Bréking nyúz: Gyurcsány táncikál, hitet tesz, majd vörös rongyba öltözik
2008. október 04. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Bréking nyúz: Gyurcsány táncikál, hitet tesz, majd vörös rongyba öltözik

 Tarka Gyurcsány! Csak nyugdíjas munkásőröknek! Durva felvételek! Nagy, hosszú, vágatlan!

 

 (Ezúton jelezzük, hogy sajnáljuk a szervezőket, amiért ez az alak minden kérésük ellenére megjelent a rendezvényülön. Tudjuk, hogy ezt nem akarták, s nem akarjuk azt a látszatot kelteni, hogy erről szólt volna a Tarka Magyar. Magáról a demonstrációról később jelentkezünk színes-szagos videóval.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr38696490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Invictus 2008.10.04. 23:18:09

Olyan emberi. Amíg el nem húz a páncélozott ódival...

Francois Pignon 2008.10.04. 23:20:14

Hehe, nem csak Gyurcsány nem bírt magával, végül Kálmánék is odaértek valahogy. ;)

freehckr 2008.10.04. 23:21:41

A kopasz kiszúrt titeket:

img385.imageshack.us/my.php?image=guardas3.jpg

Nem visszhangzik a telefonotok amikor beszéltek? :)

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.04. 23:24:32

Fuh ez is remek beszámoló és ez se egyoldalu.
ez a töüntetés tényleg fletóról szolt.

Invictus 2008.10.04. 23:30:00

Fletó céljairól szólt. Arról amivel ő és spin doctorai akarnak tematizálni. Szóval róla:)

2008.10.04. 23:30:02

Más emberek között feltűnőbb, hogy nem százas.

Kopiás Attila Steve 2008.10.04. 23:35:26

Azért kösz a diszklémert...

Johnny Favorite (törölt) 2008.10.04. 23:38:03

Csak úgy zúgott a tömeg a tanu bizonyságnál!
Régóta gyanítom....de csi vel értek teljesen egyet.....ha vannak mellette más ..halandók telesen látszik hogy elme beteg egy fasz!

Francois Pignon 2008.10.04. 23:41:33

Egyik felvonuló elmondta, ha GyF megjelenne ott, erővel is távol tartaná. Hát vagy kevesen voltak, vagy nem adtak erre lehetőséget.
Nyilvánvaló volt, hogy rá fog telepedni a hírekben az eseményre. Bár nem hiszem hogy ebből most profitált volna.

states 2008.10.04. 23:42:10

index.hu/cikkepek/0810/belfold/takam//.gdata/gpb_26.jpg
Ezért zárták le megint a fél várost, az Andrássy összes keresztutcáját, az Oktogont, ahol a 6-os villamos nem állt meg, és nem járt a Kisföldalattit sem. És ezekből még vonjátok ki a titkosrendőröket, Gyurcsány testőrségét, az NBH-t és a nyugdíjas munkásőröket. Gyurcsányisztán 2008...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.10.04. 23:42:34

Huba,

ez a tüntetés arról szólt, hogy vágóképet gyártsanak a Híradókba, amiken Ferkó egy tömegben halad: " a nép Ferkóval van" médiareprezentáció ingyenes statisztái voltatok :(

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.04. 23:45:03

nem, ez az amit ti látok mert nem voltatok kint.
nem meert azt akarjátok látni, hogy ez nem egy civil cucc.
gyurcsány elbujva oldalt állt a szépmüvészeti melett, ugy hogy senki nem láta, mi is ugy talátuk meg.
10 nyugi vette körbe, a többiek meg nekünk gratuláltak, amikor beszoltunk neki.

freehckr 2008.10.04. 23:48:51

huba: "nem, ez az amit ti látok mert nem voltatok kint."

Ezt látja mindenki azokon kívül, akik kint voltak... Elmeséljem mennyire volt manipulatív a TV2 esti híradójában a hír? Most a napokban felkerestek majd ~2-2.5 millió embert, hogy "nem, az nem úgy volt, félre értitek"?!

