POS hirdetések a Magyar Postától
2008. május 01. írta: TuRuL_2k2

POS hirdetések a Magyar Postától

 Tegnap a Budapest 4. sz. posta szűk húsz percig tartó műszakváltása alatt alaposan végigtanulmányozhattam, hogy milyen szolgáltatásokkal szolgálja a Magyar Posta a dolgozó népet. A sorbanállás közben jól látható helyekre kipakolt POS, azaz eladáshelyi reklámok szövegezése és kivitelezése is igazán karakteres, ezért megörökítettem közülük párat.

Fűzfarímekbe szedett befektetési ajánlat:


Egy másik kamatadó-mentes lehetőség, focis kreatívval:


Ha ház, akkor természetesen csiga:


A legkomolyabb viszont egy falra ragasztott plakát, ami az „Intézzük, nem bonyolítjuk” szlogenű postai banki szolgáltatásokat egy olyan hölggyel reklámozza, aki egy szál szaténköntösben fogadja a lépcsőházban a postást (bár lehet, hogy ez a hirdetés a kézbesítő munkatársaknak szól, nem a nagyközönségnek):

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr64449638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manor 2008.05.02. 14:48:42

A legutolsóról nekem egy tv reklám jut eszembe, aminek az volt a lényege, hogy a férj elmegy ügyintézkedni, az asszonyka meg közben hívja a szeretőjét egy kis hancúrra, mivel arra számít, hogy az ember ember egész nap ellesz. Persze hősünk igénybe veszi a nemtom milyen cég legújabb szolgáltatását és így hamarabb végez, rohan haza szerető feleségéhez, aki mintha nem rá várna...
Ez is valami hasonló lehet.

Gabe2 2008.05.02. 17:07:43

A psotás mindig 2X csenget....

zoli27 2008.05.02. 17:41:23

Ez a post negatív csúcsot dönthet. Vagy nem?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.02. 21:11:53

zoli27:
Minden esélye adott rá. :) Azt hittem, nem csak nekem okoznak örömet...

Steve the Great 2008.05.04. 13:16:35

Mindig lenyűgöz, hogy ilyen kvázi-hivatalos hirdetményeken is milyen szép helyesírási hibákkal lehet találkozni (a nyomdai/tipográfia furcsaságokat már nem is említve). Itt most a "kamat adómentes" viszi el a pálmát.
(A csúcs egyébként valamilyen diszkóeseményre invitáló plakát 14 vagy 15 hibája volt, de az más tészta azért...)

Francois Pignon 2008.05.04. 13:38:58

Azt nem értem, a 0:30-ról hogyan asszociál valaki a focira? Lakástakarékéknál senki sem teniszezik?

A csigával már találkoztam valami más postás hirdetésben is, az is zseni volt, akiből ez a Posta kapcsán előpattant. ;)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.04. 17:33:30

Én azt nem értem, hogy a 0:30-ról hogyan asszociál valaki kedvező állásra? :)
süti beállítások módosítása