Ég a város, ég a ház is
2008. február 11. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Ég a város, ég a ház is

Camden ég, London's burning. Épületnyi lángnyelvek helyett, nekünk csak a zavartság kis tüzei jutottak: újra alacsonyan szállnak a Molotov-koktélok a szocik ingatlanjai felé, és ezt látva nem kell Szilvásy Péternek lennünk, hogy megjósoljuk: megérkezett hozzánk az újabb baloldali kampány. A tüzes warm-up után rendszerint Lendvai-hörgés jön, és ma már meg is kaptuk a megérdemelt adagot: terrorcselekményekről beszélt a hírhedt nyelvű excenzor, aki azt is elmondta: „a történtek megerősítették a frakciót abban, hogy hétfőn megszavazzák az egészségbiztosítási törvényt”.

Oh, micsoda professzionális kondicionálás megy itten: megdolgozni a bizonytalankodó törzsszavazókat, hogy észrevegyék az összefüggéseket: az egészségbiztosítási törvény maga a stabilitás záloga, amit az MSZP tart a kezében. Ezzel szemben a törvény ellen ágálók robbantanak, fenyegetnek, de minimum fideszesek és Orbán Viktort akarják a hatalomba'!

Ráadásul olyan ijesztő nevük van, hogy Magyar Felszabadítási Szervezet Végrehajtó Csoportja meg Magyarok Nyilai Nemzeti Felszabadító Hadsereg!

De a hős vörös lovagok felveszik a harcot a vörös kakassal, és mint Zrínyi Miklós, a korabeli szigetvári győző, kilovagolnak a körbevett sáncokból, és megütköznek az ellennel.

Hogy virtuális Delorean-unkkal tovább cikázzunk itt az idősíkokon, érdemes arra is felfigyelnünk, hogy egy jó kis szoci riogatás az egyik leghatásosabb szer önmagunk fiatalon tartására, az idő megállítására. A ma, egy év után újrakezdődő kordonmizérián túl (felkészül: OV és a munkáskesztyű) nézzük csak meg a terrorveszélyt: szinte napra pontosan egy éve hergelte ezzel a jós tesója a közvéleményt, azt megelőzően a 2006. szeptemberi 23-ai Fidesz-gyűlést fújatták le a terrorveszélyre hivatkozva, de a dolgok gyökere a Ő.e. (Őszöd előtti) időszámításra nyúlik vissza: két éve, 2006 márciusában Gyurcsány Ferenc jelentette be, hogy szlovák források szerint magyarországi politikai eseményeket terrorizálnának egyesek.

  Az meg mikor volt már, akkor még a Zidane-féle lefejelésnél sem tartottunk, amiről később azt hittük, az lesz a 2006-os év legemlékezetesebb erőszakos eseménye. De aztán nem az lett. Rég vót, tán igaz se vót.

 Ez meg most van, és mi van, ha ez se?

 Zárásként egy kis oktatófilm minden terrorizélőnek a Molotov-koktél szakszerű eldobásáról:



 „And nothing's changed”.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr19334434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.11. 07:31:06

mondom én, kordon kell ide.
nehogymá' a nyilasok felkoncolják a honatyákat meg a honanyákat

hphp 2008.02.11. 07:33:04

az már lehetőségként sem merül fel, hogy tényleg a jobboldal hülyéi aktivizálták magukat és nem a szocik önmegmerényelnek?...

hiba 2008.02.11. 07:54:44

Ezt én se értem. Miből gondolod ergé, hogy a "náci trollok" nem mennek túl a reakció blog teleköpködésén? Pláne, hogy bizonytalan indíttatású és hátterű véleményvezéreik biztatják is őket.
Kiadott már a fidesz valamit, ami ezt a koktélozást feltétel nélkül elítéli?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.11. 07:58:37

abból, hogy élesedő politikai konfliktus esetén a fent vázolt sztori biztosabb, mint a MÁV menetrendje.

márkakupak 2008.02.11. 08:12:12

bizony-bizony, volt kitől robbantássorozatot tanulniuk a szociknak. épp most van a közbiztonságot teljesen romba döntő és a kormány valamint a rendőrség tehetetlenségét bizonyító 1998-as terrorhullám 10. évfordulója. amely abban a pillanatban szűnt meg, hogy pintér sándor lett a belügyminiszter.

mithrandir 2008.02.11. 09:04:03

márkakupak

Igen, ez is lehetséges olvasata a dolognak. Annyi különbség mindenesetre van, hogy akkor VALÓDI és profi robbantás ill. gyilkosságok történtek VALÓDI bűnözők ellen, ami sajnos az ártatlan polgárokra is súlyos hatással volt.

