Árokásó Top 100
2008. július 07. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Árokásó Top 100

 Kedves Olvasók! A Reakció nyomtatott búcsúszámában Ács Feri tollából megjelent Árokásó Top 20 cikk olyan lelkesedést és írási kényszert váltott ki kommentelőinkből és belőlünk, amely létrehozta az Árokásó blogot.

 Az önszerveződő blogprojekt elsődleges célja, hogy a cikk folyományaként összeállítsa a hazai Árokásó Top 100 illusztris listáját, rajta minden kiérdemesült megmondóemberrel. Náluk már csak a blog szerzői alkotnak illusztrisabb társaságot, épp ezért várjuk minden kedves olvasónk jelentkezését a blogíró csapatba. A reakciós kommuna megmongya a frankót.

 Részletek és tudnivalók, hülyéskedés és gyűlölködés, megmondás és beszólás odaát.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr46557499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.08. 22:55:11

DURVA LESZEK:

A BALOS árokásók szinte kivétel nélkül zsidó kisebbségiek.

Nemzetiségűek.
Származásúak.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.08. 23:41:25

maior, na, miért vagyok hülye?:)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.07.08. 23:50:55

calam,

trollal ne foglalkozz

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.09. 00:09:15

"Mavo", aki nyilaskeresztekkel borítja be a blogját, és felszólít IZRÁÉLLAL való szolidaritásra, az a "troll"...

Mellesleg E BLOGON te vagy outsider, kis kilőni való rabmadaram...!

"Calam": a megelőző kommented miatt.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.09. 00:12:15

"mavo",

nem AZT akartad írni, szokás szerint, hogy "GÓJJAL" NE FOGLALKOZZ, lelköm?

troll=gój. Magyar.

Kevés hibázási lehetőséged vanmár, "mavo".

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.09. 00:27:03

te figyelj, maior. Azt értettem, hogy az ezt kettővel megelőző kommentem miatt. Ez nem indoklás ez pontosítás. Az indoklás az lehetne mondjuk, hogy leírod: Seszták Ágnes azért nem való a listára, mert (és itt egy felsorolás következik érdemei kiemelésével)
na, akkor próbálkozz egy ilyennel

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.09. 00:38:39

Esterházy Péterrel AZ a baj, ami a famíliájával 1527-es főnemességük keletkezéséig MINDIG:

aulikus, labanc, idegenhez húzó, saját nemzetét megvető, legyalázó, BÁRKIT a magyarság ellen KISZOLGÁLÓ förtelem, na EZ E. PÉTER (is) !

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.09. 00:41:36

na, és ezeket tudod is igazolni bármivel is? mihez képest labanc, mihez képest idegenhez húzó stbstb.? Ezeket melyik könyvéből vezeted le?
Ja, amúgy ez nem neked szól maior, jelent ma még valamit a labanc?

Rwindx 2008.07.09. 01:23:12

Valamiért megint nem tudok FF3-al kommentezni, múlkor is volt egy ilyen.
Mindegy.

Én esetleg javasolnám Andrassew Ivánt, nem tudom volt-e már. Paul Lendvai lett volna a másik, de azt Zoli27 lelőtte (egész pontosan, csak említette :D )

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.09. 01:34:16

AI a kezdő 20-ban is ott már... :)
ld a másik blog!

néha szar a blog.hu

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.09. 01:41:12

amúgy paul lendvainak ismeritek a munkáit? Úgy értem a magyar témájúakon kívül? Mondjuk van egy 56-ról szóló könyve. Még nem olvastam de a magyar 56 kutatók, asszem sokra tartják.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.07.09. 09:28:26

Calam,

Torkos Matild, Pilhál György, Seszták Ágnes, Szentesi-Zöldi László, Csermely Péter, Kubinyi Tamás, Schmidt Mária, Tőkéczki László

Én ezekkel egyetértek.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.07.09. 09:58:40

Calam: számonkérsz, de ahogy látom te nem olvastad. Lendvaié egy újságíró munkája, ennyi. Hogy ne legyünk elfogultsággal vádolva: az 56-tal foglalkozó kutatók közül nemtom mennyire van elájulva tőle mongyuk Rainer M. János. Szövegelemzésileg nem ez jön ki. Nekem. De én elfogult vagyok.
80.99.236.195/friderikusz/?q=node/454

