Nem megyek el
2008. április 11. írta: spanyol'

Nem megyek el

 Hallom, tüntetni megy a fél ország. Ki itt, itt ott. Hát rám ne számítsatok! Nem megyek el. Nem érdekel. Ez nem ügy, ez egy jól sikerült médiahack. A jegyirodának, meg az együttesnek. A média meg tombol körülötte.  Kiszolgálták, nem szolgálták, felgyújtották, elkapták, visszamentek, nem mentek vissza, nyilatkozott, feljelentett. Úgy tesz most mindenki, mintha ez tényleg valami komoly dolog lenne. Miniszterelnök úr blogol róla, a kuruc.info-n meg verik a legtrendibb sámán dobokat. „Itt vannak a zsidók” kontra „szemerkél a barna eső”. Jaj, istenem, jaj, istenem! Miért kell ez, srácok?!

 Mert vegyétek tudomásul, olyan mátrixban éltek, ami nem létezik. Csak káprázat. Úgy tesztek, mintha valaki tényleg komolyan gondolná, hogy Magyarországon nem lehet jegyet kapni egy magyarkodó együttes érdektelen koncertjére. Pedig jól tudjátok, hogy nem erről van szó. Csak éppen frusztráltak vagytok, mert karcsiszemüvegetek van. Mert a letöltési listátokon kívül nincs egy eredeti gondolatotok. Vagy mert soha nem dugtatok egy jót, vagy mert lusta, tehetségtelen szarparasztok vagytok és azt hiszitek, hogy azért nem vittétek soha semmire, mert a zsidók elszívták előletek a levegőt. Holott csak azért jutott ennyi levegő a tüdőtökbe, mert ilyen satnyán veszitek be.

 Aztán itt van a díszes ellentábor, akik komolyan attól félnek, hogy néhány féregarcú náci átveszi a hatalmat Magyarországon és a 2006 őszén már bizonyított készenléti rendőrséggel az Auschwitzra menő vonatra zsuppoltatja a magyar zsidóságot. Akik azért mennek el, a hónuk alá csapva az asszonyt, mert egész életükben a náciktól rettegve nyeltek le minden mocskot a kommancsoknak. És most, lám, lám, nyilvánosan lehet rettegni néhány száz sérült embertől, akiknek a legnagyobb frusztrációja az, azon kívül, hogy pattanásos a bőrük, hogy ők nem lettek zsidók. Akik kevesebben vannak, mint a NoThanx rajongók és egy komolyabb bunyóban a szlovák hegyipásztorok péppé vernék őket. Jézusom, most tényleg ezektől féltek? Hát leszarlak titeket is a Gyurcsánnyal együtt, akik önmagukat látják igazolva, attól, hogy egy majom blogger összeránt néhány szellemtelen kószát.

 Nem akarok ott lenni. Nem akarom azt üvöltözni, rozzant vénemberekkel, hogy nácik haza, és azt sem, hormonzavaros serdülőkkel, hogy itthon vagyunk.

 Üvöltsétek kószák és ellenkószák. Én itthon maradok, mert itthon vagyok. Mert magyar vagyok, mert katolikus vagyok, mert büszke vagyok. És mert nem érdekel, ki zsidó, ki református, ki ateista, és ki muzulmán. Csak az érdekel, hogy tehetséges vagy-e, tisztességes vagy-e, és hogy javára vagy-e annak a közösségnek, ami körülvesz. És ha majd elmegyek tüntetni, akkor azok ellen fogok, akik sok pénzért tanulmányokat írnak, akik egészségesen rokkantkártyával parkolnak, akik megállnak a külső sávban villogóval, akik jogosulatlanul vesznek fel rokkantnyugdíjat, akik inkább nem mennek el dolgozni, mert ott a munkanélküli segély. Ja meg a Gyurcsány ellen is.  

