Hamarosan...
2007. március 29. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Hamarosan...

 

Még 24 nap. Addig tessék minél többet kerékpárra ülni. Testmozgásnak kiváló, és a környezetet sem szennyezed.

Cselekedj az élhetőbb városért, a tisztább levegőért, a csendesebb utcákért.

Társadalmi célú hirdetésünket látták.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr3652380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivadék76 2007.03.29. 19:48:57

...meg is teszem abba pillanatba,amint megtanítom a csemetéimet tekerni,de még kicsik.Különben minden reggel sétával indítjuk a napunkat az óvoda felé,és haza.Különben nincs jogsim ,úgyhogy marad a lábbuszozás,és a buszozás,(ez is csak fontosabb ügyintézés esetén).Különben is vidéken nőttem fel,úgyhogy egy PÁR kilómétert már letekertem,és legyalogoltam.A tisztább levegőért program-ot,én már gyerekkorom óta űzöm!:)

Pallos Levente 2007.03.29. 22:21:04

Én futok. Ha már itt tartunk (most jöttem haza edzésről) megtanítanátok a bringások idióta felének, hogy este lámpát kell gyújtani nekik is? Miért jó nekik, hogy összeütközünk a félhomályban (vagy felborulnak egy gödörben)?
1500 forintért kapható 100 000 órán át világító ledes lámpa, nem igaz, hogy nincs ennyi pénzük.

Közlekedés-biztonsági hozzászólásunkat olvasták.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.03.30. 09:50:30

Jó lesz, csak ne próbálná meg mindig az szdsz lenyúlni a rendezvényt

:-S 2007.03.30. 10:08:03

Na ne már, hogy itt is :-)

Témalenyúlás lásd, mint a "királyok meztelenekben".

Aki ezért nem megy, részben hagy tönkremenni egy jó kezdeményezést, részben maga is segít kialakítani a nézetet, hogy egy jó dolog az SZDSZ-hez köthető - amihez ráadásul semmi közük (hiszen eredetileg épp a Demszky által épített bicikliutakat kevesellték, vagy nem?). Csak épp a főpolgármester úr legfőbb trükkje, hogy bármikor "beáll dudálni".

Amúgy nem is olyan rég Sólyom is tiszteletét tette.

nénike · http://mandiner.hu 2007.03.30. 10:16:33

Én robogón járok. Nem rontom (annyira) a levegőt, mint az autósok, nem növelem a dugót és a bringásokkal együtt vállalom a kockázatát, hogy egyszer csúnyán elcsapnak egy négykerekűvel. Ja, és van bringám is, de az csak hobbi célokra, túrára.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.03.30. 10:19:38

Legutóbb oylan gyomorforgató volt nekem a sok ifjú szdszes (Sólyom inkább vicces a szandálban), de azért elmegyek, viszont kéne azért valami libsipukkasztó külsőség. Nehogymá úgy tűnjön, közéjük tartozom. Apám kitagad.

ergé 2007.03.31. 10:55:49

nem értem, miért köthető a CM az SZDSZ-hez? szerintem nincs semmi köze hozzá.

"sok ifjú szdszes" - ez pedig alapból lehetetlen :-)
süti beállítások módosítása