A mostaniak pedig - szerencsére- inkább tűnnek kamu, vagy rettenetesen amatőr dolognak.

Jelen esetben sokkal lényegesebb a cui prodest.
Érdekes módon tényleges bántalmazást kizárólag egy olyan személy kapott, aki a szocik szemében áruló. (Még ha fel is fordul Cs.S.-tól a jóérzésű ember gyomra)

A többi esetben érdekes módon, senkinek haja szála sem görbült, sőt még az anyagi kár is elhanyagolható egy valódi terrortámadáshoz képest.

A politikai nyereséget pedig egyértelműen szegény "bántalmazott" és "fenyegetett" kormánypártok seperhetik be...

Még valami: ha valóban radikálisok állnának az események mögött, pontosabban ha ők választanák ki a célszemélyeket, biztosan lennének az áldozatok között fideszesek is. Ezek az agyamentek ugyanannyira gyűlölik a Fideszt, mint a komcsikat.

bugris 2008.02.11. 09:14:08

Hát mikor aktivizálják magukat az idióták, ha nem élesedő politikai konfliktus esetén? (Amúg "békeidőben" is szoktak hasonló esetek történni.) Nagyon káros önáltatásnak tartom minden indulatos kormányellenes kreténre automatikusan ráhúzni a provokátor jelzőt. Csintalan műsorát néztem a megverése után, és már szinte sajnáltam a betelefonálókat, mennyire erőlködtek, hogy meggyőzzék, kik és miét verték meg valójában. A rendíthetetlen hit a jobboldaliak makulátlan szándékaiban és eszközeiben, és az önámítás nem sok jóra fog vezetni.
Persze ettől még simán lehet balos provokáció az egész, bár szerintem ha ők szerveznék, sokkal profibban menne a dolog.

bugris 2008.02.11. 09:17:06

mithrandir 2008.02.11. 09:04:03
"ha valóban radikálisok állnának az események mögött, pontosabban ha ők választanák ki a célszemélyeket, biztosan lennének az áldozatok között fideszesek is."

Kapásból ugye ott van Csintalan. Meg hát Orbán is kapott fehér port. Csak nem gondolunk arra, hogy azt meg OV küldette volna magának? ;)

mithrandir 2008.02.11. 09:25:59

bugris

"Kapásból ugye ott van Csintalan."

Kapásból meg is említettem, és pontosan bele is illik a képbe, ugyanis egyedül ő kapott valódi bántalmazást.

"Meg hát Orbán is kapott fehér port."

Hm. Bocsika, erről lemaradtam. Ha így van, az valóban árnyalja a képet...

Ez mikor történt?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.11. 09:29:23

még régen, amikor egy házibulin kiesett DFT zsebéből? :))))

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.11. 09:37:21

Az a fura, hogy nem lett komoly kár. Ha egy nyilas, vagy egy hithű náci valamire igazi Molotov-koktélt dob, akkor az leég kőkeményen. Műanyag flakonban nem az igazi a dolog.
Mondjuk remélem nincs olyan hülye, akik képes lenne komolyan gyújtogatni.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.11. 09:42:56

Szerintem sem lehet kizárni, hogy tényleg Kurucinfó-közeli _hazafiak_ képzelik azt, hogy ezzel váltják meg az országot. De sajnos az önmerénylésre sem tudom azt mondani, hogy áááá, biztos nem. :/

bugris 2008.02.11. 09:45:48

Mithrandir:
www.origo.hu/itthon/20080118-feher-port-kapott-orban-viktor-is.html

Na most ugye vagy jó fejek a Szilvásyék, hogy tisztességesn megosztják a politikai hasznokat, vagy fideszesek küldték, hogy tereljék a gyanút, vagy elcsúsztak valahol másoknak szánt élelmiszer-termékminták, vagy esetleg tényleg pár nyughatatlanul akciózó idióta áll a dolog mögött. Melyiknek menni esélyt adtok?

