Ez sokkal bonyolultabb
2009. szeptember 17. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Ez sokkal bonyolultabb

  „Is it OK to lie?” „It's much more complicated!” Memento 20060917.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr541388067

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyorshírek 2009.09.17. 13:58:46

A feketemunka kifehérítésén dolgozik a kormány A Bajnai-kormány a szociálliberálisok időről-időre visszatérő problémájára, az adóelkerülés felszámolására dolgozott ki megoldást - szólta el magát a Miniszterelnöki Hivatal folyosóján Szollár Domokos kor...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.17. 12:27:08

És ez a pojáca volt a miniszterelnökünk. Erre szavazott több mint 3millió ember.

Nem hiszem el. Még csak fél éve "ment el", de már nem hiszem el. Nem tudom röhögjek vagy sírjak.

kispufi 2009.09.17. 12:30:46

@TaTa86.: ahogy mondod. Amíg színen volt, addig is hitetlenkedtem: hogy lehet ez az ember Magyarorszg miniszterelnöke? A mindennapi ténykedések közben is - egy-egy híradóban, amikor kiírták nevét és titulusát - olyan rosszullét-szerűség fogott el. S most, utána, tényleg hihetetlen, hogy ez lehetett, ő lehetett, egy ilyen XX. század után. S még hihetetlenebb, hogy még mindig lehet. Soha ne mondjuk, hogy soha.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 12:40:03

naugye. mindenki gondoljon arra, mikor azt érzi, hogy milyen igazságtalan velünk a sors, hogy mi jobbat érdemelnénk, stb, hogy ezt az embert meg-vá-lasz-tot-ták. magyarok.

X Y kronosz óra 2009.09.17. 12:40:32

Nem olyan bonyolult, ha az ember a "jó" oldalon áll. Az igazi mozgatórugókról Pajzs Miklós dalolja le a leplet.
www.youtube.com/watch?v=YY3j1CJBlyk&feature=player_embedded

zoli29 2009.09.17. 12:41:46

Klasszikus.
Jellemző, hogy itthon csak a HírTV adta le.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 12:46:32

@TaTa86.: Nem ment el. Ott ül a sarokban és szövi a hálóját.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.09.17. 12:48:19

és most ez dúdolom:" balra át balra át isten tartsa meg Horn Gyulát" és most úrilány módjára nem kívánok senkinek semmi rosszat, mert így nem olyan komplikált.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 12:48:47

@Tehetetlen Dodó:
nem ő, akik rángatták, azok. ennek a faszinak már vége.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 12:51:31

@Grift: De ő még nem tudja. Sző.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.09.17. 12:54:00

elképesztő, mi a francot láthattak ebben a nyeklő-nyakló faszban a ballib elitek?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 12:56:34

@tölgy:
a győztes. és helyesen. ismerik a szavazóikat.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 12:58:07

@Tehetetlen Dodó:

szerintem adott neki két pofont az anyósa, és azt mondta: feri fiam, te még itt látszólag és értelmetlenül nőhetsz egy kicsit, mint a halott körme, de véged.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.17. 13:25:39

@Tehetetlen Dodó: Bezony. Ezért is az idézőjel. :-)

Ha majd jön valaki, aki rá szavazott. Az legyen olyan kedves, és mondja már el, hogy MIÉÉÉRT?

mr.joshua 2009.09.17. 13:29:29

Ott van a klasszikus ingyenebéd-mantra az első hozzászólásban a videó eredeti youtube oldalán.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 13:34:37

@TaTa86.: Azt hittem, azért az idézőjel, nehogy valami szexuális tartalomra gondoljunk...

orsi00 (törölt) 2009.09.17. 13:39:22

Minden népnek olyan vezető jut, amilyent megérdemel.

zoli29 2009.09.17. 13:44:26

@TaTa86.:

Én rá szavaztam...
Hogy miért? Hát, nem igazán foglalkoztam a politikával, fogalmam sem volt róla, hogy milyen helyzetben van az ország, de azt azért fontosnak tartottam, hogy elmenjek szavazni. Gondolom, hogy a Gyurcsány-féle propaganda éppen a hozzám hasonlók megtévesztésére volt tökéletes. Viszonylag jófejnek tűnt (Orbán meg maradinak), és még azt is elhittem, hogy ötéves adócsökkentés lesz.
Hát kb ennyi.