Francois Pignon 2008.10.04. 23:50:50

Nagyjából végignéztem az Index közvetítését, képbe sem került. De neki tényleg nem is kellet több mint fél perc az esti híradókban. Azt meg is kapta.
Talán pár húzósabb celebet kellett volna szerződtetni, hogy terelje róla a figyelmet.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.04. 23:59:09

nem bazdmeg leklett volna azt a faszt kükdenio a picsába,ki kellett volna onnan kergetni

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.10.05. 00:03:12

huba:
"nem meert azt akarjátok látni, hogy ez nem egy civil cucc."
Nem a mi akaratunkon múlik, hogy minek látszik. Megértem a dühödet, Gyurcsány pofátlanul, gátlástalanul ellopta a sót. Nem azért, mert a mi kis blogunk foglalkozik vele, hanem mert róla szóltak a híradók.
Igen, rossz érzés, sajnos ilyen a média logikája. Ugyanezt érzik, akik néhány tízezred magukkal részt vesznek egy fideszes rendezvényen, ahol csak békével és jókedvvel találkoznak, aztán az esti híradó beszámolójában árpád-sávos kopaszokat látnak vágóképként

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.10.05. 00:03:31

Huba,

itt küzdtök a szemét reakciósokkal, hogy nem akarnak tüntetni az erőszak ellen,stb.
Az erőszak alkalmazója meg ott riszálta magát?

CrL 2008.10.05. 00:05:27

huba mi ez a radi hangnem? ;]

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.10.05. 00:09:54

huba:
Az nem bővítés, azzal együtt publikáltuk. :))

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.05. 00:10:08

crl
kicsit sok az idegeys ember ebben a szobában
tölgy én titeket szeretelek volna ott látni és nem őt
turul ok kösz igazad van ok

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.05. 00:11:12

bocsi de nagyon ideges vagyok és kevés helyen lehet kommentelni

CrL 2008.10.05. 00:14:29

huba, nem akarom elviccelni de fehér vagy vörös vagy barna esetleg zöld.

ezekkel a köztudottan lehet tompítani az idegességet ;]

heima (törölt) 2008.10.05. 00:15:11

ha nem ment volna el Gyurcsány a mai vonulásra, a szerveződés ugyanis e nélkül is őt legitimálja. Mivel Magyarországon nem üldöznek tömegeket vallási, faji, nemi identitás stb. alapon, csak egyes érdekköröknek jó lenne ezt láttatni, mert egyszerűbb a kirekesztés ellen küzdeni, mint kormányozni.

A felvonulás ezeknek a köröknek segített, még akkor is, ha nem tudatosan történt ez, csak éppen ez a hobbijuk a népeknek.

Francois Pignon 2008.10.05. 00:16:39

Ideje lenne már megcsinálni ennek a magyar verzióját Fletóval:
whereswaldo.com/

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.05. 00:18:53

crl akkor kapcsolat.hu-s sapka a barna eső ellen :D

Perillustris 2008.10.05. 00:28:19

Csak egy technikai kérdés a videóval kapcsolatban: mitől vágatlan ez szerintetek? ;)

Ja, most jöttem haza egy házibuliról, ahová nem voltam meghívva, de gondoltam, ha a miniszterelnök megteheti, akkor engem sem rúghatnak ki. Mégsem engedtek be.

Holnap megyek az ombuccccmanhoz.

TD223 2008.10.05. 00:29:21

Mi a fene járhat ennek a disznónak a fejében? Vagy elmebeteg ugyanis, vagy csak egy mocsok, aki az egész életét színészkedéssel és hazudozással tölti.

Cook kapitány 2008.10.05. 00:40:42

A first lady tényleg narancssárga (NARACSsárga!!!) terítőt lobogtatott? Skandallum! :-)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.10.05. 00:43:29

Cook kapitány, tényleg narancssárga volt. A durva az, hogy az MTI-közlemény barnát ír.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.10.05. 00:49:57

Huba, minden elismerésünk a szervezőké. De azon ne lepődjetek meg, hogy ha a kormánypártok hat éve éjjel-nappal a kirekesztés ellen küzdenek, ti meg szerveztek egy tüntetést a kirekesztés ellen, s a szervezők között van például az SZDSZ volt kampánytanácsadója, a "100 nap - 100 %" kampány megalkotója, akkor sokakban hátsó gondolatok támadnak.

medve2 2008.10.05. 00:52:55

Gyurcsány show a köbön. Ez lett belőle.