Őrnagy, hát a PET-palack technológia elterjedése tényleg a tökénél kapta el az ellenállást. ;)

bugris 2008.02.11. 09:49:55

"Mondjuk remélem nincs olyan hülye, akik képes lenne komolyan gyújtogatni."

Jut eszembe: MTV székház?

márkakupak 2008.02.11. 09:50:15

mithrandir

nem az aranykéz utcai robbantásra gondoltam, hanem arra, amelyik a parlament vii. kapujánál meg a mátyástemplom valamelyik sarkánál történt, emlékeim szerint az éjszaka közepén. sérülés és jelentős anyagi kár biztos nem volt.

ja és akkoriban a fideszen kívül nem volt más feltételezhető elkövető, most meg a kurucinfó-rajongókat azért nem lehet teljesen kizárni. bár a fidesztől a jó ötleteket mindig lekoppintó maszop elég erős esélyes.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.11. 09:55:59

Hmmmm bugris, nyertél.
Bár azért más egy családi ház, ahol pl gyerekek lehetnek otthon egyedül, stb, mint egy TV-székház. Elvégre ha forradalmár lennék, azt támadnám meg először, olvashattuk mindenfele.

Bummer 2008.02.11. 09:58:22

No meg nagyon tanulságos jelzés a Fidesznek, hogy milyen erő van a civil szervezetekben. És hogy a párton belüli harcok között ugyanúgy elveszhet a népakarat.

mithrandir 2008.02.11. 09:59:27

bugris

Hát, ez télleg érdekes...

Az már talán télleg szőrszálhasogatás, hogy ezt a hírt nem OV, hanem a Köztársasági Őrezred jelentette be.

Sajnos, én ebben az országban jelenleg az egyik általad vázolt szcenáriót sem zárnám ki... :-(

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.11. 10:00:31

www.hirtv.hu/_Images/belfold/000240442_molotov05c.jpg.jpg_orig.jpg

Nekem valahogy furcsa ez a kép. A kapu igazinak tűnik (szörnyen néz ki), a ház viszont olyan, mintha játék lenne. Nagyon hülye gondolat?

mithrandir 2008.02.11. 10:04:56

márkakupak

"ja és akkoriban a fideszen kívül nem volt más feltételezhető elkövető"

Ezt komolyan írod????? :-(

Mire föl?

hiba 2008.02.11. 10:07:20

Turul: ez kb egy pince épület egy városszéli pincesoron. Biztos nem egy MSZP képviselő lakóháza.

bugris 2008.02.11. 10:10:32

Turul, ebben a témában semmi sem lehet elég hülye gondolat. ;) De egyszerűen nem tudtak jobb képet csinálni az adott körülmények között.

Egyébként még a korábbiakhoz hozzáfűzve, nem kell ahhoz a házat felgyújtani, hogy félelmet keltsen. Várom a további innovációt. A Jobbik már jeleskedett keresztállításban, most valakik bevetették a ház előtt égetést, kíváncsi vagyok, mikor jut eszébe valakinek a ház elé állított égő kereszt.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.11. 10:11:34

Bummer:
Igen, olyasmi, de van abban tűz-effekt? :)

A tűz is elég fura helyen ég, nem a háznál, hanem attól messze, az udvaron.

márkakupak 2008.02.11. 10:16:39

mithrandir, "mire föl?"

1. nem volt még csak halovány gyanusítottja se (hivatalosan) ezeknek a robbantásoknak.

2. az ergé eredeti posztjában és a te 9 óra 4 perces kommentedben vázolt "cui prodest" logika alapján.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.02.11. 10:17:14

OFF
Az a rakoncatlan y hogy elcsuszott :)
ON

volkov 2008.02.11. 10:23:20

turul,
"A tűz is elég fura helyen ég, nem a háznál, hanem attól messze, az udvaron."

Attol, hogy neked nem menne, mas meg el birhat dobni addig az ablakbol:)

Egyebkent, ha a haz jatek lenne fol is gyujthattak volna a nagyobb hatas kedveert. Bar lehet, hogy akkor nagyon latszana, hogy jatek.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.11. 10:31:20

volkov:
Az ablakból? Most akkor a Nyilak voltak a házban, vagy fordítva? :)

Bob Button 2008.02.11. 10:42:33

Aki nem látja be, hogy a molotov koktélos "jajj megpörkölődött a küszöböm" gyújtogatás egyszerű szemfényvesztés a baloldal megrendelésére, az olyan korlátolt és szűklátókörű, hogy jobb lenne ha bezárkózna a spájzba és ott csókolgatná a dedikált gyurcsány fotóját. Bá,ulatos, hogy értelmes, felnőtt emberek ennyire nem látnak a dolgok mögé. Vagy ha nem akarnak mögé látni, akkor jobb ha télapóról, meg a húsvéti nyusziról nem nyitunk vitát, mert sírás lesz a vége.

