Szubjektív flash
2008. április 08. írta: TuRuL_2k2

Szubjektív flash

 Az előzmények és az újlipótvárosi krónika után itt az ígért vélemény-bejegyzés is. Többé-kevésbé sejteni lehetett, hogy a zavaros alapkonfliktust (ahol épp úgy el lehet képzelni, hogy az eladó vállalt önkéntes cenzori kultúrmissziót az antifasiszta ellenállás jegyében, mint azt, hogy a radikálleány illesztette bele a zsidó világösszeesküvésbe a százforintos jegykiállítási díjat) hasonlóan zűrös események követik majd. Ha a lány előadása szerint történtek is a dolgok, akkor sem lett volna arányos némi verbális tiltakozásnál tovább menni egy ilyen ügy miatt. Ehhez képest néhány nappal később Molotov-koktélt dobtak az irodára. Tomcaték akciója a koktélos előzmény nélkül is ízléstelen lett volna (mert valamiféle megfélemlítésre alapoz), azzal együtt viszont teljesen vállalhatatlan. Erre tett még rá egy lapáttal a Tomcat invitáló emailjében (amit büszkén vállal, például egy rendőrségi feljelentés mellé is becsatolta) található néhány mondat: „Ezután a boltra rárepült egy Molotov-koktél, de a jelek szerint a zsidó tulajdonos, és az általa alkalmazott oláh cigány szarzsák nem értett még ebből sem. (...) A flashmobról a Bombagyár Televízió felvételt készít. Természetesen nem a ti arcotokat vesszük, hanem a zsidóét.”

 Ez szerintem már a soknál is több, ezért amikor megkaptam shadai körlevelét a „néma, békés ellenmegmozdulásról, úgy gondoltam, odamegyek négy körül. Szépen sütött a nap, a tiltakozók már átsétáltak a Jászai Mari térről, és rendesen ellepték a Budai Nagy Antal és a Hollán Ernő utcák kereszteződését. Békés és jókedvű volt a hangulat. Tetszett. Egy szakasznyi rendőr is ott volt (meg egy további egység a Jászain), de nem szólítottak fel a be nem jelentett megmozdulás befejezésére, csak néha felterelték az embereket a járdára, hogy elférjen a 76-os troli. A hangulat akkor is nyugodt maradt, amikor Tomcat és Blogin először érkezett meg, még kíséret nélkül. Elvitatkozgattak a kameraerdőben Szabó Györggyel, aztán elsétáltak.

 Eleinte akkor is megmaradt a relatív nyugalom, amikor huszad-harmincadmagukkal jöttek vissza és csak azt ismételgették álszenten, hogy jegyet szeretnének venni. Ment a szolid feleselés a két tábor között, de semmi durvaság. A rendőrök sorfallal állták el Tomcaték útját a két utca találkozásánál. Akkor éreztem először feszültséget, amikor az ellendemonstrátorok közül az egyik, addig kedélyesen beszélgető fickó elkapott egy feketeruhást. A szemem sarkából úgy tűnt, mintha dulakodni kezdenének, de aztán odafordulva láttam, hogy a bomberes karját-kabátujját hátrafogva a dzsekijét húzza szét és a srác pólóján lévő Hitler-képet mutatja. Közben olyasmit mondott, hogy „Nem szégyelled magad a Hitler-képeddel? Na takarodjál innen, kisfiam!”, majd elengedte. A kép miatti felháborodást megértettem ugyan, az akcióját már kevésbé. A közelben álló rendőrök meg nem csináltak semmit.
 

 Egy idősebb, alacsony, hiányos fogazatú arc Tomat csapatából az indulattól remegő hangon zsidózott és zavaros fejtegetésbe kezdett, hogy kinek hol a hazája. Nem sokkal ezután elkezdte valaki skandálni, hogy „Nácik, haza!, amit aztán a tömegből sokan átvettek. Míg Gyurcsány Ferenc a blogjában épp ennek örül a legjobban (ami érthető a részéről, sokkal hálásabb neki ezzel foglalkozni, mint azzal, hogy nincs is kormánya), addig engem elfogott az érzés, hogy elvesztettem a közösséget az ellentüntetőkkel. Csak néztem, ahogy a „többen vagyunk mámorától feltüzelve skandálnak a radikáljobbosok felé. Különösen egy piros kabátos srác kötötte le a figyelmem, akinek abszurd módon arckifejezése, s még a kézmozdulatai is a neonáci fociszurkolókat idézték fel bennem, ahogy azt üvöltözik, „Mocskos zsidók!”:





 A feketeruhások felebaráti szeretettel eltelve skandáltak vissza, hogy „Itthon vagyunk, elröppent néhány kósza „Nektek kéne hazamenni Izraelbe!és hasonló beszólás is. Aztán Tomcaték visszavonultak, majd nem sokkal később néhányadmagával az egyik erkélyen tűnt fel. Épp őket fotóztam, amikor megszólított egy jól öltözött, ötven körüli, irgalmatlan méretű pecsétgyűrűt viselő úr, hogy szokott látni a tévében. Hamar kiderült, hogy sok kormányellenes tüntetésen részt vett már és azt mondta, igazságtalan, hogy itt kevésbé erélyesen lépnek fel a rendőrök a be nem jelentett demonstráció résztvevőivel szemben, mint máskor szoktak. Nem nagyon vitatkoztam vele, nekem is úgy tűnt, hogy a rendőrség nem a tőle megszokott gyakorlat szerint jár el, már bő egy órája állt ott több száz ember előzetes bejelentés nélkül, mégsem szólította fel őket a biztosítás parancsnoka a jogsértő magatartás befejezésére, a műveleti terület elhagyására. Szerintem egyébként ez így lenne rendjén: a 72 órás előzetes bejelentési kötelezettség sok esetben abszurd, miért ne gyűlhetne össze pár száz ember valahol közterületen? Mennyivel jelentene nagyobb munkát néhány rendőrnek ott állni a biztosítás kedvéért, mint sorfalba fejlődve kiszorítani az amúgy békés tömeget (a skandálások és a kabátcibálás ellenére azért itt is alapvetően nyugalom volt), akik aztán úgyis visszaszivárognak a sorfal mögé?