Francois Pignon 2008.07.09. 10:21:42

Calam, Pilhál van:
arokaso.blog.hu/2008/07/09/pilhal_gyorgy
De azért ne viccelj már, Borókaival meg Elek Istvánnal.

mediakus 2008.07.09. 10:30:20

seszták bőven ott van, pilhál is, schmidt mária is, de azzal valószínűleg sehova sem jutunk, hogy ha minden jobb és baloldali embert ideírunk.
valamilyen ismérv mégiscsak kéne.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.09. 11:34:49

Rendben, valóban nem olvastam Lendvai könyvét, csak megjegyeztem, elhiszem, hogy nem egy akkorra szám a könyv, de mondtam is, hogy nem olvastam.
Amúgy csak azért soroltam föl neveket, hogy feltűnjön, hogy bárkit ide lehet írni, akár méltatlanul is. Mondjuk ha szerintetek Borókai meg Elek nem ás árkot, akkor szerintem meg Bojtár B. Endre nem.

Rwindx 2008.07.09. 11:36:32

Szamárfül: Köszi, megvan! Azt korábban nem futottam át.

mediakus 2008.07.09. 11:47:59

calam
Elek és Borókai sosem tett másra nézve megalázó, az ellentéteket szító kijelentéseket. Aki Elek akár csak egy írását is a magáévá tette, ilyet ép ésszel soha nem állíthat. Ráadásul amint tudjuk, a Heti Válasz főszerkesztőjeként sem közölt a lapja semmi ilyesmit. Bojtár B.-ről már nem vagyok ennyire meggyőződve, de ez nem róla szól, hanem az általa főszerkesztett lapról. Ott sok csúnyaság megjelenik.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.09. 11:50:19

Krakkó, Szerető, Császárt miért húztad ki politicus?
AMúgy javasolnám még Hegedűs Zsuzsát. Liszkay Gábor meg már csak főszerkesztői minősége miatt is de való, szerintem.
De amúgy hol van a listáról: Németh Péter, Dési János, Vörös T. Károly Eötvös Pál?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.07.09. 12:02:17

Calam, szvsz randomszerűen írtál egy listát jobbos közírókból: nem hiszem, hogy tudnál egy gyűlölködő írást mutatni Elektől, Szentesitől, Borókaitól.

Pesty meg a legjobb dokufilmesek egyike, nem tudom, hol ásott árkot.

Másik oldalról pedig: Bojtár B. sem egy kategória mondjuk Németh Péterrel, vagy Dési Jánossal...

Hattory Hanzo 2008.07.09. 12:03:02

Gazdag ember ér? Széles médiamogul illetve Leisztiger "Tisztelet a Véneknek" vagy mi a túró Tamás?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.09. 12:04:11

Szélesen én is gondolkodtam, de Leisztingerrel együtt főnyeremények.

Hattory Hanzo 2008.07.09. 12:11:31

Egyébként lehetne Reakciós Békítő-show is, kiváncsi lennék egy Lovas-György Péter, Bayer-Korniss, Morvai Kriszina-Dobrev Klára ( ők mondjuk főznének valamit ), Gálvögyi-Kerényi, szóval ki kit kivel engedne össze?

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.07.09. 12:16:34

calam 2008.07.09. 11:50:19

Azért, mert olyanokat tartok idevalónak, akik írásaikkal, egész életművükkel a gyűlöletet szítják, szították.

Krakkó Ákos messze nem ilyen, Császár sem, bár voltak kisiklásai...

Szerető ugyan súlyosan elfogult, de mint írtam, nem ez volt a szempont. Ha ez lett volna, akkor Tanács István, Nagy N. Péter, Kovács Zoltán, de a Magyar Nemzet további jó néhány szerzője is ide sorolható lenne.