Francois Pignon 2008.10.05. 00:56:16

Most lefekvés előtt még egyszer megnéztem a videót. Hiba volt.

odonkor (törölt) 2008.10.05. 03:07:03

Enyhén illuminált állapotban szoktam a leginkább rájönni, hogy ez az ország esélytelen. Úgy látszik, százszázalékos az a mondás, hogy borban az igazság..

Más: épp megy nálam a Danubius Rádió. Véletlenül, de ez most mindegy. Orbán Viktor azt mondja, rossz irányba tart az ország hajója, és szerinte a jobboldal tele van tettvággyal és frissességgel..

Ha-ha-ha. Gyerekek, hogy mik lesznek még ezen a földdarabon, a jóég sem meri megmondani.

szubjektiv 2008.10.05. 03:15:27

Egy klassz lagziból tértünk haza. Lehet, hogy nem ezt kellett volna nézegetni, amíg a másik zuhanyozik. Sokkolt.

szubjektiv 2008.10.05. 03:18:57

Azért verik a fejüket a falba, hogy semmi randalírozást nem tudnak felmutatni. Szar lehet.

józan' 2008.10.05. 03:21:44

KK and TT: most visszakozni kell az előző poszt miatt, mert beszólt a Judapest, vagy mi történt? Esetleg valaki más is beszólt?
A Reakció így már nem elég PC? Gyalázat!

szubjektiv 2008.10.05. 03:25:51

Turul: ki a francot üldöznek, bántanak ma Magyarországon? Ugye te sem gondolod, hogy a népességet a kuruc szövegei zaklatják föl? Vagy mégis? Klassz volt a tünti?

tewton 2008.10.05. 03:38:22

huhh. én csak félig bírtam, az eskütételig.

Énem liberális oldalát félelemmel tölti el, hogy egy ekkora tömeg egyszerre ünnepélyesen "megfogad" egy politikai doktrínát, és "felesküszik" valamire, itt pölö arra, hogy megakadályozza bizonyos nézetek további térhódítását. Egy ilyen eskü bármikor hivatkozási alappá válhat. Az úttörő-esküben sem volt ilyen, ha jól emlékszem.

Viszont vidékiként én szeretnék egy olyan esküt is látni, ahol mindenféle megfélemlítés és bűnözés ellen, valamint a törvény előtti egyenlőség mellett tesznek fogadalmat ezek vagy hasonló emberek. Beleértve pl. a a törzsön kívüli gyerekek és nyugdíjasok megfélemlítését, kirablását (uzsonna - zsebpénz - mobil - nyugdíj - termények - aprójószág), fémtolvajlást és a többit. Ezért mikor mennek ki a jobbérzésű fővárosiak az utcára?

szubjektiv 2008.10.05. 04:09:33

Turul szerint az ilyeneken kell megjelenni. Mer civil szervezés. Elképesztő ostobaság.

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2008.10.05. 04:12:39

Józan, elég sokan beszóltak, de ez minket nemigen érdekel. A délelőtti posztban írtakat fenntartjuk. Továbbra is úgy gondoljuk, hogy az ötletgazdák eddig kimondva-kimondatlanul Gyurcsányt támogatták, s most igyekeznek lehátrálni róla, mintha nem terhelné őket is súlyos felelősség a helyzetért. Ugyanakkor a jóhiszemű mezei szervezők munkáját becsüljük, különösen, mivel sok jó nőt láttunk ma.

zoli27 2008.10.05. 08:55:37

Novák Péter záró mondata ("továbbra is mi vagyunk a csendes többség") jól jellemzi, hogy mi lett végülis ebből a demonstrációból.
Az pedig, hogy a "rossz időre" meg a politika rátelepedésére (habár én úgy látom, hogy itt egyedül a miniszterelnök telepedett rá) fogják azt, hogy 100 ezer helyett csak ötezren jöttek el, nem túl elegáns.