 Aztán fél 6 magasságában megindult a csapaterős művelet, a sorfalak lassú sétával szorították hátrébb az embereket (túlzás, hogy szorították, inkább együtt sétált mindenki). Jó néhányan a rendőrsorfal mögött maradtunk, a kutya sem törődött velünk. A nap zárásaként még láthattuk, ahogy Tomcat és barátja, átjutva valahogy a rendőrökön, forgatni kezdi a jegyiroda előtt a jaj-nem-szolgálnak-ki-mert-magyar-vagyok c. népi színmű egyik különösen szemforgató jelenetét, amíg az erdész haza nem zavarja őket is:



 P.s.: Egyébként végig az járt a fejemben, hogy talán az egész a Matula Magazin titkos comebackje, és tudtunk nélkül statisztálunk a legendás újlipótvárosi ARD-tudósítás filmváltozatához.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr45416329

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2008.04.08. 20:05:41

Nights on BroadwayA Broadway jegyiroda elleni molotovos támadás - mely most éjszaka, szerencsére "csak" kövekkel, de sajnos megismétlődött, és valószínűleg a Broadway éjszakái továbbra sem lesznek nyugodtak - , a nyíltan antiszemita, rasszista i…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KopaszMercis 2008.04.08. 19:59:10

glorie:
www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg

82 millio megtekintes...
meg sem mennek el ra tobben egy eloadason, mint 500, 1000 MAX

tehat 82 000 000 az 1000 hez az olyan, mint a 140 000-hez a..
matek? ;)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.08. 19:59:43

És ez egy zenekar. A legnépszerűbb.
De azért nézzük a többit?

Egyébként azért nem voltak többen ezen
a tüntin, mert ezek nem náci zenekarok.
A szellemiségük, és a zene stílusa is
markánsan eltér a skinhead nyomulástól. )

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.08. 20:00:32

És ez egy zenekar. A legnépszerűbb.
De azért nézzük a többit?

Egyébként azért nem voltak többen ezen
a tüntin, mert ezek nem náci zenekarok.
A szellemiségük, és a zene stílusa is
markánsan eltér a skinhead nyomulástól. )

KopaszMercis 2008.04.08. 20:01:41

glorie: hagyjal mar a faszsaggal 2200-an depressziora nem mennek el balassagyarmaton nem hogy bazd meg karpatiara.

Isaszeg meg Budapest...
ebredj mar fel!

Hattory Hanzo 2008.04.08. 20:02:38

dowNLoad

Te hogy intézted el, hogy ne zsidónak szülessél?

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.04.08. 20:03:13

Tenyleg nem erzitek az ironiat abban, ha valaki azt kiabalja, hogy 'nacik haza'? Mert szerintem itt errol volt szo, nem arrol, hogy az ellentuntetok agyat megszallta a kognitiv disszonancia, es azt gondoltak, hogy Magyarorszag a magyaroke, a nacik meg menjenek Naciorszagba.

Amugy en a tortenetet sem ertem, legalabbis a haborgo vevo altal eloadottat: bemegy egy boltba, ahol kozlik, hogy raktaroznak valamit, all benne a penz, de nem adjak el neki. (Vagy a jegyiroda bizomanyba veszi csak at a jegyet? Akkor meg minek foglalja ott a helyet, az is valami osszeeskuves? Foglaljak, de nem adjak el, es akkor rossz lesz az egyuttesnek?)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.08. 20:04:08

bocs ez elment kétszer valahogy.
Figyi, ezzel én ezt nem hasonlítanám össze.
Más közeg, más nyelv (!), nézd meg a videókat
akkor te is. Szerinted senkit nem érdekel?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.08. 20:08:16

Ébresztő mercis. Ez egy olyan őrület, hogy
nem hiszel a szemednek.

KopaszMercis 2008.04.08. 20:10:02

glorie:
nem szerintem senkit nem erdekel:
barkit beraksz a zoldpardonba arra ott lesznek 1200-an...

nem azt mondtam, hogy egy ember sem megy el ra.. persze hogy van. Pa Do Do is volt a szigeten a nagyszinpadon voltak is rajta vagy 30 000 - en.

Attol meg nem erdekel senkit a pa do do
Nem fogy a cdjuk, 6 polot adnak el egy evben, azt is azert hogy fidesz naggyulesen rockerkedhessen a hulyegyerek. Szarnak ra az emberek...

Allitolag hajlando megint magyarorszagon jatszani a metalicska, de dzsemszhetfild elore uzent, hogy csak a karpatia lehet az elozenekaruk...
pf...

en meg osszehasonlitanam, mert attol h valamit sokszor megneznek az interneten, meg nem azt jelenti, hogy akarkit is mint zenekar erdekel...

www.youtube.com/watch?v=cV2NpPqIHnw

lengyel zenekar a 70-es evekbol: 2 millio megtekintes..
tenyleg most mar.

KopaszMercis 2008.04.08. 20:16:38

glorie:
a depresszio zenekar elmondasa szerint (igy emlekbol) legutobbi koncerjukon 200-300 fizeto vendeg volt balassagyarmaton (gyorsan megkerdeztem telefonon)

amugy attol fuggetlenul, hogy a karpatia mennyire nepszeru - mert mostmar kezd farasztani ez a pelda - hugariara azert nem lehetett jegyet venni, mert akkor az szar es igenytelen. Ha kinott egy igenyes szelsojobbos rockzenekar - hat legyen. Akkor sem valtoztat azon semmit hogy az amire probalt a nazi leanyzo jegyet venni egy szar es azert nem lehet ra jegyet kapni :)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.04.08. 20:25:40

Kopaszmercis: én nem számoltam. Te igen? Adjunk nekik rögtön becsületrendet, nem?
Egyébként, lehet, hogy csak az én ízlésem túl finnyás, de nekem nem kell olyan akváriumpucoló, aki rendre a nappali közepére szarik...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.04.08. 20:30:30

atléta: lehet hogy hülyeséget írok, akkor majd kijavítanak...
a jegyek "nincsenek ott". Van egy nyomtató amelyik kinyomtatja a jegyet ott a boltan, és úgy tudod megvenni. Tehát nem kell semmit sem fizetnie a boltnak ha Hungarika koncertre is tud jegyet eladni, de nem akar. Amúgy az alkalmazott nem kap túl sokkal nagyon fizetést, ha 10 jegyet nem ad el, egy becsületes antifasisztának megér ez száz forintot. (Hallottam már elsőkézből ugyanilyen története a másik oldalról ;) )

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.08. 20:32:45

Ez egy kétnapos un "rockmaraton" keretében volt, az
önálló koncertjükön nem is voltam.
Ha tudom hogy volt akkor 200-at írok. )

De ennyi tényleg elég. Látom revidiáltad az álláspontod,
és lehet veled beszélni is. És te hol játszol, ricse?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.08. 20:35:22

No, úgy látom elkezdődött egy kis MArx mosdatás. De bizony Mao fülig marxista volt.