Francois Pignon 2008.07.09. 12:27:03

Nem tudom, például Krakkó Ákossal mi a baj.
Liszkay meg főszerkesztői mivoltában, ha úgy vesszük, posztolva lett:
arokaso.blog.hu/2008/07/07/egei_antal_es_horvath_zsolt

Pilgrim 2008.07.09. 12:38:11

Vicsek Ferencet is benevezem.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.09. 12:40:34

Vicsek, OMG! Berecz Anna volt már?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.09. 12:41:09

Én Krakkónak a tudósításai (nem a Célpont) mindig dühöngök. Mondjuk legutóbb a meleg felvonulás kapcsán volt minősíthetetlen, amiket mondott. Mondjuk úgy, hogy rendkívül elfogult volt és akkor még nagyon finom voltam. Császár Attila meg a dicsőséges tévéostrombeli szereplése az éleslőszerrel együtt miatt, szerintem.
Ja, amúgy Nagy N. nyílván. Bár ha Kovács Zoltán cikkeit olvasta az elmúlt fél évben, szóval azok közül amiket én olvastam saccra a 70%-a a Gyurcsányt kurva anyázta.
De tudom, hogy nektek az ÉS a bögyötökben van, nem is értem amúgy mindig miért. Jó, mondjuk Vásárhelyi Máriát tilos elolvasni. Ja a "megélhetési-aláírók" közül csak ő jött ki a szombati felvonulásra.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.09. 12:41:12

(Bár ő inkább csak maximálisan elfogult, de talán nem ás.)

ÁrPi 2008.07.09. 13:26:13

calam 2008.07.09. 00:41:36

""Ja, amúgy ez nem neked szól maior, jelent ma még valamit a labanc?""

calam, jelent még ebben a topikban valamit az hogy Te is neveket írsz be árokásó-címre felterjesztésként?

Vagy inkább valóban -ahogy írod- "csak azért soroltam föl neveket, hogy feltűnjön, hogy bárkit ide lehet írni, akár méltatlanul is."


Amúgy pedig:
Real Labancok - és 2. labanckodók:

labancok.paramparya.info/


labanchirek.blog.hu/

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.09. 13:44:34

ÁrPi lehetek én is árokásó, annyit jelent, mint mindenki más írása.

mediakus 2008.07.09. 14:08:31

Orosz Józsefet még nem említette senki, na ő a tisztességtelen újságíró mintaképe

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.07.09. 14:34:15

Orosz hogyne!!!!!!

És Bánó András??????

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.07.09. 14:40:21

"Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.07.08. 21:16:51
[...]
Én viszont baloldaliságról és jobboldaliságról írtam. Ideológiákról."

Nem, kedves Bakura. A postod cime az, hogy jobbosok es balosok, es nem az, hogy jobboldali ideologiak es baloldali ideologiak. Baloldali gondolkodokrol irsz a postodban, es nem baloldali gondolatokrol. Azt irod, hogy "A jobboldali viszont tagadja az egyenlőséget." es nem azt irod, hogy a jobboldalisag eszmeje az, hogy...

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.09. 14:58:58

Calam.

A dumád, a relativizálni kívánó kérdéseid a zsidó gondolkodás sajátjai.

A MAGYAR nemzet tagja nem méricskél és viszonyít:

abszolut, kategorikus és definitív minősítéseket tesz.

Amúgy benne van a válasz a kérdéses kommentemben.

Olvastad tőle az "Így gondozd a magyarodat" című opuszt ??!

A nyakától a tökéig ketté kellene hasítani az állatját.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.09. 15:00:45

Kündü ilyen alacsony nívójú, balos szöröncsétlenek közzé-e???

Nem szeretne.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.09. 15:03:00

"POliticus"

elmégy te anyádba,

"reakciósként" neked a KONZI ÚJSÁGÍRÁS LEGJOBBJAI (pl. Csermely) "ÁROKÁSÓK"??!

Hülye vagy.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.09. 15:05:37

"Calam",

mennyé innen el, amíg még megteheted...Idióta.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.09. 15:08:59

maior exercitus:
Egy kis nyugalmat, ha kérhetem. Nagyon felizgattad magad. Calam pedig nyugodtan maradjon, nem ért egyet velünk - na és?

mediakus 2008.07.09. 15:12:11

maior
Csermely Péter tisztességtelen újságíró. Valószínűleg azért került ide. Aki egy interjúban azt írja Mécs Imréről, hogy a múltjában csak kesztyűvel turkálna, arról te mit gondolnál?

