Ön szerint
2007. augusztus 14. írta: Oli bácsi

Ön szerint

mennyit kell várni, hogy a hirszerzo.hu Napi Nonszensz c. rovatában (jobbra )megjelenjen az első, szadis elszólást kipécéző kis idézet? És mi lesz a tartalma? Vagy lehetséges lenne, hogy a magyarliberálisok soha nem mondanak baromságokat?

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr24139673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.08.14. 12:52:15

Mit csodálkozol, az MNO-ban vagy a NOL-ban látsz ilyet? Pártlap az pártlap. Nem hiszem egyébként, hogy ez feltétlenül tudatos, szerintem az elkötelezett rajongó észre sem veszi a saját oldal hülyeségeit. Minden idegszálával a másik oldalra vadászik. Csak tudnám miért éri meg neki?

bugris 2007.08.14. 12:55:33

Lesz ilyen idézet is. De gyaníthatóan jópofa lesz, valamely magyarliberális politikus mókás elszólásával, amely megmutatja (Kóka János) emberi oldalát.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.14. 12:59:21

Egyesek sikerrel mutatják be a másik oldal hiedelemvilágát és ezzel szép eredményeket érnek el.
speakingoffaith.publicradio.org/programs/twonarratives/adwan-textbook.shtml

Mondjuk ez kifejezett háborús konfliktusról szól.
A maroknyi veszekedő "elit értelmiségi" ennyit nem ér meg.

dejavubazz 2007.08.14. 13:04:47

Tudom, nehéz elhinni, de a magyar liberálisok - ma még - nem mondanak hülyeségeket.
Akkor kezdenek majd zöldségeket beszélni, ha a PolCap összevész az SZDSZ-szel.

segabor 2007.08.14. 14:23:31

Nagy kedvencem a Népszava online örökös karikatúrája a címlapon, a "Napi karikatúra" rovathoz rendelve.

Most néztem, már levették a képet, csak a vágott és kicsinyített formája maradt meg: nepszava.hu/images/papai/napi_o_tura.jpg

Minden pártfüggő lapnak megvannak a mumusaik :)

Playmobil Soldat 2007.08.14. 23:11:35

Ha hírszerző, nekem mindig az jut róla eszembe, amikor egy ott megjelent cikk egyik képére volt szükségem, és le akartam menteni a gépre a fotót, majd nagy megdöbbenésemre a képfájl elnevezése "fideszgeci.jpg" volt. Azóta nekem a hírszerzős színvonal ezt jelenti, ergo ez "sokat jelent", hogy a saját szlogenjükkel éljek.

eN 2007.08.15. 10:07:56

kivancsi vagyok, olvassa-e barki rendszeresen a hirszerzot, mert nekem ilyennel meg nem sikerult talalkozni

kalhana 2007.08.15. 12:01:39

A Hírszerzőnél azt érdemes figyelni, miről nem ír.
Így próbálja a pártatlan, reális értékelés illúzióját kelteni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.15. 12:04:40

eN 2007.08.15. 10:07:56:
"kivancsi vagyok, olvassa-e barki rendszeresen a hirszerzot,"

Állítólag napi 50000 olvasójuk van.

Ombudsmanyus 2007.08.15. 13:06:26

Már régen láttam, ezért most megnéztem a Hírszerző honlapját.
Sikeresen leküzdötték magukat a Népszava/Vasárnapi Hírek szintjére.
Lesz még lejjebb is?

Playmobil Soldat 2007.08.15. 13:41:37

Mindig van lejjebb...

A kezdőlapom a hirstart.hu, onnan kiindulva szoktam falni az információkat, így gyakran kötök ki a szóbanforgó lapon, tehát már a kezdetektől figyelemmel kísérem hírszerzőéket. Na nem azért, mert annyira kihagyhatatlan lenne, hanem magammal szemben is alapvető követelmény, hogy olvasom a másik oldal lapjait is, jó néha bosszankodni. :)

De ezek alapján állíthatom, már a kezdetekkor sem rakták túl magasra a lécet, onnan pedig egyre jobban küzdik le magukat.

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.08.15. 18:34:27

smalladam: Részvétem. :)

Foglalkozzatok az én elfogultságommal is egy kicsit! :)
Nincs is annál szórakoztatóbb, mint mikor az UFI blog teszi azt.