 Ti, fasiszta és antifasiszta kis barátaim nem érdekeltek, mert betegek vagytok. Legyetek egészségesek. Verjétek kevesebbet, sportoljatok többet, olvassatok, műveljétek kertjeiteket, meg hasonlók. És ha még több életvezetési tanácsra van szükségetek, forduljatok Lolához.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr46420664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:48:38

Tölgy,
az nagyon jó lenne, mert akkor nem kell jogdíjat fizetni.

irrelevant 2008.04.11. 13:49:05

Olyan torzítót rakok a gityómra, amit még a Népszava is megirigyelhet!

száva_ 2008.04.11. 13:49:21

(menek kertezni, vigyázzatok magatokra délután, este megnézem a hörrtévét meg a többit is, álljatok jó előre, hogy benne legyetek a tévében)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:49:50

Ige-ige, gidák kellenének. De nagyon!
Herculas beállhatna kontrázni is: ucca-ucca...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:49:57

Mindenki úgy táncol, ahogy fütyül. Jobbszél: pogó, balszél: lambada.

Google 2008.04.11. 13:55:54

Szerintem pedig nem kell (elmenni sehová).

Sólyom is nagyon elegánsan már járt ott, nem délután megy, mert szolidaritást szeretné kifejezni, nem pedig zsibvásári résztvevő szeretne lenni.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:56:23

otvospeter 2008.04.11. 13:49:05
:->

Azt hiszem, megtaláltam az est várható fénypontját. Bár nehéz, vállalom az énekesi szerepet!
www.youtube.com/watch?v=3onThP1rBms

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:58:18

Loxon. Ha ezt tényleg elénekeled, akkor én labdába se rughatok.

Playmobil Soldat 2008.04.11. 14:13:42

Lola, szóljunk Novák Elődnek? Ő tud dobolni. ;DD

Loxon, te hozod a lányokat a klipedhez?

Google 2008.04.11. 14:13:43

Úgy értettem, a házelnök is ott lesz. Fejét kicsit félrehajtva fog hüppögni. Tiszta köteles kür, kör, keverve egy kis Józsika utóérzéssel.

Csak egy kérdésem van: a rendőrség, bíróság mit szól ehhez a csődülethez? Keresik a Molotov-vitézt? Sokat segítene.
Vagy megint hat, vagy ki tudja, hány év kell ahhoz, hogy többek rájöjjenek, a világot jelentő deszkákon, jelen esetben aszfalton, ripacsok szorgoskodnak.
Debreczseni részt vesz?

Manyi Béci 2008.04.11. 14:15:53

Loxon · konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:56:23

Nem nagy kihívás, kedves Loxon
Énekelje el ezt:
www.youtube.com/watch?v=u6uHzKRzX_M
A maga ritmusérzékevel menni fog:-)P

tewton 2008.04.11. 14:18:02

Loxon, én azt hittem, valami metafizikusabbat énekelsz. Valami könnyed Klaus Nomi-darab?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:20:45

Manyi,
gospelt?
Ha nem Bay City Rollerst vagy Boney M.-t, akkor csakis gregoriánt.

Playmobil Soldat 2008.04.11. 14:21:32

Jan Garbarekot ki fog fújni?

burbonjéggel 2008.04.11. 14:21:39

Azt nem veszi észre senki ,hogy TOMCAT szépen meggazdagszik a hazafias pólók eladásából?
nézzetek már a dolgok mögé....

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2008.04.11. 14:29:50

Ott kell lenni. Majd amikor a te lakásodat, boltodat, autódat gyújtják fel önbíráskodó, fasiszta bűnözők, mert túl kicsi vagy nagy a fejed, és mindenki, a szomszédok, ismerősök egy kicsit inkább másfele néz, csak ne kelljen ezzel foglalkozni, akkor valószínűleg újra átgondolod ezt az egészet. Itt a lehetőség hogy megteremtsünk egy civil védelmi hálót az ilyen és ehhez hasonló szélsőséges abberációk és bűnöző gyújtogatók ellen. Tegyük meg, mutassuk meg az újfasiszta kisnyilasoknak, hogy az emberek teljes mértékben elutasítják a garázda, megfélemlítő, kisnyilas gyújtogató, kirekesztő cselekedeteiket. Mutassuk meg nekik, hogy a békeszerető, dolgozni vágyó, normális emberek tömege mind-mind ellenük van. Ezzel egy hatalmas lépést teszünk egy egészségesebb demokrácia felé. Hiszen demokrácia nem attól van, mert lett, hanem attól lesz, ha mi építjük, gondozzuk, és olyan lesz, amilyenné mi, az állampolgárok tesszük. Tegyük élhetővé a mai magyar demokráciát, tegyük olyanná, hogy amilyenné mi, a többség szeretnénk: élhetővé, kiegyensúlyozottá! Ez nem pártpreferencia kérdése, a politikának ehhez semmi köze, ne gyertek itt nekem azzal h xyz politikus miatt nem lesztek ott, ez nem erről szól, ne dőljetek be a politikai felhangoknak - ez itt az élhető Magyarországról szól, rólunk, a társadalomról. Itt az idő, el kell menni! Sok sikert, békességet kívánok minden kedves honfitársamnak!