Francois Pignon 2008.07.09. 15:16:23

"A MAGYAR nemzet tagja nem méricskél és viszonyít:
abszolut, kategorikus és definitív minősítéseket tesz."
Ez tényleg tetszik. ;)

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.09. 15:26:24

"mediakus":

Mécs Imre múltjában azbesztkesztyűvel, trópusi betegségek és pestis elleni védőoltással turkálnék csak.

Mert kétségtelenül bekattant már - dementia senilis -, de az örökké meglévő sunyi alantassága mögött '57-'58-as titkok lappanganak...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.09. 15:50:11

Az árokásóblog felvehetné a kapcsolatot a sírásóbloggal a gyümölcsöző együttműködés reményében:
sirasok.blog.hu/

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.07.09. 16:10:49

Kündü barátunk felhörgölte magát!! ::))

Mondjuk Csermely egyetlen - igaz bitang erős - mentsége a Tiranai Lepel és Albán úr.

Na az minden pénzt és időt megér!!!! :::)))

Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.07.09. 16:54:29

István: Nehogy már igazat kelljen nekem adnod...
baloldali=MSZP-s (nálad és az országban)
baloldali=baloldali értékeket magának valló (nálam a bejegyzésben)
jobboldali=fideszes (nálad és sokak szerint)
jobboldali=jobboldali értékeket tartja magának elfogadhatónak, aszerint él. (nálam, a bejegyzésben)

Nem hiszem hogy ennyire bonyolult lenne. Aki meg elolvassa a bejegyzésem, láthatja, miről szól.
Ehhez tényleg csak minimális szövegértelmezési képesség kellene.


politicus: Válaszoltam neked a blogomban, amit ott feltettél.


De ti ketten most felüdülés vagytok mediakushoz és csukához képest... Amiket ők hozzám beírtak. :(

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.07.09. 17:12:29

Turul, amúgy sokkal több dologban értek veletek egyet mint gondolnád. De sokban nem. Az biztos: Nap-Keltét a kukába:)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.07.09. 17:36:29

hááát

ugye ez komoly? mert viccnek kicsit durva:)


utálom az összes kibaszott listát

és listázót


de ha mégis, akkor az én ajánlatom az árokásós listára:
ergé és Ács Feri
(ezért a posztért és azért a cikkért)

hiba 2008.07.09. 17:43:31

Krakkónak és a Célpontnak mindenképpen helye van egy ilyen listán, mivel korábban hasonló se volt az országban. A tökéletesen profin megkomponált vízuális agitprop műfajt senki nem műveli ilyen magas színvonalon. De mondjátok ha ismertek ilyet. Mondhatnánk, hazudni csak pontosan, szépen... Riportjaikban mindig azt érzem, hogy nem azért akarnak átverni mert a főnökük ezt várja tőlük, hanem lelkesedésből. Ők így gondolják, és szerintük a nézőnek is így kell gondolnia.

hiba 2008.07.09. 17:46:17

A maior exercitus az Kündü vagy DownLoad? Esetleg közös gyermekük?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.07.09. 17:47:46

hogy miért utálom a listázásokat?

soroljam?:)

CrL 2008.07.09. 17:54:09

Hanni, neked egy zenei toplistáról is a nácilisták jutnak eszedbe?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.07.09. 17:59:31

ja, hogy ez egy zenei toplista?:)

akkor benéztem


ha mégsem az, akkor mégsem


fenntartom: ezzel ergé és Ács Feri (meg a töbiek, akik részt vettek/vesznek ebben) automatikusan felkerül egy ilyen árokásós listára

gratulálok nekik

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.09. 18:02:35

Hannát földobja valaki?:))))))))))

Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.07.09. 18:11:14

Képzeljétek, megsértettek!
Ugyanis összemostak a Reakcióval! :DD
kornelszavak.blogter.hu/?post_id=278844
Megmondóhülyék vagyunk. Ti is és én is! :))

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.10. 01:21:16

Politicus:

Az Csermely úr kitűnő, MN-függőséget okozó sorozata:

remélem, egyszer kiadják könyv formájában is...

Bár túl élő és aktuális...

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.10. 01:29:25

"hiba"...

Inkább "hibbbanntt" vagy te.

Az abszolut TÉNYFELTÁRÓ - oknyomozó tv-zés ELSŐ FECSKÉJÉT ilyen alantasan gyalázni... Mesélj, milyen gyurcsányista korrupciós ügyben léptek a tyúxemedre,
Veres 'Elviségheöüű' Provinciális Svindlerkém??!

