A 2009. év számmisztikája
2009. január 01. írta: Francois Pignon

A 2009. év számmisztikája

Kedvenc előrejelző intézetem, a korábban már hivatkozott minneapolisi kutatóműhely a számmisztika szempontjából is vizsgálta, mit várhatunk a 2009-es évtől.

 A szakemberek sajnos végül nem tudtak egységes álláspontot kialakítani, sőt, komoly tudományos, és néhol személyeskedő vita alakult ki, minek következtében az intézet hivatalos kiadványa, a Nostradamus FRI Journal szerkesztői már a publikálásból való kiközösítéssel is megfenyegettek renitensnek vélt munkatársakat.

 A hivatalos álláspont szerint a 2009-es év ugyanis baljóslatú lesz, ugyanakkor kisebbségi véleményen lévő munkatársak elmondása alapján mindez a nyilvánosság elé dobva csupán anyagi célokat szolgál, szerintük az intézet és a lap vezetői a támogatások végett adnak negatív prognózisokat, szerintük több figyelmet és adományt vonzanak a negatív prognózisok, ezért az NFRI akár a hamisítástól sem riad vissza.

 Lássuk tehát, min is alapulnak a hivatalos álláspont érvei: Akár a számjegyeket hagyományosan összeadva, akár a római szám (MMIX) vonásait, 11-et kapunk. Írjuk csak az évszám mögé: 9/11. Kétségtelen, hogy ez hat az amerikai közönségre. Pár elhallgattatott munkatárs egyenesen az USA kormányzat félhivatalos szerveinek konspirációját látják amögött, hogy végül ez lett az NFRI hivatalosan publikált véleményének alapja.

 Az intézet néhány, elsősorban európai munkatársa azonban máshogy látja a jövőt, és számunkra egyszerű laikusként valóban ez tűnhet megalapozottabbnak. És ez optimistább, bizakodó embernek kedvesebb álláspont is, hisz eszerint a közismerten szerencsés szám, a hetes átszövi a jövő évet, még ha hivatalosan titkolni akarnák is.

 Következzen hát néhány tétel a nyitottabb gondolkodású emberek elől eltitkolni akart, de néhány lelkes és nem megalkuvó munkatársnak hála tudomásomra jutott jelentésből:

- 2009 számjegyeinek különbsége 7, sőt a számjegyeket összeszorozva és az összegüket kivonva (18-11) ismét a szerencsés számot kapjuk.

- 2009 duplán is osztható héttel, kétszer osztva héttel pedig 41, ami megfordítva ismét a bűvös szám duplája. A három hetes a blackjackben is a legnyerőbb kombináció, mindenképpen szerencsés.

- Fordítsuk meg a számot, és láss csodát, ismét osztható héttel. 9002/7 pedig 1286, nocsak, a két szélső számjegy összege, és az első és a harmadik (két eleve szerencsés szám) különbsége is mit ad, egy újabb szerencsés hetest.

 Ugye, nem lehet véletlen, hogy egy depresszióra játszó hatalom ezeket el akarja titkolni előlünk?

 Az intézet egyik kisebb szekciójának – elsősorban olasz származású - munkatársai ugyanakkor mindkét nagyobb csoporttal összetűzésbe kerültek, a részleteket most helyhiány miatt nem ismertetem, a lényeg, hogy a mainstreamtől különböző véleményű kutatók a 17-es szám vizsgálatának mellőzése miatt Olaszországban kívánnak független kutatóintézetet alapítani.

 A nostradamusi jóslatok értékelése és a számmisztikai kutatások eredményének bemutatása után szerettem volna az asztrológiai szekció álláspontját is ismertetni. Ők viszont még nem adtak ki a következő évre megalapozott véleményt. Bár a támogatóknak hála, magas költségvetéssel dolgozhatnak, azonban hivatalos hírt nem hallani róluk már hetek óta. Információim szerint jelenleg egy bérelt michigani tanyán a külvilágtól elzárva az osztály minden férfi és női munkatársa egy, a közeljövőben várható Mars-Vénusz együttállás modellezésével van elfoglalva.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr63847947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabiaki (törölt) 2009.01.01. 10:39:35

És van aki ezt komolyan is veszi, mondjuk a horoszkópot is meg egyéb hülyeségeket.