Google 2008.04.11. 14:31:28

Legalább pénze legyen!

Manyi Béci 2008.04.11. 14:33:44

tölgy 2008.04.11. 14:20:45
Gregorián?
Nem egyezik a zenei ízlésünk.:)
A zenében legyen erő, feszültség, szenvedély. Szerintem, legalábbis.:)

Azért, ha gregoriánt és Boney M-et énekel az utcasarkon, feltétlen szóljon, nem szívesen mulasztanám el!

irrelevant 2008.04.11. 14:35:09

Gyerekek! Az eddigi javaslatok se rosszak, de ezt kell előadnunk:

youtube.com/watch?v=zOJA6rdoV1w

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:36:50

Manyi,
erő és szenvedély bennem van. A feszültséget meg néha Magában érzem.

Putyin legközelebbi látogatására egy kis Bye, bye RaszPUTYIN remakkel gyúrok, bár a zenekarvezető Lola jóváhagyását még nem nyertem el.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:37:22

Manyi,
én az énekes szemlátomást hátrányos szociális (egyetlen férfi a sok nő között) és hányatott gazdasági helyzetére gondoltam (még egy lyukas alsógatyája sincs).

(Különben Take 5!)

Tewton,
hát igen, a Total Eclipse ide is elkéne.

Playmobil,
mindenki hozza magával az összes lányt. Én viszek vagy huszat.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:38:24

Otvospeter, ezt a balhét egyedül kell elvinned. :D

abel a rengetegben 2008.04.11. 14:38:53

burbonjeggel

te nezzel a dolgok moge! gazdagodjon meg, leszarom, de tudja mar vegre hol a helye. inkabb egy gazdag poloboltos, mint egy hangos naci

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 14:40:07

tölgy, először a saját házunk táján tegyük rendbe a dolgainkat az örömzenénkkel, aztán mehetünk az oroszokhoz.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2008.04.11. 14:41:39

Ez egy MŰSZAR!

Az meg még cikibb hogy gyúcsány:) is belemegy a homokozóba!

szvsz 2008.04.11. 14:44:57

Sebaj, Schröder elmegy. Az meg miért ciki, hogy gyurcsány is elmegy? Az a ciki, hogy nem süllyedt még el szégyenében.

CrL 2008.04.11. 14:47:52

AI: gazprom vs bombagyar, ebből tényleg BBC, CNN lesz.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:53:46

Loxon
közben már válaszolt is, csak eléggé értelmetlen:
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

Most akkor hogy?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:56:59

Tölgy, lát a nevem mellett egy blogcímet. Azt próbálja meg megnyitni, frissíteni, és az ott szereplő e-címen próbálkozni. Köszönöm a derekas erőfeszítést.

szvsz 2008.04.11. 14:57:16

CrL: Ojjé! Végre ismét hiradóban a kretén magyarok! A főbohóc az élen.

burbonjéggel 2008.04.11. 15:01:09

Abel

Én csak azt mondom ,hogy Tomcat esetében nem eszik olyan forrón...
Ő csak pózól a médiában a pólóival, a sok marha meg látja rajta és veszi tőle.
Minél több embert hülyít be annál több pólót ad el.
Azonkívül a Bombagyár bevételei is nőnek....
Úgyhogy megfejtettük a mozgatórugót:)

plastik02 2008.04.11. 15:01:14

igazából engem jobban zavar, hogy "valaki" eljön, mint az, hogy valaki nem jön el (utóbbi például cseppet sem zavar). nem kötelező eljönni, ahogy megtiltani sem lehet "senkinek", hogy ott legyen.