It was not until 1925, when I lived in the countryside for six months and was already a Communist and had acquired the Marxist viewpoint
www.etext.org/Politics/MIM/classics/mao/sw1/mswv1_2.html

Upon the death of Stalin, Mao believed (perhaps because of seniority) that the leadership of the "correct" Marxist doctrine would fall to him.
Mao “There are two kinds of personality cults. One is a healthy personality cult, that is, to worship men like Marx, Engels, Lenin, and Stalin. Because they hold the truth in their hands. The other is a false personality cult, i.e. not analysed and blind worship.” en.wikipedia.org/wiki/Mao_Zedong#cite_note-10

Lukács János könyvelő, és sosem érdekelte Marx, de szereti a pénzt. A szava is annyit ér.

syrt 2008.04.08. 20:40:40

Na, kellett *ndex főoldal.
Pornófejű mercédeszről megtudhattuk azt is, h nemcsakhogy rennnndkívül okos, még zenei ízlésdiktátor egyben.

scsaba1 2008.04.08. 21:08:28

Báz, Mercis...
Legalább ne állj le vitatkozni, amiről lövésed sincs. Menj el egy akármilyen vidéki motorostalálkozóka ill. egyéb dzsemborikra. Ott komoly húzónév a Kárpátia. Igen_is_ sok embert mozgat meg, mert pont olyan ki nem beszélt dolgokról énekel (erősen leegyszerűsített sztereotip formában), mint Trianon meg '56 stb...

Én ugyan nem kedvelem, de mint jelenséggel, tisztában vagyok. Létezik egy ország is a főváros körül.

gargoyle 2008.04.08. 21:12:21

amugy barmilyen hihetetlen mas koncertekre is megesik hogy nem aruljak a jegyeket barhol csak bizonyos jegyarusitoknal .) de aki mindenkepp sulyos incidenst akar generalni annak feles barmilyen magyarazat, a realitas nem akadalyozhatja a hagymazas almait.

gargoyle 2008.04.08. 21:15:49

scsaba1: letezik videki hungarista magyarorszag de a vasarloereje epszilon, ergo kereskedelmileg siman figyelmen kivul hagyhato. ha meg kereskedo vagyok akkor esszeruen ez erdekel, mert elvekbol ehenhalhatok. amennyire en eddig lattam hasonlo retegzenekarok koncertjeire a jegyet eddig is az adott kulturahoz kotheto szakboltokban lehetett megvenni, nem csak metal de mas vonalon is. tenyleg ennyit kell magyarazni azt hogy a fu zold? :D

scsaba1 2008.04.08. 21:33:02

gargoyle: Ez tök off, de mindegy. Gyakorlatilag az összes hazai együtesre igaz (minimális kivétellel) hogy jóformán 15 darab CD-t adnak el(mer' ugyi mp3 meg a zinternet), és jó ha a Pecsát meg tudja tölteni egy vagyonba kerülő reklámkampány után. Amiből pénzük van az a péntek-szombati haknikörút.

Hogy on is legyek: ez az egész megint egy kicsi vihar a biliben. Van miről beszélni, a fontos dolgok kikerülnek a relektorfényből etc...

A tomcat szintű idiótákból pedig a média csinál sztárt, mer' kell a hír, kell a nézettség/olvasottság...

KopaszMercis 2008.04.08. 21:36:05

glorie:
persze, hogy lehet velem beszelni. En nem "tagadom a valosagot" sot ha hirtelen nagyon nepszeruek lennenek a naci zenekarok nem tagadnam le, sot erdekes lenne.

Azert te is belathatod - ha mar ilyenekrol kommunikalunk - hogy a hungarica nem a legigenyesebb nepszerubb magyar zenekar. Semmi meglepo nincsen abban, ha a jegyet egy "normalis nem zsido" jegyirodaban nem lehet kapni, ugy hogy innentol kezdve ez az egesz mondvacsinalt.

Amugy ha a karpatianak jol megy az jelenti, hogy sikerult "felkuzdenie" magat az ervenyesulo magyar zenekarok koze.. ami azt jelenti, hogy fajoan semmilyen kell hogy legyen. Mint az osszes magyar headliner zenekar :)

KopaszMercis 2008.04.08. 21:42:41

tőgy:
"Lukács János könyvelő, és sosem érdekelte Marx, de szereti a pénzt. A szava is annyit ér."

Biztos azert tanit, mert magyarorszagon ma a tanaroknak olyan kurva magas a fizetese. Az is a szemet gyurcsany miatt - mellesleg. Ha mar ilyen penzehes. Attol mert Mao a marx fele kozgazdasagtanban hitt, nem a marxtol tanilta a nepirtas tudomanyat... tudom ezt neked nehez elhinni, hiszen milenne az osszevissza komcsizassal, ha nem igy lenne.. de hat istenem az elet ilyen.

sztívdzsobsz lelegzet ellalva koveti, hogy a magyar videk melyik magyar szelsojobbos zenekart kapja fel, hogy amikor az Apple Inv atalakul Apple Entertainment Inc-e 2010-ben, akkor kit szerzodtessen, hogy az iTunes fooldalan (ugye most mar a vilag legnagyobb zenei forgalmazoja) promotalja.
Hagyjatok mar a faszba, attol mert a goj motorosok egy evben elmennek 15 karpatia koncertre attol meg IGENYTELEN SZAROK A HUNGARISTA ZENEKAROK.
Ezt hogy lehet nemerteni bazd meg.

Az meg, hogy hogy lesz vki attol izles diktator, hogy tudja hany ember volt egy depresszio koncerten az szamomra rejtely.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.08. 21:48:39

Lukács hiú is. Ezért tanít. Mindazonáltal, pénzt merek tenni rá, hogy egy Marx írást sem olvasott végig.
Mao meg magát és a Kínai Népköztársaságot tekintette kommunistának: vele vitatkozz és ma is uralkodó KKP-val. Ezek a hülyék nem kérdezték meg a magyar elvtársakat identitás ügyében.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.08. 21:53:57

Semmilyennek nem mondanám. Talán hülye példa volt az Edda,
lehet, hogy inkább Beatricse! A nyolcvanas években persze : )

nekik se volt lemezük, és az is szerette aki nem is ismerte : )
Ricse kendő helyett meg árpádsáv. Van párhuzam hidd el.
És ezért voltak kevesen, mert tényleg nem skinhead/nazi
zenékről van szó. nem bomber hanem bőrzsé.