- Lacikám ma este is lenne egy kis molotov koktél dobálgatás.
- Jajj ne már megint? És miért pont nálam?
- Téged húztunk a kalapból.
- Jól van, igazából már számítottam is rá, csak ne a teraszra dobjátok, mert most újíttattam fel.
- Oké és mi az amit még ezután szeretnél? A biztosító úgy is kifizeti.
- Hát a macskabejáró beleférne.
- Jó csak a szokásos pici korom a fal tövében. És a szokásos "a kár kb. ötmillió forint"-os duma.
- Oké, amúgy jól vagytok?
- Persze. Még ki kell találnom valami nemzetieskedő, ilyen hülye magyar zászlót lengető csürhét. Mondjuk Szittya vitézek? Vagy Betyár Marcik? Mindegy majd az adófizetők pénzén megalkotjuk a nevet 200 millióért. Az unokaöcsémnak úgyis van egy ilyen kreatív cége.
- Na igen. Csakhogy mostmár nekem is adnod kell a pénzből.
- Miért?
- Mert feljelentelek.
- Dehát együtt nőttünk fel!
- Na de kérlek, elfelejted, hogy ez a magyar szocialista párt?
- Igyekeztem nem tudomást venni róla.
- Na szevasz.
- Szevasz.

Bummer 2008.02.11. 10:47:23

Turul, a kép szerintem azért fake, mert a kerítést vaku mintha vaku világítaná meg. Vagyis az illető közel állt a kerítéshez. Egyébként viszont a perspektívából úgy tűnik, mintha nagy zoommal készült volna, akkor viszont nem stimmel a látószög (túl sok van a kerítésből), vagy pedig az utca túloldaláról készült, de akkor meg nem kéne a vaku fényének látszania. Továbbá a füstöt nem világítja meg a vaku (szürkének kéne lennie), ez se stimmel.

mithrandir 2008.02.11. 10:56:07

márkakupak

Ezek a robbantások nem véletlenül az első ciklus vége táján voltak?

Bocs, ha tévedek, rég volt, de nekem úgy rémlik...

volkov 2008.02.11. 11:01:40

A videora utalvan, azert arra felkeszult a szerkeszto garda, hogy ma bolgargyuri bacsi delutan meg fogja emliteni, mar az eddig mersekeltnek tartott "fideszkozeli" ifjusagi portalon is a molotov koktel hatasos alkalmazasarol folyik ertekezes?

(gondolom bolgargyuri bacsi tematikai eddig is visszatero gyomoridegesseget okoztak:) )

Dr Kangörény 2008.02.11. 11:02:52

Miért gondolják egyesek, hogy a jobboldalon nincsenek teljesen agyatlan barmok?

jbb 2008.02.11. 11:08:47

Én azt hiszem - és ezt már írtam korábban is, - hogy minden 5 millió Ft-os jutalommal a médiában kiemelt "terrorakció" fake, szerintem maga az nbh+szilvásy team szervezi.
Közös jellemzők:
- óriási hisztéria indul a kormányközeli médiumokban, napkelte, atv, népszabi és szava...
- síros szemmel kiálló posztkommerek jajgatása, "de mi mégsem félünk" összezáró jelszó.
- népszavazás, nemzeti ünnep és túl magas arányú fidesz vezetés/nagygyűlés mellett biztosan megtörténik, esetleg más fontos kormányzati cselekvés/sumákolás (privatizáció, eladás, törvénykezés) alatt figyelemelterelésként kitűnő.
- azonnal 5 milliós nyomravezetői jutalom.
- súlyos sérülés soha nem történik.
- soha nem lesz meg az elkövető, majd elfelejtődik az egész.

AZ elmúlt év 5 milliós történetei emlékeim szerint, bővíthető:
- rendőrpalora sortűz Volvo gépkocsiból, melynek le volt esve a második o betűje, a rendszám nem ismert. :-)
- kádár puzzle, a fejét vitték el, gyors újratemetés
- csintalan megverése. Magyarok Nyila(sa)i Nemzeti(fidesz) Felszabadító
- egy lövés üres házra éjjel
- molotov koktél noname politikusok üres házaira.