Mourinho már nem a király 2009.01.01. 10:40:05

ÁÁÁ, ez mekkora baromság :D
Ha 2009-ből kivonunk ezerötszázat és megszorozuk 3-al és négyzetre emeljük majd kivonjuk belőle édesanyám szüetlési évét akkor 9-et kapunk. És ez rossz!! :DDD

Ombudsmanyus 2009.01.01. 10:45:04

Boldog Új Évet Kívánok!
Ideje lenne már, hogy legyen egy jó évünk, de attól tartok, 7-es ide, 7-es oda, a 2009. még nem az lesz.
Próbálja meg mindenki a saját sorsát jobbra fordítani, lehet, hogy egyeseknek sikerül.
Én megpróbálom.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.01.01. 11:19:32

Személy szerint ha 2002-től számolok hét szűk esztendőt, akkor valaminek csak kell mostanság történnie. Van az úgy, hogy a bebetonozottnak tűnt dolgok egyik napról a másikra egész egyszerűen kifinganak.

buék!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.01.01. 11:23:22

Mégse kellett volna meginni azt az utolsó abszintot, mi? :D

Silcon 2009.01.01. 11:26:59

Mi ez azzal a sok 7-essel? Csak nem lesz 2009 egy 7i7-es?
Mik a szlovák állampolgárság feltételei? Hol lehet jelentkezni?

Remélem Gasper jobb jósnak bizonyul.
BUÉK.

Parajka 2009.01.01. 11:38:26

BUÉK

Nem értem ezt a 11-et. Úgy tudom, hogy minden számjegyet össze kell adni:
1 + 1 = 2. Tehát a "2"-es évekre vonatkozó jóslatokat kell figyelembe venni. Vagy miket, mert nem nagyon értek hozzá.

Az viszont tisztán látszik, hogy a népbutítás / a rémisztgetés még mindig divat.

Üdv.

changebug (törölt) 2009.01.01. 11:45:25

BUÉK!

2009 a pusztulás éve :)

...mert, ha ugye2009-ből levonunk belőle 1343-at akkor 666-ot kapunk, ami már eleve előre vetiti a tragédiát :)
ha meg ugye 2010-et vonunk le és négyzetgyököt vonunk belőle - akkor látszik a világvége

Nem kell beszarni ez az év is csak a szokásos fejfájással kezdődik...

changebug (törölt) 2009.01.01. 11:53:12

Ja amúgy meg ha nem 10-es számrendszerben gondolkozunk akkor nem is 2009-et írunk...
11111011001 vagy 7D9 hogy tetszik :)

galicius 2009.01.01. 12:10:36

@szabiaki: Tudod hány nem normális ember van,aki hisz ezekben?Elárulom,rengeteg.A sok sarlatán,jövendőmondó meg betegre keresi magát.Én már csak tudom.Volt egy barátnőm,aki csillagjóslással foglalkozik és egy párszor végi éltem,hogy mekkora ökörségeket mond.És a hülye ember bevette és röhögve fizetett.Aztán rájött,hogy nem minden úgy történt,ahogy a "jós"mondta.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.01.01. 12:13:41

ez vajon kinek állhat érdekében...??

Énbagoly 2009.01.01. 12:35:09

Jaj mamám...
Ámerikában mióta megtörtént, azóta a 9/11-et fogják rá mindenre.
És az a nem kevés ember akit a föld más részein kiirtottak azóta? Vagy az Afganisztánban és Irakban meghalt jóval több katona meg nem érdekel senkit.

Mikor Sodrócki 2009.01.01. 13:04:37

Számmisztika,apám.
Ennyire hülyék nem lehettek :-D !
De azért BUÉK , és ne búslakodjatok már :-) !

zoli29 2009.01.01. 13:22:34

OFF:

Az én kedvencem a Vision Consulting, akinek elemzésére hivatkozva most azzal van tele az online média, hogy "javult Magyarország politikai kockázati besorolása". A 14.-ről a 6-8. helyre kúsztunk fel!
Török Gábor ezzel gyakorlatilag biztos megjelenést biztosított saját maga számára a köztévébe, a TV2-re és az ATV-be, ahol majd bővebben is kifejtheti, hogy milyen jó az országnak, hogy még mindig Gyurcsány a miniszterelnök, és hogy nem voltak előrehozott választások.
Eddig a következtetésig persze szigorúan szakmai alapon jutott el...

torró 2009.01.01. 13:54:33

Juj emberek libabőrös lettem. " Javult Magyarország politikai kockázati besorolása". És kiknek a szemébe? Mert velünk sose volt ilyen kockázati probléma, Mert a mi politikusaink nagyon megbízhatóak. Ha érdekük úgy kívánja bárkinek benyalnak zofortban! Jó! Akkor rögtön!
Igen ez mindig így van hogy ilyen légies dolgokkal lehet a népet etetni. Szart se ér de jól hangzik. Már akinek!
Azért csak próbálkozzunk meg egy BOLDOGABB ÚJ ÉV KÍVÁNÁSÁVAL. Mit lehet tudni! Hátha!?

