iskolába. Ahonnan valószínűleg kikerül majd.

Az a kisebbik baj, hogy a szülei olyan nevet adtak neki, amivel éppen az ellenkezőjét érik el, mint amit akartak. Fiukat bizonyára valami széphez, megbecsülthöz akarták kapcsolni, már a névadással is kiemelni abból a közegből, amelyből ők érkeztek. A névadás mágiájának évezredes múltja van, még ha ez ma már el is homályosult – a szülők törekvésével tehát nincs semmi probléma. A baj csak az, hogy alaposan túllőttek a célon, magukat és fiukat azokkal azonosították, akik önleleplező módon mindig túllőnek a célon. Magyarán, tíz-húsz év múlva az Évákról, Katikról, Istvánokról és Jánosokról mindenki tudni fogja, hogy értelmiségi polgárcsalád szülöttei, a Renátókat és Dzsenifereket viszont mindenki minimum cigányként fogja azonosítani.

A teljes cikk (nem hosszú):
ciganyokrol.blog.hu/2009/10/14/szaliven

kackia 2009.10.23. 10:28:46

@medve2: Te ősbarom, gondolom csak rossz emésztésednek tudható be ez a zsigeri hang, vagy szeretnél valamit részletesen is kifejteni, ha jól emlékszem külön kiemeltem, hogy nem a krisztusi tanításokkal lenne bajom.
Ha nem hallottad volna még az egyházon belül is sok ellenzője van már az ószövetségi tanításoknak, és volt régebben is, időszerű lenne átgondolni mit is tanítunk gyermekeinknek.Az ószövetség egy rettenetesen gonosz démonisten imádatáról szól, és gondold végig mi dolgunk nekünk ezzel a héber istenséggel.Nehéz ám a dogmákká merevedett tanítások falait ledönteni.Persze ha jehovás vagy az más.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.10.23. 11:04:26

www.stop.hu/articles/article.php?id=558187
"A Magyar Keresztnevek Tára című oldal szerint újabb harminc névvel bővült a magyar keresztnevek 1130 fős listája. Az oldal üzemeltetői szerint ezek a férfinevek kerültek lajstromba: Kecse, Bokor, Toportyán, Karvaly, Róna, Ordas, Tárkány, Bóta, Sáta, Légen, Csemen, Pányvádi, Kürüsüly, Szabó, Berény. A nőknek pedig ezek közül választhatunk Kisó, Pillangó, Enüd, Kerka, Gabilla, Penyvirke, Róna, Piros, Apolka, Borka, Manga, Tenke, Csabánka, Atánka, Sebe."

Manga. Nem tudok mit mondani. Perverz kepregenyfigurakka valtoztatjak a magyar lanyokat. MKT, gratulalok, ezt jol elkurtad. Vagy mondjam azt, hogy sikerult a kutmergezesed?

arccsont 2009.10.23. 11:50:56

Szerintem meg Higidi. Amugy olvasni kellene egy kis Kepes Kronikat (Talan Kalti Mark iromanya), abban vannak szep nevek, amelyek kihaltak a magyarsag hosszu tortenelme alatt, de buvopatakkent meg mindig megvannak e keresztnevek nyomai. Miert lenne baj, ha valakik e nyomok menten akarnak lepkedni? Inkabb az a bajos, hogyha a Jobbik ezt a nepnevelo celzatu nevtarat kenyszeriti a jonepre, mondvan, itt vannak az igazi magyarok. Ugyan. A Jobbik egy nyomortanya. Biztos benn lesznek a Parlamentben, de kihullanak az ido vasracsain mint a somogyi Koppanyok.

medve2 2009.10.23. 15:45:22

@kackia: Ha azt hiszed, hogy nem fog kiderülni rólad, hogy a Jobbik megbízásából az itt e feladatod, hogy szétverjél egy jobboldali portált, akkor tévedsz. Ta vagy az 5-6-ik ilyen seggfej.