Ritka hatékony a "Célpont".
Hol a hazudozás, hisz SOROZATBAN igazolódnak be a sztorijaik?!
Bukták sora, abból bűnügyek, vizsgálatok, megismételt, jogellenes választások...

Ez FÁJ, mi, nomenklatúrista barom, hogy mostmár MENNETEK KELL, és még MEG IS BUKHATTOK:
EGYENKÉNT !!!

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.10. 01:32:25

Hannibál,
ne röhögtess...

TE IRODALMI MŰFAJKÉNT űzöd a listázást azzal az avantgárd birka fejeddel a Blogter-en !!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2008.07.10. 08:10:18

Én szoktam nézni a Célpont riportjait. Nem látom, hol van benne a szemfényvesztés. Inkább amiatt aggódom, hogy egy esetleges Orbán-kormány idején lesz-e ilyen tökös.

A pártállami őskövületek neveit fel lehetne sorolni szépen, mert nekik köszönhető, hogy az újságírás marginális helyzetbe került. Aczél, bánó, Bolgár, Avar, Mészáros, stb. Külügyi spicli volt mind. Ajánlom mindenki figyelmébe Bánó András: Tel-Avivban otthon érzem magam című írását.
Fontos megemlítenem, a Heti Hetesben bármikor és mindenkor résztvevők szintén hozzájárultak ahhoz, hogy a két tábor közötti ellentét kibékíthetetlen legyen.

Ugyanakkor meg kell vallanom ars poetica-mat: Én soha nem is akarnék kibékülni a másik oldallal. Számomra elfogadhatatlanok, s ha közeledni próbálnának, én szélre húzódnék. Nem pusztán világnézeti, de elsősorban kulturális különbségek vannak, amelyeket a kuturális relativizmus és kognitivizmus eszközeivel is csak úgy lennék képes egy tolerálható tartományba erőszakolni, ha legalább 1000km-re lennének tőlem. Mondom ezt úgy, hogy 2002-ig stabil maszop szavazónak hittem magam, és megveszekedett istentagadó materialista-evolúcionista vagyok.

hiba 2008.07.10. 09:19:24

Falefel: Én sem azt állítom, hogy Célponték hazudnak minden egyes riportjukban. Az általam látott műsorok 50%-ban a valóság kb egybeesett az általuk vélt valósággal, 30%-ban hasonlított rá és 20%-ban teljesen nem az volt. Viszont mindben ugyanolyan hatásvadász szuggesszióval mutatták be az általuk hitt igazságot.
Nem hiszem, hogy a másik oldal stiklijeit ugyanilyen vehemensen fogják leleplezni, de legalábbis nem ebben a televízióban. Lehet átmennek az ATV-re.

mediakus 2008.07.10. 09:22:19

maior

hogy mit gondolunk Mécs Imréről, az egy dolog, és hogy egy újságíró mit írhat le, az ettől teljesen különbözik. Ilyet újságíró nem írhat le.

zoli27 2008.07.10. 10:54:58

hiba,
Arra én is kíváncsi leszek, hogy Fidesz-kormány alatt mit fog csinálni a HírTV (valószínűleg azt, amit most az ATV).
De ami a Célpontot illeti, én erősen árnyalnám a képet: Addig, amíg nem volt jobboldali tv, a baloldal által elkövetett korrupciós vagy egyéb bűnügyek, etikátlanságok erősen relativizálva jelentek meg a médiában (ami sokáig egyenlő volt az MTV-vel). Mi ehhez hozzászoktunk.
Amikor viszont megjelent a HírTV, elkezdtek feltenni olyan kérdéseket, amiket korábban a média nem igazán feszegetett. Ez pedig nyilvánvalóan nem mindenkinek tetszik.
Persze abban is van igazság, hogy a Célpont már eleve sugall dolgokat, de szerintem ezt részben azért is érezzük így, mert nem szoktunk hozzá a hatalmat számonkérő, tényfeltáró műsorokhoz. És én örülök, hogy most már van ilyen. Persze akkor örülnék a legjobban, ha egy esetleges jobboldali kormány idején is ilyen aktívak lennének majd, de ennek nincs nagy realitása.