Playmobil Soldat 2007.08.15. 20:15:04

Okostojás, ennyire súlytalan dolgokkal mi sem foglalkozunk.

Dr. Minorka 2007.08.15. 22:25:50

Ha durvul a helyzet a hű sajtószolgák szolgálnak:
Magánszámlán landolhat Rogán milliárdos követelése - a polgármester hallgat
www.hirszerzo.hu/cikk.maganszamlan_landolhat_rogan_milliardos_kovetelese_-_a_polgarmester_hallgat.42466.html
Ezzel címmel a magyar pártsajtó körében egészen szép helyezést értek el az "Így hazudunk mi" c. versenyben.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.15. 23:18:43

Bakura, ne sajnálkozz! A posztmodern még mindig él tovább, a középre kihejezett nagy sárga gömböt továbra is mindenki láthatja kicsi piros kockának, avagy közepes méretű zöld hengernek, és továbbra is szíve joga leszólni azokat, akik nem így látják:)

Dr. Minorka 2007.08.15. 23:35:19

Szerintem senki nem vonta kétségbe a leszólási jogotokat!:)

Oli bácsi 2007.08.16. 08:00:36

Oh, ahogy látom a Frappáns Visszavágás Nagymesterei ismét akcióban a hírszerzőn, a napi nonszenszben.

Köszönöm, köszönöm.

dowNLoad 2007.08.16. 11:38:14

Önszorgalomból, vagy bizonyos hirdetők kívánságára ilyen a hírszerző? (hír?szerző,haha mint a tények a csigatv-n, bárdos elvtárs szelektálásával?+nagytudású teenager bemondócsajok??)
www.origo.hu/teve/20070621bardos.html
Erről az érdekes CNBC hírről kellett volna beszámolni köcsögök:
www.youtube.com/watch?v=6hiPrsc9g98

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.16. 13:00:58

a meleg és a csordaszellem együtt érdekes tüneteket produkál

Playmobil Soldat 2007.08.16. 14:50:45

"Önszorgalomból, vagy bizonyos hirdetők kívánságára ilyen a hírszerző?"

Ahol az ellenzéki képviselőket csak "fideszgeci"-ként emlegetik a szerkesztőségben, ráadásul nem is titkolják, csupán hirdetői kívánságról nem lehet beszélni, ott elméleti síkon vannak a problémák. :)

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.16. 15:04:02

biztos voltál itt bent, és hallottad

Playmobil Soldat 2007.08.16. 15:18:12

Nem voltam ott bent és nem is hallottam. Viszont ha képesek vagytok egy ilyen elnevezésű képet kirakni az oldalatokra, akkor nem értem, miért éppen ti beszéltek elfogultságról/elfogulatlanságról...

És ez csak egy apró részlete az egésznek.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.16. 15:42:46

a harag rossz tanácsadó

Playmobil Soldat 2007.08.16. 15:46:21

Én nem haragszom senkire, semmire. :D Vannak dolgok, amik közömbösek. Pl. ez is ilyen.

A hírszerző önmagát minősíti.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.16. 15:59:16

írtál 5-6 kommentet, amikben sietsz megmagyarázni, hogy téged ez mennyire nem érdekel, meg mennyire közömbös. Közben meg mégis folyton visszatérsz arra a fotós esetre (amit senki nem vitat, hogy hiba volt, itt a szerkesztőségben sem), és ebből levezetve általánosítasz, a jó öreg "ott se voltam, de biztos vagyok benne" prekoncepciozitásával felturbózva.

ez meg téged minősít.

Playmobil Soldat 2007.08.16. 16:16:38

1, azaz egy kommentet írtam, amiben azt állítottam, hogy számomra közömbös a hírszerző pályája. Cáfolj meg, ha tévednék, ha a görgetősávot tudod használni, akár le is ellenőrizhetsz.

Másrészt, azt hiszem, jogosan állítottam azt, hogy míg nálatok ilyen "apró hibák" előfordulnak, addig felesleges magatokat az elfogulatlanság mintapéldájaként beállítani, vagy akár csak ezért máshol szót is emelni. Lehet, de felesleges.

