BöszMesék
2009. április 01. írta: Francois Pignon

BöszMesék

Vannak pillanatok, amikor az ember gyöngyszemre lel a blogvilág egyre áradó tengerében, és a lélegzete is elakad.

Így jártam a BöszMesék bloggal. Talán a Szopásnapló megjelenése óta nem éreztem hasonlót. Hosszan, nagyon hosszan röhögtem a mini-képregényeken. Később aztán érteni is véltem valamit a Hatodik parancsolat vagy éppen az Oroszok filozófiájából.


Nem tudom, az alkotó direkt, valamilyen művészi elv mentén fordult az egyszerű nyelvi- és formavilághoz, vagy inkább csak erre tellett tőle, de őszintén hiszek az előbbi verzióban.

„Vajon az élet abszurdabb, brutálisabb, céltalanabb, vagy barátunk, Boldizsár rajzai?” - teszi fel a kérdést a BöszMesék csapat blogindítójában. A válaszhoz kevésnek érzem magam, egyszerűen csak türelmetlenül várom a művész újabb alkotásait.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr971018986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.01. 15:37:19

hát, végignéztem a blogot, de ez esetben nem találkozik az ízlésvilágunk...

Nekem Gróf Balázs képregényei megunhatatlanok: Butapest, Flinter stb. Szellemes, csak ritkán és indokkal alpári korrajzok.

Google 2009.04.01. 15:48:10

A Békéscsaba nevű böszmese szereplője nagyon emlékeztet valakira, akinek fekete kalapja van.

"És bár sérülni nem nagyon fog, összeszarja majd magát a kocsimozgatáskor"

Szenzációs.

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2009.04.01. 18:05:06

"Nem tudom, az alkotó direkt, valamilyen művészi elv mentén fordult az egyszerű nyelvi- és formavilághoz"

XKCD hatás? Főleg a Békéscsaba alatt: "Már csak egy fekete kalap hiányzik a fejéről..." És ugye az xkcd egyik szereplője a fekete kalapos alak.

Francois Pignon 2009.04.06. 14:11:18

Hát, az újabb alkotásokat nézve...
Nekem sem tetszenek annyira, mint a korábbiak :(
...amik szerintem inkább viccesebbek voltak ;)

BöszMesék · http://boszmesek.blog.hu 2009.04.07. 22:34:59

@Francois Pignon: Nem tetszenek az újabbak? Ha kifejted bővebben, hogy miért nem, közvetítem a rajzolónak.
süti beállítások módosítása