Szerintem valójában arról van szó, hogy az emberek, akik ebben az országban élnek, egyszerűen nem azt tapasztalják, hogy a cigányoknak, zsidóknak, melegeknek Magyarországon bármitől is félniük kellene. Az elmúlt 18 évben, akár bal-, akár jobboldali kormány volt hatalmon, soha nem üldözték a kisebbségeket, és nem is fogják.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.10.05. 09:37:44

A mi jó Ferencünk úgy manipulálta sz*rrá ezeket a civil szervezeteket, mint ahogyan saját pártját is.

Az elmúlt húsz év parasztvakítása, a ballib ideológiai terror, bizony, kitermelte azt az értelmiségi réteget, aki attól érzi magát önazonosnak, ha permanensen küzd a kirekesztés ellen (ez az, ugye, amitől európaivá, szalonképessé, mitöbb, progresszívvá válhatik az emberfia, ezzel biztosíthatja be magát a "gyanúk" ellen). Tisztára olyan ez, mint 1945 után a "fasizmus-váddal" való kommunista manipulációk!

Pedig ez a "kirekesztésesdizés" csak arra jó, hogy a manipulátorok blokkoljanak minden szerves társadalmi-kulturális mozgást, ami vélten vagy valóságosan nem az ő érdekeiket szolgálja.

No, ehhez asszisztáltak most a civilek.

Hű, de nagy gondok lesznek itt, ha nem vetünk ennek mihamarább véget: a jónyalóka visszanyal, bakkerok, a valóság nem hagyja magát a végletekig elhazudni, akkora lesz az ellentmondás, hogy...

ü
bbjnick

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.10.05. 09:46:27

Turul,

"Igen, rossz érzés, sajnos ilyen a média logikája. Ugyanezt érzik, akik néhány tízezred magukkal részt vesznek egy fideszes rendezvényen, ahol csak békével és jókedvvel találkoznak, aztán az esti híradó beszámolójában árpád-sávos kopaszokat látnak vágóképként"

Nekem ugy tunt, hogy ez KK&TT logikaja is. Csak, akkor nem kell sirni, az arpadsavos vagokepek miatt, a legkozlebbi jobboldali megmozdulaskor. Persze nyilvan ok is ratelepedtek hivatlan vendegkent a tuntetesre, de, a tegnapi Reakcios template alapjan, fair game ugy kommentelni az egeszet, hogy a jelenlevok a "szelsojobb seggebol bujtak ki (tisztelet a keves kivetelnek)"....

tevevanegypupu 2008.10.05. 09:49:23

Ez a kirekesztosdi jatek tenyleg nemigen mozgat meg senkit, egyszeruen azert mert nem igaz. Nem hiszem, hogy a rossz ido volt az oka annak, hogy ilyen kevesen mentek el.Az elfogadasnak kolcsonosnek kellene lenni: az egyik oldalrol provokacio, masik oldalrol megbotrankozas biztos, hogy nem hozza "lelkileg" kozelebb az embereket. A csoportterapia pedig nem biztos, hogy minden esetben hasznos. Foleg ha kisajatitjak egy harmadik celert ami tulsagosan is egyeni haszonra hajt.

zoli27 2008.10.05. 10:00:20

Egy gyöngyszem a "Beszóltunk Gyurcsánynak!"-blog kommentjei közül:

>>"A Mérce megköszönte a miniszterelnöknek, hogy a sok tiltakozás ellenére mégiscsak eljött, hogy ártson a politikától és pártoktól magát tudatosan függetleníteni kívánó civil megmozdulásnak."

Sajnos nem tény, hanem vélemény ez az ártás. Az én tapasztalataim szerint az egész világon pozitív, ha egy politikus odaáll egy ilyen kezdeményezés mellé, és ezért kérték itt is az aláírásokat. Mo őrült meg, nem Gyurcsány. Az ő viselkedése megfelel az egész világnak, a Tied nem. Én csak javasolhatom, hogy ne menj szemben a világgal, mert csak neked lesz egyre szarabb. És mindenkinek csak egy élete van, ne pazarold el ilyen hülyeségekre, hogy 'Én akkor is utálom'.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.10.05. 10:04:52

zoli27!