Harmadrészt elég beleolvasni a hírszerzőn néhány cikkbe (vagy a címekbe) és láthatja a nagyközönség mindazt, amit látni kell, vagy amit láttatni akartok. Nincs értelme ezeket megcáfolni, ennyire nem hinném, hogy vállalhatatlannak tartjátok azt, amit nap mint nap leírtok, megírtok, amin dolgoztok.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.08.16. 21:35:42

ollé, Oli bá!
hát nem kikerültél vele a napi nonszenszbe?! :)))

aki siet, még láthatja a sértett fiúk tacepaóját a hírszerzőn...

OftF 2007.08.16. 22:19:29

hehe, mint a gyerekek. :-)

Gabe 2007.08.17. 08:33:48

"a harag rossz tanácsadó"
Milyen igaz...

segabor 2007.08.17. 09:23:18

Sirály!!

Én is be akarok kerülni a napi nonszenszbe! Lécciléccilécci!!!!!

:)

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.17. 09:49:48

"Harmadrészt elég beleolvasni a hírszerzőn néhány cikkbe (vagy a címekbe)"

Playmobil Soldat, bármit mondhat, úgyis azt olvasod ki belőle, amit előzetesen elvársz.

Csak azt az egyet nem sikerült máig megértenem, hogy te és a hozzád hasonlók egyáltalán minek olvasnak újságot, minek néznek tévét, és minek hallgatnak rádiót, mikor úgyis jobban tudják?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.17. 09:54:28

Ne hallgass segaborra, smalladam! Ő nem egy sikeres ember, mit keresne már a Napi Nonszenszben?

Én akarok odakerülni.

És ha mondanék valamit arról, hogy a Fidesznek össze kell fonódnia a Jobbik-féle Gárdával? Látom, azt sugalljátok Bencsik kapcsán, kapcsolódhatnék ehhez a témához.

Na?

Playmobil Soldat 2007.08.17. 10:24:34

Smalladam, bocs, lehet, hogy tévedtem. Ma világosodtam meg, és már látom, minden úgy van, ahogy te és a hozzád hasonlók gondolják. A hírszerző a legelfogulatlanabb, legtöbb tájékoztatást adó hírújság. Minden oldalt egyformán kritizál, ugyanakkor a pozitívumot mindenben, mindenkiben meglátja, különbségtétel és előítéletek nélkül.

Igazából nekem és a hozzám hasonlóknak nem is kellene tévét néznem, rádiót hallgatnom, újságot olvasnom, elég ha vénásan kapom a hírszerzőt és ezzel együtt mindenkinél mindent jobban fogok tudni, reálisabban fogok látni.

Na, ez tényleg nonszensz.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.08.17. 10:48:42

kedves Ádám, ennek, hogy "bármit mondhat, úgyis azt olvasod ki belőle, amit előzetesen elvársz", kettős olvasata van... :DDD

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.17. 20:55:42

Kedves playmobil, már megbocsáss, de utolsó kommented stílusa kínosan sok hasonlóságot mutat egy hisztizó 10 éves gyerek megnyilvánulásaival (tapasztalatok családi körből első kézből) remélem nem vágtad be még a kisszoba ajtaját is magad után. Egyébként pedig "magad mondád Uram" :)

szamárfül, igen, a posztmodern gondolkodásról kifejtett gondolataimat lásd fentebb, de ebbe ne menjünk bele mélyebben, mert a végén oda lyukadunk, hogy értelmetlen betűsorokat is elég lesz írni, melyet minden oldal/szekértábor/magu(n)kfajta/ezek/azok/mijeink a saját sémái szerint értelmezhet. Egyébként amit írtam, nem vicc. Az olvasói levelek, blogkommentek alapján tényleg van egy réteg, akiknek kurva mindegy, hogy mit írsz.

Egyébként Oli bácsi! Én úgy tudtam, hogy nem hiszel az összeesküvés-elméletekben. Az eddigi írásaid magas színvonala után legalábbis ezt a pinceborozó-kommentárt nem igazán tudom hova tenni.

Oli bácsi 2007.08.17. 21:13:04

Bár a múltkori meleg-polémia kapcsán feltámadt courant-problémáink miatt (bzw. nem voltál hajlandó érteni, amit mondani akarok a számmal, ezek után nyálaskodni sem volt kedvem) úgy döntöttem, hogy kerülöm a veled való kommunikációt, most kivételt teszek.