kispufi 2009.09.17. 13:48:49

@tölgy: mit láttak benne? Két verzióm van: 1.) ők különös anyagból vannak gyúrva, ezért nem lehet az ő fejükkel gondolkozni, 2.) ne feltételezzük róluk, hogy magasabb szellemi-erkölcsi alapon állnak a nyeklő-nyakló fasznál, és képesek lettek volna józanul mérlegelni, vagyis hogy lendületes idiotizmusából csak az első jellemvonást látták, mert abban különbözött tőlük, a másikban nem.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 13:51:12

@Zoli28:
eddig is sejtettük. lesz még egy két kanyarod, ne félj. :)

kispufi 2009.09.17. 13:52:44

@Zoli28: Úristen, Zoli! Pedig olyan tisztafejű és élesszemű meglátásaid vannak! És ehhez képest három éve még valóban ott tartottál, ahol?! Neked ez volt a megvilágosodási időszak? De most már mindegy, fő, hogy mára másképp látsz. Viszont ennek a folyamatát is leírhatnád!

zoli29 2009.09.17. 13:56:47

@kispufi:

Nem veszem személyeskedésnek ;)
De hidd el, az emberek nagy része egyáltalán nem foglalkozik olyan intenzíven (sőt, negyedannyira sem), mint azok, akik hírportálokat olvasnak, és fórumokba írogatnak be.

A legtöbben kizárólag a választási kampány idején találkoznak a politikával, amikor tévénézés közben vagy az utcán járva nem tudják nem észrevenni a hirdetéseket meg a szpotokat.
A Gyurcsány-stábnak annyit kellett elérnie, hogy abban az intenzív 2-3 hónapban, amikor a kampány folyt, egy olyan képet alakítsanak ki Gyurcsányról, aminek köze nincs a valósághoz. Ez pedig sikerült.

zoli29 2009.09.17. 13:57:34

@Grift:

Tőled nem is számítottam másra.

Bajkon úr 2009.09.17. 13:57:44

@Zoli28: De most már megtértél és elmondhatod ezen a csoportterápián, hogy igazhitű lettél.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 13:58:33

@kispufi: Ne háborogjatok, inkább örüljetek neki, hogy van, aki képes felismerni a helytelen döntést és változtatni. Ráadásul még le se tagadja, mint oly sokan, akik most hirtelen a legnagyobb pofával ordítják, hogy milyen rettenetes ez a rettenetes ember, pedig annak idején boldog önfeledtséggel lengették a piros "MSZP IGEN" táblákat a tavaszi szélben.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.17. 13:59:59

@Zoli28: megbocsátunk. de másodszor ne!
érdekes, hogy ilyet a kapcsolaton nem találnánk :o)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 14:00:10

@Tehetetlen Dodó:
ugyan. így fog írni két év múlva valami komcsi helyen, hogyan csalódtam a törpediktátorban címen. ne ajnározzuk már a hülyéket.

zoli29 2009.09.17. 14:02:16

@Bajkon úr:

Nem tértem meg sehonnan sehova, ugyanis 2006-ig nem is foglalkoztam a politikával. Annyit tudtam, hogy illik elmenni szavazni, és hát valahova muszáj volt behúzni az ikszet. Engem sikerült megetetnie az MSZP-propagandának (ahogy egyébként 2002-ben is).

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 14:03:01

@Grift: Nem hiszem. Becsületes fiúnak látszik.

Bajkon úr 2009.09.17. 14:03:13

@Grift: Na, azért te sem voltál mindig fasiszta. Idő kell a személyiség kiteljesedéséhez.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 14:07:18

@Bajkon úr: Akkor te még a félúton sem jársz.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.09.17. 14:12:57

@Zoli28: "Viszonylag jófejnek tűnt (Orbán meg maradinak)..."