Kökény6 2009.01.01. 14:24:44

Akkor most mindenki döntse el magának, hogy milyen év is lesz:
Ha 9002-ből (forditott évszám) kivonjuk a 2009-et, kapunk 6993-at. Ha ezt elosztjuk a 9-el akkor bizony roppant szerencsésen 777-et kapunk. Big smiley.
Ámde ha a szerencsésnek mondott 7-el osztjuk el, akkor....999-et kapunk. Amiről tudható, hogy a 666 fejreállítva. És ez egyértelműen a szerencsétlenség fokozására utal. Ebből következően fokozottan óvakodni kell mindentől ezévben, különösen szeptember 9-én (2009/09/09), pláne az aznap születendő újszülöttektől - 9 óra, 9 perckor a IX kerületben.
Nna, ennyi elég is lesz 1szuszra.

Méhenkívüli 2009.01.01. 14:54:18

Nem hiszem el, hogy a 21. században van, aki még hisz ilyen hülyeségekben, mint a számmisztika!!!

Mindenki előtt világossá teszem, hogy 2009 a BIVALY éve Kínában, tehát az igahúzás, sártaposás, önmagunk összefosásának éve lesz.

Unbiased 2009.01.01. 15:10:39

Ez nem csak egy baromság, de az első tétel ráadásul még kétszeresen is hibás. Mi az, hogy egy négyjegyű szám számjegyeinek különbsége? És ha a számjegyeket összeszorozzuk, akkor a nullák miatt nullát kapunk!

A szerelő 2009.01.01. 15:22:30

nem minősítem a számmisztikát, mivel nem ismerem, de valamiről csak azért azt állítani, hogy hülyeség, mert te hülye vagy hozzá, na, az a hülyeség :)
amúgy meg nem a számmisztikán van a hangsúly jelen esetben. bármi lehetett volna. a pesszimizmusra való játszás van kiemelve, de úgy látszik, idáig senki nem jutott el.

LordRadi · http://fine-art-photography.deviantart.com/ 2009.01.01. 15:52:51

@Awkward:
Kedves Awkward!
Szakosztályunk kiszámította, és egybehangzóan arra a megállapításra jutott, hogy az Ön édesanyja eszerint 2331720.-ben született. Kérjük erősítse meg, helyes-e következtetésünk!
Amennyiben igen, akkor kérdezzük, hogy hogyan lehet ilyen későn születni? Nem maradnak le esetleg valamiről?

Üdvözlettel: a kreten.hu problémafeltáró és megoldó szakosztálya.
:)

2009.01.01. 16:13:46

@Méhenkívüli: azért az a tuti, ami keletről jön? Mondjuk okos vagy lendületes bivalyt tényleg még nem ismertem...:D:D

Nekem csak a bajom ezekkel, hogy Krisztus születése az origó...Holott jól tudjuk Gergely pápa is belepancsolt a kalendáriumba és ki tudja még mennyien, amiről fogalmunk sincs. És ha most a zsidó vagy a mohamedán időszámítást nézzük? Vagy az óegyiptomit, amit még használnak is..vagy pl. az aztékot? Szóval kicsit vicces, valóban ez a számmisztikából levont tanulság...

molaris 2009.01.01. 16:15:49

@Kökény6:
A IX. ker már amúgy is kimarta a lutrit magának.