Van összeesküvés-elmélet amelyikben hiszek, van amelyikben nem.

A felvetés - amelyet kétségtelenül a pillanat szült, ennek tudható be a nyeltani henyeség ("lehetséges lenne" brrr)- jogossága mellett kitartok: végigpörgettem az új és a régi hirszerzo.hu napi nonszenszeit és egyetlen árva eszdéeszes bejegyzést sem találtam. Ha ez pinceborozás, akkor legyen az.

Ezek után betenni ugyanoda az enyémet az már nem is nem siralmas, hanem egyenesen nevezés a "Tégy Pávatollat Tetszőleges Testnyílásodba És HÜLYE VAGYOK Feliratú Pólóban Hágd Meg a Szabadság-híd Turulmadarát" elnevezésű nemzeti kontesztbe. Ez a mai cikk meg, kiegyensúlyozottság gyanánt: href.hu/x/3bp6, ezen dolgoztak nálatok hárman? (Azt örömmel látom ugyanakkor, hogy főszerkesztődmár nem hiszi azt, hogy ért a határon túli magyarokhoz.)

Nem teccik, hát nem teccik. Hála a jó égnek, nem vagyunk egyformák.

Playmobil Soldat 2007.08.17. 21:14:08

:D

Smalladam, ezúton is köszönöm felvilágosításodat kommentjeim stílusát illetően.

(Mellesleg felettébb sajnálom, ha környezetedben már 10 évesen is ajtócsapkodáshoz folyamodnak.)

Oli bácsi 2007.08.17. 21:23:31

Mielőtt az összeesküvés-elméletes megjegyzésemből is cikk lenne holnap a Hírszerzőn, lista azokról az összeesküvésekről, amelyekben hiszek:
- protestáns világ~
- méhészek magyar ~e
- galambászok ~e
- szepességiek világ~e
- bélyeggyűjtők ~e

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.17. 21:37:34

Még szerencse, hogy nem vagyunk egyformák. Továbbra sem tartom sem magamat, sem a saját újságunkat a bölcsek köve hordozójának. Nem a kritikával van a bajom, jöhet ezerrel. De úgy gondolom, hogy az ufiblog sem a szánalmas pártoskodó szőrszálhasogatásra esküdött fel, és én ezért is olvasom évek óta az írásaitokat. Néha viszont megütközöm azon, hogy ilyen olcsó poénokat süttök el.

Ezzel szerintem saját magatoknak mondotok ellent, ami ráadásul értelmes kommentek helyett ilyen vidámkodós együttmaszturbálásokat eredményez, mint a fenti bejegyzések. Ezekkel egyáltalán nem az a baj, hogy a hírszerzőt basztatják, hanem az, hogy néhányból messzire süt az információk hiányát pótló butaság, és a zavaros elképzelések, meg elméletek halmozása, meg a "többiek is ezt csinálják, na maj'akkor most jól odamondok én is nekik". Ez a színvonal kell?

Oli bácsi, ráadásul te újságot írsz, magad is tudhatod, hogy a szerkesztőségi munka, annak ellenére, hogy természetesen megvannak a preferenciák, és befolyásol a lap szellemisége, mégsem valami tervutasításos-szektás valami. Így aztán 1000 és 1 prózai és kevésbé prózai oka lehet annak, hogy például a hírszerző napi nonszensz rovatában miért nem jelent meg egyszer sem az szdsz. Ezért sem értttem ezt a bejegyzést.

Persze nálunk is lejött napi nonszenszben ez a dolog, amiről szintén nem fogom elmondani a véleményemet, ha többet nem is szólsz hozzám, meg bennünk is lehet hibát találni, meg is teszitek, de most nem erről van szó.

Hanem arról, hogy szerintem ez nem az ufi színvonala, hanem a 168 óra sms rovatáé, meg Pilhál Györgyé. Amit én személy szerint nem értek.

Oli bácsi 2007.08.17. 21:40:33

Kedves Ádám!
Bejegyzésedben a lényeg az utolsó bekezdésben van. Ez a "szerintem".
süti beállítások módosítása