Szeretném megkérdezni, hogy van-e bárkinek ismerete arró, hogy az országban évente hány gyilkosságot(hogy cask a legsúlyosabbat nézzük) követnek el és ezek esetében mekkora a nyomravezetői jutalom átlagosan?

bugris 2008.02.11. 11:09:57

Na, tényleg egyszerűbb egy normális képet hamisítani, mint tényleg odavágni egy üveget? Meg a Csintalan slusszkulcsa is fake volt?

Meg a fideszesek, meg a cigányok is akcióznak?
www.hirtv.hu/?tPath=/belfold/&article_hid=129538
www.hirtv.hu/?tPath=/belfold/&article_hid=132673

Hát Torgyán, Szájer és a Fidesz/FKgP székházak elleni akciók megrendelői megvannak-e már? Azok is csak önmerényletek voltak, hiszen nem esett bajuk?
Aztán ha nagyon bizonyítani akarnak, és valakinek tényleg baja esik, akkor jobb lesz?

Szóval, én nem mernék kinyilatkoztatni az elkövetők személyéről, csak mert egyik verzió szimpatikusabb lenne.

mithrandir 2008.02.11. 11:12:34

kangörény

Áruld már el nekem, mi az a "jobboldal", és mi a közös benne?

Hosszas vita folyt egy másik poszton a "konzervatív" mibenlétéről.

Az általánosan elfogadott ismérvek szerint, az a lényege, hogy semmilyen dogmatikus ideológiának, izmusnak igyekszik nem bedőlni.

Az agyatlan barmok pedig kőkeményen átideologizált, agymosott és radikális agyatlan barmok.

Be kéne fejezni az összemosást.

mithrandir 2008.02.11. 11:15:30

márkakupak

"1994. június 11. - Budapesten egy időzített szerkezettel berobbantották az Országház 19-es kapuját. Személyi sérülés nem történt, a kapun kívül jelentős kár nem keletkezett a Parlamentben.

1994. július 23. - Budapesten a Mátyás-templom Halászbástya felőli traktusán bomba robbant. Személyi sérülés nem történt, de jelentős anyagi kár keletkezett."

Ja értem én, már akkor is a fidesznácik érdeke volt.

bugris 2008.02.11. 11:23:35

Szilvásy-e volt a megrendelő?
www.fn.hu/voks_2006/hirek/20060328/robbantas_nagygyuleseken/

Emlékeim szerint akkoriban mást sem olvastam baller lapokban, mint hogy ezek önmerényletek voltak. Mert az sokkal megnyugtatóbb és jobb érzés volt nekik.

Mondom, ne áltassuk magukat. Van elég kormányellnes idióta, aki ugrik, ha felhúzzák őket, és kéjes örömmel húzzák is, oszt besöprik a politikai hasznot. Nem kell nekik molotov koktélokat dobálni, elég provokálni is. Az még megy.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.02.11. 11:32:57

Belemehetünk a konspirációs elméletekbe is, de meggyőző, hogy a Kuruc és hasonló szellemiségű netes források elismerően és látható elégedettséggel említik az esetet. További információ hiányában ennyi elég.

Persze az összemosók megpróbálnak majd összemosni; hát ez van, ez a dolguk.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.11. 11:33:43

Szerintem tök mindegy, hogy valójában ki dobálja ezeket a koktélokat. Az biztos, hogy feltűnően mindig van néhány ilyen terrorcselekmény a kormánynak kínos pillanatokban. Lehet, hogy ők dobálják ezeket, de az is lehet, hogy néhány szélsőséges csoportban ilyenkor a beépített embereik el kezdik nyomni, hogy gyerekek, most legyünk vagányak, dobjunk be egy-két molotovot.
Szóval az biztos, hogy ez módszerük (a legbénábban sikerült terror akciójuk a rendőrpalota meglövése volt, azután még a balos média is bekussolt, mert a lakosság 90 százaléka azt gondolta, hogy önmerénylet történt). Ezek a molotov koktélok pedig annyira hasonlítanak a rendőrpalotás sztorira - személyi sérülés nem történik, anyagi kár minimális, mégis látványos.
Egyébként a szocik itt is csak ellopták a licencet - Amerikában, angliában, vagy Oroszországban már régóta ez a terrorista veszély trükk a csodafegyver a sarokba szorított kormánypárt kezében.

márkakupak 2008.02.11. 11:38:33

mithrandir,

igazad van, összekevertem.