Páneurópai Harci Kos 2008.04.11. 15:05:14

"fasiszta és antifasiszta kis barátaim nem érdekeltek, mert betegek vagytok. Legyetek egészségesek. Verjétek kevesebbet, sportoljatok többet, olvassatok, műveljétek kertjeiteket, meg hasonlók. És ha még több életvezetési tanácsra van szükségetek, forduljatok Lolához."

Nofene, még szerencse hogy demokráciában élünk:)
Látom ez a blog is szeretne egy kis népszerűséget, hogy ehhez a felfújt témához nyúlt :D

Ki a fene az a Lola? Miközöm van hozzá? Esetleg egy telefonszám, hogy forduljak hozzá?

A bevezető ezen része:""fasiszta és antifasiszta kis barátaim nem érdekeltek, mert betegek vagytok"
Ez nem betegség hanem nézet.
Csak a szemléletmódja más. Az egyik nem akar valamit a másik meg nagyon akar valamit, vagy fordítva. Ha nem érdekel, akkor minek kerül megemlítésre? :D

Az mondjuk nem jön le, hogyha valaki antifasiszta az miért beteg.
szvsz nem az a beteg.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 15:15:26

Ej, harci kos. Fejjel a falnak?

Ha olvasnád a blogot, nem csak kommentelnél ide egyet, mint ahogy a galambok meg a verebek szoktak, akkor tudnád, hogy ki az a Lola.

Spanyol meg csak úgy fogalmazott (abban az egy mondatban), ahogy a tüntetők/ellentüntetők szoktak. Mindenki körbebetegezi a másikat, meg még hozzáfűz néhány cifrább jelzőt, verbális ökölrázást, és az antifasizmus meg a jobbodaliság ezzel le is van tudva.

Abban igazad van, hogy más a szemléletmód. Itt is.

józan' 2008.04.11. 15:21:07

tökjó cikk.mindent elmond a bohócparádéról/résztvevőiről.

Google 2008.04.11. 15:23:04

Elnézést, a házelnök ott lenne, ha itthon lenne. De a csángóknál teszi tiszteletét, úgyhogy nem egy az egyben köteles felvonulásnak leszünk a tanúi.
És akik olyan vehemensen invitálnak, mert holnap lehet, hogy mi esünk Tomcaték áldozatául, azok egyenesen megrémítenek. Tényleg ennyire nem hisztek a magyar rendőrségben, a magyar igazságszolgáltatásban?
Követeljük inkább, hogy derítsék ki, kutassák fel a tetteseket! Ne lődözzenek már a Rendőrpalotára, ne dobjanak Molotovokat a vitézek, a rendőrség ne az ártatlanokat kardlapozza, üsse-verje! Jó?

vidéki suttyó 2008.04.11. 15:25:21

Gyurcsánynak nincs szégyenérzete.

Páneurópai Harci Kos 2008.04.11. 15:37:04

" Loxon · konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 15:15:26 "

bocsi, indexxen vót:)
megláttam, és beleugrottam.
egyenlőre túl langy, de azért legelgetek még egy kicsit, hátha:)

(u.i. Lola-T t ismerek csak)

tewton 2008.04.11. 15:41:32

na, de legalább valaki, aki tudja, mi a lola-t.

Folkus (törölt) 2008.04.11. 15:52:18

Miért kellene tanulmányírók ellen tüntetni, ezt magyarázza meg nekem valaki.

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 16:04:38

Ez egy paródia ... jó, hogy nem süllyed le erre a szintre Orbán ... utca egyik oldalán antifaszok a másik oldalon a szittyák. Középen 150 méter üresen tele rendőrrel ahova jön Ferenc meg egy főzsidó ...

tewton 2008.04.11. 16:06:57

5-kor élő kapcsolás a HírTV-n.
Nem látszik kiégettnek az iroda.
Fletót ma elkíséri Izrael itteni nagykövete.