B*z'ki! Ennek a kommentnek nem csak szaga van, de ragad is!!! És akkor csodálkozunk, ha jön az Utolsó Ítélet!

ü
bbjnick

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.10.05. 10:07:57

Kálmán, Tóni,

a jó nőkről tegyetek már fel képeket! Nem igaz, hogy folyton csak kellemetlen dolgokkal kell foglalkoznunk.

tevevanegypupu 2008.10.05. 10:12:25

A Zemberek tobbsege nem onceluan kezd el utalni vagy ellenszenvezni valakivel. Kell hozza jokora adag segitseg is a celszemely reszerol.(:

states 2008.10.05. 10:31:29

A legjobb az Index felvétele volt, ahol a Darth Vaderéktől még az Erőszakmentes Magyarországot transzparenst sem lehetett látni..

greg1749 2008.10.05. 10:43:54

szerintem jól érezte magát.
nem erre akartam kelni vasárnap!

szubjektiv 2008.10.05. 10:53:42

Elpet: rátapintottál a lényegre. Ezért iszonyat ebben az országban élni, mert itt permanensen csak kellemetlen dolgok történnek. Nem hiszem, hogy a jó nők ezen tudnának segíteni.:(
Továbbra sem értem, hogy mi célja és értelme volt a tegnapi hakninak azon túl, hogy ferencünkről készülhetett egy gyomorforgató felvétel.

zoli27 2008.10.05. 11:06:21

szubjektiv,
"Továbbra sem értem, hogy mi célja és értelme volt a tegnapi hakninak"

Szerintem arról van szó, hogy a balliberális értelmiség mindenhol nácit akar látni; és mivel van egy néhányszáz fős csoport, aki időnként felborít néhány kukát, felgyújt egy-két rendőrautót, és közülük néhányan még zsidóznak is, a rendőrség pedig általában egy nap után szabadon engedi őket, bizonyítottnak látják, hogy Magyarországon barnaveszély van.
Majd amikor össze akarnak csődíteni 100 ezer embert, hogy együt tiltakozzanak a fasiszták ellen, és csak ötezer jön össze, akkor szembesülnek vele, hogy eléggé kevesen vannak, akik hasonlóan értékelik a helyzetet, mint ők.
Majd, hogy életben tartsák magukban a hitet, hogy nem egy fantom ellen harcolnak, ráfogják a szerintük rossz időjárásra és a gonosz politikai elitre, hogy miért voltak jóval kevesebben, mint amire számítottak.

states 2008.10.05. 11:20:14

Többszöri nekifutásra sem volt elég erőm, hogy végignézzem ezt a videót, miután csak nagyon erős idegzetűeknek és gyomrúaknak ajánlott. És arról is újólag meggyőzött, hogy válltól felfelé iszonyú nagy rendetlenség van ebben az emberben, s a kérdés továbbra is ott lóg a levegőben, hogy lehetett ebből miniszterelnök...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.10.05. 11:21:20

szubjektiv

A jó nők sok mindenen tudnak segíteni. Például jól esik rájuk nézni. Van egy mondás, amit szívesen szoktam idézgetni:
"Jobb dolog csinos fiatal nőket nézni, mint csúnya öreg férfiakat."
Ennek igazságát most makroszinten is igazolódni látom.

A tegnapi rendezvény célja a rendezők jóakaratú részének szándékából legjobb indulatú értelmezésem szerint az lehetett, hogy valamiképpen a magyar társadalom békességes építésének vágyát demonstrálja sokféle ember, lehetőleg az ország reprezentatív metszetének felvonultatásával. Ez most nem sikerült. Nem biztos, hogy fel kell adni. Csak másképp kell hozzáfogni. Tegnap írtam erről pár gondolatot, remélem, hogy a nagy indulatviharban volt, aki elolvasta és elgondolkodott rajta.

