Tarlós és Bencsik vacsorái
2007. május 18. írta: szamárfül/pável

Tarlós és Bencsik vacsorái

Nem (csak) a kommentátor Bill kedvéért...
De megindult bennem az antiperisztaltika, amikor láttam a M.Demokratában a Vacsorázzon (jó pénzért) Tarlós Istvánnal és Bencsik Andrással (jófajta borok társaságában) a mittom' már én melyik budai étteremben-reklámot... Azokat már meg sem érdemes posztolni, akik erre gyűjtik a rezsipénzt, hogy Bencsikkel ülhessenek egy asztalnál. De Tarlóstól többet vártam. Értelmetlen is (csak visz, nem hoz szavazókat), meg ízléstelen is a dolog (igen, személyes - és alapos - az ellenszenvem B.A. iránt). Ízlésficam? ez már nyílt törés...  Tisztelt Tarlós úr, lesz még rossz útóíze azoknak a vacsorálásoknak. Jobb lenne szabadulni ettől az egésztől. Lúdtoll, vény nélkül, kapható!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr4378759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bugris 2007.05.18. 10:45:23

"Svédasztalos vacsora, korlátlan ételfogyasztással" (+ gratis egy pohár Tiffán)
Na, ez még a gáz :)

bugris 2007.05.18. 11:06:44

Mondjuk be lehetett volna linkelni.
www.demokrata.hu/_kepek/hirek/TarlosBencsikVacsora00.jpg
Lássunk csak egy kis korlátlanfogyasztásos, svédasztalos polgári életérzést.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.05.18. 12:48:04

ezt nem számolom fel neked - dirrekte nem volt be.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.05.19. 00:27:43

Ha Bencsik, Tarlós, meg a T. vendég letolnak egy pohár Tiffánt, akkor ki issza meg a maradékot?

ap. · http://vengeancetildoomsday.blogspot.com 2007.05.20. 02:14:58

szerintem Tasnádi kéne csak még a vacsihoz, és akkor lenne tuti a bulej.

Sanyi 2007.11.16. 12:34:35

Szerintem jó geg volt. Nem ártott de nem is használt. Ti kis lúzerkák mind a 4en

Elpet 2007.11.16. 13:00:41

Gondolom, az est fénypontjaként pedig Beregszászi Olga énekelt hazafias műdalokat. Istenem, ha ott lehettem volna! Könnyes szemmel mentem volna haza, hogy ismét milyen nagyot tettem a hazámért. Meg lehet, hogy Bencsikkel is tudtam volna pár szót váltani, amit később úgy emlegetnék: "Bencsikkkel beszéltem a minap, az volt a véleménye, hogy..." De hát vidéki bunkóknak nem jár ilyen program, Budapesten van csak igazi hazaffyság.
(Bocsánat, budapesti jóbarátaim. Csak hát mivel trianon óta ilyen centralizált ez az ország, az igaz magyarság szíve is ott dobog. Nálunk a végeken csak por, sár, meg kátyúba ragadt kerék, ez jut. Nem fényes vacsorák a nemzet jövőéért.)
süti beállítások módosítása