Na hát ha ismerted volna anno ezeket az izgága, buzgómócsing, büdöslábú tiszacipős, izzadthónaljú kiszführereket, akkor nem gondoltál volna 2006-ban ilyet erről a tagról.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 14:15:08

@Gasper: Zoli jóval fiatalabb.
Én még élőben élvezhettem az általad oly szemléletesen leírt trógerek akkori uralmát.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.17. 14:18:17

@Zoli28: de akkor legalább 3dszorra ne! az isten szerelmére!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.17. 14:20:16

@Grift:

Zoli még akkor állt át, amikor Ferenc ereje teljében volt. 30 év alatt bőven szabad váltani. Én is úgy gondolom, hogy becsületes fiatalember, és még őszinte is ráadásul. Szerintem mindenkinek voltak ilyen-olyan kitérők az életében.

zoli29 2009.09.17. 14:20:25

@Gasper:

Ez valószínűleg így van, de hát nem ismertem őket korábbról.

@vero:
:D

Ebben biztos lehetsz.

zoli29 2009.09.17. 14:21:03

@vero:

'98 tavaszán még nem volt szavazati jogom.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.09.17. 14:21:13

@Tehetetlen Dodó: persze világos. Ez a szétkent félmúlt következménye. Mármint hogy a fiatalabb generációnak lövése sincs ezekről az arcokról. Pontosabban túl nagy árat kell fizetnünk mindannyiunknak az ismeretanyag megszerzéséért.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 14:22:30

@Elpet:
félem a görögöket még ha ajándékot hoznak is

tevevanegypupu 2009.09.17. 14:22:33

Gyurcsany nem tunt el csak ideiglenesen Bajnaiva alakult. Soha nem fog eltunni a politikai eletbol. Ez az ember nem is fogja fel mit csinalt, ugy erzi megvaltokent erkezett es csak a korulmenyek es az emberek ertetlensege akadalyozza meg abban, hogy az orszagot megmentse. Ez a hapsi orult, kozveszelyes.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.09.17. 14:22:50

@Zoli28: oké, téged nem akarlak ezzel piszkálni.

Alfőmérnök 2009.09.17. 14:24:43

A magyar értelmiség krémje:
ots.mti.hu/news.asp?view=2&newsid=49086

Azért egy picit sajnálom őket.

Bajkon úr 2009.09.17. 14:25:16

@tevevanegypupu: Gyurcsany nem tunt el csak ideiglenesen Bajnaiva alakult.

Te még öt éve is SZDSZ-szavazó voltál, ezt kompenzálod az ilyen politikusi bárgyúságok papagájos ismétlésével?

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.17. 14:32:41

@Alfőmérnök:

Nini, micsoda patinás nevek! Csak belepillantva. Knopp András, Perecz László, Romány Pál... Már a régi rendszerben is a változások tántoríthatatlan hívei voltak! GigaLOL! Alfőmérnök uram, köszönöm, igazi csemegét mutattál!

tevevanegypupu 2009.09.17. 14:32:42

@Bajkon úr:
Orszaggyulesi valasztason nem szavaztam szdsz-re csak az EU-nal. Es akkor is azert, mert ugy gondoltam, hogy a fidesz nagyon biztosan nyer, az szdsz nem biztos, pedig nekik ott lenne a helyuk. Kulonben most is ugy gondolom, hogy Szent-Ivanyi jo valasztas volt, egyaltalan nem bantam meg, ot legalabbis nem. Mint ahogy Fodorra is duhos vagyok a tehetetlensege miatt, de ezzel egyutt is szimpatikusnak talalom. Sot volt ido - mikor meg megvertek es a Le Monde is irt rola - hogy Demszkyt is tiszteltem es szimpatikusnak tartottam a batorsagaert. Arrol nem tudtam, hogy a hatterbol esetleg mozgatjak, es hogy a rendszervaltas utan idegbeteg, tehetsegtelen polgarmesterre valik az idok folyaman.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 14:35:19

"pedig nekik ott lenne a helyuk..."

testületileg. ott és nem itt. igaz, nagyon igaz. :))

zoli29 2009.09.17. 14:40:00

@tevevanegypupu:

Ha tavaly ősszel nem hajlik meg Fodor gerince, és végigviszi az anti-Gyurcsány vonalat, akkor tavasszal valószínűleg én is Szent-Iványira szavaztam volna, még akkor is, ha SZDSZ-es.