A jegyvásárlásra meg van egy olyan tippem, hogy egy
ilyen helyen gyakorlatilag mindenhova vehetsz jegyet.
Onlájn megy a dolog nem? Nem ismerem a rendszert,
de egy budapesti nagykoncertre nyilván tudnak foglalni
valahogy nem?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.04.08. 22:00:10

mercis, és mit szól a ragazzikhoz?
Szerinted verekedni jöttek?
Szerintem igen. )

dowNLoad 2008.04.08. 22:27:36

Mercis, te kannásteknót hallgatsz?
A magyar (nemzeti) rockegyüttesek egy jó közepes szintet tudnak, ami még mindig elég magas a magyar ZENEI szinthez képest, ahol Márió, mag bunyóspityu (vagy micsoda?) 5millió CD-t ad el, ott nagy szó, hogy EGYÁLTALÁN VANNAK rockegyüttesek!
Nem a KÁRPÁTIA az, aki már meg tudná tölteni a Petőfi csarnokot, de NEM KAPJÁK MEG???

MARX meg itt van, röviden, érthetően elmagyarázva:
videa.hu/main.php?page=play&v=aEeQ69VlASFXtU8X

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.04.08. 22:48:38

amikor felhangzott a nácik haza kiabálás, akkor én is elég rosszul éreztem magamat...nem kellett volna, sőt nem lett volna szabad

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.04.08. 22:56:09

Tinektek nem tűnt föl most párt- és ízlésfüggetlenül, hogy a Kárpátia Körcsarnokbeli koncertjének micsoda hírverése van? Megyek az Andrássyn meg a Körúton, és sorra jönnek szembe a plakátok. (A nemzetiszínűre festett arc, ha valakinek nem ugrik be.) Nem kis vacak falragaszok, hanem azokon a bazi hengereken rendes plakátok.

Ezek után én nem bagatellizálnám a Kárpátia-jelenséget.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.08. 22:59:09

prezzey,

a Kárpátia egy nemzeti Republic. Tábortűzrokk. Szerintem veszély nincs benne, szubjektív véleményem szerint a zenéjük sz@r, de abból van még sok, náluk rosszabbak is, amelyekre sokkal többen jártnak és több plakátjuk is van.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.04.08. 23:02:04

fiuk,
nem exponáljátok már egy kicsit túl ezt a dolgot?
nekem már erősen inygencirkusz hangulatom támadt.

Google 2008.04.08. 23:05:18

Visszatérve a szubjektiv csődület leíráshoz, Gyurcsány bőszen dörzsölgeti a tenyerét, megint összeugrottak ezek, gondolhatja. Amazok voltak többen, mondogatja.
De ahogy Tallián M. is kérdezi a blogjában, neki, a rendőrségének, a nemzetbiztonságának ezzel nem lett volna dolga? A külföldi sajtóban rendre megkapjuk, hogy antiszemiták, szélsőségesek vagyunk, tetszik neki ez az országkép, mit tett ellene?

hulyemagyar 2008.04.08. 23:29:58

Az ilyen tomcat féle ostoba bunkók az ország szégyenei.
A balhén kívül ezek a gyökerek mit tesznek le az asztalra? Több lenne a világ nélkületek.

Google 2008.04.08. 23:36:32

Mindenki itthon volt, van (mi itthon vagyunk,kiabálták), csak ez valahogy nem látszik.

mizie 2008.04.08. 23:42:06

A republic egy jó hasonlat volt.
zenében és mondanivalóban is ott tartanak ezek a népnemzeti rock zenekarok ahol Cipőék.

De ezzel nincs semmi baj csak ne húzzunk minőségi határokat mert nekem ezek a Cipő féle zenék ugyanazon a szinten vannak mint Márió a harmonikás csak nincs alatta a vidékitechno (bocs a vidékiektől, nem "úgy" értem)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.08. 23:42:38

Megkérdeztem Kárpátia-koncerteken otthonosan mozgó öcsémet, a számok csak becslések.
Kaposváron: régi moziban, totális teltház, 700-1000 fő.
Szombathely: sportcsarnokban, valamivel szellősebb, de azért teltház, 1500-2500 fő.

shadai 2008.04.08. 23:50:37

Szemantikai fejtörőre megfejtés javaslatom:

"Nácik haza" = ne gyertek ide az újlipótvárosba fenyegetőleg (hitleres pólóban, fekete ruhában), ha már mindenkippen muszáj ezt (amit mi sajnálunk kurvára), akkor már *otthon*, az internet előtt.

Haza is mentek.

A "náci" jelzővel egyébként nem is volt bajuk (csak a "haza" szóval).

Amúgy én nem gondolom azt, hogy a Bombagyáron mindenki náci lenne. Van ott nem kevés értelmes fiatal is, akik szerencsére egyre kevésbé dőlnek be a manipulációnak.

A lényeg: tegnap nem "a zsidók" félemlítették meg az igazmagyarokat ("a fidesz árulása miatt"), hanem TC (ez a kitudja ki által pénzelt provokátor) és pár Hitler-pólós haverja álltak szemben az erőszakot elutasító emberekkel (ahol sok nemzeti érzelmű magyar is volt). Ez a lényeg.

Rspct mindenkinek,
jóéjt,

shadai

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.04.08. 23:59:51

De mi volt az előzmény? Sehol nem találok róla infót.

Francois Pignon 2008.04.09. 00:10:49

Talán ha a poszt kezdőszavára, az "előzmények"-re kattintasz...

dowNLoad 2008.04.09. 00:20:58

Hát hulyemagyar, te sem a jó hírünket növeled. Tomcat meg elég jó akciókat szervezett, nem jött be mindegyik, de az ÖTLETEI JÓK. (szerintem IQ-ban sem áll rosszul, csak NEMZETINEK lenni ma, ITT és MOST, nem olyan mint REPUBLIKÁNUS FEGYVERTARTÓNAK LENNI TEXAS-ban. SAJNOS, próbálnád ott gyalázni a Cowboy kalapot, haha)

ohmyFgod 2008.04.09. 00:22:48

Kopaszmercis: tényleg nézz utána a zenekaroknak, mert rohadtul nem így van, ahogy te elképzeled.
Kb úgy állsz hozzá, hogy te nem szereted, ezért a kutyát sem érdeklik. Ez nem túl bölcs hozzáállás. Főleg azok szemében nem, akik rendszeresen lejárnak koncertekre. 60-80 fő :DDDD Ne nevettess már kérlek! Vicces volt olvasni, ahogy erőlködsz.