Lehetőleg hagyjuk a cukormázas szeressükegymást szövegeket, meg azt az agyoncsócsált " keressük azt, ami összeköt, ne azt, ami elválaszt " közhelyet, itt nem erről van szó. Nagyon másképpen gondolkodunk, és ebben aligha lesz szintézis. De együtt kell élnünk, dolgoznunk, és ezt valahogyan mindannyiunk számára elviselhetővé és eredményessé kéne tenni. Ez az egység minimuma, ha ennél többet is el tudunk érni, annak majd lehet külön örülni.

Sunlounger 2008.10.05. 11:59:54

Nah megnéztem. Elment a kedvem a vasárnapi ebédtől is :( States nemcsak a vállától felfelé van iszonyú gond. Szerintem gerinctájékon a legproblémásabb. Ja és jó nőkről lehetne postolni :)

feltételes reflex 2008.10.05. 15:38:38

Ott voltam. Azt se tudtuk, hogy Fletó is ott van, pedig -ahogy az az infókból később kiderült, eléggé a közelében álltunk. Ha hűdeakkora nagy show lett volna a jelenléte, akkor biztosan feltűnik nekünk is.

Gyurcsány hibát követett el azzal, hogy nyilatkozott arról, hogy el is jön, lehet vitatni (joggal) azt is, hogy érdemes-e nem szívesen látott vendégként résztvenni egy partiban, viszont a jelenlétét ellenzők (pl. AI) is sárosak:
1.Ha abszolút politikamentes, igazán civil dolgot akartak, akkor miért volt szükség a parlamenti pártok aláírására? Tessék akkor faszán deklarálni, hogy politikusnak színét sem akarjuk látni, és nem aláírásokért nyammogni!
2. Még a politikai élet szereplőinek is jár annyi, hogy magánemberként tudjanak működni. Ha valaki ezt nem tudja elfogadni, akkor ugyanolyan előítéletes, kirekesztő, mint akik ellen küzdene. Engem például nem zavart volna, ha bármelyik parlamenti párt vezető politikusát ott látom, még akkor sem, ha nem értek egyet azzal, amit képvisel.
3. Mint ahogy az az előzetes és a várható, utólagos reakciókból is sejthető volt: kurvára nem a Fletó malmára hajtotta a vizet az, hogy megjelent, tehát kétlem, hogy ebből kívánt volna politikai tőkét kovácsolni. Ennyire azért ő sem hülye.
4. Ha megfordítjuk a dolgot, és mindenáron a politikust akarjuk belelátni, akkor meg az a kérdés, hogy hol volt a többi parlamenti párt bármelyik képviselője? Miért nem jelent meg pl. Orbán Viktor? Tudomásom szerint nem volt megtiltva a jelenlétük. Ezesetben is zoli27-nek van igaza:
"Az én tapasztalataim szerint az egész világon pozitív, ha egy politikus odaáll egy ilyen kezdeményezés mellé, és ezért kérték itt is az aláírásokat. Mo őrült meg, nem Gyurcsány. "

És tényleg.

medve2 2008.10.05. 16:53:52

Kedves Feltételes Reflex! Hihetelen, hogy nem érzitek, de az esti híradáűsoknak köszönhetően az egész egy Gyurcsány-PR lett. Baromira mindegy, hogy te a helyszínen mit éreztél. És az Amnestynek teljesen igaza volt, mert ha azt követtétek volna, akkor nem ment volna el és a híradásook nem róla szóltak volna.

Francois Pignon 2008.10.05. 16:58:44

Ferenc nap volt, akárhogy is.

feltételes reflex 2008.10.05. 17:37:09

kedves medve2!

Amit írsz, arról legkevésbé sem Gyurcsány, vagy a szervezők tehetnek - ez a média, így működik. (Kétlem, hogy bárki odaszólt volna, főleg a kereskedelmi csatornáknak, hogy ugyanmá, csináljatok egy kis hírverést a Feri körül)
Érdekesnek tartom viszont, hogy te Gyurcsány-PRt érzékelsz a dologból, mert számomra inkább az jött le, hogy ez számára minden, csak nem pozitív PR. Csak gondolj többek között a saját véleményedre is :) Szerintem is szükségtelenül kiemelt figyelmet kapott a híradásokban, de ez nem von le semmit a TarkaMagyar lényegéből. Aki pedig összeköti a demonstrációt a gyurcsányozással (utóbbi tetszés szerint behelyettesíthető orbánozással is) az szerintem kicsikét el van tévedve.