tevevanegypupu 2009.09.17. 14:46:21

@Zoli28:
Persze. Az ember nem esz nelkul szavaz allandoan ugyanarra, mert egyszer tett valami jot, ami miatt megerdemelte. Tokeletesen megertem azokat is, akik kiabrandultak a fideszbol mert liberalisbol konzervativ populista lett. Csak azt furcsallom, ha valamelyik partrol vagy politikusrol kiderult, hogy csalo, szelhamos es megis tamogatjak. Nem akarjak eszrevenni, hogy becsaptak oket, vagy pedig penzert, pozicioert barmit elneznek neki.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 14:47:25

@Tehetetlen Dodó: Nem a korról beszélek, az nem feltétlenül van korrelációban az eszmei fejlődéssel.

zoli29 2009.09.17. 14:47:40

@Zoli28:

"tavasszal valószínűleg én is Szent-Iványira szavaztam volna"

Úgy értem: június 7-én...

tevevanegypupu 2009.09.17. 14:48:06

@Grift:
megnyugodhat, most mar sem ott, sem itt.(:

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 14:49:58

@Bajkon úr: Nem a korról beszélek, az nem feltétlenül van korrelációban az eszmei fejlődéssel.

kispufi 2009.09.17. 14:53:34

@Tehetetlen Dodó: nem háborogtam, csak mostani véleményeit olvasva csodálkoztam. S minden tiszteletem a "coming-out"-jáért. Azt mondjuk nem tudom, hogy te személyeskedni kívánsz-e vagy csak én vagyok üldözési mániás, de ha a hajdani táblalóbálással meg a mostani rettenes-emberezéssel célozgatni akartál, akkor el kell keserítselek.

zoli29 2009.09.17. 14:53:55

@tevevanegypupu:

Az EP-képviselők közül szerintem Szent-Iványi volt a leghitelesebb, viszont amikor Fodor kezdett felpuhulni, ő oda is követte, ráadásul még a Bajnai-kormány felállását is támogatta. Az már sok volt.

A Fidesznek persze ugyanúgy megvannak a stiklijei és a hibái, mint az összes többi pártnak, de OV-ről én még el tudom hinni, hogy képes lehet jól kormányozni. Az Orbán-kormány 4 éve (annak minden hibájával együtt) is mellettük szól.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 14:54:19

@tevevanegypupu: Így van ez.
90-ben még én is a szadira szavaztam, mert az tűnt a legharcosabb antikommunista alakulatnak, nyugatos eszmékkel.
No, aztán igen hamar kiderült, hogy ez csak álca, már ősszel, a mocskos taxis-zendülés alatt kimutatták a foguk fehérjét.
A 94-es összebútorozás a posztbolsikkal aztán végképp megpecsételte sorsukat, annak következtében lettek nagy pártból küszöbmászókká. És még így is túl sokáig húzódott az agónia és félek, hogy talán még mindig nincs vége.

zoli29 2009.09.17. 14:56:08

@kispufi:

Pedig egyszer már szóba jött a "múltam" itt a Reakción. Lehet, hogy abból kimaradtál.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 14:56:41

@kispufi: Bocs, ha félreérthető volt: nem akarok személyeskedni, hiszen nem tudhatom, hogy te ott lóbáltál-e vagy sem. Ilyen esetekben egyébként is a régi közmondás az irányadó: akinek nem inge, ne vegye magára.
(Ez egy általános megfigyelés volt részemről, mármint a tábla-lóbálókról)

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 14:57:53

@kispufi: A rettenetes ember alatt meg a rettenetes embert, bizonyos Fletó nevű szabadfogású táncművészt értettem.