Miért nehéz azt kimondanod, hogy nem nagyon értesz ehhez a témához? Kár feleslegesen mondogatni a "frankót", mikor -bocsi, de most nagyon úgy tűnik- szinte lövésed sincs ezekről a zenekarokról és a körülményekről. Olvastam korábban sok értelmes hozzászólást tőled. Sokkal nem értek egyet, de legalább érdemes vele vitatkozni. Ebben a témában viszont... Talán inkább hanyagolnod kéne.

Bármilyen jegyirodának megéri árusítani ezeket, legfeljebb a mennyiség a kérdés. Ha elfogy, rendelnek újakat. Az a torz magyar média óriási hibája, hogy elhiteti az emberekkel, ilyen zenék kb nem is léteznek. Mindenesetre itthon betegesen félnek valamilyen keményebb hangzást is leadni az "igényes" hazai csatornák. Külföldön ez nagyon nem így van. Főleg USA-ban... De ebbe most ne menjünk bele, mert napokat lehetne róla beszélni.

Ezen zenekarok pedig a koncertekből élnek, nem a lemezeladásokból. Ha annyi ember járna le a koncertjeikre, amennyit te gondolsz, akkor már kurva rég befejezték volna.

dowNLoad 2008.04.09. 00:25:57

shadai (mit jelent ez? valami héber hablaty?)
NE LEGYÉL MÁR ENNYIRE SÖTÉT! Tomcat-et a moszad és a C.I.A. pénzeli, mert ő olyan ügyes, hogy egyszerre 2 helyről is kaszíroz!
Valószínű ma este együtt koccintottak Szilvásyval, meg a Jegyiroda tulajával. Lehet benézett egy pohár pezsgőre fletó is, de előtte megkérdezte, hogy a VIKTOR még ott van-e? (konspirálnak, nehogy együtt lássák őket)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 00:27:02

"shadai (mit jelent ez? valami héber hablaty?) "

nem látod hogy szittyahablaty???

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.09. 00:46:21

down,
tényleg egy lépésben bárhonnan eljutsz a biboldókig. Rendben van, rühelled őket. De már kérdeztelek, miért árasztod el vele a Reakciót?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 01:16:27

közli velünk a fontos igasságot. Sokszor, hogy el ne felejtsük.

dónlódi, ma már annyi ajándékot adtam neked, ez a mai uccsó, többet ma már nem adok!:

youtube.com/watch?v=vJ5FvaASrs0

Gabucino_indakurvaanyad 2008.04.09. 01:16:40

> Erre tett még rá egy lapáttal a Tomcat invitáló emailjében (amit büszkén vállal)... Ez szerintem már a soknál is több...

Ez kb úgy hat egy "jobboldali" (különös vicc a shadai-os levelezés) szájából, mint ha Horthy kormányzó úr mondjuk a román közigazgatás budapesti bevezetésekor azt mondta volna: "és?"

Nem baj, a Reakció amúgyis - szemlátomást megérdemelten - súlytalan.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.09. 01:38:31

A lényeg, hogy Gabucino viszont - szemlátomást - súlyos. :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 01:39:59

dankór, még egy ráadás igazi konzervatív üzenettel, a hagyománnyal, ne:
youtube.com/watch?v=gRdfX7ut8gw

smalladam 2008.04.09. 09:41:49

viszont a magyar nemzetnek azért sikerült a szabad nép színvonalát megint megtalálni erről a rendezvényről írott tudósításukban...

KopaszMercis 2008.04.09. 10:02:16

ohmyFgod:
egyreszt magyarorszagon MINDEN zenekar viharabiliben. Ha barmilyen iranyba fordulok es megyek 200 km-t, akkor mar senki nem ismeri. Egy ket undeground hc es ilyen anarchopank bandat kiveve.. azokat is csak azert, mert nemzetkozi szinten kurvara osszetarto a szcena.

En lehet, hogy nem ertek a zenehez, mondjuk hozzad kepest, de en hosszu evekig zeneltem, szerveztem en is koncertet (nem is egyet.. volt olyan, ahol 400-500an voltak jelen), azon kivul a zenekaromat olyan kulfoldi rockzenekar gitarosa irta a kedvencei koze (es hordta koncerten a polonkat), akik mar a sokadik 10 milliomodik lemezuket adjak el. Ettol fuggetlenul, lehet, hogy te jobban ertesz ahhoz, hogy hogyan kell koncertjegyet eladni, illetve igenyes zenet csinalni... csak butasag lenne a nepszerut osszekeverni a joval.. foleg nem kovetkezetesen. Attol mert a karpatiara elmennek a faszomtudja hanyan meg nem egy szamottevo zenekar. Ahogyan itthon igazabol egyik sem az Ketlem, hogy a mai felhozatalbol 30 ev mulva a tankcsapdan kivul barkire is emlekzni fognak - arra sem azert mert hudejo, hanem mert annyi emberbe "beivodott".

Lehet hogy nincsen fogalmam sem a zenekarokrol sem a korulmenyeikrol.. nem is ismerem oket. Mindazonaltal engem nem nyugoz le egyik sem. Ha mondjuk kiadna oket egy akarmilyen nevu kulfoldi kiado, akkor elgondolkodnek azon, hogy valamit tenyleg tudnak.
Amig kaposvaron 700 embert tudnak osszeharacsolni ebben a gyurcsany ellenes hangulatban, addig szamomra komolytalanok. Ha mondjuk elvinne oket magukkal egy turnera elozenekarnak valami normalis banda.. na jo hagyjuk a hulyeseget.

Jegyet azert nem lehetett kapni, mert szarok a zenekarok es nem uzlet jegyet tartani. En - mellesleg - mindig sajat jegyet csinaltattam es azt vittem ki egy boltba. Ha jo a koncert, akkor ugyanis az emberek elmennek ARRA AZ 1 helyre ahol lehet jegyet kapni.
Volt olyan, hogy mind az 500 jegy el is ment elovetelben!