Az Amnesty egyébként később finomított a kijelentésén: azt mondták, magánemberként bárkit szívesen látnak. És lőn.

medve2 2008.10.05. 19:28:43

Feltételes Reflex! Tisztázzunk néhány dolgot:

1. Én a szervezők nagy többségének tisztességét, jószándékát nem vonom kétségbe.
2. Egy iylen demonstrációnal nem az a lényege, hogy akik ott vannak, mit és hogyan éreznek, hanem a híradások. Szerinted egy picit eltúlozták Fletót. Szerintem meg Fletó-PR-ba csapot át az egész.
3. Ezt a szervezőknek tudniuk kellett. Nem tudtak, egyesek nem is akartak ellene tenni.
4. Én nagyon sajnálom ezt a kudarcot, itt is póbáltam saját közegemet győzködni arról, hogy ez egy jó rendezvény. A híradások után nincs velük szemben muníciuóm, azoknak lett igazun, akik nyammogtak és állították: ebből is egy Gyurcsány buli lesz. Ő egyébként bármit megtesz, hogy mosolyogva 30 másodpercre bekerüljön a híradókba. És elérte célját.

feltételes reflex 2008.10.05. 20:26:35

medve2,

1.Először is nem értem, mi szükséged van arra, hogy külön pontban rögzítve leszögezd, hogy 'a szervezők nagy többségének tisztességét, jószándékát ' nem vonod kétségbe.
Én egyáltalán nem vonom kétségbe nemhogy a 'nagy többség' jószándékát, hanem egyáltalán senkiét sem. Tényleg nem értem, hogy kerül ez ide.

2.Biztos vagyok benne, hogy ha Fletón kívül más vezető politikus is ott van, akkor velük is foglalkozik a média. De nem voltak ott.

3.A szervezőknek semmiféle befolyása nincs a médiára. Egyetlen dolgot tehettek volna meg jóelőre: felszólítani a politikusokat, hogy még magánemberként se jelenjenek meg.
Ami -valljuk be-, kissé ellentmondana az egész TarkaMagyar szellemiségének:))

4. "Én nagyon sajnálom ezt a kudarcot, itt is póbáltam saját közegemet győzködni arról, hogy ez egy jó rendezvény."
Juteszembe: Te ott voltál?

Akik nyammognak, azok vagy nem értik, vagy kurvára nem is érdekli őket a lényeg. A lényeg ugyanis nem ott volt/van, hogy megint anyázásba fúljon az egész: ti. hogy melyik politikus miért jelenik meg, ha pedig megjelenik, akkor miért, és ha nem, akkor biztos azért nem, mert...stb. Gyurcsányon kívül egyik politikus sem árulta el, hogy jelen lesz-e vagy sem, így simán el lehetett képzelni, hogy pl. még a nagy ellenlábasa, Orbán is megjelenik. És akkor mi van, mi lett volna? Akkor meg azért nem megy el senki, mert biztosan "odatolja a képét" X, Y, Z ?

(Egy észrevétel: Tartok tőle, hogy éppen az ilyen nyammogókból kerülnek ki azok is, akik szavazni se járnak, mert minek, úgyis egy rakás szar az egész, aztán finnyognak tovább ciklusról ciklusra -ez az a fajta közönyös réteg, amelyik még a -horribile dictu- gyújtogató, kukaborogató csőcseléknél is rosszabb..)

Akit valóban érdekelt az egész, az bizony elment, függetlenül a politikusoktól. Már csak azért is, hogy legyen elegendő civil:))

Egyébként meg Európa boldogabbik felén ez az egész egy másodpercre se lenne téma.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.10.05. 21:11:30

Tóniék és Cook kapitány!

a narancssárga az nem a kabátja véletlenül?
de! a szakadár!

szpal 2008.10.06. 10:26:06

hazúg Gyurcsány, tarkarongy!
amúgy oda se figyel az esküre, Klára sokkal komolyabban veszi.
süti beállítások módosítása