A HírTV a MSZP által szervezett antifasiszta tömegről beszél.
Jó, persze, ez a fasiszta dögkút. De hogyan hozza le akkor a tv2?

plastik02 2008.04.11. 16:13:11

"Fletót ma elkíséri Izrael itteni nagykövete. "

jaj, nem hiszem el bazmeg, hogy ezek ennyire nincsenek képben...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 16:15:55

Tewton, 5 órakor teázunk, nem érünk rá élő közvetítést nézni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:21:51

Folkus 2008.04.11. 15:52:18:
"Miért kellene tanulmányírók ellen tüntetni, ezt magyarázza meg nekem valaki."

Szivjak a magyarsag veret.
Milliokat kernek egy tanulmanyert, nekem meg semmit se adtak.

De en nem nyugszom. Letoltottem a Molotov-koktel receptjet az Internetrol.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 16:25:16

Doom,
ahelyett, hogy valami jobb teát keresne a sárga Liptonnál. A koktélozás a szórakozni vágyó liberális fiatalság szokása.

Devil Inside 2008.04.11. 16:26:27

"jaj, nem hiszem el bazmeg, hogy ezek ennyire nincsenek képben..."

Gyurcsány mestere a provokálásnak, igyekszik mindent bevetni a gazpromos, szintén Putyin-haver Schrödertől az izraeli nagykövetig. Hátha valaki ugrik erre (pl. Bayer), hogy aztán telelehessen sipákolni a sajtót náci-veszéllyel és ismét hetekig ne vegye észre senki, hogy bmeg nincs kormány!

Ha a judapesttel egyeztetett volna a nagykövet, nem lenne semmi gond, így Gyurcsány (és a szocik) provokációjának része. Amit a HírTV remekül be is szopott, mondjuk nem meglepő, hogy még a saját oldali blogokat sem olvassák...

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 16:38:52

ZAJLIK AZ MSZP PROPAGANDA RENDEZVÉNYE:

Gerhard Schröder röviden felszólalt, beszédét vastaps követte. Azt mondta, hogy amikor hallotta, hogy itt emberek gyűlnek össze a szélsőjobboldali erőszak ellen, akkor egyértelmű volt számára, ide kell jönnie. Szerinte Gyurcsány az, aki az országot az Európai Unió felé vezeti.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 16:40:32

Már régesrég mondtam nektek, hogy a Gyurcsányból még egyszer Európa vezető embere lesz. Bizony, meglássátok.

Devil Inside 2008.04.11. 16:47:06

Ja, Gyurcsány megígérte, hogy nem szólal fel, de azért a kib..tt spanját csak betolta felszólalónak.

józan' 2008.04.11. 16:47:45

háhh,én tényleg azt hittem,hogy csak médiahekk lesz ebből az egészből!most pedig mindenki ott gyülekezik...kezdődik a parádé...ehh!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:51:04

Loxon · konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 16:40:32:
"Már régesrég mondtam nektek, hogy a Gyurcsányból még egyszer Európa vezető embere lesz."

Gyurcsany for President of European Union!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:52:50

Schroder: "Szerinte Gyurcsány az, aki az országot az Európai Unió felé vezeti."

Ennek mi koze a szelsojobb veszelyhez?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.11. 16:57:04

nekem ez egyre büdösebb. Vészmadár nem akarok lenni, de srőder épp itt épp most fényezi Ferencet, meg hogy ő vezet minket az államcsőd... izé a zunió felé... Tomcat meg pont mára hirdetett tüntetést.

Szilvásy, Szilvásy, jelentkezz!

CrL 2008.04.11. 16:58:51

biztos elfelejtette Gerhard megkérdezni mikor lesz itt Euró.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:59:21

Devil Inside 2008.04.11. 16:55:15:
"Ez undorító. "

En inkabb rohejesnek latom innen messzirol.
Schroder nem a leghitelesebb politikus, plane azota, hogy a Gazprom zsoldjaban all. Alapvetoen a Gyurcsany-fele mediakormanyzast Clinton talalta ki, tovabbi klonjai Blair es Schroder, most pedig Sarkozy.