Biztos azert, mert nem ertek hozza ;)

Ha a karpatia olyan mint a ricse, akkor kivancsi vagyok mikor jonnek ok elo a piros-feher-zold potencianovelovel ;)

ÁrPi 2008.04.09. 13:03:02


" mert a nagy veletlen az volt, hogy egy naci szorospicsaju kurva veletlenul egy zsido boltba tevedt be karpatia jegyet venni es azt nem arultak ott mert bar a zsido 1 forintert eladna az orszagat, karpatia jegyen meggazdagodni mar egy budos zsidonak is budos? "

KopaszMercis, csak annyi érdemi reakciót várnék
hogy miért neveztél engem kommunistának! :-)

Amikor Neked Te nyíltsebekben élvezkedést vizionáló Te, én csak
a Jegyiroda jegy-kínálatát és jegy-beszerzési gyakorlatát kritizáló _kapitalista szemléletemet hagoztattam csupán.;

Pinagyárnak nevezel engem pedig az teljesen érdektelen hogy ÉN gyártok -e pinát vagy sem.
Gyengíti a többi esetleg adekvát érveidet.

A pelyhedző fiatal magyar leány uggyan honnan tudhatná amit te tudni vélsz, hogy A Broadway Jegyirodában a lehetetlenséggel próbálkozik.
Szerinted minimum mazochista, nemde.

Ne gyújtsa és ne is gyújthassa fel senki azt, vagy bármely jegyirodát, de a csaj nem provokátor, csak egy Hungarika fan.

Gyurcsányhoz is szólva - Én is Követelem a Magyarok Nyilai csoportosulás
kézrekerítését és felelősségrevonását.

medve1 2008.04.09. 14:53:28

Pénteken megint lesz felvonulás az irodánál. Minden újrajátszik.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.09. 15:02:37

medve1:
Szerintem ez más lesz, mert nem csak Tomcaték akciója, hanem a teljes szélsőjobb összefogásé.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 15:06:13

igen, támogatók közül csak egy példa: a lelkiismeret 88. Az dícséretes, hogy épp az ellen tiltakoznak, hogy nem-nyilasokat lenyilasozzanak, de említett szervezet vezetője vállalja, hogy nyilas. Akkor hogy van ez?

Google 2008.04.09. 15:15:55

Not freedom, carneval!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.04.09. 15:43:07

A kárpátiának valóban nagy a fanrétege, tessék ellátogatni valamék IX. kerületi kocsmába (ajánlott: Szöglet a fradi-pályával srévizavé), ott kiderül, a zenegépben ott van, és az Egészséges febőr meg ez megy orrba-szájba.

Amúgy meg valóban igénytelen fos, bár az ínyenceknek a Magozott cseresznye nevű társaságot ajánlom, 93 környékén egy kazettájukon betegre röhögtük magunkat, az már nem a Cipő-féle amatőr zenélés, sokkal lejjebb van. Adekvát példa: akkori számaik nem kis hányadában a "zenészek" össze-vissza elmásznak egymáshoz képest, mert az ütemet képtelenek tartani.

dowNLoad 2008.04.09. 16:03:23

kopaszmercis, te sem a színvonal emelkedését hozod ide, az már egyszer biztos. MI AZ, AMIRE MA, ÖSSZEGYŰLNE 10000 ember???? Ingyen osztanak valamit? Akció van a gigamarketban, és Merdzsókat osztogatnak? Lehet egyet rúgni Gy.Ferenc felakasztott hullájába?

HAHAHA:
" mert a nagy veletlen az volt, hogy egy naci szorospicsaju kurva veletlenul egy zsido boltba tevedt be karpatia jegyet venni es azt nem arultak ott mert bar a zsido 1 forintert eladna az orszagat, karpatia jegyen meggazdagodni mar egy budos zsidonak is budos? "

MÁR a zsidók kereskedők sem a régik, nem akarnak eladni???
A szőrös p*csa meg kifejezetten NEM ZSIDÓ szokás, mint a disznóhúsevés, a zsidók mindenféle extrém degenerált szokást összeszedtek a sivatagban. Kopaszra borotválás itt-ott, fitymalevágás, disznóhús, eper, rák, nem fogyasztása stb..
Mintha a sivatagban lett volna, a homokon meg a teveszaron kívül bármi más is, hahaha.
NEM komplettek.

medve1 2008.04.09. 16:32:24

Szia Turul! No meg péntek este kezdődik a Sabbat, vagyis a vallásos zsidó szerveztek nem szervezhetnek semmi ellenmegmozdulást:-)

medve1 2008.04.09. 16:33:32

Amúgy a kururctól a Bloggerig, a Jobbiktól a Vármegyéig. No, és még itt egyesek bizonygatták, hogy a Jobbiknak semmi köze az antiszemitizmushoz:-)

smalladam 2008.04.09. 16:42:23

én azt preferálnám, ha erre az időpontra a bolt bezárna, és nem menne oda a kutya se. se újságíró, se tévé, se partizán. aztán álljanak csak ott és mondják a magukét.

tewton 2008.04.09. 16:43:01

Download,
szoros vagy szőrös? nem mindegy. De ez a Kopaszmercis személyesen ismerheti, ha ilyen részleteket is tud. És közben adja az igényest... muhaha

tewton 2008.04.09. 17:07:37

medve,
ez vicces, ha jól értelek, amit mondasz.
TC azt írja, hogy az egész nembaloldali nemliberális halmaz "A bejelentett és törvényes tüntetéshez támogatóként csatlakozik."

a MGárda és a Jobbik honlapján ennek nyomát se láttam (a többit nem néztem). Eddig ez nekem a következőket jelentheti:
1. TC wishful thinking-je (és megőrült a srác)
2. TC titkos információkkal bír
3. TC egyben akarja lejáratni a teljes nembaloldali nemliberális aktivistahalmazt, összekeverve a naív nosztalgikus magyar nacionalizmust az antiszemitizmussal.

vagyis TC vagy egy elborult, vagy egy igen béna szélsőjobb konspirátor, vagy egy ügynök.

medve1 2008.04.09. 17:09:38

Smalladam! Lehet hogy ez kéne, egy média bojkot és egy bezárt üzlet, ebben igazad lehet.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 17:11:33

Az biztos hogy megint odamenni, és ezt kétnaponta eljátszani fölösleges. Vagy tényleg ilyen Júdeai Népfront-Júdea Népe Frontja bizbasz lesz belőle. Komédia.

medve1 2008.04.09. 17:13:46

Tewton! Semmi sem gátolja a jobbikot és a többi szervezetet, hogy jelezze: semmi köze ahhoz, hogy Tomcat zsidókat akar ijesztgetni Budapest egy olyan területén, ahol sok zsidó él. Meg azt is mondhatnák, hogy nem akarnak összemosódni a molotov koktélt dobálgató magyarok nyilaival. Semmi sem akadályozza őket ebben. Csakhogy ezek a szervzetek az elmúlt időszakban már semmi másról nem szólnak, csak az antiszemitizmusról, ide süllyedtek.

medve1 2008.04.09. 17:14:45

Hát, ezt döntse el a média, reactionary. Én jó ötletnek tartom.