orsi00 (törölt) 2009.09.17. 14:59:26

Nem egyszerű a zsdanov-göbbelsi propagandán átlátni.
Emlékszem '88 végén vagy '89 elején volt egy negyed évem, amikor hittem az SZDSZ-nek. Akkor jöttek ki valamilyen gazdasági programmal, a neoliberalizmuson alapuló országkiárusítással, persze én is benyaltam. Aztán beszélgettem nagyapámmal, ő volt az első, aki figyelmeztetett, hogy ezekkel nagyon kell vigyázni. Mondhatnám könnyű volt neki, mert a nehéz élete során már '18-ben látta, milyen pusztítást okoznak a liberók, '19-ben milyet a bolsevikok. Aztán '89 őszén már az egyetemen győzködtem a többieket, hogy nyissák már ki a szemüket. Hülyének néztek. Egyszerűen nem értették miről beszélek, mintha más nyelvet beszéltünk volna. Máig bennem van a kép, hogy rekedtre dumáltam magam. Katolikus összejövetelekre járók az SZDSZ-nek plakátoltak, gyűjtöttek cédulát. Most meg azért tartanak hülyének, hogy nem tetszik a Jobbik.

kispufi 2009.09.17. 15:01:04

@Tehetetlen Dodó: jól van, oké, nem vettem magamra az inget, mindenesetre paranoiás tüneteimre kifejezetten pozitívan haottt az elmúlt 3 és fél év.
@Zoli28: valóban kimaradtam, de vallok én is> az én bűnlajstromomon a '94-es szadesz- és a '98-as önkorm. választáson a tanácselnök-polgármester szavazat szerepel.

tevevanegypupu 2009.09.17. 15:01:59

@Zoli28: @Tehetetlen Dodó:
Akarhogy is szidjak a fideszt, amirt liberalisbol konzervativ lett, egyet nem tagadhatnak el tole: soha nem allt ossze az ex-kommunistakkal. Tevedhetnek, hozhatnak rossz dontest, de olyan jellemtelen huzasuk meg eddig nem volt mint az szdsz-nek a taxisblokad es az mszp-vel valo osszebutorozas.

Egy-egy szsz kepviselo viszont megis szimpatikus maradt, ilyen volt Szent-Ivanyi es Fodor is. De Gyurcsany latszatbukasa ota szerencsetlenkedesuk es a behodolasuk elvette toluk meg azt a maradek szimpatizans is, akik addig esetleg szemelyes kiallasaik miatt
kedveltek oket.

Tehetetlen Dodó 2009.09.17. 15:07:34

@tevevanegypupu: A "Taxisblokád" kifejezés eufémia. Közönséges zendülés volt, amelyet egy normális országban karhatalommal kellett volna szétverni, a koszos Ladáikat tolólapátos harckocsival behajigálni a Dunába.
De akkor is ment a fosás, hogy mit szól majd a művelt nyugat. (Az is igaz viszont, hogy a bolsikkal átitatott rendőrség meg hadsereg hozzáállása sem volt egyértelmű).

papika 2009.09.17. 15:08:01

Húú de jó hogy ez a faszi megbukott, hát a szőr áll a hátamon, ahogy beszél.

Amúgy felháborító a fideszbérenc riporter! Ez sem bírta megérteni, hogy ez egy igazságbeszéd!

zoli29 2009.09.17. 15:08:04

@tevevanegypupu:

Én csupán rögzítettem a tényt, hogy sajnos a Fideszen is lehet fogást találni. Ezt a túlnyomó többség, gondolom, nem vitatja.

A liberális-konzervatív fordulat az én szememben nem vállalhatatlan.

tevevanegypupu 2009.09.17. 15:24:28

@Zoli28:

De meg mennyi fognivalot lehet rajtuk talalni sajnos.

De nem hiszem ugy igazan, hogy a konzervativ fordulat miatt gyulolik ugy Orbant, hanem egyszeruen csak feltekenyseg allhat emogott a nagy ellensegesseg mogott. Az szdsz nyilvan keptelen megerteni es megbocsajtani azt, hogy Orban nem tunt el a sullyesztoben a tamogatasuk nelkul Annakidejen problema volt a videki-pesti szarmazasa is, Orbant ez a helyzet valoszinuleg tenyleg zavarta, mivel nem volt benne abban a budapesti ertelmisegi melegagyban(: ahova nagyon szeretett volna bekerulni. Oda nem engedtek a videkieket, akarmennyire is radikalisokka valtak.