Ennek a politikai stilusnak lassan vege. Valahogy megutalja az orszag lakossaga, ahol csinaljak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:59:53

CrL 2008.04.11. 16:58:51:
"biztos elfelejtette Gerhard megkérdezni mikor lesz itt Euró."

Feltetelezem, minel kesobb, annal jobban orul neki.

CrL 2008.04.11. 17:00:50

sztem egyszerűbb: durván nem érdekli ;]

Devil Inside 2008.04.11. 17:01:17

Szerintem megint remek kocsiborogatósdi lesz a belvárosban.

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 17:01:52


ápr. 11. 16:563 szélsõjobbos jegyet vett
A jegyirodánál számos fotós és újságíró van. Figyelmüket az a 3 szélsõjobbos köti le, akik bementek a jegyirodába, és vásároltak jegyeket. Egyikük a Magyar Gárda egyenruháját viseli

-

ezért ment a nyálverés ? szánalmas.hu :D:D:D , ezért pattognak napok óta ? ilyen hatalmas náci veszélyt !!! :D:D:D:D

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:03:51

"Sok százan vannak a szélsőjobbosok is, és az antifasiszták is. "

Na mi van, nem lettek sokkal tobben az antifasisztak?
Csak nem az van, hogy Gyurcsany jelenlete hiteltelenitette az ugyet?

CrL 2008.04.11. 17:05:03

elfogytak a köztársaságpártiak

tewton 2008.04.11. 17:06:06

egál a két tömeg.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:06:27

CrL 2008.04.11. 17:05:03:
"elfogytak a köztársaságpártiak"

Kinos.
blog.amoba.hu/blog-3.php?oid=Td220e7f9707327a901477d68654cd7b
"Ma farkasszemet fognak egymással nézni az újfasiszták és a demokraták. Mi demokraták leszünk többen. Mi leszünk erősebbek."

Ugy tunik, ha Gyurcsany ott van, meg ez sem igaz.

CrL 2008.04.11. 17:07:01

az előz demon meg már rég kiderült hogy a civil összefogás többet ér

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:08:36

CrL 2008.04.11. 17:07:01:
"az előz demon meg már rég kiderült hogy a civil összefogás többet ér "

De hat hiszen megmondtak neki, hogy ne menjen el, mert csak kart okoz.

De o kart *akart* okozni es odament. Mert ennek mindegy, mekkora a kar, csak villoghasson.

De szep kis uzenet ez itt fenn.

tewton 2008.04.11. 17:09:20

ó, már reggel volt Faludy-megemlékezés. Emléktáblaavató: Feri

"nemzeti elkötelezettsége és tattarara úgy egészítette ki egymást, mint a demokraták nemzeti szalaga a trikolórt ... Gyurikám, azt akarom mondani, hogy várjál meg minket. Előbb-utóbb mi is jövünk."

szedhetnéd a lábad.

Devil Inside 2008.04.11. 17:09:47

Gyurcsány ezt is erőlködés nélkül elqrta.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:12:00

Devil Inside 2008.04.11. 17:09:47:
"Gyurcsány ezt is erőlködés nélkül elqrta."

Hat ja.
Elkurashoz ert.
Miert nem megy az ilyen a roncsfeldolgozo iparba? Ott kamatoztathatna a tehetseget.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:14:42

tewton 2008.04.11. 17:09:20:
"Gyurikám, azt akarom mondani, hogy várjál meg minket. Előbb-utóbb mi is jövünk."

Azert kivancsi lettem volna a latvanyra, amikor a beszediroja eletette ez a szoveget.

"Maga az en halalomra bazirozik????!!!!"

Tewton, maganak mi a koze Faludyhoz?

Budaphestie 2008.04.11. 17:27:50

Itt nyilván sok a nagyon fiatal hozzászóló, de azért vicces az olyan véleményt olvasni, miszernit Gyurcsány Ferenc csak úgy "bevet" egy olyan embert, mint Gerhard Schröder. :))

Nevetséges ez az elképzelés és nagyfokú tájékozatlanságról árulkodik.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:29:45

BPHead, ne beszelj felre! Hol vannak az antifasisztak? Ez egy fasiszta orszag vagy mi a turo? Schroder ide vagy oda, mi a fenenek mentek ezek oda?

tewton 2008.04.11. 17:33:56

"Tewton, maganak mi a koze Faludyhoz?"