Hattory Hanzo 2008.04.09. 17:38:36

Lehet, hogy a kuruc.info és Tomcat kamuja az egész. De ha nem, akkor tényleg a legjobb megoldás a magasból leszarás, max. a bezárt bolton egy tábla: Tűzbiztonsági okokból zárva.

dowNLoad 2008.04.09. 17:42:16

A jövő Budapestje:
Zsidó negyed: csak zsidókat szolgálnak ki, esetleg liberálisokat és komcsikat, de őket átverik.
Cigány negyed: mindenkit kiszolgálnak, csak a magyarokat nem, de mindenkit átvernek.
Arab negyed: mindenkit kiszolgálnak. és mindenkit átvernek.
Kínai negyed: szintén.
Juda(benhur)Pest, még jó, hogy 4negyedből áll.

hiba 2008.04.09. 17:48:59

Medve1. Jobbik-antiszemitizmus téma: a korábbi vezetés kínosan ügyelt arra, hogy ne is látszódjanak antiszemitának. Cigányozásba is visszafogodtabbak voltak mint a magyar gárdába ojtott új szellemiség.

medve1 2008.04.09. 18:05:25

Hiba! Tudom, és a magam részéről, bár nem nagyon értettem velük egyet korábban sem, karakán lépésnek tartom, hogy a mostani Jobbiktól kilépéssel határolódtak el. És azt is állítom, egy radikális jobboldal is lehet modern párt és felvethet egy rakás legitim kérdést, amivel vélhetően én elentétes álláspontot foglalnék el, de ettől még vitázni jogos. De a mai Jobbik már más, Magyar Gárdázik, kurucozik és antiszemita.

medve1 2008.04.09. 18:06:12

Vazeg! Az SZDSZ ellentüntetést hírdetett.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 18:11:25

ha a szadisták hirdetnek ellendemót az mégis mit jelent? ha csak a szadisok mennek el, azt nem nehéz öt perc alatt sem összegyűjteni, minden savazójuk névről ismeri egymást. ott lesz 50 ember? nagy cucc.

Ezennel elhatárolódom az eszédesztől!

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 18:13:31

Remélem lesz TGM-szónoklat is. Akkor majd mindenkinek javaslom hogy a langymeleg-majális jelleg végett ha lehet papírtálcás virslivel érkezzen a helyszínre.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.09. 18:13:54

medve1:
A szabbat napnyugtakor kezdődik, ami pénteken csak 18:46-kor, 2 órával az akció után lesz.

hcrules 2008.04.09. 18:16:37

Igen, én is reménykedtem benne hogy a Jobbikból lehet egy szalonképesebb radikális jobboldali párt. De sajnos nem így lett, amiben azért a Fidesz egész jobboldalt lefedni próbáló politikájának is van szerepe. Pedig de örültem volna ha átmegy oda a Fidesz jobbfele, és akkor lehetne egy mérsékeltebb, jobboldali liberális meg egy radikálisabb, de még valamilyen szinten vállalható párt...

Francois Pignon 2008.04.09. 18:18:24

Lényegtelen, a prágai eset kapcsán már megvitatták ezt a rabbik, ellentüntetni, nácit verni lehet.

tewton 2008.04.09. 18:20:54

reactionary · konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 18:11:25
"ha a szadisták hirdetnek ellendemót az mégis mit jelent? ha csak a szadisok mennek el, azt nem nehéz öt perc alatt sem összegyűjteni, minden savazójuk névről ismeri egymást. ott lesz 50 ember? nagy cucc."

annál jobb, az egyik visz egy laptopot, és máris kész az új petíció a Köztársaság értelmiségi krémének az aláírásával. Sőt, ha van wifi, akkor máris mehet emilben a szerkesztőségekbe.

(undorodik)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.09. 18:21:37

most majd lesz belőle liberális dzsembori meg eszmefuttatás az uccapolitizálás orbánviktori szubsztrátumáról, meg a nácizálódó egyetemistákról:(( Butitájm.

hiba 2008.04.09. 19:42:53

Nagyon érdekes politikai helyzetben zajlanak azért ezek a Tomcat dzsemborik. A Fidesznek most semmi szüksége a szélsőségesekre, bátran mer velük szembe menni. A sajtó tele a fideszes önkormányzati képviselő által is szervezett ellendzsemborival. Kíváncsi vagyok a maszop ebben a helyzetben megkockáztatja e a fidesz határolódjon el kártyát. Elég ciki lenne. Attól félek nagyon, hogy az önmagát keresgélő szadi most megint a fasiszta veszlyben találja meg összes tennivalóját, ami elég kártékony lenne.

dowNLoad 2008.04.09. 20:13:32

MUHAHAHAHAHA, Tewton, csak most láttam, hogy RÁHIBÁZTAM a shadai-re,esküszöm nem tudtam mi az, de most már úgy látszik messziről kiszagolom a zsidókat, akár nick-ről is!
tölgy a belinlkelt rappelő rabbi, meg gettó-nigger zene lenyúlása, azt ŐK találták ki, lásd Grandmaster Flash, RUN-DMC, stb.. (ők is zsidók lennének?)

Tényleg EGYSZERŰBB lenne, ha a gyökér jegyárus azt mondaná:
ELNÉZÉST,
kicsit idegbeteg volt aznap, de ezután mindenkit kiszolgál, vagy hazudik:
MÁR ELFOGYOTT az adott jegy, sajnálja, stb..
Egy pár zsidó kioktathatná, hogyan kell kereskedni, de ez itt, soha nem volt világszínvonalú (hahaha) pedig sok sivatagi tevehajcsár-kereskedő lakik errefelé.
(főleg a jegyiroda környékén, esetleg egy UTÓKÉPZÉS a gyökér jegyárusnak?)

plastik02 2008.04.09. 21:23:17

baszki dawnload most jöttem rá ki a fasz vagy! :D
már értem a matula-s linkeket is. ;D
de lebuktál...:P

mizie 2008.04.10. 02:31:07

Fenék Tibi? :DDDDDD

shadai 2008.04.10. 05:17:35

Az SZDSZ-nek tudtommal *nem* lesz semmilyen párt cuccossa pénteken. Ők jelentették be az egyik helyfoglalást - sok más civil mellett. A helyfoglalás pedig egy ötpárti sajtótájékoztatóhoz kell, amin részt fog venni f4-kor a Fidesz, a KDNP, az MSZP, az MDF és az SZDSZ.