Es mivel az szdsz es a fidesz elso szavazoi is foleg varosi es pesti ertelmisegiek voltak, ok sem bocsajtottak meg, hogy nem csatlakozott hozzajuk es az mszp-hez. Sot, egy hullamvolgy utan egyre nepszerubb lett. Nem feltetlenul elvekrol, sokkal inkabb erdekrol van szo akkor, mikor Orbantol "rettegnek".

Ha valakik, akkor ezek a regi "baratok" es szavazoik nagyon jol tudjak, hogy Orban soha eleteben nem volt sem antiszemita sem fasiszta.

tevevanegypupu 2009.09.17. 15:34:35

@Tehetetlen Dodó:
kimaradtam rendesen a rendszervaltasbol, akkoriban sehonnet mashonnet nem lehetett tudni mi is tortenik, kizarolag a francia es amerikai sajtobol, ok pedig ugyan elismertek Magyarorszag erdemeit, de inkabb a lengyelekkel, romanokkal es az ujra egyesult Nemetorszaggal foglalkoztak. Amikor a valtas utan eloszor mentem haza, akkor mar allt a bal, Csurka akkor irta meg azt a mondokajat ami miatt szakitasra kerult sor, Antall mar kezdte elvesziteni nepszeruseget..De ebben a taxis zendulesben tokeletesen igaza volt azoknak akik tenyleg a Dunaba loktek volna a sok szemet taxist.
Antallt tulajdonekkepen mindig sajnaltam, hogy micsoda remuletes dolog lehet ilyen nagy valtozasnal miniszterelnokke valni vagy egyaltalan egy partot alapitani. De mar akkor sem ertettem azt a nagy engedekenyseget az mszmp-vel. Nem is nagyon sikerult neki sok minden. Akkoriban az szdsz-szel is kuzdeni nagyon erot probalo volt, mar lehetett latni mive fajul majd a dolog.

tevevanegypupu 2009.09.17. 15:37:46

@Grift:
itt vagyunk mi nacifasisztak Orban helyett, legyen ez eleg!(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.17. 15:39:36

@tevevanegypupu:
de én akkor is annyira szeretném, ha orbán francoista lenne, na! :)

tevevanegypupu 2009.09.17. 15:47:42

@Grift:
Francoistanak lenni divatjamult dolog mar Spanyolorszagban es Marokkoban is.(:

rognork 2009.09.17. 16:14:20

nem értem, hogy lehet fodor szimpatikus. ugyan olyan elvtelen fasz, mint a többi. dávid ibolyával egyetemben. ez a "kamuzok össze-vissza aztán a parasztja úgyis elhiszi" című dolog nagyon megfeküdte a gyomromat, főleg amikor a hozzáértők összeszedegették, hogy melyik hogyan támogatta az mszp-t. fodornak egy jó pontot lehet felírni: alatta fingott ki ez a szemétdomb.

tevevanegypupu 2009.09.17. 16:32:40

@tölgy:
a spanyol polgarhaboru is azok koze - persze mindegyik az - haboruk koze tartozik, amirol meg nem lehet tiszta kepet alkotni. Marokkoba menekultek Franco elol is emberek ezrei, es olyanok is, akik a kommunista remuralom miatt jottek ide. Ismerunk ilyet is es olyat is, iszonyatos torteneteik vannak.

Franco mellett szol, hogy nagyon sok zsido neki koszonheti az eletet, mert menedekjogot adott nekik, vagy segitette tovabb utazasukat.

A legutobbi latin-amerikai spanyol nyelvu orszagok eves talalkozojan Chavez nagyon szidta Jose-Maria Aznart, mint "francoista fasisztat", pedig a jelen levo Zapatero tobbszor felbeszakitotta, hogy megvedje Aznart. Persze hiaba. Janos Karoly kiraly egy ideig csendben ult, nem szolt bele, de mikor Chavez a legjobban belelendult,egyszer csak folmordult:
"Fogd mar be vegre a szadat!"
Na akkor csend lett.