hiba 2008.07.10. 11:38:45

Zoli27: Engem pont ez szokott idegesíteni a célpontban, hogy mennyire nagyon jó lenne ez a műsor, meg mennyire fontos, ha a profi külsőbe kevesebb ideológia lenne csomagolva. Abban viszont igazad lehet, hogy amíg nincs más, a semminél jobb. Viszont árokásásban így élenjár.

zoli27 2008.07.10. 11:49:12

hiba,
Én Öszöd óta olyan szinten megvetem Gyurcsányt és kormányát (előtte még rájuk szavaztam), hogy érzelmileg nem tudom elítélni azokat, akik a kormányt kritizálják - amennyiben a kritika megalapozott -, függetlenül attól, hogy a kritika milyen indíttatásból születik.

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.10. 12:48:43

"Hiba" - a hiba benned van.

Akkora logikai bakugrásokkal nyilatkozol a Célpontról és a tényfeltáró műfajról, valamint a HírTV-ről,
hogy annak CSAKIS a sértettség, a postkomcsi bűnök, a liberális balfasságok LELEPLEZÉSE miatti szenzibilitás és korlátolt elfogultság lehet az oka.

Értsd már meg: KÖZTETEK VANNAK a bűnbandák és a panamisták:

és ha ilyen előfordul a legnagyobb ellenzéki pártnál, akkor annak a HEVESI JOGKÖVETKEZMÉNYEI VANNAK !

hiba 2008.07.10. 16:00:08

maior: Hát az biztos, hogy eléggé keresztbe tettek annak a lopott színesfém biznisznek amit a szocialista, szcientológus és buzi barátaimmal a Lipóton halmoztunk fel, de aztán szerencsére bemutatták, hogy az egészről az ingyenélő cigányok tehetnek, így mi megúsztuk a pofánverést. Viszont nem ezért haragszom rájuk.
Viszont amíg Te itt idegesen rohagálsz fel-alá, töküres a blogod, tudsz róla? Pedig már nagyon olvasnám, hogyan kéne megvédeni a nemzetet.

CrL 2008.07.10. 17:10:57

FP, megint kinnt vagyunk indexen ;]

Francois Pignon 2008.07.10. 17:48:06

Aha, észrevenni a kommenteken. ;)

CrL 2008.07.10. 18:09:00

na, mostmár a reakcio is fennt van. kéz a kézben hehe

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.07.10. 21:02:02

malyor lófasz: pontosan akkor szólítottam fel Izraellel való szolidaritásra, amikor éppen anyádat dugtad.

Ugorgyunk ...

maior exercitus · http://defense.blog.hu 2008.07.10. 22:51:40

Jajh, hát vanvagy 10 blogom...Itt pl. az
"albertirsaciky.blog.hu".

De engem nem viselnek itt el: tavaly, miután 2006 szept. 18-tól 2007 tavaszáig vertem a kormányellenes tamtamot a Blog.hu-n, szóval 2007 márc. 15-én du. 14.00 -kor
az ÖSSZES (5) blogom és nickem törölték innen.

Ezután kisebb próbálkozásaimat villámgyorsan derékba törték, főleg a Tótawé buzi kezdeményezésére.

A Blogter-en több erős blogom van, de mostmár unom őket.
Van 2 blogspot, és egy Space.Live ID blogom is.

Ami ma üres, holnap akár 2-3 post is lehet rajta...Egyelőre álca.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.14. 22:04:53

mikolát a sorba!
hogy gatyá..azaz tangába rázzuk :)