kackia 2009.10.23. 17:28:04

Tudom, hogy kevesebbért is küldtek embert már máglyára, csak azért mert kritikusan, mert gondolkodni. Azért nem szabadna ennyire megijedned egy kis erkölcsi kritikától. Én is csak mertem gondolkodni, még ha számodra ez sértő és elfogadhatatlan, akkor is, mertem kérdéseket feltenni a birkabólogatás helyett. Szomorú, ha valóban azt hiszed, hogy a józanész kritikája ennyire ártalmas a mai magyar társadalomra nézve. Nem gondolod, hogy súlyos bajok vannak már veled. Talán egyházad is, megérett egy új zsinatra, melyből átvészelt egy párat az elmúlt évszázadok alatt. És itt megint hangsúlyoznám, hogy nem a krisztusi tanításokkal lenne bajom. Viszont ellened fordítanám azt a vádat, amellyel engem és sok más őszintén megszólalót próbáltál bemocskolni.
Bőrünkre égtek az átvilágítások és a többi rothadó probléma, mely vastag érzéketlen, mindent eltűrő páncéllá vastagodott és szellemi amnéziába süllyesztették az embereket. Bátran vizsgáld meg azt a világot, amiben élsz, hátha előnyöd származik belőle. Részemről befejezve a dolog.

kackia 2009.10.23. 17:28:59

@medve2: Tudom,hogy kevesebbért is.....

kackia 2009.10.23. 17:31:58

Gyermekkori kedvenc versikém.

Jákobnak volt hat fia,
Mind a hat csizmadia,
Simi, Samu, Sámuel,
Dini, Dani, Dániel!

Csak nehogy a bomlasztás vádjával illessenek egyesek.

medve2 2009.10.23. 19:47:49

@kackia: Nem, te csak azt hiszed, hogy gondolkozol, és valójában obskurus áltudományos baromságokkal, az internet ismeretlensége mögé bújva érzed magadat valakinek. De itt aztán jól megmondod, Nagyon sajnálatra méltó vagy valójában.

kackia 2009.10.23. 20:32:18

@medve2: Itt senki sem közszereplő, mindenki ismeretlen, ha nem vetted volna észre, erről szól a történet.

medve2 2009.10.23. 21:19:38

@kackia: Igen, és valakik ezt kihasználva kiélhetik napközben lefojtott indulataikat, kudarcaikat.

negeev 2009.10.23. 23:30:24

Sokan az Ompoly-ok és a Mercédesz-eket állítják szembe egymással.
Ez helyes.
Azonban fontos leszögezni, hogy mindkét csapat egy igencsak kicsi és szélsőséges része a társadalomnak.

Így nem lesz semmilyen komolyabb változás az elkövetkezendő időkben.

kackia 2009.10.24. 10:57:11

@medve2:Hát ez van, a civilizáció elfojtást produkál, vagy megélt perverzitást, aberrációt, de nem is folytatom mert még a tudományosság vádja hullik rám.:)

intizar 2010.01.12. 18:23:02

@Herr SturmLiberator: Azért teljesen nincs kizárva - magam nem tudok latinul -, hogy az Arminius latin név volt, mondjuk örményt v. hasonlót jelentett, és később azonosították az ősgermán Hermannal, mint utóbb mondjuk az Eugent Jenővel (Ödön helyett, és mi lett belőle...)

pmarcsi12 2015.11.14. 22:42:21

Évek óta szúrja a szemem ez a blog. Minden kedves negatív hozzászólóval szeretném közölni, hogy a fenti képen látható kisfiú az én kisfiam és mélyen sért, hogy visszaélnek a nevével. Úgy gondolom a családnevét senki sem választhatja meg és nem tudom, mennyivel lett volna jobb, ha Doktor Bélának nevezzük őt el. Mellesleg megjegyezném az itt jelenlévő rosszindulatú embereken kívül sosem érte atrocitás a neve miatt. Annyira sötét emberek vannak köztetek, hogy az már valami szánalmas!
süti beállítások módosítása