[HVG 1998/11. szám, 102-103. oldal • 1998.03.21.]
Pokolgépek játszották a főszerepet Budapest életében az elmúlt napokban: hétfő éjszaka bomba robbant Torgyán József kisgazda pártelnök lakásánál, miután a múlt héten robbanószerkezetet fedeztek fel, majd hatástalanítottak az FKGP székháza előtt.

egyébként az alvilági robbantássorozatnak is hirtelen vége lett, amint a maffiakapcsolatokkal gyanúsított pintér sándor lett a belügyminiszter. anélkül, hogy az elkövetőket elkapták volna.

a fidesznáci kifejezés egyébként honnan jön?

Oblomov 2008.02.11. 11:44:36

"Egyébként a szocik itt is csak ellopták a licencet - Amerikában, angliában, vagy Oroszországban már régóta ez a terrorista veszély trükk a csodafegyver a sarokba szorított kormánypárt kezében."

Így van Lola, ez itt Albert-koktél lehetett. Mondták is, hogy legközelebb nem lesz só.

www.youtube.com/watch?v=QYazgF9I3fQ&eurl=http://vastagbor.blog.hu/

mithrandir 2008.02.11. 11:48:24

márkakupak

Formailag csupán irónikus összefoglalása annak a tartalmilag oly gyakran felbukkanó, és bármiféle bizonyítást nélkülöző vádnak, miszerint a Fidesz áll az ún. "szélsőjoboldali" csoportocskák mögött (lásd még: jobboldali veszély.

Amúgy logikus, Torgyánt is a Fidesz robbantotta fel. Miért is?

is 2008.02.11. 11:59:53

meg a listából ne felejtsük ki Szájer lakótelepi lakásajtajának "berobbantását" se, Torgyán esetével együtt, a választási kampány elején, hangulatba hozónak.

akárhogy is van, egyik tizenkilenc, másik egy híján húsz. a cikk eről elfeledkezik, így csak hangulatkeltőnek jó, tájékoztatásnak semmképp.

bugris 2008.02.11. 12:06:05

Sőt, Fidesz székházat is robbantottak. Összesen 8 merénylet volt az akkori választások előtt jobboldali politikusok ellen. A fentebbi fn.hu-s linken volt egy felsorolás, de valahogy átalakult. Nem tudom, kinek a keze lehet ebben. ;)

bugris 2008.02.11. 12:15:29

Na, találtam egy másik listát. A téma népszavás kiadásban:
nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=783662
A szokásos Cui prodest? boncolgatás, ezúttal a másik oldalról. ;)

Manyi Béci 2008.02.11. 12:18:15

Juj, ergé írt egy új postot!
(boldog mosoly)

Alapvetés:
Ebben az országban minden kétes, gyanús,sunyi, rossz, stb. dolgot a szocik csinálnak, lévén ők, és csakis ők olyanok.

Balos, mosott agyú droidok húzzanak el a csába az ostoba megjegyzéseikkel primkó szélsőjobbról, stb.


Feltételezett elkövetők:
1. rokkantnyugdíjas kommandó magánakciója az isteni Feri védelmében.
Tohonya Péter, 73 éves volt munkásőr , Drabál Károly, nyugdíjba vonult, de még mindig aktívan sportoló pékmester és Pribelovics Aranka, 62 éves házmester, volt Sopolyapuszta szépe

2. Amőba agyú fibiszesek és újgenerációsok bosszúja a Reakció-blogon elszenvedett sorozatos megaláztatásokért, a kivédhetetlen érvekkel történő agyagbadöngölésükért
Vézna Sándor, volt úttörő,Gyurcsány Ferenc harmadunokatestvére; Zámolyi Roland karrierista, Péter Jolán leszbikus testépítő, a Győzike-klán tagja; Horovitz Arnold, homoszexuális ingatlanközvetítő, Mucika megélhetési prostituált, Sávoly Róbertné házasságtörő, Bürke Sándor bankár, Palkovics Béla manager

3. A Központi Bizottság elitcsapata csak úgy, megszokásból
Lendvai Anikó, Kiss Péter, Nagy Sándor, Nyakó István, Horváth Csaba