Doom, kikérem magamnak!
Kicsit cinikus, közepesen rosszindulatú, de nem publikus magánvéleménnyel rendelkezek vele kapcsolatban.

Budaphestie 2008.04.11. 17:35:24

Nyilván az MPSZP ifjúsági tagozata megparancsolta Schrödernek, hogy oda kell menni és ők adták a szájába a szavakat, amiket mondani kell. :))

CrL 2008.04.11. 17:35:56

BPHead: üdv, igen sok a fiatal meg a nemannyira fiatal, viccelődünk, ez a dolgunk lol. Doom tagadja a korát, de majd Manyi Béci egyszer elárulja.

GS és GYF meg megjósolhatóan jövőbeli kollégák, két bukott politikus, egymást vállát veregetik, nekik ez esik jól.

Viszont semmi keresnivalójuk nem volt ezen a tüntetésen.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:36:23

tewton 2008.04.11. 17:33:56:
"Kicsit cinikus, közepesen rosszindulatú, de nem publikus magánvéleménnyel rendelkezek vele kapcsolatban."

Akkor mit keresett a Faludy-megemlekezesen? Biztos akart benne lenni, hogy meg mindig halott?

Nekem ugy tunik, az oreg inkabb eletmuvesz volt, mint muvesz. Mit mond erre?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:38:44

BPHead 2008.04.11. 17:35:24:
"Nyilván az MPSZP ifjúsági tagozata megparancsolta Schrödernek, hogy oda kell menni és ők adták a szájába a szavakat, amiket mondani kell. :)) "

Hol voltak az antifasisztak?
Erre valaszolj.

A mai tuntetes eredmenye az volt, hogy a szelsojobbosok megfelemlithetik a kirekesztes ellensegeit, mert legalabb annyian vannak, csak jobban szervezettek.

Kinek a bune ez?
Gyurcsany Ference.

Devil Inside 2008.04.11. 17:41:34

Miért BPHead, szerinted Schröder pusztán morális okok miatt ugrott be egy ilyen helyi érdekű tüntetésre a mi kedves miniszterelnökünkkel?

Vagy azt akarod sugallni, hogy Vlagyimir megkérte az ő Gerhard barátját, hogy segítsen már kicsit az ő Feri cimborájának, végülis mindegyikük érdekelt bizonyos gázüzletekben?

Budaphestie 2008.04.11. 17:42:36

CrL: jójó, ebben valószínűleg igazad van, csak görgess már feljebb, hogy milyen vicces kommentek voltak ott halálos komolysággal begépelve.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:45:03

Csak nevess, BPHead, majd nem nevetsz akkor, ha vasalt bakancsok duborognek ujra a pesti utcan. Akkor majd megbanod, hogy tamogattad Gyurcsany Ferencet, aki miatt mindez megtortenhetett.

Budaphestie 2008.04.11. 17:47:52

Abban egyetértek veletek, hogy Gyurcsány elriasztott egy csomó punk-ot meg hippit meg fideszes emberkét a helyszínről, ezért nem voltak elég sokan. Schröder egyedül is részt vehetett volna a megmozduláson, ha annyira ki akart menni.

Egyébként meg azok a dolgok amik most történnek nem magyarország-specifikusak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:53:55

BPHead 2008.04.11. 17:47:52:
"Egyébként meg azok a dolgok amik most történnek nem magyarország-specifikusak."

Ugy gondolod, hogy a szelsojobb mindenhol osszekacsint a jobbkozeppel?
www.guardian.co.uk/politics/2008/apr/02/london08.london
A BNP az angol szelsojobb part es ugy adodott, hogy a nagyon szoros londoni polgarmesteri kuzdelemben hirtelen a konzervativ jelolt tamogatasara szolitott fel. Aki remulten tiltakozik es nem ker a tamogatasbol, de most mar keso.

tewton 2008.04.11. 17:56:39

Doom,
ne idegesítsen. A tévében néztem. A belvárosban avattak egy emléktáblát.