Ennyi.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.04.10. 08:05:17

hiba: ha elolvasod a Népszabadság, 168óra, stb. reakcióit (megtettem), akkor láthatod, hogy volt pofájuk minden véleménycikkhez odaírni, hogy hát igen, na jó, ott volt az a fideszes pacák, igen (a többiről nem esett szó)...

...de azért határolódjon el a szélsőségesektől ez a szélsőségeseket keblére ölelő szélsőséges párt.

Szánalom.
N.b. erre nem a Népszabi tiszteletének kivívásáért volt szükség, azt úgysem kapjuk meg soha, és nekem pl. nem is hiányozna. ;)

medve1 2008.04.10. 10:09:52

hcrules! De a jobbik engedték beözönleni a máshol levitézlet idiótákat és hamarosan az egész átalakult egy hagyományos sértődöttségi polititkán alapuló antiszemita meg cigányellenes gárdázós társasággá.

medve1 2008.04.10. 10:10:47

Hiba! Ez a Fideszen is múlik, hogy ez a stratégia beválik-e.

medve1 2008.04.10. 10:11:59

Hadai! Az ég szerelmére! nem lehetne az egészet időben és normálisan meghírdetni, hogy tudjuk: mi a pöcs van?

hcrules 2008.04.10. 10:19:37

medve!

De tényleg nem értem hogy ez miért volt jó nekik. Így esélyük sincs bejutni a Parlamentbe. Viszont szerintem lenne a magyar társadalomban igény egy radikális jobboldali pártra, így viszont a Fidesz fedi le azt a mezőt is.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.04.10. 10:44:51

Én megnéztem a Jobbik, Magyar Gárda, MÖM honlapját, sehol semmi... nagyon remélem, hogy ennél tényleg több eszük van.
Ha ebbe belemennek végük. Szerintem TC csak odaírta őket még mielőtt megbeszélte volna velük. De majd meglátjuk.

medve1 2008.04.10. 10:46:11

Tehetségtelenség és lustaság. Tudod könnyebb egy kocsmában zsidózni és Magyar Gárdát szervezni, mint megküzdeni egy értelmes radikális programért. Én vélhetően nem értenék egyet egy radikális programmal, de legitim kérdésnek tartom mondjuk a hagyományok ápolását, Trianon el nem fogadását, az EU ellenességet, az abortusz tagadását, a Fidesz puhatökűnek való tartását, az Amerika-ellensséget, a liberalizmus-ellenességet, annak a jelzését, hogy baj van a cigány-magyar együttéléssel (itt azonban kiemelem, hogy nem a Gárda falusi felvonulásaira gondolok), az esetleges bevándorlási problémákkal járó gondok felvetését, stb,stb. Ismétlem, vélhetően nagyon nem értenék velük egyet, de tudomásul kell vennem: ezek mind megvitatandó kérdések és valóban lefedné a magyar társadalom egy részét. De vona gabika inkább szereti, ha egyenruhában masíroznak neki és közösül a valóban ügynök gyanús Toroczkai-Budaházy duettel, mert ezeknek van fun-klubbjuk. Szánalmas az egész.

ÁrPi 2008.04.10. 10:53:20

hcrules 2008.04.09. 18:16:37

" Igen, én is reménykedtem benne hogy a Jobbikból lehet egy szalonképesebb radikális jobboldali párt. De sajnos nem így lett, amiben azért a Fidesz egész jobboldalt lefedni próbáló politikájának is van szerepe. Pedig de örültem volna ha átmegy oda a Fidesz jobbfele, és akkor lehetne egy mérsékeltebb, jobboldali liberális meg egy radikálisabb, de még valamilyen szinten vállalható párt..."

hcrules! Én nemtudom Te milyen oldalhoz húzó reménykedő (wishful-thnker) vagyol...
De ami forgatókönyvet rajzolsz arra én olyat gondolok jelenlegi becslésemmel viszontválaszul rajzolni, hogy:

Lehetne (néhány mérlegnyelve szavazat híjján) kétharmados Fidesz többség és a mérleg nyelve igazságügyi Dávid Ibolya neo-fociszakértő lenne, na mit szólsz ?? :-) :-)

hcrules 2008.04.10. 10:59:47

Bizony az.

Valószínüleg én is sok kérdésben más állásponton lennék mint ők. De itt van egy nem elhanyagolható réteg, amelynek a nézetei gyakorlatilag nem jelennek meg a magyar politikában Legalábbis a felszínen, pártok hivatalos álláspontjában nem. Annak ellenére hogy, ahogy te is mondtad, legitim kérdéseket vethetnének fel. Sokan közülük jobb híján a Fideszhez csapódnak, és a Fidesz akarva-akaratlan megpróbál hozzájuk is szólni. És ez nem jó, legalábbis nekem nem. Sokszor van olyan, hogy beszélgetek valakivel és komolyan elgondolkodom, hogy tényleg arra a pártra akarok-e én is szavazni amire ő...

dowNLoad 2008.04.10. 11:24:27

medve, még szerencse, hogy van egy ilyen TEHETSÉGES elitünk, aki nem tagadja meg a BALOS gyökereit! (gyökér mind, az már biztos)
Ezeknél, még egy Budaházy vezette kormány is sokkal jobbat tudna, mert ŐK egyszerűen nem hagynák, hogy ENNYIT lopjanak.
Esetleg a multikat is MEGKÉRNÉK, hogy valami kis adót fizessenek, vagy pl. legyen 50% magyar termék a polcokon, polcdíj meg ne, vagy hasonlók, csupa olyan, amit egy "VERSENYT SZERETŐ" milliárdos csapat nem fog megtenni.
Futóverseny: EGYENLŐ PÁLYÁK-EGYENLŐ ESÉLYEK, mondják, de ők autóval indulnak.
Kókadt helikopterrel. Korrekt baloladaliak.

medve1 2008.04.10. 11:28:15

Hcrules! A Fidesz polititkusai nem radikálisok, különösen nem antiszemiták. A jobboldali sajtóban van jelen például a burkolt antiszemititzmus, ami baj, és bizony minden párt körül vannak zombik. Ez elkerülhetetlen.

hcrules 2008.04.10. 11:31:47

medve1!

Igen, ez tényleg a sajtóra és csatolt részeire vonatkozik, nem a politikusokra.
süti beállítások módosítása