2009.09.17. 16:53:49

Ha már a töredelmes vallomásoknál tartunk: 89-ben bizony én is beszoptam az szdsz antikommunizmusát. Csak az mentett meg a rájuk szavazástól, hogy 90-ben még nem voltam nagykorú.

tevevanegypupu 2009.09.17. 17:24:53

@rognork:
Az egesz politikusi palyajat nezve Fodorrol inkabb az derul ki, hogy ragaszkodott o az elveihez, csak eppen a tobbseg maskeppen gondolta mint o. Leszavaztak nagyon sokszor. Persze megtehette volna, hogy veszi a kalapjat es megy, dehat nem konnyu otthagyni sem egy miniszteri szeket - mar kettot hagyattak ott vele - es nem konnyu megvalni egy partelnoki poziciotol sem.

zoli29 2009.09.17. 17:34:51

@tevevanegypupu:

Bizony, Fodor ott rontotta el, hogy amikor tavaly ősszel már látta, hogy a párt illetve a frakció nem követi őt az elképzeléseiben, ahelyett hogy megpróbálta volna erőből végigvinni a politikáját, vagy pedig vette volna a kalapját, inkább ő is beállt a sorba. Onnantól kezdve folyamatosan önmagával került ellentmondásba. Olyan dolgokat próbált összeegyeztetni, amiket nem lehetett.
Megbukott.

bz249 2009.09.17. 17:39:43

@Zoli28: vagyis nulla politikusi teljesítményre képes, merthogy ugye ez lenne a nevezett szakma: közvetíteni a különböző csoportok között, illetve támogatást szerezni az elképzeléseinek (a harmadik, hogy képviselni az őt megválasztók érdekeit, elképzeléseit itt ugye nem játszik)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.17. 19:56:22

@csi: az első választáson annan szopták be, amennyivel kevesebbet kaptak a 2.on.

basz, ez a faszi teljesen gáz. az egy dolog, hogy minket, alatvalókat szarba néz, de ugyanolyan gyogyós lelencgyerekként viselkedik végig az interjú alatt is. arra sem veszi a fáradságot, hogy normálisan próbáljon meg beszélni, viselkedni 20 percig, mikor tudja (?) hogy milliók fogják látni.
kényszerzubbony.

ubi904 (törölt) 2009.09.17. 21:45:43

@Zoli28: hogy akasztanák fel a magatokfajta barmokat. már elnézést az őszinteségért.

Gabe2 2009.09.17. 21:57:57

Valahol itt van a másik híres "Dáccit" videó is...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.09.18. 07:49:12

Feri, ha ráérsz, légyszi mutasd már meg, hová lettek a struktúrális reformok?
elvitte a pannon puma?

greycow 2009.09.18. 10:26:15

Ahogy Apró Piroska átmegy az örök vadászmezőkre Ferenc testvér úgy fogja Klára asszonyt lecserélni egy újabb hitvesre. Sajnos a Földön az intelligencia mennyisége állandó, a népesség meg növekszik...Úgyhogy ez a magyar Münchausen simán el tud még adni egy csomó hazugságot, mindig lesz, aki beveszi. Üdvözöl minket Feri - a hegyről, aki a f...t a szánkba veri- egyből....

Téglagyári Megálló 2009.09.18. 14:05:43

@tevevanegypupu:

Csak egy adalék, ma hallottam: szomszédom leesett a lépcsőn, taxival ment be a balesetire. Felkísérte a lépcsőn a fickó, majd közölte: 1500 lesz. Szomszéd adott egy kétezrest, mire a taxis közölte, hogy "nem tud visszaadni".

tevevanegypupu 2009.09.18. 14:36:05

@Téglagyári Megálló:
Repuloterre mentem Zuglobol taxival, nem volt keznel eppen rokon aki elvigyen. Megerkezunk Ferihegy kettore, taxis: 12 ezer forint..
Nem szoltam semmit, elindultam befele, taxis utanam, hogy hova megyek. Mondom csak ide be, keresek egy rendort.
Elhuzta a csikot de elobb lebudoskurvazott. Viszonylag olcson megusztam, pedig kifizettem volna a rendes fuvardijat is.((:
Ocsmany nepseg es ezt igy altalanositva mondom igenis, mert eddig akarmelyik magyar varosban csak ilyen taxissal talalkoztam.

tewton 2009.09.18. 14:42:54

@tevevanegypupu:
hahahha, nagyon huszáros megoldás!
ez egy olyan 3-4.ooo ft-os tétel szokott lenni, nem?