Életművész / művész? Szerintem in inkább életművész. Nekem a viszolyogtatóbb fajtából. Valaki, aki abból él, hogy a saját legendája, meg a kortársak túlélője és élő emlékezete. "És akkor Attila..."

A műveinek az értékelésével meg még adós az irodalomtörténet. Ebben pechje is volt.
Egyrészt pechje volt, hogy a disszidens szegmensbe esett (nyugati kiadás... kimarad itthon)
Másrészt pechje volt azért is, mert itthon rögtön kultikus volt a fogadtatása (rajongás, a nagy 56-os... a nagy életművész), és a híre inkább vitte a könyveit
Harmadrészt pechje volt, mert SZDSZ-es kabalafigura lett a végém (az élete... az elvei)
Aztán az a végső fázis, lakáshiszti, erotikus fotók, új feleség, nagy képeskönyvekbe válogatott versek ...
Szóval kicsit úgy járt, mint Hamvas Béla, Wass Albert, Márai. De annyira meg talán nem érdekes / jó.

Azt mondanám, hogy egy rajongó harmadéves előbb-utóbb csinál belőle egy OTDK-dolgozatot, diplomamunkát is. Irodalom PhD-re nem biztos, hogy bejutna vele. Max. egy monográfia 5-7 éven belül.
Hoppá. De prózát is írt (de azt meg ki olvassa?).
Mindegy, akkor is, nem látok benne nagy fantáziát. Túl öreg, túl régi a formanyelve. Ma már feleannyi idős szerzőkről is írnak kismonográfiákat.

CrL 2008.04.11. 18:00:57

más: úgytünik lezajlott a hatalmi harc a trolloldalon is, az új koronázatlan vezér mától Tomcat. Blogol, van jól működő vállalkozása, tv-je, ismeri a Mestert, ha kell jogászként, ha kell újságiróként oszt mindenkit, sérteget-provokál mindenkit, teljes a kép. Budaházy és a másik forrhatnak magukban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 18:04:21

Tewton, ez itt most sziven utott.
Az adja meg Faludy erteket, hogy kismonografiat, monografiat vagy PhD dolgozatot?

Es az eladott peldanyszam? Az smafu?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 18:06:13

CrL 2008.04.11. 18:00:57:
"más: úgytünik lezajlott a hatalmi harc a trolloldalon is, az új koronázatlan vezér mától Tomcat. ... Budaházy és a másik forrhatnak magukban. "

Ezek miert nem rendeznek nyilvanos helyosztot baseballutokkel?

Ez a helyezkedes ... olyan ... liberalis dolog, a nyalas fajtabol.

tewton 2008.04.11. 18:16:41

Doom,
élete végén ebbe az irányba mondult el. Azért említettem a képeskönyveket. De vannak előítéleteim / tapasztalataim a vásárlóközönségéről.
A molyolós bölcsészek építik az utókort. A bölcsészek (pffff... I mean a "rendes" bölcsészek [Manyi ugye nincs erre?] a tehetségre indulnak be, vagy az érdekességre. Én itt nem látok egyikből se olyan igen sokat).

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 18:24:49

Tewton, ez tetszik nekem.
Lehetett Vaszary Gabor akarmekkora szupersztar a sajat idejeben, vehette akarhany proli a konyvet, ha a bolcseszeknek nem tetszik vagy nem erdekes, akkor megy a kukaba.

Mindennek igy kellene mukodnie es akkor nem lenne ennyi baj.

Meseljen Faludy vasarlokozonsegerol.

tewton 2008.04.11. 18:28:35

doom,
ne helyezzük át magunkat a tea-room-ba inkább?
ott úgyis kevés a szó, itt meg offnak néznek.
(némi joggal)

tewton 2008.04.11. 18:36:55

átviszem az egészet és meglátjuk

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 18:41:07

Mar irtam postot.
Persze maga is irhat.
Minnel tobb post, annal inkabb blog.
süti beállítások módosítása