Red Fox 2009.01.01. 16:28:59

amúgy is minden 1 es vagy 0 :)

Francois Pignon 2009.01.01. 17:02:51

@Letícia: A témában ajánlom még Herbert Illig elméletét, miszerint a történelem legnagyobb összeesküvéseként hozzácsaltak a középkorhoz közel 300 évet. Eszerint most valójában 1712-őt írnánk.
www.mult-kor.hu/cikk.php?id=449

Francois Pignon 2009.01.01. 17:13:28

Igazán eredeti összeesküvéselméletet egyébként nem egyszerű kiokoskodni, Heribert Illigé zseniális munka a maga műfajában.
Aki pedig hisz benne, annak tehát boldog 1712-es esztendőt!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.01.01. 18:33:50

F. Pignon, te nem férsz a bőrödbe. :-D

görény01 2009.01.01. 18:35:23

Számomra ez a cikk megalapozottnak tűnik. Nem légbőlkapottak az állítások, hanem egy kutatóműhelyből származnak, ráadásul Nostradamus jóslatát sem hagyhatjuk figyelmen kívül.

Egyébként a kételkedők figyelmébe ajánlom az alábbi tudományos tényt is: a 2009 éppen hárommal nagyobb 2006-nál, és a három prím szám! Ha a hármat megszorzom hattal, az 18, ami a farokméretem. Ha hozzáadok ötvenet, az 68, ami az IQ-m.
Ráadásul ha a 2009-hez hozzáadunk 1-et, az éppen 2010,ami a jövő év! Mágikus számok!

molaris 2009.01.02. 03:20:48

Abban az esezben pedig ha elveszünk 1000-t, 1009 marad. Ez egynagyon jó év volt, tele ugyanilyen cirkuszokkal a hatalom közelében. Nekünk már akkor sem ment.

tevevanegypupu 2009.01.02. 11:00:15

Itt meg eppen 1430 van..azaz ha jol szamolom ez osszeadva nyolc.
Az epuletek, mobiltelefonok, autok, plazmatévék es a vilagmarkak ugyanazok. Az emberek gondolkodasmodja ingadozik a XV. es a XXI.-ik szazad kozott, de higyjek el nem sok a kulonbseg.
Boldog uj evet.(:

szpal 2009.01.02. 13:40:09

100 éve történt: Louis Bleriot is the first man to fly across the English Channel, Karl Landsteiner develops a system of blood grouping, Rákosmezőn felszállt és repült az első magyar gyártmányú repülőgép, a Libella, a magyar képviselőház törvénnyel szabályozza a kivándorlást. 100 éves lenne idén: Radnóti Miklós,

Kökény6 2009.01.02. 13:41:25

Jut eszembe: hogyhogy a Peugeot nem perelte be az egész világot engedély nélküli használat miatt? Ahogy hallottam levédette az össze 4jegyű számot, amiknek a közepén 00 van. És már a kilencedik éve használjuk a 2-es sorozatot. Persze ki tudja? Lehet, hogy kivár jövő év végéig, akkor összesit és aztán benyújtja a számlát.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.01.02. 15:43:34

És a Köztársasági Elnök újévi beszéde?

Még józanodtok, fiatalok?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.02. 15:52:25

Istvan, Sólyom minden szavával egyetértek, így nincs mit kommentálnom :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.01.02. 16:50:36

Sólyom jól beszélt, a baj csak az vele, hogy akiknek szólt, azok nem nézték, nem hallották, nem olvasták.

tevevanegypupu 2009.01.02. 17:18:07

Hallottak, neztek, olvastak csak nyilvan verig sertodtek, mert nem ertik, nem is tudjak felfogni, hogy mit mondott..es hogy hosszu tavon a becsuletesseg megeri? Ugyan kerem, mikor rovid tavon milliardok varnak rajuk..kit erdeke, hogy minta orszagbol lezullottunk sereghajtova? Aki tehetne ellene azt biztos nem. Es egy dolog: nem szavaztam a mostani kormanyra, nem vettem fel kolcsont es rendesen adozom, szoval miert is vagyok felelos?

juhar 2009.01.02. 23:19:08

Na és ha az asztrológiai szekció álláspontját is ismerni fogjuk, esetleg elmehetünk "udvari csillagásznak". ;)
Úgy emlékszem Matyi király udvarában kifizetődő volt...
Esetleg megjósolhatjuk, elérkezett-e az idő egy előrehozott választás megindításához. Mit mondanak a csillagok a Mars-Vénusz konstellációja esetén? ...vagy a számmisztika alapján?
Nekem csak annyit, hogy az én 2009-es évemért, hátulról előre összeadva, négyzetre emelve csakis egy ember felelős és az én vagyok. A többiek meg csak bégessenek. :))

AYBARS ANDA 2009.01.03. 22:54:29

Szélhámos, félnótás adóellenőr....:)
süti beállítások módosítása