Biztos, de tényleg hótziher, hogy NEM az amúgy is téli álmot alvó szélsőjobbos hímzőkörök – egyébként is tulajdonképpen rendes gyerekek ők, csak kicsit radikalizálódtak, teljesen érthetően, az vesse rájuk az első koktélt…
:)

márkakupak 2008.02.11. 12:18:15

mithrandir,

jó csak ez a vád (a fidesznácizás) ugye nem nálam bukkant fel.

amúgy ott a pont is-nél, szegény szájer is fel lett robbantva. tényleg nem látsz hasonlóságot az akkori robbantások és a mostaniak között? lehet h csak az én szemüvegem rossz?

(és valójában nem állítom h akkor a fityesz robbantott, most meg a maszop, csupán azt mondom, hogy a kettő analóg.)

Tehéntőgy 2008.02.11. 12:25:06

lelkylola: az a gond az okfejtéseddel (és ergé eléggé erőlködős posztjával is), hogy ma már jobboldali szemszögből nézve bármikor történik ilyesmi, rá lehet fogni, hogy "a kormánynak kellemes időpontban történt, és biztos provokációóó volt". Ez valójában üres panelszöveg, semmi bizonyíték nem került meg elő egy esetben sem arra nézve, hogy erről lenne szó. Két éve gyakorlatilag folyamatosan feszült a belpol. helyzet, és időről-időre történik valami efféle. Valamihez biztos közel esik.
Ez nem zárja ki a kormányzati provokáció esélyét-de ha így is van, láthatóan nem működik a dolog (ti. egyszer nem javította még meg a kormány népszerűségét). Mi a fenének feccölnének ennyi energiát valamibe, amiből semmi hasznuk?
Igaz, hogy a kormányzati média kihasználja a dolgot propagandára, persze. De szerintem elég megvárniuk mindig, hogy a széljobb marhák maguktól kaminoutoljanak valamit.
(Egyébként csak mostanság vált sűrűvé a dolog, de gyújtották már föl Farkasházy kocsiját is, egy másik autóját szétverték fejszével, Budaházy meg már a taxisblokád idején szükségét érezte, hogy a haverjaival megtámadja a taxisokat. Létezett ez a széljobb szubkultúra mindig is, csak a TV-ostromig nem voltak ennyire látványosak.)

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.02.11. 12:36:52

nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=783662

"1996. október 5. - Bomba robbanás Piliscsabán a főutcán egy Budapest-Esztergom között menetrend szerint közlekedő Volánbuszon. Három utas súlyosan, egy pedig könnyebben sérült meg."

Ez nem a ketchupos uveges kozepiskolas skacc volt???

irrelevant 2008.02.11. 12:48:30

Tehéntőgy

Természetesen nincs semmilyen közvetlen bizonyíték arra, hogy ezeket Szilvásy (így kell írni?) vagy a széljobbosok közé beépített NBH-sok követik el, mivel valahogy nem igazán sikerül a rendőrségnek nyomozni ezekben az ügyekben... Vajon miért?

Rálőttek a rendőrpalotára. Eredmény? Nuku. Gyanús.
Megverték Csintalant. Eredmény? Nincs. Van egy rekordösszegű jutalom a nyomravezetőnek, amolyan tessék-lássék módra. Gyanús!
Molotov-koktélokat dobálnak és fehér port küldözgetnek. Valami nyomozati eredmény? Semmi? Jaaa, egy újabb rekordösszeg a nyomravezetőnek? Felettébb gyanús!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.11. 12:58:21

off
kedves T.tőgy: olvastad LévaiAnikó (nem csak)szakácskönyvét? :P
ha nem, olvasd el a férjéről írtakat..
on

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.11. 14:09:58

én nem vagyok szakértő a témában, de ha én félemlíteni akarnék, illetve nyomást gyakorolni terrorizmus útján, akkor tuti nem ilyen amatőr dolgot csinálnék.

ugyanis ez egy vicc volt. a terrorizmus az más. el kell menni spanyolországba vagy északírországba, és megkérdezni a helyi arcokat.

ez pont az a kategória, amit a krétakör is megcsinált.
www.youtube.com/watch?v=QYazgF9I3fQ

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.11. 14:19:09

Manyi Béci 2008.02.11. 12:18:15:
"Ebben az országban minden kétes, gyanús,sunyi, rossz, stb. dolgot a szocik csinálnak, lévén ők, és csakis ők olyanok."