Prof. Dr. Simon Templar 2008.07.16. 22:03:12

Két idézet minden gyűlölködőnek:
"A gyűlölet a legfélelmetesebb, legmágikusabb hatalom, amely eddig a Földön megjelent. Túlszárnyal és lebír minden más emberi gyöngeséget; az egyéni önzést, kényelemvágyat, halálfélelmet. Fehérizzásig korbácsolja a fanatizmust, tömeggé olvasztja az embert, s az a saját pusztulása árán is csak pusztítani akar."
"-Az emberek gyengék, tudatlanok és felelőtlenek. Vezetőik azonban tudatosak és lelkiismeretlenek. A propaganda fekete varázslatával való visszaélés az ő bűnük, nem az emberé. A rosszfajta, szűk koponyákat eszmemérgekkel töltött vezércikk- és rádiószonoklat-bombák ostromolják - hogyan védekezzenek ellene? Nincsenek önálló fogalmaik, erkölcsi erődvonalaik, csak hiányérzeteik vannak. Gyermekek ők, s a hammelni patkányfogó fuvolájának hangjára tolonganak megigézetten a vesztükbe. Miért sújtja őket a büntetés?!
-Helyes a kép. Az emberek gyermekek, s ezek a gyermekek nagyon kegyetlen játékokat játszanak. Kegyetlenek egymáshoz, minden élőlényhez és önmagukhoz. A Föld azonban ezentúl nem gyermekek játszótere lesz, hanem gondolkodó felnőttek lakhelye."
(Szepes Mária: Arany Oroszlán-az örök élet itala 1946(!))

Ezt azt hiszem mindenkinek a fejébe kéne vésnie.

Francois Pignon 2008.07.17. 15:12:14

Kedves olvasók, segítsetek az árokásó közhelygyűjtemény teljesebbé tételében:
arokaso.blog.hu/2008/07/17/arokaso_toposzok

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.18. 21:26:07

Esztit szeressük, mert rendre megjelenik az őt témába illesztő blogokon:)))
Mindenesetre nekem kicsit rejtély. DEMOS és tsai, közben meg meghívja Vonagábort konferencijára, amitől mindenki más kirohan.
Arányérzéke nincs netán?

Francois Pignon 2008.07.18. 21:28:58

Emlékeim szerint edig csak Tomcat reagált a róla írtakra. Remélem még követik páran e nemes hagyományt. Például nagyon kíváncsi lennék az Egei-Horváth párosra.

CrL 2008.07.18. 21:44:16

Gabrilo,

különösen bájos amikor BE a független magyar bíróságra hivatkozik, ami majd eldönti mennyire volt őnagysága korrupt ;]

CrL 2008.07.18. 21:51:13

FP: a páros sztem most és mindig a cionista szellemeikkel küzdenek.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.18. 21:56:48

CrL,

cionista szellemek márpedig vannak! Ezt a létformát azért alkalmazzák, hogy abszolút felelősség nélkül garázdálkodjanak és élősködjenek a nemzettesten. Hiszen a szellemet hogyan vered bilincsbe/lincseled meg?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.18. 23:57:21

vki lécci szedje össze neki amit kért: hogy miket írt mostanában a népszabóban... Doom segíthet... én nem akarom megbántani a hölgyet.

Francois Pignon 2008.07.19. 00:10:57

Én sem akarom megbántani, de itt van egy Őszödről:

"az őszödi beszéd lényege: hogy újfajta, őszinte és mutyizásellenes politika kell"

Hehe, elég vicces őszintének és mutyizásellenesnek titulálni egy zárkörben, a frakciótársaknak elmondott beszédet, ugye?
nol.hu/cikk/466818/

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.19. 00:22:18

FP,

naigen, mutyiellenesség azokkal zárt körben, akikkel a főmuttyer mutyizik. a Nagy Őszinteség meg = lebukás.
Halált megvető bátorság!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.19. 15:42:37

Most, hogy átfutottam a listán, nagyon jól szórakoztam, köszönet. Azt hiszem, fogom ajánlgatni másoknak is.
:-)

CrL 2008.07.25. 16:14:40

csöncsön, kösz utólag is. akkor ezt ide is:

mediablog.hvg.hu/2008725.aspx

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.25. 18:54:10

@CrL:

Igazán szívesen. :-)

Azt ugye láttad, hogy tényleg reklámoztalak titeket?

CrL 2008.07.25. 20:18:57

igen, thx, murci ki is rakta az oldalad az oldalhasábba.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.25. 22:03:22

Jé, azt nem is láttam, köszönöm! Igazán megtisztelő.

Csak nehogy valaki azt higgye, hogy valami érdekem fűződött a reklámozáshoz. Őszinte bámulat csupán.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.27. 01:31:44

GYereke,k ki tette át lilába az Árokásó sablonját?!

Srí 2008.07.27. 01:56:13

Nálam nem lila. Behúztak egyet, Füli?:) megyek, megverem csaxólj.
süti beállítások módosítása