tevevanegypupu 2009.09.18. 14:55:41

@tewton:
Nem is ertem, hogy lehettem ilyen ugyes, valami isteni sugallatt szallhatott meg, vagy sokkot kaptam a 12 ezer forint hallatan. Igen, ugy altalaban 4000-4200 szokott lenni.

tewton 2009.09.18. 15:08:20

@tevevanegypupu:
az adrenalinfröccs a magyarázat. én legutóbb egy alföldi város főterén osztottam ki egy kisebbségi "koldust", miután az összes fémpénzem megkapta, és még követelőzött minimum egy ötszázast a gyerekeknek ennivalóra (nem-kisebbségi kollégája előtte pontosan kért valami hiányzó 75 forintot flakonosborra). Roma koma nagyon megütődött, amikor kissé felindultam közöltem vele, hogy most vagy legyen hálás, hogy egyáltalán kapott tőlem valamit, vagy adja vissza, ha nem tetszik neki. A végén azzal próbált csitítani, hogy "áldás, békesség". :)

tevevanegypupu 2009.09.18. 15:26:21

@tewton:
Igen, neha a hirtelen harag egesz jo tanacsado. Ilyen esetben is, mert ugyan az ember altalaban mindig szokott adni, bar nem mindenkinek, de azt nem szeretem ha kikotik hogy ennyit vagy annyit. Eppen eleg az is, ha a hivatasos tolvajoknak (BKV, MAV stb..) kotelezo jelleggel kenytelenek vagyunk meghatarozott osszegeket fizetni, akkor a szabadon valasztottaknal legalabb had dontsunk mi, hogy mennyit.Bar ami azt illeti, en a kisebbseggel szemben elegge gyava vagyok, inkabb atmegyek a masik oldalra..

Tehetetlen Dodó 2009.09.18. 16:08:11

@tevevanegypupu: A taxis a társadalom söpredéke (tisztelet a csekély számú kivételnek), különösen rühellem őket a 90-es zendülés óta. Ha én lettem volna a belügyminiszter, az egész banda szutykos Ladái mentek volna a Dunába tolólapáttal. Amelyik meg még ugatott volna, kapott volna a tomfával, mint a fideszesek Fletótól. Amúgy hasonlóan demokratikusan.

Google 2009.09.18. 17:13:25

Igen. Ez az ember vett el hét évet az életünkből, és ki tudja, meddig fogjuk még érezni áldás nélküli tevékenységének, "belehúzásainak",
"csinálásainak" hatását.
És akkor azt képes mondani az őt kérdező riporternek, hogy: nem adhattunk vagyont nekik ajándékba, vagy: ez nem az igazi igazság.
Még legrosszabb álmainkban sem jöjjön elő!

tevevanegypupu 2009.09.18. 17:17:32

@Tehetetlen Dodó:

Ez is olyan jelenseg mint a vendeglatoipati "szolgaltatas", ahol
ott vagjak at az embereket ahol tudjak, kiserve mindezt olyan tenyerbemaszo stilusban, hogy csak.
Az a taxissztrajk amit az szdsz is tamogatott, into jel kellett volna legyen, hogy annak a partnak, ami ilyenben reszt vesz, nem szabadna hatalmat adni a kezebe. Be is igazolodott.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.20. 17:31:15

hehe azt mondja azzal kampányoltak hogy reformok kellenek:) hát igen az ország első számú hazudó művészének magyarázkodása is csúsztatásokból de legfőképpen hazugságokból állt anno.... szemét rohadék, remélem ráhúzzák még a vizes lepedőt, vagy a kényszerzubbonyt.

Audifever · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/352-audi 2009.09.26. 14:58:55

egy politikus a sok közül aki lebukott... nem szép, hogy utána még ennyi ideig próbálkozott a saját dolgaival. egyből át kellett volna adnia a helyét. kiváncsian várom hogy még hány emberről derül ki 100adszorra is hogy folyamatosan hazudik (mondjuk a kampány alatt). bár ennek az országnak már ez is mindegy... így is boldogan megválasztják a következő vezért
süti beállítások módosítása