Hat igen. Ezt hiszi a lakossag. Azt hiszem, a rendorpalota megsorozasa volt az a pont, ahol vegkepp eljatszottak a hitelesseguket.

Tenyleg az van, hogy barmi gyanus tortenik, azt a kormanyra kenik. Mert ezek ilyenek.

Tiltakozhat, de Gyurcsanyek eleg sokat dolgoztak azon, hogy igy gondolkozzanak az emberek.

hphp 2008.02.11. 15:09:32

ez a MÁV menetrendes hasonlatod valahogy nem győzött meg. annál szinte minden biztosabb :)

"Tizenhat évesen az embernek már lehetne annyi esze, hogy nem ilyen baromsággal élvezkedik. Tessék összefesteni a Szabadság téri ruszki emlékművet. Tessék felgyújtani tetszés szerint bármelyik MSZP-s vagy SZDSZ-es patkány házát. Na, az valami."

www.bombagyar.hu/index.php?post=583

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.02.11. 15:36:25

Ok. Helyesbitek. Biztos, hogy sok szélsőjobbos szívesen dob molotov koktélt politikusok házára. Ez látszik azon is, hogy a kuruc minden egyes molotov koktélnak tapsikol. Másrészről az öszödi beszéd és a kuruc megjelenése óta felerősödött a radikálisabb ellenállás, aminek a lényege, hogy személyesen kell zaklatni a politikusokat. Erre való a kurucos telefonszám kirakás, a baloldali (egyébként jobboldali is) celebek, politikusok fenyegetése, a por, a molotov koktél. Erre való a tévé ostrom, de a rendőri brutalítás is. A jelen helyzetben szerintem azért van igaza ergének, mert a társadalom tiltakozása ellenére megszavaznak egy törvényt, amit több balos politikus nem akar megszavazni. Ha itt csak társadalmi tiltakozás van, akkor elég nehéz a balosoknak kommunikálni, hogy miért teszik ezt. De ha itt terrorizmus van és "fegyveres" fenyegetés, akkor lehet azt mondani, hogy a társadalom stabilitása ellen harcoló terroristák, a csürhe nem akarja a reformokat, a békés többség pedig akarja. Tehát a történet annyi: akárki dobálja a molotov koktélokat az most az MSZP-éseknek jól jön.

gordu 2008.02.12. 10:05:06

"Az általánosan elfogadott ismérvek szerint, az a lényege, hogy semmilyen dogmatikus ideológiának, izmusnak igyekszik nem bedőlni."

azért ezen a ponton biztos, hogy rádszakadt a plafon, plusz a fölötted lévő összes szint plafonja megadta magát. :D
keresztény dogmák, ember-, világ-, családkép?

a hozzászólások felénél döbbentem rá, hogy tényleg nem vicceltek, ti tényleg komolyan azt gondoljátok, hogy maszoposok a saját házukra dobálnak molotov-koktélokat. :D
ez igen. :D

mennyit kell innom, hogy ilyen legyek?
vagy ez ilyen tini sci-fi közösség?
mondjuk én is sok sci-fit, fantasyt olvastam, olvasok ma is, de valahogy nem szoktam összekeverni a magyar politikai katyvasszal, valahogy az nem jön össze nekem.
tudtok ajánlani valami jó kis magyar sci-fit?

gordu 2008.02.12. 10:10:59

valami hülye komcsi meg kiszállt Londonban a Camden Townnál, aztán a piacon feldobott egy molotov-koktélt, aztán jól aláállt.

mindezt azért, hogy jól ráfogja igazmondóékra.

hvg.hu/vilag/20080210_camden_london_tuz.aspx

de mi átlátunk a szitán.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.02.12. 11:18:25

Vaklárma, Koreában már megvan a tettes, egy 70 éves bácsi volt.
Szakmai továbbképzés: ő hordozható PB palackkal és újságpapírral követte el. Egyébként visszaeső, 2 éve már elítélték egyszer.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.12. 14:25:16

ARGH!

index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/342447/

molotovkoktel befottesuveggel.
lehet meg kovaszosuborka is maradt benne.
vagy faradt etolaj.
ez a magyar ugar. meg rendes molotovkoktelt se tudunk csinalni.
süti beállítások módosítása